Zdravlje

Morske konsultacije

Nebojsa Krstic RSS / 31.05.2012. u 19:54

 

Kad sam se vratio s Visa pomislio sam da bih specijalizirao dečiju hirurgiju, pa sam jedno vreme, nekih 6 meseci, volontirao u Tiršovoj. Sećam se jednog događaja iz ambulante. Tu dolaze pacijenti na kontrolu, previjanja i na male hirurške intervencije. Posle jedne takve, pita pacijent doktora koji je tu bio daleko duže od mene, šta treba da radi s obzirom da ima dijabetes, na šta mu ovaj, ni pet ni šest, odbrusi da je on hirurg, a da je endokrinolog na trećem spratu, pa nek ide tamo.

Sećam se neprijatnosti koju sam osetio. Mislio sam da ga pitam: «Magarčino, pa jes ti studirao hirurgiju ili medicinu, govno jedno, što ne kažeš čoveku dve reči, što mu ne objasniš osnovno, pička ti materina!» Ali nisam. To mi i danas žao.

E pa na Visu nije bilo: «Idite na treći sprat.!» Nije bilo, niz hodnik pa druga vrata levo. Tamo si morao nešto da uradiš il da crkneš.

E, a kad je situacija takva nije lako. Posle prvih sto dana grejs perioda koje mi je svevišnji dao i kroz koje sam prošao relativno bezbolno, dopeljao sam iz Beograda određenu količinu svojih studentskih udžbenika: Internu medicinu, udžbenik Hirurgija (onaj što sam se družio s njim u vojsci), knjige iz neurologije, iz infektivnih, Farmakologiju, razne vademekume i priručnike za diferencijalnu dijagnostiku, jedan novoizašli udbenik urgentne medicine (sa crvenim koricama), i sve sam to lepo složio u svom samačkom stanu – zlu ne trebalo.

I često sam ih prelistavao. Dolazio bih kući s posla i proveravao da li je ono što sam uradio dobro ili se nečeg nisam setio. Učio sam ispočetka doziranja lekova, kontraindikacije, nuspojave i sve ono što treba jednom seoskom lekaru.

Koristio sam svaku priliku. Dođe, na primer Preža, moj drug s faksa, neurolog, da letuje. Ja ga uhvatim za ruku pa ga provedem kroz krivudave i strme primorske sokake, u vizitu kod svih svojih neurološkuh bolesnika. Jedna moja pacijentkinja sa apsolutnom aritmijom dođe u stanje da ne može više ni da se uspravi a da ne padne. Ja okrenem lepo Sandinu mamu, Dr Zagu Zuber, radila tada u DZ Stari grad, u Siminoj, pa joj lepo opišem EKG i pitam za mišljenje. Jednom, bila neka nedelja, siva i odvratna, jugo razvaljuje. Mene na svakih sat vremena zovu kod žene sa Džeksonovom petit mal epilepsijom koja reaguje jedino na apaurin i.v. Ali kratkotrajno.

Pozovem telefonom profesora Lalevića, kažem, takva i takva stvar, izvinite što vas uznemiravam, dao sam joj tolko i tolko lekova, ne smiruje se, šta da radim?»

«Šalji je bre Krle u bolnicu, šta čekaš!» kaže on.

«Čekam da se stiša jugo, stravično je vreme. Ne mogu nigde da je pošaljem.»

«Uh!» kaže nekadašnji Titov lični lekar.

Dakle, nije me bio blam. Mislio sam da je važno da pošteno, sebi najpre, kažem: ovo znaš, ovo je tvoj teren, tu si siguran...a ovo ne znaš, ovo moraš da pitaš ili pročitaš. I tako sam se ponašao.

Tog leta, istog trenutka kako je nastupila turistička navala, nacrtao se u Komiži jedan mršavko, navalentan čova, priđe mi i predstavi se kao novinar. Gde radi, radi u listu «As». Za one koji ne znaju, to je bio prvi prvcati jugoslovenski tabloid. Baš lepo, pomislim, i zaboravim na njega.

Inače, kad počne letnja sezona, ceo se život u Komiži izvrne naopačke. Poremeti se ona neurotična harmonična ravnoteža, isčaši se poredak stvari, naruši neophodna tišina, domaći se živalj razbeži, nestane sa scene, domaći se prebace u stanje nekog neobičnog letnjeg sna u kome lokalna jedinka snižava svoj bazalni metabolizam u želji da preživi tu elementarnu nepogodu da bi se vratila u normalu tek negde krajem septembra.

Za to vreme, haraju turisti, dosadni kakvi su. Njih niko normalan ne voli. Pristojan svet, ono malo što se leti da videti na rivi, ignoriše ih, ne priča o njima i mimoilazi ih u širokom luku.

Pošto sam i ja bio domaći, turisti su normalno išli na nerve i meni.

Imao sam utisak da mogu da ih sačekam i već pri izlasku iz predvečernjeg trajekta, u Viškoj lici, izvršim trijažu, nepogrešivo procenjujući koji će od njih već za koji dan da se nacrta u mojoj ordinaciji. Ili će da stane na ježa, ili da dobije bubrežnu koliku, ili da se seti da nije poneo neophodne lekove...bilo šta.

Moja je zdravstvena ustanova imala običaj da tokom nekoliko letnjih meseci uvede i popodnevni rad ambulante, od 18h.

Tamo sam odlazio pravo s plaže. Turisti, pacijenti su gledali s nevericom štrkljastog tipa s vojničkim bermudama i čekali da dođe pravi doktor. A onda bi nevoljno ipak pristajali na mene.

Kad, eto ti ga i onaj mšavko iz «Asa». Ubledeo, ima bolove u trbuhu i kaže, povraća krv.

Pregledam ga. Bila je sa mnom dežurna sestra Ksenija. (Mada, sad kad se setim, njeno se ime na komiškom spelovalo - Senija, uviđam sada da sam je pogrešno zvao...). E, Senija mi je tih dana bila rekla da je kod nje u pansionu gost neki hirurg iz Sarajeva, ili iz Banja Luke, ne sećam se tačno. Pa se ona i ja dogovorimo da ga pozovemo, da bolesnika pogleda i on. Tako i bude.

Ispostavi se da je Senijin gost zaista hirurg, da je stariji i iskusniji od mene i da je vrlo fin i ljubazan čovek. Odmah se popeo u ambulantu, rekao mi da mu se ne dopada klinička slika i da bi bilo pametno da pacijenta odmah pošaljem u Split.

Za tu vrstu nužde imao sam u svojoj ordinaciji jedan naročiti telefon koji se pokretao na neku vrstu kurble i koji je bio direktno povezan sa Centrom za obaveštavanje. Kad se kurbla okrene javi se uvek isti muški glas koji me pita o čemu se radi i koji je stepen urgentnosti. Nisam nikada otkrio ni ko govori, ni odakle. Mora biti negde izdaleka, iz grada Visa. Ali bi se on i ja uvek brzo dogovorili. Pa bi mi glas rekao da će se uskoro javiti. Potom bih ja malo sačekao, poljski telefon bi zazvrndao, a moj nepoznati prijatelj bi mi dao informaciju kakav je način urgentnog transporta uspeo da mi obezbedi. Tog dana, rekao mi je, pacijenta će da odveze bojni brod, inače redovno usidren u komiškoj luci.

Prebacimo mi novinara, sve sa infuzijom zabodenom u ruku, do broda. Desilo se da je baš tog dana bio neki vojnički praznik. Kada sam ušao na brod bilo mi je jasno da se i malo popilo. Međutim, dočekao me je oficir spreman za dejstvo. Ubrzo su i mornari poskakali i stavili brod u pogon, pa otperjasmo u Split.

I ostane čovek živ.

Prođe izvestan broj godina. Nastane ono idiotsko ratno vreme. Ja u Beogradu ronzam po nekoj štampi koja još uvek nekim kanalima stiže iz svih krajeva tada već bivše zemlje. Kad, u zaglavlju jednog ekstremnog i proustaškog lista sa sve slikom Pavelićevom, pronađem ime svog pacijenta sa perforiranim peptičkim ulkusom.

Još par godina kasnije, hirurg iz Sarajeva (ili Banja Luke) postane predsednik skupštine Republike Srpske.

Jednom smo se sreli negde u Beogradu i srdačno ispozdravljali. Delovao je kao da me se setio.

 

  



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 19:58 31.05.2012

Ahh, meraka u večeri rane


predatortz predatortz 20:11 31.05.2012

Re: Ahh, meraka u večeri rane


Da mi je neko kazao da će tebe gedžo globalizacija da uzme pod svoje...

Baci to smeće i posluži se


zilikaka zilikaka 20:15 31.05.2012

Re: Ahh, meraka u večeri rane


Da mi je neko kazao da će tebe gedžo globalizacija da uzme pod svoje...




A možda i nešto od rečne ribe?
gedza.73 gedza.73 21:16 31.05.2012

Re: Ahh, meraka u večeri rane

predatortz
Da mi je neko kazao da će tebe gedžo globalizacija da uzme pod svoje...
Baci to smeće i posluži se

Jel' moežš da veruješ da ja, jedan šumadinac, ne pijem šljivovicu?
Danak mladalačkom neiskustvu.
A i ovi gazirani soci ne konsumiram već par godina.

Nego mi ove sličke delovale adekvatno pred fajt, al' slaba vajda.

I ostane čovek živ.
Prođe izvestan broj godina. Nastane ono idiotsko ratno vreme. Ja u Beogradu ronzam po nekoj štampi koja još uvek nekim kanalima stiže iz svih krajeva tada već bivše zemlje. Kad, u zaglavlju jednog ekstremnog i proustaškog lista sa sve slikom Pavelićevom, pronađem ime svog pacijenta sa perforiranim peptičkim ulkusom.
Još par godina kasnije, hirurg iz Sarajeva (ili Banja Luke) postane predsednik skupštine Republike Srpske.


Čudni su putevi gospodnji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:06 01.06.2012

Re: Ahh, meraka u večeri rane

zilikaka

A možda i nešto od rečne ribe?


речнa риба је врло фина и укусна; снежне зиме, кишно пролеће, освежена вода - мрест је био као никада до сада!
antioksidant antioksidant 20:01 31.05.2012

.

nače, kad počne letnja sezona, ceo se život u Komiži izvrne naopačke. Poremeti se ona neurotična harmonična ravnoteža, isčaši se poredak stvari, naruši neophodna tišina, domaći se živalj razbeži, nestane sa scene, domaći se prebace u stanje nekog neobičnog letnjeg sna u kome lokalna jedinka snižava svoj bazalni metabolizam u želji da preživi tu elementarnu nepogodu da bi se vratila u normalu tek negde krajem septembra.
u srbiji je letnja sezona vec par decenija
lepo je truditi se shvatiti svoje granice
mnogo se nauci ako se shvati da nisi nepogresiv
hvala na moru
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:08 31.05.2012

To i ja kažem

"Zdravlje
Morske konsultacije"

Samo da si ti nama živ i zdrav, biće još kampanja.
mlekac mlekac 20:12 31.05.2012

Taman me uplasi

S onim uvodom o Tirsovom - rekoh, nema vise Komize, kad ono, medjutim!

Lepa pricica, kao i uvek.

EDIT:
Al' oborila me Clementina and her shoes no 9!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:19 31.05.2012

nekad bilo sad se pripoveda

Bas mi je drago sto je od tvoje ruke ili struke Komizanima i inima bilo bolje, e da si se i u Srbiji bavio medicinom...
Domazet Domazet 20:21 31.05.2012

Gledano odavde...

...ono od pre trideset godina izgleda mnogo bolje. Em smo bili mladji em smo, mozhda, bili bolji. Ali nisam hteo o tome. Hteo sam neshto nevezano. Zhiva shteta shto ne mozhe da se zhivi od pisanja kratkih pricha. Mislim, zhiva shteta za one koji znaju da ih pishu. A boga mi i za nas ostale...
niccolo niccolo 20:23 31.05.2012

Re: Gledano odavde...

...ono od pre trideset godina izgleda mnogo bolje. Em smo bili mladji em smo, mozhda, bili bolji.

Em ste mogli više puta za noć...
Domazet Domazet 20:43 31.05.2012

Ti Niccolo...

niccolo
...ono od pre trideset godina izgleda mnogo bolje. Em smo bili mladji em smo, mozhda, bili bolji.

Em ste mogli više puta za noć...

...ochigledno nisi imao srecu da budesh discipulus chuvenog Laze Shecera. Ne onog Laze Shecera vec Laze Shecera koji nam je za svoj pedeseti rodjendan drzhao govor, sve pridrzhavajuci se za crtacu tablu da ne padne, kako on sada(tada) u pedesetoj nikad bolje onu stvar. Kazhe Laza: Burazeru, ja bre nikad bolje nego sad. I po petnaest puta za noc. Ja ga stavim on ispadne, ja ga stavim on ispadne...

Ne znam shta je posle bilo sa Lazom, odavno sam otishao iz Lole. Nadam se da je u svojoj pedeset shestoj dostigao serenity level koji meni omogucava da sa smeshkom posmatram sve vas koji josh uvek morate da muchite brigu koliko puta mozhete za noc...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:59 31.05.2012

Re: Gledano odavde...

niccolo
Em ste mogli više puta za noć...

Мирко Ковач о Оскару Давичу.

Како је то рекао један принципијални хроничар, Ковачеве успомене наликују на белешке доушника ДБ-а који је се са својим официром за везу повукао у безбедне крајеве и службом стечену мировину.
niccolo niccolo 21:07 31.05.2012

Re: Gledano odavde...

Мирко Ковач о Оскару Давичу.

Simpatična priča...mada, više mi se svidelo ono o zabrani parkiranja bicikala...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:17 31.05.2012

Re: Gledano odavde...

Како је то рекао један принципијални хроничар, Ковачеве успомене наликују на белешке доушника ДБ-а који је се са својим официром за везу повукао у безбедне крајеве и службом стечену мировину.

Uh, Kovač! Gde me nađe!? Kad mu čujem ime, hvatam se za...dugme...
princi princi 21:28 31.05.2012

Re: Gledano odavde...

Predrag Brajovic
niccolo
Em ste mogli više puta za noć...

Мирко Ковач о Оскару Давичу.

Како је то рекао један пијани хроничар, Ковачеве успомене наликују на белешке доушника ДБ-а који је се са својим официром за везу повукао у безбедне крајеве и службом стечену мировину.

:), dodao si ovu službom stečenu mirovinu. Mada mislim da je za njega biti žbir više od životnog poziva, strast takoreći.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:45 31.05.2012

Re: Gledano odavde...

Ох, овде су се окупили сви Ковачеви поштоваоци?! Très charmant, très charmant...

Умеју бити живописни ти писачки карактери :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:01 31.05.2012

Re: Gledano odavde...

Ох, овде су се окупили сви Ковачеви поштоваоци?! Très charmant, très charmant..

Absolument...svi do jednog.
Domazet Domazet 22:34 31.05.2012

Ah krhko je pamcenje...

Domazet

...ochigledno nisi imao srecu da budesh discipulus chuvenog Laze Shecera

...pod teretom godina. Laza Dremezh, Brajo, Laza Dremezh!

Lazo prijatelju, izvini i dje chuo i dje ne chuo! Nisi zasluzhio da ti se imena ne secam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:50 01.06.2012

Re: fantastically speakin...

Domazet
... Hteo sam neshto nevezano. Zhiva shteta shto ne mozhe da se zhivi od pisanja kratkih pricha.

можда, ако се окрене потпуно судба аутора-политичара, постане принуђен да живи од писања? замисли тај преокрет судбине: од супермоћног политичара до писца примораног на егзистенцију од писања строго?! још када би виртуелни победници српског народног устанка против партиократије преузели апсолутну власт у републици и забранили чак текстове Грађанина Крстића?! егзистенција би у том случају постала прави кошмар.



nsarski nsarski 10:01 02.06.2012

Re: Gledano odavde...

Zhiva shteta shto ne mozhe da se zhivi od pisanja kratkih pricha. Mislim, zhiva shteta za one koji znaju da ih pishu.


Pa, neki su uspevali.
Cehov, na primer:


Bulgakov
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:15 02.06.2012

Re: Gledano odavde...

da...ali oni su bili veliki pisci. uostalom, pisci i politichari su prirodni rivali. iskren pisac nikada nece postati politichar. neiskren politichar moze da bude pisac. neiskren politichar moze da bude bilo shta, jer moze da zloupotrebljava svoju drushtvenu i politichku moc i da objavljuje dela i tera ljude, zaplashene od njegovog sistema moci, da se lazhno ushicuju i dvolichno dive njegovom delu. veliki pisci ce ziveti na rubu egzistencije, stvarati velika dela, svesni snage u njimai bez potrebe da trenutno budu priznati, bez narcisoidne zelje da im se dive, chesto bez finansijske nadoknade i grcajuci u teshkoj egzistenciji. primer za to su uslovi u kojima su nastali Karamazovi.

ovo razmetanje politichara zeljom da pishe mi je, ne znam, uvredljivo. da nema poziciju politichkog uticaja, sumnjam da bi bio u prilici da objavi bilo shta? koga bi interesovalo, na kraju krajeva. ovako, poshto je sa pozicije politichara njegova sudbina prepletena sa sudbinama gradjana, zeleli mi to ili ne, prinudjeni smo da lascivno tragamo za nekim detaljima koji bi nam na ma koji nacin osvetlili neizvesnost doba u kojem zivimo, a u kojem je on uticajan. sumnjam da bi njegovi tekstovi naisli na odjek da nije pozicioniran tamo gde je.
freehand freehand 10:44 02.06.2012

Re: Gledano odavde...

iskren pisac nikada nece postati politichar.

Imaš pozdrave od Vaclava Havela i Ljose.
Na primer.
benevolent benevolent 11:00 02.06.2012

писац > политичар

freehand
iskren pisac nikada nece postati politichar.

Imaš pozdrave od Vaclava Havela i Ljose.
Na primer.



Вероватно, а и доказано у наведеним примерима Хавела и Љосе, од прославњених писаца неће постати изврсни политичари.
Сећају их се само као писаца.

Обрнут процес је вероватније могућ, навијам за Крлета.

freehand freehand 11:34 02.06.2012

Re: писац > политичар

Вероватно, а и доказано у наведеним примерима Хавела и Љосе, од прославњених писаца неће постати изврсни политичари.
Сећају их се само као писаца.

To ti samo u svoje ime, ili si preuzeo na sebe da govoriš i u ime Čeha i Slovaka?

Opet, moj se komentar ne bavi kakvoćom pisaca koji su ušli u politiku.
Pročitaj ovo
iskren pisac nikada nece postati politichar.

još jednom. Pa mi reci - smatraš li da Havel i Ljosa nisu iskreni pisci?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:10 02.06.2012

Re: Gledano odavde...

nsarski

Pa, neki su uspevali.
Cehov, na primer:

Čehov, inače lekar po zabačenim ruskim gubernijama, izoštrio je svoj talent i razvio veštinu pisanja kratkih priča, zato što su mu ondašnji urednici određivali vrlo ograničeni prostor kako bi pokrili belinu u njihovim novinama, najčešće nastalu zbog nedoatatka oglasa i sl. kratkih priloga.

Kada je jednom došao u carski Petrograd tek tada je saznao koliko je čitan i cenjen pisac. Pao je na teme od iznenađenja.

PS: Izvesni Predrag Brajović je krajem XX veka shvatio značaj dužine teksta za percepciju i apercepciju čitalaca i, hrabro, krenuo Čehovljevim stopama pišući eseje od 4000 znakova.

PPS: Tim putem, čini se, ide i jedan lekar sa zabačenog Visa.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:14 02.06.2012

Re: писац > политичар

freehand

Pa mi reci - smatraš li da Havel i Ljosa nisu iskreni pisci?


Ne bih da se mešam, a ne bih ni o Havelovoj iskrenosti, ali Ljose što se tiče on jeste iskren pisac, ali samo kada piše o erotici. Međutim, kada piše o politici....hm, hm...

Uzgred, ja za uzroke profesionalne dezorjentacije naših političara nisam pronašao odgovor.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:39 02.06.2012

Re: писац > политичар

Pa mi reci - smatraš li da Havel i Ljosa nisu iskreni pisci?

Teško je na ovan način voditi debatu o tome ko je iskren pisac, kao što bi jednako pogrešno bilo paušalno ocenjivati ko je iskren političar. Tj. ko se na iskren način bavi politikom.

Ovo potonje pre svega zato što je opšta predrasuda da ako se baviš politikom nisi iskren.

Zato bi bilo podjednako aktuelno pitanje: koji je farmaceut iskreni političar, ili koji je iskreni zubotehničar - političar.
mirelarado mirelarado 13:47 02.06.2012

Re: писац > политичар

Zato bi bilo podjednako aktuelno pitanje: koji je farmaceut iskreni političar, ili koji je iskreni zubotehničar - političar.


Због тога што су искреност и политика оне две паралелне праве што се секу тек у бесконачности... :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:49 02.06.2012

Re: писац > политичар

Због тога што су искреност и политика оне две паралелне праве што се секу тек у некој тамо бесконачности... :)

Dok se recimo bankarstvo i iskrenost seku odmah tu, ispred naših noseva.
mirelarado mirelarado 14:03 02.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Због тога што су искреност и политика оне две паралелне праве што се секу тек у некој тамо бесконачности... :)

Dok se recimo bankarstvo i iskrenost seku odmah tu, ispred naših noseva.




Ех, сад, ко би то, при здравој памети, икада устврдио?!

Има један италијански писац, којег је породица гурала у банкарство, а он бежао у књижевност.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:08 02.06.2012

Re: писац > политичар

Ех, сад, ко би то, при здравој памети, икада устврдио?!

Има један италијански писац, којег је породица гурала у банкарство, а он бежао у књижевност.

Ima i političara koji su bili iskreni, što i posle istorijske distance niko nije opovrgao, pa samo njihovo postojanje negira uvreženu predrasudu.
mirelarado mirelarado 14:22 02.06.2012

Re: писац > политичар

Ima i političara koji su bili iskreni, što i posle istorijske distance niko nije opovrgao, pa samo njihovo postojanje negira uvreženu predrasudu.


Па и није то баш толико предрасуда, колико закључак на основу искуства. Статистички гледано, светли ликови исувише су ретки, могу се подвести под изузетке који потврђују правило...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:26 02.06.2012

Re: писац > политичар

Па и није то баш толико предрасуда, колико закључак на основу искуства. Статистички гледано, светли ликови исувише су ретки, могу се подвести под изузетке који потврђују правило...

U sistemu u kome svaki izuzetak potvrđuje predrasudu, statistika ti i nije potrebna.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:32 02.06.2012

etička krivica

O ravnodušnosti prema zlu Herman Broh je napisao:

„Politička indiferentnost tesno je povezana s etičkom indiferentnošću i s onim što proizlazi iz toga, s etičkom izopačenošću. Drugim rečima, politički nevini ljudi u priličnoj meri snose etičku krivicu."

Ovakav stav u javnosti se iskazuje i na sledeći način: mi ne odobravamo postupke režima, protiv smo ekstremnih oblika ponašanja, šovinizma, govora mržnje, ksenofobije, verovanja u teoriju zavere ali smo istovremeno i protiv onih koji takva ponašanja kritikuju jer se tako svrstavaju na stranu naših neprijatelja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:34 02.06.2012

Re: писац > политичар

Цела се расправа своди на то да ли се политичарство (политика као занимање -->> грначар: гранчарство; коњар:коњарство; политичар:политичарство) сагледава као тек професионална оријентација или као племенито позвање, тако рећи част. Морални лик није једнако значајан за попа и месара. Питање је: шта јесу данашњи политичари? Само идеолошке бирократе или ипак позвани лидери, они бољи (најбољи?) међу нама.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:38 02.06.2012

Re: etička krivica

Ovakav stav u javnosti se iskazuje i na sledeći način: mi ne odobravamo postupke režima, protiv smo ekstremnih oblika ponašanja, šovinizma, govora mržnje, ksenofobije, verovanja u teoriju zavere ali smo istovremeno i protiv onih koji takva ponašanja kritikuju jer se tako svrstavaju na stranu naših neprijatelja.

...ali smo istovremeno pritv onih koji...jerbo su i oni političari, a kao što je poznato, svi su političari lopovi i lažovi. Zato ćemo mi izabrati da ne izaberemo ništa.

freehand freehand 15:24 02.06.2012

Re: писац > политичар

Ne bih da se mešam, a ne bih ni o Havelovoj iskrenosti, ali Ljose što se tiče on jeste iskren pisac, ali samo kada piše o erotici. Međutim, kada piše o politici....hm, hm...

Ne bih se ja tu, kod Ljose, ograničavao.

Ali - kako je uopšte došlo do rasprave na temu?
Krstić se kandidovao za Francusku 7?
blogovatelj blogovatelj 15:33 02.06.2012

Re: писац > политичар

Због тога што су искреност и политика оне две паралелне праве што се секу тек у некој тамо бесконачности... :)


Dok se recimo bankarstvo i iskrenost seku odmah tu, ispred naših noseva.


Time nisi negirao njenu tvrdnju. O tome Mirela bas i prica.
Pre par dana na radiju sam slusao nekog tipa koji opravdava aparthejd u Juznoafrickoj Republici time da su Francuzi jos u XIX veku dovodili crnce u kavezima u Pariz i tamo ih izlagali kao u zoo vrtu. Dakle teza je "nismo mi Englezi najgori, vidi sta su Francuzi radili"
Otprilike si i ti tako negirao istinitost njene tvrdnje, klasicno politicarski.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:39 02.06.2012

Re: писац > политичар

Ne bih se ja tu, kod Ljose, ograničavao.

Ali - kako je uopšte došlo do rasprave na temu?

Došlo se kako se došlo, ali se naknadno ispostavilo da, ako čemo prav za prav, i Crnjanski i Andrić su bili političari.
markostanickov markostanickov 19:43 02.06.2012

Re: писац > политичар

freehand


Krstić se kandidovao za Francusku 7?


mislim da je, ipak, reč o Andrićevom vencu ili Nemanjinoj,,,,ali ne bih da se mešam.
markostanickov markostanickov 19:50 02.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
ako čemo prav za prav, i Crnjanski i Andrić su bili političari.

Ne, nisu. Bili su pisci.
mlekac mlekac 00:25 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Ne bih se ja tu, kod Ljose, ograničavao.

Ali - kako je uopšte došlo do rasprave na temu?

Došlo se kako se došlo, ali se naknadno ispostavilo da, ako čemo prav za prav, i Crnjanski i Andrić su bili političari.

Zaboravio si Ducica i Nusica, i oni su se bavili tim istim poslom.

Nusic je cak, zbog prirode posla, poslao Sremcu pricu o Zoni Zamfirovoj, da je Sremac isprica, smestivsi je u Nis, iako se to, u stvari, bilo dogodilo u Pristini, gde je Nusic tada sluzbovao.

EDIT:
Krle, ako cemo statisticki, kad pogledas koliko se lekara proslavilo u knjizevnosti - u dobitnom si timu!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:43 03.06.2012

Re: писац > политичар

Zaboravio si Ducica i Nusica, i oni su se bavili tim istim poslom.

U pravu si...zaboravio sam...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:25 03.06.2012

Re: писац > политичар

Ajd, Dučića i Nušića, ali zaboravio si i Basaru. Neoprostivo.
mlekac mlekac 13:46 03.06.2012

Re: писац > политичар

Vojislav Stojković
Ajd, Dučića i Nušića, ali zaboravio si i Basaru. Neoprostivo.

A svi, svi, svi kanda zaboravljamo knjizevnika/politicara/knjizevnika/politicara, u narodu poznatijeg kao "Golub".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:49 03.06.2012

Re: писац > политичар

Ajd, Dučića i Nušića, ali zaboravio si i Basaru. Neoprostivo.

Daaa! Basara, bravo!
freehand freehand 13:56 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Ajd, Dučića i Nušića, ali zaboravio si i Basaru. Neoprostivo.

Daaa! Basara, bravo!

A gde je poeta Slobodan Milosavljević?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:11 03.06.2012

Re: писац > политичар

A gde je poeta Slobodan Milosavljević?!

Pa znaš šta, on ti je više pesnik naivac...ne znam dal se to računa.
freehand freehand 14:19 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
A gde je poeta Slobodan Milosavljević?!

Pa znaš šta, on ti je više pesnik naivac...ne znam dal se to računa.

Takoreći - Buzga u poeziji.
Ali je u ekonomiji i trgovini full profi!
blogovatelj blogovatelj 20:54 03.06.2012

Re: писац > политичар

Ajd, Dučića i Nušića, ali zaboravio si i Basaru. Neoprostivo.


Dusan Kovacevic?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:14 03.06.2012

Re: писац > политичар

Dusan Kovacevic?

Tačno!
freehand freehand 22:01 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Dusan Kovacevic?

Tačno!

Milan Komnenić?
Siniša Kovačević?
Radoš Ljušić?
I ko ono beše pisao ono sa hladnim oružijem u naslovu...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:31 03.06.2012

Re: писац > политичар

Radoš Ljušić?

Taj ne pripada nizu jer je iz kategorije istorijska znanost.
freehand freehand 22:41 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Radoš Ljušić?

Taj ne pripada nizu jer je iz kategorije istorijska znanost.

Ma da. Priča se da je zamalo zakasnio da napiše Vojka i Savla.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:52 03.06.2012

Re: писац > политичар

Dobrica Ćosić, predsednik SRJ (1992-1993)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:00 03.06.2012

Re: писац > политичар

Dobrica Ćosić, predsednik SRJ (1992-1993)

Absolutely.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:02 03.06.2012

Re: писац > политичар

Ma da. Priča se da je zamalo zakasnio da napiše Vojka i Savla

Ja sumnjam da je to pisao Boško Jakšić. Ili Filip Mladenović. Ili zajedno ko Iljf i Petrov.
freehand freehand 23:08 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Ma da. Priča se da je zamalo zakasnio da napiše Vojka i Savla

Ja sumnjam da je to pisao Boško Jakšić. Ili Filip Mladenović. Ili zajedno ko Iljf i Petrov.

Ja sam siguran da je Filip Mladenović pisao "Levi marš", u četiri ruke sa vojvodom Dragom Kovačevićem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:21 03.06.2012

Re: писац > политичар

Ja sam siguran da je Filip Mladenović pisao "Levi marš", u četiri ruke sa vojvodomDragom Kovačevićem.

Pa ko je onda pisao Memorandum SANU?
freehand freehand 23:26 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Ja sam siguran da je Filip Mladenović pisao "Levi marš", u četiri ruke sa vojvodomDragom Kovačevićem.

Pa ko je onda pisao Memorandum SANU?

Misliš - sem Cerskog?
Sumnja se na izvesnog Šijentinela i nekog Brajovića, mada na tu temu svi zvaničnici evo već dvadeset i kusur godina uporno ponavljaju onu sentencu po kojoj je ostao upamćen drug Stane: "No koment!"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:34 03.06.2012

Re: писац > политичар

Misliš - sem Cerskog?

I ja sam na njega pomislio...za Brajovića sam se malo iznenadio.

Da ti kažem free...mi da smo pametni, seli bi pa bi u sličnom sastavu sad napisali Antimemorandum...po ugledu na Antibarbarus.
freehand freehand 23:45 03.06.2012

Re: писац > политичар

Da ti kažem free...mi da smo pametni, seli bi pa bi u sličnom sastavu sad napisali Antimemorandum...po ugledu na Antibarbarus.

Eh, da smo pametni...
Lako je bilo Krleži.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:48 03.06.2012

Re: писац > политичар

Eh, da smo pametni...
Lako je bilo Krleži.

ja ću da predložim Brajoviću, ti pitaj Filipa Mladenovića i Radoša Ljušića.
freehand freehand 23:50 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Eh, da smo pametni...
Lako je bilo Krleži.

ja ću da predložim Brajoviću, ti pitaj Filipa Mladenovića i Radoša Ljušića.

Važi. Evo tu mi je Radoš, baš.
Nego, pita Grada Nalić - može li i on?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:54 03.06.2012

Re: писац > политичар

Nego, pita Grada Nalić - može li i on?

Ma znaš šta - kad čeljad nisu besna...
freehand freehand 00:02 04.06.2012

Re: писац > политичар

Nebojsa Krstic
Nego, pita Grada Nalić - može li i on?

Ma znaš šta - kad čeljad nisu besna...

Nači... Nešto mi govori da će to biti jedna divna Bela knjiga!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:47 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

freehand
iskren pisac nikada nece postati politichar.

Imaš pozdrave od Vaclava Havela i Ljose.
Na primer.


imao sam ih na umu: i jedan i drugi su postali loshi pisci onog trena kada su presli u politichare. ljosa ne znam je li je objavio ishta vredno paznje od trenutka kada je preshao u politiku? correct me, nisam nadobudan i prihvatam korekcije.

edit: btw, vidim da ste fino istrolovali podtemu, onako u mahu, srecni i zadovoljni kako ste to uradili. okej momci, okej. masa likova koje ste nabrojali ocigledno nisu bili iskreni pisci. imali su, hm, diskutabilnog dara za pisanje, ali iskreni defintivno nisu bili. no, sta se ja bakchem ovde, na vashem domacem terenu? doc' ce maca na vratanca.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:16 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

ocigledno nisu bili iskreni pisci.

Ne znam kako se to "očigledno" objektivno meri, kojim to meračem? Ja nasuprot, mislim da su bili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:14 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

dragi Nevo,

necemo daleko dogurati, ti, car, sa svojim drugarima-fanovima, na svom terenu, sa horom ljudi koji ti se ulaguju ili se plashe da ti bilo shta kazhu; i ja u gostima, han solo. opet, dodji god nas u pustinju u goste, bices slobodniji nadam se u skoroj buducnosti, i s dovoljno vremena u pauzama pravljenja strategije za 2016, i, najiskrenije se nadam, rekonstrukcije stranke i shut-karte za vezare. ne brini, ne klopamo u pustinji svoje goste za vecheru. izaci ce u septembru serijal u 4 dela na rtv koji je sa mnom radjen, nadam se da ces naci nekih privlacnih elemenata. u ministarstvu me znaju vec (na gostinjsko mislim. ne domace), ko treba, a ima veze sa srbijom.

ps. ne rachunam u iskrene politichare/pisce koji su, kao politichari, na bilo koji nachin odobrili bilo kakvo nasilje. mislim da je pisanje bilo orudje za njih da dodju do visheg nivoa, i izivljavaju tamo svoje narcisoidne ideje. ne mislim, ponovo, da si i ti u toj prichi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:18 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

Nebojsa Krstic
ocigledno nisu bili iskreni pisci.

Ne znam kako se to "očigledno" objektivno meri, kojim to meračem? Ja nasuprot, mislim da su bili.


interesantno mi je ovde kako Goca i ti slichno reagujete, na slichne logichke (logosne?) zavrzlame.

zavrshio sam nastup odje, i necu se ukljuchivati, jer je suvishe losheg tripa. opet, ako budesh nailazio u prirodu kod nas, javi se obavezno. pozdrav.
freehand freehand 21:01 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

necemo daleko dogurati, ti, car, sa svojim drugarima-fanovima, na svom terenu, sa horom ljudi koji ti se ulaguju ili se plashe da ti bilo shta kazhu; i ja u gostima, han solo. opet, dodji god nas u pustinju u goste, bices slobodniji nadam se u skoroj buducnosti, i s dovoljno vremena u pauzama pravljenja strategije za 2016, i, najiskrenije se nadam, rekonstrukcije stranke i shut-karte za vezare. ne brini, ne klopamo u pustinji svoje goste za vecheru. izaci ce u septembru serijal u 4 dela na rtv koji je sa mnom radjen, nadam se da ces naci nekih privlacnih elemenata. u ministarstvu me znaju vec (na gostinjsko mislim. ne domace), ko treba, a ima veze sa srbijom.

A o čemu ti to, keve ti, Srđane?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:17 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

koji ti se ulaguju ili se plashe da ti bilo shta kazhu

Što bi se plašili...?
freehand freehand 22:21 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

Nebojsa Krstic
koji ti se ulaguju ili se plashe da ti bilo shta kazhu

Što bi se plašili...?

E sad... Ti ne znaš...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:43 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

E sad... Ti ne znaš..

Možda se boje da ih ne stavim da pišu Antimemorandum. (Dal da ga ipak nazovemo Dijalektički antimemorandum?...Hm.)
freehand freehand 22:53 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

Nebojsa Krstic
E sad... Ti ne znaš..

Možda se boje da ih ne stavim da pišu Antimemorandum. (Dal da ga ipak nazovemo Dijalektički antimemorandum?...Hm.)

Teze o memorandumu?
Kritika čistog memoranduma? (tu bi Cerski bli-sta-o!)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:38 04.06.2012

Re: Gledano odavde...

Teze o memorandumu?
Kritika čistog memoranduma? (tu bi Cerski bli-sta-o!)

Ma ni ono anti mi se ne sviđa, danas ti je sve anti, pa je to postalo dosadno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:50 05.06.2012

Re: Gledano odavde...

o trolovanju, Frihende. znaš šta postaje boljka? kada se sve, apsolutno sve, posmatra kroz političku prizmu: to znači da je kucnuo čas za pustinju; kako se i može posmatrati drugačije kada su sve sami vajni političari i politički nastrojeni do zla boga? iz toga nastaju nesporazumi i loši tripovi, pa još i jednofazna internetna badtrip energijica - dušu dalo za površnost...

a za stra', gospodine Umetniče, jednom nam je političar Korać pričao, u nekom auditorijumu pod maslinama i suncem, kada ste još bili na početku, možda 2001., ili tako, da su u čudu (to je tada bila nova vlada, sa nekoliko zaista avangardnih likova za dotadašnju srpsku političku pozornicu) koliko su činovnici, pa i sam narod, zastrašeni od visokih službenika vlade (ne mislim odbojkaša, košarkaša ili vaterpolista, već ovih visoko pozicioniranih)? kako i zašto? naučilo ih je 80-ak godina državnosti tome, i ljudi prvu emociju koju osećaju prema državi je stra', stra' i servilnost. kazao je još da su se nervirali u vladi, jer ih niko ne poštuje zbog ideja o preuređenju države i društva, dakle kao političke ličnosti, već zato što su vlada?! if u c what am i sayin? ti imaš masu takvih u svojoj rođenoj partiji. 'teo sam još štošta, ali to ako nekad neko otvori nenavijačku temu o političkoj kulturi u srbiji. uzgred samo, bivši predsednik, kada se žalio na svoj loši izborni rezultat, s glasom čujno drhtavim, požalio se da ljudi ne razumeju prirodu bavljenja politikom i upravljanja državom. da li se on lično, ili bilo ko iz njegovog tima, potrudio ikada da na bilo koji način objasni bilo šta vezano za način na koji taj mehanizam funkcioniše? ne može tako, ako od nas očekuješ kredu za vladanje, bilo bi okej da nam i objasniš, svojim rečima, demistifikatorično, bez otkrivanja strašnih tajni vladavine i tamnih ustrojstava sveta, da nam daš barem površni uvid u to kako se stvari odvijaju. jer, masa gleda u tebe kao predsednika i hvata se za svaku tvoju reč. nije dovoljno da te reči budu lepe i učtivo ili stilski perfektno izrečene. neophodno je da imaju u sebi težinu značenja. verujem da postoji način. i vidi hej, nekako se priča završila s politikom. na to sam mislio kada sam rekao da taj pečat prati umetnika kada napusti svoju prirodnu sferu, iskreno verujući da je kadar da izmeni nešto.

pozdrav & tejk it izi

ps. hej da, a i mislim da bi, kao Umetnik, trebao da se maneš ciničnosti, jednostavno ne stoji ti, premda mogu da sfatim pobudu u kojoj se ona rađa. with everything being said, pre nego odem na sledeću misiju u pustinju , želim samo još da podelim svoje nadanje s tobom da ćete odjebati gljivicu tlačića, pustiti revolucionare da sami barataju svojim kalašnjikovima, i ostvariti barem ono što je bivši predsednik insipirisano rekao u noći poraza - a to je da neće koegzistirati sa, sa... hm (tražim pravilnu reč), kalašnjikovcima, let it be. adio.
blogovatelj blogovatelj 04:23 05.06.2012

Re: Gledano odavde...

sa svojim drugarima-fanovima, na svom terenu, sa horom ljudi koji ti se ulaguju ili se plashe da ti bilo shta kazhu;


Ja se bas ukenjo da mu kazem.

Pritisni Ctrl + F a u polje koje se pojavi ubaci ovo

10:33 02.06.2012
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:40 05.06.2012

Re: Gledano odavde...

Dijalektički antimemorandum?


ne, bolje Autostoperski anitmemorandum

Kritika čistog memoranduma?


ma bzvz, glasam za "kliniku praktičnog (memorand)uma"


antioksidant antioksidant 20:24 31.05.2012

da menjamo mi himnu u...

mariopan mariopan 20:29 31.05.2012

..

Neka si ti njega spasao, život je čudo.
A ti si, po svemu sudeći dobar lekar.

Pitala bih te o tome otkud ti u politici, o kampanji, ali to sada nije tema, ok.
Hoće li biti blog o tome i kada?
Da čekam ili da se ne nadam?

...............

A vidi što Gedža ne zna da odabere fotelju za uživanje?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:38 31.05.2012

Re: ..

Neka si ti njega spasao, život je čudo.

Nisam ga spasao ja, nego Dr Kalinić i JNA.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:40 31.05.2012

Re: ..

Hoće li biti blog o tome i kada?

Neće biti.
predatortz predatortz 20:41 31.05.2012

Re: ..

Nebojsa Krstic
Neka si ti njega spasao, život je čudo.

Nisam ga spasao ja, nego Dr Kalinić i JNA.


Jesi, ti si. Tako što nisi bio sujetan. Većina današnjih bi mu dala infuziju i brufen i poslala ga kući sa preporukom da odmori malo, pa ako ne bude bolje da dođe ponovo.
mariopan mariopan 20:53 31.05.2012

Re: ..

Nebojsa Krstic
Neka si ti njega spasao, život je čudo.

Nisam ga spasao ja, nego Dr Kalinić i JNA.

Ne, ipak si ga ti spasao, tako što nisi bio sujetan, što si zatražio pomoć od dr koji se tu slučajno zatekao, što si posle sve uradio da taj čovek stigne najbržim putem do veće bolnice.

Ima još savesnih lekara, sve to još postoji, ali su često oni sujetni drčniji pa se čini da ih ima više.
I takvi mi sve više gade tu profesiju, što sam starija pa silom prilika više posla imam sa njima..

Pišeš dobre priče, slažem se sa Domazetom.
mariopan mariopan 20:56 31.05.2012

Re: ..

Nebojsa Krstic
Hoće li biti blog o tome i kada?

Neće biti.

Ok.
gedza.73 gedza.73 21:04 31.05.2012

Re: ..

mariopan
A vidi što Gedža ne zna da odabere fotelju za uživanje?

I, bre, mariopan, nije gedža veverica.
Baška šaicu, baška roling masaža. A obaška noge i guza. Plus grejači. Nisam siguran da li ova fotelja ima ugrađene zvučnike.
mariopan mariopan 21:08 31.05.2012

Re: ..

gedza.73
mariopan
A vidi što Gedža ne zna da odabere fotelju za uživanje?

I, bre, mariopan, nije gedža veverica.
Baška šaicu, baška roling masaža. A obaška noge i guza. Plus grejači. Nisam siguran da li ova fotelja ima ugrađene zvučnike.

Ona koju sam ja koristila nema, ima svu masažu, digitalno biranje "usluge" i tacnu za čašu za piće na rukohvatu, ista ko tvoja.
predatortz predatortz 20:33 31.05.2012

Lekari i politika

Još par godina kasnije, hirurg iz Sarajeva (ili Banja Luke) postane predsednik skupštine Republike Srpske.

Jednom smo se sreli negde u Beogradu i srdačno ispozdravljali. Delovao je kao da me se setio.


Ako mislimo na istog, on je specijalista grudne hirurgije.
Svi se slažu da je odličan lekar, čovek koji zna i hoće da pomogne.
I njemu je ulazak u politiku bio promašaj u životu.
seadspahovic seadspahovic 21:27 31.05.2012

Neizrecene misli

Cesto, dok sam slusao govore bivseg predsednika Tadica, pomislio bih da mu kazem:
«Magarčino, što ne kažeš dve reči koje nisu laz, pička ti materina!» Nisam mu rekao jer nije bilo prilike. Do 20-og maja... Onda sam mu, na izvestan nacin to i rekao.
predatortz predatortz 21:29 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

seadspahovic
Cesto, dok sam slusao govore bivseg predsednika Tadica, pomislio bih da mi kazem:
«Magarčino, što ne kažeš dve reči koje nisu laz, pička ti materina!» Nisam mu rekao jer nije bilo prilike. Do 20-og maja... Onda sam mu, na izvestan nacin to i rekao.


Eto, sad ti je savest mirna...
Samo, Krle se kaje što nije rekao. Da se ti, za neko vreme, ne pokaješ što si rekao?
freehand freehand 21:33 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

seadspahovic
Cesto, dok sam slusao govore bivseg predsednika Tadica, pomislio bih da mi kazem:
«Magarčino, što ne kažeš dve reči koje nisu laz, pička ti materina!» Nisam mu rekao jer nije bilo prilike. Do 20-og maja... Onda sam mu, na izvestan nacin to i rekao.

Eh, da hoće moderacija da ti sačuva i urami ovo ogledalo...
seadspahovic seadspahovic 21:35 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

Eh, da hoće moderacija da ti sačuva i urami ovo ogledalo...

Moderacija hoce samo ono sto i ti zelis... Da nema ogledala.
seadspahovic seadspahovic 21:53 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

Da se ti, za neko vreme, ne pokaješ što si rekao?

Mozda, ako mi se u glavu usele snenokle...
predatortz predatortz 21:55 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

seadspahovic
Da se ti, za neko vreme, ne pokaješ što si rekao?

Mozda, ako mi se u glavu usele snenokle...


Moj Seade, krhko je znanje...
freehand freehand 22:02 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

seadspahovic
Eh, da hoće moderacija da ti sačuva i urami ovo ogledalo...

Moderacija hoce samo ono sto i ti zelis... Da nema ogledala.

Ne znaš ti šta ja želim...
Ali bi parče javnog prostora koje čovek ne mora da deli sa dripcima bilo sasvim ok za početak.
seadspahovic seadspahovic 22:49 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

Ali bi parče javnog prostora koje čovek ne mora da deli sa dripcima bilo sasvim ok za početak.

Ovo je bas srpsko-demokratsko shvatanje javnog prostora.
freehand freehand 23:00 31.05.2012

Re: Neizrecene misli

seadspahovic
Ali bi parče javnog prostora koje čovek ne mora da deli sa dripcima bilo sasvim ok za početak.

Ovo je bas srpsko-demokratsko shvatanje javnog prostora.

Očekivana definicija od intelektualca sa takvim shvatanjem slobode javne reči.
seadspahovic seadspahovic 01:51 01.06.2012

Re: Neizrecene misli

Očekivana definicija od intelektualca sa takvim shvatanjem slobode javne reči.


Izvini(te), nisam mogao odmah da vam odgovorim, morao sam baki da odnesem lek. Zaista.
Dakle, to neko "parce" javnog prostora (za kojim vi izgleda zalite, a u kome ne bi bilo mesta za one koje vi vidite kao dripce), mislim da postoji samo u glavama onih demokratskih mislilaca koji javni prostor vide kao nesto sto se moze "parcati" i od dripaca oslobadjati. Nemojte im verovati i nemojte se na mene srditi. Svi smo pomalo dripci, pa neka takav bude i javni prostor. Ok ? Pozdrav.
p.s.
Inace, prastajte na trolovanju, povela me neizrecena misao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana