Sport

Igra prestola

NNN RSS / 09.07.2023. u 22:49
Stigli smo do druge polovine Vimbldona, favoriti se uglavnom drže, sada više nema lakih protivnika, a najboljeg na kraju čeka teniski presto.
s_trophies.jpg
 
U okviru 4. kola najzanimljiviji meč su odgrali Rubljov i Bublik, 1. set je bio potpuno izjednaček dok Bublik nije servis greškama poklonio set, u drugom je Rubljov dobio u TB, a sledeća dva ponovo TB i Kazahstanac je uspeo da izjednači, u odlučujućem setu Rus je na 3:3 napravio brejk, a u poslednjem gemu za meč-loptu je odigrao poen turnira i plasirao se u svoje 1. vimbldonsko četvrtfinale. Safiulin je neočekivao lako preokrenuo Šapovalova, Siner je rutinski dobio Kolumbijca Galana, a dugački mečevi na Centralnom terenu su žestoko zakasnili meč dana Đoković - Hurkač. Donekle sam već najavio taj meč na prošlom blogu koji je glupi algoritam zaključao nekoliko sati pre nego što je trebalo. U prvom setu Hurkač je očekivano krenuo da bombarduje (retko koji prvi servis ispod 210, a video sam i jedan od 227 km/h), ali ono što je bilo zadivljujuće je da ih je pogađao skoro 90%, pa nije bilo brejk-lopti i došli smo do TB, rekli bismo Novakov teren, mada je Poljak držao ekstremno visok nivo servisa, došao do set-lopti, a onda mu se stegla ruka i 8:6 za Đokovića! U drugom setu Novak je krenuo nešto bolje da reternira, mada je Poljakov prvi servis i dalje bio skoro neuhvatljiv, uspeo u jednom gemu da dođe do brejk-lopte, ali Hurkač je vezao 3 asa, onda je u nekom od sledećih gemova Novak vezao 3 poena na 2. servis protivnika, a ovaj je opet ispalio 3 projektila od 220 i više km/h, a na četvrtoj brejk-lopti se desila bizarna situacija, Novak je napao Poljak je jedva zakačio lopticu vrhom reketa koja je jedva preletela mrežu i vratila se nazad - nije bilo brejkova i opet TB i opet Novak uz oscilacije dobija 8:6! Pobednika ovog meča, koji će da se nastavi sutra, čeka Rubljov. 
U prvoj polovini žreba sutra igraju Alkaraz - Beretini, Dimitrov - Rune, Medvedev - Lehečka i Cicipas - Jubanks.
 
(opširnije u komentarima...) 



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 00:47 10.07.2023

conquer and rule

Stigli smo do druge polovine Vimbldona

живци су нам праћкастији
(али ......то се могло знати),
све у себи треба активират'
па ..........до краја издржати
NNN NNN 17:50 10.07.2023

Re: conquer and rule

Još samo par titula i neću više da se nerviram, obećavam.
Hvala gosn Čer na doprinosu kao i uvek.
maksa83 maksa83 05:29 10.07.2023

leteći crnci


Ne bih da mračim ali ako onoig Wembyja neko ne polomi onako tanušnog moš se desi da Jokića zaborave za godinu i po.
docsumann docsumann 05:44 10.07.2023

Re: leteći crnci

maksa83

Ne bih da mračim ali ako onoig Wembyja neko ne polomi onako tanušnog moš se desi da Jokića zaborave za godinu i po.


svojevremeno sam odgledao neki yt klip u kojem je analiziran učinak sličnih frikova krouz istoriju NBA

zapamtih samo Ralf Samsona od pomenutih. ko se sjeća, igrao sa Oladžuvanom u Roketsima u finalu protiv Seltiksa 85-86 (ne sjećam se tačno godine).


problem koji je maltene presjekao karijere ovih suludih prospekata su koljena. predugačka građa tj krhki zglobovi i način igranja u nba, su samoubilačka kombinacija.

Wenbenjama mora da ojača što prije ako misli da potraje.

a dok on dostigne svoj puni potencijal, Jokić će uzeti još koji prsten.



alselone alselone 06:16 10.07.2023

Re: leteći crnci

Wenbenjama mora da ojača što prije ako misli da potraje.

a dok on dostigne svoj puni potencijal, Jokić će uzeti još koji prsten.


Sećate se Rebrače pre NBA i u NBA. Bio prosečno građeni, na ivici mršavka, a tamo postao zvijer.

Juče sam sreo Miličića u prodavnici. Brate kolki čo'ek. Šteta što ga mrzi da igra košarku, mogao je biti Jokić pre Jokića.
docsumann docsumann 10:46 10.07.2023

Re: leteći crnci

alselone
Wenbenjama mora da ojača što prije ako misli da potraje.

a dok on dostigne svoj puni potencijal, Jokić će uzeti još koji prsten.


Sećate se Rebrače pre NBA i u NBA. Bio prosečno građeni, na ivici mršavka, a tamo postao zvijer.

Juče sam sreo Miličića u prodavnici. Brate kolki čo'ek. Šteta što ga mrzi da igra košarku, mogao je biti Jokić pre Jokića.


Rebrača je ustvari imao relativno kratke ruke za jednog centra. naravno da bi za normalno veliko čeljade to bili krakovi, a ne udovi, al za centra od 2,10, nisu bile dugačke.

zato je i mogao (opet) relativno brzo da ih nabilduje.

drugo, nikad nisi siguran kako nečije tjrlo reaguje na trenig s opterećenj (za masu i snagu).
imaš ljude koji jednostavno ne dobijaju kila. problem s metabolizmom ali samim mišićima. takav je bio Manute Bol. čovjek jer ostao tanak ko pritka čitavu karijeru.
suprotan primjer je Janis. i on je bio žgoljavko, al je njegovo tjelo prosto eksplodiralo u teretani.
al, Nigerijci, generalno, imaju odličnu genetiku glede muskuloznosti.

NNN NNN 18:08 10.07.2023

Re: leteći crnci

Wenbenjama mora da ojača što prije ako misli da potraje.

a dok on dostigne svoj puni potencijal, Jokić će uzeti još koji prsten.

Ja generalno cenim frikove, ali sve je to na baš dugačkom štapu (u ovom slučaju i bukvalno).
Trenutno su u modi "jednorozi", ali više nisu tolika retkost.
Porzingis je znao da ubaci i po 40-ak poena (valjda je prvi u ligi koji je na jednoj utakmici pogodio bar 5 trojki uz bar 5 blokada!) i on je fizilki jači, ali opet je vrlo sklon poveredama.

Mi imamo našeg Pokuševskog (koji je doduše 10 cm niži od Vembija), pa je Okhlahoma na prošlom draftu pokupila sa čini mi se 2. pozicije Holmgerna (216 i 94 kila), već su njega i Pokua posprdno prozvali Thin Towers (po uzoru na Twin Towers Robinsona i Dankana), pa je ovaj propustio celu sezonu zbog toga što fizički nije bio spreman.

Sušta suprotnost je Zajon Vilijamson, eksplozivni dvometraš od 130 kila, i on je bio dobar, ali se opet povredio i napravio dugu pauzu, za to vreme se drastično ugojio i spanđao sa nekom pornićarkom - svakakve Scile i Haribde vrebaju mlade talentovane sportiste na putu da ispune svoj potencijal!

Mene Vembanjama dosta podseća na mladog Janisa, ali da bi postao zver mora mnogo da radi na sebi, uglavnom može da se desi da ima veliki uticaj na igru, trenutno više u odbrani nego u napadu (nema šut).

Videćemo šta će biti, na prvoj utakmici letnje lige se pogubio (i sam je priznao da nije znao šta da radi), ali je na drugoj već bio odličan (doduše igrao je protiv sličnih igrača koji tek traže mesto u NBA), dotle ću da uživam u igrama (ne više debelog) Jokića koji u svakom trenutku zna šta treba da radi (i on i svi na terenu).


vcucko vcucko 20:17 10.07.2023

Re: leteći crnci

NNN

Ja generalno cenim frikove

Verovatno najčuveniji frik ikad.

Magzi Bogs. Čovek (čovečuljak) koji je zaustavio Dražena. Tako što mu je gurnuo bradu u mooda
NNN NNN 21:31 10.07.2023

Re: leteći crnci

Magzi Bogs
Jedno vreme on i manute Bol bili saigrači u Vašingtonu

bene_geserit bene_geserit 05:40 11.07.2023

Re: leteći crnci

Mi imamo našeg Pokuševskog ... Sušta suprotnost je Zajon Vilijamson, eksplozivni dvometraš od 130 kila

Jes vala od Zajona i Pokua mogla bi dva fino građena igrača da se naprave.
Ovako ko Stanlio i Olio.
benedykt benedykt 06:17 11.07.2023

Re: leteći crnci

NNN

Mi imamo našeg Pokuševskog (koji je doduše 10 cm niži od Vembija), pa je Okhlahoma na prošlom draftu pokupila sa čini mi se 2. pozicije Holmgerna (216 i 94 kila), već su njega i Pokua posprdno prozvali Thin Towers (po uzoru na Twin Towers Robinsona i Dankana)

Ako smem samo da primetim Admiral i Timmy nisu originalni Twin Towers, već su ih tako nazvali po ugledu na duo iz Houston Rockets u sastavu Ralph Sampson i Hakeem Olajuwon. Houston bira prvi na tom sada već legendarnom draftu 1984. i uzima Hakeema da ga upari u Twin Towers sa Sampsonom, a Portland, zato što je već imao u timu mladu zvezdu zvanu Clyde the Glide (Drexler), pravi možda i najveću grešku ikada i draftuje centra koji se zove Sam Bowie. Kao treći bira Chicago i uzima sa univerziteta North Carolina igrača koji se zove Michael Jordan. Ostalo je već istorija a posebno zato jer je Sam Bowie bio ništa specijalno igrač koji je pri tome imao kolena od stakla i stalno bio povređen…
benedykt benedykt 06:36 11.07.2023

Re: leteći crnci

docsumann

svojevremeno sam odgledao neki yt klip u kojem je analiziran učinak sličnih frikova krouz istoriju NBA

zapamtih samo Ralf Samsona od pomenutih. ko se sjeća, igrao sa Oladžuvanom u Roketsima u finalu protiv Seltiksa 85-86 (ne sjećam se tačno godine).


problem koji je maltene presjekao karijere ovih suludih prospekata su koljena. predugačka građa tj krhki zglobovi i način igranja u nba, su samoubilačka kombinacija.

Wenbenjama mora da ojača što prije ako misli da potraje.

a dok on dostigne svoj puni potencijal, Jokić će uzeti još koji prsten.

Mali Wemby je potpuno drugačiji tip igrača, pri tome nije uopšte petica mada može kao da je igra ali to je IMHO čisto traćenje njegovog potencijala. Samim time ne mora uopšte da ojača jer može bez problema da igra kao uvećana verzija KD-a, sa time da bi mu neki stretch 4 daleko više odgovarao ali da naravno poradi malo na šutu sa distance
bene_geserit bene_geserit 07:25 11.07.2023

Re: leteći crnci

Zbog nečega nisam ni sumnjao da se razumeš i u košarku.
benedykt benedykt 08:04 11.07.2023

Re: leteći crnci

bene_geserit
Zbog nečega nisam ni sumnjao da se razumeš i u košarku.

Pa sad, za razliku od tebe seljobera ja nešto nemam nameru sad da postavljam ona debilna pitanja na temu… Jesi li ikada igrao/trenirao košarku u svom životu…?!
Hvala inače na pitanju, i čisto da izbegnemo nesporazume, moje zanimanje/igranje/treniranje seže još u ona vremena kada si ti sa onim tvojim stricem sekao drva u nekoj tamo već šumi, pa eto kao imam nešto malo nekog kao nekog fol skromnog znanja/iskustva na datu temu. Naravoučenije, kada krene bilo kakva priča o seči drva sa ili bez motorke ja ću da ćutim veruj mi ali kao zaliven a ti se slobodno uključi u raspravu o košarci meni lično ni najmanje ne smeta ali ni u primisli tj jedino će me zanimati tvoje poznavanje materije a ne da li si košarkaški teren ikada video ili nisi u svom životu.
Unapred zahvalan na razumevanju…
bene_geserit bene_geserit 08:27 11.07.2023

Re: leteći crnci

moje zanimanje/igranje/treniranje seže još u ona vremena kada si ti sa onim tvojim stricem sekao drva u nekoj tamo već šumi, pa eto kao imam nešto malo nekog kao nekog fol skromnog znanja/iskustva na datu temu

nije tebi lako
zanimljivo pitanje je zapravo da li iko može da trpi tako nešto kao što si ti
mada ne sumnjam da si "poznavalac" i teme "kako zavesti ženu", makar u teoriji, kao uostalom i kad je košarka u pitanju
benedykt benedykt 08:48 11.07.2023

Re: leteći crnci

bene_geserit

mada ne sumnjam da si "poznavalac" i teme "kako zavesti ženu", makar u teoriji, kao uostalom i kad je košarka u pitanju

Jbg seljoberu, da si malo manje šamarao majmuna u pauzama štreberisanja u studentskim danima, mogao si da me vidiš bukvalno svako popodne, kada su već prošli dani igranja/treniranja, od aprila do oktobra dole u Milici na terenu ili eventualno u Ludari. Mislim, ako znaš uopšte gde je to iako si živeo tu negde u kraju ako se ne varam.
Za ovo drugo nemam pojma, mislim da bi trebali da pitamo ipak tvoju ženu tj kada bi postavio njenu sliku iz mlađih dana da vidiš da me ne bi uopšte začudilo da se ”znamo”. Mada ko će ga više znati, jer se možda ona ipak više ložila na taj seljober/drvoseča tip kada su muškarci u pitanju, pa onda nisam imao ni teorijske šanse…
promoter promoter 09:04 11.07.2023

Re: leteći crnci

benedykt
bene_geserit

mada ne sumnjam da si "poznavalac" i teme "kako zavesti ženu", makar u teoriji, kao uostalom i kad je košarka u pitanju

Jbg seljoberu, da si malo manje šamarao majmuna u pauzama štreberisanja u studentskim danima, mogao si da me vidiš bukvalno svako popodne, kada su već prošli dani igranja/treniranja, od aprila do oktobra dole u Milici na terenu ili eventualno u Ludari. Mislim, ako znaš uopšte gde je to iako si živeo tu negde u kraju ako se ne varam.
Za ovo drugo nemam pojma, mislim da bi trebali da pitamo ipak tvoju ženu tj kada bi postavio njenu sliku iz mlađih dana da vidiš da me ne bi uopšte začudilo da se ”znamo”. Mada ko će ga više znati, jer se možda ona ipak više ložila na taj seljober/drvoseča tip kada su muškarci u pitanju, pa onda nisam imao ni teorijske šanse…

Benediktu,
ko najutijo?
predatortz predatortz 09:14 11.07.2023

Re: leteći crnci

Za ovo drugo nemam pojma, mislim da bi trebali da pitamo ipak tvoju ženu tj kada bi postavio njenu sliku iz mlađih dana da vidiš da me ne bi uopšte začudilo da se ”znamo”.


I ti nekog zoveš "seljoberu"?!
Briši ovo, tvog obraza radi!
Izvini se čoveku, pokaži da ima pristojnosti u tebi.
benedykt benedykt 09:22 11.07.2023

Re: leteći crnci

predatortz
Za ovo drugo nemam pojma, mislim da bi trebali da pitamo ipak tvoju ženu tj kada bi postavio njenu sliku iz mlađih dana da vidiš da me ne bi uopšte začudilo da se ”znamo”.


I ti nekog zoveš "seljoberu"?!
Briši ovo, tvog obraza radi!
Izvini se čoveku, pokaži da ima pristojnosti u tebi.

Ne pada mi ali ni na pamet ako mi veruješ, jer što je čobanin tražio to je i dobio. Avaj, niti sam bilo koga zlobno i nevaspitano bukvalno bez ikakvog povoda prvi prozivao, kao što nisam prvi pominjao to nekakvo (teorijsko) zavođenje žena. Naravoučenije, tako se pravilno odgovara na takve i slične seljoberske prozivke…
promoter promoter 09:44 11.07.2023

Re: leteći crnci

benedykt
predatortz
Za ovo drugo nemam pojma, mislim da bi trebali da pitamo ipak tvoju ženu tj kada bi postavio njenu sliku iz mlađih dana da vidiš da me ne bi uopšte začudilo da se ”znamo”.


I ti nekog zoveš "seljoberu"?!
Briši ovo, tvog obraza radi!
Izvini se čoveku, pokaži da ima pristojnosti u tebi.

Ne pada mi ali ni na pamet ako mi veruješ, jer što je čobanin tražio to je i dobio. Avaj, niti sam bilo koga zlobno i nevaspitano bukvalno bez ikakvog povoda prvi prozivao, kao što nisam prvi pominjao to nekakvo (teorijsko) zavođenje žena. Naravoučenije, tako se pravilno odgovara na takve i slične seljoberske prozivke…

Benediktu, pederu jedan.
docsumann docsumann 10:23 11.07.2023

Re: leteći crnci

benedykt
docsumann

svojevremeno sam odgledao neki yt klip u kojem je analiziran učinak sličnih frikova krouz istoriju NBA

zapamtih samo Ralf Samsona od pomenutih. ko se sjeća, igrao sa Oladžuvanom u Roketsima u finalu protiv Seltiksa 85-86 (ne sjećam se tačno godine).


problem koji je maltene presjekao karijere ovih suludih prospekata su koljena. predugačka građa tj krhki zglobovi i način igranja u nba, su samoubilačka kombinacija.

Wenbenjama mora da ojača što prije ako misli da potraje.

a dok on dostigne svoj puni potencijal, Jokić će uzeti još koji prsten.

Mali Wemby je potpuno drugačiji tip igrača, pri tome nije uopšte petica mada može kao da je igra ali to je IMHO čisto traćenje njegovog potencijala. Samim time ne mora uopšte da ojača jer može bez problema da igra kao uvećana verzija KD-a, sa time da bi mu neki stretch 4 daleko više odgovarao ali da naravno poradi malo na šutu sa distance


pa i Samson je igrao 4. u Roketsima, pa su mu koljena stradala od doskoka, a ne od duel igre.


principessa_etrusca principessa_etrusca 10:53 11.07.2023

Re: leteći crnci

Jbg seljoberu, da si malo manje šamarao majmuna u pauzama štreberisanja u studentskim danima, mogao si da me vidiš bukvalno svako popodne, kada su već prošli dani igranja/treniranja, od aprila do oktobra dole u Milici na terenu ili eventualno u Ludari. Mislim, ako znaš uopšte gde je to iako si živeo tu negde u kraju ako se ne varam.
Za ovo drugo nemam pojma, mislim da bi trebali da pitamo ipak tvoju ženu tj kada bi postavio njenu sliku iz mlađih dana da vidiš da me ne bi uopšte začudilo da se ”znamo”. Mada ko će ga više znati, jer se možda ona ipak više ložila na taj seljober/drvoseča tip kada su muškarci u pitanju, pa onda nisam imao ni teorijske šanse…

Благоје, што не окачиш твоју слику како на скијању на Северном полу бијеш штапом белог медведа?
promoter promoter 11:02 11.07.2023

Re: leteći crnci

principessa_etrusca
Jbg seljoberu, da si malo manje šamarao majmuna u pauzama štreberisanja u studentskim danima, mogao si da me vidiš bukvalno svako popodne, kada su već prošli dani igranja/treniranja, od aprila do oktobra dole u Milici na terenu ili eventualno u Ludari. Mislim, ako znaš uopšte gde je to iako si živeo tu negde u kraju ako se ne varam.
Za ovo drugo nemam pojma, mislim da bi trebali da pitamo ipak tvoju ženu tj kada bi postavio njenu sliku iz mlađih dana da vidiš da me ne bi uopšte začudilo da se ”znamo”. Mada ko će ga više znati, jer se možda ona ipak više ložila na taj seljober/drvoseča tip kada su muškarci u pitanju, pa onda nisam imao ni teorijske šanse…

Благоје, што не окачиш твоју слику како на скијању на Северном полу бијеш штапом белог медведа?

Lepo ime Blagoje.
benedykt benedykt 11:56 11.07.2023

Re: leteći crnci

principessa_etrusca

Благоје, што не окачиш твоју слику како на скијању на Северном полу бијеш штапом белог медведа?

Avaj, verovatno zato što sam u životu stao samo jednom na skije i nikada više, kao što i bele medvede pretežno gledam na teveju sa iskrenom željom da tako i ostane. Koliko kapiram cela ta priča sa sve Severnim polom kao šlagom na torti je valjda u potpuno istoj (neverovatnoj) ravni sa igranjem/treniranjem košarke i zanimanjem za suprotni pol sa tendencijama uspešnosti. Naravoučenije, sledeći put svi vi dušebrižnici da se prvo javite ovim seljoberima što tako zlobno i to više puta prozivaju a ne da posle pridikujete bilo šta meni koji objašnjavam kako zaista (verovali ili ne) stoje stvari po ovom ili onom pitanju kada je moja malenkost u pitanju.
Unapred i tebi zahvalan…
benedykt benedykt 12:18 11.07.2023

Re: leteći crnci

docsumann

pa i Samson je igrao 4. u Roketsima, pa su mu koljena stradala od doskoka, a ne od duel igre.



On je inače bio prvi pik na draftu samo godinu dana pre tj cela ideja sa uparivanjem njega i Olajuwona je bila da Hakeem igra kao tipičan sidraš dole na niskom postu a da Sampson koji je bio daleko brži i bolji sa loptom u rukama igra tu neku kao fol četvorku a da u suštini oni igraju sa dva centra. Međutim, u ta neka vremena se malo pažnje posvećivalo fizičkoj spremi, teretani svemu ostalom, pa je on završio jako slično kao i Sam Bowie tj kolena od stakla.

Mali Wemby je za razliku od Sampsona jedino svojom visinom neko koga bi mogao da staviš da ti igra peticu, dok je po svemu ostalom ili stretch 4 ili možda čak i trojka sa obzirom koliko je pokretljiv. U svakom slučaju, ostaje zaista da se vidi da li će ili neće ispuniti sva ta gromopucatelna očekivanja, jer eno ti prethodnog nikad viđenog čuda zvanog Zion koji realno (barem za sada) ne može da se sastavi a pretežno zato jer je debela mrcina koja ne kapira da njegova kolena očigledno ne mogu da izdrže toliku težinu i ono njegovo đipanje sa kojim živi i umire.

Sve u svemu, Jokić je najbolji ne zato što je freak of nature nego zato što ima praktično najveći IQ kada je pregled terena i sve ostalo vezano za košarku u pitanju. Ako si primetio samo tri igrača u celoj NBA uspevaju da dominantno igraju u nekom svom laganica tempu, i to su mali Luka, LeBron i Jokara. Razlog je upravo taj košarkaški IQ tj um caruje snaga klade valja….
docsumann docsumann 19:30 11.07.2023

Re: leteći crnci

Razlog je upravo taj košarkaški IQ tj um caruje snaga klade valja



snaga pajdo valja

ma, i snaga može da valja, ako je znaš koristiti - Šekil, Janis...Zajon ima taj superpower potencijal, al ne znam ima li "glavu" da ga iznese
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:36 11.07.2023

Re: leteći crnci

mada ne sumnjam da si "poznavalac" i teme "kako zavesti ženu", makar u teoriji, kao uostalom i kad je košarka u pitanju


pre ce biti da je poznavalac 'kako zavesti muskarca'


NNN NNN 19:53 11.07.2023

Re: leteći crnci

kao uvećana verzija KD-a, sa time da bi mu neki stretch 4 daleko više odgovarao ali da naravno poradi malo na šutu sa distance
Morao bi mnooogo da poradi i teško da bi se približio Durentu što se šuta sa distance tiče.

Jedina sličnost je što je i KD bio prilično mršav i užasno me nervirao u svojoj ruki sezoni, da mu je Sijetl prepustio da radi šta hoće, dobio je svoj privatni tim za trening u toku regularne sezone i procenti nisu bili nešto sjajni, asistencije nisu postojale, ali neverovatno u kakvog je igrača izrastao
Mislim da je trenutno 13. strelac svih vremena (mrzi me da klikćem), ali je realno da (ako se ne povredi u toku sezone) dogura do npr. 8. mesta na kraju sledeće sezone. KD je košarkaška legenda (iako je "pobegao" u najboji tim lige i otvarao sebi anonimne naloge da društvenim mrežama da bi hvalio sebe )
NNN NNN 19:54 11.07.2023

Re: leteći crnci

Vidim skoro 20 novih komentara u toku noći, prvo što mi je palo na pamet da se neko pokrljao
benedykt benedykt 05:54 12.07.2023

Re: leteći crnci

NNN
kao uvećana verzija KD-a, sa time da bi mu neki stretch 4 daleko više odgovarao ali da naravno poradi malo na šutu sa distance
Morao bi mnooogo da poradi i teško da bi se približio Durentu što se šuta sa distance tiče.

Jedina sličnost je što je i KD bio prilično mršav i užasno me nervirao u svojoj ruki sezoni, da mu je Sijetl prepustio da radi šta hoće, dobio je svoj privatni tim za trening u toku regularne sezone i procenti nisu bili nešto sjajni, asistencije nisu postojale, ali neverovatno u kakvog je igrača izrastao
Mislim da je trenutno 13. strelac svih vremena (mrzi me da klikćem), ali je realno da (ako se ne povredi u toku sezone) dogura do npr. 8. mesta na kraju sledeće sezone. KD je košarkaška legenda (iako je "pobegao" u najboji tim lige i otvarao sebi anonimne naloge da društvenim mrežama da bi hvalio sebe )

Ne znam, mene mali Wemby baš jako podseća na KD-a barem po načinu na koji se kreće po terenu sa time da zaista mora da radi na tom šutu ali mislim da ima potencijala, tj rad, rad i samo rad. Pri tome je došao kod Popa u ruke a to je kao da je dobio na lutriji tj nema IMHO boljeg trenera za razvoj mladog talenta od njega.

Što se tiče KD-a on je zaista poznat po tim svojim burner account varijantama na Twitteru mada je najviše voleo tamo da napada iz potaje one koji ga kritikuju. Što se tiče prelaska u GS to mu definitivno nisam zamerio, valjda zato što sam pre nekih deceniju i kusur svoju dečačko-mladalačku naklonost ka Lakersima samo zamenio za GS. KD je inače imao realan problem u OKC tj Sonics jer su oni posle njega uzeli naredne godine Westbrooka a onda na sledećem draftu posle toga i Hardena. Na papiru izgleda skoro pa Dream Team ali u stvarnosti im je trebalo najmanje tri lopte na terenu da zadovolje svakome njegov ego, plus se sve uvek završavalo čim zaškripi u playoffu sa tim hero ball varijantama.

U to neko isto vreme Mark Jacksona i njegov heavy iso ball sistem u GS zamenjuje Steve Kerr koji prvi, barem uspešno, u NBA donosi taj čuveni the Princeton (motion) offense. To se užasno sve dopadne KD-u i on pređe u GS. Međutim kako vreme odmiče on ukapira da je cela ta Princeton priča u izvođenju Steve Kerra nije pod jedan idealna za playoff i pod dva da je kao skrojena jedino za ekipu Steph, Klay & Draymond, gde ona prva dvojica žive i umiru sa šutom za trojke a Draymond igra nekog sekundarnog playa oko koga se kao sidra vrti ceo napad. KD se posvađa sa Kerrom da nisu bukvalno ni pričali u poslednjoj sezoni i onda ode u Netse da bi igrao sa svojim ortakom ludim Kyrie Irvingom, što je realno bila još gora greška a posebno kada su sa dovođenjem Hardena napravili OKC 2.0.
Videćemo šta će biti sad u Phoenixu sa njim a lično mislim da mu tim leži, posebno zato jer su se rastosiljali CP3 a došao im Bradley Beal mada to opet može da bude i mač sa dve oštrice tj OKC 3.0. Na drugoj strani mislim da su napravili grešku jer su šutnuli Monty Williamsa kao trenera tj Vogel je možda dobar da mazi i pazi više zvezda u timu ali nisam siguran da mogu i do titule sa njim, mada možda i grešim.
bene_geserit bene_geserit 05:57 12.07.2023

Re: leteći crnci

benedykt

Internet basketaš plus internet švaler, vau. Plus humor na nivou srednjoškolske barabe, tipa tvoja mama-sestra-žena-ćerka.
Ako se kojim nesrećnim slučajem oženiš (nesrećnim po tu ženu), što zvuči nemoguće (bez obzira na ono svaka rupa nađe zakrpu), mogu da zamislim kako ti se žena porađa a ti joj objašnjavaš šta da radi (pošto se i u to razumeš bolje od bilo koga), "ja čitam o tome od osme godine i imam fotografsko pamćenje" push, push, diši, ...
benedykt benedykt 06:18 12.07.2023

Re: leteći crnci

bene_geserit
benedykt

Internet basketaš plus internet švaler, vau. Plus humor na nivou srednjoškolske barabe, tipa tvoja mama-sestra-žena-ćerka...

Koliko kapiram ti si u svojoj ja i stric sekli drva glavudži umislio da knjige čitaju valjda samo nekakvi neugledni gubitnici, te se samim time i ja skoro pa savršeno uklapam u taj tvoj izmaštani profil.
Kako da ti objasnim, nisu znaš baš svi svoju mladost straćili u četiri zida šamarajući majmuna ili buljeći u udžbenike sa fakulteta, odnosno bilo je da ne veruješ i ljudi koji su se bavili nekim sportom i jurili cice na obostranu sreću i zadovoljstvo.
Iskren da ti budem sada kada bih nekim čudom mogao sve iz početka da proživim, mislim da bih smanjio i to značajno tu moju nekadašnju glupu opsednutost sa basketarom a da bih to sa cicama i provodom odvrnuo ali znači do daske…
benedykt benedykt 06:33 12.07.2023

Re: leteći crnci

docsumann
Razlog je upravo taj košarkaški IQ tj um caruje snaga klade valja



snaga pajdo valja

ma, i snaga može da valja, ako je znaš koristiti - Šekil, Janis...Zajon ima taj superpower potencijal, al ne znam ima li "glavu" da ga iznese

Iskren da ti budem nisam nikada bio ljubitelj igrača kakav je nekada bio Shaq, a isto važi i danas kada su u pitanju Giannis i Zion. Lično ne vidim da Zion ima bilo šta u glavi sa obzirom kako igra, odnosno užasno me podseća po načinu na koji živi i umire sa tim đipanjem u reketu na deblju verziju igrača kakvi su nekada bili Shawn Kemp ili Dominique Wilkins. Mislim, njemu je cela poenta igre da se zaleti kao medved i đipne ka košu, pa kao ko preživi neka priča. Bukvalno nikakav pregled igre tj dajte mi loptu i sklonite se na drugu stranu terena rad u glavi…
benedykt benedykt 06:50 12.07.2023

Re: leteći crnci

dragosevacsutra
mada ne sumnjam da si "poznavalac" i teme "kako zavesti ženu", makar u teoriji, kao uostalom i kad je košarka u pitanju


pre ce biti da je poznavalac 'kako zavesti muskarca'



Jbt ovo izgleda mi krenulo takmičenje ko će biti najveća putinoidna balvančina na blogu. Ostaje samo da saznamo da li je i na tebe kao i na Baneta Seljaka uticala seča drva u dečačkim danima, ili je nešto drugo upak bilo presudni faktor da bi na kraju balade postao baš takav buzdovan…
docsumann docsumann 06:56 12.07.2023

Re: leteći crnci

Iskren da ti budem nisam nikada bio ljubitelj igrača kakav je nekada bio Shaq, a isto važi i danas kada su u pitanju Giannis i Zion.


nije poenta u tome je l' ti se dopada, već daje li rezultate.

u Šekovom slučaju to je itekako ferceralo, kod Janisa takođe...a obojica bili 20% bolji igrači da su imali/imaju iole pristojan šut.

mada cijenim da je Vilt bio ubjedljivo najveći atletik frik u povijesti nba zbilje.
i snaga i skočnost i brzina, veličina...a opet on nije igrao na snagu.
skakao je striktno vertikalno pri šutu, a ne kao Šak na odbrambenog igrača.

Arnold Š. himself jre bio fasciniran Viltovim performansima u teretani
benedykt benedykt 08:01 12.07.2023

Re: leteći crnci

docsumann

nije poenta u tome je l' ti se dopada, već daje li rezultate.

Pa sad, možda daje neke individualne rezultate a posebno ako je dati igrač u nekom stat padding fazonu, ali generalno gledano niko od tih freak of nature igrača odnosno onih kojima je fizika bila prva nije skoro nikada ništa postigao bez dobrog sistema. Jordan je prvu titulu osvojio tek 1991. tj tek kada je Zen Master došao da bude coach a Tex Winter kao njegov asistent implentirao čuveni triangle offense. Do tada je igrao više na fiziku i akrobacije u vazduhu nego što je koristio glavu, a ceo sistem Bullsa u napadu se svodio na dati njemu loptu. Slično važi i kada je Shaq u pitanju tj tek kada Phil Jackson & Tex dolaze u LA on i Kobe osvajaju prvu titulu posle Showtime Lakersa iz 80-tih. Giannis jeste osvojio titulu praktično sam i bez bilo kakvog sistema ili dobrog trenera, ali IMHO nisam siguran da će to ponoviti jer su i tada Netsi bili realno daleko bolji tim od njih tj bili su samo 1/2 cm KD-eve ogromne patike udaljeni od prolaza dalje a i to kada im se ludi Kyrie već povredio par utakmica pre toga…
bene_geserit bene_geserit 09:04 12.07.2023

Re: leteći crnci

a da bih to sa cicama i provodom odvrnuo ali znači do daske

Onaj ko se stvarno najurio cica a pogotovo onaj ko je našao ženu svog života nema žal za time što to nije dovoljno radio.

Nego dosadno je ovo tvoje trućanje o NBA, kad pričaš priču moraš da dodaš neki lični pečat da bi bila iole zanimljiva.
Npr. znaš da sam jednom igrao basket na bazenu u Nišu protiv Milana Životinje iliti blogopučanstvu poznatijem kao Strongman, tada je istina bio literally pola onog čoveka kakav je danas. Istina izgubio basket, ali budući Strongman je negde u to vreme bio prvi strelac srpske lige.
predatortz predatortz 09:18 12.07.2023

Re: leteći crnci

Npr. znaš da sam jednom igrao basket na bazenu u Nišu protiv Milana Životinje iliti blogopučanstvu poznatijem kao Strongman,


A ja protiv Ace Petrovića!

Lik služio JNA u Tuzli, ćale mog dobrog drugara mu bio komandir voda. Zastavnik k'o zastavnik, ljudina, upozna nas sa njim i piknemo par basketa u kasarni "Husinska buna".
benedykt benedykt 09:30 12.07.2023

Re: leteći crnci

bene_geserit
a da bih to sa cicama i provodom odvrnuo ali znači do daske

Onaj ko se stvarno najurio cica a pogotovo onaj ko je našao ženu svog života nema žal za time što to nije dovoljno radio.

Nego dosadno je ovo tvoje trućanje o NBA, kad pričaš priču moraš da dodaš neki lični pečat da bi bila iole zanimljiva.
Npr. znaš da sam jednom igrao basket na bazenu u Nišu protiv Milana Životinje iliti blogopučanstvu poznatijem kao Strongman, tada je istina bio literally pola onog čoveka kakav je danas. Istina izgubio basket, ali budući Strongman je negde u to vreme bio prvi strelac srpske lige.

Jbg uvek može bolje a posebno ako ”izgubiš” nekoliko godina tako što misliš kako je lopta sve što ti treba u životu. Avaj nemam previše takvih priča sa ličnim detaljima, sem što su neki od likova sa kojima sam trenirao posle imali neke kao fol karijere i igrali po prvoligaškim klubovima tj kasnije i po inostranstvima, ali tada se SFRJ već uveliko raspala pa je i ta prva liga bila samo senka one stare. Sem ako naravno ne računamo da sam igrao ko zna koliko puta basket dole u Milici sa Krletom blogopučanstvu poznatijim i kao Nebojša Krstić. Mislim da sam ga čak u onoj prethodnoj inkarnaciji i podsetio na to pre nekih petnaestak godina ovde na blogu. Ono što je vidiš zaista čudno ka skoro pa neverovatnom, je da iz nekog potpuno nepoznatog razloga tada nikome nije palo na pamet da mi kaže kako sve to izmišljam tj da sam teorijski & internet basketaš, a i da se ne lažemo Krle je bio daleko bolji za zezanje i priču nego što je bio bilo kakav basketaš…
docsumann docsumann 09:47 12.07.2023

Re: leteći crnci

Pa sad, možda daje neke individualne rezultate a posebno ako je dati igrač u nekom stat padding fazonu, ali generalno gledano niko od tih freak of nature igrača odnosno onih kojima je fizika bila prva nije skoro nikada ništa postigao bez dobrog sistema



pa ti dođe ko tautologija - s snagu ili s glavu, sistem ti je neophodan za kolektivni uspjeh.

benedykt benedykt 10:08 12.07.2023

Re: leteći crnci

docsumann
Pa sad, možda daje neke individualne rezultate a posebno ako je dati igrač u nekom stat padding fazonu, ali generalno gledano niko od tih freak of nature igrača odnosno onih kojima je fizika bila prva nije skoro nikada ništa postigao bez dobrog sistema



pa ti dođe ko tautologija - s snagu ili s glavu, sistem ti je neophodan za kolektivni uspjeh.


Ne bih se baš mogao u potpunosti složiti sa tobom, jer su ti LeBron, Luka i Jokara tipičan primer igrača koji čine praktično ceo sistem u svojim timovima. Na onoj drugoj strani, igrači kao što su Giannis ili Zion ne čine nikada boljim svoje saigrače, tj sistem timova u kojima igraju se svodi manje više na njih same ali je to uvek jedna te ista zamorna iso ball priča gde lopta ide njima pa onda oni svojom snagom ili brzinom urade šta već mogu da urade…
alselone alselone 10:10 12.07.2023

Re: leteći crnci

Ne bih se baš mogao u potpunosti složiti sa tobom, jer su ti LeBron, Luka i Jokara tipičan primer igrača koji čine praktično ceo sistem u svojim timovima. Na onoj drugoj strani, igrači kao što su Giannis ili Zion ne čine nikada boljim svoje saigrače, tj sistem timova u kojima igraju se svodi manje više na njih same ali je to manje više uvek ta zamorna iso ball priča gde lopta ide njima pa onda oni svojom snagom ili brzinom urade šta već mogu da urade…

Ja nešto Lebrona ne volim, pošto je razmaženo derište, pa sam možda pristrasan ali on meni nije čovek-sistem.
nikvet pn nikvet pn 10:13 12.07.2023

Re: leteći crnci

alselone
Ja nešto Lebrona ne volim, pošto je razmaženo derište,



Човек-систем био је Џон Стоктон. Јокара му се опасно примако.
promoter promoter 10:14 12.07.2023

Re: leteći crnci

benedykt
bene_geserit
benedykt

Internet basketaš plus internet švaler, vau. Plus humor na nivou srednjoškolske barabe, tipa tvoja mama-sestra-žena-ćerka...

Koliko kapiram ti si u svojoj ja i stric sekli drva glavudži umislio da knjige čitaju valjda samo nekakvi neugledni gubitnici, te se samim time i ja skoro pa savršeno uklapam u taj tvoj izmaštani profil.
Kako da ti objasnim, nisu znaš baš svi svoju mladost straćili u četiri zida šamarajući majmuna ili buljeći u udžbenike sa fakulteta, odnosno bilo je da ne veruješ i ljudi koji su se bavili nekim sportom i jurili cice na obostranu sreću i zadovoljstvo.
Iskren da ti budem sada kada bih nekim čudom mogao sve iz početka da proživim, mislim da bih smanjio i to značajno tu moju nekadašnju glupu opsednutost sa basketarom a da bih to sa cicama i provodom odvrnuo ali znači do daske…

Benediktu, a koliko si ti fakulteta završio?
I koje?
alselone alselone 10:18 12.07.2023

Re: leteći crnci

Човек-систем био је Џон Стоктон. Јокара му се опасно примако.


Jeste bogami.


Mi smo imali puno takvih. Teodosić (poznato je na blogu da ga štujem i volim), Đorđević, BODIROGA... mnogi koji su pravili tim boljim od onoga što jeste. Bogdan isto, Krleta sam voleo i bio je dobar kapiten, Divac isto...

S tim da je Đorđević to uradio i kao trener za šta sam mu do imbecilnosti zahvalan.

benedykt benedykt 12:21 12.07.2023

Re: leteći crnci

alselone

Ja nešto Lebrona ne volim, pošto je razmaženo derište, pa sam možda pristrasan ali on meni nije čovek-sistem.

Ja ga isto ne podnosim i to bukvalno od prvog dana ali sam sa vremenom počeo da shvatam koliko je on u suštini fenomenalan igrač, ako naravno zaboraviš svo ono glumatanje na terenu i ljudskom umu skoro pa nepojmljive modne detalje koje redovno prezentira posle utakmica kada daje izjave novinarima. On nije čovek sistem već bukvalno čovek košarkaški kompjuter tj zna u po’ dana ili noći bukvalno svaku akciju iz utakmica koje je igrao u prehodnih ko zna koliko. Užasno dobro čita svaku odbranu i ima savršen pregled terena…
benedykt benedykt 12:38 12.07.2023

Re: leteći crn

promoter

Benediktu, a koliko si ti fakulteta završio?
I koje?

Jbt Čarlivoje koji si ti fah-idiot smarač ali za medalju, tj ovo je pretpostavljam samo nastavak one debilarije od prošlog puta i priče kako prvo treba imati tu neku osnovu. Završio uz sve te sporedne zanimacije u sreći i zdravlju jedan fakultet, pa ga na polzu i veselje koristim da sebi obezbedim pare u džepu. Tebe to vidim jako muči valjda zato jer za razliku od nekih drugih ne idem okolo pa se ne busam u grudi sa istim kao nekakvim vrhunskim dostignućem. Avaj, po mom skromnom sudu svaki pa i moj fakultet, a kao fol ga prost narod podrazumeva pod one kao ”teške” šta god im to ”teško” pa značilo, je najobičniji zanat i stoga kada ga završiš imaš dve opcije ispred sebe. Prva je da umisliš da si neki kao fol intelektualac i mnogo pametan jer imaš tu neku ušljivu diplomu i posao/status koji idu uz to, a druga je da se ne primaš i da skapiraš da te taj fakultet može u suštini jedino opremiti da zaradiš neki dinar/euro/dolar/rial/jen/whatever kao i da su taj posao/status samo ego-trip navlaka. Neki biraju jedno, neki drugo a ti si koliko primećujem izabrao da troluješ i pričaš o ždrljekanju, uz naravno ta mestimična selo-veselo proseravanja (s’oproštenjem) o fakultetima kada ti one prve dve opcije dosade…
benedykt benedykt 12:51 12.07.2023

Re: leteći crnci

nikvet pn
alselone
Ja nešto Lebrona ne volim, pošto je razmaženo derište,



Човек-систем био је Џон Стоктон. Јокара му се опасно примако.

Ne bih se baš mogao složiti sa tim, jer je on celu karijeru igrao skoro pa isključivo u napadu pick and roll sa Mailman-om i tu bi bio početak i kraj priče. Jokara ima deset puta bolji pregled celog terena nego Stockton, plus je po potrebi bukvalno bilo koja pozicija u petorci. Mogu on i Murray da odigraju pick and roll svaki bogovetni napad, ali za razliku od Stockton & Mailman dvojca od toga može da ispadne svašta a posebno ako Jokara dobije loptu posle tj sve zavisi od toga kako odbrana reaguje na njihov PnR…
promoter promoter 13:42 12.07.2023

Re: leteći crn

benedykt
promoter

Benediktu, a koliko si ti fakulteta završio?
I koje?

Jbt Čarlivoje koji si ti fah-idiot smarač ali za medalju, tj ovo je pretpostavljam samo nastavak one debilarije od prošlog puta i priče kako prvo treba imati tu neku osnovu. Završio uz sve te sporedne zanimacije u sreći i zdravlju jedan fakultet, pa ga na polzu i veselje koristim da sebi obezbedim pare u džepu. Tebe to vidim jako muči valjda zato jer za razliku od nekih drugih ne idem okolo pa se ne busam u grudi sa istim kao nekakvim vrhunskim dostignućem. Avaj, po mom skromnom sudu svaki pa i moj fakultet, a kao fol ga prost narod podrazumeva pod one kao ”teške” šta god im to ”teško” pa značilo, je najobičniji zanat i stoga kada ga završiš imaš dve opcije ispred sebe. Prva je da umisliš da si neki kao fol intelektualac i mnogo pametan jer imaš tu neku ušljivu diplomu i posao/status koji idu uz to, a druga je da se ne primaš i da skapiraš da te taj fakultet može u suštini jedino opremiti da zaradiš neki dinar/euro/dolar/rial/jen/whatever kao i da su taj posao/status samo ego-trip navlaka. Neki biraju jedno, neki drugo a ti si koliko primećujem izabrao da troluješ i pričaš o ždrljekanju, uz naravno ta mestimična selo-veselo proseravanja (s’oproštenjem) o fakultetima kada ti one prve dve opcije dosade…

Ooooo!
Jebote!
Šta pizdiš toliko, samo sam te pitao.
Pa naši smo.
Vidim da ti je poniženje da kažeš, onda zaboravi.
Da, blago se prisećam da sam nekoliko puta rekao da bi bilo red da se ima zanimanje, kako bi, potom, to zanimanje moglo da se proširuje.
Uz veliki respekt ka poljima koja prevazilaze vlastite kompetencije.
benedykt benedykt 15:49 12.07.2023

Re: leteći crn

promoter

Da, blago se prisećam da sam nekoliko puta rekao da bi bilo red da se ima zanimanje, kako bi, potom, to zanimanje moglo da se proširuje.
Uz veliki respekt ka poljima koja prevazilaze vlastite kompetencije.

Mmmmdaaa a pri tome si skoro pa ingeniozno zaključio da ja nikakvog zanimanja nemam pa zato svašta nešto kao fol znam a u suštini nemam pojma ni o čemu.
Takođe koliko kapiram tebi se pod biti kompetentan podrazumeva da si dobio tu svoju zanatsku ćagu zvanu diploma i da treba onda da poštuješ one druge zanatlije jer im pravo na kompetentnost daje ista takva ćaga samo za neki drugi zanat. U prevodu, obućar treba da pendžetira cipele a zidar da meša malter, dok se odnos među njima utvrđuje tako što se vidi čiji je zanat ”cenjeniji” ili ti ga koji status i količinu šuške daje kao nagradu.
Odavno je lepi moj nestalo bilo kakvog smislenog obrazovanja jer je onu nekadašnju davnu varijantu koja se sastojalo od tzv sedam slobodnih veština ili ti ga Trivium et Quadrivium (guglaj pa se informiši mrzi me da ti crtam) zamenio tzv Pruski model koji pretežno pravi zupčanike u velikoj mašini. Mašina stvara ”progres”, a što si ”bitniji” zupčanik u trenutnoj iteraciji mašine to je i tvoj (materijalni) status bolji, pa ti onda oni odozdo zavide, kao što i ti zavidiš onima iznad tebe. Elementarna ljudska glupost koja pretežno odslikava primitivnost samog društva uz sav taj kao silni ”progres”. Tako i tebe sada samo u suštini zanima gde se nalazi tačno moj zupčanik, kao što prepun ponosa ističeš uvek onu priču o svojoj ćeri u Engleskoj jer tu neku poziciju njenog zupčanika poistovećuješ sa nečim tebi očigledno jako bitnim tj ona i tebe uzdiže na neki način. Šta uostalom reći a nad ljudskom glupošću i prostotom na tom mestu ne zadrhtati…

U svakom slučaju prekomplikovana je sve ovo materija za tebe Čarlivoje, ali kao nebitno tj kada me već vuckaš za jezik sa tim fakultetima kao nekakvom osnovom svakog znanja koja može da se proširuje znate ali ne mnogo, jer će u suprotnom onaj tamo ”kompetentni” majstor stolar/obućar/zidar/šeširdžija/whatever da se naljuti ako si ti previše zašao u njegovu zanatsku problematiku…
promoter promoter 19:20 12.07.2023

Re: leteći crn

benedykt
promoter

Da, blago se prisećam da sam nekoliko puta rekao da bi bilo red da se ima zanimanje, kako bi, potom, to zanimanje moglo da se proširuje.
Uz veliki respekt ka poljima koja prevazilaze vlastite kompetencije.

Mmmmdaaa a pri tome si skoro pa ingeniozno zaključio da ja nikakvog zanimanja nemam pa zato svašta nešto kao fol znam a u suštini nemam pojma ni o čemu.
Takođe koliko kapiram tebi se pod biti kompetentan podrazumeva da si dobio tu svoju zanatsku ćagu zvanu diploma i da treba onda da poštuješ one druge zanatlije jer im pravo na kompetentnost daje ista takva ćaga samo za neki drugi zanat. U prevodu, obućar treba da pendžetira cipele a zidar da meša malter, dok se odnos među njima utvrđuje tako što se vidi čiji je zanat ”cenjeniji” ili ti ga koji status i količinu šuške daje kao nagradu.
Odavno je lepi moj nestalo bilo kakvog smislenog obrazovanja jer je onu nekadašnju davnu varijantu koja se sastojalo od tzv sedam slobodnih veština ili ti ga Trivium et Quadrivium (guglaj pa se informiši mrzi me da ti crtam) zamenio tzv Pruski model koji pretežno pravi zupčanike u velikoj mašini. Mašina stvara ”progres”, a što si ”bitniji” zupčanik u trenutnoj iteraciji mašine to je i tvoj (materijalni) status bolji, pa ti onda oni odozdo zavide, kao što i ti zavidiš onima iznad tebe. Elementarna ljudska glupost koja pretežno odslikava primitivnost samog društva uz sav taj kao silni ”progres”. Tako i tebe sada samo u suštini zanima gde se nalazi tačno moj zupčanik, kao što prepun ponosa ističeš uvek onu priču o svojoj ćeri u Engleskoj jer tu neku poziciju njenog zupčanika poistovećuješ sa nečim tebi očigledno jako bitnim tj ona i tebe uzdiže na neki način. Šta uostalom reći a nad ljudskom glupošću i prostotom na tom mestu ne zadrhtati…

U svakom slučaju prekomplikovana je sve ovo materija za tebe Čarlivoje, ali kao nebitno tj kada me već vuckaš za jezik sa tim fakultetima kao nekakvom osnovom svakog znanja koja može da se proširuje znate ali ne mnogo, jer će u suprotnom onaj tamo ”kompetentni” majstor stolar/obućar/zidar/šeširdžija/whatever da se naljuti ako si ti previše zašao u njegovu zanatsku problematiku…

Ma dobro!
Ti se opet ljutiš!
A samo sam te pitao koje fakultete si završio.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:11 13.07.2023

Re: leteći crnci

uticala seča drva u dečačkim danima








bene_geserit bene_geserit 06:16 13.07.2023

Re: leteći crn

kao i da su taj posao/status samo ego-trip navlaka

Status da, ali posao ne.
Ako je smislen tj. radiš nešto što je korisno drugim ljudima.
Kako možeš da tvoj doprinos društvu zoveš egp trip navlakom? Zapravo moguće je ako radiš neki besmislen posao koji nikome ni za šta nije koristan, neki paper pusher negde.
Trivium et Quadrivium zamenio tzv Pruski model koji pretežno pravi zupčanike u velikoj mašini. Mašina stvara ”progres”, a što si ”bitniji” zupčanik u trenutnoj iteraciji mašine to je i tvoj (materijalni) status bolji, pa ti onda oni odozdo zavide, kao što i ti zavidiš onima iznad tebe. Elementarna ljudska glupost koja pretežno odslikava primitivnost samog društva uz sav taj kao silni ”progres”

Pa to možda nije najbolji odgovor na postavljen problem (kako organizovati hiljade ljudi da zajedno rade na nečemu), ali je onaj koji trenutno imamo. Napraviš svakog zamenljivim šrafom i voila, 5000 ljudi radi zajedno na razvoju novog čipa za mobilni telefon.
Proizvodni procesi su danas jako kompleksni, razvoj bilo čega takođe, zahteva kolaboraciju velikog broja ljudi.

Moguće da će AI da promeni stvari na bolje (ili na gore).
I kad AI zameni te hiljade šrafova ostaće potreba samo za tim svestrano obrazovanim i širokih pogleda.
I za onih preostalih 95% koji će da popravljaju po kućama i neguju stare i bolesne.
benedykt benedykt 20:10 13.07.2023

Re: leteći crn

bene_geserit

Moguće da će AI da promeni stvari na bolje (ili na gore).
I kad AI zameni te hiljade šrafova ostaće potreba samo za tim svestrano obrazovanim i širokih pogleda.

Može zaista biti, mada me nešto ta priča mnogo podseća na onu o komunističkom raju do koga vodi staza diktature proleterijata. U svakom slučaju, ovo današanje školstvo mnogo više zaglupljuje nego što zaista obrazuje, nastava je jednaka učenju, prelazak u viši razred obrazovanju, diploma nekakvoj stručnosti, a sve to dok ceo taj sistem funkcioniše kao nekakva moderna sekularna religija koja pruža spasenje ubogima. Pri tome se kao krajnji produkt tog i takvog sistema dobijaju pretežno poslušni fah idioti kojima je užasno lako manipulisati na sve moguće načine, kao što i država uz to neko kao obrazovanje vrši dodatno ispiranje mozga sa određenim setom ”vrednosti” koje se imaju deci utuviti u glavu…
cmix909 cmix909 12:51 14.07.2023

Re: leteći crn

benedykt
... kada me već vuckaš za jezik sa tim fakultetima kao nekakvom osnovom svakog znanja koja može da se proširuje znate ali ne mnogo, jer će u suprotnom onaj tamo ”kompetentni” majstor stolar/obućar/zidar/šeširdžija/whatever da se naljuti ako si ti previše zašao u njegovu zanatsku problematiku…

U Beogradu i blizoj okolini nije lako naci stolara koji se barem u svoj posao razume, a ako je tragalac sitnicavog duha, pa se zainatio da otkrije stolara koji uz to nema neki ozbiljniji poremecaj percepcije vremena, niti siroku paletu nesavrsenstava na etickom planu, onda to postaje, sto rekao K. Poper, Potraga bez kraja. A takoreci prekjuce je pomenuti segrtovao kod Adalberta Poša, jednog starog beckog majstora za izradu namestaja, koji ga je cesto, kada bi bili sami u radionici, "darivao onim sto je čuvao u svom neiscrpnom skladištu znanja". Vise je o teoriji saznanja "naučio od svog dragog sveznajućeg majstora... nego od bilo kog drugog učitelja"... "Niko nije učinio više da me preobrati u Sokratovog sledbenika". Međutim, Poš nije uspeo da ga preobrati i u pravog majstora, ali to samo zato sto je ucenik bio malko dekoncentrisan izvanstolarskim pitanjima.
promoter promoter 06:52 10.07.2023

Uh!

Moraću od Nola da tražim neke pare.
Ne vredi!
Koliko se iznerviram kada ga gledam, to nije normalno.
Umorim se i fizički.
Već sam odavno sebi (i ženi) rekao da neću da ga gledam direktno.
Nego samo ako pobedi.
I to samo setove koje dobije.
No, ona se isto tako muči.
Gledamo tako pre nekoliko godina finalni meč (na Wimbledonu) protiv Pederera i ona kaže (odjednom) - ja ovo više ne mogu da gledam, odoh da kuvam džem od kajsija.
NNN NNN 19:57 11.07.2023

Re: Uh!

Da li si gledao meč?
Ako jesi - kako si podneo završnicu 3. seta?
Novak servirao za set imao 40:15, na prvoj set-lopti duga razmena u kojoj je Rubljov 3 puta pogađao osnovnu liniju, na 2. set-lopti Novak nije tražio čelendž posl edobrog prvog servisa (Rubljov nastavio da pogađa linije i u ovoj i u narednoj set-lopti), na brjk-lopti Novak imao nec na 2. servisu...
uglavno gem trajao 15-ak minuta, Novak spasio 3 brejk-lopte i iskoristio 5. set-loptu.
promoter promoter 10:23 12.07.2023

Re: Uh!

NNN
Da li si gledao meč?
Ako jesi - kako si podneo završnicu 3. seta?
Novak servirao za set imao 40:15, na prvoj set-lopti duga razmena u kojoj je Rubljov 3 puta pogađao osnovnu liniju, na 2. set-lopti Novak nije tražio čelendž posl edobrog prvog servisa (Rubljov nastavio da pogađa linije i u ovoj i u narednoj set-lopti), na brjk-lopti Novak imao nec na 2. servisu...
uglavno gem trajao 15-ak minuta, Novak spasio 3 brejk-lopte i iskoristio 5. set-loptu.

Podneo sam nikako.
Nakon 10-tog minuta sam otišao u kupatilo i kada sam se vratio video da je Nolo dobio.
promoter promoter 17:15 10.07.2023

Uh, uh!

Baš sam se umorio gledajući.
Neverovatno je bilo da Nolo u prva tri seta nije imao niti jedan brejk.
NNN NNN 18:10 10.07.2023

Re: Uh, uh!

Koliko god da Hurkač odlično servira - na ovom meču je bio u svojm gornjim granicama pa i iznad topga posebno u 1. i 3. setu, ono nije normalno da lik bije skoro 220 u proseku i skoro 90%
Realno kada neko ovako servira na travine vidim ko bi mogao da ga pobedi - osim Novaka.
bene_geserit bene_geserit 05:38 11.07.2023

Re: Uh, uh!

Hurkač odlično servira - na ovom meču je bio u svojm gornjim granicama pa i iznad topga posebno u 1. i 3. setu, ono nije normalno da lik bije skoro 220 u proseku i skoro 90%

Ima smisla da veliki serveri najbolje serviraju u prvom setu, tad su još u punoj snazi i koncentrisani. Hurkač 87% i 85% prvog servisa u dva prva seta (jedan prvi set prvog dana i jedan prvi set drugog dana).
Ali kako meč ide, teško je to održati.
Zato je najgore kad ti razvuku meč na dva dana protiv takvog igrača.
NNN NNN 19:59 11.07.2023

Re: Uh, uh!

Hurkač 87% i 85% prvog servisa u dva prva seta (jedan prvi set prvog dana i jedan prvi set drugog dana).
Ali kako meč ide, teško je to održati.
Zato je najgore kad ti razvuku meč na dva dana protiv takvog igrača.
Palo mi je to na pamet i setio sam se dvodnevnog meča četvrtog kola 2015. protiv Andersona 0:2 (oba u TB), pa 2:2 i prekid, pa sutra 7:5 za Novaka čini mi se, s tim što ej u nekom od prethodnih gemova spasavao brejk-lopte.
NNN NNN 18:14 10.07.2023

Rekordi

Navikli smo da Novak stalno postavi neki novi rekord, sada je (sinoć) oborio Samprasov od 12 uzastopno dobijenih taj-brejkova na Gren Slemovima - Novak je dogurao do 14
(a prestigoa je svog idola i po broju uzastopno dobijenih mečeva na Vimbldonu, Sampras 31 - Đoković 32)
Ima još dosta bitnijih rekorda u igri, a za to je potrebno da Novak odigra blizu svog maksimuma do kraja Vimbldona.
NNN NNN 21:36 10.07.2023

Re: Rekordi

Novaku je ovo bio 100. jubilarni meč na Vimbldonu i 90. pobeda.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:08 10.07.2023

Re: Rekordi

Od drugih "zanimljivosti", ni Medvedev ni Siner dosad nisu igrali nijedan meč protiv nekog od nosilaca, a neće imati priliku ni u svojim sledećim mečevima, u četvrt-finalu.
NNN NNN 23:32 10.07.2023

Re: Rekordi

da, da, otvorio im se žreb, ali bi zato mogli da u eventualnim polufinalima budu šokirani.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:19 11.07.2023

Re: Rekordi

NNN
da, da, otvorio im se žreb, ali bi zato mogli da u eventualnim polufinalima budu šokirani.

Маша је својевремено, 2007, описала да се осећа "као крава на леду" кад игра на земљаном терену. Тад је већ имала један Вимблдон, 2004, и један УС Опен, 2006, а одмах следеће године, 2008, узела је и Аустралијан. После тога ништа све до 2014. кад је узела Ролан Гарос и комплетирала слемове, а онда 2016. осваја још једна титулу у Паризу. На крају је једини слем који има двапут тај "крава на леду", а и однос победа и пораза јој је најбољи на њему.

Медведев је, бар до ове године, на трави изгледао тако некако, кравасто, као Маша 2007. на земљи, уз укупан скор од 8:4 и најбољи пласман, једном, до четвртог кола. Ове године већ има четири победе, али ипак мислим да је до жреба, а не до неке његове фундаменталне трансформације из краве у Катарину Вит.

NNN NNN 20:15 11.07.2023

Re: Rekordi

Rekordi
Od rekorda za danas možemo da navedemo da je Novak ušao u svoje 46. GS polufinale i time se izjednačio sa Federerom.
NNN NNN 22:13 14.07.2023

Re: Rekordi

Od rekorda danas možemo da istakmeno da je Novak ušao u svoje 35. Gren Slem finale i time oborio rekord Kris Evert od 34.
promoter promoter 18:38 10.07.2023

Jebote!

Beretini dobio prvi set protiva Alkaraza!
Što bi se reklo, igra kao drogiran.
lotermood lotermood 19:12 10.07.2023

Welcome

In an age where digital platforms dominate the music industry, supporting live music venues like Arthur's Tavern becomes crucial. These venues provide a platform for talented musicians to showcase their skills, gain exposure, and continue the legacy of jazz. By attending live performances, patrons not only contribute to the preservation of this genre but also immerse themselves in an experience that transcends time and technology. https://arthurstavern.nyc/
NNN NNN 23:47 10.07.2023

Četvrtfinala - 1. dan

Đoković protiv Rubljova igra drugi meč na Centralnom terenu, tako da sigurno neće početi pre 16h (kada završe Švjontek i Svitolina). Novaku bi dobro došao malo duži odmor, jer nije imao dan pauze za razliku od protivnika, ali dešavalo mu se i ranije da bude u potencijalno lošijoj situaciji, pa je uspevao da se snađe. Rubljov juri svoje prvo GS polufinale (nadajmo se neki drugi put), i na AO su igrali u četvrtfinalu i Novak je delovao odlično, videćemo koliko će ovaj meč da liči na taj. Čekamo da Novaku malo bolje proradi ritern, mada Rus ne servira kao Hurkač, ali zato sa osnovne linije dosta napada, lično mislim da su mu udarci malo "ravniji" nego što bi moglo da se igra na travi, ali videćemo, pre svega koliko će Novak moći da drži visok nivo igre.
U približno isto vreme će da igraju Siner i Safiulin na terenu broj 1. (kada završe Pegula - Vondrušova). Ovde je Siner favorit (po kladionicama i pre turnira je bio postavljen za 3. favorita), Rus je najveće iznenađenje dosadašnjeg Vimbldona (na kome ga još nisam gledao), vidim da je Tatarskog porekla, pa možda malo podseća na Safina :)
bene_geserit bene_geserit 05:34 11.07.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Rubljov juri svoje prvo GS polufinale (nadajmo se neki drugi put)

Rubljov 2 QF AO-a, 2 QF RG-a, 3 QF US Opena, dakle ukupno 7 četvrtfinala na slemovima i nikad nije izborio polufinale. Sutra za 0:8.
NNN NNN 20:01 11.07.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Rubljov 2 QF AO-a, 2 QF RG-a, 3 QF US Opena, dakle ukupno 7 četvrtfinala na slemovima i nikad nije izborio polufinale. Sutra za 0:8.

Ovo i treći put da pomenem Andersona - te 2015. je valjda 8. put izgubio u 4. kolu GS i tek je na sledećem stigao do svog prvog četvrtfinala (pobedivši Marija, ako se dobro sećam), kasnije je stigao i do finala US Opena 2017. i Vimbldona 2018. i do 5. mesta (čini mi se), tako da ima vremea i prostora za Rubljova da napreduje, ali na na ovom Vimbldonu.
NNN NNN 20:14 11.07.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Pobeda Novaka posle gubitka prvog seta u kome je čak bio nešto boji, ali ga je prilično izdao servis, posebno na kraju seta. U drugom je ostao miran i rasturio Rubljova, treći je verovatno bio odlučujući, naročito onaj poslednji maratonski gem u kome je Novak uspeo da izbegne da se nepotrebno produži...
Onda je poslednji set bio ono što smo otprilike najviše očekivali (i priželjkivali).
Sve u svemu uz manje oscilacije relativno sigurna pobeda Đokovića.

Siner je očekivano pobedio, ali se Rus "upisao" uzeo je set. U poslednja dva seta (Južni) Tirolac rasturio Tatara, tako da imamo polufinale koje je uglavnom predviđano još posle žreba.
NNN NNN 23:38 11.07.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

bene_geserit bene_geserit 00:23 12.07.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Pobeda Novaka posle gubitka prvog seta u kome je čak bio nešto boji, ali ga je prilično izdao servis, posebno na kraju seta. U drugom je ostao miran i rasturio Rubljova

Kad je ubacio u veću brzinu udrugom setu samo sam počeo da se smejem.
Neverovatno da čovek od 36 godina ima takve reflekse i tako igra.
alselone alselone 06:41 12.07.2023

Re: Četvrtfinala - 1. dan

Neverovatno da čovek od 36 godina ima takve reflekse i tako igra.

Potpuno neverovatno.

Juče sam ga opet pominjao za vreme ručka tj. njegovu knjigu. Koliko sam ja sabio kalorija za dan, a nisam ustao sa stolice, on pojede na tri dana. A troši kao mlaznjak.

Neverovatno koliko je prilagodio svoj život sportu kojim se bavi.
NNN NNN 23:48 11.07.2023

Četvrtfinala - 2. dan

Alkaraz - Rune igraju drugi meč na centralnom, posle reprize ženskog finala od prošle godine Ribakina - Žaber.
Sad sam video neki njihov klip iz 2014. kad nisu bili ni tinejdžeri (a od skoro više ni nisu opet), malo me podseća na Novaka i Marija između kojih je 7 dana razlike, a između ove dvojice 20-ogdišnjeka je 6 dana razlike.
Što se ovih žena tiče, da ne pada u radno vreme, verovatno bih odgledao, Tunišanka je bila toliko inspirisana protiv Kvitove, odavno nisam video da žensko onako igra, ali ovo je mnogo mlađa i ozbiljnija protivnica (i braniteljka titule).
Na ternu broj 1 Mevdedev - Jubenks će igrati posle Kiz - Sabalenka u kome je Beloruskonja izraziti favorit, više nego Rus protiv Amerikanca - ovo će biti najviši četvrtfinalni par - u proseku imaju 2 metra, što je i dalje smešno u odnosu na polufinale iz 2018. Izner - Anderson (jesam li ga pominjao već?).
NNN NNN 22:15 12.07.2023

Re: Četvrtfinala - 2. dan

Ribakina - Žaber
Ons igra sjajno, žao mi je što će ona i Arinda da se sastanu u polufinalu, a ne u finalu.
Alkaraz - Rune
Meč potpuno izjednačen do poslednjih nekoliko poena 1. seta, onda Španac pokazao da je ipak bolji i zreliji. Brejk-lopte na kašičicu, ali taman da se napravi razlika. Odgledao sam prva dva seta i bilo je dosta interesantnih poena.
Mevdedev - Jubenks
Kad je Medvedev uzeo prvi set mislio sam da će ovo biti jednosmerna ulica, ali (nemam pojma šta se dešavalo u 2. i na početku 3. seta na terenu) Amerikanac ga rasturio, a onda je u 4. setu igran TB gde je Rus bio bolji, a Jubenks se izgleda skroz izduvalo i Rus je lagano priveo meč kraju u 5. setu.
bene_geserit bene_geserit 00:38 13.07.2023

Re: Četvrtfinala - 2. dan

Alkaraz - Rune

Upravo sam odgledao, da budem pošten nisu me impresionirali.
Pogotovo Rune, deluje da još uvek ne zna da igra na travi, jel imao nekog visokog servera u žrebu, deluje mi da je naleteo na nekog kao Hurkač da bi puko samo tako.
Zapravo, imaju samo 20 godina, ali Đoković je sa 20 godina igrao polufinale Vimbldona i izbacio Hjuita.
I Alkaraz mi ne deluje ništa posebno na travi, možda će da ima neku šansu protiv Novaka ako ovaj bude kilavio ko protiv Rubljova prvi set.
promoter promoter 10:29 13.07.2023

Re: Četvrtfinala - 2. dan

bene_geserit
Alkaraz - Rune

Upravo sam odgledao, da budem pošten nisu me impresionirali.
Pogotovo Rune, deluje da još uvek ne zna da igra na travi, jel imao nekog visokog servera u žrebu, deluje mi da je naleteo na nekog kao Hurkač da bi puko samo tako.
Zapravo, imaju samo 20 godina, ali Đoković je sa 20 godina igrao polufinale Vimbldona i izbacio Hjuita.
I Alkaraz mi ne deluje ništa posebno na travi, možda će da ima neku šansu protiv Novaka ako ovaj bude kilavio ko protiv Rubljova prvi set.

Rune je izgubio onog trenutka kada je pri kraju prvog seta promašio onaj zicer smeč.
Tada sam rekao ženi da tu više nemamo šta da gledamo.
Inače, mislim da će Rune biti novi Novak, te da će za 2 do 3 godine Alkaraza da čisti rutinski.
Rune je prirodno fizički presnažan, a za Alkaraza mi se to ne čini.
A mislim i da će Siner, italijanski mršavko, biti poprilično uticajan u godinama koje dolaze.
Mislim da on, takođe, ima prirodnu žilavost poput Noleta.
Na prvi pogled, ne bi se reklo da može da igra mečeve koji traju po 5 sati - ali može.
ephemeris ephemeris 12:17 12.07.2023

Teniska tehnika nije tako komplikovana

NNN NNN 23:32 12.07.2023

Polufinale - žene

Prvi meč na Centralnom terenu igraju Svitolina - Vondrušova,
a posle Žaber - Sabalenka, to ću najverovatnije da odgledam.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:20 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Žaber - Sabalenka, to ću najverovatnije da odgledam.

A, da, ti si ono bio na letovanju po tim Kartaginama, pa sad navijaš za Tunižanke.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:13 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

idealno bi bilo da sabalenka razbije ovog fasistu u finalu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:12 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Већ је изгубила.

Иначе, у тотално неспортском и невимблдонском духу је од почетка причала да неће да се рукује са Рускињама и Белорускињама. Требало је да буде макар опоменута, а дисквалификована након што се није руковала.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:01 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Не постоји правило које каже да морате да се рукујете с било ким, а самим тим разговори о опоменама, па и дисквалификацијама, су само снови.
Spiridon Spiridon 16:37 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

principessa_etrusca
Већ је изгубила.

Иначе, у тотално неспортском и невимблдонском духу је од почетка причала да неће да се рукује са Рускињама и Белорускињама. Требало је да буде макар опоменута, а дисквалификована након што се није руковала.


rukovanje nije obavezno po pravilima ali pitanje je da li i sme da se rukuje ... ko zna kakve prozivke (i od koga) bi posle bile

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:58 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

marco_de.manccini
Не постоји правило које каже да морате да се рукујете с било ким, а самим тим разговори о опоменама, па и дисквалификацијама, су само снови.

Не постоји правило, Сали Болтон је експлицитно рекла да немају намеру да уводе правило, али важан је дух спортског уважавања противника, а када се отвори Пандорина кутија, свако може да нађе неки разлог да се не рукује.
У Паризу су Свитолина и друге Укајинке извиждане због неруковања.
gvozden1 gvozden1 17:09 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Не постоји правило које каже да морате да се рукујете с било ким, а самим тим разговори о опоменама, па и дисквалификацијама, су само снови.

Zamislimo sličnu situaciju, kaže npr Đoković, neću da se rukujem sa Arnautima, ili, neću sa Ciganima, sa Jevrejima.....

Da li bi i tad bilo, ok, nema pravila, sve je u redu?

Pa ne bi jer nije u redu isticati sa nećeš da se rukuješ.

Ako nema pravila, nemoj se rukovati ali ćuti makar

Onaj rad, diskriminacija po nacionalnoj osnovi.

To je kažu zabranjeno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:13 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Не постоји правило, Сали Болтон је експлицитно рекла да немају намеру да уводе правило

Па кад већ знаш све ово, по ком основу захтеваш опомене, па чак и дисквалификацију? Онако, произвољно, баш би било згодно?

свако може да нађе неки разлог да се не рукује

Ја сам мислио да смо за слободу? Или нисмо?

У Паризу су Свитолина и друге Укајинке извиждане због неруковања.

У Лондону је Вика била извиждана кад је излазила. И шта сад? Публика је увек у праву?
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:46 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Па кад већ знаш све ово, по ком основу захтеваш опомене, па чак и дисквалификацију? Онако, произвољно, баш би било згодно?

На основу коришћења турнира за промоцију политичких ставова.

Свитолина не да се није руковала, већ је најављивала да се неће руковати. У Паризу су јој звиждали, у Лондону (где иначе живи) је хероина.

Посебно је питање да ли је сваки грађанин неке земље која води рат лично одговоран за њега. Које су границе до којих се може ићи у исказивању неслагања?
Ја сам мислио да смо за слободу? Или нисмо?

Питање је да ли смо за селективну слободу или за слободу за све.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:55 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Посебно је питање да ли је сваки грађанин неке земље која води рат лично одговоран за њега. Које су границе до којих се може ићи у исказивању неслагања?

Слажем се. Можда је добар почетак да не зовемо фашистом сваког грађанина неке земље која је у рату. Можемо и да не захтевамо селективну примену правила која не постоје. Знам да је тешко, али вреди пробати. Мали кораци.
predatortz predatortz 19:28 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Слажем се. Можда је добар почетак да не зовемо фашистом сваког грађанина неке земље која је у рату.


Slažem se!
Ali treba nazivati fašizmom diskriminaciju sportista zbog toga što je njihova zemlja u ratu, pa i zabranu igranja pod zastavom njihove zemlje.

Sledeći tu licemernu logiku, taj fašizam koji se sprovodi nad takmičarima iz Rusije, ni jedan američki sportista nikad ne bi trebao da igra pod nacionalnim simbolima jer je ta zemlja permanentno umešana u neki sukob van njene teritorije.
benedykt benedykt 19:59 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

predatortz


Slažem se!
Ali treba nazivati fašizmom diskriminaciju sportista zbog toga što je njihova zemlja u ratu, pa i zabranu igranja pod zastavom njihove zemlje.

Jes’ vala ili ti ga u prevodu… Gde god možeš a ti fašizam posadi…
Da ponovim dakle još jedared, fašizam je nešto što ima neke svoje zakonitosti, zalaže se za određene principe kako se društvo ima organizovati i ima pri tome vrlo specifičan spisak onoga protiv čega se bori. Samim time je pravi naslednik, barem trenutno, jedino i samo Putinova Rusija sa obzirom da je svoje sopstveno društvo organizovala upravo prema tim nekim principima, kao što su joj uostalom i protivnici & prateća propaganda iz te neke potpuno iste priče.
Amerika je na primer za vreme Drugog svetskog rata je strpala sve ondašnje Japance u nešto što najviše podseća na konc-logore ALI se to nikada ne može podvesti pod fašizam. Može se nazvati kako god ali ne i fašizmom…
predatortz predatortz 20:34 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Da ponovim dakle još jedared, fašizam je nešto što ima neke svoje zakonitosti, zalaže se za određene principe kako se društvo ima organizovati i ima vrlo specifičan spisak onoga protiv čega se bori


Upravo si opisao današnju Ameriku.
Hitler je verovao u to da je nemačka nacija predodređena da vlada nad drugim narodima i da im određuje kako će živeti u svojim zemljama.
Ko se toj bolesnoj ideji opirao, bio je vojno napadnut.
To, u bobu, danas radi Amerika.
Manje radikalno, jer je civilizacija napredovala, ali genocidno u dosta slučajeva.

Ruse tu gledam kao nekoga ko se ne da zajebavati i ne puši američke šarene laže o slobodama, demokratiji i ostalim sranjima, ali samo za one koji su spremni bespogovorno da ih slušaju, ćute i slede.

Tako da su Rusi i ovaj put antifašisti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:43 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Slažem se!
Ali treba nazivati fašizmom diskriminaciju sportista zbog toga što je njihova zemlja u ratu, pa i zabranu igranja pod zastavom njihove zemlje.

Та дискриминација је већ озбиљнија тема, а не тамо нека тенисерка која крши правило које не постоји.

Мислим да Принчипеса није захтевала да се Новак дисквалификује с Ролан Гароса зато што је написао "Косово је срце Србије" пред камером и тиме, цитирам, "користио турнир за промоцију политичких ставова". Неки политичари и неки Олимпијски комитети јесу мало драмили за публику, али је Међународни олимпијски комитет одмах разјаснио да нема никакве ингеренције над приватним тениским турнирима, док је директор турнира у Паризу разјаснио да они немају правиола против испољавања политичких ставова и чича-мича.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:01 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Upravo si opisao današnju Ameriku.

Није, Предомире, није. Фашизам има мање-више прецизно дефинисане карактеристике, и неопходно је да су све те карактеристике присутне да би се неко уређење назвало фашизмом. Америци недостаје бар једна од најважнијих -- култ вође. Дакле, шта год јесте Америка, није фашизам, бар док не победи на изборима неко у кога се куну и бабе и унуци, и полицајци и лопуже, црква, банкари, газде, радници, сељаци и поштена интелигенција, и док тај чврстом руком не заведе ред.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:17 13.07.2023

Re: Polufinale - žene

Можда је добар почетак да не зовемо фашистом сваког грађанина неке земље која је у рату


mozda samo 'gradjane' fasistickih zemalja, bez obzira da li su u ratu ili ne


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana