Zdravlje

Genocid Je Samo Riječ, i Ništa Više...

Colin_bgd RSS / 14.07.2023. u 09:22

Metak u glavu je već nešto drugo...

Zlocin, na zalost nekih, ne zastareva, niti protok vremena menja njegovu sustinu definisanu trenutkom dogadjanja... Za iskreno sazaljenje je visegodisnja nacionalisticka kuknjava i histerija povodom "srebrenickih desavanja", toboz-ogorcenost patrijota zbog nepravednih i nicim izazvanih rezolucija i rezolucijica, relativizacija genocidnosti, mesanje baba, zaba i ratnih zarobljenika, gradjanskog rata i agresije, i ostalih 'ladno povucenih srpskih pravih linija po zakrivljenom space-time kontinuumu...

Genocida je u Srebrenici bilo. Ne zato sto je to rekao Hag, ili neka UN rezolucija, ili sto tako Americi geo-strateski odgovara, vec zato sto je vojska (koja je sebe nazivala srpskom) pod komandom kasnosazrevajuceg psihopate Ratka Mladica, a sa aminom vlasnih i nacionalno-ideolosko svesnih iz Beograda, industrijski izvrsila nalog da konkretan nacin ciscenja srebrenicke teritorijice od muslimanskog stanovnistva podrazumeva i bespovratno lisavanje zivota svih onih kojima se igrom slucaja zalomio i Y hromozom...

"Oluja" bi bila genocid da su hrvatske vojno-paravojne snage iz izbeglickih kolona koje su se kretale iz kninske krajine ka Srbiji masovno i organizovano vadile muskarce i mladice i ubijale ih sve do jednog. Srebrenica ne bi bila genocid da su svi muslimani zivi oterani i proterani van te teritorije. Ali nisu. Ubijeni su samo zato da ih vise ne bude. Isto kao i Srbi u Jasenovcu, da ih vise ne bude. Svaka neka apsolutna nehumanost zasnovana na etnicko-religioznom rasizmu i mrznji je jedna stvar, genocid je, medjutim, jedna druga...

Neophodan uslov za genocidnost Srebrenice je, na zalost, ispunjen. A da jeste ispunjen o tome nece imati informaciju neki pesadinci Mita, Pera, Laza koji su tih godina nosili puske, igrali se rata, i glumili topovsko meso u toj vojsci koja je sebe nazivala srpskom, vec se taj uslov dobrano kuvao i vario tokom oficijelnih beogradskih salonskih i kancelarijskih sedeljki, kojih je tih godina bilo i vise nego sto je to zdravo i pozeljno za dobrobit jednog naroda...

Jedini nacin da se ta "genocidnost" nase generacije, i generacije nasih roditelja ne prenese na nasu decu je da se o njemu otvoreno prica, u potpunosti razotkrije, i ne relativizira nesumnjivom, dokazanom i prihvacenom istorijskom (blizom ili daljom) genocidnoscu drugih. U isto vreme, da li je neko drugi (strani ili domaci faktor, svejedno) genocidnu politiku tadasnje srpske drzave iskoristio ili ne za svoje geo-politicke ciljeve takodje nije relevantno. Relevantno za nas je jedino sta je drzava Srbija tada radila. A radila je tada, na zalost, mnogo gore stvari nego sto, cak i dan danas, mozemo i da zamislimo.

Genocid ne zastareva. Pitajte Jevreje, Jermene, Srbe, africku, americku (severnu i juznu) i australijsku indigenioznu populaciju... Neko, medjutim, iz svog negativnog istorijskog iskustva, bilo kao zrtva bilo kao "izvodjac" genocida, izvuce zaceljujucu pouku, a neko nikad ne nauci lekciju. Nacionalno suocavanje sa sopstvenim nedelima nije stvar licnog niti dnevno-politickog izbora, i nije stvar kratkorocnih deklarativnih gestova. To je dugacak i naporan vise-generacijski, drzavno-drustveni intelektualni proces koji se mora prvo postaviti na pravi kolosek (drugim recima, reci narodu potpunu i golu istinu sta je konkretna drzavna vlast u njegovo ime radila), a onda mu omoguciti da prirodno evoluira i sazreva, i da se iskljucivo asimptotski priblizava svome kraju direktno proporcionalno kolicini relevantnih informacija koje se kontinualno pojavljuju u vidokrugu javnosti.

Sta ce se u konkretnom slucaju post-traumatskog perioda (genocidom izazvanog, kako kod zrtve tako i kod dzelata) neke zemlje i nekog naroda desiti je iskljucivo stvar srece. Neke nacije imaju tu srecu da u trenutku kriticnog istorijskog raskrsca u svojim redovima nadju i prihvate Nelsona Mandelu, a neke druge nikad ne znaju za bolje osim da se ciklicno i histericno batrgaju u blatu svojih šizofrenih zabluda...

 



Komentari (657)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 08:41 20.07.2023

Re: Bolje te našao

Jebote, zacenih se od smeha...

A gde je klip?


Pogledaj se u ogledalo pa okači to što vidiš.

Eto klipa.

I obavezno budi u dresu.



Wow, do jaja!
solo solo 08:50 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Da, i Doxa iz Crne Gore interesuje kod kojeg rođaka se krio Mladić.


Šta ti je čudno. Možda je rođak Crnogorac.
tessa1 tessa1 09:03 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Šta ti je čudno. Možda je rođak Crnogorac.


Ma kakav, ne bi bila takva strka oko njega da je Crnogorac, mural Crnogorca u Njegoševoj ulici, ima li šta prirodnije? Kao da bi se čestiti Crnogorci uzbuđivali toliko radi naše genocidnosti, eno Karadžić je Crnogorac i tvorac genocidne RS pa je oko njega atmosfera uvijek nekako svilena, guslar i pjesnik, dok je Mladić bio sirotinja u vojnoj školi, posebno ti exYU Srbi u vojnoj školi su demode, sve go ubica, djeca im umjesto puške uzela gitaru.

Mladić je samo kao Bosančeros građanin drugog reda, pa onda zločinac i sramota, mislim, već kao Bosančeros je sramota svakom čestitom rođenom Beograđaninu.
tessa1 tessa1 09:08 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Ovaj blog je kulminirao i prošao katarzu kad je Free spomenuo Čerčila, ja trenutno pričam u prazno. :)
predatortz predatortz 09:08 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Mladić je samo kao Bosančeros građanin drugog reda, pa onda zločinac i sramota, mislim, već kao Bosančeros je sramota svakom čestitom rođenom Beograđaninu.


Pošto dugo živim ovde pa znam i prilike, najviše su gadljivi oni čiji je deda s Korduna ili Like čizmom otvarao vrata salonca na Vračaru. Pardon, oslobodio ga od stvarnog vlasnika, oslobađajući vlasnika obaveze da živi i muči se.

Možeš da mi veruješ, a i ne moraš, ali su takvi najgrlatiju u svom beograđanstvu.
Colin_bgd Colin_bgd 09:12 20.07.2023

Re: Bolje te našao

solo
Jebote, zacenih se od smeha...

A gde je klip?


Pogledaj se u ogledalo pa okači to što vidiš.

Eto klipa.

I obavezno budi u dresu.



Wow, do jaja!



Plitak si, uprkos svom koprcanju...
tessa1 tessa1 09:38 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Pošto dugo živim ovde pa znam i prilike, najviše su gadljivi oni čiji je deda s Korduna ili Like čizmom otvarao vrata salonca na Vračaru. Pardon, oslobodio ga od stvarnog vlasnika, oslobađajući vlasnika obaveze da živi i muči se.

Možeš da mi veruješ, a i ne moraš, ali su takvi najgrlatiju u svom beograđanstvu.



Imam razumjevanja za sve, na koncu, voli nas Bajaga još uvijek. :)


p.s. već sam predložila etničko čišćenje kao jedno od kulturnijih rješenja, neka se ugledaju na Njemce, kad je neko vidio u dokumentarcu pogužvanog njemačkog vojnika?, i predviđam da bi radikalizovani u srcu koji ne vole nas Bosančerose (vjerovatno s razlogom) sutra u BiH podržali muslimane i Hrvate ko na keca jer takva je em moda em imaju isti problem..
tessa1 tessa1 09:39 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Od svih mojih hajde kažem neuobičajenosti molim da se ova izdvoji, ako nemam vremena provjeriti odmah, ne može mi se desiti da to ne uradim već prvom prilikom nakon 30 min, sat vremena, ili do večeri.

I mislila sam u prazno, da je prazno bure, u bure. :)

predatortz predatortz 09:41 20.07.2023

Re: Obraza nema,

tessa1
Pošto dugo živim ovde pa znam i prilike, najviše su gadljivi oni čiji je deda s Korduna ili Like čizmom otvarao vrata salonca na Vračaru. Pardon, oslobodio ga od stvarnog vlasnika, oslobađajući vlasnika obaveze da živi i muči se.

Možeš da mi veruješ, a i ne moraš, ali su takvi najgrlatiju u svom beograđanstvu.



Imam razumjevanja za sve, na koncu, voli nas Bajaga još uvijek. :)


p.s. već sam predložila etničko čišćenje kao jedno od kulturnijih rješenja, neka se ugledaju na Njemce, kad je neko vidio u dokumetarcu pogužvanog njemačkog vojnika?, i predviđam da bi radikalizovani u srcu koji ne vole nas Bosančerose (vjerovatno s razlogom) sutra u BiH podržali muslimane i Hrvate ko na keca jer takva je em moda em imaju isti problem..


Mislim da preteruješ. Veliki je ovo grad, ne vlada ovde baš takva klima. Ljudi su uglavnom blagonakloni, fer nas prihvataju i u nekom momentu to "Bosanac" uglavnom znači da si im drag.
Ne dozvoli da te zavara manjina. Ta manjina jeste bučna, jesu velika govna, ali su takođe velika manjina čak i u Beogradu, a naročito u Srbiji.
tessa1 tessa1 09:46 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Mislim da preteruješ.

Virtuelni svijet je dramatičan, posebno kad se čovjek otkrije iza paravana, iza predstave o sebi.

Ne znam kako je u BG, govorim po ovom virtuelnom odsustvu reakcije na mnogo toga, i na reagovanje, vidiš ljude po tome na šta reaguju, šta ih ne dotiče. I prema tome možeš da se kladiš na svog konja..
promoter promoter 09:48 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

benedykt
emilia
The next few days We will witness 3 harsh heat waves in 3 different Continents with possible historic records.

With the first 50C of 2023 set on 15 July, the United Arab Emirates joins the USA, Mexico, China, Iran, Irak, Kuwait and Oman which have already reached 50C this year.


Imam neki utisak da niste bili na Bliskom istoku odnosno konkretno u predelima Persijskog / Arapskog zaliva u ovo neko doba, pa samo da vam ukažem na par stvari. Dakle, pod jedan temperatura od 45-50 stepeni je kao u Beogradu 30-35 stepeni tj baš ništa specijalno, odnosno glavno zezanje i pravo leto kreće tek kada, obično negde u prvoj polovini jula, dođe vlažan vazduh iz Indije jer je tamo krenuo monsun da poliva. Pod dva, najgadnije u tom regionu ume da bude u Kuvajtu, kao i u nekim delovima Iraka, pa su se tako u Kuvajtu pre šest godina topili semafori po ulicama kada je naišao zaista vreo talas i temperature išle do 55+ stepeni. Pri tome je temperatura samo deset kilometara u kopno tj u pustinji uvek viša za 5-10 nekad čak i 15 stepeni od temperature na obali mora.

No, da pustimo mi sada to područje… Elem, reč klima vam je od grčkog κλίμα i znači nagib, tj Zemlja je okrugla pa još nagnuta pa onda Sunce pod različitim uglom obasjava različita područja od ekvatora do oba pola. Pri tome niti ta Zemljina orbita tj putanja oko Sunca nije uvek ista, niti je nagib Zemljine ose rotacije u odnosu na tu istu orbitu tj njenu nravan uvek isti, kao što i sama planeta Zemlja tiltuje u precesiji tj nutaciji, ili ti ga u prevodu klima mora da se stalno menja jer i Zemljina κλίμα u odnosu na Sunce skoro pa nikada nije ista tj sve to ide u nekim ciklusima. Takođe ni to Sunce kao ta naša peć ili ti ga izvor toplote ne zagreva sve okolo pa ni našu planetu Zemlju stalno istom snagom…

Ok, sada posle ove suvoparno dosadne teorije i Bliskog istoka, deo koji bi trebao da vam bude zanimljiv. Dakle u gradu Beogradu se temperatura meri od 1848., kada je Vladimir Jakšić tadašnji profesor liceja postavio prvu meteorološku stanicu na Senjaku. Tada je Beograd bio malo veće selo za današnje pojmove a na Senjaku je bilo jedino šume, dakle ništa asfalt, beton, kuće i klima uređaji da akumuliraju toplotu odnosno zagrevaju okolinu kao što to svaki klima uređaj radi dok vas fino rashlađuje unutra…

Dakle, mesec jun 1848. godine prosek maksimalnih dnevnih temperatura na mesečnom nivou je bio 32.09 stepeni, gde su npr od 16-20 juna 1848. maksimalne dnevne bile sledeće… 35.5-36.3-38.0-39.5-38.0. U mesecu avgustu iste te 1848. godine je prosek maksimalnih dnevnih temperatura na mesečnom nivou bio 31.55 stepeni, gde je tri dana bilo oko 37 stepeni, jedan dan je bilo 39 a pet ili šest dana oko 35.

Naravoučenije: Ako se neki najosnovniji podaci ne stave u perspektivu onda zaista ume da izgleda kao da će nebo da padne na glavu…

Aaaaaa, tu smo.
Konačno.
Pošto uporno odbijaš da navedeš koje si sve fakultete završio, meni ostaje samo da nagađam.
Za ekonomiju, istoriju i vojnu akademiju je već, uglavnom, jasno, no ja bih tome dodao i Meteorologiju.
Alal vera majstore.
tessa1 tessa1 09:49 20.07.2023

Re: Obraza nema,

fer nas prihvataju i u nekom momentu to "Bosanac" uglavnom znači da si im drag.

Da, jbt, egzotično.

Posebno Bosanci na bosanskom, pa meni je bolje da objave rat da znamo na čemu smo.
promoter promoter 09:51 20.07.2023

Re: Obraza nema,

tessa1
Pošto dugo živim ovde pa znam i prilike, najviše su gadljivi oni čiji je deda s Korduna ili Like čizmom otvarao vrata salonca na Vračaru. Pardon, oslobodio ga od stvarnog vlasnika, oslobađajući vlasnika obaveze da živi i muči se.

Možeš da mi veruješ, a i ne moraš, ali su takvi najgrlatiju u svom beograđanstvu.



Imam razumjevanja za sve, na koncu, voli nas Bajaga još uvijek. :)


p.s. već sam predložila etničko čišćenje kao jedno od kulturnijih rješenja, neka se ugledaju na Njemce, kad je neko vidio u dokumentarcu pogužvanog njemačkog vojnika?, i predviđam da bi radikalizovani u srcu koji ne vole nas Bosančerose (vjerovatno s razlogom) sutra u BiH podržali muslimane i Hrvate ko na keca jer takva je em moda em imaju isti problem..

Boli te patka za ta 'beogradska' govna.
predatortz predatortz 09:53 20.07.2023

Re: Obraza nema,

tessa1
fer nas prihvataju i u nekom momentu to "Bosanac" uglavnom znači da si im drag.

Da, jbt, egzotično.

Posebno Bosanci na bosanskom, pa meni je bolje da objave rat da znamo na čemu smo.


Ma, bre...
To se uglavnom svede na zajebanciju. Moj dobar prijatelj je iz Prištine. On mene zove Balija, ja njega Šiptar, utrkujemo se ko će kome pre čestitati Bajram iz zajebancije.

Ima onih koji viceve počinju sa MujA i HasA i cepaju se na to, ali to je kržljava, tupava, šatro urbana manjina.
Obično ustanoviš da su i mimo verovanja u taj stereotip prilično glupavi, pa ih ignorišeš.
tessa1 tessa1 10:04 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Ma, bre...
To se uglavnom svede na zajebanciju. Moj dobar prijatelj je iz Prištine. On mene zove Balija, ja njega Šiptar, utrkujemo se ko će kome pre čestitati Bajram iz zajebancije.

Ima onih koji viceve počinju sa MujA i HasA i cepaju se na to, ali to je kržljava, tupava, šatro urbana manjina.
Obično ustanoviš da su i mimo verovanja u taj stereotip prilično glupavi, pa ih ignorišeš.


Ne, nema sa mnom takvih zajebancija. Sa ljudima se ne posprdavam, ne ismijavam ih, meni takvo zezanje nije smiješno, nije nikada bilo, nije smiješno ni biti debil iz Top liste nadrelista, nije smiješno kada čitam da je neko samo Bosanac na bosankom u 2023, nakon svega, ne, ne, nikako nije smiješno.. i itd.

Posebno te konotacije kad se rasprše bahato u exYU deluziji, Bosanci glupi iz vica, Bosanci iz sevdalinke, pa onda malo genocidni Srbi, seljoberija, pa opet neki nadrealizam i debilizam, i sve tako.. i nemoj da se otimaš, nemoj da rices kao seseljevac.
cmix909 cmix909 10:14 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Colin_bgd
Lep siže celokupne ljudske istorije...

I buducnosti.



Grof Tolstoj.
solo solo 10:15 20.07.2023

Re: Bolje te našao

Plitak si, uprkos svom koprcanju...


Kad se koPrcnem ulazim dublje.
solo solo 10:19 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Posebno te konotacije kad se raspreše bahato u exYU deluziji, Bosanci glupi iz vica, Bosanci iz sevdalinke, pa onda malo genocidni Srbi, seljoberija, pa opet neki nadrealizam i debilizam, i sve tako.. i nemoj da se otimaš, nemoj da rices kao seseljevac.


Ne histeriši. Ima i o Crnogorcima.


predatortz predatortz 10:29 20.07.2023

Re: Obraza nema,


Ne, nema sa mnom takvih zajebancija.


Privatno sam prilično opušten lik. Čak, nekad mislim da ovo mesto budi najgore u meni i da bi bilo pametno, sebe radi, da ga napustim.
No, kao i svi mi ovde, postao sam nekako ovisan.

Na ovu temu...
Ima ljudi koji mi mogu reći šta im padne na pamet u tom pogledu. I Bosanac, i Mujo, i Balija i cijela Tuzla jednu kozu muzla...

Znam da me gotive, znaju da ih gotivim, zezamo se bez razmišljanja da li iza tih reči stoji neka namera ili skrivena pozadina.

Postoje i ovi drugi. Takve sam obično u RL svrstao u ladicu "loši ljudi". Oni na bilo kakav pokušaj intimizacije, naročito takve, dobiju švedski hladan odgovor da nismo toliko bliski da bi na taj način mogli da mi se obraćaju.


tessa1 tessa1 10:32 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Ne histeriši. Ima i o Crnogorcima.


Neka ima, rekoh da bi se je odavno obrela na Islandu. Tamo si samo stranac, pa onda Srbin i Balkanac.

Zavisi, nekom možda npr pree - lee - potica. :)
solo solo 10:32 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Ima ljudi koji mi mogu reći šta im padne na pamet u tom pogledu. I Bosanac, i Mujo, i Balija i cijela Tuzla jednu kozu muzla...

Znam da me gotive, znaju da ih gotivim, zezamo se bez razmišljanja da li iza tih reči stoji neka namera ili skrivena pozadina.

Postoje i ovi drugi. Takve sam obično u RL svrstao u ladicu "loši ljudi". Oni na bilo kakav pokušaj intimizacije, naročito takve, dobiju švedski hladan odgovor da nismo toliko bliski da bi na taj način mogli da mi se obraćaju.


Prepoznaješ sažetu formu?

Fukara i raja.
benedykt benedykt 10:34 20.07.2023

Re: Obraza nema,

predatortz
Mladić je samo kao Bosančeros građanin drugog reda, pa onda zločinac i sramota, mislim, već kao Bosančeros je sramota svakom čestitom rođenom Beograđaninu.


Pošto dugo živim ovde pa znam i prilike, najviše su gadljivi oni čiji je deda s Korduna ili Like čizmom otvarao vrata salonca na Vračaru. Pardon, oslobodio ga od stvarnog vlasnika, oslobađajući vlasnika obaveze da živi i muči se.

Možeš da mi veruješ, a i ne moraš, ali su takvi najgrlatiju u svom beograđanstvu.

Nažalost potpuno si u pravu, onaj nekadašnji predratni Beograd je sebe posmatrao sasvim drugačije. Pa ti tako Vladimir Velmar Janković u svom Pogledu sa Kalemegdana iz 1938. piše ovako na početku poglavlja Beogradski čovek
Čovek beogradske životne orijentacije i njenog pogleda na svet ponikao je iz srpske narodne revolucije. Srpsku narodnu revoluciju izveo je kao kolektivno narodno delo oslobođenja srpski hrišćanski seljak. Psihološki najizrađeniji tip ustanika je čovek iz Srbije, u čijoj šumadijskoj krvi su se stekli ukrštaji srbijanskih starinaca i srpskih dinarskih doseljenika iz stare oblasti Raške, Kosova, Metohije, Hercegovine, Bosne, Crne Gore a i iz ostalih krajeva…

Borbu Srbije pomagao je aktivnim sudelovanjem srpski narod iz ostalih krajeva, izražavajući kroz razne pothvate, bune, ustanke i političke borbe, istu nasušnu potrebu slobode i prava na slobodni život. Ginuo je za tu misao i u Crnoj Gori i Hercegovini, u Bosni i Makedoniji, u Boki i Vojvodini, u svim krajevima gde Srbi žive. A gde nije ginuo, solidarisao se nagonski, u svim situacijama kad je trebalo da se odluči kuda će, sa istorijskom sudbinom Srbije i njenog Beograda…

Čovek koji se iz srpske narodne revolucije razvio psihološki i mentalitetski, koji je primio životnu orijentaciju Beograda kao predvodnika narodnih ciljeva, ima svoj osobeni stav u svetu. Čovek sa tim stavom je beogradski čovek…
predatortz predatortz 10:35 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Prepoznaješ sažetu formu?

Fukara i raja.


Uglavnom se sve svodi na to.

Edit:

Evo jedna crtica.
U jednom od mojih odlazaka u Tuzlu, neposredno nakon rata, pored same zgrade MUP-a, na mene natrčava drug još od osnovne škole, Hrvat po nacionalnosti.

Gledamo se par sekundi.

On: Đe si, jebem ti mater četničku?!
Ja: Evo me, jebem ti mater ustašku!
Pandur koji čuva zgradu nervozno se okreće u našem pravcu.

On: Kafa?
Ja: Naravno!

Onda se tu zagrlimo!

Pandur: Ja budala, majko mila! Ja mislio sad ćete se za vratove!

E, da...

Solo može posvedočiti. Kada Tuzlak nekog baš poželi, onda izraz krajnje nežnosti zvuči:

Đe si, jebem ti mater!





tessa1 tessa1 10:37 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Na ovu temu...
Ima ljudi koji mi mogu reći šta im padne na pamet u tom pogledu. I Bosanac, i Mujo, i Balija i cijela Tuzla jednu kozu muzla...


I mene dosta ljudi iz Srbije gotivi, neki su rekli da radi mene stvaraju drugu sliku o nama, neki pričaju da sam lafčina, ok, neki su rekli da bi se rado sa mnom fizički zbližili, nisu gadljivi na nas i itd, ali bosanstvo i ako se omakelo jednom, više nije, vide ljudi da nisam taj tip zezanja, tek bosanski jezik, nikada mi niko nije rekao, vic, glupost, genocidnost i itd..
benedykt benedykt 10:41 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

promoter

Aaaaaa, tu smo.
Konačno.
Pošto uporno odbijaš da navedeš koje si sve fakultete završio, meni ostaje samo da nagađam.
Za ekonomiju, istoriju i vojnu akademiju je već, uglavnom, jasno, no ja bih tome dodao i Meteorologiju.
Alal vera majstore.

Kao što već rekoh sve zavisi od toga kako se nešto stavi u perspektivu, odnosno u odnosu na tebe zvanog Izlet, čalabrc u nekom restorančiću, praćenje žene u pozorište, kačamak subotom, bukvalno svako izgleda kao suvi genije sa osam fakulteta…
benedykt benedykt 10:54 20.07.2023

Re: Obraza nema,

tessa1

I mene dosta ljudi iz Srbije gotivi, neki su rekli da radi mene stvaraju drugu sliku o nama, neki pričaju da sam lafčina, ok, neki su rekli da bi se rado sa mnom fizički zbližili…

Perspektiva draga moja, sve zavisi kako stvari postaviš u perspektivu…!? Dakle, može biti da si nekada čula za narodnu izreku… Jebalo te veslo koje te prevezlo... Elem, to veslo iz izreke vesla preko Drine i dovodi devojke iz Bosne u Srbiju, na radost i veselje srbijanskih momaka odnosno na užasavanje lokalnih devojaka, koje su onda od čiste zlobe i smislile to sa tim veslom…
tessa1 tessa1 10:59 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Perspektiva draga moja, sve zavisi kako stvari postaviš u perspektivu…!?


Pa da, ne samo rodom i verom, nego i telom da se zbližimo.. Ima li bolje definicije dobro postavljene perspektive? :))



Zezam se, u stvarnosti se sa ženama iz Srbije i CG dobro družim, Šumadinkama i Crnogorkama, konkretno Srpkinjama iz CG. Ali upoznajem ovde i druge narod i vjere, posebno mi muslimanka neće reći da pričam bosanski, ima toliko obraza, niti Hrvatica govoriti da sam genocidna eto tako iz čista mira jer je takva moda..
benedykt benedykt 11:06 20.07.2023

Re: Obraza nema,

tessa1
Perspektiva draga moja, sve zavisi kako stvari postaviš u perspektivu…!?


Pa da, ne samo rodom i verom, nego i telom da se zbližimo.. Ima li bolje definicije dobro postavljene perspektive? :))

Zezam se, u stvarnosti se sa ženama iz Srbije i CG dobro družim, Šumadinkama i Crnogorkama, konkretno Srpkinjama iz CG.

Ništa ja ne bih verovao tima iz Srbije, jer znaju sve one za jadac sa vama još od tog vesla. Guje su to ja-da-ti nešto kažem…
tessa1 tessa1 11:34 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Ništa ja ne bih verovao tima iz Srbije, jer znaju sve one za jadac sa vama još od tog vesla. Guje su to ja-da-ti nešto kažem…



Desilo se tako da sam više imala kontakta sa Šumadinkama, ne potenciram njih među drugima iz Srbije, ovde ima baš puno naroda, sa svima se dobro slažem, i jedna Vlajina ima dobra ko lebac.


Prije nekog vremena zvoni nam neko na vrata naveče bilo je već kasno, otvorim, Austrijanka, starija puno u penziji, povila se do zemlje, i kako tad nisam pomislila jer naše žene karakteristično stare, od teškog posla istrošene fizički, pita me gdje je Junge, moj dijete, nije tu, kako vam mogu pomoći, pruža telefon, vratila se sa odmora i ne radi joj WhatsApp, pogledam, ime i prezime naše, mi se razumijemo? a ona klimnu glavom, razumemo, vidim da je iz Srbije po govoru i to dole negdje jug, pozovem je da uđe, neće, stoji na vratima, popravim joj telefon i ona ode, nakon par večeri eto je opet, i opet bilo nešto drugo, kažem, vi imate puno više prijatelja nego ja, vi ste društveni, ona se nasmija.. i sad kad se sretnom, popričamo, pitam je za zdravlje, i tako,

kad sam povrijedila prste na ruci upoznala sam isto jednu stariju ženu iz Srbije u bolnici, mislila je da sam Austrijanka, sjede kraj mene i fino se ispriča i sve te njihove sudbine nakon 50-60 god u inostranstvu su svaka dramski monolog..

Pa onda nedavno tri žene iz Srbije koje su došle ovde da rade, posla nemaju tj radnu dozvolu nemaju, fine žene, dobre, mlađe,njima sam nešto pomogla i jedna mi je ostala u sjećanju kad je tražila lonče da sad ne objašnjavam, uh što mi se to urezalo mogla bih zaplakati, naježim se..
solo solo 11:35 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Solo može posvedočiti. Kada Tuzlak nekog baš poželi, onda izraz krajnje nežnosti zvuči:

Đe si, jebem ti mater!


Istina.
promoter promoter 11:56 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

benedykt
promoter

Aaaaaa, tu smo.
Konačno.
Pošto uporno odbijaš da navedeš koje si sve fakultete završio, meni ostaje samo da nagađam.
Za ekonomiju, istoriju i vojnu akademiju je već, uglavnom, jasno, no ja bih tome dodao i Meteorologiju.
Alal vera majstore.

Kao što već rekoh sve zavisi od toga kako se nešto stavi u perspektivu, odnosno u odnosu na tebe zvanog Izlet, čalabrc u nekom restorančiću, praćenje žene u pozorište, kačamak subotom, bukvalno svako izgleda kao suvi genije sa osam fakulteta…

Da. Dobro si to rekao.
Izgleda je dobro odabrana reč.
benedykt benedykt 13:26 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

promoter
benedykt

Kao što već rekoh sve zavisi od toga kako se nešto stavi u perspektivu, odnosno u odnosu na tebe zvanog Izlet, čalabrc u nekom restorančiću, praćenje žene u pozorište, kačamak subotom, bukvalno svako izgleda kao suvi genije sa osam fakulteta…

Da. Dobro si to rekao.
Izgleda je dobro odabrana reč.

Eto utešio si se, ali si avaj pošao sa pogrešne strane. Dakle, da bi svako u odnosu na tebe mogao uopšte da izgleda kao (ne i da bude) suvi genije sa osam fakulteta, ti moraš da budeš (ne da izgledaš kao) prostoprošireni fah-idiot. Da tragikomedija bude potpuna upravo si to sad i dokazao sa tom utešnom opaskom…
promoter promoter 14:09 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

benedykt
promoter
benedykt

Kao što već rekoh sve zavisi od toga kako se nešto stavi u perspektivu, odnosno u odnosu na tebe zvanog Izlet, čalabrc u nekom restorančiću, praćenje žene u pozorište, kačamak subotom, bukvalno svako izgleda kao suvi genije sa osam fakulteta…

Da. Dobro si to rekao.
Izgleda je dobro odabrana reč.

Eto utešio si se, ali si avaj pošao sa pogrešne strane. Dakle, da bi svako u odnosu na tebe mogao uopšte da izgleda kao (ne i da bude) suvi genije sa osam fakulteta, ti moraš da budeš (ne da izgledaš kao) prostoprošireni fah-idiot. Da tragikomedija bude potpuna upravo si to sad i dokazao sa tom utešnom opaskom…

Dobro, šta se ljutiš?
Da sam znao da će to toliko da te pogodi, ne bih te ni pitao za tvoje fakultete.
benedykt benedykt 14:55 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

promoter

Dobro, šta se ljutiš?
Da sam znao da će to toliko da te pogodi, ne bih te ni pitao za tvoje fakultete.

Opet neke utešne varijante činimsike, a mogao bih se vidiš skoro pa zakleti da sam ti sve to manje više isto rekao najmanje deset puta pre bilo kakvih pitanja o fakultetima. By the way, sa tim pitanjima samo dodatno pokazuješ kakav si samo neujebivi kralj prostoproširenih fah-idiota…
promoter promoter 15:22 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

benedykt
promoter

Dobro, šta se ljutiš?
Da sam znao da će to toliko da te pogodi, ne bih te ni pitao za tvoje fakultete.

Opet neke utešne varijante činimsike, a mogao bih se vidiš skoro pa zakleti da sam ti sve to manje više isto rekao najmanje deset puta pre bilo kakvih pitanja o fakultetima. By the way, sa tim pitanjima samo dodatno pokazuješ kakav si samo neujebivi kralj prostproširenih fah-idiota…

Ma dobro, ako i nemaš nikakav fakultet, nemoj da si tužan.
Sada može lako diploma da se kupi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:25 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

promoter
benedykt
promoter

Dobro, šta se ljutiš?
Da sam znao da će to toliko da te pogodi, ne bih te ni pitao za tvoje fakultete.

Opet neke utešne varijante činimsike, a mogao bih se vidiš skoro pa zakleti da sam ti sve to manje više isto rekao najmanje deset puta pre bilo kakvih pitanja o fakultetima. By the way, sa tim pitanjima samo dodatno pokazuješ kakav si samo neujebivi kralj prostproširenih fah-idiota…

Ma dobro, ako i nemaš nikakav fakultet, nemoj da si tužan.
Sada može lako diploma da se kupi.


au brate al smori ti diplomom..
šta je sledeće? šta si imo iz srpskog u trećem razredu?
brate blam je baš al dobro, kako voliš
freehand freehand 15:47 20.07.2023

Re: Obraza nema,

predatortz
Mladić je samo kao Bosančeros građanin drugog reda, pa onda zločinac i sramota, mislim, već kao Bosančeros je sramota svakom čestitom rođenom Beograđaninu.


Pošto dugo živim ovde pa znam i prilike, najviše su gadljivi oni čiji je deda s Korduna ili Like čizmom otvarao vrata salonca na Vračaru. Pardon, oslobodio ga od stvarnog vlasnika, oslobađajući vlasnika obaveze da živi i muči se.

Možeš da mi veruješ, a i ne moraš, ali su takvi najgrlatiju u svom beograđanstvu.

Ja znam i neke čiji je deda s Romanije a isti su malograđani kao i ti neki nesrećnici čije su dede iz Like i Korduna. Čak su i gori od ovih što su im preci iz Kruševca, Aranđelovca i topole, isti qratz, isti opanak, isti seljački naglasak samo su veči dorčolci jer ih je usralo da se zavuku u veću rupu na boljem mestu..
benedykt benedykt 15:52 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

newimprovedtadejus

au brate al smori ti diplomom..
šta je sledeće? šta si imo iz srpskog u trećem razredu?
brate blam je baš al dobro, kako voliš

Što, pusti ga neka se teši do mile volje, sve je to ljudski. Vidiš da neko drugi nešto zna, ume ili može bolje od tebe, a svoju nesposobnost treba nekako samom sebi opravdati. E ti onda krećeš kako znaš i umeš da svlačiš tog nekog dole, jer ti očajnički treba ta iluzija da ste vas dvojica tu negde na približnom nivou. Jače je to od njega, i treba ga razumeti…
tessa1 tessa1 16:51 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Ja znam i neke čiji je deda s Romanije a isti su malograđani kao i ti neki nesrećnici čije su dede iz Like i Korduna. Čak su i gori od ovih što su im preci iz Kruševca, Aranđelovca i topole, isti qratz, isti opanak, isti seljački naglasak samo su veči dorčolci jer ih je usralo da se zavuku u veću rupu na boljem mestu..

Ne razumijem baš najbolje, ali je mnogo smiješno. :))
tessa1 tessa1 16:53 20.07.2023

Re: Toplotni rekordi, oluje, poplave

Ma dobro, ako i nemaš nikakav fakultet, nemoj da si tužan.
Sada može lako diploma da se kupi.

Emsi da prostiš, čika Benedykt je doktor, ok, nije doktor psihijatar ovako kao leptir i srna Colin. :)
benedykt benedykt 17:24 20.07.2023

Re: Obraza nema,

freehand

Ja znam i neke čiji je deda s Romanije a isti su malograđani kao i ti neki nesrećnici čije su dede iz Like i Korduna. Čak su i gori od ovih što su im preci iz Kruševca, Aranđelovca i topole, isti qratz, isti opanak, isti seljački naglasak samo su veči dorčolci jer ih je usralo da se zavuku u veću rupu na boljem mestu..

Primećujem neku čudnu opsesiju u smislu kako mali Đokica zamišlja Dorćol, pa kao čisto da pomognem. Elem, to što ti pričaš jedino ako podrazumeva samo i jedino gornji Dorćol a i to ne baš ceo, jer je onaj donji ispod Cara Dušana uvek bio pomalo problematičan kraj, kao što upravo oni imaju taj Dorčol rad kada pričaju…
solo solo 17:26 20.07.2023

Re: Tess

Emsi da prostiš, čika Benedykt je doktor, ok, nije doktor psihijatar ovako kao leptir i srna Colin. :)


A đe mu je pečat?

Pusti te vaše fazone izgoreli papiri u ratu pa uz 2 svedoka na majke mi.

freehand freehand 17:44 20.07.2023

Re: Obraza nema,

tessa1
Ja znam i neke čiji je deda s Romanije a isti su malograđani kao i ti neki nesrećnici čije su dede iz Like i Korduna. Čak su i gori od ovih što su im preci iz Kruševca, Aranđelovca i topole, isti qratz, isti opanak, isti seljački naglasak samo su veči dorčolci jer ih je usralo da se zavuku u veću rupu na boljem mestu..

Ne razumijem baš najbolje, ali je mnogo smiješno. :))

Rugala se šerpa loncu, to je suština. Dobar čovek nema geografsko poreklo i svi smo mi isti cigani.
predatortz predatortz 17:57 20.07.2023

Re: Obraza nema,

freehand
tessa1
Ja znam i neke čiji je deda s Romanije a isti su malograđani kao i ti neki nesrećnici čije su dede iz Like i Korduna. Čak su i gori od ovih što su im preci iz Kruševca, Aranđelovca i topole, isti qratz, isti opanak, isti seljački naglasak samo su veči dorčolci jer ih je usralo da se zavuku u veću rupu na boljem mestu..

Ne razumijem baš najbolje, ali je mnogo smiješno. :))

Rugala se šerpa loncu, to je suština. Dobar čovek nema geografsko poreklo i svi smo mi isti cigani.



Da, tu si u pravu.
Ali moj komentar je bio manje o geografiji, više o nekom drugom poreklu.
Mnoge naše veličine pravdoljubivosti, zagovornici kažnjavanja, narikače nad tuđim grobovima, rade to iz nasleđenih stanova, koje su njihovi dedovi ili očevi na zločinu stekli.
freehand freehand 18:00 20.07.2023

Re: Obraza nema,

predatortz
freehand
tessa1
Ja znam i neke čiji je deda s Romanije a isti su malograđani kao i ti neki nesrećnici čije su dede iz Like i Korduna. Čak su i gori od ovih što su im preci iz Kruševca, Aranđelovca i topole, isti qratz, isti opanak, isti seljački naglasak samo su veči dorčolci jer ih je usralo da se zavuku u veću rupu na boljem mestu..

Ne razumijem baš najbolje, ali je mnogo smiješno. :))

Rugala se šerpa loncu, to je suština. Dobar čovek nema geografsko poreklo i svi smo mi isti cigani.



Da, tu si u pravu.
Ali moj komentar je bio manje o geografiji, više o nekom drugom poreklu.
Mnoge naše veličine pravdoljubivosti, zagovornici kažnjavanja, narikače nad tuđim grobovima, rade to iz nasleđenih stanova, koje su njihovi dedovi ili očevi na zločinu stekli.

Pa jeste, neki na zločinu iz Foče stekoše stanove po Londonu, neki na herojstvu svojih sa Romanije stekoše stanove na Terazijama.
tessa1 tessa1 18:27 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Pa jeste, neki na zločinu iz Foče stekoše stanove po Londonu, neki na herojstvu svojih sa Romanije stekoše stanove na Terazijama.



Pogledam kratko sad zločine u Foči, reko ne znam misliš li na ove iz devedesetih ili Drugi svj rat, četnike u Foči?, (moram priznati da bih pogriješila na karti BiH gdje je Foča)

I ima Foča, Prijedor, Višegrad, Doboj, logor Manjača, zločini, ubijanje, silovanje, raseljavanje, i osuđeni, koliko je ukupno Srba osuđeno?, vidim piše doživotne kazne nekima, po 20-30 god i itd..




Moj stan plaćam mjesečno 850€, i prvi put sam od ove države dobila novac sad ovo kad su svima dijelili nakon pandemije, više se i ne sjećam kad i koliko, pandemija je još uvijek razlog mog lutanja na vremenskoj crti, prije neki dan stiže u sanduče da ćemo, svaki stan, dobiti po 200€ kao neka naknada za stanovanje..
tessa1 tessa1 18:27 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Dobar čovek nema geografsko poreklo i svi smo mi isti cigani.

Lijepo. :)
angie01 angie01 19:23 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Ali moj komentar je bio manje o geografiji, više o nekom drugom poreklu.
Mnoge naše veličine pravdoljubivosti, zagovornici kažnjavanja, narikače nad tuđim grobovima, rade to iz nasleđenih stanova, koje su njihovi dedovi ili očevi na zločinu stekli.


e, aj ne bulazni vise, ciji ocevi i dedovi su stekli stavove na zlocinu,..o cemu se ovde ceo dan grupno javno masturbira uz direktan prenos,...pa ti prvi se svakomalo zahvaljujes zlocinsu, zlocin branis, kao i crtez podrske na fasadama stambenih zgrada u centru-i to nije normalno,..o tome se radi, niko tebe ne dira nego ti diras druge, pa je glupo da se prenemazes i jos ucitavas gluposti onima kojima sve to nije prihvtljivo- jer su posledice vec zazivele,...lepo ti je sve objasnjeno, a ti nastavljas da petljas,...pa nisu krivci oni koji ne zele izopacene vrednosti i odnose u drustvu, nego oni, koji ih namecu.
tessa1 tessa1 21:00 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Napisala bih ti ja šta tačno danas radimo ovde, ali će obrisati Colin.


Nešto gledam kako se usplahiriš, zatraljaviš, ako slučajno nisi izdominirala na temi naše genocidnosti, i razmišljam,

zašto tebe muslimani i Hrvati ne plaćaju za ovo postrojavanje Srba iz RS na B92?
predatortz predatortz 21:34 20.07.2023

Re: Obraza nema,

tessa1
Napisala bih ti ja šta tačno danas radimo ovde, ali će obrisati Colin.


Nešto gledam kako se usplahiriš, zatraljaviš, ako slučajno nisi izdominirala na temi naše genocidnosti, i razmišljam,

zašto tebe muslimani i Hrvati ne plaćaju za ovo postrojavanje Srba iz RS na B92?


Ne hrani smora!
angie01 angie01 21:35 20.07.2023

Re: Obraza nema,

milijana, ajd se odlepi sa jednim istim smaranjem,...genocidnost jedino ti pominjes, i jos u omiljenoj mnozini, ti si stalno neki mi-u cije ime ti stalno govoris, neko te ovlastio, ili sta-,...i to podmetanje, bez toga nema jednog tvog komentara, kakvi Musimani i Hvati,...gde je njihova uoga u ovj prici, sem u tvojoj glavi, kakve veze oni imaju sa cinjenicom da se danas kod nas od strane desnicara zlocin predstavlja kao herojstvo i da drustvo zbog toga snosi posedice,...a da vi ceo bogovetni dan ispisujete neke sludjene komentare u kojima krivite neke ljude da su nestonesto, pa i njihovi preci, da vas neko dira i ugrozava-ne znam ko ste to vi, sami se prozivate, a ni na koga se odnoe bljuvotine koje ucitavate- a stavr je uravo takva, kako kazete, samo potpuno suprotana....i to sve se jos ponavlja posle 100 komentara objasnjenja,...sve se skupa svodi na ono maxino, vi bi da sarate zlocincima tudje fasade, al da niko rec ne kaze...pa hebiga- evo, kaze.
tessa1 tessa1 21:49 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Samo ti radiš na dobrovoljnoj bazi, ono za šta se neki angažuju npr samo u Julu ti odrađuješ 365 dana u godini, radiš na ukidanju genocidne tvorevine, i etničkom čišćenju Srbije od nas (naravno da govorim u množini, mi pravi Srbi tebe što bi rekao Dilan namirišimo), svi imaju neki interes, ti radiš za dž? Kako to, da li je moguće da ti je toksičnost hrana i to je dovoljno..

Evo neka me neko ispravi, kada je Angie napisala nešto pozitivno o Srbima iz RS u Srbiji, kad god je imala prilika ugradila je neku spletku koja bi ukazala na našu seljoberiju, prostačenje i zločinačku genetiku, i na to je niko ne plaća evo druga decenija? Do sad bi da si čestita kuću napravila samo pišajući po nama?

Nemoguće da te niko ne plaća zato što si nepismena i traljava, drže ljudi u toj kompanji protiv nas i do sebe? Ili si fašistkinja previše i za njihov ukus, ko vele, ne tovari nam bedu za vrat.. npr Sarajlije da znaju kakva si bitanga bi rekli: neka bona, sami ćemo se mi nekako izboriti sa Srbima..
angie01 angie01 21:54 20.07.2023

Re: Obraza nema,

milijana, izgleda da ti je opet bolest uznaredovala,..
tessa1 tessa1 22:02 20.07.2023

Re: Obraza nema,

Hmm, opet se kuražiš?
noboole noboole 00:05 21.07.2023

Re: Obraza nema,

jebote...
solo solo 21:39 19.07.2023

Život je kratak

noboole noboole 00:04 21.07.2023

.

Dodjem da gledam ... kako se napusavate.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana