Društvo| Hronika| Jubileji| Moj grad| Obrazovanje

Divan Dan

maksa83 RSS / 05.03.2024. u 20:15

 

Ko bi da čestita Predsedniku rođendan može da ode da se potpiše na čestitku prekoputa OŠ Vladislav Ribnikar.

nGJlCnT.jpg 

 



Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

michiganac michiganac 21:13 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Problem sa nacionalnim mitovima ovde (dodajem - i danas) je što su lepak za budale i oruđe govnara.


Baska tako, parafrazirajuci Disa - nabujali (s̶l̶j̶a̶m̶) krvolocni vukovi sa pilecim mozgom, uprljani i (o̶p̶e̶l̶o̶ ̶i̶ ̶krst̶e̶n̶j̶e̶) mitovi .

Onomad su se jos najveci zlotvori XX vijeka lozili na vukove, baska je prikazano u onom ostvarenju Atoma Egojana.. (4:05)



A lozili su se i na mitsku licnost Arminiusa a.k.a Hermana, kao ovi danas na Dusana imperatora ili pak Stefana Nemanju kog onako nagrdise dole kod ex zeljeznicke.

Srbija sa ovim olosem na vlasti zivi nekakvu mutant-grotesku (blago receno) puzajuceg fasizma.

Jezivo cudovisno je koliko je doticni 'copor' zglajzao, koji ni iz svoje istorije ne zna da uci (niti je ucio), a kamoli ce iz tudje, pa jos onih koji su mu toliko zla nanijeli u prethodnom vijeku, vec uz salto mortale upada i prti njihovom corsokak-brazdom.
gvozden1 gvozden1 21:32 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic


Problem sa nacionalnim mitovima ovde (dodajem - i danas) je što su lepak za budale i oruđe govnara.

Pa da onda ismevamo svoje mitove, jer se na njih pozivaju i budale?

Ovaj sa psima je upitnog i porekla i starosti, ali kletva nije, ona je mit, nije faktografski dokazan podatak, i vrlo često je koriste isti oni koji koriste i ovaj sa psima, dakle budale.

Pa kako da odredimo koji da poštujemo, a sa kojim da se sprdamo?

Ili drugi, Marko Kraljević je u stvarnosti ratovao na turskoj strani, a u mitu je tamanio Turke.
Šta s tim mitom da činimo?

Vuk Branković, izdajnik ili sposoban vojskovođa?

Ako bismo srušili nacionalne mitove, ni nacija ne bi opstala.

Sad, nekima je to super rešenje, zato se i trude da ih ruše jer, faktografija.




gvozden1 gvozden1 21:52 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

docsumann
Ma kakav Dušan i njegovi citati, ko je zapisivao te citate.


maa, ima sve na netu, čoveće

Eto šta se čoveku desi kad se ne učlani u internet:)
maksa83 maksa83 22:01 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Pa kako da odredimo koji da poštujemo, a sa kojim da se sprdamo?

To je jedna od onih stvari koje svako mora da vidi sa sobom.

Ako bismo srušili nacionalne mitove, ni nacija ne bi opstala.

Tries godina pumpanja nacionalnih mitova i došao si do ovoga ovde i sada. Aplauz.


gvozden1 gvozden1 22:19 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

To je jedna od onih stvari koje svako mora da vidi sa sobom.

Ti si, vidim, odlučio.
Sa srpskim nacionalnim mitovima se sprdaš, tražiš dokaze za njihovu istinitost, a pošto ih nema, onda sprdnja.

Baš kao da si, nedajbože, Hrvat.

Tries godina pumpanja nacionalnih mitova i došao si do ovoga ovde i sada. Aplauz

Došlo, dakle, vreme da se ukidaju.
maksa83 maksa83 22:27 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Ti si, vidim, odlučio.
Sa srpskim nacionalnim mitovima se sprdaš, tražiš dokaze za njihovu istinitost, a pošto ih nema, onda sprdnja.

Ne, sprdnja je sa tobom.

Baš kao da si, nedajbože, Hrvat.

A zamisli da sam ispao Zrbin ko ti. Tebra žasu.
gvozden1 gvozden1 22:34 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic


Ne, sprdnja je sa tobom

A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš, ti odgovori nešto, sad pređe na mene.
I to ti porodično?
A zamisli da sam ispao Zrbin ko ti.

I to je bolje nego se prišljamčiti Hrvatima i pljuvati po srpskim mitovima.
maksa83 maksa83 22:48 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš

Pogledao sam moje komentare i ne vidim gde se sprdam sa mitovima pa je ovo naravno jedna od tri stvari koje umeš da radiš - podmećeš, izmišljaš i lažeš. To je tako hučijevski.

I to ti porodično?

Ne, porodično su mi plave oči i sklonost ka raku jetre.

Ali bilo bi dobro da se okaneš moje porodice pošto će opet neko da pomisli da si neizbaždarena džiberčina.
gvozden1 gvozden1 22:56 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Pogledao sam moje komentare i ne vidim gde se sprdam sa mitovima

Da ti pokažem?
Onde gde ja kažem da su mitovi u redu u situacijama u kojima faktografija nije bitna, a ti na to dodaješ nešto u smislu, faktografija je uvek bitna, osim za mene.


Ali bilo bi dobro da se okaneš moje porodice

Sledeći put pazi na šta se pozivaš, a pozvao si se sam na svoje porodično nasleđe.
I to baš kada se radi o odnosu prema drugim ljudima.
medjutim92 medjutim92 23:03 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
Ako bismo srušili nacionalne mitove, ni nacija ne bi opstala.

Sad, nekima je to super rešenje, zato se i trude da ih ruše jer, faktografija.


Faktografija postoji i kod drugih, pa nacije itekako opstaju.

To što znamo da Kamelot nije postojao i da je Robin Hud verovatno izmišljen lik kome se pripisuju dela ko zna koliko hajduka nije srušilo Engleze.

To što znamo da je Viljem Tel izmišljen lik i da nije pogodio jabuku na glavi svog izmišljenog sina ne poništava Švajcarsku, mada dosta govori o opšteprihvaćenom i nam bliskom mišljenju o Habzburzima čijeg činovnika je Tel navodno samoustrelio samostrelom. Švajcarska inače ne zna tačno ni gde je osnovana (nekoliko mesta se spori oko te privilegije jer vuče dosta turizma), pa opet evo je tu.

To što znamo da Pol Rivir nije baš dojahao izdaleka da digne rodoljubive Amerikance na uzbunu jer stižu crveni mundiri ne briše patos američkim ratom za nezavisnost.

To što znamo da 300 Spartanaca nije bilo baš 300 nije upropastilo Grčku.

To što znamo da Sveti Sava nije uradio sve što mu se pripisuje i da ni Miloš Obilić ni devet Jugovića verovatno nisu postojali, neće uništiti srpsku naciju.

Kao što ni Jugoslaviju nije srušila opšta sprdnja na temu malog Jože koji je razbio korito i prosro se od masne svinjske glave, nego neke druge mnogo bitnije stvari.
maksa83 maksa83 23:08 06.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Da ti pokažem?
Onde gde ja kažem da su mitovi u redu u situacijama u kojima faktografija nije bitna, a ti na to dodaješ nešto u smislu, faktografija je uvek bitna, osim za mene.

To je još uvek ipak sprdnja sa tobom pošto tebe faktografija hronično ne zanima. Činjenice i podaci su za tebe nešto što se izmisli na licu mesta za potrebe odbrane neke tvoje somnabulne konstrukcije.

Tako i ovo - nema nigde sprdnje sa mitovima - niti tamo piše to što tvrdiš da piše - opet si iskonstruisao budalaštinu očekujući da će da prođe. Nikad nećeš naučiti.

Sledeći put pazi na šta se pozivaš, a pozvao si se sam na svoje porodično nasleđe.
I to baš kada se radi o odnosu prema drugim ljudima.

Ako se ja dobro sećam - a sećam se - TI si tu nit konverzacije prevezao na moju porodicu, pa ispada da su takve stvari ipak tvoj krajnji domet. Sve je to deo tvog paketa.
omega68 omega68 00:06 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Mislim da npr tebi smeta svaki srpski nacionalni mit, pa ti je mnogo drago da dokazuješ kako nisu istiniti.

Мислим да је Макса стари удбашки провокатор и да навлачи људе да се покажу ко су и какви су.
И то ради одувек
bene_geserit bene_geserit 03:11 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Tačan odgovor, odnosno zato možeš na primer bez mnogo razmišljanja da zaključiš kako cela ta papazjanija videla nije Cara Dušana

Really, ajd prosvetli me kako iz prvog sledi drugo.
Mađari pristigli u Panoniju tj. Karpatski sliv tamo 9.-10. vek, Dušan Silni živeo u 14. veku. Jesu par vekova Bugari bili između Mađara i Srba, posle već nisu.
Dakle imaš dva naroda koji par vekova žive jedan pored drugog u vreme cara Dušana.
benedykt benedykt 07:34 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

bene_geserit
Tačan odgovor, odnosno zato možeš na primer bez mnogo razmišljanja da zaključiš kako cela ta papazjanija videla nije Cara Dušana

Really, ajd prosvetli me kako iz prvog sledi drugo.
Mađari pristigli u Panoniju tj. Karpatski sliv tamo 9.-10. vek, Dušan Silni živeo u 14. veku. Jesu par vekova Bugari bili između Mađara i Srba, posle već nisu.
Dakle imaš dva naroda koji par vekova žive jedan pored drugog u vreme cara Dušana.

Hajde kao pokušaću, pošto kapiram da ti je majka svakog ”znanja” Wikipedia dala jedino neke najosnovnije podatke na traženi upit. Elem, kao što se ni deca ne prave tako što dvoje ljudi sede pola sata jedno pored drugog, tako se i jezici ne mešaju tako što dva potpuno različita naroda žive jedan pored drugog koju stotinu godina.

Dakle, ako nisi znao, ili nisi eventualno obratio pažnju na Maksinu šalu sa onim serda četrtok pentok, Mađari imaju negde oko petinu reči u svom jeziku koje potiču iz slovenskih jezika. Razlog tome je jer je pre Ugarske tamo bila Velika Moravska, odnosno jer su današnji Mađari mešavina ugarskih osvajača i Slovena koji su već živeli na tim područjima. Tipa većina reči vezanih za poljoprivredu i stočarstvo u mađarskom ima slovensko poreklo upravo iz gore navedenog razloga, pošto su se Ugri od Slovena po doseljevanju učili svemu tome.

Tako da su mađarske reči u srpski mogle da dođu ili zaobilaznim putem i kao posledica bliskih odnosa i zajedničke države koju je Ugarska imala sa Hrvatskom na primer, pa su tako najverovatnije u onom drugom smeru u mađarski jezik došli na primer nazivi za titule ban i hercog. Zatim kao posledica ratova i osvajanja na ovu ili onu stranu između Otomanskog carstva i Ugarske tj Habzburške Monarhije, jer je npr dosta reči u mađarski ušlo iz turskog tim putem, kao i vice versa. Takođe se to moglo eventualno desiti i preko Srba koji su se naseljavali na teritoriji Ugarske tj u Panoniju, to jest iz nekog kasnijeg doba i sa međusobnom trgovinom preko Save i Dunava.

Inače najveći broj stranih reči u srpski jezik je došlo iz turskog, upravo zato jer smo nekoliko vekova bili pod Turcima, a ne zato što smo koji vek živeli pored njih. Za taj drugi slučaj je neophodna trgovina i vreme da određene reči i izrazi preko trgovaca uđu u jezik…
gvozden1 gvozden1 08:26 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

omega68
Mislim da npr tebi smeta svaki srpski nacionalni mit, pa ti je mnogo drago da dokazuješ kako nisu istiniti.

Мислим да је Макса стари удбашки провокатор и да навлачи људе да се покажу ко су и какви су.
И то ради одувек

S tim što se povremeno povuče.
Evo ga sad kaže da se ne sprda sa mitovima, a istina, nigde ne piše, sprdam se.

A da li je sprdanje to kad neko u mitovima traži faktografiju, to je već
jedna od onih stvari koje svako mora da vidi sa sobom.

benedykt benedykt 08:44 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

pecaros
Ono sto bi pomoglo u ovom slucaju je da se zna je da li je u madjarskom kombinacija cso cesca nego u srpskom čo. Mislim na kombinacju zvukova a ne slova a cesce u smislu gde ima vise reci koje imaju tu kombinaciju.


Njihov rečnik kaže da je reč dravidskog (indijskog) porekla, pa je pitanje samo ko ju je odatle doneo.

Jedan od potencijalnih odgovora…
benedykt benedykt 09:19 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1


A da li je sprdanje to kad neko u mitovima traži faktografiju, to je već
jedna od onih stvari koje svako mora da vidi sa sobom.


Nadasve zanimljiv pristup problematici u kome su koliko shvatam ovakvi mitovi neka vrsta crvenog slova pa kao čemu uopšte tražiti faktografiju, odnosno može zaista biti kako su neke stvari skoro pa tragikomične izmišljotine ali daj da u to nekako ne diramo ako ikako može. Sačekaj, da li to onda važi i za npr neke od titoističkih mitova, ili je po tome poželjno udariti iz svih oružja…?!
Elem, ukoliko smo počeli i mitove da delimo na naše i njihove, plašim se da nećemo daleko dogurati…
predatortz predatortz 09:31 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Evo ga sad kaže da se ne sprda sa mitovima, a istina, nigde ne piše, sprdam se.


Mitovi su lepa nematerijalna baština, jako zgodna za neku vrstu okupljanja oko zajedničkog identiteta.
Međutim, graditi bilo kakvu politiku u realnom vremenu oslanjajući se na njih je prilično ćorava rabota.
zilikaka zilikaka 09:38 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Really, ajd prosvetli me kako iz prvog sledi drugo.
Mađari pristigli u Panoniju tj. Karpatski sliv tamo 9.-10. vek, Dušan Silni živeo u 14. veku. Jesu par vekova Bugari bili između Mađara i Srba, posle već nisu.
Dakle imaš dva naroda koji par vekova žive jedan pored drugog u vreme cara Dušana.

Na stranu Mađari i reči koje smo razmenjivali sa njima (recimo mačku su oni uzeli od Slovena ko zna kad još) al zar zaista možeš da pomisliš da je ono o Dušanu ikad videlo njega samog?
Način na koji je pisano je jezik ovog vremena, citat je poznatog autora a mi diskutujemo da li je to rekao čovek koji je živeo pre 700 godina. Eeej, 700!
Pa kad odeš u selo i nađeš starca od 90, on govori značajno drugačije od nas ovde.
Kratko rečeno, taj uradak je toliko loše, sa zanatske strane sklepan, da samo sprdnju zaslužuje.
...il ćemo u nastavku pronaći da je Car Dušan umeo da mazne Snikers pre nego krene u borbu.
bene_geserit bene_geserit 09:39 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Mađari imaju negde oko petinu reči u svom jeziku koje potiču iz slovenskih jezika. Razlog tome je jer je pre Ugarske tamo bila Velika Moravska, odnosno jer su današnji Mađari mešavina ugarskih osvajača i Slovena koji su već živeli na tim područjima. Tipa većina reči vezanih za poljoprivredu i stočarstvo u mađarskom ima slovensko poreklo upravo iz gore navedenog razloga, pošto su se Ugri od Slovena po doseljevanju učili svemu tome.

Tako da su mađarske reči u srpski mogle da dođu ili zaobilaznim putem i kao posledica bliskih odnosa i zajedničke države koju je Ugarska imala sa Hrvatskom na primer, pa su tako najverovatnije u onom drugom smeru u mađarski jezik došli na primer nazivi za titule ban i hercog. Zatim kao posledica ratova i osvajanja na ovu ili onu stranu između Otomanskog carstva i Ugarske tj Habzburške Monarhije, jer je npr dosta reči u mađarski ušlo iz turskog tim putem, kao i vice versa. Takođe se to moglo eventualno desiti i preko Srba koji su se naseljavali na teritoriji Ugarske tj u Panoniju, to jest iz nekog kasnijeg doba i sa međusobnom trgovinom preko Save i Dunava.

Prvo lupiš a onda se vadiš. Reci slobodno "lupio sam", nije to strašno.

Pa po tebi tako međusobna trgovina postoji samo "iz nekog kasnijeg doba" (zašto ne i iz ranijeg doba, niko verovatno ne zna doli ti, pošto ti se uklapa u tezu).
I ratovi i osvajanja malo na jednu, malo na drugu stranu, po tebi izgleda nikako nisu postojali pre Austro-Ugarske i Otomanskog carstva.
Npr. u Vizantijsko-Mađarskom ratu 1127–1129 Srbi su bili u savezu sa Mađarima.
I još kažeš moglo je da dođe usled Srba koji su naseljavali u Panoniju.
Po tebi preseljavanja stanovništva nije bilo pre toga? Idi bre ...
bene_geserit bene_geserit 09:43 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

da li to onda važi i za npr neke od titoističkih mitova, ili je po tome poželjno udariti iz svih oružja…?!
Elem, ukoliko smo počeli i mitove da delimo na naše i njihove

Pa ovde na blogu je bilo budala koji se smeju srpskim mitovima a onda čestitaju Jevrejima i Kinezima ni manje ni više nego 5 ili 6 hiljada godina "poznate" istorije.

benedykt benedykt 10:01 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

bene_geserit

Prvo lupiš a onda se vadiš. Reci slobodno "lupio sam", nije to strašno.

Pa po tebi tako međusobna trgovina postoji samo "iz nekog kasnijeg doba" (zašto ne i iz ranijeg doba, niko verovatno ne zna doli ti, pošto ti se uklapa u tezu).
I ratovi i osvajanja malo na jednu, malo na drugu stranu, po tebi izgleda nikako nisu postojali pre Austro-Ugarske i Otomanskog carstva.
Npr. u Vizantijsko-Mađarskom ratu 1127–1129 Srbi su bili u savezu sa Mađarima.
I još kažeš moglo je da dođe usled Srba koji su naseljavali u Panoniju.
Po tebi preseljavanja stanovništva nije bilo pre toga? Idi bre ...

Misliš ti si lupio a sada bi da se vadiš, pa kao bili smo eto dve godine u savezu sa Mađarima, a bilo je još tih ratova i preseljavanja stanovništva. Elem, iz bukvalno svake rečenice koju pišeš sada se primećuje da te takve stvari nikada nisu ni zanimale. Potkuj se malo znanjem, nemoj samo prepisivati sa Wikipedije šta ti prvo padne na pamet, pa da pričamo dalje…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:03 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Recimo csokor (buket, iliti čopor cveća ). Tu je i reč csapat (sportski tim) koja na prvi pogled ne liči previše, ali kad se ima u vidu da se slovo "a" bez crtice iznad čita tako da vuče na "o", onda je već više nalik, barem zvučno.


Copor cveca zvuci opako - tad ustade Dusan Silni i uskliknu 'Tako mi ovog copora ljubicica...'


benedykt benedykt 10:04 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

bene_geserit
da li to onda važi i za npr neke od titoističkih mitova, ili je po tome poželjno udariti iz svih oružja…?!
Elem, ukoliko smo počeli i mitove da delimo na naše i njihove

Pa ovde na blogu je bilo budala koji se smeju srpskim mitovima a onda čestitaju Jevrejima i Kinezima ni manje ni više nego 5 ili 6 hiljada godina "poznate" istorije.


Ne znam, vidi sa njima ili sa samim sobom uostalom, pošto bih se mogao zakleti da sam koliko nedavno imao raspravu upravo sa tobom a povodom kvazi-istorijskih mitova Aškenazima…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:07 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš, ti odgovori nešto, sad pređe na mene.


Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:07 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

zilikaka
Really, ajd prosvetli me kako iz prvog sledi drugo.
Mađari pristigli u Panoniju tj. Karpatski sliv tamo 9.-10. vek, Dušan Silni živeo u 14. veku. Jesu par vekova Bugari bili između Mađara i Srba, posle već nisu.
Dakle imaš dva naroda koji par vekova žive jedan pored drugog u vreme cara Dušana.

Na stranu Mađari i reči koje smo razmenjivali sa njima (recimo mačku su oni uzeli od Slovena ko zna kad još) al zar zaista možeš da pomisliš da je ono o Dušanu ikad videlo njega samog?
Način na koji je pisano je jezik ovog vremena, citat je poznatog autora a mi diskutujemo da li je to rekao čovek koji je živeo pre 700 godina. Eeej, 700!
Pa kad odeš u selo i nađeš starca od 90, on govori značajno drugačije od nas ovde.
Kratko rečeno, taj uradak je toliko loše, sa zanatske strane sklepan, da samo sprdnju zaslužuje.
...il ćemo u nastavku pronaći da je Car Dušan umeo da mazne Snikers pre nego krene u borbu.


ne sporim nimalo al podrazumijeva se da bi da je autentičan to naravno ipak bio prepjev orginala..
orginalni tekstovi se teško čitaju već nakon 100 godina a kamo li vijekovima.. podrazumijeva se prepjev..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:09 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Neues aus der Nachbarschaft
A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš, ti odgovori nešto, sad pređe na mene.


Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.


ali maksa se uopšte nije sprdao..
ja sam se sprdala.. mada ne sa mitovima nego sa iz naftalina izvučenim sloganima vrs..
realno su retardirani i jebajiga ako nije moglo nikako bolje
bene_geserit bene_geserit 10:17 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

pošto bih se mogao zakleti da sam koliko nedavno imao raspravu upravo sa tobom a povodom kvazi-istorijskih mitova Aškenazima

Rasprava je bila o tome sa koje su teritorije poreklom Aškenazi i kako su se doselili u ono što se zvalo Pale of Settlement u carskoj Rusiji.
Ali tu se pričalo o Novoj eri, pa se opet ne zna šta i kako sa sigurnošću.
Mada ti znaš pošto si nešto kao broj 1 iz Alan Forda izgleda.
bene_geserit bene_geserit 10:24 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Potkuj se malo znanjem, nemoj samo prepisivati sa Wikipedije šta ti prvo padne na pamet, pa da pričamo dalje

tvoja teza: reč "čopor" je iz mađarskog ušla u srpski posle smrti cara Dušana
i to tvrdiš sa potpunom sigurnošću kao da ti je lingvistika struka i kao da je to opšte poznata i neupitna činjenica

moja teza: ti si budala koja ne zna šta priča, to nema šansi da možeš da znaš i dokažeš
reč "budala" je iz turskog ušla u srpski posle smrti cara Dušana. možda.
jovilim_e jovilim_e 10:26 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Neues aus der Nachbarschaft
A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš, ti odgovori nešto, sad pređe na mene.


Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.

Ja se s tim ne bih sprdao.
predatortz predatortz 10:29 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

jovilim_e
Neues aus der Nachbarschaft
A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš, ti odgovori nešto, sad pređe na mene.


Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.

Ja se s tim ne bih sprdao.


Naročito sa onim lovačkim! Lovci su naoružani!
benedykt benedykt 10:59 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

bene_geserit
Potkuj se malo znanjem, nemoj samo prepisivati sa Wikipedije šta ti prvo padne na pamet, pa da pričamo dalje

tvoja teza: reč "čopor" je iz mađarskog ušla u srpski posle smrti cara Dušana
i to tvrdiš sa potpunom sigurnošću kao da ti je lingvistika struka i kao da je to opšte poznata i neupitna činjenica

moja teza: ti si budala koja ne zna šta priča, to nema šansi da možeš da znaš i dokažeš
reč "budala" je iz turskog ušla u srpski posle smrti cara Dušana. možda.

Samo nastavljaš da pokazuješ da ne znaš previše, ili bolje rečeno da ne znaš skoro pa ništa. Da ponovim, reči iz jednog jezika u drugi ne ulaze tek tako što dva naroda žive jedan pored drugog koju stotinu godina odnosno uvek postoje (istorijski) razlozi, a neke od razloga sam ti naveo. Ne vidim zaista potrebu da nastavljam sa obzirom na očigledan nivo tvog (ne)znanja kao i na način na koji bi da komuniciraš sa sve tim budalama. Unapred zahvalan…
benedykt benedykt 11:06 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

bene_geserit
pošto bih se mogao zakleti da sam koliko nedavno imao raspravu upravo sa tobom a povodom kvazi-istorijskih mitova Aškenazima

Rasprava je bila o tome sa koje su teritorije poreklom Aškenazi i kako su se doselili u ono što se zvalo Pale of Settlement u carskoj Rusiji.
Ali tu se pričalo o Novoj eri, pa se opet ne zna šta i kako sa sigurnošću.
Mada ti znaš pošto si nešto kao broj 1 iz Alan Forda izgleda.

To se zvalo ili bolje rečeno zove Pale of Settlement jedino na Wikipedia stranici na engleskom koja je posvećena datoj temi, tako da samo još jednom pokazuješ nivo svog (ne)znanja sa tim stalnim ponavljanjem datog termina u engleskoj varijanti…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:07 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš, ti odgovori nešto, sad pređe na mene.


Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.


ali maksa se uopšte nije sprdao..
ja sam se sprdala.. mada ne sa mitovima nego sa iz naftalina izvučenim sloganima vrs..
realno su retardirani i jebajiga ako nije moglo nikako bolje


Video sam, nego odgovorih Gvozdenu koji mitologizuje mitove.

gvozden1 gvozden1 11:09 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Nadasve zanimljiv pristup problematici u kome su koliko shvatam ovakvi mitovi neka vrsta crvenog slova pa kao čemu uopšte tražiti faktografiju, odnosno može zaista biti kako su neke stvari skoro pa tragikomične izmišljotine

Da nisu izmišljotine ne bi bili mitovi, bili bi istinite priče, a mitovi su deo nacionalnog identiteta, pa je sprdanje s njima sprdanje sa nacijom.

Za komunističke izmišljotine važi drugi princip, jer one funkcionišu na sasvim drugačiji način, njihovi zagovornici pokušavaju da ih podmetnut kao istinu, i zato ih je neophodno raskrinkavati na svaki način i u svakoj prilici.

Da to ilustrujem primerima sa bloga, Filip recimo, ili Endži, a što je najgore to radi i zvanična država, vlast, veličaju komunističku vojsku do besmisla, najveće njihove poraze i promašaje, Sutjesku, Kadinjaču.... predstavljaju kao genijalne akcije i pobede.

Na drugoj strani, četničke nesumnjivo velike akcije, pripisuju nekim imaginarnom narodu.

Upravo ovih dana imamo primer za to, na RTSu idu prilozi o projekciji Heroja Halijarda u zgradi američkog kongresa, i ni jednom jedinom rečju se ne pominje ni Draža Mihailović ni vojska kojom je komandovao, priča se o srpskom narodu.

Naravno da to nije mogao da izvede nikakav narod, to je morala da organizuje i izvede samo neka vojska, ali pominjanja imena te vojske, koga god imena, četnici, jugoslovenska vojska, jugoslovenska vojska u otadžbini....ili imena njenog komandanta, ukazuje na laži o drugoj, njima neprijateljskoj vojsci, pa se zato izbegava.

benedykt benedykt 11:12 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
A sa mitovima?
Pitah te kako biraš one sa kojima se sprdaš, ti odgovori nešto, sad pređe na mene.


Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.


ali maksa se uopšte nije sprdao..
ja sam se sprdala.. mada ne sa mitovima nego sa iz naftalina izvučenim sloganima vrs..
realno su retardirani i jebajiga ako nije moglo nikako bolje


Video sam, nego odgovorih Gvozdenu koji mitologizuje mitove.


Čak i da se sprdamo, kao što to ne radimo, pa šta ali zaista…!?! Gvozden, ili bilo ko drugi uostalom, ima puno pravo da poštuje te mitove koliko god mu srce želi, ali ima IMHO i svako drugi puno pravo da misli o tim ili bilo kojim drugim mitovima šta god da on/ona/ono/whatever želi, uključujući tu i pravo da se sprda do mile volje sa istima…
maksa83 maksa83 11:18 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Da nisu izmišljotine ne bi bili mitovi, bili bi istinite priče, a mitovi su deo nacionalnog identiteta, pa je sprdanje s njima sprdanje sa nacijom.

Aaaaa, ne. Da bi nešto imalo mitsku dimenziju ne mora uopšte da bude fikcija. Npr. postupak Vojvode Sinđelića je po svoj prilici realan, ali ipak ima dimenzije i značaj mita. Jedinstveni istorijski događaji su validan izvor mitova, a ti si (kako to već biva) upravo izmislio da mit mora biti izmaštan da bi bio mit, a to je ne-tač-no.
benedykt benedykt 11:19 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
Nadasve zanimljiv pristup problematici u kome su koliko shvatam ovakvi mitovi neka vrsta crvenog slova pa kao čemu uopšte tražiti faktografiju, odnosno može zaista biti kako su neke stvari skoro pa tragikomične izmišljotine

Da nisu izmišljotine ne bi bili mitovi, bili bi istinite priče, a mitovi su deo nacionalnog identiteta, pa je sprdanje s njima sprdanje sa nacijom.

Za komunističke izmišljotine važi drugi princip, jer one funkcionišu na sasvim drugačiji način, njihovi zagovornici pokušavaju da ih podmetnut kao istinu, i zato ih je neophodno raskrinkavati na svaki način i u svakoj prilici.

Mmmmdaaa gde mi inače pričamo o nečemu što je navodno rekao Car Dušan, ili Car Lazar koga si ti naknadno pomenuo, odnosno o tome da oni koji vole iste da citiraju, ujedno čvrsto veruju i u istinitost svega toga tj da je to zaista rekao Dušan, odnosno Lazar. Mislim, kada smo već kod tog kao podmetanja istine u samo jednom slučaju…
gvozden1 gvozden1 11:22 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

, uključujući tu i pravo da se sprda do mile

Naravno, i ja nikome to pravo ne pokušavam da uskratim, ali zato koristim svoje pravo da ukažem na sprdnju, i posledice sprdanja sa mitovima.

I to daje rezultate, vidimo da oni koji ipak imaju osećaj pripadnosti srpskom narodu, Maksa recimo, pokazuje zadršku, a oni koji taj osećaj nemaju, insistiraju na sprdnji, i tome da se oni sprdaju, i da se treba sprdati.
zilikaka zilikaka 11:22 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Da ponovim, reči iz jednog jezika u drugi ne ulaze tek tako što dva naroda žive jedan pored drugog koju stotinu godina odnosno uvek postoje (istorijski) razlozi, a neke od razloga sam ti naveo.

Možda ovo jeste stav nauke al ga život svakako demantuje. Kao neko ko se raodio i život oroveo u sredini mešanih jezika, mogu da zaključim da se nazivi preluvaju lakše neg voda. Primera ima bezbroj. Uticaj zavisi od blizine etničke grupe.
Tako naši Mađari imaju gomilu pojmova iz srpskog koje samo pomađare nastavcima i kad odu u Mađarsku shvate da pojma nemaju koji je pravi naziv za to.
Obrnuto, kod srba se merdevine zovu lotra ( čak lotre, pluralija tantum), a svinjokolj je na severu disnotor a u blizini Slovaka zabijačke.
Naravno da sličnog imaš kolko ti volja
gvozden1 gvozden1 11:25 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Aaaaa, ne. Da bi nešto imalo mitsku dimenziju ne mora uopšte da bude fikcija.

Ne mora, naravno da ne mora.
Ali i kad jeste fikcija, to je i dalje deo nacionalnog identiteta, i sprdanje sa tim je sprdanje sa nacijom.

gvozden1 gvozden1 11:31 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

da oni koji vole iste da citiraju, ujedno čvrsto veruju i u istinitost svega toga tj da je to zaista rekao Dušan, odnosno Lazar.

To sam već pisao, kad se o istorijskoj nauci radi, tu je faktografija važna, i tu se pozivati na mitove je glupost.

Ali kad se o nacionalnim identitetu radi, mitovi su dobrodošli.

Da li svi koji se na njih pozivaju veruju u istinitost, pa ne bih rekao.
Siguran sam da je mnogo malo onih koji veruju u junaštvo Marka Kraljevića, a on je jedan od raširenijih srpskih mitova.
tessa1 tessa1 11:32 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.


Stojanka majka Knežopoljka je poema nastala 1942,


Evo šta kaže Net o defniciji epa (poema ima epsku osnovu, duža lirika)


ep muški rod

Junački spev, jedinstveno pesničko prikazivanje izvesnog niza znatnih događaja okupljenih oko jednog središta, tj. oko glavnog junaka. (grč.)


Na grčkom, ne znam kako se Grci srpdaju sa svojim epovima tj tuđim epovima?



Ali moram vam približiti vrijeme nastanka poeme Stojanke Knežopoljke, još jednom

1942 (Skender prikazuje događaje pokolja civilnog stanovništa)

Za 4 god će Tito kupiti vilu u Njujorku? 1946.


30 god nakon završetka rata u Bosni 1995, nekrofili još uvijek pišu romane i pjesme, brkate potkozarske Stojanke kupaju mrtvace, 2024.




Ne bih saznala tj dosjetila se, davno sam čitala i ne znam napamet, da li se od nas očekuje da Stojanku Knežopoljku znam napamet?, ili se radi o nerazumjevanju značaja epa?

Ne bih se dosjetila - pa ne bih jer nama Stojanka nije slavska sprdnja niti je recituje Dodik na partijskim sastancima illi pod šatorom na Manjači, ne vjerujem da je iz redova genocidnih Bosanaca neko recituje u Srbiji danas?

Stojanka čak nije ni sprdnja ateista sa crkvom i religijom.

Nego,

šta veli Skender (porijeklom Krajišnik, iz osiromašene begovske porodice, još kao student ušao u zagrebački krug socijalnih pisaca)


Joooj,

tri goda srpska u mom vijeku,

tri Obilića u mom mlijeku,

joj, Srđane-Đurđevdane,
joj, Mrđane-Mitrovdane,
joj, Mlađene-Ilindane



Hm, 1942, Skender iz begovske porodice u jeku ubijanja Srba piše o tri srpska goda, Obilićima, Đurđevdanu, Mitrovdanu, Ilindanu u Krajini.


2024. nas pitaju kakve veze sa Srbijom imamo?



p.s. Neću se nastavljati ovde, samo bih napomenula kad sam se već javila na ovu sprdnju sa našom poemom, da mi Srbe iz Bosne za 81 god u prošlom stoljeću imamo atentat i početak Prvog rata, rasulo, Drugi rat, veliku izgibiju i genocid nad nama, Građanski rat, opet izgibiju, drugi genocid naš nad drugima, Hag, Karadžića, Mladića, rat u BiH smo vodili protiv Hrvata i muslimana, sinoć čitam neke dokumenta ovde iz Parlamenta i Dodiku, ali i austrijskog ministar koji kaže da BiH mora ući u EU da ne bi drugi s njom manipulisali (drugi su Amerikanci i Britanci?), EU u BiH želi Srbe, iako je srpska vlast na udaru, oni nas ne isključuju, Srpska je drugi entitet itd.


Šta mi je na umu? Ljudi, jeste vi navikli na viceve o nama i našem bosanskom jeziku, ali nismo mi baš, baš toliko glupi, nema smisla..
tessa1 tessa1 11:33 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.


Koji je tvoj mit?, ne da bi se sprdali, nisam idiot, pitam.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:34 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
Aaaaa, ne. Da bi nešto imalo mitsku dimenziju ne mora uopšte da bude fikcija.

Ne mora, naravno da ne mora.
Ali i kad jeste fikcija, to je i dalje deo nacionalnog identiteta, i sprdanje sa tim je sprdanje sa nacijom.



a dobro bre gvožđo opet pretjeruješ..
zavisi i ko i kako se sprda..
to je kao da kažeš ako zajebavamo mamu znači da je ne volimo.. evo ovi moji meni na dnevnoj bazi poručuju da recimo get a life muuuuuuuuuuum.. it's a meme muuuuuuuuum.. don't be a boomer muuuuuuum..
ta ljubav koja ne dozvoljava sprdnju je labava ljubav
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:35 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
, uključujući tu i pravo da se sprda do mile

Naravno, i ja nikome to pravo ne pokušavam da uskratim, ali zato koristim svoje pravo da ukažem na sprdnju, i posledice sprdanja sa mitovima.

I to daje rezultate, vidimo da oni koji ipak imaju osećaj pripadnosti srpskom narodu, Maksa recimo, pokazuje zadršku, a oni koji taj osećaj nemaju, insistiraju na sprdnji, i tome da se oni sprdaju, i da se treba sprdati.


Ima ta jedna kategorija ljudi koji su stalno namgrodjeni i lazno ozbiljni. U SFRJ su oblacili ona vunena odela i stavljali one debele naocare pa su izgledali kao od voska izvajani. Ovi tvoji patriotski POGINI kvaziintelektualci se lezernije oblace i nose modernije naocare ali svaki umislio da mu je sablja Lazareva izrasla negde na boku. Ne znam jel to do sklopa licnosti ili okruzenja.

maksa83 maksa83 11:36 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

I to daje rezultate, vidimo da oni koji ipak imaju osećaj pripadnosti srpskom narodu,


Vidimo kako daje rezultate, fejk citat koji je izmislio Vanja Bulić se pretvorio u mit kojim maše navijački ološ i šara ga na zidu u čestitci Predsedniku prekoputa škole u kojoj je ubijeno devetoro dece.

Siguran sam da ih krasi i osećaj pripadnosti srpskom narodu.

Ekipa ti je u pičkumaterinu...
benedykt benedykt 11:36 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

zilikaka
Da ponovim, reči iz jednog jezika u drugi ne ulaze tek tako što dva naroda žive jedan pored drugog koju stotinu godina odnosno uvek postoje (istorijski) razlozi, a neke od razloga sam ti naveo.

Možda ovo jeste stav nauke al ga život svakako demantuje. Kao neko ko se raodio i život oroveo u sredini mešanih jezika, mogu da zaključim da se nazivi preluvaju lakše neg voda. Primera ima bezbroj. Uticaj zavisi od blizine etničke grupe.
Tako naši Mađari imaju gomilu pojmova iz srpskog koje samo pomađare nastavcima i kad odu u Mađarsku shvate da pojma nemaju koji je pravi naziv za to.
Obrnuto, kod srba se merdevine zovu lotra ( čak lotre, pluralija tantum), a svinjokolj je na severu disnotor a u blizini Slovaka zabijačke.
Naravno da sličnog imaš kolko ti volja

Upravo si naveo jedan od (istorijskih) razloga a to je sredina u kojoj dva naroda žive jedan sa drugim, a ne jedan pored drugoga u dve različite države gde su ih pri tome tada kao zidom delile prirodne prepreke u vidu Save i Dunava.

Tako je između ostalog i došlo do toga da u mađarskom ima bukvalno jedna petina sveukupnog broja reči koje potiču iz slovenskih jezika. Ugri su došli i naselili se tamo gde su već živeli Sloveni. Isto važi i za srpski jezik koji je nastao tako što su došli Sloveni i zatekli starosedeoce. Mora doći do mešanja naroda u ovom ili onom obliku, da bi im se i jezici pomešali u nekoj već meri.

Da ponovim, razlog zašto je turski taj koji je najviše uticao na srpski, kao i na sve ostale jezike na Balkanu, je što smo mi, kao i ostali okolo, bili deo Otomanske imperije i samim time došli ili bolje reći bili prisliljeni da dođemo u dodir sa turskim kao jezikom onih koji su imali vlast…
docsumann docsumann 11:39 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
docsumann
Ma kakav Dušan i njegovi citati, ko je zapisivao te citate.


maa, ima sve na netu, čoveće

Eto šta se čoveku desi kad se ne učlani u internet:)



internetcionala
gvozden1 gvozden1 11:40 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

maksa83
I to daje rezultate, vidimo da oni koji ipak imaju osećaj pripadnosti srpskom narodu,


Vidimo kako daje rezultate, fejk citat koji je izmislio Vanja Bulić se pretvorio u mit kojim maše navijački ološ i šara ga na zidu u čestitci Predsedniku prekoputa škole u kojoj je ubijeno devetoro dece.

Siguran sam da ih krasi i osećaj pripadnosti srpskom narodu.

Ekipa ti je u pičkumaterinu...


Nisam pisao o njima, niti da na njih deluje, o tebi sam pisao, tj tebe uzeo za primer.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:41 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

newimprovedtadejus
gvozden1
Aaaaa, ne. Da bi nešto imalo mitsku dimenziju ne mora uopšte da bude fikcija.

Ne mora, naravno da ne mora.
Ali i kad jeste fikcija, to je i dalje deo nacionalnog identiteta, i sprdanje sa tim je sprdanje sa nacijom.



a dobro bre gvožđo opet pretjeruješ..
zavisi i ko i kako se sprda..
to je kao da kažeš ako zajebavamo mamu znači da je ne volimo.. evo ovi moji meni na dnevnoj bazi poručuju da recimo get a life muuuuuuuuuuum.. it's a meme muuuuuuuuum.. don't be a boomer muuuuuuum..
ta ljubav koja ne dozvoljava sprdnju je labava ljubav


Jasno. Sprdanje nije isto sto i omalovazavanje i nepostovanje. Budisti to znaju.
gvozden1 gvozden1 11:41 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

to je kao da kažeš ako zajebavamo mamu znači da je ne volimo

A ako se neko sprda sa mamom, jel to dokaz ljubavi?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:44 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
to je kao da kažeš ako zajebavamo mamu znači da je ne volimo

A ako se neko sprda sa mamom, jel to dokaz ljubavi?


možda više dokaz odsustva straha al valjda je preduslov ljubavi odsustvo straha..
ako se sa nečim NE SMIJE sprdati.. jbg.. nisam sigurna da će to neminovno da se voli..
tessa1 tessa1 11:44 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

mi baš, baš toliko glupi

Bolja riječ beznačajni, pa nas zapiša kako ko digne nogu?
maksa83 maksa83 11:46 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

ta ljubav koja ne dozvoljava sprdnju je labava ljubav

Ja ovu dvojicu - kad zasluže - zajebavam bez neke velike zadrške i to mi pričini onako neko kao umereno zadovoljstvo koje ne može nikako da se meri sa zadovoljstvom koje osetim kad neko od njih zajebe mene. To zadovoljstvo se još množi sa 10 ako to nije bila solo akcija nego koprodukcija, brzi pas na terenu i meni kroz noge.
maksa83 maksa83 11:46 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Nisam pisao o njima, niti da na njih deluje, o tebi sam pisao, tj tebe uzeo za primer.

I u procesu lupetao i izmišljao da se ja sprdam sa mitovima, a zapravo se sprdam sa tobom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:54 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.


Koji je tvoj mit?, ne da bi se sprdali, nisam idiot, pitam.


Evo razmisljam... imam neke porodicne mitove, njih necu pominjati, ali ovako recimo mit iz mladosti Disciplina kicme i jos neki muzicki mitovi, sta jos, Hemingvej mozda i Cehov, banatske reke, ptice iz porodice vrana, Grotovski, planinarenje, irska piva... Ima jos sigurno. Od ovoga mogu da pravim mitske predstave, sto ce reci da mogu da zivim sa tim da ih razumem i na nekom nefakticnom, mitoloskom... kako god ga zvali nivou. A jasno da se sa tim sto ja od toga pravim mitove moze sprdati ko kad hoce - moji prijatelji ili ukucani to rade.
gvozden1 gvozden1 11:55 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

maksa83
Nisam pisao o njima, niti da na njih deluje, o tebi sam pisao, tj tebe uzeo za primer.

I u procesu lupetao i izmišljao da se ja sprdam sa mitovima, a zapravo se sprdam sa tobom.

E o tome sam upravo pisao, o tvojoj zadršci, koju, za razliku od nekih ipak imaš.

To što ti je porodično da se prema drugima odnosiš na potcenjivački način, da pokušavaš da ih omalovažiš, i da si pri tom siguran u uspeh toga, to je valjda nepromenljivo, takva genetika, vaspitanje, šta li.
maksa83 maksa83 11:57 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

To što ti je porodično da se prema drugima odnosiš na potcenjivački način, da pokušavaš da ih omalovažiš, i da si pri tom siguran u uspeh toga, to je valjda nepromenljivo, takva genetika, vaspitanje, šta li.

Ma kriv je komunizam.

Od svakoga prema mogućnostima, svakome prema potrebama.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:57 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

maksa83
ta ljubav koja ne dozvoljava sprdnju je labava ljubav

Ja ovu dvojicu - kad zasluže - zajebavam bez neke velike zadrške i to mi pričini onako neko kao umereno zadovoljstvo koje ne može nikako da se meri sa zadovoljstvom koje osetim kad neko od njih zajebe mene. To zadovoljstvo se još množi sa 10 ako to nije bila solo akcija nego koprodukcija.


Ja se zabrinem kad moji mene ne zajebavaju nego duze vreme. Onda moram da ih zajebavam da bi me zajebavali.
gvozden1 gvozden1 11:57 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

ako se sa nečim NE SMIJE sprdati.. jbg.. nisam sigurna da će to neminovno da se voli..

Sme bre, sa svačim se sme sprdati.

Ljubav nije obavezna, a sprdnja je pre pokazatelj odsustva iste, nego njen dokaz.
gvozden1 gvozden1 11:58 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic


Ma kriv je komunizam.

Od svakoga prema mogućnostima, svakome prema potrebama

I uverenje u uspeh.
Mada se pokazalo da je to uverenje bilo bez osnova.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:00 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

maksa83
ta ljubav koja ne dozvoljava sprdnju je labava ljubav

Ja ovu dvojicu - kad zasluže - zajebavam bez neke velike zadrške i to mi pričini onako neko kao umereno zadovoljstvo koje ne može nikako da se meri sa zadovoljstvom koje osetim kad neko od njih zajebe mene. To zadovoljstvo se još množi sa 10 ako to nije bila solo akcija nego koprodukcija.


aaaaaaaaaaa jeste, ja i muž se znamo odrati od zajebavanja na račun starijeg da nam ga bude žao (nije mu lako siromahu)..
mlađe malo manje mada ovog najmlađeg prdu ni da sprdaš ne možeš, taj toliko puca od nekakvog samopouzdanja, ne možeš ga natpričati, apsolutno uvijek ima comeback
benedykt benedykt 12:00 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

maksa83
fejk citat koji je izmislio Vanja Bulić se pretvorio u mit…

Morali su da postoje preduslovi za takvo nešto, a to je vulgarno-primitivna varijanta kvazi-patriotizma koja se zapatila za vreme devedesetih i koja je insistirala na baš takvoj nekoj priči, na čoporu i na tome da nas se treba plašiti jer smo mnogo opasni…
tessa1 tessa1 12:02 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Evo razmisljam... imam neke porodicne mitove, njih necu pominjati, ali ovako recimo mit iz mladosti Disciplina kicme i jos neki muzicki mitovi, sta jos, Hemingvej mozda i Cehov, banatske reke, ptice iz porodice vrana, Grotovski, planinarenje, irska piva... Ima jos sigurno. Od ovoga mogu da pravim mitske predstave, sto ce reci da mogu da zivim sa tim da ih razumem i na nekom nefakticnom, mitoloskom... kako god ga zvali nivou. A jasno da se sa tim sto ja od toga pravim mitove moze sprdati ko kad hoce - moji prijatelji ili ukucani to rade.


Kako sad naša Stojanka kao meza na pladnju na žurci u Beogradu. Na izvolte dok radio svira gradsku muziku?


Šta je Stojanka majka Knežopoljka nego tužbalica žene koja je izgubila tri sina,

i nije izmišljotina, nije se to desilo prije 2500 god u Grčkoj?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:02 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Ljubav nije obavezna, a sprdnja je pre pokazatelj odsustva iste, nego njen dokaz.


Citat iz 'Put kojim se nikad ne ide' by Skot Gvozden Pek.
maksa83 maksa83 12:02 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Evo razmisljam... imam neke porodicne mitove


Mi imamo porodični mit o Žiki (akcenat na prvom slogu, jer Opovo) kog su zvali "puuusti Žika" (jer je bio seoski klovn i generalno zgubidan) kog je mobilisalo za prvi svetski rat da ratuje za Cara protiv Srbije. Puuusti Žika je odbio i završio u zatvoru na prinudnom radu, gde mu je posao bio da sad luk. Žika je podrivao ratne napore i AU monarhiju tako što je taj luk sadio - naopačke. Žikina subverzija je bila tako efektna da je Monarhija ubrzo izgubila rat i raspala se.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:03 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
ako se sa nečim NE SMIJE sprdati.. jbg.. nisam sigurna da će to neminovno da se voli..

Sme bre, sa svačim se sme sprdati.

Ljubav nije obavezna, a sprdnja je pre pokazatelj odsustva iste, nego njen dokaz.


pa rekoh već, naravno da sprdnja nije dokaz ljubavi (bitno je i ko i kako i kad i s čim i svašta još nešto), dokaz je odsustva straha..
ne moramo sad da potežemo gdje se i s čim nije smjelo sprdati.. jel tome težimo?
ako ne..
čemu zaboga potezanje pitanja sprdnje pa i sa mitovima..
hvala bogu da možemo i nek ostane tako
tessa1 tessa1 12:03 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Od juče sebi govorim, ne otvaraj čovječe, ne otvaraj.
maksa83 maksa83 12:08 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

I uverenje u uspeh.
Mada se pokazalo da je to uverenje bilo bez osnova.

Izvinjavam se ako te ne zajebavam dovoljno kvalitetno, možda možeš da mi daš neke naznake kako to da popravimo? Konkretan upotrebljiv fidbek bi mi značio, hvala.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:24 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Evo razmisljam... imam neke porodicne mitove, njih necu pominjati, ali ovako recimo mit iz mladosti Disciplina kicme i jos neki muzicki mitovi, sta jos, Hemingvej mozda i Cehov, banatske reke, ptice iz porodice vrana, Grotovski, planinarenje, irska piva... Ima jos sigurno. Od ovoga mogu da pravim mitske predstave, sto ce reci da mogu da zivim sa tim da ih razumem i na nekom nefakticnom, mitoloskom... kako god ga zvali nivou. A jasno da se sa tim sto ja od toga pravim mitove moze sprdati ko kad hoce - moji prijatelji ili ukucani to rade.


Kako sad naša Stojanka kao meza na pladnju na žurci u Beogradu. Na izvolte dok radio svira gradsku muziku?


Šta je Stojanka majka Knežopoljka nego tužbalica žene koja je izgubila tri sina,

i nije izmišljotina, nije se to desilo prije 2500 godina u Grčkoj?


Mislim na javno pominjanje mitova iz moje porodice. Ako odlucim od toga da napisem pesmu slobodno se moze sa tim sprdati ko hoce.

Da dodam i ovo (mada prevazilazi malo pricu o mitovima): iako mislim da se sa svakim mitom treba sprdati ne znaci da se meni svako sprdanje svakog mita ili neke pojave dopada. Ali mozda nekom odgovara. Ja ne volim ovaj stand-up Ricky Gervais humor ali ne bih ga nikada sprecavao da se sprda sa cim se sprda.

U Izraelu su popularni holokaust vicevi, ni njih ne volim ali ako neko voli ok. Tinejdzeri koji u skoli uce Stojanku se naravno sprdaju sa onim 'na sisi capcala', mi smo se sprdali sa onim 'od istih bolesti svi pelcovani' iz Krvave bajke. Sto sve opet ne znaci da se neko sprda sa tim zlocinima i ubijenima. Ljudi se sprdaju sa pricama o cemu god pa i o najstrasnijim stvarima koje prezivimo. Moj deda je preziveo cetiri godine u nemackom logoru i znao je da pravi sale o tome.

Postoji i pitanje koja je svrha sprdje i to je opet druga stvar ali to relevantno za svaku vrstu humora.

Kad vec ovde citiram pop-psihologe evo i nesto od Viktora Frankla koji je zivot posvetio sreci uprkos prezivljenoj nesreci: Der Humor ist eine Waffe der Seele im Kampf um ihre Selbsterhaltung.


tessa1 tessa1 12:34 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Mislim na javno pominjanje mitova iz moje porodice. Ako odlucim od toga da napisem pesmu slobodno se moze sa tim sprdati ko hoce.


Ok, ovde ćemo završiti, nastavite vi sa sprdanjem, nismo dobro društvo jedni drugima.




Samo bih napomenula onima koji ne znaju, Stojanka majka Knežopoljka je pjesničko svjedočanstvo.

Moja baba je izgubila dva brata u pokolju o kojem Skender svjedoči kroz poemu.



I da nije, isto bih reagovala..



Lijep dan želim svima, i pazite da se ne zagrcnete od mnogo lepršanja.

benedykt benedykt 12:50 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1


Kako sad naša Stojanka kao meza na pladnju na žurci u Beogradu. Na izvolte dok radio svira gradsku muziku?


Šta je Stojanka majka Knežopoljka nego tužbalica žene koja je izgubila tri sina,

i nije izmišljotina, nije se to desilo prije 2500 god u Grčkoj?

Ako smem da primetim, proglasila si mitom ono što to nije, odnosno malčice mašiš fudbal u ovoj priči.
Takođe oko ovog…
Evo šta kaže Net o defniciji epa (poema ima epsku osnovu, duža lirika)

Reč poema je iz grčkog, u originalu ποίημα, i znači pesma, ne ona koja se peva uz muziku to je τραγουδι…
Ep je od (staro)grčkog επος i svoj koren ima u govoriti i odnosi se na formu koja je znatno duža od pesme i koja opisuje nekakvu (herojsku) epopeju, gde je autor najčešće ostao nepoznat. Tako da, hajde samo da stvari stavimo na svoje mesto jer taj slippery slope u kome se na kraju pojavila Stojanka nije ono o čemu mi govorimo, naprotiv…
tessa1 tessa1 12:52 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Benedykt, ne seri.
benedykt benedykt 13:00 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Benedykt, ne seri.

Šta od onoga što sam ja napisao nije tačno, to je ono pravo pitanje. Iz moje neke perspektive si zadala (novi) okvir onoga o čemu se raspravlja i onda tražila da se svi izjasne o istom. Sorry, ali okvir je pogrešan i nema veze sa ovom našom pričom ma koliko se ti trudila da odradiš slippery slope na temu mit = ep a ep = (malo duža) poema, znači mit = poema. Pa onda, evo na primer Stojanka je peoma znači da je i mit. Ne, nije je tačan odgovor, jako mi je žao. Mnogo si mi draga ali avaj istina mi je najdraža od svega…
Milan Novković Milan Novković 13:05 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

maksa83
ta ljubav koja ne dozvoljava sprdnju je labava ljubav

Ja ovu dvojicu - kad zasluže - zajebavam bez neke velike zadrške i to mi pričini onako neko kao umereno zadovoljstvo koje ne može nikako da se meri sa zadovoljstvom koje osetim kad neko od njih zajebe mene. To zadovoljstvo se još množi sa 10 ako to nije bila solo akcija nego koprodukcija, brzi pas na terenu i meni kroz noge.

Slično here, s tom razlikom što ja to radim i u ime preventive, kad nisu zaslužile.

Veštim radom nogu sam im ja neprimetno, uz pomoć duboke hipnoze, napravio tim: big-bum sisterhood, i toliko ih vešto upetljao u tim (da se svađaju sa mnom, a ne između sebe, da su kasnije i drugarice im prilazile sa molbom da budu primljene u sisterhood.

A realno, navikle su da ja ništa ozbiljno ne radim dok ne omašim ozbiljne rokove pešest puta, pa rizikujem da popijem šačicu šamara od nekoga ako se ne uozbiljim i završim bar nešto
tessa1 tessa1 13:05 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Benedykt


Ne ostavljaj komentare iz mene više, debilčino.

Šta je on našao da sitničari, šibicari po mom kometaru, traži govno ispod šibice.



Fino sam gore napisala na komentar o sprdnji sa mitovima da je Stojanka poema, niko ne pita otkud Stojanka upšte u nizu komentara sprdnje sa mitovima? Koga vi presvlačite? NadN misli da će ovim foliranjem osvetiti pobijene muslimane u BiH, kakvi likovi, pa nevjerovatno kao do Stojanka nije i poema o muslimanki koja je izgubila sinove..



Taso, ispravi slobodno šta sam pogrešno napisala. Davno sam ti rekla da mi korigovanje i lektorisanje u srpskom jeziku ne smeta..


Benedykt, odjebi. Kratko.
tessa1 tessa1 13:06 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Pa onda, evo na primer Stojanka je peoma znači da je i mit.


Ali kakav arogantan lik, nevjerovatno.
Colin_bgd Colin_bgd 13:26 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

gvozden1
ako se sa nečim NE SMIJE sprdati.. jbg.. nisam sigurna da će to neminovno da se voli..

Sme bre, sa svačim se sme sprdati.

Ljubav nije obavezna, a sprdnja je pre pokazatelj odsustva iste, nego njen dokaz.

Zdravlje jednog drustva, da ne kazem nacije, je direktno proporcionalna kolicini sprdnje koja se sprovodi nad sopstvenim mitovima, gromadama, velicinama, institucijama, itd, itd, itd...

Ne postoji bolji i svetliji primer od britanskog u kome sam, igrom slucaja, vec odavno i svedok i ucesnik...
gedza.73 gedza.73 13:39 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

zilikaka
Na stranu Mađari i reči koje smo razmenjivali sa njima

Постоји, чедо моје, болест која напада језик као зараза тело. Памтим ја такве заразе и морије језика. Бива то најчешће на рубовима народа, на додирима једног народа са другим, тамо где се језик једног народа таре о језик другог народа.

Не узимајте туђу реч у своја уста. Узмеш ли туђу реч, знај да је ниси освојио, него си себе потуђио. Боље ти је изгубити највећи и најтврђи град своје земље, него најмању и најнезначајнију реч свога језика.

Земље и државе се не освајају само мачевима, него и језицима. Знај да те је непријатељ онолико освојио и покорио колико ти је речи потро и својих потурио. Народ који изгуби своје речи престаје бити народ.

речи Стефана Немање - оца Симеона, изговорене на самртној постељи које је записао његов најмлађи син Растко - Свети Сава



kako li je Sveti Sava postao izvesni Mile Medić koji je devedesetih ono napisao to samo duboko u svom srcu mogu znati prave i iskrene srBske patriJote.
Najpoznatije delo Mileta Medića je „Zavještanje Stefana Nemanje”. Peti odeljak, nazvan „Zavještanje jezika”

Otkada se pojavilo, „Nemanjino zaveštanje” je odmah postalo hit. Posebno je postalo popularno u krugovima književnika, nastavnika i profesora srpskog jezika i književnosti

Što će reći da je Srbija davno propala sa svim ovim rečima iz drugih jezika koje su postale deo srspkog.


tessa1 tessa1 13:44 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Ništa pogrješila nisam, ostavila sam prostora da jesam, al ajd reko vidim,

moj komentar se može gore gledati kao notes sa par misli, rečenica.. i sve sa smislom, povezano.




Vrste epske poezije (epsko pjesništvo)

Epska pjesma – epsko djelo manjeg obima u stihovima, a pripovijeda o nekom događaju

Ep – epsko djelo većeg obima u stihovima, a bavi se temama koje su istorijski bitne ili imaju veliko značenje za narod

Epopeja – epsko djelo najvećeg obima u stihovima. Tema epopeje najčešće su istorijski događaji od nacionalnog značenja.


Mit je sa bajkom proza, nisam čak ni ukrštala prozu i poeziju..



Epika u prozi

jednostavni oblici – basna, bajka, mit, saga, legenda, vic, aforizam, zagonetka

složeni oblici – roman, novela, pripovijetka



Jednostavni oblici za sprdnju su mit, vic, aforizam itd.
gedza.73 gedza.73 13:47 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

..il ćemo u nastavku pronaći da je Car Dušan umeo da mazne Snikers pre nego krene u borbu.


Spiridon Spiridon 14:03 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Aaaaa, ne. Da bi nešto imalo mitsku dimenziju ne mora uopšte da bude fikcija. Npr. postupak Vojvode Sinđelića je po svoj prilici realan, ali ipak ima dimenzije i značaj mita. Jedinstveni istorijski događaji su validan izvor mitova, a ti si (kako to već biva) upravo izmislio da mit mora biti izmaštan da bi bio mit, a to je ne-tač-no.


auuu al se ovde otvara interesantna rasprava
jovilim_e jovilim_e 14:19 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
gvozden1
Aaaaa, ne. Da bi nešto imalo mitsku dimenziju ne mora uopšte da bude fikcija.

Ne mora, naravno da ne mora.
Ali i kad jeste fikcija, to je i dalje deo nacionalnog identiteta, i sprdanje sa tim je sprdanje sa nacijom.



a dobro bre gvožđo opet pretjeruješ..
zavisi i ko i kako se sprda..
to je kao da kažeš ako zajebavamo mamu znači da je ne volimo.. evo ovi moji meni na dnevnoj bazi poručuju da recimo get a life muuuuuuuuuuum.. it's a meme muuuuuuuuum.. don't be a boomer muuuuuuum..
ta ljubav koja ne dozvoljava sprdnju je labava ljubav


Jasno. Sprdanje nije isto sto i omalovazavanje i nepostovanje. Budisti to znaju.

Zakuni se
gedza.73 gedza.73 14:19 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Našao sam odakle je ta glupost…

Što je još luđe vuk je centralna figura bratske nam mitologije

pa valjda otud i ostalo u glaHvama.


Vojska Sivog Vuka je uporište turske rase
Domovina je čast zbog zastave


jovilim_e jovilim_e 14:22 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Neues aus der Nachbarschaft
tessa1
Jebes mitove (religiozne, nacionalne, porodicne, ribarske, sportske...) sa kojima ne mozes da se sprdas. Ne treba od mita praviti mit.


Koji je tvoj mit?, ne da bi se sprdali, nisam idiot, pitam.


Evo razmisljam... imam neke porodicne mitove, njih necu pominjati, ali ovako recimo mit iz mladosti Disciplina kicme i jos neki muzicki mitovi, sta jos, Hemingvej mozda i Cehov, banatske reke, ptice iz porodice vrana, Grotovski, planinarenje, irska piva... Ima jos sigurno. Od ovoga mogu da pravim mitske predstave, sto ce reci da mogu da zivim sa tim da ih razumem i na nekom nefakticnom, mitoloskom... kako god ga zvali nivou. A jasno da se sa tim sto ja od toga pravim mitove moze sprdati ko kad hoce - moji prijatelji ili ukucani to rade.

Iz ovih tvojih mitova, jasno je zašto ti ne smeta sprdanje sa srpskim mitovima.
jovilim_e jovilim_e 14:26 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Neues aus der Nachbarschaft
Ljubav nije obavezna, a sprdnja je pre pokazatelj odsustva iste, nego njen dokaz.


Citat iz 'Put kojim se nikad ne ide' by Skot Gvozden Pek.

Kada sam ja to čitao naslov je bio 'Put kojim se ređe ide'.
tessa1 tessa1 15:11 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Benedykt, pokaži tačno u mojim komentarima gdje sam napisala da je poema Stojanka majka Knežopoljka ep (definicija epa je tu jer je izgledalo da im je isto, ep i mit, kako razumjeti otkud poema, epsko-lirska pjesma u mitu?), i da je poema mit.
tessa1 tessa1 15:12 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Iz ovih tvojih mitova, jasno je zašto ti ne smeta sprdanje sa srpskim mitovima.


Trenutno su spremni bojkotovati ulazak u EU jer ne ulaze bez entiteta.
tessa1 tessa1 15:14 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Trenutno su spremni bojkotovati ulazak u EU jer ne ulaze bez entiteta.


I dobar razlog da se Srbi zezaju. Sprdnja je za..
predatortz predatortz 15:15 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Iz ovih tvojih mitova, jasno je zašto ti ne smeta sprdanje sa srpskim mitovima.


Trenutno su spremni bojkotovati ulazak u EU jer ne ulaze bez entiteta.


Makedonija nema entitete,promenila je ime, ustav, ispunila sve do najsitnijih zahteva. Ušla je u NATO.
Uradila je sve što se od nje tražilo. Imena se odrekla! Može li više?

Što nije u EU?


tessa1 tessa1 15:16 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Što nije u EU?

Zato što nije bitna.

Ili tebe interesuje baš nešto Skoplje?
benedykt benedykt 15:26 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Benedykt, pokaži tačno u mojim komentarima gdje sam napisala da je poema Stojanka majka Knežopoljka ep (definicija epa je tu jer je izgledalo da im je isto, ep i mit, kako razumjeti otkud poema, epsko-lirska pjesma u mitu?), i da je poema mit.


Dogovori se prvo sama sa sobom šta tačno želiš…

tessa1
Ne ostavljaj komentare iz mene više, debilčino.


Inače, samo još nedostaje da se odnekle pojavi debeli Tasa, koji će na Stojanku da se nasloni sa Jasenovcem i onda u pravedničkom gnevu da nam održi vakelu prepunu patetike u kojoj ćemo saznati o samima sebi da smo:

1. Zli ljudi
2. NATO plaćenici
3. Ustaše

Pošto se sprdamo ne samo sa Stojankom nego i sa jasenovačkim žrtvama…
predatortz predatortz 15:28 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Što nije u EU?

Zato što nije bitna.

Ili tebe interesuje baš nešto Skoplje?


Ja na primeru drugih razmišljam koliko je pametno dati nešto za ništa.

Šta Republika Srpska dobija svojim samogašenjem radi šarene EU laže koja decenijama laže čak i one najkooperativnije?

Pa i da se pristupi EU bez statusa koji je srpski narod u ratu i krvlju izborio, to je glup potez, a kamoli radi nejasnog obećanja a vidiš da druge već dugo lažu.

I šta je zapravo EU?
Država nije, pa da kažeš utapam se u veću i jaču državu svojom voljom.

I, recimo, Bosna uđe u tu EU, Srbija ne.
Pa izgubiš i vezu sa maticom, ostaneš u unitarnoj Bosni, uz svu ljubav koju muslimani, Hrvati, švapski ološ i drugi oswćaju prema tebi.
Može li gluplje?
Uostalom, Srbi su već u EU. Srbi iz Hrvatske. Ne vidim da ih je EU zaštitila od ustašluka, od zabrane nacionalnog pisma, od batina gde god malo dignu glavu...

To želiš?


tessa1 tessa1 15:41 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Trenutno tri najjača glasa imamo od Talijana, Španaca i Šveđana (ovo treba provjeriti)

Talijani za Srpsku daju glas jer od naše šume prave namještaj pa nam prodaju? :))

I Milorad će isposlovati glas sa Mađarim, to sigurno, oni će od nas dobiti vjetar za struju.

Česi i Slovaci ne vidim razloga da kažu ne, Poljaci isto. Njemci i Austrijanci nemaju neki velik broj negativnih glasova. Rumuni i Bugari, ne djele granicu sa nama..

Itd, sve u svemu BiH nije geopolitički problem kao što je Kosovo Srbiji na nekoliko načina klip u točkovima, samo što su Amerikanci stavili šapu na njega.. zatim, oni znaju ko smo u inostranstvu, prate i koliko Srba BiH ima u zatvorima i zašto, koliko muslimana i zašto, zatim, studenata, radnika, porodica, itd..


I meni je sve svježe, obratiću više pažnju narednih dana.. vjerovatno da se Milorad povlači iz politike - radi njega su narodu su stopirali pare, nagađam, i mi idemo u EU kao entitet.. ne vidim BiH bez entiteta u EU jer bi to značilo opet vjersku neravnotežu da su Srbe i Hrvate nadglasali muslimani, tj prije će onda pripojiti Srpsku Srbiji i mi ćemo tu biti kao Krajina Evropi..

I, recimo, Bosna uđe u tu EU, Srbija ne.


Ne razumijem, kakvu vezu gubimo sa Srbijom? - kao da ćemo se preseliti u Norvešku? (neću da govorim u ime ljudi Srbije i da li su za EU, Srbija je već sam rekla ozbiljna država i kad u njoj ne cvjetaju ruže, Srbija je i sad vezana za EU, ekonomski i kulturno, tebi je nepoznato koliko je Srbija dio Evrope, i svijeta)
tessa1 tessa1 15:41 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

Dogovori se prvo sama sa sobom šta tačno želiš…


Pokaži, vidim da si ušićario dvije preporuke, kad brže?
benedykt benedykt 16:01 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1
Dogovori se prvo sama sa sobom šta tačno želiš…


Pokaži, vidim da si ušićario dvije preporuke, kad brže?

Ne znam kako, žali se ako misliš da te je neko zakinuo/uvredio/whatever sa time što je kliknuo preporuči za takav ”skaredan” komentar, pa neka se počinioci primereno kazne.

By the way, ne znam zaista odakle se pojavila Stojanka još manje shvatam kakve veze ima sa bilo čime o čemu se trenutno raspravlja, znam samo da joj mesto tu nije a posebno ne u kontekstu da se neko ovde navodno sprda sa svim tim.
Izvini ali zaista, ali potpuno mi je besmislena rasprava u kome si ti prvo sama ubacila u raspravu Kulenovićevu poemu. Zatim kao tužilac podigla optužnicu zbog navodnog sprdanja sa Stojankom majkom Knežopoljkom.
Potom kao svedok optužbe izjavila sledeće…
tessa1
Kako sad naša Stojanka kao meza na pladnju na žurci u Beogradu. Na izvolte dok radio svira gradsku muziku?

Onda kao sudija donela i odgovarajuću presudu, a sada se na kraju balade kao pripadnik organa reda staraš da je svi i poštujemo.
Nešto kao Kafkin Proces u savremenoj verziji…
tessa1 tessa1 16:06 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

A ti si nad-nad sudac?

Jel ti misliš da sam idiot?


Pokaži gdje sam napisala da je poema Stojanka majka Knežopoljka ep i mit. Zato si dobio dvije preporuke radi tog trljanja, presvlačenja.

Sve što je napisano nije palo s neba, nije ispod šibice kuglica nego odgovori na komentare. Ovo što radiš je šibicarenje.
tessa1 tessa1 16:07 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

trljanja

Očešavanje jedno od drugog u komentarima. Očešem se malo, popišam te i dobijem preporuku.
benedykt benedykt 16:11 07.03.2024

Re: jel samo ja ne razumijem vic

tessa1

Čisto da ne zaboravim…

tessa1

Na 1:05 je policajka spašava, i odveli su je na sud, tamo je obećala da neće nikada više nositi ovakve haljine

Haljinu je kupila u SA i na njoj piše halva, slatkiš, srce itd



Elem, sve ovo se u Pakistanu desilo zato što su neki ljudi tamo mislili da se ova devojka/žena sprda sa Kuranom na ovaj način. By the way, dizajn na njenoj haljini je inspiraciju i to očigledno imao u islamskoj kaligrafiji, koja opet u najvećem broju slučajeva na taj način predstavlja stihove iz Kurana.
Oni su Pakistanci iz njihovog dela Pandžaba tj odmah preko granice sa Indijom, ne govore arapski već urdu tj hindi napisan arapskim pismom. Koliko sam shvatio taj tvoj komentar oni su primitivni divljaci…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana