Eksperimenti u blogovanju| IT| Politika| Satira| Tehnologija

Zašto izvrtjete i strinu

maksa83 RSS / 09.12.2023. u 00:33


Alternativni naslovi ovog bloga su "Ide Woz, da ide Woz, a u Wozu a u Wozu..." i "Pisma iz Metadonije - kampanja Čedomira Jovanovića"  ali je ispalo ovako kako je ispalo.
 
Pretpostavljam da većini ljudi ime Steve Wozniak ne znači bog zna šta, meni.i onome što zovem "moji. drugari" je on jedan od heroja možda ne baš detinjstva ali svakako adolescencije i rane mladosti. Imali smo sreće da stasavamo u vreme kada je sve to počinjalo, gledali smo Treću Industrijski Revoluciju kako kljuca svoje jaje i izlazi iz njega. Za sve nas koji smo čitali Galaksiju prevashodno zbog dela o računarima koji je dobila tamo početkom osamdesetih i koji smo pročitali prvi broj Računara i Mog Mikra trideset puta bez preterivanja Steve Wozniak je ona polovina dvojca koja ume da napravi, nasuprot onoj polovini koja ume da zamisli. I sad mi ovde fali neki tekst koji bi to spojio sa događajem od pre neki dan gde je Steve Wozniak došao da prošeta kroz srpsko tehnološko čudo i slika se za televizor dok razgovara sa državnim zvaničnicima. Ne postoji način da opišem kako je nama sve to nadrealno. Pre neku godinu smo se zezali da treba da dovučemo Stiva Wozniaka na mesto na kome se jednom nedeljno okupljamo već ... pa baš mnogo godina (to mesto je već meta-mesto, ono nije fizičko mesto nego je prosto Okupljanje ili Sastanak ili Klub koje se dešavalo na različitim mestima u različitim periodima, i razni zanimlivi ljudi su tako prodefilovali kroz taj naš kružook, niko doduše Wozniak kalibra. Ložili smo se "baš bi bila fora da dođe, mi smo od iste nerdy geeky vrste, on je Naš".
 
Ispostavilo se da Woz nije naš, nego od onog ko plati - Celebrity Speakers Steve Wozniak, šta god vođa kartela pričao. 
  
Wozniak slovi za ekscentrika, tipa koji je pun para od Apple akcija pošto je prvi zaposleni i koji leti po svetu i zabavlja se. Priče kruže da je te pare potrošio a negde kažu "razdelio u charity" i da sad živi od držanja govora i pojavljivanja gde treba. Npr. jedna od priča koja je kolala za njega je da ima čelične kreditne kartice (da, i to je moguće dobiti, ako si dovoljno bitan) zato što ga nervira kada u avionu naruči stejk i dobije plastični escejg kojim ne može da ga seče. Woz onda izvadi svoju metalnu kreditnu karticu i koristi je umesto noža.
 
Sic transit gloria mundi. 
 
Ovaj blog je morao biti napisan makar i ovako traljavo. Zapravo je fascinantno u kako povezanom i transakcionom svetu živimo kada jedan Aleksandar Vučić može da iznajmi i Stiva Wozniaka kao što se iznajmljuje animator za dečiji rođendan.
 
Dave Matthews dole svira bariton gitaru, ko nije znao sad zna da i to postoji.
 
 
 
 


Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 09:54 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

bene_geserit
Nije mala stvar biti Učitelj!

Tasa nije učitelj nego profesor srpskog.
A profesori ne proizvode nove ljude, proizvode ih mama i tata



О хвала ти Боже!

Коначно неко да и то примети.

Од овог тренутка имаш моје најдубље поштовање.

EDIT: И при томе никакву улогу не игра твоје мишљење да ли ме сматраш будалом или не.

Дубоко сам ти захвалан за ово што си први од свих приметио.





shmoo shmoo 09:55 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

solo
I obavljati najznačajniji posao na svetu - proizvodnju novih ljudi.




Proizvele ih tate (kako koje), Šmuu im nije imao sa mamama ništa.

Aj hope sou!




Мачо шовинисто!

Где су ти ту маме?

shmoo shmoo 09:56 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

promoter
shmoo
promoter
shmoo
promoter

Ovako je to bilo.


То, Чарли!

Држи се агенде!

Надам се да се Јокићева мама не зове Емилија?


Jedan je Jokić!



Један је Чарли!



Jedan je Šmuuu!



Један је Блог Б92!


gedza.73 gedza.73 09:57 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

shmoo
Ја то овде нисам споменуо ниједном једином речју.

Na Maksinom blogu nisi. Ali do sada mnogo puta jesi.
Само сам рекао да је овде досадно у пичку лепу материну. Много досадно.

Onda se lepo odjaviš i odeš tamo gde je zanimljivije. Javna samobanovanja, demonstrativna odlaženja na velika vrata pa vraćanja na mala su onako ... znaš već i sam na šta mislim.
Milan Novković Milan Novković 10:03 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

shmoo
... два лица ...

Kad reče dva lica znaš koja mi asocijacija sevne u malom mozgu - scena i okolina iz The Game of Thrones kad ona jedna zakolje onog jednog. Da ne pričam detalje za one što nisu gledali, o osveti se radi, ... pa su mi i Kill Billovi jako upečatljivi - neverovatno koliko smo mi ljudi osvetoljubivi, čak i kad bi se kladili da nismo

... a elemente sneaky fore iz Igre Presotla su garant bar malo maznuli iz The Missouri Breaks ...
shmoo shmoo 10:04 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

gedza.73

shmoo
Ја то овде нисам споменуо ниједном једином речју.


Na Maksinom blogu nisi. Ali do sada mnogo puta jesi.



Па зашто ми то онда овде на овом блогу спомињеш?

Је ли, пиздо једна?

(мислим на карактерну особину)


Само сам рекао да је овде досадно у пичку лепу материну. Много досадно.


Onda se lepo odjaviš i odeš tamo gde je zanimljivije. Javna samobanovanja, odlaženja na velika vrata pa vraćanja na mala su onako ... znaš već i sam na šta mislim.



Кажи то прво Алселону па тек онда мени.

Пиздо.

promoter promoter 10:06 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

bene_geserit
Nije mala stvar biti Učitelj!

Tasa nije učitelj nego profesor srpskog.
A profesori ne proizvode nove ljude, proizvode ih mama i tata, a profesori kakvi ti se zalome, dobrim delom budale svakako, mada dobar profesor jeste zlata vredan.
Meni kroz školovanje samo 3 profesora ostali zlatom zapisani (ostalo dosta osrednjih i još toliko budala koji su zalutali u tu profesiju). Interesantno od to troje dve profesorke srpskog (i jedan profesor matematike, al to na stranu). Evo da ih pomenem po imenu, što da ne, Vera Vučenović iz osnovne škole Dimitrije Tucović (nadam se da se škola zove nekako drugačije danas, a ne po komunjari) u Kraljevu i Prokićka iz tehničke srednje škole, zlata vredne žene da ti budu profesori.

Ne kapiraš ti ono što ja govorim.
I zašto ne pišem učitelj, nego Učitelj.
Za mene razlika nije neznatna.


A profesori ne proizvode nove ljude, proizvode ih mama i tata

Mama i tata proizvode decu, a Učitelji od njih proizvode ljude.
shmoo shmoo 10:14 10.12.2023

The Joy of Winning - hannah fry

Milan Novković

neverovatno koliko smo mi ljudi osvetoljubivi, čak i kad bi se kladili da nismo



Ако негде на'ваташ, погледај...

Уколико већ ниси...




tessa1 tessa1 10:15 10.12.2023

Re: Један је Јокић

Ova navalica sa smakom sveta i 'sve se promenilo' još luđa nego onomad sa Majanskim kalendarom.

Pre sto godina I svetski rat 'sve promenio sa tenkovima i otrovima', pa drugi svetski, danas smanjena stopa siromaštva ali ništa ne valja, sve se ruši, ništa ne radi kako treba, sve davno isplanirali tri vanzemaljca i dva Rotšilda...


Ma da, mašta uzavre..


+

I niko ništa ne mora trpiti ako neće, ni tuđu toxičnost ni tuđu dosadu, pazi, nekom je dosadno, cc, nevjerovatno.. ili ovo Emilijino Twitter-Net smeće, izvori s kojih se neko napaja konačnim tumačenjem istina, i na kraju svega saznamo kako to stvari stoje u svijetu oko nas koji je 24/7 kao izvrnute gaće..

Jednostavno ne postoji znak jednakosti između vremena koje čovjek provede na Netu i obaveze nekoga zabavljati, trpiti..
tessa1 tessa1 10:16 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

pa su mi i Kill Billovi jako upečatljivi



Milan Novković Milan Novković 10:34 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

tessa1
pa su mi i Kill Billovi jako upečatljivi



E, baš juče naletim na njega u nekom švrljanju po internetu i kažem vidi, garant Tessa baca neke vradžbine po virtuelnom prostoru

A i postaje tema - kad prešišamo singularitet, i odmaknemo malo, pa dođemo do prebacivanja u digitalni domen, i moćnih alata za editovanje ... kako li će ko hteti da se "popravi", izedituje, a i šta ako mu/joj parner dofati editor

(moj stari misaoni eksperimenat, sa početka bloga)
tessa1 tessa1 10:44 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

E, baš juče naletim na njega u nekom švrljanju po internetu i kažem vidi, garant Tessa baca neke vradžbine po virtuelnom prostoru

A i postaje tema - kad prešišamo singularitet, i odmaknemo malo, pa dođemo do prebacivanja u digitalni domen, i moćnih alata za editovanje ... kako li će ko hteti da se "popravi", izedituje, a i šta ako mu/joj parner dofati editor

(moj stari misaoni eksperimenat, sa početka bloga)


:))
tessa1 tessa1 10:44 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

Bacaš čini, ili mi se čini, što bi rekao Zdravko Čolić. :))
solo solo 10:53 10.12.2023

Re:Shmoo

Кажи то прво Алселону па тек онда мени.


Što da se zajebava sa nekim ko diže 100kg u benču?

Man' se ćorava posla.





solo solo 10:56 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

Bacaš čini, ili mi se čini, što bi rekao Zdravko Čolić.


Ne izmišljaj.

To je rek'o Mahir Paloš.
niccolo niccolo 11:01 10.12.2023

Re: Говно од човека

Ja nisam još ništa kupio, vagam i dalje da li da idem ili ne.

Ima vremena, na proleće će svakako da otvore preprodaju karata. Trenutno slabo nešto i ima dobrih karata, sve pokupovali dušmani (ili nisu ni pustili još uvek, to nisam siguran).

A kako si se uvalio na tu konferenciju

Ma ja sam član te organizacije koja pravi te godišnje kongrese, ima preko 15 godina sigurno. Pa odem ponekad, ne baš svake godine...Obično je jedne godine Evropa, sledeće nešto od ostatka sveta. Ali je bila korona pa su nešto pomerali, premeštali, tako da je ove godine Meksiko, a sledeće Kejp Taun.
alselone alselone 11:03 10.12.2023

Re: Говно од човека

Ma ja sam član te organizacije koja pravi te godišnje kongrese, ima preko 15 godina sigurno. Pa odem ponekad, ne baš svake godine...Obično je jedne godine Evropa, sledeće nešto od ostatka sveta. Ali je bila korona pa su nešto pomerali, premeštali, tako da je ove godine Meksiko, a sledeće Kejp Taun.


Kongresi su odlična stvar, samo su vam lokacije katastrofa. :)

Nama je prošla bila u San Dijegu pa sam jeo stejkove kod Benea a naredna u Orlandu.

Je l' igra još Horas Grant u Orlando Medžiku?
docsumann docsumann 12:25 10.12.2023

Re: Re:Shmoo

solo
Кажи то прво Алселону па тек онда мени.


Što da se zajebava sa nekim ko diže 100kg u benču?

Man' se ćorava posla.

[blip]null[/blip]




ova tehnika benč presa, sa ekstremnim mostom (kakao bi se skratila amplituda pokreta) je zabranjena. propisan je najveći razmak između leđa i klupe, koji smije da se zauzme prilikom izvođenja potiska. da se bunarim po googlu. nije zanemarljiv, al je daleko manji od ove žive makete mosta u Mostaru

s ovom, gimnastičarskom tehnikom, neke mnogo lagane curice50-tak kg, su dizale i po 120kg
gedza.73 gedza.73 12:38 10.12.2023

Re: Сопот 1979.

shmoo
Па зашто ми то онда овде на овом блогу спомињеш?

Zato što si ti imao najviše ritualnih samospaljivanja na blogu. Istine radi nisi jedini.

Milan Novković Milan Novković 12:40 10.12.2023

Re: Re:Shmoo

docsumann
solo
Кажи то прво Алселону па тек онда мени.


Što da se zajebava sa nekim ko diže 100kg u benču?

Man' se ćorava posla.

[blip]null[/blip]




ova tehnika benč presa, sa ekstremnim mostom (kakao bi se skratila amplituda pokreta) je zabranjena. propisan je najveći razmak između leđa i klupe, koji smije da se zauzme prilikom izvođenja potiska. da se bunarim po googlu. nije zanemarljiv, al je daleko manji od ove žive makete mosta u Mostaru

s ovom, gimnastičarskom tehnikom, neke mnogo lagane curice50-tak kg, su dizale i po 120kg

Meni kontraintuitivno, rekao bih na prvi pogled da ne može da se podigne ni dupla vegan pljeska
mentol mentol 14:09 10.12.2023

Re: Говно од човека

alselone

Blog je postao teško smaranje i navika ranga pušenja cigara


cigareta
alselone alselone 14:12 10.12.2023

Re: Re:Shmoo

Meni kontraintuitivno, rekao bih na prvi pogled da ne može da se podigne ni dupla vegan pljeska

Od svih veganskih proizvoda samo jedan sam kupio u prerađenoj formi pošto me je privukao imenom - vegapčić! Reci koliko je kul ime za veganske ćevape.

I manje više je to sve što je kul u vezi tog proizvoda.
alselone alselone 14:12 10.12.2023

Re: Говно од човека

cigareta

Možda ja stvarno palim cigare.
mentol mentol 14:15 10.12.2023

Re: Говно од човека

alselone
cigareta

Možda ja stvarno palim cigare.

Blago tebi
docsumann docsumann 17:50 10.12.2023

Re: Re:Shmoo

Milan Novković
docsumann
solo
Кажи то прво Алселону па тек онда мени.


Što da se zajebava sa nekim ko diže 100kg u benču?

Man' se ćorava posla.

[blip]null[/blip]




ova tehnika benč presa, sa ekstremnim mostom (kakao bi se skratila amplituda pokreta) je zabranjena. propisan je najveći razmak između leđa i klupe, koji smije da se zauzme prilikom izvođenja potiska. da se bunarim po googlu. nije zanemarljiv, al je daleko manji od ove žive makete mosta u Mostaru

s ovom, gimnastičarskom tehnikom, neke mnogo lagane curice50-tak kg, su dizale i po 120kg

Meni kontraintuitivno, rekao bih na prvi pogled da ne može da se podigne ni dupla vegan pljeska


pa kad nisi gurao max na benču

tendencija kod svih (ii iskusnih vježbača i početnika) je da kad se rvaju sa maksimalnim težinama, onim koje jedva mogu da podignu, da podižu karlicu od klupe, odnosno prelaze u tzv. kontrakosi benč.

kad bi položaj tijela gledao kao potenciometar, onda se najmanje težine u potisku ostvaruje u uspravnom stavu - tzv. militari ili overhead pres, kad tijelo malo ukosiš i dospješ u položaj za tzv. kosi benč - maksimalne težine rastu, zatim ide ravni benč - max težina i dalje raste, pa kontrakosi u kojem se izbacuju najveće težine (al on se, kao i kosi, koristi samo na treninzima)

to na takmičenjuramena i dupe moraju biti na klupi. do sad je most bio unlimited, koliko mpožeš da se izviješ

zato ovi lakši takmičari pokušavaju da sabiju tijelo u što konveksniji položaj, pošto se teg spušta bilo gdje na trup, ali je optimalna poziucija neposredno ispod grudi.
mostom se ta tačka dodatno izdiže a samim tim amplituda spštanja-dizanja smanjuje.

od nove godine IPF bi trebao da reguliše most pri benču, al to nije tako jednostavno.

na paraolimpijskim takmičenjima, takmičari često rade tzv. flat benč, tj. leđa su im potpuno položena na klupu, jer im atrofirane noge ne omogućavaju da se odupru od tla i izviju se u luk.
to je daleko teža tehnika. a rekord drži iranac koji je na POI izbacio 310kg (flat benč)
tessa1 tessa1 18:03 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

Ajdeajde, znamo da se praviš važan

I ja se pravim važan kad mi deca nešto dobro urade

A tek što se moja keva pravila važna kad ja nešto poludobro uradim .... leleee, al dobro, ona je jako agresivno hvalila sve svoje (ma i ja isto) ... da vidiš kako je jednom digla nos skoro ljuta kad smo joj pokazali da i u Londonu imamo dobre samoposluge i da nismo gladni


Hehe, ovo nisam vidjela.. ma da, spetljao se. :)


+




Nije me pobjedila, nemam vremena, odoh na BAchCHor koncert.. ok, pobjediće me drugi put.



maksa83 maksa83 19:39 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

Мени је роџа у исти дан кад и Путину па онда није проблем да се запамти.

Надам се да се Макса родио на исти дан када и Хендрикс. Или макар када и Мица Трофртаљка...

Sad sam gledao, i izgleda da od selebritija tog tipa delim rođendan sa izvesnim Dobroslavom Paragom. Dakle usralo me ko tebe sa Putinom, a jebiga to ne možeš da biraš, šta je.tu je, ćutimo, guramo...
predatortz predatortz 19:43 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

maksa83
Мени је роџа у исти дан кад и Путину па онда није проблем да се запамти.

Надам се да се Макса родио на исти дан када и Хендрикс. Или макар када и Мица Трофртаљка...

Sad sam gledao, i izgleda da od selebritija tog tipa delim rođendan sa izvesnim Dobroslavom Paragom. Dakle usralo me ko tebe sa Putinom, a jebiga to ne možeš da biraš, šta je.tu je, ćutimo, guramo...


Bolje sam prošao! Solženjicin i Nele Karajlić.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 10.12.2023

Re: Говно од човека

emilia
Nije on odgovoran zbog toga što je Vučič još uvek na vlasti.

Previše razumevanja imaš. Nije odgovoran ali trebalo bi da zna s kim tikve sadi. Nije ova povampirena radikalska banda na vlasti sitna šteta i štetočina.


Takav sam, nesavršen, zaboravim nekad, oprostim...

Mislim, mogao bih sad da krenem da trujem ovde moje fellow amerikance koji ga OBOŽAVAJU, kao, nije on baš tako dobar čovek, eto podržao je Vučića i kartel, sllikao se za kladionice, neće da igra kad Srbija zove, itd, ali mislim da bi me gledali malo ko budalu...

Tako da nema veze, neka cveta hiljadu cvetova, a u mom računovodstvu svako ko dobro i pošteno radi posao za koji je plaćen ima veliki kredit. Baška što uspešno trese kavez našim nacionalistima što neće da igra u reprezentaciji nego timari konje, te je zato Loš Srbin Koji Kvari Decu umesto da ova pod njegovim uticajem rastu u patriote i da Poginu po instrukcijama profesora Kovića kad se za to steknu prilike, za to mu dajem i dodatne poene.
gvozden1 gvozden1 21:04 10.12.2023

Re: Говно од човека

što neće da igra u reprezentaciji nego timari konje, te je zato Loš Srbin Koji Kvari Decu umesto da ova pod njegovim uticajem rastu u patriote i da Poginu po instrukcijama profesora Kovića kad se za to steknu prilike, za to mu dajem i dodatne poene.

To se, Srki, zove izdaja nacije, mržnja prema naciji.

Ne to što Jokić (ne)radi, nego ovo što ti radiš, što mu daješ dodatne poene jer ne igra za reprezentaciju.
On ima neke svoje razloge, po meni nedovoljne, po njemu dovoljno bitne, ali ti i ne ulaziš u njegove motive, nego mu tapšeš što ne igra za Srbiju.

To može samo neko ko dovoljno mrzi Srbiju.
predatortz predatortz 21:14 10.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
što neće da igra u reprezentaciji nego timari konje, te je zato Loš Srbin Koji Kvari Decu umesto da ova pod njegovim uticajem rastu u patriote i da Poginu po instrukcijama profesora Kovića kad se za to steknu prilike, za to mu dajem i dodatne poene.

To se, Srki, zove izdaja nacije, mržnja prema naciji.

Ne to što Jokić (ne)radi, nego ovo što ti radiš, što mu daješ dodatne poene jer ne igra za reprezentaciju.
On ima neke svoje razloge, po meni nedovoljne, po njemu dovoljno bitne, ali ti i ne ulaziš u njegove motive, nego mu tapšeš što ne igra za Srbiju.

To može samo neko ko dovoljno mrzi Srbiju.


A šta tebe tu tačno čudi?
Svi ovdašnji levičari mrze Srbiju, srpski nacionalizam, srpsku crkvu, srpsku istoriju i srpsku kulturu.
Sve bi to zatrli kad bi mogli i sve bi to prodali za ćošak Jugoslavije. Naravno, ne one prve.
Jednostavno, na negiranju svega srpskog su rasli, tim su zadojeni i to će nositi u sebi do zadnjeg udaha.

Niko im nije veći neprijatelj od srpskih nacionalista. Ni Hitler, ni Pavelić, ni oni koji su nas bombama posle zasipali.
Nikog sa takvim zadovoljstvom ubijali nisu kao srpsku mladost, srpske intelektualce, srpske sveštenike...

I niko nizašta nije kriv sem Srbi! Srbi su krivi što je Alija još sedamdesetih bio panislamista, Srbi su krivi što su Šiptari divljali još u njihovoj Titoslaviji, Srbi su krivi što ustaštvo u Hrvatskoj nikad zamrlo nije, što je Srbima sedamdesetih prećeno i nuđeno im da idu ili će opet na vrbe. Srbi su krivi za ono za šta su Ukrajinci heroji.




Zatirali bi oni i danas ovde, ali nemaju muda đedova!

gvozden1 gvozden1 21:26 10.12.2023

Re: Говно од човека

A šta tebe tu tačno čudi?

Pa recimo to što Srki sebi dopusti da ovako ogoljeno oda ono što zapravo misli.

Red je neki da se ta mržnja makar prikrije, treba biti idiot da se otvoreno kaže ovo što je on rekao, to sebi dopušta samo debil poput Filipa, ali Srki je ipak malo inteligentniji od tog idiota.

Ali eto, s vremena na vreme, i njemu se omakne iskrenost.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:45 10.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
što neće da igra u reprezentaciji nego timari konje, te je zato Loš Srbin Koji Kvari Decu umesto da ova pod njegovim uticajem rastu u patriote i da Poginu po instrukcijama profesora Kovića kad se za to steknu prilike, za to mu dajem i dodatne poene.

To se, Srki, zove izdaja nacije, mržnja prema naciji.

Ne to što Jokić (ne)radi, nego ovo što ti radiš, što mu daješ dodatne poene jer ne igra za reprezentaciju.
On ima neke svoje razloge, po meni nedovoljne, po njemu dovoljno bitne, ali ti i ne ulaziš u njegove motive, nego mu tapšeš što ne igra za Srbiju.

To može samo neko ko dovoljno mrzi Srbiju.



Ne zato što ne igra za Srbiju, nego zato što vas nacoše dovodi u to sluđeno stanje u kome ste dosta smešni i živopisni. Ali to samo dok se ne dokopate nekakve vlasti.


gvozden1 gvozden1 22:01 10.12.2023

Re: Говно од човека


Ne zato što ne igra za Srbiju

Pročitaj ti još jednom šta si napisao, a nemoj sad konstruisati.

Pokušaj konstrukcije je samo dokaz onoga što sam već napisao, da ti je inteligencija značajno iznad Filipove, ali da ti se kadkad omakne iskrenost.
tessa1 tessa1 22:02 10.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

Paragom.


Dolores Ibárruri


Sve vibrira od slova r :)


+


tessa1 tessa1 22:05 10.12.2023

Re: Говно од човека

Zatirali bi oni i danas ovde, ali nemaju muda đedova!

Ala pobogu kako je tebe nekada teško razumjeti..
predatortz predatortz 22:07 10.12.2023

Re: Говно од човека

tessa1
Zatirali bi oni i danas ovde, ali nemaju muda đedova!

Ala pobogu kako je tebe nekada teško razumjeti..


Slobodno pitaj ono što nisi razumela.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:08 10.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1

Ne zato što ne igra za Srbiju

Pročitaj ti još jednom šta si napisao, a nemoj sad konstruisati.

Pokušaj konstrukcije je samo dokaz onoga što sam već napisao, da ti je inteligencija značajno iznad Filipove, ali da ti se kadkad omakne iskrenost.


Ne, ne, pročitaj ti još jednom šta sam napisao, nemoj se zaletati kad ti proradi srbometar, i konstruisati, pa se onda sam sa sobom prepirati. Glupo ti je to, mnogo, mada je i donekle zabavno.
tessa1 tessa1 22:10 10.12.2023

Re: Говно од човека

Slobodno pitaj ono što nisi razumela.


Šta bih pitala?

Jednostavno, na negiranju svega srpskog su rasli, tim su zadojeni i to će nositi u sebi do zadnjeg udaha.


Ne znam u kakvom je raspoloženju čovjek da piše ovu rečenicu, jel ovo afekt?

predatortz predatortz 22:19 10.12.2023

Re: Говно од човека

tessa1
Slobodno pitaj ono što nisi razumela.


Šta bih pitala?

Jednostavno, na negiranju svega srpskog su rasli, tim su zadojeni i to će nositi u sebi do zadnjeg udaha.


Ne znam u kakvom je raspoloženju čovjek da piše ovu rečenicu, jel ovo afekt?



Nikakav.
Samo precizno ukazano na činjenicu.
Ti ne vidiš da neki ovde mrze ama baš sve srpsko?
Jednostavno, ideologija na lojoj su oni odtastali, vaspitavani i koja se primila u njihovim glavama, jugoslovenstvo na komunistički način, bazirala se na negaciji svega srpskog i forsiranju priče o srpskoj hegemoniji kao glavnom neprijatelju.

U ime te ideologije, od jeseni 1944. izvršen je čitav jedan genocid nad onim za koje se pretpostavljalo da je nikad neće prihvatiti i da će joj se uvek opirati.

Ovo nije nikakav afekt, ovo je istorijski fakat.
Ili ti misliš da ubijanje desetina hiljada ljudi iz čisto ideoloških pobuda nije genocid?
tessa1 tessa1 22:28 10.12.2023

Re: Говно од човека

Gdje? Ovde na blogu ili inače, što bi rekli na ekavskom, u svetu?

Ne, samo vidim tvoju negativnu selekciju i bacanje koske među ovaj virtuelni narod iz Srbije, do podne kriv Vučić, od podne komunisti i noć je rezervisana za ljevičare.. šta ti konkretno predlažeš, imaš li rješenje problema? Prvo, šta je problem? Ljudi koji imaju druge poglede na svijet od tvojih? Ili imate zajednički problem trenutno u Srbiji?

Ko su ti ljudi, šta ti rade, tebi i Gvozdenu?


p.s. vidimo se sutra na istom mjestu
gvozden1 gvozden1 22:39 10.12.2023

Re: Говно од човека


Ne, ne, pročitaj ti još jednom šta sam napisao, nemoj se zaletati kad ti proradi srbometar, i kontruisati, pa se onda sam sa sobom prepirati. Glupo ti je to, mnogo, mada je i donekle zabavno.

I šta sad, da se ubeđujemo ko greši, da insistiramo na svojim tvrdnjama, ja da tamo piše ono što piše, ti da to piše ali da znači nešto drugo.
I kad i kako ćemo da završimo taj razgovor?

Nema od toga ništa, posebno što se znamo dovoljno dugo, znamo šta svako od nas misli o Srbiji i Srbima.

Ublažava to što se povlačiš, što se vadiš, pa da bismo bili načisto, hajd odgovori, da li bi više voleo da Jokić igra za Srbiju, ili ovako, kad ne igra?
gvozden1 gvozden1 22:41 10.12.2023

Re: Говно од човека

šta ti rade, tebi i Gvozdenu?

A treba nešto lično da mi rade da bih o njima imao stav?

Nije dovoljan njihov odnos prema mojoj naciji i zemlji?
shmoo shmoo 01:15 11.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

maksa83
Мени је роџа у исти дан кад и Путину па онда није проблем да се запамти.

Надам се да се Макса родио на исти дан када и Хендрикс. Или макар када и Мица Трофртаљка...

Sad sam gledao, i izgleda da od selebritija tog tipa delim rođendan sa izvesnim Dobroslavom Paragom. Dakle usralo me ko tebe sa Putinom, a jebiga to ne možeš da biraš, šta je.tu je, ćutimo, guramo...



Таке нам карте подељене...

Код мене у екипи поред Путина и Химлер, Кеба, Улрике Мајнхоф,...

Али и Нилс Бор, Бади Холи, Михаило Лалић, Фарук Хаџибегић, Енки Билал, Дарко Панчев,...

Плус сам Нушића омашио за један дан, а Андрића за два дана.

Па ми некако онда буде лакше око срца.

А код тебе осим тог Параге имаш сасвим пристојну екпиу.

Милтон, Долорес Ибарури, Кирк Даглас, Кропоткин, Војвода Вук, Малкович, Драган Пантелић, Касаветис, Фран Лескошек, Џуди Денч, гомила неких тенисера, Грчић Миленко,...

Плус као бонус овај лик:







Прошао си боље од мене са тим резервама на клупи.

Јбг, то нам је што нам је...

Идемо даље.

emilia emilia 02:44 11.12.2023

видим давиш

1tessna besna: i Emilija sa svojom toxičnom deponijom.

Da promenim metod i kao ti počnem tebe i blogere da "šutiram u glavu".
Da blogere "tražim po Beogradu i jebem ih na Kalemegdanu".
Da pozajmim promoterov kikiriki i "nabijem tebe i sve njih" na njega gde stignem.
Mogu da probam takav detoks, što da ne.

emilia emilia 02:53 11.12.2023

Re:

predatort
Svi ovdašnji levičari mrze Srbiju, srpski nacionalizam, srpsku crkvu, srpsku istoriju i srpsku kulturu.
Sve bi to zatrli kad bi mogli i sve bi to prodali za ćošak Jugoslavije. Naravno, ne one prve.
Jednostavno, na negiranju svega srpskog su rasli, tim su zadojeni i to će nositi u sebi do zadnjeg udaha.

Niko im nije veći neprijatelj od srpskih nacionalista. Ni Hitler, ni Pavelić, ni oni koji su nas bombama posle zasipali.
Nikog sa takvim zadovoljstvom ubijali nisu kao srpsku mladost, srpske intelektualce, srpske sveštenike...

I niko nizašta nije kriv sem Srbi! Srbi su krivi što je Alija još sedamdesetih bio panislamista, Srbi su krivi što su Šiptari divljali još u njihovoj Titoslaviji, Srbi su krivi što ustaštvo u Hrvatskoj nikad zamrlo nije, što je Srbima sedamdesetih prećeno i nuđeno im da idu ili će opet na vrbe. Srbi su krivi za ono za šta su Ukrajinci heroji.
Zatirali bi oni i danas ovde, ali nemaju muda đedova!

Kakav buzdovanski rant i isprazna jeftina manifestacija kvazipatriotizma.

emilia emilia 03:12 11.12.2023

Našim novcem iskeširani IT čiča



emilia emilia 03:16 11.12.2023

Re:

srdjan.pajic
gvozden1
što neće da igra u reprezentaciji nego timari konje, te je zato Loš Srbin Koji Kvari Decu umesto da ova pod njegovim uticajem rastu u patriote i da Poginu po instrukcijama profesora Kovića kad se za to steknu prilike, za to mu dajem i dodatne poene.

To se, Srki, zove izdaja nacije, mržnja prema naciji.

Ne to što Jokić (ne)radi, nego ovo što ti radiš, što mu daješ dodatne poene jer ne igra za reprezentaciju.
On ima neke svoje razloge, po meni nedovoljne, po njemu dovoljno bitne, ali ti i ne ulaziš u njegove motive, nego mu tapšeš što ne igra za Srbiju.

To može samo neko ko dovoljno mrzi Srbiju.



Ne zato što ne igra za Srbiju, nego zašto vas nacoše dovodi u to sluđeno stanje u kome ste dosta smešni i živopisni. Ali to samo dok se ne dokopate nekakve vlasti.

--Nije im lako pravoslavni srbski kikiriki biti.
--Nije im lako sa srbometrom u dupetu sedeti.
--Nabijem ih sve na promoterov kikiriki po sred Kalemegdana kad ih nađem budaletine četničke i onu brdsko-bečku kvazi pičku.
--Crkao im Draža pre 78 godina a budaletine od matorih drtina dive se i u njega zaklinju.
--Još malo i pocrkaće ove preostale omatorile četničke drtine i zemlja će se oporaviti.
^Ovo je sa Emilia-detoks-blog spiska.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:37 11.12.2023

Re: Говно од човека

I šta sad, da se ubeđujemo ko greši, da insistiramo na svojim tvrdnjama, ja da tamo piše ono što piše, ti da to piše ali da znači nešto drugo.



Ma jok, ja sam, kad si ti u pitanju, od toga digao ruke još od prvog komentara.

I ništa novo tu nije rečeno što ne znamo, uključujući i to da ti zapravo negde u dubini svoje napaćene duše mrziš Srbe i Srbiju i želiš im sigurnu propast. No, i za to smo više puta izveli dokaz, i nije ti nimalo pomoglo u tome da se presabereš i dozoveš pameti, ako je iste ostalo u dovoljnoj količini, tako da se ne bih dalje zamarao, jer to je neki dublji bag kod tebe. Osim toga, jako je tupavo i nadasve uvredljivo sve Srbe i Srbiju poistovećivati sa nacionalistima, njihovim idealima i metodama i izjednačavati im interese. A to ti radiš kontinualno, usput vređajući svakog ko se sa time ne slaže.

Ova emilija vama samo podnosi ogledalo pod nos, i uvek predvidljivo popizdite zbog toga, umesto da se zamislite kako su takve stvari moguće u našem narodu, i gde smo se to zajebali da dotle dođemo, bar neki dobar deo nas.
tessa1 tessa1 05:09 11.12.2023

Re: видим давиш

Da blogere "tražim po Beogradu i jebem ih na Kalemegdanu".


Emilija, korisni idiotu sa dna virtuelne kace, umislila si generala nakon bitke?,


tad sam rekla: jebati ispod konja,

al danas se od moronku ne bih prljala.
tessa1 tessa1 05:11 11.12.2023

Re: Говно од човека

Ova emilija vama samo podnosi ogledalo pod nos,



Dobro, ajde što sam protiv držanja ogledala nekom ispod nosa, posebno da ih drže trolovi sa duplih naloga, posebno ovako kukavički i fejk kao Emilija,

ali, šta bi se naziralo u tvom ogledalu? nemoguće ništa? nemoguće biti tako svetački nevin kao ti? jesi li čovjek ili pustinjski cvet?


Npr onaj famozni video snimak sa M. Olbrajt i pobijenom iračkom djecom?,

ili samo ovo?



tessa1 tessa1 05:15 11.12.2023

Re: Говно од човека

A treba nešto lično da mi rade da bih o njima imao stav?

Nije dovoljan njihov odnos prema mojoj naciji i zemlji?


Pa dobro, ne dijelite iste sentimente, prema zemlji, ljudima, konjima, šta je problem?

Jedan te isti stav ponovljen milion puta besmisleno je trošenje energije dok realan problem prerasta u nesavladiv prepreku..
tessa1 tessa1 05:17 11.12.2023

Re: Говно од човека

p.s. vidimo se sutra na istom mjestu


Da, ali drugi put počinjem jutro samo kad je uključena skripta ne sa tel, jer: trol drži ogledalo.
gvozden1 gvozden1 07:34 11.12.2023

Re: Говно од човека

Ova emilija vama samo podnosi ogledalo pod nos, i uvek predvidljivo popizdite zbog toga, umesto da se zamislite

Hajd ovo da izdvojim jer je ostalo (predvidiva) ad hominem tirada.

Ima tu i apsolutno pogrešnih tvrdnji, poput one da nije isto Srbija i nacoši, kao da je igranje za Srbiju igranje za nacoše, ali očekivano je to od tebe.

Što se Emilie tiče, retko se desi da joj iko odgovori, jer je ona poput Filipa iz poslednje faze, koji je dospeo u situaciju da nije ni iritantnan, samo je glup i jadan.
Pogledaj mu blog, prebroj komentare.
Prebroj Emilijine i odgovore na njih.


Ali, najvažnije, šta je sa tvojim odgovorom da li bi više voleo da Jokić igra za Srbiju?
On najbolji na svetu, Srbija tvoja zemlja koju voliš, pa?


Sve je jasno moj Srki.


predatortz predatortz 08:34 11.12.2023

Re:

Kakav buzdovanski rant i isprazna jeftina manifestacija kvazipatriotizma.


Kakav bedan pokušaj da izliv gluposti zvuči učeno!
mentol mentol 08:43 11.12.2023

Re: Говно од човека

srdjan.pajic


Ova emilija vama samo podnosi ogledalo pod nos, i uvek predvidljivo popizdite zbog toga, umesto da se zamislite kako su takve stvari moguće u našem narodu, i gde smo se to zajebali da dotle dođemo, bar neki dobar deo nas.


Mi bar naša sranja držimo unutar sopstvenih granica, vi svojom boleštinom trujete čitav svet.
Rešićemo se mi i Vučića jednog dana, popraviti odnos prema prirodi... Biće Srbija ok zemlja.
Vama će biti mnogo teže. Moraćete iz korena da se menjate. Vaš "way of life" je neodrživ i štetan.
Bahata, samoživa kapitalistička džamahirija koju prezire 90% čovečanstva...
Ako se pogledate u ogledalo videćete nešto poput odraza koji je video Dorijan Grej na svojoj slici, pred kraj života.
tessa1 tessa1 09:09 11.12.2023

Re: Говно од човека

Ne bi vam bilo toliko zabavno kad bi znali ko se krije iza njenog naloga. Ne, ne.



Juče čitam tekst, rekao B. Gejts parafraziram da su vjerovali u napredak ljudske misli, desilo se da je ludak našao ludaka (prevod je na srpskom, ne znam tačno šta je rekao u kontekstu smeća, teorija zavjera, i drugih besmislenih ideja i gubljenja vremena), tako i ja, kad već mogu birati, biram ko će mi kreirati ludilo tj kom klubu ludaka pripadati, a to Emilija i moronka nisu makar se lijeva strana svijeta oslanjala na njih dvije..
predatortz predatortz 09:42 11.12.2023

Re: Говно од човека

Ne bi vam bilo toliko zabavno kad bi znali ko se krije iza njenog naloga.


Liči mi da je Đuka Bizon u pitanju.

Ko bi drugi u tri sata noću gurao debilnu priču na portalu od marginalnog značaja?
tessa1 tessa1 09:51 11.12.2023

Re: Говно од човека

Liči mi da je Đuka Bizon u pitanju.


Ko je Đuka Bizon? :))

Zamislila sam bizona iz Opstanka i na njemu onaj majmun sa visoko zavrnutim repom. :)
predatortz predatortz 10:00 11.12.2023

Re: Говно од човека

tessa1
Liči mi da je Đuka Bizon u pitanju.


Ko je Đuka Bizon? :))

Zamislila sam bizona iz Opstanka i na njemu onaj majmun sa visoko zavrnutim repom. :)


Naprednjački ekvivalent našoj emiliji. Glup ko qrac, ali bezobrazan i uporan.

Al' lep ko slika, ima harizmu...

Ma, sve isto!




tessa1 tessa1 10:23 11.12.2023

Re: Говно од човека

Naprednjački ekvivalent našoj emiliji.

Ne vidim smisao, no dobro..



Čitam juče tekst Da li nas e-knjige čine površnim,

(tekst je star 10 god, iz 2014, pa ga tumačim sa rezervom, jednostavno: dok jedna decenija oruni čovjek, ista decenija stvara nove ličnosti, o tome bi ti i Gvozden morali porazmisliti kad pričate o komunizmu ljudi u šestoj-sedmoj deceniji)


Napravili su dvije grupe i dali im dva formata istog romana, papir i ekran.

Ispostavilo se da je grupa papira iznosila tačniju verziju priče, hronološkim redom sa manje grešaka..

I kako su to objasnili, čovjek čitanjem na papiru razvija tj kreira kognitivnu kartu,


"A cognitive map is a type of mental representation which serves an individual to acquire, code, store, recall, and decode information about the relative locations and attributes of phenomena in their everyday or metaphorical spatial environment."

Dok e-čitanje izaziva rasijanost, i oni predviđaju da će vremenom čitanje s razumjevanja atrofirati kod starijih, a mlađi će imati problem prostorne memorije..

I itd..


Đuku sam viđala ali zaboravila, na mojoj mentalnoj mapi izgleda nije bilo potrebe da se zadrži..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:26 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
što neće da igra u reprezentaciji nego timari konje, te je zato Loš Srbin Koji Kvari Decu umesto da ova pod njegovim uticajem rastu u patriote i da Poginu po instrukcijama profesora Kovića kad se za to steknu prilike, za to mu dajem i dodatne poene.

To se, Srki, zove izdaja nacije, mržnja prema naciji.

Ne to što Jokić (ne)radi, nego ovo što ti radiš, što mu daješ dodatne poene jer ne igra za reprezentaciju.
On ima neke svoje razloge, po meni nedovoljne, po njemu dovoljno bitne, ali ti i ne ulaziš u njegove motive, nego mu tapšeš što ne igra za Srbiju.

To može samo neko ko dovoljno mrzi Srbiju.


bogati ima li neka kazna za to..
dokle će više izdajnici prolaziti nekažnjeno..
tessa1 tessa1 10:30 11.12.2023

Re: Говно од човека

E, da, zaboravih, odjavljujem se sa ovog bloga, lijepu sedmicu vam želim.
maksa83 maksa83 10:33 11.12.2023

Re: Говно од човека

dokle će više izdajnici prolaziti nekažnjeno..

Mislim da se i za tu zgodu čeka da Putko pobedi i dođe da sudi živima i mrtvima (pošto vrati Kosovo, jer se znaju prioriteti).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:41 11.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
dokle će više izdajnici prolaziti nekažnjeno..

Mislim da se i za tu zgodu čeka da Putko pobedi i dođe da sudi živima i mrtvima (pošto vrati Kosovo, jer se znaju prioriteti).

moguće..
drugovi kanda nisu preduzimljivi, šta da se radi..

nego jokića što se tiče.. mislim da mi muž pripovjedi da je on prijatelj iz djetinjstva sa tim likom što drži kladžu..
kad vidiš braću i cijlu tu priču, nema tu ja bih rekla nikakvog DBa, ucjena, problema.. oni su ljudi svoji, braća, kladža drugari, sns, to je prosto njegov krug ljudi.. nije njega niko tu ucjenjivao i natjerivao..
opet nas je zadužio pa nek se druži s kim oće (naš Nikola počeo da igra košu pa svi znaju ime, al siroma ostaće vjerovatno oko 180, baš šteta, i oće i umije al jbg)..
gvozden1 gvozden1 10:47 11.12.2023

Re: Говно од човека


bogati ima li neka kazna za to..
dokle će više izdajnici prolaziti nekažnjeno..

Nema, normalno.
Ako se sramota ne smatra kaznom.

Kažnjavali ste vi, ubijali i tamničili one koji su bili protiv vas, Srbi nikad nisu to radili.

Dokaz, pobeda u prvom ratu i ponašanje srpske vojske i vlasti prema kolaborantima i izdajnicima, nikome dlaka sa glave nije falila.

Bora Stanković, kolaborant, izdajnik, pisao za švapske novine, trgovao sa Švabama grožđem, tražio i dobio povlašćen status, i ništa, ostavljen da živi sa svojom sramotom.



gvozden1 gvozden1 10:51 11.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
dokle će više izdajnici prolaziti nekažnjeno..

Mislim da se i za tu zgodu čeka da Putko pobedi i dođe da sudi živima i mrtvima (pošto vrati Kosovo, jer se znaju prioriteti).

Ako bi on došao, a neće, jer Rusi nikad nisu dolazili u Srbiju po takvim poslovima, za razliku od Švaba, Amera, Engleza....onda bi mu se morali pokazati zubi.

A kako ti pretpostavljaš da će stvari tako teći?
Iz iskustva, iz istorije nešto?
maksa83 maksa83 10:53 11.12.2023

Re: Говно од човека

Kažnjavali ste vi, ubijali i tamničili one koji su bili protiv vas, Srbi nikad nisu to radili.

Nema potrebe da joj persiraš ovde smo svi na ti.
predatortz predatortz 10:55 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
maksa83
dokle će više izdajnici prolaziti nekažnjeno..

Mislim da se i za tu zgodu čeka da Putko pobedi i dođe da sudi živima i mrtvima (pošto vrati Kosovo, jer se znaju prioriteti).

Ako bi on došao, a neće, jer Rusi nikad nisu dolazili u Srbiju po takvim poslovima, za razliku od Švaba, Amera, Engleza....onda bi mu se morali pokazati zubi.

A kako ti pretpostavljaš da će stvari tako teći?
Iz iskustva, iz istorije nešto?


Zar Putin nije smenjen, ubijen, linčovan u masovnim nemirima, umro od parkinsona ili od trideset sedam karcinoma koje ima?
Zar nije proteran snagom NATO oružja sa Krima i iz cele Ukrajine? U slavnoj kontraofanzivi, koju je logistički, obaveštajno i najmoćnijim oružjem podržao NATO (za koji se ispostavilo da je izgleda go qratz i da sam godinama živeo u zabludi)?

Mislim, otkud sad Putin u ovoj priči?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:56 11.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
Kažnjavali ste vi, ubijali i tamničili one koji su bili protiv vas, Srbi nikad nisu to radili.

Nema potrebe da joj persiraš ovde smo svi na ti.


i kod gvožđe udarila pedro kamaćo faza sad više ne znam ko se sve tu pomješao..
kanda ima i komunjara i ustaša i mrskih imperijalističkih neprijatelja..
teško je razlučiti ko je tu sve od izdajnika, uglavnom neka je izdajnička rabota, to je jasno
niccolo niccolo 11:00 11.12.2023

Re: Идем, шетам Земун кеј, видим човек давиш

Код мене у екипи поред Путина и Химлер, Кеба, Улрике Мајнхоф,...

Али и Нилс Бор, Бади Холи, Михаило Лалић, Фарук Хаџибегић, Енки Билал, Дарко Панчев,...

Плус сам Нушића омашио за један дан, а Андрића за два дана.

Novogodišnji seks deca

Je l' igra još Horas Grant u Orlando Medžiku?

Ha! Gde se njega seti...
maksa83 maksa83 11:00 11.12.2023

Re: Говно од човека

Zar nije proteran snagom NATO oružja sa Krima i iz cele Ukrajine? U slavnoj kontraofanzivi, koju je logistički, obaveštajno i najmoćnijim oružjem podržao NATO (za koji se ispostavilo da je izgleda go qratz i da sam godinama živeo u zabludi)?

Zanimljivo, to recimo ovde niko nije predvideo, ali su predviđane razne druge stvari, prvo da neće napasti Ukrajinu (jer je Putin tako rekao) a zatim kad se ispostavilo da ipak hoće onda da će da je pregazi za nedelju dana i prema tadašnjim prognozama moćna ruska armija bi morala biti već negde ok Gibraltara. Bilo je i somnabulija o nekim potkovicama, rekama, gotovodoprolećima, a prođe od tad evo još malo dve godine.
gvozden1 gvozden1 11:00 11.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
Kažnjavali ste vi, ubijali i tamničili one koji su bili protiv vas, Srbi nikad nisu to radili.

Nema potrebe da joj persiraš ovde smo svi na ti.

Mislio sam na njih, na one kojima pripada po stavovima, čije vrednosti zastupa, na komuniste i partizane, mada je to isto.

A ti, ne odgovori na pitanje, na osnovu čega zaključuješ da će Putin ovde da zavodi red?
maksa83 maksa83 11:04 11.12.2023

Re: Говно од човека

A ti, ne odgovori na pitanje, na osnovu čega zaključuješ da će Putin ovde da zavodi red?

To su vlažni snovi kvisl... pardon patriotskog bloka, svih onih Dveri, Radikala i ostali Zavetnici.

Tebi neće smetati da te tu svrstam pošto kad može Matlab da strelja i veša Srbe posle rata onda možeš i ti malo da izdržiš u toj ekipi, ne vidim gde je problem.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:04 11.12.2023

Re: Говно од човека

predatortz

Svi ovdašnji levičari mrze Srbiju, srpski nacionalizam, srpsku crkvu, srpsku istoriju i srpsku kulturu.
Sve bi to zatrli kad bi mogli i sve bi to prodali za ćošak Jugoslavije.

Gledaj lafčino.
Ako hoćeš da budeš kvalifikovan sagovornik trebaš naučiti razlikovati ljevičare i kvaziljevičare.
Ja sam se ovdje više puta jasno deklarisao kao ljevičar, čak i kao simpatizer najvećeg djela djela komunista, nikada drug član.
Kada si pročitao da sam napisao nešto ružno, loše ili neistinu o Srbima, srpskoj kulturi, istoriji, crkvi.
Za mene nacionalizam nije psovka i prihvatljiv mi je ali pretjeran nacionalizam, bilo kojeg naroda, koji se graniči sa šovinizmom ili prelazi preko te granice je svakako, po mom mišljenju, za svaku kritiku i upranje prstom i stojim iza svake riječe izrečene u tom smislu. Kao klisurina.
Biti za integraciju u EU, gdje glavnu riječ vodi država koja je dva puta pokušala zatiranje srpstva, bilo direktno bilo preko podizvođača, a ne biti za integraciju sa najbližim komšilukom, sa kojim se dijeli isti ili sličan jezik, istorija, kultura, je oličenje nedoslednosti.
Druga je stvar kako i na kojim načelima te integracije trebaju da se odvijaju.

cmix909 cmix909 11:08 11.12.2023

Re: Говно од човека

srdjan.pajic
... kao, nije on baš tako dobar čovek, eto podržao je Vučića i kartel, sllikao se za kladionice, neće da igra kad Srbija zove...

... u mom računovodstvu svako ko dobro i pošteno radi posao za koji je plaćen ima veliki kredit. Baška što uspešno trese kavez našim nacionalistima što neće da igra u reprezentaciji nego timari konje...

Video sam jutros i nemoralnu podrsku velikom vođi i reklamu za kladionicu -- dovoljno da ga nikada ne operu ni Misisipi ni Misuri, a Dunav i Sava bez filtera pogotovo. Pa ni to sto voli (da naganja) konje ne sluzi mu na cast, dok ono sa reprezentacijom -- mislim da je to veliki plus ako je bilo iz protesta, ali cini se da nije. No i ako je tada samo gledao svoja posla, nemam nista protiv u najmanju ruku. Sada vec gleda i moja, i to popreko.
gvozden1 gvozden1 11:09 11.12.2023

Re: Говно од човека


To su vlažni snovi kvisl... pardon patriotskog bloka, svih onih Dveri, Radikala i ostali Zavetnici.

Tebi neće smetati da te tu svrstam pošto kad može Matlab da strelja i veša Srbe posle rata onda možeš i ti malo da izdržiš u toj ekipi, ne vidim gre je problem.

Neće uopšte, imaš pravo da me svrstavaš gde hoćeš, ma kako pogrešno bilo.

A zanimljivo je da sam baš tebi rekao koga bih glasao, a to nije niko od ovih koje si pobrojao.

Šta li te tera na takvo "zaboravljanje"?:)
maksa83 maksa83 11:12 11.12.2023

Re: Говно од човека

Neće uopšte, imaš pravo da me svrstavaš gde hoćeš, ma kako pogrešno bilo.

A zanimljivo je da sam baš tebi rekao koga bih glasao, a to nije niko od ovih koje si pobrojao.

Šta li te tera na takvo "zaboravljanje"?:)

Nadam se da si sad uvideo apsurd ovoga:

Kažnjavali ste vi, ubijali i tamničili one koji su bili protiv vas
predatortz predatortz 11:20 11.12.2023

Re: Говно од човека

Zanimljivo, to recimo ovde niko nije predvideo,


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:46 11.12.2023

Re: Говно од човека

Bora Stanković, kolaborant, izdajnik, pisao za švapske novine, trgovao sa Švabama grožđem, tražio i dobio povlašćen status, i ništa, ostavljen da živi sa svojom sramotom.


Bora Stankovic je bio taman toliko kolaborant koliko je to bila i Zanka Stokic. Zapravo, ako se uporedi sta su jedno i drugo radili ako je on bio izdajnik onda je ona bila neprijatelj.


gvozden1 gvozden1 12:53 11.12.2023

Re: Говно од човека

Bora Stankovic je bio taman toliko kolaborant koliko je to bila i Zanka Stokic. Zapravo, ako se uporedi sta su jedno i drugo radili ako je on bio izdajnik onda je ona bila neprijatelj.

A šta ti znaš o njemu?

Pa malo šta, očigledno.

Nušić mu je u Podgorici predlagao da sa Srbima krene preko Albanije, on odbio i vratio se za Beograd.
Posle se vadio da je bio pijan.
Držalo ga to pijanstvo dugo, godinama, sve vreme okupacije.

I ne samo da se vratio, nego i direktno sarađivao sa okupatorom, trgovao s njima grožđem, zapravo prodavao im, i tražio, i dobio, povlašćenu cenu, i položaj povlašćenog dobavljača.

Pisanje za okupacionu štampu je samo deo njegovog angažmana u saradnji sa Švabama.


Žanka Stokić je samo radila svoj posao, glumila, i kako je završila?

A kako Bora?
gvozden1 gvozden1 13:07 11.12.2023

Re: Говно од човека


Nadam se da si sad uvideo apsurd ovoga:

A ti ovoga
o su vlažni snovi kvisl... pardon patriotskog bloka, svih onih Dveri, Radikala i ostali Zavetnici.

Oslanjanje na Rusiju znači da je neko kvisling?

Oslanjanje na zapad nije, iako je taj zapad neograničeno više puta bio agresor prema Srbiji (jer to je u slučaju Rusije nula).

Ako su ovi iz patriotskog bloka kvislinzi zbog oslanjanja na Rusiju, onda su kvislinzi svi srpski prvaci devetnaestog i dvadesetog veka.
Karađorđe, Miloš, i svi njihovi naslednici, izuzimajući Milana, koji je promenio kurs i od oslanjanja ne Rusiju prešao na oslonac u Beču.

Zato je platio cenu, visoku, odrekao se više od polovine srpske populacije, i krenuo da osvaja ono što je bilo srpsko pod velikim znakom pitanja, današnju Makedoniju.
Taj pravac su mu njegovi mentori odredili, Kosovo nije smeo da dira, Sandžak, Hercegovinu.....

I šta je danas sa tim pravcem, ima li Srba tamo?
Nema, pa razmisli zašto je tako.

A šta je sa Hercegovinom, Bosnom, ima li tamo Srba?

I koji je pravac bio ispravniji, onaj kud su Srbiju upućivali Rusi, ili onaj kud su je upućivale Švabe?

E moj Makso, mnogo si ti tanak ovde, ali imaš stav.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:17 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
Bora Stankovic je bio taman toliko kolaborant koliko je to bila i Zanka Stokic. Zapravo, ako se uporedi sta su jedno i drugo radili ako je on bio izdajnik onda je ona bila neprijatelj.

A šta ti znaš o njemu?

Pa malo šta, očigledno.

Nušić mu je u Podgorici predlagao da sa Srbima krene preko Albanije, on odbio i vratio se za Beograd.
Posle se vadio da je bio pijan.
Držalo ga to pijanstvo dugo, godinama, sve vreme okupacije.

I ne samo da se vratio, nego i direktno sarađivao sa okupatorom, trgovao s njima grožđem, zapravo prodavao im, i tražio, i dobio, povlašćenu cenu, i položaj povlašćenog dobavljača.

Pisanje za okupacionu štampu je samo deo njegovog angažmana u saradnji sa Švabama.


Žanka Stokić je samo radila svoj posao, glumila, i kako je završila?

A kako Bora?


Bice kao i obicno da ti veze nemas i da ponavljas neke gluposti. U ovom slucaju ondasnje carsijske price sto mu dodje kao danasnji Pink. Austrougari ga uhapsili i zatvorili u logor. Odatle je uspeo da se izvuce i prebaci u Beograd zahvaljujuci prijateljstvu sa tadasnjim direktorom Zemaljskog muzeja u Sarajevu. Govorimo o 1916oj.

U Beogradskim novinama je objavljivao svoje price a ne politicke tekstove da bi prehranio svoju porodicu. Znaci, isto sto i Zanka Stokic. Navodno je Pekic bio delimicno inspirisan Stankovicevom sudbinom za Odbranu i poslednje dane. Ali sumnjam da si i to nekad citao.

To kako je ko zavrsio niko nije negirao tako da svoje satropitanje mozes macku o rep.

maksa83 maksa83 13:22 11.12.2023

Re: Говно од човека

Zato je platio cenu, visoku, odrekao se više od polovine srpske populacije, i krenuo da osvaja ono što je bilo srpsko pod velikim znakom pitanja, današnju Makedoniju.

To "pod znakom pitanja" se zvalo Stara Srbija, i to sa dobrim razlogom - mnogo više istorije i svetinja imamo u Makedoniji nego na Kosovu, takoreći ne-u-po-re-di-vo više naše istorije je tamo.

Pa će pređem Vardar vodu,
Vardar vodu bš golemu
Će se tepam s tija Turci,
s tija Turci, Arnauti ej



E moj Makso, mnogo si ti tanak ovde, ali imaš stav.

Ma ćuti ima gorih.
gedza.73 gedza.73 13:29 11.12.2023

Re: Говно од човека


Pa će pređem Vardar vodu,
Vardar vodu bš golemu
Će se tepam s tija Turci,
s tija Turci, Arnauti ej

Srpskа mi trubа zаtrubi
Vo tovа selo Drenovo,
”Spremte se spremte četnici,
Silnа će borbа dа bude!”

Nаjnаpred ide pred četom
Jovаn Bаbunski vojvodа,
Po njegа ide pred četom
Vаsilj Veleški vojvodа.
...
Izvikа Jovаn Bаbunski,
”Predаj se, predаj Stevаne!”
”Ne se predаvаm Jovаne,
Az sаm bаlgаrski vojvodа!”

Povikа Vаsilj Veleški:
”Frlаjte bombe četnici!”
Počnа mi kućа dа gori,

Jovan Stojković vojvoda Babunski je nižu gimnaziju završio u Valjevu... odlikovao je Babunskog Ordenom Legije časti petog reda i to je bilo prvo strano odlikovanje, koje je jedan Srbin primio na Solunskom frontu
...
drugi izvor
За овај подвиг војвода Бабунски примио је од Француза Медаљу Ратног крста са палмином гранчицом.


gedza.73 gedza.73 13:34 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
Ako su ovi iz patriotskog bloka kvislinzi zbog oslanjanja na Rusiju, onda su kvislinzi svi srpski prvaci devetnaestog i dvadesetog veka.

Žikica Jovanović Španac? Aleksandar Ranković? Koča Popovič? Slobodan Milošević?
gvozden1 gvozden1 13:47 11.12.2023

Re: Говно од човека


To "pod znakom pitanja" se zvalo Stara Srbija,

Kad je tako nazvana?

Pa će pređem Vardar vodu,
Vardar vodu bš golemu
Će se tepam s tija Turci,
s tija Turci, Arnauti ej

Kad je spevana?

Kasno, početkom dvadesetog veka, kad je krenula četnička akcija u Makedoniji, posle Berlinskog kongresa, i posle švapskog ultimatuma Milanu na koju je ovaj rado pristao.


I šta je sa tim ljutim Srbima dole, kako ih nestade, neki genocid bio, neko proterivanje?


Ne, ne, genocid i proterivanje se dešavalo zapadno, na pravcu kome su svi težili, Karađorđe, Miloš, i koji je Rusija predlagali Srbiji.
Tamo gde je bila većina srpske nacije, na zapad.
gvozden1 gvozden1 13:49 11.12.2023

Re: Говно од човека

ice kao i obicno da ti veze nemas i da ponavljas neke gluposti

A ti si poznat po znanju srpske istorije.

Znaci, isto sto i Zanka Stokic.

Pa kakvu je ko sudbinu imao, toliko valjda znaš.
gvozden1 gvozden1 13:50 11.12.2023

Re: Говно од човека


Žikica Jovanović Španac? Aleksandar Ranković? Koča Popovič? Slobodan Milošević?

Srbi ili komunisti?
To se isključuje, ali teško ti to da shvatiš.
maksa83 maksa83 14:00 11.12.2023

Re: Говно од човека

Kad je tako nazvana?

Pa sigurno ne za vreme Nemanjića.

Sa kojim pravom zapinješ oko Kosova ako nećeš da zapinješ oko Makedonije?

Ne, ne, genocid i proterivanje se dešavalo zapadno, na pravcu kome su svi težili, Karađorđe, Miloš, i koji je Rusija predlagali Srbiji.

O kom zapadnom pravcu sad pričaš?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:04 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
ice kao i obicno da ti veze nemas i da ponavljas neke gluposti

A ti si poznat po znanju srpske istorije.

Znaci, isto sto i Zanka Stokic.

Pa kakvu je ko sudbinu imao, toliko valjda znaš.


Obrati paznju na besmislenost svog poslednjeg iskaza u odnosu na to odakle si krenuo i sta sam ti ja odgovorio.

Da ti pomognem: reagovao sam na tvoje ponovljeno lupetanje (nije ovo prvi put) o izdajniku Bori Stankovicu. I pri tom uporedio sam to sto je on RADIO sa onim sto je Zanka Stokic RADILA. A ne odnos jedne i druge vlasti prema njima POSLE toga. Jel bas toliko komplikovano? Jes da si veliki poznavalac srpske istorije i stalno u nekim i pred nekim bitkama (sto bi rekao pesnik) ali daj malo koncentracije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:14 11.12.2023

Re: Говно од човека

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
ice kao i obicno da ti veze nemas i da ponavljas neke gluposti

A ti si poznat po znanju srpske istorije.

Znaci, isto sto i Zanka Stokic.

Pa kakvu je ko sudbinu imao, toliko valjda znaš.


Obrati paznju na besmislenost svog poslednjeg iskaza u odnosu na to odakle si krenuo i sta sam ti ja odgovorio.

Da ti pomognem: reagovao sam na tvoje ponovljeno lupetanje (nije ovo prvi put) o izdajniku Bori Stankovicu. I pri tom uporedio sam to sto je on RADIO sa onim sto je Zanka Stokic RADILA. A ne odnos jedne i druge vlasti prema njima POSLE toga. Jel bas toliko komplikovano? Jes da si veliki poznavalac srpske istorije i stalno u nekim i pred nekim bitkama (sto bi rekao pesnik) ali daj malo koncentracije.


opet si uzeo da ga zbunjuješ činjenicama..
maksa83 maksa83 14:23 11.12.2023

Re: Говно од човека

To kako je ko zavrsio niko nije negirao tako da svoje satropitanje mozes macku o rep.

Ma ok to nego vidi kakav sam sibirski etno fjužn našao.

Ako bi neko ovde organizovao koncert izbeglim Rusima prijavio bih se da budem roudi, grupi, šta već treba.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:45 11.12.2023

Re: Говно од човека

maksa83
To kako je ko zavrsio niko nije negirao tako da svoje satropitanje mozes macku o rep.

Ma ok to nego vidi kakav sam sibirski etno fjužn našao.

Ako bi neko ovde organizovao koncert izbeglim Rusima prijavio bih se da budem roudi, grupi, šta već treba.



Bome mi ne bi tesko palo da zapalim do BG zbog te svirke (nedavno jesam da vidim Howe Gelba).

A bas gledam gde da podelim nesto sto mi je preporuceno ovih dana. Ovaj prvi bend je malo slican Mizaru (znaci Turci, znaci Stara Srbija...) a drugo je vise kao etno-pop i mislim iz iste oblasti kao ovi tvoji.

Mogla bi ocigledno da se napravi prava zajednicka turneja svih tih ruskih bendova. Valjda ovaj Elem u Srbiji ne bi zabranio onaj jurodivi popa.







Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:49 11.12.2023

Re: Говно од човека

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
ice kao i obicno da ti veze nemas i da ponavljas neke gluposti

A ti si poznat po znanju srpske istorije.

Znaci, isto sto i Zanka Stokic.

Pa kakvu je ko sudbinu imao, toliko valjda znaš.


Obrati paznju na besmislenost svog poslednjeg iskaza u odnosu na to odakle si krenuo i sta sam ti ja odgovorio.

Da ti pomognem: reagovao sam na tvoje ponovljeno lupetanje (nije ovo prvi put) o izdajniku Bori Stankovicu. I pri tom uporedio sam to sto je on RADIO sa onim sto je Zanka Stokic RADILA. A ne odnos jedne i druge vlasti prema njima POSLE toga. Jel bas toliko komplikovano? Jes da si veliki poznavalac srpske istorije i stalno u nekim i pred nekim bitkama (sto bi rekao pesnik) ali daj malo koncentracije.


opet si uzeo da ga zbunjuješ činjenicama..


Ne bi ja, nego vidim poceo smajserom ratatatata bozemeprosti ko Vladimir Nazor. Jos ce i Kostanu da osisa zbog 'horizontalne kolaboracije'*

*Nisam izmislio, stvarno postojao termin. A i praksa.
gvozden1 gvozden1 14:50 11.12.2023

Re: Говно од човека

Sa kojim pravom zapinješ oko Kosova ako nećeš da zapinješ oko Makedonije?

Zanumnjivo pitanje.
Oko Mekedonije nema smisla ni razloga da se zapinje, ta stvar je završena, kosovska nije, jer je Kosovo, njegovo odvajanje, direktno kršenje međunarodnog prava, kršenje principa nepovredivosti granica, i zapinjanje na njemu je način da se reši srpsko nacionalno pitanje, u smislu da ako već srpske granice mogu da se pomeraju, onda da mogu i druge, bosanske npr

Ako bi se te granice srušile, srpsko pitanje bi bilo rešeno ili tako što bi Srpska postala deo Srbije, ili što bi postala nezavisna srpska država .



O kom zapadnom pravcu sad pričaš?


O Hercegovinu, Bosni, o pravcu koji je Rusija predlagala Srbiji, i koji je i tad bio aktuelan, i koji je još uvek.

Na tom pravcu su bili ljudi sa jasno definisanim nacionalnim identitetom, tako jasnim i jakim da su dizali ustanke za oslobađanje od turskog ropstva.

Takvih ustanaka nije bilo na jugu, pravcu koje su Švabe nametnule Srbiji.
Na tom pravcu smo morali da se sudaramo i sa Bugarima, a ne samo sa Turcima, pošto su i oni polagali pravo na tu teritoriju i to stanovništvo, koje je bilo nacionalno konfuzno, nisu bili jasno sa tim šta su, Srbi, Bugari ili nešto treće.
gvozden1 gvozden1 14:57 11.12.2023

Re: Говно од човека


Obrati paznju na besmislenost svog poslednjeg iskaza u odnosu na to odakle si krenuo i sta sam ti ja odgovorio.

Nisi odgovorio na pitanje kako je prošlo jedno, a kako drugo, kako su komunisti postupali sa saradnicima okupatora, a kako srpska država?

To što je važno ti proglašavan nebitnim, ali evo imaš podršku, pa mi je glupo da insistiram na detaljima, i kojima očigledno malo šta znaš.

To o Borinoj brizi za porodicu, pa to baš svaki kvisling može da navede kao opravdanje, i Nedić, svakako.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:09 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1

Obrati paznju na besmislenost svog poslednjeg iskaza u odnosu na to odakle si krenuo i sta sam ti ja odgovorio.

Nisi odgovorio na pitanje kako je prošlo jedno, a kako drugo, kako su komunisti postupali sa saradnicima okupatora, a kako srpska država?

To što je važno ti proglašavan nebitnim, ali evo imaš podršku, pa mi je glupo da insistiram na detaljima, i kojima očigledno malo šta znaš.

To o Borinoj brizi za porodicu, pa to baš svaki kvisling može da navede kao opravdanje, i Nedić, svakako.






Zanku Stokic komunisticki Sud casti osudio zbog narodne izdaje i 'streljao'*. Nije prosla tadasnji patriotometar. Navodno to o brizi za porodicu je bas svaki kvisling mogao da izmisli.

Boru Stankovica marginalizovali i ucutkali ratni profiteri.

Jesi okrenuo temu da bi prikrio to lupetanje ali evo sam ti odgovorio. Sad smo evo stigli i do poredjenja Bore Stankovica i Nedica (!). Btw, kvislinzi nisu postojali u prvom svetskom ratu.

Jos jednom: negde si pokupio te gluposti iz ondasnje zute stampe i sad ih dalje prosipas ponavljajuci dve iste recenice ubedjen da je to tako bilo.

*Nije je stvarno streljao.

gedza.73 gedza.73 15:13 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
Srbi ili komunisti?

Srbi i komunisti. Oni su bili ubeđeni kako je Putin... šta ja to govorim... Staljin jedini saveznik i da od njega zavisi naš opstanak.
pazi koliko je isto kao danas
извршили мучки напад нас Совјетску Русију, земљу у коју сви угњетени народи с правом полажу све своје наде...
Српски народе не оклевај. Не заборави да то можеш учинити само удруженим снагама са моћним Совјетским Савезом, са непобедивом братском словенском Русијом на челу са великим сином руског народа - Стаљином. Сети се, српски народе, своје славне прошлости и не слушај кукавице и малодушнике који позивају на чекање.
СРБИ И СРПКИЊЕ
Proglas PK Srbije povodom napada Nemačke na SSSR

Tu me seci ako Ković, Gvozden i šešelj ovo ne bi potpisali a nakon rata bili u prvim redovima borbe protiv 'izdajnika'.
koji je Rusija predlagali Srbiji.

Ovo veze sa životom nema i grubo je kršenje srpske istorije, odnosno istorijskih činjenica.
gedza.73 gedza.73 15:19 11.12.2023

Re: Говно од човека

gvozden1
Na tom pravcu smo morali da se sudaramo i sa Bugarima

Zločini Bugara nad Srbima su u direktnoj vezi sa ruskim interesima na Balkanu.
Bugari su nakon predavanja srpskih teritorija od strane Rusije Bugarima gledali taj prostor kao svoj.
Ime 'Stara Srbija' jasno govori šta su Srbi 19. veka mislili.
koje je bilo nacionalno konfuzno, nisu bili jasno sa tim šta su, Srbi, Bugari ili nešto treće.

Aj leba ti ne lupaj ponovo. Ispod Vardara. Iznad Vardara se smatralo za srpsku teritoriju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana