Sport

Povratnici

NNN RSS / 07.09.2023. u 17:43
Košarkaši Srbije igraju polufinale SP protiv Kanade u petak od 10:45. 
Povratnik.jpg
 
Ispraćeni su na prvenstvo sa nikad manjom nadom u neki veliki rezultat, ali kroz prvu prelaku grupu i uz oscilacije u 2. fazi, prvo su se dominantno izborili za četvrtfinale, onda tamo maestralno pobedili Litvaniju i ulaskom u polufinale izborili plasman na Olimpijske Igre, sada ostaje da još nekom pobedom osvoje i medalju. 
Naš protivnik je ekipa sastavljena od NBA igrača, a mi smo tim gde svako kao pojedinac daje doprinos, ali pre svega kroz timsku igru, uz veliko zalaganje i motivaciju dodatno i zbog ogromnog gubitka Boriše Simanića. Svi za jednog, jedan za svi!
 
Novak Đoković igra polufinale US Opena protiv mladog Amerikanca Šeltona u petak uveče od 21h, a drugi polufinalni par čine osvajači iz prošle i preprošle godine Alkaraz - Medvedev. Posle US Opena Novak će se ponovo naći na 1. ATP liste, samo videćemo sa koliko bodova prednosti, verujem da je njemu mnogo bitnija motivacija mogućnost da osvoji (rekordnu) 24. Gren Slem titulu.
 
Što se ostalih sportskih događaja tiče, naši fudbaleri igraju kvalifikacije za evropsko prvenstvo i Srbija dočekuje Mađarsku u derbiju grupe večeras od 20:45, obe ekipe imaju po 7 bodova posle 3 kola i ovo je dobra prilika da se napravi veliki korak ka prvenstvu na kome nismo učestvovali još od 2000. U nedelju u istom terminu gostujemo u Litvaniji i posle toga bi stvari, vezano za to koje dve prvolasirane ekipe idu dalje, trebalo da budu jasnije. 
 
U toku je evropsko prvenstvo u odbojci, i naši odbojkaši u nedelju od 18h igraju protiv Češke meč osmine finala, pa onda u eventualnom četvrtfinalu bismo igrali protiv pobednika meča Poljska - Belgija. 
 
Večeras kreće i nova NFL sezona standardno otvaraju šampioni Kanzas Čifsi koji na Erouhedu dočekuju Detroit Lajonse od 02:20, ostali mečevi se igraju u nedelju u standardnim terminima (od ove sezone kod nas će prenositi Arena, za razliku od prethodnih kada je bilo na Sport Klubu).
 
 
(opširnije u komentarima...) 


Komentari (733)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
A i jeo je ćevape u Parizu, ako pitaš BikiSrki.

Bukvalno to je momenat kada mi je postao simpatičan, do tada mi je đokomanija išla na k. a on je bio kolateralna šteta. Još uvek mislim da je srpsko loženje na Đokovića preterano i ponekad i groteskno, ali s obzirom na stigmatizaciju kojoj smo bili izloženi i razumljivo. "E evo vam ga na, u vašem gospoCkom sportu!".


e ovo je po meni ključ..
razumljivo..
bilo..
sad je krajnje vrijeme da se prestane budalesati na tu temu, prošlo je 30 godina, vrijeme je stavrno da se okrene novi list i prestane sa mrzi me učiteljica..
just get over it..
move on..
grow up..
ili oladi brate.. nađi pametnija posla..
i ovo sa vakcinom će se zaboraviti i čini mi se već se zaboravlja
freehand freehand 12:23 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

čak i kad osvoje titulu par puta opet to njima nije ni blizu te mentalne slike jedem jagode, pijem šampanj i slikam se a u pozadini Federer počešljan i fin..

I tako smo od teze da smo mi ovde tupave seljačine došli do toga da je prosečan brit samozaljubljeni rasistički moron zaboden u sopstvenu guzicu...
gvozden1 gvozden1 12:24 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

otprilike i igrači za koje mari, ostali su also ran pa čak i ako su osvojili titulu.. dal misliš da proječan brit zna ko je Ivanišević..

Znaju za Đokovića, ne ignorišu ga, ne mogu, previše dobro znaju ko je i šta je, al ga zato mrze.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:28 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
otprilike i igrači za koje mari, ostali su also ran pa čak i ako su osvojili titulu.. dal misliš da proječan brit zna ko je Ivanišević..

Znaju za Đokovića, ne ignorišu ga, ne mogu, previše dobro znaju ko je i šta je, al ga zato mrze.


danas znaju vrv svi do zadnjeg.. apsolutno ga ne mrze..
šanse da će te na granici kad vide pasoš pozdraviti sa aaaaaaa djokovic su nekih 50%..
prije kovida ipak nije bilo široko poznato u UK da će prestići Federera i Nadala, smatralo se da su ova dvojica mnogo bolji a samo ko se bavio tenisom je znao koliko je Novak dobar..

i malo je i fascinantno da ti iz svoje Šumadije koji si u UK bio nula puta, ne govoriš kanda ni jezik i uopšte sve što znaš znaš preko lokalnih medija ubjeđuješ mene koja tu živim i s tim ljudima pričam svaki dan.. al dobro.. i to je dio iste te mrze me učiteljica politike kojoj ne trebaju činjenice, jer sve već zna
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:30 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
čak i kad osvoje titulu par puta opet to njima nije ni blizu te mentalne slike jedem jagode, pijem šampanj i slikam se a u pozadini Federer počešljan i fin..

I tako smo od teze da smo mi ovde tupave seljačine došli do toga da je prosečan brit samozaljubljeni rasistički moron zaboden u sopstvenu guzicu...


to u tvom čitanju..
u čitanju čovjeka neopterećenog kompleksima oni ljudi imaju svoje jagode i šampanj kao mi što imamo prase na ražnju..
ko u to učita rasizam.. jbg..
što opet nikako ne znači da rasizma u UK nema..
ali i nimalo ne opravdava naš kompleks mrzi me učiteljica srbina
e to jeste opet nazad na komuljara ne može kompleksne istine, samo crno bijele
gvozden1 gvozden1 12:32 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

prije kovida ipak nije bilo široko poznato u UK da će prestići Federera i Nadala,

Već ih je bio prestigao, Federera sigurno, sa Nadalom izjednačio valjda.
U međunarodnom skoru oba dobio.
Pre korone.

Ti tvoji su baš tupavi ako se lože na neki sport, a osnovne informacije ne znaju.

predatortz predatortz 12:33 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Zamerali su mu odsustvo samokontrole najviše, nije se nosio "gospodski" kada mu stvari ne idu na ruku, a ni kad mu idu na ruku, to je glavna zamerka


Kao i Mekinrou nekad.
Moramo priznati da je Novak na teniske mečeve doneo neke stvari nesimpatične teniskoj publici.
Od arlaukanja, pravljenja grimasa, isticanja verske i etničke pripadnosti...

Ako je to nerviralo mene koji sam se iskreno radovao svakoj njegovoj pobedi, a nerviralo me, onda mogu da razumem da nervira i druge.

gvozden1 gvozden1 12:34 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ubjeđuješ mene koja tu živim i s tim ljudima pričam svaki dan..

Isprali ti mozak, biće.
freehand freehand 12:34 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

u čitanju čovjeka neopterećenog kompleksima

Pretpostavljam da ovde misliš na sebe, a siguran sam da ovde

komuljara ne može kompleksne istine, samo crno bijele


... mislipš na mene.

Ali nemaš vremena da prošetaš do terapeuta, mada bi imala sa njim o čemu da popričaš.
freehand freehand 12:36 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

isticanja verske i etničke pripadnosti...

Ima li neki primer za ovo?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:40 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
prije kovida ipak nije bilo široko poznato u UK da će prestići Federera i Nadala,

Već ih je bio prestigao, Federera sigurno, sa Nadalom izjednačio valjda.
U međunarodnom skoru oba dobio.
Pre korone.

Ti tvoji su baš tupavi ako se lože na neki sport, a osnovne informacije ne znaju.



mnooooooooooooooooooooogo mnogo više se lože na fudbal..
tenis je više pozeraj
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:42 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
u čitanju čovjeka neopterećenog kompleksima

Pretpostavljam da ovde misliš na sebe, a siguran sam da ovde

komuljara ne može kompleksne istine, samo crno bijele


... mislipš na mene.

Ali nemaš vremena da prošetaš do terapeuta, mada bi imala sa njim o čemu da popričaš.

ne, u ovom prvom mislim na ljude neopterećene kompleksima.. pa piše, zar mora da se dodatno objašnjava..

ovo drugo.. ja te tako vidim.. voliš da je crno bijelo, reko drug, to je istina.. i poslijedično je jako teško s tobom o čemu razgovarati..
al to te tako vidim ja, a sad baš da idem kod terapeuta da tamo s njim protresem dal grješim.. ne znam baš..
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

prije kovida ipak nije bilo široko poznato u UK da će prestići Federera i Nadala, smatralo se da su ova dvojica mnogo bolji a samo ko se bavio tenisom je znao koliko je Novak dobar..

Мало је компликованије од тога. Ђоковић је имао чврсто место у оквиру “велике четворке”, која је у наредној деценији била виђена да осваја све гренд слемове, али се равнотежа пореметила када је од симетричне четворке остала несиметрична тројка у којој је трећи некако вишак.

Иначе, ми управо разговарамо о томе зашто су само они који су се бавили тенисом знали колико је Новак добар. Можда због односа медија према њему?
predatortz predatortz 12:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
isticanja verske i etničke pripadnosti...

Ima li neki primer za ovo?


Ima ih niz... Sad se malo uljudio u tom pogledu. Ranije se svako malo krstio, ljubio krst, što moraš priznati nije često viđano na teniskim terenima pre. Na opremi je često imao i nacionalna obeležja, što opet mije praksa.
Naša publika je to dobrano podupirala sa tribina, što je jasno ukazivalo na to da se ne radi o publici koja zna red i bonton teniske publike.

Meni je to preterivanje jako smetalo, a vidim sebe kao srpskog nacionalistu.
No, blamiranje i nacionalizam ne treba da idu pod ruku.

freehand freehand 12:45 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

a sad baš da idem kod terapeuta da tamo s njim protresem dal grješim.. ne znam baš..

Ma ne moraš, samo druge šalji. Inače sam te parafrazirao, to si sama rekla, no nebitno.
A to kako ti mene vidiš - to je potpuno ok i tvoje pravo.
zoja444 zoja444 12:46 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

meni lici da se preko novaka vodi politika, kao onomad sa marijom serifovic. kad je doslo da bude po njihovom, pustili su mariju da pobedi. doci ce do nekog obrta. marija je vrhunska pevacica.
freehand freehand 12:50 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ranije se svako malo krstio, ljubio krst, što moraš priznati nije često viđano na teniskim terenima pre. Na opremi je često imao i nacionalna obeležja, što opet mije praksa.

Ništa ja od toga nisam video u tom smislu i na taj način. Mislim, ja često viđam ljude da se krste, doduše mahom fudbalere, ne sećam se da sam Đokovića ikad video sem na kraju meča, ali to je potpuno normalna, individualna stvar, sem što meša strane, možda. Inače bi bio simpatičniji.
I ta nacionalna obeležja - mislim da nikad nikakvo nisam video sem možda na Dejvis kupu gde je to bilo u okviru reprezentacije i isto kao i drugi igrači.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:51 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
prije kovida ipak nije bilo široko poznato u UK da će prestići Federera i Nadala, smatralo se da su ova dvojica mnogo bolji a samo ko se bavio tenisom je znao koliko je Novak dobar..

Мало је компликованије од тога. Ђоковић је имао чврсто место у оквиру “велике четворке”, која је у наредној деценији била виђена да осваја све гренд слемове, али се равнотежа пореметила када је од симетричне четворке остала несиметрична тројка у којој је трећи некако вишак.

Иначе, ми управо разговарамо о томе зашто су само они који су се бавили тенисом знали колико је Новак добар. Можда због односа медија према њему?


ma ne..
Federer im je prosto bio jedan u 100 (šampiona).. on i Nadal su im bili 1 u 100 rivaliteta (rivaliteti su tradicionalno dueli)..
taman kad je Novak dokazao da je on ravnopravan u toj trojci došla je afera vakcina..
i to ti je sve što se na tu temu u UK ima reći..
tražiti tu sad a zašto nisu znali.. pa iz istog razloga što ni danas ne znaju ko je Alkaraz.. ne zanima ih..

e i broj sekunde kad skaču da kažu nije on bio ravnopravan (godina je 2019.) nego najbolji.. i jbg
freehand freehand 12:53 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


e i broj sekunde kad skaču da kažu nije on bio ravnopravan (godina je 2019.)

Izvinjavam se na indiskreciji i podrazumeva se da ne moraš da odgovoriš - otkad si ti u Velikoj Britaniji?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:03 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand

e i broj sekunde kad skaču da kažu nije on bio ravnopravan (godina je 2019.)

Izvinjavam se na indiskreciji i podrazumeva se da ne moraš da odgovoriš - otkad si ti u Velikoj Britaniji?

kakav si ti luzer, prestrašno..
od 2016. dakle taman da mogu da pratim to o čemu ovde pišem..

ne provedu svi 2 nedelje u Švajcarskoj pa onda doživotno drže predavanje o svim mogućim i nemogućim pitanjima koja bi se te Švajcarske ticala..
znam da je teško povjerovati..
angie01 angie01 13:09 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ništa ja od toga nisam video u tom smislu i na taj način.


daj bre, Novak i cela njegova porodica, narocito cale, imaju niz tikova, koji potpuno razbijaju uobicajene standarde i vuku na neke nacionalisticke hajpove- i to nervira svetsku javnost, plus one nedopustive prevare prilikom problema sa kovidom,...ja stvarno ne znam zasto to radi, s jedne strane je toliko u tome i u tom svetu, da mora da mu je jasno sta i kako, a sa druge, priznali vi to ili ne, on je jedan neobrazovan lik, koga je cale oblikovao u tom nekom gejackom smilu i samo mu naudio, jer Novak ume da bude i zabavan i simpatican,..al je nazalost prevagnulo ovo drugo....taj neki svet, sa svim predrasudama koje imaju osnova i one koje nemaju, samo su sve uklopile u sliku koja nas prati od devedesetih- sta je tu cudno,...to je jednostavno tako,...ja volim kada je neko svoj i kada prkosi, al NOvak to radi vrlo lose,...pri cemu ga cale dodatno ukopava i to je tako,..ajd sada bacajte kamenje, al ko ne kapira kako funkcionisu stvari, moze zauvek da lupeta o tome, kako nas mrze, jer smo Nebeski.
freehand freehand 13:10 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

kakav si ti luzer, prestrašno..

Ti si beše ona koja se zgražava nad kvalifikovanjem i vređanjem sagovornika?

ne provedu svi 2 nedelje u Švajcarskoj pa onda doživotno drže predavanje o svim mogućim i nemogućim pitanjima koja bi se te Švajcarske ticala..
znam da je teško povjerovati..

Ja sam u Švajcarskoj proveo možda ukupno tri nedelje, kad se sve sabere i nikad nisam držao nikakva predavanja o bilo čemu vezanom za Švajcarsku.
I znam da znaš da je to teško poverovati, Ali probaš da promeniš optiku i da ne gledaš sve iz vizure pokondirene tikve, možda progledaš?

freehand freehand 13:12 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

daj bre, Novak i cela njegova porodica, narocito cale


Dalje nisi morala.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:14 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
kakav si ti luzer, prestrašno..

Ti si beše ona koja se zgražava nad kvalifikovanjem i vređanjem sagovornika?

ne provedu svi 2 nedelje u Švajcarskoj pa onda doživotno drže predavanje o svim mogućim i nemogućim pitanjima koja bi se te Švajcarske ticala..
znam da je teško povjerovati..

Ja sam u Švajcarskoj proveo možda ukupno tri nedelje, kad se sve sabere i nikad nisam držao nikakva predavanja o bilo čemu vezanom za Švajcarsku.
I znam da znaš da je to teško poverovati, Ali probaš da promeniš optiku i da ne gledaš sve iz vizure pokondirene tikve, možda progledaš?



bukvalno si na ovom postu komentarisao šta švajcarci misle i ne misle jer jelda ti si to sve naučio u te tri (pardoniram, nije dve, tri) nedelje..
i onda ti se čini da ovi što su bili četri nedelje, to su pokondirene tikve..
brate pa kako čovjek da se ne sablazni pred nivoom luzeraja..
da imaš 27 godina riječ ne bi rekla.. al brate.. mator čovjek i te priče..
baš porazno
angie01 angie01 13:17 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Dalje nisi morala.


ma hajde- kao, nije tako, pravimo se ludi, kao i uvek, sta li.
freehand freehand 13:30 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


bukvalno si na ovom postu komentarisao šta švajcarci misle i ne misle jer jelda ti si to sve naučio u te tri (pardoniram, nije dve, tri) nedelje..

Bukvalno da ipak još jednom razmisliš o onom terapeutu kojem druge šalješ, a onda i neki čas logike da uzmeš, da bar osnove savladaš?


brate pa kako čovjek da se ne sablazni pred nivoom luzeraja..

Samo okicama da trepćeš i da šapućeš "Oh maj God, oh maj God" i svi će da te gledaju sa stahopoštovanjem i da misle da si original. bar ovi tvoji malograđani će sigurno.
Ko neće zna se - šiba pa po goloj guzici.
freehand freehand 13:31 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

angie01
Dalje nisi morala.


ma hajde- kao, nije tako, pravimo se ludi, kao i uvek, sta li.

Bolje se praviti lud nego pametan.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:33 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand

...

whatever, ti znaš šta si teo..
al pazi ovo (ne ti, zbirni ti, posljednji post je tvoj)..
e dakle otišla sam na youtube da guglecnem taj maksin hate djokovic klip..
na tvitaću subsequently mi iskače add iz 2014. kako Marej nešto nešto zaradio para sa hate slikama njega namrštenog i kako nešto psuje.. sam članak nema veze sa klik bejt naslovom koji izlazi na tvitaću..
e al srbin kad se nađe na bespućima interneta ne kapira da što više klikće na te hate djokovic sajtove to mu to više iskače dok ne pomisli da na tom internetu ništa drugo ni nema..
kad tamo..
sve u svemu piš..
štaš
angie01 angie01 13:48 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Bolje se praviti lud nego pametan.





pa to i kazem, ne mozes na tronu sveta, do koga si stigao neospornim talentom, ali i velikim radom i zalaganjem, da foliras, kao najgori pacer ulicar i posle da jos tvoj glupi cale piarise tako sto lupeta kojesta u kombinaciji primitivizma i nacionalnonih mitova,...hebiga, kada si u prvoj lozi, ponasaj se kako se u prvoj lozi ponasa.
docsumann docsumann 13:48 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

priznali vi to ili ne, on je jedan neobrazovan lik, koga je cale oblikovao u tom nekom gejackom smilu i samo mu naudio, jer Novak ume da bude i zabavan i simpatican,.


mislim da ovdje griješiš i to poprilično.
Nole je baš primjer nekoga ko je sam sebe izgrađivao i formirao kao ličnost.

ja volim kada je neko svoj i kada prkosi, al NOvak to radi vrlo lose,


uf, uf...ni ovdje se ne slažem.
ono kako je odgovorio (i odigrao) na zabrane neigranja zbog nevakcuin isanja je čin za koji je sposobna osoba sa visokim ličnim integritetom.
danas mu mnogi, a posteriori, skidaju kapu zbog toga.

sve to, uz njegove sportske rzultate je dovelo da ga globalno mnogo više podržavaju i cjene nego što ga kritikuju i osporavaju.



freehand freehand 13:52 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ono kako je odgovorio (i odigrao) na zabrane neigranja zbog nevakcuin isanja je čin za koji je sposobna osoba sa visokim ličnim integritetom.
danas mu mnogi, a posteriori, skidaju kapu zbog toga.

Nole je carina, u svakom pogledu.


angie01 angie01 14:01 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

mislim da ovdje griješiš i to poprilično.


evo, ja mislim sada tako, ranije nisam i bila sam odusevljena kako se na pocetku karijere nosio sa tim svetom u prvoj liniji, vrlo nonsalatno i sa dozom humora, i kako je znao gde sta i kako treba da kaze- vidi njegovo prvo gostovanje kod Dzej Lenoa....ovaj logoreicar, koji svojim gostima mora da pise scenarija, da bi emisija bila zabavna, samo je cutao, smejao se Novakovim spontanim fazonima, u kojima je provuka i bombardovanje i ovo i ono i na kreju ga naterao da igra kolo- vise nego odlican nastup,..al poslednjih godina je nesto zabagovao opasno- da se ne ponavljam.


ono kako je odgovorio (i odigrao) na zabrane neigranja zbog nevakcuin isanja je čin za koji je sposobna osoba sa visokim ličnim integritetom.
danas mu mnogi, a posteriori, skidaju kapu zbog toga.


daj bre doks, ne znam na koji odgovor tacno mislis, al se izblamirao za sve pare ociglednom prevarom oko nevakcinisanja, sto neko ko je na tronu sveta, tako nesto ne sme sebi da dozvoli- jadno je,...da je rekao, ja necu da se vakcinisem i nisam i da u odnosu na to istrpi sve sankcije- bi bilo ok,..onaj scenario je bio katastrofa...i opet se sve zavrsilo isto, kao i da je nastupio iskreno i kako jeste.

ja ne kapiram taj neki mitski pristup prema Novaku- jeste- neverovatan je igrac, stigao je do nepojmljivig visina, naklon do poda,..al brate, niti je svetac, niti je jednako dobar i u drugim pravcima, dapace-nije....njegova stavr, ja nista ne zameram- primecujem,...pokusala sam da objasnim, otkud hejt, posto vidim da se ovde komentarise isto kao i o Kosovskom boju-sve neki mitovi i legende.
freehand freehand 14:20 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ja nista ne zameram- primecujem



P.S. Tolikikomentar a da mu nisi oca pomenula - svaka čast.
zoja444 zoja444 14:21 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

nole je srbin zarobljen u telu tenisera, da kopiram maksu.
angie01 angie01 14:27 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

P.S. Tolikikomentar a da mu nisi oca pomenula - svaka čast.


pa vidi, Nole treba da se njime bavi, tj, da ga spreci da ga blamira...kako posle ne bi bilo, jao mrze nas,..a ova budala ga skenjava svaki put kada otvori usta.
maksa83 maksa83 14:29 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

e al srbin kad se nađe na bespućima interneta ne kapira da što više klikće na te hate djokovic sajtove to mu to više iskače dok ne pomisli da na tom internetu ništa drugo ni nema..

Da se požalim na Pinterest i algoritme za koje više niko ne zna kako rade. Pinterest me uglavnom gađao sa nekim stolarskim i sadržajem, i to je okej, ali je od pre otpr. pola godine počeo u to da mi ubacuje i - pazi sad - evo klupa ova evo sto evo stolica od panjeva evo sve tako to od drveta ... a evo ti i malo slika Bele Hadid. U životu nisam guglovao ni tražio Belu Hadid. Bela Hadid je jedna mršavica mui simpatiko ja da vam kažem. Stvarno ima nešto. Sestra Điđi mi je tjah, meh, ali Bela...
freehand freehand 14:30 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

angie01
P.S. Tolikikomentar a da mu nisi oca pomenula - svaka čast.


pa vidi, Nole treba da se njime bavi, tj, da ga spreci da ga blamira...kako posle ne bi bilo, jao mrze nas,..a ova budala ga skenjava svaki put kada otvori usta.

Imaš li neki savet, kako bi ti to sa svojim ocem rešavala?

docsumann docsumann 14:40 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

daj bre doks, ne znam na koji odgovor tacno mislis, al se izblamirao za sve pare ociglednom prevarom oko nevakcinisanja,


da, bilo sumnjivih momenata oko muljanja glede njegovog test (pozitivnog) pred AO je jedna stvar, ali da je baš tako očigledno kako ti tvrdiš baš i nije.

opet, to ni izbliza nije glkavni momenat u priči oko njegove (ne)vakcinacije, pošto ni glavno osporavanje nije bilo povodom toga da li je varao na testu ili ne.

glavni problem je bio taj što nije pristajao na diktat one politike koja je stajala iza masovne vakcinacije stanovništva, a koja se btw pokazala i kao ne baš sjajna strategija).

koliko ja pratim strane medije u vezi s pisanjem&pričanjem o Novaku, a to je popriličlno u danima njegovih uspjeha, je upravo ta da mu sve više ljudi odaje priznanje na principijelnom stavu da ne pristaje da mu se u tijelo ubrizgava nešto mprotibv njegove volje
i za to je bio spreman da podnese sve konsekvence pa i te da se oprosti od trke za teniskog GOAT-a i da ako je to krajnji ishod - više ne igra na velikim turnirima.

e za to mu danas mnooogi skidaju kapu.

za razliku od većine drugih igrača, Novak je nastupio i kao igrač i kao ličnost.


poprilično pratim šta svjetska javnost priča o Novaku (naročito poslije njegovih uspjeha).
preovlađujeuće stanovište, u potonje vrijemeje ušpravoi da je Nole pokazao karakterr, principijelnost i stav u odnosu na ucjenjivačku politiku glede vakcinacije.

čak sam malo i zabrinut što njegovo ime u sportu, u posljednje vrijeme, poprima već mitske obrise, u kategoriji jednog - Muhamed Alija
angie01 angie01 14:46 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Imaš li neki savet, kako bi ti to sa svojim ocem rešavala?


ja to mogu da kazem, al brate, on je pod budnim okom sveta, ja nisam,...a cale govori u njegovo ime, predstavlja ga, organizuje neke idotske skupove, lupeta, svasta nesto, da ne listam sada.

da moj otac nesto radi u moje ime, sto meni ne odgovara, ja bih mu to zabranila.
docsumann docsumann 14:48 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

.al brate, niti je svetac, niti je jednako dobar i u drugim pravcima, dapace-nije....njegova stavr, ja nista ne zameram- primecujem




daleko od toga da je svetac.

zna i meni da se nešto od njega ne dopadne ili smatram da mu je rekacija pretjerana, ali Novak je danas među kompletnom teniskom elitom div kao persona, ne samo kao igrač.
i to mu priznaju njegove kolege (Medvedev, Koko Gof, Siner, Akaraz, Zverev..)
Džon Mekenro više nema dovoljno riječi divljenja prema veličini Novaka Đokovića.

pa i Mats Vilander, koji ga nije baš "glorifikovao" u doba kad je bila neizvjesna trka s Nadalom i Federerom danas vrti drugu ploču.

pa pogledaj koje su mu se sve veličine iz svjeta sporta poklonile, od Brejdija do pokojnog Kobea (koji mu je bio i mentor i prijatelj u najtežim danima povratka nakon povrijede)...

eto i ja samo primjećujem...


EDFIT:
ne znam, jesi li gledala ovaj intervju



a pogledaj i komentare (i količinu i kakvoću)



angie01 angie01 14:50 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

glavni problem je bio taj što nije pristajao na diktat one politike koja je stajala iza masovne vakcinacije stanovništva, a koja se btw pokazala i kao ne baš sjajna strategija).


pa vidi, ja ne da mu to ne zameram, nego jos podrzavam,...al mozda se nismo razumeli,...ja ne govorim o tome sto se nije vakcinisao i imao taj momenat javnog otpora prema necemu sto nije ispitano u vreme masovnog hajpa da se to prihvati,...nego o njegovoj prevari sa dokazivanjem da se jeste vakcinisao i blamazom sa snimcima sa decijeg turnira i onima iz Spanije, koji ptvrdjuju da je predao lazan dokument,...
angie01 angie01 14:51 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

eto i ja samo primjećujem...


pa nije problem:)
freehand freehand 14:51 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

da moj otac nesto radi u moje ime, sto meni ne odgovara, ja bih mu to zabranila.

Ja nikad nisam video da Đokovićev otac išta radi u Novakovo ime.
Ja se u tuđe privatne stvari i porodične odnose ne mešam, a razumem da Novak često istrpi mnogo stvari koje možda ne bi a da nikad javno ne reaguje i porodične stvari drži daleko od javnosti na čemu mu svaka čast.

Inače, ta tvoja škola mišljenja koja mu oca tovari kao grbu isto je činila i sa njegovom suprugom. Na svu sreću u njegovom slučaju on sport i čaršiju nikad nije mešao.
docsumann docsumann 14:53 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

nego o njegovoj prevari sa dokazivanjem da se jeste vakcinisao i blamazom sa snimcima sa decijeg turnira i onima iz Spanije, koji ptvrdjuju da je predao lazan dokument,...


rekoh, to je bilo sumnjivo, a očigledno je nešto drugo (po definiciji).

i jopet kažem, njegovo osporabvanje (velikom većinoim) nije dolazilo po tom osnovu koji spoominješ već po tom što je bio opkaraklterisan kao prominentni globalni antivaxer.
gedza.73 gedza.73 14:53 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
Isprali ti mozak, biće.

Evo i Ercovu isprali mozak. MrzU ga Englezi što je iz Srbije.
Nemanja, woah-oh
Nemanja, woah-oh
He comes from Serbia,
He'll f**king murder ya




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:53 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
e al srbin kad se nađe na bespućima interneta ne kapira da što više klikće na te hate djokovic sajtove to mu to više iskače dok ne pomisli da na tom internetu ništa drugo ni nema..

Da se požalim na Pinterest i algoritme za koje više niko ne zna kako rade. Pinterest me uglavnom gađao sa nekim stolarskim i sadržajem, i to je okej, ali je od pre otpr. pola godine počeo u to da mi ubacuje i - pazi sad - evo klupa ova evo sto evo stolica od panjeva evo sve tako to od drveta ... a evo ti i malo slika Bele Hadid. U životu nisam guglovao ni tražio Belu Hadid. Bela Hadid je jedna mršavica mui simpatiko ja da vam kažem. Stvarno ima nešto. Sestra Điđi mi je tjah, meh, ali Bela...


pih da meni tako oće da pokaže recimo golog rege jean-a ja bi i otišla tamo..
još sam ga i zapratila na insti..
al meni uporno brate neke kućanske naprave i to još žnj kvalitete..
pu..
još mi je samo tvitać ostao a i tamo mi sipa te naprave i ne više pametna nisam..
istina na blogu recimo mi je ranije stalno podmetao neke užasne jeftine i to muške cipele (šta ste kliktali to samo vi znate) e al sad samo kozmetika.. pozdravljam..
angie01 angie01 14:59 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

i jopet kažem, njegovo osporabvanje (velikom većinoim) nije dolazilo po tom osnovu koji spoominješ već po tom što je bio opkaraklterisan kao prominentni globalni antivaxer.


koliko se secam, tamo gde sam ja citala vest o tome, uredno su kacili slike sa pomenutih mesta,...
nema veze,...eto ja se ne lozim da je neko nedodirljiv i da bi trebalo da mi popuni sve ono sto ne funkcionise-ne mislim sada na tebe, nego na taj generalni Nole dokaz nebeskog hajp,...mozda jer sam zena.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:00 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73

Evo i Ercovu isprali mozak. MrzU ga Englezi što je iz Srbije.
Nemanja, woah-oh
Nemanja, woah-oh
He comes from Serbia,
He'll f**king murder ya



aaaaa vidić.. on je bio institucija.. ovaj moj najstariji izdžikljao, već me pretekao i rekli mu u klubu (fudbalskom, ne pitati) da mu je projected height 6"6 (198, plači majko) i sad krenula ložiona on i Nemanja i to je to..
a mršav koske poispadale al džaba ti je, jeste krupnog kostura i smješi se da će biti poprilična gromada..
nogama i rukama propiramo mozak svaki dan al ne da se.. igra cdm-a i samo je ko mu sve nije prošao.. užas.. to je ovde baš zaraza..
nećeš se odbraniti pa to ti je
docsumann docsumann 15:08 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

nema veze,...eto ja se ne lozim da je neko nedodirljiv i da bi trebalo da mi popuni sve ono sto ne funkcionise-ne mislim sada na tebe, nego na taj generalni Nole dokaz nebeskog hajp,...mozda jer sam zena.


sasvim je lako razlučiti stvari u kojima je Nole odigrao kako treba (i više od toga) i ono gdje je bio ispod nivoa.

recimo ti momenti oko testa su, nesporno, sporni.

pa intervju za strane medije koji je davao iako je već bio pozitivan na kovid.
.
pa onda, opčinjenost bosanskim piramidama, po meni je vrlo dikutabilna, ali ne želim da sudim o nečemu što sam nisam iskusio. al i to je krajnje benovalentna aktivnost, pa i ako je prodavanje (tuđe) magle.

zdravljenje i slikavanje s vladajućim političarima Srbije je nešto što teško da bi po protokolu mogao da izbjegne, bez prevelike involviranosti u politiku, a cjenim da mu je ta distrakcija nešto što mu najmanje treba u ovom momentu.
nek se bavi politikom nakon teniske karijere (ako želi)

meni se nije dopadalo ni preveliko mahanje sa tri prsta na početjku karijere.
al opet trenutno teško da ćeš pronaći ličnost koja više ujedinjuje narode bivše sfrj ( i to ne u političko-nacionalnom smislu, već oko iste emocije)

itd. itD



freehand freehand 15:12 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

al opet trenutno teško da ćeš pronaći ličnost koja više ujedinjuje narode bivše sfrj ( i to ne u političko-nacionalnom smislu, već oko iste emocije)

Trebalo je videti kako Hrvati, Bošnjaci i po jedan Talijancin i Srbin skaču prošle godine na jednoj medulinskoj terasi po osvajanju vimbldona.
angie01 angie01 15:18 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ja nikad nisam video da Đokovićev otac išta radi u Novakovo ime.


ma hajde, ako daje zvanicne izjave u medijima, onda se to svakako reflektuje na njega,...druga stvar bi bilo da isto lupeta sa pajtasima u kafani.
Inače, ta tvoja škola mišljenja koja mu oca tovari kao grbu isto je činila i sa njegovom suprugom. Na svu sreću u njegovom slučaju on sport i čaršiju nikad nije mešao.


ti si se nesto pogubio, ja Jelenu nikada spomenula nisam, i ne znam kakva je to skola misljenja, kada nista netacno nisam napisala, tebi to moze da bude nevazno, eto i meni je, jer se generalno ne lozim ni nakakav hajp, al sam primetila, iznela sam zasto postoji odium u svetu.
gedza.73 gedza.73 15:20 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

aaaaa vidić.. on je bio institucija

Što je neverovatno jer se tvrdi kako nas mrze pošto smo Srbi.

nogama i rukama propiramo mozak svaki dan al ne da se

kad je sin bio mali moj ultimativni argument je bio
'Nemoj sine u fudbalere vidi im samo frizure'

angie01 angie01 15:20 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

al opet trenutno teško da ćeš pronaći ličnost koja više ujedinjuje narode bivše sfrj ( i to ne u političko-nacionalnom smislu, već oko iste emocije)


to je bas lepo.
freehand freehand 15:24 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ma hajde, ako daje zvanicne izjave u medijima, onda se to svakako reflektuje na njega,...druga stvar bi bilo da isto lupeta sa pajtasima u kafani.

Koncentriši se malo, popustila ti je pažnja. Đokovićev otac može da daje "zvanične izjave" u svoje ime, onima koji ga pitaju, a to su današnji mediji vazda željni pikanterija. Prema tome, ja ga bar nikad nisam čuo da govori U IME Novaka Đokovića, samo O Novaku Đokoviću. A to su dve potpuno različite stvari.

ti si se nesto pogubio, ja Jelenu nikada spomenula nisam, i ne znam kakva je to skola misljenja, kada nista netacno nisam napisala, tebi to moze da bude nevazno, eto i meni je, jer se generalno ne lozim ni nakakav hajp, al sam primetila, iznela sam zasto postoji negativan odium u svetu.

Ja sam se pogubio, ti se ne ložiš i ti si samo primetila. Jedno petnaest puta.
angie01 angie01 15:29 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Koncentriši se malo, popustila ti je pažnja. Đokovićev otac može da daje "zvanične izjave" u svoje ime, onima koji ga pitaju, a to su današnji mediji vazda željni pikanterija. Prema tome, ja ga bar nikad nisam čuo da govori U IME Novaka Đokovića, samo O Novaku Đokoviću. A to su dve potpuno različite stvari.


pa izvini, ako se u sred nekih sranja on oglasava da obNjasnjava, sta je onda to,...kam gi PR sportiste,...ako se sve to bas tako desi, onda i nije slucajno, ne mogu novinari da iskamce nesto, ako neko nece da prica,..a ova se uredno oglasavao, pravio skupove,...


Jedno petnaest puta.


sta 15. puta, ucestvujem u razgovoru, odgovaram ti na komentar,...je l ono tvoje onda nije 16. puta, ili sta.
docsumann docsumann 15:33 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

iznela sam zasto postoji negativan odium u svetu.


koliko sam ja povatao šta je izvor tog nevoljenja, il bar kako ga objašnjavaju oni odakle je potako, problem je - što je bahat, neprofesioalan (bučan, previše gestikulita kad proslavlja bitne poene), lomi rekete kad gubi, da je sebičan i bori se samo za svoje interese, s nepoštovanjem se onosi prema sudijama i protivnicoima, antivaxer

a njegov otac, pa ne znam je li u prvih 10 razloga za taj odijum

a ako pažljivo pročešljaš ove "razloge"

bučno (fudbalersko) proslavljanje bitnih poena postojalo je i kod Federera i kod Nadala, danas kod Alkaraza...to je posve normalna stvar u sportu, kad naglo odušiš nakon velikog pritiska i borbe

rekete je lomio i Federer i mnogi drugi.

(EDIT: Ivanišević je jedan duel izgubio jer je polomio sve rekete u toku meča i nije imao s čim da nastavi da igra)

jedin o Nadal je po tom pitanju izuzetak, jer ga je tako vaspitao ujak (slomi reket i nećeš imati s čim da igraš)

i poslije najtežih i najbolnijih poraza, Novak je uvijek smogao snage da sportski čestita svom protivniku ( i to u fullu, sa iskrenim komplimentima i zagrljajem nakon meča (ok, ako u pitanju nije Federer :))
kod Federera je sve lijepo, fino krasno dok dobija. a nakon poraza dovoljn o je sjetiti se nipodaštavajuće izjave o Novakovom riternu nakon poraza i preokreta u finalu US Opena.

kad su Nadal i Federer pogodili skupljača lopti ( federer je pogodio klinca u genitalije) nisu bili ni opomenuti, a ne izbačeni s turnira...a Federer je bio vječiti dobitnik fer plej nagrade na kraju sezone.

Noletova borba kroz novu asocoijaciju teniskih igrača (koju je osnovapo sa onim Kanađaninom , ne mogu se trenutno sjetiti full imena na P..š) je bila dominantno za prava i interese niže rangiranih igrača, nikad za samu eliti gdje je svo0 vrijeme pripadao.

Federer i Nadal su uvijek guslali kako ATP diriguje...

evo, teško da mogu konkretnije (bez guglanja :))


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:43 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
aaaaa vidić.. on je bio institucija

Što je neverovatno jer se tvrdi kako nas mrze pošto smo Srbi.

nogama i rukama propiramo mozak svaki dan al ne da se

kad je sin bio mali moj ultimativni argument je bio
'Nemoj sine u fudbalere vidi im samo frizure'



A pa i frizura dozivljava major comeback.. sa sve onim mass murderer cvisama
milisav68 milisav68 15:49 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
aaaaa vidić.. on je bio institucija

Što je neverovatno jer se tvrdi kako nas mrze pošto smo Srbi.

Ma ne razumeš, nisu isti sportovi.

Tenis je tu nešto posebno, jer je "gospodski" sport.

I kako sad jedan Srbin da bude em prvi na ATP listi "previše", em da bude GOAT.

Za fudbal, basket i ostale sportove to nije problem, jer su "radnički" sportovi.
gedza.73 gedza.73 16:17 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

milisav68
Za fudbal, basket i ostale sportove to nije problem, jer su "radnički" sportovi.

Znači srpska radnička klasa, srpska poštena intelegencija, srpski proleteri i srpski novinari mrze Jokića zato što ne igra tenis?
Šta ti je nobles.




milisav68 milisav68 16:32 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73

Znači srpska radnička klasa, srpska poštena intelegencija, srpski proleteri i srpski novinari mrze Jokića zato što ne igra tenis?
Šta ti je nobles.

Ne znači.

To si ti u svojoj glavi nešto smućkao.
angie01 angie01 16:42 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

koliko sam ja povatao


pa to ti je skup razloga, koji proizilaze i zvega sto sam i ja rekla, al onako " lepse" zvuci, cale tu nije bitan kao cale, nego sto istupa u momentima, kada bi trebalo da istupi neki profi PR tim i jos lupeta glupisti, pa to onda bude uzeto, kao da je zvanicni stav.

a slazem se da su mnoge zamerke smesne i da iste te stvari rade skoro svi, zar nije Mekinro bio specijalno zanimljiv zbog svojih eksplozija besa,...

ja nisam neki verni gledalac, tako da ne mogu puno da kazem, vise znam iz nekih vesti i priloga.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:43 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

milisav68
gedza.73
aaaaa vidić.. on je bio institucija

Što je neverovatno jer se tvrdi kako nas mrze pošto smo Srbi.

Ma ne razumeš, nisu isti sportovi.

Tenis je tu nešto posebno, jer je "gospodski" sport.

I kako sad jedan Srbin da bude em prvi na ATP listi "previše", em da bude GOAT.

Za fudbal, basket i ostale sportove to nije problem, jer su "radnički" sportovi.


Ma jok
To je srpsko iskrivljeno tumacenje, bukvalno tesko da iko razmislja tako a posebno ne nekakav projecan englez

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
prije kovida ipak nije bilo široko poznato u UK da će prestići Federera i Nadala, smatralo se da su ova dvojica mnogo bolji a samo ko se bavio tenisom je znao koliko je Novak dobar..

Мало је компликованије од тога. Ђоковић је имао чврсто место у оквиру “велике четворке”, која је у наредној деценији била виђена да осваја све гренд слемове, али се равнотежа пореметила када је од симетричне четворке остала несиметрична тројка у којој је трећи некако вишак.

Иначе, ми управо разговарамо о томе зашто су само они који су се бавили тенисом знали колико је Новак добар. Можда због односа медија према њему?


ma ne..
Federer im je prosto bio jedan u 100 (šampiona).. on i Nadal su im bili 1 u 100 rivaliteta (rivaliteti su tradicionalno dueli)..
taman kad je Novak dokazao da je on ravnopravan u toj trojci došla je afera vakcina..
i to ti je sve što se na tu temu u UK ima reći..
tražiti tu sad a zašto nisu znali.. pa iz istog razloga što ni danas ne znaju ko je Alkaraz.. ne zanima ih..

e i broj sekunde kad skaču da kažu nije on bio ravnopravan (godina je 2019.) nego najbolji.. i jbg

Изгледа да пратиш тенис тек последњих година пошто уопште није тачно да се Новак доказао тек уочи ковида као равноправни члан тројке.

Од 2006-2020 јасно се издвојила тзв. велика четворка, The Big Four, када од Френч Опена 2006, до Френч Опена 2020, од 57 гренд слем турнира у том периоду, на 33 финала су ова четворица један против другог.
freehand freehand 16:51 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca
prije kovida ipak nije bilo široko poznato u UK da će prestići Federera i Nadala, smatralo se da su ova dvojica mnogo bolji a samo ko se bavio tenisom je znao koliko je Novak dobar..

Мало је компликованије од тога. Ђоковић је имао чврсто место у оквиру “велике четворке”, која је у наредној деценији била виђена да осваја све гренд слемове, али се равнотежа пореметила када је од симетричне четворке остала несиметрична тројка у којој је трећи некако вишак.

Иначе, ми управо разговарамо о томе зашто су само они који су се бавили тенисом знали колико је Новак добар. Можда због односа медија према њему?


ma ne..
Federer im je prosto bio jedan u 100 (šampiona).. on i Nadal su im bili 1 u 100 rivaliteta (rivaliteti su tradicionalno dueli)..
taman kad je Novak dokazao da je on ravnopravan u toj trojci došla je afera vakcina..
i to ti je sve što se na tu temu u UK ima reći..
tražiti tu sad a zašto nisu znali.. pa iz istog razloga što ni danas ne znaju ko je Alkaraz.. ne zanima ih..

e i broj sekunde kad skaču da kažu nije on bio ravnopravan (godina je 2019.) nego najbolji.. i jbg

Изгледа да пратиш тенис тек последњих година пошто уопште није тачно да се Новак доказао тек уочи ковида као равноправни члан тројке.

Од 2006-2020 јасно се издвојила тзв. велика четворка, The Big Four, када од Френч Опена 2006, до Френч Опена 2020, значи на укупно, 33 гренд слем турнира, НИЈЕДАН други тенисер није играо у финалу осим ове четворке. Од тих 66 слотова у финалима, Новак је имао 20, Надал 19, Федерер 18 и Мари 9.

E jeste, ti znaš. idi kod terapeuta.
freehand freehand 16:52 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

cale tu nije bitan kao cale, nego sto istupa u momentima, kada bi trebalo da istupi neki profi PR tim i jos lupeta glupisti, pa to onda bude uzeto, kao da je zvanicni stav.

Šta sam rekao, 15? Eto, nije. Sad je 20.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:53 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca

e i broj sekunde kad skaču da kažu nije on bio ravnopravan (godina je 2019.) nego najbolji.. i jbg

Изгледа да пратиш тенис тек последњих година пошто уопште није тачно да се Новак доказао тек уочи ковида као равноправни члан тројке.

Од 2006-2020 јасно се издвојила тзв. велика четворка, The Big Four, када од Френч Опена 2006, до Френч Опена 2020, значи на укупно, 33 гренд слем турнира, НИЈЕДАН други тенисер није играо у финалу осим ове четворке. Од тих 66 слотова у финалима, Новак је имао 20, Надал 19, Федерер 18 и Мари 9.


dobro jeste prošao bar sat al ti si bila AFK pa je ok.. uslov sekunde ipunjen..
i pazi sd šta pišeš..
do 2020 Novak je imao 20 dok ova dvojica po 19 i 18 osvojenih i to je nekako dokaz da on nije samo ravnopravan nego suprioran..
e jbg..

i pri tom me podsjeti s tim vidi se da nisi pratila..
dakle ako od vas ovde koliko vas ima da se upljuvašte braneći (ne zna se od čega) žrtvu novakovu.. e ako ima pola sporiste da je ikad u životu proveo pola minuta u profesionalnom sportskom klubu a da ni ne ulazimo u to koliko bi vas bilo u stanju pretrčati pa i kilometar, koliko bi moglo podići ikakav prihvatljiv procenat svoje tjelesne težine, koliko preplivati, koliko pogoditi tu jebenu trojku u košarci, udariti servu u tenisu, itd. itd. itd.
al jel neki srbin siroma uspio u kakvom sportu eto ih sportskih znalaca da objasne kako ga svi mrze jer su srbi..
kakav paćenički mentalitet.. nestvarno
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:56 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

E jeste, ti znaš. idi kod terapeuta.



БТВ, оно што сам горе написала није баш било најјасније, па сам пеформулисала.

Од 33 финала где су један против другог играла ова четворица, односно од 66 слотова у финалима, Новак је имао 20, Надал 19, Федерер 18 и Мари 9.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:57 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
E jeste, ti znaš. idi kod terapeuta.



БТВ, оно што сам горе написала није баш било најјасније, па сам пеформулисала.

Од 33 финала где су један против другог играла ова четворица, односно од 66 слотова у финалима, Новак је имао 20, Надал 19, Федерер 18 и Мари 9.


jasno je bilo i prvi put..
i samo potvrđuje da su bili ravnopravni.. u tom momentu..
e al ti si naravno nekako to uspjela da iščitaš da tu neko nešto srbomrzanči..
e jer si nepristrasna i jasno vidiš kako stvari stoje
gvozden1 gvozden1 16:59 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

kakav paćenički mentalitet.. nestvarno

Za terapeuta:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:00 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

do 2020 Novak je imao 20 dok ova dvojica po 19 i 18 osvojenih i to je nekako dokaz da on nije samo ravnopravan nego suprioran..
e jbg..

Не говори се о победама, већ о финалима где је играо против једног од остале тројице.

Новак се пробијао у врх када су Федерер и Надал били на врхунцу. Од тих 20 финала, Новак је победио на 12.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:04 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
do 2020 Novak je imao 20 dok ova dvojica po 19 i 18 osvojenih i to je nekako dokaz da on nije samo ravnopravan nego suprioran..
e jbg..

Не говори се о победама, већ о финалима где је играо против једног од остале тројице.

Новак се пробијао у врх када су Федерер и Надал били на врхунцу. Од тих 20 финала, Новак је победио на 12.


čuj ako moraš da dodješ sve te razne ali moralo bi ti biti jasno zašto je prosječnom englezu on u tom momentu djelovao ravnopravan ali manje zanimljiv od omiljenog im dueta..
kako si uspjela da to učitaš kao nije im jasno jer me mrze što sam srpkinja pa onda projektuješ na novaka.. ne znam.. mogu da naslutim a opet mi je baš much too much za mentalno stabilnu osobu
milisav68 milisav68 17:04 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus

Ma jok
To je srpsko iskrivljeno tumacenje, bukvalno tesko da iko razmislja tako a posebno ne nekakav projecan englez

Prosečan Englez nema pojma ko je Jokić.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:05 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
kakav paćenički mentalitet.. nestvarno

Za terapeuta:)


pa bogami kad je tako široko rasprostranjeno onda je više pitanje vjerovatno recimo rada RIKa
čime su tačno ljudi trovani kad je psihoza tako masovna
terapija samo kod ovih baš baš teških slučajeva
lakmus test recimo ako si se ostrvljivao na alex dunju kad je obožavala federera.. jbg..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:07 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

milisav68
newimprovedtadejus

Ma jok
To je srpsko iskrivljeno tumacenje, bukvalno tesko da iko razmislja tako a posebno ne nekakav projecan englez

Prosečan Englez nema pojma ko je Jokić.


brate jel i u tebe krečana.. kakav sad jokić..
razvijao si teoriju kako prosječan englez mrzi Novaka e jer je tenis elitni sport al ne mrzi Vidića e jer je fudbal radnički..
takva nevezara da se teško da uvatiti šta s čim više nema veze
gvozden1 gvozden1 17:09 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

alex dunju

Umrla bre žena, nemoj joj više kosti potresati:)

pa bogami kad je tako široko rasprostranjeno onda je više pitanje vjerovatno recimo rada RIKa
čime su tačno ljudi trovani kad je psihoza tako masovna
terapija samo kod ovih baš baš teških slučajeva


RIK i samog Đokovića zatrovao:)
gvozden1 gvozden1 17:11 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

sport al ne mrzi Vidića e jer je fudbal radnički..

Ne mrzi ga zato što je igrao za njih.
Ni Đokovića ne bi da je prihvatio ponudu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:11 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

e al ti si naravno nekako to uspjela da iščitaš da tu neko nešto srbomrzanči..

Где сам било шта написала у смислу србомржње?

Јесте чињеница да му медији нису били наклоњени (па се то онда исфилтрира до учитељице из твог примера која каже да је boastful) и вероватно би га друкчије третирали као британског тенисера.

Сада када је несумњиво најбољи у свом спорту, тонови су се донекле променили.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:12 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
alex dunju

Umrla bre žena, nemoj joj više kosti potresali:)


e još samo za života da si se sjetio da je ne maltretiraš
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:14 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
e al ti si naravno nekako to uspjela da iščitaš da tu neko nešto srbomrzanči..

Где сам било шта написала у смислу србомржње?

Јесте чињеница да му медији нису били наклоњени (па се то онда исфилтрира до учитељице из твог примера која каже да је boastful) и вероватно би га друкчије третирали као британског тенисера.

Сада када је несумњиво најбољи у свом спорту, тонови су се донекле променили.


jel moram sad gore da se vraćam i tražim tvoja pominjanja odijuma pa tumačenja kako je odijum zbog porjekla pa onda listam sinonime riječi odijum..
smori bre..
ako ćeš već nešto da tvrdiš daj bar stani iza toga što tvrdiš..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:16 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
sport al ne mrzi Vidića e jer je fudbal radnički..

Ne mrzi ga zato što je igrao za njih.
Ni Đokovića ne bi da je prihvatio ponudu.


brale srbin kad se dovati tumačenja to se samo piše
freehand freehand 17:16 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

terapija samo kod ovih baš baš teških slučajeva

Uopšte ne sumnjam da i tu dominiraš. Nisi psihijatar al možeš da prepišeš.

Nego, ja sam bio drugotimac u profesionalnom klubu, uredno registrovan, u dva sporta.
Osvajač medalja u jednom sportu (kao junior).
Mogu da pretrčim kilometar, mogu da podignem relativno ozbiljan teret. Nisi postavila kriterijum za plivanje ali kao sadašnji rekreativac mislim da mogu da ispunim svaki realan, distancu i vreme.
U trojkama sam na 30%.
Kako ti stojiš sa sopstvenim kriterijumima za razgovor Đokoviću?

gvozden1 gvozden1 17:17 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

To ostavi meni, ipak.

Nego ovo oko RIK, preskoči nešto?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:18 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
To ostavi meni, ipak.

Nego ovo oko RIK, preskoči nešto?


misliš ovu tvoju briljantnu opservaciju kako i đoković vjeruje da ga zapada mrzi?
a šta čovjek da ti kaže?
jel taj zapad sa nama u sobi sada?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
terapija samo kod ovih baš baš teških slučajeva

Uopšte ne sumnjam da i tu dominiraš. Nisi psihijatar al možeš da prepišeš.

Nego, ja sam bio drugotimac u profesionalnom klubu, uredno registrovan, u dva sporta.
Osvajač medalja u jednom sportu (kao junior).
Mogu da pretrčim kilometar, mogu da podignem relativno ozbiljan teret. Nisi postavila kriterijum za plivanje ali kao sadašnji rekreativac mislim da mogu da ispunim svaki realan, distancu i vreme.
U trojkama sam na 30%.
Kako ti stojiš sa sopstvenim kriterijumima za razgovor Đokoviću?


bolje od tebe i to značaaaaaaaaaaaaaaajno..

ali ok, ako ne lažeš, i za tvoje godine, i mada ne kažeš šta je to po tebi pristojna težina (mogu da ti nađem skalu ako hoćeš, muž to strastveno prati, po sjećanju to bi bilo bench press tvoja težina pa prilagođeno na gore za deadlift, squat itd) i ako taj kilometar istrčavaš bar za recimo ajde 7 minuta bar.. ok, povlačim, nije pola, ti si jedan cijeli bloger koji se sportom ipak bavio i bavi..

ako te zanimaju detalji meni nije teško da kažem i za sebe..
al se sportskim znalncem svakako ne smatram
freehand freehand 17:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

brale srbin kad se dovati tumačenja to se samo piše

Dobro te je to kod vas Engleza drugačije...

Bože, ništa gore od ovih pečalbara što odu preko pa postanu veći Englezi od Engleza al im je najveći ćeif da dođu svoje selo i pričaju bivšim komšijama kako je Tamo sve lepše i bolje i kako MI tamo sve znamo a vi ste kukavci sinji i glupi primitivci.
Božemeoprosti, ko onaj mali Meksikanac što sa porodicom preplivava RioGrande, pa prpliva a majka mu se sa malom sestrom davi i viče "Upomoć" a on kaže "Ma ko vam jebe mamu meksikansku!"

Fema u Beč, Fema iz Beča...
gvozden1 gvozden1 17:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
gvozden1
sport al ne mrzi Vidića e jer je fudbal radnički..

Ne mrzi ga zato što je igrao za njih.
Ni Đokovića ne bi da je prihvatio ponudu.


brale srbin kad se dovati tumačenja to se samo piše

Pa jbt, za tenisera se zna iz koje je zemlje, to je jedan od potenciranijih detalja, za fudbalera je pripadnost timu važnija.

Navalilo to da dokaže nedokazivo, da opere svoje, da im se dodvori, pa nema mere.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:23 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
newimprovedtadejus
gvozden1
sport al ne mrzi Vidića e jer je fudbal radnički..

Ne mrzi ga zato što je igrao za njih.
Ni Đokovića ne bi da je prihvatio ponudu.


brale srbin kad se dovati tumačenja to se samo piše

Pa jbt, za tenisera se zna iz koje je zemlje, to je jedan od potenciranijih detalja, za fudbalera je pripadnost timu važnija.

Navalilo to da dokaže nedokazivo, da opere svoje, da im se dodvori, pa nema mere.


aman jel ti čovjek piše gore da su mu skandirali što je iz srbije..
brate jesi ašov

e i poseban hit ovo da im se dodvori..
ozbiljno, jel taj zapad s nama u sobi sada? pa mu se dodvoravam u real time u toj sobi?
kod tebe je u glavi baš vatromet
gvozden1 gvozden1 17:24 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


misliš ovu tvoju briljantnu opservaciju kako i đoković vjeruje da ga zapada mrzi?
a šta čovjek da ti kaže?
jel taj zapad sa nama u sobi sada?

Nije, al ga mrzi.
Zato što je iz Srbije.
Tako kaže Đoković.

A njega RIK zaveo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:25 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

misliš ovu tvoju briljantnu opservaciju kako i đoković vjeruje da ga zapada mrzi?
a šta čovjek da ti kaže?
jel taj zapad sa nama u sobi sada?

Nije, al ga mrzi.
Zato što je iz Srbije.
Tako kaže Đoković.

A njega RIK zaveo.


rik isto u sobi? i đoković?
gvozden1 gvozden1 17:26 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


aman jel ti čovjek piše gore da su mu skandirali što je iz srbije..
brate jesi ašov

Skandirao mu ko?

Oni brišu sve negativno što je i njemu napisano, to više ne važi?

E jesi ćurka.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:27 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
brale srbin kad se dovati tumačenja to se samo piše

Dobro te je to kod vas Engleza drugačije...

Bože, ništa gore od ovih pečalbara što odu preko pa postanu veći Englezi od Engleza al im je najveći ćeif da dođu svoje selo i pričaju bivšim komšijama kako je Tamo sve lepše i bolje i kako MI tamo sve znamo a vi ste kukavci sinji i glupi primitivci.
Božemeoprosti, ko onaj mali Meksikanac što sa porodicom preplivava RioGrande, pa prpliva a majka mu se sa malom sestrom davi i viče "Upomoć" a on kaže "Ma ko vam jebe mamu meksikansku!"

Fema u Beč, Fema iz Beča...


brale povlačim riječ, ne bi tu terapija pomogla
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:27 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

aman jel ti čovjek piše gore da su mu skandirali što je iz srbije..
brate jesi ašov

Skandirao mu ko?

Oni brišu sve negativno što je i njemu napisano, to više ne važi?

E jesi ćurka.


que? bukvalno nema smisla više šta ti pišeš
gvozden1 gvozden1 17:28 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

rik isto u sobi? i đoković

Jesu:)

Šta je ovo sad, kljucaš nešto, pa šta nabodeš?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:31 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
rik isto u sobi? i đoković

Jesu:)

Šta je ovo sad, kljucaš nešto, pa šta nabodeš?


ma ima taj fazon sa sobom al ne bi da te sad još i time opterećujem, i ovo do sad je kanda preopteretilo osigurače
gvozden1 gvozden1 17:34 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
gvozden1
rik isto u sobi? i đoković

Jesu:)

Šta je ovo sad, kljucaš nešto, pa šta nabodeš?


ma ima taj fazon sa sobom al ne bi da te sad još i time opterećujem, i ovo do sad je kanda preopteretilo osigurače

Obavestih moderatora:)

Znam za taj fazon, skoro ga je domaćin bloga koristio, al ne paše ovde baš nikako.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:37 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
newimprovedtadejus
gvozden1
rik isto u sobi? i đoković

Jesu:)

Šta je ovo sad, kljucaš nešto, pa šta nabodeš?


ma ima taj fazon sa sobom al ne bi da te sad još i time opterećujem, i ovo do sad je kanda preopteretilo osigurače

Obavestih moderatora:)

Znam za taj fazon, skoro ga je domaćin bloga koristio, al ne paše ovde baš nikako.


kako ne paše.. pa baš je tailor-made za maniju gonjenja (i srbomrzančenja)..
nego ću sad morati da se uputim u gym, ako bude provjeravalo na blogu fitness rezultate da me ne uvati nespremnu..
mada sam realno napravila pauzu avgust i juče prvi put odem i sad me fakin boli koljeno, sjeva od kuka do pete, a već sam se na zagrijavanju sjebala i baba sam al nema odustajanja..
ako nas već mrze da bar ne mogu da nas stignu kad krenemo da bježimo pod kamenicama..
jel tako..
tako je..
angie01 angie01 17:40 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Šta sam rekao, 15? Eto, nije. Sad je 20.


znaci da je s druge strane bilo 21.
freehand freehand 17:41 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

bolje od tebe i to značaaaaaaaaaaaaaaajno..

Pa to uopšte nije bilo podložno sumnji, to se uvek podrazumeva.
Dakle, bio sam drugotimac u ragbiju, medalje koje pominjem su skif četverac.
Ne trčim na štopericu, nemam pojma koliko mi treba za kilometar, u plivanju sam sigurno bolji (ne od tebe, to smo ustanovili kao nemoguće, nego od sebe u trčanju).
Al nešto drugo je interesantno: ovo tvoje insistiranje na nojim godinama (deda, čiča, matori etc) - jel to nešto smisleno ili samo da istaknemo tvoju mladost, uz pamet i lepotu?

freehand freehand 17:43 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

angie01
Šta sam rekao, 15? Eto, nije. Sad je 20.


znaci da je s druge strane bilo 21.


freehand freehand 17:45 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

brale povlačim riječ, ne bi tu terapija pomogla

Mi smo braća?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana