Gradjanske inicijative

DOSTA!

Filip Mladenović RSS / 07.06.2023. u 18:55

"Najpre da vam iskažem veliku zahvalnost kao otac i kao deka, svima vama, i divljenje, što imate hrabrosti nakon tragedije koju ste preživeli i još uvek preživljavate, da se borite za drugu decu u ovoj Srbiji, da barem ona ostanu živa!

Ja sam kao radijski novinar pratio više suđenja i mogu da kažem da je naše pravosuđe skandalozno kada su u pitanju ta suđenja. Objavio sam knjigu, pratio sam suđenje ubici Andree Bojanić, to je učenica koja je ubijena 18. jula 2013. godine na pešačkom prelazu. Trideset metara je letela, kao i pokojna Nikolina Janković. Nakon 6 godina suđenja ubica je dobio da nosi nanogicu u kući, da igra "Nintendo" i da tako služi kaznu zato što je ubio učenicu od 17 godina!

Drugi slučaj koji sam pratio, svežiji, a već 20 godina pratim te slučajeve, jeste suđenje ubici studenta Ernada Bakana. Ima jasan video snimak gde se vidi kako taj bahati ubica vozi i Ernad Bakan pokušava da mu pobegne, ali nije u tome uspeo. Neverovatno, na kraju je ubica dobio 17 meseci zatvora, najpre od Trećeg osnovnog suda u Beogradu, a potom je tu skandaloznu presudu potvrdio i Apelacioni sud!

I da ne budem patetičan, šta preporučujem?

Pod brojem jedan, ima dovoljno dobrih advokata u Srbiji koji će pro bono da pomognu. Mnogi ljudi ne znaju te finese kada je u pitanju odnos prema tužilaštvu, nemogućnost da roditelj kome je ubijeno dete uopšte postavi pitanje. U njegovo ime može da razgovara samo tužilac.

Drugo, postoje psiholozi spremnih da pro bono pomognu roditeljima koji prežive tragediju. Dakle, predlažem da Udruženje roditelja najpre okupi taj pul advokata, koji će davati besplatne pravne savete bilo lično ili telefonom, preko e-maila, preko sajta... i pul psihoterapeuta, koji bi pomogli.

Druga stvar, hajde da formiramo STUB SRAMA, gde ćemo kačiti imena i prezimena svih tužilaca, sudija, veštaka, advokata..., koji zloupotrebljavaju pravosuđe i karikiraju ljudsku tragediju. Sa druge strane možemo da formiramo Plakete zahvalnosti ili Plakete pravednosti, koje bi Udruženje roditelja dodeljivalo odgovornim sudijama, dobrim veštacima..."


ZAHTEVI UDRUŽENJA RODITELJA DECE STRADALE U SAOBRAĆAJU ZA IZMENE ZAKONA

U Krivičnom zakoniku Republike Srbije predlažu se sledeće izmene u smislu pooštravanja kazni:

U članu 297, st. 2, umesto od 2 do 12 godina zatvorske kazne, ako je nastupila smrt jednog ili više lica, predlaže se strožija kazna zatvora od 5 do 15 godina, kao za ubistvo.
- Kazna za agresivnu vožnju sa smrtnim ishodom na pešačkom prelazu - 30 godina zatvora bez mogućnosti pomilovanja.
- Kazna za agresivnu vožnju sa smrtnim ishodom - 15 do 30 godina zatvora.
- Uvodi se kazna: trajna zabrana upravljanja motornim vozilom.
- Kazna koju izriče osnovni sud u visini od 1 do 8 godina se briše i nova predviđena kazna je od 5 do 15 godina zatvora.

Svi počinioci teškog krivičnog dela u javnom saobraćaju sa smrtnim ishodom moraju suđenja čekati u pritvoru, vreme provedeno u pritvoru se ne računa u vreme izvršavanja kazne, pa u skladu sa tim treba promeniti član 215 Zakonika o krivičnom postupku.

U Zakonu o bezbednosti saobraćaja na putevima (ZOBS) predlaže se izmena članova 43 i 44

1. Opšte ograničenje brzine: 30km/h (umesto sadašnjih 50km/h)
-u naseljenim mestima
-u okolini škola (naročito)
- pešački prelazi
- kritične deonice
Vidljivija signalizacija:
-znak upozorenja "Crna tačka" ili pešački prelaz
2. Odgovarajućim članom zakona obavezati postavljanje tzv. ležećeg policajca i posebnog osvetljenja
- Na pešačkim prelazima, gde je nastradao makar jedan pešak
- ako je podneto više od tri zahteva građana da se radi o kritičnom mestu
- iznad tako obeleženog pešačkog prelaza.
3. Uvodi se zakonska obaveza za pešake i za bicikliste:
- prilikom kretanja kolovoznom trakom u uslovima kada nema trotoara za pešake i za bicikliste ili takva slično namenjena površina, pešak i biciklista su u obavezi da nose fluorescentni prsluk ili fluorescentne trake.
- Isto važi i u uslovima noćnog kretanja sa smanjenom uličnom rasvetom ili bez javne rasvete, kao i prilikom smanjene vidljivosti usled vremenskih uslova (magla, kiša, sneg, poledica), kako u naseljenom mestu, tako i van njega.4. Opšte ograničenje brzine na auto-putevima: 100 km/č umesto dosadašnjih 130 km/č
- na kritičnim deonicama obeleženih vidnim znakom upozorenja "Crna tačka"
5. Predlaže se izmena i člana 330, st. 1 ZOBS-a
- vozači će biti kažnjavani za navedene prekršaje u tom članu i zatvorskom i novčanom kaznom, a ne kao do sada, ili zatvorskom ili novčanom kaznom.

PREDLOZI MINISTARKE PRAVDE MAJE POPOVIĆ od 1. JUNA 2023, koji su vrlo mali pomak u smislu pooštravanja zatvorskih kazni:

Član 297.

o Umesto kazne od 1 do 8, povećava se na 2 - 10 godina;
o Umesto kazne od 2 do 12, povećava se na 5 do 15 godina;
o Uvodi se kazna zabrane upravljana vozilom dok traje sudski postupak;
o Uvodi se minimalna kazna od 4 godine neupravljanja vozilom.

Nije prošlo sa obrazloženjem:
Kazna 15 - 30 godina je neprihvatljiva, jer je maksimalna propisana kazna u Srbiji 20 godina, tako da se predlaže 5 -15 godina zatvora!

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (629)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 23:38 10.06.2023

Re: .

angie01
Nego, je li Republika Srpska Četnitet ili entitet?



ti bi da preokrenes pricu iz tvit fazona u prozivku,...pa idi bre covece...na te jeftinoce pecaj nekog drugog.



Šovinizam nije fazon.
gvozden1 gvozden1 23:42 10.06.2023

Re: .

predatortz
angie01
Šta je komedija?


to sto interpetiras nas razgovor, sa sve gvozdenom, koji cisti teren:)))

ono, jadni ste.



Ma, dobro, jadni smo.
Nego, je li Republika Srpska Četnitet ili entitet?





Kad se već priča o tome a pomenuo onoga Neeedima.

Verovatno on ima srpsko državljanstvo, time i formalno pravo da zastupa svoje stavove, ali...

Dođeš u neku državu i zastupaš stav da je treba dezintegrisati!

Osnivaš neke časopise, sajtove, gde promovišeš ideju da Srbija i Vojvodina treba da razgovaraju na ravnopravnim osnovama!

Da li je to zakonski u redu ne znam, ali brate, moralno nije u redu.

Ili onaj njegov ortak Dinko, Srbija, kaže, smrdi, većina u Srbiji su ukakani golubovi, Srbija je najgora na Balkanu, nema tako velikog zla na tako malom prostoru...i sve u tom smislu.

I onda kažu, pa šta šta, sloboda, pravo, to je kritika, a kad mu kažeš da je antisrbin, e to je napad.

Ne smeš da napadneš idiota koji ti pljuje po državi!

Jebo im ja mater svima.


angie01 angie01 23:43 10.06.2023

Re: .

Šovinizam nije fazon.


a izvini, evo, najozbiljnije te pitam, kako je moguce, da ti koji srbujes najstrasnije, hvalis se cetnicima, otvoreno pokazujes mrznju prema drugim narodima u BiH i jos se zahvaljujes zlocincima koji su ih ubijali, imas problem da se neko nasali upravo sa time, ono, napravi tvit karikaturu toga sto ti bez zadrske zagovaras, velicas..evo ne kapiram?

...a bezveze je sto si jos interpretirao i tvit,...zao mi je sto se ne secam tacne formulacije, al ovo sto ti izvrces, nije bilo tako.
predatortz predatortz 23:46 10.06.2023

Re: .

Da li je to zakonski u redu ne znam, ali brate, moralno nije u redu.


Što se mene tiče, dao bih im priliku da smrad Srbije dokažu na sudu.


Da, Alse, može gore!
gvozden1 gvozden1 23:47 10.06.2023

Re: .

Kada ti zatreba izmislićeš bilo šta - da je neko nešto napisao što evidentno nije

Ovo je napisano, evo citat, ne izmišljam, šta o tome misliš
Ovo kaže Endži Predatoru


, da ti branis od nas zemlju u kojoj smo rodjeni i odrasli- pa to je nasa zemlja, nisi morao ti da dodjes da je branis od nas...je l kapiras uopste koliko je to idiotski.
angie01 angie01 23:51 10.06.2023

Re: .

da ti branis od nas zemlju u kojoj smo rodjeni i odrasli- pa to je nasa zemlja, nisi morao ti da dodjes da je branis od nas...je l kapiras uopste koliko je to idiotski.


stvar je u tome sto to radi, govori nam da smo losi, da nismo dobri srbi, da smo neprijatelji njegove zemlje i naroda- pa hebotebog, ovo ja nasa zemlja i narod,...ti ne mozes da razlozis da je njegov nastup i nasilje i fasizam.

a evo, nedajboze da neko napravi i fazon za RS, opet skace do neba i napada i fasistiki proziva,...pa hebote vise.
angie01 angie01 23:54 10.06.2023

Re: .

hoces da ti kopiram predatorov komentar na poslednjem kolinovom blogu koji mi je uputio bez bilo kog razloga,...jer sam prenela neke info iz nekih intervjua, znaci dostupne podatke svima, nisam cak ni svoje misljenje izrekla,...


...i je l ti sada ne pomazes predatoru ili sta, ne sledis ga.
gvozden1 gvozden1 23:55 10.06.2023

Re: .

stvar je u tome sto to radi

Dobro, lepa, zaboli me da po stoti put čitam tvoje nebuloze.

Nisam tebe pitao.


Ili se možda plašiš da se Maksa neće snaći pa da mu pomogneš?
predatortz predatortz 23:55 10.06.2023

Re: .

angie01
Šovinizam nije fazon.


a izvini, evo, najozbiljnije te pitam, kako je moguce, da ti koji srbujes najstrasnije, hvalis se cetnicima, otvoreno pokazujes mrznju prema drugim narodima u BiH i jos se zahvaljujes zlocincima koji su ih ubijali, imas problem da se neko nasali upravo sa time, ono, napravi tvit karikaturu toga sto ti bez zadrske zagovaras, velicas..evo ne kapiram?

...a bezveze je sto si jos interpretirao i tvit,...zao mi je sto se ne secam tacne formulacije, al ovo sto ti izvrces, nije bilo tako.



Srbovanje nije kažnjivo, mržnju ne ispoljavam, samo sam za redefinisanje odnosa.
Svi heroji neke strane su zčočinci za neku drugu stranu. Za mene Ratko i Radovan nisu zločinci, jer ih je sudio sud koji nije doneo presude za zločine nad mojim narodom.
Rasno i etnički motivisane presude su imali i Hitlerovi sudovi, pa su tako svi ubijeni Jevreji po tim istim sudovima bili krivi i bili zločinci.
Sud koji ne sudi za zločine nad jednim narodom nije sud čije presude treba poštovati.
Naprotiv, dužnost je opirati se presudama takvih sudova kao što je dužnost opirati se fašizmu.
Haški sud je fašistički sud jer nije sudio za počinjene zločine nepristrasno nego se rukovodio etničkom pripadnošću žrtava.
Ko se poziva na presude takvog suda ne može biti čestit i dobronameran čovek.
gvozden1 gvozden1 23:59 10.06.2023

Re: .

.i je l ti sada ne pomazes predatoru ili sta, ne sledis ga.

Zovi kako hoćeš, nemam problem ni sa jednom ulogom.

Tvoji sledbenici se nešto kao malo stide što si im ti takva vođa?
angie01 angie01 00:27 11.06.2023

Re: .

Srbovanje nije kažnjivo, mržnju ne ispoljavam, samo sam za redefinisanje odnosa.


njao, pa nije valjda, ti kada nekom kazes da nije dobar srbin, da mrzi tvoju zemlju i tvoj narod, a zemlja i narod su njegovi- sta je to,...i da l da te podsecam, ko je to isto radio,...ukazivao na neprijatelje i izmisljao im kojekakve grehe, kao ti sto cinis.
Svi heroji neke strane su zčočinci za neku drugu stranu


tako isto mozes da kazes i za hitlera i naciste,...al je nekako ipak ispalo da su shvatili.


Rasno i etnički motivisane presude su imali i Hitlerovi sudovi, pa su tako svi ubijeni Jevreji po tim istim sudovima bili krivi i bili zločinci.


da li si ti uopste svestan sta si napisao glupi, glupi zatucani covece.


Sud koji ne sudi za zločine nad jednim narodom nije sud čije presude treba poštovati.
Naprotiv, dužnost je opirati se presudama takvih sudova kao što je dužnost opirati se fašizmu.


i bez tih presuda- ti zlocini su se dogodili, negiranje zlocina obescascuje narod kome ti zlocinsi pripadaju, je l razumes,...ma boli te uvo, tebi je sve to ok, ocigledno.

Ko se poziva na presude takvog suda ne može biti čestit i dobronameran čovek.

koja si ti budaletnina,... a nije obratno, da onaj ko negira zlocine nije dobronameran covek,...o presudama smo pricali i necu da se vracam na to, fakat su ta zlodela pocinjena i ona nisu za velicanje-ni u jednom narodu,...

ne znam zasto uopste gubim vreme sa nekim ko moze ovakve idiotizme da napise.
angie01 angie01 00:29 11.06.2023

Re: .

Tvoji sledbenici se nešto kao malo stide što si im ti takva vođa?


prvi put cujem, da se neko stidi onog koga sledi- ovo kazem za tvoju ideju- tvoju budalastinu-
tessa1 tessa1 04:11 11.06.2023

Re: .



Gvozdene, nije ona njima samo vođa i njihov je korisni idiot,

samo su oni pametniji pa ne pokazuju šta stvarno misle.


Ovo što Angie radi je kao održavanje virtuelnog senkrupa na istoj radnoj temperaturi, održivosti organizma koji na kraju uvijek urodi plodom,

i oni,

Maksa, NadN, Colin i itd beru plodove ili ono što im odgovara u tom trenutku,

a senkrup je širok (glupa i zla za nekolicinu ljudi) pokriva svaki ćoškić: animira svaki dio društva, prošlost i aktuelnost, i ono najgoreg u čovjeku,

npr Maksu Bosancima, i radikalima (čitaj Bosancima)

NadNa Srbima iz Bosne, exYu

Colina kulturom Beograda i itd


Ali zamisli mrežu ili jednu radnu ploču i na njoj desetine uvezanih sistema sa kojima ona manipuliše, trigeruje. Možeš zamislite kao lampice i kombinatoriku na jednom višem nivou, ili experiment da pustiš pacova u kartonsku kutiju i gledaš šta će srušiti od jednih te istih figurica, do sad je pokazalo da pacov za 8 različitih pravaca ulaska u kutiju ruši figure na x načina.

Posije klicu bede i oni šišaju ruže s njom. Nema tu pozitivaca.


Predatortz, ovo kako te Angie dribla na iste trikove je tragedija, pobogu,

i nije meni što kraj nje izgledaš i gluplji i gori, ma ne, dobri ste vi sparing partneri, nego te potuljena fašistikinja odrađuje profi, dribla s tobom i nama sa tobom kao sa krpenom loptom. Čovječe, nađi neki hobi, učini svom narodu.
promoter promoter 05:25 11.06.2023

Re: .

tessa1


Gvozdene, nije ona njima samo vođa i njihov je korisni idiot,

samo su oni pametniji pa ne pokazuju šta stvarno misle.


Ovo što Angie radi je kao održavanje virtuelnog senkrupa na istoj radnoj temperaturi, održivosti organizma koji na kraju uvijek urodi plodom,

i oni,

Maksa, NadN, Colin i itd beru plodove ili ono što im odgovara u tom trenutku,

a senkrup je širok (glupa i zla za nekolicinu ljudi) pokriva svaki ćoškić: animira svaki dio društva, prošlost i aktuelnost, i ono najgoreg u čovjeku,

npr Maksu Bosancima, i radikalima (čitaj Bosancima)

NadNa Srbima iz Bosne, exYu

Colina kulturom Beograda i itd


Ali zamisli mrežu ili jednu radnu ploču i na njoj desetine uvezanih sistema sa kojima ona manipuliše, trigeruje. Možeš zamislite kao lampice i kombinatoriku na jednom višem nivou, ili experiment da pustiš pacova u kartonsku kutiju i gledaš šta će srušiti od jednih te istih figurica, do sad je pokazalo da pacov za 8 različitih pravaca ulaska u kutiju ruši figure na x načina.

Posije klicu bede i oni šišaju ruže s njom. Nema tu pozitivaca.


Predatortz, ovo kako te Angie dribla na iste trikove je tragedija, pobogu,

i nije meni što kraj nje izgledaš i gluplji i gori, ma ne, dobri ste vi sparing partneri, nego te potuljena fašistikinja odrađuje profi, dribla s tobom i nama sa tobom kao sa krpenom loptom. Čovječe, nađi neki hobi, učini svom narodu.

Ma!
To sve ti je, da prevedem, najobičnije sviranje kurcu.
tessa1 tessa1 06:16 11.06.2023

Re: .

Ma!
To sve ti je, da prevedem, najobičnije sviranje kurcu.


Hehe, atrofiran.



Zamisli u dalekoj nacoškoj budućnosti jedna ovako redarka kao Angie obilazi prave srpske kuće u koloniji sa stotinjak poslednjih Srba na planeti, zapisuje šta je vidjela,

i ugleda kurac u tegli na kaminu.

- Gospon, šta vam je ovo?

- aa, to je relikt porodični, imam dozvolu za njega, sad ću potražiti

- verujem vam (istina i pravda je temelj naše civilizacije, salutira), nova sam na ovom položaju

- Gospodična, pre par stoljeća muškarci su pisali na Netu o boljem životu dok im kurac ne otpadne, jedan od njih je bio moj predak, i ovo je njegov kurac u tegli, želite li ga protrljati za sreću tri puta?

- jaoo, preljepo, kao priča o belom zečijem repiću i Alisi u Zemlji čuda?

- da, isto, moj predak je bio čudotvorac, okreće se prema kaminu i prilazi tegli..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:23 11.06.2023

Re: .


Dobro on, a onaj Nedim Sejdinović, rođen negde u pizdi materini, pa došao ovde u Srbiju da nama u njoj rođenim soli pamet.


Nedim je iz iste pizde materine ko i Predator. Sto bi ti rekao izTuzle. Kad nisu svi iz valjevske metropole.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:52 11.06.2023

Re: .

Kineski cirkus starting in 3, 2, 1...


Samo sa podsetim na poreklo cirkusa: sta pljujete jadnog coveka, a on se raspitivao za vozaca u udesu. Nije to rekla -kazala nego original kafanska prica.
gvozden1 gvozden1 09:56 11.06.2023

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Dobro on, a onaj Nedim Sejdinović, rođen negde u pizdi materini, pa došao ovde u Srbiju da nama u njoj rođenim soli pamet.


Nedim je iz iste pizde materine ko i Predator. Sto bi ti rekao izTuzle. Kad nisu svi iz valjevske metropole.

Pa što ova tvoja ne pljunu po njemu?
Što njemu ne reče, došao si iz Tuzle u moju Srbiju da je uređuješ?

Srbi vama smetaju, Srbi, ne Tuzla ili Banja Luka.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:25 11.06.2023

Re: .

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft

Dobro on, a onaj Nedim Sejdinović, rođen negde u pizdi materini, pa došao ovde u Srbiju da nama u njoj rođenim soli pamet.


Nedim je iz iste pizde materine ko i Predator. Sto bi ti rekao izTuzle. Kad nisu svi iz valjevske metropole.

Pa što ova tvoja ne pljunu po njemu?
Što njemu ne reče, došao si iz Tuzle u moju Srbiju da je uređuješ?

Srbi vama smetaju, Srbi, ne Tuzla ili Banja Luka.


Opet se vadis gadjajuci druge povrackom.
predatortz predatortz 10:35 11.06.2023

Re: .

Čovječe, nađi neki hobi, učini svom narodu.


Znaš tess, ima istine u ovom što si rekla.
Primećujem kod sebe, a to mi se nikako ne dopada, da mi se vraća onaj osećaj ogorčenosti koji sam imao neposredno nakon rata.

A takav umem terati mak na konac, pa i na svoju štetu.

U pravu si, treba da se pozabavim time.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:07 11.06.2023

Re: .

Opet se vadis gadjajuci druge povrackom.


ne vadi se on, nego ti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:12 11.06.2023

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Dobro on, a onaj Nedim Sejdinović, rođen negde u pizdi materini, pa došao ovde u Srbiju da nama u njoj rođenim soli pamet.


Nedim je iz iste pizde materine ko i Predator. Sto bi ti rekao izTuzle. Kad nisu svi iz valjevske metropole.


kaže se istuzle
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:31 11.06.2023

Re: .

dragosevacsutra
Opet se vadis gadjajuci druge povrackom.


ne vadi se on, nego ti.

Pretesko je to za tebe Miki. Pusti, ne zameraj se sebi.
angie01 angie01 11:46 11.06.2023

Re: .

Pa što ova tvoja ne pljunu po njemu?
Što njemu ne reče, došao si iz Tuzle u moju Srbiju da je uređuješ?

Srbi vama smetaju, Srbi, ne Tuzla ili Banja Luka.


znam da ne umes bolje, al je postalo dosadno, pesmica/ rec'tacija, uvek istih gluposti.

a sta mislis, da prvo, ja ne pratim sta Nedim pise, nisam upoznata previse, niti je on na blogu na kome se evo raspravljamo, pa nisam tako upoznata ni sa njegovim stavovima o onome sto pricamo ovde,...a drugo, cisto sumnjam da nekom odavde spocitava da je los Srbin i da mrzi svoju zemlju i narod, da je ustasa i slicne uobicajenosti iz repertora koji koristi predator, cisto sumnjam da omalovazava legende ovog grada i njegov nekadasnji ambijent, nacin zivota i vrednosni sistem- sto predator isto radi, doduse i za Sarajevo, nekako mrzi te velike sredine- onda ne verujem da agresivno i uz vredjanje namece neke svoje parametre i slicno,...znaci, rekoh ti vec, ako radi isto to, molim za link, jednako cu da reagujem.

a nikome ne smetaju Srbi-kako je uopste moguce izreci takvu idiotariju- ni bilo ko drugi, a ni Tuzla ni Banja Luka,...nego nepatvoreni nasilnicki bezobrazluk
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:59 11.06.2023

Re: .

Pretesko je to za tebe Miki. Pusti, ne zameraj se sebi.


e bolidu nedoreceni.
nema, cim se nema odgovor onda fraze...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:04 11.06.2023

Re: .

dragosevacsutra
Pretesko je to za tebe Miki. Pusti, ne zameraj se sebi.


e bolidu nedoreceni.
nema, cim se nema odgovor onda fraze...


Vidi ovoga, odgovor na Mikijev komentar. Oksimoron!
gvozden1 gvozden1 12:05 11.06.2023

Re: .

ja ne pratim sta Nedim pise, nisam upoznata previse,

Pa ne stižeš od praćenja Seje Aleksić i Jovane Jeremić, o njima sve znaš.

A evo rekao sam, pišu da Srbija smrdi, da većeg zla na manjem prostoru nema, da su Srbi odvajkada takvi, da Vojvodina treba da pregovara sa Srbijom kao država sa državom, i tako.

Pa šta kažeš?
angie01 angie01 12:09 11.06.2023

Re: .

e bolidu nedoreceni.
nema, cim se nema odgovor onda fraze...


kaze miki Komsiji:))),...pa majkemimile, meni uopste nisu jasni tvoji komentari-cuj komentari, nedotupavni spamovi- obicno u nizu, u kojima bukvalno ne kazes nista, nego imas neku mutnu ideju da zahebavas sa sve onim glupim smajlijem sa kaficom,...i jos obavezno dodas neke uvrede- zenama prostacku porn halucinaciju i to je tvoj doreceni nastup.
angie01 angie01 12:15 11.06.2023

Re: .

Pa ne stižeš od praćenja Seje Aleksić i Jovane Jeremić, o njima sve znaš.


pa kako drugacije da s tobom komuniciram, sem da se upoznam sa tvojim nivoom,..Seku izuzimam zbog predstavljenog slucaja...po kome ispada da je za tebe carica u svakom smislu.


A evo rekao sam, pišu da Srbija smrdi, da većeg zla na manjem prostoru nema, da su Srbi odvajkada takvi, da Vojvodina treba da pregovara sa Srbijom kao država sa državom, i tako.


pa daj link na tekst, tebi ne verujem ni rec, ti bre covece komentar u realnom vremenu pet santimetara iznad interpretiras tako, da ga ni rodjeni autor ne prepozna,...doduse neinteligentno, jer ocigledne stvari se nikada ne prekrajaju tako da ne lice ni malo, pa ni u poruci, ako bas hoces da si zlonameran, kao sto ti uvek jesi,..al si tako manir prekopirao iz informera i pinka i nemas pameti za bolje.
tessa1 tessa1 13:13 11.06.2023

Re: .

da mi se vraća onaj osećaj ogorčenosti koji sam imao neposredno nakon rata.

Razumijem.
tessa1 tessa1 13:16 11.06.2023

Re: .

Prvo sam se tri dana pripremala za jednu curu, dolazi u obilazak stana, i sve je trajalo 9 min, hm. Studentkinja iz Njemačke.



Maloprije kružni tok, autobus je ušao u njega brzinom 50-60 na sat, i tu je frekventna biciklistička staza dužinom zida oko Augarten, prema Dunavkanalu lijevo i Dunavu gore desno.





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:35 12.06.2023

Re: .

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft

Dobro on, a onaj Nedim Sejdinović, rođen negde u pizdi materini, pa došao ovde u Srbiju da nama u njoj rođenim soli pamet.


Nedim je iz iste pizde materine ko i Predator. Sto bi ti rekao izTuzle. Kad nisu svi iz valjevske metropole.


kaže se istuzle


Pardoniram. Ne znam sta je tacno problem sa Tuzlom i lokalnim govorom. Kao da su palanke i varosice po Srbiji nesto mnogo razlicite od onih po Bosni. A sprdanje sa govorom je posebna tema.
predatortz predatortz 11:01 12.06.2023

Re: .

Ne znam sta je tacno problem sa Tuzlom i lokalnim govorom.


Za početak, nije se zavijalo kao u Banjaluci, niti je mahala uzela maha kao u Sarajevu.
Profesori su govorili da se na severoistoku Bosne govori lep i pravilan srpskohrvatski jezik.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:21 12.06.2023

Re: .

predatortz
Ne znam sta je tacno problem sa Tuzlom i lokalnim govorom.


Za početak, nije se zavijalo kao u Banjaluci, niti je mahala uzela maha kao u Sarajevu.
Profesori su govorili da se na severoistoku Bosne govori lep i pravilan srpskohrvatski jezik.


Ma kod nas postoji neki provincijski odnos prema regionalnim govorima. Ako si iz Kraljeva, Tuzle, Vucitrna ili nedobog Vranja sakrij da se ne cuje odakle si. Haha, cuj ovi govore dolam i goram*, oni coske... Da ne pominjem debilni izraz pasivni krajevi.

Navodno seljacki zbog veze sa dolinom i gorom, a dole i gore imaju isto poreklo.
promoter promoter 13:06 12.06.2023

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Ne znam sta je tacno problem sa Tuzlom i lokalnim govorom.


Za početak, nije se zavijalo kao u Banjaluci, niti je mahala uzela maha kao u Sarajevu.
Profesori su govorili da se na severoistoku Bosne govori lep i pravilan srpskohrvatski jezik.


Ma kod nas postoji neki provincijski odnos prema regionalnim govorima. Ako si iz Kraljeva, Tuzle, Vucitrna ili nedobog Vranja sakrij da se ne cuje odakle si. Haha, cuj ovi govore dolam i goram*, oni coske... Da ne pominjem debilni izraz pasivni krajevi.

Navodno seljacki zbog veze sa dolinom i gorom, a dole i gore imaju isto poreklo.

Taj odnos postoji samo kod budala.
Ozbiljni ljudi na to ne obraćaju pažnju.
Ni u zajebanciji.
bene_geserit bene_geserit 20:25 12.06.2023

Re: .

Ako si iz Kraljeva, Tuzle, Vucitrna ili nedobog Vranja sakrij da se ne cuje odakle si

Primer ti je loš, jer Kraljevo ima vrlo čist izgovor (Kraljevo, a ne okolna sela), nema šansi da prepoznaš da postoji neki naglasak. Ono "bate" ćemo da zanemarimo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:43 09.06.2023

Politika izvestava

Napomena: ovo nije sa Njuza nego sa naslovnice Politike trebalo bi da predstavlja objektivno izvestavanje. Tekst naravno nije potpisan.

Политички протести који организује прозападна опозиција одржани су вечерас у Београду. Како су организатори одредили, присталице су се окупиле испред Скупштине Србије где су им говоре одржали глумци...

Један од говорника на протесту била је глумица Јелисавет Сека Саблић чији говор је подсетио на стање у Србији какво је било током владавине политичке опције чији представници сада организују протесте.

A onda crescendo: На протесту названом "Србија против насиља" били су глумци Драган Бјелогрлић који је тукао редитеља Гагу Антонијевића и тако "дао" свој лични допринос борби против насиља и Милан Марић који је између осталог био укључен у пројекат Хашког суда, којим се промовише теза о геноциду у Сребреници.





angie01 angie01 22:19 09.06.2023

Re: Politika izvestava



Bjela je bio prole subote, Maric je bio veceras,..a Seka je bas bila precizna i jednostavna u onome sto je rekla, tako da nije bas moguce da se izvrne na drugu stranu...sem potpuno drugacijeg ds-a, sve ostale stranke nisu ni postojale, niti bile u vlasti

sta god da su radili u nekim drugim slucajevima Bjela i Maric, to veze sa onim sto su govorili, a ni sa protestima nema- stavise, Bjela je i rekao da je on pravio greske koje nisu ti ljudi na ulici i podrzao je mlade, da se izbore za bolje.
angie01 angie01 23:11 09.06.2023

Re: Politika izvestava

https://twitter.com/i/status/1667205041139138564

hahahaha...tako se to radi na RTSu.
emilia emilia 03:40 10.06.2023

Re: izvestava

emilia emilia 03:43 10.06.2023

Re: izvestava

5:13 PM · Jun 9, 2023
Novosadska železnička stanica: ne radi terminal za kartice, ne rade automati za kupovinu karata i uz to ne funkcioniše ni aplikacija Srbija voz.





emilia emilia 03:46 10.06.2023

Re: izvestava

Beograd 09.06.2023.
Veličanstvena fotografija!



emilia emilia 03:52 10.06.2023

Re: izvestava



Dalji razvoj Srbije je bio obeležen opštim napretkom u ekonomiji, kulturi i umetnosti, čemu je pre svega doprinela mudra državna politika, koja je slala mlade ljude na školovanje u evropske metropole, odakle su donosili nova znanja.
emilia emilia 03:54 10.06.2023

Re: izvestava

emilia emilia 03:57 10.06.2023

Re: izvestava

emilia emilia 03:58 10.06.2023

Re: izvestava

emilia emilia 04:00 10.06.2023

Re: izvestava

emilia emilia 04:05 10.06.2023

Re: izvestava

Studenti
8:58 PM · Jun 9, 2023
https://twitter.com/i/status/1667244799047487493

Nemanjina ulica






solo solo 09:06 10.06.2023

Re:Fantazinela

Beograd 09.06.2023.
Veličanstvena fotografija!


Sinovac/sinovice - nagledali smo se te fantazije kolko oćeš.

Mnogo je 'ebi ga.

shmoo shmoo 00:11 10.06.2023

Разломци

Па колико је то, у ствари, заиста било грађана на протесту синоћ?

Много? Мало? Превише? Премало? Таман колико треба?

Какве су процене?





solo solo 09:07 10.06.2023

Bledi kad jebe, jebe i za tebe!

Па колико је то, у ствари, заиста било грађана на протесту синоћ?

Много? Мало? Превише? Премало? Таман колико треба?

Какве су процене?




Čije?

Lako je prebrojati autobuse al' zajebano sa pešacima.

Napraviće Žeks dron koji broji. No brining.



p.s.

Kad pomenuh Žeksa (čitaj Željko Mitrović pinkuša)

Kako ih jebu šibicarski u zdrav mozak dok ovi visokoumno šetaju i duvaju u pištaljke a u pauzi između dva petka se bave na mrežama dilusiama Jackson Pollock-a i ostalih bullseya.

-
Na preporuku predsednika Republike Srbije Aleksandra Vučića, doneo sam odluku da u najkraćem mogućem roku, ne dužem od desetak dana, ukinem rijaliti program “Zadruga”. Verujem da je jedinstvo Srbije i procena Predsednika Republike, važnija od svake vrste interesa Pinka i mog ličnog interesa - saopštio je Mitrović na Instagram nalogu.Mnogi se pitaju - šta dalje? Vlasnici Pink televizije, Željko i Milica Mitrović su dali odgovor na to.
- Uveliko pravimo i spremamo sledeću spektakularnu televizijsku sezonu - najavio je Željko na Instagram profilu, koji je svojoj supruzi Milici na superfinalu uručio krunu.
Velikodušno ukinuo zadrugu i odma najavio novi projekat.
Velika šefica, Milica Mitrović, otkrila je da će se tokom leta i dalje emitovati emisije vezane za "Zadrugu


ISUK

shmoo shmoo 15:15 10.06.2023

Re: Bledi kad jebe, jebe i za tebe!

solo

Na preporuku predsednika Republike Srbije Aleksandra Vučića, doneo sam odluku


Kad pomenuh Žeksa (čitaj Željko Mitrović pinkuša)

Kako ih jebu šibicarski u zdrav mozak dok ovi visokoumno šetaju i duvaju u pištaljke a u pauzi između dva petka se bave na mrežama dilusiama Jackson Pollock-a i ostalih bullseya.





А када сам пре 4 године за време протеста "1 од 5 милиона" питао овде на Блогу Б92 зашто протестанти иду испред РТС-а а не испред Пинка да тамо руше систем, јебали су ми све по списку тврдећи како је Пинк приватно власништво и да је искључиво право власника какве ће програме пуштати на својој телевизији. (ЛИНК)

Јебем им, бре, матер свима заједно!

И онима за Вучића и онима "против" Вучића.

I can think of a lot worse places to be
Like down in the streets
Or down in the sewer
Or even on the end of a skewer







П.С. -





solo solo 10:20 10.06.2023

Kako je ovo dobra pišća



Prva blogerka koja mi da lajk dobija gratis primerak.

solo solo 23:05 10.06.2023

Re: Kako je ovo dobra pišća

Prva blogerka koja mi da lajk dobija gratis primerak.


'ebo te ovde na blogu niko neće da duva!

Strašno.
alselone alselone 20:23 10.06.2023

Za sve koji su se bacili na filozofiju

oko rušenja Vučića, pa se brinu kako da ga skinemo sada ako još ne znamo ko će doći, eto moramo znati sve unapred jer može biti gore, imam pitanje:

U čemu može biti gore? Ne ukupno, dovoljno je i pojedinačno da mi kažete:

- nacionalna politika: Ima li šta ovaj nije prodao do sada ili makar stavio na tas i za šta verujete da neće prodati kad mu bude trebalo?
- ekonomska politika: ima li para koje ovaj do sada nije pozajmio od naše dece i unuka kako bi platio sirotinji da ga voli kako bi mogao da nastavi da je pljačka
- ljudska prava: za ovo nas zabole, da budemo realni
- sudstvo: da li može gore od ovoga
- školstvo: da li može gore od ovoga
- opšti kriminal: da li može gore od ovoga, samo Eskobara da izaberemo bilo bi možda gore
- opšte slobode: da li može gore od ovoga osim Vlada Cepeša da izaberemo


Dakle, uopšte vas ne pitam da li ukupno može biti gore nego danas, nego da mi kažete u kojoj oblasti može biti gore nego što je danas ako izaberemo prvog kurca kod vidimo na ulici. Strelicu za pikado da uzmeš i baciš sa solitera, pored koga padne, bolje bi vladao od ovoga

gvozden1 gvozden1 00:08 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju


Dakle, uopšte vas ne pitam da li ukupno može biti gore nego danas, nego da mi kažete u kojoj oblasti može biti gore nego što je danas ako izaberemo prvog kurca kod vidimo na ulici. Strelicu za pikado da uzmeš i baciš sa solitera, pored koga padne, bolje bi vladao od ovoga


U oblasti spoljne politike bi moglo da bude gore.

Sankcije Rusiji bi mogle da budu uvedene, a to je gore nego ne uvoditi ih.
pecaros pecaros 01:23 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

alselone
jer može biti gore


Davno sam čitao svedočenje jednog od onih dečaka što su regrutovani za poslednju odbranu Berlina, pred samim Hitlerovim bunkerom. Dakle, situacija je bila takva da je izginulo preko četiri miliona Nemaca, zemlja je bila izbombardovana, Berlin skoro sravnjen sa zemljom, samo su se još na malom prostoru vodile borbe. A on je, jadnik, brinuo da "ko li će nas voditi ako se fireru nešto desi? Šta će biti sa nama bez njega?"

On je, makar, bio dete, pa da mu oprostiš.

solo solo 02:33 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Davno sam čitao svedočenje jednog od onih dečaka što su regrutovani za poslednju odbranu Berlina, pred samim Hitlerovim bunkerom. Dakle, situacija je bila takva da je izginulo preko četiri miliona Nemaca, zemlja je bila izbombardovana, Berlin skoro sravnjen sa zemljom, samo su se još na malom prostoru vodile borbe. A on je, jadnik, brinuo da "ko li će nas voditi ako se fireru nešto desi? Šta će biti sa nama bez njega?"

On je, makar, bio dete, pa da mu oprostiš.


Uf, em Berlin em dete.

Šta sa ovim malo friškijim a odraslima .....



,,Plakanje,, i ,,očaj,, su civilizacijske tekovine.

'ebo te!

p.s.

Priznatićeš mačak, Broz baja do jaja.

Ni jedan miting nije skupio toliko ljudi ko on.

Niti će.

To što tebi nije po volji to je ok ali je tako i možeš ga jebat'
pecaros pecaros 03:00 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

solo
...


Promašio si temu, ali cenim da ipak imaš neku poruku? Sažmi to malo.
promoter promoter 06:38 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

solo
Davno sam čitao svedočenje jednog od onih dečaka što su regrutovani za poslednju odbranu Berlina, pred samim Hitlerovim bunkerom. Dakle, situacija je bila takva da je izginulo preko četiri miliona Nemaca, zemlja je bila izbombardovana, Berlin skoro sravnjen sa zemljom, samo su se još na malom prostoru vodile borbe. A on je, jadnik, brinuo da "ko li će nas voditi ako se fireru nešto desi? Šta će biti sa nama bez njega?"

On je, makar, bio dete, pa da mu oprostiš.


Uf, em Berlin em dete.

Šta sa ovim malo friškijim a odraslima .....



,,Plakanje,, i ,,očaj,, su civilizacijske tekovine.

'ebo te!

p.s.

Priznatićeš mačak, Broz baja do jaja.

Ni jedan miting nije skupio toliko ljudi ko on.

Niti će.

To što tebi nije po volji to je ok ali je tako i možeš ga jebat'

Fala dragom Bogu da je ipak crkao.
Što reče Nele Karajlić koji je u Zabranjenom pušenju bio ništa u odnosu na Seju Kurtona.
shmoo shmoo 07:19 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

solo

em Berlin em dete.








Priznatićeš mačak, Broz baja do jaja.

Ni jedan miting nije skupio toliko ljudi ko on.



Јесте, брате, како није. Мојне спинујеш сада овде.

Светосавска литија 1997. године, на позив патријарха Павла, када је уклоњен кордон пандура из Коларчеве улице.

Никада већег скупа није било у овој земљи.

Чело колоне је већ било стигло до Храма Светог Саве на Врачару, а крај колоне још није био ни кренуо испред Патријаршије и Саборне цркве.

Сећам се како се у то рано јутро, док ходамо преко Теразија у потпуној тишини, нико ни реч не изговара, изнад хотела Москва појављује зубато јануарско сунце и обасјава Београд.

Тако нешто се не заборавља читавог живота.

Niti će.


Видећемо. О том потом.





alselone alselone 07:37 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

U oblasti spoljne politike bi moglo da bude gore.

Sankcije Rusiji bi mogle da budu uvedene, a to je gore nego ne uvoditi ih.


To je u redu, u pravu si.
S tim da je moje mišljenje kako sankcije nije trebalo uvoditi odmah, ali opravdanost u vođenja raste pošto rizik raste a šta god da se tamo desi sa tim ratom, mi ćemo biti sa ove strane nove civilizacijske granice u formi berlinskog zida koji se po svemu sudeći zida sa ove strane.
shmoo shmoo 08:14 11.06.2023

Кип слободе са Мајдана у Кијеву

"„Evo nas u Ukrajini, u Kijevu, na trgu Majdan. Ovde ćemo biti nekoliko dana i odavde vas pozivamo na sutrašnje proteste protiv nasilja u Beogradu. I samo da znate, ništa nije slučajno“, naveo je Olenik u video poruci objavljenoj na Tviteru.

Dodao je da se na Majdanu u Ukrajini branila demokratija."






Olenik sa Majdana poziva na protest u Beogradu - ЛИНК


I samo da znate, ništa nije slučajno“, naveo je Olenik u video poruci objavljenoj na Tviteru.






Стварно, бре, ништа није случајно!

Иначе, лик је посланик у Скупштини Србије (вероватно на основу оног цензуса за националне мањине) и члан скупштинског Одбора за уставна питања и законодавство.

ALEKSANDAR OLENIK - ЛИНК


П.С. -









gvozden1 gvozden1 08:45 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

, ali opravdanost u vođenja raste pošto rizik raste a šta god da se tamo desi sa tim ratom, mi ćemo biti sa ove strane nove civilizacijske granice u formi berlinskog zida koji se po svemu sudeći zida sa ove strane.

Ima smisla.
To je ono što smo pričali, da je najbolji ishod po Srbiju, posle opcije da rat nije ni počeo, bio ekspresna pobeda Rusije.

Kako se to nije desilo, korist po Srbiju od te pobede se smanjuje, ali nikad neće doći na nulu, kad god da se završi po nas je bolje da Rusija pobedi.
I to što uverljivije to bolje.

Da li ćemo ostati sa ove strane nove zavese?
Da.
Ali sankcije Rusiji ništa značajno ne bi promenile u položaju Srba i Srbije.
Bilo bi par pohvala i to bi bilo sve.

Srbija se ne može, ne kažem ne treba, ne može, za svoje interese izboriti popuštanjem, dodvoravanjem, podilaženjem, naprosto takva nam je situacija.

Neki drugi mogu tako, i ja ih razumem, Srbija ne može.

Ona mora drugim načinima da štiti sebe, načinima koji su više borba nego podilaženje, a u tome Rusija ima razloga da joj pomogne.

Što je ona jača, to pomoć nama može da bude značajnija.
gedza.73 gedza.73 10:01 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

gvozden1
Kako se to nije desilo, korist po Srbiju od te pobede se smanjuje, ali nikad neće doći na nulu, kad god da se završi po nas je bolje da Rusija pobedi.
I to što uverljivije to bolje.

Cekaj, cekaj me, cekaj i ja cu doci....
Koliko jos da cekam te i da ti se nadam?
Proslo je vec tri godine i mom je strpljenju kraj.
Rekla si "nista ne brini, jer sve je na nasoj strani"...
Da li da jos ti verujem? Sve vise sumnjam u to...

Rekla si "nista ne brini, jer sve je na nasoj strani"...
Kao sto sunce ceka mrak, ja cekam tvoj povratak!




p.s.
gvozden1
Ali sankcije Rusiji ništa značajno ne bi promenile u položaju Srba i Srbije.

Srbija se još u aprilu uskladila sa sankcijama koje je Evropska unija uvela Belorusiji "zbog umešanosti u rusku invaziju na Ukrajinu".


gvozden1 gvozden1 10:26 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

gedza.73
gvozden1
Kako se to nije desilo, korist po Srbiju od te pobede se smanjuje, ali nikad neće doći na nulu, kad god da se završi po nas je bolje da Rusija pobedi.
I to što uverljivije to bolje.

Cekaj, cekaj me, cekaj i ja cu doci....
Koliko jos da cekam te i da ti se nadam?
Proslo je vec tri godine i mom je strpljenju kraj.
Rekla si "nista ne brini, jer sve je na nasoj strani"...
Da li da jos ti verujem? Sve vise sumnjam u to...

Rekla si "nista ne brini, jer sve je na nasoj strani"...
Kao sto sunce ceka mrak, ja cekam tvoj povratak!




p.s.
gvozden1
Ali sankcije Rusiji ništa značajno ne bi promenile u položaju Srba i Srbije.

Srbija se još u aprilu uskladila sa sankcijama koje je Evropska unija uvela Belorusiji "zbog umešanosti u rusku invaziju na Ukrajinu".




Vadio si eksere, pokvarila ti se kolica pa si besan?

Ili samo eto hoćeš nešto i ti da napišeš?
gedza.73 gedza.73 10:41 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Vadio si eksere, pokvarila ti se kolica pa si besan?

Što ja besan što tebi tvoja igračka ne radi ono što si očekivao pa sad snižavaš kriterijume do neke nule koja nije nula? Jedino ako ta 'nula' nije ono tvoje prošlogodišnje 'mora baci nuklearku, nagnali ga'?
alselone alselone 10:58 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Gvozden

Blisko razmišljam.


Tako da ni ovo što nismo do sada uveli sankcije, sada prestaje da bude dobra ideja. Ali da kažem ponovo, tražio sam jedan primer - dobio sam jedan primer.

Ako neko ima još neki primer u kojoj sferi života bi nam bilo gore kada bismo bilo koga drugog izabrali za predsednika Srbije, rad sam čuti.
predatortz predatortz 11:03 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Ako neko ima još neki primer u kojoj sferi života bi nam bilo gore kada bismo bilo koga drugog izabrali za predsednika Srbije, rad sam čuti.


Rekoh ti gore. Zamisli na čelu Srbije nekoga ko deli Nedimove i (Sabahu)Dinkove stavove!
Je li tu čak i Vučić simpatičniji?
alselone alselone 11:07 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Rekoh ti gore. Zamisli na čelu Srbije nekoga ko deli Nedimove i (Sabahu)Dinkove stavove!
Je li tu čak i Vučić simpatičniji?


Samo mi reci šta bi bilo gore za tri godine od danas da izaberemo nekog takvog i da ostavimo Vučića? Evo na primeru Kosova može.
gvozden1 gvozden1 11:09 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Jedino ako ta 'nula' nije ono tvoje prošlogodišnje 'mora baci nuklearku, nagnali ga'?

Opet si pomešao mesta i ljude sa kojima si pričao i pričaš.

To su ti rekli oni tvoji sa parkinga pred prodavnicom gde ste pili jeftinije pivo.
gvozden1 gvozden1 11:11 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

alselone
Rekoh ti gore. Zamisli na čelu Srbije nekoga ko deli Nedimove i (Sabahu)Dinkove stavove!
Je li tu čak i Vučić simpatičniji?


Samo mi reci šta bi bilo gore za tri godine od danas da izaberemo nekog takvog i da ostavimo Vučića? Evo na primeru Kosova može.

Als, pa potpisali bi nezavisnost odmah.
A onda bi nastao haos u Srbiji jer većinska Srbija to ne želi.

Nikako nije dobro po društvo da se odluke vlasti drastično razlikuju od volje građana.
predatortz predatortz 11:11 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

alselone
Rekoh ti gore. Zamisli na čelu Srbije nekoga ko deli Nedimove i (Sabahu)Dinkove stavove!
Je li tu čak i Vučić simpatičniji?


Samo mi reci šta bi bilo gore za tri godine od danas da izaberemo nekog takvog i da ostavimo Vučića? Evo na primeru Kosova može.


Na primeru Kosova?
Ovaj održava kakav takav zamrznuti konflikt, a dole funkcionišu kakve takve srpske strukture.

Misliš li da bi neko ko misli kao Sabahudinko tako radio ili bi odmah rekao gde treba da se potpiše?

Edit:

Podsetiću te da pitanje Kosova nije jedino otvorenao nacionalno pitanje.

Može gore! Može mnogo gore kada bi se napravio pogrešan izbor

Pusti šarene laže EU, kurac, palac...
Od toga nema ništa.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:19 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

maksa83 maksa83 11:34 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

dragosevacsutra

ne brinite, svajcarci su sa nama


Da sam u Milioneru i da je pitanje za milion dinara "da li Švajcarska ima komunističku partiju?" ostao bih kraći za milion dinara.
maksa83 maksa83 11:49 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Ovaj održava kakav takav zamrznuti konflikt, a dole funkcionišu kakve takve srpske strukture.

Dole nema bog zna šta od srpskih struktura, taj narod jedino opstaje trenutno zato što su Amerikanci odlučili da cimaju lanac i privode k nozi Kurtija kog ne vole jer ne mogu da ga kontrolišu pošto glatko dobija na svim izborima mimo njihove volje i bez ičije pomoći.

Najviše čemu mogu da se nadaju je ZSO i da žive u nekom EU/US protektoratu, sve ostalo je mač nad glavom.
angie01 angie01 11:51 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

alselone


postoji tik-tok snimak, koji se ovih dana serovao na twitteru, na kome je usnimljeno sta je sve "ucinjeno" za ovih 11 godina i kada posle par sekundi, koliko snimak traje podvuces crtu, rezultat ti nepogresivo daje odgovor bez razmisljanja i bez prostora za raspravu, na tvoje razumno postavljeno pitanje.

ja ne bih taj snimak kacila ovde, ako bih i znala da ga sada pronadjem,....ako mozes, potrazi.
maksa83 maksa83 11:59 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Als, pa potpisali bi nezavisnost odmah.
A onda bi nastao haos u Srbiji jer većinska Srbija to ne želi.

Ne bi se desilo apsolutno ništa. Broj ljudi koji bi se skupio i eventualno nešto goredolirao si mogao da vidiš u martu gde se u par navrata na tu temu okupilo sve desno i odziv je bio ... očekivan, ništa kapitalno, ne bih ga ni poredio sa ovim što se dešava sada.
predatortz predatortz 12:07 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

maksa83
Ovaj održava kakav takav zamrznuti konflikt, a dole funkcionišu kakve takve srpske strukture.

Dole nema bog zna šta od srpskih struktura, taj narod jedino opstaje trenutno zato što su Amerikanci odlučili da cimaju lanac i privode k nozi Kurtija kog ne vole jer ne mogu da ga kontrolišu pošto glatko dobija na svim izborima mimo njihove volje i bez ičije pomoći.

Najviše čemu mogu da se nadaju je ZSO i da žive u nekom EU/US protektoratu, sve ostalo je mač nad glavom.



Pazi, kada neko mlati američkog padobranca, taj civil nije sigurno. A to smo nedavno gledali.
Potom, ti ljudi žive u uslovima okupacije još od 1999. U uslovima u kojim su odvođeni na vađenje organa, dok su famozne "međunarodne snage" češkale jaja.
Jedino što sada Srbija može je držanje za rezoluciju 1244 i ne pristajanje na ono što oni zovu uzajamnim priznanjem.
Koliko tako?
Ne znam!
Koliko mora.
Potom, rekoh da Kosovo nije jedino otvoreno srpsko pitanje.
Misliš li da bi one čiji su Nedim i Sabahudinko glasnogovornici boleo kurac za Srbe u bivšim republikama?
Misliš li da bi se štrecnuli da se otvori pitanje Vojvodine?


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:08 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Da sam u Milioneru i da je pitanje za milion dinara "da li Švajcarska ima komunističku partiju?" ostao bih kraći za milion dinara.




ni ja, da ne otvorih b92. mora da im se skine kapa za istrazivacko novinarstvo
predatortz predatortz 12:08 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

maksa83
Als, pa potpisali bi nezavisnost odmah.
A onda bi nastao haos u Srbiji jer većinska Srbija to ne želi.

Ne bi se desilo apsolutno ništa. Broj ljudi koji bi se skupio i eventualno nešto goredolirao si mogao da vidiš u martu gde se u par navrata na tu temu okupilo sve desno i odziv je bio ... očekivan, ništa kapitalno, ne bih ga ni poredio sa ovim što se dešava sada.


Ok.
Da li bi ti potpisao nezavisnost i priznanje Kosova u ime Srbije?
maksa83 maksa83 12:24 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Pazi, kada neko mlati američkog padobranca, taj civil nije sigurno.

Američki padobranac bez bojeve municije i koji ima naređenje da ne puca je laka meta za svakog sa pravilno raspoređenih 100+ kg. Što se tiče toga da l' ga je mlatio profesionalac iz Srbije, eno Marko Jakšić kaže da to nije tačno i da on zna tog momka imenom i prezimenom i iz kog je sela na Kosovu.

Taj narod dole trenutno bukvalno fizički opstaje milošću Zapada koji Kurtija drži na kratkom povocu i cimne ga kad pomisli da on može da bira šta će dole da se desi. Možeš da im guraš prst u oko pa da im se desi da ispuste taj povodac. A ono sto puta ponovljeno "sve će to da se promeni kad Rusi pobede u Ukrajini" je bilo podjednako glupo i prvi i stoti put, nema blage veze sa životom.

Misliš li da bi one čiji su Nedim i Sabahudinko glasnogovornici boleo kurac za Srbe u bivšim republikama?

Nedim i Sabahudinko su toliko važni ljudi da ja apsolutno nemam pojma o kome pričaš.

Misliš li da bi se štrecnuli da se otvori pitanje Vojvodine?

Ovo tek nema veze sa životom. Vojvodina je srpska i sejf je, niđe veze. Bila je mađarsko Kosovo pre više od 100 godina, više nije. A oko toga čije je šta sa Vojvodinom možda treba diskutovati sa Vučićevim velikim prijateljem (i "Zapadnim neprijateljem" ) Orbanom koji malo malo pa objavi neku čudnu mapu na kojoj se Mađarska razlila na 3x veću površinu od trenutne.

gvozden1 gvozden1 12:26 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

maksa83
Als, pa potpisali bi nezavisnost odmah.
A onda bi nastao haos u Srbiji jer većinska Srbija to ne želi.

Ne bi se desilo apsolutno ništa. Broj ljudi koji bi se skupio i eventualno nešto goredolirao si mogao da vidiš u martu gde se u par navrata na tu temu okupilo sve desno i odziv je bio ... očekivan, ništa kapitalno, ne bih ga ni poredio sa ovim što se dešava sada.

Ne mora haos da bude samo fizički, ljudi na ulicama, postoji i politički haos u kom jedna tema postane predominantna, i sve ostalo pada u drugi, treći enti plan.

A stranke imaju jak adut da postiču tu temu i podele.

Sjajna politička atmosfera, jel da?

Da je to tako benigno, neka stranka bi se usudila da na toj ideji skupi glasove, ali ni jedne takve nema.

To ne sme da izgovori ni Marinika, iako nju za Kosovo boli klinac krasni.
Ili ti možda veruješ da se sekira oko toga?

E moj Makso, mnogo je to kompleksnije od par desetina šeta par dana.
maksa83 maksa83 12:40 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Ne mora haos da bude samo fizički, ljudi na ulicama, postoji i politički haos u kom jedna tema postane predominantna, i sve ostalo pada u drugi, treći enti plan.

A stranke imaju jak adut da postiču tu temu i podele.

Sjajna politička atmosfera, jel da?

Ta atmosfera vlada trenutno, Vučića (pravi i lažni) desničari cimaju oko Kosova i svako ga koristi za nešto. Ovi da tvrde pazar sa njim (zapravo to radi neko drugi, oni su samo instrumenti), a on da pokaže kako je veliki rodoljub koji "ne da Kosovo", i onda svi zaboravimo da je rasklopio državu na sastavne delove i potrpao ih u džep.

Ti "politički akteri" su tako jaki da je ovaj za njih morao da diže cenzus i pozajmljuje im popularnog šamana Nestorovića da bi ih gurajući bagerom preko zida ubacio u Skupštinu.
predatortz predatortz 12:47 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

maksa83
Ne mora haos da bude samo fizički, ljudi na ulicama, postoji i politički haos u kom jedna tema postane predominantna, i sve ostalo pada u drugi, treći enti plan.

A stranke imaju jak adut da postiču tu temu i podele.

Sjajna politička atmosfera, jel da?

Ta atmosfera vlada trenutno, Vučića (pravi i lažni) desničari cimaju oko Kosova i svako ga koristi za nešto. Ovi da tvrde pazar sa njim (zapravo to radi neko drugi, oni su samo instrumenti), a on da pokaže kako je veliki rodoljub koji "ne da Kosovo", i onda svi zaboravimo da je rasklopio državu na sastavne delove i potrpao ih u džep.

Ti "politički akteri" su tako jaki da je ovaj za njih morao da diže cenzus i pozajmljuje im popularnog šamana Nestorovića da bi ih gurajući bagerom preko zida ubacio u Skupštinu.


Ne reče bi li ti potpisao?
gvozden1 gvozden1 13:18 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Ta atmosfera vlada trenutno, Vučića (pravi i lažni) desničari cimaju oko Kosova i svako ga koristi za nešto

Da, ali ni jedni ni drugi nemaju definitivan adut u rukama, ni da je izdao ni da je odbranio, ni da je izdajnik ni patriota.

A on i jedne i druge može da ubeđuje da nisu u pravu.

Neeedim, ako bi ga potpisao, stvar bi bila mnogo različita.
tessa1 tessa1 13:25 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Ne reče bi li ti potpisao?


Šta bi ti?, ali budi iskren ne politički korektan, ono što drugari žele čuti.

maksa83 maksa83 13:26 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Ne reče bi li ti potpisao?

Ne bih.

I, kakve to veze ima sa realnošću?

Ustvari - ipak bih.

I, kakve to veze ima sa realnošću?

promoter promoter 13:26 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

gvozden1
Ta atmosfera vlada trenutno, Vučića (pravi i lažni) desničari cimaju oko Kosova i svako ga koristi za nešto

Da, ali ni jedni ni drugi nemaju definitivan adut u rukama, ni da je izdao ni da je odbranio, ni da je izdajnik ni patriota.

A on i jedne i druge može da ubeđuje da nisu u pravu.

Neeedim, ako bi ga potpisao, stvar bi bila mnogo različita.

Kosovo je srce Srbije!
To nije jasno samo budaletinama.
predatortz predatortz 13:28 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

tessa1
Ne reče bi li ti potpisao?


Šta bi ti?, ali budi iskren ne politički korektan, ono što drugari žele čuti.



Držao zamrzuti konflikt i ništa ne bih potpisao.
maksa83 maksa83 13:28 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Da, ali ni jedni ni drugi nemaju definitivan adut u rukama, ni da je izdao ni da je odbranio, ni da je izdajnik ni patriota.

A on i jedne i druge može da ubeđuje da nisu u pravu.

Zgodna pozicija, zar ne?

Za to vreme drpaš i razvaljuješ dok se drugi prepiru oko stvari koja nije ni pod tvojom ni pod njihovom kontrolom.

Neeedim, ako bi ga potpisao, stvar bi bila mnogo različita.

Šta je bre to Nedim?
gedza.73 gedza.73 13:42 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Da sam u Milioneru i da je pitanje za milion dinara "da li Švajcarska ima komunističku partiju?" ostao bih kraći za milion dinara.

A na pitanje da mi imamo stranku proletera kao 'parlamentarnu vladajuću političku partiju'?
tessa1 tessa1 13:44 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Držao zamrzuti konflikt i ništa ne bih potpisao.


Ovo što radi Vučić trenutno? Šta on u stvari radi, pravo je pitanje,


je li prije njega bilo bolje ili gore? U vrijeme demokrata, ok, 10 god iscrpi sve zamrznute konflikte da bi bilo isto,

šta me interesuje, da li Vučić više manipuliše i kako bi se drugi uhvatili sa problemom Kosova u koštac?


Neću ni da poredim sa nečijom zemljom, osjećam da nemam pravo o Kosovu imati mišljenje,

ali zamislim li neki fiktivni problem koji me stavlja na odluku tj muku, moram biti razumna a nema šanse, šns-e, da bi im dala zemlju tek tako eto, uzeli oni.
angie01 angie01 13:59 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Držao zamrzuti konflikt i ništa ne bih potpisao.


pa zanimljivo,...samo sto tamo zive neki ljudi decenijema izmedju cekica i nakovnja, upravo zbog takvog razmisljanja,...je l uopste neko njih nesto pita?!...ili ko ih hebe, oni su tu za politicka podkusurivanja, jeftina moneta za manipulacije i slicne munje,...evo nije mi jasno,...sve veliki Srbi, koje boli rac za Srbe, koji su u ljutom sosu i jos im okrecu varjacu.
gvozden1 gvozden1 15:10 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Šta je bre to Nedim?

Ma nešto došlo istuzle pa oće Srbiju da uređuje.
Ne sviđa mu se, kaže.


Zgodna pozicija, zar ne?

Zgodna ili ne, po Srbiju je bolja nego da se potpiše.

Ili bi bolje bilo da sjebemo Srbiju, da bi Vučiću bila teža pozicija?
predatortz predatortz 15:17 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

angie01
Držao zamrzuti konflikt i ništa ne bih potpisao.


pa zanimljivo,...samo sto tamo zive neki ljudi decenijema izmedju cekica i nakovnja, upravo zbog takvog razmisljanja,...je l uopste neko njih nesto pita?!...ili ko ih hebe, oni su tu za politicka podkusurivanja, jeftina moneta za manipulacije i slicne munje,...evo nije mi jasno,...sve veliki Srbi, koje boli rac za Srbe, koji su u ljutom sosu i jos im okrecu varjacu.



A ti misliš da neko ima pravo da državljaninu Srbije, rođenom u Srbiji, da kaže:
Iš! Ti više nisi u Srbiji!
Šta će biti sa tobom, boli me qratz!
Anđa iz Beograda oće da nude svet, a ti si joj teret.



angie01 angie01 15:42 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

A ti misliš da neko ima pravo da državljaninu Srbije, rođenom u Srbiji, da kaže:
Iš! Ti više nisi u Srbiji!
Šta će biti sa tobom, boli me qratz!
Anđa iz Beograda oće da nude svet, a ti si joj teret.


ja nista od ovog niti sam rekla niti mislim,..samo pitam, da li oni ljudi sa Kosova imaju pravo glasa za svoje zivote, ili ne,...da li recimo njima odgovara nastavak konfliktnih uslova u kojima odrastaju njihova deca, sto ti recimo nudis.

ja licno- nemam resenje, ne znam sta bih ponudila, al su mi zivoti tih ljudi vazniji deo problema od svega drugog, a i njohovo misljenje o tome,...realne okolnosti su i zahebane i teske i po meni, bilo kakvo resenje je uslovljeno njima, pa bi i predlozi morali da se krecu u tim okvirima, ali sa tezistem na ljude koji tamo zive, kako bi njima bilo najbolje u odnosu na to sta se moze uraditi.

svako mahanje tudjim zivotima, mi nije opcija.
gvozden1 gvozden1 17:05 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

, taj narod jedino opstaje trenutno zato što su Amerikanci odlučili da cimaju lanac i privode k nozi Kurtija

Dve stvari, prva

Sve i da je iskrena briga za "taj narod dole" u šta ja sumnjam, tj ne verujem uopšte, što je manje bitno, dakle sve i da je iskrena, to nije sve.

Jer, šta ćemo sa onim Đinđićevim, parafraza, sve da Srbi na Kosovu imaju sva prava na svetu, time se pitanje prava Srbije još nije ni dotaklo.

Druga stvar, ako već postoji briga za "taj narod" i njegova prava, šta je sa brigom za njegova politička prava?

"Taj narod" se od strane dušebrižnika tretira kao stoka, kojoj ne treba ništa više nego da ima šta da jede i da je niko ne ubija.

Teško se može osporiti da je "taj narod" u ogromnoj većini politički opredeljen da ne želi arnautsku vlast, a odavde se na to niko od strane ovih "zabrinutih" ne obazire, svi su "zabrinuti" ali isključivo za njihove animalne potrebe, mada je i ta zabrinutost čisto pretvaranje.

Jer ko najčešće priča o toj "brizi"?

Pa evo nam i ovde dokaza
da li oni ljudi sa Kosova imaju pravo glasa za svoje zivote, il


Endži i sledbenici.

Veruje li iko u Endžinu iskrenost kad priča o svojoj brizi za Srbe, pa i neka je to samo briga za njihove živote?
O političkim pravima Srba ne treba ni razgovarati, podrazumeva se da Endži i sledbenici smatraju da je Srbima dovoljno da ih niko ne ubija, a i to nekad treba da oćute.
gedza.73 gedza.73 17:14 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

promoter
Kosovo je srce Srbije!

Kosovo nije srce Srbije.
predatortz predatortz 18:07 11.06.2023

Re: Za sve koji su se bacili na filozofiju

Ustvari - ipak bih.


Искрено, склонији сад да поверујем у ово него у оно прво.


Какве везе са реалношћу има?

Па, рецимо да Косово не може постати држава док не прође СБ УН. А то може проћи само ако га Србија призна, па Руси и Кинези изгубе интерес да гласају против.

До тада, Космет није држава. Може бити протекторат, може бити окупирана територија, али не и држава.

Ово су ствари на којим се не жури, не ломе се преко колена.

То може трајати деценијама. Као Кипар.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana