Gradjanske inicijative

DOSTA!

Filip Mladenović RSS / 07.06.2023. u 18:55

"Najpre da vam iskažem veliku zahvalnost kao otac i kao deka, svima vama, i divljenje, što imate hrabrosti nakon tragedije koju ste preživeli i još uvek preživljavate, da se borite za drugu decu u ovoj Srbiji, da barem ona ostanu živa!

Ja sam kao radijski novinar pratio više suđenja i mogu da kažem da je naše pravosuđe skandalozno kada su u pitanju ta suđenja. Objavio sam knjigu, pratio sam suđenje ubici Andree Bojanić, to je učenica koja je ubijena 18. jula 2013. godine na pešačkom prelazu. Trideset metara je letela, kao i pokojna Nikolina Janković. Nakon 6 godina suđenja ubica je dobio da nosi nanogicu u kući, da igra "Nintendo" i da tako služi kaznu zato što je ubio učenicu od 17 godina!

Drugi slučaj koji sam pratio, svežiji, a već 20 godina pratim te slučajeve, jeste suđenje ubici studenta Ernada Bakana. Ima jasan video snimak gde se vidi kako taj bahati ubica vozi i Ernad Bakan pokušava da mu pobegne, ali nije u tome uspeo. Neverovatno, na kraju je ubica dobio 17 meseci zatvora, najpre od Trećeg osnovnog suda u Beogradu, a potom je tu skandaloznu presudu potvrdio i Apelacioni sud!

I da ne budem patetičan, šta preporučujem?

Pod brojem jedan, ima dovoljno dobrih advokata u Srbiji koji će pro bono da pomognu. Mnogi ljudi ne znaju te finese kada je u pitanju odnos prema tužilaštvu, nemogućnost da roditelj kome je ubijeno dete uopšte postavi pitanje. U njegovo ime može da razgovara samo tužilac.

Drugo, postoje psiholozi spremnih da pro bono pomognu roditeljima koji prežive tragediju. Dakle, predlažem da Udruženje roditelja najpre okupi taj pul advokata, koji će davati besplatne pravne savete bilo lično ili telefonom, preko e-maila, preko sajta... i pul psihoterapeuta, koji bi pomogli.

Druga stvar, hajde da formiramo STUB SRAMA, gde ćemo kačiti imena i prezimena svih tužilaca, sudija, veštaka, advokata..., koji zloupotrebljavaju pravosuđe i karikiraju ljudsku tragediju. Sa druge strane možemo da formiramo Plakete zahvalnosti ili Plakete pravednosti, koje bi Udruženje roditelja dodeljivalo odgovornim sudijama, dobrim veštacima..."


ZAHTEVI UDRUŽENJA RODITELJA DECE STRADALE U SAOBRAĆAJU ZA IZMENE ZAKONA

U Krivičnom zakoniku Republike Srbije predlažu se sledeće izmene u smislu pooštravanja kazni:

U članu 297, st. 2, umesto od 2 do 12 godina zatvorske kazne, ako je nastupila smrt jednog ili više lica, predlaže se strožija kazna zatvora od 5 do 15 godina, kao za ubistvo.
- Kazna za agresivnu vožnju sa smrtnim ishodom na pešačkom prelazu - 30 godina zatvora bez mogućnosti pomilovanja.
- Kazna za agresivnu vožnju sa smrtnim ishodom - 15 do 30 godina zatvora.
- Uvodi se kazna: trajna zabrana upravljanja motornim vozilom.
- Kazna koju izriče osnovni sud u visini od 1 do 8 godina se briše i nova predviđena kazna je od 5 do 15 godina zatvora.

Svi počinioci teškog krivičnog dela u javnom saobraćaju sa smrtnim ishodom moraju suđenja čekati u pritvoru, vreme provedeno u pritvoru se ne računa u vreme izvršavanja kazne, pa u skladu sa tim treba promeniti član 215 Zakonika o krivičnom postupku.

U Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima (ZOBS) predlaže se izmena članova 43 i 44

1. Opšte ograničenje brzine: 30km/h (umesto sadašnjih 50km/h)
-u naseljenim mestima
-u okolini škola (naročito)
- pešački prelazi
- kritične deonice
Vidljivija signalizacija:
-znak upozorenja "Crna tačka" ili pešački prelaz
2. Odgovarajućim članom zakona obavezati postavljanje tzv. ležećeg policajca i posebnog osvetljenja
- Na pešačkim prelazima, gde je nastradao makar jedan pešak
- ako je podneto više od tri zahteva građana da se radi o kritičnom mestu
- iznad tako obeleženog pešačkog prelaza.
3. Uvodi se zakonska obaveza za pešake i za bicikliste:
- prilikom kretanja kolovoznom trakom u uslovima kada nema trotoara za pešake i za bicikliste ili takva slično namenjena površina, pešak i biciklista su u obavezi da nose fluorescentni prsluk ili fluorescentne trake.
- Isto važi i u uslovima noćnog kretanja sa smanjenom uličnom rasvetom ili bez javne rasvete, kao i prilikom smanjene vidljivosti usled vremenskih uslova (magla, kiša, sneg, poledica), kako u naseljenom mestu, tako i van njega.4. Opšte ograničenje brzine na auto-putevima: 100 km/č umesto dosadašnjih 130 km/č
- na kritičnim deonicama obeleženih vidnim znakom upozorenja "Crna tačka"
5. Predlaže se izmena i člana 330, st. 1 ZOBS-a
- vozači će biti kažnjavani za navedene prekršaje u tom članu i zatvorskom i novčanom kaznom, a ne kao do sada, ili zatvorskom ili novčanom kaznom.

PREDLOZI MINISTARKE PRAVDE MAJE POPOVIĆ od 1. JUNA 2023, koji su vrlo mali pomak u smislu pooštravanja zatvorskih kazni:

Član 297.

o Umesto kazne od 1 do 8, povećava se na 2 - 10 godina;
o Umesto kazne od 2 do 12, povećava se na 5 do 15 godina;
o Uvodi se kazna zabrane upravljana vozilom dok traje sudski postupak;
o Uvodi se minimalna kazna od 4 godine neupravljanja vozilom.

Nije prošlo sa obrazloženjem:
Kazna 15 - 30 godina je neprihvatljiva, jer je maksimalna propisana kazna u Srbiji 20 godina, tako da se predlaže 5 -15 godina zatvora!

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (629)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:47 10.06.2023

Re: huci,

gvozden1

Neki tamo na protestu navodno sin neke direktorke, čega li, maltretirao profesora, a sad se kao bori protiv nasilja.

gvozden1

Eno Marinika to radi godinama, i dokle je dogurala?
Dotle da mora da se pravda da ona nije organizator protesta.
I ne samo ona, sve stranke tako postupaju i sve su tu polujavno, svi govore da su oni tu samo da podrže građane, jer im je jasno da bi isticanjem sebe naštetili protestu.

gvozden1

Država se ne vodi protestima nego skupštinom i vladom, a skupštinu a time i vladu prave stranke za koje se glasa.

gvozden1
Pa vidim da nekima ni Mladen Obradović ne smeta na protestu.
Nemanja Šarović.
Za bezidejno lupetanje Seke Sabljić kažu da je dubokoumno promišljanje.


ma pusti čobani, budale.. čuj protest.. e svašta
umjesto da su tebe pitali, pa to sistem, to izbori, to stranka.. sve jasno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:49 10.06.2023

Re: huci,

predatortz

Druže, tvoja netrpeljivost prema Vučiću je dečija igra u odnosu na moju.


jedino što ti je netrpeljivost prema svima ostalima još malo jača..
pa da, jasna stvar.. šta ćeš, netrpeljiv čovjek
predatortz predatortz 09:52 10.06.2023

Re: huci,

newimprovedtadejus
predatortz

Druže, tvoja netrpeljivost prema Vučiću je dečija igra u odnosu na moju.


jedino što ti je netrpeljivost prema svima ostalima još malo jača..
pa da, jasna stvar.. šta ćeš, netrpeljiv čovjek


Kojim ostalim?
U pravu je Maksa, ti jesi binarna!
Ne postoje jedni "ostali".
To ili rasčistiš još kod učiteljice, ili sereš gluposti do kraja života.

Netrpeljivost prema nekim iz opozicije gajim. Za neke jesam.
Da tebi objašnjavam za koje, jebe mi se da ti pravo kažem.


gvozden1 gvozden1 09:58 10.06.2023

Re: huci,


Naravno da neće da glasaju kada postoji cela mašinerija koja radi od 0-24 da objasni glasačkom telu kakav je to ološ i kako će sve da se raspadne ako Vučić padne sa vlasti.

Pa ako je tako, što protestuju protiv Vučićeve vlasti?

Ne uklapa ti se.
maksa83 maksa83 10:01 10.06.2023

Re: huci,

Pre će, rođače, biti da je tebe ubedilo kako to valja.

Vidi, meni je jasno da si ti ubeđen kako imaš neki nepogrešivo podešen moralni kompas u kome su svi oni ravnopravno bezveze, ali to je zapravo kao sat koji ne radi i zahvaljujući tome pokazuje apsolutno astronomski atomski i na svaki način tačno vreme, ali samo dvaput dnevno. To je neupotrebljivo.

Dodatno ne sagledavate ulogu cele jedne nemale vegetacije tih fejk likova sa fejk biografijama u svemu tome. Oni su vrlo bitan sloj te stvari, kao što nema njih na tim pozicijama bez Vučića tako nema ni njega bez njih. Svi oni to jako dobro znaju i to je jedna lepa simbioza koju vi iz nekog vama znanog razloga pokušavate da razvodnite kao pojavu.

Na kraju zaključujem da vas dvojica ne sagledavate razmere društvenog kolapsa koje je napravio kartel na vlasti, a možda i sagledavate ali u skladu sa vašim poimanjem patriotizma mislite da su alternative gore.

Svakako baš mnogo niste u pravu.
maksa83 maksa83 10:02 10.06.2023

Re: huci,

U pravu je Maksa, ti jesi binarna!

Da ostane za zapisnik da ovo nikad nisam napisao niti implicirao.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:03 10.06.2023

Re: huci,

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz

Druže, tvoja netrpeljivost prema Vučiću je dečija igra u odnosu na moju.


jedino što ti je netrpeljivost prema svima ostalima još malo jača..
pa da, jasna stvar.. šta ćeš, netrpeljiv čovjek


Kojim ostalim?
U pravu je Maksa, ti jesi binarna!
Ne postoje jedni "ostali".
To ili rasčistiš još kod učiteljice, ili sereš gluposti do kraja života.

Netrpeljivost prema nekim iz opozicije gajim. Za neke jesam.
Da tebi objašnjavam za koje, jebe mi se da ti pravo kažem.




ma jasna stvar..
nemaš ni kad da objasniš kad ti onolko vremena pojede da objasniš ko sve od opozicije ne valja..
pa ni ove na vlasti ne stigneš da kritikuješ, šta ćeš
gvozden1 gvozden1 10:05 10.06.2023

Re: huci,

ma pusti čobani, budale.. čuj protest.. e svašta
umjesto da su tebe pitali, pa to sistem, to izbori, to stranka.. sve jasno

Moraš korak dalje, ako bi da shvatiš.

Protesti su u redu, a i pokazatelj su bar dve stvari, da Vučićevi nemaju monolitnu podršku, i druge, da "medijska blokada" nije ono što Mariniku i Ćutu čini neprihvatljivim.

Marinika i Ćuta ne smeju na binu ni pred one koji protestuju protiv Vučićeve vlasti, dakle pred ljude koji nisu žrtve medijske blokade.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:14 10.06.2023

Re: huci,

gvozden1
ma pusti čobani, budale.. čuj protest.. e svašta
umjesto da su tebe pitali, pa to sistem, to izbori, to stranka.. sve jasno

Moraš korak dalje, ako bi da shvatiš.

Protesti su u redu, a i pokazatelj su bar dve stvari, da Vučićevi nemaju monolitnu podršku, i druge, da "medijska blokada" nije ono što Mariniku i Ćutu čini neprihvatljivim.

Marinika i Ćuta ne smeju na binu ni pred one koji protestuju protiv Vučićeve vlasti, dakle pred ljude koji nisu žrtve medijske blokade.


ta marinka ti je izgleda nekakva erotićna fantazija, ne vadiš iz usta..
al kako ni ti ne uvatiš vremena da predložiš neku alternativu kad već imaš toliko
žara za edukovanjem nas duhom i umom slabaških..
il i kod tebe vučić jbg eto nema alternativu
predatortz predatortz 10:25 10.06.2023

Re: huci,

newimprovedtadejus
predatortz
newimprovedtadejus
predatortz

Druže, tvoja netrpeljivost prema Vučiću je dečija igra u odnosu na moju.


jedino što ti je netrpeljivost prema svima ostalima još malo jača..
pa da, jasna stvar.. šta ćeš, netrpeljiv čovjek


Kojim ostalim?
U pravu je Maksa, ti jesi binarna!
Ne postoje jedni "ostali".
To ili rasčistiš još kod učiteljice, ili sereš gluposti do kraja života.

Netrpeljivost prema nekim iz opozicije gajim. Za neke jesam.
Da tebi objašnjavam za koje, jebe mi se da ti pravo kažem.




ma jasna stvar..
nemaš ni kad da objasniš kad ti onolko vremena pojede da objasniš ko sve od opozicije ne valja..
pa ni ove na vlasti ne stigneš da kritikuješ, šta ćeš



Vidi, ovako...

Da probam još jednom, mada sumnjam da će dopreti do mozga nekom poput tebe.

Ja sam desničar.
To po difoltu isključuje moju podršku svim levim ili liberalnim grupama.
Potom, meni je jako bitan,što je sasvim legitimno političko mišljenje, nacionalni program i odnos prema nacionalnom pitanju. U tome, posebno mi je bitan odnos i osećaj prema Republici Srpskoj i generalno prema Srbima van Srbije.

E sad...
Ovo što Vučić radi, ja smatram nacionalnom izdajom.
Samo, to što on radi u tom pogledu je agenda Mariniki i sličnim.
Zašto bih im ja dao podršku da nastave ono što kod Vučića smatram lošim?

Marinika se odredila prema događajima u Bosni devedesetih i odredila se na štetu mog naroda.

Za ove druge, sem voda, cveće, čist vazduh, što jeste ekološka politika i meni je prihvatljiva, niko pojma nema kakve bi bile ostale političke težnje. Beže od toga kao đavo od krsta.

Da li je Vučić dobar?
Ne, katastofalan je!
No, zašto bih ja dao podršku bilo kome ko bi nastavio politiku koju kod Vučića smatram za najkatasrofalniju.

I sve ovo je sasvim legitimno političko promišljanje.
Za sve koji ne razmišljaju poput vas koji stvari posmatraju na način da si nečiji ako nisi za nekog drugog.

To je, da budem otvoren, stvar političke neinteligencije.

A ja bih morao biti poput vas, pa da dam podršku onome što bi ubrzalo politiku koju ja smatram za lošu.

A nisam...

Vi i dalje upirite prstom, tako vas valjda naučilo, do toga možete da dobacite.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:29 10.06.2023

Re: huci,

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz
newimprovedtadejus
predatortz

Druže, tvoja netrpeljivost prema Vučiću je dečija igra u odnosu na moju.


jedino što ti je netrpeljivost prema svima ostalima još malo jača..
pa da, jasna stvar.. šta ćeš, netrpeljiv čovjek


Kojim ostalim?
U pravu je Maksa, ti jesi binarna!
Ne postoje jedni "ostali".
To ili rasčistiš još kod učiteljice, ili sereš gluposti do kraja života.

Netrpeljivost prema nekim iz opozicije gajim. Za neke jesam.
Da tebi objašnjavam za koje, jebe mi se da ti pravo kažem.




ma jasna stvar..
nemaš ni kad da objasniš kad ti onolko vremena pojede da objasniš ko sve od opozicije ne valja..
pa ni ove na vlasti ne stigneš da kritikuješ, šta ćeš



Vidi, ovako...

Da probam još jednom, mada sumnjam da će dopreti do mozga nekom poput tebe.

Ja sam desničar.
To po difoltu isključuje moju podršku svim levim ili liberalnim grupama.
Potom, meni je jako bitan,što je sasvim legitimno političko mišljenje, nacionalni program i odnos prema nacionalnom pitanju. U tome, posebno mi je bitan odnos i osećaj prema Republici Srpskoj i generalno prema Srbima van Srbije.

E sad...
Ovo što Vučić radi, ja smatram nacionalnom izdajom.
Samo, to što on radi u tom pogledu je agenda Mariniki i sličnim.
Zašto bih im ja dao podršku da nastave ono što kod Vučića smatram lošim?

Marinika se odredila prema događajima u Bosni devedesetih i odredila se na štetu mog naroda.

Za ove druge, sem voda, cveće, čist vazduh, što jeste ekološka politika i meni je prihvatljiva, niko pojma nema kakve bi bile ostale političke težnje. Beže od toga kao đavo od krsta.

Da li je Vučić dobar?
Ne, katastofalan je!
No, zašto bih ja dao podršku bilo kome ko bi nastavio politiku koju kod Vučića smatram za najkatasrofalniju.

I sve ovo je sasvim legitimno političko promišljanje.
Za sve koji ne razmišljaju poput vas koji stvari posmatraju na način da si nečiji ako nisi za nekog drugog.

To je, da budem otvoren, stvar političke neinteligencije.

A ja bih morao biti poput vas, pa da dam podršku onome što bi ubrzalo politiku koju ja smatram za lošu.

A nisam...

Vi i dalje upirite prstom, tako vas valjda naučilo, do toga možete da dobacite.




koliko upljuvavanja da se kaže ja podržavam vučića..
kao ne mogu da podržim pošto sam desničar a 90% ponude je.. wait for it.. desno..

predatortz predatortz 10:43 10.06.2023

Re: huci,

koliko upljuvavanja da se kaže ja podržavam vučića..


U svoju odbranu mogu da kažem da nikad nisam radio za njega?
Ti?
Jorgovanke ti?

Bedno!

Primitivko, kad su došli ovi kojim si bila podguzna muva dok je interes trajao, počistili su me iz dva zavoda uz optužbu da sam Đilasov.

Isti takvi toksični umovi kao što je i tvoj.
Dakle, dok si ti šljakala za njih, moj posao je trpeo.

I ti si se našla da prozivaš?!
angie01 angie01 10:46 10.06.2023

Re: huci,

Moraš korak dalje, ako bi da shvatiš.

Protesti su u redu, a i pokazatelj su bar dve stvari, da Vučićevi nemaju monolitnu podršku, i druge, da "medijska blokada" nije ono što Mariniku i Ćutu čini neprihvatljivim.

Marinika i Ćuta ne smeju na binu ni pred one koji protestuju protiv Vučićeve vlasti, dakle pred ljude koji nisu žrtve medijske blokade.


kakve gluposti ispisujes, cudo jedno,...medijska blokada JESTE razlog neinformisanosti vecine glasaca, njima se predstavlja paralelna stvarnost i to nije stvar misljenja ni tvojeg ni mojeg- to su mehanizmi odrzavanja autokratskih vlasti.

Marinika i Cuta i ko god jos od opozicije, ne izlaze na binu i sklonili su se sa cela kolone, da ne bi vlast zloupotrebljavala preko njih proteste gradjana- i to je odluceno jos posle prvog, kada su upravo av mediji ispisivali one price tipa, Marinika ful nasminkana zali stradalu decu i slicno.


Na kraju zaključujem da vas dvojica ne sagledavate razmere društvenog kolapsa koje je napravio kartel na vlasti, a možda i sagledavate ali u skladu sa vašim poimanjem patriotizma mislite da su alternative gore.


Maxo, njih dvojicu NE ZANIMAJU razmere drustvenog kolapsa, njima ovako odgovoara, oni navijaju i brane ove, ma sta izmedju tih ociglednih komentara privrzenosti, pisali da se Vlasi ne sete,...oni su se svaki put ovde radovali, kada su naprednjaci pobedjivali, oni brane sve vezano za ovu vlast, oni napadju sve one koji kritikuju bilo sta, jednako kao savetnik i to proglasavaju neprijateljstvom, izdajom, ne srpstvom,...znaci, njima odgovaraju ovi, to je isti cetnicki mindset, isti vrednosni sitem,...sta ti nije jasno.
gvozden1 gvozden1 10:50 10.06.2023

Re: huci,

ta marinka ti je izgleda nekakva erotićna fantazija, ne vadiš iz usta

Hoćeš iskreno?
Ružna žena.
Onakav izgled je nekad prolazio na vašarima, pa ako ti je prihvatljiviji opis onda može i , ima vašarski lepotu.

To je nevažno, ali kad si već pomenula.

Ona je sinonim opozicije u Srbiji koja se ponaša na način koji zagovarate, ua ovaj, ua onaj, zato je pominjem.

Kažete, treba vikati ua, pa dobro, evo viče Marinika, i?

Ne sme pred narod koji je protiv Vučića.

A taj narod nekoga mora da glasa da bi se Vučić smenio, nema drugog načina.

al kako ni ti ne uvatiš vremena da predložiš neku alternativu


Pa da o da njemu tražite po internetu gde je bio na praksi i slično, i da vičete ua?
Najpre treba da shvatite da je to što radite pogrešno.

Ako vam je do politike i stvarnih promena, a ako pišete zbog dokazivanja svoje pravovernosti ili zbog preporuka na blogu, onda ste uspeli.
gvozden1 gvozden1 10:52 10.06.2023

Re: huci,


Marinika i Cuta i ko god jos od opozicije, ne izlaze na binu i sklonili su se sa cela kolone, da ne bi vlast zloupotrebljavala preko njih proteste gradjana- i to je odluceno jos posle prvog, kada su upravo av mediji ispisivali one price tipa, Marinika ful nasminkana zali stradalu decu i slicno.

Dobro lepotice moja:)

Kako mi je ono pametno:)
angie01 angie01 11:02 10.06.2023

Re: huci,

Чему овакво омаловажавање, па докторску диплому Алфа универзитета има и Стивен Сигал, аудиовизуелни уметник из Америке.

maksa83 maksa83 11:10 10.06.2023

Re: huci,

Чему овакво омаловажавање, па докторску диплому Алфа универзитета има и Стивен Сигал, аудиовизуелни уметник из Америке.

Stiven Sigal i Minja Subota mrtva trka ko mi je gore srce slomio. Za Branka Kockicu sam oduvek znao da je mentol.
angie01 angie01 11:17 10.06.2023

Re: huci,

i Minja Subota mrtva trka ko mi je gore srce slomio


a ja ti odmah rekla i nisi mi verovao,..kao ni za vakcine:)
promoter promoter 11:23 10.06.2023

Re: huci,

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz

Druže, tvoja netrpeljivost prema Vučiću je dečija igra u odnosu na moju.


jedino što ti je netrpeljivost prema svima ostalima još malo jača..
pa da, jasna stvar.. šta ćeš, netrpeljiv čovjek


Kojim ostalim?
U pravu je Maksa, ti jesi binarna!
Ne postoje jedni "ostali".
To ili rasčistiš još kod učiteljice, ili sereš gluposti do kraja života.

Netrpeljivost prema nekim iz opozicije gajim. Za neke jesam.
Da tebi objašnjavam za koje, jebe mi se da ti pravo kažem.



Bogami, ja sam za neke stvari, ne binaran, nego unaran.
Samo neka ode ovo, pa ćemo da vidimo kako ćemo dalje.
Dok je ovo, nema neizvesnosti.
angie01 angie01 11:25 10.06.2023

Re: huci,

Primitivko, kad su došli ovi kojim si bila podguzna muva dok je interes trajao, počistili su me iz dva zavoda uz optužbu da sam Đilasov.


kako su sasavi ovi Rimljani*- Asteriks, prim prev-nego, ako te neko isfuravo iz tih zavoda zbog politike, pa onda si u njih i mogao da udjes samo zbog politike.

Jorgovanke ti?


...i posle Endzika nesto svira,...kad ono....


* iznudjeno, da ne bih koristila zabranjenu rec.
predatortz predatortz 11:33 10.06.2023

Re: huci,

kako su cudni ovi Rimljani- Asteriks, prim prev-nego, ako te neko isfuravo iz tih zavoda zbog politike, pa onda si u njih i mogao da udjes zbog politike.


Verovala ili ne, ušli smo na preporuku kolege iz struke. A taj deo posla je vodio veliki gospodin koji nas nikad, za tolike godine, nije pitao za politički stav.

Bilo mu je dovoljno da brzo i kvalitetno radimo svoj posao.

A onda su došli ovi za koje me tadejus optužuje, kojima je prilježno služila i za koje mene sad optužuje i rekli da naša firma više ne može da konkuriše na tender jer smo eto Đilasovi.

To da smo Đilasovi smo saznali od njih, kao što sam od Makse i Džorgovankine Tadejus saznao da sam sad Vučićev.

E sad, pazi... Ja koji otvoreno kažem živeo Ratko i Živeo Radovan, imam strah da kažem da sam za Vučića u Srbiji u kojoj Vučić neprikosnovwno vlada.

Da ih ne znam po nekim drugim pisanjima gde briljiraju, naročito Maksa, pomisloo bih da su ne daj bože glupi!
angie01 angie01 11:45 10.06.2023

Re: huci,

Verovala ili ne


pa vidi, kada ovako nemusto pricamo bez detalja, tesko da mozemo da dodjemo do neceg jasnog- a da me ne razumes pogresno, ja nemam nikakvu zelju da budem indikretna, sve je to tvoja stvar.

al ono sto stoji- svi zavodi su neka drzavna prcija i u njih se ulazi i izlazi po podobnosti.

ovo nadalje- ja nemam sta da sumnjam da ste i ti i huci za ovu vlast, jer to pokazujete, vi ste se radovali posle izbora, vi ovde skacete na svaku i najmanju kritiku, vi maltretirate sve koji su sa suprotne strane,...evo, da pogledamo sve tvoje i njegove komentare ikada- pa ko da su ih pisali djv i onaj stankovic,...sto se mene tice, to je to,...pazi za ovo zahebavanje sa konobarom, pa brate 50 komentara od 15 minuta, ko da mu otkucaji srca zavise od te odbrane, sa obaveznom tvojom asistencijom i obratno u svakoj prilici.

to sto nemas strah da se zahvaljujes ratnim zlocimcima, koji su krivi za onolike smrti, ne znaci nista druge, sem da si zatucana neopevana budaletina neslucenih razmera,...jer tako nesto niko normalan ne bi ni pomislio.

...a to za vucica je ipak promenljiva stvar, pa nije lose da navijas glasno drugacije, dok uredno branis isto to- vidi sve svoje komentare gde se kritikuje ova vlast.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:26 10.06.2023

Re: huci,

koliko upljuvavanja da se kaže ja podržavam vučića..


jogurt, lepo kazem. uz nevadjenje iz usta.


gvozden1 gvozden1 12:38 10.06.2023

Re: huci,

..sto se mene tice, to je to

E onda sam u velikom problemu.
Naročito je bitno šta se Endžike, pametnice, tiče.
gvozden1 gvozden1 12:45 10.06.2023

Re: huci,

.. Ja koji otvoreno kažem živeo Ratko i Živeo Radovan,

To bi svako trebalo da kaže.
Ko ne voli Radovana...


Nego, veruješ li da ima šanse da im se opravdaš ili navedeš, nateraš, da kažu, znam da nisi na Vučićevoj strani?

Iole pametniji znaju, ali nikad ti to neće priznati, Endži možda ne zna.

Pa čemu ubeđivanje?
angie01 angie01 12:55 10.06.2023

Re: huci,

Endži

Endžike


pa sa prethodnih strana, Endzi, Endzi, Endzi, Endzi,...pa boktemazo opsesivnu.


To bi svako trebalo da kaže.
Ko ne voli Radovana...


svaka primitivna budala koja lici na vas,...jer svi normalni se groze toga sta je taj covek cinio i sta predstavlja,...pa se posle kao poslednja sisica krio pod laznim identitetom-ono sramota do neba,...al nije cudo od jednog ljubitelja kalabica i inih,..ja i kazem da ste vi kamen spoticanja u srpskom drustvu...onaj deo, koji bi da zavlada mrak u kome se ocigledno bolje osecate- svako tezi svojoj prirodnoj sredini.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:56 10.06.2023

Re: huci,

gvozden1

Pa da o da njemu tražite po internetu gde je bio na praksi i slično, i da vičete ua?
Najpre treba da shvatite da je to što radite pogrešno.

Ako vam je do politike i stvarnih promena, a ako pišete zbog dokazivanja svoje pravovernosti ili zbog preporuka na blogu, onda ste uspeli.


ja ne bi sigurno..
meni može da se ne svidi pa neću da glasam za tog tvog (istina neću vrlo vjerovatno ni za nekog drugog) ali ima i ta stvar koja se zove koalicija, ne mora svima sve da se svidi..
i ako će neko da ga pljuje mnogo je konstruktivnije da pričamo o alternativama nego uporno o tome ko nam nikako nije alternativa pa nam je onda ova bulumenta jedina opcija..
pa da su pavijani ja bi ih podržala samo da nisu ovi
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:59 10.06.2023

Re: huci,

predatortz
koliko upljuvavanja da se kaže ja podržavam vučića..


U svoju odbranu mogu da kažem da nikad nisam radio za njega?
Ti?
Jorgovanke ti?

Bedno!

Primitivko, kad su došli ovi kojim si bila podguzna muva dok je interes trajao, počistili su me iz dva zavoda uz optužbu da sam Đilasov.

Isti takvi toksični umovi kao što je i tvoj.
Dakle, dok si ti šljakala za njih, moj posao je trpeo.

I ti si se našla da prozivaš?!


brat englez bi ti reko get over yourself..
mi nemamo prevod, možda oladi najbliže al nije to to..
nešto tipa, previše ti to brate sve ozbiljno shvataš.. slićica s internet, stvarno nije tako sudbonosno važno šta o tebi misli..
trebaš da get over yourself i biće ti mnogo bolje
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:02 10.06.2023

Re: huci,

dragosevacsutra
koliko upljuvavanja da se kaže ja podržavam vučića..


jogurt, lepo kazem. uz nevadjenje iz usta.




tebi to get over yourself ne bi pomoglo..
to je za kad ljudi pretjerano uzmu k srcu kad im neko ide na živce i obično prođe..
tebe brate izjeda neka zavist i zloba, kako to može kod matora čovjeka meni uošte nije shvatljivo al može..
rješenja nema.. ja bi rekla da to može samo gore da postane kako budeš još matoriji
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:08 10.06.2023

Re: huci,

maksa83
Чему овакво омаловажавање, па докторску диплому Алфа универзитета има и Стивен Сигал, аудиовизуелни уметник из Америке.

Stiven Sigal i Minja Subota mrtva trka ko mi je gore srce slomio. Za Branka Kockicu sam oduvek znao da je mentol.


a nemoj tako.. njemu to vrv bukvalno bilo ko da Captain Cook, došao na ostrvo a domorci iznjeli staklene perle.. šta zna on ko su ti ljudi..
e al moram da priznam da nam ovaj Novak i Jokić ozbiljno popravaljaju rejting..
igram fortnite pod pseudonimom megadeathsrba, mijenjala sam ime i to mi prvo palo na pamet (bog će ga znati zašto)..
elem igram s nekim klincima, tipujem 11 godina, taman pred mutiranje, i mali englezi čitaju nadimak i kažu megadeath serbian guy, can you bla bla bla... reko brate kad je klinja od 11 godinica odmah provalio a realno nije lako onako bez spejsa i ičega..
nekad je bilo serbia siberia mada ima i tog da je današnja omladina mnogo mnogo potkovanija svakom vrstom informacije


gvozden1 gvozden1 14:32 10.06.2023

Re: huci,


pa sa prethodnih strana, Endzi, Endzi, Endzi, Endzi,...pa boktemazo opsesivnu.

Objasnio sam ti zbog čega, al razumem da voliš da ti se to ponavlja, evo učiniću ti.

To je zbog toga što si ti predvodnik svoje grupe, prva ustvrdiš nešto, a oni ponavljaju za tobom.

Šta god rekla, glupost o konobaru kao sad, nije važno, uvek su iza tebe.

Pravi si lider.
angie01 angie01 14:41 10.06.2023

Re: huci,

To je zbog toga što si ti predvodnik svoje grupe, prva ustvrdiš nešto, a oni ponavljaju za tobom


kraj vitcza!
zilikaka zilikaka 15:01 10.06.2023

Re: huci,

Verovala ili ne, ušli smo na preporuku kolege iz struke. A taj deo posla je vodio veliki gospodin koji nas nikad, za tolike godine, nije pitao za politički stav.

Bilo mu je dovoljno da brzo i kvalitetno radimo svoj posao.

A onda su došli ovi za koje me tadejus optužuje, kojima je prilježno služila i za koje mene sad optužuje i rekli da naša firma više ne može da konkuriše na tender jer smo eto Đilasovi.

Upravo zato što ti verujem, pvo pokazuje razvoj i propadanje sistema.
Lepo je ući na preporuku al je to nekako bilo nemoguće za državne institucije. Ako se to tako radilo onda nešto ne štima.
Dobro, razumno je dati neki sitan iznos za koji ne ideš na tender, ali mi se nešto javlja ti iznosi i nisu bili mali i da su ovi prethodni utrli put sadašnjima.Sve uz časno upravljanje osobe koju pominješ. Ta nabavka na preporuku je prvi korak razgradnje sistema.
Ovoj mafijaškoj bratiji je sasvim malo trebalo da ga razruše skroz.

E, a ti sad pričaš (s pravom) o prihvatljivosti političkih opcija u opoziciji dok ovi ruše i razvlače sve što stignu.
Figurativno, ko kad nam poplava uđe u kuću pa umesto da prvo izbacujemo vodu i blato, proveravamo kakvi su nam temelji i noseći zidovi, mi prvo majstore proveravamo kako "udaraju fugne" i nećemo ovog jer on forsira moravski stil a ja hoću modernistički, i obrnuto.

Ne kažem, stav je legitiman, jadino što sa dovoljno takvih nećemo zaustaviti ni dalje prodiranje vode.
Za koju godinu kamen na kamenu neće ostati.
angie01 angie01 15:19 10.06.2023

Re: huci,

Ako se to tako radilo onda nešto ne štima.


pa naravno da ne stima,...i sada je ispao problem, kada je neko drugi dobio preporuku, a nije problem, sto se uopste tako radi.
predatortz predatortz 15:21 10.06.2023

Re: huci,

Dobro, razumno je dati neki sitan iznos za koji ne ideš na tender, ali mi se nešto javlja ti iznosi i nisu bili mali i da su ovi prethodni utrli put sadašnjima


Ne!
Prvo, nisu bile isporuke, nego održavanje.
Drugo, nikom nismo dali jedan jedini dinar.
Čovek je samo želeo da sistem bude pouzdan da se kvarovi otklanjaju brzo.
Svaki put smo išli na tender i svaki put smo bili najpovoljniji ponuđač.

Samo smo, prvi put, dobili dragocene informacije o statistici kvarova pa smo ponudu gradili na tome da idemo sa minimalnom cenom za pozicije gde su kvarovi tetki, a da nam se u sumi ceo posao isplati.

Dakle, svaki put smo išli na tender, prikupljali svu potrebnu tendersku dokumentaciju i bili najpovoljniji ponuđači.
Tendere umemo da radimo, desetine smo uradili i prolazili.

Što se poplave tiče, mislim da opcije oličene u Mariniki, Mariću, Trifunoviću ne bi zaustavili ono što ja smatram poplavom.

To su ljudi čije političke stavove uopšte ne delim. Za mene bili bi ista, čak u nekom segmentu (nacionalnom) i gora opcija.
angie01 angie01 15:32 10.06.2023

Re: huci,

Svaki put smo išli na tender i svaki put smo bili najpovoljniji ponuđač.


dobili ste na tenderu u nekom zavodu, jer ste bili najpovoljniji:)))))


Što se poplave tiče, mislim da opcije oličene u Mariniki, Mariću, Trifunoviću ne bi zaustavili ono što ja smatram poplavom.


kakve veze imaju glumci sa Marinikom?...i Trifunovic i Maric javno zastupaju vrednosti normalnosti i na to imaju pravo.


To su ljudi čije političke stavove uopšte ne delim. Za mene bili bi ista, čak u nekom segmentu (nacionalnom) i gora opcija.


pa jasno da ne delis- i imas pravo da ne delis, kao sto imaju i oni, samo je nekako ispalo, da ta vecina o kojoj stalno pricas, nije bas na tvojoj strani,...mene samo zanima, sta ti znaci nacionalni segment?...i kako je normalnost gora opcija u odnosu na taj segment?
gvozden1 gvozden1 15:44 10.06.2023

Re: huci,

Figurativno, ko kad nam poplava uđe u kuću pa umesto da prvo izbacujemo vodu i blato, proveravamo kakvi su nam temelji i noseći zidovi, mi prvo majstore proveravamo kako "udaraju fugne" i nećemo ovog jer on forsira moravski stil a ja hoću modernistički, i obrnuto

Uđe ti poplava u kuću, i dođe ekipe bez pumpi, sa šupljim kofama i u starkama.

Hoćeš li reći, dobro daj šta daš ili, manite me se ljudi, od vas meni fajde nema.
zilikaka zilikaka 15:55 10.06.2023

Re: huci,

Dobro, razumno je dati neki sitan iznos za koji ne ideš na tender, ali mi se nešto javlja ti iznosi i nisu bili mali i da su ovi prethodni utrli put sadašnjima


Ne!
Prvo, nisu bile isporuke, nego održavanje.
Drugo, nikom nismo dali jedan jedini dinar.



Što ti je naš čovek. Meni ni na kraj pameti nije bilo potkupljivanje nego sam mislila da se dozvoli (da) neki sitan iznos do kojeg se nabavka vrši bez procedure. Ima toga, mi imamo mesečni iznos malih nabavki gde je samo dovoljno doneti račun i to je vrlo racionalno, da ne usporavaš biznis zbog sitnica.
zilikaka zilikaka 16:16 10.06.2023

Re: huci,

Uđe ti poplava u kuću, i dođe ekipe bez pumpi, sa šupljim kofama i u starkama.

Hoćeš li reći, dobro daj šta daš ili, manite me se ljudi, od vas meni fajde nema.


Odličan primer.
Uzeću i ja kofu i šta imami juriti da nađem pumpu ako iam negde, da pomognem ovima sa starkama, jer ako čekam sledeće sa gumenim čizmama i boljom opremom, bojim se da će voda doći preko nosa.
predatortz predatortz 16:35 10.06.2023

Re: huci,


pa jasno da ne delis


Izvini, odgovarao sam sa telefona i nekako je odgovor otišao na komentare ispod, iako sam tebe citirao.

Pogledaj, ako te ne mrzi da tražiš.
promoter promoter 18:44 10.06.2023

Re: huci,

predatortz
Dobro, razumno je dati neki sitan iznos za koji ne ideš na tender, ali mi se nešto javlja ti iznosi i nisu bili mali i da su ovi prethodni utrli put sadašnjima


Ne!
Prvo, nisu bile isporuke, nego održavanje.
Drugo, nikom nismo dali jedan jedini dinar.
Čovek je samo želeo da sistem bude pouzdan da se kvarovi otklanjaju brzo.
Svaki put smo išli na tender i svaki put smo bili najpovoljniji ponuđač.

Samo smo, prvi put, dobili dragocene informacije o statistici kvarova pa smo ponudu gradili na tome da idemo sa minimalnom cenom za pozicije gde su kvarovi tetki, a da nam se u sumi ceo posao isplati.

Dakle, svaki put smo išli na tender, prikupljali svu potrebnu tendersku dokumentaciju i bili najpovoljniji ponuđači.
Tendere umemo da radimo, desetine smo uradili i prolazili.

Što se poplave tiče, mislim da opcije oličene u Mariniki, Mariću, Trifunoviću ne bi zaustavili ono što ja smatram poplavom.

To su ljudi čije političke stavove uopšte ne delim. Za mene bili bi ista, čak u nekom segmentu (nacionalnom) i gora opcija.

Takve informacije su više nego dovoljne da se na tenderu pobedi.
Dok sam radio u nekom javnom preduzeću (ne kući) rutinski sam odbijao takve ponude (gde se da sumanuto niska ponuda za aktivnost - podsistem -sklop - deo - uslugu) koja, u stvarnosti košta veoma mnogo.
Ukupna ponuda onda bude povoljnija, pa se pozicija u nabavci 'zavrtanje sijalice', koje se odvija beskonačno puta, naplati beskonačno mnogo puta - a ta pozicija se ponudi beskonačno visoko bezobrazno, ali se u ukupnoj masi mnogo ne ističe - a i 'ukupna ponuda' na tenderu bude najniža.
Takve ponude sam opisivao kao neosnovano niske ponude, jer ukazuju na nesolidnost (nisam hteo da petljam tu insinuacije da postoji neki insajder koji javi kome treba da ta usluga, statistički, nikada neće biti na tapetu).
Naravno, da sam imao dosta neprijatelja u svom preduzeću (pretpostavljao sam zašto), ali je mene boleo kurac, a niko nije bio baš mnogo raspoložen da ratuje sa mnom.
Inače, za efikasno sprečavanje odvijanja nekog posla, ne postoji bolji zakon od javnih nabavki.
Kada bih, hipotetički, hteo da eliminišem nekoga konkurenta iz posla, njega bih obavezao za poštovanje tog zakona o nabavkama - i taj bi bio sjeban očas.
U društvu sa ekstremno visokim koruptivnim potencijalom taj zakon služi samo kao alibi za mahinacije koje se rade 'oči u oči'.
Ali, jebote, sve po zakonu, ima i komisija.
Do kurca.
Za efikasno poslovanje to je ekstremna idiotarija od zakona.
Direktoru javnih preduzeća (ne kuća) se da preduzeće na upravljanje.
Moraju mu se, stoga, dati i instrumenti kojima upravlja - a ne kurčev zakon o javnim nabavkama, iza kojeg bi se direktor sakrivao.
I onda nema nikakvog alibija.
Dođe revizija u firmu - i jebi se direktore.
Ako nisi poslovao po zakonu.
Kakav, kurčev, zakon o nabavkama.
gvozden1 gvozden1 20:23 10.06.2023

Re: huci,

zilikaka
Uđe ti poplava u kuću, i dođe ekipe bez pumpi, sa šupljim kofama i u starkama.

Hoćeš li reći, dobro daj šta daš ili, manite me se ljudi, od vas meni fajde nema.


Odličan primer.
Uzeću i ja kofu i šta imami juriti da nađem pumpu ako iam negde, da pomognem ovima sa starkama, jer ako čekam sledeće sa gumenim čizmama i boljom opremom, bojim se da će voda doći preko nosa.


Pa ništa, onda uzmi i vlast, pa pomozi ovima, jer i oni su opremljeni za vođenje države taman toliko koliko i spasioci od poplava u starkama.

Nema ti druge.
gedza.73 gedza.73 20:01 09.06.2023

.

Nulta tolerancija na alkohol i narkotike. Koga uhvate drakonske kazne. Tipa godinu dana bez dozvole, visoka novčana kazna i društveno-koristan rad.
Ko pod dejstvom alkohola ili narkotika izazove udes ponovno polaganje, maksimalne zatvorske kazne, maksimalni društveno koristan rad, ogromne novčane.

Ko kaže da on bolje vozi pijan nego neko trezan njemu posebno jbm sve po spisku.

Inače ko sedne za volan a pio je alkohol teška je budalčina.
promoter promoter 20:20 09.06.2023

Re: .

gedza.73
Nulta tolerancija na alkohol i narkotike. Koga uhvate drakonske kazne. Tipa godinu dana bez dozvole, visoka novčana kazna i društveno-koristan rad.
Ko pod dejstvom alkohola ili narkotika izazove udes ponovno polaganje, maksimalne zatvorske kazne, maksimalni društveno koristan rad, ogromne novčane.

Ko kaže da on bolje vozi pijan nego neko trezan njemu posebno jbm sve po spisku.

Inače ko sedne za volan a pio je alkohol teška je budalčina.

Saglasan!
A posebne kaze za nesamokritične vozače.
Koji ne znaju da voze, a kurče se.
medjutim92 medjutim92 22:37 09.06.2023

Re: .

gedza.73
Inače ko sedne za volan a pio je alkohol teška je budalčina.


svaki put kad odem u majčino rodno selo na slavu, ista priča, uzmi popij, neću, ama uzmi bre popij, neću vozim, ma uzmi popij objasnićemo ti kojim putem da ideš da nema policije da te zaustavi, ama neću bre nije mi bezbedna vožnja bitna zbog policije nego zbog mene, e onda krene zajebancija ama jesi ti siguran da si stvarno muško i slično..

a oni koji pokrenu zajebanciju uglavnom imaju par godina oduzimanja dozvole i par uništenih auta u pijanom stanju, al' nema veze, pravi muškarac zna da vozi i kad popije, a onaj koji ne pije je sigurno nekakav peder..
gedza.73 gedza.73 05:42 10.06.2023

Re: .

medjutim92
svaki put kad odem u majčino rodno selo na slavu, ista priča, uzmi popij, neću, ama uzmi bre popij, neću vozim, ma uzmi popij objasnićemo ti kojim putem da ideš da nema policije da te zaustavi,

Nametnuto spolja. Tako nešto nije bilo u našoj tradiciji i nismo tako vaspitavani.
pravi muškarac zna da vozi i kad popije

siguran pokazatelj da ne zna da vozi ni trezan.
a onaj koji ne pije je sigurno nekakav peder..

Meni je lako pošto sam se autovao i izašao iz ormara. Što kaže Bata stojković u Nacionalnoj klasi 'Ja ne pijem. Vozim'. Obično ide 'ajde nemoj da si peder' ili samo prezrivo 'pih'.
gedza.73 gedza.73 05:49 10.06.2023

Re: .

promoter
A posebne kaze za nesamokritične vozače.
Koji ne znaju da voze, a kurče se.

Poput onih u traci (ili 'finijih' koji veći deo automobila ostave na kolovozu a sa pola guma legnu na ivičnjak i zagrade nekog na parkingu) sa uključena sva četiri 'samo duzmem burek'? Isto nametnuto spolja. Uslovljavaju nas da se tako ponašamo kako bi ušli u EU.

Da ne pričamo koliko se satanističkim propisima uništava naša tradicija i struje troši a koliko se zagreva planeta uključivanjem (ž)migavaca.
predatortz predatortz 15:46 10.06.2023

Re: .

dobili ste na tenderu u nekom zavodu, jer ste bili najpovoljniji:)))))


Da!

kakve veze imaju glumci sa Marinikom?...i Trifunovic i Maric javno zastupaju vrednosti normalnosti i na to imaju pravo.


I oni i Marinika imaju sva pravna na zastupanje svojih stavova, kao i to da ih provere na izborima.
Ja imam pravo da kažem da to nije stav koji meni izgleda privlačno kao glasaču.
Tupavi imaju pravo da kažu da sam za Vučića ako sam protiv Marinike. Jer, tupavi ne kontaju da se može biti protiv oboje, odnosno ni za jedno od njih
Dakle, svačije pravo je ispoštovano.


samo je nekako ispalo, da ta vecina o kojoj stalno pricas, nije bas na tvojoj strani,.


Ja znam da većina nije na mojoj strani. Da jeste, decenijama bi već bili parlamentarna monarhija, zemlja koja je raskrstila sa komunističkom prošlošću, zemlja koja je otvorila arhive komunističkih službi bezbednosti, zemlja koja bi lustrirala saradnike tih službi.

Dakle, bili bi ono što savremena Evropa jeste odavno
Zemlja bez mračne hipoteke komunizma, komunističkih zločina i bez muljatora i tajkuna proizašlih iz tih struktura.
Zemlja u kojoj je urađena poštena restitucijua, zemlja iz koje bi potomci posrsmljeni izašli iz stanova i vila koje su oteli njihovi dedovi, a u te kuće i stanove bi se useljavali potomci stvarnih vlasnika.


angie01 angie01 18:31 10.06.2023

Re: .

Da!


sa drzavnim firmama to sa tenderima funkcionise iskljucivo sa "preporukama" jos od devedesetih, s tim sto su dosovci to unepredili, a ovi sada zabetonirali.


Tupavi imaju pravo da kažu da sam za Vučića ako sam protiv Marinike. Jer, tupavi ne kontaju da se može biti protiv oboje, odnosno ni za jedno od njih
Dakle, svačije pravo je ispoštovano.


pa tupavi citaju tvoje komentare u kojima se radujes njegovim pobedama i ne das ni jedan zarez kritike necega sto je ovde lose, dapace, nalazis opravdanja, pravdas, pravdas, do besvesti- pa ako to nije da si za, ja ne znam sta je.

onaj poslednji pasus smo vec 100 puta, mrzi me ponovo-sustina je u tome, da svaki povratak na retrogradno, nije nikakva popravka, a jos manje napredak.
predatortz predatortz 18:39 10.06.2023

Re: .

pa tupavi citaju tvoje komentare u kojima se radujes njegovim pobedama


Molim te da citiraš nekoliko tih komentara.
angie01 angie01 18:53 10.06.2023

Re: .

Molim te da citiraš nekoliko tih komentara.

sta da citiram,,pa svaka tvoja rekacija na bilo koju krtiku je momentalna odbrana toga necega i napada na onog ko se uusdio da nesto kaze, al bukvalno,...znaci krenes da citas blogove i lako ces naici, ja sada da idem da kopiram, nemam nameru,...evo i ovde oko konobara ministra, recimo.


a kada sam vec dosla,...sto se tice tvrdnje da je neko sa protesta zapisavo vladu,


angie01 angie01 18:56 10.06.2023

Re: .

i druga vest, o napadau na pajkica,...opet navodno posle protesta,...ja ne verujem da bilo ko zna gde on stanuje, niti je marsuta bila u blizini,...volela bih da znam, da li je napad prijavljen policiji, kao i da li ima izvestaj od lekara,

predatortz predatortz 19:03 10.06.2023

Re: .

sta da citiram,,pa svaka tvoja rekacija na bilo koju krtiku je momentalna odbrana toga necega i napada na onog ko se uusdio da nesto kaze, al bukvalno,...


Ti, očigledno, poistovećuješ državu i Vučića.
Ja nikad nisam stao u odbranu Vučića, njegove politike i njegove vladavine.
Mislim da mu treba suditi za veleizdaju.

Međutim, desetinama puta sam reagovao na pljuvačinu po Srbiji, kojoj ste mnogi ovde skloni, a reagovaću svaki put kada je primetim.

Da li nekad pogrešim ili preteram?
Verovatno da.
angie01 angie01 19:12 10.06.2023

Re: .

Ti, očigledno, poistovećuješ državu i Vučića.


pa ne poistovecujem ja, nego on.

Međutim, desetinama puta sam reagovao na pljuvačinu po Srbiji, kojoj ste mnogi ovde skloni, a reagovaću svaki put kada je primetim.


ma hajde molim te,...prvo nije desetinama puta, nego stotima puta i niko NIKADA nije pljuva Srbiju, nego pojave, ono sto se lose desava.


Da li nekad pogrešim ili preteram?
Verovatno da.


pa uvek je isto- branis neodbranjivo i vredjas one koji su to rekli,..naravno, odmah dodje i gvozden i brabonjci.

pri tome, svaki put ste se obojica radovali posle njegove pobede- i jos neki.
predatortz predatortz 19:16 10.06.2023

Re: .

pri tome, svaki put ste se obojica radovali posle njegove pobede- i jos neki.


Lažeš!
Radikale i sve što je iz njih proisteklo duboko prezirem još od kada sam im gledao smrdljiv trag u Bijeljini i Brčkom 1992. godine.


angie01 angie01 19:25 10.06.2023

Re: .

Lažeš!


ne lazem, bas se dobro secam.

...mogu jos da dodam, vezano za tvoju "odbranu" Srbije od nas ostalih- pa je l tebi nije tragikomicna sama pomisao, da ti branis od nas zemlju u kojoj smo rodjeni i odrasli- pa to je nasa zemlja, nisi morao ti da dodjes da je branis od nas...je l kapiras uopste koliko je to idiotski....i zasto ne.
predatortz predatortz 19:40 10.06.2023

Re: .

angie01
Lažeš!


ne lazem, bas se dobro secam.

...mogu jos da dodam, vezano za tvoju "odbranu" Srbije od nas ostalih- pa je l tebi nije tragikomicna sama pomisao, da ti branis od nas zemlju u kojoj smo rodjeni i odrasli- pa to je nasa zemlja, nisi morao ti da dodjes da je branis od nas...je l kapiras uopste koliko je to idiotski....i zasto ne.



Srbija je i moja zemlja. Idiotsko je tvoje stalno napominjanje da sam u nju došao. Jesam i punopravan sam građanin.
To što je neko rođen u Srbiji, ne znači da je voli, a onaj koji ima razumenje za sve njene neprijatelje, dok nju krivi za sva zla, evidentno je njen neprijatelj.
Taman da je rođen i na Oplencu!
Takođe, to što je neko rođen u Srbiji ne znači po automatizmu da je i Srbin.
Takav, pod nekim nikom, neće pljuvati moj narod a da mu ne odgovorim.

Primer:

Kada Mađar Tibika napiše:
Četnici u RS imaju izbore, ti preneseš kao nešto duhovito, a to izazove salvu oduševljenja uvek istih nikova, sa zadovoljstvom ću jebati mater i njemu i sledbenicima.

Jer u RS, mamu mu šovinističku jebem, ne žive nikakvi četnici. A ako mu je do zločina i rszgovora o istim, neka krene od onih u kojim su njegovi sunarodnici bacali cele porodice pod led u Dunav.

Pa kad se o tome ispričano, steći će pravo da govori i o Srebrenici.




angie01 angie01 20:02 10.06.2023

Re: .

Srbija je i moja zemlja. Idiotsko je tvoje stalno napominjanje da sam u nju došao.


pa pominjem ti samo, kada Srbiju branis od onih koje si tu zatekao, to je malovise kretenski, ti govoris ko je ovde ok, pazi molim te,...ono neprijatelji, jer ne misle kao ti, pa ti branis njihovu zemlju od njih i zoves ih nesrbima, ustasama i sl,...o tome se radi, a ne to sto si dosao, pa vecina je dosla, al se neki ponasaju i pristojno, za raliku od tebe.
To što je neko rođen u Srbiji, ne znači da je voli, a onaj koji ima razumenje za sve njene neprijatelje, dok nju krivi za sva zla, evidentno je njen neprijatelj.

ahahaha,..pa ovde niko i nikada ni pricao o Srbiji, nego o odredjenim pojavama, rekoh ti vec i ti koji kritikuju ono sto je lose, svojoj zemlji zele bolje-to je valjda normalno,

e sad, dolazimo do najsumnjivijeg dela,...prvo, ko si ti da procenjujes neciju ljubav prema svojoj zemlji i da je kvalifikujes- mislim, ko te hebe i tebe i tvoje ideje, je l kapiras to,...ili jos uvek ne.

...i jos nesto, tvoji neprijatelji, nisu neprijatelji i svih ostalih, nisi ti merica kako neko treba da se prema nekome ponasa,....i da ja isto nisam videla da je neko krivio Srbiju za bilo sta, nego neke morone, koji su cinili zlo i tako Srbiju shebavali, a koje ti smatras herojima,...pa sad, ko tu vise mrzi Srbiju.


Takođe, to što je neko rođen u Srbiji ne znači po automatizmu da je i Srbin.


pa koga bole usi za te tvoje fasiticke budalastine-samo iste takve budale, a veruj mi, niste u vecini....a i zakonom je zabranjeno.

Takav, pod nekim nikom, neće pljuvati moj narod a da mu ne odgovorim.


ma koji tvoj narod, pa nemas ti tapiju nad narodom,..a i da ti ne kazem koji su tvoji Rimljani.


Kada Mađar Tibika napiše:


prvo, Tibika nije Madjar-on je iz Panceva, ovde je rodjen i odrastao i roitelji su mu razlicite nacionalnosti- sto tebe i bilo koga drugog, ne treba da se tice, kako se on izjasnjava, nemam pojma, a ti svakako nisi pozvan da njemu dajes bilo kakve kvalifikacije, jer ovo je njegova zemlja,..a i tvit nije glaso tako, sad ne mogu tacno da se setim, al je bio neki fazon, a ne ova glupost, kako si interpretirao.


neka krene od onih u kojim su njegovi sunarodnici bacali cele porodice pod led u Dunav.


ti si ipak samo teska budala,...jer ko drugi bi ovako nesto napisao,...a Srebrenica se nazalost desila, kada si vec pomenuo.
predatortz predatortz 20:07 10.06.2023

Re: .

ti si ipak samo teska budala,...jer ko drugi bi ovako nesto napisao,...a Srebrenica se nazalost desila, kada si vec pomenuo


A novosadska racija nije?

E, to je baš to...
prvo, Tibika nije Madjar-on je iz Panceva


Pa? U Pančevu nema Mađara?
angie01 angie01 20:13 10.06.2023

Re: .

A novosadska racija nije?


a kakve veze novosdaska racija ima sa Tibikom....ovo nije pitanje, jer nema nikakve.


Pa? U Pančevu nema Mađara?


pa je l ti razumes sta sam ti rekla, ili ipak ne.


pogledaj malo sta govore mladi, studenti koji su dosli na proteste- to ti je to,...koga bre zabole vise za tvoje agende mrznje i fasizma- dovoljno su zla vec nanele....deca hoce da zive normalno i ne smetaju im drugi narodi, dapace, to je njihova ekipa.
predatortz predatortz 20:18 10.06.2023

Re: .

a kakve veze novosdaska racija ima sa Tibikom....ovo nije pitanje, jer nema nikakve


A kakve izbori u RS,samo njemu vidljivi četnici, odnosno četnitet, i Srebrenica imaju veze sa njim?




dapace

Jes litl dak...
gvozden1 gvozden1 20:30 10.06.2023

Re: .

prvo, Tibika nije Madjar-on je iz Panceva, ovde je rodjen i odrastao i

Dobro on, a onaj Nedim Sejdinović, rođen negde u pizdi materini, pa došao ovde u Srbiju da nama u njoj rođenim soli pamet.

On će meni u mojoj Srbiji da priča kako treba da se radi.

Jel to tvoja logika, Endžika lutko?
angie01 angie01 20:32 10.06.2023

Re: .

A kakve izbori u RS,samo njemu vidljivi četnici, odnosno četnitet, i Srebrenica imaju veze sa njim?


ovo sve sto si nadrobio i nije bilo u tom tvitu, ali znam da i ne mozes drugacije,..tvit je bio duhovit komentar na te izbore u krajnjoj liniji, njegovo misljenje.

ti isto kao ove tupadzije sto osudjuju karikaturiste, ili humoriste, koji se apsolutno uvek zahebavaju na temu kojom se bave,...pa boktemzo, koliko treba da budes ogranicen, da tako nesto prevodis u fasisticke odgovore i mrznju prema drugim nacionalnostima,...uopstalom, koga bole usi,..rekoh ti, ove mlade- zabole.
predatortz predatortz 20:37 10.06.2023

Re: .

tvit je bio duhovit komentar na te izbore u krajnjoj liniji, njegovo misljenje.


Duhovit koliko bi bilo da ja sve Mađare u Srbiji nazovem hortijevcima...
angie01 angie01 20:50 10.06.2023

Re: .

Duhovit koliko bi bilo da ja sve Mađare u Srbiji nazovem hortijevcima...


hebiga, ti nazivas i ovako druge raznim fasistickim imenima...a pri tome, nisi duhovit.
angie01 angie01 20:57 10.06.2023

Re: .

Nedim Sejdinović


nije da ga pratim, al nisam primetila, da nekom govori da je ustasa, autosovinista i slicno,...mozda sam preskocila...ak jesam, postavi link.

koliko kapiram, njegov posao je da pise kolumne u kojima upravo kritikuje ono sto je lose, al ne koristi fasisticke diskvalifikacije prema drugim narodima i slicne munje.
predatortz predatortz 21:02 10.06.2023

Re: .

angie01
Duhovit koliko bi bilo da ja sve Mađare u Srbiji nazovem hortijevcima...


hebiga, ti nazivas i ovako druge raznim fasistickim imenima...a pri tome, nisi duhovit.


Bio bih da vređam Srbe.
A što bih ti omiljen bio da sam kojim slučajem muslimanski snajperista, obučavan kod Mudžahedina, kao što je Štukan.

Ovako, Bosančeros iz Četniteta, pih...
gvozden1 gvozden1 21:04 10.06.2023

Re: .

, njegov posao je da pise kolumne u kojima upravo kritikuje ono sto je lose

Šta koji kurac on ima sa kritikuje u Srbiji kad nije ovde rođen.

Ili onaj Gruhonjić.

To, lutko, ti kažeš Predatoru.

A Predator pripada naciji kojoj je Srbija matična država, dakle malo više veze ima sa Srbijom nego neki Neeedim iztuzle.


Sve ovo ti pričam lutkice, da bi jednom prestala da valjaš te fašističke nebuloze.

Znam ja da ti nemaš pameti da shvatiš šta pričaš, ali to što pričaš je čisti, destilisani fašizam.
angie01 angie01 21:12 10.06.2023

Re: .

Bio bih da vređam Srbe.


jos si neobrazovan, fasizam je radikalni nacionalizam-to kada nekog nazoves ustasom, prozivas nekog da je Madjar, i sl,...jer ne deli tvoja uverenja,...ili meris ispravnost srpstva i slicna gadosti, tzv seseljevstine.


A što bih ti omiljen bio da sam kojim slučajem muslimanski snajperista, obučavan kod Mudžahedina, kao što je Štukan.


pa Stukan je ukapirao u cemu je pravara, za razliku od tebe- jer se tebi to celo sranje dopalo,..e eno Stukana na ulici sa setacima.


Ovako, Bosančeros iz Četniteta, pih...


pa sve je u onome kako se predstavljas.
angie01 angie01 21:30 10.06.2023

Re: .

To, lutko, ti kažeš Predatoru.


pa kao i obicno- ne razumes,...ove koje navodis isto komentarisu pojave, ono sto se desava, a predator napada, navodno barneci Srbiju, one koji isto tako kritikuju pojave i losost, a koji su odavde...njihova je zemlja, imaju pravo da im se nesto ne dopada, od onolikog sranja,...oni novinari, koje navodis, rade svoj posao.

A Predator pripada naciji kojoj je Srbija matična država, dakle malo više veze ima sa Srbijom nego neki Neeedim iztuzle.


pa to moze da kaze samo fasista i seselj i zakonom je zabranjeno.


Sve ovo ti pričam lutkice, da bi jednom prestala da valjaš te fašističke nebuloze.


pa stvar je u tome sto to vi radite, ja upravo komentarisem sto valjate fasizam.


ali to što pričaš je čisti, destilisani fašizam


pazi sad, polako cu da ponovim, a ti procitaj glasno- fasizam je to sto govori predator, jer prvo proziva ljude po nacinalnoj osnovi, a drugo srbomeruje i vredja one koji ne misle kao on, a koji su starosedeoci njegove "matice"-koliko ja kapiram znacenje te reci, to je zemlja iz koje si potekao, ili tvoj otac, dedovina, ocevina,...al nebitno-

...a to radis i ti, pa imas razumevanje i interpretacije.

da ti osvetlim,




gvozden1 gvozden1 21:44 10.06.2023

Re: .

komentarisu pojave, ono sto se desava, a predator napada

Ti se jadna sad skroz pogubila, ovi komentarišu, ovaj napada.

Pa veći idiotluk je teško smisliti.

Al nisi ti problem, ti si priglupa, i od tebe se to može očekivati, problem su ovi tvoji sledbenici, za koje znam da shvataju kakve gluposti valjaš, a ćute ko pičkice.


pa to moze da kaze samo fasista i seselj i zakonom je zabranjeno.

Šta je zakonom zabranjeno, lepojko?
Reći da je Srbija matična država srpske nacije, i da svaki Srbin na svetu, pa i onaj ko u njoj nikad nije bio može da je smatra svojom i da komentariše pojave u njoj.

fasizam je to sto govori predator, jer prvo proziva ljude po nacinalnoj osnovi,

Nije, curice, nije.

Fašizam je tačno ono što ti radiš, diskriminacija po državi rođenja.
Fašizam u osnovi ima državu, ne naciju, a ti diskriminšeš tačno po tom osnovu.


Objasniće ti to ove pičkice tvoji sledbenici, pitaj ih, znaju oni, da se ne sramotiš više.

maksa83 maksa83 21:51 10.06.2023

Re: .

Fašizam u osnovi ima državu, ne naciju

Ovo si, naravno, upravo izmislio, i potpuno je netačno. Fašizam podrazumeva ekstremni nacionalizam.

Kineski cirkus starting in 3, 2, 1...
gvozden1 gvozden1 21:55 10.06.2023

Re: .

maksa83
Fašizam u osnovi ima državu, ne naciju

Ovo si, naravno, upravo izmislio, i potpuno je netačno. Fašizam podrazumeva ekstremni nacionalizam.

Kineski cirkus starting in 3, 2, 1...

Nisi u pravu, ali nema veze, ono što mi je bitno je da si se javio.
Da znam da ovo čitaš.
maksa83 maksa83 22:01 10.06.2023

Re: .

Nisi u pravu, ali nema veze, ono što mi je bitno je da si se javio.

Tu sam da pomognem kad pogrešno razumeš neki koncept.
gvozden1 gvozden1 22:08 10.06.2023

Re: .

maksa83
Nisi u pravu, ali nema veze, ono što mi je bitno je da si se javio.

Tu sam da pomognem kad pogrešno razumeš neki koncept.

Hvala.

Nemaš ništa više da kažeš?

Ako, ako, vođa je vođa, sledbenik je sledbenik, zna se čija se poštuje bez pogovora.
angie01 angie01 22:23 10.06.2023

Re: .

Ti se jadna sad skroz pogubila, ovi komentarišu, ovaj napada.


pa ti si se pogubio, ovi komentarisu, kao i neki ovde, a predator napada te koji komentarisu, kritikuju, je l kapiras sada,...i zasto ne.


Pa veći idiotluk je teško smisliti.


evo ti si smislio i ne samo sada, svako tvoje izvrtanje ne samo sto je nelogicna neistina, nego je idiotluk.
ti si priglupa,


jao jeste, ja sam priglupa, jer ne razumem tvoje pametnosti.
Šta je zakonom zabranjeno, lepojko?


fasisticke izjave, prozivati bilo koga po nacionalnoj osnovi.


pa i onaj ko u njoj nikad nije bio može da je smatra svojom i da komentariše pojave u njoj.


pa ja i kazem da to moze, ti si malopre rekao da ne moze.

Fašizam je tačno ono što ti radiš, diskriminacija po državi rođenja.


to je tvoje iskrivljeno tumacenje, jedno sto puta sam objasnila, pa nije vredelo, ja nikom ne zameram geografiju, nego mentoloidnost i bezobrazluk.

Fašizam u osnovi ima državu, ne naciju, a ti diskriminšeš tačno po tom osnovu.



ja znam da si ti neobrazovan i glup, al bas ovoliko je sramota.

onaj kraj necu da citiram, bas ruzno govoris o ljudima koji valjda nemaju prava da kazu sta misle.

cekaj, a ti nisi sledbenik, kada svaki put pritrcavas predatoru da ga branis i to jos ovako glupavo.

dragosevacsutra dragosevacsutra 22:25 10.06.2023

Re: .

a kakve veze novosdaska racija ima sa Tibikom....ovo nije pitanje, jer nema nikakve.


a kakve veze Srebrenica ima sa predatorom...ovo nije pitanje, jer nema nikakve


angie01 angie01 22:26 10.06.2023

Re: .

Ako, ako, vođa je vođa, sledbenik je sledbenik, zna se čija se poštuje bez pogovora.


uzmi snickers nisi sav svoj.


angie01 angie01 22:28 10.06.2023

Re: .

a kakve veze Srebrenica ima sa predatorom...ovo nije pitanje, jer nema nikakve


on je pomenuo Srebrenicu, ne ja, tako da pitaj njega,...
maksa83 maksa83 22:33 10.06.2023

Re: .


Hvala.

Nemaš ništa više da kažeš?

Ne mirni smo dok se ne ukaže nova prilika da nešto naučiš, za sada je dovoljno da zapamtiš da je ovo:

Fašizam u osnovi ima državu, ne naciju


Netačno najblaže rečeno.

gvozden1 gvozden1 22:33 10.06.2023

Re: .

pametnosti

Pametnica, rekoh:)

Imaš ti još takvih reči, lošost je jedna od njih.

Kažu da se rečnik obogaćuje čitanjem, probaj.
fasisticke izjave, prozivati bilo koga po nacionalnoj osnovi.

A po mestu rođenja?

Itd, itd...
angie01 angie01 22:36 10.06.2023

Re: .

A po mestu rođenja?


rekoh vec sto puta, a ti i delje ponavljas isto, pa neka ti ostane, kada ne mozes jednostavne stvari da uklaviris.
gvozden1 gvozden1 22:42 10.06.2023

Re: .


Ne mirni smo dok se ne ukaže nova prilika da nešto naučiš

Ne Makso, nego kad ti se ukaže neprilika da moraš da čupaš svog vođu, Endži, iz gluposti koje valja.

Znam da znaš da su budalaštine ovo što piše o Predatoru, i vidim, na žalost, da nećeš, ili ne da ne smeš da to kažeš.

A što je najgore, moraš da je nekako vadiš, pa razgovor koji teče već satima i desetinama komentara, pokušavaš da skreneš na temu šta je fašizam a šta nacizam.

Kako bi svog šefa izbavio.

Hajd da proverimo da li sam u pravu:

Šta misliš o ovome što Endži govori Predatoru?

maksa83 maksa83 22:43 10.06.2023

Re: .

Kako bi svog šefa izbavio.

Hajd da proverimo da li sam u pravu:

Šta misliš o ovome što Endži govori Predatoru?

Ne smem da kažem dok mi ne odobri godišnji i isplati regres, pitaj me posle.
predatortz predatortz 22:44 10.06.2023

Re: .

fasisticke izjave, prozivati bilo koga po nacionalnoj osnovi.


A ko koga proziva?

Znaš li ti šta je prozivanje?

Ja kažem, recimo:
Gvozden je Srbin, Marinika je Rumunka, Tibibibiljubigaanđa je Mađar, Janez je Slovenac.

Šta te tu prozivka, a tek šta je tu zakonom zabranjeno?

Sa druge strane, izjava da su održani izbori u Četnitetu je šovinizam, jer je njen cilj da uvredi celu populaciju.


Ti si tu izjavu ovde prenosila kao neku duhovitost.

Potom, ja kažem da sam Srbin. Ti kažeš:
Ne, ti si Bosanac!

Pa ti sad vidi ko je tu fašista, ja ili ti...
gvozden1 gvozden1 22:50 10.06.2023

Re: .

maksa83
Kako bi svog šefa izbavio.

Hajd da proverimo da li sam u pravu:

Šta misliš o ovome što Endži govori Predatoru?

Ne smem da kažem dok mi ne odobri godišnji i isplati regres, pitaj me posle.

Nećeš smeti nikad.
Kao što ne smeš sad.

Eto, o tome ti pričam.
Hvala i za ovaj odgovor, jasan je.
angie01 angie01 23:05 10.06.2023

Re: .

Ne Makso, nego kad ti se ukaže neprilika da moraš da čupaš svog vođu, Endži, iz gluposti koje valja.


ti si lik, koji trazi nacin za svakog da ga ucutka, cika kamila, kada ti je rekao da mi se nedopustivo obracas, napao si da izigrava advokata, maxi koji ti je samo objasnio da pricas gluposti- sto nije nista novo- sada pokusavas da spustis, da me kao sledi,...i slicne hucikucine,..stavrno si tragikomican.

pa to za fasizam mozes da pogledas i na netu, lepo sve pise, a u Zakonu, sta je dozvoljeno a sta ne,..pa i u disklejmeru ti pise da nije dozvoljeno vredjanje po nacionalnoj osnovi.

samo sto si ti ona vrsta buzdovana bez obraza, koji da mu sad Bog otac dodje sa sve dokazima uklesanim u kamenu i to bi izvrnuo u nesto drugo i njega pokusao da ucutkas,...samo sto su to fore za Robaje i za preko tarabe.
gvozden1 gvozden1 23:09 10.06.2023

Re: .

maxi koji ti je samo objasnio da pricas gluposti

Sad ti njega braniš, da mu vratiš uslugu.

Lepo.
angie01 angie01 23:09 10.06.2023

Re: .

A ko koga proziva?


daj bre, ovo postaje komedija apsurda.

mene bi bilo sramota da ovako necasno komuniciram.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:11 10.06.2023

Re: .

samo objasnio da pricas gluposti-




malo te tukao? kako li je onda kad te mnogo tuce?
angie01 angie01 23:12 10.06.2023

Re: .

Sad ti njega braniš, da mu vratiš uslugu.


koju uslugu?

pa ti evo predatora branis svaki put sa soo komentara, a maxa nije mene branio, nije ni ucestvovao u razgovoru, samo ti je rekao da lupets glupost za neke osnovne pojmove.

znaci, kada dodje vas desetoro da se grupno obracunava sa nekim, to je cool, a kada par ljudi komentarise na nacin koji vam se ne svidja, onda su oni sledbenici i jos pomazu:)))
angie01 angie01 23:13 10.06.2023

Re: .

miki, pojedi nesto, opet ti nije dobro.
angie01 angie01 23:14 10.06.2023

Re: .

Nećeš smeti nikad.


kako nece, kad dobije regres...
predatortz predatortz 23:17 10.06.2023

Re: .

angie01
A ko koga proziva?


daj bre, ovo postaje komedija apsurda.

mene bi bilo sramota da ovako necasno komuniciram.



Šta je komedija?

To što ti duhovitošću smatraš govnarsku uvredu lika koji je upućuje na adresu ljudi u RS?

Čoveka koji verovatno nikad nogom nije kročio tamo, ali on zna da je to Četnitet pa se iščuđava da to još ima i nekakve izbore.

Ujedno je ovo i odgovor Alsu - da, Alse! Može biti gore ako takvi smradovi zajašu. Takvi jesu gori i od Vučića.

gvozden1 gvozden1 23:21 10.06.2023

Re: .

koju uslugu?

Shvatio je on, ti (meni) nisi važna.

Endžika srce, nisi ti kalibar za ozbiljan razgovor, ovo večeras jeste ozbiljno, ali ne zbog tebe, rekoh ti već, nego zbog pičkica koje ćute, a vide šta pišeš.

A pišeš mnogo gadne stvari.
angie01 angie01 23:23 10.06.2023

Re: .

Šta je komedija?


to sto interpetiras nas razgovor, sa sve gvozdenom, koji cisti teren:)))

ono, jadni ste.

ps- i nije komedija, nego komedija apsurda-idi vidi sta znaci.
predatortz predatortz 23:27 10.06.2023

Re: .

angie01
Šta je komedija?


to sto interpetiras nas razgovor, sa sve gvozdenom, koji cisti teren:)))

ono, jadni ste.



Ma, dobro, jadni smo.
Nego, je li Republika Srpska Četnitet ili entitet?


angie01 angie01 23:29 10.06.2023

Re: .

Shvatio je on, ti (meni) nisi važna.




Endzika, Endzika, Endzika,...


...opet si cirke, ili sta...



A pišeš mnogo gadne stvari.


zanimljiva projekcija,...ili da izlistamo koje su ovde gadne stvari napisane, nekako nisu u mojim komentarima, al koga briga, ti ionako izvrces sve zivo i nesto oko toga brljavis, jer ti si kalibar za ozbiljne razgovore.
angie01 angie01 23:36 10.06.2023

Re: .

Nego, je li Republika Srpska Četnitet ili entitet?



ti bi da preokrenes pricu iz tvit fazona u prozivku,...pa idi bre covece...na te jeftinoce pecaj nekog drugog.


maksa83 maksa83 23:37 10.06.2023

Re: .

Shvatio je on, ti (meni) nisi važna.

Samo da kažem da nisam shvatio ništa novo. Kada ti zatreba izmislićeš bilo šta - da je neko nešto napisao što evidentno nije, novu naopaku definiciju neke stvari za koju svi znaju šta zapravo, itd, to sam sve znao i pre. Danas si ipak samo ti nešto novo naučio, i to je okej, jer nema gore kletve od "dabogda ti se nagomilalo gradivo".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana