Budućnost| Društvo| Politika

Šta smo imali ovde...

maksa83 RSS / 20.12.2023. u 06:30

Da vidimo otpr. 

SPN postigao najbolji rezultat opozicije od 2004. Zapravo prilično dobro, pogotovo imajuć iu vidu kakva ekipa heterogenih što amatera što šalabajzera ih predstavlja i poslovičnu agresivnu stigmatizaciju Đilasa koja ih je pratila. Proizvoljna baba u prozvoljnoj tačci Srbije koja gleda TV ili dođe do nekih "novina" nepogrešivo "zna" da postoje neki Đilas i Šolak (uvek u paru, Arsen i Gabi, Soni i Šer, Vlada i Bajka, Đilas i Šolak, nastavite niz) koji rade Srbiji o glavi pošto su opljačkali SVE.

SPS najzad NAJZAD u strelovitom padu, popišana tužna lica Dačića i Antića su melem za oči. (Tvrdim da dok SPS ne nestane u Srbiji sreće biti neće, samo je pitanje koliko dugo i u kojoj koncentraciji će da ih drži ruski lifeline.)

SNS Izvukao maksimum maksimuma koji će ikad moći da dobije. Rekao bih "odavde im je samo nizbrdo" ali to zvuči previše optimistički a nema baš nikakvog razloga za optimizam.

Deda Šaman sa Jućuba (i Hepija i Pinka, da ne preskočimo) okrunio frindž desnicu tako da je ova propala kroz rešetke u slivnik taman toliko da se sami zadrže. Meni lično su njegovi rezultati neuverljivi ali posle sve reklame koju je imao cult following od 6% ne zvuči naučnofantastično. 

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji). 

Ko god je zasnovao kampanju na NEDAMOKOSOVO je prs'o ili se razmrskao u sudaranju sa ostalima kojima je to bila centralna tema. Kosovo je mnogo manja tema u narodu i uz punu svest o tome kakvo ovo popižđenje može da proizvede rekao bih da je narod uveliko umoran od Kosova uprkos konstantnom pumpanju. Baš umoran. Pričam o većinskom narodu, ne bučnoj nekolicini koja se loži.

Šešelj D7 potopljen falimtebože, mada će da izviri na gradu gde se zalepio za Kartel kao riba-pilot za Veliku Belu. Glasači su im što pomrli što se pretopili u SNS i propale frindž desnice. 

Oportunistički krindž tipa Radule + Davidimkućusad Tadić + Neverne Bebe se pridružili bratu frindžu postradalom od Nestorovića. Prirodnoj publici koju je Radulo okupio u poslednjih 5 godina Tadić deluje sumnjivo, a Tadićevoj prirodnoj publici Radule deluje problematično pa su obojica izgubili po otpr. pola svojih glasača a možda i više i desio se neumitni 2 + 2 = 1. (Ovo je otpr. jedina stvar koju sam predvideo relativno dobro.)

Ono što je neprijatna prećutavana realnost je da dobar deo učesnika nije stvarno skupilo potpise za kandidaturu nego ih je namaklo u procesu koji ćemo nazvati "Hari Poter i Potpisi za Kandidaturu". Otud toliko šarenih rezultata i promašenih predviđanja, ne kandiduju se više stranke pošto je preostala skoro samo jedna nego neke adhoc sakupljene ekipe koje nemaju kapacitet da ubede 10000 ljudi da oni treba da se pojave na izborima uopšte.

Ovo reklo bi se nikome ne smeta, svi se prave blesavi, navikli smo uveliko da je sve poluispravno i neispravno, pa se tako i sledstvena krađa i prekrađa izbora proguta lako ko jutarnja rakijica - zzzk. 

Za sve arbitrarnosti i netačnosti u gornjem tekstu obratite se na šalteru pravo niz hodnik pa desno kroz staklena vrata e tu malo napred gde će vam biti vraćene pare koje ste dali za ovu predstavu, tražite Milanku iz računovodstva ako nije tu sedite sačekajte, sa' će ona.

 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 08:03 20.12.2023

građanska desnica

Novi DSS - ne mnogo bombastičani i ignorisan - je što se mene tiče pobednik izbora, koliko god ne verovao u njihovu filozofiju i viđenje sveta i sistem vednosti dobro je što je neka civilizovana desnica (građanska, da ne kažem gradska, jer je to dirty word, fuj grad, fuj sa sve zlim Krugom Dojke i EKV-om) i - ovo je mislim važno - zajebala projekcije koje su je stavljale ispod frindž desnice ("desnice za debile" dakle svi Boškoi, Zavetnici i ostali Vacići i precvali Šešelji).

Jel sam ja dobro razumeo da su ovi "Zavetnici" bivši Šešeljov podmladak?
Deluje ko klasičan DB projekat.

Vučić neće da padne dok građanska desnica ne uzme neki solidniji procenat tipa 15-20% glasova.
Ovi Zavetnici, Nestorović i sl. samo služe tome da to spreče.
predatortz predatortz 08:35 20.12.2023

Re: građanska desnica


Vučić neće da padne dok građanska desnica ne uzme neki solidniji procenat tipa 15-20% glasova.


I dok oni koji se predstavljaju kao građanska, savremena levica, ne eksponiraju likove koji nisu antipatični većinskom profilu neopredeljenog glaača u Srbiji.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:56 20.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz

Vučić neće da padne dok građanska desnica ne uzme neki solidniji procenat tipa 15-20% glasova.


I dok oni koji se predstavljaju kao građanska, savremena levica, ne eksponiraju likove koji nisu antipatični većinskom profilu neopredeljenog glaača u Srbiji.


Ovo je tvoj subjektivan sud i prirodno je da kao glasac desnica ne simpatises gradjansku opciju - ne mogu je nazvati levom posto je to neki mischmasch.

Ali ta opcija je sasvim dobro prosla na ovim izborima i uradili su ono sto se godinama trazi: u prvi plan stavili nove ljude. Nove u odnosu na one iz devedesetih. Sad kakav je kvalitet tih ljudi, to je drugo pitanje, ali ne bira se partner nego zastupnik u skupstini za sledece cetiri godine. U svakom slucaju gori od onog SNS kadra nisu.

Djilas koga ces odmah pomenuti nije bio glavni politicki predstavnik te opcije. Pojavljivao se i finansirao ih verovatno jeste ali govorimo o glavnim politickim predstavnicima. I to su glasaci shvatili.

Interesantnije pitanje je kako desnica koja u Srbiji sigurno ima 15%-20% nije uspela da animira svoje birace.
predatortz predatortz 10:46 20.12.2023

Re: građanska desnica

Djilas koga ces odmah pomenuti nije bio glavni politicki predstavnik te opcije


Oni su bez Đilasa qratz na biciklu i to onom sa pomoćnim točkovima, dečijim.

Nema tu ni ideje, ni pameti, ni harizme, ni resursa, ni programa...

Ima samo činjenica da je ljudima dokurčio Vučić.

A Srbiji nakon ovih retarda ponajmanje trebaju diletanti.
Srbiji nakon ove bande trebaju ozbiljni, sposobni i ostvareni ljudi. Ne oni čija je jedina životna referenca da su krampom bušili cev u nekom potoku.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:02 20.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz
Djilas koga ces odmah pomenuti nije bio glavni politicki predstavnik te opcije


Oni su bez Đilasa qratz na biciklu i to onom sa pomoćnim točkovima, dečijim.

Nema tu ni ideje, ni pameti, ni harizme, ni resursa, ni programa...

Ima samo činjenica da je ljudima dokurčio Vučić.

A Srbiji nakon ovih retarda ponajmanje trebaju diletanti.
Srbiji nakon ove bande trebaju ozbiljni, sposobni i ostvareni ljudi. Ne oni čija je jedina životna referenca da su krampom bušili cev u nekom potoku.


Da je ovo tacno onda bi ljudi glasali Djilasa radi. Ali kako je on nesimpatican lik onda ne bi glasali upravo Djilasa radi. Nema smisla to sto pricas.

Meni Cuta nije simpatican lik ali vec rekoh bira se politicki predstavnik na odredjeno vreme a ne zet (da malo variram). A ti idealni ostvareni, ozbiljni i sposobni ljudi kakve zamisljas ne postoje ni u razvijenim demokratijama.

Inace, ovo sto zoves busenjem cevi sprecava da SNS ne razdeli sve resurse medju svojim tajkunima ili ih proda arapskim, kineskim i ruskim prijateljima. Ko god je spreman da se direktno na terenu usprotivi tome ima moje postovanje. To je patriotizam a ne pridrzavanje za sablju i ponavljanje izlizanih fraza. Opet, meni bi bilo draze da je Padobranac sad dobio 20% glasova.

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:54 20.12.2023

Re: građanska desnica


predatortz
Ima samo činjenica da je ljudima dokurčio Vučić.


Samo to.
Realna snaga im nije više od 15% niti može da poraste u nekom razumljivo doglednom periodu.
gvozden1 gvozden1 17:26 20.12.2023

Re: građanska desnica

vrabac_onaj

predatortz
Ima samo činjenica da je ljudima dokurčio Vučić.


Samo to.
Realna snaga im nije više od 15% niti može da poraste u nekom razumljivo doglednom periodu.

A i tih 15 je uglavnom sačinjeno od onog emancipovanijeg dela populacije, koji baš i ne naseda na propagandu, pa im je ovo budalesanje sa štrajkom glađu verovatno otužno.

Sve i da se izbori ponove, ako bi to izazvao Nestorović recimo, verujem da bi im ovo smanjilo rejting, a da bi deo njihovih glasača glasao nekog drugog, ili bi apstinirao.

Ne znam da li i oni sami veruju u to što pričaju o 40000 ljudi iz RS, jer izgleda da u to niko ne veruje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:21 20.12.2023

Re: građanska desnica

gvozden1


Sve i da se izbori ponove, ako bi to izazvao Nestorović recimo, verujem da bi im ovo smanjilo rejting, a da bi deo njihovih glasača glasao nekog drugog, ili bi apstinirao.

Ne znam da li i oni sami veruju u to što pričaju o 40000 ljudi iz RS, jer izgleda da u to niko ne veruje.


Mislim da bi uspeli da održe energiju ako bi to bilo za par meseci.

To o 40 000 iz RS je glupost, ali jesu pokrali, otprilike za nekoliko odbornika što je dovelo do ove pat pozicije.
Ja mislim da bi u ovakvoj situaciji bilo dobro ponoviti izbore, sa jakom kontrolom, ali bojim se da se sada svakakva trgovina odvija.

Ponoviću, uopšte ne isključujem mogućnost da na kraju balade gledamo tzv. "veliku koaliciju" SNS-SPN na vlasti u Beogradu. I to bez ponavljanja izbora.
mlatisa mlatisa 20:31 20.12.2023

Re: građanska desnica

gvozden
Ne znam da li i oni sami veruju u to što pričaju o 40000 ljudi iz RS, jer izgleda da u to niko ne veruje.

Да је тога било потврдио је премијер.

40000 делује претерано, али
неко из РС потврђује да је било 6K гласача из РС. Ако је и један гласао на БГ изборима БГ избори су били нерегуларни. А било их је најмање 6К.

Тaj broj је изрекао неки Пухало у Политици и не мења много али нешто ипак значи 29К мења првопласираног на БГ изборима. Поред тога зашто БГ? Мали Зворник, Ужице, Бања Ковиљача, Шабац су ближи.

Очигледно је постојала "криминална" намера. А добро дође и сада да додатно завађа народ.




predatortz predatortz 20:42 20.12.2023

Re: građanska desnica

Ако је и један гласао на БГ изборима БГ избори су били нерегуларни. А било их је најмање 6К.


Ako je jedan glasao, bilo bi poništeno glasanje za to glasačko mesto, nikako za Beograd.

Тaj broj је изрекао неки Пухало


Srđan Puhalo je sociolog, veoma kritičan prema vlastima u RS, da ne kažem da je prilično probosanski obojen.


vrabac_onaj vrabac_onaj 20:50 20.12.2023

Re: građanska desnica

Ma nema šanse i bez krađe da bi SPN bila prvoplasirana u BG. Ni jedna projekcija nije na to ukazivala.
Samo bi razlika bila manja.
predatortz predatortz 20:56 20.12.2023

Re: građanska desnica

vrabac_onaj
Ma nema šanse i bez krađe da bi SPN bila prvoplasirana u BG. Ni jedna projekcija nije na to ukazivala.
Samo bi razlika bila manja.


Verujem da si u pravu, ali ovakva muljanja jedne strane i reakcija sa priličnim naduvavanjem druge strane su prilično toksične po odnose Srbije i Republike Srpske.

A ja priznajem da je meni to mnogo značajnije od nekih drugih stvari, pa verovatno imam mnogo emotivniji pogled na celu stvar.

Realno, svi znamo da Dodik za takve stvari nije u poziciji da Vučiću kaže neću i odjebi!
Ja bih najviše voleo da jeste i da je upravo to i uradio.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:01 20.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz

Verujem da si u pravu, ali ovakva muljanja jedne strane i reakcija sa priličnim naduvavanjem druge strane su prilično toksične po odnose Srbije i Republike Srpske.

A ja priznajem da je meni to mnogo značajnije od nekih drugih stvari, pa verovatno imam mnogo emotivniji pogled na celu stvar.


Ma znam bre. I mene to boli a mogu da zamislim tebe.
Pa zar ne vidiš da i ja sve vreme insistiram da je toliki broj iz RS ordinarna glupost.

I da, vidim sad da može da se protumači pogrešno.
Ono "vernicima ne vredi objašnjavati" se nije odnosilo na tebe, nego na "vernika" kojem si pokušavao da objasniš.
predatortz predatortz 21:08 20.12.2023

Re: građanska desnica

Ma znam bre. I mene to boli a mogu da zamislim tebe.


Toliko da bih dva glavna aktera, a svi znamo ko su, najrađe iznabadao čizmom u vugla ako mi veruješ.

Jer kockanje sa stvarima sa kojim se kockaju ne zaslužuje drugu reakciju.

Samo, ova kalakotra koja je sad krenula da oko toga kroji priču ima još manji osećaj za značaj nacionalnog jedinstva.

E, to je ono što me jebe!

Što ovo koje sad imamo smatram upljuvanim patosom, a alternativu crvotočinom ispod tog patosa.

Ona zdrava sredina, razumna i svesna, vrti se oko 5%!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:19 20.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz


Što ovo koje sad imamo smatram upljuvanim patosom, a alternativu crvotočinom ispod tog patosa.



A jebiga, to smo mi, Srbi u trećoj deceniji 21. veka.
Možemo samo da se potrudimo da bude bolje.
Ili, dovoljno smo matori obojica, dignemo ruke, da oteramo sve u kurac, idemo na pecanje, šetamo džukca po planinama, okopavamo bašticu iza kuće, slikamo...šta god je kome volja i čini mu zadovoljstvo.
bata_nimbus bata_nimbus 23:07 20.12.2023

Re: Ре: грађанска десница

predatortz

Вучић неће да падне док грађанска десница не узме неки солиднији проценат типа 15-20% гласова.


И док они који се представљају као грађанска, савремена левица, не експонирају ликове који нису антипатични већинском профилу неопредељеног глаача у Србији.

Узела би патриотска десница и 25% (око 15% од апстинената, остало од нормалног света чији су гласови расути свукуда), и то би сигурно довело до слома садашњег режима. Зато формирање такве опције спречавају и кркани навласти, и лефтарди (иза каквогод се наслова крили) и западни пријатељи.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:34 20.12.2023

Re: građanska desnica


Ovo je tvoj subjektivan sud i prirodno je da kao glasac desnica ne simpatises gradjansku opciju - ne mogu je nazvati levom posto je to neki mischmasch.


aha, cek da vidim sta smo imali. oni sto se zalazu za teritorijalni integritet drzave (svake, pa i svoje) - oni su desnica? levica se dakle ne zalaze za teritorijalni integritet?

siriza dok je bila na vlasti se cujem odrekla teritorijalnog integriteta grcke?
laburisti (to je valjda gradjanska opcija u UK ) se zalazu da se foklandi vrate argentini?

zelenski je desnicar? jebote otkud onda svako jutro dnevna doza zelenskog na n1? jos malo pa kao vucic u dnevniku





promoter promoter 06:06 21.12.2023

Re: građanska desnica

vrabac_onaj
gvozden1


Sve i da se izbori ponove, ako bi to izazvao Nestorović recimo, verujem da bi im ovo smanjilo rejting, a da bi deo njihovih glasača glasao nekog drugog, ili bi apstinirao.

Ne znam da li i oni sami veruju u to što pričaju o 40000 ljudi iz RS, jer izgleda da u to niko ne veruje.


Mislim da bi uspeli da održe energiju ako bi to bilo za par meseci.

To o 40 000 iz RS je glupost, ali jesu pokrali, otprilike za nekoliko odbornika što je dovelo do ove pat pozicije.
Ja mislim da bi u ovakvoj situaciji bilo dobro ponoviti izbore, sa jakom kontrolom, ali bojim se da se sada svakakva trgovina odvija.

Ponoviću, uopšte ne isključujem mogućnost da na kraju balade gledamo tzv. "veliku koaliciju" SNS-SPN na vlasti u Beogradu. I to bez ponavljanja izbora.

Zar Vučić i Nestorović nemaju većinu u gradu?
maksa83 maksa83 08:59 21.12.2023

Re: građanska desnica


Anđa principijelno ne dolazi na moje blogove od kad sam vas kolektivno poizbacivao zbog asocijalnog ponašanja, pa nije u situaciji da vam odgovori na ove prozivke, te su u tom smislu komentari koji se bave njome obrisani. Hvala na razumevanju.

zoja444 zoja444 09:41 21.12.2023

Re: građanska desnica

hahaha makso, premazan si svim farbama.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:18 21.12.2023

Re: građanska desnica

vrabac_onaj
predatortz

Verujem da si u pravu, ali ovakva muljanja jedne strane i reakcija sa priličnim naduvavanjem druge strane su prilično toksične po odnose Srbije i Republike Srpske.

A ja priznajem da je meni to mnogo značajnije od nekih drugih stvari, pa verovatno imam mnogo emotivniji pogled na celu stvar.


Ma znam bre. I mene to boli a mogu da zamislim tebe.


siroma se presamitio od bolova..
lažni glasači se tišću u buragu a đilas se preprejčio na izlazu..
muke
predatortz predatortz 10:21 21.12.2023

Re: građanska desnica

tišću


šta ovo znači?
gvozden1 gvozden1 10:39 21.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz
tišću


šta ovo znači?

Ja treba da ti prevodim:)
Stiskaju, guraju....

To ti je ono kad se nema odgovor na suštinu, pa se beži u bukvalno značenje istrgnutih reči.
Bol se tumači bukvalno, ko bol u stomaku, a suština je osećaj da se nekome nanosi šteta, da se radi o pogrešnom potezu....

Primer sa POGINI je iz te grupe argumenata, istrgneš jednu reč i tumačiš je najbukvalnuje moguće, i to kao zvuči strašno.
maksa83 maksa83 10:42 21.12.2023

Re: građanska desnica


Primer sa POGINI je iz te grupe argumenata, istrgneš jednu reč i tumačiš je najbukvalnuje moguće, i to kao zvuči strašno.

Huči pošto voliš slike može malo enigmatike.

Pogodite zagonetnu ličnost.



Dž. pomoć: nije svirao ni u Stounsima ni u Bitlsima.

Za dalje hintove bih morao da skidam poene.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 21.12.2023

Re: građanska desnica

gvozden1
predatortz
tišću


šta ovo znači?

Ja treba da ti prevodim:)
Stiskaju, guraju....

To ti je ono kad se nema odgovor na suštinu, pa se beži u bukvalno značenje istrgnutih reči.
Bol se tumači bukvalno, ko bol u stomaku, a suština je osećaj da se nekome nanosi šteta, da se radi o pogrešnom potezu....

Primer sa POGINI je iz te grupe argumenata, istrgneš jednu reč i tumačiš je najbukvalnuje moguće, i to kao zvuči strašno.


fakat i izgibe u nastojanjima da pokaže kako opozicija laže a i vara druže sudija a đilas 600 miliona da ne pominjemo
tessa1 tessa1 10:51 21.12.2023

Re: građanska desnica

šta ovo znači?


Znači da je zajedljiva na tebe opasno, a ti meka srca.

Skontala (što bi rekao NadN) da dobije koji lajk ako piša po šemi na sve strane i to je to. Influenserka.



Meni je najbolje bilo ono kad te dribla radi škole Drinka a tri dana prije toga priča kako njena djeca idu u škole engleske kraj kojih su ovi izBosne i Srbije ono što je prije, prije toga rekla: ostalo sve što ne valja..

Nevjerovatno. Tadejus, koji ti je krasni? Naravno da je čovjeku bitno i krivo, sutra će mu neko kao što reče familiju radi ijekavskog prozivati.


Ako ste se ti i tvoje sestre ugradile u Srbiju i muzete je lukavije, on ima za kim i zašto da brine..

tessa1 tessa1 10:54 21.12.2023

Re: građanska desnica

Jel muslimanka, koji je kurac?

Šta izigravaš ti?

I otkud da je radila u SNS?
gvozden1 gvozden1 11:14 21.12.2023

Re: građanska desnica

kako opozicija laže a i vara

A ne laže i ne vara?

predatortz predatortz 11:54 21.12.2023

Re: građanska desnica

Nevjerovatno. Tadejus, koji ti je k krasni? Naravno da je čovjeku bitno i krivo, sutra će mu neko kao što reče familiju radi ijekavskog prozivati.


Khm, profesorka informatike juče mlađeg sina pitala što se ne vrati u Republiku Srpsku.
Čim obavim neki sastanak idem u školu da joj objasnim neke stvari.
Ne verujem da će joj biti drago zbog susreta.
tessa1 tessa1 12:06 21.12.2023

Re: građanska desnica

Khm, profesorka informatike juče mlađeg sina pitala što se ne vrati u Republiku Srpsku.
Čim obavim neki sastanak idem u školu da joj objasnim neke stvari.
Ne verujem da će joj biti drago zbog susreta.


Prije nekoliko god sam čim dođoh na Twitter vidjela piše neki tj poželio ukidanje RS, kliknem na preporuke, među prvih 15, tri opajdare sa bloga?

Ljudi samo sada žive ono što kriju već godinama, što su potiskivali..


Evo vidiš, oni se bave tobom i Đilasom kojeg su do juče mrzili kako kaže Free, a niko ne traži dokaze na granici BiH, ne zato što oni sumnjaju da neće dobiti informaciju, ne sumnjaju ni u BiH nego ih boli k, nije im u interesu naći odgovore kad se mogu sa tih 40.000 igrati kao koskom.. ili kao džukela Tadejus krpenom loptom.


I imaš drugu grupu, ovi što em naglašavajući da smo mi Bosanci oni govore: mi nismo isto, em se sa Sarajevom ahbabe u smislu: ne volim ni mi međede iz RS (ali to je latentno zagovaranje genocida, etničko čišćenje nije dovoljno jer bi opet neki došli u Srbiju, ne svi, ovi sa krilima mogu i do Kalifornije letjeti)


I onda je čudno čime animira ljude Vučić?, ali im nije čudno da 50% stanovnika Beograda njihovih gradskih nije niko animirao, nisu izašli na izbore, zašto?
maksa83 maksa83 12:08 21.12.2023

Re: građanska desnica

Khm, profesorka informatike juče mlađeg sina pitala što se ne vrati u Republiku Srpsku.
Čim obavim neki sastanak idem u školu da joj objasnim neke stvari.

Moj prvi impuls je da kažem da joj se najebeš mile majke, ali neće ni otog biti bolje.

Svakako treba da odeš da razgovaraš sa njom.

P.S. Ja sam u tim situacijama (i sličnim) uvek za to da se objavi ime i prezime, verujem u reflektore na budalu i indviidualnu odgovornost. Ako hoćeš da napišeš nešto o svemu tome meni nije frka da to ovde objavim, uz punu svest o kratkim dometima ovog mesta.
promoter promoter 14:33 21.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz
Nevjerovatno. Tadejus, koji ti je k krasni? Naravno da je čovjeku bitno i krivo, sutra će mu neko kao što reče familiju radi ijekavskog prozivati.


Khm, profesorka informatike juče mlađeg sina pitala što se ne vrati u Republiku Srpsku.
Čim obavim neki sastanak idem u školu da joj objasnim neke stvari.
Ne verujem da će joj biti drago zbog susreta.

Molim te da joj jebeš mater i u moje ime.
I to ne jednom, nego tri puta.
Samo toliko .
tessa1 tessa1 15:01 21.12.2023

Re: građanska desnica

Jel muslimanka, koji je kurac?


Moram ovde dopisati za funkcionalne nepismene i one zaposjednute demonima,


muslimanka bilo gdje na planeti, ne samo iz BiH u mom svijetu može reći: boli me guzica, pocrkajte svi..


Ali ako je Srpkinja evo ja ne mogu otkriti kakvi su njeni interesi da na propast dolijeva ulje, i ulje i vatru, i sva važna, jebe nas iz Londona i Kruga dvojke kojem pripada jer je ona iz i Beograda i Londona a mi smo seljoberija iz RS?
bata_nimbus bata_nimbus 15:14 21.12.2023

Re: Ре: грађанска десница

predatortz
Невјероватно. Тадејус, који ти је к красни? Наравно да је човјеку битно и криво, сутра ће му неко као што рече фамилију ради ијекавског прозивати.


Khm, професорка информатике јуче млађег сина питала што се не врати у Републику Српску.
Чим обавим неки састанак идем у школу да јој објасним неке ствари.
Не верујем да ће јој бити драго због сусрета.

Па ел ће се враћате? Шта ћете овде кад вас нико не воли?
Идите тамо где влада братство-јединство, идите у ваше Јајце , Дрвар и Бихаћ од чијих се традиција не одричете, идите, срећно вам било исто ко Цирногорцима.
Водите са собом и Вучућа и Ђиласа и Вулина и Љубана Карана и шесто генерала што су заузели бусију у Биограду. Ето вам Брнабићка, мали и Чадеж као бонус. Идите, јебло вас весло и и доласку и у одласку.
predatortz predatortz 15:49 21.12.2023

Re: Ре: грађанска десница


Па ел ће се враћате?


Ne! Ne vraćamo se!

Za ostalo napisano - jebali te i Leka i Krcun i Ratko Dražević.
Psi čankolizi, slepi izvršioci pokolja u kom su ginuli moji.
Jebo te i Sloba, i Arkan, i luda kučka iz Požarevca, i njen tata Moma, i svi sremski partizani koji su nam se kurca napušili na četničkoj Majevici.

A napuši se i ti!

predatortz predatortz 15:58 21.12.2023

Re: građanska desnica


P.S. Ja sam u tim situacijama (i sličnim) uvek za to da se objavi ime i prezime, verujem u reflektore na budalu i indviidualnu odgovornost. Ako hoćeš da napišeš nešto o svemu tome meni nije frka da to ovde objavim, uz punu svest o kratkim dometima ovog mesta.


Hvala na ponudi!
GospoDŽa je prvo negirala da je to uopšte rekla, pa onda da dete nije razumelo šalu.
Rekao sam da sam ja šalu odlično razumeo i da umem jako lepo da se šalim, pa možemo zajedno da pričamo šale ili da se ona mane ćoravog posla.
Uzgred sam saznao da je prošle školske godine isto rekla jednoj devojčici čiji su došli iz Knina.
Stavio sam joj do znanja da i to znam.
Kao i sve sline u sličnoj situaciji ispratila me je kao da prati brata, pohvalila moje lepe plave oči i rekla da su verovatno i lepše kad nisu ljute.

Od klinca mi stigla poruka da ga je zagrlila na hodniku i pričala mu neke bajke o tome da se ona samo šalila.

Za ocenu ne brinem, tu mu ništa ne može, dete jako lepo zna ono što je u programu i dosta preko toga.


maksa83 maksa83 16:14 21.12.2023

Re: građanska desnica

Kao i sve sline u sličnoj situaciji ispratila me je kao da prati brata, pohvalila moje lepe plave oči i rekla da su verovatno i lepše kad nisu ljute.

Trebalo je da se nasmešiš i onako skromno spustiš pogled i kažeš "a nije to ništa specijalno kod nas na Marsu svi tako..."



predatortz predatortz 16:18 21.12.2023

Re: građanska desnica

maksa83
Kao i sve sline u sličnoj situaciji ispratila me je kao da prati brata, pohvalila moje lepe plave oči i rekla da su verovatno i lepše kad nisu ljute.

Trebalo je da se nasmešiš i onako skromno spustiš pogled i kažeš "a nije to ništa specijalno kod nas na Marsu svi tako..."






Ovo mi super za zezanje žene! Ono, ja sam više biće sa Marsa, a ti seljanka iz xxxxxx!

Ovaj čovek se odlično provodi! Ubeđen sam da zajebava narod.
maksa83 maksa83 16:37 21.12.2023

Re: građanska desnica

Ovaj čovek se odlično provodi! Ubeđen sam da zajebava narod.

Možda se on zajebava ali sledbenici ga kapiraju mrtvoozbiljno, tvrdo avax krilo.

Ja sam njega "upoznao" tako što smo posle vodanja manjeg deteta ovamo i onamo i provedenog 1. rođendana u bolnici nekako uspeli da se dokopamo njega, tada vrl izvikanog dečijeg pulmologa ("najbolji u regionu, kod njega dovode decu iz radiusa od 500km" i sl.) , i to je koštalo bogami nešto tipa (tako mi ostalo u glavi) 18000 RSD, što nije malo para za pregled, pogotovo pre 14 godina. On ga je pogledao i rekao "šta god radili ili ne radili ti problemi će nestati sami od sebe" i bio je u pravu. Neki ljudi imaju sa njim drugačija iskustva, neki opet dobra, lekar ko lekar, promašuje i pogađa.

U međuvremenu je počeo ozbiljno da lupeta, tipa "soda bikarbona je lek za rak", prodaje lekovite piramide od oniksa, i sl. majmunisanja, a to već nije smešno.
predatortz predatortz 16:57 21.12.2023

Re: građanska desnica

maksa83
Ovaj čovek se odlično provodi! Ubeđen sam da zajebava narod.

Možda se on zajebava ali sledbenici ga kapiraju mrtvoozbiljno, tvrdo avax krilo.

Ja sam njega "upoznao" tako što smo posle vodanja manjeg deteta ovamo i onamo i provedenog 1. rođendana u bolnici nekako uspeli da se dokopamo njega, tada vrl izvikanog dečijeg pulmologa ("najbolji u regionu, kod njega dovode decu iz radiusa od 500km" i sl.) , i to je koštalo bogami nešto tipa (tako mi ostalo u glavi) 18000 RSD, što nije malo para za pregled, pogotovo pre 14 godina. On ga je pogledao i rekao "šta god radili ili ne radili ti problemi će nestati sami od sebe" i bio je u pravu. Neki ljudi imaju sa njim drugačija iskustva, neki opet dobra, lekar ko lekar, promašuje i pogađa.

U međuvremenu je počeo ozbiljno da lupeta, tipa "soda bikarbona je lek za rak", prodaje lekovite piramide od oniksa, i sl. majmunisanja, a to već nije smešno.


Ne znam šta bih ti rekao...
Slabo ja to pratim, a ono što ukačim vidim da čovek ozbiljno lupa. Ne deluje neinteligentno, a lupa kao da ima dva razreda škole.
Prvo što mi pada na pamet je da je neka vrsta egzibicionizma u pitanju.

U svakom slučaju, štetan lik taman i da se zajebava.
Što kažeš, budale koje ga ozbiljno shvataju se ne zajebavaju.
Što je najgore, ako u pitanju nije neko prelivanje glasova, nije ih malo!
bata_nimbus bata_nimbus 17:01 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

predatortz

Па ел ће се враћате?


Не! Не враћамо се!

За остало написано - јебали те и Лека и Крцун и Ратко Дражевић.
Пси чанколизи, слепи извршиоци покоља у ком су гинули моји.
Јебо те и Слоба, и Аркан, и луда кучка из Пожаревца, и њен тата Мома, и сви сремски партизани који су нам се курца напушили на четничкој Мајевици.

А напуши се и ти!


И весло и воз без возног реда.
gvozden1 gvozden1 17:23 21.12.2023

Re: građanska desnica

Od klinca mi stigla poruka da ga je zagrlila na hodniku i pričala mu neke bajke o tome da se ona samo šalila

Pa bre uplašila se ljiga, jasno je.
Nema to dostojanstva, nema ličnost, nema ništa osim mržnje.

I straha od gubitka posla, ili od neke kazne.

Tu je trebalo skota gađati, tu gde je boli, prijavljivati je direktoru, kome već.
Sad je to bar lako, a nije ni kasno.


gedza.73 gedza.73 17:25 21.12.2023

Re: građanska desnica

Ne znam šta bih ti rekao.

Imao je jednu jedinu dobru foru (verujem da je nečija ali sam od njega čuo). Ostalo čovek lupeta za medalju. masno slaže i vernici progutaju kao nepobitnu istinu. Meni još uvek šiba dopamin. Stranka koja je naslednica Komunističke partije Srbije, devedesetih drmala Srbijom, od koje su često zavisile vlade, resursi, deirektori, pare, stranačka infrastruktura samo dva procenta više.
Što kažeš, budale koje ga ozbiljno shvataju se ne zajebavaju.

Komšija me sinoć ubeđuje kako su kod premudrog Nestora intelektualci u stranci. Reko jel oćeš sad ovde da se posvađamo na krv i nož ili da ostanemo dobri i pričamo o vremenskoj prognozi.
Što je najgore, ako u pitanju nije neko prelivanje glasova, nije ih malo!

Skoro iste procente koje je pokupio u Srbiji je dobio i od dijaspore u Nemačkoj.

predatortz predatortz 18:11 21.12.2023

Re: građanska desnica

Tu je trebalo skota gađati, tu gde je boli, prijavljivati je direktoru, kome već.
Sad je to bar lako, a nije ni kasno.


Ma ne, ako je ona kučka ne želim da njena deca to ispaštaju.

Ko je jebe, veće joj je poniženje to što je danas bila onoliko snishodljivs i jadna.
Svesna je ona toga.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:07 21.12.2023

Re: Ре: грађанска десница

predatortz


Ne! Ne vraćamo se!

Za ostalo napisano - jebali te i Leka i Krcun i Ratko Dražević.
Psi čankolizi, slepi izvršioci pokolja u kom su ginuli moji.
Jebo te i Sloba, i Arkan, i luda kučka iz Požarevca, i njen tata Moma, i svi sremski partizani koji su nam se kurca napušili na četničkoj Majevici.

A napuši se i ti!



E taj tip je ozbiljjna ozbiljna budala, znam ga sa nekih drugih zabiti interneta.
Vodi krstaški rat protiv Srba iz Bosne, Crne Gore i svih ostalih "nesrbijanaca" več, pa moglo bi se reči, decenijama.

I to ono, mržnja koja isijava.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:16 21.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz
tišću


šta ovo znači?


jebote pa ni ti nisi izverziran sa govorom tih krajeva.
aj razumem, onog Sinišu sa Ristom, ali ti bi več trebalo da razumeš sve raznolikosti Srpske :)

tako sam i ja prvi put bio zaprepašćen kada sam ćuo "pršću" ili "pršće" (u prevodu prskaju ili prska).

posle sam se navikao, mada se i ćerka i ja i dalje sobalimo od smeha kada čujemo npr. "pršće to crevo" :)
predatortz predatortz 20:23 21.12.2023

Re: građanska desnica

jebote pa ni ti nisi izverziran sa govorom tih krajeva.


Veruj mi da nisam. Krajina i severoistok nemaju puno zajedničkog ni u govoru, ni u mentalitetu.
Tamo pre rata uopšte nisam išao, osim u prolasku kad idem za Zagreb.

Ovo nije nikakav vrednosni sud, oni će isto reći za Tuzlu.

Prosto, geografija.

Meni je simpatično ovo "maket" koje tess često koristi. Verovatno znači pomeriti.

Ovo "tišču se" mi bi u žargonu rekli "gužvaju se", "nagužvali se".
shmoo shmoo 20:24 21.12.2023

Re: Ре: грађанска десница

bata_nimbus
predatortz
Невјероватно. Тадејус, који ти је к красни? Наравно да је човјеку битно и криво, сутра ће му неко као што рече фамилију ради ијекавског прозивати.


Khm, професорка информатике јуче млађег сина питала што се не врати у Републику Српску.
Чим обавим неки састанак идем у школу да јој објасним неке ствари.
Не верујем да ће јој бити драго због сусрета.

Па ел ће се враћате? Шта ћете овде кад вас нико не воли?
Идите тамо где влада братство-јединство, идите у ваше Јајце , Дрвар и Бихаћ од чијих се традиција не одричете, идите, срећно вам било исто ко Цирногорцима.
Водите са собом и Вучућа и Ђиласа и Вулина и Љубана Карана и шесто генерала што су заузели бусију у Биограду. Ето вам Брнабићка, мали и Чадеж као бонус. Идите, јебло вас весло и и доласку и у одласку.



Једи говна бре, мајмунчино!

Ти ниси нимбус него најобичнији бамбус.

И ти си ми као нека патриотска десница у Србији?

Ма носи се бре, лицемеру један.

Бивши Титов пионир који је напрасно ушао први пут у цркву у својим средовечним годинама и изненада се осетио Србином пред старост.

Боље би нам било у Србији да сте ти и теби слични одавно отишли одавде.

И док сам ја жив нећеш ти, богами, никога протеривати из Србије без обзира на националност, вероисповест и порекло.

И то ти кажем ја којем не можеш да помињеш ни весло ни воз без возног реда у Србији већ стотинама година.

Скоте један!

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:28 21.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz

Veruj mi da nisam. Krajina i severoistok nemaju puno zajedničkog ni u govoru, ni u mentalitetu.
Tamo pre rata uopšte nisam išao, osim u prolasku kad idem za Zagreb.

Ovo nije nikakav vrednosni sud, oni će isto reći za Tuzlu.

Prosto, geografija.

Meni je simpatično ovo "maket" koje tess često koristi. Verovatno znači pomeriti.

Ovo "tišču se" mi bi u žargonu rekli "gužvaju se", "nagužvali se".


Meni nije bilo teško da uhvatim pravilo, bilo mi znamljivo, a malo mi i mozak takav, zaludan, pa svuda traži pravila :)

Svi ti glagoli koji imaju to "sk"

tiskaju - tišću
prskaju - pršću
vriskaju - vrišću

itd.
bata_nimbus bata_nimbus 20:32 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

vrabac_onaj
предатортз


Не! Не враћамо се!

За остало написано - јебали те и Лека и Крцун и Ратко Дражевић.
Пси чанколизи, слепи извршиоци покоља у ком су гинули моји.
Јебо те и Слоба, и Аркан, и луда кучка из Пожаревца, и њен тата Мома, и сви сремски партизани који су нам се курца напушили на четничкој Мајевици.

А напуши се и ти!



Е тај тип је озбиљјна озбиљна будала, знам га са неких других забити интернета.
Води крсташки рат против Срба из Босне, Црне Горе и свих осталих "несрбијанаца" веч, па могло би се речи, деценијама.

И то оно, мржња која исијава.

Чуј: "крсташки рат!"!!! Ма дај, много је... Јесте да ме је Слободан Антонић прогласио мал` не вођом тајног србијанског покрета отпора, али Ричард Лавље Срце да сам, то је ипак сувише.
И није баш деценијама. А ко је ту будала, или да сам ја ипак у праву, морате ценити по ономе како нам изгледа држава и ко је води.
predatortz predatortz 20:42 21.12.2023

Re: Ре: грађанска десница


E taj tip je ozbiljjna ozbiljna budala, znam ga sa nekih drugih zabiti interneta.


Što je najgore, ja ga po ranijim komentarima smatrao za normalnog i zanimljivog čoveka.

Kaže, srpski nacionalista?

Qratz moj!

Srpski nacionalista ne deli Srbe na "odavde" i "odande".

Srpskom nacionalisti Srbin je Srbin!

No, imamo i mi preko ovakve budale, nismo ni mi bez njih.

Oni pola Srbije smatraju za Cigane i tvrde isto što i ovaj pavijan - da nas takvi koče i da nas zbog takvih svet prezire.

milisav68 milisav68 20:46 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

bata_nimbus
И није баш деценијама. А ко је ту будала, или да сам ја ипак у праву, морате ценити по ономе како нам изгледа држава и ко је води.

A ti junak došao u ovu zabit od interneta da širiš ideje tako što ćeš da se istreseš na neke fotone ili što kaže domaćin, na sličicu (koju on nema).
predatortz predatortz 20:48 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

milisav68
bata_nimbus
И није баш деценијама. А ко је ту будала, или да сам ја ипак у праву, морате ценити по ономе како нам изгледа држава и ко је води.

A ti junak došao u ovu zabit od interneta da širiš ideje tako što ćeš da se istreseš na neke fotone ili što kaže domaćin, na sličicu (koju on nema).


Nemoj tako, vidiš da čovek ovde ima dosta pristalica, da ne kažem pristaša jer stav vuče na ustašu.
tessa1 tessa1 20:49 21.12.2023

Re: građanska desnica

Meni je simpatično ovo "maket" koje tess često koristi. Verovatno znači pomeriti.


Da, da, koristim često

Hoćeš se maket čovječe


Nisam ni primjetila. :)


Maket je kao japanska riječ :))



Ček, jel Bata onaj tip što priča na Twitteru kako su Švabe timarili konje po srpskim domaćinstvima, kupovali vino od srpskog domaćina i dječici srpskoj djelili bombone?
predatortz predatortz 20:50 21.12.2023

Re: građanska desnica

Ček, jel Bata onaj tip što priča na Twitteru kako su Švabe timarili konje po srpskim domaćinstvima, kupovali vino od srpskog domaćina i dječici srpskoj djelili bombone?


Nemam pojma, nema me na Tviteru.
bata_nimbus bata_nimbus 20:51 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

predatortz

Е тај тип је озбиљјна озбиљна будала, знам га са неких других забити интернета.


Што је најгоре, ја га по ранијим коментарима сматрао за нормалног и занимљивог човека.

Каже, српски националиста?

Qratz мој!

Српски националиста не дели Србе на "одавде" и "оданде".

Српском националисти Србин је Србин!

Но, имамо и ми преко овакве будале, нисмо ни ми без њих.

Они пола Србије сматрају за Цигане и тврде исто што и овај павијан - да нас такви коче и да нас због таквих свет презире.


Не, не... био некад српски националиста. Ја са Вучићем и његовим крканима, нити са Шешељом, Бјелогрлићем и Чанком, ни са нпр. народом у Бусијама, што су избегли у Србију па једну улицу назвали по аустроугарском генералу Боројевићу, итд... не могу и нећу заједно. Одбијам! Ако су то и такви Срби, ја нисам Србин.
Зато сам се на попису ијаснио као Србијанац. ЈБГ. нацинална мањина.
predatortz predatortz 20:55 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница


Не, не... био некад српски националиста. Ја са Вучићем и његовим крканима, нити са Шешељом, Бјелогрлићем и Чанком


Zanimljivo, nemam ni ja.
No, debilno bi bilo da znog toga menjam ono što su svi moji pre mene bili.

U svakom slučaju, živ ti meni bio rođače!

Nisi ni prvi ni poslednji koji me je ovako častio i želeo da me otprati.

Ne jebem ja to preterano, ogugl'o...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:58 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

predatortz


da ne kažem pristaša jer stav vuče na ustašu.


Inače, ustaša je srpska reč, hercegovačka :)

Tako su sebe nazivali učesnici Nevesinjske puške. Pa je tako, Milan naseljavao "ustaše" iz Hercegovine po Topličkom kraju u Srbiji, posle sloma ustanka. Gledao dokument svojim očima.
tessa1 tessa1 20:58 21.12.2023

Re: građanska desnica

Nemam pojma, nema me na Tviteru.


Pretprošlo moje gostovanje na Twitteru vidjela sam te bravure i podjelila ovde, šteta je da ne viditi i vi. :)
predatortz predatortz 21:02 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

Inače, ustaša je srpska reč, hercegovačka :)


Inače, ustaše uglavnom i jesu bivši Srbi. Zagorci, autohtoni Hrvati su miran narod i uglavnom su bežali od rata ili su bili domobrani.


Nego, ovde imamo novu pojavu. Srbijančenje Srba, neke nove Montenigerijane, samo nisam ukačio ko im je ovdašnji Sekula Drljević.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:10 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

predatortz


Nego, ovde imamo novu pojavu. Srbijančenje Srba, neke nove Montenigerijane, samo nisam ukačio ko im je ovdašnji Sekula Drljević.


Uf, velika je konkurencija.

Sad ja mogu da razumem ogorčenost starog Beograda na 6. ličku, 7. banijsku i ne znam koju crnogorsku. Naslušao sam se toga po slavama ko klinac. Nikada mi to nije bilo simpatično, ali sam se trudio da razumem, okej kao neka trauma.

Ali mi nije jasno kako su sada potomci tih partizanskih divizija najglasniji u tome


predatortz predatortz 21:13 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

Sad ja mogu da razumem ogorčenost starog Beograda na 6. ličku, 7. banijsku


I ja! I moje su ubijali, palili i pljsčkali.


Ali mi nije jasno kako su sada potomci tih partizanskih divizija najglasniji u tome


Pa jeb'o te, rođeni ovde
Njihov grad, ovo, ono...

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:19 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница


Aj da stanemo, preći će u č/p pa će Maksa da se ljuti, a nije red (a ni srpski) da ljutimo domaćina :)
predatortz predatortz 21:24 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

vrabac_onaj

Aj da stanemo, preći će u č/p pa će Maksa da se ljuti, a nije red (a ni srpski) da ljutimo domaćina :)


Ko ga jebe!

Šalim se, sasvim ok što se mene tiče.

Inače č/p priče i mene počinju da smaraju.
Što smo imali da kažemo rekli smo već po sto puta. Niko mišljenje nije promenio, niti će.
Stvarno postaje besmisleno.

bata_nimbus bata_nimbus 21:25 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

milisav68
бата_нимбус
И није баш деценијама. А ко је ту будала, или да сам ја ипак у праву, морате ценити по ономе како нам изгледа држава и ко је води.

А ти јунак дошао у ову забит од интернета да шириш идеје тако што ћеш да се истресеш на неке фотоне или што каже домаћин, на сличицу (коју он нема).

Јок, бре. Размењујемо мишљења.
milisav68 milisav68 21:32 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

bata_nimbus
milisav68
бата_нимбус
И није баш деценијама. А ко је ту будала, или да сам ја ипак у праву, морате ценити по ономе како нам изгледа држава и ко је води.

А ти јунак дошао у ову забит од интернета да шириш идеје тако што ћеш да се истресеш на неке фотоне или што каже домаћин, на сличицу (коју он нема).

Јок, бре. Размењујемо мишљења.

Pa si mi zato zamenio font u citatu.

Tanak si ti igrač za mene.

maksa83 maksa83 21:37 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

Ko ga jebe!

Ma džaba vam, fali vam magičnin sastojak.

Mene č vs p samo smori to mogu da preskrolujem ali sedamdeset puta po tri reda u kojima se ređaju banalne uvrede ću da spalim da ne trepnem.
gvozden1 gvozden1 21:38 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

vrabac_onaj
"nesrbijanaca"

Jel ovde stajao neki drugi izraz, ili se meni učinilo?
tessa1 tessa1 21:39 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

A ti junak došao u ovu zabit od interneta da širiš ideje tako što ćeš da se istreseš na neke fotone ili što kaže domaćin, na sličicu (koju on nema).


Ne primajte se, čovjek je trol, dupli nalog, što reče Pajić dobro još prije 5 god, ovde niko novi nije došao 5 god, sad je to 10..

Preporuke su isto okej, da se ne opustite, virkaju duše iz mraka, žmirkaju na nas.. preporuke su kao opipavanje pulsa onih koji dolaze samo čitati a misle da su nevidljivi, čujemo kako im srce kucka..
bata_nimbus bata_nimbus 21:40 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

predatortz
Иначе, усташа је српска реч, херцеговачка :)


Иначе, усташе углавном и јесу бивши Срби. Загорци, аутохтони Хрвати су миран народ и углавном су бежали од рата или су били домобрани.


Аууу... не знаш ти историју тих мирољубивих, рођо, и то новију, ХХ века...

И да ти кажем, па да завршимо са овим под-панелом - Србијанци су тешко дискриминисани у Србији, ево 80 година. То је ствар егзактна, никаква надри-теорија.
И друго, важније, а као последица првог - Србија је завршена прича. Више да се опорави не може. Ово како је сад, само ће горе да буде. Народ Шумадије и Поморавља је сасвим клонуо, и то се види. Без тог народа нема ни Србије а, коначно, ни српства. Ја са тешком, неописивом горчином то кажем, али нећу да жмурим пред оним што је тако видљиво.
gvozden1 gvozden1 21:47 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Народ Шумадије и Поморавља је сасвим клонуо, и то се види. Без тог народа нема ни Србије

Nije im prvi put.
Klonuli su bili i pod Turcima, generacije se rađale i umirale u uverenju da su oni tu da budu potčinjeno roblje, rajetinski mentalitet se smatrao normalnim, bio široko rasprostranjen, a onda se pojavi Karađorđe.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:49 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

gvozden1
vrabac_onaj
"nesrbijanaca"

Jel ovde stajao neki drugi izraz, ili se meni učinilo?


Jeste, ali je kada je u pitanju konkretna osoba na koju sam referisao ovaj prikladniji. Pošto se koliko ja pamtim on uglavnom poziva na "srbijanstvo".

Ali možeš ga slobodno zameniti sa "šumadinstvo" tj. "nešumadinstvo", ista je mentalna matrica.
milisav68 milisav68 21:50 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

tessa1
Ne primajte se,

Ma ko se prima, gledam basket paralelnom montažom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:51 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

a onda se pojavi Karađorđe.


Iz Brda.
Onih Brda iz "Crna Gora i Brda".
tessa1 tessa1 21:52 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

Ma ko se prima, gledam basket paralelnom montažom.

Pravo veliš, odoh i ja svojim poslom. :)
predatortz predatortz 21:53 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Србијанци су тешко дискриминисани у Србији, ево 80 година. То је ствар егзактна, никаква надри-теорија.


Sa ovim čak mogu da se složim.
Ali ne od mene i ne od ovakvih poput mene.

Za ostalo što si napisao, da je dobro nije. Da nam je prvi put, nije ni to.

Ali ti jedno garantujem - ako se budemo delili na ove i one, biće nam poslednji.

Ako napravimo sabornost ima nade.

Ja sam za ovo drugo

gvozden1 gvozden1 21:59 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

Jeste

Ma ne bih ni primetio nego registrovah da si ti u pitanju i taj izraz:)

Inače, skoro slušam izvesnog Milovana Balabana, neki istoričar, priča o Nikolaju Velimiroviću i nekoliko puta kaže, "njegovi Šumadinci" a vladika je Valjevac, to znaš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:01 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

priča o Nikolaju Velimiroviću i nekoliko puta kaže, "njegovi Šumadinci" a vladika je Valjevac, to znaš.


A jebiga, zapatila se zabluda :)
gvozden1 gvozden1 22:04 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

vrabac_onaj
priča o Nikolaju Velimiroviću i nekoliko puta kaže, "njegovi Šumadinci" a vladika je Valjevac, to znaš.


A jebiga, zapatila se zabluda :)

Ali oduvek:)
bata_nimbus bata_nimbus 22:17 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

predatortz
Србијанци су тешко дискриминисани у Србији, ево 80 година. То је ствар егзактна, никаква надри-теорија.


Са овим чак могу да се сложим.
Али не од мене и не од оваквих попут мене.

За остало што си написао, да је добро није. Да нам је први пут, није ни то.

Али ти једно гарантујем - ако се будемо делили на ове и оне, биће нам последњи.

Ако направимо саборност има наде.

Ја сам за ово друго


Пушти...
Ну, има један охрабрујући моменат. Човек се спрема за бауштелу...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ajCapylwr2k[/youtube]
gvozden1 gvozden1 22:42 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Без тог народа нема ни Србије а, коначно, ни српства

E da, na ovo sam morao da se vratim.

Mene ovde zbog identičnih tvrdnji smatraju za mrzirelja Vojvođana, a samo tvrdim da je Šumadija najviše doprinela nastanku Srbije.

Ima ih koji kažu da je to Vojvodina, da bez nje Srbije ne bi bilo.
Ne navode doduše ni jedan argument za ti, al tako kažu.

E sad, te Srbije ne bi bilo bez Šumadinaca, ali neke, nadam se veće, može da bude a da za nju budu zaslužni neki Srbi sa drugih prostora, recimo baš Srbi iz Srpske.

Ono što su Šumadinci uradili u devetnaestom veku, stvorili srpsku državu, oni su uradili u dvadesetom, stvorili drugu srpsku državu.

Moguće je da se uloga kreatora srpske države menja, da su u jednom istorijskom trenutku to bili Šumadinci, a u drugom da ta uloga pripadne nekom drugom, recimo Srbima sa leve strane Drine.


Možda čak i Vojvođanima:)
predatortz predatortz 22:45 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Možda čak i Vojvođanima:)


Ne brini, to mi držimo pod kontrolom!
zilikaka zilikaka 22:56 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Aj sad malo ozbiljno. Ti u svom nacionalnom zanosu previđaš da radiš jako pogrešnu stvar. S jedne strane se navodno vatreno boriš za Srpski Nacionalni Interes )ma šta to bilo, a volela bih da saznam šta je tačno) a s druge ne propuštaš priliku da deliš te iste Srbe po mestu porekla, sve ih klasirajuću po kriterijumu Šumadinci napred, ostali stoj.
Taman da je sve tako kako kažeš, da su isključivo Šumadinci zaslužni što država Srbija kao takva postoji, gde je tačno tu tvoja zasluga?

I koliko generacija misliš da treba da nosi stigmu drugorazrednih i nas još nižerazrednih Srba, spram recimo tebe, koji si rođen tamo gde jesi?

I, opet ponavljam, kako se to uklapa u taj Srpski Nacionalni Interes?

...a trabunjanje o zaslugama s početka 19. veka ostavi za posle. Šumadinci jesu oslobodili teritoriju na kojoj je mogla da se osnuje država ali su im Vojvođani silno (takoreći presudno) pomogli da od toga stvarno naprave državu, sa svim neophodnim elementima.

zilikaka zilikaka 22:58 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

predatortz
Možda čak i Vojvođanima:)


Ne brini, to mi držimo pod kontrolom!

Polako, derane, znam mnogo takvih kojima su ako ne deca onda sigurno unuci postali najvatreniji autonomaši. Nije se sa tim šaliti.
predatortz predatortz 23:03 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

zilikaka
predatortz
Možda čak i Vojvođanima:)


Ne brini, to mi držimo pod kontrolom!

Polako, derane, znam mnogo takvih kojima su ako ne deca onda sigurno unuci postali najvatreniji autonomaši. Nije se sa tim šaliti.

Pola rodbine sa majčine strane...
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:11 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

gvozden1

Ono što su Šumadinci uradili u devetnaestom veku, stvorili srpsku državu, oni su uradili u dvadesetom, stvorili drugu srpsku državu.


Treću.
shmoo shmoo 23:26 21.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

bata_nimbus

Зато сам се на попису ијаснио као Србијанац.



Лепо ја кажем да си бамбус.

Могао си да се изјассниш и као пингвин као што је то ономад на попису 1991. тражио од Срба Вук Драшковић.

Исти је ефекат. И исте су последице.

Чуј, Србијанац.

Свашта.

gvozden1 gvozden1 23:26 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Aj sad malo ozbiljno

Ajd.
Redom
Prvo
S jedne strane se navodno vatreno boriš za Srpski Nacionalni Interes )ma šta to bilo, a volela bih da saznam šta je tačno)

Tačno ono što su ostvarili skoro svi ostali, Hrvati, Slovenci....
Da srpska nacionalna država pokriva sve prostore na kojima su Srbi većinski narod.

To se može karikirati i "da svi Srbi žive u istoj državi" ali to ne znači to, ako zaista želiš ozbiljno razumećeš šta znači.

a s druge ne propuštaš priliku da deliš te iste Srbe po mestu porekla, sve ih klasirajuću po kriterijumu Šumadinci napred, ostali stoj

Naravno da ne klasiram Srbe po mestu porekla, jer konstatovane istorijskih činjenica nije klasifikovanje, to je samo ponavljanje onoga što se jeste dešavalo.
Negiranje tih činjenica je omalovažavanje onih koji jesu najviše žrtava podneli.


, da su isključivo Šumadinci zaslužni što država Srbija kao takva postoji, gde je tačno tu tvoja zasluga?

Najviše žrtava ne znači isključivo, to ako želiš ozbiljno.
A kad sam ja pričao o svojoj zasluzi?
Nikad.
Valjevo pominjao jesam, jer je i to tačno, da su Valjevci bili među onima koji su se em prvi digli na ustanak, em bili na njegovom vrhu.
Nenadovići su porodica kojoj ni jedna druga u Srbiji nije mogla da parira po značaju.


I koliko generacija misliš da treba da nosi stigmu drugorazrednih i nas još nižerazrednih Srba, spram recimo tebe, koji si rođen tamo gde jesi?


Opet mene, ja?
Nigde to nisam rekao.

A dokle će Šumadija biti najzaslužnija za stvaranje srpske države, pa sve dok neki drugi region ne preuzme tu ulogu.
Evo dvesta godina je Šumadija u toj ulozi, nazire se drugi region da je u tome pretekne, ono što se za sad zove Republika Srpska. Ako ona uspe u nameri da se pripoji Srbiji, učiniće Srbiju većom, i tako obezbediti ono što ni Karađorđu ni Milošu nije uspelo, da proširi Srbiju preko Drine.
ali su im Vojvođani silno (takoreći presudno) pomogli da od toga stvarno naprave državu, sa svim neophodnim elementima.

Postavljaš stvar kao da su iz pobuda patriotizma pomagali.
Možda je bilo i toga, ali ipak je velika većina tih ljudi debelo naplaćivala svoje usluge.

To baca malo drugačije svetlo na tu, nespornu, pomoć.
gvozden1 gvozden1 23:27 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

vrabac_onaj
gvozden1

Ono što su Šumadinci uradili u devetnaestom veku, stvorili srpsku državu, oni su uradili u dvadesetom, stvorili drugu srpsku državu.


Treću.

Da.
Crna Gora.
maksa83 maksa83 23:36 21.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Polako, derane, znam mnogo takvih kojima su ako ne deca onda sigurno unuci postali najvatreniji autonomaši. Nije se sa tim šaliti.

Da ti čestitam, video danas neki klip gde vam iz česme ide sok od šargarepe (bar tako izgleda) koja nije baš temeljito oprana. Šargarepa je svakako zdrava.

Veliki uspeh firme iz UAE koja je osnovana sa kapitalom od 100 RSD pa dovela Indijce da reše problem.
promoter promoter 05:36 22.12.2023

Re: Ре: Ре: грађанска десница

bata_nimbus
vrabac_onaj
предатортз


Не! Не враћамо се!

За остало написано - јебали те и Лека и Крцун и Ратко Дражевић.
Пси чанколизи, слепи извршиоци покоља у ком су гинули моји.
Јебо те и Слоба, и Аркан, и луда кучка из Пожаревца, и њен тата Мома, и сви сремски партизани који су нам се курца напушили на четничкој Мајевици.

А напуши се и ти!



Е тај тип је озбиљјна озбиљна будала, знам га са неких других забити интернета.
Води крсташки рат против Срба из Босне, Црне Горе и свих осталих "несрбијанаца" веч, па могло би се речи, деценијама.

И то оно, мржња која исијава.

Чуј: "крсташки рат!"!!! Ма дај, много је... Јесте да ме је Слободан Антонић прогласио мал` не вођом тајног србијанског покрета отпора, али Ричард Лавље Срце да сам, то је ипак сувише.
И није баш деценијама. А ко је ту будала, или да сам ја ипак у праву, морате ценити по ономе како нам изгледа држава и ко је води.

Meni izgleda da si budala ti.

zilikaka zilikaka 10:05 22.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

Postavljaš stvar kao da su iz pobuda patriotizma pomagali.
Možda je bilo i toga, ali ipak je velika većina tih ljudi debelo naplaćivala svoje usluge.

To baca malo drugačije svetlo na tu, nespornu, pomoć.

Sigurno je bilo puno onih koji su za platu došli u tu novu državu, da rade posao koji inače znaju da rade al ne znam kako prebrojati one koji su delom svoje lične imovine prilično pomogli i te ustanke na početku a posle recimo formiranjem fondova za školovanje, il iygradnju mnogo toga potrebnog novoj drżavi. Nemam tesurse da se tim prebrojavanjem oybiljnije bavim, a ti se seti nekih poynatijih imena po tom pitanju.
Osim svega, yahvaljujući Srbima s ove strane je sačuvana i osnažena sama Patrijatšija, te jje imalo posle ko i šta da se vrati u maticu.

A onaj deo, ništa ja lično, al Šumadija iber ales,pa tako ko redovna terapija godinama, ne ynam kako to doprinosi tom Srpskom Nacionalnom Interesu, osim što vremenom prirodno stvara otpor kod drugih.
I mi ostali na ovim prostirima imamo nešto slične genetike pa nam se nameće inat kao najprva reakcija.
Plastičnije, da sam nešto u prilici da sutra odlučim da li bih svoj kraj uvukla u tešnju yajednicu sa tvojim, gde si ti tipičan i ovlašćeni predstavnik, dobro bih razmislila.
Šta nam treba da nam neko vekovima sere po glavi.
zilikaka zilikaka 10:42 22.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница


Da ti čestitam, video danas neki klip gde vam iz česme ide sok od šargarepe (bar tako izgleda) koja nije baš temeljito oprana. Šargarepa je svakako zdrava.

Veliki uspeh firme iz UAE koja je osnovana sa kapitalom od 100 RSD pa dovela Indijce da reše problem

Si vido?
Plus ove nedelje već koji put nestaje vode.
Kanda nešto vrrrrlo ozbiljno rade.
Srećom, omasovilo se centralno grejanje pa kad ovi u vodovodu yavrnu slavine, mi se poslužimo vodom iz radijatora.
Nema bitne razlike štos vode tiče, jedino malo bude ladnije po sobama.
gvozden1 gvozden1 12:14 22.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

al ne znam kako prebrojati one koji su delom svoje lične imovine prilično pomogli i te ustanke

Tehnička pomoć i glava data za Srbiju, su malo različite stvari.

Ivo od Semberije je među retkim poznatim koji je "tehnički" pomagao ustanak, ali i on je iz nekih drugih krajeva.

Poznato je da su srpski ustanici plaćali oružje i municiju, često i Srbima iz Austrije, da su se oko toga kako da se to plati često svađali između sebe, da su zbog tih svađa i glave letele, i da nije bilo oslanjanja na svoje sunarodnike iz austrijskog carstva, ne u meri da se kaže, Šumadinci su ginuli, ali su nemačkari finansirali.




A onaj deo, ništa ja lično, al Šumadija iber ales,pa tako ko redovna terapija godinama, ne ynam kako to doprinosi tom Srpskom Nacionalnom Interesu, osim što vremenom prirodno stvara otpor kod drugih.


To se zove stav, i zove se čvrst stav.
Odustajanje od njega bi moglo da se tumači kao podilaženje.
A ova velika slova su prilično jasan znak kakav se odnos ima prema srpskom nacionalnom interesu, pa nisam baš siguran da ljudima sa takvim stavom treba podilazi.





Plastičnije, da sam nešto u prilici da sutra odlučim da li bih svoj kraj uvukla u tešnju yajednicu sa tvojim, gde si ti tipičan i ovlašćeni predstavnik, dobro bih razmislila.
Šta nam treba da nam neko vekovima sere po glavi.


E to sam imao na umu kad sam te pitao jesi li glasala za Vojvođane?

Biće da je takvih kao ti što si malo, da vas je sve manje, a sve više onih koje se ne inate kad čitaju o ulozi pojedinih regiona u stvaranju Srbije.

Recimo, meni se ne javlja inat kad vidim da neko piše kako Šumadija prestaje da bude jedini region zaslužan za ostvarenje srpskih nacionalnih interesa, da se region sa druge strane Drine javlja kao nešto što će možda i nadmašiti značaj Šumadije, naprotiv, priželjkujem to, jer je srpski interes iznad regionalnog.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:57 22.12.2023

Re: građanska desnica

vrabac_onaj
predatortz

Veruj mi da nisam. Krajina i severoistok nemaju puno zajedničkog ni u govoru, ni u mentalitetu.
Tamo pre rata uopšte nisam išao, osim u prolasku kad idem za Zagreb.

Ovo nije nikakav vrednosni sud, oni će isto reći za Tuzlu.

Prosto, geografija.

Meni je simpatično ovo "maket" koje tess često koristi. Verovatno znači pomeriti.

Ovo "tišču se" mi bi u žargonu rekli "gužvaju se", "nagužvali se".


Meni nije bilo teško da uhvatim pravilo, bilo mi znamljivo, a malo mi i mozak takav, zaludan, pa svuda traži pravila :)

Svi ti glagoli koji imaju to "sk"

tiskaju - tišću
prskaju - pršću
vriskaju - vrišću

itd.



ma kakvo vrišću dal si potpuno poludio..
nit ko govori tišću osim u zajebanciji, a što i predator odlično i zna i razumije nego ladno i bez zajebancije kupi fore od ni manje ni više nego čarlija i čini mu se da on to baš mudro diskutuje..
jesus..

al pršće da.. govori se, mada nisam sigurna gdje tačno jer se u mom kraju kaže.. wait for it.. šprica.. što je kod siroma muža isto izazivalo zgražavanje i očaj dok nije siroma oguglao..

jutros smo nešto čitali na švapskom pa mu ja rekla nešto u smislu angekleben na šta je on uzvratio da nema ankleben nego samo dal bješe zukleben.. tu se pobismo al odlučismo da ipak pitamo gugla..
i kaže gugl..
može i kleben i ankleben i zukleben i šta oćeš baš ko kod nas priljepiti, naljepiti, zaljepiti..
a ko što kod engleza ne može ništa od toga nego samo ljepiti pa u, na, pod, oko i kako oćeš..
e al pazi ovaj obrt
dok kod švabe možeš samo da odljepiš kod srba možeš da razljepiš, odljepiš a vala i da razvrndačiš (muž opet ovde tvrdi da ne možeš da razvrndačiš, da sam to izmislila, al to je samo stoga što je slab filolog a ne ko ja)..
e elem srbi su nadjbali sve u glagolima koji ukazuju na neku vrstu upropaštavanja stvari..
tu nam nema premca..
eto.. i to je nešto
zilikaka zilikaka 13:33 22.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

to sam imao na umu kad sam te pitao jesi li glasala za Vojvođane?

Ako po time podrazumevaš Čanka i družinu, da ti kažem da njima baš nikad nisam dala glas.
Čanak je mnogo veća štetočina od nekog ko laprda po mrežama, zabarikadiran u svom svetu.
cmix909 cmix909 13:40 22.12.2023

Re: građanska desnica

predatortz
... ispratila me je kao da prati brata, pohvalila moje lepe plave oči i rekla da su verovatno i lepše kad nisu ljute.

Od klinca mi stigla poruka da ga je zagrlila na hodniku i pričala mu neke bajke o tome da se ona samo šalila.

Mislim da nije trebalo da 'mali' zna za taj susret, a da je profesorka morala da sazna da on ne zna. Stavise, zaobisao bih profesorku i posetio i direktora i razrednog staresinu. Narocito ne bih zastrasivao zenu (koja danas radi u prosveti); izdeklamovati nesto od cega ce se mozda postideti -- to je OK.
promoter promoter 14:09 22.12.2023

Re: građanska desnica

newimprovedtadejus

...

ma kakvo vrišću dal si potpuno poludio..
nit ko govori tišću osim u zajebanciji, a što i predator odlično i zna i razumije nego ladno i bez zajebancije kupi fore od ni manje ni više nego čarlija i čini mu se da on to baš mudro diskutuje..
jesus..

al pršće da.. govori se, mada nisam sigurna gdje tačno jer se u mom kraju kaže.. wait for it.. šprica.. što je kod siroma muža isto izazivalo zgražavanje i očaj dok nije siroma oguglao..

jutros smo nešto čitali na švapskom pa mu ja rekla nešto u smislu angekleben na šta je on uzvratio da nema ankleben nego samo dal bješe zukleben.. tu se pobismo al odlučismo da ipak pitamo gugla..
i kaže gugl..
može i kleben i ankleben i zukleben i šta oćeš baš ko kod nas priljepiti, naljepiti, zaljepiti..
a ko što kod engleza ne može ništa od toga nego samo ljepiti pa u, na, pod, oko i kako oćeš..
e al pazi ovaj obrt
dok kod švabe možeš samo da odljepiš kod srba možeš da razljepiš, odljepiš a vala i da razvrndačiš (muž opet ovde tvrdi da ne možeš da razvrndačiš, da sam to izmislila, al to je samo stoga što je slab filolog a ne ko ja)..
e elem srbi su nadjbali sve u glagolima koji ukazuju na neku vrstu upropaštavanja stvari..
tu nam nema premca..
eto.. i to je nešto

A od koga da kupi fore - neće valjda od tebe.
Usput, čak i ja znam da se ne kaže priljepiti, naljepiti, zaljepiti.., nego prilijepiti, nalijepiti, zalijepiti..
Doduše, bitno je da znaš sve alotropske modifikacije glagola kleben.
Da nećeš slučajno Tes da objašnjavaš glagole na nemačkom?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:11 22.12.2023

Re: građanska desnica

promoter
zalijepiti..

pojma nemaš, pravilo je priljiepiti samo se kolokvijalno kaže priljepiti..
jer l prije j ali poslije i a između i i j i prije i poslije i..
bata_nimbus bata_nimbus 14:29 22.12.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: грађанска десница

gvozden1


Рецимо, мени се не јавља инат кад видим да неко пише како Шумадија престаје да буде једини регион заслужан за остварење српских националних интереса, да се регион са друге стране Дрине јавља као нешто што ће можда и надмашити значај Шумадије, напротив, прижељкујем то, јер је српски интерес изнад регионалног.

Република Српска? Која црна Република Српска? Њој је одузета већина надлежности којима је располагала по Дејтонском споразуму, а да се прекодринци нису ни батргнули ногом. Ова РС и она из 1995 су два различита сустава. Ако је она и заличила на аутономну област, рећемо на санџак, ово сад је нахија у вр` главе. Са муселимом Додиком, грађанином београдским, на челу. Прекодринци уз вербалну халабуку ни на шта не пристају, па после и гаће скидају. То скидање гаћа раде тако што набију главу у земљу, па мисле да нико не види.
За сто педесет година, Босанци нису били кадри ни за свој статус, уз огромну и несебичну помоћ Србијанаца, уБосни да се изборе, не да они буду Пијемонт.
Ако они преузму за себе ту улогу, куку нама!
Као што нам и јесте и куку и леле шњима.
Прекодринци су политички неурачунљив народ. Наковањ би покварили, некмоли државу.
За пар година, само док "западни пријатељи" реше Косово, ето Републике Српске на пању. Обрисаће је као гумицом.
Ево тада наших нових Пијемонтанаца, са својим легендарним `обрнурим Р (чита се "Я" да командују туди.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana