Astrologija| Budućnost| Društvo

O cemu pricamo....?

angie01 RSS / 06.08.2023. u 15:28

 

 

Posto je Natasa obrisala moj komentar na njenom in memproam blogu Davidu Albahariju, a ostavila sramotne komentare na koje sam regovala,...ponovicu ga ovde.

 


Re: Nelečeno ludilo

odlican naslov komentara za ovo sto se desava na in memoriam blogu jednom od najvecih nasih savremenih pisaca-tacno tako, kakvo ludilo bilo koga moze da tera da skrnavi pomen, upravo nacinom, koji je David Albahari prezirao, zbog koga je 20 godina ziveo u Kalgariju,...evo ne znam.

drugo, ovde se usudjuje da se njegov prijatelj i sugradjanin Zemunac, sa kojim je delio stavove o aktuelnim politickim desavanjima i vrednosni sistem, naziva,

 

Matoro srbomrzačko govno sa dušom u nosu zagađuje i vazduh oko sebe!
Ovako bolesnu mžnju ni ustaše nisu javno pokazale.



covek, koji ima onoliko nagrada za svoj rad- pa i orden Legije casti, neko naziva ovako prostacki, jer mu se ne uklapa u ideologiju, ili je samo jako glup, ili mozda da bi se anulirala nekako cinjenica, da su Koraksu oca ubili cetnici,..evo ne znam,...svakako je nedopustivo.

trece, ako se eventualno ne razume ocigledna ironija na mesto odrzavanja pomena stradalnicima Oluje- sto je na nivou skandala iz razumljivih razloga, jos uvek ne daje za pravo nekom da blati zive legende Beograda.

je l neko gledao to nase obelezavanje?...sta bi imao da kaze, ako jeste?

gledala sam nesto i od sramotne "proslave" u HR, nisam sigurna da bi bilo ko od ljudi iz te nekadasnje kolone imao lepe reci za oba dogdjaja- jedan od njih, nekadasnji osmogodisnji decak, a danas novinar, je lepo sve rekao, zgrozen nad politizacijom njihovih sudbina, nad ne razumevanjem tragedije tih ljudi, koji su jos jednom zloupotrebljeni....isto kazu i moje komsije, nekda stigli na tim traktorima, danas, hvalabogu dobro i snadjeni u novom okruzenju- uredno leta provode u starom kraju-...ali nisu svi bili te srece- sta je drzava, koja ih je u taj pakao gurnula, uradila za njih, 25 godina posle, neki od njih su na ulici i bez sigurnih prihoda,...snalaze se i dalje, kao da su juce dosli, sa sve preprekama, koje im se postavljaju,...medju njima ima mnogo samohranih majki- gde je briga za sve te ljude, zasto pomen zrtvama nije organizovan u Beogradu, gde je najveci broj tih ljudi ostao?

KLIK

naglasavati da si pomagao nekome u nevolji- je ruzno...pa jos propitivati druge, da l su i oni- kakvo dno.

...hrvatska emisija povodom Oluje-onaj dokumentarni deo,...izaziva gadjenje, sem izjava jedne zene, koja je imala i zrtve u porodici, koja je sa neverovatnim osecajem za meru ostala suzdrazna u ispoljavanju necega sto je gadno, al ne znam kako bih ga tacno nazvala, a da ima adekvatno znacenje.

vece pre toga, na RTSu je bio izuzetno korektan dokumentarac o Jasenovcu-govorili su istoricari iz raznih krajeva-hrvatski me je vrlo prijatno iznenadio do koje mere je bez zadrske izneo tacne podatke o desavanjima,...i naravno Efraim Zurof,...je l neko od ovih sto stalno Jasenovac pominju gledao emisiju?

edit- e da, bio je objasnjen i Blajburg, sa sve dokumentarnim snimcima, pa nekako ispada, da ekipa koja je ovde prozivala za Blajburg, pokusava da amnestira zlocince,...dok se navodno brine za zrtve Jasenovca.

....a sad slobono nastavite sa bestijalnostima,..

 

Gospodo,  ja stvarno ne znam sta ste vi mislisli da ostavite u amanet svojoj deci, ali je mrznja najgora opcija.

Oliua je monstuozna  akcija, sve ono sto joj je prethodilo je isto lose, danas, 30 godina posle, poslusajte ljude koji su u tom celom haosu stradali, pametniji su od vas, umesto sto ih koristite za ideoloska prepisavanja, to su strasne ljudske sudbine, teske, mucne i jasno govore o lososti nacina koji je odabran za resavanje YU pitanja, ne razumem zasto ih ne cujete i pricate i dalje na isti destruktivni nacin, koji je njima naudio, kao da racun vec nije dovoljno velik i krvav...ceo jedan zivot je prosao u njegovom pravljenju.

Da li ste uopste svesni trenutka u kome zivimo i koliko je jeziv, pa vam je normalno da se strahote jos produbljuju, pojacavaju, da li ljudskost treba potpuno ukloniti i zbog cega,...ako se vec pravite da ne razumete dubinu tragedije ljudi koji su dosli u koloni na traktorima, pre 25 godina.

Tagovi



Komentari (861)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 09:06 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Uvek je bolje stati uz svoje krvnike. U konkretnom slučaju Nemce, Austrijance,m Britance i na čelu svih njih - Amerikance.


Pazi da čak ni Mile nema tu retoriku, razlozi vam nisu isti kao onoj u izreci..


Kakvih bre krvnika, pola zemlje mu je u EU, danas će sigurno jedan autobus ući u Austiju i u njemu čovjek stavio sve u jednu torbu kao Mile što stavi sve karte na Rusiju..
tessa1 tessa1 09:10 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Gedžo, kakvo je ono auto tamo ne stižem te pitati.

Ko je proizvođač, dizajner, ko ga pravio što bi rekli naši stari narodi. :)
freehand freehand 09:14 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Kakvih bre krvnika u 2023, jesmo li mi u ratu sa Germanima i Amerikom, Engleskom?


Jebem li ga, pogledaj malo ko je i kako taj rat kreirao, ko te je bombardovao i ko ti je naoružavao protivnike, ko ti je dovodio mudžahedine, ti je poludržavu proglasio genocidnom, ko ti je na robije oterao hiljade oficira i političara, ko ti postavlja i smenjuje funkcionere, ko ti donosi i obara zakone. Mislim, svi znamo da je Putin, nego eto pitam onako.
tessa1 tessa1 09:32 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Jebem li ga, pogledaj malo ko je i kako taj rat kreirao, ko te je bombardovao i ko ti je naoružavao protivnike, ko ti je dovodio mudžahedine, ti je poludržavu proglasio genocidnom, ko ti je na robije oterao hiljade oficira i političara, ko ti postavlja i smenjuje funkcionere, ko ti donosi i obara zakone. Mislim, svi znamo da je Putin, nego eto pitam onako.



Da, ali to nema veze sa realitetom trenutno, evo počela sam mucati ne znam kako regovati na tvoj komentar?,


trenutno je Miletova pozicija u RS odlična, ili bilo kojeg političara na njegovom mjestu, na skali od 0 do 10, on je na konju u geopolitičkoj realnosti,

ali u srpskoj realnosti tj klopku koju je stvorio narodu RS njegova pozicija od 0 do 10 je 0.5

0.5 su Rusi koji bi bili tu i da Mile ode malo do Amerike..

Pazi, i Rusi bi voljeli imati jednog diplomatu među Srbima koji posjeti Rim i Moskvu u par dana.. zašto ne bi posjetio?


Kakva je trenutno Amerika prijetnja RS ili Njemačka? Da je ukinu? Ajde dobro i ako su to Bajdenove težnje i one nesretne Kamile, ali Jevreji bi doživjeli lično da gledaju opet genocid o kojem pišu i dovode sto godina stare Jevreje da nam pričaju?

Njemci ne žele islamsku državu na 500 km od Beča pisala sam i prije nego je Hrvatska ušla u EU, sad je to granica sa EU, i danas Hrvati okom ne bi trepnuli da uzmu dio Federacije tj svoj narod, za njih su tamo Hrvati njihovi nema razgovora, mislim nema dileme kao Angie što nas pita čiji smo i ko nas pravio?

gedza.73 gedza.73 09:38 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
Ko je proizvođač, dizajner, ko ga pravio što bi rekli naši stari narodi. :)

Iskreno nemam pojma. verovatno može da se pronađe. Meni je zanimljiviji vlasnik. Ko ga je kupio, ko ga vozi.

Našao sam srpske gore list u Australiji. Mihajlović




predatortz predatortz 09:38 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu


Da, ali to nema veze sa realitetom trenutno


Kako misliš nema?
A šta je stvorilo ovakav "realitet"?

freehand freehand 09:47 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
Jebem li ga, pogledaj malo ko je i kako taj rat kreirao, ko te je bombardovao i ko ti je naoružavao protivnike, ko ti je dovodio mudžahedine, ti je poludržavu proglasio genocidnom, ko ti je na robije oterao hiljade oficira i političara, ko ti postavlja i smenjuje funkcionere, ko ti donosi i obara zakone. Mislim, svi znamo da je Putin, nego eto pitam onako.



Da, ali to nema veze sa realitetom trenutno, evo počela sam mucati ne znam kako regovati na tvoj komentar?,


trenutno je Miletova pozicija u RS odlična, ili bilo kojeg političara na njegovom mjestu, na skali od 0 do 10, on je na konju u geopolitičkoj realnosti,

ali u srpskoj realnosti tj klopku koju je stvorio narodu RS njegova pozicija od 0 do 10 je 0,5

0,5 su Rusi koji bi bili tu i da Mile ode malo do Amerike..

Pazi, i Rusi bi voljeli imati jednog diplomatu među Srbima koji posjeti Rim i Moskvu u par dana.. zašto ne bi posjetio?


Kakva je trenutno Amerika prijetnja RS ili Njemačka? Da je ukinu? Ajde dobro i ako su to Bajdenove težnje i one nesretne Kamile, ali Jevreji bi doživjeli lično da gledaju opet genocid o kojem pišu i dovode sto godina stare Jevreje da nam pričaju?

Njemci ne žele islamsku državu na 500 km od Beča pisala sam i prije nego je Hrvatska ušla u EU, sad je to granica sa EU, i danas Hrvati okom ne bi trepnuli da uzmu dio Federacije tj svoj narod, za njih su tamo Hrvati njihovi nema razgovora, mislim nema dileme kao Angie što nas pita čiji smo i ko nas pravio?


Ne znam šta pričaš.
freehand freehand 09:48 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

predatortz

Da, ali to nema veze sa realitetom trenutno


Kako misliš nema?
A šta je stvorilo ovakav "realitet"?

Top baratanje "realitetima" kao nekakvim novouspostavljenim tabuima tek je posebna priča.

tessa1 tessa1 09:50 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Kako misliš nema?
A šta je stvorilo ovakav "realitet"?

Šta je stvorilo? Ko je doveo do ovog trenutno? I u čijem je interesu da je narod sluđen i kao u getu, gubernija i geto.
tessa1 tessa1 09:51 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Ne znam šta pričaš.

Kako ne znaš, nabrojao si krvnike što se graniči sa deluzijom potpunom..
tessa1 tessa1 09:52 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Iskreno nemam pojma. verovatno može da se pronađe. Meni je zanimljiviji vlasnik. Ko ga je kupio, ko ga vozi.

Našao sam srpske gore list u Australiji. Mihajlović

Ma nemoj zezaš. :)
freehand freehand 09:58 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
Ne znam šta pričaš.

Kako ne znaš, nabrojao si krvnike što se graniči sa deluzijom potpunom..

Što,. nekog sam propustio?
Zerbien mus šterbien izaziva izvesnu nelagodnost u guzici koja sedi u mehkanoj fotelji kad se čita u carstvujuščoj vijeni?
gedza.73 gedza.73 10:00 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

freehand
ko ti je dovodio mudžahedine

Mudžahedine je obučavao oficir JNA, komunista, Titov bliski saradnik i čovek koji se početkom devedesetih izjašnjavao kao staljinista.
ko ti je na robije oterao hiljade oficira i političara

Ruski NKVD koji je poslala Moskva i domaći izdajnici, saradnici ruskih komunista. Hapsili, otimali, krali i oružjem uvodili sovjetsko ruski ustav. Posledice takvog sistema trpimo i danas. Po nekoj anketi više Srba se opredelilo za KGB nego za BIA. Više Srba izašlo da dočeka Putina nego Srba koji su nešto uradili da Srbija bude čistija.

I kad sam kod đubreta. Neki blogeri me ubeđivali kako je sve čisto i divno a onda Rus Ilja kaže da nemaju pojma.



Bacaju đubre i kese kroz prozor. Po tome jesmo braća.



predatortz predatortz 10:03 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
Kako misliš nema?
A šta je stvorilo ovakav "realitet"?

Šta je stvorilo? Ko je doveo do ovog trenutno? I u čijem je interesu da je narod sluđen i kao u getu, gubernija i geto.


Ko je doveo?
Onaj koji je podržavao svako kršenje normi i dogovora. Od izbacivanja Srba iz Ustava Hrvatske, preko priznavanja rezultata neuspelog referenduma u Bosni, preko povlačenja potpisa sa mirovnih sporazuma, do ovoga što danas imamo - uslova koje su Srbi ma Kosovu imali samo tokom nacističke okupacije. Da su stavljeni van zakona, da žive u getima, da im se ruše crkve i manastiri uz cinične komentare nemačkih oficira, da im ubijaju decu, vade im organe a da za to nema ni sudskih presuda ni osude od strane zapadne javnosti.

U RS se pokušava nešto slično. Stavljajući izabrane političare jedne strane na udar nelegalno donesenih zakona, ti pod udar stavljaš taj narod.
Za sada se nemački nacizam ogleda u povlačenju investicija iz RS, a ekonomske sankcije, naročito neopravdane, uvek su akt neprijateljstva.
Nekažnjivost muslimanskih zločina podržava ko?
Ideju o unitarnoj Bosni gura ko?
Pokušaj prekrajanja istorije gura ko?


I da ne nabraham dalje...
tessa1 tessa1 10:05 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Što,. nekog sam propustio?
Zerbien mus šterbien izaziva izvesnu nelagodnost u guzici koja sedi u mehkanoj fotelji kad se čita u carstvujuščoj vijeni?

Ne brljavi, čovječe, neprijatno je gledati,


odgovor Predatortzu na prethodni komentar, tj fusnota :)


Kako su Amerikanci i Njemci stvorili atmosferu da u RS proslavljaju slavu vodovoda,

i da njen predsednik dan prije izbora podjeli po 100 marak penzionerima i odes se slikati sa Putinom (i da bi na rusofiliju koja je stvorena srpskim rukama, nije neprirodnu rusofiliju stvorio Džo ili Hans, osvojio glasove, za to vrijeme optužuju Jelenu da ide u britansku ambasadu, što bi rekao Free među krvnike,


a najpametnija glava RS je bio šekspirolog, ok, kad kaže krvnike Free ne misli na Šekspira?)


Reci mi ovaj rat sa Rusijom, kakve veze ima RS sa tim i zašto njen predsednik stavlja metu na čelu milionu ljudi iduću u zemlju koja je trenutno u ratu sa Ukrajinom?,

idući i kad za to nema razloga osim njegovi privatni interesi da se održi na čelu jedne zemlje još godinu-dve, da bude gazda, da li razumiješ?, njega ne interesuje šta će biti poslije, da ga interesuje stavio bi prst na čelo i rekao, poslaćemo Putinu razglednicu za Božić, ja sam prehlađen.

tessa1 tessa1 10:07 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Ko je doveo?
Onaj koji je podržavao svako kršenje normi i dogovora. Od izbacivanja Srba iz Ustava Hrvatske, preko priznavanja rezultata neuspelog referenduma u Bosni, preko povlačenja potpisa sa mirovnih sporazuma, do ovoga što danas imamo - uslova koje su Srbi ma Kosovu imali samo tokom nacističke okupacije. Da su stavljeni van zakona, da žive u getima, da im se ruše crkve i manastiri uz cinične komentare nemačkih oficira, da im ubijaju decu, vade im organe a da za to nema ni sudskih presuda ni osude od strane zapadne javnosti.

U RS se pokušava nešto slično. Stavljajući izabrane političare jedne strane na udar nelegalno donesenih zakona, ti pod udar stavljaš taj narod.
Za sada se nemački nacizam ogleda u povlačenju investicija iz RS, a ekonomske sankcije, naročito neopravdane, uvek su akt neprijateljstva.
Nekažnjivost muslimanskih zločina podržava ko?
Ideju o unitarnoj Bosni gura ko?
Pokušaj prekrajanja istorije gura ko?


I da ne nabraham dalje...


Teško vas pratim, zašto Dodik nema trenutno nikoga ni u EU da riješi zakonske probleme, sve što krši Dejton, on je pametan, podvlačim, i njemu ako se nešto dešava trenutno nije zato što su ga drugi prevarili dobroga nego je on to dozvolio, i dalje otkriti razloge zašto je dozvolio..

predatortz predatortz 10:08 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Mudžahedine je obučavao oficir JNA, komunista, Titov bliski saradnik i čovek koji se početkom devedesetih izjašnjavao kao staljinista.


Ko ih je doveo? Kako su ušli u Bosnu?
Ko gura nekažnjivost zločina koje su počinili?

Da se ne zajebavamo sa ovim "oficir Titove JNA", jer oficiri svih zaraćenih strana su bili iz te vojske. Jednostavno, druga nije postojala. I svi rezervisti, učesnici ratova na svim stranama, obuku su prošli u toj vojsci.

To se ne može uzimati kao otbiljan argument.
Koliko je ko od tih oficira bio nacionalno svestan, a ko je sanjao nastavak bratstva i jedinstva, to je već drugo pitanje.
A i to je od slučaja do slučaja...
freehand freehand 10:09 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

kakve veze ima RS sa tim i zašto njen predsednik stavlja metu na čelu milionu ljudi iduću u zemlju koja je trenutno u ratu sa Ukrajinom,

Pa vidi - jebo ja tu realnost kad se sopstveno viđenje političkih događanja i nepristajanje na diktat "jedine istine" zove crtanjem mete na čelu naroda.
Metod koji svakako nije nepoznat ni u istoriji ni u savremenom svetu, ali što reko Njego+š u fukare oči od splačine.
tessa1 tessa1 10:11 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Pa vidi - jebo ja tu realnost kad se sopstveno viđenje političkih događanja i nepristajanje na diktat "jedine istine" zove crtanjem mete na čelu naroda.
Metod koji svakako nije nepoznat ni u istoriji ni u savremenom svetu, ali što reko Njego+š u fukare oči od splačine.

Free, malo mi fali da ti kažem: ovo su ozbiljne teme, izvini.
tessa1 tessa1 10:12 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Odoh završiti nešto, vraćam se kasnije. Čuvajte se, budite pametni. :)
freehand freehand 10:12 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Ne brljavi, čovječe, neprijatno je gledati,

Sad, ocena ko brljavi verovatno zavisi i od ukusa i pameti čitaoc.
A ti nemoj da gledaš, ako ti je neprijatno. Neću se ljutiti, ne boj se.
freehand freehand 10:14 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
Pa vidi - jebo ja tu realnost kad se sopstveno viđenje političkih događanja i nepristajanje na diktat "jedine istine" zove crtanjem mete na čelu naroda.
Metod koji svakako nije nepoznat ni u istoriji ni u savremenom svetu, ali što reko Njego+š u fukare oči od splačine.

Free, malo mi fali da ti kažem: ovo su ozbiljne teme, izvini.

Dobro, izvini ti što sam se uzmešao u ozbiljne teme koje samo vi uzvišeni koji znate sve čuvenoj Fuksovoj o ruci koja hrani možete da domašite. Evo neću više.
predatortz predatortz 10:19 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Reci mi ovaj rat sa Rusijom, kakve veze ima RS sa tim i zašto njen predsednik stavlja metu na čelu milionu ljudi iduću u zemlju koja je trenutno u ratu sa Ukrajinom?,


Odlično tema!
Pitaću te:
Zašto je poseta Rusiji postala crtanje mete na čelo celom narodu?
Nije li fašista onaj ko tu metu crta?
Podsetiću te na činjenicu o broju ratova koje je vodila Amerika, a svi od reda su bili agresorski.
Zašto recimo Rusi nikome nisu crtali metu na čelu jer njegov predsednik ide u posetu Americi?

Svesno, ili ne, ovom izjavom o meti na čelu celom narodu, ti priznaješ gde stoluje fašizam.

Strah mogu da razumem i mislim da je opravdan.
Siguran sam da ta nacistička gamad mogu preći na dela. Uostalom, to im me bi bio prvi put.
Samo, poseta suverenoj zemlji ne sme biti problem. Naročito ako je izgovor za stvaranje tog problema nešto što onaj koji problem pravi čini u mnogo većem omeru.
tessa1 tessa1 10:39 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Odlično tema!
Pitaću te:
Zašto je poseta Rusiji postala crtanje mete na čelo celom narodu?
Nije li fašista onaj ko tu metu crta?
Podsetiću te na činjenicu o broju ratova koje je vodila Amerika, a svi od reda su bili agresorski.
Zašto recimo Rusi nikome nisu crtali metu na čelu jer njegov predsednik ide u posetu Americi?

Svesno, ili ne, ovom izjavom o meti na čelu celom narodu, ti priznaješ gde stoluje fašizam.

Strah mogu da razumem i mislim da je opravdan.
Siguran sam da ta nacistička gamad mogu preći na dela. Uostalom, to im me bi bio prvi put.
Samo, poseta suverenoj zemlji ne sme biti problem. Naročito ako je izgovor za stvaranje tog problema nešto što onaj koji problem pravi čini u mnogo većem omeru.



Dobro, reci mi koliko puta je boravio Putin u prijateljskoj posjeti RS do prije rata sa Ukrajinom?


I koliko je puta spomenuo RS (osim prije godinu kad je spomenuo Srebrenicu da će se desiti pokolj negdje kao tamo gdje su Srbi ubijali) u razgovoru npr sa Merkel koju je obilazio redovno i ispijao kafe, pričao sa njom na perfektnom njemačkom jeziku, on se baš razmetao znanjem njemačkog..

Dodik koristi nepriznavanje visokog predstavnika BiH od strane Rusa i Kine kao da sutra ne postoji, ok, nisam protiv nepriznavanja nekoga ali i to RS može sama riješiti, do sada u 2023. bi morala probleme BiH rješavati i pameću i zakonski jer Dejton nije sklepan na pijaci..


p.s. tipkam hodajući, i očekujem da će se popaliti lampice na blogu konačno, u mraku smo

p.p.s. nisam protiv drugarstva sa Rusima, ljudi, ali ovo što se dešava u RS je da svjedočimo zalogu cijelog naroda i teritorije za jednu majicu sa likom Putina..
predatortz predatortz 10:46 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Dobro, reci mi koliko puta je boravio Putin u prijateljskoj posjeti RS do prije rata sa Ukrajinom?


Ni jednom!
Neće boraviti nikad. Putin je predsednik Rusije, a ne MZ Simin Han.
Retke su njegove posete i mnogo većim i ozbiljnijim državama.

I koliko je puta spomenuo RS


Dovoljno je bilo samo jednom! Onda kada se u SB UN glasalo o Rezoluciji o genocidu u Srebrenici.

Dodik koristi nepriznavanje visokog predstavnika u BIH od strane Rusa i Kine kao da sutra ne postoji, ok, nisam protiv nepriznavanja nekoga ali i to RS može sama riješiti, do sada u 2023. bi morala probleme BiH rješavati i pameću i zakonski jer Dejton nije sklepan na pijaci..


Dodik nepriznavanjem Šmita pokušava da zaustavi dalju devastaciju Republike Srpske.
Saveznike za to traži tamo gde može da ih nađe.
Da je to Amerika, išao bi u Ameriku.
Trenutno su to Rusija, Kina i u dobrom delu Mađarska.
Kažu, što me je prilično iznenadilo, da ni da Poljskom ne stojimo loše.
Ne oglašavaju se preterano po tom pitanju, ali su par puta bili na našoj strani.



tessa1 tessa1 13:15 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Ni jednom!
Neće boraviti nikad. Putin je predsednik Rusije, a ne MZ Simin Han.
Retke su njegove posete i mnogo većim i ozbiljnijim državama.


Da, zato sam i postavila pitanje znajući šta ćeš odgovoriti,



Evo da pređemo iz sfere ličnog (o Peri i Marku drugarima koji navijaju za Crvenu Zvezdu), pisaću A i B,


- osoba A nikada nije došla u RS (kažeš zato što je mjesna zajednica i to je okej, nećemo sitničariti koliko je puta osoba A došla u privatnu posjetu starom drugaru treneru skijanja Austrijancu) do početka rata sa Ukrajinom

- osoba B (predsednik RS) posjetio je osobu A nekih 10x i od početka rata u Ukrajini 1x (da li je 1x ili 2x), ali i odlikovao je osobu A ordenom, da li se razumijemo?

B dolazi kod A u zemlju u ratu i odlikuje ga?

- Povodom 9. januara, Dana RS-a, ovo priznanje Putinu dodijeljeno je "za patriotsku brigu i ljubav prema RS". -

(patriotska briga i ljubav prema RS u koju A nije došao i nije planirao sve da ga i ovaj rat nije omeo)

Zašto odlikovanje u ovom trenutku? Hajde i da razumijemo njegov uplitanje tamo gdje mu nije mjesto, i hajde da zamislimo tu neku pravoslavnu afričku zemljicu čiji predsednik dolazi kod Slobodana u vrijeme embarga odlikovati ga,

ali šta mi imamo od tako pompezne lojalnosti zemlji u ratu?, naftu, dijamante, obećanje (kakvo, za šta?, i do kada?, neće osoba A živjeti još 50 god),

čemu tolika lojalnost zemlji u ratu koja tebi nije došla jer si za nju nevažan?


Zašto Orban igrač i Austrije i Rusije ne ide odlikovati Putina u Moskvu?

1) pametan je

2) Mađarska nije MZ

3) oboje

Dovoljno je bilo samo jednom! Onda kada se u SB UN glasalo o Rezoluciji o genocidu u Srebrenici.


Nepriznavanje genocida je diplomatska odluka Rusije i Kine, ne njihova emocionalna odluka (reče da smo mjesna zajednica za njih, za Kinu nismo ni špajz u prostorijama mjesne zajednice), genocid je konstrukt od juče što kaže Free, Turci ne priznaju da su napravili genocid nad milion Jermena, izađu na ulice, otkače skroz,

i na koncu, eminentni jevrejski intelektualci rade više u korist budućnosti srpskog naroda pa ih niko ne stavlja na majicu za izbore u RS?

Zašto Rusija i Kina danas ne priznaju genocid u RS je polje diplomatije, jednostavno se potrefilo da njihovi interesi visoke politike odgovaraju našim interesima na mapi svijeta gdje smo se baš nacalili evo dva stoljeća, i samo sa Gavrilom smo imali nezavidniju situaciju nego danas..



Dodik nepriznavanjem Šmita pokušava da zaustavi dalju devastaciju Republike Srpske.
Saveznike za to traži tamo gde može da ih nađe.
Da je to Amerika, išao bi u Ameriku.
Trenutno su to Rusija, Kina i u dobrom delu Mađarska.
Kažu, što me je prilično iznenadilo, da ni da Poljskom ne stojimo loše.
Ne oglašavaju se preterano po tom pitanju, ali su par puta bili na našoj strani.


Visoki predstavnik je čovjek koji prima platu za posao u BiH, BiH je firma EU i UN, i tu ljudi i rade i dobijaju platu, iz nje je desetine i stotine ljudi otišlu u penziju, neki napravili kuće na Maldivima, i uživaju penziju,

drugo, Dodik je dobar političar, kraj njega su Hrvati i Bošnjaci smiješni, ima u malom prstu BiH zakone, njemu to što Rusija i Kina ne priznaju visokog predstavnika u BiH u 2023. ne znači ništa, jedna besmislena situacija jer Rusija i Kina prvo nisu pisali Dejtonski sporazum na koji se Dodik poziva da bi riješio problem koji ima, da li me razumiješ?, drugo, on nema nikakve diplomatske odnose sa EU, nezamislivo, zašto nema?,

to što Kina i Rusija preko BiH donose diplomatske odluke nije signal da će probleme RS i riješiti, to što oni ne priznaju genocid i problem sa visokim predstavnikom RS u 2023. ne znači ništa na terenu, drugarska riječ na papiru, neće Kina i Rusija slati vojsku da nam riješi entitetske, pravne i zakonske probleme? (Dodik troši energiju na nevidljive saveznike, virtuelne saveznike, Bošnjaci ga trigeruju zato što uspostavljaju diplomatske odnose sa EU i Amerikom, ne zato što RS ima posla sa krvnikom Šekspirom i još većim krvnikom T. Manom),

ne znam kako ovo da uprostim, reče da imaš firmu, znači da si flexibilniji u razmišljanju..


Dodik je nekad dolazio u EU kao političar RS, više ne, zašto? Zašto ljudi iz RS imaju mjesta u EU njihov predsednik ne?
tessa1 tessa1 13:17 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Kažu, što me je prilično iznenadilo, da ni da Poljskom ne stojimo loše.

Ne razumijem sad jel Poljska među krvnicima ili nije?


I bogami izaziva nelagodu u nekim kontekstima pomisao na nas i Poljake a da to nije samo džez.
tessa1 tessa1 13:18 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

- Povodom 9. januara, Dana RS-a, ovo priznanje Putinu dodijeljeno je "za patriotsku brigu i ljubav prema RS".


Kakva deluzija, nemam riječi.

I ja sam ovo maloprije vidjela tražeći nešto drugo, prisjelo mi pa sam odustala od tog drugog.
freehand freehand 14:40 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
Ni jednom!
Neće boraviti nikad. Putin je predsednik Rusije, a ne MZ Simin Han.
Retke su njegove posete i mnogo većim i ozbiljnijim državama.


Da, zato sam i postavila pitanje znajući šta ćeš odgovoriti,



Evo da pređemo iz sfere ličnog (o Peri i Marku drugarima koji navijaju za Crvenu Zvezdu), pisaću A i B,


- osoba A nikada nije došla u RS (kažeš zato što je mjesna zajednica i to je okej, nećemo sitničariti koliko je puta osoba A došla u privatnu posjetu starom drugaru treneru skijanja Austrijancu) do početka rata sa Ukrajinom

- osoba B (predsednik RS) posjetio je osobu A nekih 10x i od početka rata u Ukrajini 1x (da li je 1x ili 2x), ali i odlikovao je osobu A ordenom, da li se razumijemo?

B dolazi kod A u zemlju u ratu i odlikuje ga?

- Povodom 9. januara, Dana RS-a, ovo priznanje Putinu dodijeljeno je "za patriotsku brigu i ljubav prema RS". -

(patriotska briga i ljubav prema RS u koju A nije došao i nije planirao sve da ga i ovaj rat nije omeo)

Zašto odlikovanje u ovom trenutku? Hajde i da razumijemo njegov uplitanje tamo gdje mu nije mjesto, i hajde da zamislimo tu neku pravoslavnu afričku zemljicu čiji predsednik dolazi kod Slobodana u vrijeme embarga odlikovati ga,

ali šta mi imamo od tako pompezne lojalnosti zemlji u ratu?, naftu, dijamante, obećanje (kakvo, za šta?, i do kada?, neće osoba A živjeti još 50 god),

čemu tolika lojalnost zemlji u ratu koja tebi nije došla jer si za nju nevažan?


Zašto Orban igrač i Austrije i Rusije ne ide odlikovati Putina u Moskvu?

1) pametan je

2) Mađarska nije MZ

3) oboje

Dovoljno je bilo samo jednom! Onda kada se u SB UN glasalo o Rezoluciji o genocidu u Srebrenici.


Nepriznavanje genocida je diplomatska odluka Rusije i Kine, ne njihova emocionalna odluka (reče da smo mjesna zajednica za njih, za Kinu nismo ni špajz u prostorijama mjesne zajednice), genocid je konstrukt od juče što kaže Free, Turci ne priznaju da su napravili genocid nad milion Jermena, izađu na ulice, otkače skroz,

i na koncu, eminentni jevrejski intelektualci rade više u korist budućnosti srpskog naroda pa ih niko ne stavlja na majicu za izbore u RS?

Zašto Rusija i Kina danas ne priznaju genocid u RS je polje diplomatije, jednostavno se potrefilo da njihovi interesi visoke politike odgovaraju našim interesima na mapi svijeta gdje smo se baš nacalili evo dva stoljeća, i samo sa Gavrilom smo imali nezavidniju situaciju nego danas..



Dodik nepriznavanjem Šmita pokušava da zaustavi dalju devastaciju Republike Srpske.
Saveznike za to traži tamo gde može da ih nađe.
Da je to Amerika, išao bi u Ameriku.
Trenutno su to Rusija, Kina i u dobrom delu Mađarska.
Kažu, što me je prilično iznenadilo, da ni da Poljskom ne stojimo loše.
Ne oglašavaju se preterano po tom pitanju, ali su par puta bili na našoj strani.


Visoki predstavnik je čovjek koji prima platu za posao u BiH, BiH je firma EU i UN, i tu ljudi i rade i dobijaju platu, iz nje je desetine i stotine ljudi otišlu u penziju, neki napravili kuće na Maldivima, i uživaju penziju,

drugo, Dodik je dobar političar, kraj njega su Hrvati i Bošnjaci smiješni, ima u malom prstu BiH zakone, njemu to što Rusija i Kina ne priznaju visokog predstavnika u BiH u 2023. ne znači ništa, jedna besmislena situacija jer Rusija i Kina prvo nisu pisali Dejtonski sporazum na koji se Dodik poziva da bi riješio problem koji ima, da li me razumiješ?, drugo, on nema nikakve diplomatske odnose sa EU, nezamislivo, zašto nema?,

to što Kina i Rusija preko BiH donose diplomatske odluke nije signal da će probleme RS i riješiti, to što oni ne priznaju genocid i problem sa visokim predstavnikom RS u 2023. ne znači ništa na terenu, drugarska riječ na papiru, neće Kina i Rusija slati vojsku da nam riješi entitetske, pravne i zakonske probleme? (Dodik troši energiju na nevidljive saveznike, virtuelne saveznike, Bošnjaci ga trigeruju zato što uspostavljaju diplomatske odnose sa EU i Amerikom, ne zato što RS ima posla sa krvnikom Šekspirom i još većim krvnikom T. Manom),

ne znam kako ovo da uprostim, reče da imaš firmu, znači da si flexibilniji u razmišljanju..


Dodik je nekad dolazio u EU kao političar RS, više ne, zašto? Zašto ljudi iz RS imaju mjesta u EU njihov predsednik ne?

Baš mnogo i dobro kuckaš hodajući, pšravićemo se da nedostatak smisla u otkucanom odatle potiče.
tessa1 tessa1 15:12 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Baš mnogo i dobro kuckaš hodajući, pšravićemo se da nedostatak smisla u otkucanom odatle potiče.


Free, RS je već sad teritorija sa istorijskim nasleđem koja postoji bez uticaja sadašnje njene vlasti i Rusije, i postojaće. Jeste malo teško zamisliti na šta mislim, zamislite kao jedno stanje koje će proći, jedan društveni konstrukt deluzije koji će proći..

Drugo, u realitetu su hajde kažem Japan i Norveška nakon rata uložili više dobre volje i sredstava u RS od Rusije.
tessa1 tessa1 15:28 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu


I sad tek shvatih da su obe bili fašističke, možda zato što u 2023. ne dijelim svijet na krvnike sa zapada i antifašiste Ruse?,

na Japance bacili atomsku, Norveška ima srpska groblja, umirali zatvorenici,

i danas su to dvije najbogatije i najmodernije zemlje na svijetu iz mog ugla.

Japan i Norveška su spomenuti kao zemlje koje su pomogle RS (i pored Haga), kao zemlje koje ne bi čovjek očekivao da bi se bavile s nama..


Kako ti Free zamišljaš oporavak zemlje nakon rata? Pošalje Putin tri poljupca virtuelno?
freehand freehand 15:31 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Drugo, u realitetu su hajde kažem Japan i Norveška nakon rata uložili više dobre volje i sredstava u RS od Rusije.

U realitetu se takve besmislene sitnice ne potežu kao nekakav argument, veruje se Genšeru, Kinkelu, Moku a bogami i Klintonu.
I svi njihovi naslednici koji o besmislici kao što je "istorijsko nasleđe RS" govore kao o sramoti genocidne tvorevine.
Rusi to nikad nisu pomenuli. Nije mi problem da ti nađem naslovne Standarda ili Presea, ili neki klip sa ORF.
tessa1 tessa1 15:32 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

U realitetu se takve besmislene sitnice ne potežu kao nekakav argument, veruje se Genšeru, Kinkelu, Moku a bogami i Klintonu.
I svi njihovi naslednici koji o besmislici kao što je "istorijsko nasleđe RS" govore kao o sramoti genocidne tvorevine.
Rusi to nikad nisu pomenuli. Nije mi problem da ti nađem naslovne Standarda ili Presea, ili neki klip sa ORF.

Kakve bre naslovne? O čemu mi ovde razgovaramo?
predatortz predatortz 15:44 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Free, RS je već sad teritorija sa istorijskim nasleđem koja postoji bez uticaja sadašnje njene vlasti i Rusije, i postojaće.


Kako bih ja voleo da grešim, ali bojim se da je ovaj tvoj optimizam neosnovan.

Sudbina Republike Srpske, a bogami i naša srpska generalno, mnogo zavise od ishoda rata koji NATO i Rusija vode u Ukrajini.

tessa1 tessa1 15:49 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Sudbina Republike Srpske, a bogami i naša srpska generalno, mnogo zavise od ishoda rata koji NATO i Rusija vode u Ukrajini.

Hm, zavisi cijelom svijetu.


Zato svijet ćuti i posmatra šta se dešava, ne ide odlikovati cara koji još nije pobjedio?
tessa1 tessa1 15:50 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

ne ide odlikovati cara koji još nije pobjedio?

I u toj nekoj navodnoj pobjedi drugi narodi ne gledaju i svoju pobjedu jer već razumiju šta to znači.
gedza.73 gedza.73 17:02 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Rusi to nikad nisu pomenuli.

Reko Putin kako mora da napadne Ukrajinu da se Rusima ne bi desila Srebrenica.
„Ukrajinska strana sve vreme govori ‘Dajte nam mogućnost da vojskom zatvorimo granicu’. Mogu da zamislim šta bi bilo sledeće. Srebrenica, eto šta“, rekao je ruski predsednik.

Mogao je na primer da uporedi progrom Srba u Oluji. U stvari nije, pošto su oni naoružavali i obučavali Hrvate 'da obuzdaju Srbe' kako reče ruski ambasador Azimov pre neku godinu.


predatortz predatortz 17:10 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Mogao je na primer da uporedi progrom Srba u Oluji. U stvari nije, pošto su oni naoružavali i obučavali Hrvate 'da obuzdaju Srbe' kako reče ruski ambasador Azimov pre neku godinu.


Ipak je neki drugi ambasador na tenku ušao u od Srba očišćen Knin.
freehand freehand 17:22 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
U realitetu se takve besmislene sitnice ne potežu kao nekakav argument, veruje se Genšeru, Kinkelu, Moku a bogami i Klintonu.
I svi njihovi naslednici koji o besmislici kao što je "istorijsko nasleđe RS" govore kao o sramoti genocidne tvorevine.
Rusi to nikad nisu pomenuli. Nije mi problem da ti nađem naslovne Standarda ili Presea, ili neki klip sa ORF.

Kakve bre naslovne? O čemu mi ovde razgovaramo?

Ja o realitetu koji NATO zemlje zovu genocidnom tvorevinom. Za tebe ne znam, nisam primetio d aumeš da razgovaraš.
freehand freehand 17:24 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

predatortz
Mogao je na primer da uporedi progrom Srba u Oluji. U stvari nije, pošto su oni naoružavali i obučavali Hrvate 'da obuzdaju Srbe' kako reče ruski ambasador Azimov pre neku godinu.


Ipak je neki drugi ambasador na tenku ušao u od Srba očišćen Knin.

Normalno kad su njegovi akciju isplanirali a hrvatsku vojsku obučili, naoružali, dali sve potrebne uslove. A u Bosni i Srbiji i bombardovali gde god je i šta god je trebalo.
Mudžahedine i dovodili i naoružavali snebdevali espapom i džebanom.
freehand freehand 17:26 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Zato svijet ćuti i posmatra šta se dešava, ne ide odlikovati cara koji još nije pobjedio?

Koji svet ćuti i posmatra? Onaj deo koji snabdeva, obučava i naoružava do granice sopstvene iscrpljenosti ili onaj drugi deo koji sa Rusijom trguje i stvara odnose da se prevaziđe imperijalno i neokolonijalno čudilo?
gedza.73 gedza.73 17:31 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

predatortz
Ipak je neki drugi ambasador na tenku ušao u od Srba očišćen Knin.

Oni su bili na suprotnoj strani, za rusku tvrdimo da je saveznička.
I uvek me zanimalo kako su procenili da sa Srbima iz Bosne tako nešto neće da prođe.
gedza.73 gedza.73 17:36 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

freehand
onaj drugi deo koji sa Rusijom trguje i stvara odnose da se prevaziđe imperijalno i neokolonijalno čudilo

a jesu ti srcu dragi ekstremisti.



p.s.
Sve države istočne Evrope, bivše ruske kolonije, su prevazišle 'neokolonijalno čudilo' pa im džabe Putin preti kako će ponovo da ih okupira. A što se tiče podrške 141 država je osudila rusku agresiju dok niko nije priznao otcepljene teritorije koje je Ukrajini okupirala Rusija.
predatortz predatortz 17:37 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

gedza.73
predatortz
Ipak je neki drugi ambasador na tenku ušao u od Srba očišćen Knin.

Oni su bili na suprotnoj strani, za rusku tvrdimo da je saveznička.
I uvek me zanimalo kako su procenili da sa Srbima iz Bosne tako nešto neće da prođe.


Odgovor je veoma jednostavan:

Srbi iz Bosne jako dobro pamte šta su im činili ovi drugi.

A današnje ponašanje tih istih opasno vuče na slično.


tessa1 tessa1 17:39 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Ja o realitetu koji NATO zemlje zovu genocidnom tvorevinom. Za tebe ne znam, nisam primetio d aumeš da razgovaraš.


Free, trenutno u RS imam dvoje roditelja koji su jednom nogomu u grobu, mama već nekoliko godina ide na spavanje sa sređenom tip-top kućom, srčani je bolesnik, kaže ako umrem u snu da ujutru bude sve fino i čisto kad dođu ljudi,

a moj tata izađe ujutru iz kuće i ulazi naveče, dnevno obavlja posla za tri čovjeka tj ponaša se kao da bi najviše volio umrijeti u hodu..


I oni za razliku od Kamila nisu rusofili, liječe se kod naših doktora, i žive u RS. Odatle je počelo.


Stigli smo do nekih neospornih činjenica koje ti sa par čudnih komentara dezavuiraš.

tessa1 tessa1 17:39 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Reko Putin kako mora da napadne Ukrajinu da se Rusima ne bi desila Srebrenica.

Gedžo, hvala.
tessa1 tessa1 17:39 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

dezavuiraš.

Morala sam. :))
tessa1 tessa1 17:43 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Srbi iz Bosne jako dobro pamte šta su im činili ovi drugi.

Predatortz, FPÖ, stranku osnovanu negdje godinu dvije nakon Drugog svj rata finansira Putin,

neki su se školovali u Rusiji.


Neozbiljno je danas ne znati šta se dešava u svijetu ali ga dijeliti na dobro i zlo kao Free.



Poražavajuća je spremnost Srba da polože glave naroda na panj kao da su kokošije i u XXI stoljeću,

i to nazivaju pamet. Nazivaju to borba protiv krvnika.

gedza.73 gedza.73 17:45 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

A današnje ponašanje tih istih opasno vuče na slično.

Vraćao se sin iz Belgije pa sa tvojim zemljacima. Čim su videli pasoš bilo je 'ajde ti delijo sa nama, ti si naš'. Kaže valjao sam se od smeha koliko su ljudi imali dobre fore. Nisu bili ni za Dodika ni za Putina. Čak je na račun njih dvojice bila najveća zajebancija.

Ima jedan snimak gde u selo stiže kolona vozila. Prvo policija pa mercedes pa audi pa mercedes. pa mercedes. Policija se pomera. Opet mercedes. Izlazi Dodik da se pozdravi sa građanima. Put jedva da prođe auto. Domaćinstvo siromašno ali utegnuto, vidi se radom i trudom spakovano.

Ono što me kopka nisu ti čije ponašanje je često vrlo isto i očekivano. Nego zašto nas 'naši' jebu u zdrav mozak. A sve mi deluje da baš ti naši prave veću gužvu kako bi njima a ne ostalima bilo bolje.

freehand freehand 17:50 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Free, trenutno u RS imam dvoje roditelja koji su jednom nogomu u grobu, mama već nekoliko godina ide na spavanje sa sređenom tip-top kućom, srčani je bolesnik, kaže ako umrem u snu da ujutru bude sve fino i čisto kad dođu ljudi,

a moj tata izađe ujutru iz kuće i ulazi naveče, dnevno obavlja posla za tri čovjeka tj ponaša se kao da bi najviše volio umrijeti u hodu..


I oni za razliku od Kamila nisu rusofili, liječe se kod naših doktora, i žive u RS. Odatle je počelo.

Ne znam kakve tvoji roditelji imaju veze sa genocidnom tvorevinom i kaav su oni argument da Kamilo ne sme da ima od tebe različito mišljenje.

Stigli smo do nekih neospornih činjenica koje ti sa par čudnih komentara dezavuiraš

Ako tvoje roditelje pomenute potpuno van konteksta treba da smatramo činjenicom valjda jesmo.
predatortz predatortz 17:56 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Poražavajuća je spremnost Srba da polože glave naroda na panj kao da su kokošije i u XXI stoljeću,

i to nazivaju pamet. Nazivaju to borba protiv krvnika.


Znači, složili smo se da hoće naše glave?
Da na ramenu mogu ostati samo ako cvilimo uz nogavicu?

Nego, šta to Rusi traže od nas?
Šta zahtevaju?
Šta mi radimo protiv NATO i Ukrajine?
Pa nije valjda kontraofanziva zaglavila jer mi nismo dali podršku?

Generalno, kako uopšte utičemo na bilo kakav ishod?

Čime remetimo harmoniju, kad se naš glas ne može čuti u toj harmoniji jednoglasja?

Zaboravljaš jednu sitnicu:

Zapad od nas zahteva da branimo suverenitet Ukrajine čerečeći našu državu i braneći nam i da pomenemo da su oni istu stvar učinili nama!

Ne istu, daleko brutalniju!
Jer još uvek nema dokaza, ni naznaka, da organi ukrajinskih civila, ubijenih samo za potrebe lagera rezervnih delova, završavaju u ruskim bolnicama gde ih transplatuju u ruske građane.
Za srpske organe u građamima zapada dokazi postoje.




tessa1 tessa1 17:58 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Ne znam kakve tvoji roditelji imaju veze sa genocidnom tvorevinom i kaav su oni argument da Kamilo ne sme da ima od tebe različito mišljenje.

Nevjerovatno. Ne znam s koje strane prići ovom tvom svijetu imaginacije.
tessa1 tessa1 17:58 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Znači, složili smo se da hoće naše glave?
Da na ramenu mogu ostati samo ako cvilimo uz nogavicu?

E, krenuo je slalom, ovde bih mogla stati.
tessa1 tessa1 20:17 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Pfiju kakav flash :)




Znam da sam nešto zaboravila,


“Park se prostire na površini od 7.200 kvadratnih metara, od čega je pod vodenom površinom 1.500 kvadrata.
– Tu su tri tobogana za odrasle, tri za djecu, divlja rijeka, tri bazena na tri nivoa za odrasle i djecu, ali i sportski tereni. U parku su i dva restorana s kuhinjom. Voda u bazenima je izuzetno čista, desetu godinu radim i iz Instituta za zaštitu zdravlja RS redovno dobivam potvrde da imam najčistiju vodu – kaže Jasmin Jakupović, vlasnik Vodenog parka.” (2017.)

Kozarac, Vodeni park








Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:54 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

freehand
tessa1
U realitetu se takve besmislene sitnice ne potežu kao nekakav argument, veruje se Genšeru, Kinkelu, Moku a bogami i Klintonu.
I svi njihovi naslednici koji o besmislici kao što je "istorijsko nasleđe RS" govore kao o sramoti genocidne tvorevine.
Rusi to nikad nisu pomenuli. Nije mi problem da ti nađem naslovne Standarda ili Presea, ili neki klip sa ORF.

Kakve bre naslovne? O čemu mi ovde razgovaramo?

Ja o realitetu koji NATO zemlje zovu genocidnom tvorevinom. Za tebe ne znam, nisam primetio d aumeš da razgovaraš.


Daj da vidimo te naslovnice gde pise genocidna tvorevina RS iz Standarda i Presea iz NATO zemlje Austrije.
freehand freehand 23:05 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Predatortz, FPÖ, stranku osnovanu negdje godinu dvije nakon Drugog svj rata finansira Putin,

I Otpor i čitavu opoziciju u Srbiji finansirali su Amerikanci. Što je pičkin dim u odnosu na to da su stvorili, obučili i naoružali mudžahedine i Al Kaidu.
Znaš šta je to Al Kaida? To su oni, na primer, što su glavama srpskih vojnika i civila igrali fudbal u Bosni.
E sem što su ih stvorili i naoružali Amerikanci su ih i u Bosnu doveli.
Dakle, šta si htela da kažeš za slobodare, Austriju i Putina?
freehand freehand 23:06 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
tessa1
U realitetu se takve besmislene sitnice ne potežu kao nekakav argument, veruje se Genšeru, Kinkelu, Moku a bogami i Klintonu.
I svi njihovi naslednici koji o besmislici kao što je "istorijsko nasleđe RS" govore kao o sramoti genocidne tvorevine.
Rusi to nikad nisu pomenuli. Nije mi problem da ti nađem naslovne Standarda ili Presea, ili neki klip sa ORF.

Kakve bre naslovne? O čemu mi ovde razgovaramo?

Ja o realitetu koji NATO zemlje zovu genocidnom tvorevinom. Za tebe ne znam, nisam primetio d aumeš da razgovaraš.


Daj da vidimo te naslovnice gde pise genocidna tvorevina RS iz Standarda i Presea iz NATO zemlje Austrije.

Evo saću, samo za tebe. Može Serbien mus šterbien, to mi je lakše da nađem?
freehand freehand 23:07 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

tessa1
Ne znam kakve tvoji roditelji imaju veze sa genocidnom tvorevinom i kaav su oni argument da Kamilo ne sme da ima od tebe različito mišljenje.

Nevjerovatno. Ne znam s koje strane prići ovom tvom svijetu imaginacije.

Ne moraš uopšte, što bi prilazila?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:48 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
tessa1
U realitetu se takve besmislene sitnice ne potežu kao nekakav argument, veruje se Genšeru, Kinkelu, Moku a bogami i Klintonu.
I svi njihovi naslednici koji o besmislici kao što je "istorijsko nasleđe RS" govore kao o sramoti genocidne tvorevine.
Rusi to nikad nisu pomenuli. Nije mi problem da ti nađem naslovne Standarda ili Presea, ili neki klip sa ORF.

Kakve bre naslovne? O čemu mi ovde razgovaramo?

Ja o realitetu koji NATO zemlje zovu genocidnom tvorevinom. Za tebe ne znam, nisam primetio d aumeš da razgovaraš.


Daj da vidimo te naslovnice gde pise genocidna tvorevina RS iz Standarda i Presea iz NATO zemlje Austrije.

Evo saću, samo za tebe. Može Serbien mus šterbien, to mi je lakše da nađem?


Znaci nema. Tako reci. Isto kao i prethodni slucaj sa Kinom i Rusijom.

P.S. Austrija nije NATO zemlja - ako si zaboravio svoj komentar divi rego.
freehand freehand 23:57 12.08.2023

Re: Most u Karlovcu

Znaci nema.

Ne znači, nego znači da me baš zabole da takve stvari tražim za tebe.

Tako reci. Isto kao i prethodni slucaj sa Kinom i Rusijom.

Kakav slučaj, ti si neki tužilac, štali? I šta sa Kinom i Rusijom? Da te zemlje u ovom momentu nisu nosioci ideje slobode? Dapače.

P.S. Austrija nije NATO zemlja - ako si zaboravio svoj komentar divi rego.

Gde sam ja rekao da je Austrija u NATO? To bi mogla samo neka greška da bude. Austrija je bajdvej maksimalno uzdržana u čitavom ovom sranju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:13 13.08.2023

Re: Most u Karlovcu

freehand
Znaci nema.

Ne znači, nego znači da me baš zabole da takve stvari tražim za tebe.

Tako reci. Isto kao i prethodni slucaj sa Kinom i Rusijom.

Kakav slučaj, ti si neki tužilac, štali? I šta sa Kinom i Rusijom? Da te zemlje u ovom momentu nisu nosioci ideje slobode? Dapače.

P.S. Austrija nije NATO zemlja - ako si zaboravio svoj komentar divi rego.

Gde sam ja rekao da je Austrija u NATO? To bi mogla samo neka greška da bude. Austrija je bajdvej maksimalno uzdržana u čitavom ovom sranju.

Pogledaj sta si pisao i koje primere si pominjao u kontekstu NATO zemalja.

Nikakav tuzilaz nisam, nego si tvrdio gore nesto za slobodarsku Kinu i Rusiju ali nisi uspeo da obrazlozis svoje uverenje. Tvrdnja bez obrazlozenja je bezvredna. Hteo bi da razgovaras ali i ne bi. Ok, nebitno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana