Astrologija| Budućnost| Društvo

O cemu pricamo....?

angie01 RSS / 06.08.2023. u 15:28

 

 

Posto je Natasa obrisala moj komentar na njenom in memproam blogu Davidu Albahariju, a ostavila sramotne komentare na koje sam regovala,...ponovicu ga ovde.

 


Re: Nelečeno ludilo

odlican naslov komentara za ovo sto se desava na in memoriam blogu jednom od najvecih nasih savremenih pisaca-tacno tako, kakvo ludilo bilo koga moze da tera da skrnavi pomen, upravo nacinom, koji je David Albahari prezirao, zbog koga je 20 godina ziveo u Kalgariju,...evo ne znam.

drugo, ovde se usudjuje da se njegov prijatelj i sugradjanin Zemunac, sa kojim je delio stavove o aktuelnim politickim desavanjima i vrednosni sistem, naziva,

 

Matoro srbomrzačko govno sa dušom u nosu zagađuje i vazduh oko sebe!
Ovako bolesnu mžnju ni ustaše nisu javno pokazale.



covek, koji ima onoliko nagrada za svoj rad- pa i orden Legije casti, neko naziva ovako prostacki, jer mu se ne uklapa u ideologiju, ili je samo jako glup, ili mozda da bi se anulirala nekako cinjenica, da su Koraksu oca ubili cetnici,..evo ne znam,...svakako je nedopustivo.

trece, ako se eventualno ne razume ocigledna ironija na mesto odrzavanja pomena stradalnicima Oluje- sto je na nivou skandala iz razumljivih razloga, jos uvek ne daje za pravo nekom da blati zive legende Beograda.

je l neko gledao to nase obelezavanje?...sta bi imao da kaze, ako jeste?

gledala sam nesto i od sramotne "proslave" u HR, nisam sigurna da bi bilo ko od ljudi iz te nekadasnje kolone imao lepe reci za oba dogdjaja- jedan od njih, nekadasnji osmogodisnji decak, a danas novinar, je lepo sve rekao, zgrozen nad politizacijom njihovih sudbina, nad ne razumevanjem tragedije tih ljudi, koji su jos jednom zloupotrebljeni....isto kazu i moje komsije, nekda stigli na tim traktorima, danas, hvalabogu dobro i snadjeni u novom okruzenju- uredno leta provode u starom kraju-...ali nisu svi bili te srece- sta je drzava, koja ih je u taj pakao gurnula, uradila za njih, 25 godina posle, neki od njih su na ulici i bez sigurnih prihoda,...snalaze se i dalje, kao da su juce dosli, sa sve preprekama, koje im se postavljaju,...medju njima ima mnogo samohranih majki- gde je briga za sve te ljude, zasto pomen zrtvama nije organizovan u Beogradu, gde je najveci broj tih ljudi ostao?

KLIK

naglasavati da si pomagao nekome u nevolji- je ruzno...pa jos propitivati druge, da l su i oni- kakvo dno.

...hrvatska emisija povodom Oluje-onaj dokumentarni deo,...izaziva gadjenje, sem izjava jedne zene, koja je imala i zrtve u porodici, koja je sa neverovatnim osecajem za meru ostala suzdrazna u ispoljavanju necega sto je gadno, al ne znam kako bih ga tacno nazvala, a da ima adekvatno znacenje.

vece pre toga, na RTSu je bio izuzetno korektan dokumentarac o Jasenovcu-govorili su istoricari iz raznih krajeva-hrvatski me je vrlo prijatno iznenadio do koje mere je bez zadrske izneo tacne podatke o desavanjima,...i naravno Efraim Zurof,...je l neko od ovih sto stalno Jasenovac pominju gledao emisiju?

edit- e da, bio je objasnjen i Blajburg, sa sve dokumentarnim snimcima, pa nekako ispada, da ekipa koja je ovde prozivala za Blajburg, pokusava da amnestira zlocince,...dok se navodno brine za zrtve Jasenovca.

....a sad slobono nastavite sa bestijalnostima,..

 

Gospodo,  ja stvarno ne znam sta ste vi mislisli da ostavite u amanet svojoj deci, ali je mrznja najgora opcija.

Oliua je monstuozna  akcija, sve ono sto joj je prethodilo je isto lose, danas, 30 godina posle, poslusajte ljude koji su u tom celom haosu stradali, pametniji su od vas, umesto sto ih koristite za ideoloska prepisavanja, to su strasne ljudske sudbine, teske, mucne i jasno govore o lososti nacina koji je odabran za resavanje YU pitanja, ne razumem zasto ih ne cujete i pricate i dalje na isti destruktivni nacin, koji je njima naudio, kao da racun vec nije dovoljno velik i krvav...ceo jedan zivot je prosao u njegovom pravljenju.

Da li ste uopste svesni trenutka u kome zivimo i koliko je jeziv, pa vam je normalno da se strahote jos produbljuju, pojacavaju, da li ljudskost treba potpuno ukloniti i zbog cega,...ako se vec pravite da ne razumete dubinu tragedije ljudi koji su dosli u koloni na traktorima, pre 25 godina.

Tagovi



Komentari (861)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 18:57 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

maksa83
Mislim da će se Hrvati spontano nabadati na pendrek samo tako...

Ne znam kako će, mislim da sam za iks raznih letovanja po raznoj Grčkoj Hrvate tamo video jednom ili nijednom.


Ma nema veze to Hevati... Ko god, isto bi bilo.
Grčki panduri su zajebani.
shmoo shmoo 21:48 08.08.2023

Са Бара се нико не враћа...

maksa83
Evo moje procene šta se dogodilo. Anarhist je prvi potegao nož, u šori mu ispao a školovao ga je, garantovano navijač Panatinaikosa, ali je krenulo po zlu.

Ovo božemeoprosti ko u onom MiH vicu gde M na sudu kaže "druže sudija vako je to bilo - men' ispala ćakija i nailazi on i saplete se i op - nabode se. I tako sedam puta."



Да, тако некако отприлике.

Ради драматике неко је у виц убацио и кору од банане па се јадан Хасо није саплитао него се оклизнуо на кору од банане.

И тако седам пута.







Ову ствар сам некада обавезно пуштао гимназијалцима и средњошколцима када бисмо на часу у њиховој трећој години средње школе радили Андрићеву Проклету авлију.

Али са све овим уводом обавезно...





shmoo shmoo 21:58 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

predatortz
maksa83
Mislim da će se Hrvati spontano nabadati na pendrek samo tako...

Ne znam kako će, mislim da sam za iks raznih letovanja po raznoj Grčkoj Hrvate tamo video jednom ili nijednom.


Ma nema veze to Hevati... Ko god, isto bi bilo.
Grčki panduri su zajebani.



Браћо Срби и сестре Српкиње!

Да изјавим и ја нешто за телевизију!

Нису сви Хрвати усташе.

А богами како време пролази, ја све више стичем утисак да ни све усташе нису Хрвати.

П.С. - Јебо им ја матер, тој ватиканској клерофашистичкој копилади. Милости им не тражим нити бих им је дао.





(Имати у виду да је филм снимљен 2015. године у продукцији Дојче Веле.)

predatortz predatortz 22:02 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

Нису сви Хрвати усташе.


Naravno da nisu! To niko ozbiljan ne dovodi u pitanje.

ја све више стичем утисак да ни све усташе нису Хрвати.


Delimo utisak.
angie01 angie01 22:12 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

predatortz
Нису сви Хрвати усташе.


Naravno da nisu! To niko ozbiljan ne dovodi u pitanje.

ја све више стичем утисак да ни све усташе нису Хрвати.


Delimo utisak.


cekajte decki, kako sad nisu svi Hrvati ustase, kada ih najcesce- Hrvate -tako nazivate.

a ovo drugo-pa to nije nista novo, na blogu se odavno drugi nazivaju ustasama, ustaskim kurvama, ustaskim izdajnicima, ustaskim govnima i slicno,...to je verovatno to, to su oni koji ne misle kao vi.
freehand freehand 22:15 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

shmoo
predatortz
maksa83
Mislim da će se Hrvati spontano nabadati na pendrek samo tako...

Ne znam kako će, mislim da sam za iks raznih letovanja po raznoj Grčkoj Hrvate tamo video jednom ili nijednom.


Ma nema veze to Hevati... Ko god, isto bi bilo.
Grčki panduri su zajebani.



Браћо Срби и сестре Српкиње!

Да изјавим и ја нешто за телевизију!

Нису сви Хрвати усташе.

А богами како време пролази, ја све више стичем утисак да ни све усташе нису Хрвати.

П.С. - Јебо им ја матер, тој ватиканској клерофашистичкој копилади. Милости им не тражим нити бих им је дао.





(Имати у виду да је филм снимљен у продукцији Дојче Веле.)


Interesantno je da se čitav svet oduševljava Džemsom Bondomkoji je ovlašćen, u ime britanske krune da ubija zlikovce svuda po kugli zemaljskoj.
a Tasa kači nemački bulšit o tome kako su jugoslovenski agenti trebili ustaše 8i po nekog četnika= koje su Amerikanci i Britanci primili na nemačkoj teritoriji.
Ja se uvek rasplačem nad sudbinom tih divnih porodičnih ljudi, sjajnih kolega i komšija bez mane.
I onda dođu ti zli komunistički agenti pa ubiju. A ne onako kako to dobri Džems radi ili kako su Izraelci pokupili Ajhmana koji je isto bio smerni komšija i porodični čovek.
shmoo shmoo 22:51 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

freehand

a Tasa kači nemački bulšit o tome kako su jugoslovenski agenti trebili ustaše 8i po nekog četnika= koje su Amerikanci i Britanci primili na nemačkoj teritoriji.



Ставио сам у заграду испод клипа упозорење да се ради о немачком булшиту у продукцији Дојче Веле из 2015. године.

(Довољно је да чујеш како наратор у филму усташе назива "хрватски дисиденти и противници комунистичког режима", па да схватиш да је булшит.)

Али догађаји о којима се приповеда у филму су се заиста и догодили.

Дакле, нараторова прича у филму јесте булшит и покушај спиновања кроз давање другачијих назива и етикета учесницима тих догађаја, али је занимљиво видети рецепт како се тај наш некадашњи режим обрачунавао са том ватиканском клерофашистичком копилади.

На жалост, то није било довољно...

Успело им је оно што су радили деценијама пре тога... Да разјебу Југославију и да заузму кључне полуге власти у данашњој Хрватској, модерној и неовисној, при чему је смењивање власти у тој данашњој Хрватској само онај спољни небитни "демократски" декор.

Ja se uvek rasplačem nad sudbinom tih divnih porodičnih ljudi, sjajnih kolega i komšija bez mane.


И ја исто.

Узгред, зар лик Џејмса Бонда није прављен према Душку Попову, трипл агенту из Другог светског рата (способан човек) који је радио и за Краљевину Југославију и за британски MI6 и за немачки Абвер?

(Не знам, додуше, за кога је Душко највише радио. Ваљда за Британце чим је Флеминг решио да баш Душка Попова обради као књижевни лик који је после постао и филмски лик.)






crossover crossover 01:29 09.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

shmoo
Нису сви Хрвати усташе.


Naravno da nisu svi Hrvati ustaše, neki su domobrani.
freehand freehand 07:33 09.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

shmoo
freehand

a Tasa kači nemački bulšit o tome kako su jugoslovenski agenti trebili ustaše 8i po nekog četnika= koje su Amerikanci i Britanci primili na nemačkoj teritoriji.



Ставио сам у заграду испод клипа упозорење да се ради о немачком булшиту у продукцији Дојче Веле из 2015. године.

(Довољно је да чујеш како наратор у филму усташе назива "хрватски дисиденти и противници комунистичког режима", па да схватиш да је булшит.)

Али догађаји о којима се приповеда у филму су се заиста и догодили.

Дакле, нараторова прича у филму јесте булшит и покушај спиновања кроз давање другачијих назива и етикета учесницима тих догађаја, али је занимљиво видети рецепт како се тај наш некадашњи режим обрачунавао са том ватиканском клерофашистичком копилади.

На жалост, то није било довољно...

Успело им је оно што су радили деценијама пре тога... Да разјебу Југославију и да заузму кључне полуге власти у данашњој Хрватској, модерној и неовисној, при чему је смењивање власти у тој данашњој Хрватској само онај спољни небитни "демократски" декор.

Ja se uvek rasplačem nad sudbinom tih divnih porodičnih ljudi, sjajnih kolega i komšija bez mane.


И ја исто.

Узгред, зар лик Џејмса Бонда није прављен према Душку Попову, трипл агенту из Другог светског рата (способан човек) који је радио и за Краљевину Југославију и за британски MI6 и за немачки Абвер?

(Не знам, додуше, за кога је Душко највише радио. Ваљда за Британце чим је Флеминг решио да баш Душка Попова обради као књижевни лик који је после постао и филмски лик.)







Izvini onda, nisam razumeo nameru.
shmoo shmoo 07:34 09.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

crossover
shmoo
Нису сви Хрвати усташе.


Naravno da nisu svi Hrvati ustaše, neki su domobrani.






Мојне тако, било је ту и партизана.

Но једно им је свима заједничко.

Сви су домољуби.

За разлику од Срба.

shmoo shmoo 07:53 09.08.2023

Сенке над Балканом?

freehand

Izvini onda, nisam razumeo nameru.



Ма све у реду. Ниси видео то у загради испод клипа.

Филмић је ту окачен да подупре оно, милости им не тражим нити бих им је дао.

Него... Стварно...

Ти си на Блогу Б92 много дуже него ја, а мислим и да много боље памтиш од мене...

Да ли је ико икада на Блогу Б92 објавио неки онако озбиљан, студиозан текст о Душку Попову (коуд најм Трицикл) из којег је онда еволуцијом кроз природну селекцију настао Џејмс Бонд?

Онако неки текст са доступним детаљима о његовом животу, биографија, приватни живот...

Ја се не сећам таквог некаквог текста.

Ако није нико до сада то урадио, било би занимљиво да неко напише...

Не сећам се на Блогу Б92 ниједног ауторског текста ни о Мустафи Голубићу. Ни о Зоргеу. Ни о Бранку Вукелићу...

Па бисмо могли мало да се бавимо шпијунима, шта фали... Било би занимљиво, а верујем и многима од нас и поучно.

Плус бисмо помало откривали како се од стварности прави медијски мит.

(Па да нам онда Стојиљковић и Бјелогрлић не продају олако као историју своје фикције измаштане на понеком стварном догађају. Узгред, ускоро ће у биоскопе Бјелин филм о инциденту у Винчи 1958. године. Бјела, наравно, игра Леку Ранковића. А кога би другог после Ратка Дражевића у Доктор Реј и ђаволи или српских полицијских агената између два светска рата. )





(Душко у униформи Војске Краљевине Југославије 1938. године. Имао је тада 26 година.)











(Намерно сам изабрао ове последње три слике на којима је Душко са неким женскићима... Исто као и мистер Бонд, Мај Нејм Из Џејмс Бонд, у филмовима и књигама.)

emilia emilia 08:00 09.08.2023

Nisu svi Srbi četnici, neki su i normalni



--240 мајки вам јебемо

Samo ve-selo

freehand freehand 08:05 09.08.2023

Re: Сенке над Балканом?

Па бисмо могли мало да се бавимо шпијунима, шта фали... Било би занимљиво, а верујем и многима од нас и поучно.

Ja sam zaista imao ideju da napišem blog o Nikolaju Kuznjecovu, neverovatnom liku koji je u toku drugog svetskog rata pravio čudesa na teritoriji Ukrajine, ali sam bio zakočio nešto oko pronalaženja građe i ni do danas nisam uspeo da nađem knjigu , i tako ništa od bloga ne bi.
shmoo shmoo 08:11 09.08.2023

Re: Nisu svi Srbi četnici, neki su i normalni

emilia


--240 мајки вам јебемо

Samo ve-selo










(клик на слик)


А Јанко Баљак је беше исто ваш? Петооктобарац?






shmoo shmoo 08:14 09.08.2023

Re: Сенке над Балканом?

freehand
Па бисмо могли мало да се бавимо шпијунима, шта фали... Било би занимљиво, а верујем и многима од нас и поучно.

Ja sam zaista imao ideju da napišem blog o Nikolaju Kuznjecovu, neverovatnom liku koji je u toku drugog svetskog rata pravio čudesa na teritoriji Ukrajine, ali sam bio zakočio nešto oko pronalaženja građe i ni do danas nisam uspeo da nađem knjigu , i tako ništa od bloga ne bi.



Претпостављам да је проблем доступност података о тим ликовима чак и после толико година.

Онда умесити од материјала који је на располагању, нема друге...

Боље и тако него никако. То јест, дај шта даш, боље ишта него ништа.

Макар да зачачка и пробуди радозналост.

predatortz predatortz 09:30 09.08.2023

Kako je lepo biti glup...

I verovati da su Srbe oko Srebrenice pobili Marsovci, a ne pripadnici muslimanske vojske iz tog grada koji su kasnije, neki od njih, streljani kao zarobljenici.
Verovati da su Srbi iz Bosne bili agresori na svoj grad, svoju zemlju, svoju kuću, šumu, njivu, a da su zemlju od njih branili građani koji su klicali Allahu.
Verovati da pomen na srpke žrtve vređa i da se sa tim žrtvama ok sprdati...
angie01 angie01 10:41 09.08.2023

Re: Kako je lepo biti glup...

predatortz
I verovati da su Srbe oko Srebrenice pobili Marsovci, a ne pripadnici muslimanske vojske iz tog grada koji su kasnije, neki od njih, streljani kao zarobljenici.
Verovati da su Srbi iz Bosne bili agresori na svoj grad, svoju zemlju, svoju kuću, šumu, njivu, a da su zemlju od njih branili građani koji su klicali Allahu.
Verovati da pomen na srpke žrtve vređa i da se sa tim žrtvama ok sprdati...




....bozemesacuvaj...predatore, idi popricaj s nekim,...
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:30 09.08.2023

Istorija, ona prava

Не сећам се на Блогу Б92 ниједног ауторског текста ни о Мустафи Голубићу. Ни о Зоргеу. Ни о Бранку Вукелићу...

Па бисмо могли мало да се бавимо шпијунима, шта фали... Било би занимљиво, а верујем и многима од нас и поучно.

Ako ikad budem pisao nešto što bi ličilo na blog, početak će biti o mom "sudaru" francuskim manirima i sa količinom upotrebe riječi "dobar dan", "molim vas", "hvala", "doviđenja, želim vam prijatan ostatak dana".
U istu ravan spada i sudar sa istorijom koju djeca uče u osnovnoj školi. Koliko sam primjetio, istorija ulaska u život Francuza raznih mašina, telefona, frižidera zauzima jednako mjesta koliko i istorija o ratovima, kraljevima, revolucijama.
Špijuni su atraktivno štivo za plažu pa kad pročitaš, između dva piva, baciš u kantu za otpatke, kao ona Milanova susjeda Japanica*.
Da, priče o špijunima su isto tako dobre za oblikovanje poželjnog javnogp onašanja. Ali to je već nešto drugo.
Sve tajne koje je, ako je, donio Srbiji taj Popov su manje vrijedne od onog što je Dositej donio u Srbiju u jednoj vreći.
O knjigama, pismenosti i potrebi obrazovanja je suvišno i razgovarati.

početak 6. epizode serije "Vuk Karadžić", oko 4. minuta.

*Termin sam usvojio od sina kada je imao 5-6 godina.
freehand freehand 09:40 09.08.2023

Re: Istorija, ona prava

od onog što je Dositej donio u Srbiju u jednoj vreći.

Zbog tog krompira zamalo da ga utepaju, brt.
shmoo shmoo 10:21 09.08.2023

Re: Istorija, ona prava

kamilo_emericki

Da, priče o špijunima su isto tako dobre za oblikovanje poželjnog javnogp onašanja.

O knjigama, pismenosti i potrebi obrazovanja je suvišno i razgovarati.



Не разумем шта си овиме хтео да кажеш?

Видим по медијима да се "пожељно јавно понашање" обликује свиме и свачиме (да узмемо за пример рекламу за неку мушку козметику, дезодоранс или тако некако, која се завршава речима "јер све почиње од тебе" и да не идемо у политичку пропаганду и осталу тешку медијску артиљерију), а да су приче о шпијунима као методи за обликовање "пожељног јавног понашања" врло ретке.

А о томе да би мали број њих после читања о Попову, Зоргеу, Голубићу,... помислио да треба да постане шпијун и да не причамо.

Стварно не разумем шта си овиме хтео да кажеш.

Када сам рекао да би писање на Блогу Б92 о шпијунима могло бити поучно, мислио сам на то да бисмо у тим текстовима можда наишли и на неке информације које пре тога нисмо знали, а не да се васпитавамо на текстовима о шпијунима.

Рецимо, ја сам из ове књиге:







сазнао да је Стаљин своју одлуку о пребацивању на одбрану Москве Црвене армије са источне границе према Манџурији, где су се гледали очи у очи са милионском јапанском квантуншком армијом али нису ратовали (оставио је само пограничне посаде у караулама према Кини), донео на основу Зоргеових обавештајних информација из Токија одакле је овај јављао и да ће Немци започети Барбаросу 20. или 22. јуна 1941. (Стаљин му није веровао, после кад је видео да је тиме усрао мотку, поверовао је Зоргеу) и да Јапан неће напасти СССР јер намерава да ратује са САД на Пацифику. Зорге је у Токију боравио као дописник Франкфуртер Цајтунга па су му увек била отворена врата немачке амбасаде у Јапану одакле је скупљао информације за Совјете.

Нараво, сујетни Коба није хтео ни са ким после рата да дели заслуге за успешну одбрану Москве па је Зоргеова група (Зорге, Бранко Вукелић, дописник Политике, дански брачни пар Кристенсен и два Јапанца) одликована посмртно (сви су још током рата ухапшени, мучени и убијени у јапанским затворима осим данског брачног пара који је једини преживео и после Другог светског рата живео у Источној Немачкој) добила та посмртна одликовања за свој допринос у победи над нацистичком Немачком тек после Стаљинове смрти.

Занимљива прича, зар не?

Али само информативно. А васпитавати некога на биографијама шпијуна је тешко исто колико и моја колегиница билогичарка у школи има проблем када у припреми за свој час треба да напише васпитни циљ (траже нам то обавезно за сваки час поред образовног циља), а лекција из њене биологије је, рецимо, о парамецијуму.

Какав ту васпитни циљ можеш да имаш сем да деца чују понеку информацију о парамецијуму?

Ако си на то мислио...

Кажем, не знам.

Sve tajne koje je, ako je, donio Srbiji taj Popov su manje vrijedne od onog što je Dositej donio u Srbiju u jednoj vreći.


Ја и рекох да не знам за кога је Душко Попов највише радио... Да ли за Британце или за Немце или за Краљевину Југославију (не Србију, него Краљевину Југославију јер је био официр њене војске и њен обавештајац).

Судећи по Јану Флемингу, највише је урадио за Британце, зар не?

Ако ништа друго, скакао је са краљицом Цецом (Јелисаветом) д секонд из хеликоптера на отварању олимпијских игара у Лондону.

(Јбт, први пут сам тада видео ту бабу а да није носила љубичасти костим.)

Мало ли је?

Špijuni su atraktivno štivo za plažu pa kad pročitaš, između dva piva, baciš u kantu za otpatke


Па лето је, брате рођени.

Врућина напољу.

Лењо тело, лењ и мозак.

А зар ти Блог Б92 доживљаваш другачије од лаког штива?


П.С . - Захваљујем можда и највише од свих Срба Доситеју свакога дана на кромпиру јер ми је најомиљенији оброк поред лигњи помфрит, сир и парадајз.

Али ово је ипак Блог Б92, а не Ришељеова L’Académie française.

Е, да! Кад већ поменух Ришељеа... Што да се пише само о шпјунима и обавештајним мрежама 20. века?

Волео бих да прочитам понешто и о Ришељеовим шпијунима, Елизабетином (прва Елизабета) Волсингему, па Кристоферу Марлоуу, па ватиканској језуитској шпијунској мрежи основаној још од Лојоле и слично. ЛИНК


Лако летње штиво за плажу.





gedza.73 gedza.73 11:34 09.08.2023

Re: Istorija, ona prava

freehand
od onog što je Dositej donio u Srbiju u jednoj vreći.

Zbog tog krompira zamalo da ga utepaju, brt.

Mnogo godina nakon Dositeja komunisti 'utepavali' ljude koji su se zalagali za demokratiju i ljudske slobode. Što je još gore ubede učenike, buduće intelektualce da ispred škole naprave 'toplog zeca' kako bi prebijali drugove koji su se usudili da glasno iskažu svoje stavove koji nisu bili u skladu sa totalitarnom jednopartijskom ideologijom, kultom vođe i vrednostima azijatske despotije koje su ti komunisti doneli u Srbiju.

Tragično je da još uvek ima maloumnika koji se time diče i ponose.
gedza.73 gedza.73 11:24 09.08.2023

The Walking Dead





Teška psihijatrija
freehand freehand 16:13 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Teška psihijatrija

Našo je ko će da postavi dijagnozu.
gedza.73 gedza.73 16:36 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Našo je ko će da postavi dijagnozu.

Našo se.
Oni što ih Palma vodio za džabe u Paraliju pa igrali kolo u plićaku su klasa za ove što stoje u pozi Pozdrav Suncu, Pavlovljeve džukele i botove Kim Džonga i ostalih diktatora.

Klasični bezmozgaši kojima treba psihijatar. Kao i onima kojima je ovakvo ponašanje na letovanju 'simpatično'. NIje ni čudo kakve smo izbore pravili sa ovakvim somovima i botovskim idolopoklonicima.
što kaže brat Makedonac
Куртони у уста да ве ебам




Primer kako je prirodi trebalo milion godina da od majmuna stvori čoveka a komunizmu samo pedeset da od čoveka napravi majmuna. Kako ih ono Đinđić nazvao? Politički i ekonomski nezreli ljudi?
gedza.73 gedza.73 17:02 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Strašno je što su Srbi danas na nivou ovog nesrećka



i SFRJ petokraka i Tito i Ratko Mladić i srpski orao i srpski patrijarh i flašica američke koka kole sa rakijom i kesa prodavnice jeftinih cipela.

'Sve to sjebano u glavu'
tessa1 tessa1 17:10 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Vidjela sam je juče, pfiju, mnogo dobra slika.
freehand freehand 17:13 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Našo se.

Našo se, debil koji ne ume da koristi veznike, priloge i predloge u rečenici da sere o Dositeju.
shmoo shmoo 17:41 09.08.2023

Re: The Walking Dead

gedza.73
Strašno je što su Srbi danas na nivou ovog nesrećka



Сви Срби?

Или само овакви појединачни случајеви?

Таквих појединачних случајева има на територији целе бивше СФРЈ.







То је данас, у 2023. години уносан бизнис, Геџо. Најпре туристички бизнис, а не идеолошки како ти мислиш.







Словенци (они су одувек били некако најпредузетнији у млаћењу пара у тој СФРЈ) се досетили да праве пиво.







Не можеш очекивати од Срба да буду много другачији по том питању од осталих из бивше СФРЈ.

Поготово не од тих старијих генерација које су се под Титом осећале безбедно, мирно, сигурно,... Поготово материјално безбедно.

(Увек је од Триглава до Ђевђелије тражен неки тата који ће да брине о свему и да штити своју дечицу.)

Зато немој олако да осуђујеш те људе.

Нису се они сами сјебали у главу него их је неко због свог сопственог интереса сасвим намерно сјабавао у главу деценијама.

shmoo shmoo 17:52 09.08.2023

Re: The Walking Dead

gedza.73




Teška psihijatrija



Ово ми је Соло показао још пре неколико дана...

И за тебе и за њега:


Uznemirujući snimci iz Ulcinja: Albanci užasno vređaju Srbe i skandiraju teroristima VIDEO (ЛИНК)



Јбг, тако је (званично) почео и распад Југославије/СФРЈ. На исти начин.

Срећом, сада нема шта друго да се распадне сем црногорског туризма.

А о томе нека брину црногорски туристички радници... Хм... Да, радници.





angie01 angie01 18:10 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Зато немој олако да осуђујеш те људе.


ove ljude niko nije dovezao pod pretnjom autobusima...posle skoro pola veka, mrtav Tito skupio 15 000 ljudi.
Нису се они сами сјебали у главу него их је неко због свог сопственог интереса сасвим намерно сјабавао у главу деценијама.


ne znam sta bih rekla, meni deluje da je vece shebavanje u glavu, da velicas nesto sto za posledicu ima 84% stanovnika-samo u Srbiji- u Sloveniji i Hrvatskoj je drugacije- al da brinemo o sebi-koji zive na rubu siromastva, u nebezbednim uslovima i sveopstem haosu....sada ti tvrdis da je 15 000 ljudi shebano u glavu, jer kazu da im je tada bilo bolje i da je danas covek sveden na potrosnu robu, kako bi se neki tajkun bogatio, je l to?

da li svako ko ne misli kao podguzne muve nacoske destrukcije- nije normalan, nesto je obavezno lose u pitanju,...ako nista drugo, izdajnik je.


a ono sto me je uvek sokiralo ovde na blogu, to je mrznja prema zemlji u kojoj si rodjen, odrastao, skolovao se i to bez nekih trzavica, fakat u bezbednom okruzenju- kao mali, niko nije imao neke veze sa politikom, pa ne znam odakle takva mrznja, ono, bolesno je da mrzsis svoju zemlju, nisi ni imao drugu.
shmoo shmoo 19:38 09.08.2023

Re: The Walking Dead

angie01
ove ljude niko nije dovezao pod pretnjom autobusima...



Ниси разумела мој коментар.

То сам и ја написао.

Само сам Геџи написао да таквих ликова нема само међу Србима него међу свим народима од Триглава до Ђевђелије.

Нарочито у оним старијим генерацијама који се са носталгијом сећају "црвеног југословенског пасоша и доживотног посла за све" (радио не радио, свира ти радио) захваљујући кредитима из иностранства јер нема тог социјалног проблема који се не може решити довољно велики иностраним кредитом и задуживањем државе и целокупног становништва.


Није ништа боље искуство ни нашег колективистичког експеримента након ослобођења од Немаца, упркос лепим речима и жељама његових идеалистичких твораца и још више идеалистичких следбеника. Ако ми на овом месту сада поменете идеалну Титову Југославију, наш некадашњи црвени пасош и доживотни посао за све, све што могу да кажем је да не постоји ништа што се не може решити довољно великим кредитом. Фарса се у тој Југославији још и појачала, због притиска да се помире мед и млеко званичне пропаганде са корупцијом и некомпетенцијом 'на терену'.

Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.



velicas nesto sto za posledicu ima 84% stanovnika-samo u Srbiji- u Sloveniji i Hrvatskoj je drugacije


О чему причаш?

Каквих 84%?

Чега 84%?

И ко је тај податак утврдио, ма шта год се то односило?


a ono sto me je uvek sokiralo ovde na blogu, to je mrznja prema zemlji u kojoj si rodjen,



Већ сам ти више пута рекао да сам за разлику од тебе и од много вас данас који само прдите глупости о тој Југославији ја заиста и жртвовао себе за ту земљу држећи се оне једине заклетве тог типа у ЈНА коју сам икада дао некоме у свом животу, и то са својих 18 година старости, а чији један део гласи "не жалећи да у томе дам и свој живот". Ако ме баш вучеш за језик, проливао крв (закрпили су ме у Војној болници у Љубљани, истој оној у којој је Тито умро 4 године раније) да би ти имала срећно, мирно и безбедно детињство и младост.

(Питај Фрихенда, он је исте те речи изговарао на заклетви у ЈНА... И Соло... И Чарли...)

Е па видиш, ја сам се заиста и држао те своје заклетве из ЈНА до 1991.

А онда сам схватио да нас је било мало таквих и да нас је фукара у СФРЈ победила.

Иста ова фукара коју и данас видиш на власти и у опозицији од Триглава до Ђевђелије, а од којих неке и ти здушно подржаваш својим писањем на овом Блогу Б92.

И од тада, од 1991, за мене постоји само Србија (рачунајући ту и Републику Српску).

То што ти називаш мојом мржњом према Југославији није никаква мржња него је то моје одбијање да затварам очи пред истином каква је заиста та Југославија била и да онда данас овим клинцима причам некакве идеализоване романтичне бајке о тој земљи (у суштини, приче о сопственој младости) која не постоји сада већ преко 30 година.

А ти лапрдај те своје глупости и даље до миле воље иако немаш појма о чему причаш.

Нећу ти више одговарати на ове твоје полит-комесарске просеравачке подметачине једне бивше модераторке на Блогу Б92 како ја мрзим Југославију. Исувише је то увредљиво за мене после мојих 58 година живота и свега што сам проживео да бих данас читао те твоје глупости.





bene_geserit bene_geserit 19:56 09.08.2023

Re: The Walking Dead

a ono sto me je uvek sokiralo ovde na blogu, to je mrznja prema zemlji u kojoj si rodjen

Mene je uvek šokiralo kako bilo koji Srbin može da voli to komunističko govno od sistema u kome smo na žalost živeli.
Sistem u kome su ljudi ubijani masovno bez razloga, slani na Goli otok, terani da uče marksizme u školama, da idu na sletove, komunističko ispiranje mozga u raznim oblicima, doživotni "predsednik" neki hrvatski bravar koji ni srpski ne govori kako treba, progoni svakoga ko drugačije misli od Drugova, služba koja maltretira ljude, a uz sve to otimanje i rasparčavanje srpskih teritorija i nacionalnog identiteta, izmišljanje nekih nacija, ne utvrđivanje razmera zločina nad Srbima u WW2, i svašta otalo što je krasilo taj jebeni sistem.
gedza.73 gedza.73 20:06 09.08.2023

Re: The Walking Dead

angie01
a ono sto me je uvek sokiralo ovde na blogu, to je mrznja prema zemlji u kojoj si rodjen, odrastao, skolovao se

Rođen sam i odrastao u Šumadiji a za SFRJ mi puca ... dugme. To je država u kojoj je ustoličena moralna-politička podobnost i monarhističko ustrojstvo da se radno mesto u državnoj firmi nasleđuje kad mama tutunka i tata taranta stasaju za penziju. Zemlja koja je krala i preprodavala bebe. Gde je cvetala korupcija.
Od te države ništa nisu dobili ni moji ni ja što nismo imali i pre nastanka te partijske skalamerije.
angie01 angie01 20:09 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Само сам Геџи написао


pa nisi samo gedzi napisao, nego si kvalifikovao
Нису се они сами сјебали у главу него их је неко због свог сопственог интереса сасвим намерно сјабавао у главу деценијама.

јер нема тог социјалног проблема који се не може решити довољно велики иностраним кредитом и задуживањем државе и целокупног становништва.


a izvini, sada nema kredita i zaduzivanja,...jedino sto se njima ne resavaju problemi gradjana, koji ce to da otplate.
Није ништа боље искуство ни нашег колективистичког експеримента након ослобођења од Немаца, упркос лепим речима и жељама његових идеалистичких твораца и још више идеалистичких следбеника. Ако ми на овом месту сада поменете идеалну Титову Југославију, наш некадашњи црвени


je l ovo nesto sa tvog bloga?


И ко је тај податак утврдио, ма шта год се то односило?


pa je l ti ne gledas vesti?...bolje je pitanje, na kom mediju gledas,...vise puta su takvi podaci bili objavljivani po nekim kategorijama, uglavnom, toliki ti je procenat stanovnika, koji se muci sa opstankom na ovaj ili onaj nacin.


А онда сам схватио да нас је било мало таквих и да нас је фукара у СФРЈ победила.


pa nije ih bilo malo, nego je fukara pobedila, prevashodno sto je razvod sprovela ratom,...ako je trebao da se desi, mogao je i drugacije- sada je jasno zasto je to tako organizovano.

И од тада, од 1991, за мене постоји само Србија (рачунајући ту и Републику Српску).


pa tako danas vlast i zagovara- ne cudi me,..znaci, nije problem da neko danas navija za svoju zemlju, na protiv, normalno je,...nego je kretenski da mrzi onu u kojoj je ziveo do tada, to sam rekla.

sad su vam ljudi u Kumrevocu idioti, ili sta, a ovi sto slave cetnicke ili ustaske pokrete su super- stvarno nemam reci.


(у суштини, приче о сопственој младости) која не постоји сада већ преко 30 година.


ma vi sada pricate kako je tada bilo lose, gadno, grozno, a kako je sada dobro i kako treba:)))...ja ne znam da je ikada sve zavisilo od jednog covek, pa ni za vreme Tita, kao sto sada zavisi, a vi se kao gadite jednoumlja.

А ти лапрдај те своје глупости и даље до миле воље иако немаш појма о чему причаш.

koje gluposti, komentarisem vase reci, koje i dalje stoje,..a nije ni prvi put, pa ona dusa od coveka Pleskonjic, je morao da ode sa bloga, kada ste se stustili na njegov blog o Jugoslaviji kao vrane, iako on nista idoloski nije ni rekao.

Нећу ти више одговарати на ове твоје полит-комесарске просеравачке подметачине једне бивше модераторке на Блогу Б92 како ја мрзим Југославију.

ahahahaha, ovo za moderatorku je preljepo,...al ne znam kakve to veze ima sa cinjenicom da to stalno govorite- ruzno o YU i ljudima koji se sa time ne slazu, odmah su titici i komunjare, ludaci... eno i filipa provociras za Dubrovnik, a sam si tamo visio onoliko,..evo, ne znam, je l to zato sto je sada pozeljno da se gadis svega sto je u hrvatskoj ili sta.
gedza.73 gedza.73 20:11 09.08.2023

Re: The Walking Dead

freehand
Našo se.

Našo se, debil koji ne ume da koristi veznike, priloge i predloge u rečenici da sere o Dositeju.

Što si neuravnotežen? Verovatno si me pogrešno razumeo. Tvoje pravo da podržavaš istočne vrednosti poput ove nekrofilije i botovskog sećanja na prošle dane kad se za cmokić u guzu Vođi dobijao mesni narezak i litar zAjitina, kad se za prodatu kravu kupovala diploma na Kosovu i kad su psihijatrijski slučajevi zadojeni tuđom politkomesarskom ideologijom zbog te nakaradne ideologije ubijali svoje rođake i komšije (ponekad samo da bi im ukrali kuću ili ženu) je potpuno legitimno.

Kao i moje pravo da kažem kako vam nisu baš sve daske na broju. Ne sumnjam da u svakoj totalitarnoj ideologiji ima takvih poput vas koji vole da se sećaju prošlosti u kojoj su oni nezasluženo (osim botovske i 'krezube' poslušnosti) bili NEKO.


angie01 angie01 20:16 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Mene je uvek šokiralo kako bilo koji Srbin


da zanemarimo sve ove gluposti koje si nadrobio, nego da se zadrzimo na onome sto sam stvarno napisala- ti si kao dete imao neka losa iskustva? ono bio si politicki orjetisan, pratio si pa si tako zauzeo stav,...ili si ziveo normalno, isao u skolu, igrao se sa drugovima, isao na more, ili gde god, bio bezbedan,...pa ja se ne secam da je bilo ko od nas dece, pa posle i omladine, znao i jedno ime tih nekih sa televizije, ni sta rade ni sta govore- nikoga se to nije ni ticalo, bilo je nesto van naseg sveta,...sto hebeno danas nije slucaj.
tessa1 tessa1 20:18 09.08.2023

Re: The Walking Dead

мојих 58 година живота

Nemoguće Taso da imaš 58, za 2 god 60? :)
gedza.73 gedza.73 20:20 09.08.2023

Re: The Walking Dead

znao i jedno ime tih nekih sa televizije, ni sta rade ni sta govore- nikoga se to nije ni ticalo, bilo je nesto van naseg sveta,...sto hebeno danas nije slucaj.

Znalo se jedno jedino ime. Velikog Đede koji po milosti svojoj udeljuje svakome po zasluzi (čitaj koliko mu se ko uvuče u dupe).

A indoktrinacija dece je bila na nivou Severne Koreje.




Mogu misliti šta bi se danas desilo kad bi slika predsednika visila u svakoj učionici i kad bi pismeni sastavi bili o liku i delu Vođe.

gedza.73 gedza.73 20:24 09.08.2023

Re: The Walking Dead

shmoo
Поготово не од тих старијих генерација које су се под Титом осећале безбедно, мирно, сигурно,... Поготово материјално безбедно.

Koji su se moj onda onako krvnički klali? Sve je to istaq nedotupava masa kojoj možeš da poturiš bilo šta jer je ona jednostavno naučena na poslušnost a ne na kritičko razmišljanje. Taso, druže, oni stoje na plaži u stavu mirno i slušaju pesmu sa SSSR razglasa. Jel' tebi to normalno?
I ne čudi me što im Milošević prodao onu glupost o švedskom standardu i socijalističkom radnom vremenu.

Eno tamo FIlip cvili o onom Brkiću (kome stvarno treba nega nadležnih službi) a istovremeno podržava sistem u kome je postojap
Verbalni delikt bio je kolokvijalni naziv za kazneno djelo predviđeno u čl. 133. Krivičnog zakona Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije. Na temelju te zakonske odredbe provođeni su politički procesi, uz vrlo drastične kazne protiv osoba koje su rječju dovodili u pitanje ispravnost komunističke vladavine.
gedza.73 gedza.73 20:26 09.08.2023

Re: The Walking Dead

tessa1
Vidjela sam je juče, pfiju, mnogo dobra slika.

Dobra. Odlično oslikava šizofreniju u našem društvu. Ujedno pokazuje da baš zbog ovih i ovakvih teletabisa bukvalno ne možemo da nađemo izlaz iz podruma.
tessa1 tessa1 20:48 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Ujedno pokazuje da baš zbog ovih i ovakvih teletabisa bukvalno ne možemo da nađemo izlaz iz podruma.

Ma ne bih ja bila tako prestroga prema akteru ove slike.
freehand freehand 22:33 09.08.2023

Re: The Walking Dead

bene_geserit
a ono sto me je uvek sokiralo ovde na blogu, to je mrznja prema zemlji u kojoj si rodjen

Mene je uvek šokiralo kako bilo koji Srbin može da voli to komunističko govno od sistema u kome smo na žalost živeli.
Sistem u kome su ljudi ubijani masovno bez razloga, slani na Goli otok, terani da uče marksizme u školama, da idu na sletove, komunističko ispiranje mozga u raznim oblicima, doživotni "predsednik" neki hrvatski bravar koji ni srpski ne govori kako treba, progoni svakoga ko drugačije misli od Drugova, služba koja maltretira ljude, a uz sve to otimanje i rasparčavanje srpskih teritorija i nacionalnog identiteta, izmišljanje nekih nacija, ne utvrđivanje razmera zločina nad Srbima u WW2, i svašta otalo što je krasilo taj jebeni sistem.

Pa eto, tovoja sreća je beskrajna jer živiš u sasvim drugačijoj državi u kojoj se ništa ne mora i sve je drugačije.
freehand freehand 22:35 09.08.2023

Re: The Walking Dead

istočne vrednosti

šta reći...
bene_geserit bene_geserit 22:39 09.08.2023

Re: The Walking Dead

tovoja sreća je beskrajna jer živiš u sasvim drugačijoj državi u kojoj se ništa ne mora i sve je drugačije

Na žalost nije ovo SAD od pre 30 godina.
Koji sam maler, pola dosadašnjeg života proveo u totalitarizmu i onda sledeću polovinu u sistemu koji postaje sve više totalitaran.
shmoo shmoo 22:40 09.08.2023

Re: The Walking Dead

gedza.73

Koji su se moj onda onako krvnički klali?



То ни мени ни данас није јасно. Разумео сам жељу за ратом код оних из тадашњих пасивних крајева. Ено, пун је данас и Загреб Хецеговаца из Љубушког и сличних усташких гнезда, пуно Сарајево Санџаклија итд. - сиротињо, и богу си тешка, оно што немаш, отећеш ратом и насиљем... То капирам.

Али рецимо онакво клање у Славонији која је у СФРЈ имала и виши стандард него многи западнпоевропски региони...

Једини ми се закључак намеће да су ти људи сасвим намерно и споља угурани у тај грађански рат. (Сад се сетих покојног Јосипа Рајхла Кира... Клерофашистичка говна убише човека само да би на миру могли да наставе покољ, а он им је сметао...)

Погледај само интервју мог пуковника (био је пуковник док сам служио под њим, после генерал и командант 13. корпуса... Док сам ја служио то је формацијски била 13. пролетерска бригада Раде Кончар):


Vaša uloga komandanta 13. korpusa JNA, čije je sjedište bilo u Rijeci a nadležnost se protezala od Slovenskog primorja preko Gorskog kotara sve do Like, tijekom prve ratne godine mnogima ni danas nije jasna: za neke ste bili agresor, za druge najzaslužniji što Rijeka i njezina okolica nisu razorene. Kad ste prvi put pomislili da bi se ratna zbivanja mogla proširiti i na riječki kraj?

– Bilo je to u rujnu 1991., no ne zato što je prijetila izravna opasnost od širenja sukoba između jedinica 13. korpusa i hrvatskih snaga. Danas možda zvuči smiješno, ali prva je opasnost bio Tomislav Merčep, koji je tada vedrio i oblačio Gospićem. Pjenio se i prijetio da će se uskoro obračunati s komunističkom Rijekom. Na to mi se požalio Slavko Linić, koji je vodio Krizni štab općine, dodavši da Rijeka nema nikakvog oružja kojim bi se branila, pa sam im dao 600 potpuno novih automatskih pušaka, kalašnjikova, za eventualnu obranu od Merčepa i njegovih. JNA je, dakle, dala oružje hrvatskim snagama da se brane od hrvatskih snaga.


ЛИНК


Па исто као и ми овде... Коме је овде у Србији било тада до рата?

Него пијане и дрогиране будале са севера Маракане повеле колце са Вуком Драшковићем, Шешељем, Јовићем, Гишком, па онда и Арканом као коловођама (сви набројани до тог тренутка већ су били дугогодишњи службеници Службе, Државне безбедности, што републичке, што савезне.)

А пропаганда палила ватру.

(Увек се сетим оног Радована Бранкова који је до почетка сукоба извештавао на ТВ Београд о ценама лука на пијаци, а онда смо га одједном видели под шлемом где шатро извештава са прве линије фронта, а на снимку видиш да је прилог сниман у околини Панчева.)

Али пропаганда, испирање мозга и нечија зла намера (све ми се чини, зла намера наших некадашњих партијских руководилаца који су смислили начин како да задрже своје привилегије у друштву и полуге моћи после пада Берлинског зида) учиниле су своје.

I ne čudi me što im Milošević prodao onu glupost o švedskom standardu i socijalističkom radnom vremenu.


Не чуди ни мене...

Али није то Милошевић сам, јбг.

И Туђман је продао своју жваку о неовисној Хрватској где ће хрватска лисница бити у хрватском џепу, и Јанша и Кучан су то исто радили у Словенији, Глигоров у Македонији, Изетбеговић у БиХ,...

И чим удариш на те танке финансијске жице кроз националну призму (што нема везе једно са другим, али ето...), добијеш онда инструментализовану масу која те подржава.

Основа целог механизма - сиротињо, и богу си тешка.

Не заборави да је СФРЈ упала у тешку финансијску кризу после одбијања америчког Конгреса да продужи оне кредитне уговоре итд. из тог доба иако их је Анте Маркловић мољакао за то.

Да ли је то тада у том тренутку намерно и свесно споља урађено Југославији са пуном свешћу о могућим последицама?

Јесте.

Сви су се они напољу (до Данке Дојчланд) на речима залагали за целовиту Југославију.

Али само на речима. Да се добије на времену док се ради нешто друго иза леђа.

Знаш да су они што их је водио капетан Драган у Српској Крајини били наоружани америчким томпсонима у почетку?

Тек после су подобијали сви наоружање ЈНА.

И тако... Много фактора је утицало да клање почне.

freehand freehand 22:42 09.08.2023

Re: The Walking Dead

bene_geserit
tovoja sreća je beskrajna jer živiš u sasvim drugačijoj državi u kojoj se ništa ne mora i sve je drugačije

Na žalost nije ovo SAD od pre 30 godina.
Koji sam maler, pola dosadašnjeg života proveo u totalitarizmu i onda sledeću polovinu u sistemu koji postaje sve više totalitaran.

Ne zajebavaj da ti sad porediš ono od pre ovde sa onim od pre tamo? Ili nešto nisam dobro razumeo?
Mada bih rekao da sereš i o jednom i o drugom, al ne uzimaj to srcu, lepše je kad to tako kažeš kao što si rekao. Ovde Tito i sranje tamo cveće i seks.
freehand freehand 22:48 09.08.2023

Re: The Walking Dead

То ни мени ни данас није јасно
Eto sad... Pa baš je neobuično da ti, za razliku od polupismene seljačine koja ne zna za veznike u srpskom jeziku ali pominje Dositeja i ima PASOŠ ne razumeš da nema klanja sen krvničkog.
shmoo shmoo 22:50 09.08.2023

Re: The Walking Dead

tessa1
мојих 58 година живота

Nemoguće Taso da imaš 58, za 2 god 60? :)



Јах, јах... Узео сам 59. што би рекла моја баба.

Што, бре, немогуће?

Дејствујем другачије?

Старије?

Млађе?

shmoo shmoo 22:51 09.08.2023

Re: The Walking Dead

freehand
То ни мени ни данас није јасно
Eto sad... Pa baš je neobuično da ti, za razliku od polupismene seljačine koja ne zna za veznike u srpskom jeziku ali pominje Dositeja i ima PASOŠ ne razumeš da nema klanja sen krvničkog.


Не разумем примедбу.

Појасни, што би рекао Чарли.


EDIT: А ако је теби јасно зашто се догађало, не шта се догађало, то знамо, него зашто се догађало? (ЛИНК)

Просветли ме, молим те.

Бићу ти заиста искрено захвалан.

angie01 angie01 22:57 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Једини ми се закључак намеће да су ти људи сасвим намерно и споља угурани у тај грађански рат.


a kako onda komentarises ove mrziteljske komentare prema svim, koje mozes da procitas ovde, a nekada ih i sam pises- je l to neko od spolja vrsi pritisak ili sta?

izvini, nisam procital ceo tvoj komentar, mozda si i rekao...
bene_geserit bene_geserit 22:59 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Ne zajebavaj da ti sad porediš ono od pre ovde sa onim od pre tamo?

Pa ideološka idonkrinacija je slična.
Ali su pare različite.
A pošto smo ovde samo zbog para (nisam ja ko Kolin ili ko već beše ovde ustvrdio kako je morao da napusti Beograd), onda ćuti i trpi.
shmoo shmoo 23:02 09.08.2023

Re: The Walking Dead

angie01

izvini, nisam procital ceo tvoj komentar, mozda si i rekao...






Иди бре, Анђо!

Насмеја ме слатко.

Па тај који мисли да са тобом може и треба озбиљно да се расправља (исто као и са оним паролашем Филипом), тај је онда луђи од тебе.

Па још када кренеш да ми стављаш у уста речи које нисам уопште рекао нити сам тако мислио него то теби тако одговара и ти би волела да сам то рекао...

Бежи, бре!

angie01 angie01 23:07 09.08.2023

Re: The Walking Dead

Насмеја ме слатко.


pa to je bilo ocigledno podjebavanje, iako je napisano istina...ko moze stalno da cita onolike odgovore.


Па тај који мисли да са тобом може и треба озбиљно да се расправља (исто као и са оним паролашем Филипом), тај је онда луђи од тебе.


ma nije valjda to odgovor na pitanje,...verovatno ne znas kako da pokrijes to sto si rekao,...uvek je neko drugi kriv, neko spolja, pa majkumu....evo 30 godina posle na blogu se ispisuju takvi neverovatni komentari mrznje, koje mora da neko spolja inicira ili sta...
gedza.73 gedza.73 06:10 10.08.2023

Re: The Walking Dead

То ни мени ни данас није јасно.

Једини ми се закључак намеће да су ти људи сасвим намерно и споља угурани у тај грађански рат.

Misliš bilo im prvi put pa ih neko naterao a oni nisu hteli? Sećaš li se 'spoljnog neprijatelja'? NKVD propaganda kako nas neko mrzi jer smo najbolji i najlepši i niko nema što mi imamo. E onda je taj spoljni neprijatelj nestao, višedecenijski nerešenii nagomilani problemi su počeli da ispadaju iz ormara pa je narod, kao i u svakoj diktaturi bez institucija, počeo da traži novi objekat mržnje.
Тек после су подобијали сви наоружање ЈНА.

jesi li čitao tekst u kome se kaže da je na proslavi dal' bi na Zejtinliku ili Krfu bila delegacija oficira JNA (dok je doživotni preŠjednik bio živ)? Kad je počeo parastos pripadnici grčke vojske su skinuli kape a naši otišli u 'ladovinu ili da kupe deterdžent (koga je tada bilo u 'dužnoj' Grčkoj ali nije bilo u 'prosperitetnoj' SFRJ čije se privrede plašila evropa a u vrat joj dahtala posustala japanska ekonomija)
gedza.73 gedza.73 06:38 10.08.2023

Re: The Walking Dead

freehand
То ни мени ни данас није јасно
Eto sad... Pa baš je neobuično da ti, za razliku od polupismene seljačine koja ne zna za veznike u srpskom jeziku ali pominje Dositeja i ima PASOŠ ne razumeš da nema klanja sen krvničkog.

Tasa ne ide okolo i ne ispravlja komentare. A i koliko se sećam nekoliko si se puta zaleteo pa ljudi iz struke tvrdili kako nisi u pravu al' si ti i dalje terao po svom. mada s'vatam da te pogodilo da Srbi nisu bili toliko zaostali u doba Dositeja jer nisu imali iskustva sa krompirom koliko su bili zaostali kad su javno prebijali 'nepodobne' školarce i plašili se kako će im jedan maleni Trst sa kafom, deterdžentom i farmerkama uništiti rusku uranilovku da svi budu poslušna botovsko-proleterska sirotinja jer 'rublja samo što nije osvojila svet'.

Inače sve 'zapadne vrednosti' u odnosu na diktatorsko-totalitarne koje hvališ i zagovaraš su nešto potpuno drugo u odnosu na propagandu znojavih dekica i pedofiličara koje po blogu promovišeš. Lepo vaspitani, 'niko nikom ne jebe mater', nema silikonki, nema rijalitija, puno mladih sa decAma plus skandinavci (uglavnom na bajsevima što je kod nas smrtni greh), švabe... Mnogo Francuza (što me iznenadilo), Čeha, Poljaka (bez peglica naravno). prave gužvu al' se para vrti.
Niko ne obilazi red, niko se ne bije po plažama, redovi ispred kasa... sve pocrkaše kako ti ono reče prošle godine.

a ti i dalje veličaj komunizam i totalitarne despotije.
gedza.73 gedza.73 06:50 10.08.2023

Re: The Walking Dead



tessa1 tessa1 06:58 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Јах, јах... Узео сам 59. што би рекла моја баба.

Што, бре, немогуће?

Дејствујем другачије?

Старије?

Млађе?

Pa ne znam Taso, ali ja se još nisam izvukla iz pandemije, imam godina kao prije tri godine. :)
predatortz predatortz 07:06 10.08.2023

Re: The Walking Dead


a ti i dalje veličaj komunizam i totalitarne despotije.


Složićeš se da ja nisam onaj koji će veličati komunizam.
Samo, od drveta ne vidiš šumu. Postoje tvrde i meke diktature. Ove zapadne su na prvu mnogo lepše, rekao bi čovek nekad da čak i ne postoje.
E, tu je veliki zajeb!
Mnogo, ali baš mnogo, su efikasnije u zločinu od onih istočnih koje, priznajem, deluju kruto i surovo.

Sve je to, brat' Gedžo, samo stvar marketinga. Zapadna diktatura je danas umotana u foliju sloboda. Uvek je bila, ali danas je to uzelo žešći zamah. Čini mi se da te "slobode" sve više guše i sputavaju.

I države i pojedince.

Uzmi za primer ponašanje ambasadora.

Američki ambasador u Podgorici kaže:

U novu vladu može samo onaj koji (pa iznese listu uslova šta taj može da ispuni)!


Znači, koga boli kurac kako je glasao narod.

U Srbiji američki ambasador bukvalno divlja. Činovnici dolaze da prete.

Edit:

A sve to, kažu, da se suzbije "maligni" ruski uticaj!

Čekaj, zar slobodan čovek i slobodno društvo nemaju pravo da biraju?




gedza.73 gedza.73 07:24 10.08.2023

Re: The Walking Dead

A sve to, kažu, da se suzbije "maligni" ruski uticaj!

Čekaj, zar slobodan čovek i slobodno društvo nemaju pravo da biraju?

Slažem se. Čak i pod ovakvim jakim uticajem propagande mislim kako mi ako izaberemo 'ruski' put tim putem i treba da idemo. 1945. nam je bilo nametnuto ('Zapad nas ostavio na cedilu') ovaj put biramo sami.
Američki ambasador u Podgorici kaže:

U novu vladu može samo onaj koji (pa iznese listu uslova šta taj može da ispuni)!

Zbog ovoga Rusija napal Ukrajinu. Ne može kako vi birate nego kako vam mi kažemo. IMperije.
Samo, od drveta ne vidiš šumu. Postoje tvrde i meke diktature. Ove zapadne su na prvu mnogo lepše, rekao bi čovek nekad da čak i ne postoje

Naravno da postoje. Naslušao sam se svakavih nebuloza. Od 'Brisel ne valja' i 'odlično je što Brisel kontroliše novac koji se daje za infrastrukturu' bukvalno u istoj rečenici do Harpa (mnogo je dobra fora kad naši kažu kako su nam namerno Harpom uništili vreme u Srbiji a Hrvatima se tim istim vremenom sveti Bog).

Razlike između tih diktatura postoje. Za običnog čoveka one su ogromne. Za našu dece su prevelike. Za naše društvo u celini su sudbonosne.
Čini mi se da te "slobode" sve više guše i sputavaju.

Švapski auto. Italijanse tablice. Nalepnica u obliku ruske države sa ruskom trobojkom. Niko nije auto izgrebao, niko mu nije nalepnicu skinuo, niko nije uhapsio novinare koji pišu kritički ili u korist Putinovih interesa.

Složićeš se da ja nisam onaj koji će veličati komunizam.

Naravno. To i tvoj patriotizam nikada nisam dovodio u pitanje. Onaj crvić u glavi što burgija mi kaže da nikad ne verujem komunistima julovcima i JNA oficirima. Sve što oni kažu mora da bude suprotno. Jer to pokazuje naša istorija od 1945. na ovamo. Ništa što su tvrdili nije se pokazalo kao tačno a mnogo nas je koštalo.
predatortz predatortz 07:30 10.08.2023

Re: The Walking Dead


Zbog ovoga Rusija napal Ukrajinu. Ne može kako vi birate nego kako vam mi kažemo. IMperije.


Pa ne baš. Više je bilo ne možete da vršite teror i zločine nad našim ljudima, Rusima, koji tu vekovima žive. Koliko Amerikanaca živi u CG i koji je stepen njihove ugroženosti? Dakle, razlika je drastična!

Razlike između tih diktatura postoje. Za običnog čoveka one su ogromne. Za našu dece su prevelike. Za naše društvo u celini su sudbonosne.


Ja nisam bio u Moskvi, no mnogi koji tamo žive i rade, neki su i veoma ozbiljne biznise napravili, su mi pričali da nema suštinske razlike u svakodnevnom životu mladog Rusa i mladog zapadnjaka.

Onaj crvić u glavi što burgija mi kaže da nikad ne verujem julovcima i JNA oficirima.


Nema više JNA oficira, prošlo trideset i kusur godina. I tadašnji poručnici već idu u penziju. Vojska Srbije, od 2000. na ovamo je ustrojena po NATO standardu. Nebrojeno puta su više vežbali sa NATO članicama nego sa Rusima. U Generalštabu imaš NATO kancelariju, a ne kancelariju ruske vojske.
freehand freehand 07:36 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Nema više JNA oficira, prošlo trideset i kusur godina. I tadašnji pšoručnici već idu u penziju. Vojska Srbije, od 2000. na ovamo je ustrojena po NATO standardu. Nebrojeno puta su više vežbali sa NATO članicama nego sa Rusima. U Generalštabu imaš NATO kancelariju, a ne kancelariju ruske vojske.

Mada se, eto, iz dana u dan ispostavlja da ruski priručnici nisu za bacanje. a upravo je u toku prebacivanje krivice između Ukrajinaca i NATO. Da li ne valja trening i oprema ili Ukrajinci ne znaju da ratuju.
Inače, Ukrajinci su se u ovom ratu pokazali kao sjajni vojnici u skukobu sa nadmoćnim protivnikom.


freehand freehand 07:38 10.08.2023

Re: The Walking Dead

a ti i dalje veličaj komunizam i totalitarne despotije.



Koliko bih ja tek lud morao da budem da bih raspravljao sa dijagnozom?
predatortz predatortz 07:43 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Inače, Ukrajinci su se u ovom ratu pokazali kao sjajni vojnici u skukobu sa nadmoćnim protivnikom.


Ovo tvrdim od prvih nedelja rata. Veoma sposobni i jako motivisani vojnici.
Šteta što će nestati za koji mesec ili godinu.
Rekoh, pričao mi paša a on je pukovnik sa svim završenim vojnim školama, da ukrajinci imaju mobilizacioni potencijal za još godinu do godinu ipo rata. Rusi, kaže, svoj još nisu ni načeli.

Inače, on je oficir u Oružanim snagama BiH. Završio je sve NATO štabne škole i kurseve, Školu nacionalne odbrane ovde u Srbiji kao kao kadar srpske komponente OS. Vojnik od svoje 14. godine i jako posvećen svom poslu.

On je ubeđen u to da je većina NATO trupa čista šminka, da su na vežbama prilično neusklađeni, da tu vrede samo američka, turska i donekle francuska vojska, a da je ostalo, sa akcentom na nemačku vojsku što je mene prilično iznenadilo, sve go qratz u pogledu opremljenosti, osposobljenosti i motivisanosti.


shmoo shmoo 09:40 10.08.2023

Re: The Walking Dead

tessa1
Јах, јах... Узео сам 59. што би рекла моја баба.

Што, бре, немогуће?

Дејствујем другачије?

Старије?

Млађе?

Pa ne znam Taso, ali ja se još nisam izvukla iz pandemije, imam godina kao prije tri godine. :)



Благо теби.

Мени додало још барем пет.

Не толико због мене самог колико због других.


shmoo shmoo 09:44 10.08.2023

Re: The Walking Dead

gedza.73
То ни мени ни данас није јасно.

Једини ми се закључак намеће да су ти људи сасвим намерно и споља угурани у тај грађански рат.

Misliš bilo im prvi put pa ih neko naterao a oni nisu hteli?



Ма кави први пут. То и јесте проблем.

Понашамо се као онај мајмун већ преко 100 година.





shmoo shmoo 10:06 10.08.2023

Јефтина словенска крв

freehand
Nema više JNA oficira, prošlo trideset i kusur godina. I tadašnji pšoručnici već idu u penziju. Vojska Srbije, od 2000. na ovamo je ustrojena po NATO standardu. Nebrojeno puta su više vežbali sa NATO članicama nego sa Rusima. U Generalštabu imaš NATO kancelariju, a ne kancelariju ruske vojske.

Mada se, eto, iz dana u dan ispostavlja da ruski priručnici nisu za bacanje. a upravo je u toku prebacivanje krivice između Ukrajinaca i NATO. Da li ne valja trening i oprema ili Ukrajinci ne znaju da ratuju.
Inače, Ukrajinci su se u ovom ratu pokazali kao sjajni vojnici u skukobu sa nadmoćnim protivnikom.



Руска школа. К'о и некадашња ЈНА.

Баш ме занима како би на њиховом месту изгледали Американци, Британци, Холандези и остали из НАТО екипе.

Прочитах јуче-прекјуче, извор је ЦИА, да су Украјинци до сада у рату изгубили преко 400 хиљада војника.

За Русе и не знамо нити ћемо знати.

А обе стране, наравно, крију те податке као змија ноге.

И генерално гледано, немамо ми појма шта се све тамо догађа.

Ово што се објављује по медијима не вреди ни пишљива боба.

Ратна пропаганда.

К'о што су Немци '41-'43. у баварским пивницама на мапи СССР на зиду забадали заставице са кукастим крстом на дневној бази мерећи напредовање Вермахта у Барбароси и убадајући те заставице, према извештајима са фронта, чак и у саму Москву.

А оно кита међу очи.

Немамо ми појма, беспредметно је уопште и расправљати са тако мало правих истинитих информација, а у мноштву спинова, полуинформација и дезинформација.





predatortz predatortz 10:22 10.08.2023

Re: Јефтина словенска крв

Баш ме занима како би на њиховом месту изгледали Американци, Британци, Холандези и остали из НАТО екипе.


Izjasnili su se o tome ukrajinski vojnici obučavani u NATO zemljama. Kazali su da je komplet obuka promašena priča jer su obučavani po iskustvima Pustinjske oluje i sličnim ratovima, gde se gro obuke bazira na borbe u urbanim uslovima, a da oni ratuju u ravnici, protiv neprijatelja koji je postavljanje zapreka usavršio do savršenstva.

Plus, sva NATO iskustva do sada su bazirana na sukobima sa daleko lošije naoružanim neprijateljem. Ukrajinci imaju obrnut slučaj, neprijatelj je naoružan daleko boljim naoružanjem. Ovo što su dobili od NATO - Leopardi, Bredliji... sve se pokazalo kao neefikasno i kao relativno laka meta. Želim da vidim Abramsa u toj priči - teška i glomazna skalamerija, sa dosta lošijim manevarskim sposobnostima i sa kilometar manjim efikasnim dobačajem osnovnog topa u odnosu na ruski ekvivalent.

Cenim da će biti vatrometa!

gedza.73 gedza.73 10:29 10.08.2023

Re: The Walking Dead

predatortz
Pa ne baš. Više je bilo ne možete da vršite teror i zločine nad našim ljudima, Rusima, koji tu vekovima žive

Diskutabilno. Moskva je u XIX veku zabranjivala štampanje knjiga po Ukrajini na jeziku kojim se narod koji tu živi služio vekovima (ovaj ruski je nov). Moskva je nasilno premeštala i naseljavala svoje stanovništvo kako bi se širila i držala teritorije (viševekovna imperijalistička politika). A zaštitila ih je tako što je ceo taj prostor uništen, što je stanovništvo izbeglo a ruski (i ukrajinski da budem pošten koji su mi za jotu gori od ruskih oligarha) bogataši se šire po mondenskim letovalištima.
Nema više JNA oficira, prošlo trideset i kusur godina.

Nema više komunističkog načina razmišljanja u Srbiji? Dobar deo tih oficira (skromnih intelektualnih kapaciteta) rade za strane ruske NVO, šire rusku imperijalističku politiku i pričaju o srećnim komunističim vremenima sa osvrtom na Titovu izdaju Rusije. Što nedavno na jednoj nacionalnoj tv reče udbaš 'u moje vreme se znalo kako postupamo sa takvima' i 'Tito je za mene najveći predsednik'.
Ja nisam bio u Moskvi, no mnogi koji tamo žive i rade, neki su i veoma ozbiljne biznise napravili, su mi pričali da nema suštinske razlike u svakodnevnom životu mladog Rusa i mladog zapadnjaka.

Da li drastično različito žive mladi u Milanu i mladi sto kilometara dalje? Da li različito žive mladi u Ljubljani i nekom slovenačkom Lebanu?

Ozbljni biznise na Zapadu prave mnogi Srbi. Nikad im se neće desiti da im upadne neko iz Jedinstvene stranke i da ih primorava na bilo šta. Postoji institucionalna zaštita. Da li je savršeno? Naravno da nije. Ali je bolje.

Pogledaj blog. Koliko njih je na Zapadu? Koliko njih radi za neke zapadne firme? Koliko njih koristi zapadne proizvde? Koliko njih nesvesno kad kaže 'uređene države' ne misli na Rusiju i Kinu?
Dovoljno je videti kako su narodi istočne Evrope živeli pod Rusima a kako danas. Albanci se ubiše da dokažu kako su evropski narod a mi se upinjemo da potvrdimo stereotip da smo Mali Rusi. Iako vrlo malo dodirnih tačaka sa njima imamo. Bukvalno smo više Irci nego Rusi.
tessa1 tessa1 10:35 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Благо теби.

Мени додало још барем пет.

Не толико због мене самог колико због других.

Taso, predlažem školu plesa. :)
gedza.73 gedza.73 10:47 10.08.2023

Re: The Walking Dead

freehand
Mada se, eto, iz dana u dan ispostavlja da ruski priručnici nisu za bacanje

Evo ga ruski sektaš sa njegovim fantazmagorijama.
Ti ruski priručnici su tvrdili da demilitarizuju Ukrajinu još prošle godine. I jeste da nisu oni za bacanje ali zato jesu ruski oficiri i ruski oligarski koje svako malo 'bace' jer su prešli crtu koju je postavio Volođa.

Ruski priručnici nisu uspeli da pod svoju kontrolu postave teritoriju koja je navodno ruska i na kojoj je trebao da se održi na referendum nego u jeku ratnih dejstava pod oružjem sporovdili nesrećne ljude na glasanje.

Ruski priručnici su bili i ostali da što više vojske gine kako bi se ostvarili ciljevi jer ih ljudi jednostavno ne zanimaju. Zato i mobilisali one pijane jadnike kojima su spadale pantalone. Uz uputstva da sami nabave opremu i tampone. Što kaže brat Belorus


Не завидую, кому видеть будущее дано
Те дни напишут песни и про нас снимут кино
Вылизанные начальники присвоят ордена
Громче всех расстелет правду тот, тот, на ком вина
В школе детям с придыханием о нас будут говорить
Монументы нам поставят из огромных чёрных плит
Нашими именами улицы там назовут


Inače Indija i Katar odjebali rusko naoružanje kao loše i nepouzdano a prednost dali Francuzima.
predatortz predatortz 10:48 10.08.2023

Re: The Walking Dead


Nema više komunističkog načina razmišljanja u Srbiji?


U Srbiji ima raznih refleksnih razmišljanja, to nestaje nestankom neke generacije, a ni tada u celosti.
Nego, Vojska Srbije danas nije komunistička vojska, oficiri nisu zadojeni komunizmom.
Pre bih je svrstao uz red zapadnih armija u zemljama slične veličine našoj.
Vojska Srbije je davno prešla na brigadni sistem ustrojstva, upravo onaj na kom počivaju NATO vojske.
Forsira se izgradnja profesionalne, mobilne i u skladu sa mogućnostima zemlje dobro opremljene vojne sile.
Što se samog naoružanja tiče, ima ga i istočnog i zapadnog, a što me raduje i sve više našeg, a ozbiljnog u odnosu na strane ekvivalente.
Tu prevashodno mislim na mobilne artiljerijske sisteme.
Uz pomoć Kineza usvojili smo tehnologiju za samostalnu proizvodnju naoružanih dronova.
Vazduhoplovstvo ide u pravcu kompatibilnosti sa zapadnim. Transportna avijacija je kupljena u Španiji, helikopterske jedinice su sve više opremljene Airbus-ovim helikopterima, pregovori o nabavci lovačke avijacije su u poodmakloj fazi sa Francuskom. Govori se o dve eskadrile Rafala, jednoj opremljenoj novim avionima i drugoj polovnim.
Što se ličnog naoružanja tiče, naši vojnici su sve više opremljeni modularnim puškama, koje se lako šaltaju sa bivšeg sovjetskog i našeg kalibra 7,62 na NATO 6,5 mm. To se postiže brzom i jednostavnom zamenom cevi i okvira. Puška te serije Zastava M19 je uveliko ušla u specijalne jedinice vojske i policije, a plan je da njome u perspektivi budu naoružane i ostale jedinice.

Po svemu sudeći, naša vojska klizi, ako ne baš u članstvo, onda ka NATO standardima. Srbija je sa NATO potpisala niz sporazuma kojim se definiše veoma visok nivo saradnje, ako mene pitaš dosta blizu onom koje imaju zemlje članice.

Tako da je strah od nekih komunističkih oficira danas prilično neosnovan.

gedza.73 gedza.73 10:58 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Tako da je strah od nekih komunističkih oficira danas prilično neosnovan.

Pogledaj neke emisije koje formiraju javno mnjenje. Ko su im gosti. Što je najsmešnije ti komunistički oficiri odjednom pričaju i o pravoslavlju. Doduše pričaju i o Zracima smrti, Teslinom oružju, Harpu, kolapsu Evrope (daj Bože da onako propadnemo).

Pade mi nešto na pamet. Valjda je Rusija zabranila gej propagandu (tako nešto). Ali zato promoviše pionirski pokret, Komsomol i slepu veru u Vođinu nepogrešivost. Niko neće da postane peder zato što mu neko da pamflet. Ali će zato sigurno da postane ograničen i glup ako ga zadoje idolopokloničkom slepom verom u Vođu.
predatortz predatortz 11:01 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Pogledaj neke emisije koje formiraju javno mnjenje. Ko su im gosti.


Ma, to su budale bez ozbiljnog uticaja! Njihova publika su penzioneri i domaćice.
To je šoubiznis, ne obraćaj pažnju na to...
gedza.73 gedza.73 11:05 10.08.2023

Re: The Walking Dead

predatortz
Pogledaj neke emisije koje formiraju javno mnjenje. Ko su im gosti.


Ma, to su budale bez ozbiljnog uticaja! Njihova publika su penzioneri i domaćice.
To je šoubiznis, ne obraćaj pažnju na to...

Daj Bože da grešim. Mene je zaprepastilo koliko omladine ponavlja njihove mantre. Devedesetih bilo kritičke misli, ozbiljan broj ljudi koji je bio protiv MIloševićeve politike. Sa ovakvim 'stanjem svesti' danas, MIlošević nikad ne bi pao. Čak verujem da bi i Mirjana Marković sa svojom retorikom bila vrlo, vrlo poštovana.
predatortz predatortz 11:08 10.08.2023

Re: The Walking Dead

gedza.73
predatortz
Pogledaj neke emisije koje formiraju javno mnjenje. Ko su im gosti.


Ma, to su budale bez ozbiljnog uticaja! Njihova publika su penzioneri i domaćice.
To je šoubiznis, ne obraćaj pažnju na to...

Daj Bože da grešim. Mene je zaprepastilo koliko omladine ponavlja njihove mantre. Devedesetih bilo kritičke misli, ozbiljan broj ljudi koji je bio protiv MIloševićeve politike. Sa ovakvim 'stanjem svesti' danas, MIlošević nikad ne bi pao. Čak verujem da bi i Mirjana Marković sa svojom retorikom bila vrlo, vrlo poštovana.


I to je slojevita priča.
Mislim da je naša omladina daleko više razočarana licemerjem zapada nego što je opčinjena blagodetima istoka.

Vide deca! Nisu ni glupa, ni ćorava...
shmoo shmoo 11:14 10.08.2023

Re: The Walking Dead

tessa1
Благо теби.

Мени додало још барем пет.

Не толико због мене самог колико због других.

Taso, predlažem školu plesa. :)



Гуд тот!




gedza.73 gedza.73 11:20 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Mislim da je naša omladina daleko više razočarana licemerjem zapada

Ima i toga. Ali ni mi sami nismo manje licemerni i jednom nam je metar 0,70 a drugi put 1,30.
Komunistička prosovjetska propaganda ('kad Rus krene', 'Amerika i Engleska biće zemlja proleterska', 'Na Zapadu je dekadencija i buržoazija'...) kojom smo zadojeni je dovela do izbora strateških saveznika tokom raspada SFRJ. Naš Kvisko nije radio a i bio je na suprtonoj strani saveznika onih koji su imali snage da donesu ispravnije odluke.
Ti drugi su svoje saveznike odabrali pametnije od nas. Mi smo krenuli u rat sa komunističkom propagandom, bez ikakve podrške srpskih demokrata, liberala i monarhista koji su živeli na Zapadu (što bi oni branili petokraku i komunizam koji ih je oterao), rat smo izgubili i ljutimo se što nas pobednik ne tretira kao pobednika nego kao poraženog. Loše odluke su nas debelo koštale.

predatortz predatortz 11:26 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Ti drugi su svoje saveznike odabrali pametnije od nas


Mislim da tu grešiš. I ja sam bio sklon tim greškama. Sada sam skloniji da verujem da su dosta davno ti moćni odabrali prijatelje i neprijatelje, te da smo mi tu malo šta mogli uraditi.
Stara je to podela, i dosta moćnija od naših mogućnosti da je promenimo.

tessa1 tessa1 11:27 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Гуд тот!

Je li da :))
tessa1 tessa1 11:48 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Taso, jel se iza četvoro piše tačka, 4? Stvarno sam zaboravila.
gedza.73 gedza.73 11:48 10.08.2023

Re: The Walking Dead

predatortz
Mislim da tu grešiš. I ja sam bio sklon tim greškama. Sada sam skloniji da verujem da su dosta davno ti moćni odabrali prijatelje i neprijatelje, te da smo mi tu malo šta mogli uraditi.
Stara je to podela, i dosta moćnija od naših mogućnosti da je promenimo.

Moguće da grešim. Smatram da su oni odradili neke analize i ne na osnovu emocija nego na osnovu podataka olučili na koga mogu da računaju a na koga ne. Gledajući SFRJ nakon nekoliko godina neprihvatanja posle rata Srbi (dobrim, presudnim brojem) su bili ti koji su oberučke prihvatili sovjetski komunizam i slepu ljubav prema Moskvi.

JNA je bila većinski crnogorska, srpska i komunistička. Slepo odana Titu.
Zapad je verovatno procenio da sa njima nema dogovora i odabrao 'fleksibilnije' koji su tim savezništvom ostvarili svoje ciljeve.

Ako se danas uzme da Zapad ide na Moskvu, ako se vidi da je Srbija (po anketama većinski podržava agresiju) na strani Putina (koga poistovećuju sa Rusijom) i protiv EU (stalno se pominje referendum) onda taj neko u tamo nekom štabu verovatno će da odluči da te potpuno razjebe. Nemam dodirnih tačaka sa analitikama, nisam bio u ratu, ne znam kako funkcioniše ali ako 6,5 miliona stoji na putu logično je da tu i minornu pretnju, svrabež tako reći ('rupu na EU tepihu' kako smo se hvalili) taj neko skloni. Može silom a može i postepenim pritiskom. Koji đavo nama treba da se trpamo u sukob velikih, da biramo stranu kad se nas ne dotiče, da okrećemo reflektor na sebe stvarno ne znam.

Sa naše strane mi možemo da izgubimo pristupne fondove, korak sa tehnologijama, privrednu i ekonomsku saradnju, intitucionalna rešenja (koja koriste neki drugi, koji su svoje države sredili i ništa im ne fali), uređeno pravosuđe. Gubimo stanovništvo što je najgore. Plus ponovo potrebne godine da nam dođe iz dupeta u glavu. Sa njihove skoro ništa ne gube. A godine idu.

Skoro pričam sa jednim likom i dotaknemo se teme globalizma u sferi običnog života. I setimo se da je u stvari komuniam hteo da bude više globalistički nego današnji globalizam (koji može u nekim sferama da bude loš ali i vrlo dobar). Sreća pa se raspao (komunizam). Osim nekih država gde je zadržao poluge moći i uporno se opire promenama. Na štetu većine svojih građana.
predatortz predatortz 11:53 10.08.2023

Re: The Walking Dead


JNA je bila većinski crnogorska, srpska i komunistička. Slepo odana Titu.
Zapad je verovatno procenio da sa njima nema dogovora i odabrao 'fleksibilnije' koji su tim savezništvom ostvarili svoje ciljeve


Obrenovići nisu bili ni komunistički (karikiram), ni bog zna koliko ruski nastrojeni. Karađorđevići su bili izrazito antikomunistički nastrojeni, pružili su utočište ruskoj antikomunističkoj populaciji.
Obe te Srbije, kneženina a potom kraljevina, su bile sa solidnim demokratskim ustavima, vrednujući ih kroz aršine onog vremena.

Isti centri moći kao i danas su bili naši neprijatelji, odnosno nisu nas smatrali ni za prijatelje, ni za svoje društvo.

Starija je ta podela i od Tita i od komunista.
gedza.73 gedza.73 11:59 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Isti centri moći kao i danas su bili naši neprijatelji, odnosno nisu nas smatrali ni za prijatelje, ni za svoje društvo.

Na prvom mestu Švabe. Onda barabar Englezi i Rusi. Francuzi i Amerikanci daleko, daleko posle. Čak sam ubeđen da smo imali drugačije intelektualce (ne jajare poput Koče Popoviča, Stambolića, posledično MIloševiča) da bi SAD bio na našoj strani. U najgorem slučaju neutralan. Ovako smo se pogrešnom politikom namestili na zicer.

Ono što priznajem Moskvi da su uspeli u svojim nastojanjima da nas odvoje od Francuske, odnosno od Evrope. Tada počinje naš sunovrat. Opet kažem daj Bože da grešim ali mislim ako će nam se ovaj narativ danas obiti u glavu u budućnosti. Ako tako bude Srbija će debelo da se sjebe na radost dobrog dela onih koji je baš nešto i ne vole. A za tako nešto neće da bude niko kriv do nas samih.
Toliko od mene.
Izgnjavih te a nije mi bila namera.
tessa1 tessa1 12:00 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Napišem četvoro, prepravim u četvero pa vratim opet u četvoro. Hm. Bilo nas je 5. :))
predatortz predatortz 12:04 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Toliko od mene.
Izgnjavih te a nije mi bila namera.


Normalan razgovor nikad nije bio gnajvaža, pa ni kad se neki stavovi razmimoilaze.

A da ćemo najebati, delimo isti strah.

samo, postavlja se pitanje u kolikoj smo moći bili da to sve promenimo.

Seti se Bulatovića, kada je govorio o Rambujeu.

Čovek je doslovno rekao:

Šta mislite, da smo mi bili budale koje su verovale da će pobediti u sukobu protiv NATO? Nudili smo i više od onoga što su tražili. na sto smo stavili i ulazak SRJ u NATO. nisu hteli ni da nas slušaju. Odluka da nas bombarduju je bila davno pre toga doneta, njima je to trebalo.

EDIT:

Evo citat, da ja ne ineterpretiram:

"Uradili smo sve što smo mogli. Počeli smo pregovore sa umerenim Albancima, s Ibrahimom Rugovom na čelu. Taj dijalog je išao teško i sporo, ali smo ga doživljavali kao jedino rešenje. Ali onda je Amerika odlučila da iz tog procesa isključi Rugovu. On je bio predstavnik umerenih i tada većinskih Albanca, koji nisu bili pristalice oružane pobune i terorističkog delovanja, a na njegovo mesto su Amerikanci instalirali Ramuša Haradinaja i Hašima Tačija. Amerikancima smo nudili bazu "Bondstil", uz saglasnost vlada Srbije i Jugoslavije za simboličnu nadoknadu od jednog dolara. Nudili smo im da nas prime u NATO, jer ako smo u NATO-u, ne mogu da nas bombarduju. Nudili smo im, takođe, da upravljaju rudnim bogatstvom, da im damo koncesije na energetske i rudne potencijale Kosova i Metohije, jer ako mi ne možemo da nađemo zajednički jezik sa Albancima, nek to bude neka engleska ili američka kompanija. Sve smo im nudili da ne bude rata, ali je rat moralo biti. Njima je taj rat bio potreban."

tessa1 tessa1 12:06 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Boles' ne bira, štaš. :)
gedza.73 gedza.73 12:25 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Nudili smo i više od onoga što su tražili. na sto smo stavili i ulazak SRJ u NATO. nisu hteli ni da nas slušaju.

Ne znam da li smo pričali o tome. Čovek koji je učestvovao u pregovorima kaže da smo dobili odlične uslove (u tom trenutku) ali da smo onda prekršili dogovor (Milošević odbio). Kao krši nam se suverenitet jer NATO može da prebacuje snage preko naše teritorije. Nama ni u džep ni iz džepa. Nekome je bilo važno da mi odbijemo (po cenu bombardovanja). Albanci su prihvatili.

Konačni tekst sporazuma o samoupravi na Kosovu, Rusija se ne pridružuje po dve tačke

Istina je, još, da se Rusi nisu slagali s glavom 7 - vojna implementacija - i da nisu prihvatali Glavu 2 koja se odnosila na policiju, jer je upućivala na glavu 7. Ruski pregovarač Majorski, prema izričitim uputstvima svoga Ministarstva inostranih poslova, iz tih razloga nije ni smeo da učestvuje u pregovorima koji su se odnosili na te delove.

Onda ide ono po potrebi 'Milošević odbio NATO ultimatum' istovremeno sa 'hteli po svaku cenu da nas bombarduju' (što isključuje jedno drugo ali pokriva oba spektra) dok je izgleda ruski interes bio da se NATO slobodno ne kreće. To odluku smo platili bombardovanjem a Albanci dobijanjem državnosti. Sporazum nije bio savršen ali je bila daleko bolja opcija nego bombardovanje. A već je sličan sporazum sa NATO bio potpisan neku godinu ranije.

predatortz predatortz 12:29 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Ne znam da li smo pričali o tome. Čovek koji je učestvovao u pregovorima kaže da smo dobili odlične uslove ali da smo onda prekršili dogovor (Milošević odbio). Kao krši nam se suverenitet jer NATO može da prebacuje snage preko naše teritorije. Nama ni u džep ni iz džepa. Nekome je bilo važno da mi odbijemo (po cenu bombardovanja). Albanci su prihvatili.


zašto ne verujem u ovo?
Zato što smo mi, početkom rata u Bosni, prihvatali mirovne predloge i sporazume, a muslimani ih pod uticajem Amerikanaca odbijali.

Potom, nakon pada komunističkog bloka NATO je gubio svoj smisao. Postao je veoma skupa, a prilično nepotrebna igračka.
Onda su, preko naših leđa i zločinima nad nama, uveli intervencionizam i srušili dotadašnji međunarodni poredak.
Posledice tog čina gledamo danas.
gedza.73 gedza.73 12:38 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Evo citat, da ja ne ineterpretiram:

Ima i od učesnika pregovora

link

Pokojni član pravnog tima Srbije na pregovorima u Rambujeu 1999, Vladan Kutlešić ispričao je sasvim novu verziju. Pričao je da je on godinu dana pre Rambujea tajno radio na formulisanju sporazuma sa O’Brajenom, pa čak i za vreme konferencije u Rambujeu, ali da je to odbačeno sa srpske strane. Tada je O’Brajan bio jedan od najvažnijih „mozgova“ američke spoljne politike prema Balkanu u ulozi zamenika direktora Odeljenja za političko planiranje.

O’Brajen je objasnio da je Kosovo za njega “transatlantsko pitanje

Dal' oni oće da drže Švabe pod prismotrom sa tim pravcem ne bi' znao reći ali ako je to tačno onda nemam ništa protiv.

Zato što smo mi, početkom rata u Bosni, prihvatali mirovne predloge i sporazume, a muslimani ih pod uticajem Amerikanaca odbijali.

Ko je na kraju odlučio kolika će teritorija da pripadne Republici Srpskoj? Negde sam naišao da je Hrvatima prećeno kad su u jednom trenutku postali opasnost za RS.
srušili dotadašnji međunarodni poredak.

Međunarodni poredak ne postoji. Veliki ga tumače kako oni oće.
predatortz predatortz 13:04 10.08.2023

Re: The Walking Dead

Ko je na kraju odlučio kolika će teritorija da pripadne Republici Srpskoj? Negde sam naišao da je Hrvatima prećeno kad su u jednom trenutku postali opasnost za RS.


Ameri, ko bi drugi.
Hrvatima su dali kratak rok da ponište sve institucije Herceg-Bosne i utope se u Muslimansko-hrvatsku federaciju BiH.
Zapravo, Srbi i Hrvati, a i Republika Srpska, su ostavljeni kao nož pod vratom bosanskim muslimanima. Neće Evropa, a ni USA muslimansku državu tu. Muslimani su tokom ratnih godina hteli razgraničenje sa Srbima, intelektualci su spremali narod za to, tad je stvorena i krilatica "Potpisuj Alija, nek' je k'o avlija!", ali Ameri i sateliti, jer ozbiljna i autohtona evropska politika ne postoji odavno, to nisu dali.

I dans bi gro bosanskih muslimana pristao na Bosnu bez RS, opet bi to bila država veća od nekih evropskih, ali skoro pa čisto muslimanska.

Ne daju!
Ni nama, ni njima!
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:30 10.08.2023

Re: The Walking Dead

predatortz

a da je ostalo, sa akcentom na nemačku vojsku što je mene prilično iznenadilo, sve go qratz u pogledu opremljenosti, osposobljenosti i motivisanosti.


Pa ti sad kontaj.
Značajan doprinos takvom stanju njemačke vojske je dala i Ursula od Erdinog Kauča, kad je bila ministarka vojske u vladi Mutti Merkel.
Da je se riješi, Mutti ju je zviznula u EU komisiju. Da tamo bude šefica.
Šapat o korupcija, nepotizamu, nebrizi, prednosti američkim interesima nad evropskim su je pratili i tada kao što je prate i sada.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:52 10.08.2023

Re: The Walking Dead

predatortz
"Potpisuj Alija, nek' je k'o avlija!",

Autor parole je jedan od kandidata za prvo Predsedništvo BiH, Nazif Gljiva. Pjevač i kompozitor.
Sa nekom ekipom bio u podrumu prilikom granatiranja, pa kad je granata pala pred taj podrum uzviknuo je tu parolu.
On je autor i one "Potpisuj Alija i Hitler bi potpiso"

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:03 10.08.2023

Re: The Walking Dead

predatortz
Ti drugi su svoje saveznike odabrali pametnije od nas


Mislim da tu grešiš. I ja sam bio sklon tim greškama. Sada sam skloniji da verujem da su dosta davno ti moćni odabrali prijatelje i neprijatelje, te da smo mi tu malo šta mogli uraditi.
Stara je to podela, i dosta moćnija od naših mogućnosti da je promenimo.


Pribavi ovu knjigu i pročitaj.
Svi kojima sam je preporučio su zadovoljni, a mnogi iznenađeni sa dokumentima koji su citirani.
Srbi, Rusi. Za zapad to nije velika razlika. Zbog mnogo razloga

Dodatak:
Ispravljam brljotine koje napravih.
Dodao sam link koji sam propustio postaviti i obrisao citate iz posta u kojem nisu trbali biti.
freehand freehand 14:50 10.08.2023

Re: The Walking Dead

kamilo_emericki
predatortz
Ti drugi su svoje saveznike odabrali pametnije od nas


Mislim da tu grešiš. I ja sam bio sklon tim greškama. Sada sam skloniji da verujem da su dosta davno ti moćni odabrali prijatelje i neprijatelje, te da smo mi tu malo šta mogli uraditi.
Stara je to podela, i dosta moćnija od naših mogućnosti da je promenimo.


Pribavi ovu knjigu i pročitaj.
Svi kojima sam je preporučio su zadovoljni, a mnogi iznenađeni sa dokumentima koji su citirani.

Raspravljanje sa dijagnozom nikad nije ništa pametno iznedrilo.


freehand freehand 14:54 10.08.2023

Re: Јефтина словенска крв

shmoo
freehand
Nema više JNA oficira, prošlo trideset i kusur godina. I tadašnji pšoručnici već idu u penziju. Vojska Srbije, od 2000. na ovamo je ustrojena po NATO standardu. Nebrojeno puta su više vežbali sa NATO članicama nego sa Rusima. U Generalštabu imaš NATO kancelariju, a ne kancelariju ruske vojske.

Mada se, eto, iz dana u dan ispostavlja da ruski priručnici nisu za bacanje. a upravo je u toku prebacivanje krivice između Ukrajinaca i NATO. Da li ne valja trening i oprema ili Ukrajinci ne znaju da ratuju.
Inače, Ukrajinci su se u ovom ratu pokazali kao sjajni vojnici u skukobu sa nadmoćnim protivnikom.



Руска школа. К'о и некадашња ЈНА.

Баш ме занима како би на њиховом месту изгледали Американци, Британци, Холандези и остали из НАТО екипе.

Прочитах јуче-прекјуче, извор је ЦИА, да су Украјинци до сада у рату изгубили преко 400 хиљада војника.

За Русе и не знамо нити ћемо знати.

А обе стране, наравно, крију те податке као змија ноге.

И генерално гледано, немамо ми појма шта се све тамо догађа.

Ово што се објављује по медијима не вреди ни пишљива боба.

Ратна пропаганда.

К'о што су Немци '41-'43. у баварским пивницама на мапи СССР на зиду забадали заставице са кукастим крстом на дневној бази мерећи напредовање Вермахта у Барбароси и убадајући те заставице, према извештајима са фронта, чак и у саму Москву.

А оно кита међу очи.

Немамо ми појма, беспредметно је уопште и расправљати са тако мало правих истинитих информација, а у мноштву спинова, полуинформација и дезинформација.






Ruska škola svašta podrazumeva. A Rusi evo tridest godina uče, popravljaju, dodaju, modernizuju.
A zaista ludo u današnjem svetu je što upravo Rusi i Kinezi zaista pokušavaju da sačuvaju i odbrane ono što se nekad zvalo "zapadnim vrednostima", definisano u paroli francuske revolucije. Samo što moroni po definiciji nemaju kapacitet da razumeju baratajući onim što nauče iz lenglijevske poruke za to jutro.
gedza.73 gedza.73 15:30 10.08.2023

Re: Јефтина словенска крв

Ruska škola svašta podrazumeva

Da ruska vojska nosi krpe umesto čarapa? Ili da se otkrije kad su im zatrebale uniforme kako je neko od Putinovih podobnih krao i preprodavao?
A Rusi evo tridest godina uče, popravljaju, dodaju, modernizuju.


Putinu kažeš da nema pojma? Ku'će ti duša da onakvog čoveka falsifikuješ.
"Многие критические технологии мы покупали, что называется, в чужом магазине, в своего роде супермаркете готовых, кем-то произведенных решений, а в какой-то момент перед нами просто плотно затворили дверь и повесили вывеску "Закрыто", - констатировал Путин

Po anketi koju je 2023. sproveo ruski Центр конъюнктурных исследований (ЦКИ) 65 % ruskih industrijskih preduzeća je 'visoko' ili 'veoma visoko' zavisno od uvozne opreme. A ti tvrdiš da već trideset godina rade na razvoju i modernizaciji. Koju si još Alan Čumak bajku čuo na Telegramu?
Rusi i Kinezi zaista pokušavaju da sačuvaju i odbrane ono što se nekad zvalo "zapadnim vrednostima", definisano u paroli francuske revolucije.

Sam si smislio? Nije ChatGPT koju je na odmoru neki osnovac sklepao?

Željko Mitrović se ufrkisao kako će da se nađe na listi za sankcije pa brže bolje pokušava da preleti.



predatortz predatortz 15:45 10.08.2023

Re: The Walking Dead

kamilo_emericki
predatortz
Ti drugi su svoje saveznike odabrali pametnije od nas


Mislim da tu grešiš. I ja sam bio sklon tim greškama. Sada sam skloniji da verujem da su dosta davno ti moćni odabrali prijatelje i neprijatelje, te da smo mi tu malo šta mogli uraditi.
Stara je to podela, i dosta moćnija od naših mogućnosti da je promenimo.


Pribavi ovu knjigu i pročitaj.
Svi kojima sam je preporučio su zadovoljni, a mnogi iznenađeni sa dokumentima koji su citirani.
Srbi, Rusi. Za zapad to nije velika razlika. Zbog mnogo razloga

Dodatak:
Ispravljam brljotine koje napravih.
Dodao sam link koji sam propustio postaviti i obrisao citate iz posta u kojem nisu trbali biti.


Poručio!
Hvala za preporuku.
shmoo shmoo 17:19 10.08.2023

Re: Јефтина словенска крв

freehand

A zaista ludo u današnjem svetu je što upravo Rusi i Kinezi zaista pokušavaju da sačuvaju i odbrane ono što se nekad zvalo "zapadnim vrednostima", definisano u paroli francuske revolucije.



Да.



Изгледа на први поглед апсурдно али је тако.

И зато ја и кажем Геџи да не можемо о свему овоме што се данас дешава (не само у Украјини) да причамо користећи неке термине из доба Хладног рата, пре пада Берлинског зида.

То нас никуда не води у расправи.

Па види ово:

Integrated Fragmentation and the Role of Leading Small Groups in Chinese Politics (ЛИНК)


Small yet influential: China’s Leading Small Groups (ЛИНК)







И по чему се онда САД и Велика Британија разликују од Кине?

САД и Велика Британија су демократске? Није им власт устројена (не уштројена, устројена) исто овако?

'Ајде, бре, то је неозбиљно тврдити у 2023. години.

Јесу демократске САД и Велика Британија... Ал' кад бисмо се гађали Вулинима, што каже Макса.

Демократске су данас исто колико и Кина и Русија.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:28 10.08.2023

Re: Јефтина словенска крв

A zaista ludo u današnjem svetu je što upravo Rusi i Kinezi zaista pokušavaju da sačuvaju i odbrane ono što se nekad zvalo "zapadnim vrednostima", definisano u paroli francuske revolucije.


Moze neko obrazlozenje ove teze? Kinesko i rusko drustvo uredjeno po vrednostima francuske revolucije?
maksa83 maksa83 17:36 10.08.2023

Re: Јефтина словенска крв

A zaista ludo u današnjem svetu je što upravo Rusi i Kinezi zaista pokušavaju da sačuvaju i odbrane ono što se nekad zvalo "zapadnim vrednostima", definisano u paroli francuske revolucije.

Hajde da ne preterujemo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana