Društvo| Gost autor

This is a Man's world, don't you now?

angie01 RSS / 14.08.2023. u 13:58

 

 

Istraživanje Organizacije za bezbednost i saradnju, koje je rađeno 2018. godine, na reprezatitavnom uzorku žena starosne dobi od 18 do 74 godine, koje žive u Srbiji, sprovedeno je putem intervijua licem u lice (ukupno 2023 intervijua).

Najzastupljeniji oblik nasilja od strane intimnog partnera je psihičko nasilje.

Dve od pet ispitanih žena su navele da su doživele seksualno uznemiravanje u nekom trenutku od svoje 15. godine pa nadalje, a 18% je navelo da je doživelo takvo iskustvo u poslednjih 12 meseci.

Dvadesetdva procenta ispitanih žena izjavilo je da su iskusile fizičko ili seksualno nasilje od strane partnera ili nepartnera nakon svoje 15. godine, a 18% koje su nekad bile u partnerskoj zajednici otkrile su da su doživele jedan ili više oblika takvog nasilja od strane bivšeg partnera.

Deset posto žena koje trenutno imaju partnera je izjavilo da su iskusile fizičko ili seksualno nasilje od strane sadašnjeg partnera, a 9% ispitanih žena je izjavilo da su imale takva iskustva od strane nepartnera. Proganjanju je bila izložena svaka deseta žena.

Nasilje nad ženama pogađa žene svih uzrasta i žene iz svih delova zemlje, dok kod žena čiji su se partneri borili u oružanom sukobu postoji veća verovatnoća da su iskusile različite oblike fizičkog ili seksualnog nasilja od strane tog partnera.

Istraživanje pokazuje da je tri od 10 žena doživelo neki oblik fizičkog nasilja od strane odrasle osobe pre nego što su napunile 15 godina, a kod ovih žena postojala je veća verovatnoća da

dožive dalje nasilje u odraslom dobu.

Takođe, 35% žena koje su imale partnera su doživele kontrolišuće ponašanje, a 29% nasilno ponašanje, dok je 12% izjavilo da su iskusile ekonomsko nasilje, 8% žena koje su imale partnera i koje imaju decu izjavilo je da su bile izložene ucenama u vezi sa decom ili da su im deca zlostavljana.

Tri najraširenija pojedinačna oblika psihičkog nasilja počinjena od strane sadašnjih partnera su: omalovažavanje ili ponižavanje nasamo, ljutnja kada žena komunicira sa drugim muškarcem i insistiranje partnera da zna u svakom trenutku gde je i kuda ide partnerka na način koji nadilazi opštu zabrinutost.

Ovo su i najčešći oblici nasilja bivših partnera, pored izražavanja sumnje da je žena neverna i pokušaja da je spreči da viđa prijatelje.

Žene u sprovedenom istraživanju navele su da smatraju da žene koje doživljavaju psihičko nasilje i oni koji su svedoci takvog nasilja ne mogu lako da prepoznaju to nasilje. Kada je nasilje počinjeno od strane partnera, kontrola koju primenjuje počinilac se povremeno tumači kao briga i ljubav.

Društvene norme podstiču žene da prihvate kontrolišuće ponašanje muškaraca i, po njima, muškarci imaju pravo da znaju gde im se partnerka nalazi. Ispoljavanje ljubomornog ponašanja, poput ljutnje na partnerku zbog razgovora s drugim muškarcem i izražavanja sumnje u njenu vernost, romantično se tumače kao dokazi strasti i ljubavi.

Nasilje uzrukuje osim fizičke i psihičku patnju. Dve od pet žena koje su preživele nasilje imaju osećanje straha, besa, ljutnje ili šoka. Osim toga četvrtina ispitanih žena pati od anksioznosti, depresije ili poteškoća sa spavanjem. Iz ovoga proizilazi da je uticaj nasilja ozbiljan i dugotrajan.

Mnoge žene smatraju da nisu dovoljno informisane u vezi sa tim šta treba da rade u slučaju da dožive nasilje.

Istraživanje upućuje na sledeće zaključke:

  1. Kulturne norme i stavovi doprinose rodnoj nejednakosti i nasilju nad ženama. Tri od deset žena veruje da je porodično nasilje nad ženama privatna stvar, a skoro četvrtina smatra žrtvu odgovornom ili veruju da one preuveličavaju tvrdnje o zlostavljanju ili Intervijuisane žene su rekle da su muškarci nasilni prema partnerkama, usled upotrebe alkohola, zbog ljubomore, nezaposlenosti ili finansijskih briga i niskog samopoštovanja.

    Ova uverenja doprinose rodnoj nejednakosti i stvaraju okruženje u kojem se toleriše nasilje nad ženama. Najvažniji oblik prevencije je suprostavljanje stavovima o rodinim ulogama koji održavaju nejednakost između muškaraca i žena.
  1. Nasilje nad ženama se ne prijavljuje. Vrlo malo žena koje su doživele nasilje to su prijavile Sramota, ekonomska zavisnost, strah od osvete od strane počinioca i nepoverenje u službe predstavljaju glavne prepreke za prijavljivanje.
  1. Potrebno je poboljšati rad službi za pružanje pomoći, kao i međusektorsku saradnju. Nedovoljno je dostupnih službi za pružanje pomoći ženama i potrebno je poboljšati njihovu konzistentnost i kvalitet rada. Postoji potreba za pružanjem usluga ne samo od strane javnih ustanova, već i od specijalizovanih udruženja i ženskih organizacija.
  1. Postoje nedostaci u primeni zakona i prikupljanju podataka. Identifikovan je nedostatak u prikupljanju podataka i istaknut značaj planiranog razvoja i primene jedinstvene baze dobro zaštićenih
  1. Žrtve nisu dovoljno zaštićene tokom sudskih postupaka i postoji potreba za usavršavanjem profesionalne obuke zaposlenih.


© 2006 - 2023 Autonomni ženski centar


Komentari (649)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 09:13 16.08.2023

Re: Femicid

freehand

Pazi kad nisam gledao ni jedan od ova dva klipa.
Ali mogu da stavim 200 evrića na to da će nadobudni moron da se baci na prettpostavljeni izvor ali se neće zamarati osporavanjem činjenica.

A te navodne činjenice su da pretpostavimo ove…
freehand
ovo sa SAD kao uzorom i svetionikom slobode i pravde dok im se u centru centra moće mešaju droga i korupcionaške pare a dok je u toku zakonocid i pravdocid jer su im sve institucije u kurcu s oprpoštenjem?

Sorry ali kao nešto kao malo pratim situaciju tamo pa me samo interesuje kojom si metodom došao do baš ovakvih zaključaka, mislim kada smo već kod tih nekih kao činjenica i ako kao nije Duran odgovoran za to…?!
tessa1 tessa1 09:16 16.08.2023

Re: Femicid

Interesantan je način na koji mešaš Barbike sa bradom i ruise,

Eto sad, dovedeš u priču sportistkinje koje su do juče brijale bradu, izgleda nisi vidio moje komentare o tome,

Putin i borba protiv Satane su tvoje novo nijansiranje starih problema..
tessa1 tessa1 09:17 16.08.2023

Re: Femicid

Пре неколико недеља је убијен транс клинац из НС, тинејџер/ка, кад је дошла код дечка кримоса у Бг. То убиство је сврстано у фемицид.

Da, da, dobro si se sjetila.

Ne znam tačno šta se desilo, krije li se motiv ubistva u disfunkcionalnom žensko-muškom odnosu? Ljubomora npr?

Ok, ljubomorni su i dva muškarca, al čak i kod njih sad se sjetih postoji muška i ženska strana, ne znam kako, jedan je možda nježniji, slabiji?

U kontekstu ubistva postoji uvijek podređena i nadređena strana i podređena je ženska. I to je femicid.
promoter promoter 09:26 16.08.2023

Re: Femicid

tessa1
Znam da nemaš vremena, to je ovih dana baš česta pojava kod ljudi koji pišu najviše najdužih komentara.

Štaš, jedno na uštrb drugog, ne čitam vaše komentare da bih imala vremena pisati moje duge, stotinu mojih.

Prvo to, drugo, davno priznah da ne čitam sve blogove i komentare i ne zato što vas mrzim, ali uvijek primjetim kad me neko spomene i to ima veze sa mojim nadnaravnim moćima. :)
...

Ih!
benedykt benedykt 09:28 16.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki

Ne pljujem po ljudima da bih poslije toga mogao po njima lijepiti etikete.
Prije par dana sam postavio video u kojem se poslanica iz Irske obraća EU skupštini. Imaš li i za nju poruku da treba da je sramota što tako priča o EU i da treba da se seli iz EU?

Razlika je u tome što ste vi štovani msje Kamilo takve stavove doneli sa sobom u EU, odnosno jedno ste mislili i mislite a potpuno drugo vođeni materijalnim interesom radili sve do danas. Niste nikakav izuzetak uostalom jer prepuna je EU naših ljudi koji imaju potpuno iste stavove kao i vi, odnosno ništa novo pod kapom nebeskom. Mislim da se ne lažemo ništa bolja situacija nije ni u Srbiji odnosno preko Drine, jer su svima puna usta jednoga ali kada treba birati neke obične ljudske stvari onda se svi nekako uvek drže one ”narodne”… Die beste, die beste, nemačka medecina je najbolja na svetu…
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:33 16.08.2023

Re: Femicid

U kontekstu ubistva postoji uvijek podređena i nadređena strana i podređena je ženska. I to je femicid.

Није баш тако. У Енглеској нису ретка убиства где жена убије мушкарца, партнера или бившег партнера.

П.С. Хоћемо ли и њих звати фемицидом?

tessa1 tessa1 09:35 16.08.2023

Re: Femicid

Ih!


nauštrb ili na uštrb

Piše se nauštrb.

Prilog nauštrb koji znači na štetu, na račun nečega, piše se spojeno.



Sad tek vidim felu,

i fela je od Fehler, greška, ne od sorte na mađarskom :)
tessa1 tessa1 09:36 16.08.2023

Re: Femicid

Није баш тако. У Енглеској нису ретка убиства где жена убије мушкарца, парнера или бившег партнера.

U kontekstu ovog bloga i sumnjičavosti o postojanju motiva ubijanja žena od strane muškaraca..
tessa1 tessa1 09:37 16.08.2023

Re: Femicid

П.С. Хоћемо ли и њих звати фемицидом?

Ne, nećemo dok ta ubistva ne postanu kao dobar dan.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:42 16.08.2023

Re: Femicid

tessa1
Није баш тако. У Енглеској нису ретка убиства где жена убије мушкарца, парнера или бившег партнера.

U kontekstu ovog bloga i sumnjičavosti o postojanju motiva ubijanja žena od strane muškaraca..

Шта је по твом мишљењу мотив за убијање жена?
tessa1 tessa1 09:52 16.08.2023

Re: Femicid

Шта је по твом мишљењу мотив за убијање жена?

Što je prije neki dan muškarac snimao krvavu i pretučenu ženu i pucao joj u glavu?
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:24 16.08.2023

Re: Femicid

tessa1
Шта је по твом мишљењу мотив за убијање жена?

Što je prije neki dan muškarac snimao krvavu i pretučenu ženu i pucao joj u glavu?

Ти си увела мотив у причу. Где је мотив? Неконтролисани садизам и набилдовани мишићи нису мотив.

БТВ, осим жене, он је пуцао на улици на породицу претходне девојке, мислим да је убио њеног оца и брата, а мајка је ваљда преживела.
tessa1 tessa1 10:43 16.08.2023

Re: Femicid

Ти си увела мотив у причу. Где је мотив? Неконтролисани садизам и набилдовани мишићи нису мотив.

БТВ, осим жене, он је пуцао на улици на породицу претходне девојке, мислим да је убио њеног оца и брата, а мајка је ваљда преживела.



Ok, hajde ovako, zašto se krila od njega sa djetetom na lokaciji za koju nije smio saznati, zašto postoje Sigurne kuće?

Ljude je ubio usput tj pucao na njenog brata koji je pokušao da je zaštiti, zatim kad je već ubio ženu poveo je sa sobom i te ljude u smrt, raščistio na svoj način sa njima šta je imao, nije isti motiv ubistva ljudi i žene.

Žena na snimku kaže da ga se bojala, čitam u novinama, sklonila sebe i dijete, on ubija nju i ostavlja dijete u krvi,

ti kažeš da je to sadizam, ne, to je primjer okrutnijeg femicida, svaki se završi isto, smrću žene, iza 50 ubijenih žena ostaje u prosjeku 100 djece..
angie01 angie01 10:47 16.08.2023

Re: Femicid

Kad o nečemu razgovaram ja pokušavam da mišljenje obrazložim i priložim činjenice. Sagovornika ne ucjenjujem njegovim mjestom boravka ili pasošem. Ne provlačim mu kroz razgovor mogućnost krivice i stida što misli to što misli ili što iznosi činjenice za koje mislli da su zanačajne za nastajanje tog mišljenja.


ne znam zasto si ovako upakovao moje reci, al ono sto rekoh stoji, to je bukvalno taj model.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:50 16.08.2023

Re: Femicid

principessa_etrusca
tessa1
Није баш тако. У Енглеској нису ретка убиства где жена убије мушкарца, парнера или бившег партнера.

U kontekstu ovog bloga i sumnjičavosti o postojanju motiva ubijanja žena od strane muškaraca..

Шта је по твом мишљењу мотив за убијање жена?


po meni naučeno ponašanje..
to je gledao dok je odrastao, to mu je ventil narasle frustracije..
vjerovatno tu ima i nekog unutrašnjeg loma.. dječak koji gleda kako njegov otac krvnički prebija majku koja mu je htio nehtio morala biti najvoljenije biće..
ko zna šta se tu sve u glavi polomi..

angie01 angie01 10:56 16.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki
freehand

Dobro, verovatno postoji ozbiljan razlog zašto postoji homicid kao opšti pšojam za ubistvo ljudskog bića, a ond ai femicid kao izvedenica za ubistvo žene, ali ne postoji ni pojam za ubistvo muškarca ni deteta. Ili akjo postoji niko ga nikad nije video u javnoj upotrebi.


I ja čekam odgovor na ovu tvoju, ispravnu, primjedbu.


njao decki, sve ste za emancipaciju, bla, bla, truc, a evo nije vam jasna ocigledna stvar.

ubistvo pokriva sve kategorije, motive,...a zbog izdvojenosti ubistava nad zenama od strane muskaraca, obicno partnera, znaci rodno zasnovanog nasilja, cije karakteristike smo vec naveli u raznim komentarima, izdvojila se i potreba o posebnoj kategoriji u zakonodavstvu.


FEMICID KAO RODNO ZASNOVANO NASILJE
angie01 angie01 11:02 16.08.2023

Re: Femicid

Где је мотив?


motiv je- da ce biti po njegovom,...likovi sa nekim granicnim poremecajem, nabildovanim egom, koji im sluzi za pokrivanje svih nedostataka, lozi ga i odrazava u ubedjenju lazne moci i superiornosti,...sa takvim profilom, nema razumevanja, razgovora, normalnih resenja,...motiv moze da bude bilo sta sto je u suprotnosti sa njegoviom voljom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:05 16.08.2023

Re: Femicid

freehand
ali ne postoji ni pojam za ubistvo muškarca ni deteta. Ili akjo postoji niko ga nikad nije video u javnoj upotrebi.


naravno da postoji samo ga ti đedo ne znaš..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:08 16.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki

Prije par dana sam postavio video u kojem se poslanica iz Irske obraća EU skupštini. Imaš li i za nju poruku da treba da je sramota što tako priča o EU i da treba da se seli iz EU?


kamilo kasniš jedno 5 godina u, da ne kažem, narativu.. a s tobom i ta tetka (praštaj meni youtube linkovi ništa ne pokazuju mada priznajem da ne bih trošila vrijeme da slušam njene tirade o propasti eu)..
elem.. u tih 5, dobro 8, godina što si ti uspio da povataš da treba itno iz EU da se bježi.. e u tim godinama, a neobičnim spletom okolnosti zvanim još i brexit, evropska je desnica naglo zaokrenula kurs broda od euexita raznih ka jasnom zbiajnju redova u toj prokletoj eu..
samo ti prespavao..
naću ti poslije poneki link al za početak možeš da čitaš malo kad govori gđa meloni šta to ovih dana govori..
pa za nekih još 5 do 8 godina možda nabasaš i ti na nešto što bi bilo aktuelno
docsumann docsumann 11:11 16.08.2023

Re: Femicid

čedomorstvo, oceubistvo...sve su to specifični cidi

angie01 angie01 11:12 16.08.2023

Re: Femicid

A inače voliš tako da nećeš da se petljaš nego samo bubneš svoj stav pa onda kao nema veze.


koliko se secam, na pocetku te agresije sam upravo s tobom razmenila misljenja, u medjuvremenu su se te rasprave svele na potpuno ludilo i odbranu necega sto je potpuno sulodo, sa sve zanemarivanjem zrtava, a zbog navodne koristi Srbije...ono Srbiji je bolje da je na strani ruja-sto je cist desnicarski bulsiting,...ovo sve skraceno, kao i u prethodnom komentaru-gde sam ti samo najkrace, odgovorila na pitanje- jer stvarno ne zelim da se u to na blogu upetljavam,...
angie01 angie01 11:17 16.08.2023

Re: Femicid

čedomorstvo, oceubistvo.


Neonaticid,...
tessa1 tessa1 11:28 16.08.2023

Re: Femicid

Da, to je to,

riječ motiv je ovde prva pomisao na zaplet Dž.M.Kejna i Rejmonda Čandlera, krimi ljubavna intriga i novac,


motiv, ili,

pobuda, povod, potstrek, potsticaj, razlog
freehand freehand 11:46 16.08.2023

Re: Femicid

newimprovedtadejus
freehand
ali ne postoji ni pojam za ubistvo muškarca ni deteta. Ili akjo postoji niko ga nikad nije video u javnoj upotrebi.


naravno da postoji samo ga ti đedo ne znaš..

To je, ženturačo, sasvim ok dok ti sve znaš. Ali nećeš da kažeš.
freehand freehand 11:49 16.08.2023

Re: Femicid

u medjuvremenu su se te rasprave svele na potpuno ludilo

Konačno da se složimo. Jer i ja mislim da je ovo što ovde lupetaš obično sranje a pomalo i suludo.

ovo sve skraceno, kao i u prethodnom komentaru-gde sam ti samo najkrace, odgovorila na pitanje- jer stvarno ne zelim da se u to na blogu upetljavam,...

Samo na početak komentara staviš naslov SAOPŠTENJE i sve ok.
angie01 angie01 11:52 16.08.2023

Re: Femicid

meni je zanimljivo ovo vredjanje zena, na bolgu o nasilju nad zenama.

evo, pokazi gde sam se ja tebi ruzno obratila, pa da tvoja intonacija onda ima bar neko opravdanje.
benedykt benedykt 12:07 16.08.2023

Re: Femicid

docsumann
...sve su to specifični cidi


Ti se kanda držiš one narodne da su svi cidi loši sem ako nisu acidi. Svaka ti je vala ka’ u Njegoša…
maksa83 maksa83 13:49 16.08.2023

Re: Femicid

ali ne postoji ni pojam za ubistvo muškarca ni deteta.

U engleskom ima "cide" za manje više sve, mislim da ne postoji hamstercide i gireffecide ... preterujem, ali infanticide, fratricide, regicide, filicide, patricide...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:20 16.08.2023

Re: Femicid

Problem je što ti ništa nisi ispao.
A to da li moj zaključak radi za nekog važi a za nekog ne važi, ali ti svakako nisi merodavan da se tvoj stav uzima kao meritoran.


Pa tvoj zakljucak je pogresan bez obzira ko to primetio.

Za ovo gore si vidim dobio odgovore. Opet ce biti bezobrazne i nadobudne valjda.
promoter promoter 14:23 16.08.2023

Re: Femicid

Neues aus der Nachbarschaft
Problem je što ti ništa nisi ispao.
A to da li moj zaključak radi za nekog važi a za nekog ne važi, ali ti svakako nisi merodavan da se tvoj stav uzima kao meritoran.


Pa tvoj zakljucak je pogresan bez obzira ko to primetio.

Za ovo gore si vidim dobio odgovore. Opet ce biti bezobrazne i nadobudne valjda.

Kome si ti to sada rekao?
Ne razumem čemu to foliranje da se ne navede nik onoga kome odgovaraš?
Ne dozvoljava vera ili šta?
I sada ja moram da srčujem koga ti to, u stvari, napušavaš?
freehand freehand 15:02 16.08.2023

Re: Femicid

A te navodne činjenice su da pretpostavimo ove…

U Beloj kući, centru odlučivanja najmoćnije države sveta, po izveštaju zvaničnih američkih agencija nađena je droga. Elita elite istih tih bezbednosnih agencija priznaje da nije uspela da nađe ni ko je ni kako tu drogu uneo na to mesto.
To je prva činjenica.
Hanter Bajden, sin američkog predsednika do grla je umešan u visoku korupciju sa Ukrajincima, Kinezima, Rusima. A i njegov otac sa njim.
To je druga činjenica.
Hoćeš i treću? Američke institucije od FBi do Ministarstva pravde angažovane su do koske u sprečavanju pokušaja da se svi slučajevi u vezi sa porodicom Bajden istraže i pravno reše.
to ti je treća činjenica kao bonus.
Jel ok?
A da nisi nadobudno govedo primetio bi da Merkuris na Duranu UVEK citira izvor, pa ti ne bi bio problem da proveriš o čemu je reč. i da odgovore nađeš upravo u američkim institucijama i mejnstrim medijima.
Mislim, da nisi nadobudno govedo, pa onda ipak zaboravi. Kucaj na mandarinskom i zamišljaj da te svi smatraju ne samo poliglotom nego i eruditom.

freehand freehand 15:05 16.08.2023

Re: Femicid

Pa tvoj zakljucak je pogresan bez obzira ko to primetio.

To sam razumeo, taj deo da su tvoji zaključci uvek ispravni a moji uvek pogrešni. Zato što ti, samozvani goli qratz (by izvesni bloger ovdašnji) tako kažeš.
freehand freehand 16:13 16.08.2023

Re: Femicid

meni je zanimljivo ovo vredjanje zena, na bolgu o nasilju nad zenama.

Koje vređanje žena tebi nije zanimljivo?
Nego, ko je i gde vređao žene?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:22 16.08.2023

Re: Femicid

freehand
Pa tvoj zakljucak je pogresan bez obzira ko to primetio.

To sam razumeo, taj deo da su tvoji zaključci uvek ispravni a moji uvek pogrešni. Zato što ti, samozvani goli qratz (by izvesni bloger ovdašnji) tako kažeš.

Nisu uvek. Ovaj put su ti postavka i zakljucak pogresni.
freehand freehand 16:29 16.08.2023

Re: Femicid

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Pa tvoj zakljucak je pogresan bez obzira ko to primetio.

To sam razumeo, taj deo da su tvoji zaključci uvek ispravni a moji uvek pogrešni. Zato što ti, samozvani goli qratz (by izvesni bloger ovdašnji) tako kažeš.

Nisu uvek. Ovaj put su ti postavka i zakljucak pogresni.

Poštovanje za pristojan ton.
benedykt benedykt 17:07 16.08.2023

Re: Femicid

freehand

U Beloj kući, centru odlučivanja najmoćnije države sveta, po izveštaju zvaničnih američkih agencija nađena je droga. Elita elite istih tih bezbednosnih agencija priznaje da nije uspela da nađe ni ko je ni kako tu drogu uneo na to mesto.
To je prva činjenica.
Hanter Bajden, sin američkog predsednika do grla je umešan u visoku korupciju sa Ukrajincima, Kinezima, Rusima. A i njegov otac sa njim.
To je druga činjenica.
Hoćeš i treću? Američke institucije od FBi do Ministarstva pravde angažovane su do koske u sprečavanju pokušaja da se svi slučajevi u vezi sa porodicom Bajden istraže i pravno reše.
to ti je treća činjenica kao bonus.

Ajde…!?! Znači propade Amerika zato što su u jednu nedelju pre mesec dana našli mić belog i to u ostavi gde posetioci ostavljaju svoje telefone pre nego što ih povedu u turističku šetnju po Beloj Kući. Svi zaposleni sa Bajdenom na čelu negde odmarali za vikend, ali koliko shvatam cela ta bizarna priča je skoro pa kao novi Votergejt.
Za Hantera se javi kada novoimenovani specijalni tužilac završi svoju istragu, a ja nešto ne videh ali niti slovo D od bilo kakvog dokaza da je matori Bajden umešan na bilo koji način u ono što je Hanter radio prodajući očevo prezime. Ok, ima otac sina debila i…!? Mislim ima li bilo šta sem te izlizane priče ili da zaključimo kako po običaju pričaš napamet i bez ikakvih dokaza, sa sve tim kao gistro FBI & DoJ zataškavanjem…
freehand freehand 17:11 16.08.2023

Re: Femicid

Ok, ima otac sina debila i…!?

Nije mu lako, a ni majci ti nije lako, mada ne znam zašto je izostavljaš na ovom blogu o ženama.
benedykt benedykt 17:18 16.08.2023

Re: Femicid

freehand
Ok, ima otac sina debila i…!?

Nije mu lako, a ni majci ti nije lako, mada ne znam zašto je izostavljaš na ovom blogu o ženama.

Ne znam, ako znaš nekog dobrog ekstrasensa pa da proverimo kako joj je. Avaj, meni neće ništa da kaže kada odem na groblje. Sve ti bolje ide ali kao lagao bih te i to gadno, kada bih ti rekao da me sada nešto iznenadilo…
kick68 kick68 18:03 16.08.2023

Re: Femicid

ta čudna strana reč. A meni Niko neće da objasni šta je u pitanju.
Probao sam sa insekticidom i sredstvom za ćuvanje krompira al sam omašio izgleda.


Vidim da se rasprava usijala, pa da mi ne zamere ljudi ovde, htedoh da ti kažem da si to pomešao sa fungicidom. Ono za krompir je tuberajt. Sećam se iz emisije "Znanje- imanje", koja je išla nedeljom posle emisije "Dozvolite da se obratimo". Ni jednu nisam gledala, ali bih često zakačila fragmente dok sam čekala dečiji program :).

Šalu na stranu, treba takvom zločinu dati i specijalan naziv, a sam zločin treba da ima posebnu težinu, jer da se razumemo, ubiti ženu je štono se kaže: shooting fish in a barrel.

Onoj Crnogorki svaka čast što je olešila Turčina, obe noge joj se pozlatile, ali to je izuzetak.
Sad baš gledam dokumentarac o Marie Trintignant, koju ubi skot od dečka, odležao nešto malo i nastavio da živi i peva, a nje više nema. Bilo je reči o tom slučaju na blogu.
Prema tome, posebno kvalifikovan zločin, sa ozbiljnim kaznama.
Edit: U jednoj epizodi serije Allie McBeal žena kik bokser biva optužena za prekoračenje nužne odbrane kada se branila.
freehand freehand 19:56 16.08.2023

Re: Femicid

benedykt
freehand
Ok, ima otac sina debila i…!?

Nije mu lako, a ni majci ti nije lako, mada ne znam zašto je izostavljaš na ovom blogu o ženama.

Ne znam, ako znaš nekog dobrog ekstrasensa pa da proverimo kako joj je. Avaj, meni neće ništa da kaže kada odem na groblje. Sve ti bolje ide ali kao lagao bih te i to gadno, kada bih ti rekao da me sada nešto iznenadilo…

Ako je ovde neko očekivao da ti razumeš metaforu to svakako nisam bio ja.
freehand freehand 20:10 16.08.2023

Re: Femicid

kick68
ta čudna strana reč. A meni Niko neće da objasni šta je u pitanju.
Probao sam sa insekticidom i sredstvom za ćuvanje krompira al sam omašio izgleda.


Vidim da se rasprava usijala, pa da mi ne zamere ljudi ovde, htedoh da ti kažem da si to pomešao sa fungicidom. Ono za krompir je tuberajt. Sećam se iz emisije "Znanje- imanje", koja je išla nedeljom posle emisije "Dozvolite da se obratimo". Ni jednu nisam gledala, ali bih često zakačila fragmente dok sam čekala dečiji program :).

Šalu na stranu, treba takvom zločinu dati i specijalan naziv, a sam zločin treba da ima posebnu težinu, jer da se razumemo, ubiti ženu je štono se kaže: shooting fish in a barrel.

Onoj Crnogorki svaka čast što je olešila Turčina, obe noge joj se pozlatile, ali to je izuzetak.
Sad baš gledam dokumentarac o Marie Trintignant, koju ubi skot od dečka, odležao nešto malo i nastavio da živi i peva, a nje više nema. Bilo je reči o tom slučaju na blogu.
Prema tome, posebno kvalifikovan zločin, sa ozbiljnim kaznama.
Edit: U jednoj epizodi serije Allie McBeal žena kik bokser biva optužena za prekoračenje nužne odbrane kada se branila.

Ok, toliko mi je drago da si se javila da ću se na trenutak tom događaju u čast uozbiljiti: Elem, rekoh gore i tu sam potpuno ozbiljan - emancipacija mi je drugo ime, a zloupotreba bilo kakvih "tradicionalnih vrednosti" da bi se ostvarila dominacija ili zabašurilo nekakvo domaćinsko jedenje govana u obliku maltretiranja bilo koga ili čega mi je apsolutno odvratno i neprihvatljivo.
E sad posle disklejmera - moje životno iskustvo kaže da u ovom društvi u onolikom periodu koliki sam ja proživeo i u okruženju u kome sam živeo, a gotovo svo vreme to su bile zgrade sa po dvadesetak stanova, u ogromnoj većini slučajeva komšije su živele u skladnim brakovima, i niko nikog nije ubio. Recimo da je sto slučajeva bilo tri odsto maltretiranja i dva razvoda.
U detinjstvu sam u stanu ispod imao komšinicu mojih godina - dakle 4pa 5 pa 6 - koja je živela sama sa ocem koji ju je maltretirao i kojoj je moja majka na terasu ispod spuštala hranu u korpi kad je otac istera.
Problem centra za socijalni rad bio je da nisu mogli odmah da je oduzmu jer je nisu imali gde, a otac je bio psihopata.
I da, bio je Slovak, što ovde ume da znači nekima koji bi se zaleteli sa zaključcima "takvi smo mi Srbi".
Ne umem da kažem da li se problem preuveličava ali mi se čini da se nekad pogrešno preusmerava.
Pojam femicid mi baš tako izgleda: kao preterivanje. Pogledao sam, naravno, pre nego što sam to ovde pitao šta pojam znači. Vikipedija kaže da mu je osnov mržnja prema ženi. A nikako ne bih rekao da je to osnov većine ubistava žena u Srbiji i svetu. Mahom su u pitanju psihopate. Kao i moj nekadašnji komšija od koga žena nije pobegla niti su mu na kraju Anku oduzeli zato što je bio Slovak, nego zato što je bio ludak.
angie01 angie01 20:27 16.08.2023

Re: Femicid

I da, bio je Slovak, što ovde ume da znači nekima koji bi se zaleteli sa zaključcima "takvi smo mi Srbi".


pa ovim si samo podvukao da je to bitno,...ja evo nikako da uklavirim u cemu je fora sa nacionalizmom.


kick68 kick68 20:36 16.08.2023

Re: Femicid

Ne umem da kažem da li se problem preuveličava ali mi se čini da se nekad pogrešno preusmerava.
Pojam femicid mi baš tako izgleda: kao preterivanje.


Ma da, čemu ovo služi, a uz to i ne radi. I kako će uopšte pomoći ženama.
Zakoni se ne menjaju još uvek, koliko ja znam.

To porodično nasilje je počelo da se otima kontroli devedesetih. Kriza i nemar. Ni ja nikad nisam čula za slučaj zlostavljanja u porodici kada su u pitanju bili stariji i ljudi godina mojih roditelja, a znam za dva ozbiljna slučaja koja su se desila devedesetih. Ljudi su bili mojih godina. Obe žene su završile u urgentnom. Oba braka su razvedena.
angie01 angie01 21:00 16.08.2023

Re: Femicid

Ne umem da kažem da li se problem preuveličava ali mi se čini da se nekad pogrešno preusmerava.
Pojam femicid mi baš tako izgleda: kao preterivanje.


pojam femicida se u zakonu prepoznaje u mnogim zemljama,...sam pojam se izdvojio zbog ocigledne potrebe,...kako je kroz istoriju sve sa pravima zena bas tesko islo, ne verujem da je do ovog prepoznavanja doslo zbog zelje za preterivanjem.

iskreno sam zacudjena reakcijom vas muskih ovde na blogu, evo i posle skoro 20 godina svega i svacega, ja bi do ovog konkretnog teksta, ruku dala da bi vecina vas ipak jasno podrzala celu stvar, umesto sto su se koristili razni fazoni, evo ja emanipovan ne znam kakav je to cid-fazona- pa do prenemaganja, da eto svi smo mi nasilnici, ili otvorene relativizacije,..pa u cemu je problem?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:07 16.08.2023

Re: Femicid

benedykt

Razlika je u tome što ste vi štovani msje Kamilo takve stavove doneli sa sobom u EU, odnosno jedno ste mislili i mislite a potpuno drugo vođeni materijalnim interesom radili sve do danas. Niste nikakav izuzetak uostalom jer prepuna je EU naših ljudi koji imaju potpuno iste stavove kao i vi, odnosno ništa novo pod kapom nebeskom. Mislim da se ne lažemo ništa bolja situacija nije ni u Srbiji odnosno preko Drine, jer su svima puna usta jednoga ali kada treba birati neke obične ljudske stvari onda se svi nekako uvek drže one ”narodne”… Die beste, die beste, nemačka medecina je najbolja na svetu…

Slušaj vrlo nepoštovni, prznoglavi a prepotentni čovječe.
Očekujem da objasniš kakve sam ja to stavove donio u EU i kako si saznao za njih? Koji su to materijalni intersi koji su me vodili i šta sam ja to mislio potpuno drugačije od tih interesa koji su me vodili?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:34 16.08.2023

Re: Femicid

newimprovedtadejus
kamilo_emericki

Prije par dana sam postavio video u kojem se poslanica iz Irske obraća EU skupštini. Imaš li i za nju poruku da treba da je sramota što tako priča o EU i da treba da se seli iz EU?


kamilo kasniš jedno 5 godina u, da ne kažem, narativu.. a s tobom i ta tetka (praštaj meni youtube linkovi ništa ne pokazuju mada priznajem da ne bih trošila vrijeme da slušam njene tirade o propasti eu)..
elem.. u tih 5, dobro 8, godina što si ti uspio da povataš da treba itno iz EU da se bježi.. e u tim godinama, a neobičnim spletom okolnosti zvanim još i brexit, evropska je desnica naglo zaokrenula kurs broda od euexita raznih ka jasnom zbiajnju redova u toj prokletoj eu..
samo ti prespavao..
naću ti poslije poneki link al za početak možeš da čitaš malo kad govori gđa meloni šta to ovih dana govori..
pa za nekih još 5 do 8 godina možda nabasaš i ti na nešto što bi bilo aktuelno

O čemu ti to pričaš? O videu koji sam postavio a ti nisi gledala a znaš da ona ima tirade o propasti EU?
Evo ponovo te tirade o propasti EU, da vaskoliko blogovsko pučanstvo može procijeniti o čemu se radi i o čemu ti pričaš. A sa kim se ti raspravljaš i o čemu ja ne razumijem.

Za one koji ne vide video Link



kamilo_emericki kamilo_emericki 23:48 16.08.2023

Re: Femicid

angie01

nije iznosenje istine, nego onaj manir, da kada se prica o bilo cemu, uvek je i za sve kriva Amerika,

Pogledaj kod Spire linkove i par komentara koje smo razmijenili Doks i ja.
Ako pogledaš reci mi, molim te, da li ja iznosim antiameričke stavove ili gole činjenice.
angie01 angie01 00:11 17.08.2023

Re: Femicid

Pogledaj kod Spire linkove i par komentara koje smo razmijenili Doks i ja.
Ako pogledaš reci mi, molim te, da li ja iznosim antiameričke stavove ili gole činjenice.


kamilo, prvo, ja nisam nikakva fan Amerike, naprotiv-mogla sam da zivim tamo vrlo lagano i to ne bilo gde nego u Njujorku, pa se muz vracao dva puta, jer nije bilo sansi da me nagovori,...drugo, ne moram da citam komentare sa drugog bloga i nije problem sto su razne stvari koje se spocitavaju- istinite, ja ne sporim te razne stvari, dalekobilo, ja sam reagovala vrlo jasno na ustaljeni ustanovljeni narativ o krivoj Americi, zapadu, Englezima, ckamamaterinama,...da bi se branila neka sranja kod nas, branila pa jos pravdala slicna losost kod Ruja-ovo je vec mucno gledati i drzim rucnu svaki put, narocito zbog bezobzirnosti prema Ukraini i Ukraincima, koja je btw, prva digla glas protiv bombardovanja Srbije, prva nije priznala Kosovo, njeni vojnici su prvi umarsirali u oslobodjeni Beograd, ako vec nema ljudskih razloga, pa se bezdusno zmuri na ono cerecenje i izmisljaju kojekakve price, a iste takve se zameraju "mrskom neprijatelju"-...pri cemu, pazi molim te slucajnosti, vecina tih sa takvim stavovima, jesu taj mrski zapad izabrali za svoj zivot, cesto i Ameriku, deca se na taj zapad salju na skolovanje, ili kao idealno mesto za iseljenje,...u Rusiju niko ni privirio nije, a kamoli izabra da tamo zivi,...eto to sam rekla...vrte se neke desnicarske mantre, sacuvajmeboze pravednika.

hebote, taj zapada, malo malo daje neku lovu, pokriva ovo, ono,...ruje samo uzele, kontrolisu preko spc i svojih piona,prigrlila sve satrape sa nasom lovom iznesenom odavde, evo i zlobi digla spomenik,... ne razumem.
benedykt benedykt 05:22 17.08.2023

Re: Femicid

freehand
benedykt
freehand
Ok, ima otac sina debila i…!?

Nije mu lako, a ni majci ti nije lako, mada ne znam zašto je izostavljaš na ovom blogu o ženama.

Ne znam, ako znaš nekog dobrog ekstrasensa pa da proverimo kako joj je. Avaj, meni neće ništa da kaže kada odem na groblje. Sve ti bolje ide ali kao lagao bih te i to gadno, kada bih ti rekao da me sada nešto iznenadilo…

Ako je ovde neko očekivao da ti razumeš metaforu to svakako nisam bio ja.

Avaj, ja sam jedino razumeo da si po običaju ispao nevaspitani primitivac. U prevodu, sa živih ”ženturača” si samo prešao na manje žive osobe ženskog pola a sve u toj tipičnoj verbalno-prostačkoj agresiji koja uvek kreće kada se ispališ za neku svoju gromopucatelnu lagariju…
benedykt benedykt 05:47 17.08.2023

Re: Femicid

angie01
I da, bio je Slovak, što ovde ume da znači nekima koji bi se zaleteli sa zaključcima "takvi smo mi Srbi".


pa ovim si samo podvukao da je to bitno,...ja evo nikako da uklavirim u cemu je fora sa nacionalizmom.

Fora je u tome da se sakriješ iza nečega većeg od tebe i da se onda ponosiš tom već nekom veličinom i/ili kosmičkom bitnošću.

Dobri primeri za tu ljudsku potrebu da budu deo nečeg grandioznijeg su oni veselnici koji veruju u Srbe narod najstariji, ili kada na primer neko umisli da mu je maternji jezik onaj koji nije jer je taj drugi bliži onome kako taj neko vidi sebe, to jest kao pripadnika one lepše i grandioznije kulture Zapada.

Takođe, i ono što je zaista užasno bitno, pojam nacije treba posmatrati jedino kao grupu kojoj se rođenjem pripada, odnosno nikakve preterane razlike nema između onih koji od svoje nacije i tog nacionalnog duha prave nekakav svetionik svega dobrog, i onih koji se na primer sakriju iza rodnog im grada, pa onda sanjaju nekakvu kosmičku bitnost istog u nekom već trenutku. Pa se tu onda izmišljaju nekakve metropole koje su nekada sijale daleko, sve dok pripadnici neke druge strane grupe nisu iz neke tamo vukojebine došli sa svojim blatnjavim opancima, te naružili ”sveto” urbano tlo, taj kao grandiozni gradski duh, odnosno nekakvu čistotu onih koji su u tom gradu živeli.

Sve u svemu, nikakve razlike nema između onih koji na nedodirljivi pijedestal postave svoju naciju, od onih koji to rade kada je njihova vera u pitanju, odnosno od onih koji brane neku izmaštanu svetu teritoriju tipa hrišćansku i belu Evropu, ili na kraju krajeva od onih kojima su ta ”sveta” nacija, vera, ili teritorija svedeni na jedan jedini grad.

Toliko, odnosno ko je bez greha, neka prvi baci kamen što-no-se kaže…
bene_geserit bene_geserit 06:04 17.08.2023

Re: Femicid

nikakve razlike nema između onih koji na nedodirljivi pijedestal postave svoju naciju, od onih koji to rade kada je njihova vera u pitanju, odnosno od onih koji brane neku izmaštanu svetu teritoriju tipa hrišćansku i belu Evropu, ili na kraju krajeva od onih kojima su ta ”sveta” nacija, vera, ili teritorija svedeni na jedan jedini grad.

Samo što, od kad je sveta i veka, jedno pleme maltretira i porobljava drugo. Svako pleme brani svoju teritoriju kako zna i ume od komšija bližih ili daljih.
A za to ti uopšte ne treba da postaviš svoju naciju na pijedestal (ko god je izdangubio godinu dana u vojsci takođe je shvatio šta je srpska nacija, pa realno ima i problema sa tim stavljanjem na pijedestal), nego samo da se braniš od toga da drugi otmu tvoje i ne porobe te, silom promene tvoj način života (npr. uvedu ti šerijatsko pravo ili te nateraju da praviš gej parade).
kamilo_emericki kamilo_emericki 07:34 17.08.2023

Re: Femicid

angie01
prva nije priznala Kosovo, njeni vojnici su prvi umarsirali u oslobodjeni Beograd, ako vec nema ljudskih razloga, pa se bezdusno zmuri na ono cerecenje i izmisljaju kojekakve price,

Dobro. Sad kad znamo koja je prva država što nije priznala Kosovo, reci nam i koja je zadnja država što nije priznala Kosovo.
Poslušaj zadnje dvije rečenice iz videa koji sam postavio i na tvom prošlom blogu.
A u čitavom obraćanju skupštini žena govori o odnosu prema djeci, naročito ženskoj, gladi, šovinizmu*, pa i rasizmu koji nije otvoren, ali je jasno vidljiv.

*Ne znam da li je ispravno ali ja razaznajem da nacionalizam i šovinizam nisu iste stvari.
Šovinisti mrze ili nipodaštava druge nacije a nacionalista voli svoju naciju više nego druge.
Voljeti, i želiti joj dobro, naciju kojoj pripadaš je normalno.
De Gol ili Čerčil, politički šefovi dvije evropske kolonijalne sile, su za većinom blogera oličenje državnosti i demokratije. Nikada ne pročitah za njih na blogu da su bili nacionalisti.

freehand freehand 08:16 17.08.2023

Re: Femicid

Avaj, ja sam jedino razumeo

Znmaš špta bi ti drug stariji vodnik sad rekao, šta si ti razumeo?
Ajd sad mrš.
freehand freehand 08:24 17.08.2023

Re: Femicid

njeni vojnici su prvi umarsirali u oslobodjeni Beograd

Ček, ček... Čiji vojnici su prvi umarširali u oslobođeni Beograd?



Inače, kad se već melje o tome ko je kriv ko je prav i kakvi su odnosi - u mom gradu znam za pet - a siguran sam da ih ima još - postoji pet spomenika crvenoarmejcima koji su poginuli u borbi sa fašistima.
Kad su Amerikanci u pitanju sem ruševina fabrika oni su zastupljeni i spomen-pločom trojici poginulih radnika rafinerije koje je ubila američka krstareća raketa.
benedykt benedykt 08:32 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki

Slušaj vrlo nepoštovni, prznoglavi a prepotentni čovječe.
Očekujem da objasniš kakve sam ja to stavove donio u EU i kako si saznao za njih? Koji su to materijalni intersi koji su me vodili i šta sam ja to mislio potpuno drugačije od tih interesa koji su me vodili?

Štovani msje Kamilo, da nemam zaista pojma odakle ste, odnosno da ovu našu malu razmenu mišljenja vodimo na francuskom na primer, gde se ja pri tome služim sa Google translate opcijom da bih vas uopšte razumeo, mogao bih da potpišem da niste kako Francuz tako ni bilo gde iz EU, odnosno da ste verovatno odnekle sa Balkana tj eventualno negde iz Istočne Evrope.

Svi smo mi ono što jesmo msje Kamilo počevši od toga da vi npr krećete iz ad hominema u raspravu. To da li sam ja najgori, najpraznoglaviji odnosno najprepotentniji čovek na svetu nikakve veze nema sa našom raspravom i mojim argumentima, a tome vas sigurno nisu u Francuskoj naučili.
Prema tome izabrali ste kao i svi koji su se našli u toj situaciji pre tri decenije da odete na bogati i sređeni Zapad, a sada bi da ga menjate ali tako da se on nekako uklopi u vas samog i sve ono što ste sa sobom doneli. Ništa novo pod kapom nebeskom uostalom…
freehand freehand 08:36 17.08.2023

Re: Femicid

iz ad hominema

Prepotentni a nepismeni. Počasni konzul Nikaragve.
benedykt benedykt 08:40 17.08.2023

Re: Femicid

freehand
Avaj, ja sam jedino razumeo

Znmaš špta bi ti drug stariji vodnik sad rekao, šta si ti razumeo?
Ajd sad mrš.

Prva faza: Nadobudna priča koja veze sa mozgom nema.

Druga faza: Kvazi-argumenti kao odgovor oponentu.

Treća faza: Prostačke uvrede sagovorniku, sistemom što više to bolje.

Četvrta i poslednja faza: Ajde mrš/ beži moronu/ puši kurac

Imam neki utisak da smo završili ovu našu malu raspravu, odnosno da si rekao sve što si znao/umeo da kažeš…
freehand freehand 08:43 17.08.2023

Re: Femicid

beži moronu/ puši kurac


promoter promoter 08:52 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt
freehand
Avaj, ja sam jedino razumeo

Znmaš špta bi ti drug stariji vodnik sad rekao, šta si ti razumeo?
Ajd sad mrš.

Prva faza: Nadobudna priča koja veze sa mozgom nema.

Druga faza: Kvazi-argumenti kao odgovor oponentu.

Treća faza: Prostačke uvrede sagovorniku, sistemom što više to bolje.

Četvrta i poslednja faza: Ajde mrš/ beži moronu/ puši kurac

Imam neki utisak da smo završili ovu našu malu raspravu, odnosno da si rekao sve što si znao/umeo da kažeš…

Benediktu!
Pusti to nadjebavanje!
Daj nam neku informaciju iz glavnih štabova.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:17 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt

Prema tome izabrali ste kao i svi koji su se našli u toj situaciji pre tri decenije da odete na bogati i sređeni Zapad, a sada bi da ga menjate ali tako da se on nekako uklopi u vas samog i sve ono što ste sa sobom doneli. Ništa novo pod kapom nebeskom uostalom…

Alo, praznoglavi stvore.
Ja nikog ne pokušavam uklopiti u sebe i nikoga ne prilagođavam sebi, sem nekih alata da mi bolje leže u ruci ili da su približniji mojim gabaritima.
Ako ja govorim, a govorim, o nekim pojavama u društvu koje me okružuje ne znači da sm ja protiv tog društva. Što reče pjesnik: "Ako je zemlja moja i zemljotresi su moji".
Može li tvoja šuplja glava shvatiti loše mišljenje o evropskim vlastima ima 2/3 Evropljana*.
Za Makrona, i njegove ideje, u Francuskoj nije glasala ni 1/5 (jedna petina) Francuza. Ono što ja ovdje ispišem nisu moje izmišljotine ili neka moja zavjera protiv Francuske. Ovo je djelić onoga što govore i pišu vrlo ugledni Francuzi. Profesori univerziteta, advokati, naučnici, umjetnici, poslanici, vojnici... To što su dimne zavjese, poluistine i laži na naslovnim i prvim stranama medija, a njihove objave skrajnite na ivice javnosti nije njihova, a još manje moja krivica. To je medijski inžinjering namjenjen za šupljoglavce, čiji si ti najočitiji primjerak. To je za one koji otvaranjem tih medija automatski isključuju mozak, ako ga imaju.
I nisi prvi ni jedini koji je potegao ili poteže moj život u Francuskoj i razloge dolaska u Francusku. Jednom sam napisao i objasnio raloge. Nemam potrebu da to više radim jer razumni ljudi su to razumjeli i prihvatili. Tebi da pojašnjavam je nemoguća misija. Lakše bi bilo razriješiti sve dileme oko Kenedijevog ubistva.
tessa1 tessa1 09:20 17.08.2023

Re: Femicid

Fora je u tome da se sakriješ iza nečega većeg od tebe i da se onda ponosiš tom već nekom veličinom i/ili kosmičkom bitnošću.

Dobri primeri za tu ljudsku potrebu da budu deo nečeg grandioznijeg su oni veselnici koji veruju u Srbe narod najstariji, ili kada na primer neko umisli da mu je maternji jezik onaj koji nije jer je taj drugi bliži onome kako taj neko vidi sebe, to jest kao pripadnika one lepše i grandioznije kulture Zapada.

Takođe, i ono što je zaista užasno bitno, pojam nacije treba posmatrati jedino kao grupu kojoj se rođenjem pripada, odnosno nikakve preterane razlike nema između onih koji od svoje nacije i tog nacionalnog duha prave nekakav svetionik svega dobrog, i onih koji se na primer sakriju iza rodnog im grada, pa onda sanjaju nekakvu kosmičku bitnost istog u nekom već trenutku. Pa se tu onda izmišljaju nekakve metropole koje su nekada sijale daleko, sve dok pripadnici neke druge strane grupe nisu iz neke tamo vukojebine došli sa svojim blatnjavim opancima, te naružili ”sveto” urbano tlo, taj kao grandiozni gradski duh, odnosno nekakvu čistotu onih koji su u tom gradu živeli.

Sve u svemu, nikakve razlike nema između onih koji na nedodirljivi pijedestal postave svoju naciju, od onih koji to rade kada je njihova vera u pitanju, odnosno od onih koji brane neku izmaštanu svetu teritoriju tipa hrišćansku i belu Evropu, ili na kraju krajeva od onih kojima su ta ”sveta” nacija, vera, ili teritorija svedeni na jedan jedini grad.

Toliko, odnosno ko je bez greha, neka prvi baci kamen što-no-se kaže…


Ne, za ovo nije dovoljno cigara u društvu i par čašica alkohola,

nazivaju i Dionizijski princip. :)



“Dionizijski princip podrazumeva konzumiranje života izvan svih granica, uživanje u piću i fizičkoj ljubavi, slavljenje života u potpunosti.”


Dionizijski princip ne treba brkati sa modernim hedonizmom, iako imaju sličnosti. Dionizijski princip je povezan sa starim religijskim kultom slavljenja boga Dionisa i u njegovoj srži se nalazi ambivalentost. On ponovo stvara i uništava život, pokazujući cikličnu prirodu života, sve se rađa i nestaje. Niče je bio fasciniran ovim večnim životom i njegovom cikličnošću.”
tessa1 tessa1 09:23 17.08.2023

Re: Femicid

Ne, za ovo nije dovoljno

Ne ni bio sam dete i imao devojku. :))
angie01 angie01 10:09 17.08.2023

Re: Femicid

Fora je u tome da se sakriješ iza nečega


sto je interpretacija puna netacnih referenci, felixe,...ovo sto si nadrobio nema veze sa zivotom i tvoje su smisljene projekcije, kako bi nesto poentirao po potrebi,...ostale tvoje uradke nisam ni citala,...na ovaj ti odgovaram, jer si se meni obratio.

cak si i temu promasio,...upste nije rec o gorem, boljem, samo sam podvukla licemerje koje je prisutno u narativu desnicara, sto je fakat- nista drugo, ni manje ni vise...tako da ovaj svoj buckuris, mozes samo ti da popijes, ako ti je potreban.
benedykt benedykt 10:09 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki

Može li tvoja šuplja glava shvatiti loše mišljenje o evropskim vlastima ima 2/3 Evropljana*.

Štovani msje Kamilo koliko ima Francuza koji baštine baš taj i takav način razmišljanja, a ja sam neke vaše braće blizanaca / sestri bliznakinja pretežno video kada su naši ljudi otišli u EU u pitanju.

Elem, pokušaću ovako… Dakle, u Rusiji se vicevi ne pričaju kao nekada u SFRJ o Muji i Hasi, već o Čukči tj pripadniku naroda koji živi tamo na krajnjem severoistoku Rusije iliti na polustrvu Čukotka.

Došao jednom Čukča u radnju u Moskvi i kaže… Dajte mi tu harmoniku.
Prodavac mu kaže, glupim Čukčama ne prodajemo…!?

Stavi Čukča kapu i crne naočari i dođe opet pa kaže sve imitirajući moskovski akcenat… Dajte mi tu harmoniku.
Prodavac mu opet ponovi, glupim Čukčama ne prodajemo…!?

Preruši se Čukča u Tatara, obuče njihovu nošnju od glave do pete i po treći put kaže… Dajte mi tu harmoniku.
Prodavac mu po treći put odgovori, glupim Čukčama ne prodajemo…!?

Pita ga onda Čukča… Pa dobro kako si znao da sam Čukča…?!!

Samo bi glupi Čukča od radijatora mislio da je harmonika…!?!

Ko je shvatio razumeće…
angie01 angie01 10:13 17.08.2023

Re: Femicid

Ček, ček... Čiji vojnici su prvi umarširali u oslobođeni Beograd?


da i?....sta bi to znacilo?


kad se već melje o tome ko je kriv ko je prav i kakvi su odnosi


pa ne prica se o njima-pravima i krivima, da prostis,...nego o cudnim razlikama izmedju onoga sta se radi i onoga sta se prica...kod pojedinih grupacija.

svi navedeni spomenici i ono sto iza njih stoji- nisu sporni, ne znam zasto ih spominjes.

angie01 angie01 10:19 17.08.2023

Re: Femicid

Dobro.


kamilo, je l ti ne razumes sa sam rekla, ili namerno skreces na nesto drugo,...pa kakve veze ima to sto bilo ko u bilo kom klipu prica o bilo cemu, sa cinjenicom, da se ovdasnje desnicarsko pucanstvo ponasa kako sam u komentaru napisala.

...a to za nasionalizam i sovinizam- pa svako ubacuje te pojmove u svoje price, kako mu odgovara,

a stvari obicno izgledaju ovako, sovinizam vodi u nacionalizam, koji posle eskalira u nacizam-tako je istorija vec pokazala.

to da volis svoj narod i zemlju je normalno i ne pokazuje se mrznjom prema drugim narodima i zameljama, nego prema brizi o svome,...koja je nekako kod nas izostala.
promoter promoter 10:46 17.08.2023

Re: Femicid

tessa1
Fora je u tome da se sakriješ iza nečega većeg od tebe i da se onda ponosiš tom već nekom veličinom i/ili kosmičkom bitnošću.

Dobri primeri za tu ljudsku potrebu da budu deo nečeg grandioznijeg su oni veselnici koji veruju u Srbe narod najstariji, ili kada na primer neko umisli da mu je maternji jezik onaj koji nije jer je taj drugi bliži onome kako taj neko vidi sebe, to jest kao pripadnika one lepše i grandioznije kulture Zapada.

Takođe, i ono što je zaista užasno bitno, pojam nacije treba posmatrati jedino kao grupu kojoj se rođenjem pripada, odnosno nikakve preterane razlike nema između onih koji od svoje nacije i tog nacionalnog duha prave nekakav svetionik svega dobrog, i onih koji se na primer sakriju iza rodnog im grada, pa onda sanjaju nekakvu kosmičku bitnost istog u nekom već trenutku. Pa se tu onda izmišljaju nekakve metropole koje su nekada sijale daleko, sve dok pripadnici neke druge strane grupe nisu iz neke tamo vukojebine došli sa svojim blatnjavim opancima, te naružili ”sveto” urbano tlo, taj kao grandiozni gradski duh, odnosno nekakvu čistotu onih koji su u tom gradu živeli.

Sve u svemu, nikakve razlike nema između onih koji na nedodirljivi pijedestal postave svoju naciju, od onih koji to rade kada je njihova vera u pitanju, odnosno od onih koji brane neku izmaštanu svetu teritoriju tipa hrišćansku i belu Evropu, ili na kraju krajeva od onih kojima su ta ”sveta” nacija, vera, ili teritorija svedeni na jedan jedini grad.

Toliko, odnosno ko je bez greha, neka prvi baci kamen što-no-se kaže…


Ne, za ovo nije dovoljno cigara u društvu i par čašica alkohola,

nazivaju i Dionizijski princip. :)



“Dionizijski princip podrazumeva konzumiranje života izvan svih granica, uživanje u piću i fizičkoj ljubavi, slavljenje života u potpunosti.”


Dionizijski princip ne treba brkati sa modernim hedonizmom, iako imaju sličnosti. Dionizijski princip je povezan sa starim religijskim kultom slavljenja boga Dionisa i u njegovoj srži se nalazi ambivalentost. On ponovo stvara i uništava život, pokazujući cikličnu prirodu života, sve se rađa i nestaje. Niče je bio fasciniran ovim večnim životom i njegovom cikličnošću.”

Šta to znači?
Da li to znači da kada ja uživam, ja sam hedonista, a kada ti užuvaš, ti si diozinista?
Jebote, šta je to u ljudima da ne mogu niti jedan svoj iskaz da kažu autentično, a da ne prilože, ogrebu se, o tuđe mudrosti?
promoter promoter 10:48 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki
benedykt

Prema tome izabrali ste kao i svi koji su se našli u toj situaciji pre tri decenije da odete na bogati i sređeni Zapad, a sada bi da ga menjate ali tako da se on nekako uklopi u vas samog i sve ono što ste sa sobom doneli. Ništa novo pod kapom nebeskom uostalom…

Alo, praznoglavi stvore.
Ja nikog ne pokušavam uklopiti u sebe i nikoga ne prilagođavam sebi, sem nekih alata da mi bolje leže u ruci ili da su približniji mojim gabaritima.
Ako ja govorim, a govorim, o nekim pojavama u društvu koje me okružuje ne znači da sm ja protiv tog društva. Što reče pjesnik: "Ako je zemlja moja i zemljotresi su moji".
Može li tvoja šuplja glava shvatiti loše mišljenje o evropskim vlastima ima 2/3 Evropljana*.
Za Makrona, i njegove ideje, u Francuskoj nije glasala ni 1/5 (jedna petina) Francuza. Ono što ja ovdje ispišem nisu moje izmišljotine ili neka moja zavjera protiv Francuske. Ovo je djelić onoga što govore i pišu vrlo ugledni Francuzi. Profesori univerziteta, advokati, naučnici, umjetnici, poslanici, vojnici... To što su dimne zavjese, poluistine i laži na naslovnim i prvim stranama medija, a njihove objave skrajnite na ivice javnosti nije njihova, a još manje moja krivica. To je medijski inžinjering namjenjen za šupljoglavce, čiji si ti najočitiji primjerak. To je za one koji otvaranjem tih medija automatski isključuju mozak, ako ga imaju.
I nisi prvi ni jedini koji je potegao ili poteže moj život u Francuskoj i razloge dolaska u Francusku. Jednom sam napisao i objasnio raloge. Nemam potrebu da to više radim jer razumni ljudi su to razumjeli i prihvatili. Tebi da pojašnjavam je nemoguća misija. Lakše bi bilo razriješiti sve dileme oko Kenedijevog ubistva.

Šta te boli kitonijus da bilo kome objašnjavaš razloge svojih životnih odluka?
Ko god traži od tebe da se pravdaš zbog ovoga ili onoga je ordinarna budaletina.
benedykt benedykt 10:50 17.08.2023

Re: Femicid

tessa1


Ne, za ovo nije dovoljno cigara u društvu i par čašica alkohola,

nazivaju i Dionizijski princip. :)



“Dionizijski princip podrazumeva konzumiranje života izvan svih granica, uživanje u piću i fizičkoj ljubavi, slavljenje života u potpunosti.”


Dionizijski princip ne treba brkati sa modernim hedonizmom, iako imaju sličnosti. Dionizijski princip je povezan sa starim religijskim kultom slavljenja boga Dionisa i u njegovoj srži se nalazi ambivalentost. On ponovo stvara i uništava život, pokazujući cikličnu prirodu života, sve se rađa i nestaje. Niče je bio fasciniran ovim večnim životom i njegovom cikličnošću.”

Oduvek sam bio zaljubljenik u Ničea, mada je za ono što sam gore napisao daleko odgovorniji genijalni Žil Delez i neka poglavlja knjige Hiljadu platoa, koju je napisao zajedno sa Gatarijem. Delez je inače pisao knjige o drugim filozofima, ali samo o onima koje je i sam voleo.
Jednu od takvih knjiga posvećuje naravno i Ničeu, pa tamo kaže ovo..

Kultura znači dresuru i selekciju. Niče kretanje kulture naziva moralnost običaja, ona se ne može odvojiti od jarma, mučilišta i surovih sredstava koja služe za dresiranje čoveka. Ali u toj nasilnoj dresuri, oko genealoga razlikuje dva elementa.
1. Ono čemu se ljudi, jedan narod, jedna rasa ili (gradska*) klasa, povinuju, uvek je istorijsko, arbitrarno, groteskno, glupo i ograničeno, ono najčešće predstavlja najgore reaktivne sile.
2. Ali činjenica da se ljudi nečemu povinuju, nije važno čemu, podrazumeva jedno načelo koje prevazilazi narode, rase i (gradske*) klase…
Bez obzira što su u istoriji nerazdvojna, ova dva vida ne treba izjednačiti, s jedne strane, istorijski pritisak jedne države, crkve, (grada*) itd na pojedince koje treba asimilovati, s druge strane strane aktivnost čoveka kao generičkog bića, aktivnost ljudske vrste onako kako se ispoljava kod pojedinca kao takvog…


* Dodao Benedykt
promoter promoter 10:52 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt
tessa1


Ne, za ovo nije dovoljno cigara u društvu i par čašica alkohola,

nazivaju i Dionizijski princip. :)



“Dionizijski princip podrazumeva konzumiranje života izvan svih granica, uživanje u piću i fizičkoj ljubavi, slavljenje života u potpunosti.”


Dionizijski princip ne treba brkati sa modernim hedonizmom, iako imaju sličnosti. Dionizijski princip je povezan sa starim religijskim kultom slavljenja boga Dionisa i u njegovoj srži se nalazi ambivalentost. On ponovo stvara i uništava život, pokazujući cikličnu prirodu života, sve se rađa i nestaje. Niče je bio fasciniran ovim večnim životom i njegovom cikličnošću.”

Oduvek sam bio zaljubljenik u Ničea, mada je za ono što sam gore napisao daleko odgovorniji genijalni Žil Delez i neka poglavlja knjige Hiljadu platoa, koju je on napisao zajedno sa Gatarijem. Delez je inače pisao knjige o drugim filozofima, ali samo o onima koje je i sam voleo.
Jednu od takvih knjiga posvećuje naravno i Ničeu, pa tamo kaže ovo..

Kultura znači dresuru i selekciju. Niče kretanje kulture naziva moralnost običaja, ona se ne može odvojiti od jarma, mučilišta i surovih sredstava koja služe za dresiranje čoveka. Ali u toj nasilnoj dresuri, oko genealoga razlikuje dva elementa.
1. Ono čemu se ljudi, jedan narod, jedna rasa ili klasa, povinuju, uvek je istorijsko, arbitrarno, groteksno, glupo i ograničeno, ono najčešće predstavlja najgore reaktivne sile.
2. Ali činjenica da se ljudi nečemu povinuju, nije važno čemu, podrazumeva jedno načelo koje prevazilazi narode, rase i klase…
Bez obzira što su u istoriji nerazdvojna, ova dva vida ne treba izjednačiti, s jedne strane, istorijski pritisak jedne države, crkve, (grada) itd na pojedince koje treba asimilovati, s druge strane strane aktivnost čoveka kao generičkog bića, aktivnost ljudske vrste onako kako se ispoljava kod pojedinca kao takvog…

Ko su Delez i Gatari?
Zašto te amatera porediš sa NIčeom?
gedza.73 gedza.73 11:06 17.08.2023

Re: Femicid

promoter
Šta te boli kitonijus da bilo kome objašnjavaš razloge svojih životnih odluka?

Misliš što nama ovde objašnjava kako EU propade? A sve to sa bezbedne udaljenosti i ni manje ni više nego iz te iste EU. Što ne iz Kine, Irana, Sirije ili Belorusije? Imaš proizvod za koji tvrdiš da ne radi a uporno ga koristiš?

Pre neki dan sam pisao o Turčinu koji tries godina živi u EU, državljanin je EU, deca mu žive u EU, u Tursku skoro i da ne ide al' priča kako Erdogan brani suverenitet Turske i čuva jedinstvo dok momak koji živi u Turskoj kaže kako je baš zbog takvih licemera (Erdoganovi glasači) u Turskoj kriminal, korupcija, nepotizam, inflacija. Kaže njihova deca nikad u Tursku neće da se vrate. Onda EU mrzi Tursku a ne priča se o umutrašnjim problemima koji odgovaraju garnituri na vlasti jer se jedino u takvom sistemu mogu enormno obogatiti.




benedykt benedykt 11:10 17.08.2023

Re: Femicid

promoter

Šta to znači?
Da li to znači da kada ja uživam, ja sam hedonista, a kada ti užuvaš, ti si diozinista?
Jebote, šta je to u ljudima da ne mogu niti jedan svoj iskaz da kažu autentično, a da ne prilože, ogrebu se, o tuđe mudrosti?

Zato što je to tvoje hedonističko uživanje najsličnije onim Heraklitovim volovima koji su srećni kada nađu grahorice da se najedu…
promoter promoter 11:24 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt
promoter

Šta to znači?
Da li to znači da kada ja uživam, ja sam hedonista, a kada ti užuvaš, ti si diozinista?
Jebote, šta je to u ljudima da ne mogu niti jedan svoj iskaz da kažu autentično, a da ne prilože, ogrebu se, o tuđe mudrosti?

Zato što je to tvoje hedonističko uživanje najsličnije onim Heraklitovim volovima koji su srećni kada nađu grahorice da se najedu…

Izvini se!
tessa1 tessa1 11:26 17.08.2023

Re: Femicid

Oduvek sam bio zaljubljenik u Ničea,

Kada mi je brat davno kupio Zaratustru na njemačkom shvatila sam koliko me precjenjuje. :)

mada je za ono što sam gore napisao daleko odgovorniji genijalni Žil Delez i neka poglavlja knjige Hiljadu platoa,

Zezam se na račun neumjerenosti, komentar je odličan.
tessa1 tessa1 11:26 17.08.2023

Re: Femicid

Emsi, šta te uznemirilo?
tessa1 tessa1 11:26 17.08.2023

Re: Femicid

Zato što je to tvoje hedonističko uživanje najsličnije onim Heraklitovim volovima koji su srećni kada nađu grahorice da se najedu…

Onesvijestiću se.

:))
benedykt benedykt 11:28 17.08.2023

Re: Femicid

freehand

Prepotentni a nepismeni. Počasni konzul Nikaragve.

Kada smo već kod elementarne nepismenosti, zar ne bi trebalo… Prepotentan a nepismen…
promoter promoter 11:36 17.08.2023

Re: Femicid

tessa1
Emsi, šta te uznemirilo?

Pojeo sam prezrelu krušku.

Da li sam sada diozinista ili hedonista?
Ajde zdravo, nemam više vremena da se zajebavam sa vama, moram na aerodrom.
benedykt benedykt 11:39 17.08.2023

Re: Femicid

promoter
benedykt
promoter

Šta to znači?
Da li to znači da kada ja uživam, ja sam hedonista, a kada ti užuvaš, ti si diozinista?
Jebote, šta je to u ljudima da ne mogu niti jedan svoj iskaz da kažu autentično, a da ne prilože, ogrebu se, o tuđe mudrosti?

Zato što je to tvoje hedonističko uživanje najsličnije onim Heraklitovim volovima koji su srećni kada nađu grahorice da se najedu…

Izvini se!

Idi prvo optrči tri kruga šesnajom a ja ću za to vreme da porazmislim o datoj ideji…
benedykt benedykt 11:47 17.08.2023

Re: Femicid

promoter

Pojeo sam prezrelu krušku.

Da li sam sada diozinista ili hedonista?

Gruba skica procesa razmišljanja u tvojoj glavi na datu temu, ili bilo koju drugu uostalom…

promoter promoter 12:45 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt
promoter

Pojeo sam prezrelu krušku.

Da li sam sada diozinista ili hedonista?

Gruba skica procesa razmišljanja u tvojoj glavi na datu temu, ili bilo koju drugu uostalom…


Ovo mi je doneklo nejasno - poručuješ mi da ne slušam magarce ili mi poručuješ da sam ja magarac?
benedykt benedykt 12:56 17.08.2023

Re: Femicid

promoter
benedykt
promoter

Pojeo sam prezrelu krušku.

Da li sam sada diozinista ili hedonista?

Gruba skica procesa razmišljanja u tvojoj glavi na datu temu, ili bilo koju drugu uostalom…


Ovo mi je doneklo nejasno - poručuješ mi da ne slušam magarce ili mi poručuješ da sam ja magarac?

Mmmdaaa, sada smo se znači našli u tipičnoj kvaka 22 situaciji, odnosno kako objasniti onome čiji proces razmišljanja najviše liči na magarence koje drema i ponekad mahne repom da rastera muve, da tako nekako stoje stvari…
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:25 17.08.2023

Re: Femicid

angie01

kamilo, je l ti ne razumes sa sam rekla, ili namerno skreces na nesto drugo,...pa kakve veze ima to sto bilo ko u bilo kom klipu prica o bilo cemu, sa cinjenicom, da se ovdasnje desnicarsko pucanstvo ponasa kako sam u komentaru napisala.


Ne volim ovo što radim ali moram.
Ima vas ovdje nekoliko koji svaku kritiku koja se odnosi na zapadna društva dočekujete na nož i kritičare šaljete u Rusiju. Bez obzira koliko je kritika osnovana. Meni niko nije ni jedan put dokazao ili našao nešto izmišljeno jer se ja tih stvari prilično čuvam i provjeravam, koliko mogu ono o čemu govorim. Meni guslate kako ne bih trebao iznositi kritike na francusko ili zapadno društvo jer sam pridošlica. Vidim da se neki od vas na isti način ponašate i prema Srbima koji su se poslije rata doselili u Srbiju.
Na tvom prošlom blogu sam prvi spomenuo zvjersko ubistvo žene, predložio minut šutnje, pustio video sa analizom tekstova nekih pjesama. Kad se pričalo o odsustvu EU reakcije na jednu hrvatsku odluku ja sam pustio video u kojem EU poslanica iz Irske, koju newimprovedtadejus zove tetka, vrlo emotivno pokazuje nedoslednost EU politike i nabraja različit odnos EU prema bijelim, ukrajinskim ženama i ženama Avganistana, Jemena... Govori da je 5 miliona djece ugroženo glađu, da je 500% povećan broj prisilnih brakova ili prodaje djece da ostatak familije preživi. I ni jedna riječ nije rečena u hramu ljudskih prava, EU parlamentu.
Nikad tako žestoku kritiku francuskog društva nisam izrekao ali mi se prigovarao boravak u Francuskoj ili slalo za Rusiju. Ja juče ponovo postavim isti video i upitam hoćete li i nju slati za Rusiju jer vam drma kvez a vi udarate u Markove konake. Skačete iz priče u priču, jednu glupost prekrivate drugom, još većom.
Jednostavno zaključujem da dosta ljudi ne zna razgovarati i da nikad ne završavaju razgovor ni na jednu temu.
benedykt benedykt 13:45 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki
Meni guslate kako ne bih trebao iznositi kritike na francusko ili zapadno društvo jer sam pridošlica. Vidim da se neki od vas na isti način ponašate i prema Srbima koji su se poslije rata doselili u Srbiju.

Ili kao kada msje Kamilo koji je svojevremeno od rata pobegao u Francusku, danas mrtav hladan i bez blama kuka, jauče i maltene želi da protera one nesretnike iz Ukrajine koji su iz potpuno istih razloga došli tamo…
angie01 angie01 14:18 17.08.2023

Re: Femicid

Ima vas ovdje nekoliko koji svaku kritiku koja se odnosi na zapadna društva dočekujete na nož i kritičare šaljete u Rusiju. Bez obzira koliko je kritika osnovana.


ne znam za druge- u mom slucaju je ova tvoja izjava cista laz!

pa ja mogu tomove da napisem o onome sto mi se na tom nekom zapadu nije dopalo-a zivela sam i na istoku i u nekoj sredini, pa mogu da uporedim....znaci ne skreci i to jos neistinom.


Meni guslate kako ne bih trebao iznositi kritike na francusko ili zapadno društvo jer sam pridošlica. Vidim da se neki od vas na isti način ponašate i prema Srbima koji su se poslije rata doselili u Srbiju.


ovo je tesko izvrtanje ono sto sam ja barem rekla i u jednom a bogami i u drugom slucaju- znaci opet neistina.
Nikad tako žestoku kritiku francuskog društva nisam izrekao ali mi se prigovarao boravak u Francuskoj ili slalo za Rusiju. Ja juče ponovo postavim isti video i upitam hoćete li i nju slati za Rusiju jer vam drma kvez a vi udarate u Markove konake. Skačete iz priče u priču, jednu glupost prekrivate drugom, još većom.
Jednostavno zaključujem da dosta ljudi ne zna razgovarati i da nikad ne završavaju razgovor ni na jednu temu.


izvini, a gde sam ja ikada napisala da ne sme da se kritikuje ni francisko ni bilo koje drustvo, sta ucitavas, interpretiras i pored mog vrlo jasnog ponovljenog objasnjenja???

meni ne drmas nikakv kavez- svako nek misli kako hoce- samo je ruzno i nekorektno, kada u razgovoru izvrces tudje reci, ucitavas im drugo znacenje i interpretiras sustinu- i to je upravo to sto si i sam zakljucio, ne umes da razgovaras- tamo gde ti se ne svidja replika- nije ti stalo do iskrene razmene misljenja, nego upravo uskaces u drugu pricu, kako bi prekrio ono sto je receno necim drugim....znaci, tebi svakako nije ideja da se razumemo i zavrsimo razgovor, makar svako ostao sa svojim ubedjenjem.


promoter promoter 14:20 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt
kamilo_emericki
Meni guslate kako ne bih trebao iznositi kritike na francusko ili zapadno društvo jer sam pridošlica. Vidim da se neki od vas na isti način ponašate i prema Srbima koji su se poslije rata doselili u Srbiju.

Ili kao kada msje Kamilo koji je svojevremeno od rata pobegao u Francusku, danas mrtav hladan i bez blama kuka, jauče i maltene želi da protera one nesretnike iz Ukrajine koji su iz potpuno istih razloga došli tamo…

Ovim je mesje Kamilo stekao puno pravo da te nabije na kitonijus!
Istina, nisam siguran, kakvo je vreme došlo, da li bi to tebi bila kazna ili nagrada?
No, nebitno!
Bitno je da si potvrdio Kamilovu tezu da govna ne biraju način kada žele nekoga da diskvalifikuju.
promoter promoter 14:21 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki
angie01

kamilo, je l ti ne razumes sa sam rekla, ili namerno skreces na nesto drugo,...pa kakve veze ima to sto bilo ko u bilo kom klipu prica o bilo cemu, sa cinjenicom, da se ovdasnje desnicarsko pucanstvo ponasa kako sam u komentaru napisala.


Ne volim ovo što radim ali moram.
Ima vas ovdje nekoliko koji svaku kritiku koja se odnosi na zapadna društva dočekujete na nož i kritičare šaljete u Rusiju. Bez obzira koliko je kritika osnovana. Meni niko nije ni jedan put dokazao ili našao nešto izmišljeno jer se ja tih stvari prilično čuvam i provjeravam, koliko mogu ono o čemu govorim. Meni guslate kako ne bih trebao iznositi kritike na francusko ili zapadno društvo jer sam pridošlica. Vidim da se neki od vas na isti način ponašate i prema Srbima koji su se poslije rata doselili u Srbiju.
Na tvom prošlom blogu sam prvi spomenuo zvjersko ubistvo žene, predložio minut šutnje, pustio video sa analizom tekstova nekih pjesama. Kad se pričalo o odsustvu EU reakcije na jednu hrvatsku odluku ja sam pustio video u kojem EU poslanica iz Irske, koju newimprovedtadejus zove tetka, vrlo emotivno pokazuje nedoslednost EU politike i nabraja različit odnos EU prema bijelim, ukrajinskim ženama i ženama Avganistana, Jemena... Govori da je 5 miliona djece ugroženo glađu, da je 500% povećan broj prisilnih brakova ili prodaje djece da ostatak familije preživi. I ni jedna riječ nije rečena u hramu ljudskih prava, EU parlamentu.
Nikad tako žestoku kritiku francuskog društva nisam izrekao ali mi se prigovarao boravak u Francuskoj ili slalo za Rusiju. Ja juče ponovo postavim isti video i upitam hoćete li i nju slati za Rusiju jer vam drma kvez a vi udarate u Markove konake. Skačete iz priče u priču, jednu glupost prekrivate drugom, još većom.
Jednostavno zaključujem da dosta ljudi ne zna razgovarati i da nikad ne završavaju razgovor ni na jednu temu.

Mudro zboriš čoveče!
angie01 angie01 14:24 17.08.2023

Re: Femicid

carli, jos jednom budes mahao tim tvojm kitoniusom, banovacu te zauvek.

nemas postovanja prema mom strpljenju, koje nicim nisi izazvao.
benedykt benedykt 14:42 17.08.2023

Re: Femicid

promoter

Ovim je mesje Kamilo stekao puno pravo da te nabije na kitonijus!
Istina, nisam siguran, kakvo je vreme došlo, da li bi to tebi bila kazna ili nagrada?
No, nebitno!
Bitno je da si potvrdio Kamilovu tezu da govna ne biraju način kada žele nekoga da diskvalifikuju.

Koliko primećujem proces razmišljanja je prešao na sledeći nivo…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:13 17.08.2023

Re: Femicid


freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Pa tvoj zakljucak je pogresan bez obzira ko to primetio.

To sam razumeo, taj deo da su tvoji zaključci uvek ispravni a moji uvek pogrešni. Zato što ti, samozvani goli qratz (by izvesni bloger ovdašnji) tako kažeš.

Nisu uvek. Ovaj put su ti postavka i zakljucak pogresni.

Poštovanje za pristojan ton.


Razgovaramo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:46 17.08.2023

Re: Femicid

Šta je problem sa mojim komentarom? Ovo sa fimicidom kao poijmom kojim se maše kao toljagom, ovo sa Pajićem kao seratorom i relativizatorom



Alo, čoveče, pogledaš li se ti ponekad u ogledalu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:49 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki
angie01

on uglavnom brani od vas Ameromrzitelja,


Šta je Ameromrziteljstvo?
Iznošenje istine o US koji neki ne vole da vide?


Nije kad se kamiondžije nasisaju znojavih dedekanja na youtube, pa misle da su došle do Spoznaje te požure da je podele sa nama ljudima, a tako se i malo izdignu u sopstvenim očima.
gedza.73 gedza.73 16:24 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki
Ima vas ovdje nekoliko koji svaku kritiku koja se odnosi na zapadna društva dočekujete na nož i kritičare šaljete u Rusiju.

Svako od nas subjektivno gleda na stvari i ubeđuje ostale kako je objektivan.
Jedna od propasti Zapada a da sam bio prisutan su početak devedesetih (kraj osamdesetih). Stil i način života se promenio ali tako što je Jug (i Istok) ustao a zapad malo stegnuo kaiš.
To što je taj Zapad tada 'propao' nije sprečilo hiljade Srba tokom devedesetih da na njega odu, rade, žive i budu po zakonu, pravima i oabvezama poštovaniji od institucija nove domovine nego mnogi Srbi bilo u SFRJ, bilo u SRJ, bilo u SCG, bilo u Srbiji (osim naravno drugova članova koji su isti mentalni sklop u svakoj od ovih država)

Naravno mediji su ubeđivali narod kako se svuda strašno živi, kako mi samo što nismo osvojili Nagradu, srušili globalizam, neki su verovali, neki ne a meni svaki put kad dođem kući delovalo kao da su zombiji uredili Srbiju pretvorivši je u scenografiju horor filma.

Onda došla promena marke u euro i ponovo su svi propali. Osim nas, kako su nam tvrdili. I opet su neki Srbi otišli na Zapad (možda i ti u tom talasu) i opet se skoro niko nije vratio. Sad ponovo na tom zapadu nedemokratija, cenzura, propas' (dekadencija, buržoazija, izrabljivanje dece... ista mantra kao u komunizmu) i opet se niko ne vraća ali će uredno da priča kako paradajz tamo ne miriše (iako je jeftiniji nego kod nas)


Što bi rekli istorija se ne ponavlja ali se rimuje pa bi iz te rime moglo nešto naučiti. Da ne idemo svaki put glavom kroz zid i to uvek prvi praveći se pametni.

ja sam pustio video


Odličan klip.
Brat Rus od 3:46. U detinjstvu ga ubeđivali kako Amerika propada i umire, kako ljudi tamo žive na ulicama, da je Rusija najbolja na svetu. 'A onda smo mi jednog dana pukli. I sad se dešava isto. jer skoro isti ljudi iz Komunističke partije imaju moć danas.'

promoter promoter 17:18 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt
promoter

Ovim je mesje Kamilo stekao puno pravo da te nabije na kitonijus!
Istina, nisam siguran, kakvo je vreme došlo, da li bi to tebi bila kazna ili nagrada?
No, nebitno!
Bitno je da si potvrdio Kamilovu tezu da govna ne biraju način kada žele nekoga da diskvalifikuju.

Koliko primećujem proces razmišljanja je prešao na sledeći nivo…

Zašto tebe neki ne opomenu kada na prizeman način doskredituješ kamila, a mene samo čekaju da pomenem kitonijus?
Strašno kakav primitivizam.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:32 17.08.2023

Re: Femicid

kamilo_emericki
ja sam pustio video u kojem EU poslanica iz Irske, koju newimprovedtadejus zove tetka, vrlo emotivno pokazuje nedoslednost EU politike i nabraja različit odnos EU prema bijelim, ukrajinskim ženama i ženama Avganistana, Jemena... Govori da je 5 miliona djece ugroženo glađu, da je 500% povećan broj prisilnih brakova ili prodaje djece da ostatak familije preživi. I ni jedna riječ nije rečena u hramu ljudskih prava, EU parlamentu.


joj brate kamilo ti se ljutiš ako ti se kaže da lupaš al imaš arguemntaciju bukvalno malog djeteta..
ja sam pustio video..
tamo je poslanica rekla kako ju ju pogle žene Afganistana nisu tretirane kao žene Ukrajineu kakanoj Evropi..
kak ih nije sram..
i tu bi valjda trebali ja ne znam tačno šta.. zaključiti kako svijet nije fer mjesto valjda?
ja bi na tvom mjestu malo oladila tastaturu il se bar ne bih tako jako ljutila kad se drugi s tvojim britkim nalazima ne slažu..
a i vrijeme bi gledala da trošim više na pecanje a manje na saslušavanje emotivnih kako kažeš govora al dobro..
svako radi kako da izvniše voli

freehand freehand 17:46 17.08.2023

Re: Femicid

srdjan.pajic
Šta je problem sa mojim komentarom? Ovo sa fimicidom kao poijmom kojim se maše kao toljagom, ovo sa Pajićem kao seratorom i relativizatorom



Alo, čoveče, pogledaš li se ti ponekad u ogledalu?

Da. I nikad ne ugledam tebe, što će reći da je sve ok.
freehand freehand 17:50 17.08.2023

Re: Femicid

angie01
carli, jos jednom budes mahao tim tvojm kitoniusom, banovacu te zauvek.

nemas postovanja prema mom strpljenju, koje nicim nisi izazvao.

Poštovbanje se ne izaziva. Jel problem smer mahanja?
Eto Benedykt je pominjao nekakvo pušenje , nekakvih kuraca. ne znam da li si to mimoišla slučajno ili namerno, ali Promoter je ovde skoro pa polunevin. Sem ako tebi pojmovi "kitonijus" i "kurac" u javnom prostoru ne proizvode različite senzacijel, valjda u zavisnosti kome su upućeni.
freehand freehand 17:53 17.08.2023

Re: Femicid

srdjan.pajic
kamilo_emericki
angie01

on uglavnom brani od vas Ameromrzitelja,


Šta je Ameromrziteljstvo?
Iznošenje istine o US koji neki ne vole da vide?


Nije kad se kamiondžije nasisaju znojavih dedekanja na youtube, pa misle da su došle do Spoznaje te požure da je podele sa nama ljudima, a tako se i malo izdignu u sopstvenim očima.

To "nama ljudima" je tako karakteristično za stormfrontovske suprematističke neonaciste, mada takvi obično, bar pritajeno i u sebi svršavaju na te znojave kamiondžije.
Mislim, serononjo, da li te je bar malo sramota zbbog tog "kamiondžije" kad ostaneš nasamo u sobi pred posterima Medlin Olbrajt i Hilari Klinton uz bludne misli o smrti sve one iračke dece?
freehand freehand 17:59 17.08.2023

Re: Femicid

benedykt
freehand

Prepotentni a nepismeni. Počasni konzul Nikaragve.

Kada smo već kod elementarne nepismenosti, zar ne bi trebalo… Prepotentan a nepismen…

Ne bi, ispravno je i jedno i drugo.
Bajdvej, ja o tovojoj majci ni jednu ružnu reč nisam rekao, niti bih. To samo samo sluzavi gmazovi pokušavaju da spinuju. Nije ona kriva što je rodila a nije vaspitala tako nešto.
angie01 angie01 19:34 17.08.2023

Re: Femicid

Poštovbanje se ne izaziva.


pa boktemazo free, kojitijemoj, zar ti nije OCIGLEDNO da je fazon u pitanju, aloooo,


Jel problem smer mahanja?


ne, nego insitiranje da tu rec stalno koristi, sa sve nabijanjem, sto smo se jedno hiljadu puta dogovorili da ne radi,...mozda ti imas neku bolecivost prema carliju, a mozda i ne kapiras sta on u stvari radi, a mozda imas neko razumevanje u nekom medjuprostoru, koji je meni nedostupan mentalno,..al, kako da ti kazem, ja nemam i odavno mi je jasno, pa utomsmislu i reakcija.


Eto Benedykt je pominjao nekakvo pušenje , nekakvih kuraca. ne znam da li si to mimoišla


nisam videla, izvini, ja njegova trucanja preskacem, teska srca mu odgovorim kada mi se obrati,...

kraj tvog komentara, valjda ne moram da objasnjavam-to sto insunurias- valjda je jasno iz ovoga sto sam napisala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana