Astrologija| Politika

Majka

niccolo RSS / 24.06.2023. u 13:02

Šta se kk događa u Rusiji? Kojoj budali je uošte palo na pamet da je dobra ideja da postoji nekakva privatna vojska, od kad se to radi?

 
Ako ima neka dobra duša da pojasni nama koji slabo pratimo, bili bismo zahvalni...

 



Komentari (889)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 09:16 26.06.2023

Re: Подела улога у комедији дел арте?

Da sidžu?

:))
shmoo shmoo 09:36 26.06.2023

Бежи, Сидо, бог те вид'о!

freehand
Pozovi ga i idite do rijeke.

Da sidžu?



А да попнемо тебе и ову лажљиву хистеричну неурастеничку будалу са двојбеном и врло упитном улогом на Блогу Б92?

Може, слажем се.

Сложиће се и Соло, гарантујем. Знам човека.

Он то више воли него леба да једе.





freehand freehand 09:39 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

Може, слажем се.

Сложиће се и Соло, гарантујем. Знам човека.

Samo za Tasu i Šulja


shmoo shmoo 09:46 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

freehand
Може, слажем се.

Сложиће се и Соло, гарантујем. Знам човека.

Samo za Tasu i Šulja





То, лутко!

Таквог те волим!

Одмах се осетим к'о да сам у Амстердаму. Због онога жути кучићи по улицама каку, ципелу сам умаз'о гованцом... Ма знаш ти то одлично.






(Pharmageddon ти је кованица од фармација и армагедон. Ја лично преферирам сармагедон, али потпуно разумем твоје потребе.)


П.С. - Отиш'о ти Бенедикт па сада не знаш шта би са собом?

Ево имам ја предлог како да убијеш време док се Бенедикт не врне.

Помози овој мученици да већ једном надрља тај блог о Черчилу.

Ти ћеш јој са својим свеколиким интенетским знањем и познавањем историје што из средње школе што из холивудских филмова свакако бити од велике користи.

tessa1 tessa1 09:56 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

А да попнемо тебе и ову лажљиву хистеричну неурастеничку будалу са двојбеном и врло упитном улогом на Блогу Б92?

Може, слажем се.

Сложиће се и Соло, гарантујем. Знам човека.

Он то више воли него леба да једе.

cc,

kakvo nasilništvo a ni podne nije, nevjerovatno



shmoo shmoo 11:18 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

tessa1

cc,

kakvo nasilništvo a ni podne nije, nevjerovatno



Дочим си ти, мала мацо моја, врло неагресивна, је л' да?

Него 'ајде ти лепо настави да гањаш своје усташе и усташице по Блогу Б92, а мене се мани са својим булшитима овде јербо си ми заиста досадна одавде до вечности.

Ја се теби не обраћам, немој ни ти мени и све онда буде у реду.

Помињи ме преко трећих лица колико год те гове, схватам ја да тога мора да буде у сваком ријалитију типа Фарма, Парови и Задруга на шта се најчешће и сведе сваки ауторски текст на Блогу Б92, учествујем и ја у томе јер важно је ипак учествовати, али ми се барем више не обраћај директно и нећемо онда ти и ја више никада ни имати оваквих размена коментара.

Исто важи и за овог носача тон каблова из Панчева што ти се одмах нашао при руци да терцира.

(Не могу да ти то исто кажем за Солоа јер не знам да ли он жели да га се манеш и да му се више уопште не обраћаш или не жели то. Његова приватна ствар.)

tessa1 tessa1 12:00 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

Hm, samo ste Solo, Vcucko i ti brisali činčilama guzicu jedan drugom nakon priče o nečijem fenotipu?


Nego,

kroz život sam imala posla sa toncima na radiju i u pozorištu, pa vas zaboravim pitati: jel vi mislite da je tonac nešto fuj kakano?

Него 'ајде ти лепо настави да гањаш своје усташе и усташице по Блогу Б92, а мене се мани са својим булшитима овде јербо си ми заиста досадна одавде до вечности.


Odoh 15 dana švrljati malo po državama, zemljama i vodama :),

stvor je vama bliža, vaša što bi se reklo, ja je opsujem samo kad vidim sličicu da i ne čitam šta piše, istu bedu vrti.
shmoo shmoo 13:34 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

tessa1

Hm, samo ste Solo, Vcucko i ti brisali činčilama guzicu jedan drugom nakon priče o nečijem fenotipu?



Било би добро да су чинчиле него нема нигде чинчила у Србији. Ено их све на неким имањима око Јагодине.

Кажу за медије, гаје их и хране зато што су љубитељи животиња, а не због крзна.

Ја им верујем. А ти?

А кад немаш нигде чинчилa, онда дај шта даш...

Нема ту бирања. Исто као и на Блогу Б92.

Годинама већ тако.







kroz život sam imala posla sa toncima na radiju i u pozorištu, pa vas zaboravim pitati: jel vi mislite da je tonac nešto fuj kakano?



Не, брате. Него он мене назива учитељем, ја њега тонцем.

Шта сам погрешио?

Odoh 15 dana švrljati


То се код мене каже:

Одох си 15 дана нашврљати нешто.

Боље него ништа.

Зато ти и рекох да ми се више не обраћаш директно на Блогу Б92.

tessa1 tessa1 13:57 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

Зато ти и рекох да ми се више не обраћаш директно на Блогу Б92.

Taso, ponoviš li ovo još par puta stvarno će neki prolaznik posmisliti da ti se obraćam često eto tako bez smisla i direktno.


Daješ si na značaju, stari, ne.



solo solo 14:58 26.06.2023

Re:Tess

nemam vremena učestvovati, i taj period je i najpoznatiji, samo bih se ponavljala.


solo solo 14:59 26.06.2023

Re: tonac

Da sidžu?


Silazimo, ti nam se popni.
solo solo 15:11 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

Samo za Tasu i Šulja


Opet si furno sa Twita?

Pa ti si neuništiv.

solo solo 15:17 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

kroz život sam imala posla sa toncima na radiju i u pozorištu, pa vas zaboravim pitati: jel vi mislite da je tonac nešto fuj kakano?


Nije Pančevac tonac. Laže.

Svira harmoniku u bircuzu. Za viski.

freehand freehand 22:52 26.06.2023

Re: Бежи, Сидо, бог те вид'о!

Не, брате. Него он мене назива учитељем, ја њега тонцем.

Šta fali učitelju?


Inače, nikad te nisam nazvao učiteljem, nego lažeš po navici i običaju.
I bajdvej, insistiraš ovde na svom pozivu. Ja nikad nisam ni na koji način doveo sebe u vezu sa tonskom tehnikom.
Черевићан Черевићан 23:13 24.06.2023

к к

или.....ideja da postoji nekakva privatna vojska

поједине ......моћне земље........ света
Планету нам баш решиле да сахране,
силне паре ..................на оружја сјебу
мудрије би било ....да гладне нахране
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:07 25.06.2023

Lekcija iz istorije

Ribozom Ribozom 00:28 25.06.2023

Budalastine

Incident od koga je zapadna propaganda htela da napravi pricu.
Iste se stvari ponavljaju u spin ofu.
-rusija propala
-putin slagao da nece u rat
_ima rak i gimnasticarku i kucu u londonu i stan na dedinj i cerku u amsterdamu.
-pobacao bogatase i ubija sve ruse i jede malu decu.
-i losa mu ekonomija (da se pohvalim da nam cak i menjacnice u srbiji ne uzimaju krune)
-itd.
Po ruskim izvorima izginulo 13000 ukrajinaca za 2 nedelje u kontraofanzivi, mora se izdramiti oko necega kako bi nepismeni ukrajinci poverovali kako samo sto nije stigla neocekivana sila i resila stvar.
Pa ima li logike da su vagnerovci posli put moskve da skinu putina.
emilia emilia 02:24 25.06.2023

U majčini sve ide po planu.

gedza.73 gedza.73 10:09 25.06.2023

Re: Budalastine

Pa ima li logike da su vagnerovci posli put moskve da skinu putina.

'Dan prvi. Uzećemo Kijev za tri dana'
'Dan 486. Naoružani Rusi idu ka Moskvi'

Dovoljno je samo napisati činjenicu kako su Vagnerovci pod oružjem krenuli put Moskve. Sve ostalo je manje važno.
promoter promoter 11:33 25.06.2023

Re: Budalastine

gedza.73
Pa ima li logike da su vagnerovci posli put moskve da skinu putina.

'Dan prvi. Uzećemo Kijev za tri dana'
'Dan 486. Naoružani Rusi idu ka Moskvi'

Dovoljno je samo napisati činjenicu kako su Vagnerovci pod oružjem krenuli put Moskve. Sve ostalo je manje važno.

Gedžo, što su ti se toliko suzili vidici?
Makar si ti do sada bio otvoren za sve moguće opcije.
Ja sam spreman da stavim sto evara na rusku pobedu.
Daj i ti, pa da ih damo Gvozdenu da čuva dok se ne završi Specijalna operacija.
gedza.73 gedza.73 12:48 25.06.2023

Re: Budalastine

Ja sam spreman da stavim sto evara na rusku pobedu.

Opklada ti nema jasna pravila. Pošto možda jeste specnac operacija a možda je i rat jer koriste i jedno i drugo a negiraju oba.
Ako slušaš Konašenka i Peskova ti si već zaradio sto eura.
Ipak jedan od primarnih ciljeva koje je postavio Putin, odnosno ruska strana je demilitarizacija Ukrajine. Dakle nema ograničenja na jug-zapad, nema preciziranja od svojetskog naoružanja nego jasno naglašena demilitarizacija Ukrajine. Ti znači stavljaš pare na rusku demilitarizaciju cele Ukrajine?
Sledeća nepoznanica. Rusija je tvrdila kako mora da napadne Ukrajinu jer je ugrožena približavanjem NATO pakta ruskim granicama i da ona to ne sme dozvoliti. Finska ušla u NATO.
Putin je (pored pretnji kako će munjevito reagovati ako se bilo ko umeša u sukob i kako će odgovoriti na napade na rusku teritoriju) prošle godine tvrdio kako će postavljene zadatke (spomenuta demilitarizacija) izvršavati samo i isključivo profesionalna vojna lica. Ništa plaćenici, ništa rezervisti, ništa robijaši. Samo vojni profesionalci.


Vagnerovci. Koje je opremila ruska vojska.

I što euri? Zar nije rublja pobedila sataniste?





benedykt benedykt 14:22 25.06.2023

Re: Budalastine

Ribozom
Incident od koga je zapadna propaganda htela da napravi pricu.
Iste se stvari ponavljaju u spin ofu.
-rusija propala
-putin slagao da nece u rat
_ima rak i gimnasticarku i kucu u londonu i stan na dedinj i cerku u amsterdamu.
-pobacao bogatase i ubija sve ruse i jede malu decu.
-i losa mu ekonomija (da se pohvalim da nam cak i menjacnice u srbiji ne uzimaju krune)
-itd.
Po ruskim izvorima izginulo 13000 ukrajinaca za 2 nedelje u kontraofanzivi, mora se izdramiti oko necega kako bi nepismeni ukrajinci poverovali kako samo sto nije stigla neocekivana sila i resila stvar.
Pa ima li logike da su vagnerovci posli put moskve da skinu putina.

Ma naravno, skoro se pa ništa nije ni desilo, eto malo tenkovi krenuli ka Moskvi. Bože svašta pa od čega sve neće zapadna propaganda praviti priču a sve u očajničkim pokušajima da pomogne onim nepismenim Ukrajincima, kojih gine po najmanje hiljadu ljudi na dnevnom nivou…
Ribozom Ribozom 14:37 25.06.2023

Re: Budalastine

Ma naravno.
benedykt benedykt 17:20 25.06.2023

Re: Budalastine

Ribozom
Ma naravno.

Eh da, čisto da ti pomognem da ne lutaš i da ti ne prodaju ti ruski izvori neke fantazmagorične lagarije. Nikakva ukrajinska kontraofanziva u punom obimu nije ni počela, odnosno ovo što se dešava je samo ispipavanje terena u koje je uključeno samo određeni broj jedinica. Kada će zaista početi, niko živi ne zna ali tim ruskim izvorima očigledno da jako odgovara da lože okolo kako su je odbili i pobili kao fol silnu ukrajinsku vojsku pri tome…
promoter promoter 18:17 25.06.2023

Re: Budalastine

gedza.73
Ja sam spreman da stavim sto evara na rusku pobedu.

Opklada ti nema jasna pravila. Pošto možda jeste specnac operacija a možda je i rat jer koriste i jedno i drugo a negiraju oba.
Ako slušaš Konašenka i Peskova ti si već zaradio sto eura.
Ipak jedan od primarnih ciljeva koje je postavio Putin, odnosno ruska strana je demilitarizacija Ukrajine. Dakle nema ograničenja na jug-zapad, nema preciziranja od svojetskog naoružanja nego jasno naglašena demilitarizacija Ukrajine. Ti znači stavljaš pare na rusku demilitarizaciju cele Ukrajine?
Sledeća nepoznanica. Rusija je tvrdila kako mora da napadne Ukrajinu jer je ugrožena približavanjem NATO pakta ruskim granicama i da ona to ne sme dozvoliti. Finska ušla u NATO.
Putin je (pored pretnji kako će munjevito reagovati ako se bilo ko umeša u sukob i kako će odgovoriti na napade na rusku teritoriju) prošle godine tvrdio kako će postavljene zadatke (spomenuta demilitarizacija) izvršavati samo i isključivo profesionalna vojna lica. Ništa plaćenici, ništa rezervisti, ništa robijaši. Samo vojni profesionalci.


Vagnerovci. Koje je opremila ruska vojska.

I što euri? Zar nije rublja pobedila sataniste?






Ma!
Pusti ti te priče.
Po tebi, i tebi sličnima, Rusija je odavno propala.
Verujem da ti još uvek nije jasno, da si pored te spoznaje u čudu, kako NATOisti već nisu ušli u Moskvu kada je ta tako drljava država, što bi ti rekao, obična, drkava regionalna sila?
Nego, daj ti da se negde nađemo, pa da deponujemo kod Gedže po sto (konkretnih, papirnih) evara - pa ko pobedi vodi na Oplenac da časti od tih sto evara.
promoter promoter 18:19 25.06.2023

Re: Budalastine

benedykt
Ribozom
Ma naravno.

Eh da, čisto da ti pomognem da ne lutaš i da ti ne prodaju ti ruski izvori neke fantazmagorične lagarije. Nikakva ukrajinska kontraofanziva u punom obimu nije ni počela, odnosno ovo što se dešava je samo ispipavanje terena u koje je uključeno samo određeni broj jedinica. Kada će zaista početi, niko živi ne zna ali tim ruskim izvorima očigledno da jako odgovara da lože okolo kako su je odbili i pobili kao fol silnu ukrajinsku vojsku pri tome…

Normalno!
Kako drugačije?
Ribozom Ribozom 18:33 25.06.2023

Re: Budalastine

Evo i tebi da ne lutas, wagnerovci nisu oborili te silne avione i helikoptere. Ta vest je ukrajinska izmislkotina koju eto moras i ti da siris.
gedza.73 gedza.73 13:01 26.06.2023

Re: Budalastine

promoter
Po tebi, i tebi sličnima, Rusija je odavno propala.

O ukusima ne vredi raspravljati. Rusija je teritorijalno velika država sa resursima, velikim brojem stanovnika koja realno nije učinila nešto preterano epohalno sa svim tim što rapolaže. Dal' zahvaljujući rukovodstvima ili narodu koji (prisiljeno) bira ne bi' ti znao reći.
kako NATOisti već nisu ušli u Moskvu kada je ta tako drljava država, što bi ti rekao, obična, drkava regionalna sila?

Misliš što direktno ne uđu u rat umesto što ovako Rusiju urušavaju iznutra? Nemam pojma. Valjda im lakše da Rusi odrade sami nego da deluje kao okupacija.
daj ti da se negde nađemo, pa da deponujemo kod Gedže po sto (konkretnih, papirnih) evara - pa ko pobedi vodi na Oplenac da časti od tih sto evara.

Tu sam. Ne mora nigde da se deponuje ali ako Rusija do kraja godine ne demilitarizuje celu Ukrajinu (znači cela Ukrajina ništa oružje) idemo da istrošimo te pare na Oplenac. Tvoje ili moje svejedno. Biće mi drago.
promoter promoter 16:09 26.06.2023

Re: Budalastine

gedza.73
promoter
Po tebi, i tebi sličnima, Rusija je odavno propala.

O ukusima ne vredi raspravljati. Rusija je teritorijalno velika država sa resursima, velikim brojem stanovnika koja realno nije učinila nešto preterano epohalno sa svim tim što rapolaže. Dal' zahvaljujući rukovodstvima ili narodu koji (prisiljeno) bira ne bi' ti znao reći.
kako NATOisti već nisu ušli u Moskvu kada je ta tako drljava država, što bi ti rekao, obična, drkava regionalna sila?

Misliš što direktno ne uđu u rat umesto što ovako Rusiju urušavaju iznutra? Nemam pojma. Valjda im lakše da Rusi odrade sami nego da deluje kao okupacija.
daj ti da se negde nađemo, pa da deponujemo kod Gedže po sto (konkretnih, papirnih) evara - pa ko pobedi vodi na Oplenac da časti od tih sto evara.

Tu sam. Ne mora nigde da se deponuje ali ako Rusija do kraja godine ne demilitarizuje celu Ukrajinu (znači cela Ukrajina ništa oružje) idemo da istrošimo te pare na Oplenac. Tvoje ili moje svejedno. Biće mi drago.

Ma bre!
Ima da potrošimo svih 200 evara!
Jedan je Oplenac!
gedza.73 gedza.73 10:45 27.06.2023

Re: Budalastine

Ribozom
Evo i tebi da ne lutas, wagnerovci nisu oborili te silne avione i helikoptere. Ta vest je ukrajinska izmislkotina koju eto moras i ti da siris.

Ne znam da li si video da je i Putin preneo ukrajinske izmišljotine.

МОСКВА, 26 июн - РИА Новости. Мужество, самопожертвование павших героев-летчиков уберегли Россию от трагических последствий, заявил президент России Владимир Путин.



Ako nisu pali sa ringišpila onda su ih ipak oborili ruski Vagnerovci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:03 27.06.2023

Re: Budalastine

Ribozom
Evo i tebi da ne lutas, wagnerovci nisu oborili te silne avione i helikoptere. Ta vest je ukrajinska izmislkotina koju eto moras i ti da siris.


Odakle ti ta informacija da je to nekakva ukrajinska izmišljotina? Pa i sam Prigožin se javio tim povodom, izvinuo se lepo i ponudio porodicama poginulih pilota neki sitnu nadoknadu. Dakle jesu pobili te ljude.

Nego sad isplivava i razlog za taj pohod, dakle krajnje gangsterski, izgleda da ih je oligarška klan-federacija zavrnula za neku silnu lovu za plate za učešće u ratu i posebno za pogibiju koju su doživeli u okolini Bahmuta.


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:19 28.06.2023

Re: Budalastine

Kada će zaista početi, niko živi ne zna


djekna


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:22 28.06.2023

Re: Budalastine

izvinuo se lepo


kao sajla?


docsumann docsumann 16:43 25.06.2023

majka je keva


freehand freehand 18:01 25.06.2023

marš crnokošuljaša

... i Crvene beretke - niks paradigma? Jasno je da u raspaloj ruskoj carevini onomad i danas, i u drugim sličnim državama vazda ovako nešto može da se desi. ali Musolinijev marš na Rim je bio Staljinova komunističćka podmetačina. Isto kao i LČegijina blokada autoputa.
Mislim, nije ni jedno. Pretorijanci su onomad umeli po nekoliko careva istovremeno da postave. Džon F. Kenedi ubijen je u najslobopdnijoj i najdemokratskijoj državi na svetu a da do danas nema jasnog PRAVNOG odgovra ko je to učinio, iako ptice na grani to znaju.
Al jebi ga, dok to ne potvrde ovdašnji sveznajući moroni-smarači džaba priča.
Znači, sedneš na večeru sa jeljcinom i sve znaš.
benedykt benedykt 18:28 25.06.2023

Re: marš crno košuljaša

freehand
... i Crvene beretke - niks paradigma? Jasno je da u raspaloj ruskoj carevini onomad i danas, i u drugim sličnim državama vazda ovako nešto može da se desi. ali Musolinijev marš na Rim je bio Staljinova komunističćka podmetačina. Isto kao i Legijina blokada autoputa.
Mislim, nije ni jedno. Pretorijanci su onomad umeli po nekoliko careva istovremeno da postave. Džon F. Kenedi ubijen je u najslobopdnijoj i najdemokratskijoj državi na svetu a da do danas nema jasnog PRAVNOG odgovra ko je to učinio, iako ptice na grani to znaju.

Jeste, a i 12 Žigosanih su dokaz za to da se robijaši svuda regrutuju. Sve si nam što-no-se-kaže objasnio a posebno to sa pretorijanskom gardom a bogami i sa Kenedijem. Ostaje samo još da sve to povežeš u neku smislenu celinu a posebno onaj deo vezan za to zašto se bilo šta slično onome što se juče dešavalo u Rusiji ne dešava iz nekog nepoznatog razloga na zlom a bogami i propalom Zapadu, nego samo po zemljama kao što su Sudan, Mali, Gvineja i Burkina Faso od nekih novijih primera…
niccolo niccolo 18:30 25.06.2023

Re: marš crno košuljaša

Znači, sedneš na večeru sa jeljcinom i sve znaš.

Ne jedi se toliko na Benedykta

freehand freehand 18:38 25.06.2023

Re: marš crno košuljaša

ne dešava iz nekog nepoznatog razloga na zlom a bogami i propalom Zapadu, nego samo po zemljama kao što su Sudan, Mali, Gvineja i Burkina Faso od nekih novijih primera…


shmoo shmoo 22:09 25.06.2023

Re: marš crno košuljaša

benedykt

Jeste, a i 12 Žigosanih su dokaz za to da se robijaši svuda regrutuju.



Кад рече робијаши и жигосани...

Ово је био мноооогоооо добар документарац.

Из 2000. године.

Сниман је по затворима у Русији у доба Јељцина.





promoter promoter 16:13 26.06.2023

Re: marš crno košuljaša

benedykt
freehand
... i Crvene beretke - niks paradigma? Jasno je da u raspaloj ruskoj carevini onomad i danas, i u drugim sličnim državama vazda ovako nešto može da se desi. ali Musolinijev marš na Rim je bio Staljinova komunističćka podmetačina. Isto kao i Legijina blokada autoputa.
Mislim, nije ni jedno. Pretorijanci su onomad umeli po nekoliko careva istovremeno da postave. Džon F. Kenedi ubijen je u najslobopdnijoj i najdemokratskijoj državi na svetu a da do danas nema jasnog PRAVNOG odgovra ko je to učinio, iako ptice na grani to znaju.

Jeste, a i 12 Žigosanih su dokaz za to da se robijaši svuda regrutuju.
...

Sve mi diraj osim '12 žigosanih'.
Taj film sam gledao barem 12 puta, za svakog žigosanog najmanje jednom.
Nema to, braća Ameri su čudo.
Kada oni naprave film, tu trava ne raste!
Jebote, ali i ja kenjam.
Rusofil sam, a nisam gledao ni jedan ruski film.
U stvari, možda i jesam, ali se ni jednog naziva ne sećam.
freehand freehand 18:16 25.06.2023

Ko ima vremena i volje

... vredi poslušati.

benedykt benedykt 18:36 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
... vredi poslušati.


Mmdaaa, a posebno jer se autor pretežno bavi u bukvalno svakom bogovetnom YouĆubetu koga je postavio time da je Putin jedan neviđeni genije a ruska vojska nepobediva armada koja je danas napredovala ovde a juče onde. Nezavisni mislilac takoreći…



U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo, odnosno ostaje samo da se vidi da li je i dalje sutra neradni dan u Moskvi , kao i kada će da zatrpaju one rovove što su bageri juče iskopali po autoputevima…
freehand freehand 18:40 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo, odnosno ostaje samo da se vidi da li je i dalje sutra neradni dan u Moskvi ili nije

Ma kakvi sve!
Benedykta neće nikad, ali nikad nadmudriti. Još od one večere kod Jeljcina kad mu je Benedykt rekao "Mali, jedi govna! MENE nećeš zajebati!".

Moron, paljba.

Normalnima vrlo snažno preporučujem da odslušaju Merkurisa, ako ih interesuje ozbiljno ređanje do sada poznatih činjenica i potencijalnih scenarija. Suština je da autor činjenice zove činjenicama a pretpostavke upravo tako - pretpostavkama. Za razliku od morona koji svoja mrsomuđenja proglašavaju nedodirljivom istinom, a sebe nekakvim znalcem, iako je u pitanju koncentrisani bulšit nadobudne budaletine.
predatortz predatortz 18:41 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje


U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo…


Ako je ta ruska propaganda toliko glupa, providna i naivna, zbog čega zabranjuju medije na silu?
Pa suverenim državama nalažu da moraju prestati sa emitovanjem određenih tv kanala?
Što ne puste ljude da vide koliko je to glupo, naivno i amaterski?
Pa da se svi smejemo amaterima i glupanima.
freehand freehand 18:45 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

predatortz

U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo…


Ako je ta ruska propaganda toliko glupa, providna i naivna, zbog čega zabranjuju medije na silu?
Pa suverenim državama nalažu da moraju prestati sa emitovanjem određenih tv kanala?
Što ne puste ljude da vide koliko je to glupo, naivno i amaterski?
Pa da se svi smejemo amaterima i glupanima.

To je ludilo otišlo kudikamo dalje, pa je suprotan političkis tav javno iznet postao krivično kažnjiv.
Ne u belorusiji. U zemljama EU.
predatortz predatortz 18:54 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
predatortz

U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo…


Ako je ta ruska propaganda toliko glupa, providna i naivna, zbog čega zabranjuju medije na silu?
Pa suverenim državama nalažu da moraju prestati sa emitovanjem određenih tv kanala?
Što ne puste ljude da vide koliko je to glupo, naivno i amaterski?
Pa da se svi smejemo amaterima i glupanima.

To je ludilo otišlo kudikamo dalje, pa je suprotan političkis tav javno iznet postao krivično kažnjiv.
Ne u belorusiji. U zemljama EU.


Seti se medijske kampanje koju su zapadni mediji vodili kada je nas bombardovao NATO.
Graničila se sa nacističkom satanizacijom Jevreja!
Odgovorno tvrdim da je RT svetionik demokratskih sloboda i objektivnog novinarstva u odnosu na onu propagandu.
freehand freehand 19:02 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

predatortz
freehand
predatortz

U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo…


Ako je ta ruska propaganda toliko glupa, providna i naivna, zbog čega zabranjuju medije na silu?
Pa suverenim državama nalažu da moraju prestati sa emitovanjem određenih tv kanala?
Što ne puste ljude da vide koliko je to glupo, naivno i amaterski?
Pa da se svi smejemo amaterima i glupanima.

To je ludilo otišlo kudikamo dalje, pa je suprotan političkis tav javno iznet postao krivično kažnjiv.
Ne u belorusiji. U zemljama EU.


Seti se medijske kampanje koju su zapadni mediji vodili kada je nas bombardovao NATO.
Graničila se sa nacističkom satanizacijom Jevreja!
Odgovorno tvrdim da je RT svetionik demokratskih sloboda i objektivnog novinarstva u odnosu na onu propagandu.

Tad su još Jošku Fišera gađalki jajima.
Danas je bukvalno došlo do toga da se iznošenje nepoželjnog stava krivično kažnjava.
Ludlo ide dalje utoliko što to sranje prevazilazi ovdeašnja ograničćavanja prava govora a najviše ga podržavaju kvazilberali koji sebe još zovu levičarima, i to iz krila NATO terorista.
predatortz predatortz 19:09 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
predatortz
freehand
predatortz

U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo…


Ako je ta ruska propaganda toliko glupa, providna i naivna, zbog čega zabranjuju medije na silu?
Pa suverenim državama nalažu da moraju prestati sa emitovanjem određenih tv kanala?
Što ne puste ljude da vide koliko je to glupo, naivno i amaterski?
Pa da se svi smejemo amaterima i glupanima.

To je ludilo otišlo kudikamo dalje, pa je suprotan političkis tav javno iznet postao krivično kažnjiv.
Ne u belorusiji. U zemljama EU.


Seti se medijske kampanje koju su zapadni mediji vodili kada je nas bombardovao NATO.
Graničila se sa nacističkom satanizacijom Jevreja!
Odgovorno tvrdim da je RT svetionik demokratskih sloboda i objektivnog novinarstva u odnosu na onu propagandu.

Tad su još Jošku Fišera gađalki jajima.
Danas je bukvalno došlo do toga da se iznošenje nepoželjnog stava krivično kažnjava.
Ludlo ide dalje utoliko što to sranje prevazilazi ovdeašnja ograničćavanja prava govora a najviše ga podržavaju kvazilberali koji sebe još zovu levičarima, i to iz krila NATO terorista.


To me samo učršćuje u stavu da se spremaju za rat protiv Rusa i da Putin nije bio budala kada je taj rat preneo na tuđu teritoriju, ne čekajući ga na granici.

Pošto su Ukrajinci svesno ušli u sve to, sve manje empatije imam za nevolje koje im se događaju.
benedykt benedykt 19:12 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand

Normalnima vrlo snažno preporučujem da odslušaju Merkurisa, ako ih interesuje ozbiljno ređanje do sada poznatih činjenica i potencijalnih scenarija. Suština je da autor činjenice zove činjenicama a pretpostavke upravo tako - pretpostavkama. Za razliku od morona koji svoja mrsomuđenja proglašavaju nedodirljivom istinom, a sebe nekakvim znalcem, iako je u pitanju koncentrisani bulšit nadobudne budaletine.

Misliš vrlo snažno preporučuješ (šta god to vrlo snažno preporučivati tako sklepano pa uopšte značilo) zaljubljenicima u lik i delo Vladimira Vladimiroviča, kao i svima onima sa kojima si na istoj dijagnoznoj dužini…!?
Jbt pa da li je moguće da mrtav hladan ovde pokušavaš kao nekakvog gistro nezavisnog ali mnogo pametnog lika pokušavaš da prodaš čoveka koji je samo u proteklih osam meseci postavio nekih trideset (tu sam prestao da brojim) YouĆubeta posvećenih napredovanju ruske vojske u Bahmutu, tj svaki video za zauzetih trideset metara, odnosno nesretnika kome se neki od YouĆubeta nazivaju ovako…

Putin Denounces West, Russia Will Follow Own Path; Russia Annexes Four Regions, Counterattacks Liman

Russia Moves Reinforcements to Kharkov Region to Counter Ukraine Balakliye Offensive

Putin Tours Battlefronts, Meets Top Commanders; Russia Massive Bombing; East Europe Rejects Grain


Pazi, ovaj bi da zna srpski nekim slučajem ujebao i ludog gosn Milančeta a kamoli tebe i ostatak putinoidnih kremljoljubaca, koji je to stepen bukvalno slepog obožavanja…
freehand freehand 19:13 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

To me samo učršćuje u stavu da se spremaju za rat protiv Rusa i da Putin nije bio budala kada je taj rat preneo na tuđu teritoriju, ne čekajući ga na granici.

Pošto su Ukrajinci svesno ušli u sve to, sve manje empatije imam za nevolje koje im se događaju.

Predatorz - ovo je od početka rat NATO protiv Rusa. Samo što je to poslednjih godinu dana potpuno i nedvosmisleno očigledno.
A nesrećni Ukrajinci, kao građani Ukrajine, ogromna većina njih ima veze sa ovim koliko i društvo Srbije sa Vučićem. Čak i kudikamo manje, tamo je prevlast NATO propagande bila neupooredivo brutalnija.
predatortz predatortz 19:18 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Predatorz - ovo je od početka rat NATO protiv Rusa.


To nije očigledno samo dvema kategorijama.
1. Onim koji to svesno neće da vide, odnosno lažu sebe.
2. Onim kojim je ograničenje nametnula priroda.


Narod je uvek između čekića i nakovnja. Kada kažem Ukrajinci, mislim na državu i njen aparat.
freehand freehand 19:21 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Jbt pa da li je moguće da mrtav hladan ovde pokušavaš kao nekakvog gistro nezavisnog ali mnogo pametnog lika pokušavaš da prodaš čoveka koji je samo u proteklih osam meseci postavio nekih trideset (tu sam prestao da brojim) YouĆubeta posvećenih napredovanju ruske vojske u Bahmutu, tj svaki video za zauzetih trideset metara, odnosno nesretnika kome se neki od YouĆubeta nazivaju ovako…

Moguće je da se držao činjenica i svakoga dana opisujući dešavanja na frontu, za razliku od tebe i tebi sličnih nadobudnih morona, prehosio faktičko stanje na frontu.
Mrzi me da tražim sad te time-lapse montaže, ali tu bi se to jasno videlo, a svako ko je hteo da zna - znao je.
Dakle, merkuris se, za razliku od tebe i tebi sličnih celomudrenih nadobudnih morona
- nije mi teško da to ponavljam - drži fakata, citira izvore i jasno navodi šta su njegove pretpostavke.
Ni u jednom od naslova koje si naveo nema nijedne laži. Merkuris iz dana u dan prati dešavanja u tom sranju od rata a ovo što si citirao su nadnaslovi. I svaki apsolutno odgovara istini i dešavanjima tog konkretnog dana.

A što se "ludog gosn Milančeta" tiče - da si slučajno nagazio mrvu njeogve pameti pa da ti se to nekim čudom negde zapatilo i primilo verovatno sad ne bi ovde skičao tražeći pažnju polupismenih nesrećnika, lenjošću uma osuđenih na tebe u i tebi slične govnoprosipače.
benedykt benedykt 19:24 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
Predatorz - ovo je od početka rat NATO protiv Rusa. Samo što je to poslednjih godinu dana potpuno i nedvosmisleno očigledno.
A nesrećni Ukrajinci, kao građani Ukrajine, ogromna većina njih ima veze sa ovim koliko i društvo Srbije sa Vučićem. Čak i kudikamo manje, tamo je prevlast NATO propagande bila neupooredivo brutalnija.

Da čujemo šta je na tu temu imao da kaže Prigožin koliko pre par dana…

Zašto je počela specijalna operacija? Ukrajinci su imali grupaciju koja se nalazila duž granica Donbasa. Ovu grupu činile su dobrovoljačke nacionalističke formacije, kao i aktivna vojska Oružanih snaga Ukrajine. Ova grupacija je razmenjivala udarce: mi njih, oni nas, i to se dešavalo svih ovih dugih 8 godina. Ponekad se broj okršaja povećavao, grubo rečeno - razmena vatre, ponekad se smanjivao. Ali 24. februara nije bilo ništa izvanredno. Sada Ministarstvo odbrane već pokušava da obmane javnost, pokušava da prevari predsednika, navodeći da je došlo do sumanute agresije Ukrajine i da će nas napasti sa celim blokom NATO-a.


Hvala na nabačenoj lopti, ili sada i Prigožin laže tj ubačeni je agent CIA…
freehand freehand 19:28 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Da čujemo šta je na tu temu imao da kaže Prigožin koliko pre par dana…

Moron, jel ja to ne vidim dobro ili ti kao izvor citiraš nacistu, secikesu i vlasnika kioska sa kobasicama?

Pri tome tipa koga niko nigde ne citira bez ograde, jer svi znaju da ume debelo da troluje koga stigne, pre svega nadobudne morone naprđivače poput tebe?
benedykt benedykt 19:31 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand

Moguće je da se držao činjenica i svakoga dana opisujući dešavanja na frontu, za razliku od tebe i tebi sličnih nadobudnih morona, prehosio faktičko stanje na frontu.
Mrzi me da tražim sad te time-lapse montaže, ali tu bi se to jasno videlo, a svako ko je hteo da zna - znao je.
Dakle, merkuris se, za razliku od tebe i tebi sličnih celomudrenih nadobudnih morona
- nije mi teško da to ponavljam - drži fakata, citira izvore i jasno navodi šta su njegove pretpostavke.
Ni u jednom od naslova koje si naveo nema nijedne laži. Merkuris iz dana u dan prati dešavanja u tom sranju od rata a ovo što si citirao su nadnaslovi. I svaki apsolutno odgovara istini i dešavanjima tog konkretnog dana.

A što se "ludog gosn Milančeta" tiče - da si slučajno nagazio mrvu njeogve pameti pa da ti se to nekim čudom negde zapatilo i primilo verovatno sad ne bi ovde skičao tražeći pažnju polupismenih nesrećnika, lenjošću uma osuđenih na tebe u i tebi slične govnoprosipače.

Ah, vidim da ti sve bolje ide, dakle posle velenadobudnosti imamo i novu jezičku umotvorinu zvanu govnoprosipači…!?
Elem, ostaje samo da objasniš kako je moguće da se tih nekih kao fol činjenica drži čovek koji bukvalno svaki bogovetni dan prepričava ruske državne medije i to od A do Š, odnosno da mu je bukvalno svaki video posvećen hvaljenju Putina i ruske vojske…?! Tako da se on jedino drži onoga što mu ruska propaganda servira, a da sve to pri tome uopšte i ne krije jer na kraju krajeva ima svoju vernu publiku koja želi da čuje tu propagandu ali na engleskom. Tako servirano tj prepričano na engleskom ima onda daleko veću težinu tj eto ima vidiš ”pametnih” ljudi i na Zapadu koji ”misle” svojom glavom kažeš ti sebi. Jbt kako ste vi naivni, bukvalno kao mala deca…
freehand freehand 19:42 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Tako servirano tj prepričano na engleskom ima onda daleko veću težinu tj eto ima vidiš ”pametnih” ljudi i na Zapadu koji ”misle” svojom glavom kažeš ti sebi. Jbt kako ste vi naivni, bukvalno kao mala deca…

To bi bilo problematično da ljudi nemaju sopstvenu pamet i da slušajući Merkurisa nisu u stanju da razaznaju da kad on citira CNN, Financial Times, Daily Telegraph (koji citira najčešće), i poimence zvaničnike država uz striktno navođenje izvora.
Na sreću, postoje i normalni ljudi zdrave pameti i bistrog uma koji su svesni da si ti taj koji jede govna naveliko pokušavajući da gomilama budalaština zaseni prostotu. Sad, ima ih koji se hvataju ali njima ionako nema pomoći.
Dakle, gore linkovani klip sa YT biće svakom ko ima dilemu o ovomj našoj maloj razmeni dovoljan da skapira o čemu je reč i proveri upravo ovde navedene stavove.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

I svaki apsolutno odgovara istini i dešavanjima tog konkretnog dana.



A da je to tako znaš jer ti je rekao ko? Merkuris? Ili možda Deki Berić?
freehand freehand 21:02 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

srdjan.pajic
I svaki apsolutno odgovara istini i dešavanjima tog konkretnog dana.



A da je to tako znaš jer ti je rekao ko? Merkuris? Ili možda Deki Berić?



vrabac_onaj vrabac_onaj 21:12 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand



a što se raspravljaš?
solo solo 23:29 25.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Pazi, ovaj bi da zna srpski nekim slučajem ujebao i ludog gosn Milančeta a kamoli tebe i ostatak putinoidnih kremljoljubaca, koji je to stepen bukvalno slepog obožavanja…


Koji si ti ostrašćeni egodrkadžija.

Gosn Milanče je zaebavo vek za takve minijature poput tebe.

Izvini mu se.
benedykt benedykt 06:56 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volj

freehand
Da čujemo šta je na tu temu imao da kaže Prigožin koliko pre par dana…

Moron, jel ja to ne vidim dobro ili ti kao izvor citiraš nacistu, secikesu i vlasnika kioska sa kobasicama?

Pri tome tipa koga niko nigde ne citira bez ograde, jer svi znaju da ume debelo da troluje koga stigne, pre svega nadobudne morone naprđivače poput tebe?

Citiram secikesu i vlasnika kioska sa viršlama, Utkin je nacista a ne on hvala na pitanju, čija je privatna vojska odnosno neformalna ispostava ГРУ skoro pa od prvog dana 2014. bila prisutna u Donbasu kao bukvalno oslonac ruskih vojnih snaga tamo. Dakle pozivam se na nekoga ko sigurno zna makar taj deo ako ništa drugo na ovom svetu i koji jako dobro zna da to što je rekao nije preterano pametan oblik trolovanja u zemlji Rusiji. Tako da ili je potpuno neuračunljiv i lud, ili je rekao istinu. Izaberi sam…
benedykt benedykt 07:06 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand

To bi bilo problematično da ljudi nemaju sopstvenu pamet i da slušajući Merkurisa nisu u stanju da razaznaju da kad on citira CNN, Financial Times, Daily Telegraph (koji citira najčešće), i poimence zvaničnike država uz striktno navođenje izvora.
Na sreću, postoje i normalni ljudi zdrave pameti i bistrog uma koji su svesni da si ti taj koji jede govna naveliko pokušavajući da gomilama budalaština zaseni prostotu. Sad, ima ih koji se hvataju ali njima ionako nema pomoći.

I dalje ne čujem odgovor na pitanje kako je moguće da taj Merkurios postavlja bukvalno svakog bogovetnog dana novi YouĆubet isključivo posvećen hvaljenju Putina & ruske državne politike i/ili uspeha ruske vojske u Ukrajini. Koliko kapiram vidiš sebe iz priloženog kao normalnu osobu, zdrave pameti i bistrog uma, pa evo izvoli objasni makar to ako umeš. Jbt pa za ovog tvog je čak i Dragan J. Vučičević jedan krajnje objektivan novinar kada su Vučić i SNS u pitanju…
benedykt benedykt 07:16 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
Jbt pa da li je moguće da mrtav hladan ovde pokušavaš kao nekakvog gistro nezavisnog ali mnogo pametnog lika pokušavaš da prodaš čoveka koji je samo u proteklih osam meseci postavio nekih trideset (tu sam prestao da brojim) YouĆubeta posvećenih napredovanju ruske vojske u Bahmutu, tj svaki video za zauzetih trideset metara, odnosno nesretnika kome se neki od YouĆubeta nazivaju ovako…

Moguće je da se držao činjenica i svakoga dana opisujući dešavanja na frontu, za razliku od tebe i tebi sličnih nadobudnih morona, prehosio faktičko stanje na frontu.

Čisto da ti pomognem i samo u ovome, pošto očigledno nisi shvatio poentu vezanu za Bahmut. Elem, ta bukvalno opsednutost dešavanjima u Bahmutu i neposrednoj okolini je postojala samo i jedino na ruskim medijima, pošto je to bio bukvalno jedini deo fronta gde su imali bilo kakvu vrstu inicijative. Tako da je taj tvoj Merkurios, koji jd koliko vidim izbačen pre nekoliko godina iz advokatske komore u Engleskoj pošto je bio sklon neverovatnim tvrdnjama i lagarijama, samo radio copy-paste dajdžesta pokupljenog odnekle iz bespuća ruske propagandne mašinerije…
benedykt benedykt 07:23 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

solo
Pazi, ovaj bi da zna srpski nekim slučajem ujebao i ludog gosn Milančeta a kamoli tebe i ostatak putinoidnih kremljoljubaca, koji je to stepen bukvalno slepog obožavanja…


Koji si ti ostrašćeni egodrkadžija.

Gosn Milanče je zaebavo vek za takve minijature poput tebe.

Izvini mu se.

Pa sad, po dijagnozi je ludi gosn Milanče zajebao skoro pa sve bogami, odnosno trenutno je tu negde između tandema u sastavu Alex Jones i David Icke. Pa tako, samo čekam kada će konačno sa guslanja na temu Davos crowd & vakcine da konačno udari zle globalističke sataniste tamo gde su najtanji tj u gušterolike vanzemaljce koji tajno vladaju planetom Zemljom…
freehand freehand 07:25 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

benedykt
freehand

To bi bilo problematično da ljudi nemaju sopstvenu pamet i da slušajući Merkurisa nisu u stanju da razaznaju da kad on citira CNN, Financial Times, Daily Telegraph (koji citira najčešće), i poimence zvaničnike država uz striktno navođenje izvora.
Na sreću, postoje i normalni ljudi zdrave pameti i bistrog uma koji su svesni da si ti taj koji jede govna naveliko pokušavajući da gomilama budalaština zaseni prostotu. Sad, ima ih koji se hvataju ali njima ionako nema pomoći.

I dalje ne čujem odgovor na pitanje kako je moguće da taj Merkurios postavlja bukvalno svakog bogovetnog dana novi YouĆubet isključivo posvećen hvaljenju Putina & ruske državne politike i/ili uspeha ruske vojske u Ukrajini. Koliko kapiram vidiš sebe iz priloženog kao normalnu osobu, zdrave pameti i bistrog uma, pa evo izvoli objasni makar to ako umeš. Jbt pa za ovog tvog je čak i Dragan J. Vučičević jedan krajnje objektivan novinar kada su Vučić i SNS u pitanju…

Imali smo drugara u razredu, zvali smo ga Puki. to puki bilo je skraćeno od Puvara. I velika je šteta što je taj nadimak potrošen onomad.
Što se Merkurisa tiče - prvo si jeo govna da citira rusku propagandu, Naveo sam izvore koje najčešće pominje, bez obzira da li ih citira kao izvor ili da ih demantuje.
A sad nastavljaš sa jedenjemgovana optužujući ga da hvali Putina i Rusiju.
Umesto da odslušaš linkovani klip, ili bilo koji drugi njegov klip i onda ovde lepo kažeš gde je i šta slagao ili pogrešno interpretirao.
On, na primer, kad god pogreši u interpretaciji ili predviđanju to kao prvo istakne u narednom klipu citirajući istinu uz pošteno objašnjavanja sopstvene greške.
Gledajući ga godinu dana i poredeći njegove analize i procene sa realnim dešavanjima mogu da kažeš da retkogreši. Što, opet, kod normalnih ljudi koji ne lete ovuda kao pajaci prepumpani samozaljubljenošću nije nikakav problem.
Problem je sa puvarama poput tebe, pa čovek ne zna dali je gore što prdite tako leteći naokolo ili strah od toga da ćete naleteti na neki šiljak jer bi posledice po okolinu bile katastrofalne.
freehand freehand 07:40 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Čisto da ti pomognem i samo u ovome, pošto očigledno nisi shvatio poentu vezanu za Bahmut. Elem, ta bukvalno opsednutost dešavanjima u Bahmutu i neposrednoj okolini je postojala samo j jedino na ruskim državnim medijima

Probaj, moron, ti sebi pomoć da nađeš. Navijam za tebe ali mi je strepnja veća od nade, moram reći. Inače, "opsednutost Bahmutom samo u ruskim medijima" ostavila je trag i na Vikipediji. Koga ne mrzi može da pogleda. Članak je vrlo opširan, i poziva se na razne izvore, političke, vojne i medijske.
Po mnogim procenama u pitanju je najveća bitka od drugog svetskog rata, u kojoj su poginule i ranjene desetine hiljada vojnika sa obe strane za grad koji je smatran čvorištem ukrajinske odbrane u Donbasu.

Bitka za Bahmut


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:36 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
... vredi poslušati.



Preslusao samo prvih par minuta i ovaj lik kaze kako je Wagner formirala ruska tajna sluzba (valjda jedna od nekoliko) da bi intervenisali po svetu u ime ruskih interesa odnosno da bi u samoj zemlji intervenisali u situacijama u kojima regularna policija/vojska ne moze jer je u tome sprecava zakon - sto ce reci da je Wagneru dozvoljeno da krsi ruske zakone. Pa je onda Prigozin valjda preuzeo vodecu ulogu a sada ce biti uklopljeni u regularni sistem. Znaci, imali smo paramilitarnu grupaciju koju je formirala ruska sluzba a koja je klala po Ukrajini i sad ce postati deo regularne vojske. Simpaticni neki antinacisti.

Ne vidim kakva je razlika u odnosu na Arkana i ostala domaca govna.
predatortz predatortz 12:39 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Znaci, imali smo paramilitarnu grupaciju koju je formirala ruska sluzba a koja je klala po Ukrajini i sad ce postati deo regularne vojske


Ko Blekvoter, jebo te!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:47 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

predatortz
Znaci, imali smo paramilitarnu grupaciju koju je formirala ruska sluzba a koja je klala po Ukrajini i sad ce postati deo regularne vojske


Ko Blekvoter, jebo te!


Dobro ovo je ocekivana finta. Jer ovde smo svi do koliko pre pet minuta aminovali akcije Blekvotera i imali razumevanje za njih kao ljute profesionalce. Ne, nije se desilo.

Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


predatortz predatortz 12:49 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


Ko Blekvoter!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:54 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

predatortz
Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


Ko Blekvoter!


jeste samo s malom razlikom da taj blekvoter gleda da sjebava neke tamo daleko a ne oko kuće pa sad evo i po kući došao da lupa..
po meni je sve razlika u tom detalju.. i čini mi se nije nebitna..
dal će i amere jednog dana guja da ujede bumo vidjeli al meni se čini da neće a ova ruska guja bogami alava

predatortz predatortz 12:57 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

newimprovedtadejus
predatortz
Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


Ko Blekvoter!


jeste samo s malom razlikom da taj blekvoter gleda da sjebava neke tamo daleko a ne oko kuće pa sad evo i po kući došao da lupa..
po meni je sve razlika u tom detalju.. i čini mi se nije nebitna..
dal će i amere jednog dana guja da ujede bumo vidjeli al meni se čini da neće a ova ruska guja bogami alava



Verovatno da hoće. Amerika se pokazala kao prilično nestabilna država. kažu da su im Rusi birali predsednika...
A što se ekonomije tiče, cenim da znaš bolje od mene. Balon jednom mora da pukne.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:11 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

newimprovedtadejus
predatortz
Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


Ko Blekvoter!


jeste samo s malom razlikom da taj blekvoter gleda da sjebava neke tamo daleko a ne oko kuće pa sad evo i po kući došao da lupa..
po meni je sve razlika u tom detalju.. i čini mi se nije nebitna..
dal će i amere jednog dana guja da ujede bumo vidjeli al meni se čini da neće a ova ruska guja bogami alava



Pa ovaj lik gore kaze da im je jedan od dva zadatka da rade prljave poslove za rusku drzavu u zemlji. Znaci imamo vlast koja trazi nacin da zaobidje zakone svoje zemlje i onda formira militarnu organizaciju da maltretira one koji joj se ne dopadaju. Ipak nije kao Blekvoter. A i mi smo makar toga bili postedjeni. Ako izuzmemo Strpce, kidnapovanje i ubijanje Stambolica i novinara.

Ali ovo sa Blekvoterom je svakako samo ubacivanje suma u komunikaciju.
predatortz predatortz 13:16 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Ali ovo sa Blekvoterom je svakako samo ubacivanje suma u komunikaciju.


Naravno! Sva su se deca usrala, samo se moje ukakilo...
Možemo i tako da vodimo razgovor.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:51 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

predatortz
Ali ovo sa Blekvoterom je svakako samo ubacivanje suma u komunikaciju.


Naravno! Sva su se deca usrala, samo se moje ukakilo...
Možemo i tako da vodimo razgovor.


pa not necessarily ako je blakvotersu zabranjeno da radi kod kuće (formalno sigurno jeste e sad neformalno je drugo pitanje) a vagner može kako oće i gdje oće..
to i jeste suština razlike zapadnog i istočnog društva (Kinezi included), da zapad ipak mnogo mnogo teže (ne kažem da neće uopšte) dozvoli da država maltretira poreskog obveznika..
istok pak to podrazumijeva.. ti plaćaš porez da bi te oni maltretirali..
dakle metodi su po meni isti prljavi i tamo i ovamo, samo mete biraju drugačije
benedykt benedykt 14:26 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand

Probaj, moron, ti sebi pomoć da nađeš. Navijam za tebe ali mi je strepnja veća od nade, moram reći. Inače, "opsednutost Bahmutom samo u ruskim medijima" ostavila je trag i na Vikipediji. Koga ne mrzi može da pogleda. Članak je vrlo opširan, i poziva se na razne izvore, političke, vojne i medijske.
Po mnogim procenama u pitanju je najveća bitka od drugog svetskog rata, u kojoj su poginule i ranjene desetine hiljada vojnika sa obe strane za grad koji je smatran čvorištem ukrajinske odbrane u Donbasu.

Elem, pošto si zatvoren u svoj mali medijski mehur u kome bukvalno svi putevi i izvori vode u Moskvu, odsek njena propaganda, onda si nadobudno ubeđen da se ceo svet bavio samo Bahmutom. Nije uopšte da ti pomognem, odnosno u zapadnim medijima su se vesti iz Bahmuta pojavljivale mestimično i ne previše redovno, u ukrajinskim medijima je posvećivana pažnja ali ni približno toliko kao u Rusiji, gde su živeli i umirali bukvalno svaki bogovetni dan sa tim nesretnim Bahmutom. To je išlo do toga da sam ja u jednom trenutku, sad ne mogu da nađem taj članak nažalost, čitao najbizarniju vest u ruskim medijima, mislim da je TASS bio izvor ili tako nešto, da su u toku prethodnog dana ruske snage napredovale tipa par desetina metara ili tako neka zaista smešna cifra.

Takođe, nikakvo čvorište ukrajinske odbrane nije bilo tamo što sam i pisao svojevremeno kada sam rekao da će Rusi da zauzmu Bahmut i onda da stanu, jer je taj grad realno ne toliko strateški bitan za bilo šta. Prosto su Rusi tj Wagner očajnički želeli da ga zauzmu a Ukrajinci su ih iscrpljivali u odbrani na tom njima ne previše bitnom mestu, sem kao simbolički u smislu da su im Rusi opet posle više od godinu dana zauzeli nešto veće od sela sa deset kuća.

Upadaš u zamku, ne shvatajući da je čak i taj članak na Wikipedia stranici verovatno napisan od strane Rusa koji su uređivali tu stranicu, pa sad hvale tu najveću bitku od 2. Svetskog rata iako je bitka za Staljingrad trajala upola manje a učestvovalo deset puta više vojnih snaga i izginuli milioni. Inače da ti pomognem i oko toga, najveći broj žrtava su činili ovi iz Vagnera, tj izgubili su sveukupno oko 20% ljudstva i još 20% je bilo teško ranjeno tj izbačeno iz stroja. Prigožin je rekao da je od 50.000 regrutovanih robijaša izginula jedna petina u Bahmutu, a da je isti procenat poginulih kada su oni koji su potpisali ugovore u pitanju.

Naravoučenije: Slušaj uvek obe strane i sve one koji ne učestvuju u nekom sukobu, a ne samo propagandu one jedne jedine strane u koju si gle čuda zaljubljen do ušiju…
benedykt benedykt 14:36 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Neues aus der Nachbarschaft
Pa je onda Prigozin valjda preuzeo vodecu ulogu a sada ce biti uklopljeni u regularni sistem. Znaci, imali smo paramilitarnu grupaciju koju je formirala ruska sluzba a koja je klala po Ukrajini i sad ce postati deo regularne vojske. Simpaticni neki antinacisti.

Ne vidim kakva je razlika u odnosu na Arkana i ostala domaca govna.

Da budemo precizni priču je započeo neonacista iz ГРУ odsek Спецназ, ili ti ga Dimitrij Utkin kodno ime Vagner, posle su iz Kremlja zadužili za to bivšu secikesu i prodavca viršli Prigožina, a po najnovijim vestima njih dvojica su se posvađali oko onoga u subotu tj sada je ostao samo Utkin kao glavni i odgovorni. To je inače ovaj simpatični gospodin sa SS tetovažama na vratu…



Što ti reče, simpatični neki antinacisti…
promoter promoter 16:14 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
... vredi poslušati.


Daj siže!
promoter promoter 16:16 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
predatortz

U svakom slučaju, genijalni velemajstor iz Kremlja je naravno opet sve nadmudrio a šta drugo…


Ako je ta ruska propaganda toliko glupa, providna i naivna, zbog čega zabranjuju medije na silu?
Pa suverenim državama nalažu da moraju prestati sa emitovanjem određenih tv kanala?
Što ne puste ljude da vide koliko je to glupo, naivno i amaterski?
Pa da se svi smejemo amaterima i glupanima.

To je ludilo otišlo kudikamo dalje, pa je suprotan političkis tav javno iznet postao krivično kažnjiv.
Ne u belorusiji. U zemljama EU.

Ne znam da li ste pročitali Wimbledonske uslove ruskim i beloruskim teniserima?
Jebote, pa takve splačine ni komunistički komesari nisu znali da smisle i objave.
predatortz predatortz 16:19 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

pa not necessarily ako je blakvotersu zabranjeno da radi kod kuće (formalno sigurno jeste e sad neformalno je drugo pitanje) a vagner može kako oće i gdje oće..


A ti stvarno veruješ u to da Vagnerovci mogu gde hoće i šta hoće? Ono, Rusi debili, a i nemaju pravnike, pa nisu definisali u ugovoru kad i pod kojim okolnostima Vagner može da deluje na teritoriji RF?

A za ostalo... Amerika ima divne zakone. Na celoj njenoj teritoriji je zabranjeno mučenje. Zato zatvore i logore tim poslovima namenjene javno ili u tajnosti otvaraju na teritoriji drugih država.
Pa se tamo, sasvim opušteno, iživljavaju nad otetim stranim državljanima, držeći ih godinama bez optužbi i dokaza.

Ako mene pitaš Rusi su samo pošteniji u toj prljavoj raboti. Da ne kažem transparentniji.
A Amerika, kriva za niz genocida, u odnosu na koju lagano i Hitler postaje lokalni hohštapler, sve radi po zakonu.
Al u qrtzu, da prostiš!


promoter promoter 16:23 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

newimprovedtadejus
predatortz
Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


Ko Blekvoter!


jeste samo s malom razlikom da taj blekvoter gleda da sjebava neke tamo daleko a ne oko kuće pa sad evo i po kući došao da lupa..
po meni je sve razlika u tom detalju.. i čini mi se nije nebitna..
dal će i amere jednog dana guja da ujede bumo vidjeli al meni se čini da neće a ova ruska guja bogami alava


Jes, u pičku!
Da ih na grudi priviješ te Blekvoterse.
promoter promoter 16:25 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
predatortz
Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


Ko Blekvoter!


jeste samo s malom razlikom da taj blekvoter gleda da sjebava neke tamo daleko a ne oko kuće pa sad evo i po kući došao da lupa..
po meni je sve razlika u tom detalju.. i čini mi se nije nebitna..
dal će i amere jednog dana guja da ujede bumo vidjeli al meni se čini da neće a ova ruska guja bogami alava



Pa ovaj lik gore kaze da im je jedan od dva zadatka da rade prljave poslove za rusku drzavu u zemlji. Znaci imamo vlast koja trazi nacin da zaobidje zakone svoje zemlje i onda formira militarnu organizaciju da maltretira one koji joj se ne dopadaju. Ipak nije kao Blekvoter. A i mi smo makar toga bili postedjeni. Ako izuzmemo Strpce, kidnapovanje i ubijanje Stambolica i novinara.

Ali ovo sa Blekvoterom je svakako samo ubacivanje suma u komunikaciju.

Čekaj!
Pa ko onda Amerima obavlja prljave poslove u zemlji?
U njihovoj zemlji?
Nije valjda da je za, baš, sve prljavštine zadužena CIJA?
predatortz predatortz 16:27 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Ne znam da li ste pročitali Wimbledonske uslove ruskim i beloruskim teniserima?
Jebote, pa takve splačine ni komunistički komesari nisu znali da smisle i objave.


Ja bih uložio milionče u dobre advokate, tužio ih za diskriminaciju pozivajući se na činjenicu da pojedinac ne snosi nikakvu odgovornost za politiku sboje države ukoliko nije učesnik u kreiranju ili provođenju iste.
Naglasio činjenicu da je potez nacistički jer se odnosi samo na sportiste određenih, a ne svih zemalja čije države vode rat na tuđoj teritoriji.

Šrampao materijal sa natpisima Zaustavimo nacizam, pa fotke Hitlera sa olimpijade na kojim odbija da se rukuje sa nekim sporistima i slike Vimbldon 2023 sa precrtanimn ruskim i beloruskim zastavama.

freehand freehand 18:49 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Verovatno da hoće. Amerika se pokazala kao prilično nestabilna država. kažu da su im Rusi birali predsednika...

Jel Džona Kenedija? Mislim, onog posle, kad je ekipa došđla dotle da radi po kući, pošto je SVE VREME radila po komšiluku??
Mani se bulšitera.
freehand freehand 18:54 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
... vredi poslušati.



Preslusao samo prvih par minuta i ovaj lik kaze kako je Wagner formirala ruska tajna sluzba (valjda jedna od nekoliko) da bi intervenisali po svetu u ime ruskih interesa odnosno da bi u samoj zemlji intervenisali u situacijama u kojima regularna policija/vojska ne moze jer je u tome sprecava zakon - sto ce reci da je Wagneru dozvoljeno da krsi ruske zakone. Pa je onda Prigozin valjda preuzeo vodecu ulogu a sada ce biti uklopljeni u regularni sistem. Znaci, imali smo paramilitarnu grupaciju koju je formirala ruska sluzba a koja je klala po Ukrajini i sad ce postati deo regularne vojske. Simpaticni neki antinacisti.

Ne vidim kakva je razlika u odnosu na Arkana i ostala domaca govna.

Ne znam što si se i toliko mučio, i zašto od mene očekuješ da ti brišem suze, obzirom da je pre tog klipa ovde na blogu, koji nisi čćitao, isto rečeno bar tri puta pre toga.
Kakva je razlika u odnosu na Arkana? Relativno mala. kačio sam gore istorijat nastanka raznih PŠMC, počev od onih britanskih, pogledaj malo. Nemoj odmah Arkana, bez obzira što ti se na njega adrenalin diže a na Legiju stranaca pada. Dakle, odslušaj, i navedi ovde šta je netačno u onome što govori, mani se sopstvenih predrasuda i stereotipa ako si u stanju..

freehand freehand 19:05 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Elem, pošto si zatvoren u svoj mali medijski mehur u kome bukvalno svi putevi i izvori vode u Moskvu, odsek njena propaganda, onda si nadobudno ubeđen da se ceo svet bavio samo Bahmutom. Nije uopšte da ti pomognem, odnosno u zapadnim medijima su se vesti iz Bahmuta pojavljivale mestimično i ne previše redovno, u ukrajinskim medijima je posvećivana pažnja ali ni približno toliko kao u Rusiji, gde su živeli i umirali bukvalno svaki bogovetni dan sa tim nesretnim Bahmutom. To je išlo do toga da sam ja u jednom trenutku, sad ne mogu da nađem taj članak nažalost, čitao najbizarniju vest u ruskim medijima, mislim da je TASS bio izvor ili tako nešto, da su u toku prethodnog dana ruske snage napredovale tipa par desetina metara ili tako neka zaista smešna cifra.

Moron... Pričamo o Mrkurisu koji je svaki svoj komentar počinjao Bahmutom CITIRAJUĆI američke, britanske i ukrajinske mejnstrim medije.
U kojima je Bahmut bio na naslovnim stranama i udarnim vestima. Da me ne mrzi sad da tražim aprilske izveštaje nekih od njih sad bih ti ovde prikazao priču o gubnicima.
No ti si bezočni lažov, u svakom slučaju, koji mulja tih nekoliko fotografija a u zavisnosti od potrebe dnevne propagnadne zadaće države koje guše pobune u krvi su tiranije ili demokratije.
Takođe, nikakvo čvorište ukrajinske odbrane nije bilo tamo što sam i pisao svojevremeno kada sam rekao da će Rusi da zauzmu Bahmut i onda da stanu, jer je taj grad realno ne toliko strateški bitan za bilo šta. Prosto su Rusi tj Wagner očajnički želeli da ga zauzmu a Ukrajinci su ih iscrpljivali u odbrani na tom njima ne previše bitnom mestu, sem kao simbolički u smislu da su im Rusi opet posle više od godinu dana zauzeli nešto veće od sela sa deset kuća.

Ama koga boli pimpek šta si TI, samozaljubljena, uobražena, tašta budaletina rekao o bilo čemu?Ta ideja da si bitan ikom sem sebi dovodi te u dosta neprijatne situacije. Što ti, naravno, ne osećaš ali je za publiku bašbaš gadno.
freehand freehand 19:07 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

promoter
Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
predatortz
Da se vratimo na temu: Wagner. Poreklo, ciljevi i minuli rad.


Ko Blekvoter!


jeste samo s malom razlikom da taj blekvoter gleda da sjebava neke tamo daleko a ne oko kuće pa sad evo i po kući došao da lupa..
po meni je sve razlika u tom detalju.. i čini mi se nije nebitna..
dal će i amere jednog dana guja da ujede bumo vidjeli al meni se čini da neće a ova ruska guja bogami alava



Pa ovaj lik gore kaze da im je jedan od dva zadatka da rade prljave poslove za rusku drzavu u zemlji. Znaci imamo vlast koja trazi nacin da zaobidje zakone svoje zemlje i onda formira militarnu organizaciju da maltretira one koji joj se ne dopadaju. Ipak nije kao Blekvoter. A i mi smo makar toga bili postedjeni. Ako izuzmemo Strpce, kidnapovanje i ubijanje Stambolica i novinara.

Ali ovo sa Blekvoterom je svakako samo ubacivanje suma u komunikaciju.

Čekaj!
Pa ko onda Amerima obavlja prljave poslove u zemlji?
U njihovoj zemlji?
Nije valjda da je za, baš, sve prljavštine zadužena CIJA?

Pa dobro, ako ne znaš geografiju i Kuba, Honduras, Nikaragva su tamo daleko. Da ne pričamo o Dalasu.
freehand freehand 19:14 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Šrampao materijal sa natpisima Zaustavimo nacizam, pa fotke Hitlera sa olimpijade na kojim odbija da se rukuje sa nekim sporistima i slike Vimbldon 2023 sa precrtanimn ruskim i beloruskim zastavama.

vidiš ovo je interesantna stvar.
Dakle, jedan od stereotipa koji kruže, a izvanredan su motiv za dokazivanje suprotnog.
Dakle, Adolf Hitler se na olimpijadi u berlinu 1936. nije rukovao sa Džesijem Ovensom. ali ne zato što je on bio rasista a Džesi Ovens crnac. nego zato što se Hitler na toj Olimpijadi nije rukovao ni sa kim.
ali ne lezi vraže: sa Džesijem Ovensom nije se po njegovom povratku u SAD nije rukovao ni njegov presdsenik Ruzevelt.
Zato što je Ruzevelt bio rasista, i zato što je Ovens bio crnac.
Valja proguglati, priča je dovoljno odvratna.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:33 26.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
... vredi poslušati.



Preslusao samo prvih par minuta i ovaj lik kaze kako je Wagner formirala ruska tajna sluzba (valjda jedna od nekoliko) da bi intervenisali po svetu u ime ruskih interesa odnosno da bi u samoj zemlji intervenisali u situacijama u kojima regularna policija/vojska ne moze jer je u tome sprecava zakon - sto ce reci da je Wagneru dozvoljeno da krsi ruske zakone. Pa je onda Prigozin valjda preuzeo vodecu ulogu a sada ce biti uklopljeni u regularni sistem. Znaci, imali smo paramilitarnu grupaciju koju je formirala ruska sluzba a koja je klala po Ukrajini i sad ce postati deo regularne vojske. Simpaticni neki antinacisti.

Ne vidim kakva je razlika u odnosu na Arkana i ostala domaca govna.

Ne znam što si se i toliko mučio, i zašto od mene očekuješ da ti brišem suze, obzirom da je pre tog klipa ovde na blogu, koji nisi čćitao, isto rečeno bar tri puta pre toga.
Kakva je razlika u odnosu na Arkana? Relativno mala. kačio sam gore istorijat nastanka raznih PŠMC, počev od onih britanskih, pogledaj malo. Nemoj odmah Arkana, bez obzira što ti se na njega adrenalin diže a na Legiju stranaca pada. Dakle, odslušaj, i navedi ovde šta je netačno u onome što govori, mani se sopstvenih predrasuda i stereotipa ako si u stanju..



Vazi.
benedykt benedykt 09:17 27.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand

Moron... Pričamo o Mrkurisu koji je svaki svoj komentar počinjao Bahmutom CITIRAJUĆI američke, britanske i ukrajinske mejnstrim medije.
U kojima je Bahmut bio na naslovnim stranama i udarnim vestima. Da me ne mrzi sad da tražim aprilske izveštaje nekih od njih sad bih ti ovde prikazao priču o gubnicima.

Ne vredi, glup si pa još nadobudan. Elem, da si iole redovno pratio, kao što očigledno nisi, bilo šta van tog svog malog medijskog mehura, umesto da si o svetu izvan njega saznavao iz interpretacija likova kao što je taj tvoj полезный идиот Mercurios, može biti da bi nekako, mada teškom mukom, i shvatio šta pokušavam da ti objasnim. Dakle, ta opsednutost Bahmutom je postojala samo i jedino u ruskoj propagandi, čije je istureno odeljenje i taj tvoj nesretnik.
Pazi, ja da sam se pozvao na lika koji pravi 365 YouĆubeta godišnje i bukvalno svaki od njih je posvećen Zelenskom i Ukrajini, ili Bajdenu i Americi, gde se pod tim podrazumeva neprekidno i to bukvalno do neba hvalisanje svakog njihovog poteza, pa ne bih mogao od tebe da ostanem živ idućih tri godine.
Tako da se nemoj preklinjem te više blamirati ako ti nije problem…
benedykt benedykt 09:29 27.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand
benedykt
Takođe, nikakvo čvorište ukrajinske odbrane nije bilo tamo što sam i pisao svojevremeno kada sam rekao da će Rusi da zauzmu Bahmut i onda da stanu, jer je taj grad realno ne toliko strateški bitan za bilo šta. Prosto su Rusi tj Wagner očajnički želeli da ga zauzmu a Ukrajinci su ih iscrpljivali u odbrani na tom njima ne previše bitnom mestu, sem kao simbolički u smislu da su im Rusi opet posle više od godinu dana zauzeli nešto veće od sela sa deset kuća.

Ama koga boli pimpek šta si TI, samozaljubljena, uobražena, tašta budaletina rekao o bilo čemu?Ta ideja da si bitan ikom sem sebi dovodi te u dosta neprijatne situacije. Što ti, naravno, ne osećaš ali je za publiku bašbaš gadno.

Pa šta bi, mislim pošto je to ključno čvorište ukrajinske odbrane zauzeto…?! Kako to da moćna ruska armada nije napredovala ni pedlja dalje kada su zauzeli taj neviđeno bitan Bahmut…?! Mogao bih se zakleti da su lokalne budaletine predviđale da ako padne Bahmut, ide se sve do Odese za jako kratko vreme ali tako to biva kada si priključen 24/7 na bespuća ruske propagande.
By the way, i za sve one kojima Boga sa nebesa nije dao previše pameti, glavna čvorišta ukrajinske odbrane u Donbasu su ti Kramatorsk i Slovjansk…
predatortz predatortz 09:41 27.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Pa šta bi, mislim pošto je to ključno čvorište ukrajinske odbrane zauzeto…?! Kako to da moćna ruska armada nije napredovala ni pedlja dalje kada su zauzeli taj neviđeno bitan Bahmut…


Pogrešno čitaš. Na Bahmutu su Rusi, plaćenicima, dakle uz nikakve gubitke njihove regularne vojske ili tehnike, samljeli najbolje ukrajinske brigade, koje je komedijaš slao u borbu uprkos upozorenjima njegovog vojnog vrha i zapadnih oficira da to ne čini.
Sada mu je ofanzivni potencijal ravan mlohavom qrtzu, uprkos ogromnoj količinu jako dobrog naoružanja koje je dobio od NATO.
Za mesec dana ofanzive, uz velike žrtve u ljudstvu i tehnici, uspeo je na nekim delovima da probije prvu od tri linije ruske odbrane, a i tu je najčešće vraćan na početne položaje.
Dakle, zauzeo je par sela i platio ogromnu cenu u ljudstvu i tehnici.
Ukrajina nema ni izbliza mobilizacijski potencijal koji imaju Rusi, a Rusi imaju svo vreme sveta da brigade koje Ukrajina ubacuje u borbu melju na onome što se zove Surovkinova linija.
Vojna praksa kaže da u ofanzivnim dejstvima tri puta više žrtava ima onaj koji napada, a kada napada dobro utvrđene položaje odlično naoružanog protivnika taj broj biva i veći.
Rusi tako mogu jako dugo.
Koliko još može Ukrajina?
I koja će cena da bude?
benedykt benedykt 10:05 27.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

predatortz

Sada mu je ofanzivni potencijal ravan mlohavom qrtzu, uprkos ogromnoj količinu jako dobrog naoružanja koje je dobio od NATO.
Za mesec dana ofanzive, uz velike žrtve u ljudstvu i tehnici, uspeo je na nekim delovima da probije prvu od tri linije ruske odbrane, a i tu je najčešće vraćan na početne položaje.

Da ponovim i tebi, kontraofanziva u punom obimu nije ni počela, odnosno u ovo sada ispipavanje terena i slabih tački protivničke odbrane, te razvlačenje snaga protivnika, je uključena samo četvrtina ukupnih snaga koje će biti ubačene u borbu kada negde pukne breša. Takođe se, sem u par slučajeva, uopšte nije ni koristila novodobijena vojna tehnika sa Zapada.
Ljudske žrtve kao i izgubljena vojna tehnika su sve samo ne velike, odnosno takav pristup Ukrajinaca je samo odlično iskoristila ruska propaganda da talambasa na sva zvona kako odbijaju sve napade protivnika koji pri tome očajnički napada sa svime šta ima. Eto, vreme će pokazati ko je od nas bio u pravu…
benedykt benedykt 10:21 27.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

predatortz

Ukrajina nema ni izbliza mobilizacijski potencijal koji imaju Rusi, a Rusi imaju svo vreme sveta da brigade koje Ukrajina ubacuje u borbu melju na onome što se zove Surovkinova linija.
Vojna praksa kaže da u ofanzivnim dejstvima tri puta više žrtava ima onaj koji napada, a kada napada dobro utvrđene položaje odlično naoružanog protivnika taj broj biva i veći.
Rusi tako mogu jako dugo.
Koliko još može Ukrajina?
I koja će cena da bude?

Sama ta nepobitna činjenica da je famozna ”druga armija sveta” od prošle godine u ovo doba zauzela deset sela i Bahmut, najbolje govori šta se zaista dešava na terenu. Takođe, koliko ja znam nisu nezadovoljne ukrajinske jedinice krenule u subotu na Kijev, nego je Prigožin sa svojima krenuo na Moskvu. Tako da se ne bih baš previše uzdao u taj potencijal Rusije a sve sa obzirom da oni za razliku od Ukrajine nemaju ogromna leđa i svu moguću pomoć Zapada, da je npr rublja gadno zglajznula tj došla opet na one neslavne grane sa samog početka rata, odnosno da je rupa u budžetu sve veća i veća.
Prosto nema skoro pa nikakvih, sem Bahmuta, vojnih uspeha već godinu dana, pa ti je i ova pobuna Prigožina samo još jedan pokazatelj da je situacija u samoj Rusiji poprilično klimava. Svi sad pričaju kako niko sa političke scene nije javno podržao Prigožina, a zaboravljaju da niko takođe nije iskazao bilo kakvu želju da, kao na primer Turci pre osam godina, izađe na ulicu i iskaže svoju podršku Putinu i ”mudrom” rukovodstvu. Umesto toga, u Rostovu na Donu su Prigožina ispratili u noći subote na nedelju kao heroja i to ljudi koji su bili na ulici u neke sitne sate, sve pri tome skandirajući Vagner Vagner…
benedykt benedykt 11:12 27.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

freehand

Imali smo drugara u razredu, zvali smo ga Puki. to puki bilo je skraćeno od Puvara. I velika je šteta što je taj nadimak potrošen onomad.

Problem je sa puvarama poput tebe, pa čovek ne zna dali je gore što prdite tako leteći naokolo ili strah od toga da ćete naleteti na neki šiljak jer bi posledice po okolinu bile katastrofalne.

Mmmdaaa, ovo je onaj trenutak koga smo svi dugo čekali zvani… Imao sam ja u razredu jednog druga ili ti ga U Pančevu sedamdeset i neke…!?
Elem, kapiram da je tebe tvoje odrastanje među tom bulumentom lažova, hvalisavaca i ostalog polusveta opšte prakse, zauvek formiralo da budeš takav kakav jesi, odnosno da u svim drugima vidiš te svoje gubitničke geačiće iz razreda. Saosećam se u svakom slučaju sa tobom, voleo bih da ti nekako pomognem ali mislim da je to nemoguće.
Takođe, ti ne samo što si mi omogućio da zauvek imam za Dž komforan stan u tvojoj glavi, nego uporno sanjaš kako će se razotkriti zavesa koja skriva Čarobnjaka iz Oza, odnosno da će pasti naletanje na neki šiljak.
Ubiće te ta tvoja zavist i skoro pa opsednutost sa mojim likom i delom, ali kao razumem te i oko toga odnosno imaš i tu moje iskreno saosećanje…
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:49 28.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje

Dobro ovo je ocekivana finta. Jer ovde smo svi do koliko pre pet minuta aminovali akcije Blekvotera i imali razumevanje za njih kao ljute profesionalce. Ne, nije se desilo.


pa nije se desio nijedan blog na temu blekvotera.

da, finta kazes.




dragosevacsutra dragosevacsutra 22:49 28.06.2023

Re: Ko ima vremena i volje


Verovatno da hoće. Amerika se pokazala kao prilično nestabilna država. kažu da su im Rusi birali predsednika...



freehand freehand 20:27 25.06.2023

Teroristi i borci za slobodu




solo solo 23:16 25.06.2023

Re: Teroristi i borci za slobodu


WAGNER FORCES ARE COMING TO TAKE KIEV AND WE ARE GOING TO HAVE A NEW PRESIDENT SOON.

Lord Danat



ISUK




"PRIGOŽIN SE TEK SPREMA" Britanski general upozorio, pobuna je bila varka, napad će krenuti sa severa

Bivši načelnik britanske vojske Lord Danat smatra da ne bi trebalo olako prihvatiti događanja u Rusiji od subote, i da u pozadini navodno stoji velika zamka po Ukrajinu.
Rusija

Lord Danat smatra da stvari nisu tako jednostavne i strahuje da bi "Vagner" mogao da udari na Kijev iz Belorusije! On je to rekao u programu "Skaj Njuza" novinarki Sofi Ridž.


Moša!

emilia emilia 01:54 26.06.2023

Re: Teroristi i borci za slobodu

@nitropolit
CIJA PLATILA PRIGOŽINU 600 MILIJARDI DA UBIJE PUTINA A ON UZO PARE I ZAJEBO IH MOJ BAJO, PRIČO SINOĆ BOKAN NA HEPIJU NEPOMAKO SE ODAVDE AKO LAŽEM

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana