Budućnost| Muzika| Region

Nego bre...

maksa83 RSS / 26.09.2023. u 12:49

Šta bi ono dole?

I muzička numera, da se ne baci.

 

i kao i uvek otvorena je tema c) razno. 



Komentari (275)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 13:02 26.09.2023

Laki je Malo Nervozan


Ih, sta bi...

Ciklus se zavrsava za jednog... Za nekog drugog ce tek da pocne...



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:03 26.09.2023

je ne znam u vezi tog dole

al imam dosta tema na koje bih mogla da se požalim pa da vidim samo jel mora da se čeka druga strana il može odma
maksa83 maksa83 13:04 26.09.2023

Re: je ne znam u vezi tog dole

newimprovedtadejus
al imam dosta tema na koje bih mogla da se požalim pa da vidim samo jel mora da se čeka druga strana il može odma

Nene, naravno, zaboravio sam da dodam i c) razno, evosaću.
angie01 angie01 13:16 26.09.2023

Re: je ne znam u vezi tog dole

ja ne znam sta se desava dole, na sta god da si mislio, jer sam trenutno u nekom hausu, koji nikako da se zavrsi,...mozda bi najpametnije bilo da samo odem u praskozorje i pustim ga da se sam resava.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:17 26.09.2023

Re: je ne znam u vezi tog dole

maksa83
newimprovedtadejus
al imam dosta tema na koje bih mogla da se požalim pa da vidim samo jel mora da se čeka druga strana il može odma

Nene, naravno, zaboravio sam da dodam i c) razno, evosaću.


e dobro..
predlažem otvaranje sa pritužbama na bolne kosti, staros i bračne muke..
prilažem primjer muža kog sutra moram da vodim da mu okrpe poderan stomak (fenomen u medicinskoj struci poznat i kao hernia)..
s obzirom da taj kuka kao onaj lala iz vica kad su udarili njemci ne znam kako ćemo preteći..
maksa83 maksa83 13:26 26.09.2023

Re: je ne znam u vezi tog dole

s obzirom da taj kuka kao onaj lala iz vica kad su udarili njemci ne znam kako ćemo preteći..

Koliko se ja razumem u viceve sa Lalom kada su ga pitali kada mu je bilo najteže u ratu kaže "naišli Nemci a mi se posakrivali u podrum, i čekamo da odu, al stao Švabo sa onim kerom kod bunara i ne mrda a mi se naaajeli neke šuuunke pa žeeedni uočin..."


P.S. Ušao sam u novu DIY fazu nabavio sam tzv. ručnu frezu alias glodalicu alias router, odo da režem dok je lepo vreme. Noćas sam ostavio nešto veliko da se suši napolju ali udrila neka magluština (naravno, pošto je pljuštalo prethodnih 20 sati da će noću da isparava) i sve mi skvasilo ko da sam potopio u kadu a lepak ne da se nije stegao nego je postao još vodenastiji (a šatro vodootporan). Eeee živote tupi cirkularu...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:33 26.09.2023

Re: je ne znam u vezi tog dole

maksa83
s obzirom da taj kuka kao onaj lala iz vica kad su udarili njemci ne znam kako ćemo preteći..

Koliko se ja razumem u viceve sa Lalom kada su ga pitali kada mu je bilo najteže u ratu kaže "naišli Nemci a mi se posakrivali u podrum, i čekamo da odu, al stao Švabo sa onim kerom kod bunara i ne mrda a mi se naaajeli neke šuuunke pa žeeedni uočin..."


e to je kad je švaba zauzeo bunar, jasno..
al ovo je iz lala i švaba edicije al ide nekako ovako

pričao lala kako mu je deda poginuo u drugom svjetskom..
pa ga pitali jel ga ubio švaba
kaže lala, ma nije, nego kad je došao švaba mi se svi sakrili u podrum nego švaba nikako da ode a nama bilo dosadno te uzmemo da kuvamo pekmez..
pa jel vas to odalo..
ma nije, skuvali ga mi ali deda navalio da proba pa opekao prst..
pa nije valjda od toga umro..
ma nije nego je toliko jaukao da smo ga morali zatuć..
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:34 26.09.2023

Re: je ne znam u vezi tog dole

gavros gavros 13:13 26.09.2023

Vrhunska

svirka!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:15 26.09.2023

Re: Vrhunska

gavros
svirka!



jes vala kad se i meni sviđa a pazi bata englez, kakav trip
maksa83 maksa83 13:16 26.09.2023

Re: Vrhunska

gavros
svirka!

Džeka sam prvo primetio po jućubima dok je svirao na ulici po Evropi sa otvorenom koferom za siću, izgleda da ga je u međuvremenu zapazilo i da ga je krenulo.

Spiridon Spiridon 13:32 26.09.2023

Re: Vrhunska

maksa83
gavros
svirka!

Džeka sam prvo primetio po jućubima dok je svirao na ulici po Evropi sa otvorenom koferom za siću, izgleda da ga je u međuvremenu zapazilo i da ga je krenulo.



al ga česlja baja

ako neko slucajno nije video ovaj Hendzin demo ... Jimi Hendrix created Grunge


maksa83 maksa83 13:38 26.09.2023

Re: Vrhunska

ako neko slucajno nije video ovaj Hendzin demo ... Jimi Hendrix created Grunge

Prva polovina uopšte ne zvuči kao on, ne liči na njega onaj drang-drang-drang strumming običnih akorda, druga polovina već upadljivo zvuči kao on.
Spiridon Spiridon 15:31 26.09.2023

Re: Vrhunska

maksa83
ako neko slucajno nije video ovaj Hendzin demo ... Jimi Hendrix created Grunge

Prva polovina uopšte ne zvuči kao on, ne liči na njega onaj drang-drang-drang strumming običnih akorda, druga polovina već upadljivo zvuči kao on.


Zvuči kao Nirvana
nask nask 21:19 26.09.2023

Re: Vrhunska

Prva polovina


Kao Soungarden, onako malkice mračnije nego Nirvana.

dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 00:00 27.09.2023

Re: Vrhunska

Hendzin demo


ne izlazi mi youtube - ali valjda nije Hendza nego Henda?

mislim da je ovo objavio - nije demo


gavros gavros 03:28 27.09.2023

Re: Vrhunska

maksa83
gavros
svirka!

Džeka sam prvo primetio po jućubima dok je svirao na ulici po Evropi sa otvorenom koferom za siću, izgleda da ga je u međuvremenu zapazilo i da ga je krenulo.



Ako! Plijeni lepršavošću i sigurnošću, glas mi se posebno dopada, zapratio ćub!
gavros gavros 03:49 27.09.2023

Re: Vrhunska

Spiridon
maksa83
ako neko slucajno nije video ovaj Hendzin demo ... Jimi Hendrix created Grunge

Prva polovina uopšte ne zvuči kao on, ne liči na njega onaj drang-drang-drang strumming običnih akorda, druga polovina već upadljivo zvuči kao on.


Zvuči kao Nirvana


Da, moguće da je ovo slušao jedan klinac u Aberdinu, skroz zanimljivo.

Slušao sam prije par mjeseci stvarčugu na kojoj Hendrix svira bas i oduševio sam se, nisam zapisao kako se zove i eto cvrc sad ne nalazim. Nalazim ovo ali nije to to:



Ako neko zna koja je stvar (nije tonski zapis, potpuno je producirana), molim neka okači, dobro jutro svima!
gvozden1 gvozden1 13:15 26.09.2023

Teror

Šta bi ono dole


Zaigrao se neko.

Ne liči na revolt Srba zbog terora, ne upada se u manastir naoružan bez konkretnog razloga, bez izgleda da se teror spreči.

Neki konkretan razlog je postojao, sva je prilika.
Neki šverc prekinut.
maksa83 maksa83 13:18 26.09.2023

Re: Teror

Neki šverc prekinut.

I ja bih rekao da je to, izgleda da se švercovalo nešto kudikamo ozbiljnije od mleka i Plazma keksa, čim je Radojičić bio prisutan (snimili ga Šošoni). Nisam imao pojma da se te "pošiljke" prate ovako "ozbiljnim" nabudženim "jedinicama" mada ima smisla.
st.jepan st.jepan 13:57 26.09.2023

Re: Teror

gvozden1
Šta bi ono dole


Zaigrao se neko.

Ne liči na revolt Srba zbog terora, ne upada se u manastir naoružan bez konkretnog razloga, bez izgleda da se teror spreči.

Neki konkretan razlog je postojao, sva je prilika.
Neki šverc prekinut.


Meni liči da je bilo: "vi zapodjenite, mi ćemo očas", a onda, "u stvari, možda ipak nije zgodno" (dan ranije, "pojačane redovne aktivnosti" kod Raške).
gvozden1 gvozden1 14:11 26.09.2023

Re: Teror


Meni liči da je bilo: "vi zapodjenite, mi ćemo očas", a onda "u stvari, možda ipak nije zgodno" (dan ranije, "pojačane redovne aktivnosti kod Raške" ).

Nije isključen ni taj scenario, mada su prilike baš nepovoljne da Srbija pošalje vojsku na Kosovo.
To znači direktan konflikt sa NATO.

Da Rusija nije zauzeta u Ukrajini možda bi taj scenario bio verovatniji, ovako...???

Vučićev govor odaje zbunjenost i srpsku krivicu, traži način da sve svede na Kurtija i arnautski zulum, i da je ovo kao reakcija na njega, ali onda bi bilo logično da se imena stradalih Srba objave, da se proglase herojima, a za sad imamo samo inicijale.

Arnauti su svoje borce za njihovu stvar digli u zvezde, onog Jašarija slave kao heroja, a Srbi svoje skrivaju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:15 26.09.2023

Re: Teror

gvozden1

Meni liči da je bilo: "vi zapodjenite, mi ćemo očas", a onda "u stvari, možda ipak nije zgodno" (dan ranije, "pojačane redovne aktivnosti kod Raške" ).

Nije isključen ni taj scenario, mada su prilike baš nepovoljne da Srbija pošalje vojsku na Kosovo.
To znači direktan konflikt sa NATO.

Da Rusija nije zauzeta u Ukrajini možda bi taj scenario bio verovatniji, ovako...???

Vučićev govor odaje zbunjenost i srpsku krivicu, traži način da sve svede na Kurtija i arnautski zulum, i da je ovo kao reakcija na njega, ali onda bi bilo logično da se imena stradalih Srba objave, da se proglase herojima, a za sad imamo samo inicijale.

Arnauti su svoje borce za njihovu stvar digli u zvezde, onog Jašarija slave kao heroja, a Srbi svoje skrivaju.


gvožđo brate pa jel mora ja da ti dojavljujem.. kako se ne zna..
i čuj da šaljemo vojsku a ono ladno obračun policije i do zuba naoružanih kri, pardon, sportista..
aman..
i šta tačno zahtjevamo? svoj deo?
gvozden1 gvozden1 14:21 26.09.2023

Re: Teror


gvožđo brate pa jel mora ja da ti dojavljujem

Ma sve je dobro dok ne čitaš tuđe komentare, nego bi da budeš pametna.

Nešto slično sam i sam zaključio, tj pretpostavio, ne moraš mi ti ništa dojavljivati.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:28 26.09.2023

Re: Teror

gvozden1

gvožđo brate pa jel mora ja da ti dojavljujem

Ma sve je dobro dok ne čitaš tuđe komentare, nego bi da budeš pametna.

Nešto slično sam i sam zaključio, tj pretpostavio, ne moraš mi ti ništa dojavljivati.


gvožđo brate pa nije neka velika pamet, samo ti treba fb nalog i nema šaje da omašiš
gvozden1 gvozden1 14:32 26.09.2023

Re: Teror

samo ti treba fb nalog

Može li bez njega?
st.jepan st.jepan 14:33 26.09.2023

Re: Teror

.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:38 26.09.2023

Re: Teror

gvozden1
samo ti treba fb nalog

Može li bez njega?


ne znam na tvitaću li si? ja tamo strogo kontrolišem šta mi iskače tako da ne nailazim na ovakve stari al na fb mi je miješana lista pa iskoči svašta..
guglecni medij pod imenom 24sedam.. tamo ćeš naći svašta a ne treba previše čitanja između redova
nask nask 21:32 26.09.2023

Re: Teror

izgleda da se švercovalo nešto kudikamo ozbiljnije od mleka i Plazma keksa,

Mislim da je bilo u pitanju švercovanje veće količine parizera.
zilikaka zilikaka 22:26 26.09.2023

Re: Teror

Nisam imao pojma da se te "pošiljke" prate ovako "ozbiljnim" nabudženim "jedinicama" mada ima smisla.

Samo prostom logikom se da zaključiti da je vrednost pošiljke diktirala i mere obezbeđenja.
Sad, da li to ima ikakve veze sa zaplenom onih dvaput po par tona kokaina u Španiji, nisam pametna.
dragosevacprekjuce dragosevacprekjuce 00:03 27.09.2023

Re: Teror

Meni liči da je bilo: "vi zapodjenite, mi ćemo očas", a onda, "u stvari, možda ipak nije zgodno" (dan ranije, "pojačane redovne aktivnosti" kod Raške).


brate, ako je ovakva akcija bila potrebna da se st.jepan na blog vrati


st.jepan st.jepan 00:29 27.09.2023

Re: Teror

na blog vrati


na blog svrati.
solo solo 00:49 27.09.2023

Na blog se ne svraća slučajno

da se st.jepan na blog vrati


na blog svrati.




ISUK



p.s.

,,ko svrati ne isplati se da se vrati,,
st.jepan st.jepan 15:05 27.09.2023

Re: Na blog se ne svraća slučajno

Na blog se ne svraća slučajno

Tačno!
Reklo mi da svratim - ja svratio.
Nego, šta biva s našim Prigožinom, zna li se šta?
I zašto je čovek koji nimalo ne liči na luzera, ispao luzer?
Biće, ipak, da ga je neko zajebo.


gvozden1 gvozden1 15:25 27.09.2023

Re: Na blog se ne svraća slučajno

Nego, šta biva s našim Prigožinom, zna li se šta?

Izgleda da se i on malo preigrao.


Bilo je ovde svakakvih tumačenja, te uplašio se Putin, te Lukašenko ga spasio, te trebalo je da ga zgromi da pokaže snagu države, te ovo te ono

Ali evo kako se to elegantno radi.

A on, Putin, ni luk jeo, ni luk mirisao.
Nisam ja, majke mi, vidi mi ruke:)
predatortz predatortz 13:34 26.09.2023

Šta bi ono dole?

Ili je mnogo veći idiot nego što smo pretpostavljali, ili je mnogo veći izdajnik nego što smo mislili.

U oba slučaja, ne valja!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:38 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

predatortz
Ili je mnogo veći idiot nego što smo pretpostavljali, ili je mnogo veći izdajnik nego što smo mislili.

U oba slučaja, ne valja!



pa to pod pretpostavkom da on to sve stvarno i kontroliše a što ne mora da bude slučaj.. i iznenadila bih se da jeste..

that said da opet preporučim Ciganin ali najljepši.. o trgovini ljudima na Balkanu i umješanosti policije..
stvar uopšte ne mora da ide do samog vrha da bi postojala, bila super unosna za neke i super opasna za druge..
maksa83 maksa83 13:41 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

Ili je mnogo veći idiot nego što smo pretpostavljali, ili je mnogo veći izdajnik nego što smo mislili.

Dobro te dve stvari se ne isključuju međusobno, ali ... mislim - niko ne sme da pisne, javni servis ceo dan glumi gljivu, neće nikome da kaže šta se desilo, svi ćute ko zaliveni dok on ne bekne, onda natrabunja neku budalaštinu i onda posle "video sam se sa Bocan-Harčenkom i sve mu ispričao o ugroženosti naroda dole".

Jadni ti ljudi dole između šošonskog čekića i srpskog krimi nakovnja.
gvozden1 gvozden1 13:46 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

pa to pod pretpostavkom da on to sve stvarno i kontroliše a što ne mora da bude slučaj.. i iznenadila bih se da jeste.

Da kontroliše u smislu da organizuje, verovatno ne, ali da je u rukama onih koji organizuju, a time u obavezi da ih štiti kad oni nešto zabrljaju, moguće je.

Radojičić je kriminalac visokog ranga.
zoja444 zoja444 13:54 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

ja sam razumela da i albanski mediji cute. rodjak ubijenog policajca apeluje na kurtija da se vrati dijalogu. tamo dan zalosti, ovde dan zalosti. jedino se nadam da trenutno nemaju resurse da nas bombarduju, ali kazu da ce do 2027. imati.
zaharaga zaharaga 14:01 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?


zoja444
trenutno nemaju resurse da nas bombarduju, ali kazu da ce do 2027. imati.


Zeljo, izdrzi!
nikvet pn nikvet pn 15:19 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

maksa83
Jadni ti ljudi dole između šošonskog čekića i srpskog krimi nakovnja.


У центар.
predatortz predatortz 21:00 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

nikvet pn
maksa83
Jadni ti ljudi dole između šošonskog čekića i srpskog krimi nakovnja.


У центар.


Proširio bih ja ovo. Tim ljudima su vađeni organi, a ti znaš koliko vremena je potrebno da se organ nađe u drugom telu.
Malo, jako malo, sati bukvalno.
Pa kad čovek razmisli gde mogu biti te bolnice i ko može organizovati tako brz i efikasan transport, ko može platiti takvu transplantaciju, šošoni i domaći krimosi ispadaju malji deca u odnosu na neka druga govna koja tamo realno vuku konce.

Srbi na Kosovu su novi Jevreji u novom Rajhu kojeg zovu "međunarodna zajednica", pritom misleći na Ameriku i par zemalja EU kao da ostatak sveta ne postoji.

Nekažnjivost zločina nad Srbima na Kosovu opasno liči na nekažnjivost zločina nad Jevrejima u Hitlerovoj Evropi.

solo solo 14:09 26.09.2023

Šta bi ono dole?



Klekneš pa vidiš šta je dole.

Samo navučeš zaštitnu opremu za kolena - preventiva je majka mudrosti.




I malo tenisa da sed ne baci

zoja444 zoja444 14:19 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

solo, nije sve zajebancija. na n1 kazu da su ranjeni prevezeni u novi pazar i druge zdravstvene centre. pa koliko je to ranjenih? da li su civili medju njima?
solo solo 14:31 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

solo, nije sve zajebancija. na n1 kazu da su ranjeni prevezeni u novi pazar i druge zdravstvene centre. pa koliko je to ranjenih? da li su civili medju njima?


Maksa pita o onom dole

Na šta ti misliš pod ,,onim dole,, da prostiš izvini?

Nešto si pobrkala.

Zna se šta je dole.

Jel tako Ćarli?

zoja444 zoja444 14:47 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

solo, da ti platim ja neku sex radnicu da se malo smiris? udarili ti hormoni u glavu.
solo solo 15:39 26.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

solo, da ti platim ja neku sex radnicu da se malo smiris? udarili ti hormoni u glavu.


Bilo bi lepo od tebe.
Milan Novković Milan Novković 01:12 27.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

zoja444
solo, da ti platim ja neku sex radnicu da se malo smiris? udarili ti hormoni u glavu.

Baš se raspomamio, Juliju bih ja njemu prvo dao da ga propusti kroz jive


solo solo 09:26 27.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

Baš se raspomamio, Juliju bih ja njemu prvo dao da ga propusti kroz jive


Milanče uvek sam cenio tvoj istančani ukus prateći slike koje si kačio.

Što bi reko Tasa - ozbiljno.

Yulia pa da se okonča ova inkarnacija.










Milan Novković Milan Novković 16:31 28.09.2023

Re: Šta bi ono dole?

solo
Baš se raspomamio, Juliju bih ja njemu prvo dao da ga propusti kroz jive


Milanče uvek sam cenio tvoj istančani ukus prateći slike koje si kačio.

Što bi reko Tasa - ozbiljno.

Yulia pa da se okonča ova inkarnacija.


Pa to, i onda opušteno uđeš u sledeću umetničku fazu, a ne ko na federe


Черевићан Черевићан 15:15 26.09.2023

риме случајност

или......Šta bi ono dole?*

срозан али радно учинковит
у тунелу дичне Фрушке Горе,
резимирам .......упит* Аутора
- оно доле.. к'о да ће на горе
Spiridon Spiridon 15:18 26.09.2023

Ode Jagoš Marković …
angie01 angie01 19:33 26.09.2023

Re: …

Spiridon
Ode Jagoš Marković …


hebote, sve neki fenomenalni ljudi odu samotako,..prerano, kakav divan i genijalan covek je to bio,...sto se pozorista tice, jos jedino Kokan ima neki svoj autenticni rukopis.
gavros gavros 03:58 27.09.2023

Re: …

Da, ovih dana u Politici ima nekoliko tekstova svaki dan o njemu, nisam naravno gledao nijednu od njegovih predstava jer ne živim u Beogradu ali svi izražavaju veliku žalost i poštovanje. Slava mu.
Spiridon Spiridon 09:18 27.09.2023

Re: …

angie01
Spiridon
Ode Jagoš Marković …


hebote, sve neki fenomenalni ljudi odu samotako,..prerano, kakav divan i genijalan covek je to bio,...sto se pozorista tice, jos jedino Kokan ima neki svoj autenticni rukopis.


slazem se. Ima ih jos Nikita Milivojević, Gorcin Stojanovic ...
angie01 angie01 09:45 27.09.2023

Re: …

Ima ih jos Nikita Milivojević, Gorcin Stojanovic ..


uz svo uvazavanje pomenutih-nije to ta autenticnost, kao Jagoseva i Kokanova...a kva;itet stoji,...ova dvojica su se rodila sa tim necim-isto kazu i oni koji su sa njima radili,...takodje mi se jako svidja kako razmisljaju, moram ponovo da pogledam neke Jagoseve intervjue, on tako jasno, mudro, a strastveno govori,...jedini pravi i dostojan naslednik je bio Igor Vuk Torbica, ali na zalost, ni on vise nije sa nama,...kakav je to frajer bio...odmeren, smiren, a harizmatican...ono, kada se rodis kao master,...a u pogresno vreme, na pogresnom mestu za svoju senzibilnost.
angie01 angie01 09:48 27.09.2023

Re: …

nisam naravno gledao nijednu od njegovih predstava jer ne živim u Beogradu

pogledaj dostupne intervjue, jako zanimljiv covek, autenticni autoritet,...a vrlo prefinjen.
edit}-EVO JEDNOG ZANIMLJIVOG
gavros gavros 10:58 27.09.2023

Re: …

angie01
nisam naravno gledao nijednu od njegovih predstava jer ne živim u Beogradu

pogledaj dostupne intervjue, jako zanimljiv covek, autenticni autoritet,...a vrlo prefinjen.
edit}-EVO JEDNOG ZANIMLJIVOG


Sudeći po ovim zaista ozbiljnim tekstovima - poseban. Hvala, poslušaću.
angie01 angie01 12:29 27.09.2023

Re: …



Sudeći po ovim zaista ozbiljnim tekstovima - poseban.


Spiridon Spiridon 14:52 27.09.2023

Re: …

angie01
Ima ih jos Nikita Milivojević, Gorcin Stojanovic ..


uz svo uvazavanje pomenutih-nije to ta autenticnost, kao Jagoseva i Kokanova...a kva;itet stoji,...ova dvojica su se rodila sa tim necim-isto kazu i oni koji su sa njima radili,...takodje mi se jako svidja kako razmisljaju, moram ponovo da pogledam neke Jagoseve intervjue, on tako jasno, mudro, a strastveno govori,...jedini pravi i dostojan naslednik je bio Igor Vuk Torbica, ali na zalost, ni on vise nije sa nama,...kakav je to frajer bio...odmeren, smiren, a harizmatican...ono, kada se rodis kao master,...a u pogresno vreme, na pogresnom mestu za svoju senzibilnost.


Dejan Mijač ...

meni je taj svet neizmerno zanimljiv ...

Jedna od najboljih beogradskih predstava "Sokratova odbrana i smrt" specijalno je rađena za televiziju. Reditelj Zdravko Šotra.

Ja imam utopijsku ideju da bih ladno mogao da radim bilo sta u pozoristu (karte na ulazu, pomaganje pri namestanju scenografije) samo da budem blizu te ekipe. Jedini uslov bi bio da moji prihodi ne zavise od tog posla koji bih mogao da radim i volonterski.





angie01 angie01 15:58 27.09.2023

Re: …

Dejan Mijač


dadada i on je bio kralj.


Ja imam utopijsku ideju da bih ladno mogao da radim bilo sta u pozoristu (karte na ulazu, pomaganje pri namestanju scenografije) samo da budem blizu te ekipe. Jedini uslov bi bio da moji prihodi ne zavise od tog posla koji bih mogao da radim i volonterski.

ja imam dosta biskih ljudi u tom svet, oni bukvalno uzivaju na poslu, pazi, ides da radis, izadjes na scenu igras se-ovo kazem u visem znacenju, ne podcenjivacki- jos ima publiku koja je platila da te gleda, koja ti aplaudira na kraju i jos dobije platu,...kaze mi jedan od njih. ja svako vece izadjem u provod, provedem se na sceni, uzivam, izbacim sve iz sebe, osetim se kao leptiric posle, sutradan spavam do podne, pa dodjem na probu na kafu, da se opet zabavljam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:14 27.09.2023

Re: …

Jedna od najboljih beogradskih predstava "Sokratova odbrana i smrt" specijalno je rađena za televiziju. Reditelj Zdravko Šotra.

Гледала сам Одбрану Сократову са маестралним Љубом Тадићем у атријуму Народног музеја где је играна. То није била класична позоришна представа, већ камерно, полусценско извођење.
zoja444 zoja444 17:32 27.09.2023

Re: …

umetnici su najsujetnija sorta ljudi. vode za dlaku nad lekarima. ima ih parazita stalno zaposlenih koji po 20 god nista ne igraju. upis preko veze, nepotizam, klanovi, podmetanje nogu, spletkarenje... ma idila jedna.
gavros gavros 17:43 27.09.2023

Amadeus režije

angie01


Sudeći po ovim zaista ozbiljnim tekstovima - poseban.




Ovo je tako dobro, hvala ti puno, kakav stvaralački duh! Samo ovaj In memoriam zaslužuje poseban post. I Ljubica Gojgić mi na Tviteru reče da nije kasno da se upoznam sa njim kroz njegove predstave, thx još jednom - dijelim!
zilikaka zilikaka 17:49 27.09.2023

Re: …

umetnici su najsujetnija sorta ljudi. vode za dlaku nad lekarima

Pa kad je njihov rad teško merljiv. Dobro, lekati mogu na učinak, + ili -, ali se i tu dosta može pripisati sreći, genetici i Bogu.
Iz istih razloga je toga među inženjerima znatno manje. Proveri te realnost čas posla.
Mada, mene da pitaju, najčestitije je to među pilotima. Staviš brate svoju glavu kao ulog veštini i znanju, pa ako pretekneš, svaka čast.
Možda bi i profi vozači bili tu negde ali kod njih lako može neko sasvim drugi da strada od tvoje gluposti,, a tebi ništa
zoja444 zoja444 18:08 27.09.2023

Re: …

da, to je samo medju elitom. nema sujete medju auto mehanicarima, vodoinstalaterima, kuvaricama, cistacicama... mada jedna naplacuje 900 din/h.
gavros gavros 18:17 27.09.2023

Re: …

da, to je samo medju elitom. nema sujete medju auto mehanicarima, vodoinstalaterima, kuvaricama, cistacicama... mada jedna naplacuje 900 din/h.


A majstor kad pita: - "Ko ti je ovo radio?" (a on radio samo zaboravio da je on)

Naravno da ima mnogo sujete među svim profesijama ali je to do ostvarenosti i uspješnosti u poslu - iskustvo me naučilo da oni koji su zadovoljni sobom su generalno pristupačni ljudi otvoreni za komunikaciju i da žele da podijele svoje znanje (vole ono što rade i vole da pričaju o onome što najbolje znaju da rade) a oni koji to nisu - baš baš drže do sebe (ego) i totalno su nepristupačni iz straha da ne izgube svoje statuse i sl.
zoja444 zoja444 18:19 27.09.2023

Re: …

ko je ljubica gojgic?
gavros gavros 18:23 27.09.2023

Re: …

zoja444
ko je ljubica gojgic?


Čekiraj emisiju "Pravi ugao" na RT Vojvodina, imaš je sad i na Jutjubu. Divna žena i veliki profesionalac.
zoja444 zoja444 18:26 27.09.2023

Re: …

sujeta je lazni ponos. svi imamo ego ali mnogi nemaju super ego, da taj ego drze pod kontrolom.
Spiridon Spiridon 18:35 27.09.2023

Re: …

zoja444
umetnici su najsujetnija sorta ljudi. vode za dlaku nad lekarima. ima ih parazita stalno zaposlenih koji po 20 god nista ne igraju. upis preko veze, nepotizam, klanovi, podmetanje nogu, spletkarenje... ma idila jedna.



glumci su posebna prica ... ovde se vise prica o pozorisnim rediteljima, uopste ekipi iza kulise
zoja444 zoja444 18:48 27.09.2023

Re: …

jeste spiro, nametnula mi se asocijacija pa sam odvela pricu na drugu stranu. kazu da je danas posle komemoracije aplauz trajao 16 min, i da bi trajao i duze da se nije moralo na groblje.
zilikaka zilikaka 18:51 27.09.2023

Re: …

majstor kad pita: - "Ko ti je ovo radio?" (a on radio samo zaboravio da je on)

Pre neki dan odem do zubara, uzme me u rad sin, naslednik, tek počinje zanat, al prisutan i otac.
Uradi mi snimak i krene da zabrinuto klima glavom: ovo je posledica neadekvatnog lečenja.
Rekoh mu da uspori jer ja u tu ordinaciju dolazim preko 20 godina.
gavros gavros 19:03 27.09.2023

Re: …


Pre neki dan odem do zubara, uzme me u rad sin, naslednik, tek počinje zanat, al prisutan i otac.
Uradi mi snimak i krene da zabrinuto klima glavom: ovo je posledica neadekvatnog lečenja.
Rekoh mu da uspori jer ja u tu ordinaciju dolazim preko 20 godina.


Super anegdota, život je toliko inspirativan
zoja444 zoja444 19:04 27.09.2023

Re: …

ja sam imala idealnog zubara ali blesavog. student generacije. voleo je da bas, bas otvoreno flertuje sa pacijentkinjama. a zena mu u susednoj ordinaciji. i saceka ona mene sa molbom da vise ne dolazim. i tako, sta cu, odrekoh se zubara.
gavros gavros 19:13 27.09.2023

Re: …

ja imam dosta biskih ljudi u tom svet, oni bukvalno uzivaju na poslu, pazi, ides da radis, izadjes na scenu igras se-ovo kazem u visem znacenju, ne podcenjivacki- jos ima publiku koja je platila da te gleda, koja ti aplaudira na kraju i jos dobije platu,...kaze mi jedan od njih. ja svako vece izadjem u provod, provedem se na sceni, uzivam, izbacim sve iz sebe, osetim se kao leptiric posle, sutradan spavam do podne, pa dodjem na probu na kafu, da se opet zabavljam.


Nema ništa potcjenjivačkog u pojmu igranja - igra "play" "game" - svi mi imamo djecu u sebi koja pamte aktivnosti igre koja je tako bliska našem slobodnom biću. Ovdje u malom gradu sam okružen ljudima koji rade razne vrste poslova ali imaju aktivnosti u kojima se regenerišu - meni su posebno zanimljivi drugari i drugarice koji za svoju dušu rade neke kreativne stvari, bukvalno igraju se - imaju kontakt sa djetetom u sebi, neko svira, neko piše, neko crta, slika - sve je to amaterizam ali svjedočiti toj njihovoj igri zaista ispunjava dušu a tek ovaj profi nivo koji ti spominješ kada si za to plaćen - san snova u životu!
gavros gavros 19:18 27.09.2023

Re: …

ja sam imala idealnog zubara ali blesavog. student generacije. voleo je da bas, bas otvoreno flertuje sa pacijentkinjama. a zena mu u susednoj ordinaciji. i saceka ona mene sa molbom da vise ne dolazim. i tako, sta cu, odrekoh se zubara.



angie01 angie01 19:57 27.09.2023

Re: Amadeus režije

kakav stvaralački duh!

kakav car!!!
nema na cemu i drugi put,..i treba da se deli, to je predstava za sebe.
angie01 angie01 20:03 27.09.2023

Re: …

Nema ništa potcjenjivačkog u pojmu igranja


ja sam to rekla u najpozitivnijem mogucem smislu- jer to nije ni lako i ne moze svako, oni bukvalno daju sebe na toj sceni,...ti moras da udjes u lik i da budes uverljiv, pre svega sebi, da bi mogao i drugima,..znaci da moras da ga nadjes u sebi, da ga cuvas i branis tokom predstave,...to je zaheban proces, jer ti na sceni ne imitiras zivot, ti ga igras...ako ne umes, ne uspes, onda je to smira i nije dobro, sto vidi, oseti i publika.
angie01 angie01 20:05 27.09.2023

maxooo,

upravo je otisao decko, koji mi je podigao sistem na kompu, ali mi se sada ne ocitavaju klipovi u komentarima,..je l znas zasto?
shmoo shmoo 22:16 27.09.2023

Re: …

principessa_etrusca
Jedna od najboljih beogradskih predstava "Sokratova odbrana i smrt" specijalno je rađena za televiziju. Reditelj Zdravko Šotra.

Гледала сам Одбрану Сократову са маестралним Љубом Тадићем у атријуму Народног музеја где је играна. То није била класична позоришна представа, већ камерно, полусценско извођење.



Ја сам га осим у позоришту гледао и слушао исто тако камерно полусценски у 014 на Филолошком факултету. После тога био концерт Ибрице Јусића у Сали хероја.

(Да нисмо ти и ја били можда на истом догађању?)

П.С. - Моја тадашња и садашња драга осим што је била благајник председништва Савеза социјалистичке омладине на Филолошком факултету (ПРЕССО) у то време била и (немојте сада да се смејете, јбг, тако се то онда осамдесетих звало) референт за културу ССОЈ на Филолошком факултету па организовала сва та догађања те вечери половином осамдесетих (и дискотека и лајв свирка у клубу и журка после свега итд.)

Довела она на Филолошки факс тада Љубу Тадића, Ибрицу Јусића,... Нису хтели да узму ни динара за наступ пред студентима. Свака им част на томе!

И седели са нама студентима после до дубоко у ноћ у том студентском клубу у подруму Филолошког факса.

Чек', чек'! Сад ми тек синуло!

Јбт, оженио сам се бившом омладинском функционерком из бившег нам система!

Носило то и штафету Титу улицама њеног Врачара као примерна пионирка/омладинка.

И чак дваред учествовала на слету на стадиону ЈНА за Дан младости.

Ево, ево, стидим се.





gavros gavros 03:31 28.09.2023

Re: …

Spiridon
angie01
Spiridon
Ode Jagoš Marković …


hebote, sve neki fenomenalni ljudi odu samotako,..prerano, kakav divan i genijalan covek je to bio,...sto se pozorista tice, jos jedino Kokan ima neki svoj autenticni rukopis.


slazem se. Ima ih jos Nikita Milivojević, Gorcin Stojanovic ...


Nikita Milivojević upravo otpočeo saradnju u Atini - radi na predstavi "Underground" po tekstu Dušana Kovačevića, vjerovatno je adaptacija scenarija "Bila jednom jedna zemlja" za pozorište po kojem je Kusta uradio film. (Ako sam akademik nije napisao i dramu.)
gavros gavros 03:35 28.09.2023

Re: …

angie01
Nema ništa potcjenjivačkog u pojmu igranja


ja sam to rekla u najpozitivnijem mogucem smislu- jer to nije ni lako i ne moze svako, oni bukvalno daju sebe na toj sceni,...ti moras da udjes u lik i da budes uverljiv, pre svega sebi, da bi mogao i drugima,..znaci da moras da ga nadjes u sebi, da ga cuvas i branis tokom predstave,...to je zaheban proces, jer ti na sceni ne imitiras zivot, ti ga igras...ako ne umes, ne uspes, onda je to smira i nije dobro, sto vidi, oseti i publika.


Na snimcima sa proba iz ove In memoriam emisije vidi se da je i sam Jagoš ulazio u uloge.
angie01 angie01 10:36 28.09.2023

Re: …

Na snimcima sa proba iz ove In memoriam emisije vidi se da je i sam Jagoš ulazio u uloge.


pa da, on je sa njima na sceni i ucestvuje, drugi sede u publici i komanduju.

snimi samo kako svima tepa, kako ih voli.
gavros gavros 12:56 28.09.2023

Re: …

angie01
Na snimcima sa proba iz ove In memoriam emisije vidi se da je i sam Jagoš ulazio u uloge.


pa da, on je sa njima na sceni i ucestvuje, drugi sede u publici i komanduju.

snimi samo kako svima tepa, kako ih voli.


Divna duše. Evo šta piše Borka Trebješanin o jučerašnjoj komemoraciji.











angie01 angie01 13:03 28.09.2023

Re: …

Divna duše


divna dusa i one of the kind, to su oni ljudi sto se jednom pojave i nema drugi takav, nase prokletstvo je u tome, sto to spoznamo u punom znacenju, tek kada takvi ljudi odu...gde je otislo to sve sto je bio...
shmoo shmoo 22:07 26.09.2023

"Šta bi ono dole?"

Исто што и горе.

Коло од среће уоколи
вртећи се не пристаје:
тко би гори, ето је доли,
а тко доли, гори устаје.


maksa83 maksa83 05:29 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

Коло од среће уоколи
вртећи се не пристаје:
тко би гори, ето је доли,
а тко доли, гори устаје.

E da znaš, bukvalno tako.

Ko da je juče bilo kad smo mi u jednoobraznim uniformama upadali njima i nalazili im u kućama šmajsere i bestrzajne topove i zvali ih iredentisti. (*)

Hromi Daba je zagazio u fazu dekompozicije (ako ga nisu mumifikovali, kakav bi TO film bio), Novi Talas se stidljiivo pomaljao, a sećam se vica iz tog vremena kad su pitali Lalu šta misli o problemu iredentista na Kosovu, a Lala će: "ma jebo im ja mater Madžarsku...".

Eeeee mladosti lepa li si eeeee starosti teška li si...

(*) Pogledao sam etimologiju reči iredentisti, i izgleda da je nastala od italijanske fraze Italia irredenta - "nepovraćena Italija" i odnosila se na severnu Italiju koja je bila pod Austrougarima (koji su u međuvremenu od zaraslih Longobarda sa sekirama evoluirali u glatko izbrijane sa štucovanim brkovima), dakle Lombardija, Trento i (pazi sad) Trst, Gorica, Istra, Rijeka, Dalmacija... sve je to njima u XIX veku bila "nepovraćena Italija" koju je trebalo vratiti pod majčinsko okrilje.
emilia emilia 05:47 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

Kad se vojska sa Kosova vratila, opet batine dobila i praznih ruku.

Da bi srpska država nešto raščistila preduslov je da postoji država. Ova kriminalna grupa nije država, njihova politika nisu državni već uvek lični interesi, pa će se do njenog kraja sve dešavati baš na ovaj način. Kriminalna grupa je na delu od 1987 ali je većina na Kosovu, srpska većina, podržavala upravo ovakve kriminalne organizacije i u njima videla zaštitnike srpskih interesa. Njihovi povici su bili "hoćemo oružje" i "dajte nam oružje". Kako je počelo tako se i završava.
maksa83 maksa83 05:57 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

Kriminalna grupa je na delu od 1987 ali je većina na Kosovu, srpska većina, podržavala upravo ovakve kriminalne organizacije i u njima videla zaštitnike srpskih interesa. Njihovi povici su bili "hoćemo oružje" i "dajte nam oružje". Kako je počelo tako se i završava.

Ne bih baš oštro sudio o tom narodu dole ("tako ste glasali - evo vam ga" ), nikad nije bilo lako biti Srbin na Kosovu, (blago rečeno) pritisak je postojao. Ako te tri Šošona premlate i nabiju ti flašu u dupe i razbiju je, a sud to proglasi za "samopovređivanje" onda iskreno neko ko će da te naoruža ne zvuči kao loša ideja. Srbi se sa arnautskim bunama nose minimum od Karađorđa, ništa to nije od malopre, Sloba je samo ufatio trenutak i kao kalifornijski surfer zajahao taj talas za sopstveni račun. Ishod ne bi bio mnogo drugačiji bez njega.
predatortz predatortz 06:18 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

Kriminalna grupa je na delu od 1987


Pre će biti da je od oktobra 1944., no vi titoistička govna tu sitnicu - da se radi o istoj ekipi, samo iz različitih frakcija uvek "zaboravljate".
highshalfbooze highshalfbooze 06:34 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

predatortz


Pre će biti da je od oktobra 1944., no vi titoistička govna tu sitnicu - da se radi o istoj ekipi, samo iz različitih frakcija uvek "zaboravljate".


I titoistička govna su nastala od autohtonih govana. Nisu pala s'Marsa.
bene_geserit bene_geserit 07:01 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

I titoistička govna su nastala od autohtonih govana. Nisu pala s'Marsa

Od čega je nastao ono govno Tito?
Teško da je lokalnog porekla.
A oni ispod su bili samo izvođači radova.
gvozden1 gvozden1 07:09 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"


I titoistička govna su nastala od autohtonih govana. Nisu pala s'Marsa.

Ološa i taloga ima svuda.
E od toga su nastali.

Nepismeno, neradno, zanatski šegrti i po neka kurva, e to je bila njihova baza.
emilia emilia 07:15 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

maksa83 Srbi se sa arnautskim bunama nose minimum od Karađorđa, ništa to nije od malopre

A arnautske pobune su bile iz čista mira? Pisao je nešto o tome Tucović, prošlo je kao nevažno zato računi iz prošlosti dolaze na naplatu i to sa kamatom.
shmoo shmoo 07:25 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

maksa83

E da znaš, bukvalno tako.



Какав блог, такав коментар.


Pogledao sam etimologiju reči iredentisti

ma jebo im ja mater Madžarsku..



У ЈНА 1983/84. имао сам у чети другара, пушкомитраљесца (напомињем то због габарита другара) по имену Споменко Тетеши.

Зипа, Споменко а Тетеши.

Из Неопланте.

И Споменко је волео током нашег служења аскаре да пита извесног Фаика Гашија из Приштине:

"Је ли, Гаши, а што ти имаш тако велике подочњаке? Иредента никада не спава, а?"

На то му је Гаши одговарао:

"Тетеш, немо' провокираш!"

Некако баш у то време председник Председништва Социјалистичке Федеративне Републике Југославије био је Синан Хасани, представник Социјалистичке Аутономне Покјрајине Косово и Метохија у Председништву СФРЈ, који је такође имао велике подочњаке.

А ова песма је баш те године била велики хит у целој Југославији.





maksa83 maksa83 07:33 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

A arnautske pobune su bile iz čista mira? Pisao je nešto o tome Tucović, prošlo je kao nevažno zato računi iz prošlosti dolaze na naplatu i to sa kamatom.

U da, još od kad smo se Sloveni sjurili sa Karpata i sabili Ilire dole pa se to nakarikalo bokte...

Ali ozbiljno, potezati karmu u kontekstu istorije je minimum infantilno.
maksa83 maksa83 07:36 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

А ова песма је баш те године била велики хит у целој Југославији.

Ali dobra je pesma, realno. Ono škojm se bašku nje di tre - "ajmo zajedno jendvatri" koje otvara refren pamtim i dan danas.
emilia emilia 07:42 27.09.2023

Re: "Šta bi ono dole?"

maksa83
A arnautske pobune su bile iz čista mira? Pisao je nešto o tome Tucović, prošlo je kao nevažno zato računi iz prošlosti dolaze na naplatu i to sa kamatom.

U da, još od kad smo se Sloveni sjurili sa Karpata i sabili Ilire dole pa se to nakarikalo bokte...

Ali ozbiljno, potezati karmu u kontekstu istorije je minimum infantilno.

Nije karma već sto godina loša politika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana