Budućnost| Na današnji dan| Planeta| Region| Sex

Šta kaže ovaj?

maksa83 RSS / 21.02.2022. u 20:55



Komentari (1360)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 14:10 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Mozda si jos mlad ili nesto drugo




tipujem na nesto drugo..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:15 25.02.2022

Re: Moram da priznam

tipujem na nesto drugo..


Samo mi pls ne reci na sta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:04 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Neues aus der Nachbarschaft
tipujem na nesto drugo..


Samo mi pls ne reci na sta.


Evo necu, nije red da drndam (I ja) Carlija, samo mi je ovo sto si mu (Carliju) replicirao 'mozda si mlad' bilo smesno.. (a 'ili nesto drugo' - jos smesnije, heheh) drugim recima - lepo mi se nacrtalo za dobacivanje.

Izvinjavam se.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:18 25.02.2022

Re: Moram da priznam

Evo necu, nije red da drndam (I ja) Carlija, samo mi je ovo sto si mu (Carliju) replicirao 'mozda si mlad' bilo smesno.. (a 'ili nesto drugo' - jos smesnije, heheh) drugim recima - lepo mi se nacrtalo za dobacivanje.

Izvinjavam se.



Nije se lepo nacrtalo nego si ti dobro dobacila.
milisav68 milisav68 18:32 24.02.2022

Voda


Sve dok Ukrajina nije blokirala Severnokrimski kanal, ovaj vodeni put je bio čudo sovjetske odlučnosti da se zemlja pokori ljudima, donoseći navodnjavanje sušnoj stepi važne ruske ispostave na Crnom moru.

U jeku žestokih borbi u Ukrajini, jedan strateški cilj Rusa se izdvojio kao posebno važn-

Krimski kanal, sa glavnim kanalom od 402 kilometra koji napaja ogromnu mrežu rezervoara i manjih krakova, pretvorio je suvo zemljište u polja pirinča. Za Sovjetsku Rusiju, to je bio trijumf inženjeringa i rada koji je mogao da parira izgradnji 4.324 kilometra duge pruge Bajkal-Amur. Decenijama je obezbeđivala vodu Krimu, čak i nakon raspada Sovjetskog Saveza.

Zatim je ruska vojska izvršila invaziju 2014. godine, anektirajući Krim od Ukrajine. Ubrzo nakon toga, preko kanala, u blizini mesta gde prelazi u poluostrvo Krim, pojavila se zemljana brana. Od tada, Ukrajina je blokirala dotok kanala u Krim, presecajući kanal koji je zadovoljavao više od 80 odsto potreba za vodom u regionu. Kao rezultat toga, polja na Krimu su isušena, a gradovi primorani da štede vodu.



link

alselone alselone 18:40 24.02.2022

Re: Voda

Ja sam o ovome razmišljao - koliko ima informacija koje mi ne znamo. Na primer ova nije beznačajna.

Američku stranu priče znamo i znamo idiotsko-vučićevsku stranu priče ali zapravo ne znamo rusku stranu priče. Da imamo nekoga ko prati njihovu politiku, to bi bio baš koristan input.
maksa83 maksa83 18:46 24.02.2022

Re: Voda

Američku stranu priče znamo i znamo idiotsko-vučićevsku stranu priče ali zapravo ne znamo rusku stranu priče. Da imamo nekoga ko prati njihovu politiku, to bi bio baš koristan input.

U Moskvi, Sankt Petersburgu i Novosibirsku se okupili drugorusijanci.
freehand freehand 18:50 24.02.2022

Re: Voda

maksa83
Američku stranu priče znamo i znamo idiotsko-vučićevsku stranu priče ali zapravo ne znamo rusku stranu priče. Da imamo nekoga ko prati njihovu politiku, to bi bio baš koristan input.

U Moskvi, Sankt Petersburgu i Novosibirsku se okupili drugorusijanci.

A panduri hapse skoro ko u Kanadi.
benedykt benedykt 19:53 24.02.2022

Re: Voda

maksa83
Američku stranu priče znamo i znamo idiotsko-vučićevsku stranu priče ali zapravo ne znamo rusku stranu priče. Da imamo nekoga ko prati njihovu politiku, to bi bio baš koristan input.

U Moskvi, Sankt Petersburgu i Novosibirsku se okupili drugorusijanci.

Džaba sve to, jer je ogromnoj većini ispran mozak najgorom mogućom propagandom. U prevodu, ona naslovna strana Informera gde piše Ukrajina napala Rusiju! plus sve one ostale izmišljotine, sve to ti je bukvalno copy-paste prepisano iz Putinovih medija. Njima tamo se prikazuje već danima kako je uništen ukrajinski vojni transporter koji je kao fol pošao da napadne Rusiju, kako je palo nekoliko granata koje su kao fol Ukrajinci ispalili na Rusiju, kako su pohvatani ukrajinski diverzanti na teritoriji Rusije i još gomila toga. Najnovije istraživanje javnog mnjenja u Rusiji kaže da 60% Rusa misli da su rat izazvali Amerikanci i NATO, odnosno samo 3% misli da je za ovu eskalaciju nasilja tj za upad ruske vojske u Ukrajinu može biti kriva Rusija. Realno gledano, ono tamo ispiranje mozga je skoro pa nepojmljivo normalnom ljudskom umu. Pazi kada je danas Peskov mrtav hladan rekao kako oni ne napadaju nikoga, niti forsiraju bilo šta, već su krenuli da denacifikuju Ukrajinu. Ludilo ali kompletno…
freehand freehand 19:57 24.02.2022

Re: Voda

Pazi kada je danas Peskov mrtav hladan rekao kako oni ne napadaju nikoga, niti forsiraju bilo šta, već su krenuli da denacifikuju Ukrajinu. Ludilo ali kompletno…

Evo ja sam upravo slušao Bajdena kako priča o Ujedinjenim nacijama, međunarodnom pravu, principima, teritorijalnom integritetu država i nekim samoproglašenim republikama. Skoro pa isto kao Boris Džonson malo ranije.
Što kažeš - ispiranje mozga.
Mockingbird, bokte.

benedykt benedykt 20:05 24.02.2022

Re: Voda

freehand
Pazi kada je danas Peskov mrtav hladan rekao kako oni ne napadaju nikoga, niti forsiraju bilo šta, već su krenuli da denacifikuju Ukrajinu. Ludilo ali kompletno…

Evo ja sam upravo slušao Bajdena kako priča o Ujedinjenim nacijama, međunarodnom pravu, principima, teritorijalnom integritetu država i nekim samoproglašenim republikama. Skoro pa isto kao Boris Džonson malo ranije.
Što kažeš - ispiranje mozga.
Mockingbird, bokte.


Nadam se samo da se sećaš kako sam ti rekao pre neki dan kako će Englezi, Francuzi i Nemci (tj i Amerikanci) predati na tacni Ukrajinu na potpuno isti način kao što je slična ekipa predala 1938. Čehoslovačku. Zapad ratuje samo onda kada je protivnik slabiji, a čim naiđu na tvrdo bude vunica Kićo, sitni oraji Mićo. Takođe, koliko prekosutra će opet naći neku Srbiju da je razlupaju kao staru kantu i to samo zato jer im se može, odnosno potpuno će da zaborave na svo ovo pravedničko busanje u grudi i krokodilske suze koje danas liju za Ukrajinom. Eno ti Jemena, gde ekipa Saudija i Emirata masakrira uz njihovu debelu pomoć već skoro pa deceniju onaj mučni narod tamo, pa o tome svi mediji ćute ali kao zaliveni. Potpuno ista situacija, tj u Jemenu je skinut korumpirani predsednik blizak Saudijima i hop evo odmah komšija sa tenkovima i avionima da malo ”oslobođaju”…
freehand freehand 20:10 24.02.2022

Re: Voda

Nadam se samo da se sećaš kako sam ti rekao pre neki dan

Kako da ne! Zapisao i digao na klaud, za svaki slučaj.

Eno ti Jemena, gde ekipa Saudija i Emirata masakrira uz njihovu debelu pomoć već skoro pa deceniju onaj mučni narod tamo i o tome svi mediji ćute. Potpuno ista situacija, tj u Jemenu je skinut korumpirani predsednik blizak Saudijima i hop evo komšija da ”oslobođaju”…

Da, al nekako mislim da sam i ja to pomenuo, na ovom blogu. Izraelci i Saudijci i ostali Emiratjani su naši kučkini sinovi. Oni su ok.
maksa83 maksa83 20:12 24.02.2022

Re: Voda

Da, al nekako mislim da sam i ja to pomenuo, na ovom blogu. Izraelci i Saudijci i ostali Emiratjani su naši kučkini sinovi. Oni su ok.

Ali ko je to i gde rekao ovde ikad?
benedykt benedykt 20:55 24.02.2022

Re: Voda

freehand
Nadam se samo da se sećaš kako sam ti rekao pre neki dan

Kako da ne! Zapisao i digao na klaud, za svaki slučaj.

Eno ti Jemena, gde ekipa Saudija i Emirata masakrira uz njihovu debelu pomoć već skoro pa deceniju onaj mučni narod tamo i o tome svi mediji ćute. Potpuno ista situacija, tj u Jemenu je skinut korumpirani predsednik blizak Saudijima i hop evo komšija da ”oslobođaju”…

Da, al nekako mislim da sam i ja to pomenuo, na ovom blogu. Izraelci i Saudijci i ostali Emiratjani su naši kučkini sinovi. Oni su ok.

Ne sećam se avaj, moraću i ja da krenem sa klaud ovekovečavanjem…
alselone alselone 20:56 24.02.2022

Re: Voda

Nadam se samo da se sećaš kako sam ti rekao pre neki dan kako će Englezi, Francuzi i Nemci (tj i Amerikanci) predati na tacni Ukrajinu na potpuno isti način kao što je slična ekipa predala 1938. Čehoslovačku. Zapad ratuje samo onda kada je protivnik slabiji, a čim naiđu na tvrdo bude vunica Kićo, sitni oraji Mićo. Takođe, koliko prekosutra će opet naći neku Srbiju da je razlupaju kao staru kantu i to samo zato jer im se može, odnosno potpuno će da zaborave na svo ovo pravedničko busanje u grudi i krokodilske suze koje danas liju za Ukrajinom. Eno ti Jemena, gde ekipa Saudija i Emirata masakrira uz njihovu debelu pomoć već skoro pa deceniju onaj mučni narod tamo, pa o tome svi mediji ćute ali kao zaliveni. Potpuno ista situacija, tj u Jemenu je skinut korumpirani predsednik blizak Saudijima i hop evo odmah komšija sa tenkovima i avionima da malo ”oslobođaju”…

Moram da primetim da Benedikt jedini od izrazito antiruski nastrojenih blogera se ne libi da poliva i drugu stranu. Sve ovo ostalo je polarisano po potpuno predvidljivim granicama.

Kao što rekoh pre oko mesec dana - utisak o stavovima se ne formira samo na osnovu rečenog nego i na osnovu prećutanog.
shmoo shmoo 21:06 24.02.2022

Voda + хлеб + со

„Napustite svaku nadu vi koji ulazite u pakao slika." (Pol Virilio)

И, момци, шта има ново данас?

У свету и код нас, мислим.

Нисам данас нешто пратио... Све се тако брзо дешава и онда у новинама све морају брзо да пишу па не стижем да прочитам.









П.С. -
"History belongs to the highest bidder now." (Predsednnik Petrov, House of Cards, Season 6.)


vcucko vcucko 21:16 24.02.2022

Re: Voda + хлеб + со

shmoo
„Napustite svaku nadu vi koji ulazite u pakao slika." (Pol Virilio)

И, момци, шта има ново данас?

У свету и код нас, мислим.

Нисам данас нешто пратио... Све се тако брзо дешава и онда у новинама све морају брзо да пишу па не стижем да прочитам.


Ništa. Rikardo dao dva komada pa ga Tuta Bugarin isključio na pravdi boga. Dmmajkata.

Sad ćemo na Barsu ili Napoli bez njega, sa Jovićem ili onim na M kome ne mogu ni imena da se setim. Ali neka, na muci se poznaju junaci.
Neka igra mali Terzić, onaj ima mooda za sve pare, a to je u fuzbalu (i svemu) ponekad najvažnije.

I dalje mislim da Popović nije za prvog golmana, više bih voleo da brani ćelavi Stevanović.

Čekamo derbi.
shmoo shmoo 21:25 24.02.2022

Re: Voda + хлеб + со

vcucko

Ništa. Rikardo dao dva komada pa ga Tuta Bugarin isključio na pravdi boga. Dmmajkata.


Вид'о сам. Лепо и практично. (Хвала за додатне европске коефицијенте.) Само да није било тих картона.

Sad ćemo na Barsu ili Napoli bez njega,


Е, али није онај гробарчић ( "са Југа, не мора да клечи док га пљуга" ) Страјнић помињао Барсу или Наполи као следеће противнике... Чуо сам да каже Рома, Базел, Фејенорд... Али не Барса или Наполи.

I dalje mislim da Popović nije za prvog golmana, više bih voleo da brani ćelavi Stevanović.


Неца (Стевановић) је врхунски голман. Рефлексаш, брз к'о гуја. Жао ми је што је из Чукаричког као стандарни на голу отишао у Партизан (за тричавих 150 000, барем да смо вас тада одрапили) у којем годинама пуши клупу и брани само за Божић и Ускрс док га чак ни за остала црвена слова у црквеном календару не стављају на гол.

А Малог Поповића сам видео у његовим дебитантским текмама за Партизан. И тада ме одушевио. После га нисам пратио...

Čekamo derbi.




milisav68 milisav68 21:34 24.02.2022

Re: Voda + хлеб + со

vcucko

Ništa. Rikardo dao dva komada pa ga Tuta Bugarin isključio na pravdi boga. Dmmajkata.

Klasika, zabio nam Bugarin nož u leđa :)
vcucko vcucko 21:52 24.02.2022

Re: Voda + хлеб + со

milisav68
vcucko

Ništa. Rikardo dao dva komada pa ga Tuta Bugarin isključio na pravdi boga. Dmmajkata.

Klasika, zabio nam Bugarin nož u leđa :)

Ama u redu je, ali nije u redu.

Mislim, koliko je realno da se prođe Roma ili neko takav (zajebo sam se gore za Barsu/Napoli, to je LE). Naravno ako oni hoće da prođu dalje u ovom kupu. Sa Rikardom ili bez njega. Ali stvar je u principu. Tutu u katran i perje!
benedykt benedykt 21:53 24.02.2022

Re: Voda

alselone

Moram da primetim da Benedikt jedini od izrazito antiruski nastrojenih blogera se ne libi da poliva i drugu stranu. Sve ovo ostalo je polarisano po potpuno predvidljivim granicama.

Kao što rekoh pre oko mesec dana - utisak o stavovima se ne formira samo na osnovu rečenog nego i na osnovu prećutanog.

Samo da razjasnim. Dakle, Benedykt nije nikada u svom životu ni prošao pored bilo kakve antiruske emocije, odnosno evo me trenutno kao kuče čekam da se pojave titlovi za petu epizodu ruske serije Godunov sa Bezrukovim (najiskrenije preporuke).

Ako te zanima titlove možeš da nađeš ovde, a samu seriju možeš da skineš odavde
Prema tome, ja samo nisam ljubitelj vlasti u Kremlju tj tog klana čekista iz Pitera na čelu sa Vladimirom Vladimirovičem, jer će upropastiti Rusiju na kraju ove balade. Kao što ni Vučić nije Srbija, ni Putin nije Rusija. Inače verujte mi kao nekome ko prati ono malo objektivnih ruskih medija bukvalno 24/7, da vas Kremlj laže preko svoje propagandne mašinerije ali za sve pare. Samo to…
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:20 24.02.2022

Re: Voda

da vas Kremlj laže preko svoje propagandne mašinerije


Ти стварно мислиш да већина овде присутних много прати кремаљску пропаганду?

Овим питањем не желим да кажем да Кремљ не лаже, наравно да лаже попут свих осталих, само ми је занимљива твоја перцепција.
shmoo shmoo 22:23 24.02.2022

Re: Voda + хлеб + со

milisav68
vcucko

Ništa. Rikardo dao dva komada pa ga Tuta Bugarin isključio na pravdi boga. Dmmajkata.

Klasika, zabio nam Bugarin nož u leđa :)




К'о на Брегалници, маму му бугарску!





vcucko vcucko 22:29 24.02.2022

Re: Voda

benedykt

evo me trenutno kao kuče čekam da se pojave titlovi za petu epizodu ruske serije Godunov sa Bezrukovim (najiskrenije preporuke).


Prema tome, ja samo nisam ljubitelj vlasti u Kremlju tj tog klana čekista iz Pitera

Bezrukov je glumčina samo takva. Da je sa enleskog govornog područja bio bi možda i najveća svetska zvezda, a i ovako je među pet u svetu sigurno na bilo kojoj iskrenoj i realnoj listi.
Nego malo mnogo ima tih gromada uloga, ne možeš više da ga pohvataš i zapamtiš po jednoj. Meni je ostao zauvek kao Jesenjin, to sam svojevremeno odgledao na netu u dva dana, ono u jednom dahu sa kratkim snom između recimo šeste i sedme. Nikad se više nisam usudio ponovo da pogledam, prejako je, prosto fizički boli ta serija.
Međutim odigrao je maestralno i Visockog. Pa Isusa Hristosa u Majstoru i Margariti. Čudo od glumca.

A propos klana čekista iz Pitera, recimo da se donekle slažem. Ali koga bi ti? Supermen umro, Betmen ha-ha, možda Spajdermena?
To je što je. Verovatno u današnjoj Rusiji ima uslova da samo te dve grupacije, čekisti i trockisti, daju šefa stanice. Pri čemu su ovi drugi svakako gori, opasan ološ.

To ti je isto kao u srpskom fudbalu. Možeš da navijaš za vojni ili za pandurski klub. U tom slučaju ja sam za vojni, dagabogjebe.
benedykt benedykt 22:44 24.02.2022

Re: Voda

vrabac_onaj
da vas Kremlj laže preko svoje propagandne mašinerije


Ти стварно мислиш да већина овде присутних много прати кремаљску пропаганду?

Овим питањем не желим да кажем да Кремљ не лаже, наравно да лаже попут свих осталих, само ми је занимљива твоја перцепција.
Ne mislim uopšte na većinu, mislim samo na određeni broj ljudi koji na primer voli da svrne do Sputnjika, da gleda RT, ili da eventualno posećuje sajt Fakti. Takođe, ogroman broj napisa u domaćoj štampi ili na ostalim srpskim informativnim sajtovima ima svoje poreklo na toj istoj strani, samo je sve umotano u oblandu tj dolazi iz odbitka.
Duga je ruka te propagande veruj mi, jer sve ove lagarije, kvazi-argumente i tra-la-la priče koje ti slušaš ovde od nekih blogera, ja znam već napamet iz prostog razloga što im znam poreklo. Dakle sve počinje tako što ti shvataš da te mediji na Zapadu ili njihove lokalne ispostave lažu u određenom obimu, pa se onda zaletiš i počneš da pratiš rusku propagandu misleći da ti oni kao ona druga strana govore neku kao istinu, ili prosto ne znajući da je ono što pratiš samo njihova ispostava. Veruj mi, Amerikanci i njihova propaganda su malo dete i ni cipele ne mogu da čiste onoj ruskoj. To su takve bezočne laži da je to teško uopšte i opisati…
freehand freehand 22:56 24.02.2022

Re: Voda

Duga je ruka te propagande veruj mi, jer sve ove lagarije, kvazi-argumente i tra-la-la priče koje ti slušaš ovde od nekih blogera, ja znam već napamet iz prostog razloga što im znam poreklo.

A to znaš - kako, izvini?
Pogledaš i ti ali te je CIA snabdela specijalnim antidotom, ili si im ispao u kazanče sa tim antidotom kad si bio mali?
benedykt benedykt 23:00 24.02.2022

Re: Voda

vcucko

Bezrukov je glumčina samo takva. Da je sa enleskog govornog područja bio bi možda i najveća svetska zvezda, a i ovako je među pet u svetu sigurno na bilo kojoj iskrenoj i realnoj listi.
Nego malo mnogo ima tih gromada uloga, ne možeš više da ga pohvataš i zapamtiš po jednoj. Meni je ostao zauvek kao Jesenjin, to sam svojevremeno odgledao na netu u dva dana, ono u jednom dahu sa kratkim snom između recimo šeste i sedme. Nikad se više nisam usudio ponovo da pogledam, prejako je, prosto fizički boli ta serija.
Međutim odigrao je maestralno i Visockog. Pa Isusa Hristosa u Majstoru i Margariti. Čudo od glumca..

Jesenjin je možda i najbolja ruska serija, a inače je sam Bezrukov i dobio ime po njemu. Naime, njegov otac Vitalij je jedan od boljih poznavalaca Jesenjina, usput glumi njegovog oca u seriji, kao što je i napisao scenario za istu. Pogledaj obavezno Godunova, jer se ne sećam da sam skoro gledao boljeg Bezrukova, plus je sama serija (za sada) skoro pa savršena sa sve Sergejom Makovjeckim koji fenomenalno glumi Ivana Groznog…

benedykt benedykt 23:18 24.02.2022

Re: Voda

freehand
Duga je ruka te propagande veruj mi, jer sve ove lagarije, kvazi-argumente i tra-la-la priče koje ti slušaš ovde od nekih blogera, ja znam već napamet iz prostog razloga što im znam poreklo.

A to znaš - kako, izvini?
Pogledaš i ti ali te je CIA snabdela specijalnim antidotom, ili si im ispao u kazanče sa tim antidotom kad si bio mali?

Zato što, kao što već rekoh, pratim ruske medije u samoj Rusiji, gomilu ruskih Telegram kanala, kao što skoro pa svakodnevno gledam šta tamo u svakoj internet raspravi radi Prigožinova ekipa iz njegove čuvene фабрики троллей. Bukvalno mogu da navijem sat i da čekam određeno vreme dok ne vidim jedne te iste rečenice kako neko ovde ponavlja, ubeđeno misleći kako je sve to njegov sopstveni stav. Psihologija čoveka je jako jednostavna, tj jako lako je ubediti u bilo šta one koji silno žele u nešto da veruju. Dovoljno je naći tačku oslonca tj ključ za bravu i možeš da prodaješ šta god želiš sve dokle to radiš iz datog ključa…
freehand freehand 23:34 24.02.2022

Re: Voda

Zato što, kao što već rekoh, pratim ruske medije u samoj Rusiji,

Ti pratiš ruske medije u samoj Rusiji a ovdašnje neznalice prate te iste medije na televiziji i Ju Tjubu.

A i specijalno si obučen da ne padaš na ruske laži. Opet za razliku od gomile naivaca ovde.
Važi.
benedykt benedykt 00:33 25.02.2022

Re: Voda

freehand
Zato što, kao što već rekoh, pratim ruske medije u samoj Rusiji,

Ti pratiš ruske medije u samoj Rusiji a ovdašnje neznalice prate te iste medije na televiziji i Ju Tjubu.

A i specijalno si obučen da ne padaš na ruske laži. Opet za razliku od gomile naivaca ovde.
Važi.

Pobogu, pod ruskim medijima u samoj Rusiji se ne podrazumeva moja lokacija, već da su to mediji iz Rusije na ruskom jeziku. To što vi gospodo moja pratite su propagandne ispostave Kremlja, što na engleskom a što na srpskom, tj neka ondašnja Informer & Pink ekipa samo prilagođena za inostrano tržište. Pokušavam samo da shvatim, kako je moguće zaboraviti pod jedan da ste vi iz te iste ekipe koliko do pre dva dana crkavali od smeha na najave da Rusi napadaju Ukrajinu, odnosno koliko treba biti zaslepljen pa zaboraviti kako su se isti ti vaši ruski Informeri zaklinjali kako Rusiji to ne pada na pamet. Plus su sve to dan i noć bukvalno ad nauseam ponavljali svi redom počevši od Putina, Lavrova, preko Zaharove i Peskova pa na dalje. Mislim, koji je to već nivo kognitivne disonance kada ti odjednom dobijaš selektivnu amneziju, pa kao da potpuno zaboravljaš šta si sam i to ubeđeno pričao pre dva dana i šta su ti prepuni pravedničkog besa ponavljali mediji koje pratiš…
freehand freehand 08:44 25.02.2022

Re: Voda

Pobogu, pod ruskim medijima u samoj Rusiji se ne podrazumeva moja lokacija, već da su to mediji iz Rusije na ruskom jeziku. To što vi gospodo moja pratite su propagandne ispostave Kremlja, što na engleskom a što na srpskom, tj neka ondašnja Informer & Pink ekipa samo prilagođena za inostrano tržište.

Dakle, da pokušam da razumem: ti kao jedan iberintelektualac svake hvale vredan i svakog znanja hospodar rusku proopagandu pratiš na ruskom (zato što si poliglota) a mi rusku propagandu pratimo na engleskom zato što ne znamo strane jezike.
Podrazumeva se da samo ti govoriš ruski i da imaš tu specijalnu moć da znaš ko šta prati i na kom jeziku.

Mislim, koji je to već nivo kognitivne disonance kada ti odjednom dobijaš selektivnu amneziju, pa kao da potpuno zaboravljaš šta si sam i to ubeđeno pričao pre dva dana i šta su ti prepuni pravedničkog besa ponavljali mediji koje pratiš…

To je nivo kognitivne disonance u kome nadmeni serator (ti) sad još i laže bez kočnice.
Jer to sa najavama ruskog napada išlo je malo drugačije.
Bajden: "Rusi napadaju 20.decembra!
Ja 21. decembra pitam - šta bi?
Džonjson: Rusi napadaju 5. januara!
Ja šestog januara pitam - šta bi?
I tako sedam-osam puta.
U međuvremenu i to od 2013. Amerikanci i sateliti SVE rade da Rusiju i Ukrajinu gurnu u rat.
Ali ti znaš šta se priča za jeljcinovim stolom za večerom, gde će veluiki serator da se zamlaćuje profanostima poput činjenica...
softelectronics_e softelectronics_e 09:16 25.02.2022

Re: Voda

benedykt
freehand
Pazi kada je danas Peskov mrtav hladan rekao kako oni ne napadaju nikoga, niti forsiraju bilo šta, već su krenuli da denacifikuju Ukrajinu. Ludilo ali kompletno…

Evo ja sam upravo slušao Bajdena kako priča o Ujedinjenim nacijama, međunarodnom pravu, principima, teritorijalnom integritetu država i nekim samoproglašenim republikama. Skoro pa isto kao Boris Džonson malo ranije.
Što kažeš - ispiranje mozga.
Mockingbird, bokte.


Nadam se samo da se sećaš kako sam ti rekao pre neki dan kako će Englezi, Francuzi i Nemci (tj i Amerikanci) predati na tacni Ukrajinu na potpuno isti način kao što je slična ekipa predala 1938. Čehoslovačku. Zapad ratuje samo onda kada je protivnik slabiji, a čim naiđu na tvrdo bude vunica Kićo, sitni oraji Mićo. Takođe, koliko prekosutra će opet naći neku Srbiju da je razlupaju kao staru kantu i to samo zato jer im se može, odnosno potpuno će da zaborave na svo ovo pravedničko busanje u grudi i krokodilske suze koje danas liju za Ukrajinom. Eno ti Jemena, gde ekipa Saudija i Emirata masakrira uz njihovu debelu pomoć već skoro pa deceniju onaj mučni narod tamo, pa o tome svi mediji ćute ali kao zaliveni. Potpuno ista situacija, tj u Jemenu je skinut korumpirani predsednik blizak Saudijima i hop evo odmah komšija sa tenkovima i avionima da malo ”oslobođaju”…

Saglasan!
No, ipak, nije mi jasno kako je ovo bilo kome nejasno?
A stvar je, gotovo, potpuno trivijalna.
benedykt benedykt 10:51 25.02.2022

Re: Voda

freehand

Dakle, da pokušam da razumem: ti kao jedan iberintelektualac svake hvale vredan i svakog znanja hospodar rusku proopagandu pratiš na ruskom (zato što si poliglota) a mi rusku propagandu pratimo na engleskom zato što ne znamo strane jezike.
Podrazumeva se da samo ti govoriš ruski i da imaš tu specijalnu moć da znaš ko šta prati i na kom jeziku.

Mislim, koji je to već nivo kognitivne disonance kada ti odjednom dobijaš selektivnu amneziju, pa kao da potpuno zaboravljaš šta si sam i to ubeđeno pričao pre dva dana i šta su ti prepuni pravedničkog besa ponavljali mediji koje pratiš…

To je nivo kognitivne disonance u kome nadmeni serator (ti) sad još i laže bez kočnice.
Jer to sa najavama ruskog napada išlo je malo drugačije.
Bajden: "Rusi napadaju 20.decembra!
Ja 21. decembra pitam - šta bi?
Džonjson: Rusi napadaju 5. januara!
Ja šestog januara pitam - šta bi?
I tako sedam-osam puta.
U međuvremenu i to od 2013. Amerikanci i sateliti SVE rade da Rusiju i Ukrajinu gurnu u rat.
Ali ti znaš šta se priča za jeljcinovim stolom za večerom, gde će veluiki serator da se zamlaćuje profanostima poput činjenica...

Daj pobogu, pod jedan svaki sajt na ovom svetu možeš uvek za dve sekunde i to ceo celcijat da prevedeš sa bilo kog jezika na svetu na srpski ili jezik koji ti je srcu drag, mislim ako ti je bilo koji jezik pa i ruski problem. Čisto da te podsetim, kako sam ti pet puta iz zaista najbolje moguće namere u komentarima davao linkove za neke stvari na ruskom pa si pet puta rekao kako ne znaš taj jezik. Dakle, ako po svom sopstvenom priznanju od sinoć i ti isto tako pratiš ruske medije na teveu tj na YouTube-u, to su da pogađam RT na engleskom kao i Sputnjik na srpskom. Ne radi se prema tome ovde o znanju jezika, niti mi je to bilo ali ni na kraj pameti, već samo o tome da su to što ti pratiš ruski Informeri samo za globalna (RT) tj za lokalna tržišta (Sputnjik).
Pod dva, prvi sam ja bio skeptičan na te Američke najave ali mi ni na pamet nije padalo da se tome smejem, već sam pokušavao da shvatim na svaki mogući način šta se tu zaista dešava, zato što su po svim dostupnim informacijama Rusi zaista napucali bukvalno sve što imaju na granicu sa Ukrajinom. Vidiš, da sam i ja kojim slučajem pratio te medijske ispostave Kremlja i verovao im, kao što nisam, i ja bih se verovatno smejao. Međutim, poučen iskustvom sa istima sam znao da može biti da sve lažu kao i toliko puta do sada. Naravno, bio sam užasno skeptičan zato što znam kako i Amerikanci umeju sve lepo da izmisle, tipa ono za Sadama koji je kao fol imao oružja masovnog uništenja ili kada su pričali da Bin Laden kao fol ima ogromnu petnaest spratova ukopanu tvrđavu tamo na planini Tora Bora u Avganistanu.
E vidiš, to je razlika između nas dvojice a ne znanje jezika jer je ono nebitno. Ti si navijač, ja to nisam, pa ćeš samim time uvek nasesti na propagandu onoga za koga navijaš. Ljudska psiha, samo to.
Eh da, ono najbitnije. Šta misliš koliko puta do sada su te isti ti RT & Sputnjik, tj Putin, Lavrov, Zaharova i Peskov slagali do sada…?!! Da ti pomognem, sve ono što su pričali za trovanje Navaljnog je najodvratnija moguća laž, za Skripalje isto tako, za onaj malezijski Boing, za Odesu, za Rusko proleće i za milion drugih stvari. Zapamti makar za ubuduće, tj nemoj im baš toliko slepo verovati ako ništa već drugo. Eto samo to…
freehand freehand 11:11 25.02.2022

Re: Voda

Dakle, ako po svom sopstvenom priznanju od sinoć i ti isto tako pratiš ruske medije na teveu tj na YouTube-u, to su da pogađam RT na engleskom kao i Sputnjik na srpskom.

"Priznanje" je svakako reč koju nije loše upotrebiti kad si ti u pitanju. Sad,pošto ovdegovorimo o lažima - gde sam ja to "sinoć priznao" da pratim RT ili Sputnjik?


E vidiš, to je razlika između nas dvojice a ne znanje jezika jer je ono nebitno. Ti si navijač, ja to nisam

Dobro je. Ja sam mislio da je razlika to što si ti pametan a ja glup. I što ti,naravno, znaš ruski i arapski, a nije od male važnosti ni što sediš za jeljcinovom trpezom.

Da ti pomognem

Za drugo ne znam, al izvesno je da od skromnosti umreti nećeš.
benedykt benedykt 11:35 25.02.2022

Re: Voda

freehand
Dakle, ako po svom sopstvenom priznanju od sinoć i ti isto tako pratiš ruske medije na teveu tj na YouTube-u, to su da pogađam RT na engleskom kao i Sputnjik na srpskom.

"Priznanje" je svakako reč koju nije loše upotrebiti kad si ti u pitanju. Sad,pošto ovdegovorimo o lažima - gde sam ja to "sinoć priznao" da pratim RT ili Sputnjik?

Čisto da te podsetim…
freehand
Ti pratiš ruske medije u samoj Rusiji a ovdašnje neznalice prate te iste medije na televiziji i Ju Tjubu.

Dakle, pratiš te neke ruske medije na televiziji i na YouTube, a ne znaš ruski po svom sopstvenom priznanju. Da vidimo… Na televiziji možeš iz Srbije da gledaš Russia Today na engleskom, a na YouTube možeš isto tako da pratiš RT na engleskom, ali takođe i Sputnjik Srbija na srpskom. Prema tome pod tim kao priznanjem ja sam jedino i samo mislio na taj deo vezan za te neke ruske medije na televiziji tj na YouTube, a ne da si sam priznao da pratiš RT i Sputnjik. Pročitaj pažljivije…
freehand freehand 11:42 25.02.2022

Re: Voda

benedykt
freehand
Dakle, ako po svom sopstvenom priznanju od sinoć i ti isto tako pratiš ruske medije na teveu tj na YouTube-u, to su da pogađam RT na engleskom kao i Sputnjik na srpskom.

"Priznanje" je svakako reč koju nije loše upotrebiti kad si ti u pitanju. Sad,pošto ovdegovorimo o lažima - gde sam ja to "sinoć priznao" da pratim RT ili Sputnjik?

Čisto da te podsetim…
freehand
Ti pratiš ruske medije u samoj Rusiji a ovdašnje neznalice prate te iste medije na televiziji i Ju Tjubu.

Dakle, pratiš te neke ruske medije na televiziji i na YouTube, a ne znaš ruski po svom sopstvenom priznanju. Da vidimo… Na televiziji možeš iz Srbije da gledaš Russia Today na engleskom, a na YouTube možeš isto tako da pratiš RT na engleskom, ali takođe i Sputnjik Srbija na srpskom…

Da podsetim ja tebe kao tupavog nadobudnog seratora i neznalicu - ono "neznalice" je opšti termin, potšo svi koji nisu ti su svakako neznalice - pa i ja pod uslovom da pratim RT i Sputnjik. E sad, nećeš verovati - ne pratim. Ponekad a vrlo retko (recimo na 15-20 dana) pogledam neki prilog na RT. I mogu ti reći da deluju kao čuvari istine u odnosu na zapadni mejnstrim. Sem aRDi ZDF, al to je posebna priča.
Dakle, ništa nisam "priznao", pričao sam o fenomenima i opštim mestima.

benedykt benedykt 12:02 25.02.2022

Re: Voda

freehand

Da podsetim ja tebe kao tupavog nadobudnog seratora i neznalicu - ono "neznalice" je opšti termin, potšo svi koji nisu ti su svakako neznalice - pa i ja pod uslovom da pratim RT i Sputnjik. E sad, nećeš verovati - ne pratim. Ponekad a vrlo retko (recimo na 15-20 dana) pogledam neki prilog na RT. I mogu ti reći da deluju kao čuvari istine u odnosu na zapadni mejnstrim. Sem aRDi ZDF, al to je posebna priča.
Dakle, ništa nisam "priznao", pričao sam o fenomenima i opštim mestima.


Ok pričao si o fenomenima, pa zato onda i moju priču o RT & Sputnjiku zbaci slobodno sa svojih pleća i prebaci na te neke neimenovane ljude tj opšti termin ”neznalice”. Avaj, zaboravio sam da ti sebe samog nikada ne bi svrstao pod dati opšti termin. Prašćaj mi grešnom ako za Boga znaš…
Elem, razočaraću te ali verovao ili ne taj zapadni mejnstrim, koji laže čim zine da i to razjasnimo, je i takav kakav jeste etalon novinarske istine i objektivnosti u odnosu na RT, ma koliko to tebi neverovatno zvučalo. Nažalost ti to kao navijač odbijaš da shvatiš, jer vas navlače (opšti termin kao i one ”neznalice”) na tu anti-NATO & anti-Zapad priču ali kao malu decu. Količina najbezočnijih laži koju oni proturaju je skoro pa neshvatljiva ljudskom umu. Dakle, ti lika kao što je Pepe Eskobar nikada nećeš videti na zapadnom mejsntrimu, mislim nekoga kao Pepe Eskobar ko bi pričao neku prozapadnu priču. Zašto…?!! Zato što lupeta i izmišlja negde na nivou Alex Jonesa tj Dejana Lučića, i samim time bi odbijao iole obrazovanijeg gledaoca. Tako da RT tuče seljački maljem na tanku žicu zvanu paranoja, a zapadni mejnstrim mediji lažu onako perfidno i sa mnogo više stila, tj spinuju ali da to ne bude baš previše providno…
softelectronics_e softelectronics_e 12:10 25.02.2022

Re: Voda

benedykt
vrabac_onaj
da vas Kremlj laže preko svoje propagandne mašinerije


Ти стварно мислиш да већина овде присутних много прати кремаљску пропаганду?

Овим питањем не желим да кажем да Кремљ не лаже, наравно да лаже попут свих осталих, само ми је занимљива твоја перцепција.
Ne mislim uopšte na većinu, mislim samo na određeni broj ljudi koji na primer voli da svrne do Sputnjika, da gleda RT, ili da eventualno posećuje sajt Fakti. Takođe, ogroman broj napisa u domaćoj štampi ili na ostalim srpskim informativnim sajtovima ima svoje poreklo na toj istoj strani, samo je sve umotano u oblandu tj dolazi iz odbitka.
Duga je ruka te propagande veruj mi, jer sve ove lagarije, kvazi-argumente i tra-la-la priče koje ti slušaš ovde od nekih blogera, ja znam već napamet iz prostog razloga što im znam poreklo. Dakle sve počinje tako što ti shvataš da te mediji na Zapadu ili njihove lokalne ispostave lažu u određenom obimu, pa se onda zaletiš i počneš da pratiš rusku propagandu misleći da ti oni kao ona druga strana govore neku kao istinu, ili prosto ne znajući da je ono što pratiš samo njihova ispostava. Veruj mi, Amerikanci i njihova propaganda su malo dete i ni cipele ne mogu da čiste onoj ruskoj. To su takve bezočne laži da je to teško uopšte i opisati…

Na žalost!
Nisam u mogućnosti da se složim sa ovom tvojom konstatacijom.
Zapad ima ogromne institucije koje se bave samo propagandom.
Ekstremno suptilnom.
Ekstremno naučnim metodama.
I da - Rusi su po tom pitanju mali bebci za njih.
Čudi me da si ti, toliko načitan, došao do reverznog zaključka.
freehand freehand 12:17 25.02.2022

Re: Voda

Elem, razočaraću te ali verovao ili ne taj zapadni mejnstrim, koji laže čim zine da i to razjasnimo, je i takav kakav jeste etalon novinarske istine i objektivnosti u odnosu na RT, ma koliko to tebi neverovatno zvučalo. Nažalost ti to kao navijač odbijaš da shvatiš, jer vas navlače (opšti termin kao i one ”neznalice”) na tu anti-NATO & anti-Zapad priču ali kao malu decu. Količina najbezočnijih laži koju oni proturaju je skoro pa neshvatljiva ljudskom umu. Dakle, ti lika kao što je Pepe Eskobar nikada nećeš videti na zapadnom mejsntrimu, mislim nekoga kao Pepe Eskobar ko bi pričao neku prozapadnu priču. Zašto…?!! Zato što lupeta i izmišlja negde na nivou Alex Jonesa tj Dejana Lučića, i samim time bi odbijao iole obrazovanijeg gledaoca. Tako da RT tuče seljački maljem na tanku žicu zvanu paranoja, a zapadni mejnstrim mediji lažu onako perfidno i sa mnogo više stila, tj spinuju ali da to ne bude baš previše providno…

Dobro, normalno je da sam ja navijač a da si ti monolit objektivnosti, sa dvostrukim temeljom duboko u tlu: jedan je znanje kaotakvo, drugo etičnost, isto kao takva.
Al eto i kao navijač usudiću se da ti kažem sledeće: to malo RT što sam video - sem unutrašnjih ruskih stvari o kojima znam čaki manje od tebe al se za razliku od tebe ne puvam svojim neznanjem - dakle u to malo što sam video od RT nije bilo nijedne laži, a čak je i nijansirano navijanje vrlo blago, gotovo nevidljivo kad se upotrebi sa bilo kojom od mejnstrim američkih stanica.
benedykt benedykt 15:39 25.02.2022

Re: Voda

freehand

Al eto i kao navijač usudiću se da ti kažem sledeće: to malo RT što sam video - sem unutrašnjih ruskih stvari o kojima znam čaki manje od tebe al se za razliku od tebe ne puvam svojim neznanjem - dakle u to malo što sam video od RT nije bilo nijedne laži, a čak je i nijansirano navijanje vrlo blago, gotovo nevidljivo kad se upotrebi sa bilo kojom od mejnstrim američkih stanica.

Hajde da pokušam da ti objasnim. Dakle glavni i odgovorni na RT-u ti je legendarna Margarita Simonjan, i kada bi se samo malo zainteresovao za nju, mislim čitao šta ona piše okolo po socijalnim mrežama, ili slušao njene izjave, ti bi može biti i shvatio kako je Dragan J. Vučičević u suštini jedan sasvim objektivan novinar i da njegovo podaničko uvlačenje Vučiću i nije baš toliko tragikomično, kakvih sve drugih ima. Ne znam zaista dokle po tebi ide ono što se podrazumeva pod unutrašnja ruska stvar, ali Skripalji su ti bili u Engleskoj, malezijski Boing u Ukrajini a Kazahstan je Kazahstan, pa jednu jedinu reč istine nisu rekli o bilo čemu od datih slučajeva, već su umesto bilo čega što je i prošlo pored istine izmišljali nekakve fantazmagorične narative koji blage veze sa mozgom nemaju. Šta misliš izvini ali zaista odakle tebi uopšte ona somnambulna ideja da su MI6 & CIA organizovali one proteste u Kazahstanu…?!! Sanjao si eventualno, ili si može biti ipak to negde pročitao ili čuo…?!! Šta misliš odakle se tebi javila ideja da je Ukrajina prepuna nacista, čije si slike ovde postavljao koliko pre neki dan…?!! Neko ti je to tako predstavio, tj realno te bezočno slagao. Da li na primer znaš koliko poslanika danas u ukrajinskoj Vrhovnoj Radi imaju desničari tj fašisti…?! Sveukupno jednog jedinog i to ga ima Svoboda. Inače su napravili zajedničku listu svi iz te fašističke ekipe tj Desni sektor, Svoboda, Jaroš i Nacionalni korpus i dobili 2.5% glasova tj ostali ispod cenzusa, ali je onda po nekom drugom osnovu Svoboda uspela tamo na samom zapadu Ukrajine da osvoji to jedino poslaničko mesto koje imaju. Prema tome, verovati u bilo šta što ti kaže RT, ti je potpuno istovetno kao verovati šta ti govori Glas Amerike, jer je i u jednom i u drugom slučaju u pitanju državni medijski projekat kome je jedini cilj proturanje zadatog narativa a ne bilo kakva objektivnost…
petargli petargli 20:58 24.02.2022

retorika

... ko je više zao - Rusija ili US sa satelitima tj. članicama NATO pakta?

Traženje odgovora na ovo pitanje je presipanje iz šupljeg u prazno ...

Ono što je zabrinjavajuće je direktna Putinova poruka da je Rusija spremna na upotrebu nuklearnog oružja. Ne pamtim da je neko nekada to otvoreno rekao. I da, ne mislim da je to neki blef.

Drugo, bitnije za Srbiju je da opozicija tek sad nema nikakve šanse na sledećim izborima. Jahači apokalipse, AV i kompanija, nastaviće da jašu na grbači naroda i to će iz kasa u galop da pređu.
bene_geserit bene_geserit 21:05 24.02.2022

Re: retorika

Ono što je zabrinjavajuće je direktna Putinova poruka da je Rusija spremna na upotrebu nuklearnog oružja. Ne pamtim da je neko nekada to otvoreno rekao

Da znaš vala, neki to "nisu rekli" nego su samo uradili. Ovi moji i Pajićevi.
maksa83 maksa83 21:07 24.02.2022

Re: retorika

Drugo, bitnije za Srbiju je da opozicija tek sad nema nikakve šanse na sledećim izborima. Jahači apokalipse, AV i kompanija, nastaviće da jašu na grbači naroda i to će iz kasa u galop da pređu.

To je za očekivati, pošto smo trenutno usamljena siva fleka na mapi evropskih zemlja koje su osudile rusku agresiju. Tj., možemo očekivati da nastavimo da tonemo dublje u diktaturu ruskobeloruskog tipa.

To je eto taj neki fazon koji furamo...

alselone alselone 21:08 24.02.2022

Re: retorika

To je za očekivati, pošto smo trenutno usamljena siva fleka na mapi evropskih zemlja koje su osudile rusku agresiju. Tj., možemo očekivati da nastavimo da tonemo dublje u diktaturu ruskobeloruskog tipa.


EU će izraziti zabrinutost i neki pomoćnih zamenika Pere Ložača će napisati oštar tvit. Onda će se utaliti sa Vučićem i doći na okno rudnika Litijuma da okrenu radioaktivno prase.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:13 24.02.2022

Re: retorika

Drugo, bitnije za Srbiju je da opozicija tek sad nema nikakve šanse na sledećim izborima. Jahači apokalipse, AV i kompanija, nastaviće da jašu na grbači naroda i to će iz kasa u galop da pređu.


AV jos satro gleda sta ce kao ono kad se premisljao hoce li sa Nikolicem ili da ostane kod Seselja. Sto se kriza u Ukrajini bude produbljivala to ce postajati verovatnije da ce se skroz okrenuti Putinu. A ovaj sigurno ima planove za Balkan.
gedza.73 gedza.73 21:16 24.02.2022

Re: retorika

alselone
EU će izraziti zabrinutost i neki pomoćnih zamenika Pere Ložača će napisati oštar tvit.

Men' se čini kako si ti slabo pratio komentare. Deluje mi da većina latentno podržava takvo uređenje. Ja sam priznao kako ću da glasam i neću da menjam. Što mi da se razllikujemo od Rusa. Još ako izbunarimo one Miloševićeve naftne škriljce po Vojvodini i Kineze drugar'ce Mira ima da živimo kao Šveđani.

Dobra strana rata u Ukrajini što će cena gvožđa da skoči pa će metalna galanterija, bela tehnika i automobili sigurno da pojeftine. Još kad zbog Amerikanaca i Rusa poskoči gorivo pa to lančano povuče leba i uzleba verujem kako će svima da bude toplo oko srca.
petargli petargli 21:29 24.02.2022

Re: retorika

Da znaš vala, neki to "nisu rekli" nego su samo uradili. Ovi moji i Pajićevi.

Jasno ... Mislio sam na "skorašnju" historiju (što bi rekli braća Rvati i moj sin, :)) ... Jedno 30-40 godina unazad koliko me pamćenje služi :) ...

Nego, da se pridružim sentimentu Vrapca i Alsa, totalno sam skenjan situacijom. Prvo ovo oko kovida i korišćenje situacije da se uvede kao normalnost policijska država širom zapadnih "demokratija", a sve u cilju još većeg bogaćenja "elite" koju predstavljaju "klovnovi" tipa Gejsa, Bezosa, Apple sekte, Maska i ostalih hoštaplera ... Drugo, da je sad kristalno jasno da svako od sila (Rusija, US i sateliti, Kina itd) može da promeni naše živote za jednu noć ... Ubili su i ono malo vere da je tako nešto teško izvodljivo ... itd itd ... Da li sam spomenuo da je većina ljudi loša, a samim tim i deca postaju takva? Totalno sranje
petargli petargli 21:34 24.02.2022

Re: retorika

To je za očekivati, pošto smo trenutno usamljena siva fleka na mapi evropskih zemlja koje su osudile rusku agresiju. Tj., možemo očekivati da nastavimo da tonemo dublje u diktaturu ruskobeloruskog tipa.

Čitajući srpske portale meni se nekako čini da se naginje ka ukrajinskom sentimentu ... Najverovatnije grešim, ali takav mi je trenutno utisak.
petargli petargli 21:38 24.02.2022

Re: retorika

Jebiga, čisto iz radoznalosti u međuvremenu otvorih Informer portal ... U kako sam se zajebao, pazi ovo
I kakva god odluka da bude, šta god da predsednik Aleksandar Vučić i Vlada Srbije sutra objave kao zvaničan državni stav, zvaničnu politiku, nemojte imati nikakve sumnje - biće to najbolja moguća odluka. Za nas, za našu decu, za naše unuke.


Jasno je da AV koristi sve za njegovu korist - on može da bude i Rusofil i Rusofob, i šta god hoćeš, ali je najpre državnik! Jesus Fucking Christ :)

Imaš utisak da svi rade za njega, i ovi što ga slepo podržavaju, i ovi što su do srži protiv njega!



vcucko vcucko 21:55 24.02.2022

Re: retorika

gedza.73

Dobra strana rata u Ukrajini što će cena gvožđa da skoči pa će metalna galanterija, bela tehnika i automobili sigurno da pojeftine.

?

Cena polovnih kola podivljala, kažu nema čipova pa se nova čekaju mesecima.

Mislim, eto glup sam, objasni
bene_geserit bene_geserit 22:03 24.02.2022

Re: retorika

vcucko
gedza.73
Dobra strana rata u Ukrajini što će cena gvožđa da skoči pa će metalna galanterija, bela tehnika i automobili sigurno da pojeftine.

Cena polovnih kola podivljala, kažu nema čipova pa se nova čekaju mesecima.

Cena gvožđa slabo utiče na cenu automobila.
Ali zato skače cena energije (nafte, gasa) pa će sve da poskupi, nemoj da brineš.
gedza.73 gedza.73 22:05 24.02.2022

Re: retorika

Cena polovnih kola podivljala, kažu nema čipova pa se nova čekaju mesecima.

Pa ne prave se kola samo od čipova. Zbog čipova se čeka a zbog gvožđa poskupljuje.
Tek onda uzročno-posledično skače cena polovnjaka.
To je samo primer, sve ode u nebeske visine
angie01 angie01 22:10 24.02.2022

Re: retorika

Čitajući srpske portale meni se nekako čini da se naginje ka ukrajinskom sentimentu ... Najverovatnije grešim, ali takav mi je trenutno utisak.


ne znam sta si citao, al sirom neta divljaju donrodomacinski rusofili sa takvom strascu, do neverovanja, s obzirom da su dostupne i tragicne slike iz Ukraine,..ako vec nema mozga da se zamilsi sta ova agresija proizvodi i ko su zrtve,...na sta mogu samo da kazem,


Dejan Tiago-Stankovic
Zaboravljeno je izgleda da su na samom početku bombardovanja Jugoslavije, 25. marta 1999.-predsednik Ukrajine Leonid Kučma, premijer Valerij Pustoviotenko, kao i predsednik ukrajinskog parlamenta Oleksandar Tkačenko, osudili bombardovanje i intervenciju NATO-a.

niko mu ne valja@batta_59·
Ukrajina se odrekla nuklearnog oružja u zamenu za ruske garancije da će se poštovati njen suverenitet i granice, uključivši Krim. U međuvremenu imamo totalni napad na Ukrajinu i nuklearnu pretnju, ako se neko bude mešao.
angie01 angie01 22:12 24.02.2022

Re: retorika

Imaš utisak da svi rade za njega, i ovi što ga slepo podržavaju, i ovi što su do srži protiv njega!


je l se negde izjasnila opozicija-pitam jer nisam videla, sem Lutovcev komentar- ili i oni cekaju da im se kaze sta bi trebalo da misle.
gvozden1 gvozden1 22:16 24.02.2022

Re: retorika


Dejan Tiago-Stankovic
Zaboravljeno je izgleda da su na samom početku bombardovanja Jugoslavije, 25. marta 1999.-predsednik Ukrajine Leonid Kučma, premijer Valerij Pustoviotenko, kao i predsednik ukrajinskog parlamenta Oleksandar Tkačenko, osudili bombardovanje i intervenciju NATO

Oni osudili, treba da im uzvratimo, a Lukašenko?
Dolazio čovek lično u Beograd da nas podrži.
Treba li njemu nekako zahvaliti?

Ova natezanja o nekom dugu prema Ukrajinu zbog koga bi trebalo da se zamerimo sa Rusijom su budalasta.
petargli petargli 22:17 24.02.2022

Re: retorika

je l se negde izjasnila opozicija-pitam jer nisam videla, sem Lutovcev komentar- ili i oni cekaju da im se kaze sta bi trebalo da misle.

Ne znam ... Ono što sam gore napisao je bilo neko moje generalno mišljenje na osnovu svega do sad. Jednostavno AV je bez ikakvog skrupula i koji koristi svaku, ali baš svaku situaciju da učvrsti sebe na vlasti. Jasno je da to što radi skoro uvek ide na štetu državljana kako kratkoročnu tako i dugoročnu ...
bene_geserit bene_geserit 22:19 24.02.2022

Re: retorika

Zaboravljeno je izgleda da su na samom početku bombardovanja Jugoslavije, 25. marta 1999.-predsednik Ukrajine Leonid Kučma, premijer Valerij Pustoviotenko, kao i predsednik ukrajinskog parlamenta Oleksandar Tkačenko, osudili bombardovanje i intervenciju NATO-a

To je bila neka druga Ukrajina pre narandžaste revolucije.
Ukrajina se odrekla nuklearnog oružja u zamenu za ruske garancije da će se poštovati njen suverenitet i granice, uključivši Krim.

Takoe, i SSSR se raspao u zamenu za garancije da NATO neće da se širi na istok.
Šo bi se reklo, obećanja ludom radovanja.
angie01 angie01 22:22 24.02.2022

Re: retorika

Jednostavno AV je bez ikakvog skrupula i koji koristi svaku, ali baš svaku situaciju da učvrsti sebe na vlasti. Jasno je da to što radi skoro uvek ide na štetu državljana kako kratkoročnu tako i dugoročnu ...


bas tako.

...samo sam podvukla, da ovde ocigledno postoji neverovatna kolicina krvozednih bolesnika,...sudeci po komentarima vezanih za vest o napadu na Ukrainu.
petargli petargli 22:22 24.02.2022

Re: retorika

Ova natezanja o nekom dugu prema Ukrajinu zbog koga bi trebalo da se zamerimo sa Rusijom su budalasta.

Hipoteticki, ako odgovara nesem interesu, zasto onda da se i ne zamerimo Rusiji? Da li im dugujemo nesto? Da li uopste u politici postoji pojam duga?
tess1 tess1 22:26 24.02.2022

Re: retorika

Hipoteticki, ako odgovara nesem interesu, zasto onda da se i ne zamerimo Rusiji? Da li im dugujemo nesto? Da li uopste u politici postoji pojam duga?

900 komentara i napokon pametno pitanje.
alselone alselone 22:29 24.02.2022

Re: retorika

Da li uopste u politici postoji pojam duga?

PItaj HR i Nemačku, a možemo zajedno i da zapevamo, znaš koju. :)

Možemo se mi zameriti bilo kome, nego samo treba da izbalansiramo šta nam je bolje. Sankcijama se zameramo Rusima, nesankcijama Amerikancima. Imao je ludi Vuk Drašković onu rečenicu o slonovima.
gvozden1 gvozden1 22:29 24.02.2022

Re: retorika


Hipoteticki, ako odgovara nesem interesu, zasto onda da se i ne zamerimo Rusiji?

Ako nama ude u prilog, odmah.
Na tome često insistiram, srpski interes je jedini kriterijum.

Ali ne znam kako bi nama sad išlo u prilog zameranje Rusiji za račun NATO pakta.

Nema dugovanja usluga u politici, nema večnih prijateljstava, ima samo interesa.

Trenutno je stanje takvo da je Rusija saveznik Srbije, a zapad saveznik srpskih protivnika, pa bi stajanje na stranu protiv svog saveznika, a za saveznike svojih protivnika, bilo nerazumno.
bene_geserit bene_geserit 22:33 24.02.2022

Re: retorika

Hipoteticki, ako odgovara nesem interesu, zasto onda da se i ne zamerimo Rusiji? Da li im dugujemo nesto? Da li uopste u politici postoji pojam duga?

Naravno da treba samo da gledamo svoj interes.
Ali je pitanje šta je tačno on.
Mi smo manje više van ruske interesne zone, tako da ako računamo na neku zaštitu u Republici Srpskoj mogu da nas puste niz vodu za 5 minuta.
A sa druge strane, deluje da je kasno da idemo u NATO, što reče Predator niko nam ne veruje, a trenutno smo pogodniji za lupanje packi Rusima indirektno.
Ja da se pitam bi se iz mesta pridružio osudi napada na Ukrajinu i EU sankcijama.
petargli petargli 22:33 24.02.2022

Re: retorika

...
petargli petargli 22:37 24.02.2022

Re: retorika

srpski interes je jedini kriterijum

ovo lepo zvuči

a zbog ovoga
Mi smo manje više van ruske interesne zone


mislim da je naš interes da uradimo ovo
Ja da se pitam bi se iz mesta pridružio osudi napada na Ukrajinu i EU sankcijama.
gvozden1 gvozden1 22:40 24.02.2022

Re: retorika

Ja da se pitam bi se iz mesta pridružio osudi napada na Ukrajinu i EU sankcijama.

Šta misliš da je mogući benefit takvog poteza?
petargli petargli 22:45 24.02.2022

Re: retorika

gvozden1
Ja da se pitam bi se iz mesta pridružio osudi napada na Ukrajinu i EU sankcijama.

Šta misliš da je mogući benefit takvog poteza?

Prilika da se na neki način formalno izvučeš iz zone ruskog interesa iako nisi u zoni ruskog interesa.

gvozden1 gvozden1 22:50 24.02.2022

Re: retorika


Prilika da se na neki način formalno izvučeš iz zone ruskog interesa iako nisi u zoni ruskog interesa.

A ako se izvučeš iz te zone, upadaš u zonu onih koji podržavaju tvoje protivnike, bez ikakvih izgleda da se njihov odnos prema tebi važnim pitanjima (Kosovo, Srpska) promeni.

Dospevaš u poziciju da oteraš jedinog saveznika u tebi bitnim stvarima.
Da li je to pametno?
vcucko vcucko 22:51 24.02.2022

Re: retorika

gedza.73
Cena polovnih kola podivljala, kažu nema čipova pa se nova čekaju mesecima.

Pa ne prave se kola samo od čipova. Zbog čipova se čeka a zbog gvožđa poskupljuje.
Tek onda uzročno-posledično skače cena polovnjaka.
To je samo primer, sve ode u nebeske visine

Da, ali ti si gore napisao da će da pojeftine. Mnogo si bre... bhrrm. Ovamo se rešava sudbina sveta, konačno završava WW2 (i možda počinje Vol.3) a ti zapeo sa aluzijama, sarkazmima i piipmater'nama.

Koekude!

petargli petargli 22:52 24.02.2022

Re: retorika

PItaj HR i Nemačku, a možemo zajedno i da zapevamo, znaš koju. :)

Jes bre, danke dojcland
gde se seti ovoga ...
Atomski mrav Atomski mrav 22:52 24.02.2022

Re: retorika

Drugo, bitnije za Srbiju je da opozicija tek sad nema nikakve šanse na sledećim izborima. Jahači apokalipse, AV i kompanija, nastaviće da jašu na grbači naroda i to će iz kasa u galop da pređu.


Opozicija je loše odigrala prvo poluvreme predizborne kampanje a u drugom poluvremenu će naglo posustati... sa i bez rata u Ukrajini.
angie01 angie01 22:59 24.02.2022

Re: retorika

Ja da se pitam bi se iz mesta pridružio osudi napada na Ukrajinu i EU sankcijama.



petargli petargli 23:00 24.02.2022

Re: retorika

A ako se izvučeš iz te zone, upadaš u zonu onih koji podržavaju tvoje protivnike, bez ikakvih izgleda da se njihov odnos prema tebi važnim pitanjima (Kosovo, Srpska) promeni.


Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali koji su to naši protivnici?

Žurim sad da pokupim decu iz škole tj. vrtića, pa se odjavljujem na nekoliko sati, ali me baš zanima tvoj odgovor kao i ova diskusija ...
alselone alselone 23:01 24.02.2022

Re: retorika

Jes bre, danke dojcland
gde se seti ovoga ...


Još sam bio sasvim mlad, neke barske ptice sam lovio tad, kad se Nemci umešaše i slebaše mi detinjstvo. U principu rata ne bi bilo da se Švabe nisu umešale. I ne samo umešale nego i nagovorile Francuze da urade isto, koji su ranije bili protiv jednostranih priznavanja.

Tako je počeo rat. To je glavni okidač bez kog ništa ne bi bilo ili bi bilo neke akcije koju bismo danas slavili kao "zavođenje reda". Verujem da bi današnji ljubitelji Jugoslavije slavili Slobu kao Tita jer je uveo red u lepu našu državu.

Kad se jednom odmotalo, onda je sledeći ključni korak bio Alijino povlačenje potpisa posle druženja sa Amerikancima. Sve ostalo, ko je kad zapuicao, ko je srušio drvo i slično, to su sranja, ovo su pravi okidači rata i lakmusi za nameru koja je dolazila spolja.
gvozden1 gvozden1 23:05 24.02.2022

Re: retorika


Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali koji su to naši protivnici?

Svi oni sa kojima su nam i teresi sukobljeni, Albanci oko Kosova, muslimani oko RS, Hrvati tu do skoro a i to još nije definitivno, srpski deo u CG.... .
I svud, ali baš svud je zapad na drugoj strani a Rusija na srpskoj.
petargli petargli 23:05 24.02.2022

Re: retorika

Još sam bio sasvim mlad, neke barske ptice sam lovio tad, kad se Nemci umešaše i slebaše mi detinjstvo.

i meni, najverovatnije smo sličnih godina ... Kad se setim tih godina, jeza me hvata
alselone alselone 23:07 24.02.2022

Re: retorika

i meni, najverovatnije smo sličnih godina .

Da, i moji su delom u školi, delom u vrtiću.
alselone alselone 23:08 24.02.2022

Re: retorika

I svud, ali baš svud je zapad na drugoj strani

bar su principijelni
gvozden1 gvozden1 23:09 24.02.2022

Re: retorika

alselone
I svud, ali baš svud je zapad na drugoj strani

bar su principijelni

Mora im se priznati :)
Atomski mrav Atomski mrav 23:26 24.02.2022

Re: retorika

I svud, ali baš svud je zapad na drugoj strani a Rusija na srpskoj.

Rusija je isključivo na svojoj strani. To što tebi deluje da je na srpskoj strani, to je zato što Rusiji tako odgovara.

upadaš u zonu onih koji podržavaju tvoje protivnike

Keep your friends close, but keep your enemies even closer.
Atomski mrav Atomski mrav 23:31 24.02.2022

Re: retorika

Naravno da treba samo da gledamo svoj interes.


Hipoteticki, ako odgovara nesem interesu, zasto onda da se i ne zamerimo Rusiji? Da li im dugujemo nesto? Da li uopste u politici postoji pojam duga?


Jednostavno AV je bez ikakvog skrupula i koji koristi svaku, ali baš svaku situaciju da učvrsti sebe na vlasti. Jasno je da to što radi skoro uvek ide na štetu državljana kako kratkoročnu tako i dugoročnu...


Vučiću nikakav interes Srbije nije na pameti, njemu je jedino bitno to što su izbori uskoro i verovatno non-stop mrmlja sebi u bradu: "Vladimire Vladimiroviču, pa zar niste mogli da sačekate jedno 6 nedelja...". On sad ne bi da ispadne s jedne strane izdajnik "bratske Rusije" a s druge strane nije zgodno ni ako bude jedini državnik uz Lukašenka i Madura koji je podržava. Zato verovatno traži neku "nit' smrdi nit' miriše" varijantu...
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:35 24.02.2022

Re: retorika

petargli
Čitajući srpske portale meni se nekako čini da se naginje ka ukrajinskom sentimentu ... Najverovatnije grešim, ali takav mi je trenutno utisak.


Zanimljivo, ali je Kurir danas bio vidljivo proukrajinski.
Atomski mrav Atomski mrav 23:35 24.02.2022

Re: retorika

angie01
Ja da se pitam bi se iz mesta pridružio osudi napada na Ukrajinu i EU sankcijama.



In the meantime, CNN vratio Kosovo u Srbiju:


gvozden1 gvozden1 23:39 24.02.2022

Re: retorika


Rusija je isključivo na svojoj strani. To što tebi deluje da je na srpskoj strani, to je zato što Rusiji tako odgovara.

Pa kad neko uloži veto na molbu Srbije meni se to čini kao da je na srpskoj strani.
Ili je to protiv Srbije?

A ako je to i u interesu Rusije, to je neki problem?

Kad se interesi poklope to je uvek najbolje.
Atomski mrav Atomski mrav 23:48 24.02.2022

Re: retorika

Kad se interesi poklope to je uvek najbolje.

Interesi se menjaju... Na primer, Rusiji nije bilo u interesu da uloži veto na uvođenje sankcija Srbiji, o bombardovanju da ne pričam - dobili smo samo moralnu podršku, kao i Ukrajinci sad. Ali vidiš, u interesu im je da koriste to bombardovanje u svojoj retorici a u interesu im je bogami da koriste i bombardovanje Srbije i Srebrenicu maltene u istoj rečenici. Ne znam, lakše mi je kad znam ko me ne voli nego da se uzdam u nekoga ko me voli kobajagi, iz interesa.

K'o u onom vicu - babo, nemoj me više braniti...
gvozden1 gvozden1 00:12 25.02.2022

Re: retorika

Na primer, Rusiji nije bilo u interesu da uloži veto na uvođenje sankcija Srbiji,

To znači da im veto kojim su sprečili da nas "zapadni prijatelji" označe, zvanično, kao genocidne ne računa?
Taj veto jeste uložen, računaš li ga?

Ali vidiš, u interesu im je da koriste to bombardovanje u svojoj retorici a u interesu im je bogami da koriste i bombardovanje Srbije i Srebrenicu maltene u istoj rečenici.


I šta je tu problem?
Bombardovanjem jesu srušeni neki principi, a Rusija ga u tom kontekstu pominje, nikad Srbiju za to ne optužuje, naprotiv.

Srebrenica jeste zločin, zapad ju je proizveo u neki simbol, sad Rusija kaže, ako vam je to simbol zločina, pa evo, imate to i ovde, što ćutite.

Nema tu ništa antisrpsko.
K'o u onom vicu - babo, nemoj me više braniti...


To u situaciji kad babo kaže, ajd udari ga opet, ali Rusija to ne govori.

Daj neki bolji vic.
gedza.73 gedza.73 11:14 25.02.2022

Re: retorika

vcucko
Da, ali ti si gore napisao da će da pojeftine. Mnogo si bre... bhrrm.

Pokušaj sarkazma moj dragi Votsone.
gedza.73 gedza.73 11:28 25.02.2022

Re: retorika

gvozden1
Trenutno je stanje takvo da je Rusija saveznik Srbije, a zapad saveznik srpskih protivnika,

Ko ti je veći saveznik gledajući spoljnotrgovinsku razmenu? Odnosno koliko novca Srbi zarade trgujući ili radeći sa i za Ruse a koliko sa/za Evropu.

Zamisli da potencijalni investitori ukalkulišu činjenicu da Rusiji uvode sankcije, da je Srbija uz Rusiju a onda postoji mogućnost da Srbija ima zbog toga problema u trgovanju ili poslovanju sa EU.

Taj neki investitor može ode u Crnu Goru, Albaniju, Makedoniju a određen broj Srba ostane bez mesečnih prihoda. Nemaju da plate troškove, ne kupuju voće, ne idu u Sokobanju.

Zbog mogućih problema delovi IT i drugih industrije povlače poslovanje u Rumuniju, uvode ti nova ograničenja na izvoz srpskih proizvoda... nema tehnologija, nema noivca za ulaganje u infrastrukturu, gubiš trku koji su pre par godina krenuo sa začelja i sa debelim zaostatkom...

Znači možemo ponovo da pređemo u mod 'Zemaljsko je zamalena carstvo a Nebesko uvek i doveka' dok na Crvenom trgu zvone zvona u našu čast.

Ukrajina je danas u situaciji kao i Srbija 1945. Deo naroda želi da živi kao ostali Evropljani, da živi po evropskim zakonima, želi da bude u savezništvu sa AMerikancima, Francuzima i Britancima dok deo želi da bude sa Rusima pod ruskim zakonima.

A onda uđu Rusi sa tenkovima. Zanimljiv je ovaj momenat jer su ovde na blogu tvrdili kako je Rusija uvek vojno ulazila u neku drugu, suverenu državu samo i isključivo na poziv legitimne vlade.

Inače sovjetske nuklearke u Ukrajini ne bi postojale da SSSR imperija nije otvorila svoj RIo Tinto u Rumuniji i od Rumuna otela zalihe za 300 godina pa tako razvila svoj nuklearni program

Staljin je isto kao NATO obećao da će zoni koja priopadne Sovjetima obezbediti slobodne demokratske izbore pa nije. I zbog toga je naebao ceo Istočni blok, sad ja treba da stanem u zaštitu ruskih imperijalističkih interesa. Ponovo. Za čije babe zdravlje.
p.s.
Baba mog brata je Ukrajinka izbegla sa sestrom i porodicom nakon sovjetske revolucije.

shmoo shmoo 16:58 25.02.2022

Re: retorika

angie01

Dejan Tiago-Stankovic

Zaboravljeno je izgleda da su na samom početku bombardovanja Jugoslavije, 25. marta 1999.-predsednik Ukrajine Leonid Kučma, premijer Valerij Pustoviotenko, kao i predsednik ukrajinskog parlamenta Oleksandar Tkačenko, osudili bombardovanje i intervenciju NATO-a.




А Украјина из доба Леонида Кучме је иста ова Украјина какву имамо данас, 20 и кусур година касније?

И Русија из доба Леонида Кучме је иста ова Русија какву имамо данас, 20 и кусур година касније?

И коначно, Србија из доба Леонида Кучме је иста ова Србија какву имамо данас, 20 и кусур година касније?



Дакле, овај Тиаго Станковић када лупета, он лупета за све паре.

shmoo shmoo 22:16 24.02.2022

Ала му је рекао, свака му част!

Bajden: "Izopštićemo siledžiju"






Правићемо се да силеџију не примећујемо?





А зашто овим америчанским политичарима и генерално јавним личностима увек ураде тако пластику лица да изгледају као да се стално смешкају (и то још онако срдачно) иако им можда и није до смеха?

Као да рекламирају пасту за зубе, јбт!







( New Age Bullshit Generator )


vcucko vcucko 22:54 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

shmoo
Bajden: "Izopštićemo siledžiju"

Правићемо се да силеџију не примећујемо?

Као да рекламирају пасту за зубе, јбт!

To onaj što padne kad krene niz stepenice?

A šta drugo da reklamira, svega ti
gvozden1 gvozden1 22:58 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!


To onaj što padne kad krene niz stepenice?

Pa nemoj ga baš toliko unižavati, nije išao niz, nego uz stepenice.

Garantujem da može sam da siđe (za sad) penjanje je već problem.

A vidi ovoga

(ovde dođe neka Putinova slika na kojoj je opasan)
vcucko vcucko 23:01 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

gvozden1


Garantujem da može sam da siđe (za sad) penjanje je već problem.


Da siđe uvek može. Da se skotrlja.
petargli petargli 23:03 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

Aj svi, ali što se Boris Engleski razgoropadio!
bene_geserit bene_geserit 23:04 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

A šta drugo da reklamira, svega ti

Kad bi Kina krenula na Tajvan sutra, mi (SAD) bi mogli samo da oštro protestvujemo. Čipovi sa Tajvana na stranu, ali recimo 90% lekova (i komponenata za njihovo pravljenje) u SAD stiže iz Kine, i sve je JiT (niko nema zalihe), kad bi zavrnuli slavinu, bukvalno za mesec dana ne bi imali čime da leče ljude.
gvozden1 gvozden1 23:07 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

Da siđe uvek može. Da se skotrlja

Nizbrdo se sve (baš to) kotrlja :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:31 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

bene_geserit

Kad bi Kina krenula na Tajvan sutra,

hint 22:32 | 24.02.2022.
16 kineskih lovaca uletjelo u zonu PZO Taiwana. Ujedno upozorili Taiwan da prestane sa provokacijama.
Atomski mrav Atomski mrav 23:32 24.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

Aj svi, ali što se Boris Engleski razgoropadio!

Pa došlo mu k'o kec na deset, nakon one frke sa kovid žurkama...
crossover crossover 00:16 25.02.2022

Re: Ала му је рекао, свака му част!

petargli
Aj svi, ali što se Boris Engleski razgoropadio!


Данас неки весељко у британском парламенту поставља питање БоЏоу: зашто не успоставимо ер супериорити изнад Украјине као што смо то урадили у Ираку и решен проблем. Каже БоЏо помало снуждено: знате, онда би смо морали да обарамо руске авионе, а то баш није тако једноставно. Јбг, свака нација има своје Вулине па чак и блади Бритс.

Иначе, врло је занимљиво слушати како се мења наратив Стејт Дипартмента и Форин Офиса кад се вероватноћа обарања њихових авиона мења са 0 на неких отприлике 0,7, одједном се ствара нека сасвим нова реалност. :)
(За оне који се не разумеју у војну терминологију и матиш, то практично значи да од 10 нато авиона који полете 7 неће да се врати кући. А још практичније, вероватноћа поготка код С-300 је 0,8 а код С-400 је 0,9.)
freehand freehand 23:15 24.02.2022

A što

... ovdašnji drugosrbijanci sad ne osude ukraijinsku mobilizaciju i ne pozovu braću drugoukrajince da odbiju pozive i sakriju se po podrumima i vikendicama?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana