Eksperimenti u blogovanju| Planeta| Putovanja| Sport| Život

Liga zmajeva 1.

jedi-knight RSS / 16.01.2017. u 21:29

 Chinese-Super-League-Logo-500x400.jpg

Noćni let Beograd - Abu Dabi bio je udoban, prijatan i relativno dug. Nije bilo govora o spavanju. Posle tri godine svojevoljne apstinencije, vratio sam se radu sa profesionalnim ekipama. Ovoga puta destinacija je Kina. Moja nova ekipa se tamo uveliko priprema. Do pre samo nekoliko meseci, na tako nešto nisam ni pomišljao, a onda sam dozvolio razumu da nadvlada i prihvatio, više nego privlačnu, ponudu.

 

Neverovatno ali istinito, kineska Super liga trenutno je najatraktivnija liga na svetu kada je reč o novcu. Skolari, Magat, Viljas Boas, Pelegrini, Kanavaro ( nije neko trenersko ime, ali je bivši najbolji igrač na svetu ), donedavno Erikson, Luksemburgo...svi su tu, a Lipi je selektor.

Danas naših trenera tamo ima jako malo, odnosno samo jedan: Piksi Stojković. Radomir Antić i Aleksandar Stanojević su, donedavno, radili u drugoj ligi, ali za milionske ugovore, tako da im je i druga liga podjednako finansijski primamljiva, posebno ako se uzme u obzir da se, na primer, u Španiji ili Italiji, može zaraditi u dva-tri kluba. Prokleti novac. Sportu treba dati status industrijske grane, ne zabave, relaksacije ili nedajbože poboljšanja zdravlja.

Kinezi rade veoma drugačije nego u Evropi.

Ne znam ima li smisla pisati o tome, jer rizikujem da budem džangrizalo kome sve smeta, ali nije tako. Mislim, jesam džangrizalo, ali nije mi to glavni motiv. Pokušavam da objektivno sagledam život u profesionalnom fudbalu u Kini iz ugla nekog ko je isti živeo u Španiji, Rusiji, Slovačkoj, Srbiji, USA. Fudbal, koliko god mnogima išao na živce, ima mnogo veći uticaj na život planete, nego tenis, NBA liga, čak i Holivud ili rock&roll. Zbog fudbala se ratovalo, zbog fudbala se mirilo, zbog fudbala je moguće zaustaviti život u čitavoj zemlji na nekoliko sati, zbog fudbala je moguće čak i ubiti. Setite se nesrećnog Andreasa Eskobara i mundijala u Italiji 1990. Na kraju, u nekim državama, fudbalski navijači imaju veću moć nego sama država. Sve u svemu sociološki fenomen vredan pažnje, ne zbog rezultata ili golova, već zbog globalnog uticaja.

Fudbal osvaja Kinu i, na neki način, pokušavaju da ga prekopiraju. Zapisuju i snimaju sve. Prosto ti bude neprijatno. Ali teško će prekopirati duh fudbala, jer imaju previše dugu tradiciju u kojoj se trčanje za balunom nikako nije primilo. Ne može se prekopirati masovna histerija pobede ili poraza, koja prerastu u masovna okupljanja slična revolucijama. Fudbalska lopta okupilja više ljudi na planeti, nego bilo koji umetnički, kulturni ili politički događaj. Sada polako osvaja Kinu. Ušao kao i ajfon, kao produkt zapadne civilizacije. Ali sa ajfonom je lako. Čika Džobs je sve osmislio da se ništa ne može ni dodati ni oduzeti, osim maske i punjača. Fudbal je druga priča.

Njihova shvatanja svega, pa i sporta, sasvim su drugačija od svega što sam do sada video, čuo, upoznao. 

Na primer, postoje trening centri gde se okupljaju sve ekipe i treniraju zajedno i gde se regularno, ujutro u 7h, diže zastava pred postrojenim ekipama. "Pozdrav zastavi", kao u kasarnama; znaju oni koji su služili vojsku.

Svaka ekipa ima team leadera koji je čak iznad trenera. Dešava se da kažnjava igrače zato što nisu propisno odeveni, ili da ih vraća po zaboravljenu trenerku, šuškavac, što strance neverovatno nervira; prosto u Evropi se tome ne pridaje nikakav značaj, a ovde je disciplina sve. Treneri lude jer im narušavaju mir ekipe; kada imaš nezadovoljnog Brazilca, to čitava ekipa mora da oseti, bilo kroz njegovo svesno nezalaganje, bilo kroz svađu sa ostalima. Nezadovoljni Kinez ćuti. Tim lideri drže brifinge na dnevnoj bazi gde drugovi iznose sva zapažanja iz prethodnog dana, iznose kritike, pohvale, čak i poneka pošalica. Kolektiv iznad svega. Pojedinac, stranac naravno, stoji u ćošku i pizdi. Ne razume poentu. Pa u tamo nekom Brazilu, Španiji, Francuskoj, postoji red i disciplina, ali nema postrojavanja i predugih govora, po njemu, bez jasnog sadržaja. Ne zna on šta znači držati u stroju milijardu ljudi. Dakle, kod Kineza, pojedinačni istupi ne postoje. Radi se ćutke, radi se puno. U poređenju sa zapadnim, fudbalskim zemljama, desetak puta više. 

Trener, sa kojim ja radim je iz Južne Koreje. Nije me on birao, već klub, koji je ( što nije redak slučaj ) 100% privatni klub, pa mogu da dozvole luksuz da biraju ono šta im odgovara, ne šta im nametne prvi trener. To je i dobra i loša situacija; dobra, jer ukoliko njega "oteraju", ja sam bezbedan, loša jer ne mogu da utičem na "svoj" posao. Trenutno ne. Moj rezime me je uveo na teren, sada se treba izboriti za loptu i pobediti. Na svoj način pobediti. Ja zagovaram sistematski, naučni pristup, insistiranje na detaljima i kontroli istih. To, najčešće donosi rezultat. Najčešće, ne uvek.

Da, u profesionalnom sportu rezultat je jedino merilo i mnogo različitih puteva ,vodi ka njemu. Ima trenera koji po teoriji rade katastrofalno, ali uspevaju da probude neku skrivenu energiju kod igrača i postižu odlične rezultate. Verovali ili ne, Murinjo je preopretećen statistikom, ali fiziologiju, medicinu, teoriju treninga ignoriše u popunosti. Radi po osećaju. Zato jedne godine osvoji titulu, druge je sa istom ekipom u zoni ispadanja. Nama iznutra je jasno kao dan; igrači su ga, da se stručno izrazim, "izbušili". Neretko, igrači zaverenički, puste trenera niz vodu zbog strogosti, nerazumevanja, loše hemije, eliminisanja važnih karika iz startne postave... Sa tribina se viče treneru: ".... ODLAZI !!! ", ali pravi uzrok problema može da bude sasvim banalan i van znanja trenera. Grupa te sahrani i pre nego što umreš. Razultat se stvara u mirisu znoja svlačionice, ono na terenu samo je predstava. Znanje iz fiziologije, biomehanike, motorne kontrole i ostalih Science of movement  gedžeta, vredi do prve varnice. Kada se svlačionica ustalasa, ni ulje od kanabisa ne pomaže. To se odnosi na glavnog menadžera ili kako se to još kod nas, staromodno zove, trenera, na mene ne. Ja sam C3PO.

Kineski fudbal je, što se same lige tiče, u ekspanziji. Što se tiče kvaliteta fudbala tiče, još uvek ne znam.

Dolazi sve više i više evropskih zvezda, ali sam ambijent i način rada deluje veoma ozgodno za razmažene evropske zvezde.

Sledi nam put u Južnu Koreju na nastavak priprema, dok liga počinje 5.marta.

Pokušaću da blogovima dočaram ambijent života i rada u Kini u profesionalnom fudbalu, kao neko ko je deo interacionalnog stafa i to bez želje da donosim vrednosne kriterijume, a sa velikom željom da upoznam ovu neverovatnu zemlju. 



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tetris tetris 21:38 16.01.2017

Najiskrenije čestitke!!!

i jedno pitanje. Kako podnosiš zagađenje vazduha, ako si u nekoj regiji gde su zagađenja ogromna, i kako to utiče na proces treninga?
jedi-knight jedi-knight 21:41 16.01.2017

Re: Najiskrenije čestitke!!!

Najiskrenije čestitke!!!
i jedno pitanje. Kako podnosiš zagađenje vazduha, ako si u nekoj regiji gde su zagađenja ogromna, i kako to utiče na proces treninga?


Trenutno sam u Emiratima, u Kinu tek krajem sledećeg meseca.
Verovatno će biti potrebe i o tome da se piše, pošto je moj novi dom, koliko čujem, industrijski grad.
emsiemsi emsiemsi 11:17 17.01.2017

Re: Najiskrenije čestitke!!!

jedi-knight
Najiskrenije čestitke!!!
i jedno pitanje. Kako podnosiš zagađenje vazduha, ako si u nekoj regiji gde su zagađenja ogromna, i kako to utiče na proces treninga?


Trenutno sam u Emiratima, u Kinu tek krajem sledećeg meseca.
Verovatno će biti potrebe i o tome da se piše, pošto je moj novi dom, koliko čujem, industrijski grad.

Честитам земљаче !
Молим те да нас достојно репрезентујеш и не обрукаш !
Atomski mrav Atomski mrav 21:47 16.01.2017

Fudbal je više od igre

A nesrećni Andres Eskobar je platio glavom autogol na Mundijalu u SAD, 1994.
jedi-knight jedi-knight 12:53 17.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Fudbal je više od igre
A nesrećni Andres Eskobar je platio glavom autogol na Mundijalu u SAD, 1994.


Da da. Hvala na ispravci
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:38 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Atomski mrav


misliš američki?


Pratiš tvoje Stilerse i Laveona Bela, koji igra na 8 hiljada obrtaja? Iako je trenutni junak Aron Rodžers; koji prikazuje zašto je, u svojoj najboljoj formi, najsavršenija napadačka opcija u NFL-u.

+ čestitke domaćinu, izgleda kako je Kina mesto gde se treba biti u ovom fudbalskom trenutku.
Atomski mrav Atomski mrav 14:31 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Pratiš tvoje Stilerse i Laveona Bela, koji igra na 8 hiljada obrtaja? Iako je trenutni junak Aron Rodžers; koji prikazuje zašto je, u svojoj najboljoj formi, najsavršenija napadačka opcija u NFL-u.


Pratim koliko mogu. Bel je nezaustavljiv, prvo malo zastane iza svoje ofanzivne linije, proceni koje rupe će se zatvoriti pred njim a gde će se otvoriti nove a onda maltene beast mode... uz još dva druga "B" (Bena i Brauna), napad Stilersa je za respekt a utegli su i odbranu u drugoj polovini sezone. Mogli bi i te kako da nasekiraju Nju Ingland u konferencijskom finalu ali Bil Beličik može da organizuje ekipu i bez prvog i drugog QB-a, najboljeg TE u ligi, pola odbrane... strepnja mi je jača od nade.

Šta reći za Arona Rodžersa (sem da je vidovit pošto je predvideo da će Grin Bej pobediti u svih preostalih 6 utakmica nakon što su imali skor 4 - 6)? Možda Brejdi i Mening imaju više prstenova od njega, ali on je za mene najbolji QB kojeg sam gledao. Čovek kome je Hail Mary pas rutina (što bi rekao Muta Nikolić - sve je to normalno), ne znam šta bi on tek radio da ispred sebe ima ofanzivnu liniju npr. Dalasa (The Great Wall of Dallas)?
jedi-knight jedi-knight 16:29 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Pratiš tvoje Stilerse i Laveona Bela, koji igra na 8 hiljada obrtaja? Iako je trenutni junak Aron Rodžers; koji prikazuje zašto je, u svojoj najboljoj formi, najsavršenija napadačka opcija u NFL-u.

+ čestitke domaćinu, izgleda kako je Kina mesto gde se treba biti u ovom fudbalskom trenutku.


Bel je fenomenalan ove sezone. Rodzers igra ludacki.
Ipak, moj tim su Patriotsi. Prva utakmica americkog fudbala koju sam gledao bila je njihov super bol i Brejdijev debi

Hvala, hvala...drugaciji su totalno. Bice ili mnogo dobro ili mnogo lose
emsiemsi emsiemsi 17:15 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

stefan.hauzer
Atomski mrav


misliš američki?


Pratiš tvoje Stilerse i Laveona Bela, koji igra na 8 hiljada obrtaja? Iako je trenutni junak Aron Rodžers; koji prikazuje zašto je, u svojoj najboljoj formi, najsavršenija napadačka opcija u NFL-u.

+ čestitke domaćinu, izgleda kako je Kina mesto gde se treba biti u ovom fudbalskom trenutku.

Како неко може да гледа то крљање ?
Успут --- када ће тој игри да промене назив - нити се игра ногом (фут), нити је оно са чиме се игра лопта (бол).
Atomski mrav Atomski mrav 17:35 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Успут --- када ће тој игри да промене назив - нити се игра ногом (фут), нити је оно са чиме се игра лопта (бол).

Pa igra se i nogom, isto kao što se i fudbal igra i rukama (a i glavom). A lopta je lopta, bila ona okrugla ili ne. Doduše, Ameri je ponekad zovu svinjskom kožom (pigskin), tako da si donekle i u pravu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:14 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Da, Aron Rodžers ima običaj na pola sezone da kaže navijačima: R-E-L-A-X i onda krene da proizvodi magiju. Način na koji on skakuće u džepu mi je jedan od najfascinantnijih njegovih segmenata igre. Jer imaš osećaj da on u tom skakutanju može da izbaci loptu na bilo koji deo terena ili da jednostavno nogama izbori dodatne jarde. Istina, nikad nisam gledao boljeg kvoterbeka i stvarno, možda je i bolje što nema zid ispred sebe; jer ne bi bilo fer.

O Laveonu Belu, nema se isto šta puno kaz'ti, pošto on ima tu mogućnost da vozi na leru, a zatim prebaci na maksimalan broj obrtaja - čim se ukaže pukotina u defanzivnoj liniji. A mislim i da smo odavno ustanovili ovde, da je on trenutno (ili da je u tom monentu klizio da postane) najbolji trkač u ligi. Opet, da, idu na Patriote i stvarno, ko sme da kaže kako će sigurno da pobedi sistem Bila Belčika, bez obzira u kakvom je trenutno sastavu NE.

+ mislim da će okršaj Atlanta vs GB biti revolveraški obračun, kako je s druge strane konekcija Met Rajan - Hulio Džons; koji je razmontirao sve sekundarije ove sezone, a poslednji u nizu su bili Sihoksi/ to valjda dovoljno govori šta očekuje Pekerse za vikend.


stefan.hauzer stefan.hauzer 20:15 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Bice ili mnogo dobro ili mnogo lose

neka bude bolje nego u Valensiji!
jedi-knight jedi-knight 20:30 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

neka bude bolje nego u Valensiji!


Oni su cudo.
Misle da su Barsa i ta frustracija ih prati i pravi im pritisak koji ih potpuno sputava da opusteno igraju. Da se razumemo, pritisak prave mediji i navijaci. Pogledaj gde su sada. Takav pritisak, kao tamo, nikada nikome ne bih pozeleo.Nekoliko meseci bukvalno nisam spavao. Imas utisak konstantnog nezadovoljstva bilo da stalno pobedjujes, bilo da izgubis poneku. Npr, u moje vreme, suvereno smo bili prvi u grupi u Ligi Evrope, kasnije igrali polufinale i izgubili od Sevilje ( kasnijeg osvajaca ) u zadnjim sekundama ( otisao sam pre cetvrtfinala ako se dobro secam ). To je njima bilo malo.U prvenstvu smo bili smo, tu, sedmi-osmi, sto se racunalo kao neuspeh. Sada su 17. Ni ne maju trenera posle Prandelija. Ekipu vodi administrator.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:21 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Aron Rodžers

Е, а кад ја кажем да квотер не треба да буде тркач већ бацач, онда сам старомодан.

И где је сад тај Коперник? Или oнај, заборавио сам му већ презиме, Нешто the Third.

: )
Atomski mrav Atomski mrav 21:50 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Е, а кад ја кажем да квотер не треба да буде тркач већ бацач, онда сам старомодан.

Bome može Rodžers i da potrči kad zatreba iako nije najbrži momak na terenu... ali brži je svakako od Toma Brejdija.
jedi-knight jedi-knight 22:13 18.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Bome može Rodžers i da potrči kad zatreba iako nije najbrži momak na terenu... ali brži je svakako od Toma Brejdija.


Ja sam brzi od Toma Brejdija. A Docs moze vise da podigne u bencu
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:17 19.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Oni su cudo.

Da, često prepričavam to tvoje iskustvo, ako neko spomene Valensiju :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:26 19.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

И где је сад тај Коперник? Или oнај, заборавио сам му већ презиме, Нешто the Third.


kao što je opštepoznato, docs i ja smo isticali tendenciju sa nadolazećim igračima na poziciji QB, koji su polivalentni i čine opasnost i kroz vazduh i po zemlji; ali smo isto tako istakli, kako još uvek (osim Rasela Vilsona, kojem je neka viša sila podarila granitnu odbranu i Maršona Linča; koji su nekako uspevali da održe tri i po loše četvrtine Vilsona, a onda, kada odbrane padnu, pojavi se spektakularno hvatanje Daga Boldvina s jednom rukom, između nogu, sa čitavim sekundarijem na njemu i onda Rasela Vilsona proglase najboljim clutch igračem u NFL-u) staromodni prototip kvotera jeste pouzdaniji i donosi više rezultata. Iako i Aron Rodžers ili Endru Lak ili čak i Metju Staford umeju nogama da donose nove napade.


Što se tiče Toma Brejdija, on je već godinama najbolji fulbek kod Patriota!



(eto ti sad! )
Atomski mrav Atomski mrav 09:50 19.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

i onda Rasela Vilsona proglase najboljim clutch igračem u NFL-u

Ono što je Aron Rodžers demonstrirao pri kraju utakmice sa Dalasom ali još više činjenica da je "to sve normalno" za njega ga čini najboljim clutch igračem u NFL. Jbt, u takvim situacijama bih ga radije pustio da odigra neki planski napad (minimalni pass rush, svi ostali da pokrivaju hvatače po terenu) nego da ga "nateram" da šibne neki Hail Mary pas... mada, sigurno su i to pokušavali i nije vredelo.

O tome koliko Vilson zaista vredi govori učinak Sijetla nakon što se Linč penzionisao. Previše je oscilacija u njihovoj igri, Linč je bio neka vrsta "ispravljača" koji je "peglao" te oscilacije (koje u velikoj meri proizvodi baš Vilson) a sada ga nema u postavi...
svarog svarog 12:07 19.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

kao što je opštepoznato, docs i ja smo isticali tendenciju sa nadolazećim igračima na poziciji QB, koji su polivalentni i čine opasnost i kroz vazduh i po zemlji;


To je počelo odavno još sa Meknebom (mislim od tad ja pratim, ne znam za pre ), pa Vik pa ovi sad mlađi, ali i dalje su najbolji QB u ligi bili Brejdi, Mening, Rotlisberger, Rodžers, evo ove godine Rajan (btw mislio sam da će Atlanta u PO da izgleda kao prošle godine Arizona, ali izgledaju mnogo ozbiljnije). Izgleda da je ipak najbolja varijanta kad svako radi svoj posao

Edit: zaboravih, srećno Jedi
svarog svarog 12:11 19.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Ono što je Aron Rodžers demonstrirao pri kraju utakmice sa Dalasom ali još više činjenica da je "to sve normalno" za njega ga čini najboljim clutch igračem u NFL


Ma ajte ljudi, a šta je 2 minute drill NE i Brejdija. Jbt kad gube u poslednjih manje od dva minuta i kad krene da baca hvatačima uz aut liniju pa to je siguran TD uz neverovatnu kontrolu vremena. Jedino što se veoma retko dešava da gube poslednjih sezona pa ljudi zaborave kakva je to mašina kad je gusto

disclaimer: nisam navijač NE, a ni Brejdija, naprotiv
svarog svarog 12:17 19.01.2017

Re: Fudbal je više od igre

Aj kad sam se zalaufao pošto navijam za Stilerse, vidim da im se dešavaju neke gluposti sad pred meč sa NE. Prvo im je trener LB Porter napravio neko njesra u kafani i izgleda dobio otkaz, a onda Braun pustio onlajn neki snimak iz svlačionice gde Tomlin napušava Patriote i svi su ga (Brauna) isprozivali ( i Tomlin i Big Ben) zbog toga. Jbt najjače linije u timu su uzdrmane
G.Cross G.Cross 21:47 16.01.2017

Ne izgubi sebe

Srecno ti bilo.

Cekacemo tvoje postove.

Verujem da je pravi korak.

Ne izgubi sebe*

* Kad sam posao iz Engleske u US pitah drugara koji je bio Global Head of Strategy u mojo firmi , koji savet ima za mene kad odem u taj arhibabilon svetkog biznisa on je rekao " Ne brini, bice OK, samo nemoj da izgubis sebe."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:00 18.01.2017

Re: Ne izgubi sebe

Samo toliko.


Džedi, reče li u koji grad ideš- neku od omanhih varoši ispod 10 miliona, ili u hiperpolis neki? :)
jedi-knight jedi-knight 09:13 18.01.2017

Re: Ne izgubi sebe

Džedi, reče li u koji grad ideš- neku od omanhih varoši ispod 10 miliona, ili u hiperpolis neki? :)


Changchun....rece neko ovde, 7.7 milki
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:18 18.01.2017

Re: Ne izgubi sebe

Звучи као - Чачак.

nsarski nsarski 22:18 16.01.2017

Nedavno je NY Times

pisao o zelji Kine da se pridruzi fudbalskim silama

President Xi’s Great Chinese Soccer Dream



Samo napred! Mozda ima prorocanstvo da ce doci "zuti ljudi" da nam daju golove pored Morave.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:15 17.01.2017

Re: Nedavno je NY Times

pisao o zelji Kine da se pridruzi fudbalskim silama

Piksi u Japanu, Deki u Kini...
JJ Beba JJ Beba 22:19 16.01.2017

čoveče

liga počinje 5.marta.

kako sad Kina? Emirati?a kakoćemo za svirku?

nek ti je sa srećom
jedi-knight jedi-knight 22:25 16.01.2017

Re: čoveče

JJ Beba
liga počinje 5.marta.

kako sad Kina? Emirati?a kakoćemo za svirku?

nek ti je sa srećom


Život se okrene u jednom danu
U Emiratima je trening kamp pošto je u mom novom gradu trenutno -30.
Hvala
JJ Beba JJ Beba 22:28 16.01.2017

Re: čoveče

mislim Emirati... al stradža je strdža
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:14 17.01.2017

Re: čoveče

Život se okrene u jednom danu

vidim, ništa od one kafe.
srećno tamo i nemoj da nas zaboraviš.
blogovatelj blogovatelj 01:54 17.01.2017

Imena

Kako ti se zove grad i klub, da navijamo za tebe.
Garantovano je neko ime Tigrovi iz Secuana, ili Sangajske Munje, tako nesto.
jedi-knight jedi-knight 06:33 17.01.2017

Re: Imena

Garantovano je neko ime Tigrovi iz Secuana, ili Sangajske Munje, tako nesto.


Changchun Yatai
Yatai je kompanija koja je vlasnik kluba.
blogovatelj blogovatelj 20:03 17.01.2017

Re: Imena

Changchun


7.700.000 stanovnika. Kao Srbija.
Ladno ti tamo.
jedi-knight jedi-knight 20:06 17.01.2017

Re: Imena

7.700.000 stanovnika. Kao Srbija.
Ladno ti tamo.


Koliko znam, necemo tamo pre kraja marta.
Prva dva prvenstvena kola boravicemo u Sangaju.
blogovatelj blogovatelj 01:52 18.01.2017

Re: Imena

Koliko znam, necemo tamo pre kraja marta


Tamo je zima do kraja maja, garantovano.
docsumann docsumann 06:49 17.01.2017

samo cepaj!


aj sa srećom.

i daj im neke tegove da dižu, viš kako su žgoljavi
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:53 17.01.2017

Re: samo cepaj!

И никако вода за време тренинга, нек' се челиче!
jedi-knight jedi-knight 06:55 17.01.2017

Re: samo cepaj!

i daj im neke tegove da dižu, viš kako su žgoljavi


Počeli smo sa farmer walk
docsumann docsumann 08:18 17.01.2017

Re: samo cepaj!

jedi-knight
i daj im neke tegove da dižu, viš kako su žgoljavi


Počeli smo sa farmer walk




nego, da ne propustim tradicionalnu trol rubliku kod tebe - preporučujem za odgledati WSM finale 2016. održano u Bocvani (mlekac pozdrav). sjajan turnir i velika borba između Brajana i Tora. i Edi Hal je bio odličan.

no, ne morate odgledati ni čitav turnir, ali disciplina vučenja transportnog aviona (Hercules) teškog 40T bila je ludiloo.
niko nije uspio da izvuče čitavih 25m koliko je iznoisila zadata ruta, a čak trojica takmičara su kolabrirala u potonjih 50cm (!).
Toru je falilo samo 10cm da kompletira stazu.
i da vidiš taj napor i čupanje da se povuče još tih pedalj do cilja, al' tijelo ne more ni milimetar dalje. strašna borba.

jedi-knight jedi-knight 11:02 17.01.2017

Re: samo cepaj!

nego, da ne propustim tradicionalnu trol rubliku kod tebe


Ja sam mislio da ćeš da iskopaš neke Kineze snagatore, ali izgleda da oni više meditiraju nego što kotrljaju traktorske gume. Stvarno su svi slabašni, kao upitnici. Jedan je bio

docsumann docsumann 12:42 17.01.2017

Re: samo cepaj!

Jedan je bio



docsumann docsumann 12:52 17.01.2017

Re: samo cepaj!

a od dalekoistočnih snagatora, šta znam ... pa možda ovaj sumo šampion

mongol, 3x svjetski prvak

very impresive





EDIT: naravno, kad smo već kod Mongola u sumou, ne smijemo izostaviti legendarnog jokozunu Asahorija. jednog od najvećih (ne gabaritno) ikad.
emsiemsi emsiemsi 15:00 17.01.2017

Re: samo cepaj!

docsumann
aod dalekoistočnih snagatora, šta znam ... pa možda ovaj sumo šampion

mongol, 3x svjetski prvak

very impresive





EDIT: naravno, kad smo već kod Mongola u sumou, ne smijemo izostaviti legendarnog jokozunu Asahorija. jednog od najvećih (ne gabaritno) ikad.

Еееее, већ сам се (био) уплашио за тебе !
Сада је све ОК.
little_radojica little_radojica 07:44 17.01.2017

Добродошао на Далеки Исток

Честитам на новом ангажману, пуно среће у наметању твог приступа.

Треба Кини дати времена, али ако си могао да радиш у САД где се фудбал сматра женским спортом, моћи ћеш и у Кини.

Иначе, из мог искуства са Кинезима, фудбал и кошарка су јако популарни, вероватно најпопулрнији и најгледанији спортови. Манчестер је држао у тиму неког Кинеза само због гледаности и продаје дресова тамо. Једино што немају резултате у мушкој конкуренцији (жене су успевале да догурају до финала СП и ОИ) па се спрдају са националним тимом. Где ли сам то већ видео, а да

То са играчем-лидером је заједничко за цео Далеки исток и тако функционишу скоро сви колективи. Та културолошко црта вероватно потиче из Кине, али нема везе с комунизмом. Уствари, може бити да је зато тамо (и у Јапану и Кореји) комунизам донекле успео.
vcucko vcucko 10:20 17.01.2017

Re: Добродошао на Далеки Исток

little_radojica
Честитам на новом ангажману, пуно среће у наметању твог приступа.

Треба Кини дати времена, али ако си могао да радиш у САД где се фудбал сматра женским спортом, моћи ћеш и у Кини.


Šta ti je pravi Japanac, glavno da je klub iz Mandžu-Kvo, o'ma sve najlepše

Ovo im je stadion, lepo izgleda:


Prošlu sezonu su završili na 12. mestu od 16, od ispadanja ih je spasio furiozni finiš sa 4 pobede u poslednja 4 kola.
Od stranaca imaju 2 Hrvata, Francuza koji je karijeru proveo uglavnom u Belgiji, Brazilca, Bolivijca i jednog brata sa Tajvana.

Domaćinu srećno!
vcucko vcucko 10:28 17.01.2017

Re: Добродошао на Далеки Исток

vcucko

P. S. zaboravio sam i jednog Uzbeka.
jedi-knight jedi-knight 10:57 17.01.2017

Re: Добродошао на Далеки Исток

P. S. zaboravio sam i jednog Uzbeka.


Jedan Hrvat je otisao, jedan je ostao. Uzbek je odlican. Danas je dosao jos jedan Brazilac; prvi put igra van Brazila sto je pakao u najavi. Francuza nisam zatekao. Koreanac ih je izgleda izmasakrirao u Kunmingu gde tradicionalno treniraju prvih mesec dana. Ne mogu da stoje. Tajvanac je u stvari iz Las Palmasa, delimično Španac
jedi-knight jedi-knight 12:46 17.01.2017

Re: Добродошао на Далеки Исток

То са играчем-лидером


Nije u pitanju igrac, vec clan stafa.
jedi-knight jedi-knight 12:50 17.01.2017

Re: Добродошао на Далеки Исток

Domaćinu srećno!


Hvala
jedi-knight jedi-knight 12:51 17.01.2017

Re: Добродошао на Далеки Исток

Честитам на новом ангажману, пуно среће у наметању твог приступа.


Trebace malo vremena.
Inace, Aleksandar je tzar
little_radojica little_radojica 04:03 18.01.2017

Re: Добродошао на Далеки Исток

Inace, Aleksandar je tzar


Драго ми је да сте се скомпали и зготивили
predatortz predatortz 08:50 17.01.2017

Srećno!

I javljaj nam se. Tvoje postove uvek rado čitam.
cassiopeia cassiopeia 08:59 17.01.2017

Re: Srećno!

predatortz
I javljaj nam se. Tvoje postove uvek rado čitam.


Da se ne ponavljam, prepisujem od mangupa

Piši nam svoje utiske ma koliko ti se nešto činilo da je višak, nama odavde je sve interesantno.

Jedi, kod tebe baš uzbudljivo. Nova zemlja, nova kultura, novi izazovi.

Baš mi je drago! Srećno!

jedi-knight jedi-knight 12:48 17.01.2017

Re: Srećno!

Baš mi je drago! Srećno!



jedi-knight jedi-knight 12:49 17.01.2017

Re: Srećno!

I javljaj nam se. Tvoje postove uvek rado čitam.



Jelica Greganović Jelica Greganović 11:00 17.01.2017

Piši...

dobro je kroz tvoje oči gledati Kinu sa strane o kojoj nikada nisam ni razmišljala, a kamoli nešto znala.
Pozdrav od Zmaja.
jedi-knight jedi-knight 11:05 17.01.2017

Re: Piši...

Jelica Greganović
dobro je kroz tvoje oči gledati Kinu sa strane o kojoj nikada nisam ni razmišljala, a kamoli nešto znala.
Pozdrav od Zmaja.


Liči na tvoju mačku


NNN NNN 11:58 17.01.2017

"Nemam snage"

u nekim državama, fudbalski navijači imaju veću moć nego sama država.

što mi ovo od nekud poznato



Nego, da ti ne kvarim više,

Sve najbolje u daljoj karijeri!
JJ Beba JJ Beba 13:35 17.01.2017

Re: "Nemam snage"

što mi ovo od nekud poznato

ko je ovaj?
Atomski mrav Atomski mrav 14:24 17.01.2017

Re: "Nemam snage"

ko je ovaj?

Brat Andreja Vučića, ne znaš ga ti...
JJ Beba JJ Beba 16:28 17.01.2017

Re: "Nemam snage"

Atomski mrav
ko je ovaj?

Brat Andreja Vučića, ne znaš ga ti...

koooo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:51 17.01.2017

Re: "Nemam snage"

koooo?

JJ Beba JJ Beba 22:20 18.01.2017

Re: "Nemam snage"

BebaOdLonchara
koooo?



uros_vozdovac uros_vozdovac 16:32 17.01.2017

Moj kum,

ovako u "najboljim godinama" sa ostvarenom karijerom počeo volontira po fudbalsim organizacijama kod nas, klinac mu se primio na fudbal, pa ga podržava.

Javljam kako napreduju, obojica :)

Uživaj, puno sreće i uspeha želim
jedi-knight jedi-knight 17:07 17.01.2017

Re: Moj kum,

Uživaj, puno sreće i uspeha želim


mirelarado mirelarado 18:50 17.01.2017

Zmaj Džedaj

Nek ti je srećno na novom poslu u dalekoj Kini!

I piši o svemu s čim se tamo budeš sreo.


jedi-knight jedi-knight 18:57 17.01.2017

Re: Zmaj Džedaj

Nek ti je srećno na novom poslu u dalekoj Kini!


JJ Beba JJ Beba 20:06 17.01.2017

nego

si poneo belu lepoticu?
jedi-knight jedi-knight 20:07 17.01.2017

Re: nego

nego
si poneo belu lepoticu?


Ne :(
Sacekace neko drugo vreme.
I tako mora na remont.
JJ Beba JJ Beba 22:26 17.01.2017

Re: nego

jedi-knight
nego
si poneo belu lepoticu?


Ne :(
Sacekace neko drugo vreme.
I tako mora na remont.

jooooj
nađi neku kopiju, mora da ima, kad ima kod nas ima i tu, za dz su... nek stoji u ćošku da makar pogledom na nju lepotom ispuniš dušu. to je vrsta nunčake, terapija :)
jedi-knight jedi-knight 06:26 18.01.2017

Re: nego

nađi neku kopiju, mora da ima


Ja mislim da kod njih nema kopija
JJ Beba JJ Beba 17:16 18.01.2017

Re: nego

jedi-knight
nađi neku kopiju, mora da ima


Ja mislim da kod njih nema kopija

anfieldroad anfieldroad 16:26 18.01.2017

mental&tet



Mislim da je Piksi pričao o tome da ne može da reši sledeću enigmu- ni jedan igrač iz Far East zone ne želi da šutira na gol. Iz poštovanja prema saigračima.
Tako se dodaju, ukazujući jedan drugom rispekt, dok ne izgube loptu.
Nije strašno ni to jer znaju da će i protivnički tim da se ponaša isto.

Puno sreće u Ligi Zmajeva!
jedi-knight jedi-knight 16:31 18.01.2017

Re: mental&tet

Mislim da je Piksi pričao o tome da ne može da reši sledeću enigmu- ni jedan igrač iz Far East zone ne želi da šutira na gol. Iz poštovanja prema saigračima.
Tako se dodaju, ukazujući jedan drugom rispekt, dok ne izgube loptu.
Nije strašno ni to jer znaju da će i protivnički tim da se ponaša isto.

Puno sreće u Ligi Zmajeva!


Ja vidim neke druge probleme :)
No, pisacu o tome.

Hvala, hvala :)
G.Cross G.Cross 18:51 18.01.2017

Re: mental&tet

jedi-knight
Mislim da je Piksi pričao o tome da ne može da reši sledeću enigmu- ni jedan igrač iz Far East zone ne želi da šutira na gol. Iz poštovanja prema saigračima.
Tako se dodaju, ukazujući jedan drugom rispekt, dok ne izgube loptu.
Nije strašno ni to jer znaju da će i protivnički tim da se ponaša isto.

Puno sreće u Ligi Zmajeva!


Ja vidim neke druge probleme :)
No, pisacu o tome.

Hvala, hvala :)


Zar nemas confidentiality agreement ?
jedi-knight jedi-knight 22:15 18.01.2017

Re: mental&tet

Zar nemas confidentiality agreement ?


Pazicu :)
Necu da odajem klupske tajne, niti da bilo kojom informcijom ugrozim integritet i funkcionisanje kluba.

bocvena bocvena 11:43 19.01.2017

Re: mental&tet

srećno i radujem se novim blogovima!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana