Istorija| Jubileji| Ljubav| Na današnji dan| Politika

Frere Djura, bije ali i prašta

freehand RSS / 24.03.2024. u 17:57

Prijatelji iz zemalja koje su u dguom nizu genocida, ratnih zločina i masakriranja civilnog stanovništva u desetinama država sveta izvršile i brojne genocide, našli su vremena da u jeku genocida u Gazi u kome su direktni sačesnici i pomagači - Srbiji i njenim građanimja malom, prikladnom lekcijom iz novije istorije čestitaju današnji zajednički jubilej.  

 

Opera-Snapshot-2024-03-24-173352-rs-ambafrance-org.png 

 

Valja pomenuti da za tu priliku a u svrhu lepših kadrova prilikom slikanja nisu pomerali nijedan spomenik ni na grobljima ni van njih , pa su i Beogradski pobednik i spomenik neznanom junaku, Knjaz Mihajlo i karađorđe još uvek na svojim mestima. 
Takođe, valja imati na umu da nema nikakvih sporova u tome da delimo zajedničke vrednosti poput vladavine prava (uz princip izuzetnosti za prijatelje), suvereniteta nezavisnih država (sem kad su u pitanju države koje nisu na spisku pa i Srbija), kažnjavanja ratnih zločina (opet taj princip izuzetnosti( i da ne nabrajamo dalje gde se sve zna šta je za Jupitera a šta za vola.

U svakom slučaju, šteta bi bilo propustiti  ovaj dirljiv gest vredan svake pažnje. U tom smislu a za potrebe ovekovečenja čina kakav priliči samo najboljim prijateljima:

24. marta 1999. počela je vojna intervencija koju niko nije želeo: Operacija Saveznička snaga osmišljena je da natera Slobodana Miloševića, tadašnjeg predsednika Savezne Republike Jugoslavije, da prekine zlostavljanje civilnog stanovništva na Kosovu, da spreči humanitarnu katastrofu i omogući izbeglicama i raseljenim licima povratak, a humanitarnim organizacijama pristup Kosovu.

Ova vojna operacija pokrenuta je nakon što su iscrpljena sva politička i diplomatska sredstva da se Slobodan Milošević ubedi da se opredeli za rešenje putem pregovora i za mir na Kosovu, na osnovu sporazuma iz Rambujea i uz ispunjenje zahteva iz Rezolucije 1199 Saveta bezbednosti, usvojene u okviru Poglavlja VII uz podršku Rusije.

Operacija Saveznička snaga nije bila usmerena protiv naroda Srbije i osećamo duboko žaljenje zbog izgubljenih ljudskih života na Kosovu i u Srbiji.

Danas se sećamo i žalimo za izgubljenim životima nedužnih, ali i razmišljamo o našoj zajedničkoj budućnosti sa Srbijom i Kosovom u evropskoj porodici naroda.

Podržavamo nalaženje rešenja za spor između Kosova i Srbije, što je hitno pitanje evropske bezbednosti, i uvereni smo da je potpuna primena Ohridskog sporazuma postignutog pod okriljem i posredstvom Evropske unije najbolji put napred ka miru i stabilnosti u korist naroda koji žive u Srbiji i Kosovu.

Vojska Srbije sve tešnje sarađuje sa NATO alijansom i evropskim partnerima učestvujući u misijama Zajedničke bezbednosne i odbrambene politike. Partnerstvo je način na koji možemo zajedno graditi mirnu i stabilnu budućnost kakvu naši narodi zaslužuju.

LINK 

 

P.S. Svakako vredi napomenuti da je današnji dan za Nemce posebno značajan, to je datum kad su oni, što bi se reklo krenuli back in business.
Stare porodične tradicije, takoreći. 


 


Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 18:22 24.03.2024

Nemoj tako....

Eno Borko Stefanović polaže spomenik "nevinim žrtvama" i implicira da ima i "krivih žrtava". Takođe tvrdi da se rat mogao izbeći, pa će biti da po njemu oni koji su nas napali i nisu baš krivi, morali su valjda.

Pička li mu materina usrana!


Ako je to alternativa ovim ološima, onda su veća govna u ponudi.


freehand freehand 18:28 24.03.2024

Re: Nemoj tako....

Eno Borko Stefanović polaže spomenik "nevinim žrtvama" i implicira da ima i "krivih žrtava".

"Nevine žrtve su fraza koju ogroman broj ljudi, golema većina, koristi bez razmišljanja i po pravilu ne implicira niša.
Što se ostalog tiče njegovo da se rat mogao izbeći je tu negde kao ovo tvoje da su "oni" veća govna od "ovih".
predatortz predatortz 13:10 25.03.2024

Re: Nemoj tako....

Što se ostalog tiče njegovo da se rat mogao izbeći je tu negde kao ovo tvoje da su "oni" veća govna od "ovih".


Samo oni koji bezočno lažu da se rat mogao izbeći uprkos činjenici da je Srbija potpisala politički sporazum a Albanci nisu.

O tome je Bulatović rekao sledeće:

U Rambujeu ponuđen politički sporazum koji je naša delegacija prihvatila, a albanska nije".

"Taj papir je odmah povučen posle toga pa je donesen dokument koji je napisala Medlin Olbrajt u kome ako ga prihvatite doći ćete do toga da vas NATO okupira, a ako ga ne prihvatite onda će vas NATO napasti sa namerom da vas okupira", objasnio je Bulatović.

Spiridon Spiridon 18:43 24.03.2024

..

E, moj Free, ono što se retko spominje ovde na blogu jeste da nas nekolicina nikada nije bila zadojena mržnjom prema Zapadu, već naprotiv. Ima ovde arhiva na blogu pa se to lako da proveriti. Njihovim delovanjem u poslednjih 20 godina prešli su sve granice licemerstva i bahatosti. Ti pišeš i govoriš kao razočaran i izigran čovek, a ne kao rusofil i to se oseća.
Problem je u tome što to kako mi vidimo stvari neće doneti dobro ni nama dvojici ni Srbiji. U ovom trenutku treba biti mudar i gledati kako preziveti. Mi smo viđeni kao mali Rusi koje bi oni vrlo lako mogli da sjebu (za primer) kako bi na taj način iskalili frustraciju koju ne mogu nad pravim Rujama, i kako bi ih na taj način isprovocirali. To se zove politika. Ti to znas bolje nego ja.

Ovo mi se nešto mota po glavi u poslednje vreme:

Opasno je biti u pravu kad je većina u krivu.
Volter
freehand freehand 18:52 24.03.2024

Re: ..

Opasno je biti u pravu kad je većina u krivu. Volter

To je nešto sa čim mogu da živim, vrlo komforno.
Što se svega ostalog tičle - ja u sve propagirane vrednosti na kojima se, kobajagi, temelji "zapadna civilizacija" duboko i iskreno verujem i poštujem ih. Bez obzira što odlično znam da su mahom za unutrašnju upotrebu i mazanje očiju svima spolja.
Pojam "rusofilije", baš kao i anglofilije i frankofilije ili germanofilije u svojoj se suštini odnosi i uvek se odnosio na odnos prema kulturi.
Danas su ga, uz mnoge druge izvorno lepe i plemenite osećaje i pojmove za njih vezane izvitoperili propagandisti i kulturfašisti koji su potpuno preuzeli meedijsku sliku u čitavom "zapadnom svetu", gde računam i nas koji mu u svakom smislu pripadamo. Uključujući i Turke i Ruse koje pokušavaju da na svaki način iz tog kulturnog i civilizacijskog kruga izbace.
Spiridon Spiridon 18:54 24.03.2024

Re: ..

freehand
Opasno je biti u pravu kad je većina u krivu. Volter


Što se svega ostalog tičle - ja u sve propagirane vrednosti na kojima se, kobajagi, temelji "zapadna civilizacija" duboko i iskreno verujem i poštujem ih. Bez obzira što odlično znam da su mahom za unutrašnju upotrebu i mazanje očiju svima spolja.
Pojam "rusofilije", baš kao i anglofilije i frankofilije ili germanofilije u svojoj se suštini odnosi i uvek se odnosio na odnos prema kulturi.
Danas su ga, uz mnoge druge izvorno lepe i plemenite osećaje i pojmove za njih vezane izvitoperili propagandisti i kulturfašisti koji su potpuno preuzeli meedijsku sliku u čitavom "zapadnom svetu", gde računam i nas koji mu u svakom smislu pripadamo. Uključujući i Turke i Ruse koje pokušavaju da na svaki način iz tog kulturnog i civilizacijskog kruga izbace.


Potpisujem
bata_nimbus bata_nimbus 20:26 24.03.2024

Re: ..

У овом тренутку треба бити мудар и гледати како презивети. Ми смо виђени као мали Руси које би они врло лако могли да сјебу (за пример) како би на тај начин искалили фрустрацију коју не могу над правим Рујама, и како би их на тај начин испровоцирали.

Нема преживљавања. Заборави.
Нисмо ми виђени као мали Руси, него као мали заборављени народ.
jovilim_e jovilim_e 20:39 24.03.2024

Re: ..

Spiridon
E, moj Free, ono što se retko spominje ovde na blogu jeste da nas nekolicina nikada nije bila zadojena mržnjom prema Zapadu, već naprotiv. Ima ovde arhiva na blogu pa se to lako da proveriti. Njihovim delovanjem u poslednjih 20 godina prešli su sve granice licemerstva i bahatosti. Ti pišeš i govoriš kao razočaran i izigran čovek, a ne kao rusofil i to se oseća.
Problem je u tome što to kako mi vidimo stvari neće doneti dobro ni nama dvojici ni Srbiji. U ovom trenutku treba biti mudar i gledati kako preziveti. Mi smo viđeni kao mali Rusi koje bi oni vrlo lako mogli da sjebu (za primer) kako bi na taj način iskalili frustraciju koju ne mogu nad pravim Rujama, i kako bi ih na taj način isprovocirali. To se zove politika. Ti to znas bolje nego ja.

Ovo mi se nešto mota po glavi u poslednje vreme:

Opasno je biti u pravu kad je većina u krivu.
Volter

Zašto ti je potrebno to da impliciraš da ovakav tekst koji je napisao Frihend može da napiše (samo) neko zadojen mržnjom prema Zapadu?
Zašto bi bio problem da ovo, faktičko, podsećanje napiše i neko ko voli Zapad?
I zašto se neki (ne znam da li si ti među njima) osećaju nelagodno kada se kaže da nema većih koljača, ubica i genocidaša od vodećih zapadnih zemalja?
Da to možda nije istina?
Ili šta?
benedykt benedykt 08:25 25.03.2024

Re: ..

freehand

Pojam "rusofilije", baš kao i anglofilije i frankofilije ili germanofilije u svojoj se suštini odnosi i uvek se odnosio na odnos prema kulturi.
Danas su ga, uz mnoge druge izvorno lepe i plemenite osećaje i pojmove za njih vezane izvitoperili propagandisti i kulturfašisti koji su potpuno preuzeli meedijsku sliku u čitavom "zapadnom svetu", gde računam i nas koji mu u svakom smislu pripadamo. Uključujući i Turke i Ruse koje pokušavaju da na svaki način iz tog kulturnog i civilizacijskog kruga izbace.

Ovu priču vezanu za rusofiliju i sve ostale -filije potpisujem, jer to uvek mora biti odnos prema kulturi a ne odnos prema nečijoj vlasti, vojci, whatever. Takođe, Rusi su bili i biće uvek deo evropske civilizacije, za Turke nisam baš siguran, gde pod time kada su oni u pitanju ne mislim ništa loše, naprotiv. Prosto mi se čini da im je kulturno nasleđe drugačije, iako su naravno neke savremene generacije a posebno one iz Istanbula evropski orijentisane…
Spiridon Spiridon 10:56 25.03.2024

Re: ..

Zašto bi bio problem da ovo, faktičko, podsećanje napiše i neko ko voli Zapad?


i to je tacno. Problem je u tome kako "oni" vide stvari. Ti znas kad dodju sranje vremena da glava zna da leti zbog vica u kafani.
jovilim_e jovilim_e 12:21 25.03.2024

Re: ..

Spiridon
Zašto bi bio problem da ovo, faktičko, podsećanje napiše i neko ko voli Zapad?


i to je tacno. Problem je u tome kako "oni" vide stvari. Ti znas kad dodju sranje vremena da glava zna da leti zbog vica u kafani.

Saglasan!
Bilo, ne ponovilo se.
zoja444 zoja444 19:00 24.03.2024

saosecanje

sad rekose, nesto kao da je kosovo u nato iz statusa posmatraca preslo na visi nivo, valjda je sledeci prikljucenje. slusala sam sa malo paznje pa ne mogu da reprodukujem.
Черевићан Черевићан 19:01 24.03.2024

мам стабилне будућности

или.....24. marta 1999. počela je vojna intervencija koju niko nije želeo

учестали ево дани потсећања.........на
Свет који.....срља.....својем суноврату,
(наша мука.......оно.....нама је највећа)
у наслуту глобални истек за прикрату
zoja444 zoja444 19:11 24.03.2024

Re: мам стабилне будућности

g.cer, i sta da radimo? da ispunjavamo sebi poslednje zelje?
Черевићан Черевићан 23:56 24.03.2024

пропуштено од градива

или.....sta da radimo da

....испуњење жеља
у свем' нас подиже,
само....дал' се тако
до..кротости..стиже

Гђо zoja
shmoo shmoo 19:51 24.03.2024

Папа Геншер

Француска, Италија, Немачка, Сједињене Америчке Државе, Уједињено Краљевство?

Добро.

Норвешка?

Да поновим, Норвешка?

Откуд Норвешка у том друштву?

Пре бих ту очекивао једну Холандију, на пример... Или Белгију... Шведску... Шипцарску...

(Прескачем ова ситна небитна слепа црева ЕУ попут Словеније, Хрватске, Бугарске, Румуније,... који би се вероватно радо видели на том списку.)

Али Норвешка?

Шта сам то ја пропустио од градива када сам бежао са тих часова?







Једног лика са улица Ниша, ситног дилера вутре из деведесетих који је после постао књижевни јунак Дејана Стојиљковића, звали су Марли.

Али не због Боба и регеа него зато што му је ћале био лимар.

milisav68 milisav68 20:12 24.03.2024

Re: Папа Геншер

shmoo
Норвешка?

Kvisling.
shmoo shmoo 20:14 24.03.2024

Re: Папа Геншер

milisav68
shmoo
Норвешка?

Kvisling.



Ааааааа, то је значи.

Имају Квиска.




milisav68 milisav68 20:36 24.03.2024

Re: Папа Геншер

shmoo
Ааааааа, то је значи.

Имају Квиска.

Pa da, tako nekako.

Pre WW2 bili sirotinja, i šmekali rudnike gvožđa u Švedskoj (tad su Nemci i Englezi bili na suprotnim stranama).Onda im Englezi "objasnili" da je pametnije da budu sa njima, pa se predomislili.

A onda su posle rata našli naftu, i postali super pametni za ove naše Kvislinge.

I tako...Two Tribes...

shmoo shmoo 20:44 24.03.2024

Re: Папа Геншер

milisav68
shmoo
Ааааааа, то је значи.

Имају Квиска.

Pa da, tako nekako.

Pre WW2 bili sirotinja, i šmekali rudnike gvožđa u Švedskoj (tad su Nemci i Englezi bili na suprotnim stranama).Onda im Englezi "objasnili" da je pametnije da budu sa njima, pa se predomislili.

A onda su posle rata našli naftu, i postali super pametni za ove naše Kvislinge.

I tako...Two Tribes...




Јах, јах...

А и јероплани и ракетле не лету на ову нашу раџу из казанчића.

Схватам.

milisav68 milisav68 21:06 24.03.2024

Re: Папа Геншер

shmoo
А и јероплани и ракетле не лету на ову нашу раџу из казанчића.

Схватам.

Tako nekako.

E, al radža je zajebana.

Ima onaj vic, kad se nismo "predali" posle mesec dana, pa pravili test sa miševima, ono, viski, vodka i radža, pa miševi što su pili radžu tražili mačke da im jebu mater.

Nego, evo malo istorijske distance, i svedočenja Nato pilota.

Link
predatortz predatortz 21:14 24.03.2024

Re: Папа Геншер

Nego, evo malo istorijske distance, i svedočenja Nato pilota.


E da smo narod narodom i da imamo ozbiljnu službu, a svuda nas ima, pa da mu na gajbu dođe osnovna udarna formacija, ili ti trojka i kaže mu:

Pomoz' bog i laku noć domaćine! Ne brini, imamo laku i veštu ruku...
bangyahead bangyahead 21:16 24.03.2024

Re: Папа Геншер

ма какви, служба је пилићарска код вас, не би се усудили на тако нешто што је Удба радила.
predatortz predatortz 21:19 24.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
ма какви, служба је пилићарска код вас, не би се усудили на тако нешто што је Удба радила.



Treba nam restart u novi Voja Tankosić.
K'o lebac nam treba!
milisav68 milisav68 21:31 24.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
E da smo narod narodom i da imamo ozbiljnu službu, a svuda nas ima, pa da mu na gajbu dođe osnovna udarna formacija, ili ti trojka i kaže mu:

Ma što njega, on je vojnik sa etičkim kodeksom (očigledno nisi pročitao intervju).

Mnogo veća govna su iznda njega, ukljkučujući političare.
predatortz predatortz 21:34 24.03.2024

Re: Папа Геншер

milisav68
predatortz
E da smo narod narodom i da imamo ozbiljnu službu, a svuda nas ima, pa da mu na gajbu dođe osnovna udarna formacija, ili ti trojka i kaže mu:

Ma što njega, on je vojnik sa etičkim kodeksom (očigledno nisi pročitao intervju).

Mnogo veća govna su iznda njega, ukljkučujući političare.


Ne njega kao njega - njih!

Treba učiniti sve da ispaštaju, da žive u strahu za sebe, svoje potomstvo, da razmišljaju kada im sin ili ćerka treba da odu negde na odmor...

Treba učiniti sve da naše glave budu naplaćene kad za njihovo skidanje ne postoji sudska, zakonska satisfakcija.

milisav68 milisav68 21:44 24.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
Ne njega kao njega - njih!

A to, pa nismo mi Jevreji.

E, ni Titova UDBA to nije smela da radi bez odobrenja velikih sila.
shmoo shmoo 21:46 24.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
bangyahead
ма какви, служба је пилићарска код вас, не би се усудили на тако нешто што је Удба радила.



Treba nam restart u novi Voja Tankosić.
K'o lebac nam treba!



Танкосићи свих земаља, уједините се!




predatortz predatortz 21:46 24.03.2024

Re: Папа Геншер

A to, pa nismo mi Jevreji.


Tu im skidam kapu!
Mada su moje poštovanje zbog ovoga što rade u Gazi izgubili.
Islam i ja, to ne tajim, nismo u ljubavi, ali ono je nenormalno!
solo solo 22:13 24.03.2024

Re: Папа Геншер

Али не због Боба и регеа него зато што му је ћале био лимар.


I Bobici je ćale bio limar na Jamajkici.

Nisi znao?

YO.



Nego...prošo Wikend.

Još jedan.
nask nask 00:06 25.03.2024

Re: Папа Геншер

Шта сам то ја пропустио од градива када сам бежао са тих часова?

Geografiju.
nask nask 00:11 25.03.2024

Re: Папа Геншер

E da smo narod narodom i da imamo ozbiljnu službu, a svuda nas ima, pa da mu na gajbu dođe osnovna udarna formacija, ili ti trojka i kaže mu:

Pomoz' bog i laku noć domaćine! Ne brini, imamo laku i veštu ruku...

Čemu? Šta bi to promenilo? Je li bi to vaskrslo ijednu žrtvu?
predatortz predatortz 00:18 25.03.2024

Re: Папа Геншер

nask
E da smo narod narodom i da imamo ozbiljnu službu, a svuda nas ima, pa da mu na gajbu dođe osnovna udarna formacija, ili ti trojka i kaže mu:

Pomoz' bog i laku noć domaćine! Ne brini, imamo laku i veštu ruku...

Čemu? Šta bi to promenilo? Je li bi to vaskrslo ijednu žrtvu?


Ne bi, ali bi možda mnoge spasilo. A i neka pravda bi to bila, kad već nema one civilizovane i koje bi trebalo da bude.

A kad njima nije strano da prelete do Niša i ubijaju trudnice i decu pred njihovim kućama, ne treba ni nama da bude strano da posetimo one koji su to činili u njihovim kućama i vratimo dug.

Kad nema pravde, ima osveta.


nask nask 00:30 25.03.2024

Re: Папа Геншер

A i neka pravda bi to bila

Ispravlajti nepravdu novom nepravdom je ... ne radi, da tako kažem. Drugo, taj koji bi trebao da potegne oroz dobija ozbiljnu hipoteku na vrat tj. savest. Treće, napisao milisav68, ovo su bili samo podizvršitelji. Treba neko da ukoka Nato pilote, a sa njihovim nalogodavcima smo u najboljim poslovnim odnosima. Ne ide, moraš da priznaš.

Totalno je druga stvar što totalno razumeme tvoju emociju. Meni je jedina, ali zaista jedina trauma u životu to što sam sedeo u NL dok su mi bombardovali majku, brata (koga su i najozbiljnije razbucali), sinovca i sinovicu, rođake, prijatelje i blogere. Ako se tada nisam namerno ubio verovatno neću nikada.
magnus magnus 06:17 25.03.2024

Re: Папа Геншер

Treba nam restart u novi Voja Tankosić.
K'o lebac nam treba!
ima danas puno sofisticiranijih ideja , svi koji su u tome značajno upleteni imaju ozbiljne korupciske afere iza sebe , tako da bi ja to hibridiziro .. čitati Sečina, gledati gerasimova .. a
magnus magnus 06:25 25.03.2024

Re: Папа Геншер

Да поновим, Норвешка?

Откуд Норвешка у том друштву?

norveška je težak "ideološki bolesnik" , najtoksičniji grantovi koji ulaze u srbiju idu preko norveške , norveška je lider u sijanju toksičnih ideja u jugoistočnoj europi /rusiji i africi kroz vladine projekte nevladinih organizacija . tako da se norveški "kultur marksizam" jako ljepo nakačio na imperijalne ideje

magnus magnus 07:46 25.03.2024

Re: Папа Геншер

Ne bi, ali bi možda mnoge spasilo. A i neka pravda bi to bila, kad već nema one civilizovane i koje bi trebalo da bude.

ja sam skloniji eliminaciji domaćih izdajnika , pazi to je počelo 1918. kad su svi suradnici okupatorske vlasti amnestirani. srbija je jedina zemlja na svijetu gdje bit domaći izdajnik daje oreol ,dendija , lika sa nepodnošljivom lakočom postojanja , društveno poželjnim likom na javnim događanjima , arhetipom influensera nešto kao kardašijanka , samo što umjesto umjetnih sisa ima umjetni "zdravorazum" i argument on si je dobar sa Skotom, a i drugim skotovima
benedykt benedykt 09:05 25.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
A to, pa nismo mi Jevreji.


Tu im skidam kapu!
Mada su moje poštovanje zbog ovoga što rade u Gazi izgubili.
Islam i ja, to ne tajim, nismo u ljubavi, ali ono je nenormalno!

Mmmdaaa a pre Gaze su Izraelci (ne (svi) Jevreji, pošto to nije isto) inače bili na lebac da ih mažeš. Mislim, samo su došli i oteli nekim ljudima njihovu rođenu zemlju a pod izgovorom da im je sam Gospod Bog sa nebesa kao agent nekretnina pre nekoliko hiljada godina dao večnu tapiju na istu. Da sad ne idemo u to kako evropski Aškenazim Jevreji i ti stari Jevreji iz antičkog Izraela i Samarije imaju samo zajedničku veru i ništa više.
Prema tome, ono u Gazi je nešto potpuno normalno kada je Izrael u pitanju i to rade već skoro pa osamdeset godina, samo su danas sredstva komunikacija dosegla taj nivo da je to više nemoguće sakriti…
predatortz predatortz 09:09 25.03.2024

Re: Папа Геншер

magnus
Ne bi, ali bi možda mnoge spasilo. A i neka pravda bi to bila, kad već nema one civilizovane i koje bi trebalo da bude.

ja sam skloniji eliminaciji domaćih izdajnika , pazi to je počelo 1918. kad su svi suradnici okupatorske vlasti amnestirani. srbija je jedina zemlja na svijetu gdje bit domaći izdajnik daje oreol ,dendija , lika sa nepodnošljivom lakočom postojanja , društveno poželjnim likom na javnim događanjima , arhetipom influensera nešto kao kardašijanka , samo što umjesto umjetnih sisa ima umjetni "zdravorazum" i argument on si je dobar sa Skotom, a i drugim skotovima


Samo Srbija može da trpi nekog jebenog Dinka koji kaže kako je ovde nepojmljivo mnogo zla na tako malom prostoru, kako su napravljene neke srpske crkve "koje ćemo pretvoriti u skvotove", da kaže kako nosi lepo ime kao Dinko Šakić...
Četvrt veka sam ovde i još uvek ne mogu da pojmim koji im je kurac i za čije babe zdravlje to podnose.
Probaj da zamisliš Srbina u Zagrebu da vergla takvu priču o Hrvatima, njihovoj crkvi, da kaže da nosi lepo ime kao Draža...
Ili u Sarajevu!
Pa ne bi mu kosti nikad našli!
A ovaj ovde piša li piša po nama... Umesto da je odavno u zatvoru!
bangyahead bangyahead 10:11 25.03.2024

Re: Папа Геншер


milisav68
predatortz
E da smo narod narodom i da imamo ozbiljnu službu, a svuda nas ima, pa da mu na gajbu dođe osnovna udarna formacija, ili ti trojka i kaže mu:

Ma što njega, on je vojnik sa etičkim kodeksom (očigledno nisi pročitao intervju).

Mnogo veća govna su iznda njega, ukljkučujući političare.


Просто, не могу да сагледам да наши пилићарковићи решавају то са тим предметним политичарима...

Бтв, не видим нешто србијанску критику да коментарише Москву? Издресирао вас Руја, ћутљивци, нема шеге када је Руја по среди...
bangyahead bangyahead 10:28 25.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
A to, pa nismo mi Jevreji.


Tu im skidam kapu!
Mada su moje poštovanje zbog ovoga što rade u Gazi izgubili.
Islam i ja, to ne tajim, nismo u ljubavi, ali ono je nenormalno!


Шта смо урадили у Гази? Још смо и вас извукли да Сребреница изгледа као лакши тактички маневар. Уместо да нам будете захвални, ви се још и брецате на нас.
bangyahead bangyahead 10:37 25.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
magnus
Ne bi, ali bi možda mnoge spasilo. A i neka pravda bi to bila, kad već nema one civilizovane i koje bi trebalo da bude.

ja sam skloniji eliminaciji domaćih izdajnika , pazi to je počelo 1918. kad su svi suradnici okupatorske vlasti amnestirani. srbija je jedina zemlja na svijetu gdje bit domaći izdajnik daje oreol ,dendija , lika sa nepodnošljivom lakočom postojanja , društveno poželjnim likom na javnim događanjima , arhetipom influensera nešto kao kardašijanka , samo što umjesto umjetnih sisa ima umjetni "zdravorazum" i argument on si je dobar sa Skotom, a i drugim skotovima


Samo Srbija može da trpi nekog jebenog Dinka koji kaže kako je ovde nepojmljivo mnogo zla na tako malom prostoru, kako su napravljene neke srpske crkve "koje ćemo pretvoriti u skvotove", da kaže kako nosi lepo ime kao Dinko Šakić...
Četvrt veka sam ovde i još uvek ne mogu da pojmim koji im je kurac i za čije babe zdravlje to podnose.
Probaj da zamisliš Srbina u Zagrebu da vergla takvu priču o Hrvatima, njihovoj crkvi, da kaže da nosi lepo ime kao Draža...
Ili u Sarajevu!
Pa ne bi mu kosti nikad našli!
A ovaj ovde piša li piša po nama... Umesto da je odavno u zatvoru!


То што вас двојица причате - једино да се неки љути Херцеговци уортаче са љутим Подринцима, па да правимо неку Мано Негра Орг. нову. Мада, не знам откуд Пречанима ова идеја да полажу тапију на Српство? Да није било Шумадинаца не би ни вас било данас. Били бисте Хрвојеви или Мујини и уверавали нас како су Срби иницијално били католици.
shmoo shmoo 11:17 25.03.2024

Re: Папа Геншер

nask
Шта сам то ја пропустио од градива када сам бежао са тих часова?

Geografiju.



Ма није то само географија.

Исувише је једноставно објашњење.

Да није уз географију и ово што Магнус каже?


magnus

norveška je težak "ideološki bolesnik" , najtoksičniji grantovi koji ulaze u srbiju idu preko norveške , norveška je lider u sijanju toksičnih ideja u jugoistočnoj europi /rusiji i africi kroz vladine projekte nevladinih organizacija . tako da se norveški "kultur marksizam" jako ljepo nakačio na imperijalne ideje


shmoo shmoo 11:23 25.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
predatortz
A to, pa nismo mi Jevreji.


Tu im skidam kapu!
Mada su moje poštovanje zbog ovoga što rade u Gazi izgubili.
Islam i ja, to ne tajim, nismo u ljubavi, ali ono je nenormalno!


Шта смо урадили у Гази? Још смо и вас извукли да Сребреница изгледа као лакши тактички маневар. Уместо да нам будете захвални, ви се још и брецате на нас.



Па боли то, брате рођени, емотивно боли када једно дете оплавиш каишем или гајтаном од пегле а другом детету само прстићем припретиш и кажеш но, но и то са великом задршком и устезањем као да се мало прибојаваш тог детета иако оба детета подејднако краду трешње од комшије.

'Ај погоди који је од ове двојице рођене браће Србин а који Јеврејин?





shmoo shmoo 11:32 25.03.2024

Re: Папа Геншер

solo

I Bobici je ćale bio limar na Jamajkici.

Nisi znao?



Нисам, јбт!

Био сам убеђен да је њему ћале био самостални пољопривредни произвођач.





nask nask 12:48 25.03.2024

Re: Папа Геншер

Да није уз географију и ово што Магнус каже?

Nije, geografija Norveške je malo starija od ovoga što Magnus pominje.
bangyahead bangyahead 13:22 25.03.2024

Re: Папа Геншер

Taske


Шта смо урадили у Гази? Још смо и вас извукли да Сребреница изгледа као лакши тактички маневар. Уместо да нам будете захвални, ви се још и брецате на нас.



Па боли то, брате рођени, емотивно боли када једно дете оплавиш каишем или гајтаном од пегле а другом детету само прстићем припретиш и кажеш но, но и то са великом задршком и устезањем као да се мало прибојаваш тог детета иако оба детета подејднако краду трешње од комшије.
'Ај погоди који је од ове двојице рођене браће Србин а који Јеврејин?


Разумем, јасна је метафора. Знаш колико ја ликујем сада када се чујем се буразером и сестром из Изре (ту негде твоја генерација, кева им је једина чланица те наше славонске фамилије која је преживела СЛ Јасеновац, па се одселила тамо 1952., пре тога је завршила факс, из нашег стана у Бирчаниновој - ту где ће Твампов Мали и Мала градити стамбени комплекс сада), који су мени, 1999. на лето говорили, на моју пренераженост - "како смо ми Срби постали такви нацисти?" Ја одговарао: "Озбиљно (Јоси и Дорит), одакле вам то ("да смо ми Срби нацисти" )?" "Из медија, тих и тих." "Озбиљно, па гле, неће проћи много па ћете и ви Израелци постати нацисти у истим тим медијАма."


Ал' мени је ово одличан развој ситуације - јер сада, у овој планетарној изолацији, само Србија може понудити Израелу неке одговоре. Зато, не треба гледати на ствари емоцијом - иако смо Срби и то је својствено нашој нарави; већ развијати односе за Јеврејима за наредних 100 година - баш као што су они почели да развијају са Америма пре 90-ак година.
jovilim_e jovilim_e 13:51 25.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
Taske


Шта смо урадили у Гази? Још смо и вас извукли да Сребреница изгледа као лакши тактички маневар. Уместо да нам будете захвални, ви се још и брецате на нас.



Па боли то, брате рођени, емотивно боли када једно дете оплавиш каишем или гајтаном од пегле а другом детету само прстићем припретиш и кажеш но, но и то са великом задршком и устезањем као да се мало прибојаваш тог детета иако оба детета подејднако краду трешње од комшије.
'Ај погоди који је од ове двојице рођене браће Србин а који Јеврејин?


Разумем, јасна је метафора. Знаш колико ја ликујем сада када се чујем се буразером и сестром из Изре (ту негде твоја генерација, кева им је једина чланица те наше славонске фамилије која је преживела СЛ Јасеновац, па се одселила тамо 1952., пре тога је завршила факс, из нашег стана у Бирчаниновој - ту где ће Твампов Мали и Мала градити стамбени комплекс сада), који су мени, 1999. на лето говорили, на моју пренераженост - "како смо ми Срби постали такви нацисти?" Ја одговарао: "Озбиљно (Јоси и Дорит), одакле вам то ("да смо ми Срби нацисти" )?" "Из медија, тих и тих." "Озбиљно, па гле, неће проћи много па ћете и ви Израелци постати нацисти у истим тим медијАма."


Ал' мени је ово одличан развој ситуације - јер сада, у овој планетарној изолацији, само Србија може понудити Израелу неке одговоре. Зато, не треба гледати на ствари емоцијом - иако смо Срби и то је својствено нашој нарави; већ развијати односе за Јеврејима за наредних 100 година - баш као што су они почели да развијају са Америма пре 90-ак година.

Za mene su Jevreji naša braća.
bangyahead bangyahead 13:57 25.03.2024

Re: Папа Геншер

нема неких суштинских разлика између два народа - чак и ми/они Бибија имамо за трку са нашим/вашим Слобсом...

иначе, занимљиво је како Хамас користи веома сличне стратегије као УЧК 1998-99. надам се да има некога у дипломатском кору ко примећује то. на таквим стварима треба бушкати косовско признање, док не дигну руке од њих (=Птара).
shmoo shmoo 14:47 25.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead

чујем се буразером и сестром из Изре (ту негде твоја генерација, кева им је једина чланица те наше славонске фамилије која је преживела СЛ Јасеновац


Хвала драгом Богу што су неки наши, и твоји и моји како смо једном приликом ти ја констатовали, успели заједнички да пређу мост и да се докопају Београда и Србије још 1941. бежећи испред усташа као и што су неки наши, и твоји и моји преживели Јасеновац.

А никада не смемо да заборавимо неке наше, и твоје и моје, који нису преживели Јасеновац... И Старо Сајмиште... И све остале наци конц логоре...

Иначе ће нам се тај ужас догодити опет.


нема неких суштинских разлика између два народа



Мени оно монтипајтоновско подјебавање са тиме како се Јевреји баве политиком, чак и у најтежим тренуцима, сваки пут изгледа као да гледам Србе. (ЛИНК)



ПРИЧА О СРБИМА


Од војника чуо и забележио на Крфу 1917. године Драгиша Васић


Било је то у лето и на жаркој врућини. Господ беше заузет претешким бригама. Оне му у не даваху ни главе да дигне и само усрдна помоћ Светога Петра, вернога у помагача, олакшавала је донекле његове божанске напоре. Радио је тако Господ једнога дана и бринуо кад, усред ових напора, зачу он некакву необичну ларму која се са Земље подизала. А ларма, на коју се он најпре и не обзираше, иако на њу није навикао, постајала је све јача, жешћа и несноснија док му, најзад, у ономе његовоме небеском раду, стаде силно досађивати.

Тада Господ, не могући даље да је подноси, остави перо, подиже главу, па ослушну и замисли се, трудећи се да појми оне чудне узроке једне тако нечувене и паклене узбуне. Али и поред свег његовог божанског старања, то му не пође за руком.

Изненађен тиме Господ се обрати Светом Петру.

— Петре — рече он благо. — Ово није без ништа. Не остаје нам друго него да ти лично сиђеш доле и увериш се шта значи ова ларма која нам обојици толико досађује.

Смерно и кротко Св. Петар поклони се тада Господу, обећавши да ће тачно испунити ову његову жељу, па се брзо спреми и наврат-нанос сиђе на Земљу.

Али не потраја дуго, врати се он натраг, и врати се брже него што је и сам Господ
очекивао, па стаде пред њега:

— Господе — рече у он — ево испуних ја твоју наредбу и сазнах оно што си желео. Урнебес онај доле на земљи, а због кога нас двојица не могасмо ништа да радимо, не потиче ни од кога другог, већ главом од Срба, од оних који и иначе никада мира и спокојства давали нису.

— Гле! — зачуди се ипак Господ. — Шта ми кажеш? Дакле од Срба? А шта би они
хтели?

— Срби — настави Св. Петар — Срби хоће да ратују!

— Да ратују? А с ким и зашто? — питаше Господ, а Св. Петар одговори:

— С Турцима, Господе! Због земље, веле, коју су им од предака отели.

Тада се Господ понова замисли, а после мале почивке: — Па нека ратују — рече. — Нека им се таква жеља испуни!

Али Св. Петар усуди се да примети:

— Господе — промуца он. — Ти рече нека ратују. Добро, и сâм сам за то. Али у том рату хоће ли они победити, или ће бити побеђени, јер и то ...

— Петре — прекиде га Господ — тачно сам знао шта ћеш ме питати. И баш то
хоћу да и ти кажеш, али да ми речеш по души: јеси ли за то да они победе или да их Турци победе. Реци ми, дакле, слободно, јер добро знаш да сам ја на твоје мишљење увек много полагао.

Но на ово Св. Петар оклеваше да одговори и снебиваше се, пошто у том часу не погађаше вољу Божију.

— Е видиш, Петре, — приметиће Господ, изводећи га из забуне и кад се увери да
светац још увек оклеваше — што се мене тиче ја сам за то да их пустимо нека победе. Враг би га знао зашто и не знам теби, али су мени ти Срби врло драги. Дакле нека победе, како сам казао!...

И доиста, зби се онако како заповеди Господ. Нападоше Срби Турке још исте јесени , надбише их и Косово, толико оплакивано, осветише, па све то испунише лако, чудећи се и сами како без велике муке, са песмом и радосно, остварише оне вековне снове толиких својих нараштаја.

И опет бијаше лето и Господ свеједнако а са Св. Петром бакташе се и знојаше између безбројних и замршених рачуна што их читава војска његових светаца сваке године у то време на врховно одобрење подносаше. Али баш у јеку његова тако мучна рада она чудна ларма понова Га узнемири. Господ беше добре воље замисли се мало, остави перо, подиже главу и опет благо позва Св. Петра па му нареди да се понова потруди до земље и тамо извиди у чему је ствар. И Св. Петар сиђе, па се још брже неголи први пут поврати и још са самих рајских врата довикну Господу:

— Господе, опет Срби!

А са својим добрим изразом Господ га упита благо:

— Но? А сад шта хоће?
— Опет да ратују!

— С ким, побогу? И зашто сад?

— Бугарима. Не дају им, веле, оно што су отели од Турака!

— Добро, а Бугари?

— Они једва чекају, јер тврде да су у праву.

— Па лепо нека ратују кад хоће — одобри Господ. — Само нас нека оставе на миру.

И рекавши ово он се таман хтеде понова загњурити у сијасет оних светачких биланса, кад га Св. Петар опомену:

— Господе — примети он. — Ти заповеди да ратују. Ама опет не рече ништа о победи. Ко ће победити треба и то да наредиш, јер нисам рад да међу нама било какав неспоразум због тога наступи.

— Срби! — заповеди Господ кратко и руком даде знак да је разговор свршен.

И опет се зби како рече Господ. И Срби победише браћу и вратише се кућама
својим овенчани славом јунака, али још слађом од прве баш зато што то беху браћа коју су победили.

А после тога опет прође година дана. Увек неуморан, милостив, добар и благ радио је Господ мирно своје послове, неизневерен никад од свога првог помагача, који и сам не познаваше одмор и сласти од њега. Бејаше опет лето и рачуни светаца заузимаху сву пажњу њихову, кад се намах, и опет са земље, заори и затресе једна нова, али незапамћена узбуна од које се чињаше е ће и само небо проломити се. Узбуђен, а богами донекле и наљућен, Господ брзо дозва Св. Петра па га одмах посла доле те да се и по трећи пут увери у чему је сад разлог пакленога овог новог урнебеса поред кога је већ и самом њему немогуће да се својим пословима озбиљно посвети.

Али се он изненади кад Св. Петар и по трећи пут јави:

— Срби, Господе!

— Побогу! — узвикну тада Господ, трудећи се колико је год могао да сачува хладнокрвност и задржи ону божанску своју благост. — А шта би сад хтели?

— И опет рат, Господе! — промуца Св. Петар као да се он стиди уместо Срба.

— А с ким, да од мене нађеш? — не кријући своје узбуђење упита Господ. —
С ким сад? Зашто сад?

— Сад са Швабом. 'Оће, веле, да их прогута!

Поћутавши кратко време, Господ опет одсече:

— Па нека буде! Ђаво нек’ их носи! Нека ратују!

— Молим, а победа? — пожури се Св. Петар са уобичајеним питањем, те да га после не би узнемиравао.

— Победа на њиховој страни! — одсече стрпљиви Господ, дајући руком знак Св. Петру да се удаљи,јер хоће сам да остане.

И понова се догоди како одлучи Господ. Однеше Срби победу над противником и на двема чувеним планинама њихове земље, на Церу и на Руднику, потукоше га до ноге и сломише потпуно. Када им неизбројна царска војска и силан плен од ње паде у руке, па се славно име њихово пренесе широм света, чији најбољи део и сам беше у пламену страшнога рата. Али тада, после такве победе, и за њихову несрећу, Срби се осилише, заборавише Бога спаситеља свога и расрдише га делима својим. силише се они и опише овим победама, па се пропише, завадише и покварише тако да онај скромни и поштени народ нико више није могао познати. Њиховом разметању није било краја, а хвале њихове нису се више могле подносити, јер стадоше омаловажавати чак и своје савезнике и у песмама певати како им јуначког такмаца на свету нема и како ће они сад „и Белгији у помоћ.“ И тако та дрека овакве њихове хвале и претње и онај заборав на Бога, досади и разгњеви самога Господа.

Па озлојеђен тиме Господ позва Св. Петра.

— Петре, — рече му он — верни мој, почуј ме што ћу ти сад, рећи. Чуј ме, дакле:
ови Срби, незахвални овај народ, дојадили су ми; довде су ми дошли. — И ту Господ показа руком више главе. — Благост моја и доброта моја, милосрђе моје за њих и доброчинства моја, о којима си се ти бар толико пута уверио, исцрпена су. Сам знаш да сам вазда био на њиховој страни и победе им досуђивао, будући увек широке руке за њих а на штету других. Али сад, сад ево признајем ти, ја их презирем и о њима више нећу ни да знам. Зато ти наређујем да их испред мојих очију уклониш! Нека нестану, несретници, нека пропадну, нека потону, нека сасвим ишчезну, земљу своју рођену нека изгубе, нека им се трага не зна, о њима, као што рекох, ни да чујем нећу! Разумеш ли ме, Петре, верни мој помагачу!

А Св. Петар тресући се сав од овог страшног гнева Божијег, и збуњено чупкајући браду, једва изгогвори:

— Разумем те, Господе. Досадили су!...

И опет зби се тачно како рече Господ. Као бесни, нападоше, са свих страна, Србе силни непријатељи; земљу им опустошише, из ње их протераше, многе побише, а села и вароши попалише им и са земљом сравнише. Када многи поумираше, а што остаде изгуби се без трага, баш како Господ нареди, по мрачним гудурама, пећинама и шумама туђинским, те несташе као да никад ни постојали нису. И тек после тога смири се и ваздух и вода и небо и земља, те се у том миру Господ одаде бригама својим на које се никад више не потужи ни Светоме Петру нити било коме другом небескоме свецу.

И тако, у томе преданоме раду Господовом, пролажаху дани и месеци, све до једнога дана кад се наједанпут , а при особито доброј вољи својој, Господ опет не опомену Срба. Било је то у зиму, али кад уместо снега он беше пустио велику кишу те да би опрала људске крваве трагове којима је земља била испрскана.
Седео је тако Господ са Св. Петром и са њим ћаскао о свачему, па ће тек наједанпут рећи:

— Ама, Перо!
А Св. Петар поклони се и одговори:

— Молим, Господе!

— Ама, бога ти, упитао бих те нешто.

— Да чујем, Господе!

— Ево — настави Господ. — Мислим малочас те на ово те на оно, па ми тек одједанпут нешто на ум падоше Срби. Да ли ти, тако ти мене, знадеш шта би с њима, куд се дедоше ти људи, шта се с њима догоди? Јер, ево, ми на њих бесмо сасвим и заборавили.

Св. Петар положи руку на срце.

— Господе, — одговори он — а ко би и могао знати где су ти?! Као што се сећаш
нареди ми ти једнога дана, онда кад ти оно додијаше, да их пошљем у бестрага, да их уклоним испред твојих очију, како им се трага не би знало и ја, право да ти кажем, тако и учиних. Од тада више никад на њих ни помислио нисам, е па откуд ћу сад знати где су!

— Знам, знам, Петре, — настави Господ — лепо је то што си ти моју наредбу извршио и сећам се ја ње добро. Ама, брате, признаћеш и сам, и тако није право. Народ је то, братац, као и сваки други мој народ, и не може бити тако да ни ја ни ти не знамо шта је са њима. Него ево шта: како смо ми иначе, углавном, отаљали наше послове и седимо овде тако рећи скрштених руку, право је и мени драго да ти сиђеш доле и потражиш наше Србе. Као што рекох, немамо много посла и ја могу неко време сам и без тебе, па ти зато дајем неограничено одсуство, све дотле док их, јаднике наше, ма где не нађеш. А после, видећемо шта ћемо с њима. Дакле спреми се, душе ти, па иди!

И тако се Св. Петар обрете на земљи. Обрете се Св. Петар на земљи и стаде тражити Србе. Па их је тражио, тражио, али све узалуд. Нигде Срба ни од корова, као да су у земљу пропали. Где није ишао Св. Петар и где није завиривао и распитивао, али њих нема па нема, те се он увелико забрину како ће Господу на очи изаћи. И тако све без резултата до једнога дана кад је мркла ноћ била и кад се прст пред оком није видео. Таман се Св. Петар стао љутити на самога Господа што га по најгорем времену шаље ради Срба који су, по његовом мишљењу онакву судбину потпуно и заслужили, кад се наједном обрете над неким маслинама. Обрео се Св. Петар над маслинама, натукао капуљачу на главу и све му цури киша низ њега у млазевима, кад му се уједанпут учини како међу тим маслинама, мокрим до сржи, миче нешто баш као да су живи створови. Тада он успори мало лет и баш лепо зачу где једна од оних прилика и чисто на српском опсова једну капку која јој је, како Св. Петар логично закључи, морала пасти иза самога врата. „Тако ми Господа Бога, помисли он, ето по овој псовци,
рекао бих да сам набасао где треба.“ И би му мило и бог зна како што ће Божју вољу моћи испунити, јер дотле никад није било да наредбу његову није извршио.

Сада и у тој нади реши се он да облети неколико пута укруг и пође му за крилом
да се задржи у месту, кад зачу некакав жагор. Ту се он згури и стаде прислушкивати па замало гласови они постадоше разговетнији и јасно се зачу некаква прозивка све познатих српских имена као што су Милун Јокић, Милован Кривокапић, Гојко Гиздавић и друга. Онда ова прозвата имена стадоше редом одговарати и то нека за, а нека против и Св. Петар, кад то чу, умало не врисну од радости, јер му сад беше као дан јасно да то нико други не може бити до Срби, јер их ево затече на њиховом најмилијем послу — на гласању.

Мада срећан, што их беше пронашао, претвори се он у старца просјака, те ти наједанпут сиђе међу њих. Али се брзо покаја Св. Петар што је то учинио, јер му се душа стаде стезати од бола, видећи их како јадни и жалосни изгледају.
Прибили се Срби уза оне мокре маслине, покрили се шаторским крилима, све по десеторица под једно, па, поцрнели, помодрели и мршави као аветиње, а поцепани као просјаци, те седе онамо према малој свећици, што се сваки час на оној киши гаси, и онде турили некакве кутије од конзерви и гласају. Чим су га угледали салетеше ти га они да седне, па га понудише пексимитом и конзервом што је још било остало,а онда једни навалише да гласа у црвену, а други у белу кутију, пошто се пре тога сви сложише да и он има право гласати. И тако гласа и Св. Петар, први пут у животу, па после кад због овога наста велика свађа ратосиља се он свега и полете Господу. Велико је било нестрпљење у Господа кад је Св. Петар наишао. А чим светац стаде пред њега он га дочека:

— Перо, вере ти, шта би? Говори, пронађе ли их? Једва те сачеках да чујем шта ми доносиш.

— Пронађох, Господе! — одахну уморно Св. Петар.

— А тако ти неба, где су?

— Господе — продужи Св. Петар — ено их на Крфу.

— На Крфу? — запрепасти се Господ. — А шта раде? Како су?

— Како су, питаш ме Господе? Покисли к’о несретници, пропали к’о нико, а гласају, па и мене натераше да гласам.

И тада и сам Господ, кад чу ово од Св. Петра, загрцну се и зацени од смеја, па кад
се мало утиша:

— Петре, — рече — ако ћемо право доста им је било. Него сад одмах душе ти, нареди: нека се изоблаче и добро на’ране, па после море нека пређу, нико да не фали, и земљи својој нека се приближе. А кад стигну тамо, одакле је могу гледати, на самом прагу њеном, око три године нека остану, и тек то кад се испуни и кад буду доказали да чувају заповести моје и законе моје да пазе, онда нека победе, земљу своју нека поврате и трипут је већом учине па од тада нека живе и владају у срећи и задовољству све докле траје света и века.



bangyahead bangyahead 17:43 25.03.2024

Re: Папа Геншер

benedykt
predatortz
A to, pa nismo mi Jevreji.


Tu im skidam kapu!
Mada su moje poštovanje zbog ovoga što rade u Gazi izgubili.
Islam i ja, to ne tajim, nismo u ljubavi, ali ono je nenormalno!

Mmmdaaa a pre Gaze su Izraelci (ne (svi) Jevreji, pošto to nije isto) inače bili na lebac da ih mažeš. Mislim, samo su došli i oteli nekim ljudima njihovu rođenu zemlju a pod izgovorom da im je sam Gospod Bog sa nebesa kao agent nekretnina pre nekoliko hiljada godina dao večnu tapiju na istu. Da sad ne idemo u to kako evropski Aškenazim Jevreji i ti stari Jevreji iz antičkog Izraela i Samarije imaju samo zajedničku veru i ništa više.
Prema tome, ono u Gazi je nešto potpuno normalno kada je Izrael u pitanju i to rade već skoro pa osamdeset godina, samo su danas sredstva komunikacija dosegla taj nivo da je to više nemoguće sakriti…


Дон'т сраћ ту маћ, Систер, посебно не ову антисемитску стереотипију.
milisav68 milisav68 17:46 25.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
Просто, не могу да сагледам да наши пилићарковићи решавају то са тим предметним политичарима...

Ma naravno, priča je retorička.
Бтв, не видим нешто србијанску критику да коментарише Москву? Издресирао вас Руја, ћутљивци, нема шеге када је Руја по среди..

Šta da komentarišem?
bangyahead bangyahead 17:57 25.03.2024

Re: Папа Геншер

shmoo
ПРИЧА О СРБИМА


Од војника чуо и забележио на Крфу 1917. године Драгиша Васић.




Соу кјут. Хех, Драгиша Васић... Нашао сам га једном, код ћалета у дуплој прегради у његовом инжењерском ормару, нека 1985...њега, Књигу о Милутину, Српску Три*логију, мало неке дисидентске литературе, да л' Пекић, Олдос и Георг Орвелије... Сваки брат Логораш/сестра Логорашица су мили, ма које вјере и нације били...

edit: *tri, ne znam kako mi se ote "teo"?
milisav68 milisav68 17:58 25.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
Samo Srbija može da trpi nekog jebenog Dinka

Nije može, nego mora, jer je pod okupacijom.

A ta okupacija traje još od `45. sa uvodom od 1918. kada su nam Karađorđevići uvalili Jugoslaviju.

Sad možeš samo da gledaš ili da ideš negde na pecanje.
bangyahead bangyahead 18:00 25.03.2024

Re: Папа Геншер

milisav68

Šta da komentarišem?

Па оно као - знали су/нису знали. Како се таквој Држави/Служби десило тако нешто?
bangyahead bangyahead 18:01 25.03.2024

Re: Папа Геншер

milisav68
predatortz
Samo Srbija može da trpi nekog jebenog Dinka

Nije može, nego mora, jer je pod okupacijom.

A ta okupacija traje još od `45. sa uvodom od 1918. kada su nam Karađorđevići uvalili Jugoslaviju.

Sad možeš samo da gledaš ili da ideš negde na pecanje.


Па, правите неки inner state. Нису Срби од јуче.
milisav68 milisav68 18:26 25.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
Па оно као - знали су/нису знали.

A to, pa sticajem nekih okolnosti nisam stigao da se udubljujem, tako da nemam pojma.
Како се таквој Држави/Служби десило тако нешто?

Pa dešava se, kako se nekom drugom desio 11. septembar ili ubistvo predsednika?
milisav68 milisav68 18:28 25.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
Па, правите неки inner state. Нису Срби од јуче.

Oću, boli me qrac.

Nek svaki narod brani svoju reku.
bangyahead bangyahead 18:51 25.03.2024

Re: Папа Геншер

milisav68


A to, pa sticajem nekih okolnosti nisam stigao da se udubljujem, tako da nemam pojma.

Pa dešava se, kako se nekom drugom desio 11. septembar ili ubistvo predsednika?


To mi je zanimljivo, ovako fenomenološki - za nas* su svi krenuli da pljuju po tnjiteru po nama, "da smo pustili namerno", "da je vako/nako - Čifut kriv." Za Ruje, ništa, tajac.

Za ovu drugu rečenicu, slušao sam neki dan Dačketa Petrejusa na telavivskom faksu, i rekao je sličnu stvar kao i ti: "Zašto govorimo o obaveštajnom fijasku Izraelu, gde se proporcionalno 11. septembru govori o 42K ubijenih i 7K talaca, zašto ne govorimo o izvanrednom obaveštajnom učinku Hamasa?"**


* "нас" ти је бинарно код мене, мало вако, мало нако, мало Изра, мало Срба...
** Стварно, Хамас нас је поцепао тога дана - да су и блесаве Шије нахрупиле, у тим првим сатима, имали бисмо као и Предатор у ист. Босни - таласе џихадиста - они гину као зечеви а ми немамо снаге да држимо митраљезе и пуцамо у све назочне Алахуекбаре.
shmoo shmoo 22:13 25.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead

Соу кјут. Хех, Драгиша Васић... Нашао сам га једном, код ћалета у дуплој прегради у његовом инжењерском ормару, нека 1985..



Јбт, коинциденција али не опозиторум!

Космичка правда.

Баш тако некако те године ја сам мог Драгишу Васића позајмио некој Ружи из Милановца и никада га нисам добио назад.

(Ружа, брате, била много добра риба... К'о авион.)

Прочитај први коментар на овом блогу. (ЛИНК)

emilia emilia 06:11 26.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
A to, pa nismo mi Jevreji.



Mada su moje poštovanje zbog ovoga što rade u Gazi izgubili.
Islam i ja, to ne tajim, nismo u ljubavi, ali ono je nenormalno!

Sačekaj, zar Izrael nije jedini naoružavao i pomagao RS u ratu devedesetih?
Da bi im danas ovako zahvaljivali. U motive i tok rata da ne ulazim ovoga puta već samo oko toga ko je bio na čijoj strani.
Pored toga ne veruješ izraelskim izveštavanjima, veruješ hamasovim?!
Nazdravlje.
Ili kako narod kaže: Hrani psa da te ujede!
A Izrael pamti ko ga sve ujeda, pa i siću kao ovu balkansku.

predatortz predatortz 07:16 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ili kako narod kaže: Hrani psa da te ujede!


Tata ti pas!

A o ulozi Izraela u stvaranju RS pričaš mitove.
To što ti nekome pretiš Izraelom bi bilo smešno da nije tužno i glupo.

Republika Srpska svoje odnose sa Izraelom gradi kako gradi i moj uticaj na to je nepostojeći. Izneo sam svoje, ljudsko mišljenje o onome što se događa pred našim očima.
Hamas je jedno, deca su drugo.
Ja o deci govorim!

benedykt benedykt 07:47 26.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
benedykt

Mmmdaaa a pre Gaze su Izraelci (ne (svi) Jevreji, pošto to nije isto) inače bili na lebac da ih mažeš. Mislim, samo su došli i oteli nekim ljudima njihovu rođenu zemlju a pod izgovorom da im je sam Gospod Bog sa nebesa kao agent nekretnina pre nekoliko hiljada godina dao večnu tapiju na istu. Da sad ne idemo u to kako evropski Aškenazim Jevreji i ti stari Jevreji iz antičkog Izraela i Samarije imaju samo zajedničku veru i ništa više.
Prema tome, ono u Gazi je nešto potpuno normalno kada je Izrael u pitanju i to rade već skoro pa osamdeset godina, samo su danas sredstva komunikacija dosegla taj nivo da je to više nemoguće sakriti…


Дон'т сраћ ту маћ, Систер, посебно не ову антисемитску стереотипију.

Istina ume da bude bolna kategorija, a ti sa Bliskim Istokom imaš veze poreklom kao što i Srbi imaju veze sa onom Deretićevom boginjom Serbonom. Jedina razlika je u tome da je u slučaju Izraela ta nakaradna kvazi-istorija usvojena kao zvanična. Premijer vam se na primer u suštini preziva Mileikowsky a ne Netanyahu, odnosno njegov deda je tamo negde u Belorusiji pisao pod pseudonimom Mileikowsky pa je tata Benzion uzeo to prezime kada se u prvom talasu cionista preselio tamo. Hebrejski jezik evropski Aškenazim Jevreji nigde nisu pričali do osnivanja Izraela, nego su govorili svojim jezikom koji se zove jidiš i sve je samo ne semitski jezik.
Nikada se u istoriji nije desilo da neki narod zaboravi navodno svoj sopstveni jezik (hebrejski) i da počne iz nepoznatog razloga da govori jezikom koji nije video ni slovo S od semitskog tj u pitanju je nekakva mešavina nemačkog, slovenskih i turkijskih jezika.
Dakle, svako moguće poštovanje za jevrejski narod, ne i za Izrael jer su to dva različita univerzuma, tako da me se mani antisemitizma jer nema boljeg primera za to od izjednačavanja Izraela sa svim Jevrejima…
emilia emilia 08:07 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ja o deci govorim!

Ne govoriš. Briga tebe baš za muslimansku decu, očigledno je iz tvojih natpisa ali se kao svaka fufa kriješ iza takvih floskula. Tebi može da poveruje na reč samo neka velika naivčina.
predatortz predatortz 08:13 26.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
Ja o deci govorim!

Ne govoriš. Briga tebe baš za muslimansku decu, očigledno je iz tvojih natpisa ali se kao svaka fufa kriješ iza takvih floskula. Tebi može da poveruje na reč samo neka velika naivčina.


Tvoja mržnja i ostrašćenost zadiru u oblast psihopatologije, a tu već nisam kompetentan.
Tebe vodi ostrašćenost, takvima objašnjavati da postoje ljudi kojima je dete samo dete prilično je uzaludan posao.

Da, jesam čvrst u nekim svojim uverenjima, ali bogu hvala posedujem i granice u tome.
Deca i nemoćni nikad ne mogu biti moja meta i uvek ću kritikovati one kojima jesu, kao što otvoreno kažem i da se ne slažem sa svim stvarima koje je činila moja strana.

Ljudima to nije neshvatljivo.
freehand freehand 08:20 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Pored toga ne veruješ izraelskim izveštavanjima, veruješ hamasovim?!
Nazdravlje.

Isitini za volju sad postoji izraelsko državno izveštavanje i sa druge strane su svi ostali. čak i zapadni mejnstrim.
freehand freehand 08:22 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ne govoriš. Briga tebe baš za muslimansku decu,

U vizuri cionističćkih nacista sva su palestinska deca muslimanska, ne bi li u tom narativu pridobili sve one sa antiislamskim vajbom. A nisu. među palestincima ima i hrišćana, uključujući pravoslavce.

emilia emilia 08:26 26.03.2024

Re: Папа Геншер

takvima objašnjavati da postoje ljudi kojima je dete samo dete prilično je uzaludan posao.

Sigurno. Šta je bilo ja desetinama hiljada dece ubijene u snajperskom orgijanju u Sarajevu devedesetih koju ti zoveš maestralnom ratnom taktikom, opsadu Sarajeva četiri godine. Ali ti je kao žao Palestinaca i njihove dece.
Nemoj više "objašnjavati", tužno je.
emilia emilia 08:29 26.03.2024

Re: Папа Геншер

A nisu. među palestincima ima i hrišćana, uključujući pravoslavce.

Nemoj mi reći?? Otkrio si rupu na saksiji.
dragosevacsutra dragosevacsutra 08:31 26.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia





Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.

freehand freehand 08:32 26.03.2024

Re: Папа Геншер

bangyahead
benedykt
predatortz
A to, pa nismo mi Jevreji.


Tu im skidam kapu!
Mada su moje poštovanje zbog ovoga što rade u Gazi izgubili.
Islam i ja, to ne tajim, nismo u ljubavi, ali ono je nenormalno!

Mmmdaaa a pre Gaze su Izraelci (ne (svi) Jevreji, pošto to nije isto) inače bili na lebac da ih mažeš. Mislim, samo su došli i oteli nekim ljudima njihovu rođenu zemlju a pod izgovorom da im je sam Gospod Bog sa nebesa kao agent nekretnina pre nekoliko hiljada godina dao večnu tapiju na istu. Da sad ne idemo u to kako evropski Aškenazim Jevreji i ti stari Jevreji iz antičkog Izraela i Samarije imaju samo zajedničku veru i ništa više.
Prema tome, ono u Gazi je nešto potpuno normalno kada je Izrael u pitanju i to rade već skoro pa osamdeset godina, samo su danas sredstva komunikacija dosegla taj nivo da je to više nemoguće sakriti…


Дон'т сраћ ту маћ, Систер, посебно не ову антисемитску стереотипију.

Koju stereotipiju? To da su cionisti zajedno sa Britancima oteli arapsku zemlju i imovinu, pobili i proterali milion ljudi i da sa tim nastavljaju do danas u svojoj aparthejd državi-mopnstrumu?
To nije stereotipija, to je istorija i to je današnjica dok Izrael uz pomoć saučesnika iz SAD i EU sprovodi najcrnji genocid od Holokausta do danas, tim crnji što se odvija pred očima čitavog sveta i onih koji muda zvana "vrednosti" prodaju naveliko kao barabetine ciglu.
freehand freehand 08:36 26.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
A nisu. među palestincima ima i hrišćana, uključujući pravoslavce.

Nemoj mi reći?? Otkrio si rupu na saksiji.

Tu sam da pomognem da je i ti otkriješ.
predatortz predatortz 08:38 26.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
takvima objašnjavati da postoje ljudi kojima je dete samo dete prilično je uzaludan posao.

Sigurno. Šta je bilo ja desetinama hiljada dece ubijene u snajperskom orgijanju u Sarajevu devedesetih koju ti zoveš maestralnom ratnom taktikom, opsadu Sarajeva četiri godine. Ali ti je kao žao Palestinaca i njihove dece.
Nemoj više "objašnjavati", tužno je.


Mislim da je neophodno objašnjenje iz edicije "za priglupe":

Opsada Sarajeva, kao deo širih operacija jeste bila briljantna vojna akcija.
Zsšto?
Pa ako iskoristiš prednost terena da sa znatno manjim snagama držiš u okruženju velike snage neprijatelja, u konkretnom slučaju najjači korpus protivnika koji je brojao preko 40.000 solidno naoružanih boraca, onda činiš odličan vojnički posao.

Sad što postoje glupi ljudi koji smatraju da se slažeš sa svakim pojedinačnim zločinom ako primetiš ovu prostu činjenicu, to nije tvoj problem. Njihov je i radi se o njihovoj intelektualnoj uskraćenosti.

Tu si nemoćan.

Nego, koji je tvoj stav o snajperima ubijenoj srpskoj deci koja su ubijena od muslimana, vatrom iz dela Sarajeva pod njihovom kontrolom?

I uopšte o tome da su i muslimani iz Sarajeva imali snajpersku "kampanju", a nekad i prema svojim civilima?
Ono, Boško i Admira i slično?

Nije li to isto? Mislim, nije... Mi svoje civile ubijali nismo zarad ekskluzive...
freehand freehand 08:40 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Šta je bilo ja desetinama hiljada dece ubijene u snajperskom orgijanju u Sarajevu

Milionima, šta si se stisla. Kad su vama nacistima mrtva deca bila problem pa da sad sitničariš oko stotine hiljada gore-dole?
Ali šta god da izbljuješ ovde neće moći da sakrije monstruoznost nacističkog cionističkog orgijanja u direktnom prenosu. A ovaj divljački masakr neće moći da prođe nekažnjeno, ni od ljudi ni od Boga.
predatortz predatortz 08:43 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Šta je bilo ja desetinama hiljada dece ubijene u snajperskom orgijanju u Sarajevu


Sad ovo primetih!
Bog te jebo, pa ti si imbecil!

U Sarajevu poginulo ukupno deset hiljada ljudi, uključujući borce 1. korpusa ABiH, puna su ih "šehidska mezarja", a ti nađe desetine hiljada dece ubijene snajperima!

Izvini, nisam znao da se dopisujem sa retardom.

Oprosti što sam te tretirao kao osobu sa blažim intelektualnim ograničenjima, tvoj problem je mnogo veći i žao mi je što te toliki jad snašao.
emilia emilia 08:47 26.03.2024

Re: Папа Геншер

dragosevacsutra

Kafedžija se opasno nadražio na russokosog Genju, ne prolazi ga želja pusta.
emilia emilia 08:49 26.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
Šta je bilo ja desetinama hiljada dece ubijene u snajperskom orgijanju u Sarajevu


Sad ovo primetih!
Bog te jebo, pa ti si imbecil!

U Sarajevu poginulo ukupno deset hiljada ljudi, uključujući borce 1. korpusa ABiH, puna su ih "šehidska mezarja", a ti nađe desetine hiljada dece ubijene snajperima!

Izvini, nisam znao da se dopisujem sa retardom.

Oprosti što sam te tretirao kao osobu sa blažim intelektualnim ograničenjima, tvoj oroblem je mnogo veći i žao mi je što te toliki jad snašao.

Ne vadi se više, tužno je.
freehand freehand 08:51 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ne vadi se više, tužno je.

Gde može da se vidi taj podatak o "desetinama hiljadaubijene dece u opkoljenom Sarajevu"?
predatortz predatortz 08:55 26.03.2024

Re: Папа Геншер


Ne vadi se više, tužno je.


Jeste!

Izmisliti, slagati o desetinama hilada dece ubijene snajperima, tamo gde je ukupno poginulo nešto preko deset hiljada ljudi, boraca i civila, poginulih od granate, metka (nisu svi snajperski, ako ima imbecila koji ni to ne shvataju), pripisivati ubijanje dece jednoj strani iako postoje neoborivi dokazi da je to činila i druga, je tužan pokušaj satanizacije jedne strane u sukobu u kojoj onaj koji to čini ispada kolosalno glup, zao, ostrašćen...
Imbecil, jednom rečju!
predatortz predatortz 08:56 26.03.2024

Re: Папа Геншер

freehand
Ne vadi se više, tužno je.

Gde može da se vidi taj podatak o "desetinama hiljadaubijene dece u opkoljenom Sarajevu"?


Snajperom, da ne zaboravimo!
predatortz predatortz 08:57 26.03.2024

Re: Папа Геншер

freehand
Ne vadi se više, tužno je.

Gde može da se vidi taj podatak o "desetinama hiljadaubijene dece u opkoljenom Sarajevu"?


Snajperom, da ne zaboravimo!
freehand freehand 08:58 26.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
predatortz
Šta je bilo ja desetinama hiljada dece ubijene u snajperskom orgijanju u Sarajevu


Sad ovo primetih!
Bog te jebo, pa ti si imbecil!

U Sarajevu poginulo ukupno deset hiljada ljudi, uključujući borce 1. korpusa ABiH, puna su ih "šehidska mezarja", a ti nađe desetine hiljada dece ubijene snajperima!

Izvini, nisam znao da se dopisujem sa retardom.

Oprosti što sam te tretirao kao osobu sa blažim intelektualnim ograničenjima, tvoj oroblem je mnogo veći i žao mi je što te toliki jad snašao.

Ne vadi se više, tužno je.

jedan jučerašnji tvit i podsećanje:


K ☭
@IbaraEleven
Today marks one month since Aaron Bushnell sacrificed his life in protest of U.S. complicity in the genocide of the Palestinian people.


emilia emilia 08:58 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ali šta god da izbljuješ ovde neće moći da sakrije monstruoznost nacističkog cionističkog orgijanja u direktnom prenosu. A ovaj divljački masakr neće moći da prođe nekažnjeno, ni od ljudi ni od Boga.

Pričaš li to isto i za Ukrajinu? Ne. Sedi jedan. Nemaš moralno pravo kao ni tvoj kolega iz ratova devedesetih da držiš lažne pridike. Nikome!
Dva najveća licemera ovde a najglasnije riču o nekom moralu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:01 26.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia




Это вам не просто так,
Здесь идут, ускоряя шаг,
Эти ребята.
Нам преграды нипочём,
Открываем дверь плечом.
Ну, а те кто против, пусть бегут -
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.
Русские идут.

freehand freehand 09:01 26.03.2024

Re: Папа Геншер

emilia
Ali šta god da izbljuješ ovde neće moći da sakrije monstruoznost nacističkog cionističkog orgijanja u direktnom prenosu. A ovaj divljački masakr neće moći da prođe nekažnjeno, ni od ljudi ni od Boga.

Pričaš li to isto i za Ukrajinu? Ne. Sedi jedan. Nemaš moralno pravo kao ni tvoj kolega iz ratova devedesetih da držiš lažne pridike. Nikome!
Dva najveća licemera ovde a najglasnije riču o nekom moralu.

Gde mogu da se nađu i provere podaci o desetinama hiljada dece pobijene u Sarajevu?
predatortz predatortz 09:01 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Dva najveća licemera ovde a najglasnije riču o nekom moralu.


Super!

Pošto si nas razotkrila u laži i licemerju, daj nam na uvid podatak o desetinama hiljada dece ubijene snajperima u Sarajevu.

Dotuci nas činjenicama!

Čekamo.

Ili će biti da je baš ovo tvoje klasičan primer propagande kojoj bi i Gebels pozavideo?

Jedno od to dvoje mora biti.

Dakle, izvor molim!


benedykt benedykt 09:03 26.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
emilia
Ja o deci govorim!

Ne govoriš. Briga tebe baš za muslimansku decu, očigledno je iz tvojih natpisa ali se kao svaka fufa kriješ iza takvih floskula. Tebi može da poveruje na reč samo neka velika naivčina.


Tvoja mržnja i ostrašćenost zadiru u oblast psihopatologije, a tu već nisam kompetentan.
Tebe vodi ostrašćenost, takvima objašnjavati da postoje ljudi kojima je dete samo dete prilično je uzaludan posao.

Pa sad, za Izrael su to sve teroristi, a policijac koji je nedavno ubio iz čista mira 12. godišnjeg dečaka, i to na Zapadnoj obali a ne u Gazi, je heroj kome treba dati orden, kako to kaže nadležni ministar Ben Gvir…
jovilim_e jovilim_e 09:05 26.03.2024

Re: Папа Геншер

freehand
Šta je bilo ja desetinama hiljada dece ubijene u snajperskom orgijanju u Sarajevu

Milionima, šta si se stisla. Kad su vama nacistima mrtva deca bila problem pa da sad sitničariš oko stotine hiljada gore-dole?
Ali šta god da izbljuješ ovde neće moći da sakrije monstruoznost nacističkog cionističkog orgijanja u direktnom prenosu. A ovaj divljački masakr neće moći da prođe nekažnjeno, ni od ljudi ni od Boga.

Samo da se prikačim ovde.
Šta će Bog da uradi po tom pitanju, ne znam.
To možda zna samo Benedikt.
Što se ljudi tiče, to znam.
Iz prostog razloga što se to dogodilo toliko puta - a to je ništa.
Za godinu, najduže dve (što kaže Vučić), gotovo niko se toga neće sećati.
predatortz predatortz 10:06 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Pa sad, za Izrael su to sve teroristi,


Nemoj sad i ti k'o emil/emilia/he/she/it!
angie01 angie01 11:18 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Mi svoje civile ubijali nismo zarad ekskluzive...


ti bre nisi normalan, definitivno-da ne recikliram druge delove tvojih izjava,..ti covece nisi normalan!!!!...da jesi, kapirao bi neku granicu, ionako lazes stalno, pa bi i tu malo tamponirao.

za feea, kakve veze ima insistiranje na tacnom broju, nije to poenta, nego licimerna briga....da je i jedno dete ubijeno, bilo bi strasno.


Tokom opsade ubijen je 11.541 građanin, (od toga 1.601 dijete) a bilo je 50.000 djelimično i teško ranjenih.
predatortz predatortz 11:36 26.03.2024

Re: Папа Геншер

ti bre nisi normalan, definitivno-da ne recikliram druge delove tvojih izjava,..ti covece nisi normalan!!!!...d



A zbog čega su muslimani ubili Boška i Admiru, ako ne zbog medijskog rata?

Tokom opsade ubijen je 11.541 građanin, (od toga 1.601 dijete) a bilo je 50.000 djelimično i


Prilično tačno, mada ovde nisu uračunati Srbi, stanovnici Sarajeva (Ilidža, Grbavica, Lukavica, Nedžarići, Ozrenska, Milinkladska, Vraca, Jevrejsko groblje, Dobrinja...) koji su poginuli od strane muslimanske vojske, niti deca ubijena od iste, pa vi naričete samo nad muslimanskim žrtvama a penite kada srpske pomenemo, kao i na činjenicu da su srpska deca ubijana snajperima od strane muslimana.

Ali je u ovih 11.000 uračunat i onaj broj Srba koje su muslimani ubijali u Pofalićima, Kazanima i drugim stratištima u gradu i oni su pripisani kao žrtve ubijene od Srba a nisu.

I to, ovaj nedostatak objektivnosti i istine, vas svrstava u govna. Bolesna, autošovinistička (za one koji jesu Srbi) govna!

To ste i to nikakva prenemaganja ne mogu da sakriju.
angie01 angie01 11:46 26.03.2024

Re: Папа Геншер

Ali je u ovih 11.000 uračunat i onaj broj Srba koje su muslimani ubijali u Pofalićima, Kazanima i drugim stratištima u gradu i oni su pripisani kao žrtve ubijene od Srba a nisu.


nemoj vise, lebati-ti ocigledno u svom bunilu/ludilu ne kapiras morbidnost ovog sto govoris.
I to, ovaj nedostatak objektivnosti i istine, vas svrstava u govna. Bolesna, autošovinistička (za one koji jesu Srbi) govna!


a ovakve bokan/seseljvstine, mozes da turis, znas vec gde-pa ti svakako nisi merica bilo kakve ispravnosti, samo si zatucani idoloski nalozenko, koji nema dovoljno pameti, ni da razdvoji gde je granica u tom civilizacijskom posrnucu.
predatortz predatortz 11:59 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
Ali je u ovih 11.000 uračunat i onaj broj Srba koje su muslimani ubijali u Pofalićima, Kazanima i drugim stratištima u gradu i oni su pripisani kao žrtve ubijene od Srba a nisu.


nemoj vise, lebati-ti ocigledno u svom bunilu/ludilu ne kapiras morbidnost ovog sto govoris.
I to, ovaj nedostatak objektivnosti i istine, vas svrstava u govna. Bolesna, autošovinistička (za one koji jesu Srbi) govna!


a ovakve bokan/seseljvstine, mozes da turis, znas vec gde-pa ti svakako nisi merica bilo kakve ispravnosti, samo si zatucani idoloski nalozenko, koji nema dovoljno pameti, ni da razdvoji gde je granica u tom civilizacijskom posrnucu.


Uprkos tome što pokušavaš da zvučiš mudro, pišući nepovezane i u rečenicu loše ukomponovane kitnjaste izraze, jasno je da se radi o mržnji.
Što se mene tiče, možeš da se ugušiš u njoj.

Ako imaš činjenicama nešto u mojoj tvrdnji da osporiš, recimo da Srbi nisu ubijani u Pofelićima i Kazanima, ili da srpska deca nisu ubijana muslimanskim snajperima iz Sarajeva - izvoli.
Ako nemaš, ne smaraj me dalje.
angie01 angie01 12:04 26.03.2024

Re: Папа Геншер

jasno je da se radi o mržnji.


hebote covece, ti ispisujes jasne i nedvosmislene poruke mrznje i bolestine, ja ti kazem, alo bre, a ti meni odgovaras, kako sam ja mrzitelj=bokanseseljevstina.
predatortz predatortz 12:07 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
jasno je da se radi o mržnji.


hebote covece, ti ispisujes jasne i nedvosmislene poruke mrznje i bolestine, ja ti kazem, alo bre, a ti meni odgovaras, kako sam ja mrzitelj=bokanseseljevstina.


Citiraj mi jednu "jasnu i nedvosmislenu poruku mržnje" koju sam ovde napisao na temu Sarajeva.
samo jednu!
Ili, još bolje, reci šta nije istina u onome što sam napisao.

Da nisu ubili Boška i Admiru?
Da nisu muslimani snajperima iz Sarajeva ubijali civile u delovima grada pod kontrolom VRS, pa i decu?

Ako je mržnja ukazivanje na te činjenice, onda ti imaš veoma ozbiljan problem za razumevanjem pročitanog.
angie01 angie01 12:21 26.03.2024

Re: Папа Геншер

pa izdvojila sam ti, al ti od svog ludila to ne kapiras.
predatortz predatortz 12:27 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
pa izdvojila sam ti, al ti od svog ludila to ne kapiras.


Šta si izdvojila?

Usput, upristoji se.

Šta je mržnja?

Reći da je uspeh to kada sa manje snaga držiš okružene jake neprijateljske snage?

Svaki razvodnik je učen da je to vojni uspeh, da ne govorimo da je korišćenje prednosti terena radi zauzimanja bolje pozicije elementarna stvar u ratu.

Reći da su Admiru i Boška ubili pripadnici jedinice "Ševe", direktno potčinjene samom muslimanskom vrhu i da su to uradili radi izvlačenja propagandne koristi pokušavajući da to pripišu Srbima?

Ja mislim da je mržnja to prećutkivati. Mržnja prema istini, mržnja prema žrtvama, mržnja prema Srbima u širem smislu.

Reći da su srpski civili ginuli od muslimanskih snajpera iz Sarajeva?

Takođe, negacija toga je mržnja prema istini, mržnja prema žrtvama, mržnja prema narodu iz kog žrtve dolaze.


medjutim92 medjutim92 12:40 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
za feea, kakve veze ima insistiranje na tacnom broju, nije to poenta, nego licimerna briga....da je i jedno dete ubijeno, bilo bi strasno.


ima veze, zato što te insistiranje na tačnom broju automatski prebacuje u četnike, makar pre toga bio omiljeni dokaz da ima dobrih ljudi na svim stranama.

Srđan Puhalo, koji je sve samo ne četnik, to najbolje zna.

Pritom valja primetiti da je isto takvo insistiranje na tačnim brojevima itekako dobrodošlo kad se svakog 24. marta krene s konstantno rastućim brojem nevinih žrtava Nato agresije.

Tačne brojke su najbolji lek protiv stvaranja mitova koji truju društvo koje ih stvara. I baš zato malo ko insistira na njima, a novopečene državice ne žele da ulaze u nepotrebne detalje.

Uostalom, primenjujemo li istu logiku na one koji kažu da je '44/45 ubijeno bar 100 hiljada nevinih srpskih domaćina ali da je tačan broj nebitan jer jedan nevini domaćin je previše?
jovilim_e jovilim_e 12:40 26.03.2024

Re: Папа Геншер

angie01
Mi svoje civile ubijali nismo zarad ekskluzive...


ti bre nisi normalan, definitivno-da ne recikliram druge delove tvojih izjava,..ti covece nisi normalan!!!!...da jesi, kapirao bi neku granicu, ionako lazes stalno, pa bi i tu malo tamponirao.

za feea, kakve veze ima insistiranje na tacnom broju, nije to poenta, nego licimerna briga....da je i jedno dete ubijeno, bilo bi strasno.


Tokom opsade ubijen je 11.541 građanin, (od toga 1.601 dijete) a bilo je 50.000 djelimično i teško ranjenih.

Aj ne seri!
Što reče Mile Dodik.
Nego ćeraj tamo na svoj blog da me odbanuješ da mogu i ja da kažem koju o srbomrscu Abdulahu Sidranu.
Za kojeg ni jedna Srbija nije dovoljno mala.
Stara, nikada prevaziđena izreka, kaže da je poturica bolji od Turčina.
jovilim_e jovilim_e 12:42 26.03.2024

Re: Папа Геншер

predatortz
ti bre nisi normalan, definitivno-da ne recikliram druge delove tvojih izjava,..ti covece nisi normalan!!!!...d



A zbog čega su muslimani ubili Boška i Admiru, ako ne zbog medijskog rata?

Tokom opsade ubijen je 11.541 građanin, (od toga 1.601 dijete) a bilo je 50.000 djelimično i


Prilično tačno, mada ovde nisu uračunati Srbi, stanovnici Sarajeva (Ilidža, Grbavica, Lukavica, Nedžarići, Ozrenska, Milinkladska, Vraca, Jevrejsko groblje, Dobrinja...) koji su poginuli od strane muslimanske vojske, niti deca ubijena od iste, pa vi naričete samo nad muslimanskim žrtvama a penite kada srpske pomenemo, kao i na činjenicu da su srpska deca ubijana snajperima od strane muslimana.

Ali je u ovih 11.000 uračunat i onaj broj Srba koje su muslimani ubijali u Pofalićima, Kazanima i drugim stratištima u gradu i oni su pripisani kao žrtve ubijene od Srba a nisu.

I to, ovaj nedostatak objektivnosti i istine, vas svrstava u govna. Bolesna, autošovinistička (za one koji jesu Srbi) govna!

To ste i to nikakva prenemaganja ne mogu da sakriju.

Zašto ti pokušavaš da pričaš ozbiljno sa tom budalom?
Pa njoj je samo mrtav Srbin dobar Srbin.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana