Astrologija| Ekologija| Kućni ljubimci| Sex| Zdravlje

Wooly-Bully Evropica i bitnici u 7 dimenzija

Milan Novković RSS / 21.01.2024. u 13:38

Dok levo-desni, liberalno-autoritativni progresivni konzervativci i konzervativni progresivci evropice i kolektivnog zapadčića gledaju kako da nekreativnom kontrolom nad narativom povrate nemačku industriju, britansku vlast i američki mojo, pa Ukrajinu, Bliski Istok i ostala mora, sa pridruženom potrošačkom korpom pridruženih satelitića od vazalčića, svet ide dalje (uveo sam 3 dimenzije, ostale 4 dame i džentlmeni biraju)

Ko bi reko, a logično je bilo da sačekaju i ljube ruku višim duhovnicima evropske bašte, eliti endemskog evropskog pa sad zapadnog nacizma, sa IQ-ovima čak i par desetina iznad sobne temperature?! (ideju za deminutive i atributivno kvantno komešanje sam maznuo od Magičnog - s tom razlikom što je on talentovan - a šta drugo raditi ako već ne želimo da kleknemo i molimo se budalama za milost kad su nas saterali u ćošak, osim da poginemo boreći se dok im se cerimo u lice)



...

Meanwhile, nači dok su britanski konzervativci pred najvećim porazom u možda čak i 120 godina, pred ogromnim brojevima ljudi na ulicama, 80% Nemaca odobrava proteste poljoprivrednika, 40% želi da im se pridruži (bolji znalci kažu nečuveno za disciplinovane Nemce), veliki broj zapadnih većih država pred bankrotstvom u sledećih sad manje od 10 godina, ...

... Meta, the Facebook, odvaja £10.5 milijardi za H100 Nvidia kartice, gleda da stavi AI, AGI flavour u public domain (Napoleon od Francuza im na AI čelu je tipični polu-toksični, zajedljivi, cinični, zavidni Francuz, ali meni osveženje sada kako postajem gadljiv na ispolirane, slatke, ja-sam-ti-najbolji-pajtos lažno-iskreno nasmejane zapadne face koje lažu čim zinu.

Meta je za pratiti, pa Google, na AGI temu, IBM ko divlja baba uvek može da iskoči iz nekog žbuna.
Nice, stvarno nice, ali brod lakog štampanja love, sile, pa love i ostalog nezapadnjaka je polako napustio luku.

Šta-kako na temu na-istoku-sve-novo u komentarima. Je-bote, da li smo mi boomers i nešto bummers posle nas poslednje posrećene zapadne generacije?!



Komentari (669)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jovilim_e jovilim_e 20:19 25.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1

Moguće da sam tvoju rečenicu pogrešno razumeo. Moja greška. Drago mi je da smo to ispravili i da si za evropski put Srbije odnosno za usklađivanje sa evropskim sitemom a ne kineskim ili ruskim.
Imaš pozitivno daštanje za takav stav.

Ajd prestani da bilo šta zaključuješ.
Ako možeš da razumeš pročitano, dosta je.
Čitaš i pamtiš, dalje ni korak, jer rasuđivanje ti je, znaš i sam kakvo.


Pa kako ces u EU ako neces da postujes njihova pravila? I prihvatis njihove uslove? Evo nekih uslova: priznaj Kosovo, nista od nezavisnosti RS, uvedi sankcije Rusiji. Tvoja teza je da je Rusija saveznik a Zapad neprijatelj (oduvek bio - ok sa izuzetkom onih koje su Drazi dali medaljon) i sad bi u savez sa svojim i neprijateljem tvoga prijatelja.

Ne moras da obrazlazes. Besmisleno je.

Samo za naše, gde god bili!




gvozden1 gvozden1 20:58 25.01.2024

Re: novo

Pa kako ces u EU ako neces da postujes njihova pravila? I prihvatis njihove uslove? Evo nekih uslova: priznaj Kosovo, nista od nezavisnosti RS, uvedi sankcije Rusiji. Tvoja teza je da je Rusija saveznik a Zapad neprijatelj (oduvek bio - ok sa izuzetkom onih koje su Drazi dali medaljon) i sad bi u savez sa svojim i neprijateljem tvoga prijatelja.

Ne moras da obrazlazes. Besmisleno

E, Gedžino rasuđivanje jeste pogrešno, a još pogrešnije je takvo rasuđivanje smatrati ispravnim.

On je zaključio da sam ja za ulazak Srbije u EU bez obzira na uslove, a ni to nigde ne piše.


Ti ideš još dalje, kažeš, ili si za EU ili si za Rusiju.


Tvoja sposobnost zaključivanja je onda još gora od njegove.

Binarni um, ako nije A onda mora da bude B, sigurno nije dovoljan da bi se o politici razgovaralo, tako da, ne očekuj da ti išta objašnjavam, previše je to komplikovano za tvoje sposobnosti razumevanja.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:20 25.01.2024

Re: novo

S jel mora i Vulin da skandira, onaj koga nisi pominjao?



taj je izgleda nepominjan kao ona duda burzujka cije se zurke secaju svi sto na nju nisu isli...



(edit: na zurku, ne na dudu)


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:29 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
Pa kako ces u EU ako neces da postujes njihova pravila? I prihvatis njihove uslove? Evo nekih uslova: priznaj Kosovo, nista od nezavisnosti RS, uvedi sankcije Rusiji. Tvoja teza je da je Rusija saveznik a Zapad neprijatelj (oduvek bio - ok sa izuzetkom onih koje su Drazi dali medaljon) i sad bi u savez sa svojim i neprijateljem tvoga prijatelja.

Ne moras da obrazlazes. Besmisleno

E, Gedžino rasuđivanje jeste pogrešno, a još pogrešnije je takvo rasuđivanje smatrati ispravnim.

On je zaključio da sam ja za ulazak Srbije u EU bez obzira na uslove, a ni to nigde ne piše.


Ti ideš još dalje, kažeš, ili si za EU ili si za Rusiju.


Tvoja sposobnost zaključivanja je onda još gora od njegove.

Binarni um, ako nije A onda mora da bude B, sigurno nije dovoljan da bi se o politici razgovaralo, tako da, ne očekuj da ti išta objašnjavam, previše je to komplikovano za tvoje sposobnosti razumevanja.


Pa u nekom izmastanom svetu mozda nije tako ali u ovom aktuelnom je to tako. Ili A ili B.
freehand freehand 21:41 25.01.2024

Re: novo

Pa u nekom izmastanom svetu mozda nije tako ali u ovom aktuelnom je to tako. Ili A ili B.

Ti si za genocid nad Palestincima?
gvozden1 gvozden1 21:42 25.01.2024

Re: novo


Pa u nekom izmastanom svetu mozda nije tako ali u ovom aktuelnom je to tako. Ili A ili B.

Tako kažu ovi sa zapada, i Zelenski, ako nisi za nas onda si za Rusiju:)

Pa dobro, neko im veruje, ja ne.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:01 25.01.2024

Re: novo

gvozden1

Pa u nekom izmastanom svetu mozda nije tako ali u ovom aktuelnom je to tako. Ili A ili B.

Tako kažu ovi sa zapada, i Zelenski, ako nisi za nas onda si za Rusiju:)

Pa dobro, neko im veruje, ja ne.

Lord Percy Percy usao u Gvozdena i Freehanda.

Evo slog po slog:

Srbija hoce u EU.
EU ima svoja pravila i uslove.
EU kaze Srbiji moze ako ispostujes nasa pravila i uslove.
Uslovi su gore navedeni.

Gvozden hoce u EU ali pod njegovim uslovima. Vazi.
Freehand se nada nekom pravednijem svetu koji ce napraviti Putin, Si i iranske mule. Vazi.





gedza.73 gedza.73 22:03 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
On je zaključio da sam ja za ulazak Srbije u EU bez obzira na uslove, a ni to nigde ne piše.

Prvo kažeš kako su nam mađarski Lolek i ruski Bolek saveznici. Onda da Orban, predsednik države koja je priznala Kosovo, jedini traži da odma' budemo primljeni u EU. Pa da je država Srbija za ulazak u EU (iako su u određenim trenucima građani većinom protiv). Na sve to zvanična politika EU da Rusija ne razruši Ukrajinu dok si ti za rusko rušenje Ukrajine kako bi nama vratili SFRJ koja bi se zvala Kraljevina Srbija sa podrškom dobrotvorne organizacije Crvene armije koja nam ništa ne bi nametala niti kao nekad tražila da Bugarima vrnemo Vranje i Pirot.
Da ne pominjem 'istočne' vrednosti bliske nama i našoj tradiciji (što je tek posebna tema kako nas i na koje načine Vizantija primorala da prihvatimo hrišćanstvo) i svu dekadentnost 'zapadnih' vrednosti koje ruše temelje našeg društva.

Priznajem da mi izmiče to vaše 'fleksibilno' tumačenje Kovićevog 'Izginite'
freehand freehand 22:08 25.01.2024

Re: novo

Freehand se nada nekom pravednijem svetu koji ce napraviti Putin, Si i iranske mule. Vazi.

Ma jok. Freehand kaže da jedeš govna ti i svi u EU koji podržavaju genocid nad Palestincima. I ne pada mu na pamet da sa vamaištaima zajedničko.
a Gaza je samo najočiglednija stvar na kojoj se vidi licmerje zzločinstvo te EU i pizdurina koje podržavaju masakre koji su u toku.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:12 25.01.2024

Re: novo

Binarni um


a tek uslovi - ko je postavio komsijine uslove? da nije mozda orban?




dragosevacsutra dragosevacsutra 22:12 25.01.2024

Re: novo

duplo


gedza.73 gedza.73 22:14 25.01.2024

Re: novo

Freehand kaže da jedeš govna ti i svi u EU koji podržavaju genocid nad Palestincima. I ne pada mu na pamet da sa vamaištaima zajedničko.

Ali zato uredno podržavaš genocid nad Ukrajincima. Jer su tamo nacisti. Isto za Gazu kaže Netanjahu.
a Gaza je samo najočiglednija stvar na kojoj se vidi licmerje zzločinstvo te EU i pizdurina koje podržavaju masakre koji su u toku.

zar ti ne reče da je Rusija napala Ukrajinu zato što su teroristi ubijali nevine civile i da Rusija ne gađa civilne mete nego samo mesta gde se krije vojska?
E isto to tvrdi Izrael. kad si već kod licemerja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:19 25.01.2024

Re: novo

gedza.73
gvozden1
On je zaključio da sam ja za ulazak Srbije u EU bez obzira na uslove, a ni to nigde ne piše.

Prvo kažeš kako su nam mađarski Lolek i ruski Bolek saveznici. Onda da Orban, predsednik države koja je priznala Kosovo, jedini traži da odma' budemo primljeni u EU. Pa da je država Srbija za ulazak u EU (iako su u određenim trenucima građani većinom protiv). Na sve to zvanična politika EU da Rusija ne razruši Ukrajinu dok si ti za rusko rušenje Ukrajine kako bi nama vratili SFRJ koja bi se zvala Kraljevina Srbija sa podrškom dobrotvorne organizacije Crvene armije koja nam ništa ne bi nametala niti kao nekad tražila da Bugarima vrnemo Vranje i Pirot.
Da ne pominjem 'istočne' vrednosti bliske nama i našoj tradiciji (što je tek posebna tema kako nas i na koje načine Vizantija primorala da prihvatimo hrišćanstvo) i svu dekadentnost 'zapadnih' vrednosti koje ruše temelje našeg društva.

Priznajem da mi izmiče to vaše 'fleksibilno' tumačenje Kovićevog 'Izginite'



Totalno prolupanie! Do juce iz sve glasa vicu kako je EU zlocesta i neprijatelj Srbije jer postavlja uslove. Sad odjednom: kakvi uslovi, kakvo ili ili, to prica Zelenski, naravno da hocemo u EU.
gedza.73 gedza.73 22:23 25.01.2024

Re: novo


Totalno prolupanie! Do juce iz sve glasa vicu kako je EU zlocesta i neprijatelj Srbije jer postavlja uslove. Sad odjednom: kakvi uslovi, kakvo ili ili, to prica Zelenski, naravno da hocemo u EU.

Čekam da Gvozden objasni kako je Putinov saveznik a oće na Zapad gde su satanisti protiv kojih se taj isti Putin bori da bi svet bio bolje mesto. Na stranu što EU ne dozvoljava pečenje rakije i prasića.
freehand freehand 22:25 25.01.2024

Re: novo

Totalno prolupanie! Do juce iz sve glasa vicu kako je EU zlocesta i neprijatelj Srbije jer postavlja uslove. Sad odjednom: kakvi uslovi, kakvo ili ili, to prica Zelenski, naravno da hocemo u EU.

Ček sad, brt. Evropske vrednosti i pubna podrška Izraelu . I sad, odjednom, ručna. O čemu jre reč?
Ali, na stranu političari: šta ti, kao čovek od integriteta i principa misliš o ovome što se dešava u Gazi i o ponašanmju SAD, EU i država članica u masakru koji ti se odvijha pred očima?
milisav68 milisav68 22:38 25.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft

Ne znam sta se desilo sa komentarom, evo integralne verzije: pa nije NATO bombardovao samo ljubitelje Putina.

Nije, ali je bombardovanjem Srbije veoma povećan taj broj.

Nisu tu svi ljubitelji, već simpatizeri - neprijatelji mog neprijatelja (onog ko me bombardovao) su moji prijatelji ili su mi simpatični, pa ću ja da nosim majcu sa likom Putina i tako izrazim protest protiv NATO-a.

Mislim, možemo da se pravimo blesavi i da glumimo Feme, a možemo da pričamo i ozbiljno o tome kako je jedan narko kartel potplatio vlast u USA da od njih medijski napravi borce za slobodu.


gvozden1 gvozden1 22:43 25.01.2024

Re: novo


Čekam da Gvozden objasni kako je Putinov saveznik a oće na Zapad

Malo Z jebote!
Toliki si poltron da im i ime strane sveta pišeš velikim početnim slovom.

A neću ja na zapad, tj mislim da Srbija ne treba da ide u EU pod njihovim uslovima, ali to ne treba da bude posao Orbanov ili Putinov, to je srpsko unutrašnje pitanje, oni mogu da podržavaju Srbiju u tome (što Orban i radi, kaže da je odmah treba učlaniti) a Putin nam je saveznik po za Srbiju važnijem pitanju, po pitanju Kosova.

Jesam li te mnogo zbunio sad?
Izvini ako je to previše za tvoj šoferski mozak.
gvozden1 gvozden1 22:48 25.01.2024

Re: novo

Srbija hoce u EU.
EU ima svoja pravila i uslove.

Ma da se tu stvar završava sve bi bilo u redu, oni kažu ovo su uslovi, mi, hvala, ne uklapaju se u naše interese, i gotovo.
Nego oće da biju ako ne slušamo.

A mi već dobijali batine od njih (vas?), pa i u guštera duvamo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:04 25.01.2024

Re: novo

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft

Ne znam sta se desilo sa komentarom, evo integralne verzije: pa nije NATO bombardovao samo ljubitelje Putina.

Nije, ali je bombardovanjem Srbije veoma povećan taj broj.

Nisu tu svi ljubitelji, već simpatizeri - neprijatelji mog neprijatelja (onog ko me bombardovao) su moji prijatelji ili su mi simpatični, pa ću ja da nosim majcu sa likom Putina i tako izrazim protest protiv NATO-a.

Mislim, možemo da se pravimo blesavi i da glumimo Feme, a možemo da pričamo i ozbiljno o tome kako je jedan narko kartel potplatio vlast u USA da od njih medijski napravi borce za slobodu.



A mozemo i da se pravimo blesavi i glumimo da se nismo zeznuli i izabrali pogresnu opciju odnosno da na vreme nismo izabrali opciju koja ide nama u korist. Dok drugi jesu. Pa sad 'kaznjavamo' Zapad i dalje birajuci pogresnu opciju. Nadajuci se da ce skoro propast sveta jer dosta je vala bilo.

E na to blesavenje sam mislio kad sam pomenuo gore neprijatnost.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:06 25.01.2024

Re: novo

gvozden1
Srbija hoce u EU.
EU ima svoja pravila i uslove.

Ma da se tu stvar završava sve bi bilo u redu, oni kažu ovo su uslovi, mi, hvala, ne uklapaju se u naše interese, i gotovo.
Nego oće da biju ako ne slušamo.

A mi već dobijali batine od njih (vas?), pa i u guštera duvamo.


Pa sto si ti onda za ulazak u EU?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:10 25.01.2024

Re: novo

freehand
Totalno prolupanie! Do juce iz sve glasa vicu kako je EU zlocesta i neprijatelj Srbije jer postavlja uslove. Sad odjednom: kakvi uslovi, kakvo ili ili, to prica Zelenski, naravno da hocemo u EU.

Ček sad, brt. Evropske vrednosti i pubna podrška Izraelu . I sad, odjednom, ručna. O čemu jre reč?
Ali, na stranu političari: šta ti, kao čovek od integriteta i principa misliš o ovome što se dešava u Gazi i o ponašanmju SAD, EU i država članica u masakru koji ti se odvijha pred očima?

Nema rucne. Ja Izrael pomenuo nisam nego ti.

Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Sta ti mislis treba li Putin da zaustavi agresiju na Ukrajinu?
gvozden1 gvozden1 23:14 25.01.2024

Re: novo

Pa sto si ti onda za ulazak u EU?

Ti i od Gedže gore kapiraš?
Ajd da ti uprostim, nisam za ulazak Srbije u EU.


Mogao bih i da elaboriram, ali se bojim da će da te zbuni previše.

Nisi razumeo ni kad sam decidno rekao

A neću ja na zapad, tj mislim da Srbija ne treba da ide u EU


Kako bi te tek zbunila elaboracija.
gvozden1 gvozden1 23:18 25.01.2024

Re: novo


Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Sta ti mislis treba li Putin da zaustavi agresiju na Ukrajinu?

Pa ako njega, Putina, ne pritiskaju, ne znam koga pritiskaju.

Al on neće, verovatno ima razloga za to.
Na nama je samo da navijamo da se to što pre završi i da pobedi Rusija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:24 25.01.2024

Re: novo

Ajd da ti uprostim, nisam za ulazak Srbije u EU.


Tako kazi.
Onda ti je ono za Orbana kao tvoj stav nistavno.
gvozden1 gvozden1 23:40 25.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
Ajd da ti uprostim, nisam za ulazak Srbije u EU.


Tako kazi.
Onda ti je ono za Orbana kao tvoj stav nistavno.

Opet mašiš:)


Ajd polako, skoncentriši se.

Srbija, zvanična, ima politiku da želi da se priključi EU, Orban je u tome podržava i kaže, primajte Srbiju sad.

Da li je to podrška Srbiji?

Ako neko podržava Srbiju, nekako mi je normalno da ga smatram srpskim saveznikom.

Moj lični stav je sličan njegovom, ako bi Srbija sad postala članica, zašto da ne, a uslovi koje nam ispostavljaju su neprihvatljivi.


Negde na tom nivou je i Putinova podrška, ako Srbija želi u EU, nema ništa protiv, ali dodatni uslovi, recimo sankcije Rusiji, e to je već "majmunska politika" što reče Lavrov za Crnogorce, i ne verujem da bi nam i dalje ostali saveznici.
emilia emilia 05:54 26.01.2024

Re: novo

Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.
maksa83 maksa83 06:30 26.01.2024

Re: novo

emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.

Bogami ja da živim u Izraelu iselio bih se u roku od jako brzo. Kad ovo prođe svako u Gazi ko je ono preživeo će od života i potomstva, i potomstva potomstva i potomstva tog potomstva napraviti misiju da im se osveti. Ako su do sad opstajali kao visoko militarizovano društvo koje se non stop osvrće preko ramena (jebiga kad si okružen zemljama čija je misija da te nema) ono što sledi će biti nezamisliva next level paranoja. Ozidao bih se zidovima od metar betona, bukvalno na ulicu ne bih izašao, pio bih samo vodu koju sam sam prečistio i kontrolisao i jeo samo ono što sam sam uzgajio.
emilia emilia 06:50 26.01.2024

Re: novo

maksa83
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.

Bogami ja da živim u Izraelu iselio bih se u roku od jako brzo. Kad ovo prođe svako u Gazi ko je ono preživeo će od života i potomstva, i potomstva potomstva i potomstva tog potomstva napraviti misiju da im se osveti. Ako su do sad opstajali kao visoko militarizovano društvo koje se non stop osvrće preko ramena (jebiga kad si okružen zemljama čija je misija da te nema) ono što sledi će biti nezamisliva next level paranoja. Ozidao bih se zidovima od metar betona, bukvalno na ulicu ne bih izašao, pio bih samo vodu koju sam sam prečistio i kontrolisao i jeo samo ono što sam sam uzgajio.

Ne brini ti za Izraelce, Jevreje generalno, preživeli su oni mnogo gore pomnoženo sa nekoliko hiljada.
freehand freehand 09:26 26.01.2024

Re: novo

maksa83
emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.

Bogami ja da živim u Izraelu iselio bih se u roku od jako brzo. Kad ovo prođe svako u Gazi ko je ono preživeo će od života i potomstva, i potomstva potomstva i potomstva tog potomstva napraviti misiju da im se osveti. Ako su do sad opstajali kao visoko militarizovano društvo koje se non stop osvrće preko ramena (jebiga kad si okružen zemljama čija je misija da te nema) ono što sledi će biti nezamisliva next level paranoja. Ozidao bih se zidovima od metar betona, bukvalno na ulicu ne bih izašao, pio bih samo vodu koju sam sam prečistio i kontrolisao i jeo samo ono što sam sam uzgajio.

U stvari si opisao situaciju od momenta nastanka Izraela. Sve vreme je tako, genocidom koji traje, zidovima, aparthejdom i masakriranjem Palestinaca.
freehand freehand 09:27 26.01.2024

Re: novo

emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.

Prosto je neverovatno kako u svakom kvazilberalu čuči mali rasistia i nacista.
predatortz predatortz 09:31 26.01.2024

Re: novo

Ruska Duma usvojila zakon po kome se oduzima imovina svima koji pljucnu na zvaničnu propagandu. Ne samo onima koji žive u Rusiji nego i onima van nje a imaju nekretnine na podrućju Rusije.


Mislim da je to planeti daleko manji problem od činjenice da Amerika na spoljnom planu decenijama izvozi genocide, napada suverene države ili ih uvlači u ratove za njihov interes poput ovog u Ukrajini, a na unutrašnjem prži ljude strujom ili ih guši azotom.

Prvi zadatak UN bi trebao biti da takvu tvorevinu, koja je odavno izgubila odlike civilizovane države, sankcijama i pritiscima privede normama normalnog ponašanja.
freehand freehand 09:41 26.01.2024

Re: novo

Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Ko da pritisne Netanjahua?Bajden, Fon der Lajen, Borelj Makron, Šolc i Sinak koji mu daju punu podršku i moraju biti suđeni kao saučesnici u genocidu i zločinima protiv čovečnosti?

Sta ti mislis treba li Putin da zaustavi agresiju na Ukrajinu?

Ne znam da li si čuo, pročitao i razumeo da je pretprošle godine u Istanbulu postignut dogovor o prekidu neprijateljstava a da je onda Boris Džonson kao predstavnik Britanije, SAD i EU taj dogovor praktično oništio.
Da te ne zbuni - to ne svedoči Putin nego glavni ukrajinski pregovarač i bivši izraelski predsedni.
Dakle, šta si u stvari hteo da pitaš?
predatortz predatortz 09:52 26.01.2024

Re: novo

Ne znam da li si čuo, pročitao i razumeo da je pretprošle godine u Istanbulu postignut dogovor o prekidu neprijateljstava a da je onda Boris Džonson kao predstavnik Britanije, SAD i EU taj dogovor praktično oništio.


Slično kao i sa Kutiljerovim planom, koji je bio potpisan i faktički njime izbegnut rat u BiH, a onda su Ameri naložili muslimanima da svoj potpis povuku i rat je krenuo u svoj svojoj lepoti.

Inače, pre par dana vladajuća koalicija na nivou BiH, dakle stranke koje reprezentuju izbornu volju sva tri naroda u BiH, je u Laktašima postigla načelni sporazum o promeni izbornog zakona u BiH, a onda je usledilo saopštenje iz američke ambasade da oni tim dogovorom nisu zadovoljni.
Pogađajte ko će ponovo odustati od dogovorenog...
freehand freehand 10:00 26.01.2024

Re: novo

predatortz
Ne znam da li si čuo, pročitao i razumeo da je pretprošle godine u Istanbulu postignut dogovor o prekidu neprijateljstava a da je onda Boris Džonson kao predstavnik Britanije, SAD i EU taj dogovor praktično oništio.


Slično kao i sa Kutiljerovim planom, koji je bio potpisan i faktički njime izbegnut rat u BiH, a onda su Ameri naložili muslimanima da svoj potpis povuku i rat je krenuo u svoj svojoj lepoti.

Inače, pre par dana vladajuća koalicija na nivou BiH, dakle stranke koje reprezentuju izbornu volju sva tri naroda u BiH, je u Laktašima postigla načelni sporazum o promeni izbornog zakona u BiH, a onda je usledilo saopštenje iz američke ambasade da oni tim dogovorom nisu zadovoljni.
Pogađajte ko će ponovo odustati od dogovorenog...

U konkretnom slučaju sad već teško da postoji iko ozbiljan ko zaista verujeda je u pitanju rat Rusije i Ukrajine. Toliko je do sad izjava dato od strane predsednika država i vlada članica NATo uključujući i generalnog sekretara te odbrambene organizacije koja se bavi globalnim terorizmom, ukojima se o ratu govori sa "mi" kao zaraćena strana da više nema smisla to objašnjavati.
A da država koja čitav jedan kontinent u svojoj doktrini zove sopstvenim "zadnjim dvorištem" dva veka organizujući pučeve i direktno vojno intervenišući kad god smatra da su joj interesi ugroženi, dakle da ta država bilo koga proglašava agresorom u teškoj je koliziji sa zdravim razumom.
predatortz predatortz 10:04 26.01.2024

Re: novo


U konkretnom slučaju sad već teško da postoji iko ozbiljan ko zaista verujeda je u pitanju rat Rusije i Ukrajine


Po meni, neozbiljan je svako ko je taj rat i jedan sat posmatrao kao (samo) rat između Rusije i Ukrajine.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:05 26.01.2024

Re: novo

Ne znam da li si čuo, pročitao i razumeo da je pretprošle godine u Istanbulu postignut dogovor o prekidu neprijateljstava a da je onda Boris Džonson kao predstavnik Britanije, SAD i EU taj dogovor praktično oništio.
Da te ne zbuni - to ne svedoči Putin nego glavni ukrajinski pregovarač i bivši izraelski predsedni.
Dakle, šta si u stvari hteo da pitaš?


Nista, odgovorio si: ti ne mislis da Putin treba da zaustavi agresiju na Ukrajinu.

Citat: Prosto je neverovatno kako u svakom kvazilberalu čuči mali rasistia i nacista.
freehand freehand 10:10 26.01.2024

Re: novo

Nista, odgovorio si: ti ne mislis da Putin treba da zaustavi agresiju na Ukrajinu.

Ja mislim da bajden treba da zaustavi agresiju na Rusiju. Odnosno, taj neko ko u SAD odlučuje o stvarima, pošto zombi sigurno nije taj.

Citat: Prosto je neverovatno kako u svakom kvazilberalu čuči mali rasistia i nacista.

Tako je. Ja sam više pseudolevičar.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:11 26.01.2024

Re: novo

emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.


Hamas svakako nece uspeti da uniste na ovaj nacin. Stradanje palestinskih civila mora da se zaustavi. Idealno bi bilo da Netanjahu ode (ceka ga sudjenje neko vreme) i da dodje neka umerena struja na vlast koja ce zaustaviti dalju radikalizaciju izraelskog drustva i koja ce imati neki drugi pristup Palestincima nego ovi desnicari.
freehand freehand 10:12 26.01.2024

Re: novo

emilia
Moje misljenje; treba da pritisnu Netanjahua da zaustavi rat. I onda da se sudi za zlocine.

Zaustaviti Netanjahua pa da se hamas izvuče i lepo za neku godinu ponovi masakr nad izraelskim civilima?
Treba hamasu da se sudi za genocid, kako nad svojim narodom tako i nad Izraelcima.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:15 26.01.2024

Re: novo

Ja mislim da bajden treba da zaustavi agresiju na Rusiju. Odnosno, taj neko ko u SAD odlučuje o stvarima, pošto zombi sigurno nije taj.


Znaci nema ruske agresije na Ukrajinu? Ruski tenkovi koji su usli u Ukrajinu su radili sta?

Ovo za americku agresiju je valjda na onaj deo sto je Rusija anektirala a ti priznao.


Tako je. Ja sam više pseudolevičar.


Pardon: Prosto je neverovatno kako u svakom pseudolevičaru čuči mali rasistia i nacista.
gedza.73 gedza.73 10:19 26.01.2024

Re: novo

Malo Z jebote!

Baš mi ćef veliko.
A neću ja na zapad, tj mislim da Srbija ne treba da ide u EU pod njihovim uslovima,

Jesam li te mnogo zbunio sad?

Mnogo.
Kažeš kako nam je Orban saveznik a oće preko reda da nas ugura u EU koja oće da nam otme Kosovo.

Da Srbija ne treba u EU pod njihovim uslovima što znači da treba po našim. Dakle četres pet godina Srbi ne diraju komunističko uređenje koje je rusko. Na prvim višestranačkim izborima većinom glasaju za komuniste koji tvrde da čuvaju socijalizam, brane Rusiju i Jugoslaviju.

pa odbiješ sporazum kako bi zaštitio ruske interese (posle smo pobedili NATO i srušili globalizam... što je ako se sećaš bio preovlađujući narativ u medijima... bili smo JUL-ovske preteče ove današnje globalističke promene) da bi na kraju sve izgubio i onda kao poražena strana (nemoj da zaboraviš koliko su ovde ljudi dezertirali, bežali od vojske i nisu želeli da ratuju) bez ikakvih resursa, bez saveznika (pišaj ga na ruska saopštenja, čestitke, epp i male oglase) bi pod svojim uslovima u EU.

Povrh svega rešavaš sveCka pitanja i sveCku ekonomiju a doslovce si go ko pištolj i brojčano slab. Al' se lako pališ na Nestorovićeva sabrana dela 'Hiljadu najluđih teorija o kojima do sada niste znali ništa'.

ali to ne treba da bude posao Orbanov ili Putinov, to je srpsko unutrašnje pitanje, oni mogu da podržavaju Srbiju u tome (što Orban i radi, kaže da je odmah treba učlaniti) a Putin nam je saveznik po za Srbiju važnijem pitanju, po pitanju Kosova.

Drug Putin je jasno i glasno rekao da ako može Kosovo može i Donbas. Osim toga malo nakon početka rata u Ukrajini sa ruske strane su stigla upozorenja da ukoliko BiH uđe u bilo koji savez proći če kao Ukrajina. Na to imaš Dodika koji oće u BRICS.

Zamisli karambola ako preko reda pomoću 'saveznika' uđemo u EU.



freehand freehand 10:22 26.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
Ja mislim da bajden treba da zaustavi agresiju na Rusiju. Odnosno, taj neko ko u SAD odlučuje o stvarima, pošto zombi sigurno nije taj.


Znaci nema ruske agresije na Ukrajinu? Ruski tenkovi koji su usli u Ukrajinu su radili sta?

Ovo za americku agresiju je valjda na onaj deo sto je Rusija anektirala a ti priznao.


Tako je. Ja sam više pseudolevičar.


Pardon: Prosto je neverovatno kako u svakom pseudolevičaru čuči mali rasistia i nacista.

Da si petak na malom odmoru sa ovim bulšitom bio bi glavni baja u društvu. Al nisi, jebiga, pa je tupavo.
predatortz predatortz 10:25 26.01.2024

Re: novo

? Ruski tenkovi koji su usli u Ukrajinu su radili sta?


Nakon koliko godina iživljavanja nad ruskim i ruskojezičkim stanovništvom?
Nakon koliko potpisanih i izigranih sporazuma za koje Zapad tvrdi da su potpisivani samo da se uspešnije obavi priprema za rat?
Nakon koliko ubijene dece i civila metodom neselektivnog granatiranja u Donbasu?

Podsetiću vas da ste vi oni koji tvrde da je vaša država činila zločin, radeći sve ono što Ukrajina radi a što vi nazivate legitimnim akcijama gušenja pobune i odbranom suvereniteta.

Ako vama nije jasno da strana koja proganja šesnaestogodišnju devojčicu zbog toga što je na sportskom nadmetanju pružila ruku drugoj šesnaestogodišnjoj devojčici klizi u fašizam, onda ne znam kako slikovitije da vam to čovek objasni.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:31 26.01.2024

Re: novo

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Ja mislim da bajden treba da zaustavi agresiju na Rusiju. Odnosno, taj neko ko u SAD odlučuje o stvarima, pošto zombi sigurno nije taj.


Znaci nema ruske agresije na Ukrajinu? Ruski tenkovi koji su usli u Ukrajinu su radili sta?

Ovo za americku agresiju je valjda na onaj deo sto je Rusija anektirala a ti priznao.


Tako je. Ja sam više pseudolevičar.


Pardon: Prosto je neverovatno kako u svakom pseudolevičaru čuči mali rasistia i nacista.

Da si petak na malom odmoru sa ovim bulšitom bio bi glavni baja u društvu. Al nisi, jebiga, pa je tupavo.


Zato je tu pravednik-baja koji veruje da kad zatvori oci onda ne postoji ono sto ne zeli da vidi i koji voli da ispituje a kad se njemu postavi konkretno pitanje onda vrda.

Sta smo imali do sad od objektivnih ociglednosti?
Putin nije izvrsio agresiju na Ukrajinu.
Amerikanci su izvrsili agresiju na Rusiju.
Ukrajinu vode neonacisti.
Poginuli ukrajinski civili su zapravo ukrajinski i francuski vojnici.
Rusi ne gadjaju namerno i ciljano civile a oni sto su poginuli to im je jer su se u tim zgradama krili ukrajinski vojnici. Kod Ukrajinaca sve obrnuto.

Uzivaj na velikom odmoru. Zasluzio si.


gvozden1 gvozden1 10:50 26.01.2024

Re: novo

Kažeš kako nam je Orban saveznik a oće preko reda da nas ugura u EU koja oće da nam otme Kosovo.

O tome treba Srbija da razmišlja, ne Orban.
Ako Srbija kaže da hoće u EU, a Orban je u tome podrži i kaže, primajte je sad, da li je to saveznik Srbije?

Da Srbija ne treba u EU pod njihovim uslovima što znači da treba po našim.

Ne znači, naravno.

Oni su savez, i oni su ti koji imaju pravo da postavljaju uslove za članstvo u njihovom savezu.
Na Srbiji bi trebalo da bude da razmotri uslove, i ako joj ne odgovaraju da se zahvali na ponudi.
Ali da ne trpi posledice.


A šta je u izgledu ako bi se tako postavila?

Pa najizgledniji je srpski Majdan, zatim kažnjavanje Srbije naredbom privatnim kompanijama iz njihovih država da se povuku iz Srbije, bez obzira na njihov poslovni interes da rade u Srbiji, nije isključeno ni bombardovanje, pošto su taj prag već prešli, znaju da su jači i da im to dobro ide.
Povrh svega rešavaš sveCka pitanja i sveCku ekonomiju

Svetsko pitanje je srpski nacionalni interes?

Ajd bre budalo, ne lupaj baš tolike gluposti.
Drug Putin je jasno i glasno rekao da ako može Kosovo može i Donbas


A ne bi smeo da se poziva na njihove odluke i da im trlja nos njima?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:56 26.01.2024

Re: novo

Kako ono bese: sto se trpas u razgovor? Zajebavam se, slobodno se mesaj.

Podsetiću vas da ste vi oni koji tvrde da je vaša država činila zločin, radeći sve ono što Ukrajina radi a što vi nazivate legitimnim akcijama gušenja pobune i odbranom suvereniteta.


A ko kaze da Ukrajina ne cini zlocine? Koliko ja pratim do sada je ovde samo negirano da Rusija cini zlocine.


Ako vama nije jasno da strana koja proganja šesnaestogodišnju devojčicu zbog toga što je na sportskom nadmetanju pružila ruku drugoj šesnaestogodišnjoj devojčici klizi u fašizam, onda ne znam kako slikovitije da vam to čovek objasni.


Kod Ukrajinaca je sve odmah fasizam, a kad ti Rusi oduzmu dete jer je nacrtalo crtez protiv rata pa te zbog toga spakuju u kaznenu koloniju negde u artickoj oblasti je sta?

Koliko ja dobijam informacije iz Ukrajine oni tamo imaju zestoku renesansu nacionalizma. Ali, da parafraziram Pajica, pa to vama nacionalistima valjda ne bi trebalo da smeta nego nama libtardima.


gedza.73 gedza.73 13:49 26.01.2024

Re: novo

gvozden1
O tome treba Srbija da razmišlja, ne Orban.
Ako Srbija kaže da hoće u EU, a Orban je u tome podrži i kaže, primajte je sad, da li je to saveznik Srbije?

Sav si kao Jelenče Vilotić iz Radovana III sa 'upadljivo mršav i debeo, kontroverzna ličnost'
Jelenče: Najstariji brat. Gvozden.
Stanislav: Nije najstariji Gvozden! Najstariji je Mihajlo.
Jelenče: Pa jeste. Nisam rekao da nije.
Stanislav: Kako onda Gvozden kad je Mihajlo?
Jelenče: Mihajlo mu je pravo ime, a tepamo mu Gvozden. Dok je bio mali zvali smo ga Jelisaveta. Imao je kosu do ramena, sa loknicama





maksa83 maksa83 13:51 26.01.2024

Re: novo

Inače, pre par dana vladajuća koalicija na nivou BiH, dakle stranke koje reprezentuju izbornu volju sva tri naroda u BiH, je u Laktašima postigla načelni sporazum o promeni izbornog zakona u BiH, a onda je usledilo saopštenje iz američke ambasade da oni tim dogovorom nisu zadovoljni.

Ja koliko sam gledao u filmovima kada Amerikanci nisu zadovoljni nečim onda oni pišu svom Senatoru, a imaš i ti Senatora pa šta znam, možda čita. Ja da imam takvog Senatora pisao bih mu NON STOP.

gedza.73 gedza.73 13:57 26.01.2024

Re: novo

predatortz
Mislim da je to planeti daleko manji problem od činjenice da Amerika na spoljnom planu decenijama izvozi genocide, napada suverene države

Ogromana većina na blogu je osuđivala američku spoljnu politiku. Sad odjednom se opravdava ruska. Malo čudno al ajde.
ili ih uvlači u ratove za njihov interes poput ovog u Ukrajini

Ukrajinci su suvereno hteli u EU i NATO, Rusija ih napala.
Da li Americi ide rat u prilog? Da. Da li su kod nas tvrdili da Rusija pobeđuje u tom ratu? Da. U čemu je onda problem ako sve teče po Putinovom planu.
a na unutrašnjem prži ljude strujom ili ih guši azotom.

Ponekad sam bio na granici oko smrtne kazne ali vremenom prevagnulo protiv.
U Rusiji inače ne koriste struju i azot nego promaju, otrove i mokre stepenice.

Nekako uvek ostaje bez odgovora pitanje da li su Srbi toliko glup narod da biraju tu i takvu Ameriku evo više od sto godina kao krajnju destinaciju za sebe i svoje potomke a da je rusko carstvo mesto za Srbe na nivou statističke greške.


gvozden1 gvozden1 14:04 26.01.2024

Re: novo


Sav si kao Jelenče Vilotić iz Radovana III sa 'upadljivo mršav i debeo, kontroverzna ličnost'

Pokušao sam, iako sam znao da ne možeš da razumeš.
Kapacitet razumevanja, znaš.
gedza.73 gedza.73 14:06 26.01.2024

Re: novo

Pokušao sam, iako sam znao da ne možeš da razumeš.

Nije nama niščima dato da imaju tvoju širinu.
Kapacitet razumevanja

Ti si tvoj kapacitet razgazio do maksimalnih granica. Toliko da si prešao onu tanku liniju.
gvozden1 gvozden1 14:06 26.01.2024

Re: novo


Ukrajinci su suvereno hteli u EU i NATO,

Koji Ukrajinci, oni pre ili oni posle Majdana?

Oni pre se ne računaju, jer nisu po volji Amerike.
gvozden1 gvozden1 14:07 26.01.2024

Re: novo

Nije nama niščima dato da imaju tvoju širinu.

Konačno.

freehand freehand 14:17 26.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Ja mislim da bajden treba da zaustavi agresiju na Rusiju. Odnosno, taj neko ko u SAD odlučuje o stvarima, pošto zombi sigurno nije taj.


Znaci nema ruske agresije na Ukrajinu? Ruski tenkovi koji su usli u Ukrajinu su radili sta?

Ovo za americku agresiju je valjda na onaj deo sto je Rusija anektirala a ti priznao.


Tako je. Ja sam više pseudolevičar.


Pardon: Prosto je neverovatno kako u svakom pseudolevičaru čuči mali rasistia i nacista.

Da si petak na malom odmoru sa ovim bulšitom bio bi glavni baja u društvu. Al nisi, jebiga, pa je tupavo.


Zato je tu pravednik-baja koji veruje da kad zatvori oci onda ne postoji ono sto ne zeli da vidi i koji voli da ispituje a kad se njemu postavi konkretno pitanje onda vrda.

Sta smo imali do sad od objektivnih ociglednosti?
Putin nije izvrsio agresiju na Ukrajinu.
Amerikanci su izvrsili agresiju na Rusiju.
Ukrajinu vode neonacisti.
Poginuli ukrajinski civili su zapravo ukrajinski i francuski vojnici.
Rusi ne gadjaju namerno i ciljano civile a oni sto su poginuli to im je jer su se u tim zgradama krili ukrajinski vojnici. Kod Ukrajinaca sve obrnuto.

Uzivaj na velikom odmoru. Zasluzio si.



Četvrtak, preterao sam sa tim petakom.
jovilim_e jovilim_e 14:26 26.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
i vratio se sa pitanjem zasto je Putin u Srbiji tako popularan. Onda je meni postalo neprijatno da pricam.

Pa da, stvarno je neprijatno reći da je NATO bombardovao Srbiju.

Pa nije

Gvozdene!
Nahbaršaft je sve bolji. Prevućemo ga mi na našu stranu, kad tad.
jovilim_e jovilim_e 14:32 26.01.2024

Re: novo

emilia

...
Ne brini ti za Izraelce, Jevreje generalno, preživeli su oni mnogo gore pomnoženo sa nekoliko hiljada.

Saglasan!
jovilim_e jovilim_e 14:40 26.01.2024

Re: novo

gedza.73
predatortz
Mislim da je to planeti daleko manji problem od činjenice da Amerika na spoljnom planu decenijama izvozi genocide, napada suverene države

Ogromana većina na blogu je osuđivala američku spoljnu politiku. Sad odjednom se opravdava ruska. Malo čudno al ajde.
...

Na primer?
milisav68 milisav68 14:55 26.01.2024

Re: novo

Neues aus der Nachbarschaft
A mozemo i da se pravimo blesavi i glumimo da se nismo zeznuli i izabrali pogresnu opciju odnosno da na vreme nismo izabrali opciju koja ide nama u korist.

Pogrešnu opciju smo odabrali 1991. kada smo podržali puč u Moskvi i to kao savezna država Jugoslavija kojoj je glavni grad bio Beograd (što nije nebitno za priču).I to smo platili, zaključno sa tim kada su onog našeg odvukli za uvo u Dejton.

A to je rešeno tako što je tumačen Ustav SFRJ iz 1974. godine, gde republike imaju pravo na samoopredeljenje - a ne narodi.U prevodu, nema menjanja republičkih granica, i svako ko se tome protivi biće kažnjen, pozivajući se na međunarodno pravo, na kome su insistirale baš te tzv uređene zemlje zapada.

I to je ok.

Šta se dalje dešavalo.Albanski narko kartel organizuje terorističke grupe pod imenom UČK, i ta organizacija se na svetskom nivou vodi kao teroristička, dok ogroman novac od posla nije stigao do američkog kongresa i vrha vlasti USA i EU, i odjednom postali borci za slobodu.

Šta je tu Srbija trebala da uradi, koju stranu da bira, da postane veći narko kartel od albanskog?

Pravo da ti kažem, ja bih tu imao neprijatnost, kao što ovih dana imaju normalni državljani Kosova, jer čim su dobili vize od nove godine, njih preko 600.000 je napustilo tu teritoriju, i to uglavnom mlađi ljudi do 35 godina starosti.
Pa sad 'kaznjavamo' Zapad i dalje birajuci pogresnu opciju.

Ček sad.Koju opciju mi treba da podržimo?

Nema menjanja granica - Ukrajina je suverena država i Rusija je agresor, onda je Srbija suverena država i Kosovo je u sastavu Srbije.

Rusi u Ukrajini imaju pravo na samoopredeljenje, i to su borci za slobodu, pa ih treba podržati.

Ili jebeš međunarodno pravo, stani uz najvećeg bandita koji se ne drži zakona kao pijan plota.

Mislim, pitanje je retoričko, pošto smo mi pod okupacijom zapada još od petog oktobra, i služimo kao neki primer kako prolaze neposlušni (kao i neki proxy za mutne poslove).

Ako misliš da sam zalutao u neke "teorije zavere", onda mi odgovori zašto "trpe" diktatora i žmure na krađu izbora.
maksa83 maksa83 15:08 26.01.2024

Re: novo

Šta se dalje dešavalo.Albanski narko kartel organizuje terorističke grupe pod imenom UČK, i ta organizacija se na svetskom nivou vodi kao teroristička, dok ogroman novac od posla nije stigao do američkog kongresa i vrha vlasti USA i EU, i odjednom postali borci za slobodu.

Ovde grešiš, to lobiranje traje od minimum vrlo ranih sedamdesetih.

P.S. Pedesedmi put - Džo Bajden je kao mlad senator (eto, i on je počeo kao naš Senator Vulin, ovde ga pominjemo samo da trigerujemo klonove) sedamdesetih boravio na Kosovu i toga se prisećao sad kad je poslednji put bio tamo, kaže da je prijatno iznenađen koliko se Kosovo od tad razvilo.
freehand freehand 15:13 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Šta se dalje dešavalo.Albanski narko kartel organizuje terorističke grupe pod imenom UČK, i ta organizacija se na svetskom nivou vodi kao teroristička, dok ogroman novac od posla nije stigao do američkog kongresa i vrha vlasti USA i EU, i odjednom postali borci za slobodu.

Ovde grešiš, to lobiranje traje od minimum vrlo ranih sedamdesetih.

P.S. Pedesedmi put - Džo Bajden je kao mlad senator (eto, i on je počeo kao naš Senator Vulin, ovde ga pominjemo samo da trigerujemo klonove) sedamdesetih boravio na Kosovu i toga se prisećao sad kad je poslednji put bio tamo, kaže da je prijatno iznenađen koliko se Kosovo od tad razvilo.

a onda i vlada u egzilu Bujara Bukošija, se sedištem u - Švajcarskoj.
milisav68 milisav68 15:48 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Ovde grešiš, to lobiranje traje od minimum vrlo ranih sedamdesetih.

Ma ne grešim, nije Bajden jedini senator koji je bio dole, nego su se posle Dejtona složile kockice.

Mislim, ne baš tada konkretno, nego se to "pakovalo", pa je kulminacija bila sa oružanom pobunom protiv Salija Beriše, koji je (između ostalog) uhapsio Adema Jašarija još 1993.

Iste godine je bio sastanak albanskih nacionalnih militantnih vođa u Arau u Švajcarskoj, gde su odlučili da ne idu putem IRA, ETA, nego da nađu neki drugi put, pa se (između ostalih) i Jašari "ućutao".Do 1998.
maksa83 maksa83 15:51 26.01.2024

Re: novo

Mislim, pitanje je retoričko, pošto smo mi pod okupacijom zapada još od petog oktobra, i služimo kao neki primer kako prolaze neposlušni (kao i neki proxy za mutne poslove).

U mutnim poslovima su ti ovde regionalni trgovci drogom i arapski šeici, a ako si od petog oktobra "pod okupacijom zapada" svakako nisi od kad je kartel došao na vlast, a pogotovo ne možeš da pričaš da si pod okupacijom zapada u situaciji kada ti se rotirajući ministar vojske/dba/policije koji neskriveno raportira Moskvi i potpisuje saveze za borbu protiv plišanih revolucija sa Rusijama i drugim Belorusijama svađa preko tabloida sa američkim ambasadorom.

Ako misliš da sam zalutao u neke "teorije zavere", onda mi odgovori zašto "trpe" diktatora i žmure na krađu izbora.

Morate da se dogovorite je l' trpe diktatora i žmure na krađu izbora ili se ne mešaju u unutrašnje stvari (kao Braća). Evo ne trpe diktatora i pokazaće prstom na najflagrantniju krađu izbora do sada (od kad je kartel na vlasti) doneće neku rezoluciju a to će onda da bude - šta? Naravno mešanje u naše unutršnje stvari i "ucenjivanje Vučića".

Ne može se pobediti.
gvozden1 gvozden1 15:55 26.01.2024

Re: novo

Evo ne trpe diktatora i pokazaće prstom na najflagrantniju krađu izbora do sada

Ono gde na adresi vodovoda stanuje preko 200 birača:)


Gledam vas, pa mi žao na šta vas navlače, a vi gutate do krajnika.
maksa83 maksa83 16:02 26.01.2024

Re: novo

Gledam vas, pa mi žao na šta vas navlače, a vi gutate do krajnika.

Eto, homoerotske fiksacije, a ovamo šatro kuka da sklanjam slike istopolne nežnosti jer ga uznemiruju.
gvozden1 gvozden1 16:06 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Gledam vas, pa mi žao na šta vas navlače, a vi gutate do krajnika.

Eto, homoerotske fiksacije, a ovamo šatro kuka da sklanjam slike istopolne nežnosti jer ga uznemiruju.

I šta bi sa adresom vodovoda, naselio Vučić Bosance da dobije izbore?

maksa83 maksa83 16:09 26.01.2024

Re: novo

I šta bi sa adresom vodovoda, naselio Vučić Bosance da dobije izbore?

Glupo je da ti ja to pričam ali ne smeš da držiš te glifosate u kući sa ostalim namirnicama.
freehand freehand 16:11 26.01.2024

Re: novo

Do 1998.

Prvo pojavljivanje UČK u uniformama je bilo '96 na sahrani jednog od terorista ako se ja dobro sećam.
'98 su zauzeli pola Kosova a kad su vojska i policija krenule u ozbiljnu kontraofanzivu Amerikanci su rekli "Ne na goloruki narod".
freehand freehand 16:17 26.01.2024

Re: novo

a ako si od petog oktobra "pod okupacijom zapada"

Nisi, to je najveći problem sa Zapadom. Da ni Đinđić,ni Koštunica, ni Tadić nisu bili petokolonaši koji su bili spremni da interese Zapada (SAD, Britanije i Nemačke pre svega) stave iznad interesa sopstvene države.
Što se tiče Vulina kao nekakvog dokaza ja bih pre gledao Jovicu Stanišića i Momčila Perišića, nekako su mi oni zgodniji primer.

Morate da se dogovorite je l' trpe diktatora i žmure na krađu izbora ili se ne mešaju u unutrašnje stvari (kao Braća).

Ja bih opet nekako odslušao Zorana Đinđića u onom poslednjem intervjuu u kome mnogo i jako govori o "prijateljima" i svojim ministrima koji trče u strane ambasade.
Što se konkretnih izbora tiče preporučujem ti da pogledaš izjave i stavove ambasadora Hila i gospodina Bilčika o rezultatima.
Da se ne vraćamo sad na ono besramno ruganje prijatelja iz EU sa razbijanjem bojkota onomad

P.S. Podseti me, molim te koliko je Rusa bilo u Nikolićevom i Vučićevom štabu onomad, 2012. i koliko među Vučićevim savetnicima do danas?

gedza.73 gedza.73 16:21 26.01.2024

Re: novo

jovilim_e
Na primer?

Na primer ne sećam se da je bilo ko podržao Amerikance što su zbog biolaboratorije u kojoj su se pravili otrovi isključivo za anglosaksonski gen bombardovali <upišipoželjidržavi>.

Čarli šta misliš o ljudima koji su se upecali na priču o biološkim laboratorijama u Ukrajini gde se izučavao slovenski gen kako bi se stovrio otrov koji deluje na njega što bi ubrzalo proces do stvaranja Zlatne milijarde.

A slovenski gen se razvuk'o od te iste Ukrajine do Amerike.
maksa83 maksa83 16:21 26.01.2024

Re: novo

Što se konkretnih izbora tiče preporučujem ti da pogledaš izjave i stavove ambasadora Hila i gospodina Bilčika o rezultatima.

Bilčik je morao malo da presaldumi.



Ali ozbiljno - kako razlikujemo "neignorisanje izborne krađe" i "mešanje u unutrašnje stvari zemlje"?
gedza.73 gedza.73 16:25 26.01.2024

Re: novo

milisav68
Mislim, pitanje je retoričko, pošto smo mi pod okupacijom zapada još od petog oktobra

Od pre. Lično ja video kako britanski obaveštajci prerušeni u Srbe glasaju za Slobodana Miloševića i JUL. Na sto metara od biračkih mesta početkom devedesetih su Francuzi ubeđivali Srbe kako ne trebaju da glasaju z aprozapadnu, izdajničku, petokolonašku opoziciju nego za komuniste.

Šta nam radeeee!
maksa83 maksa83 16:25 26.01.2024

Re: novo

P.S. Podseti me, molim te koliko je Rusa bilo u Nikolićevom i Vučićevom štabu onomad, 2012. i koliko među Vučićevim savetnicima do danas?

Je l' ti stvarno ne znaš šta su ti "Vučićevi savetnici?". To su manje ili više renomirani pajaci plaćeni da mu peru imidž i promovišu njega ličnokao bitnu facu, tj. "legitimizuju ga", od tapšanja Klintona preko Šredera i Đulijanija i (jebote) Grenela pa evo i heroja moje mladosti nesretnog Voznijaka Srbina.
freehand freehand 16:25 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Što se konkretnih izbora tiče preporučujem ti da pogledaš izjave i stavove ambasadora Hila i gospodina Bilčika o rezultatima.

Bilčik je morao malo da presaldumi.



Ali ozbiljno - kako razlikujemo "neignorisanje izborne krađe" i "mešanje u unutrašnje stvari zemlje"?
Pa preporučio sam ti Đinđića kao izvor, pokušaj.
gedza.73 gedza.73 16:27 26.01.2024

Re: novo

gvozden1
Koji Ukrajinci, oni pre ili oni posle Majdana?
Oni pre se ne računaju, jer nisu po volji Amerike.

U koje se Srbe računaš? One pre Majdana 5. oktobra ili Majdana 9. marta?
freehand freehand 16:27 26.01.2024

Re: novo

maksa83
P.S. Podseti me, molim te koliko je Rusa bilo u Nikolićevom i Vučićevom štabu onomad, 2012. i koliko među Vučićevim savetnicima do danas?

Je l' ti stvarno ne znaš šta su ti "Vučićevi savetnici?". To su manje ili više renomirani pajaci plaćeni da mu peru imidž i promovišu njega ličnokao bitnu facu, tj. "legitimizuju ga", od tapšanja Klintona preko Šredera i Grenela pa evo i heroja moje mladosti nesretnog Voznijaka Srbina.
Da, važi. Naročito Toni Bler i Montgomeri. Pajaci, maj es.
maksa83 maksa83 16:29 26.01.2024

Re: novo

Da, važi. Naročito Toni Bler i Montgomeri. Pajaci, maj es.

Ovaj Toni Bler?

Ili ovaj Toni Bler?

Hoćeš još Tonija Blerova da ti nađem?
gedza.73 gedza.73 16:30 26.01.2024

Re: novo

freehand
onda i vlada u egzilu Bujara Bukošija, se sedištem u - Švajcarskoj.

Videće oni kad pobedi naša Sberbank sa sedištem u Moskvi.
freehand freehand 16:32 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Da, važi. Naročito Toni Bler i Montgomeri. Pajaci, maj es.

Ovaj Toni Bler?

Ili ovaj Toni Bler?

Hoćeš još Tonija Blerova da ti nađem?
To što je on zlo uopšte ne znači da je bez uticaja. čak i ako ga nađeš u Burizmi.
maksa83 maksa83 16:51 26.01.2024

Re: novo

To što je on zlo uopšte ne znači da je bez uticaja. čak i ako ga nađeš u Burizmi.

Ma ne radi se o tome da li je zlo tip je svakako toksična slina nego o prirodi njegovog angažmana. To je lobista - čovek kome platiš (ili mu neko plati) da ti obezbedi prolaz do A, povežete sa B i ima mehanizme i zna ljude da podmaže taj-i-taj dil, ako treba slika se sa Perom Ložačem da Pera Ložač izgleda važno jer se sa njim slika Toni Bler, itd. Svakako ti ne treba pablik fejsing pajac Toni Bler da upavljaš nečijom državom i odlukama, to možeš sasvim lepo bez njega.
milisav68 milisav68 16:56 26.01.2024

Re: novo

maksa83
U mutnim poslovima su ti ovde regionalni trgovci drogom i arapski šeici

I neke štamparije udžbenika, ali ne moramo sad da grebemo prašinu sa ogledala, jer ovde generalno nema para, pa su i ekipe koje operišu nižeg ranga.
a pogotovo ne možeš da pričaš da si pod okupacijom zapada u situaciji kada ti se rotirajući ministar vojske/dba/policije koji neskriveno raportira Moskvi i potpisuje saveze za borbu protiv plišanih revolucija sa Rusijama i drugim Belorusijama svađa preko tabloida sa američkim ambasadorom.

I onda autentični srpski domaćin čitajući te tablode pljune i kaže - Uu al im je reko, a ambasador Hil gleda u zemlju i ćuti.

A na Kosovu ukinut dinar i tablice i svašta nešto što je zvanično postojalo pre 2012. pre Briselskog, Ohridskog i ostalih "sporazuma".

Al jebeš Kosovo, kada tu u generštabu sede NATO oficiri, i kada imaš više lovaca nego vojske, pa ti rudnik Litijuma dođe pred kuću (mrzi me da kucam i da ubacujem u priču proizvodnju hrane).
Morate da se dogovorite je l' trpe diktatora i žmure na krađu izbora ili se ne mešaju u unutrašnje stvari (kao Braća).

Pa braća nisu svetionik slobode kao oni.
Evo ne trpe diktatora i pokazaće prstom na najflagrantniju krađu izbora do sada

Kada, jedan dan od nedelje, možda u utorak.

Ili hoćeš da kažeš da su svi ostali izbori od 2012. do sada bili regularni?
milisav68 milisav68 17:07 26.01.2024

Re: novo

freehand
Nisi, to je najveći problem sa Zapadom. Da ni Đinđić,ni Koštunica, ni Tadić nisu bili petokolonaši koji su bili spremni da interese Zapada (SAD, Britanije i Nemačke pre svega) stave iznad interesa sopstvene države.

Samo da pojasnim.Oni nisu bili "petokolonaši", ali nisu ni imali kontrolu nad onim šta se dešavalo u zemlji.Suštinska vlast tada (a i sada) je bila u rukama G-17.
gvozden1 gvozden1 17:10 26.01.2024

Re: novo

Glupo je da ti ja to pričam

Pa u pravu si, bilo bi glupo.
Ti si poslednji koji bi o tome trebalo da priča, jer si se baš istakao sa tim adresama i stotinama birača prijavljenih na njima.

Čak mislim da si i ovaj konkretan primer navodio.
gvozden1 gvozden1 17:15 26.01.2024

Re: novo

U koje se Srbe računaš? One pre

Ma ja ostavljam drugima da me svrstavaju, nego ovo o Ukrajincima i njihovih želji, prvo su želeli nešto, a onda došla ona riba Nuland, i oni počeli da žele nešto drugo.

Pa te pitam, koje Ukrajince zoveš Ukrajincima, one od pre, ili one od posle posete Nuladnove?
maksa83 maksa83 17:17 26.01.2024

Re: novo

I neke štamparije udžbenika, ali ne moramo sad da grebemo prašinu sa ogledala, jer ovde generalno nema para, pa su i ekipe koje operišu nižeg ranga.

Uzapćenje i "liberalizacija" tržišta udžbenika nisu mutne radnje nego vrhunska veleizdaja (sa nekom korupcijom sigurno) od strane prethodnog režima, ajde da kažemo da možda nisi mogao da izbegneš da pokloniš NIS Rusima, to su opasne igre gde se gube glave (to ko ne ume da leti kad se saplete kroz prozor, ko ume da leti boli ga uvo), ali SVAKAKO nisi morao da daš nekim Nemcima da svake godine deru i taslače sve roditelje sve dece u svim školama u Srbiji.

To je nepoštena štetna javna radnja, a mutna radnja je kad se pojavi neki Šeik i niču neke zgrade na zemljištu dobijenom hajdučkom noćnom otimačinom u kojoj učestvuje policija nejavljanjem na telefon i kad se 80% stanova u gradu prodaje za keš neznanog porekla domaćima i strancima.

Ili hoćeš da kažeš da su svi ostali izbori od 2012. do sada bili regularni?

Prve "seobe glasača" su zabeležene 2016, ali je skala izgleda bila mala, za današnje pojmove. Možete na Internetu naći i (ha zarez ha znak uzvika) Gordanu Čomić kako se vajka oko toga, ali neregularnost izbora se ne dešava samo na dan izbora, nadam se da to ne moram da elaboriram.
maksa83 maksa83 17:20 26.01.2024

Re: novo

Ti si poslednji koji bi o tome trebalo da priča, jer si se baš istakao sa tim adresama i stotinama birača prijavljenih na njima.

Misliš na ovo?
gedza.73 gedza.73 17:25 26.01.2024

Re: novo

gvozden1
Pa te pitam, koje Ukrajince zoveš Ukrajincima, one od pre, ili one od posle posete Nuladnove?

Da su Ukrajinci imali Veljka Kadijevića, rusku podršku i tenkove kao mi danas bi živeli u svili i kadifi. Ovako je ruska vojska primorana da im vraća i obnavlja spomenike drugu Lenjinu.
jovilim_e jovilim_e 17:28 26.01.2024

Re: novo

gedza.73
jovilim_e
Na primer?

Na primer ne sećam se da je bilo ko podržao Amerikance što su zbog biolaboratorije u kojoj su se pravili otrovi isključivo za anglosaksonski gen bombardovali .

Čarli šta misliš o ljudima koji su se upecali na priču o biološkim laboratorijama u Ukrajini gde se izučavao slovenski gen kako bi se stovrio otrov koji deluje na njega što bi ubrzalo proces do stvaranja Zlatne milijarde.

A slovenski gen se razvuk'o od te iste Ukrajine do Amerike.

Mislim da su to budale kojih imaš (određeni procenat) u svakom društvu, pa i našem.
Ti su ljudi budale i njima nema pomoći.
Ali od njih ništa ni ne zavisi.
Ono što meni nije jasno je, da ponovim, da ozbiljni ljudi to čitaju, gledaju, slušaju i prepričavaju sve govoreći kako su ti drugi glupi.
gvozden1 gvozden1 17:32 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Ti si poslednji koji bi o tome trebalo da priča, jer si se baš istakao sa tim adresama i stotinama birača prijavljenih na njima.

Misliš na ovo?

Jao zeznuo si me sad, kliknuo sam jebote!

Ma nisam, nemoj da se ložiš, ne klikćem na te tvoje gluposti.

Nego, sećaš li se udica koje si halapljivo gutao?

Skoro je to bilo, moraš da se sećaš.

Ili ti više odgovara da zaboraviš?
gvozden1 gvozden1 17:34 26.01.2024

Re: novo

gedza.73
gvozden1
Pa te pitam, koje Ukrajince zoveš Ukrajincima, one od pre, ili one od posle posete Nuladnove?

Da su Ukrajinci imali Veljka Kadijevića, rusku podršku i tenkove kao mi danas bi živeli u svili i kadifi. Ovako je ruska vojska primorana da im vraća i obnavlja spomenike drugu Lenjinu.

Jednima da, drugima ne, pa na koje misliš?
gedza.73 gedza.73 17:37 26.01.2024

Re: novo

Mislim da su to budale kojih imaš (određeni procenat) u svakom društvu, pa i našem.

pet posto na izborima nije malo. i nemoj srpske birače nazivati budalama. to su ljudi koji znaju jasno da sagledaju situaciju i na osnovu tačnih i istinitih predočenih im podataka donesu pravu odluku
Ali od njih ništa ni ne zavisi.

zavisi, zavisi
Ono što meni nije jasno je, da ponovim, da ozbiljni ljudi to čitaju, gledaju, slušaju i prepričavaju sve govoreći kako su ti drugi glupi.

ne čitaš blogove i komentare?
jovilim_e jovilim_e 17:41 26.01.2024

Re: novo

maksa83

...


Ali ozbiljno - kako razlikujemo "neignorisanje izborne krađe" i "mešanje u unutrašnje stvari zemlje"?

Meni je ova boldovana sintagma teška idiotarija zaostala iz prethodno ne-informatičkog dvadesetog veka.
Šta to uopšte znači?
Pa šta ako se neko meša u naše unutrašnje stvari?
Zašto da se ne meša?
Zašto to mešanje u 'unutrašnje' stvari ti iz te unutrašnosti ne bi pretvorili u svoju prednost?
Budimo malo aikido stratezi.
Jebeš 'mešanje u unutrašnje stvari' neke zemlje kada se sada, za, najduže dan, zna kada je neko prdnuo, a kamoli šta drugo.
To su arhaične floskule koje služe samo kao alibi za nečiju nesposobnost, odnosno, nesposobnost onih koji se žale da im se neko 'meša u unutrašnje stvari'.
I da zaključim, po četvrti puta - predlažem da se pod hitno javimo, još pre izbora u USA, na šalter kod njih i zahtevamo energično i neodložno učlanjenje u USA federaciju kao 51. američka država.
I onda nas bole kita za sve.
Kako je to nekada (valjda i sada, pošto to slabo pratim) pevao Mitar Mirić - ne može nam niko ništa.
Ja hoću u USA, jebe mi se za EU.
Ja sam odrastao na Vajat Erpu i Dok Holideju, kao i na 'Doživljajima Haklberi Fina', pre svega, te 'Doživljajima Toma Sojera'.
Dakle, uskliknimo s ljubavlju svetitelju Savi i Braći Rusima, a držimo se braće Amera.
A pored toga, bićemo sigurni da nas USA (više) neće bombardovati.
Jer koliko znam, još uvek nisu bombardovali ni jednu svoju saveznu državu.
gedza.73 gedza.73 17:42 26.01.2024

Re: novo

gvozden1
Jednima da, drugima ne, pa na koje misliš?

Mislim na Srbe i Srbiju. Koliko vidim drago ti je što četnici i izdajnici nisu uspeli u svojoj zloj nameri da 9. marta izvedu Majdan.
Ti četnički nacisti i petokolonaši nisu Srbi nego na sreću poražene snage haosa i bezumlja.

Pobedili su pravi Srbi


maksa83 maksa83 17:45 26.01.2024

Re: novo

Nego, sećaš li se udica koje si halapljivo gutao?

Skoro je to bilo, moraš da se sećaš.

Ili ti više odgovara da zaboraviš?

Prvo - stojim iza svake stvari koje sam o tome napisao i iza svake slike i linka koje sam zalepio. A na koje ti nisi kliknuo jer te "moji izvori ne zanimaju".

Pod dva, već sam ti objasnio ali si izgleda tup pa ću morati još jednom, nije problem - iluzorno je da pokušavaš da me uvučeš u tvoj tip "diskusije". Ispostavilo se (kroz stotine kilobajta) da si nedostojan tuđeg vremena, da izvrćeš, lažeš, pišeš potpune budalaštine ne bi li kaši govana koju imaš u glavi dao privid koherentne misli. Toj stvari kraja nema. Ne očekuj da te tretiram kao ozbiljnog sagovornika, ti si za mene dileja sa viškom vremena i manjkom skrupula, to je slika koju si stvorio i adekvatan tretman koji si velikim ličnim trudom i zalaganjem zaradio. Sad si što kažu - voljno. (Može i - piškaj se.)

jovilim_e jovilim_e 17:50 26.01.2024

Re: novo

gedza.73
Mislim da su to budale kojih imaš (određeni procenat) u svakom društvu, pa i našem.

pet posto na izborima nije malo. i nemoj srpske birače nazivati budalama. to su ljudi koji znaju jasno da sagledaju situaciju i na osnovu tačnih i istinitih predočenih im podataka donesu pravu odluku
...

Mislim da ne bi bilo loše da budeš malo koncizniji kada mi ukazuješ na boldovano.
Jer ja to nisam rekao, niti mislio.
Ja sam rekao to za one ljude za koje si me pitao.
A tvoje pitanje se nije odnosilo na srpske birače.
jovilim_e jovilim_e 18:00 26.01.2024

Re: novo

maksa83
Nego, sećaš li se udica koje si halapljivo gutao?

Skoro je to bilo, moraš da se sećaš.

Ili ti više odgovara da zaboraviš?

Prvo - stojim iza svake stvari koje sam o tome napisao i iza svake slike i linka koje sam zalepio. A na koje ti nisi kliknuo jer te "moji izvori ne zanimaju".

Pod dva, već sam ti objasnio ali si izgleda tup pa ću morati još jednom, nije problem - iluzorno je da pokušavaš da me uvučeš u tvoj tip "diskusije". Ispostavilo se (kroz stotine kilobajta) da si nedostojan tuđeg vremena, da izvrćeš, lažeš, pišeš potpune budalaštine ne bi li kaši govana koju imaš u glavi dao privid koherentne misli. Toj stvari kraja nema. Ne očekuj da te tretiram kao ozbiljnog sagovornika, ti si za mene dileja sa viškom vremena i manjkom skrupula, to je slika koju si stvorio i adekvatan tretman koji si velikim ličnim trudom i zalaganjem zaradio. Sad si što kažu - voljno. (Može i - piškaj se.)


Nisi u pravu!
Gvozden je ozbiljan bloger koji se dosledno (što bi ti rekao, koherentno, a ja bih rekao i izomorfno i izotropno) bori za svoje stavove ne vređajući druge (na primer, kao što si ti ovim postom izvređao njega).
milisav68 milisav68 18:02 26.01.2024

Re: novo

maksa83
ali SVAKAKO nisi morao da daš nekim Nemcima da svake godine deru i taslače sve roditelje sve dece u svim školama u Srbiji.

A šta te sprečava da im to sada oduzmeš?

To što pričaš su nijanse, ali je suština da si pod okupacijom kao Nemačka 1945. i da su podeljene zone i interesovanja.

Najveći izvoznici u EU su kineske firme (bio i famozni NIS dok nije počeo sukob u Ukrajini).
Prve "seobe glasača" su zabeležene 2016, ali je skala izgleda bila mala, za današnje pojmove.

Pa nije to je jedini način za krađu, a i nisu to prve "seobe glasača", nego je sad najveći spin oko toga, jer se privodi kraju predaja Kosova.
maksa83 maksa83 18:03 26.01.2024

Re: novo

Budimo malo aikido stratezi.

Eno ti pun jućub nokautiranih aikido stratega i taktičara u sudaru sa realnošću boksa.

Kako ono kažu - brodovi nasukani na obali su svetionik onima na moru.
maksa83 maksa83 18:09 26.01.2024

Re: novo

Gvozden je ozbiljan bloger

Siguran sam da mu tvoja podrška znači, i naravno da ću u skladu sa tvojim viđenjem koliko odmah rektifikovati moje, pre svega zato što verujem u tvoju do sada puno puta pokazanu nepristrasnu i objektivnu procenu karaktera. Sigurica - ko kec na Porto.
docsumann docsumann 18:12 26.01.2024

Re: novo

Ono što meni nije jasno je, da ponovim, da ozbiljni ljudi to čitaju, gledaju, slušaju i prepričavaju sve govoreći kako su ti drugi glupi.


meni, s fenomenološke strane, interesantna pojava kao blogeri sve češće jedni drugima ukazuju na limitirane kognitivne sposobnosti, što ih čini intelektualno obogaljenim i nedoraslim za teme koje se tu obrađuju
maksa83 maksa83 18:16 26.01.2024

Re: novo

A šta te sprečava da im to sada oduzmeš?

Mene trenutno u tome sprečava poverenje naroda u Aleksandra Vučića.

A šta njega sprečava to moraš njega da pitaš.

Pa nije to je jedini način za krađu, a i nisu to prve "seobe glasača", nego je sad najveći spin oko toga, jer se privodi kraju predaja Kosova.

Ne možemo da razgovaramo o tome dok ti to zoveš "spin" i dovodiš u sumnju da se to desilo.

Evo ja kažem da em nije spin, em su razmere toga veće nego ikad. Ako tvrdiš suprotno odgovori mi (suvislo, pliz) na jedno jedino pitanje - zašto su, prvi put od uvođenja višestranačja u Srbiji, organizovani polovični lokalni izbori?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana