Budućnost| Društvo| Istorija| Politika| Region

Kako god izgledalo

maksa83 RSS / 04.10.2023. u 16:32

Reklo bi se da je akcija dole uspela.



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 16:55 04.10.2023

Ne bre, kakav Joker :)

U pitanju je Abrakadabra.



Dobro, nije ni Abrakadabra nego neki let, al sve je to jedan isti autor.
gavros gavros 18:21 04.10.2023

Pratim

shmoo shmoo 19:44 04.10.2023

I really love your peaches



(Parental warning - Explicit lyrics)


Reklo bi se da je akcija dole uspela.



Где доле?

У делти Мисисипија?

Јесте, успела је.





maksa83 maksa83 06:46 05.10.2023

Re: I really love your peaches

У делти Мисисипија?

A vid anplagd.



shmoo shmoo 20:55 06.10.2023

Re: I really love your peaches

maksa83
У делти Мисисипија?

A vid anplagd.






Spiridon Spiridon 21:33 06.10.2023

Re: I really love your peaches

maksa83
У делти Мисисипија?

A vid anplagd.





Ovo ja slusam na sluskama kad radim u bašti
Черевићан Черевићан 20:19 04.10.2023

текста трагом

опа.....Zaista volim tvoje breskve, želim da protresem tvoje drvo

The Joker ме жацнуо давне ‘70 четврте
високо тад котирао Nederland-а листом,
(жена ми науке Мастрихт-ом бистрила
па частила овом песмицом...не честом)
zilikaka zilikaka 06:21 05.10.2023

Ne znam šta si mislio

Ali si mene naterao da bacim pogled na vesti, da bih pokušala da shvatim.

I onda nađem krajnje zanimljivu formulaciju "Radojičiću zabranjen odlazak na Kosovo".
Sud je doneo meru zabrane napoštanja prebivališta (gde ispada da je to i zvanično izvan Kosova), pa mu je iduzet pasoš ( što jeste uobičajena mera) i, pazj sad, zabranjen mu je odlazak na teritoriju Kosova.
Mene zanima da li sud može da donese meru da recimo ja ne smem da idem u Kruševac ili je ovo mera za anale državnih dokumenata
maksa83 maksa83 06:35 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Ali si mene naterao da bacim pogled na vesti, da bih pokušala da shvatim.

Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.

I onda nađem krajnje zanimljivu formulaciju "Radojičiću zabranjen odlazak na Kosovo".
Mene zanima da li sud može da donese meru da recimo ja ne smem da idem u Kruševac ili je ovo mera za anale državnih dokumenata.

Da, dobro bi bilo znati da li je još nekome ikad zabranjeno da se kreće svuda po sopstvenoj državi osim recimo šta znam Bulbulderu.
Milan Novković Milan Novković 07:45 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

maksa83
Ali si mene naterao da bacim pogled na vesti, da bih pokušala da shvatim.

Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.

I onda nađem krajnje zanimljivu formulaciju "Radojičiću zabranjen odlazak na Kosovo".
Mene zanima da li sud može da donese meru da recimo ja ne smem da idem u Kruševac ili je ovo mera za anale državnih dokumenata.

Da, dobro bi bilo znati da li je još nekome ikad zabranjeno da se kreće svuda po sopstvenoj državi osim recimo šta znam Bulbulderu.

Pa dobro, to na jugu - koje uopšte nisam ukapirao - možda nije po nekim muzičkim teorijama, al zar nije dominantni akord srpskog bluza danas ispoljavanje prvih ljubavi prema BRIC(s)u?

A to donosi - vidi Mađare, Slovake, Bugare, Italijane u njihovom lutanju po progresijama, ... itd - razne poremećaje u progresijama.

Evropa i dalje piči ka ulozi Diznilenda u sveckoj predstavi pa svaki srpski domaćin što drži do sebe mora, valjda, malo da se koprca.

Dobro, kapiram, srpski alfa-domaćin nije baš izdebagiran ...

Ček, ajmo ab-ovo: o čemu je, uopšte (i pojedinačno) bilo šta ovih dana u Srbiji?
emilia emilia 07:48 05.10.2023

A mi veverice

Jedan dan si Obilić drugi dan te uhapse.

Obećao parizer Kristijani da će tužilaštvo da radi svoj posao.



https://www.danas.rs/vesti/politika/aleksandar-vucic-kristijan-amanpur-cnn-gostovanje/

"VUČIĆ RAZVALIO LAŽLJIVU AMANPUR"



Munzekonza požurio sa tablom.




predatortz predatortz 08:01 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Ali si mene naterao da bacim pogled na vesti, da bih pokušala da shvatim.


Nema tu puno šta da se provaljuje...
Izdaja, poslednji čin!
Ovi kvislinzi su Kurtiju nabacili na volej ono što mu je najviše trebalo - jak i opravdan razlog za ulazak specijalnih jedinica na sever Kosova. A sve to u momentu kada je Kurti počeo da trpi veliki politički pritisak. I unutrašnji, i od strane najvećih mu saveznika spolja.

zoja444 zoja444 08:32 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

meni ovo lici na izdaju u sopstvenim redovima. jel imamo mi os, kos, dronove? velika bruka pa ne sme da se prica o tome.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:42 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

maksa83
Ali si mene naterao da bacim pogled na vesti, da bih pokušala da shvatim.

Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.


to su realno uglavnom dnevnice kojekakvih konsultanata a šira slika (realna šansa da ikad pristupimo EU) ne stoji baš sjajno već veći broj godina..
ali ako zaista želiš da se ubedačiš pročitaj (ako nisi) Branka Milanovića
link
mislim ipak da nije realan, kdo nas trenutno prosto nema ko da ratuje.. nije baš da puška nije okačena u prvom činu ali skoro pa..
nit komande, nit vojske, nit opreme nit ičega..
dobro nije baš ičega al nije ni puno daleko..
eto u to se uzdam inače da je loše, loše je, nema šta.. ima gdje je i gore al svakako dobro nije
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:39 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.



Bice interesantno da se vidi sta ce se dalje desavati. Koliko sam shavtio od poznanika koji rade za EU u Briselu i Luksemburgu postoji ozbiljnija namera da se ubrza EU integracija tzv. Regiona. A u Regionu ne deluje da je i jedna vlada stvarno zainteresovana da zemlju uvede u EU.

Meni i dalje nije najjasnije sta se dole desilo. Jednako mi verovatno deluje i da je AV sam to organizovao i da su mu recimo Rusi preko svojih ljudi to smestili. Ovo drugo bi znacilo da smo u onom cinu kad u mafijaskom klanu pocinju malo vece izdaje i kad sinovi i kumovi osecaju da imaju dovoljno materijala i podrske sa strane da ucenom Sefa drze pod kontrolom. Svaka organizacija ima svoju dinamiku razvoja a SNS je ustrojen kao mafijaski sistem pa to tako ide.


maksa83 maksa83 13:10 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

ali ako zaista želiš da se ubedačiš pročitaj (ako nisi) Branka Milanovića

Pročitao sam ovo pre neki dan i uglavnom se slažem sa tim kome sve to odgovara ali mislim da je (on) malo odvojen od srpske realnosti, tj. da je ovo bilo najdalje što je Srbija spremna da "ratuje" a i reprezentativna 1:1000 maketa kako bi u tom ratu prošla. Vučić jeste lud ali nije blesav, tj. briljantan je ali samo kada je reč o njegovom instinktu za samoodržanje a rat ne bi radio u tom smeru koliko god integrišuć kao faktor bio.
nask nask 13:24 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Izdaja, poslednji čin!
Ovi kvislinzi

Koji? Misliš da se M.R. za svoj račun igrao Pančo Vilje?

u Briselu i Luksemburgu postoji ozbiljnija namera da se ubrza EU integracija tzv. Regiona.

To možda ove birokrate i poneki EU političar sa malo mudrosti i muda. Plus Balti koji jedino iskreno i bez prenemaganja jesu za proširenje. Sva ostala govna političarska će da palumude nešto, da obećavaju i zaklinju se u bratsvo i jedinsvo evropskih naroda i narodnosti ali će pre svega voditi računa o sledećim izborima u svojim zemljama i naravno da će u stvari biti njet. A ako ćemo iskreno, nema načina da se svojim glasačima u ovom trenutku proda priča o prijemu, recimo SR/AL/BiH sa svojim kriminalno korupcionaškim sistemom vlasti.
predatortz predatortz 13:29 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio


Koji? Misliš da se M.R. za svoj račun igrao Pančo Vilje?


Ne, ne mislim!
Mislim da je vladajuća garnitura hohštaplera, bitangi i kvislinga ovaj potez, koji jedino Srbiji nije trebao, svesno povukla da zatvori ciklus izdaje legitimnih srpskih interesa na Kosovu, kao što to čine, step by step, od dolaska na vlast.
zoja444 zoja444 13:43 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

predatore, onda su to neke sulude igre. vucic kaze da mu je cilj da ostane upamcen u istoriji. ne verujem da je na ovo mislio.
nask nask 13:47 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Mislim da je vladajuća garnitura hohštaplera, bitangi i kvislinga

Pa to ti je Srbija danas. I juče. Legalno i demokratski izabrani. Znači tvoja, moja i Perina volja/želja delegirana u te strukture.
promoter promoter 14:13 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

predatortz

Koji? Misliš da se M.R. za svoj račun igrao Pančo Vilje?


Ne, ne mislim!
Mislim da je vladajuća garnitura hohštaplera, bitangi i kvislinga ovaj potez, koji jedino Srbiji nije trebao, svesno povukla da zatvori ciklus izdaje legitimnih srpskih interesa na Kosovu, kao što to čine, step by step, od dolaska na vlast.

Mnogo ti njih ceniš!
To su, bre, najobičnije budaletine.
Kakvi njihovi smisleni planovi?
Pa makar i ovakvi naopaki.
zoja444 zoja444 14:32 05.10.2023

Re: A mi veverice

emilija, jel to 'danas' preuzeo b92? konacno da saznam ko je gazda ovde. a ciji je 'danas'?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:37 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

maksa83
ali ako zaista želiš da se ubedačiš pročitaj (ako nisi) Branka Milanovića

Pročitao sam ovo pre neki dan i uglavnom se slažem sa tim kome sve to odgovara ali mislim da je (on) malo odvojen od srpske realnosti, tj. da je ovo bilo najdalje što je Srbija spremna da "ratuje" a i reprezentativna 1:1000 maketa kako bi u tom ratu prošla. Vučić jeste lud ali nije blesav, tj. briljantan je ali samo kada je reč o njegovom instinktu za samoodržanje a rat ne bi radio u tom smeru koliko god integrišuć kao faktor bio.


nisam ja baš ubjeđena da on nije dovoljno lud da i zaratuje ako bi bio isprovociran..
samo mislim da realno nema čime ni kime..
nego mi je više utisak da brate nije prošlo ni 30 godina a kod nas se realno opet raspravlja o ratu.. ja sam mislila da bi 50 bio minimum kad ne lezi vraže..
samo ti fali neka malo opremljenija sila (dosjetićemo se koja bi mogla biti) pa da te i postroji..
sumanuto mi je da se to tako brzo opet postavlja kao mogućnost
nask nask 15:19 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Vučić jeste lud ali nije blesav, tj. briljantan je ali samo kada je reč o njegovom instinktu za samoodržanje a rat ne bi radio u tom smeru koliko god integrišuć kao faktor bio.

Ne bi bio prvi koji se zajebao u računici. Ljudi nisu racionalni, a on je na toj poziciji na kojoj je i na način na koji je toliko dugo da je verovatno uveren u svoju grandioznost tj. neprejebivost.
zoja444 zoja444 15:47 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

tadejus, kad niko nece da ti ja odavde odgovorim. kao da smo u toku raspleta za koji se ne zna na koju ce stranu. politicari, analiticari, strucnjaci domaci i strani ponavljaju da je situacija jako teska, zabrinjavajuca, gora nego ranije, jedni pozivaju na smirenje i dijalog, drugi nece... i tako.
nask nask 16:05 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

kao da smo u toku raspleta za koji se ne zna na koju ce stranu

Zna se. Ima tome preko 20 godina.
zoja444 zoja444 16:17 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

ne znam ali mislim da se ne zna. sad su u igri i civilni rat i eventualni svetski nuklearni. da li je to moglo da se ukalkulise pre 20 god.?
mlatisa mlatisa 18:29 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Da, dobro bi bilo znati da li je još nekome ikad zabranjeno da se kreće svuda po sopstvenoj državi osim recimo šta znam Bulbulderu.


Било је тога доста у СССР. Колико се сећам, беше тога и у Предратној Југославији а вероватно и пре тога у Србији.

Сада делује мало анахроно?!

Исправка:
Енглези населише читав континент који је био њихова територија.
maksa83 maksa83 18:34 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Било је тога доста у СССР. Колико се сећам, беше тога и у Предратној Југославији а вероватно и пре тога у Србији.

Biulo je u SSSR-u, a i u Kini si (barem ranije) morao da imaš dozvolu da ideš bilo gde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Neues aus der Nachbarschaft
Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.



Bice interesantno da se vidi sta ce se dalje desavati. Koliko sam shavtio od poznanika koji rade za EU u Briselu i Luksemburgu postoji ozbiljnija namera da se ubrza EU integracija tzv. Regiona. A u Regionu ne deluje da je i jedna vlada stvarno zainteresovana da zemlju uvede u EU.

Meni i dalje nije najjasnije sta se dole desilo. Jednako mi verovatno deluje i da je AV sam to organizovao i da su mu recimo Rusi preko svojih ljudi to smestili. Ovo drugo bi znacilo da smo u onom cinu kad u mafijaskom klanu pocinju malo vece izdaje i kad sinovi i kumovi osecaju da imaju dovoljno materijala i podrske sa strane da ucenom Sefa drze pod kontrolom. Svaka organizacija ima svoju dinamiku razvoja a SNS je ustrojen kao mafijaski sistem pa to tako ide.




Sad da im svima jebemo majku i odma i bez odlaganja da priznamo nezavisan Nagorno Karabah!

(Sedi, Pajiću, popij čašu vode! Drugim rečima, priznajem da ništa nisam razumeo, ali slutim da će doznake morati da se povećaju uskoro.)
gedza.73 gedza.73 19:04 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Drugim rečima, priznajem da ništa nisam razumeo

Evo ni ja. Još mi nije jasno ko su 'naoružani, maskirani ljudi' koji su probili manastirska vrata što kaže naša poznata estradna umetnica Mira Škorić, držali srpske monahe na nišanu i zatvorili Lale i Sose u konak.
Radi bezbednosti, bratija manastira i poklonici su se zaključali u konak, i hram manastira je takođe zaključan. Naoružana maskirana lica se kreću po dvorištu i čuju se povremeno pucnji.

Eparhija najoštrije osuđuje otvoreno nasilje koje se primenjuje u verskom objektu Srpske Pravoslavne Crkve, pozivajući sve strane da što pre prekinu sukob.
Blic



p.s.
Manastirska vrata i Mira Škorić su fora iz Državnog posla.
zoja444 zoja444 19:07 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

pajicu, dobra vest. 2 miliona ljudi ce dobiti kanalizaciju. valjda je tu uracunato i tvoje naselje u otadzbini... kotez, krnjaca... zaboravila sam koje je.
Spiridon Spiridon 22:07 05.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic
Neues aus der Nachbarschaft
Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.



Bice interesantno da se vidi sta ce se dalje desavati. Koliko sam shavtio od poznanika koji rade za EU u Briselu i Luksemburgu postoji ozbiljnija namera da se ubrza EU integracija tzv. Regiona. A u Regionu ne deluje da je i jedna vlada stvarno zainteresovana da zemlju uvede u EU.

Meni i dalje nije najjasnije sta se dole desilo. Jednako mi verovatno deluje i da je AV sam to organizovao i da su mu recimo Rusi preko svojih ljudi to smestili. Ovo drugo bi znacilo da smo u onom cinu kad u mafijaskom klanu pocinju malo vece izdaje i kad sinovi i kumovi osecaju da imaju dovoljno materijala i podrske sa strane da ucenom Sefa drze pod kontrolom. Svaka organizacija ima svoju dinamiku razvoja a SNS je ustrojen kao mafijaski sistem pa to tako ide.




Sad da im svima jebemo majku i odma i bez odlaganja da priznamo nezavisan Nagorno Karabah!

(Sedi, Pajiću, popij čašu vode! Drugim rečima, priznajem da ništa nisam razumeo, ali slutim da će doznake morati da se povećaju uskoro.)


Je li Pajke, jel imaš neki komentar za onu kanadsku dobrodošlicu? Ustvari više me interesuje šta misliš o tome da ako pretpostavimo da Dzastin nije znao, kako je moguće da Zelenski nije znao?

… usput pogledaj ovo jer je na al dzeziri: https://www.youtube.com/watch?v=KBsSuW2c1pQ


srdjan.pajic srdjan.pajic 01:42 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Spiridon
srdjan.pajic
Neues aus der Nachbarschaft
Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.



Bice interesantno da se vidi sta ce se dalje desavati. Koliko sam shavtio od poznanika koji rade za EU u Briselu i Luksemburgu postoji ozbiljnija namera da se ubrza EU integracija tzv. Regiona. A u Regionu ne deluje da je i jedna vlada stvarno zainteresovana da zemlju uvede u EU.

Meni i dalje nije najjasnije sta se dole desilo. Jednako mi verovatno deluje i da je AV sam to organizovao i da su mu recimo Rusi preko svojih ljudi to smestili. Ovo drugo bi znacilo da smo u onom cinu kad u mafijaskom klanu pocinju malo vece izdaje i kad sinovi i kumovi osecaju da imaju dovoljno materijala i podrske sa strane da ucenom Sefa drze pod kontrolom. Svaka organizacija ima svoju dinamiku razvoja a SNS je ustrojen kao mafijaski sistem pa to tako ide.




Sad da im svima jebemo majku i odma i bez odlaganja da priznamo nezavisan Nagorno Karabah!

(Sedi, Pajiću, popij čašu vode! Drugim rečima, priznajem da ništa nisam razumeo, ali slutim da će doznake morati da se povećaju uskoro.)


Je li Pajke, jel imaš neki komentar za onu kanadsku dobrodošlicu? Ustvari više me interesuje šta misliš o tome da ako pretpostavimo da Dzastin nije znao, kako je moguće da Zelenski nije znao?

… usput pogledaj ovo jer je na al dzeziri: https://www.youtube.com/watch?v=KBsSuW2c1pQ




Nemam pojma šta ma pitaš Spiridone, i koga bre još zanima Kanada? Oni su ti ovde kod nas ko onaj rođak što ga kriješ u podrumu kad ti dođu gosti. Ne znam stvarno, pogledaću.

Baj d vej, pre neko veče bila mi je ona naša bivša blogerka Snežana Biciklistkinja u gostima na krkanluku, pa smo posle malo podjebavali davno palog druga Blogija preko telefona. Jadnik, živi i on u Kanadi, šta će, život je nekom majka a nekom maćeha. Ali planira neko veliko putovanje u ove naše zabite krajeve, koji su futuristička civilizacija za onaj njegov Ontario. Pa ako svrati do mene da ga ugostim ima da ga nagovorim da zajedničkim snagama, koje nisu velike, napišemo neki zajebancija-blog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:45 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

zoja444
pajicu, dobra vest. 2 miliona ljudi ce dobiti kanalizaciju. valjda je tu uracunato i tvoje naselje u otadzbini... kotez, krnjaca... zaboravila sam koje je.


Pa ne znam da li će preteći neka lova od onih stadiona i kosmodroma i šta je već važno planirano, ali razumeću i ako ne pretekne, kome realno treba neka leva kanalizacija u Krnjači? Uostalom, kad vidim one Zrenjanice koji ni vodu za piće nemaju, nisu moje muke tako teške, oću reći muke mojih krnjačanaca.
bene_geserit bene_geserit 02:35 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

ali ako zaista želiš da se ubedačiš pročitaj (ako nisi) Branka Milanovića
link
mislim ipak da nije realan, kdo nas trenutno prosto nema ko da ratuje

OK, ovaj lupeta gluposti ne samo kad je ekonomija u pitanju,
sad je krenuo i po globalnoj politici.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:23 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

gedza.73
Drugim rečima, priznajem da ništa nisam razumeo

Evo ni ja. Još mi nije jasno ko su 'naoružani, maskirani ljudi' koji su probili manastirska vrata što kaže naša poznata estradna umetnica Mira Škorić, držali srpske monahe na nišanu i zatvorili Lale i Sose u konak.
Radi bezbednosti, bratija manastira i poklonici su se zaključali u konak, i hram manastira je takođe zaključan. Naoružana maskirana lica se kreću po dvorištu i čuju se povremeno pucnji.

Eparhija najoštrije osuđuje otvoreno nasilje koje se primenjuje u verskom objektu Srpske Pravoslavne Crkve, pozivajući sve strane da što pre prekinu sukob.
Blic



p.s.
Manastirska vrata i Mira Škorić su fora iz Državnog posla.


Da, ovo kako je naoruzana banda okupirala manastir se potpuno ignorise. Zamisli da neki ovako naoruzani ludaci tako udju u Krusedol, sigurno ne bi bilo nikom nista. Ali ovi na Kosovu mogu da rade sta hoce. I bas manastir izabrali. Nisam video da li je SPC protestvovala ili dala neku izjavu?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:38 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic
Spiridon
srdjan.pajic
Neues aus der Nachbarschaft
Po svoj prilici od 17.10. Srbiji se uskraćuju pristupni fondovi i EU finansirani projekti.



Bice interesantno da se vidi sta ce se dalje desavati. Koliko sam shavtio od poznanika koji rade za EU u Briselu i Luksemburgu postoji ozbiljnija namera da se ubrza EU integracija tzv. Regiona. A u Regionu ne deluje da je i jedna vlada stvarno zainteresovana da zemlju uvede u EU.

Meni i dalje nije najjasnije sta se dole desilo. Jednako mi verovatno deluje i da je AV sam to organizovao i da su mu recimo Rusi preko svojih ljudi to smestili. Ovo drugo bi znacilo da smo u onom cinu kad u mafijaskom klanu pocinju malo vece izdaje i kad sinovi i kumovi osecaju da imaju dovoljno materijala i podrske sa strane da ucenom Sefa drze pod kontrolom. Svaka organizacija ima svoju dinamiku razvoja a SNS je ustrojen kao mafijaski sistem pa to tako ide.




Sad da im svima jebemo majku i odma i bez odlaganja da priznamo nezavisan Nagorno Karabah!

(Sedi, Pajiću, popij čašu vode! Drugim rečima, priznajem da ništa nisam razumeo, ali slutim da će doznake morati da se povećaju uskoro.)


Je li Pajke, jel imaš neki komentar za onu kanadsku dobrodošlicu? Ustvari više me interesuje šta misliš o tome da ako pretpostavimo da Dzastin nije znao, kako je moguće da Zelenski nije znao?

… usput pogledaj ovo jer je na al dzeziri: https://www.youtube.com/watch?v=KBsSuW2c1pQ




Nemam pojma šta ma pitaš Spiridone, i koga bre još zanima Kanada? Oni su ti ovde kod nas ko onaj rođak što ga kriješ u podrumu kad ti dođu gosti. Ne znam stvarno, pogledaću.

Baj d vej, pre neko veče bila mi je ona naša bivša blogerka Snežana Biciklistkinja u gostima na krkanluku, pa smo posle malo podjebavali davno palog druga Blogija preko telefona. Jadnik, živi i on u Kanadi, šta će, život je nekom majka a nekom maćeha. Ali planira neko veliko putovanje u ove naše zabite krajeve, koji su futuristička civilizacija za onaj njegov Ontario. Pa ako svrati do mene da ga ugostim ima da ga nagovorim da zajedničkim snagama, koje nisu velike, napišemo neki zajebancija-blog.


Da iskoristim priliku: Snezanini blogovi o bicikliranju po Latinskoj Americi su fenomenalni!
angie01 angie01 08:54 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Da iskoristim priliku: Snezanini blogovi o bicikliranju po Latinskoj Americi su fenomenalni!


ta zena je takva Carica, nemam reci,...svaki out kada otvorim bilo sta sto objavljuje, nanovo me fascinira, pazi samo momenat, sama zena u takvoj avanturi od zivota u kojoj je postala master.
gedza.73 gedza.73 09:31 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Neues aus der Nachbarschaft
ovo kako je naoruzana banda okupirala manastir se potpuno ignorise.

Samo da nisu 'kosovski' junaci. To bi tek bila bruka i sramota da zaštitnici srpstva i pravoslavlja terorišu srpske monahe i hodočasnike.



tessa1 tessa1 10:06 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

o bicikliranju po Latinskoj Americi


"Virtually all civilizations have suffered such a fate, regardless of their size or complexity, but some of them later revived and transformed, such as China, India, and Egypt. However, others never recovered, such as the Western and Eastern Roman Empires, the Maya civilization, and the Easter Island civilization. Societal collapse is generally quick, but rarely abrupt.”

Sa Vikipedije, kad spomenu Latinsku Ameriku a ja sinoć čitam u jednoj drugoj knjizi (neću da kažem kojoj, knjizi milenijalsice i po mom mišljenju pisac fenomenologije ovog ili njenog doba kao J. K. Rowling fantazije, ili da je citiram “Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?” ― J.K. Rowling, Harry Potter and the Deathly Hallows)


o kolapasu svih sistema,

Societal collapse (also known as civilizational collapse)

Nisam baš upućena u dešavanja na Kosovu, meni to sve izgleda odavno kao prva predpremijera rata koji se nikada neće odigrati, sad su samo dokazali žrtvama da bi taj rat trajao dan i po. Tj znam da se nešto desilo čitajući kolumne Svetislavove i da spomenem, nedavno sam počela pratiti Marčela i Teofila u Danasu.

I razmišljam sinoć da li su dešavanja društvena i politička (srpsko društvo ispunjava pa 70% uzroka,

"uključujući uzročne faktore kao što su promene životne sredine, iscrpljivanje resursa, neodrživa složenost, invazija, bolesti, raspadanje društvene kohezije, rastuća nejednakost, dugoročna pad kognitivnih sposobnosti, gubitak kreativnosti i nesreća.”) u stvari kolaps kojem svjedočimo? I kuda sve to vodi?

Jutros na Radio Beograd2 slušam Maske, emisiju o pozorištu, spomenu direktorica JDP da je J. Ćirilov, umal napišem Ćirilo, imao teoriju o ciklusu pozorišta u trajanju od 7 god, nastavila je pričati o smrti Glogovca pa ću i ja poslije poslušati nastavak, nisam imala više vremena, baš me interesuje na šta je mislila (i gore se u definiciji kolapsa sistema i promjena koje nastaju spominje i nesreća).

Da li je ovo dešavanje na Kosovu kraj ili početak novog ciklusa? Prvo mislim da precjenjujete Vučićevu inteligenciju, odavno to mislim, i drugo, u kolapsu društva teško je naći poentu, ili razmišljati: radi čega je dobra smrt tri čovjeka prije neki dan?


NadN, kratko sam pogledala i onaj blog o čika Miki, njega samo zatvoriti radi Očenaša i molitve u privatnoj školi pa onda zato što ima bahato klempave uši i itd, i primjetila sam evo vidiš da to moram spomenuti, ostalo mi, kopka me, kada ti kažeš, parafraziram, Milena motiviše druge žene da bude hrabre i priznaju da ih je neko silovao, motiviše ih da o tome ne ćute..

I znaš šta ja vidim u ovim tvojim riječima, pogrešnu poentu,

prvo, djevojčice moraju naučiti da ne postoji Bog otac posebno u privatnim školama koje plaćaš radi kojeg moraš trpiti nekog smrada klempavog jer je on čika i jer je to moda previše gradska kako je ovde definišu i ti si tako dio kul društva, ne, to je šity, djevojčice moraju naučiti kritički razmišljati da bi u situaciji kada ih kao ovaj učitelj (ili bilo koja osoba koja se ugradila u njen život autoritetom) odvuče u neku prostoriju radi viših razloga (pa taj Očenaš je bio signal da nešto nije u redu a ne da prolaze generacije kroz izopačenost), da bi te naučio o kadru i dodirivanju na sceni, uzmeš olovku i zabiješ mu u oko,

a ne da, kako čitam, čekaš taj dan kad će te neko silovati, i ohrabrena Milenom izađeš na naslovnim stranama novina..
promoter promoter 10:09 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

tessa1

...

Nisam baš upućena u dešavanja na Kosovu, meni to sve izgleda odavno kao prva predpremijera rata koji se nikada neće odigrati, sad su samo dokazali žrtvama da bi taj rat trajao dan i po. Tj znam da se nešto desilo čitajući kolumne Svetislavaove i da spomenem da sam nedavno počela pratiti Marčela i Teofila u Danasu.
...

E, tu ćeš da se informišeš samo tako.
tessa1 tessa1 10:13 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

E, tu ćeš da se informišeš samo tako.

Je li da, sve čekajući reakciju vašeg visočanstva. :))
promoter promoter 10:23 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

tessa1
E, tu ćeš da se informišeš samo tako.

Je li da, sve čekajući reakciju vašeg visočanstva. :))

Ma!
Jebe ti se za mene.
Ja, skoro da, nisam važan ni samom sebi.
Stoga, ti nastavi da čitaš (pomenute budale).
Nego, najviše sam se javio zato što te nije bilo neko vreme, skoro sam počeo da brinem.
tessa1 tessa1 10:29 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Nego, najviše sam se javio zato što te nije bilo neko vreme, skoro sam počeo da brinem.

E, tu sam, hvala na brizi. I tebe je jako lijepo vidjeti. :)

Počela mi godina u Septembru tj drugoj polovini radno. Prvo skupljam pare da na isto mjesto sledeće opet idem na odmor, drugo ono što sam pričala da me prevazilazi ispostavilo se kao jedna od boljih odluka, nekako sam da prostiš, dobila na punoći, zrelosti. A kako si ti? :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:41 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic
priznajem da ništa nisam razumeo, ali slutim da će doznake morati da se povećaju uskoro.


pojačaj preventivno, neće da se baci..
nego spremate li se za halloween? kod nas visinske preipreme u tijeku..
a rodna gruda će preteći valjda.. nemate ni vi više para za pucačinu toliku

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:41 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

angie01
Da iskoristim priliku: Snezanini blogovi o bicikliranju po Latinskoj Americi su fenomenalni!


ta zena je takva Carica, nemam reci,...svaki out kada otvorim bilo sta sto objavljuje, nanovo me fascinira, pazi samo momenat, sama zena u takvoj avanturi od zivota u kojoj je postala master.


Sjajno. Ovo iz JA mi je posebno interesantno da citam posto su mi neka mesta i tamosnje ponasanje poznati.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:51 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

NadN, kratko sam pogledala i onaj blog o čika Miki, njega samo zatvoriti radi Očenaša i molitve u privatnoj školi pa onda zato što ima bahato klempave uši i itd, i primjetila sam evo vidiš da to moram spomenuti, ostalo mi, kopka me, kada ti kažeš, parafraziram, Milena motiviše druge žene da bude hrabre i priznaju da ih je neko silovao, motiviše ih da o tome ne ćute..

I znaš šta ja vidim u ovim tvojim riječima, pogrešnu poentu,

prvo, djevojčice moraju naučiti da ne postoji Bog otac posebno u privatnim školama koje plaćaš radi kojeg moraš trpiti nekog smrada klempavog jer je on čika i jer je to moda previše gradska kako je ovde definišu i ti si tako dio kul društva, ne, to je šity, djevojčice moraju naučiti kritički razmišljati da bi u situaciji kada ih kao ovaj učitelj (ili bilo koja osoba koja se ugradila u njen život autoritetom) odvuče u neku prostoriju radi viših razloga (pa taj Očenaš je bio signal da nešto nije u redu a ne da prolaze generacije kroz izopačenost), da bi te naučio o kadru i dodirivanju na sceni, uzmeš olovku i zabiješ mu u oko,

a ne da, kako čitam, čekaš taj dan kad će te neko silovati, i ohrabrena Milenom izađeš na naslovnim stranama novina..


Hej, jasno da prvo ide ovo tvoje 'prvo' ali ovo moje se odnosilo na ono nakon sto nasilnik uspe u nameri. A uspeva neretko. Onda se osoba posle pretrpljenog nasilja uplasi i zatvori i razmislja kako ce okolina reagovati. Ako postoje jasni slucajevi da je okolina bez 'ali, mozda, stadaseradi, jebigdesilose' osudila nasilnika i stala na stranu zrtve onda ce i za tu osobu biti lakse da ide protiv nasilnika.
Spiridon Spiridon 11:18 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Baj d vej, pre neko veče bila mi je ona naša bivša blogerka Snežana Biciklistkinja u gostima na krkanluku, pa smo posle malo podjebavali davno palog druga Blogija preko telefona. Jadnik, živi i on u Kanadi, šta će, život je nekom majka a nekom maćeha. Ali planira neko veliko putovanje u ove naše zabite krajeve, koji su futuristička civilizacija za onaj njegov Ontario. Pa ako svrati do mene da ga ugostim ima da ga nagovorim da zajedničkim snagama, koje nisu velike, napišemo neki zajebancija-blog.


a pa lepo, lepo. Hoce Sneza da postavi video na youtube?
Blogija poljubi puno (u celo) i reci mu da se javi ovde ponekad i ne dopusti Omegi da im kvari sliku o zavicaju (mislim da su iz Kragujevca obojica).
tessa1 tessa1 11:55 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Hej, jasno da prvo ide ovo tvoje 'prvo' ali ovo moje se odnosilo na ono nakon sto nasilnik uspe u nameri. A uspeva neretko. Onda se osoba posle pretrpljenog nasilja uplasi i zatvori i razmislja kako ce okolina reagovati. Ako postoje jasni slucajevi da je okolina bez 'ali, mozda, stadaseradi, jebigdesilose' osudila nasilnika i stala na stranu zrtve onda ce i za tu osobu biti lakse da ide protiv nasilnika.



Ne sumnjam da je on - vidim mu po onom bahatom kezu, onom razvratnom sjaju u očima - isti tretman imao i za druge, isto je pričao o posebnosti, na neki način stvarao posebnu vezu,

ne postoji ni - ali,

do trenutka kada vidim da je poenta pogrešna, poruka njene hraborosti nije da izađeš pred patrijarhalno društvo pričom o silovanju i da se društvo dijeli na one koji joj vjeruju ili ne, to je gubljenje vremena (nismo moralisti na Twitteru),

dok kraj nas promiče činjenica da je jedna takva škola sa tipom koji meni u pojavi ima nešto kao ovaj Austrijanac što je silovao ćerku i porađao je u podrumu, ista struktura ličnosti, čike i oca uz Očenaš,

uopšte bila moguća, živjela, izvela generacije..

Čika Mika i njegova škola, štetočinstvo za nauk, je skrajnuta kraj priče o žrtvinoj karijeri. I to je propast. Primjer kolapsa društva, sistema.


Da li me razumiješ, bavimo se žrtvom na naslovnici Magazina koja istina je ne ohrabruje druge žrtve jer znaju da neće nikada iz svoje bede osvanuti na naslovnim stranama u pozi jake žene, maltene, jake poslovne žene..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:08 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Čika Mika i njegova škola, štetočinstvo za nauk, je skrajnuta kraj priče o žrtvinoj karijeri. I to je propast. Primjer kolapsa društva, sistema.


To jeste. Reakcija je trebala da bude da se oformi neki tim koji ce napraviti reviziju svih takvih i slicnih institucija i koji ce napraviti plan kako da se takve stvari sprece. Nije ovaj ludak jedini takav ludak.
tessa1 tessa1 15:19 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Prije neki dan razmišljam da još nisam gledala prošli, moje dijete kaže da je strašan, meni će biti strašan. :)


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:22 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
priznajem da ništa nisam razumeo, ali slutim da će doznake morati da se povećaju uskoro.


pojačaj preventivno, neće da se baci..
nego spremate li se za halloween? kod nas visinske preipreme u tijeku..
a rodna gruda će preteći valjda.. nemate ni vi više para za pucačinu toliku



Još ne, danas je rođa ovoj našoj manjoj, puni šest godina, pa spremamo proslavu u parkiću za svu decu (to je njih 9 komada) i tazbinu. Ali - biće, u odsustvu herojskih praznika iz slavne prošlosti koju nemamo pošto smo u državotvornom smislu mlađi i od novijih beogradskih divljih naselja oko nasipa na Savi, helouvin shvatamo vrlo ozbiljno i temeljno se pripremamo za isti.

Ovde svašta meću po dvorištima da plaše prolaznike, i ja sam predložio da iskopam dve rupe u bašti, jednu dublju jednu pliću, i u njih da stavim ćere i zatrpam ih do grla, tako da mogu da blebeću sa prolaznicima. Ali mi je zaprećeno social servicom, pa sam nevoljno odustao.






tessa1 tessa1 15:24 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Ne mogu se odlučiti koja je bolja slika. :))


predatortz predatortz 15:29 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

helouvin shvatamo vrlo ozbiljno i temeljno se pripremamo za isti.


Nemo' se ljutite, ali stvarno kretenski praznik!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:34 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

E, da, hvalio sam se mnogo puta kako mi je starija ćera opasna muzički. I sad u 5. razredu je morala da odabere instrument za školu, ali ne može klavir pošto a) nemaju za svu decu b) ne možeš klavir da vučeš u školu, a poenta je valjda da se instrument nosi kući vežbe radi, dobro, mogla bi digitalni manji, ali nema veze, uglavnom odabere ona violu, zašto, pojma nemamo.

I sad, pošto svira klavir već 4 godine, viola joj je bila dosta laka, očas posla je povatala na sluh gde treba da stisne za određeni ton, a note već čita ko laku literaturu, pa je tako zasenila učiteljicu i sve ostale, naučila sve pesmice planiran za školsku godinu. Malo se muči sa gudalom jer je to fina mehanička aktivnost i tu sluh ne pomaže, mora da se vežba, ali ide i to.

Ali juče dođe ona da mi se pohvali da je naučila da naštimuje violu. Ja reko, ok, do sada sam joj ja štimovao ili moja gospoja, po klaviru jedan ton, ostalo kao na gitari, uz pomoć "izbijanja" i to je to. Ali ova mala dođe, bez klavira i ičega, okine prvu žicu (to jest poslednju) na violi, kaže, ah, B-flat otprilike, zavrne malo one pegove dole na kobilici, okine, kaže, to je to, C. Odem na klavir pritisnem dirku, okinem žicu, to je to, C. Zapravo je omašila za nijansu što se čulo po vrlo blagom izbijanju što smo onda doterali. I tako naštimuje sve četiri žice, kompletno na sluh.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:40 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

predatortz
helouvin shvatamo vrlo ozbiljno i temeljno se pripremamo za isti.


Nemo' se ljutite, ali stvarno kretenski praznik!


Ne ljutim se, a ja mislim da je taj praznik genijalan, što se vidi i po tome koliko dečurlija ovde iskreno uživa u njemu (šteta samo što nema i slobodan dan!). Naravno, kao i mnogo toga drugog ima i dobru biznis stranu, ali što da se ne zaradi ako se može? Bar ti ne ispiraju mozak za nekim hristovima, razapinjanjima, izmišljenim vaskrsnućima i upitnim vrednostima kao što se radi o nekim drugim jelte praznicima, koje isto tako slavimo (mi čak dva puta, zbog razlike u kalendarima, jelte).




tessa1 tessa1 15:46 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Ne ljutim se, a ja mislim da je taj praznik genijalan

I meni su te maškare super, jednom sam imala šešir Č. Čaplina i brkove, i košulju mušku i prsluk, taj prsluk imam još uvijek, kao od muškog odijela, mnogo dobar, naprijed malo deblji štof i džepići kosi, nazad svila, ide dobro uz farmerke.. a jednom sam imala onu kapu lokne crne duge, ček nađem..

tessa1 tessa1 15:47 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Malo drugačiju kapu, pletenu, šareniju, ali je ovaj tip zgodan, pa reko, da prenese poruku.. :)
tessa1 tessa1 15:50 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

A ovo mi je juče bilo genijalno. :)


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:52 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic
predatortz
helouvin shvatamo vrlo ozbiljno i temeljno se pripremamo za isti.


Nemo' se ljutite, ali stvarno kretenski praznik!


Ne ljutim se, a ja mislim da je taj praznik genijalan, što se vidi i po tome koliko dečurlija ovde iskreno uživa u njemu (šteta samo što nema i slobodan dan!). Naravno, kao i mnogo toga drugog ima i dobru biznis stranu, ali što da se ne zaradi ako se može? Bar ti ne ispiraju mozak za nekim hristovima, razapinjanjima, izmišljenim vaskrsnućima i upitnim vrednostima kao što se radi o nekim drugim jelte praznicima, koje isto tako slavimo (mi čak dva puta, zbog razlike u kalendarima, jelte).


ma može i vaskrsnuće što se mene tiče ako će isus recimo da bude od čokolade a majka mu recimo od gumenih bombona..
ja sam ove godine planirala da pojedemo svako po kilo cukra a onda se bacimo na poslednji dio Halloween-a sa Džejmi Li Kertis.. dobio solidne kritike a nismo gledali.. gledala sam s djecom orginal pa smo konstatovali koliko je zapravo sav efekat zvučni..
pa da..
e i tražim uvjerljivog life size kostura da ga turim negdje u grmlje..
jeste istina i to da sam si poručila pa čekam onaj continuous blood sugar senzor e a što se kosi sa mojim halloween planovima al dobro, taman nek se uvjeri u stvarne proporcije mog orgijanja sa šećerom pa ćemo da popravljamo.. šta da se radi



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:58 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

jeste istina i to da sam si poručila pa čekam onaj continuous blood sugar senzor e a što se kosi sa mojim halloween planovima al dobro, taman nek se uvjeri u stvarne proporcije mog orgijanja sa šećerom pa ćemo da popravljamo.. šta da se radi


Da znaš da sam i ja to gledao na nabavim, sad kako ulazim u ozbiljne (ha, ha, kad bi se zajebavali) godine i kad nije loše monitorisati taj šećer da se vidi šta tačno i koliko utiče na isti. Kod nas je to postalo stvar lične higijene, manjeviše, jer svi hoćemo da živimo bar sto godina, ali ne u kolicima i domu za senilne, u čemu naravno završimo, nosili taj merač ili ne. Bez zezanja, kad sam poslednji put bio u Srbiji zapanjio sam se koliko ljudi starijih od četiri banke ima taj neki predijabetes (masnu jetru skoro niko i ne dijagnostikuje), ako ne i full blown Type 2 dijabetes. To je neka epidemija svetskih razmera, bar u zemljama da kažem razvijenim, u šta velikodušno ubrajam i Srbiju.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

ma može i vaskrsnuće što se mene tiče ako će isus recimo da bude od čokolade a majka mu recimo od gumenih bombona..


Ma može, naravno, nego ta ideologija iza je malo korozivna, pa ne insistiramo na njoj, pogotovu što nam tad zatrpaju kuću poklonima, jer je familija ova američka vrlo velika i izdašna, ladno ima dovoljno ima za oba božića i obe nove godine, otvaramo pakete u etapama, mesta ispod i oko jelke nema, mačke pizde zbog toga.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:04 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic
jeste istina i to da sam si poručila pa čekam onaj continuous blood sugar senzor e a što se kosi sa mojim halloween planovima al dobro, taman nek se uvjeri u stvarne proporcije mog orgijanja sa šećerom pa ćemo da popravljamo.. šta da se radi


Da znaš da sam i ja to gledao na nabavim, sad kako ulazim u ozbiljne (ha, ha, kad bi se zajebavali) godine i kad nije loše monitorisati taj šećer da se vidi šta tačno i koliko utiče na isti. Kod nas je to postalo stvar lične higijene, manjeviše, jer svi hoćemo da živimo bar sto godina, ali ne u kolicima i domu za senilne, u čemu naravno završimo, nosili taj merač ili ne. Bez zezanja, kad sam poslednji put bio u Srbiji zapanjio sam se koliko ljudi starijih od četiri banke ima taj neki predijabetes (masnu jetru skoro niko i ne dijagnostikuje), ako ne i full blown Type 2 dijabetes. To je neka epidemija svetskih razmera, bar u zemljama da kažem razvijenim, u šta velikodušno ubrajam i Srbiju.


e pa takva mi je neka bila motivacija, malo sam uradila reserach i zaključila da Abbott-ov freestyle libre radi dobar posao..
imaš sad i gomilu tih prodavaca lajfstajla što ti uz monitore razne valjaju i savjete, menije, dostave hrane i šta sve ne al mislim da je to loša stvar..
nego klot dobar senzor, pa onda zavisno koliko bude dobro ili loše vidjeću šta s tim (dal da idem kukam doktorima il se prosto dovedem malo u red i sama)..
inače meni je u trudnoći dijagnostifikovan taj gestacijski dijabetes, što znači da imam gen za njega a s tim je statistika neka tipa debela dvocifrena šansa za dobijanje dijabetesa u narednih 10 godina..
al generalno gledam da ne budalim s hranom previše, fit sam pa zasad ide al nije zgorega provjeriti može li i bolje..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:10 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic
ma može i vaskrsnuće što se mene tiče ako će isus recimo da bude od čokolade a majka mu recimo od gumenih bombona..


Ma može, naravno, nego ta ideologija iza je malo korozivna, pa ne insistiramo na njoj, pogotovu što nam tad zatrpaju kuću poklonima, jer je familija ova američka vrlo velika i izdašna, ladno ima dovoljno ima za oba božića i obe nove godine, otvaramo pakete u etapama, mesta ispod i oko jelke nema, mačke pizde zvog toga.


hehe da, pa jeste, ni siroma isusov rođendan nije pod manom..
tolika nas dragost spopadne tom prigodom da se ne možemo najesti i narazmjenjivati poklona da obilježimo..
zato o uskrsu žderemo samo čokoladne zeke, realno ne može se reći da ne znamo biti i suosjećajni..

e tim povodom pročitam danas članak u FT o nekoj paćenici što je pala na šine, dva voza je pregazila, ostala bez ruke i noge al preživila..
i sad tuži transportno preduzeće..
i svi kao tako jeeeeeeeeeeee, uaaaa transpotrno preduzeće, inače u državnom vlasništvu al ni riječi o poslodavcu (hedge fund) od kojeg je izašla u petak noću u 9 toliko umorna da je zaspala na vozu, promašila 8 stanica pa onda kad je bunovna izašla pala na šine..
tajac..
e al isprsio se fond da joj da mjesto na bordu (a bila neki lijevi ćata)..
riba inače dvoje male djece, pisala doktorat, radila do sitnih sati i sad jebiga krivo transportno preduzeće, poslodavac se oprao..
ne moram reći da samo ja stvar vidim ovako, apsolutno svi komentari su uaaaaaaaa preduzeće kao da ne kapiraju da bi se stvar mogla rješiti pod uslovom da dupliraju (i ovako ne prenisku) cijenu karte..
i jbg..
jaši koroporacijo
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:38 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
jeste istina i to da sam si poručila pa čekam onaj continuous blood sugar senzor e a što se kosi sa mojim halloween planovima al dobro, taman nek se uvjeri u stvarne proporcije mog orgijanja sa šećerom pa ćemo da popravljamo.. šta da se radi


Da znaš da sam i ja to gledao na nabavim, sad kako ulazim u ozbiljne (ha, ha, kad bi se zajebavali) godine i kad nije loše monitorisati taj šećer da se vidi šta tačno i koliko utiče na isti. Kod nas je to postalo stvar lične higijene, manjeviše, jer svi hoćemo da živimo bar sto godina, ali ne u kolicima i domu za senilne, u čemu naravno završimo, nosili taj merač ili ne. Bez zezanja, kad sam poslednji put bio u Srbiji zapanjio sam se koliko ljudi starijih od četiri banke ima taj neki predijabetes (masnu jetru skoro niko i ne dijagnostikuje), ako ne i full blown Type 2 dijabetes. To je neka epidemija svetskih razmera, bar u zemljama da kažem razvijenim, u šta velikodušno ubrajam i Srbiju.


e pa takva mi je neka bila motivacija, malo sam uradila reserach i zaključila da Abbott-ov freestyle libre radi dobar posao..
imaš sad i gomilu tih prodavaca lajfstajla što ti uz monitore razne valjaju i savjete, menije, dostave hrane i šta sve ne al mislim da je to loša stvar..
nego klot dobar senzor, pa onda zavisno koliko bude dobro ili loše vidjeću šta s tim (dal da idem kukam doktorima il se prosto dovedem malo u red i sama)..
inače meni je u trudnoći dijagnostifikovan taj gestacijski dijabetes, što znači da imam gen za njega a s tim je statistika neka tipa debela dvocifrena šansa za dobijanje dijabetesa u narednih 10 godina..
al generalno gledam da ne budalim s hranom previše, fit sam pa zasad ide al nije zgorega provjeriti može li i bolje..




Ne znam da li si pročitala ovu knjigu: link.

Ako nisi, da preporučim interesantno štivo, naravno, jedno u moru takve vrste literature (nema veze što se pominje debljina u naslovu, izložena materija je generalna i pokriva epidemiju dijabetesa i masnih jetri koja ne bira ljude po kilaži i obimu pantalona, mada su oni česte mušterije), i uglavnom je potkrepljeno eksperimentima na miševima i primatima, koji nisu baš isto što i mi, ali izgleda da nisu ni tako daleko da zaključci ne bi važili. Uglavnom, profa (koji radi ovde na mojoj alma mater-i) iznosi podatke sa ozbiljnih peer reviewed istraživanja, dakle nema znojavih dekica sa jutjuba, a onda i hipoteze, koje mogu ali ne moraju da budu tačne za ljude, ali nisu daleko od pameti i iznetih rezultata. Ali da ne davim, pročitaj ako te interesuje, ali jedna od stavki koju profa toplo preporučuje je upravo nabavka tog kontinualnog merača glukoze, da bi videla gde si i šta si. Jer nismo svi isti, i ne dižu, da prostiš, svima iste namirnice šećer u istoj meri.

A te kontinulane merače glukoze, jel to vaše osiguranje pokriva? Naše ne, jedino ako ti doktor baš prepiše.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:26 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic


Ne znam da li si pročitala ovu knjigu: link.

Ako nisi, da preporučim interesantno štivo, naravno, jedno u moru takve vrste literature (nema veze što se pominje debljina u naslovu, izložena materija je generalna i pokriva epidemiju dijabetesa i masnih jetri koja ne bira ljude po kilaži i obimu pantalona, mada su oni česte mušterije), i uglavnom je potkrepljeno eksperimentima na miševima i primatima, koji nisu baš isto što i mi, ali izgleda da nisu ni tako daleko da zaključci ne bi važili. Uglavnom, profa (koji radi ovde na mojoj alma mater-i) iznosi podatke sa ozbiljnih peer reviewed istraživanja, dakle nema znojavih dekica sa jutjuba, a onda i hipoteze, koje mogu ali ne moraju da budu tačne za ljude, ali nisu daleko od pameti i iznetih rezultata. Ali da ne davim, pročitaj ako te interesuje, ali jedna od stavki koju profa toplo preporučuje je upravo nabavka tog kontinualnog merača glukoze, da bi videla gde si i šta si. Jer nismo svi isti, i ne dižu, da prostiš, svima iste namirnice šećer u istoj meri.

A te kontinulane merače glukoze, jel to vaše osiguranje pokriva? Naše ne, jedino ako ti doktor baš prepiše.


zavaljujem, pogledaću..

a sad provjerih i NHS i naše privatno pokrivaju samo dijabetes 1 (NHS) i ako doktor prepiše kao terapiju (privatno)..
tj. bolje ti je da ti ne pokriva..
ne bi bila jeftina zabava da moraš stalno da ga nosiš ali opet u tom slučaju bi ti pokrili tako da je ok..
ovo eksperimentalno ili povremeno da vidiš šta te trigeruje mislim da je more than dobra investicija..
neki od tih proširenih usluga gdje dobiješ i nekog da ti sere šta i kako znaju već biti ozbiljnije skupe ali sam senzor nije..
sad jes da gledaš iz ugla insulin je jeftiniji (a osiguravači ga garant tako gledaju) to jeste.. al kad već dođeš do insulina šta je još sve otišlo u peršun to će da te košta.. ima opet i toga da je moja baka dočekala 93 godine sa dijabetesom, tek pred kraj i insulinom, i zaista nekim minimalnim posljedicama po zdravlje (nastradalo joj je očno dno, što je dosta zajebana stvar, al mimo toga ništa).. istina ona je baš bila fanatično disciplinovana po pitanju dijete.. ja nisam taj štof
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:37 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

ad jes da gledaš iz ugla insulin je jeftiniji (a osiguravači ga garant tako gledaju) to jeste.. al kad već dođeš do insulina šta je još sve otišlo u peršun to će da te košta.. ima opet i toga da je moja baka dočekala 93 godine sa dijabetesom, tek pred kraj i insulinom, i zaista nekim minimalnim posljedicama po zdravlje (nastradalo joj je očno dno, što je dosta zajebana stvar, al mimo toga ništa).. istina ona je baš bila fanatično disciplinovana po pitanju dijete.. ja nisam taj štof



I moja pok. prababa isto tako, mada su joj na kraju morali capnuti jednu nogu na kojoj je zadnjih 50 godina imala neku živu ranu koja nije zarasaltala zbog šećerne bolesti. I moj ćale i keva a sad i mlađa sestra imaju taj predijabetes i piju neke lekove za to, nije insulin nego nešto drugo, i bodu se redovno, mere šećer. Velika je verovatnoća da i mene smlati (baška što i ja imam sweet tooth kao ti, zapravo sweet ralje, ako ćemo pošteno, čudi me da nisam ko balon, to jest ko prosečan amer iz milvokija. Pomaže valjda i to što sam na bajsu, plus planina, skindža bar dvaes dana ove godine ako bog da, mada to sve nije ni približno kao kad bejah momak mlad.




srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

sad jes da gledaš iz ugla insulin je jeftiniji (a


To možda kod vas i u drugim normalnim zemljama. Ovde ljudima krv piju sa tim insulinom, gaudžuju cene ko najgori lihvari (i onda svaki predsednički kandidat sere u kampanji kako će tome stati u kraj, a farmakomafija se češka i misli se, oćeš kurac, sine). Ovde ako imaš type 2 pa ti treba insulin, bolje da se rokneš, to jest da odeš sa decom da trikortiruješ jedno kilo dva herši čokolada i snikers barova onih minjaturnih i da to stučeš za jedno veče i do ujutro nema te više, nisi nikom teret za budžet.





dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 22:56 06.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

gudalom


pajicu, kazi gudalo


solo solo 08:26 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

pajicu, kazi gudalo


Gudalo 8 !

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:14 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

nask
To možda ove birokrate i poneki EU političar sa malo mudrosti i muda. Plus Balti koji jedino iskreno i bez prenemaganja jesu za proširenje. Sva ostala govna političarska će da palumude nešto, da obećavaju i zaklinju se u bratsvo i jedinsvo evropskih naroda i narodnosti ali će pre svega voditi računa o sledećim izborima u svojim zemljama i naravno da će u stvari biti njet. A ako ćemo iskreno, nema načina da se svojim glasačima u ovom trenutku proda priča o prijemu, recimo SR/AL/BiH sa svojim kriminalno korupcionaškim sistemom vlasti.


Tek sad videh ovo. Apsolutno tacno sto se govna politicarskih tice. Nije sto je popularno potezati Djindjica nego sto je covek bio u pravu: prve godine vlasti gostuje u dnevniku neke austrijske ili nemacke televizije i kaze ako sada EU ne ulozi veca sredstva i ne da pravu podrsku onda ce za to i ona i Region platiti visestruko kasnije. Voditelj se skoro uvredio zbog drskosti. I naravno da je Djindjic bio u pravu. Da su tada to uradili ovog danas ne bi bilo.

Da se vratim na ovo danas, istina da politicari ne mogu svojim glasacima da prodaju prijem ovih drzava ali oko ovakvih odluka sve manje i pitaju glasace. Ispada da nama taj manjak demokratije ide u korist.
nask nask 09:56 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Da se vratim na ovo danas, istina da politicari ne mogu svojim glasacima da prodaju prijem ovih drzava ali oko ovakvih odluka sve manje i pitaju glasace. Ispada da nama taj manjak demokratije ide u korist.

Koliko sam ja pratio Granadu samo je patološki NL lažov bio iskren, ne more i tačka. EU ima istinski problem upravljanja, novi članovi bi ga samo povećali. Pogotovo kad vidim kako na nas gledaju, ne samo na Srbiju, bude malo degutantno. Najgore od svega, u nekim stvarima su u pravu.

Iskren da budem nisam više optimista da će Srbija u dogledno vreme biti član EU. Na obostranu radost kako izgleda.
Ispada da nama taj manjak demokratije ide u korist.

U nekim mojim mentalnim modelima je to pozitivno, u nekima nije. Videćemo.
vcucko vcucko 10:17 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic

Ovde svašta meću po dvorištima da plaše prolaznike, i ja sam predložio da iskopam dve rupe u bašti, jednu dublju jednu pliću, i u njih da stavim ćere i zatrpam ih do grla, tako da mogu da blebeću sa prolaznicima. Ali mi je zaprećeno social servicom, pa sam nevoljno odustao.

I da ih tako ostaviš na milost i nemilost svakom psihopati koji prođe?
Aman, ne treba social service da ti kaže no-no, premorbidno je i za zaebanciju
Milan Novković Milan Novković 10:25 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

vcucko
srdjan.pajic

Ovde svašta meću po dvorištima da plaše prolaznike, i ja sam predložio da iskopam dve rupe u bašti, jednu dublju jednu pliću, i u njih da stavim ćere i zatrpam ih do grla, tako da mogu da blebeću sa prolaznicima. Ali mi je zaprećeno social servicom, pa sam nevoljno odustao.

I da ih tako ostaviš na milost i nemilost svakom psihopati koji prođe?
Aman, ne treba social service da ti kaže no-no, premorbidno je i za zaebanciju

Pa dobro, fazon imaš i u više filmova - od ozbiljnih kaubojaca, do neozbiljnih komedija, plus ako imaš vanredno brbljivu ženu, pa bar jednu ćerku koja je još brbljivija ...

... prepevao si problem iz vremenskog u frekvencijski domen i samo po slušanju par seansi i i ako je bilo mobridnih nota nestaju po prvoj filtraciji k... pardon, ti možda nisi elektroničar ... al jednom ću da snimim tajno moju mlađu ćerku pa pustiti ovde i sve ćeš TRENUTNO i iskreno razumeti, ravnoteža u sili oko tebe će biti ko nikad ...
vcucko vcucko 10:36 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

srdjan.pajic
ad jes da gledaš iz ugla insulin je jeftiniji (a osiguravači ga garant tako gledaju) to jeste.. al kad već dođeš do insulina šta je još sve otišlo u peršun to će da te košta.. ima opet i toga da je moja baka dočekala 93 godine sa dijabetesom, tek pred kraj i insulinom, i zaista nekim minimalnim posljedicama po zdravlje (nastradalo joj je očno dno, što je dosta zajebana stvar, al mimo toga ništa).. istina ona je baš bila fanatično disciplinovana po pitanju dijete.. ja nisam taj štof



I moja pok. prababa isto tako, mada su joj na kraju morali capnuti jednu nogu na kojoj je zadnjih 50 godina imala neku živu ranu koja nije zarasaltala zbog šećerne bolesti. I moj ćale i keva a sad i mlađa sestra imaju taj predijabetes i piju neke lekove za to, nije insulin nego nešto drugo, i bodu se redovno, mere šećer. Velika je verovatnoća da i mene smlati (baška što i ja imam sweet tooth kao ti, zapravo sweet ralje, ako ćemo pošteno, čudi me da nisam ko balon, to jest ko prosečan amer iz milvokija. Pomaže valjda i to što sam na bajsu, plus planina, skindža bar dvaes dana ove godine ako bog da, mada to sve nije ni približno kao kad bejah momak mlad.

Otac, majka, jedan deda, drugi zaginuo mlad pa se i ne zna. Dugo sam se i držao, sad pred šezdesetu konačno dobio pravu terapiju. Naravno metformin, najbolje Glucophage XR, taj je najbolji jer se sporo oslobađa. Pa možeš da popiješ dva komada (2g) uveče i budeš miran. Ali jes, kad bi to tako bilo. Kažu, žene u svim uzrastima i pojavnim oblicima gutaju to ko nenormalne, kao za mršavljenje. Pa se mislim dal'su normalne. Pa nema svećom da tražiš, pogotovo leti.

Ostaje Gluformin, potpuno isto ali nema to sporo oslobađanje. Pa mora da se pije više puta dnevno, a iskreno nemaran sam po tom pitanju, zaboravim. Jbga.
promoter promoter 12:17 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Neues aus der Nachbarschaft
nask
To možda ove birokrate i poneki EU političar sa malo mudrosti i muda. Plus Balti koji jedino iskreno i bez prenemaganja jesu za proširenje. Sva ostala govna političarska će da palumude nešto, da obećavaju i zaklinju se u bratsvo i jedinsvo evropskih naroda i narodnosti ali će pre svega voditi računa o sledećim izborima u svojim zemljama i naravno da će u stvari biti njet. A ako ćemo iskreno, nema načina da se svojim glasačima u ovom trenutku proda priča o prijemu, recimo SR/AL/BiH sa svojim kriminalno korupcionaškim sistemom vlasti.


Tek sad videh ovo. Apsolutno tacno sto se govna politicarskih tice. Nije sto je popularno potezati Djindjica nego sto je covek bio u pravu: prve godine vlasti gostuje u dnevniku neke austrijske ili nemacke televizije i kaze ako sada EU ne ulozi veca sredstva i ne da pravu podrsku onda ce za to i ona i Region platiti visestruko kasnije. Voditelj se skoro uvredio zbog drskosti. I naravno da je Djindjic bio u pravu. Da su tada to uradili ovog danas ne bi bilo.

Da se vratim na ovo danas, istina da politicari ne mogu svojim glasacima da prodaju prijem ovih drzava ali oko ovakvih odluka sve manje i pitaju glasace. Ispada da nama taj manjak demokratije ide u korist.

Tek delimično bih mogao da se složim sa tobom.
Jer, manjak demokratije nikada i nikome nije doneo korist.
Ono što je problem sa ciljevima koje naše društvo (političari?) postavljaju kod nas je - da se prijem u EU postavlja kao neprikosnoveni cilj.
Prijem u EU je sekundarni cilj, iz prostog razloga što je idiotarija (kako su to nekada radili Titini komunjare) da se učlanjujemo u afričku uniju itd.
Evropa je kontinent na kojem živimo, sviđao nam se ili ne.
Dakle, prijem u EU je sekundarni cilj.
A primarni cilj, najprimarniji što bi se reklo pred seoskom prodavnicom je - neprestano unapređenje demokratije.
Jednoga dana kada dostignemo respektabilan nivo demokratije (crkni magarče dok trava naraste, znam, znam, ...), tada će nam biti svejedno da li smo formalno u političkoj zajednici država zvanoj EU ili ne.
Samo da se raskantamo sa reliktima komunizma - i što bi Gedža rekao, dok i komunjarska deca prestanu da nas vode u svet vukući nas 'dupetom za nos'.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:40 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

vcucko
srdjan.pajic
ad jes da gledaš iz ugla insulin je jeftiniji (a osiguravači ga garant tako gledaju) to jeste.. al kad već dođeš do insulina šta je još sve otišlo u peršun to će da te košta.. ima opet i toga da je moja baka dočekala 93 godine sa dijabetesom, tek pred kraj i insulinom, i zaista nekim minimalnim posljedicama po zdravlje (nastradalo joj je očno dno, što je dosta zajebana stvar, al mimo toga ništa).. istina ona je baš bila fanatično disciplinovana po pitanju dijete.. ja nisam taj štof



I moja pok. prababa isto tako, mada su joj na kraju morali capnuti jednu nogu na kojoj je zadnjih 50 godina imala neku živu ranu koja nije zarasaltala zbog šećerne bolesti. I moj ćale i keva a sad i mlađa sestra imaju taj predijabetes i piju neke lekove za to, nije insulin nego nešto drugo, i bodu se redovno, mere šećer. Velika je verovatnoća da i mene smlati (baška što i ja imam sweet tooth kao ti, zapravo sweet ralje, ako ćemo pošteno, čudi me da nisam ko balon, to jest ko prosečan amer iz milvokija. Pomaže valjda i to što sam na bajsu, plus planina, skindža bar dvaes dana ove godine ako bog da, mada to sve nije ni približno kao kad bejah momak mlad.

Otac, majka, jedan deda, drugi zaginuo mlad pa se i ne zna. Dugo sam se i držao, sad pred šezdesetu konačno dobio pravu terapiju. Naravno metformin, najbolje Glucophage XR, taj je najbolji jer se sporo oslobađa. Pa možeš da popiješ dva komada (2g) uveče i budeš miran. Ali jes, kad bi to tako bilo. Kažu, žene u svim uzrastima i pojavnim oblicima gutaju to ko nenormalne, kao za mršavljenje. Pa se mislim dal'su normalne. Pa nema svećom da tražiš, pogotovo leti.

Ostaje Gluformin, potpuno isto ali nema to sporo oslobađanje. Pa mora da se pije više puta dnevno, a iskreno nemaran sam po tom pitanju, zaboravim. Jbga.


da i ovde daju taj metmorfin kao prvu terapiju al ne znam dal ga nema.. iskreno veoma sumnjam.. kod Engleza bukvalno ništa bez recepta ne možeš da dobiješ, samo paracetamol i ibuprofen od analgetika, ponešto tih dekongestanata i antihistaminika i to je to..
jednom kad sam pitala da mi daju probiotik a tip me gleda pa kaže popijte jogurt..
istina kad ti stvarno treba onda ti daju kodein.. al na recept
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:45 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

vcucko
srdjan.pajic

Ovde svašta meću po dvorištima da plaše prolaznike, i ja sam predložio da iskopam dve rupe u bašti, jednu dublju jednu pliću, i u njih da stavim ćere i zatrpam ih do grla, tako da mogu da blebeću sa prolaznicima. Ali mi je zaprećeno social servicom, pa sam nevoljno odustao.

I da ih tako ostaviš na milost i nemilost svakom psihopati koji prođe?
Aman, ne treba social service da ti kaže no-no, premorbidno je i za zaebanciju


vucko ili nemaš djecu il su ti odrasla..
ja bih svoje zakopala al bi im gurnula i svakom po čarapu usta, da me ne prijave prolaznici zbog maltretmana..
prigodan klip za roditelje sitnije dečice


kick68 kick68 15:46 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio


Ne ljutim se, a ja mislim da je taj praznik genijalan

I meni su te maškare super, jednom sam imala šešir Č. Čaplina i brkove, i košulju mušku i prsluk, taj prsluk imam još uvijek, kao od muškog odijela, mnogo dobar, naprijed malo deblji štof i džepići kosi, nazad svila, ide dobro uz farmerke.. a jednom sam imala onu kapu lokne crne duge, ček nađem.



Te crne duge lokne ne bi prošle ovde: cultural appropriation.
Jeste crazy praznik, ja već par godina ne delim slatkiše, a stare dekoracije sam pobacala. Bi covid, deca porasla, i tako...
Ove godine biću Rosie the riveter:


tessa1 tessa1 16:31 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Te crne duge lokne ne bi prošle ovde: cultural appropriation.


Je li da, interesantno.

Ove godine biću Rosie the riveter:


Extra. :))
kick68 kick68 16:49 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio


Je li da, interesantno.


Da, da, tako nam se lepi premijer maskirao (doduše kad je bio mlad), pa nadrljao i morao da se izvinjava:)
tessa1 tessa1 20:36 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Da, da, tako nam se lepi premijer maskirao (doduše kad je bio mlad), pa nadrljao i morao da se izvinjava:)


Ni ovo nisam znala. :)


Sad sam se zamislila, i dalje ne vidim baš 100% gdje je problem, jer to vežem za muziku, ili kad bi neko uzeo kostim npr Hendrixa,

ali ima smisla kao kad bi npr Indijci mazali lice u bijelo i oblačili laneno odijelo iz kolonijalnog doba,

ne smisla nego postoje nijanse koje razumijem, uvrijedljive, od extremno i do pod znakom pitanja,

princ Hari se obukao u fašistu, i to je bilo debilno,


ali npr da li bi ovaj kostim bio pogrešan?




tessa1 tessa1 20:37 07.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

kick68 kick68 01:27 08.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio


Sad sam se zamislila, i dalje ne vidim baš 100% gdje je problem, jer to vežem za muziku, ili kad bi neko uzeo kostim npr Hendrixa,

Eh
Imitation is the sincerest form of flattery.

Debeli ljudi i trans, to je ok, samo da se ne koriste kulturna i rasna obeležja.
tessa1 tessa1 05:39 08.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Eh
Imitation is the sincerest form of flattery.
Debeli ljudi i trans, to je ok, samo da se ne koriste kulturna i rasna obeležja.

Pa da, Big Mama je sve u jednom,

čini mi se da nemam predstavu koliko je to kod vas ozbiljno tj osjetljivo polje. I interesantna tema. Mislim, tema s kojom je najbolje nemati posla.
tessa1 tessa1 05:42 08.10.2023

Re: Ne znam šta si mislio

Sjetih se, vidjela sam nedavno i peticiju protiv zabrane knjiga, da sad ne provjeravam, radi se o hiljadama naslova, do sada..


+

"Over 3300 books were banned in the 2022-2023 school year. I'm proud to stand by my fellow authors, and fight back against censorship & book bans and #StandWiththeBanned."

Gillian Flynn


zoja444 zoja444 06:46 05.10.2023

na ciju akciju mislis da je uspela?

kazu da se u poslednje vreme iselilo 11% srba sa kim.
solo solo 07:34 05.10.2023

-

st.jepan st.jepan 09:39 05.10.2023

.

Oduzimaju M.R. vilu!
I ko zna koliko ovakvih lepotana!



Ako RS vojska ne uleti sada, neće, bojim se, nikada.
solo solo 09:48 05.10.2023

Re: .

Oduzimaju M.R. vilu!
I ko zna koliko ovakvih lepotana!


Ima se, može se.

Što si zavidan?
maksa83 maksa83 15:16 05.10.2023

ekipa

Ovaj levi piše optužnicu za onog kog će da brani ovaj desni.

zoja444 zoja444 15:31 05.10.2023

Re: ekipa

a sta je bilo ono pre neki dan sto je tuzilac podneo a sud odbio i pustio m.r.?
zilikaka zilikaka 18:49 05.10.2023

Re: ekipa

maksa83
Ovaj levi piše optužnicu za onog kog će da brani ovaj desni.


Ako vam priznam da me je taj desni svojvremeno nekoliko puta saslušavao kao svedoka (on je naravno bio advokat optuženog u tom procesu), šta ćete misliti o meni.
nask nask 19:26 05.10.2023

Re: ekipa

šta ćete misliti o meni.

Da si Kubanka.
zoja444 zoja444 19:34 05.10.2023

Re: ekipa

da imas potencijalnu vezu u pravosudju.
maksa83 maksa83 19:44 05.10.2023

Re: ekipa

Ako vam priznam da me je taj desni svojvremeno nekoliko puta saslušavao kao svedoka (on je naravno bio advokat optuženog u tom procesu), šta ćete misliti o meni.

Pala zilikakina grupa!
predatortz predatortz 19:56 05.10.2023

Re: ekipa

maksa83
Ako vam priznam da me je taj desni svojvremeno nekoliko puta saslušavao kao svedoka (on je naravno bio advokat optuženog u tom procesu), šta ćete misliti o meni.

Pala zilikakina grupa!


Одузета велика количина шрафцигера и кључева свих врста и величина!
Пронађена мазива неутврђеног састава!
Искусни полицајци остали у чуду!
zilikaka zilikaka 20:16 05.10.2023

Re: ekipa

Istražni sudija je bio vrlo spodoban i lepo se nosio sa ovim desnim a interesantan momenat mog svedočenja je bio da sam se sećala svih detalja ključnog događaja u jednim kolima ali uopšte nisam imala predstavu koji je auto bio u pitanju.
Naime, muškarci ko muškarci, obraćaju pažnju na marku i tip, to ih zanima, a ja sam lepo rekla da su bila neka tamne boje, velika, ali da mene auta kao takva ne zanimaju, verujem da sam time ostavila utisak da sam tipično žensko koje veze s tehnikom nema.
Milan Novković Milan Novković 10:01 06.10.2023

Re: ekipa

maksa83
Ovaj levi piše optužnicu za onog kog će da brani ovaj desni.


Win-win ume da bude resource-intensive rabota, pa tako uopšte nije uvek najbolja strategija.

Al ako trudbeništvo iseliš iz skupih board rooms do sala za sastanke u vlasništvu u office-on-demand okruženje, koje, usput, moćnom metodom više-muva-jednim-udarcem ume da ti ponudi i nešto da čalabrcneš, ti u stvari radiš bar dva posla istovremeno - a vreme je novac - plus oživiš pokleklu win-win strategiju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana