Astrologija| Politika

Majka

niccolo RSS / 24.06.2023. u 13:02

Šta se kk događa u Rusiji? Kojoj budali je uošte palo na pamet da je dobra ideja da postoji nekakva privatna vojska, od kad se to radi?

 
Ako ima neka dobra duša da pojasni nama koji slabo pratimo, bili bismo zahvalni...

 



Komentari (889)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 13:22 24.06.2023

Od izvora dva putića…

Šta se kk događa u Rusiji? Kojoj budali je uošte palo na pamet da je dobra ideja da postoji nekakva privatna vojska, od kad se to radi?

Ako ima neka dobra duša da pojasni nama koji slabo pratimo, bili bismo zahvalni...

Tačan odgovor je da ta kao privatna vojska ne postoji od juče, niti od prekjuče, već skoro pa deset godina tj još od vremena kada je trebalo neko da se bori po Donbasu a kada je Strelkov zglajznuo. Pod dva, nije to nikada bila nikakava privatna vojska već pretežno ispostava vojne obaveštajne službe tj ГРУ.
Pod tri, ima jedna stara engleska izreka koja kaže… Chickens have come home to roost, ili ti ga ume tako sve na kraju da dođe kao bumerang tj kreneš tako što pozoveš sav pun sebe ukrajinsku vojsku da skine tu nacističko-narkomansku bandu na vlasti, a onda godinu i po dana kasnije gledaš Vagner ekipu kako jezdi ka Moskvi dok se ti svojim avionom već uveliko sklanjaš na sigurno u Piter.
Sve u svemu, već neko vreme sve ovo u današnjoj Rusiji svakome ko to prati jako liči na ono što se dešavalo neposredno pre 1917. Tako da se istorija po koji put ponovila po drugi put, ono prvo izvođenje je bilo boljševička tragedija a ovo sada je prigožinovska farsa…
niccolo niccolo 13:43 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Pod dva, nije to nikada bila nikakava privatna vojska već pretežno ispostava vojne obaveštajne službe tj ГРУ.

Znači vojna obaveštajna se odmetnula?
tessa1 tessa1 14:01 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Tačan odgovor je da ta kao privatna vojska ne postoji od juče, niti od prekjuče, već skoro pa deset godina


Des Benedykt, šta pričaju na Telegramu? :)


I šta mene interesuje, ti Vagnerovci su svi oslobođeni i regrutovani zatvorenici? Drugo, spominju građanski rat u Rusiji, ko protiv koga, plaćenici protiv Kremlja? Da li Vagner može mobilisati nezadovoljne vlašću tj opoziciju? Ili je ovo samo imuplsivan manevar koji će se završiti u krvi, dal je moguće da su ih bombardovali?, i kako to utiče na rat u Ukrajini, jel njihov sukob pokazatelj pravog stanja u vojsci? itd.

Ispostaviće se da je Putin sa nuklerkama trenutno najbolje što bi se moglo desiti?
benedykt benedykt 14:50 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

niccolo
Pod dva, nije to nikada bila nikakava privatna vojska već pretežno ispostava vojne obaveštajne službe tj ГРУ.

Znači vojna obaveštajna se odmetnula?

To već zaista trenutno ne znam, ali je u svakom slučaju Vagner osnovan i ratovao svuda od Donbasa, preko Sirije pa do Sudana, kao nekakva neformalna ispostava ГРУ.
U svakom slučaju uz Prigožinovo ime se već neko vreme vezuju imena Alekseja Djumina i Dimitrija Mironova, ili ti ga bivših Putinovih telohranitelja od kojih je onaj prvi sada gubernator jedne oblasti u Rusiji a onaj drugi radi u predsedničkoj administraciji. Inače ovaj sukob na liniji Prigožin na jednoj a Šojgu i Gerasimov na drugoj tinja bukvalno od prvog dana rata u Ukrajini, tako da je bilo samo pitanje časa kada će sve to da izađe na nešto slično ovome. Jedan od razloga zašto su ovi iz generalštaba stalno štedeli sa opremanjem Vagnera je upravo strah da bi on mogao da uradi upravo ovo što gledaš danas…
benedykt benedykt 15:00 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

tessa1
Tačan odgovor je da ta kao privatna vojska ne postoji od juče, niti od prekjuče, već skoro pa deset godina


Des Benedykt, šta pričaju na Telegramu? :)


I šta mene interesuje, ti Vagnerovci su svi oslobođeni i regrutovani zatvorenici? Drugo, spominju građanski rat u Rusiji, ko protiv koga, plaćenici protiv Kremlja? Da li Vagner može mobilisati nezadovoljne vlašću tj opoziciju? Ili je ovo samo imuplsivan manevar koji će se završiti u krvi, dal je moguće da su ih bombardovali?, i kako to utiče na rat u Ukrajini, jel njihov sukob pokazatelj pravog stanja u vojsci? itd.

Ispostaviće se da je Putin sa nuklerkama trenutno najbolje što bi se moglo desiti?
Pod jedan, ima u Vagneru svega i svačega a posebno zatvorenika, ali nisu baš svi iz te priče.
Pod dva, može da mobiliše i to verovatno i pokušava upravo da uradi. Naime, javljaju ljudi iz Moskve da ih zovu telefonom, predstavljaju se da su iz Vagnera i nude pare da pomognu ”pravednoj” stvari.
Kao što napisah odavno, sukob Prigožina sa Šojguom je sukob kula u Kremlju kako to Rusi vole da kažu, tj hvataju se startne pozicije za trenutak kada njega više ne bude.
Last but not least, jesu ih bombardovali a kako je praktično kompletna vojska u Ukrajini, onda se Putin našao u nebranom grožđu tj ako povuče trupe da se obračunaju sa Vagnerom onda će Ukrajinci to da iskoriste a ako to ne uradi preti mu da Prigožin napravi kompletan haos u zemlji. Noćas su bili u Rostovu, a pre sat vremena su već prošli Voronjež i jezde valjda ka Moskvi.
tessa1 tessa1 15:13 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Pod jedan, ima u Vagneru svega i svačega a posebno zatvorenika, ali nisu baš svi iz te priče.
Pod dva, može da mobiliše i to verovatno i pokušava upravo da uradi. Naime, javljaju ljudi iz Moskve da ih zovu telefonom, predstavljaju se da su iz Vagnera i nude pare da pomognu ”pravednoj” stvari.
Kao što napisah odavno, sukob Prigožina sa Šojguom je sukob kula u Kremlju kako to Rusi vole da kažu, tj hvataju se startne pozicije za trenutak kada njega više ne bude.
Last but not least, jesu ih bombardovali a kako je praktično kompletna vojska u Ukrajini, onda se Putin našao u nebranom grožđu tj ako povuče trupe da se obračunaju sa Vagnerom onda će Ukrajinci to da iskoriste a ako to ne uradi preti mu da Prigožin napravi kompletan haos u zemlji. Noćas su bili u Rostovu, a pre sat vremena su već prošli Voronjež i jezde valjda ka Moskvi.

Da, baš tako razmišljam i da bi ih neko pratio na putu, pridružio im se jer nezadovoljnih ima, i da u Rusiji nema vojske, ali ono bitno je da su to ljudi iz rata, ne funkcionišu trenutno kao onaj ko sjedi u Kremlju, scenario da im je nuklearni arsenal na dohvat ruke ne odgovara čak ni Amerikancima.
benedykt benedykt 15:43 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

tessa1

Da, baš tako razmišljam i da bi ih neko pratio na putu, pridružio im se jer nezadovoljnih ima, i da u Rusiji nema vojske, ali ono bitno je da su to ljudi iz rata, ne funkcionišu trenutno kao onaj ko sjedi u Kremlju, scenario da im je nuklearni arsenal na dohvat ruke ne odgovara čak ni Amerikancima.

Njih trenutno eno na nekih dva sata od Moskve sve veselo usput rušeći neke na brzinu sklepane barikade…



Sve u svemu, primećuje se da koriste inertnost sistema i da pri tome imaju i određenih iskustva sa organizovanjem pučeva….
tessa1 tessa1 15:57 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Sve u svemu, primećuje se da koriste inertnost sistema


Ne znam kako da pratim ovo što se dešava, sa čuđenjem, zanimanjem, rezignacijom? :)

Krenula sam pitati ovde da li je moguće (naravno, ponovim 100x da li je nešto moguće:) da su do večeras u Moskvi?, i ovo što Gedžo kaže ima ih 25.000, čime putuju?, ja to zamišljam sporo kao Igmanski marš. Kad su krenuli? Noćas krenuli, jutros stavljaju barikade po Moskvi kao da je to preći put od jednog do drugog sela razdaljine 25 km, i te barikade u Moskvi su me iznenadile, unaprijed predana partija.. U ratu kad čuješ tenkove iza brda ne dižeš sidro odmah, Vagnerovi ukoračili u Rusiju, u Moskvi pune vreće pjeskom i postavljaju na cestu?, ne mogu vjerovati da nemaju odgovor da zaustave odmetnutu vojsku..

i da pri tome imaju i određenih iskustva sa organizovanjem pučeva….

Meni ovo izgleda kao unutrašnji sukob u kojem će neko pobjediti, neko ne.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:02 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

tessa1

Krenula sam pitati ovde da li je moguće (naravno, ponovim 100x da li je nešto moguće:) da su do večeras u Moskvi?, i ovo što Gedžo kaže ima ih 25.000, čime putuju?, ja to zamišljam sporo kao Igmanski marš. Kad su krenuli? Noćas krenuli, jutros stavljaju barikade po Moskvi kao da je to preći put od jednog do drugog sela razdaljine 25 km, i te barikade u Moskvi su me iznenadile, unaprijed predana partija.. U ratu kad čuješ tenkove iza brda ne dižeš sidro odmah, Vagnerovi ukoračili u Rusiju, u Moskvi pune vreće pjeskom i postavljaju na cestu?, ne mogu vjerovati da nemaju odgovor da zaustave odmetnutu vojsku...


pa bilo je i u Beogradu slično..
drug legija i njegovi čestiti drugari..
oni su kanda ipak samo htjeli da pregovaraju.. pa i ovi hoće isto..
bumo vidjeli kako i šta će se dogovoriti ali naravno da hoće..
pa nije im sigurno cilj da idu kolju po kućama.. kakve opcije uopšte i imaju
vcucko vcucko 16:10 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

benedykt

U svakom slučaju uz Prigožinovo ime se već neko vreme vezuju imena Alekseja Djumina i Dimitrija Mironova, ili ti ga bivših Putinovih telohranitelja od kojih je onaj prvi sada gubernator jedne oblasti u Rusiji


Tulske. A Tula je na putu Voronjež - Moskva. ČVK mora tuda da prođe.

benedykt

a onaj drugi radi u predsedničkoj administraciji.

Taman da dočeka nove hozjajine?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:25 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Pod dva, nije to nikada bila nikakava privatna vojska već pretežno ispostava vojne obaveštajne službe tj ГРУ.


"GU" (dakle slično kao kad Šešelj kaže GRU) dragi kolega, nemoj da te baksuzi opet ispravljaju ovde oko tih važnih detalja.
gedza.73 gedza.73 16:38 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

tessa1
ovo što Gedžo kaže ima ih 25.000

Negde sam video tu brojku. Doduše naši 'stručnjaci' koji su baš upućeni u temu pre dva, tri dana tvrdili kako kreće front iz Voronježa. Kreće ali prema Moskvi.
Ništa novo što nije već viđeno od opričnika preko Razina (*) i mnogih drugih.
Najsmešnije u celoj priči su objašnjavanja kako su pare u pitanju i izdaja. Koja je to obaveštajna služba i koji su to generali kad im se njihov komandant paravojske koja je silovala i pljačkala rudnike zlata i dijamanata i čijim je robijašima lično Putin potpisivao amnestiju odjednom sa celom silesijom kriminalaca i vojne tehnike okrenula, povukla sa fronta i krenula na Moksvu.

Kako bi onog fašiste Dugina priča da se vođi daju odrešene ruke? Pa ako vođa omane seljaci ga bese o najviše drvo u selu.
u Moskvi pune vreće pjeskom i postavljaju na cestu

Ima više tipskih odgovora. Ruska potkovica, ruski kotao, ruska maskirovka i 'saće se Rusi naljute'
(*)


tessa1 tessa1 16:42 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

pa bilo je i u Beogradu slično..
drug legija i njegovi čestiti drugari..
oni su kanda ipak samo htjeli da pregovaraju.. pa i ovi hoće isto..
bumo vidjeli kako i šta će se dogovoriti ali naravno da hoće..
pa nije im sigurno cilj da idu kolju po kućama.. kakve opcije uopšte i imaju


Nije mi poznat taj period Srbije već sam jednom ovde spominjala, u vrijeme kad je ubijen premijer Đinđić meni je beba bila preokupacija. Misliš na pobunu Crvenih beretki?, tj ono što znam je level naslovne u Blicu o Legiji i suđenju i to novijeg datuma jer sam i Blic počela povremeno otvarati prije godinu-dvije, bio je onaj jedan u Africi pobjegao ili tako nešto. Svetislav je pisao o Koštunici. Peščanik je napravio dokumentarac o atentatu i ja sam tad prvi put vidjevši tog nekog Bebu pomislila da je rođeni negativac, Free često napomene da su one iz Peščanika nekad bile neko drugi i itd, sve je laž, podmirivanje računa.


Ova dešavanja ratom u Ukrajini i evo pohodom ka Moskvi se samo nastavlja na dugu i krvavu propast, mene obrt ne iznenađuje, nakon onih prvih snimaka izgibije vojske kada ih skidaju kao glinene golubove dronovima sa debla umjesto konzerve, bilo je pitanje dana kada će neko staviti prst na čelo, i zašto nije do sada?,

sve ide tome da će se ono što su zamislili samo urušiti, od onog bijelog stola dugog 10m na početku rata do da danas neki plaćenici (šta su radili u Ukrajini, brali maline?) idu ka Moskvi i tom bijelom stolu. Poražavajuće je sve što se dešava i kuda vodi, jel sad da razmišljamo šta su naumili bivši zatvorenici i da li bi mnogo razmišljali nakon izgibije u Ukrajini o atomskoj bombi i načinu da riješe poraze? Je li poraženost razlog? Šta je suština ruskog sukoba trenutno?
freehand freehand 16:42 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

srdjan.pajic
Pod dva, nije to nikada bila nikakava privatna vojska već pretežno ispostava vojne obaveštajne službe tj ГРУ.


"GU" (dakle slično kao kad Šešelj kaže GRU) dragi kolega, nemoj da te baksuzi opet ispravljaju ovde oko tih važnih detalja.


A posle pričaju kako Šaban ne pazi na času...
Ajd sad malo onog Epstina i Burizmu da ponoviš, da ne omaneš na propitivanju o pedofiliji i raspaloj državi.
gedza.73 gedza.73 16:43 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Meni ovo izgleda kao unutrašnji sukob u kojem će neko pobjediti, neko ne.

Borba protiv ruskog satanizma i multipolaran svet u Rusiji.
"Mnogo volim Rusiju, ali mrzim sve političke stvari. Ovo što naša vlada sada radi je apsolutno odvratno. Ne mogu to da prihvatim, ali ne mogu ništa da uradim povodom toga. Nemam simpatija za ovaj rat, svi razlozi su apsolutno strašni", rekao je Sarana
tessa1 tessa1 16:48 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Borba protiv ruskog satanizma i multipolaran svet u Rusiji.

Uh, zaboravila sam na borbu protiv Satane.
tessa1 tessa1 16:49 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Najsmešnije u celoj priči su objašnjavanja kako su pare u pitanju i izdaja.

Ne vjerujem, bilo bi bolje da jeste, bolje od patriotizma trenutno.
benedykt benedykt 17:18 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

tessa1
Sve u svemu, primećuje se da koriste inertnost sistema


Ne znam kako da pratim ovo što se dešava, sa čuđenjem, zanimanjem, rezignacijom? :)

i da pri tome imaju i određenih iskustva sa organizovanjem pučeva….

Meni ovo izgleda kao unutrašnji sukob u kojem će neko pobjediti, neko ne.

Pratiš bez emocija ili bilo kakvih navijačkih strasti, jer je realno u pitanju nekakav unutrašnji sukob dva gangsterska klana. Elem, svi ovi što se sada začuđeno pitaju kako je to svemoćni ruski vrh sebi dozvolio da mu se desi Prigožin, očigledno zaboravljaju kako su se i gde upoznali tadašnji zamenik gradonačelnika Putin i Prigožin inače bivša secikesa a posle vlasnik kioska za prodaju viršli u zemičkama. Svi dakle vide ”silnog” Vladimira Vladimiroviča predsednika Rusije a zaboravljaju da je svoj uspon krenuo lapajući sa obe ruke i pri tome se taleći sa mafijom u Piteru…

P.S. Eno već gradonačelnik Moskve najavio da je ponedeljak neradni dan u prestonici, pa pretpostavljam da se i Putin upravo zato još koliko jutros zaputio svojim avionom u pravcu rodnog mu Pitera. Produženi vikend što-no-se kaže…
benedykt benedykt 17:22 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

srdjan.pajic
Pod dva, nije to nikada bila nikakava privatna vojska već pretežno ispostava vojne obaveštajne službe tj ГРУ.


"GU" (dakle slično kao kad Šešelj kaže GRU) dragi kolega, nemoj da te baksuzi opet ispravljaju ovde oko tih važnih detalja.

A htedoh napisati ГУ (ГРУ) sve se nadajući da sa ta moja ”sramota” neće ponovo potezati. Ne vredi, nije mi se dalo…
tessa1 tessa1 17:57 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Pratiš bez emocija ili bilo kakvih navijačkih strasti


Za koga bih navijala, molim te? :)

Sve sa Rusima je postalo kao epizoda Black Mirror. Ne vrijedi ni smišljati priču, samo ih pustiti da oni prave sledeći kadar spontano.

Elem, svi ovi što se sada začuđeno pitaju kako je to svemoćni ruski vrh sebi dozvolio da mu se desi Prigožin, očigledno zaboravljaju kako su se i gde upoznali tadašnji zamenik gradonačelnika Putin i Prigožin inače bivša secikesa a posle vlasnik kioska za prodaju viršli u zemičkama. Svi dakle vide ”silnog” Vladimira Vladimiroviča predsednika Rusije a zaboravljaju da je svoj uspon krenuo lapajući sa obe ruke i pri tome se taleći sa mafijom u Piteru…

P.S. Eno već gradonačelnik Moskve najavio da je ponedeljak neradni dan u prestonici, pa pretpostavljam da se i Putin upravo zato još koliko jutros zaputio svojim avionom u pravcu rodnog mu Pitera. Produženi vikend što-no-se kaže…

Da, neozbiljno. Poražavajuće kad čovjek sve sagleda.

Piše i da Rusi imaju 800.000 vojnika, bilo ih je milion, poginulo u Ukrajini 220.000, ej, 220.000 vojnika za godinu i po rata, a plaćenika 25.000, poginulo je 20.000,

koliko ih je u konvoju? Nemoguće da svi preživjelih 25.000 ide u Moskvu? Moskvu koja puni vreće pijeskom da zadrži bivšeg vlasnika kioska sa viršlama?
tessa1 tessa1 17:59 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Moskvu koja puni vreće pijeskom da zadrži bivšeg vlasnika kioska sa viršlama?

Ne, ovde se čovjek mora osjećati pomalo ludo: da bi preživio. :)
promoter promoter 18:04 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

newimprovedtadejus
tessa1

Krenula sam pitati ovde da li je moguće (naravno, ponovim 100x da li je nešto moguće:) da su do večeras u Moskvi?, i ovo što Gedžo kaže ima ih 25.000, čime putuju?, ja to zamišljam sporo kao Igmanski marš. Kad su krenuli? Noćas krenuli, jutros stavljaju barikade po Moskvi kao da je to preći put od jednog do drugog sela razdaljine 25 km, i te barikade u Moskvi su me iznenadile, unaprijed predana partija.. U ratu kad čuješ tenkove iza brda ne dižeš sidro odmah, Vagnerovi ukoračili u Rusiju, u Moskvi pune vreće pjeskom i postavljaju na cestu?, ne mogu vjerovati da nemaju odgovor da zaustave odmetnutu vojsku...


pa bilo je i u Beogradu slično..
drug legija i njegovi čestiti drugari..
oni su kanda ipak samo htjeli da pregovaraju.. pa i ovi hoće isto..
bumo vidjeli kako i šta će se dogovoriti ali naravno da hoće..
pa nije im sigurno cilj da idu kolju po kućama.. kakve opcije uopšte i imaju

Meni je ovaj naš Benedikt sumnjiv.
Kako on može to sve da zna?
Da nije i on neki vojni špijun?
Koji nama namerno potura ove dezinformacije?
Aaaaa, ja bih bio oprezan, kod špijuna se nikada ne zna.
Nije njima za verovati.
benedykt benedykt 18:27 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

vcucko
benedykt

U svakom slučaju uz Prigožinovo ime se već neko vreme vezuju imena Alekseja Djumina i Dimitrija Mironova, ili ti ga bivših Putinovih telohranitelja od kojih je onaj prvi sada gubernator jedne oblasti u Rusiji


Tulske. A Tula je na putu Voronjež - Moskva. ČVK mora tuda da prođe.

benedykt

a onaj drugi radi u predsedničkoj administraciji.

Taman da dočeka nove hozjajine?

Vreme će pokazati da li su njih dvojica umešani u bilo kom obliku u ovo sada, ali će verovatno čekati da se prelomi na ovu ili onu stranu pa da se oglase ako su zaista u toj priči. Inače i po svemu sudeći a sa obzirom da Vagner ekipa bukvalno leti skoro pa neometano kroz Rusiju ka Moskvi, Prigožina nema trenutno ko da zaustavi sem ako se ne povuče deo vojske iz Ukrajine.
Pri tome, sve ovo što on sad priča misli popriličan broj oficira i pripadnika policije, tj da se lapa i krade na sve strane, da su oni i neka sirotinja odvedeni na kasapnicu bez pristojne opreme, dok se za to vreme deca onih na vlasti provode u svili i kadifi…
gedza.73 gedza.73 18:31 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Nemoguće da svi preživjelih 25.000 ide u Moskvu?

Nije sam Prigožin krenuo na Moskvu. Nego su ti njegovi Vagnerovci (za koje se na blogu tvrdilo da su pod kontrolom Moskve i da nisu problem ruskih 12 žigosanih i da privatna vojska ne krši ruske zakone i da su odlični borci koji su, po informacijama na blogu, bar po pet puta denvno osvajali bahmut) koliko god da ih ima napustili front (iz nekih njihovih razloga) i s tenkovima pošli na rukovodstvo (koj je valjda zbog partokratije i korupcije pokralo neke milione uniformi pa mobilisani Rusi morali sami da nabavljaju opremu i tampone kao prvu pomoć). Kako god bilo i šta god se desilo ionako loš ugled Rusije i nikakav kredibilitet ruskog rukovodstva su dodatno sjebani.


benedykt benedykt 19:33 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

tessa1


Sve sa Rusima je postalo kao epizoda Black Mirror. Ne vrijedi ni smišljati priču, samo ih pustiti da oni prave sledeći kadar spontano.

Nažalost tako kao nekako a i cela ta ludorija se u najnovijem skoro pa neverovatnom obrtu izgleda privodi kraju, jer je u međuvremenu jedan od onih koje sam spominjao tj Aleksej Djumin nešto ispred vlasti RF dogovorio sa svojim drugom Prigožinom, a koliko kapiram i ludi Lukašenko je u te pregovore nekako bio umešan. Ostaje samo da se odnekle iz svog bunkera u šumama oko Pitera oglasi i drug Putin pa da kaže kako su studenti tj Vagnerovci bili u pravu, te da je vreme da se odigra jedno Kozaračko kolce kao sada već davne 1968. u gradu Beogradu.
Prigožin će da im oprosti što ih je malo tukao i obarao avione i helikoptere, onaj autoput koji su danas raskopali bagerima će da zakrpe za već koji mesec, i samo ostaje da se vidi da li će Šojgu i Gerasimov ostati na svojim mestima, odnosno ko je uopšte tu pobedio na kraju krajeva ili će to da se sve reši nekakvim glasanjem kao za Evroviziju…
benedykt benedykt 19:36 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

promoter

Meni je ovaj naš Benedikt sumnjiv.
Kako on može to sve da zna?
Da nije i on neki vojni špijun?
Koji nama namerno potura ove dezinformacije?
Aaaaa, ja bih bio oprezan, kod špijuna se nikada ne zna.
Nije njima za verovati.

Đe si Čarli trolu moj omiljeni koji je opet po jubilarni šezdeset i sedmi put promenio nadimak, te se sada na ime promoter odaziva…
tessa1 tessa1 20:02 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Nije sam Prigožin krenuo na Moskvu. Nego su ti njegovi Vagnerovci (za koje se na blogu tvrdilo da su pod kontrolom Moskve i da nisu problem ruskih 12 žigosanih i da privatna vojska ne krši ruske zakone i da su odlični borci koji su, po informacijama na blogu, bar po pet puta denvno osvajali bahmut) koliko god da ih ima napustili front (iz nekih njihovih razloga) i s tenkovima pošli na rukovodstvo (koj je valjda zbog partokratije i korupcije pokralo neke milione uniformi pa mobilisani Rusi morali sami da nabavljaju opremu i tampone kao prvu pomoć). Kako god bilo i šta god se desilo ionako loš ugled Rusije i nikakav kredibilitet ruskog rukovodstva su dodatno sjebani.


Mislim da je problem od ove sulude površine mnogo komplexniji ili raspad veći pa je to razlog i za strah po onoj Andrićevoj izreci o gluposti koja vlada svijetom, i da se sve završi sa puj-pike bio sam pijan i takav nikakav malo krenuo konvojem do vas u Kremlj, opet ostaje činjenica da su oni sklepali neke barikadice i ustuknuli samo proglašavajući ponedeljak neradni dan. Zamisli, narode sjedite kod kuće dok ne riješimo ovaj problem vojnog puča sa bivšim vlasnikom kioska za viršle.
tessa1 tessa1 20:03 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Nažalost tako kao nekako a i cela ta ludorija se u najnovijem skoro pa neverovatnom obrtu izgleda privodi kraju, jer je u međuvremenu jedan od onih koje sam spominjao tj Aleksej Djumin nešto ispred vlasti RF dogovorio sa svojim drugom Prigožinom, a koliko kapiram i ludi Lukašenko je u te pregovore nekako bio umešan. Ostaje samo da se odnekle iz svog bunkera u šumama oko Pitera oglasi i drug Putin pa da kaže kako su studenti tj Vagnerovci bili u pravu, te da je vreme da se odigra jedno Kozaračko kolce kao sada već davne 1968. u gradu Beogradu.
Prigožin će da im oprosti što ih je malo tukao i obarao avione i helikoptere, onaj autoput koji su danas raskopali bagerima će da zakrpe za već koji mesec, i samo ostaje da se vidi da li će Šojgu i Gerasimov ostati na svojim mestima, odnosno ko je uopšte tu pobedio na kraju krajeva ili će to da se sve reši nekakvim glasanjem kao za Evroviziju…


Apsurdno i bizarno, zato i ne znam kako se ponašati,

ipak su oni narod koji ima jednog Harmsa, jednog Harmsa pisca umrlog od gladi.
gvozden1 gvozden1 20:08 24.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Ostaje samo da se odnekle iz svog bunkera u šumama oko Pitera oglasi i drug Putin pa da kaže kako su studenti tj Vagnerovci bili u pravu

Hajd da vidimo i to.
I ako bude tako da sačekamo ipak neko vreme, jer zna noć da proguta čoveka i nešto kasnije.

Oni što se sad može naslutiti, posle nekoliko sati, nema ništa od disisdiend.

benedykt benedykt 05:52 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

tessa1

Apsurdno i bizarno, zato i ne znam kako se ponašati,

Ova dva video snimka napravljena juče na putevima ispred Moskve, možda i najbolje pokazuje sav nivo potpunog besmisla i panike koja se dešavala u Rusiju. Dakle, godinama se talambasa o moćnim Kindžal & Sarmat roketlama, najboljim na svetu Armata tenkovima, projektilima na nuklearni pogon, do zuba naoružanom vojskom koja broji milione, avionima, kamionima, svim ostalim svetskim čudima i najstrašnijim vojnim mudima…

Onda ti nekakva tamo bivša secikesa i vlasnik kioska za viršle sa tom nekom vojskom ili bolje reći bandom propalica i robijaša, dođe skoro do Moskve za manje od dana, i ti u očajničkom pokušaju da ga nekako bilo kako makar na neko kratko vreme zaustaviš, uradiš ovo…





Skoro pa fantazmagorično na nivou tragikomičnog…
freehand freehand 06:50 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Ova dva video snimka napravljena juče na putevima ispred Moskve, možda i najbolje pokazuje sav nivo potpunog besmisla i panike koja se dešavala u Rusiju. Dakle, godinama se talambasa o moćnim Kindžal & Sarmat roketlama, najboljim na svetu Armata tenkovima, projektilima na nuklearni pogon, do zuba naoružanom vojskom koja broji milione, avionima, kamionima, svim ostalim svetskim čudima i najstrašnijim vojnim mudima…

Što se sve pokazuje iz dana u dan u ratu u Ukrajini gde mlate NATO uzduž i popreko.
Onda ti nekakva tamo bivša secikesa i vlasnik kioska za viršle sa tom nekom vojskom ili bolje reći bandom propalica i robijaša, dođe skoro do Moskve za manje od dana, i ti u očajničkom pokušaju da ga nekako bilo kako makar na neko kratko vreme zaustaviš, uradiš ovo…

To "bivša secikesa i vlasnik kioska za viršle" moglo bi se odnositi na bar 2/3 američkih milijardera. Koji su danas krem američkog društva, od kojih su samo neki pedofili a većina i rasisti i nacisti po političkom ubeđenju.
Elem, predmetni "bivši secikesa i vlasnik kioska za viršle" u međuvremenu je postao multimilioner i iz nekog razloga čovek od poverenja (do skora) Vladimira Putina.
Pa je, kao takav, izabran da bude na čelu PMC Wagner.
PMC Wagner jeprivatna vojna kompanija načinjenapo modelu američkih i britanskih pandana da bi obavljao vojne zadatke tamo gde ruska vojska ne može zvanično da se pojavi. Za razliku od francuske Legije stranaca nije sačinjen samo od kriminalaca. zatvorenici su angažovani samo u određenom broju i u specifičnom momentu, pa je ta prakksa zaustavljena.
Inače, Wagner sačinjavaju bivši (a verovatno i aktivni) pripadnici elitnih jedinica ruske vojske i služni, a u ukrajinskom ratu pokazali su se kao trenutno možda i najbolja vojna jedinica na svetu.
Eto, juče su na gotovo 12 sati postali i borci za slobodu u zapadnom MSM.


A kopanje puteva - to je standardna procedura u zaustavljanju kolona u kriznim situacijama.

Generalno, opredeljujući se između krnjenja sopstvenog i državnog ugleda i rizika za ogromno krvoproliće uz hiljade, možda i desetine hiljada mrtvih Putin je izabrao prvo. I svaka mučast, tako rade svi ludi tirani.





benedykt benedykt 07:49 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

freehand

To "bivša secikesa i vlasnik kioska za viršle" moglo bi se odnositi na bar 2/3 američkih milijardera. Koji su danas krem američkog društva, od kojih su samo neki pedofili a većina i rasisti i nacisti po političkom ubeđenju.
Elem, predmetni "bivši secikesa i vlasnik kioska za viršle" u međuvremenu je postao multimilioner i iz nekog razloga čovek od poverenja (do skora) Vladimira Putina.
Pa je, kao takav, izabran da bude na čelu PMC Wagner.
PMC Wagner jeprivatna vojna kompanija načinjenapo modelu američkih i britanskih pandana da bi obavljao vojne zadatke tamo gde ruska vojska ne može zvanično da se pojavi. Za razliku od francuske Legije stranaca nije sačinjen samo od kriminalaca. zatvorenici su angažovani samo u određenom broju i u specifičnom momentu, pa je ta prakksa zaustavljena.
Inače, Wagner sačinjavaju bivši (a verovatno i aktivni) pripadnici elitnih jedinica ruske vojske i služni, a u ukrajinskom ratu pokazali su se kao trenutno možda i najbolja vojna jedinica na svetu.
Eto, juče su na gotovo 12 sati postali i borci za slobodu u zapadnom MSM.


A kopanje puteva - to je standardna procedura u zaustavljanju kolona u kriznim situacijama.

Generalno, opredeljujući se između krnjenja sopstvenog i državnog ugleda i rizika za ogromno krvoproliće uz hiljade, možda i desetine hiljada mrtvih Putin je izabrao prvo. I svaka mučast, tako rade svi ludi tirani.

Ko o čemu a baba Freehend o američanskim uštipcima…
No nebitno navikli smo barem na to, nego hajde samo da ne pričamo budalaštine koje bukvalno blage veze sa mozgom nemaju.
Pod jedan, navedi makar 2 ili 3 američka milijardera kada već pričaš o nekakvih fantazmagoričnih 2/3 koji su bili osuđivane secikese…?! Ima li makar jedan jedini među njima da je dobio deset godina zatvora zato što je davio žene na ulici pa im onda skidao čizme i minđuše, a da je sada milijarder u Americi…?!!

Pod dva, u francusku Legiju stranaca ne možeš da se učlaniš trenutno ako si begunac od zakona, jer ti se odmah trkeljiše ceo dosije i proverava u Interpolu. Takođe i nekada davno kada je takvo nešto bilo moguće, ta ista Legija stranaca nije bila sastavljena samo od kriminalaca niti su išli po zatvorima i regrutovali robijaše, pa ima obećavali pomilovanje i pri tome javno tražili prilikom regrutacije one osuđivane za ubistva koji su dobili kazne od preko petnaest godina zatvora.
Tako da prestani više kao papagaj da ponavljaš ta svoja dva ili tri izlizana i dosadna kvazi-argumenta, gde samo još 12 Žigosanih nedostaju pa da cela ta papazjanija bude potpuna.

Pod tri, ta secikesa i vlasnik kioska sa viršlama je postao čovek od poverenja zato što je i sam Putin kada ga je upoznao bio sa obe noge u tom miljeu, odnosno bio je u talu sa najgorim kriminalcima iz Pitera, lupao reket i krao kao tadašnji zamenik gradonačelnika humanitarnu pomoć sa tada ne baš mrskog mu Zapada. Ceo taj današnji vrh Rusije, koga ti u svojim snoviđenjima zamišljaš kako mudro raspravlja kako im se desio pa oteo Prigožin, je inače bivša Putinova ekipa iz Pitera koja je zajedno sa njim lapala i svašta tamo radila.

Pod četiri, stanadardna procedura u bilo kojoj iole uređenoj državi nije da se bagerima u očaju kopaju autoputevi, nego da se istog časa s’oproštenjem najebe milosne majke toj nekoj budali koja se usudila da dovede u pitanje državni monopol sile, odnosno da ga ili umlate kao poslednju džukelu ili zatvore sa celom tom njegovom bandom. Međutim tako mu to dođe kod slepo zaljubljenih putriotskih kremljoljubaca da im se priviđa uvek nekakva grandiozna i genijalna strategija čak i tamo gde je bukvalno malom detetu jasno da je ta svemoćna država ispala jadna i smešna. Čisto da se podsetimo, predsednik Putin je pobegao avionom iz Moskve u pravcu Pitera i odmah posle poletanja isključio transponder da se ne bi znala tačna ruta leta valjda u strahu da ga neko ne presretne, a pri tome je sa tim istim Prigožinom pregovarao predsednik susedne države kao da se sve to dešava u Sudanu, Eritreji ili Maliju.
Takođe i ono što je najbitnije, nije Putin tu ništa izabrao pa mu svaka čast već nije imao bukvalno sa čime da se suprotstavi Prigožinu, ili smo zaboravili onih šest oborenih helikoptera, jedan avion, odnosno to da su u očaju čak i bombardovali naftno skladište u Voronježu da bi ga sprečili da se tu natankuje gorivom.

Znam, sve znam, ne piše ništa od svega toga u Informeru i na tim putriotsko kremljoljubnim Telegram kanalima, već se hvali genijalni šahovski velemajstor iz Kremlja…
freehand freehand 07:57 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

nego hajde samo da ne pričamo budalaštine koje bukvalno blage veze sa mozgom nemaju.

Logično i korektno prema sebi bi bilo da si ovde stao.
Ne znam što to sebi radiš.


benedykt benedykt 08:00 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

freehand
nego hajde samo da ne pričamo budalaštine koje bukvalno blage veze sa mozgom nemaju.

Logično i korektno prema sebi bi bilo da si ovde stao.
Ne znam što to sebi radiš.

Naravno i po običaju kada se lajavoj neznalici pokopaju njegove lagarije sa par nepobitnih i lako proverljivih argumenata, onda se beži na rezervni i dobro utvrđeni položaj geačkog dobacivanja. Opovrgni ako možeš bilo šta od onoga što sam napisao pa se javi za bilo šta dalje da pričamo…
freehand freehand 08:04 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Naravno i po običaju kada se lajavoj neznalici pokopaju njegove lagarije sa par nepobitnih i lako proverljivih argumenata, onda se beži na rezervni i dobro utvrđeni položaj geačkog dobacivanja.


Zašto nastavljaš?
benedykt benedykt 09:10 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

freehand
Naravno i po običaju kada se lajavoj neznalici pokopaju njegove lagarije sa par nepobitnih i lako proverljivih argumenata, onda se beži na rezervni i dobro utvrđeni položaj geačkog dobacivanja.


Zašto nastavljaš?
Pravo pitanje je zašto se ti blamiraš pišući ovakve gluposti...

freehand
Inače, Wagner sačinjavaju bivši (a verovatno i aktivni) pripadnici elitnih jedinica ruske vojske i služni, a u ukrajinskom ratu pokazali su se kao trenutno možda i najbolja vojna jedinica na svetu.


Dakle, izvor za ovu skoro pa neverovatnu ali u svakom slučaju zasmejavajuću izjavu je...

a. Informer

b. Russia Today

c. Neka internet nedođija gde kojekakvi gubitnici sa dijagnozom pišu šta im padne na pamet

d. Onaj debilni film o njima koga je Apostata reklamirao na svom blogu
solo solo 11:15 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Ko o čemu a baba Freehend o američanskim uštipcima


Prečitao a treba samo da šrafi dugmiće na mixeti.

Ubi ga ambicija.



Ja mu kažem koči, vrati se na twiter, on se odma ljuti a ja to za njegovo dobro.
tessa1 tessa1 12:35 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Skoro pa fantazmagorično na nivou tragikomičnog…

Propast, i kaže u snimku, ne znam kuda sad da prođem.

Da li je moguće da su u takvoj panici, bagerom presjecaju asfalt? Nije snimak od prije, bio bi valjda neki znak radova na putu, signalizacija, bilo šta? Da, napisala sam gore odmah, ljudi koji dolaze iz rata nisu u istom modu kao ovi salonski političari i vojnici, njih vodi druga sila i druga pravila, oni bi preletjeli podmetnute apsurde na cesti.
tessa1 tessa1 12:37 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

freehand freehand 19:34 25.06.2023

Re: Od izvora dva putića…

Đe si Čarli trolu moj omiljeni koji je opet po jubilarni šezdeset i sedmi put promenio nadimak, te se sada na ime promoter odaziva

Ovo je interesantno: koji beše tvoj prethodni nick, ao sebi daješ pravo da nešto naprđuješ?
angie01 angie01 13:27 24.06.2023

svidja mi se

naslov!
niccolo niccolo 13:44 24.06.2023

Re: svidja mi se

Hvala. Dobar naslov je pola teksta
angie01 angie01 13:51 24.06.2023

Re: svidja mi se

Dobar naslov je pola teksta


slazem se!
solo solo 14:10 24.06.2023

Re: svidja mi se

Dobar naslov je pola teksta

slazem se!


Sa vremenske distance od jednog dana (sve je kraća distanca)

Loš i tekst i naslov.

Ajde gazda novi blog sa naslovom ,,Jebo im je i majku i tajku,,

Ko?

Pa Vladimir.
solo solo 13:43 24.06.2023

.

nama koji slabo pratimo, bili bismo zahvalni..


Sad ce opet da skoče kirije u Beogradu.

Sve ostalo bez značaja.
niccolo niccolo 13:44 24.06.2023

Re: .

Odlično, to odgovara
gedza.73 gedza.73 13:45 24.06.2023

.

Ako ima neka dobra duša da pojasni

Sačekaj malo da naši informbirovci prime direktive i usaglase se koji je 'bolji' Rus.
niccolo niccolo 13:47 24.06.2023

Re: .

Dobro, u ovakvim trenucima je ključno pravilno izabrati stranu.
gedza.73 gedza.73 13:53 24.06.2023

Re: .

ovakvim trenucima je ključno pravilno izabrati stranu.

kako bi rekao Đimi
This is the end, my only friend
The end of our elaborate plans
The end of everything that stands
The end
No safety or surprise
The end
I'll never look into your eyes again



gvozden1 gvozden1 13:56 24.06.2023

Re: .

niccolo
Dobro, u ovakvim trenucima je ključno pravilno izabrati stranu.

Po čemu biraš?

Evo, moguće opcije:

Zapad sasuo dovoljno para kuvaru, i ovaj krenuo da ruši Putina.
Možda uspe, možda ne.

Opcija a, uspeva.

Da li je to dobro ili loše po Srbiju, zavisi od toga šta je zapad platio kuvaru, da li eliminisanje Rusije kao bitnog faktora (politika Kozirjeva) ili je nagodba povoljnija po Rusiju, da uključuje politički važnu Rusiju.

Ako je prvo, nama odgovara da kuvara smaknu, ako je drugo, moramo da čekamo.

Opcija b, ne uspeva.

Za nas manje neizvesnosti, ali možda i šteta.
solo solo 14:02 24.06.2023

Re: gvozden1

gvozden1


Opcija C. (provereno radi) - kad velike kere jebu male kere gledu i Ćutu.

Ovo pomaže.


gedza.73 gedza.73 14:10 24.06.2023

Re: .


da uključuje politički važnu Rusiju.

Politički važnu Rusiju u kojoj se tokom rata koji je Putin poveo, koji traje više od godinu dana uz vrlo malo uspeha na terenu a sa previše gafova izvode borbena vozila na ulice Moskve kako bi se sprečio oružani puč koji je krenuo iz Rostova?


Ako je prvo, nama odgovara da kuvara smaknu

Ne znam da li si obratio pažnju da paravojna formacija sa nekih 25 000 vojnika pod oružjem vršlja po Rusiji. Znači po tebi čekamo ishosd sukoba kuvara na čelu plaćenika i vatrogasca na čelu vojske od čega zavisi naša sudbina?



gvozden1 gvozden1 14:21 24.06.2023

Re: .


Ne znam da li si obratio pažnju da paravojna formacija sa nekih 25 000 vojnika pod punim oružjem vršlja po Rusiji

Nisam.
Ali jesam na to da si ti odmah dotrčao sa disis di end.

Dok je klovn pušio kontraofanzivu, nigde te nije bilo, sad si se raskokodakao.

Ne razmišlja kulov kako se sve ovo može na njegovu zemlju odraziti, nego ga čista mržnja vodi.
Da Rusija strada, a što će uz nju stradati (možda) i Srbija, to kulova ne dotiče.
Ustvari, ne može kulov to da poveže.

Ne liči li ti ovo, kulovčiću, na Lenjina, na ono kad su Švabe instalirate Lenjina u Rusiji.
Kako se to na Srbiju odrazilo, kulovu nepismeni?
niccolo niccolo 14:26 24.06.2023

Re: .

Po čemu biraš?

Nemam pojma, ja svakako ne biram, razumem da se to odnosi na gedžine informbirovce jer je njima bitno iz ugla da li će nastaviti da primaju kintu ili ne...što se tiče nas ostalih, stvari će se završiti kako se budu završile, bez nas i pored nas, a mi ćemo moći samo da sarađujemo ili ne sarađujemo s onime koji god bude pobedio na kraju.
solo solo 14:30 24.06.2023

Re: .

Nemam pojma, ja svakako ne biram, razumem da se to odnosi na gedžine informbirovce jer je njima bitno iz ugla da li će nastaviti da primaju kintu ili ne...što se tiče nas ostalih, stvari će se završiti kako se budu završile, bez nas i pored nas, a mi ćemo moći samo da sarađujemo ili ne sarađujemo s onime koji god bude pobedio na kraju.




Samo lepše rečeno. Probiotik.

Ljudi treba da se forsira sažimanje na blogu.

Lakše će Spiridon da otvara na telefonu.
gedza.73 gedza.73 14:31 24.06.2023

Re: .


Ali jesam na to da si ti odmah dotrčao sa disis di end.

Dotrčao sam jer je mLogo smešno što je do juče podržavani super heroj koji mleje i mleje odjednom postao izdajnik. Iskreno tipovao sam na Kadirova (koji izgleda čeka bolji trenutak). mada će Prigožin po svemu sudeći da zglajzne po starom dobrom ruskom običaju ubiće ga promaja ali šteta je naneta. Svi oni -stani i bivše SSSR republike koje su bile vazali Moskvi odoše od Moskovkse grofovije.
Ne liči li ti ovo, kulovčiću, na Lenjina, na ono kad su Švabe instalirate Lenjina u Rusiji.

Meni ličiš na one fanatične komuniste. Ista politkomesarska linija 'majka Rusija uber alles'
p.s.
Ili na devedesete kada se svet menjao a naši tradicionalno podržali Ruse odnosno generala Jazova nadajući se kako će nešto da ušićare. Treba li podsetnik kako smo prošli tih devedesetih?
To ti je ovaj baja u sredini

levo od njega Drug Putin a desno Drug Šojgu.
niccolo niccolo 14:40 24.06.2023

Re: .

Ne liči li ti ovo, kulovčiću, na Lenjina, na ono kad su Švabe instalirate Lenjina u Rusiji.

Čekaj, ti kažeš da je zapad stvorio vangerovce?
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:00 24.06.2023

Re: .

Čekaj, ti kažeš da je zapad stvorio vangerovce?



Cek da je istok valjda bi se zvali cajkovskievci ili bajemaleknindzanci?

gvozden1 gvozden1 15:03 24.06.2023

Re: .

niccolo
Ne liči li ti ovo, kulovčiću, na Lenjina, na ono kad su Švabe instalirate Lenjina u Rusiji.

Čekaj, ti kažeš da je zapad stvorio vangerovce?

Stvorio nije, a da li ih sad koristi, teško je isključiti tu mogućnost.

Ono što govori u prilog tome je da Ukrajinska kontraofanziva traljavo ide, i u tom trenutku se pojavljuje nešto ko dar s neba, pobuna u Rusiji.

Ili su srećkovići neviđeni, zapad, ili su malo pogurali stvar.

Drugo, Prigožin kao razloge navodi smešne stvari, korupcija i slično, vidi se se da mu nije bilo važno ni da se potrudi da smisli koliko toliko uverljivije razloge.

Dalje, priča o ruskom narodu, kao narodu je dosta ovoga ili onoga, a Putin osamdeset posto podrške tog naroda.

benedykt benedykt 15:08 24.06.2023

Re: .

gvozden1
niccolo
Dobro, u ovakvim trenucima je ključno pravilno izabrati stranu.

Po čemu biraš?

Evo, moguće opcije:

Zapad sasuo dovoljno para kuvaru, i ovaj krenuo da ruši Putina.
Možda uspe, možda ne.

Sada već bežiš u fantazmagorije, odnosno ne možeš uvek sve na svetu objašnjavajući sa CIA snajka CIA, mada je najlakše tako a dokazi će se već nekako naći sistemom što mi je milo to mi se i snilo.
Komplikovanija je dosta priča i jedino što pokazuje je kakva je današnja Rusija tj u šta ju je pretvorila Putinova vlast…
gvozden1 gvozden1 15:16 24.06.2023

Re: .

Sada već bežiš u fantazmagorije, odnosno ne možeš uvek sve na svetu objašnjavajući sa CIA snajka CIA, mada je najlakše tako a dokazi će se već nekako naći sistemom što mi je milo to mi se i snilo.

Vidi, ne znam koliko ljudi na svetu zna svaki detalj ove pobune, ne verujem da ih je mnogo.

Ostalima ostaje da nagađaju na osnovu poznatih stvari, tj na osnovu logike, ko ima korist od ovoga.

Teško mi je da smislim ko više dobija ovom pobunom od zapada.

Da bi se tvrdilo da jesu upleteni, treba mnogo više podataka od onoga čime raspolažem, ali isto tako i da bi se tvrdilo da nemaju veze sa tim, da im se samo posrećilo.

Tako da, ne znam da li jeste upleten, ali me ni ti nisi uverio da nije.
niccolo niccolo 15:17 24.06.2023

Re: .

Stvorio nije, a da li ih sad koristi, teško je isključiti tu mogućnost.

Pa šta se dogodilo pa su odlučili da prihvate pare (ili šta već) da bi se odmetnuli? Zbog čega?
gvozden1 gvozden1 15:25 24.06.2023

Re: .

niccolo
Stvorio nije, a da li ih sad koristi, teško je isključiti tu mogućnost.

Pa šta se dogodilo pa su odlučili da prihvate pare (ili šta već) da bi se odmetnuli? Zbog čega?

Zbog dovoljno nula na čeku :)

Moguće i neka kombinacija njihovih, Vagnerovih, interesa i zapadnih.

Slično kao sa Lenjinom, ni Lenjin nije bio protiv cara samo zbog švapskih interesa, bio je iskreno protiv, a onda se njegovi i švapski interesi poklope, on pomogne Švabama, Švabe njemu, i strada Rusija.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:51 24.06.2023

Re: .

gvozden1

Slično kao sa Lenjinom, ni Lenjin nije bio protiv cara samo zbog švapskih interesa, bio je iskreno protiv, a onda se njegovi i švapski interesi poklope, on pomogne Švabama, Švabe njemu, i strada Rusija.


pa i ovo strada ti je sad sasvim nejasno..
u neku ruku se možda i spasla (daljih stradanja u ratu sa Njemcima) a imaš i čitavu novu desnu struju koja sad promoviše Stalju u najbolje što se Rusiji ikad desilo (jer jelda zapada strahovao od Stalje, Rusija sila itd. itd.)..
e to jeste sve je to dosta sivkasto
benedykt benedykt 15:52 24.06.2023

Re: .

gvozden1

Teško mi je da smislim ko više dobija ovom pobunom od zapada.

Povezuješ sada dve potpuno nezavisne stvari, tj pravi razlog za pobunu i to da ista kada se desila odgovara ovome ili onome a pretežno Zapadu. Sve u svemu, nekakva unutrašnja borba za prevlast je u pitanju a Prigožin ima i bez Zapada sasvim dovoljno para. Mislim, možeš da kažeš bukvalno sve za Prigožina samo to ne…
gvozden1 gvozden1 16:02 24.06.2023

Re: .

u neku ruku se možda i spasla (daljih stradanja u ratu sa Njemcima)

Ejbg:)
Švabe pukle i bez Rusije protiv sebe, a Rusija bi stradala od njih da je ostala u ratu sa svim saveznicima.

A da li je stradala Rusija?
Pa nestalo ju je, ako to nije stradanje, i sve ono što je došlo sa boljševicima, onda stradanje ne postoji, sve je spas.

a imaš i čitavu novu desnu struju koja sad promoviše Stalju u najbolje što se Rusiji ikad desilo


Moj teča, pametan čovek bio, je često govorio:
Ima bog pun obor ludaka.
gvozden1 gvozden1 16:06 24.06.2023

Re: .

Sve u svemu, nekakva unutrašnja borba za prevlast je u pitanju a Prigožin ima i bez Zapada sasvim dovoljno para. Mislim, možeš da kažeš bukvalno sve za Prigožina samo to ne…

Nikad para nije mnogo.
Košta i pobuna.
A možda i nisu pare u pitanju.

Odlučiti se na ovako nešto kad je zemlja u ratu, može ili avanturista, ili neko sa jačim adutima i razlozima od, ne volim Šojgua.

Situacija bliska, Il pukovnik ili pokojnik.

Ako ne uspe in glavu možda i može da izbavi bežanijom, ali mnogi njegovi neće moći.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:09 24.06.2023

Re: .

gvozden1
Sve u svemu, nekakva unutrašnja borba za prevlast je u pitanju a Prigožin ima i bez Zapada sasvim dovoljno para. Mislim, možeš da kažeš bukvalno sve za Prigožina samo to ne…

Nikad para nije mnogo.
Košta i pobuna.
A možda i nisu pare u pitanju.

Odlučiti se na ovako nešto kad je zemlja u ratu, može ili avanturista, ili neko sa jačim adutima i razlozima od, ne volim Šojgua.

Situacija bliska, Il pukovnik ili pokojnik.

Ako ne uspe in glavu možda i može da izbavi bežanijom, ali mnogi njegovi neće moći.


pa ne moramo da zamišljamo kako zašto, pa mi smo to imali..
pa to su brate kriminalci, kakvog sve putera na glavi imaju i oko koliko stvari su mogli da se posvađaju pa onda i pregovaraju..
pare nisu sigurno..
nego nešto tipa 50 ili 75% tog i tog tržišta, amnestija za tog i tog i tako dalje..
neko će i da nastrada a buranija će da nađe novog gazdu..
pa sve smo to imali..
slaba država i jbg
sistem gvozdene pesnice ne može da traje vječno i to je to
vcucko vcucko 16:21 24.06.2023

Re: .

gvozden1

Teško mi je da smislim ko više dobija ovom pobunom od zapada.


Nebitan krak cele priče.
Sačekaj Surovikina. Pa gde se on opredeli tu i ćoravi Mujo.
Znaš li koliko ima do jutra? Mnoo-go.
gvozden1 gvozden1 16:24 24.06.2023

Re: .

sistem gvozdene pesnice ne može da traje vječno i to je to

A ruše ga, kako sama reče, kriminalci!

Biće da je nešto drugo u pitanju, i da sistem nije zreo za rušenje jer je gvozdena pesnica u pitanju.
Takve sisteme ruši narod.
Ovo nije to.
freehand freehand 16:27 24.06.2023

Re: .

vcucko
gvozden1

Teško mi je da smislim ko više dobija ovom pobunom od zapada.


Nebitan krak cele priče.
Sačekaj Surovikina. Pa gde se on opredeli tu i ćoravi Mujo.
Znaš li koliko ima do jutra? Mnoo-go.

Surovikin se opredelio odavno, a o konkretnom slučaju izjasnio još jutros.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:46 24.06.2023

Re: .

gvozden1
sistem gvozdene pesnice ne može da traje vječno i to je to

A ruše ga, kako sama reče, kriminalci!

Biće da je nešto drugo u pitanju, i da sistem nije zreo za rušenje jer je gvozdena pesnica u pitanju.
Takve sisteme ruši narod.
Ovo nije to.


ne mislim ni ja da mogu da ga sruše nego prosto da im uopšte ideja da bi trebali pokušati dolazi od toga što ne postoji neka široka lepeza likova koje moraš da skloniš da bi ti postao vlast umjesto njih..
dovoljno njega jednog da skloniš i to je to..
snaga takvog sistema leži u centralizaciji ali to mu je istovremeno i slabost..
baš zato što je imao svu vlast i pućo i staljo su mogli da usmjeravaju sredstva kako su oni mislili da treba i da tako osnaže državu..
al ta centrailzacija je upravo i slaba tačka.. skloni njega jednog i ti možeš da preuzmeš sve.. ili bar da podjeliš sa nešto malo njih..
pa lako je zamisliti da se neko poalavi na takvu ideju..
da pred sobom ima sistem od hiljade i hiljade institucija i poejdinaca koje treba da pridobije na svoju stranu bilo bi mu jasno da ne vrijedi ni da pokušava
freehand freehand 16:47 24.06.2023

Re: .

dovoljno njega jednog da skloniš i to je to..

Pa da, opet paralela sa Đinđićem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:04 24.06.2023

Re: .

freehand
dovoljno njega jednog da skloniš i to je to..

Pa da, opet paralela sa Đinđićem.


pa nije sa đikijem nego sa miloševićem.. nije điki stigao da napravi sistem, kako da ga napravi za dve godine..
nego je nasljedio miloševićev sistem po principu skloniš njega jednog i onda si ti gazda..
samo što je to kod putina mislim daleko daleko efikasnija centralizacija..
to milošević nije imao ni slučajno a nema ni ovaj danas junoša.. ipak je to kod nas i dalje sistem slab al i centara moći više.. takvi smo.. pa vidi se i na blogu, jel jedan nešto rekao eto petorice da skoče tiš nama da objašnjavaš..
rusi su mislim (koliko poznajem a priznajem ekspert nisam) mnogo podložniji vladavini čvrste ruke
predatortz predatortz 20:15 24.06.2023

Re: .

Ono što govori u prilog tome je da Ukrajinska kontraofanziva traljavo ide, i u tom trenutku se pojavljuje nešto ko dar s neba, pobuna u Rusiji


Pobuna je, po svemu sudeći završena.
Vagner se povlači u baze, pakuju se i iz Rostova.

Šteta!

Mislim, šteta što ih nije negde pre Moskve ogrejalo sunce.
Kad kažem sunce, mislim Solncepek.
gedza.73 gedza.73 20:34 24.06.2023

Re: .

Pobuna je, po svemu sudeći završena.
Vagner se povlači u baze, pakuju se i iz Rostova.

Po nekim izvorima oko Moskve podizali šančeve koristeći građevinsku, ne vojnu, mehanizaciju, Putin za svaki slučaj avionom pobeg'o a pre toga jutros zvao Lukašenka da smiri situaciju sa Vagnerom (na čijem je čelu Prigožin koji je bio u zatvoru jer je između ostalog ukrao onu čupavu amboliju što ide na volan lade i kristalni lusteр).
Ранее пресс-служба президента Белоруссии Александра Лукашенко сообщила, что Пригожин принял предложение главы республики об остановке продвижения "Вагнера" по территории России и дальнейших шагах по деэскалации напряжения.
Риа новости


Predsednik Belorusije zaustavio napredovanje Vagnera na teritoriji Rusije? Cirkus.
predatortz predatortz 20:41 24.06.2023

Re: .

Putin za svaki slučaj avionom pobeg'o


Gedžo, bar ti nisi glup čovek. Pusti ovakve floskule.
Postoji protokol za svaku situaciju, pa i za ovakve.
Predsednik i rukovodstvo se izvlače na neko od komandnih mesta i to je to.
Ko god da je predsednik.
Pa, ne mislite valjda da će predsednik RF sa AK 47 u ruci da dočekuje protivnika ispred Kremlja?


Predsednik Belorusije zaustavio napredovanje Vagnera na teritoriji Rusije


Mislim da mu vagnerovci do groba treba da budu zahvalni.


Inače, kolona koja je krenula prema Moskvi je brojala oko 5000 boraca.
Znaš zašto je napredovala?
Zato što je niko nije zaustavljao.

A niko je nije zaustavljao jer im je data šansa da prekinu budalaštinu.

Po meni, to je greška.

gvozden1 gvozden1 20:52 24.06.2023

Re: .


Pobuna je, po svemu sudeći završena.
Vagner se povlači u baze, pakuju se i iz Rostova.

Malo šta se ovde uklapa u logiku.
Vojni pučevi ne nastupaju iznenada, u ek su posledica kriza, i to ozbiljnih kriza.
Takve krize u Rusiji ipak nema.
Putin ima ogromnu podršku, udariti na njega vojskom je stvarno čudno.

Šta bi se desilo da je puč uspeo, ko bi vladao?

Da li bi mogao onoliku Rusiju u par dana okrenuti protiv Putina?
Malo verovatno.

Otpor, dakle građanski rat bi bila mnogo izvesnije opcija.

Da je Prigožin budala koja ne zna šta radi, teško.
Građanski rat je morao da ukalkuliše, i da prihvati tu mogućnost.
Da mi je motiv korupcija u Rusiji, smešno.

Da je sam iz svoje glave krenuo u ovo, nije tolika budala.

Ko može da stoji iza njega?

Ili ova opcija sa nekim antiputinovim, ali tajnim i moćnim krugovima u Rusiji, ili neko izvan Rusije.

A ova priča, dogovorio se sa Lukašenkom, e to je tek glupost u koju mogu da poveruju budale.

gedza.73 gedza.73 20:55 24.06.2023

Re: .

Postoji protokol za svaku situaciju, pa i za ovakve.
Predsednik i rukovodstvo se izvlače na neko od komandnih mesta i to je to.

Rusija koja pretenduje da bude lider slobodnog sveta je došla do tačke da predsednika države evakuišu pred potencijalnom pretnjom dela odmetnute vojske pod njegovom komandom. U tome je kvaka. Koji ugled ima država koja je u ratnom stanju a čiji predsednik beži od svoje vojske?
Mislim da mu vagnerovci do groba treba da budu zahvalni.

Opet je poenta u nečemu drugom. Predsednik svetske 'velesile' moli svog potrčka iz susedne, vazalne države da posreduje između Rusije i grupe od, neka bude, 1000 ljudi. Svemoguća obaveštajna služba nije znala šta se dešava i nije uspela da spreči ovakav blam u toku navodno najvažnijeg rata po budućnost Srbije nego mole za Pomoć Lukašenka?
Zato što je niko nije zaustavljao.

Jeste. Gađali su ih. Pa im vagnerovci oborili helikopter.
gedza.73 gedza.73 20:58 24.06.2023

Re: .

gvozden1
A ova priča, dogovorio se sa Lukašenkom, e to je tek glupost u koju mogu da poveruju budale.

Глава ЧВК "Вагнер" Евгений Пригожин принял предложение президента Белоруссии Александра Лукашенко об остановке продвижения бойцов его группы по территории России, сообщила пресс-служба главы республики.
"Сегодня утром Владимир Путин проинформировал белорусского коллегу о ситуации на юге России с частной военной компанией "Вагнер".
20:10 24.06.2023
РИА новости

RIA Novosti, sometimes referred to as RIAN or RIA, is a Russian state-owned domestic news agency.

Jedino ako tvrdiš da su i državni ruski mediji otkazali poslušnost predsedniku Rusije.


gvozden1 gvozden1 20:58 24.06.2023

Re: .


Opet je poenta u nečemu drugom. Predsednik svetske 'velesile' moli svog potrčka iz susedne, vazalne države da posreduje između Rusije i grupe od, neka bude, 1000 ljudi

I dođe Lukašenko i ubedi Prigožina, ovaj se smiluje i kaže, pa ajd kad ti tako kažeš.
I odustane od namere.

Perica.
gvozden1 gvozden1 21:00 24.06.2023

Re: .


Jedino ako tvrdiš da su i državni ruski mediji otkazali poslušnost predsedniku Rusije.

A ako im je rečeno da to napišu?

Nego, šta bi sa Morisonom?
freehand freehand 21:02 24.06.2023

Re: .

Pa, ne mislite valjda da će predsednik RF sa AK 47 u ruci da dočekuje protivnika ispred Kremlja?

Lukašenko je dočekivao.


Inače, kolona koja je krenula prema Moskvi je brojala oko 5000 boraca.
Znaš zašto je napredovala?
Zato što je niko nije zaustavljao.

A niko je nije zaustavljao jer im je data šansa da prekinu budalaštinu.

Ili zato što je sve bilo dogovoreno. Ja, na primer, nisam siguran šta je od te dve opcijhe tačno, ali biće da je ova druga jedno 99%.
Sad još da vidimo šta je bila svrha, al ne bih voleo da sam U redovima ukrajinske vojske i rukovodstva ovih dana.
predatortz predatortz 21:07 24.06.2023

Re: .

freehand
Pa, ne mislite valjda da će predsednik RF sa AK 47 u ruci da dočekuje protivnika ispred Kremlja?

Lukašenko je dočekivao.


Inače, kolona koja je krenula prema Moskvi je brojala oko 5000 boraca.
Znaš zašto je napredovala?
Zato što je niko nije zaustavljao.

A niko je nije zaustavljao jer im je data šansa da prekinu budalaštinu.

Ili zato što je sve bilo dogovoreno. Ja, na primer, nisam siguran šta je od te dve opcijhe tačno, ali biće da je ova druga jedno 99%.
Sad još da vidimo šta je bila svrha, al ne bih voleo da sam U redovima ukrajinske vojske i rukovodstva ovih dana.


Teško je dati neke procene jer informacije kojim raspolažemo su nikakve.
Meni je palo na pamet, naravno bez ikakve pretenzije da tvrdim da je to u pitanju, da je ovo dogovorena igra da bi se izvršila opsežnija mobilizacija i posao u Ukrajini uveo u završnu fazu.

A onaj pajac, šef Vagnera?
Pa on je go qratz! Običan Arkan! Lutka na konopcima.
freehand freehand 21:11 24.06.2023

Re: .


pa nije sa đikijem nego sa miloševićem.. nije điki stigao da napravi sistem, kako da ga napravi za dve godine..

Aha, izvini... Iz konteksta mislio sam da se "njega jednog" odnosi na ličnost a ne na sistem. My bad, opet sam ispao glup.
predatortz predatortz 21:12 24.06.2023

Re: .

Lukašenko je dočekivao.


Ma, igrao se i Ratko Mladić komandira voda pa upadao u razne glupe situacije.
Legenda ga sa momcima dva puta vadio oz govana.
Ipak je Predsednik RF mnogo ozbiljnija institucija.
gedza.73 gedza.73 21:12 24.06.2023

Re: .

gvozden1
A ako im je rečeno da to napišu?

Odlična finta. Deo ruske vojske koji bi trebao da bude pod komandom Kremlja napustio front i krenuo sa tenkovima da ruši ograde po Rusiji, gađali ih Rusi helikopterima, ovi oborili najmanje jedan, Putina evakuisali iz Moskve, dojučerašnjeg 'heroja' Bahmuta nazvali lopovom i pijanim majstorom hotdogova. Sve u momentu kad se biju neke odlučujuće bitke. Ako to ne zavara neprijatelja koji ima obaveštajne službe i to neko satelitsko nadlgedanje ništa neće.

Ugled Rusije u svetu nakon ove dogovorene varke u trouglu Putin-Lukašenko-Prigožin će sigurno da poraste.

A zamisli tek Putina koji pristaje da, nakon svih onih govora o ruskoj supremaciji, napiše kako je posredovao Lukašenko da se vagneorvci povuku.

Mada ima logike to što kažeš. Kao tvrdnje da su se Rusi povlačili kako bi Ukrajince namamili u kotao pa će da ih unište za tri dana. Dve nedelje. Do devetog maja. Do referenduma. kad krene zima i zaledi zemlja. kad prođe zima i zemlja se odledi. Kad je ruska strana rekla kako će rat kratko trajati i da neće biti mobilizacije?
freehand freehand 21:17 24.06.2023

Re: .

predatortz
Lukašenko je dočekivao.


Ma, igrao se i Ratko Mladić komandira voda pa upadao u razne glupe situacije.
Legenda ga sa momcima dva puta vadio oz govana.
Ipak je Predsednik RF mnogo ozbiljnija institucija.

Pa dobro, ne kažem da je pametno ali konstatujem činjenice.
Bolje i to nego da posebnzu formaciju zovem "delom ruske vojske", da pričam kako je taj deo "napustio front" tako što je otišao iz kampova u teškoj pozadini, ili da je "Putin evakuisan iz Moskve", što je omiljena fraza budala po internetu.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:18 24.06.2023

Re: .

freehand

pa nije sa đikijem nego sa miloševićem.. nije điki stigao da napravi sistem, kako da ga napravi za dve godine..

Aha, izvini... Iz konteksta mislio sam da se "njega jednog" odnosi na ličnost a ne na sistem. My bad, opet sam ispao glup.


pa da ti kažem, nisi baš ispao ni super pametan što se za promjenu natežeš oko sitnica a zanemaruješ krupnu sličnost svi autoritaranih sistema..
smjena vođe u takvima obično znači i potpunu smjenu vlasti..
to što je điki takav sistem nasljedio, to što njegovo ubistvo posljedično i nije značilo smjenu vlasti, to što čak ni prije njegovog dolaska u pitanju nije bila apsolutna autokratija miloševića.. to sve nema baš puno uticaja na suštinu..
da jedino u autokratskom sistemu puč ima smisla..
u demokratskim ne postiže bog zna šta pa se ni ne pokušava..
freehand freehand 21:22 24.06.2023

Re: .

pa da ti kažem, nisi baš ispao ni super pametan

Ma nije mi za mene, nego ne umem ja da se snađem da sad sve izokrenem da TI ispadneš pametna, to me je malo plašili.

da jedino u autokratskom sistemu puč ima smisla..
u demokratskim ne postiže bog zna šta pa se ni ne pokušava.

Znao sam da mi je nešto izmicalo oko Mosadeka i Aljendea, a bogami i oko Đinđića.
Sad mi je jasnije, kad se pojavi neko pametan sa ozbiljnnim znanjem da to sve prosvetli.
gvozden1 gvozden1 21:25 24.06.2023

Re: .


Odlična finta.

Nema finte, ima zdravog razuma.
Ko ga ima.

Da li je Lukašenko razgovarao?
Jeste.

Šta su pričali?

Vi praznoglavci i mrzitelji morate da verujete da ga je Lukašenko ubedio da odustane, i tako spasio Putina, a nikako vam ne ide u prilog verovatnija opcija, da mu je predočio šta ga čeka ako se ne povuče.
I da je Prigožin shvatio da će se mnogi konopci omastiti ako nastavi.

Što baš Lukašenko?
E to ne znam.

Druga opcija je dogovor Putina i Prigožina da se ovo napravi, mada meni to ne zvuči verovatno.

Šta bi sa Morisonom?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:26 24.06.2023

Re: .

freehand
pa da ti kažem, nisi baš ispao ni super pametan

Ma nije mi za mene, nego ne umem ja da se snađem da sad sve izokrenem da TI ispadneš pametna, to me je malo plašili.

da jedino u autokratskom sistemu puč ima smisla..
u demokratskim ne postiže bog zna šta pa se ni ne pokušava.

Znao sam da mi je nešto izmicalo oko Mosadeka i Aljendea, a bogami i oko Đinđića.
Sad mi je jasnije, kad se pojavi neko pametan sa ozbiljnnim znanjem da to sve prosvetli.


jao brate pa jel moguće preturiti pola vijeka i nabjeđivati se na internetu sa nepoznatim ženama koliko si ti pametan, pametniji a ona glupa, gluplja..
aman..
opasulji se živ bio ne da je blam nego nepojaman da se sa 60 godina u dupetu nabjeđuješ koliko si ni manje ni više nego pematan
gedza.73 gedza.73 21:26 24.06.2023

Re: .

freehand
da pričam kako je taj deo "napustio front" tako što je otišao iz kampova u teškoj pozadini

Zar ti nisi na blogu preneo insajderske informacije da je Bahmut pao u danu (to se desilo nekih dva meseca kasnije) kad su vagnerovci ušli u grad i slikali se sa zastavom?
Bolje i to nego da posebnzu formaciju zovem "delom ruske vojske"

Ič se ne razumem u vojnu tematiku (i ne zanima me) a jel ti kažeš kako 'posebna formacija' Vagner nije deo ruske vojske? Došli iz Afrike i bupnuli pravo na front onako s neba?

U autokratiji poput Putinove Rusije ovako nešto može da izvede bilo ko ko nije deo sistema?

Na primer oni samoskakači kroz prozore na golom betonu?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:31 24.06.2023

Re: .

freehand
Mosadeka i Aljendea


a ove dvojice što se tiče.. jel pokušavaš da kažeš da su Iran i Čile bile jake države, jakih institucija i vlasti široko ukorjenjene u mnoštvu i institucija i pojedinaca?
ili upravo netom smijenjene autokratije..

gvozden1 gvozden1 21:31 24.06.2023

Re: .


Ič se ne razumem u vojnu tematiku (i ne zanima me) a jel ti kažeš kako 'posebna formacija' Vagner nije deo ruske vojske

Nije deo ruske vojske, i upravo ovih dana se o tome govorilo.

Ni ugovor sa ruskom vojskom nisu da potpišu.

Ni toliko ne znaš a trtiš se nešto.

Šta bi da Morisonom?
freehand freehand 21:33 24.06.2023

Re: .

jao brate pa jel moguće preturiti pola vijeka i nabjeđivati se na internetu sa nepoznatim ženama koliko si ti pametan, pametniji a ona glupa, gluplja..
aman..
opasulji se živ bio ne da je blam nego nepojaman da se sa 60 godina u dupetu nabjeđuješ koliko si ni manje ni više nego pematan

Ja ne znam da li si ti zaista žena, mada ti verujem na reč, ni koliko i čega imaš u dupetu i zašto je to i kome uopšte važno, ali u jedno sam potpuno siguran: ti si ta koja ovde uporno insistira na svojoj pameti.
Uopšte ne sumnjam da za to postoji objektivan razlog i tvoje duboko uverenje al eto, samo da navedem kao nešto što smatram nepobitnom činjenicom.
gedza.73 gedza.73 21:34 24.06.2023

Re: .

gvozden1
Vi praznoglavci i mrzitelji

šešelju, ti li si?
Nema finte, ima zdravog razuma.

Zdravog razuma? Da narediš svojoj jedinici da se povuče sa fronta i krene tenkovima ka Moskvi? Ako to nije 'zdrav razum' ja stvarno ne znam šta je.

Posredi je prosto unošenje jedne besmislice umesto druge.
Najveći deo materijala s kojim se radilo nije imao nikakve veze sa stvarnošču, čak
ni onakve veze kakva postoji u direktnoj laži.
Orvel 1984.

freehand freehand 21:35 24.06.2023

Re: .

newimprovedtadejus
freehand
Mosadeka i Aljendea


a ove dvojice što se tiče.. jel pokušavaš da kažeš da su Iran i Čile bile jake države, jakih institucija i vlasti široko ukorjenjene u mnoštvu i institucija i pojedinaca?
ili upravo netom smijenjene autokratije..


Aj valjda ti bar znaš šta i o čemu pričaš.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:36 24.06.2023

Re: .

freehand
jao brate pa jel moguće preturiti pola vijeka i nabjeđivati se na internetu sa nepoznatim ženama koliko si ti pametan, pametniji a ona glupa, gluplja..
aman..
opasulji se živ bio ne da je blam nego nepojaman da se sa 60 godina u dupetu nabjeđuješ koliko si ni manje ni više nego pematan

Ja ne znam da li si ti zaista žena, mada ti verujem na reč, ni koliko i čega imaš u dupetu i zašto je to i kome uopšte važno, ali u jedno sam potpuno siguran: ti si ta koja ovde uporno insistira na svojoj pameti.
Uopšte ne sumnjam da za to postoji objektivan razlog i tvoje duboko uverenje al eto, samo da navedem kao nešto što smatram nepobitnom činjenicom.


samo ima male razlike kad o sebi misliš da si jako pematan i kad stalno od drugih tražiš da ti to i potvrde..
brate blam je..
kapiram nesigurnosti i sve ostalo al ipak brate prećuti, progutaj, baš je blam..

gvozden1 gvozden1 21:39 24.06.2023

Re: .

Zdravog razuma? Da narediš svojoj jedinici da se povuče sa fronta i krene tenkovima ka Moskvi? Ako to nije 'zdrav razum' ja stvarno ne znam šta

Zdrav razum govori da ne treba bukvalno tumačiti napisano.

Piše da je Lukašenko razgovarao, a ti, u svom jadu što Putinu ipak nije došao kraj koga si požurio da proglasiš, krenuo da se vadio kako bi kraj sigurno nastupio da ne bi Lukašenka.

Šta bi sa Morisonom?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana