Astrologija| Politika

Majka

niccolo RSS / 24.06.2023. u 13:02

Šta se kk događa u Rusiji? Kojoj budali je uošte palo na pamet da je dobra ideja da postoji nekakva privatna vojska, od kad se to radi?

 
Ako ima neka dobra duša da pojasni nama koji slabo pratimo, bili bismo zahvalni...

 



Komentari (889)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:40 24.06.2023

Re: .

freehand
newimprovedtadejus
freehand
Mosadeka i Aljendea


a ove dvojice što se tiče.. jel pokušavaš da kažeš da su Iran i Čile bile jake države, jakih institucija i vlasti široko ukorjenjene u mnoštvu i institucija i pojedinaca?
ili upravo netom smijenjene autokratije..


Aj valjda ti bar znaš šta i o čemu pričaš.


pa evo i da ponovim prostu ideju..
to što se nekom čini nevjerovatno da ovaj pokušava puč u sred Rusije postaje manje nevjerovatno kad se podsjetimo da smo i u Srbiji imali isto a i u mnogim drugim državama (evo si i sam doturio primjer Irana i Čilea) koje nisu imali jake institucije..
u takvim se sistemima puč i isplati i ima šansu na uspjeh..
pa onda i nije tako neracionalno pokušavati ga izvesti.. ili bar ne u mjeri u kojoj bi bilo u recimo Austriji.. ili Sloveniji.. pa i Srbiji (mada bi u Srbiji imalo izgleda na uspjeh)
freehand freehand 21:41 24.06.2023

Re: .


samo ima male razlike kad o sebi misliš da si jako pematan i kad stalno od drugih tražiš da ti to i potvrde..
brate blam je..
kapiram nesigurnosti i sve ostalo al ipak brate prećuti, progutaj, baš je blam..

Pa što radiš to stalno, ne razumem?
To što pokušavaš da projektuješ ne pomaže.
kao ni to što pokušavaš da prikažeš kako znaš šta je blam.
Zato ja, brate, sad znam šta je krindž.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:42 24.06.2023

Re: .

freehand

samo ima male razlike kad o sebi misliš da si jako pematan i kad stalno od drugih tražiš da ti to i potvrde..
brate blam je..
kapiram nesigurnosti i sve ostalo al ipak brate prećuti, progutaj, baš je blam..

Pa što radiš to stalno, ne razumem?
To što pokušavaš da projektuješ ne pomaže.
kao ni to što pokušavaš da prikažeš kako znaš šta je blam.
Zato ja, brate, sad znam šta je krindž.


bla bla truć truć ukrug ukrug..
neka hvala
freehand freehand 21:45 24.06.2023

Re: .

u takvim se sistemima puč i isplati i ima šansu na uspjeh..

sve nema baš puno uticaja na suštinu..
da jedino u autokratskom sistemu puč ima smisla..
u demokratskim ne postiže bog zna šta pa se ni ne pokušava..

Ok je, samo dođi sebi ako imaš kome. I ako može bez smaranja sa pozivanjem na sopstvenu ženskost a naročito na pamet.
freehand freehand 21:47 24.06.2023

Re: .

newimprovedtadejus
freehand

samo ima male razlike kad o sebi misliš da si jako pematan i kad stalno od drugih tražiš da ti to i potvrde..
brate blam je..
kapiram nesigurnosti i sve ostalo al ipak brate prećuti, progutaj, baš je blam..

Pa što radiš to stalno, ne razumem?
To što pokušavaš da projektuješ ne pomaže.
kao ni to što pokušavaš da prikažeš kako znaš šta je blam.
Zato ja, brate, sad znam šta je krindž.


bla bla truć truć ukrug ukrug..
neka hvala



Udri sad ovde search na reči "pamet" i "blam".
gedza.73 gedza.73 21:48 24.06.2023

Re: .

gvozden1
Nije deo ruske vojske, i upravo ovih dana se o tome govorilo.

Oni su na frontu ratovali mimo ruske komande? Sami za sebe?
Ko je onda dozvolio Prigožinu da regrutuje robijaše i obećava im amenstiju? Ko je odlikovao robijaše iz Vagnera? I što ih Putin hvali umesto da ih skloni iz rata kako mu ne bi kvarili imidž?
Владимир Путин поздравил ЧВК «Вагнер» и военных со взятием Артемовска
Всех отличившихся бойцов ЧВК и военных представят к наградам.
rbc.ru

gvozden1
Ni ugovor sa ruskom vojskom nisu da potpišu.

kako si ti Danice naivna. I kako se lako odričete svojih 'drugova' proglašavajući ih za trockiste i izdajnike. Sutra da vam se kaže skočili bi kako je Kadirov lopov, baraba i kako je uvek radio protiv interesa našeg ruskog predsednika.
gvozden1 gvozden1 21:55 24.06.2023

Re: .


Oni su na frontu ratovali mimo ruske komande? Sami za sebe?
Ko je onda dozvolio Prigožinu da regrutuje robijaše i obećava im amenstiju? Ko je odlikovao robijaše iz Vagnera? I što ih Putin hvali umesto što ih ne skloni iz rata kako mu ne bi kvarili imidž?


Što mu kvare imidž ako tuku njegove neprijatelje, i to ih dobro tuku.
A dobro su ih mleli.

kako si ti Danice naivna.


Enede sad, sad zna i ono što niko ne zna:)

Jesi li potpisali, ili im nije ni traženo da potpišu, Ilija Čvoroviću?
Kaži naivnoj Danici.

Šta bi sa Morisonom?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 22:08 24.06.2023

Re: .

freehand
newimprovedtadejus
freehand

samo ima male razlike kad o sebi misliš da si jako pematan i kad stalno od drugih tražiš da ti to i potvrde..
brate blam je..
kapiram nesigurnosti i sve ostalo al ipak brate prećuti, progutaj, baš je blam..

Pa što radiš to stalno, ne razumem?
To što pokušavaš da projektuješ ne pomaže.
kao ni to što pokušavaš da prikažeš kako znaš šta je blam.
Zato ja, brate, sad znam šta je krindž.


bla bla truć truć ukrug ukrug..
neka hvala



Udri sad ovde search na reči "pamet" i "blam".


pa ne moram da udaram search da znam da si stalno ti taj koji će doći (bukvalno mislim samo ti, niko drugi na cijelom blogu) e dakle doći sa pričom možda ja nisam pametan ali.. možda sam ispao glup ali.. stalnim natezanjem oko ni manje ni više nego pameti..
kao da pamet ima ikakve veze sa tim koliko si u stanju ili ne da u 60. godini razumiješ bilo šta pa i geopolitiku..
jel moguće da ti do sada nisi provalio da tu pamet ne igra baš neku preveliku ulogu nego mnogo više to kako si ti tih svojih 60. godina proveo..
pa ako je bilo sa rajom pred dragstorom, ili stišćući enter u nekoj prašnjavoj opštinskoj kancelariji, ili još ponekim srodnim aktivnostima.. pa onda ti ni sva pamet svijeta neće baš previše pomoći..
e lažem..
ima još jedan bloger koji redovno referiše na svoju pamet..
obično ide u kombinaciji sa ja sam u sedmom razredu bio na takmičenju iz.. ili meni je tata bio to i to..
jesus maria..
matori ljudi
gedza.73 gedza.73 22:13 24.06.2023

Re: .

Šta bi sa Morisonom?

Pa jel ti pomože šta ruska pobeda? Eto sad su pobedili vagnerovce red je da i ti dobiješ nešto. Trs' ako već ne može srpska Dalmacija i srpski Tibet.
Jesi li potpisali, ili im nije ni traženo da potpišu

Šta da ti kažem? Da u Rusiji u kojoj Putin krši zakone po kojima se krivično dogovara za regrutovanje u paravojne formacije sve ide na papir? Potraži fotku na kojoj sede Šojgu, Utkin, Putin i još par ruskih oficira. Ili proveri vest u kojoj se kaže da ruska vojska snabdeva Vagner jedinice.
Ili veruj Rusima na reč
Экс-командующий Объединенной группировкой войск, главнокомандующий Воздушно-космическими силами Сергей Суровикин на протяжении года взаимодействует с ЧВК «Вагнер» при выполнении боевых задач в зоне специальной военной операции. Об этом в беседе с URA.RU заявил председатель Президиума Общероссийской организации «Офицеры России», генерал-майор, герой РФ Сергей Липовой.

I malo se informbirovac opusti. Mnogo si mi nekako napet.
milisav68 milisav68 22:13 24.06.2023

Re: .

gedza.73
Rusija koja pretenduje da bude lider slobodnog sveta je došla do tačke da predsednika države evakuišu pred potencijalnom pretnjom dela odmetnute vojske pod njegovom komandom. U tome je kvaka. Koji ugled ima država koja je u ratnom stanju a čiji predsednik beži od svoje vojske?

A ti se kao brineš za ruski ugled.

Još ne sumnjaš da li je informacija tačna ili nije.

U svakom slučaju si izvalio budalaštinu, jer ne znaš kako to funkcioniše bez obzira na državu i državno/društveno uređenje, jer u svakoj državi postoji plan i mesto gde se sklanja predsednik/premijer/kralj, ako dođe do unutrašnjih nemira, terorističkog napada ili spoljne agresije.

predatortz predatortz 22:16 24.06.2023

Re: .

milisav68
gedza.73
Rusija koja pretenduje da bude lider slobodnog sveta je došla do tačke da predsednika države evakuišu pred potencijalnom pretnjom dela odmetnute vojske pod njegovom komandom. U tome je kvaka. Koji ugled ima država koja je u ratnom stanju a čiji predsednik beži od svoje vojske?

A ti se kao brineš za ruski ugled.

Još ne sumnjaš da li je informacija tačna ili nije.

U svakom slučaju si izvalio budalaštinu, jer ne znaš kako to funkcioniše bez obzira na državu i državno/društveno uređenje, jer u svakoj državi postoji plan i mesto gde se sklanja predsednik/premijer/kralj, ako dođe do unutrašnjih nemira, terorističkog napada ili spoljne agresije.



Tačno!

To je kao ono komunističko "pobego kralj!".

gvozden1 gvozden1 22:21 24.06.2023

Re: .

Pa jel ti pomože šta ruska pobeda?

Ne znam šta bi bilo da je Putin izgubio, tako da ne znam da li pomaže ili odmaže.

Ima gore o tome.

Kad si ti, u svojoj mržnji i svojoj gluposti, seirio da je Putinu došao kraj, ja sam baš o tome pisao, šta to za Srbiju može da znači.

Da u Rusiji u kojoj Putin krši zakone po kojima se krivično dogovara za regrutovanje u paravojne formacije sve ide na papir?


Oko toga se naročito sekiram.
Nekako se više brinem za svoju nego za tuđu kuću.
Tako me vaspitali.
A ima i ovde oko mene takvih kao ti što si, sede ispred prodavnice i ogovaraju druge, od kojih nikakve štete nemaju.

Al prosto to, nevaspitano, svoj lebac jede a tuđu brigu brine.
freehand freehand 22:29 24.06.2023

Re: .

To je kao ono komunističko "pobego kralj!".

A on u Londonu, na rezervnom položaju.
gedza.73 gedza.73 22:31 24.06.2023

Re: .

milisav68
A ti se kao brineš za ruski ugled.

Ja se brinem za ono što si tvrdio kako su ruski nacisti pod kontrolom Kremlja pa nisu opasni. i šta sad kažeš na ove vesti? Jel su pod kontrolom ili nisu?
U svakom slučaju si izvalio budalaštinu

Da vidimo šta kaže RTS.
Рат у Украјини – 486. дан.
...
аније данас трупе "Вагнера" прошле су кроз руску Липецку област која се налази на 400 километара од Москве, казао је локални начелник.
...
Шеф "Вагнера" Јевгениј Пригожин зауставио је своје трупе и наредио повлачење после разговора са белоруским председником Александром Лукашенком.

unutrašnji sukob u Rusiji rešava Lukašenko?
Dakle one čuvene rakete iz Ukrajine na tri minuta od Moskve (ako si zaboravio) nisu tolika opasnost kao Vagnerovci čiji je šef postao oligarh zahvaljujući Putinu i ugovoru sa vojskom koji su malo brže od traktora prešli

pa su morali da evakuišu predsednika i ograđuju Moskvu rovovima od hiljadu robijaša-vojnika-plaćenika. Nije bitna procedura nego način, trenutak i od koga ga evakuišu.
I ku'će koji đavo gore kad mu je blizu NATO Finska (za koju se isto tvrdilo kako nikad neće u NATO)



freehand freehand 22:34 24.06.2023

Re: .

da u 60. godini

svojih 60. godina

Jel ovo neka uvrteda, argument neki, pošto vidim da voliš da koristiš, valjda pojačava i daje težinu budalaštiinama koje prosipaš?

pa ako je bilo sa rajom pred dragstorom, ili stišćući enter u nekoj prašnjavoj opštinskoj kancelariji, ili još ponekim srodnim aktivnostima.. pa onda ti ni sva pamet svijeta neće baš previše pomoći..

Pa da, dok se za tebe podrazumeva da si izuzetan ekspert, visoko cenjen u svom društvu i široj okolini i to ne propuštaš da svako malo naglasiš.
i podrazumeva se da te treba ceniti po tome a ne po bulažnjenjima koje u komentarima istovaruješ, ali sa visine i uz izvestan prezir prema onima koji te mudrosti ne razumeju.
Šteta je što ne voiiš te nizove i ukrug ukrug, inače bismo se siti narazgovarali.
gedza.73 gedza.73 22:35 24.06.2023

Re: .

gvozden1
Kad si ti, u svojoj mržnji i svojoj gluposti, seirio da je Putinu došao kraj, ja sam baš o tome pisao, šta to za Srbiju može da znači.

To isto kaže i Šešelj. Ne ovo o Putinovom kraju, vas dvojica ste još prošle godine pričali o njegovoj ubedljivoj pobedi. Evo sad je konačno ubedljivo odbranio Moskvu od Vagnera. Mis'im svaka čast. Nije mala stvar.

predatortz predatortz 22:36 24.06.2023

Re: .

freehand
To je kao ono komunističko "pobego kralj!".

A on u Londonu, na rezervnom položaju.


A gde je trebalo da budu on i vlada?

I što je ljudima ok da je poljska vlada bila u Parizu, pa posle u Londonu, francuska u Alžiru, a jedino kralj pobegao?
freehand freehand 22:38 24.06.2023

Re: .

A gde je trebalo da budu on i vlada?

Na Avali? U Straževici?


I što je ljudima ok da je poljska vlada bila u Parizu, pa posle u Londonu, francuska u Alžiru, a jedino kralj pobegao?

Nemam pojma, reč je bila o pozadinskim komandnim mestima i rezervnim položajima, koliko sam ja razumeo.
gvozden1 gvozden1 22:39 24.06.2023

Re: .

. Ne ovo o Putinovom kraju, vas dvojica ste još prošle godine pričali o njegovoj ubedljivoj pobedi.

Ne znam šta kaže Šešelj, ne pratim ga, ali ja kažem i sad što sam govorio i tad, što ubedljivija pobeda Rusije, to bolje za nas.

Po bilo koju cenu kojom bi Ukrajina platila.
milisav68 milisav68 22:40 24.06.2023

Re: .

freehand
To je kao ono komunističko "pobego kralj!".

A on u Londonu, na rezervnom položaju.

Pa nije bio jedini, a i imao je neku bližu rodbinu tamo.
milisav68 milisav68 22:42 24.06.2023

Re: .

gedza.73

Ja se brinem za ono što si tvrdio kako su ruski nacisti pod kontrolom Kremlja pa nisu opasni. i šta sad kažeš na ove vesti? Jel su pod kontrolom ili nisu?

Pomešo si robijaše i naciste.

Ovo sve ostalo je bla-bla rekla kazala.
freehand freehand 22:43 24.06.2023

Re: .

Pa nije bio jedini

Pa da, zato povratak posle rata nije bio ni zabranjen samo njemu.

a i imao je neku bližu rodbinu tamo

to je ok, nego je mali problem što je mnogo više i mnogo bliže rodbine ostavio ovde.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 22:44 24.06.2023

Re: .

freehand
da u 60. godini

svojih 60. godina

Jel ovo neka uvrteda, argument neki, pošto vidim da voliš da koristiš, valjda pojačava i daje težinu budalaštiinama koje prosipaš?

pa ako je bilo sa rajom pred dragstorom, ili stišćući enter u nekoj prašnjavoj opštinskoj kancelariji, ili još ponekim srodnim aktivnostima.. pa onda ti ni sva pamet svijeta neće baš previše pomoći..

Pa da, dok se za tebe podrazumeva da si izuzetan ekspert, visoko cenjen u svom društvu i široj okolini i to ne propuštaš da svako malo naglasiš.
i podrazumeva se da te treba ceniti po tome a ne po bulažnjenjima koje u komentarima istovaruješ, ali sa visine i uz izvestan prezir prema onima koji te mudrosti ne razumeju.
Šteta je što ne voiiš te nizove i ukrug ukrug, inače bismo se siti narazgovarali.


da, jeste argument.. svakako ima razlike ako neko o svojoj pameti piše kad ima 14 godina ili kad ima 60...
ni moj klinja od 14 to ne radi, istina ovaj mali prda od 8 redovno..

ostalo si sve usmilio..
ja baš nikad nisam rekla kako sam ja ekspert i kako mene neko u društvu cjeni.. nemam da oprostiš potrebe..
i to ti je taj momenat koji ti uporno izmiče.. ne možeš nekoga navjediti da si strašno pametna, ili uživaš strašan ugled, ili (ima i takvih) strašno dobro kuvaš..
nema smisla..
što se ti više trudiš da to dokažeš to ti se manje vjeruje jer jelda oni koji sve to stvarno i jesu nemaju baš nikakvu potrebu da im to drugi i priznaju..
da oprostiš već uživaju u pldovodima te pameti, ugleda ili zavidne kulinarske ili koje god druge vještine..
ili su bar sazreli do nivoa da kapiraju da od ubjeđivanja vajde nema..
pa onda opet kako ti nisi ni nakon 60 proživljenih godina (da, godine tu igraju ulogu).. ne znam..
smori načisto..
i ne smeta mi uopšte da se raspravljamo.. šta god da imaš da kažeš slobodno, nemam problem da saslušam i uzvratim..
energije nemam jedino za isprazne doskočice marke ti si glupa, ne ti si glupa, ne ti si glupa, ne ti si
freehand freehand 22:47 24.06.2023

Re: .

i ne smeta mi uopšte da se raspravljamo.. šta god da imaš da kažeš slobodno, nemam problem da saslušam i uzvratim

bla bla truć truć ukrug ukrug..
neka hvala
milisav68 milisav68 22:47 24.06.2023

Re: .

freehand
Pa nije bio jedini

Pa da, zato povratak posle rata nije bio ni zabranjen samo njemu.

a i imao je neku bližu rodbinu tamo

to je ok, nego je mali problem što je mnogo više i mnogo bliže rodbine ostavio ovde.

Pričaš kao da je bio punoletan kad je napustio zemlju.
freehand freehand 22:48 24.06.2023

Re: .

milisav68
freehand
Pa nije bio jedini

Pa da, zato povratak posle rata nije bio ni zabranjen samo njemu.

a i imao je neku bližu rodbinu tamo

to je ok, nego je mali problem što je mnogo više i mnogo bliže rodbine ostavio ovde.

Pričaš kao da je bio punoletan kad je napustio zemlju.

Ne, ja pričam o rezervnom položaju.
gvozden1 gvozden1 22:49 24.06.2023

Re: .

milisav68
freehand
To je kao ono komunističko "pobego kralj!".

A on u Londonu, na rezervnom položaju.

Pa nije bio jedini, a i imao je neku bližu rodbinu tamo.

Manite se bre ovog agitpropovskog, pobegao kralj, mantranja.
Sad će da usledi i, odneo zlato, garant, to ide u paketu.

Ta tema zaslužuje makar više poštovanja i prema tom nesretnom čoveku, a i vremenu i dešavanjima.

Englezi ga jesu primili, ali nemaju baš na čemu Srbi da im kažu hvala za postupke ni prema njemu, a ni prema Srbiji uopšte.
predatortz predatortz 22:50 24.06.2023

Re: .

gedza.73
gvozden1
Kad si ti, u svojoj mržnji i svojoj gluposti, seirio da je Putinu došao kraj, ja sam baš o tome pisao, šta to za Srbiju može da znači.

To isto kaže i Šešelj. Ne ovo o Putinovom kraju, vas dvojica ste još prošle godine pričali o njegovoj ubedljivoj pobedi. Evo sad je ubedljivo odbranio Moskvu od Vagnera.



Pratim ovo vaše već neko vreme.
Ne razumem te, Gedžo.

Interes današnje Srbije, ne daj se zavarati, nije da svet bude bez jakih centara moći mimo ovih zapadnih.

Zapad vodi licemernu politiku prema nama. U nekim segmentima sličnu onoj Hitlerovoj. Mislim na posebna pravila, koja se samo nad nama primenjuju.
Najbolji primer za to je upravo ovaj nesrećni rat u Ukrajini.
Ukrajinski suverenitet je svetinja, srpski je Alajbegova slama!
Suverenitet Bosne je neupitan, srpski ko jebe. Kosovo je država, Krim je Ukrajina.
Sad, i ja bih voleo da Vašington, Pariz i London nisu promoteri te politike, ali jesu.
Ne iznenađuje me što Berlin jeste, ali mi nije drago što jesu i ovi.
Čoveče, ljude su nam na vađenje organa vodili. Žive! Momčiće! To sutra mogu biti moja ili tvoja deca. Šta misliš gde su ti organi završavali? I zašto se o tome ćuti?
Ima li monstruoznije od toga?

Zajebi Putina! Ako ćeš iskreno, ja ga ne volim. Nije mi simpatičan. Ali, u UN i bilo gde drugde mi ruku za našu stvar osim ruske i kineske nemamo.
Onda nije loše da ta ruka bude jaka.
gedza.73 gedza.73 22:50 24.06.2023

Re: .

milisav68
Pomešo si robijaše i naciste.

Stva-rno?

Vagnerovac desno od Putina. Sa nacističkim tetovažama. Al' je pod kontrolom Kremlja. Šta je vama ljudi? Jel' proradila ruska 5G mreža ili su vam aktivirali Sputnjik čipove?
kakve sve sulude teorije sa Telegrama prenosite i kako vam lako serviraju nove gluposti počinje pomalo da bude zabrinjavajuće.
bla-bla rekla kazala

Možda si prespavao dan (smorno je vreme) ali zamalo da naoružani Rusi tenkovima uđu u Moskvu tokom ovog rata u Ukrajini.
niccolo niccolo 22:53 24.06.2023

Re: .

ali zamalo da naoružani Rusi tenkovima uđu u Moskvu

A mi se smejali onome Bugari ušli u Sofiju
milisav68 milisav68 22:54 24.06.2023

Re: .

freehand
Ne, ja pričam o rezervnom položaju.

Bogami si pričao o maloletnom kralju.
gvozden1 gvozden1 22:54 24.06.2023

Re: .

Ali, u UN i bilo gde drugde mi ruku za našu stvar osim ruske i kineske nemamo.
Onda nije loše da ta ruka bude jaka.

Dva i dva, prosto.

Za onoga ko zna da sabira, i ko nije ulizica po karakteru.
predatortz predatortz 22:56 24.06.2023

Re: .

niccolo
ali zamalo da naoružani Rusi tenkovima uđu u Moskvu

A mi se smejali onome Bugari ušli u Sofiju


Što?
Srbi su pokorili Srbiju!
Bar mi nemamo čemu i kome da se smejemo.
Jedina vojska koja je surovo ratovala i ubijala svoje sunarodnike sa ciljem da njihova država bude manja i potčinjena neprijateju je srpska partizanija.
Što Hrvati ne izdeliše Hrvatsku na pokrajine?
milisav68 milisav68 22:59 24.06.2023

Re: .

gedza.73
Stva-rno?

Stvarno, Vagner nije nacistička nego robijaška jedinica.A među njima ima svakakvih, pa i nacista.Zato su pod kontrolom.
Vagnerovac desno od Putina. Sa nacističkim tetovažama. Al' je pod kontrolom Kremlja.

Pa ko kome komanduje, on Putinu ili Putin njemu?


niccolo niccolo 23:00 24.06.2023

Re: .

predatortz
niccolo
ali zamalo da naoružani Rusi tenkovima uđu u Moskvu

A mi se smejali onome Bugari ušli u Sofiju


Što?
Srbi su pokorili Srbiju!
Bar mi nemamo čemu i kome da se smejemo.
Jedina vojska koja je surovo ratovala i ubijala svoje sunarodnike sa ciljem da njihova država bude manja i potčinjena neprijateju je srpska partizanija.
Što Hrvati ne izdeliše Hrvatsku na pokrajine?

A? Ništa te nisam razumeo, kakvi sad Srbi (i Hrvati)?
gedza.73 gedza.73 23:02 24.06.2023

Re: .

Interes današnje Srbije

Rusija je regionalna sila koja se koristi nama kako bi postigla za sebe.
Sad, i ja bih voleo da Vašington,

Vašington i Berlin ne bih ja stavljao na istu liniju.
Zapad vodi licemernu politiku prema nama.

zapad nije monolitan. Osim toga mi smo devedesete preko Miloševića i kadijevića odabrali rusku stranu kao saveznike. Isto 1945. isto i danas. Ako je taj neki vašington sredinom sedamdesetih imao analize o raspadu Jugoslavije onda su znali ko se čijoj strani priključuje. mi smo i dalje u fazonu kako smo se devedesetih žrtvovali za Ruse. Koliko je ljudi izbeglo tokom Oluje iz Hrvatske i koliko tih ljudi zbog EU ima njihov pasoš? nemam ništa protiv ali licemerja ima na svim stranama i svako gleda svoj džep iako to zavija u neke visokoumne oblande.
Ima li monstruoznije od toga?

Nema. Al' bih podsetio na Zorana Lilića
Sa tom opremom mogli smo da sprečimo šverc oružja, municije i prelaz terorističkih grupa preko naše granice. Iako nam je sve to nuđeno veoma povoljno, oprema nije stigla jer nekome to nije odgovoralo.

Kome, na primer?

Onima na našoj strani koji su znali da tuda prolaze važni putevi droge, oružja i mnogo čega. U tom poslu i profitu učestvovali su i mnogi ljudi odavde i zato smo, zbog njihovog profita, platili tako visoku cenu. Njima nije odgovarala potpuna kontrola granice. Bolje bi bilo da su tada ispala iz politike neka krupna imena, nego da nam se kasnije dogodilo sve što nam se dogodilo. Bila bi to neuporedivo manja šteta za ovu državu.

Zajebi Putina! Ako ćeš iskreno, ja ga ne volim. Nije mi simpatičan. Ali, u UN i bilo gde drugde mi ruku za našu stvar osim ruske i kineske nemamo.
Onda nije loše da ta ruka bude jaka.

ne možeš da zajebeš Putina jer je upravo on svojom autrokratijom postavio podobne a onda od svoje zemlje napravio oligarhiju kojoj niko neće da se prikloni. osim Severne Koreje. Čak su Indija, Brazil i Indonezija doneli neku rezoluciju o poštovanju mešunarodnog prava. A mi sve nade polažemo i njih. Ponovo. I ponovo ćemo isto da prođemo. Boli njih dupe da nas ispravljaju. jednostavno će da nas pregaze ili da nas zaobiđu. Onda će da spadnemo na nekih četiri miliona a tad ti ni Šumadija, ni republika Srpska ni Kosovo ne znače ama baš ništa.

predatortz predatortz 23:02 24.06.2023

Re: .

niccolo
predatortz
niccolo
ali zamalo da naoružani Rusi tenkovima uđu u Moskvu

A mi se smejali onome Bugari ušli u Sofiju


Što?
Srbi su pokorili Srbiju!
Bar mi nemamo čemu i kome da se smejemo.
Jedina vojska koja je surovo ratovala i ubijala svoje sunarodnike sa ciljem da njihova država bude manja i potčinjena neprijateju je srpska partizanija.
Što Hrvati ne izdeliše Hrvatsku na pokrajine?

A? Ništa te nisam razumeo, kakvi sad Srbi (i Hrvati)?


Ma ništa...
Kažem da ima primera kako jedan narod napadne i uništi svoju državu.

Pa se setih srpskih partizana...

Kao ti Bugara.
Divanimo...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 23:03 24.06.2023

Re: .

freehand
i ne smeta mi uopšte da se raspravljamo.. šta god da imaš da kažeš slobodno, nemam problem da saslušam i uzvratim

bla bla truć truć ukrug ukrug..
neka hvala


da na taj način ti dam do znanja kad kreneš to ukrug ukrug nadgornajvanje..
vidi pod nema smisla ubjeđivati nekoga ali ja jesam pemtan, matere mi sam jako pametan..
gedza.73 gedza.73 23:06 24.06.2023

Re: .

milisav68
Stvarno, Vagner nije nacistička nego robijaška jedinica

Robijaše su počeli tek kasnije da regrutuju tako da to tvoje 'stvarno' je netačno.
Pa ko kome komanduje, on Putinu ili Putin njemu?

da se vratimo na početak. Ti si tvrdio da su ruski nacisti pod komandom i kontrolom Kremlja. I da je to dobro. Što znači da je dobro što su danas tenkom rušili kapiju u Rostovu.
.A među njima ima svakakvih, pa i nacista.Zato su pod kontrolom.

ne pričamo o svakakvim nego i skoro pa glavnokomandujućim. To valjda i u sistemima koji nisu autokratski ide odozgo po komandnoj liniji.
angie01 angie01 23:10 24.06.2023

Re: .

uživaš strašan ugled, ili (ima i takvih) strašno dobro kuvaš..
nema smisla..



hebote, prsla si!
gedza.73 gedza.73 23:11 24.06.2023

Re: .

gvozden1
Za onoga ko zna da sabira, i ko nije ulizica po karakteru.

Iskreno, bez zle namere te pitam. Šta ti kažu tvoji 'preko bare' za ovaj rat u Ukrajini? Jel' su na strani Ukrajine ili Rusije, odnosno da li podržavaju Putina? I sve ovo što Putin radi u interesu srpske pobede.

gvozden1 gvozden1 23:13 24.06.2023

Re: .

gedza.73
gvozden1
Za onoga ko zna da sabira, i ko nije ulizica po karakteru.

Iskreno, bez zle namere te pitam. Šta ti kažu tvoji 'preko bare' za ovaj rat u Ukrajini? Jel' su na strani Ukrajine ili Rusije, odnosno da li podržavaju Putina? I sve ovo što Putin radi u interesu srpske pobede.


Šta te boli krasni klinac.
gedza.73 gedza.73 23:18 24.06.2023

Re: .

Šta te boli krasni klinac

Nadao sam se da si normalan i kako znaš normalno da pričaš al' i ovo je odgovor. Sigurno su oduševljeni tvojim stavovima.
predatortz predatortz 23:21 24.06.2023

Re: .

gedza.73
Šta te boli krasni klinac

Nadao sam se da si normalan i kako znaš normalno da pričaš al' i ovo je odgovor. Sigurno su oduševljeni tvojim stavovima.


Bilo bi lepo ne mešati decu u naša nadjebavanja.

Na stranu to što naša deca nisu u bilo kakvoj obavezi da misle kao i mi, niti smo mi u obavezi da se odreknemo svojih stavova ako ih ne dele naša deca.
gedza.73 gedza.73 23:23 24.06.2023

Re: .

Bilo bi lepo ne mešati decu u naša nadjebavanja.

Nisu deca nego odrasli ljudi. I baš me stvarno iskreno zanimalo kakve stavove imaju. Daleko od toga da bi ih nazvao ulizicima ili na bilo koji drugi način vređao.
gvozden1 gvozden1 23:24 24.06.2023

Re: .

Sigurno su oduševljeni tvojim stavovima.

Hoćeš li i da mi objašnjavaš odnose moje ćerke i mene?

Tako je to kad se nema kućnog vaspitanja.
predatortz predatortz 23:26 24.06.2023

Re: .

Nisu deca nego odrasli ljudi


Njemu jesu.
A i sam znaš da stavovi njegovih ćerki nemaju nikakve veze sa ovim što vas dvojica već neko vreme terate i nanosite mi bol braćo gibaničari!
gedza.73 gedza.73 23:26 24.06.2023

Re: .

Hoćeš li i da mi objašnjavaš odnose nije ćerke i mene?

Ne objašnjavam ja tebi ništa nego si ti meni objasnio da sam ja ulizica zbog stavova koje ovde iznosim. Pa me interesovalo kako to vidi neko ko ne živi ovde a tebi je blizak.
Tako je to kad se nema kućnog vaspitanja.

E ako ti pričaš o kućnom vaspitanju onda stvarno zadnje vreme došlo.
gvozden1 gvozden1 23:35 24.06.2023

Re: .


Ne objašnjavam ja tebi ništa nego si ti meni objasnio da sam ja ulizica zbog stavova koje ovde iznosim

Pa jesi.
Takav ti je karakter, podanički, olako žrtvuješ srpski interes da bi ispao "zapadnjak"
gedza.73 gedza.73 23:37 24.06.2023

Re: .

nanosite mi bol braćo gibaničari!


Olive May (Kelso) King, In the uniform of an ambulance driver, Serbian Army. She wears, left to right, the Serbian Order of St Sava, 3rd Class; the Serbian Medal for Bravery, Silver;, and the Serbian Medal for Zealous Service”

Nije htela da napusti Srbiju pa je uz pomoć donatora iz Australije otvorila mobilne kantine za pomoć ljudima u Beogradu, Kragujevcu, Kraljevu...

predatortz predatortz 23:46 24.06.2023

Re: .

Nije htela da napusti Srbiju pa je uz pomoć donatora iz Australije otvorila mobilne kantine za pomoć ljudima u Beogradu, Kragujevcu, Kraljevu...


Naklon do poda!
No, danas nas nazivaju fašistima.

Kaže američka novinarka Eskobaru
Fašističke formacije na severu Kosova...

Jesmo li mi fašisti na Kosovu danas?

Ili smo žrtve fašizma?
benedykt benedykt 05:26 25.06.2023

Re: .

gvozden1

Opet je poenta u nečemu drugom. Predsednik svetske 'velesile' moli svog potrčka iz susedne, vazalne države da posreduje između Rusije i grupe od, neka bude, 1000 ljudi

I dođe Lukašenko i ubedi Prigožina, ovaj se smiluje i kaže, pa ajd kad ti tako kažeš.
I odustane od namere.

Možeš ti da se ljutiš koliko god hoćeš ali sama ta činjenica da je u pregovore bio uključen Lukašenko, ili ti ga predsednik susedne države, najbolje govori o tome kako zaista stoje stvari u Rusiji u ovom trenutku. Pokušaj da budeš realan pa zapitaj sebe šta bi ti rekao da ovo isto gledaš u bilo kojoj drugoj državi a ne u Rusiju…?!

Dakle da rezimiramo a ti me ispravi ako bilo šta grešim…

Elem, neki tamo Prigožin, bivša osuđivana secikesa i vlasnik kioska sa viršlama ima tu neku svoju vojsku, neformalnu ispostavu vojne službe, gde pri tome u istu regrutuje hiljade najgorih mogućih zlikovaca iz zatvora, kojima se obećavaju i daju pomilovanja za odlazak na front.
Svi se sa tim istim Prigožinom ponosno i sa osmesima slikaju, on je heroj, bilbordi su svuda po zemlji, njegovi borci dolaze u osnovne škole i pričaju svoju priču, da bi se čak doneo i zakon po kome ako nešto loše pričaš o njima ideš u zatvor. On prva priča sve i svašta o vojnom vrhu, čak i o pravim razlozima za rat u Ukrajini, rušeći pri tome u potpunosti ceo onaj čuveni Ukrajina-NATO-Napali bi nacisti Rusiju narativ i govori o lapanju i oligarsima kao pravim razlozima započinjanja sukoba.
To mu ne bude dosta, već na kraju balade za bukvalno pola dana i skoro pa bez ikakvog otpora on dođe na nekih 200 km od same Moskve sa tom svojom vojskom, obori usput nekih šest helikoptera i jedan vojni avion. Pri tome svemoćni predsednik Putin odlazi svojim avionom iz prestonice na rezervnu lokaciju dok se sve to dešava.

I…?!! Sa njim onda pregovara predsednik susedne države Lukašenko i Aleksej Djumin, koji mu je pri tome držao ili i dalje drži leđa. Ishod pregovora je da on odlazi kao slobodan čovek, da mu je većina zahteva ispunjena, neki čak i pominju da su i ostavke Šojgua i Gerasimova u tom paketu no otom potom ne bih se zaletao.

Dakle, šta bi ti rekao da ta država u kojoj se sve to dešava nije Rusija…?!! Eto samo to, evo budi iskren pa reci…
freehand freehand 07:02 25.06.2023

Re: .

newimprovedtadejus
freehand
i ne smeta mi uopšte da se raspravljamo.. šta god da imaš da kažeš slobodno, nemam problem da saslušam i uzvratim

bla bla truć truć ukrug ukrug..
neka hvala


da na taj način ti dam do znanja kad kreneš to ukrug ukrug nadgornajvanje..
vidi pod nema smisla ubjeđivati nekoga ali ja jesam pemtan, matere mi sam jako pametan..

Vidi ovako: prvo, ti si jedna od onih kojima generalno izbegavam da se obraćam. To što Đinđića zoveš "Đikijem" nije najvažniji ali svakako je bitan razlog.
Vrati se sad pa pročitaj sopstvene izlive, možda skapiraš da si u pet šestina onoga što si tu prosula bilo o meni, a u ostatku samo lupetala nešto gde si u svakoj novoj epizodi serijala "nisam ekspert ali da ti objasnim" skakala sebi u u usta.
I sve to uz standardni bulšit na kraju kako je sagovornik - u ovom slučaju ja - taj koji vrti u krug sve kao tebe smarajući.
Eto, da se pozdravimo sad, sa moje strane.
Ti svakako nhećš da vrtiš dalje bla bla truć truć.
promoter promoter 07:35 25.06.2023

Re: .

gvozden1
Sada već bežiš u fantazmagorije, odnosno ne možeš uvek sve na svetu objašnjavajući sa CIA snajka CIA, mada je najlakše tako a dokazi će se već nekako naći sistemom što mi je milo to mi se i snilo.

Vidi, ne znam koliko ljudi na svetu zna svaki detalj ove pobune, ne verujem da ih je mnogo.
...

Svaki detalj zna jedino naš Benedikt.
A veoma mnogo detalja zna naš Gedža.
Ostali samo nagađaju.
promoter promoter 07:48 25.06.2023

Re: .

newimprovedtadejus
freehand
pa da ti kažem, nisi baš ispao ni super pametan

Ma nije mi za mene, nego ne umem ja da se snađem da sad sve izokrenem da TI ispadneš pametna, to me je malo plašili.

da jedino u autokratskom sistemu puč ima smisla..
u demokratskim ne postiže bog zna šta pa se ni ne pokušava.

Znao sam da mi je nešto izmicalo oko Mosadeka i Aljendea, a bogami i oko Đinđića.
Sad mi je jasnije, kad se pojavi neko pametan sa ozbiljnnim znanjem da to sve prosvetli.


jao brate pa jel moguće preturiti pola vijeka i nabjeđivati se na internetu sa nepoznatim ženama koliko si ti pametan, pametniji a ona glupa, gluplja..
aman..
opasulji se živ bio ne da je blam nego nepojaman da se sa 60 godina u dupetu nabjeđuješ koliko si ni manje ni više nego pematan

Meni baš ti deluješ da želiš da budeš najpametnija, odnosno, jedina pametna.
Što je finalni stadijum.
Mada, da budem iskren, mislim da ti, čak, toga nisi ni svesna.
promoter promoter 07:53 25.06.2023

Re: .

newimprovedtadejus
freehand
newimprovedtadejus
freehand

samo ima male razlike kad o sebi misliš da si jako pematan i kad stalno od drugih tražiš da ti to i potvrde..
brate blam je..
kapiram nesigurnosti i sve ostalo al ipak brate prećuti, progutaj, baš je blam..

Pa što radiš to stalno, ne razumem?
To što pokušavaš da projektuješ ne pomaže.
kao ni to što pokušavaš da prikažeš kako znaš šta je blam.
Zato ja, brate, sad znam šta je krindž.


bla bla truć truć ukrug ukrug..
neka hvala



Udri sad ovde search na reči "pamet" i "blam".


pa ne moram da udaram search da znam da si stalno ti taj koji će doći (bukvalno mislim samo ti, niko drugi na cijelom blogu) e dakle doći sa pričom možda ja nisam pametan ali.. možda sam ispao glup ali.. stalnim natezanjem oko ni manje ni više nego pameti..
kao da pamet ima ikakve veze sa tim koliko si u stanju ili ne da u 60. godini razumiješ bilo šta pa i geopolitiku..
jel moguće da ti do sada nisi provalio da tu pamet ne igra baš neku preveliku ulogu nego mnogo više to kako si ti tih svojih 60. godina proveo..
pa ako je bilo sa rajom pred dragstorom, ili stišćući enter u nekoj prašnjavoj opštinskoj kancelariji, ili još ponekim srodnim aktivnostima.. pa onda ti ni sva pamet svijeta neće baš previše pomoći..
e lažem..
ima još jedan bloger koji redovno referiše na svoju pamet..
obično ide u kombinaciji sa ja sam u sedmom razredu bio na takmičenju iz.. ili meni je tata bio to i to..

jesus maria..
matori ljudi

Koji to bloger?
Nik na sunce!
promoter promoter 08:03 25.06.2023

Re: .

gedza.73
Interes današnje Srbije

Rusija je regionalna sila koja se koristi nama kako bi postigla za sebe.

...

Wrong!
Rusija je svetska supsersila.
Njeni neprijatelji ratuju protiv nje sa nadom da je svedu na regionalnu silu.

gedza.73 gedza.73 08:13 25.06.2023

Re: .


predatortz
Jesmo li mi fašisti na Kosovu danas?

Nismo. Zato sam i imao izvesne amandmane na nazivanje Ukrajinаca nacistima.
gedza.73 gedza.73 08:19 25.06.2023

Re: .

promoter
Njeni neprijatelji ratuju protiv nje sa nadom da je svedu na regionalnu silu.

To misliš na Prigožina? Ili na komentare sa Apostatinog bloga o berserkeriма?


I šta kažeš na sve ovo? Juče su nazivali Prigožina pijanim vlasnikom kioska za viršle, vagnerovce plaćenicima i robijašima (pre toga ih hvalili kako su junaci), oni im ušetali u vojne garnizone (neka mi ovdašnje vojne animir dame oproste neznanje u toj oblasti), krenuo na Moksvu i to iz Bahmuta, oborio im helikoptere i avion pa danas nikom ništa. Da li će bilo koja svetksa velesila dozvoliti da neka kriminalna grupa sa tenkovima krene na glavni grad i predsednika a onda situaciju smiri predsednik jedne druge, manje države i da nakon toga niko ne odgovara?
benedykt benedykt 08:20 25.06.2023

Re: .

gedza.73

Zato što je niko nije zaustavljao.

Jeste. Gađali su ih. Pa im vagnerovci oborili helikopter.

Da budemo precizni, Vagnerovci su juče oborili…

3 helikoptera Mi-8MTPR
1 helikopter Mi-8
1 helikopter Ka-52, poznatiji i kao Aligator
1 helikopter Mi-35
1 avion IL-18 sa osam članova posade, svi poginuli.

Sveukupno negde oko 15 poginulih
promoter promoter 08:24 25.06.2023

Re: .

benedykt
gedza.73

Zato što je niko nije zaustavljao.

Jeste. Gađali su ih. Pa im vagnerovci oborili helikopter.

Da budemo precizni, Vagnerovci su juče oborili…

3 helikoptera Mi-8MTPR
1 helikopter Mi-8
1 helikopter Ka-52, poznatiji i kao Aligator
1 helikopter Mi-35
1 avion IL-18 sa osam članova posade, svi poginuli.

Sveukupno negde oko 15 poginulih

Aj ne seri da znaš sve ove detalje!?
Pa kako!
gvozden1 gvozden1 09:18 25.06.2023

Re: .

Možeš ti da se ljutiš koliko god hoćeš

Što bih se ljutio, pričamo, i to pristojno, za razliku od nekih.

Ali grešiš u zaključcima.

Nije moguće ispravno zaključivati uz toliku pristrasnost, a kod tebe je antiputinovska, antiruska pristrasnost ogromna.

Prigožin možda jeste prodavao viršle, ali ta činjenica nema nikakvog značaja u ovoj situaciji.
On upravlja hiljadama ljudi, dobro naoružanih, sa ratnim iskustvom pobednika (vrlo je moguće da im je pobeda nad Ukrajincima kod Bahmuta usadila uverenje da su svemoćni) i oni takvi su krenuli protiv države, predsenika, vlade, koga god.

Da li je tu grupu mogla da uništi ruska vojska?
Pa naravno da nema sumnje u to.

Par naleta aviona i nema ih.

Ali to bi bio naivan, diletantski način razmišljanja i postupanja.

Ovo što je Rusija uradila je, čini se, mudrije.

Izbegla građanski rat, a rešila problem, jedinica, firma, prestala da postoji, šef napustio državu, a državna vlast je i dalje jedina koja odlučuje.

Zašto Lukašenko?

Verovatno zbog nekog konkretnog razloga koji ne znamo, možda lični odnosi, ali pokazalo se da je bio uspešan potez, jer je cilj postignut, Vagner je odustao, rat izbegnut.

To što je ostalo prostora da oni bi voleli da je Prigožin dobio ovaj klinč, da govore, uta-ta, spasio vas je Lukašenko od prodavca viršli, to je njihova uteha, a zapravo nikakvu stvarnu težinu nema.

Koliko je Rusija jaka gledaćemo u Ukrajini, ovo je nevažno.

I da ponovim, ne znamo stvarne motive i krajnje ciljeve Prigožina, pa ne možemo znati ni kako bi se na Srbiju odrazilo da je uspeo, ali oni što znamo je da ga je Putin u tome sprečio u jednom danu.
gedza.73 gedza.73 09:39 25.06.2023

Re: .

Koliko je Rusija jaka

Zamisli bilo koju ozbiljniju svetsku državu u kojoj grupa naoružanih ljudi tenkovima krene na glavni grad. Zamisli onda da predsednik te države preti, onda traži da posreduje predsednik Pendarovski pa se posle pucnjave sve vrati na staro.
Putin u tome sprečio u jednom danu.

Baš tako bilo. Niko kao sveti Staljin.
pokazalo se da je bio uspešan potez, jer je cilj postignut, Vagner je odustao

Šta je uspešan potez? To što su Vagnerovci osvojili ruski garnizon ili to što su u puškaranju oborili ruske helikoptere na prostoru Rusije? Ili to što je bila u trenu bežanija privatnim avionoma (valjda oligarsi znaju da li su ili nisu zaštićeni u Moskvi) ka Turskoj?

benedykt benedykt 10:09 25.06.2023

Re: .

gvozden1

Ali grešiš u zaključcima.

Nije moguće ispravno zaključivati uz toliku pristrasnost, a kod tebe je antiputinovska, antiruska pristrasnost ogromna.

Kao što već hiljadu puta rekoh, kao što ni Vučić nije Srbija isto tako nije ni Putin isto što i Rusija, ili ti ga kakve veze ima to što ja ne volim Putina sa mojim odnosom prema Rusiji. Pa pobogu, valjda ti je ovo juče pokazalo ako ništa drugo, do čega je taj isti Putin doveo Rusiju za svojih skoro pa četvrt veka vladavine. Nikada ne mešam bilo koju rusku vlast pa i ovu njegovu sa ruskim narodom, nisam to radio niti kada je to bila krvava Sovjetija ne radim to ni danas.

Dakle, ono pravo pitanje je a šta je to od svega onog što sam ja napisao u kratkom rezimeu dešavanja na bilo koji način netačno ili loše predstavljeno, odnosno budi zaista iskren pa reci šta bi ti pomislio da čuješ da se sve to desilo u nekoj drugoj državi a ne Rusiji…?!

Takođe, kakva je to država u kojoj pregovore za okončanje nekakve oružane pobune u njoj treba da vodi predsednik susedne države koja je pri tome u bukvalno vazalnom odnosu sa Rusijom…?! Šta bi sa onim optužnicama protiv Prigožina koje su se podigle, ima li dakle bilo kakve kazne za oružanu pobunu ili šta god ono juče bilo, odnosno ko će da odgovara za smrt tih petnaest ili koliko već pilota, odnosno za obaranje šest vojnih helikoptera i jednog aviona…?!?
Kakva je to dakle država u kojoj neki tamo današnji baron Ungern može da uradi ono što je uradio i da onda odšeta sa rukama u džepovima a da ga niko ne uhapsi ili mu naudi na bilo koji način, već da ga bukvalno moljakaju Lukašenko i njegov ortak Djumin da se zaustavi i ne uđe u Moskvu…?!
Poslednji put je takvo nešto bilo moguće u zemlji Rusji pre sto godina kada je ona bila u potpunom haosu, odnosno svako ko joj dobro misli bi trebao da stavi prst na čelo i zapita se upravo ovo što sam ja sada naveo…
benedykt benedykt 10:13 25.06.2023

Re: .

promoter
benedykt
gedza.73

Zato što je niko nije zaustavljao.

Jeste. Gađali su ih. Pa im vagnerovci oborili helikopter.

Da budemo precizni, Vagnerovci su juče oborili…

3 helikoptera Mi-8MTPR
1 helikopter Mi-8
1 helikopter Ka-52, poznatiji i kao Aligator
1 helikopter Mi-35
1 avion IL-18 sa osam članova posade, svi poginuli.

Sveukupno negde oko 15 poginulih

Aj ne seri da znaš sve ove detalje!?
Pa kako!

Ih sad i ti Čarli, pa zar si sumnjao u mene…?!! Boli me tvoje nepoverenje…
gvozden1 gvozden1 10:58 25.06.2023

Re: .

kakve veze ima to što ja ne volim Putina sa mojim odnosom prema Rusiji

Ok, ok, zato sam i napisao antiputinovska.
Jasno je.

, odnosno budi zaista iskren pa reci šta bi ti pomislio da čuješ da se sve to desilo u nekoj drugoj državi a ne Rusiji…?!

Pa isto, rešavanje problema uz najmanju štetu, bez težnje da se ostavi utisak opasnog.


Takođe, kakva je to država u kojoj pregovore za okončanje nekakve oružane pobune u njoj treba da vodi predsednik susedne države koja je pri tome u bukvalno vazalnom odnosu sa Rusijom…


To ako se prihvati nemoguća varijanta da je Lukašenko nekim svojim adutima primorao, privoleo Prigožina da ustukne, a da Rusija nije imala mehanizam da ga spreči.

Ako neko u to stvarno veruje, onda je naivan.

Veoma teško je da je razgovor bio ubeđivanje, molba Prigožina da popusti, pre predočavanje šta ga čeka ako ne pristane, i koji su načini da iz svega izađe bez a da mu se ne desi ono šta ga čeka ako ne pristane.

Dakle pretnje i ponuda izlaza.

Drugačiji način pregovaranja je prosto nezamisliv.

I našli se, ovaj pristao da odustane, da raspusti firmu, da se iseli iz Rusije, a ovi da povuku tužbe i amnestiraju pobunjenike.

Ko tu dobija?

Pa razmisli sam.



promoter promoter 11:20 25.06.2023

Re: .

benedykt
promoter
benedykt
gedza.73

Zato što je niko nije zaustavljao.

Jeste. Gađali su ih. Pa im vagnerovci oborili helikopter.

Da budemo precizni, Vagnerovci su juče oborili…

3 helikoptera Mi-8MTPR
1 helikopter Mi-8
1 helikopter Ka-52, poznatiji i kao Aligator
1 helikopter Mi-35
1 avion IL-18 sa osam članova posade, svi poginuli.

Sveukupno negde oko 15 poginulih

Aj ne seri da znaš sve ove detalje!?
Pa kako!

Ih sad i ti Čarli, pa zar si sumnjao u mene…?!! Boli me tvoje nepoverenje…

Ali kako?
Osim ako ne sediš u centralnoj obaveštajno-kontraobaveštajno nadobaveštajnoj komandi?
Nije valjda da su ti te tvoje informacije sa internet poljana?
benedykt benedykt 11:25 25.06.2023

Re: .

gvozden1

To ako se prihvati nemoguća varijanta da je Lukašenko nekim svojim adutima primorao, privoleo Prigožina da ustukne, a da Rusija nije imala mehanizam da ga spreči.

Sačekaj, neki tamo Prigožin sa tom nekom svojom bandom kriminalaca i propalica opšte prakse dođe skoro pa pred Moskvu za bukvalno pola dana, pri tome zauzme oblasne centre administracije u Rostovu i Voronježu, obori šest helikoptera i jedan avion ali ti i dalje veruješ kako je država Rusija imala mogućnost da ga spreči u tome ali eto nije prosto htela iz nekog nepoznatog razloga…?!
Sačekaj, u šta se ovo tačno računa samo mi nije jasno…

Dakle momenat kada helikopter armije RF napada kolonu Vagnera na autoputu kod Voronježa…


Momenat kada drugi helikopter armije RF uništava rezervoare u naftnoj bazi takođe u Voronježu sa ciljem da onemogući dopunu goriva Vagner ekipi…


Oni su, čisto da se podsetimo, prošli još dve stotine kilometara posle Voronježa i tu stali kada se pojavio Prigožinov ortak Djumin, odnosno kada ga je zvao Lukašenko.
Sačekaj, šta bi sa optužnicom koju je heroj Rusije Bastrikin podigao juče protiv heroja Rusije Prigožina…?!! Dakle u zemlji Rusiji ako si bubuljičavi student koji izađe sa papirom na kome piše Ne ratu! onda dobiješ ćebence i ideš u zatvor, a ako sa tenkovima kreneš na Moskvu onda nikom ništa…?!
Šta bi sa onim obećanjem Putina izgovorenim u njegovom javnom obraćanju juče ujutru, kako će se svi ti izdajnici koji sada zabijaju nož u leđa Rusiji, najoštrije kazniti…?!
Zašto je isti taj svemoćni i premudri Putin seo u svoj predsednički avion i otišao iz Moskve dok je Prigožin jezdio ka njoj…?! Mislim, što se nije iz Moskve posvetio tome da održi to obećanje odnosno, pretnju upućenu Prigožinu.
Zašto je u Moskvi proglašen neradni dan za sutra, mislim kada je to Rusija imala mogućnost da spreči Prigožina da do nje dođe…?!

Nemoj biti pristrasan, odnosno budi iskren pa reci da se ovo isto desilo u nekoj drugoj državi da bi rekao… Bože svašta kakav raspad od zemlje…
gvozden1 gvozden1 13:42 25.06.2023

Re: .

Sačekaj, neki tamo Prigožin sa tom nekom svojom bandom kriminalaca i propalica opšte prakse dođe skoro pa pred Moskvu za bukvalno pola dana, pri tome zauzme oblasne centre administracije u Rostovu i Voronježu, obori šest helikoptera i jedan avion ali ti i dalje veruješ kako je država Rusija imala mogućnost da ga spreči u tome ali eto nije prosto htela iz nekog nepoznatog razloga…?!

I šta bismo trebali da zaključimo ako nije mogla, ako ju je Lukašenko spasio od Prigožina?
Da je slaba, nemoćna, da jedan prodavac viršli može da je sruši?

Ako je tako, onda bi za državu od pedeset miliona stanovnika, sa najjačim saveznicima na svetu, sa neviđenom pomoći tih saveznika, takva nemoćna Rusija bila mačiji kašalj.

Prodavac viršli je za nju opasnost, a sva sila oružja i sankcija ne može da je pobedi.

Nešto se ne slaže, ili je prodavac viršli jači od Ukrajine i zapadnih saveznika, ili Rusija nije tako slaba.

Odluči sam
benedykt benedykt 14:09 25.06.2023

Re: .

gvozden1

I šta bismo trebali da zaključimo ako nije mogla, ako ju je Lukašenko spasio od Prigožina?
Da je slaba, nemoćna, da jedan prodavac viršli može da je sruši?

Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.

Peskov je sve to potvrdio jutros, plus je rekao kako se onaj isti krivični slučaj koga je tužilaštvo podiglo protiv Prigožina ima zaboraviti, te da se svi učesnici onoga juče neće ni na koji način krivično goniti jer kao imali su ranije zasluge na frontu. Dakle, ništa od onih Putinovih pretnji o najstrožijim kaznama i tim nekim izdajnicima koje će stići ruka pravde koliko odmah. Pri tome je Peskov bio poprilično neodređen na pitanje novinara oko toga šta će se desiti sa Šojguom i Gerasimovim. Takođe, iako je juče bila oružana pobuna i oboreno nekoliko vojnih helikoptera i jedan avion, ni na koji način se isti taj ministar odbrane Šojgu i prvi čovek vojske Gerasimov nisu oglasili što opet dovoljno govori za sebe.
U međuvremenu se pojavila skoro pa tragikomična vest i to na državnim kanalima, kako će Prigožin isplatiti odštetu porodicama (osmorice ili desetorice ne zna se još) poginulih u onom vojnom avionu koga su njegovi oborili juče, jer se eto taj neki njegov malo zaneo i pucao na sve što je letelo, pošto taj model avion nema oružje na sebi već služi kao komandni centar.

Sve u svemu, svaka zemlja koja takvo nešto sebi dopusti, plus da niko od učesnika u toj oružanoj pobuni ne bude kažnjen je celom svetu pokazala iz koje je tačno priče. Tako prosto stoje stvari, sviđalo se to ili ne meni, tebi ili bilo kome drugom…
predatortz predatortz 14:20 25.06.2023

Re: .

Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.


A šta ako i 25.000 vagnerovaca ode u Belorusiju za svojim šefom?
Pa se, pošto su Ukri pokazali nesposobnost da probiju južni front a sve karte su stavili na njega, ponovo aktivira severni front a Prigožin i Putin kažu da su se malo zajebavali sa pobunom?
solo solo 14:25 25.06.2023

Re: .

Sve u svemu, svaka zemlja koja takvo nešto sebi dopusti, plus da niko od učesnika u toj oružanoj pobuni ne bude kažnjen je celom svetu pokazala iz koje je tačno priče. Tako prosto stoje stvari, sviđalo se to ili ne meni, tebi ili bilo kome drugom…


Ok i?

Daj poentiraj više. 'ebeš sex ako .....

I ?
I ?

Iz koje je priče i koga boli tuki iz koje je priče?

niccolo niccolo 14:29 25.06.2023

Re: .

predatortz
Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.


A šta ako i 25.000 vagnerovaca ode u Belorusiju za svojim šefom?
Pa se, pošto su Ukri pokazali nesposobnost da probiju južni front a sve karte su stavili na njega, ponovo aktivira severni front a Prigožin i Putin kažu da su se malo zajebavali sa pobunom?

Čekaj, vi zaista verujete da takvo kretanje vojske neće biti primećeno? Kao sve ovo radili da se ne bi primetilo nešto što će tek da usledi?
gvozden1 gvozden1 14:29 25.06.2023

Re: .


Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice,

Onda je sve jasno, osim što bre ne razjebu tu Rusiju više.
Slaba, nikakva prodavac viršli može da je sjebe, a klovn se nešto nećka, hteo bi, ne bi hteo.

Šta mu je, što ne razvali tu bednu Rusiju koju Lukašenko mora da spasava?

Ruski čovek onaj klovn?
gvozden1 gvozden1 14:31 25.06.2023

Re: .

predatortz
Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.


A šta ako i 25.000 vagnerovaca ode u Belorusiju za svojim šefom?
Pa se, pošto su Ukri pokazali nesposobnost da probiju južni front a sve karte su stavili na njega, ponovo aktivira severni front a Prigožin i Putin kažu da su se malo zajebavali sa pobunom?


Ide ta ideja sad, ali je (meni) malo verovatna.

Nisu baš morali da se obaraju helikopteri da bi se odglumila svađa.
milisav68 milisav68 14:34 25.06.2023

Re: .

gedza.73
da se vratimo na početak. Ti si tvrdio da su ruski nacisti pod komandom i kontrolom Kremlja. I da je to dobro.



Ko kome komanduje?
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:51 25.06.2023

Re: .

gvozden1


Ide ta ideja sad, ali je (meni) malo verovatna.

Nisu baš morali da se obaraju helikopteri da bi se odglumila svađa.


Ma jok bre. Izgleda je ova budala zaista nešto pokušala. Verovatno je računao na podršku koja je iz nekog razloga izostala.
Da bi se izbeglo krvoproliće učinjen mu je ustupak da se privremeno povuče u Belorusiju.
Dakle jedini adut mu je bio "naplatiću skupo svoju kožu" i kod državnih organa prevagnula je racionalnost nad potrebnom da se ispadne "jak", pa je pušten da se privremeno izvuče.
Kakva će mu biti dalja sudbina videćemo.

predatortz predatortz 14:58 25.06.2023

Re: .

gvozden1
predatortz
Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.


A šta ako i 25.000 vagnerovaca ode u Belorusiju za svojim šefom?
Pa se, pošto su Ukri pokazali nesposobnost da probiju južni front a sve karte su stavili na njega, ponovo aktivira severni front a Prigožin i Putin kažu da su se malo zajebavali sa pobunom?


Ide ta ideja sad, ali je (meni) malo verovatna.

Nisu baš morali da se obaraju helikopteri da bi se odglumila svađa.


Ta sitna čarka daje privid stvarne svađe, a amnestija vagnerovaca koji bi kao dobrom voljom Lukašenka bili primljeni u Belorusiju bi dala legitimitet prebacivanju Vagnera sa tačke na kojoj su odradili posao na tačku sa koje treba da krenu na novi posao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:48 25.06.2023

Re: .

gedza.73
promoter
Njeni neprijatelji ratuju protiv nje sa nadom da je svedu na regionalnu silu.

To misliš na Prigožina? Ili na komentare sa Apostatinog bloga o berserkeriма?


I šta kažeš na sve ovo? Juče su nazivali Prigožina pijanim vlasnikom kioska za viršle, vagnerovce plaćenicima i robijašima (pre toga ih hvalili kako su junaci), oni im ušetali u vojne garnizone (neka mi ovdašnje vojne animir dame oproste neznanje u toj oblasti), krenuo na Moksvu i to iz Bahmuta, oborio im helikoptere i avion pa danas nikom ništa. Da li će bilo koja svetksa velesila dozvoliti da neka kriminalna grupa sa tenkovima krene na glavni grad i predsednika a onda situaciju smiri predsednik jedne druge, manje države i da nakon toga niko ne odgovara?


Što reče naš Tibi dok je trajao taj marš, ovi bi Moskvu uzeli brže od Bahmuta.
shmoo shmoo 15:56 25.06.2023

Re: .

milisav68
gedza.73
da se vratimo na početak. Ti si tvrdio da su ruski nacisti pod komandom i kontrolom Kremlja. I da je to dobro.



Ko kome komanduje?





У сриду, што би рекли сињски алкари.



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:05 25.06.2023

Re: .

niccolo
predatortz
Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.


A šta ako i 25.000 vagnerovaca ode u Belorusiju za svojim šefom?
Pa se, pošto su Ukri pokazali nesposobnost da probiju južni front a sve karte su stavili na njega, ponovo aktivira severni front a Prigožin i Putin kažu da su se malo zajebavali sa pobunom?

Čekaj, vi zaista verujete da takvo kretanje vojske neće biti primećeno? Kao sve ovo radili da se ne bi primetilo nešto što će tek da usledi?


A i zašto bi to radili, pa tamo je ruska vojska od pre rata, što je bilo problem da se vagner krimosi prosto prevezu tamo da odande udare?

Postaje komično šta će ovi naši putinisti na blogu da izmaštaju i koliko će da se napnu da iskrive realnost samo da bi opravdali svaki glupav potez ondašnjih vlasnika Rusije i dokazali nam svima ovde da je ipak to ozbiljna sila sa kojom nema zajebavanja, pogotovu ako se, usred rata koji su poveli u nameri da otmu teritoriju susedne zemlje, neki bandit iz njihovih redova odmetnuo i krenuo oklopom na Moskvu, zauzeo kasarne, usput oborio ne zna se koliko vojnih letilica.

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:18 25.06.2023

Re: .

predatortz


Ta sitna čarka daje privid stvarne svađe, a amnestija vagnerovaca koji bi kao dobrom voljom Lukašenka bili primljeni u Belorusiju bi dala legitimitet prebacivanju Vagnera sa tačke na kojoj su odradili posao na tačku sa koje treba da krenu na novi posao.


Samo da znaš da nisi usamljen u svom mišljenju.
Evo i bivšem šefu britanskog generalštaba se tako nešto vrzmalo po glavi :)

https://news.sky.com/story/ukraine-should-watch-exiled-wagner-group-boss-yevgeny-prigozhin-very-carefully-warns-former-uk-army-chief-12909220
benedykt benedykt 17:34 25.06.2023

Re: .

predatortz
Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.


A šta ako i 25.000 vagnerovaca ode u Belorusiju za svojim šefom?
Pa se, pošto su Ukri pokazali nesposobnost da probiju južni front a sve karte su stavili na njega, ponovo aktivira severni front a Prigožin i Putin kažu da su se malo zajebavali sa pobunom?

Ne bih zaista rekao da je ovo bila neka nameštaljka i lagarija, jer se Putin pojavio sav besan juče i pričao o tim nekim izdajnicima koji zabijaju nož u leđa, najstrašnijim kaznama za sve njih i svemu ostalom. Sada isplivavaju neke nove činjenice, tipa da su pregovori sa Prigožinom i pokušaji da se on nekako smiri trajali još od petka ali da on nije bio raspoložen za bilo kakav dogovor, da je Lukašenko bio glavni igrač u onim pregovorima od sinoć, da je bio uključen i beloruski ambasador u Moskvi, kao i Anton Vaino koji je šef predsedničke administracije i siva eminencija Kremlja.
Ostaje samo da se vidi kada se sve malo slegne šta je tačno dogovoreno, odnosno da li su ili nisu kao što se pominjalo i Šojgu & Gerasimov u tom paketu i da li će uopšte Putin to ispoštovati ako je neko na pregovorima to obećao…
freehand freehand 17:36 25.06.2023

Re: .

srdjan.pajic
gedza.73
promoter
Njeni neprijatelji ratuju protiv nje sa nadom da je svedu na regionalnu silu.

To misliš na Prigožina? Ili na komentare sa Apostatinog bloga o berserkeriма?


I šta kažeš na sve ovo? Juče su nazivali Prigožina pijanim vlasnikom kioska za viršle, vagnerovce plaćenicima i robijašima (pre toga ih hvalili kako su junaci), oni im ušetali u vojne garnizone (neka mi ovdašnje vojne animir dame oproste neznanje u toj oblasti), krenuo na Moksvu i to iz Bahmuta, oborio im helikoptere i avion pa danas nikom ništa. Da li će bilo koja svetksa velesila dozvoliti da neka kriminalna grupa sa tenkovima krene na glavni grad i predsednika a onda situaciju smiri predsednik jedne druge, manje države i da nakon toga niko ne odgovara?


Što reče naš Tibi dok je trajao taj marš, ovi bi Moskvu uzeli brže od Bahmuta.

I od Napoleona a bogami i od vašeg Hitlera.
Dobro, isto ko Hitler.
benedykt benedykt 17:49 25.06.2023

Re: .

vrabac_onaj

Dakle jedini adut mu je bio "naplatiću skupo svoju kožu" i kod državnih organa prevagnula je racionalnost nad potrebnom da se ispadne "jak", pa je pušten da se privremeno izvuče.


Mmmdaaa, pričamo inače o Putinu koji je ceo svoj imidž i političku karijeru izgradio na… Vid’te me kako sam ja samo jak i zao… Odnosno sve je, za one koji su to očigledno zaboravili, ovako krenulo…


Kada je rekao u septembru 1999. kako će te (čečenske) teroriste naći i u toaletu ako treba pa im nabiti glavu u WC šolju.
Nikada se do sada nije desilo da Putin propusti priliku da pokaže kako je jak i da utera strah u kosti. Tako da su se ti državni organi juče pretežno bavili kopanjem rovova na autoputevima ka Moskvi, odlukama da je ponedeljak neradni dan, odnosno lupanjem svojih sopstvenih rezervoara nafte da bi Prigožin ostao bez goriva, dok su im okolo na sve strane padali helikopteri i avioni. No dobro, daće čika Prigožin deci i udovicama pilota po bonu od 50 miliona rublji da im bude lakše…
promoter promoter 17:49 25.06.2023

Re: .

srdjan.pajic
niccolo
predatortz
Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice, plus se ispostavilo da će Prigožin da ode u Belorusiju da malo tamo bude, odnosno da ga isti taj Lukašenko dočekuje raširenih ruku tj da je to bio deo dogovora i argumenata da se Vagner okrene nazad.


A šta ako i 25.000 vagnerovaca ode u Belorusiju za svojim šefom?
Pa se, pošto su Ukri pokazali nesposobnost da probiju južni front a sve karte su stavili na njega, ponovo aktivira severni front a Prigožin i Putin kažu da su se malo zajebavali sa pobunom?

Čekaj, vi zaista verujete da takvo kretanje vojske neće biti primećeno? Kao sve ovo radili da se ne bi primetilo nešto što će tek da usledi?


A i zašto bi to radili, pa tamo je ruska vojska od pre rata, što je bilo problem da se vagner krimosi prosto prevezu tamo da odande udare?

Postaje komično šta će ovi naši putinisti na blogu da izmaštaju i koliko će da se napnu da iskrive realnost samo da bi opravdali svaki glupav potez ondašnjih vlasnika Rusije i dokazali nam svima ovde da je ipak to ozbiljna sila sa kojom nema zajebavanja, pogotovu ako se, usred rata koji su poveli u nameri da otmu teritoriju susedne zemlje, neki bandit iz njihovih redova odmetnuo i krenuo oklopom na Moskvu, zauzeo kasarne, usput oborio ne zna se koliko vojnih letilica.


Čekaj!
A zašto se vi antiRusi toliko sekirate za tu nepovredivost granica?
Ko jebe granice?
Zar braća Ameri nisu odavno dokazali da su granice bezvredne i da su jedino bitna ljudska prava, te demokratija pride?
Zar nije ono đubre Medlin Olbrajt da se za to isplati pobiti i pola miliona dece.
Jer ta deca, posebno oni, posebno ugrožavaju demokratiju i ljudska prava.
Čemu sekiracija ako daleko najveća država na svetu proširi svoju teritoriju za koji kvadratni kilometrić?
Dosta vas je koji morate sa ushićenjem da pravdate te idiotarije, no, ja to razumem.
Nužda je to.
Dosta vas je takvih, no, svejedno ste velika govna.
Eeee, da, da ne ispadne da nisam pročitao onu tvoju poslednju čestitku koju si mi uputio na onom netom zaključanom blogu - ti znaš kojem.
I da ti prigodno odgovorim, bez obzira što si vaška, da te nabijem na kitonijus.
benedykt benedykt 17:52 25.06.2023

Re: .

srdjan.pajic


A i zašto bi to radili, pa tamo je ruska vojska od pre rata, što je bilo problem da se vagner krimosi prosto prevezu tamo da odande udare?


Zato što treba u priči nekako opravdati kako se to od talambasanja… Kijev za tri dana… !? Stiglo do… Rostov za tri sata… Naravoučenije: Opet je genijalni šahista iz Kremlja sve nadmudrio…
promoter promoter 17:57 25.06.2023

Re: .

benedykt
vrabac_onaj

Dakle jedini adut mu je bio "naplatiću skupo svoju kožu" i kod državnih organa prevagnula je racionalnost nad potrebnom da se ispadne "jak", pa je pušten da se privremeno izvuče.


Mmmdaaa, pričamo inače o Putinu koji je ceo svoj imidž i političku karijeru izgradio na… Vid’te me kako sam ja samo jak i zao… Odnosno sve je, za one koji su to očigledno zaboravili, ovako krenulo…


Kada je rekao u septembru 1999. kako će te (čečenske) teroriste naći i u toaletu ako treba pa im nabiti glavu u WC šolju.
Nikada se do sada nije desilo da Putin propusti priliku da pokaže kako je jak i da utera strah u kosti. Tako da su se ti državni organi juče pretežno bavili kopanjem rovova na autoputevima ka Moskvi, odlukama da je ponedeljak neradni dan, odnosno lupanjem svojih sopstvenih rezervoara nafte da bi Prigožin ostao bez goriva, dok su im okolo na sve strane padali helikopteri i avioni. No dobro, daće čika Prigožin deci i udovicama pilota po bonu od 50 miliona rublji da im bude lakše…

Benedikt se ubacio u turbo mod.
Da te pitam Benedikte, onako, čovečanski - da li te je ponekadda sramota što lupaš tolike gluposti?
Makar malo?
I dodatno - šta misliš kada će ti tzv. Vagnerovci da krenu sa severa ka jugu?
Ili misliš da će u Belorusiji kovati zaveru protiv Putina?
Mislim, pitam te iz zajebancije - zato što mi je ponekada zanimljivo da čitam ovo tvoje lupardanje kojem pokušavaš da pridaš značenje ozbiljne superinformisanosti.
Pošto vidim da to voliš, znaš li kako se u propagandnom ratu zbunjuje neprijatelj?
Ne, nisi u pravu, ne radi se u uskraćivanju informacija, nego o fladovanju, tj. poplavi informacija, to jest objavljivanjem beskonačno mnogo informacija kako bi se postigla informaciona saturacija.
Glup si ti ko kugla da bi o tome išta znao.
benedykt benedykt 18:03 25.06.2023

Re: .

gvozden1

Nema ja šta tu da zaključujem jer su to za Lukašenka neosporne činjenice,

Onda je sve jasno, osim što bre ne razjebu tu Rusiju više.
Slaba, nikakva prodavac viršli može da je sjebe, a klovn se nešto nećka, hteo bi, ne bi hteo.

Pazi, pričaj ti o tom klovnu, valjda Zelenskom ako se ne varam, šta god hoćeš ali on makar nije pobegao iz Kijeva kada mu je 150.000 ruskih vojnika napalo zemlju sa svime što je, sem nuklearnog naoružanja, imalo. Putin je juče odmah ”hrabro” seo u predsednički avion i zapalio iz Moskve, dok je Prigožin jezdio ka njoj sa onom svojom bandom robijaša i propalica…
freehand freehand 18:08 25.06.2023

Re: .

Putin je juče odmah ”hrabro” seo u predsednički avion i zapalio iz Moskve, dok je Prigožin jezdio ka njoj sa onom svojom bandom robijaša i propalica…

Sem tvoje velenadobudnosti zasnovane na balonu samonaduvane mentalne prđevine - koji je još izvor iza tvrdnje da je Putin juče napustio Moskvu?
predatortz predatortz 18:19 25.06.2023

Re: .

vrabac_onaj
predatortz


Ta sitna čarka daje privid stvarne svađe, a amnestija vagnerovaca koji bi kao dobrom voljom Lukašenka bili primljeni u Belorusiju bi dala legitimitet prebacivanju Vagnera sa tačke na kojoj su odradili posao na tačku sa koje treba da krenu na novi posao.


Samo da znaš da nisi usamljen u svom mišljenju.
Evo i bivšem šefu britanskog generalštaba se tako nešto vrzmalo po glavi :)

https://news.sky.com/story/ukraine-should-watch-exiled-wagner-group-boss-yevgeny-prigozhin-very-carefully-warns-former-uk-army-chief-12909220


Pa, razmišlja čovek!
On se pameću ne napaja sa CNN-a.

Ovo je, pošto niko od nas zapravo pojma nema šta se dešavalo juče, jedna od linija razmišljanja.
Ne tvrdim da se radi o tome, niti tvrdim da imam pojma o čemu se radi, ali je ovo svakako jedna od opcija.
Kao i ona da se ovaj događaj mogao isfingirati da se malo zategne stanje u samoj Rusiji. Podigne više rezervista, uvedu oštrije mere, pojača ratna retorika, skloni neko nepodoban...

Da je namera bila građanski rat, desio bi se građanski rat. Šta, setio se Prigožin da bi pala ruska krv, pa odustao?


niccolo niccolo 18:21 25.06.2023

Re: .

A i zašto bi to radili, pa tamo je ruska vojska od pre rata, što je bilo problem da se vagner krimosi prosto prevezu tamo da odande udare?

Nemam pojma, to i ja pokušavam da shvatim. Tačnije, ta priča bi imala smisla da su tih 25.000 juče volšebno pojavili u Belorusiji, pa kao taktika, deception…ovako ispada da je napravljena totalna konfuzija po kojoj u Rusiji stvari nisu baš čiste, da bi ovi sledeće nedelje krenuli za Minsk

Edit: pri čemu se u međuvremu čak i prosečan Srbin setio te opcije
promoter promoter 18:23 25.06.2023

Re: .

freehand
Putin je juče odmah ”hrabro” seo u predsednički avion i zapalio iz Moskve, dok je Prigožin jezdio ka njoj sa onom svojom bandom robijaša i propalica…

Sem tvoje velenadobudnosti zasnovane na balonu samonaduvane mentalne prđevine - koji je još izvor iza tvrdnje da je Putin juče napustio Moskvu?

Nema zajebancije!
Benedikt citira Flajtradar!
Eeeee, to ti obavezno Rusi prijavljuju njima sa sve slikom iz aviona u kojem se vidi Putin.
Jebote, Benediktu, dokle ćeš da se brukaš?
predatortz predatortz 18:25 25.06.2023

Re: .

niccolo
A i zašto bi to radili, pa tamo je ruska vojska od pre rata, što je bilo problem da se vagner krimosi prosto prevezu tamo da odande udare?

Nemam pojma, to i ja pokušavam da shvatim. Tačnije, ta priča bi imala smisla da su tih 25.000 juče volšebno pojavili u Belorusiji, pa kao taktika, deception…ovako ispada da je napravljena totalna konfuzija po kojoj u Rusiji stvari nisu baš čiste, da bi ovi sledeće nedelje krenuli za Minsk



Jedno od najvećih dostignuća u ratu je da dovedeš protivnika u situaciju da nema pojma šta je sledeći tvoj korak.
Pa dok svi recimo analiziraju ovo od juče, ti uradiš nešto što im ni na kraj pameti ne bi palo.
Ili se svesno načiniš slabim, pa onda dočekaš na volej...


predatortz predatortz 18:27 25.06.2023

Re: .


Benedikt citira Flajtradar!

Digneš avion, negde u letu isključiš transponder i stručnjaci odmah krenu sa uteko Putin, propala Rusija, uze Vagner Moskvu...
benedykt benedykt 18:46 25.06.2023

Re: .

freehand
Putin je juče odmah ”hrabro” seo u predsednički avion i zapalio iz Moskve, dok je Prigožin jezdio ka njoj sa onom svojom bandom robijaša i propalica…

Sem tvoje velenadobudnosti zasnovane na balonu samonaduvane mentalne prđevine - koji je još izvor iza tvrdnje da je Putin juče napustio Moskvu?

Tja, ne idu ti ako smem da primetim baš nešto ti pokušaji da me nekako bilo kako uvrediš, odnosno nedostatak smisla i visprenost nadoknađuješ gomilom glupavih izraza koji se tako ređaju sistemom da ih je što više, sve uz te jezičke bravure tipa te velenadobudnosti.
Elem, da si se makar malo skoncentrisao primetio bi da je ova slika koju sam postavio sa Flightradara, kao što se i zna da je odmah posle poletanja i pozicije prikazane na slici isključen i transponder iz nekog razloga. Valjda se ”hrabri” Putin zabrinuo da mu neko ne presretne avion tj putovao je inkognito što-no-se-kaže…
freehand freehand 18:48 25.06.2023

Re: .

benedykt
freehand
Putin je juče odmah ”hrabro” seo u predsednički avion i zapalio iz Moskve, dok je Prigožin jezdio ka njoj sa onom svojom bandom robijaša i propalica…

Sem tvoje velenadobudnosti zasnovane na balonu samonaduvane mentalne prđevine - koji je još izvor iza tvrdnje da je Putin juče napustio Moskvu?

Ne ide ti baš nešto ti jadnjikavi pokušaji da me nekako bilo kako uvrediš, odnosno nedostatak smisla i visprenost nadoknađuješ gomilom glupavih izraza koji se tako ređaju bez ikakvog smisla ali bitno da ih je što više i da postoje jezičke umotvorine tipa velenadobudnosti.
Elem, da si se makar malo skoncentrisao primetio bi da je ova slika koju sam postavio sa Flightradara, kao što se i zna da je odmah posle poletanja i pozicije prikazane na slici isključen i transponder iz nekog razloga. Valjda se ”hrabri” Putin zabrinuo da mu neko ne presretne avion tj putovao je inkognito što-no-se-kaže…


benedykt benedykt 18:51 25.06.2023

Re: .

predatortz

Benedikt citira Flajtradar!

Digneš avion, negde u letu isključiš transponder i stručnjaci odmah krenu sa uteko Putin, propala Rusija, uze Vagner Moskvu...

Mmmdaaa, a što si uopšte podigao predsednički avion i onda po poletanju isključio transponder, ako smem da pitam…?! Još jedan genijalni potez velemajstora iz Kremlja da pogađam, svi pomislili da je on pobegao a ono nije…
benedykt benedykt 18:51 25.06.2023

Re: .

freehand

Ah da, kao po običaju kada se lajavcu zapuše usta, kreću smajliji i/ili geačko dobacivanje. Šteta, već sam se ponadao da ćeš makar da odeš u neku nebuloznu teoriju zavere vezanu za Flightradar…
freehand freehand 18:56 25.06.2023

Re: .

benedykt
predatortz

Benedikt citira Flajtradar!

Digneš avion, negde u letu isključiš transponder i stručnjaci odmah krenu sa uteko Putin, propala Rusija, uze Vagner Moskvu...

Mmmdaaa, a što si uopšte podigao predsednički avion i onda po poletanju isključio transponder, ako smem da pitam…?! Još jedan genijalni potez velemajstora iz Kremlja da pogađam, svi pomislili da je on pobegao a ono nije…

Ko dvaput pita isto mu upadne samo jedna... Odgovor.
Nego da se vratimo sad na dešavanja i to kako se samo u Maliju i Sudanu (kako to zamišljaju rasisti i fašisti) dešavaju državni udari.

šarl De Gol i puč u Francuskoj

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana