Moj grad| Sex

Počelo je!

srdjan.pajic RSS / 13.10.2022. u 00:59

Dižu se Mirijevci, biće sranja.



Komentari (1191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 18:28 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
čekam ženu ispred prodavnice

Verujem:)

Pošli u goste. A mene stvarno mrzi da se okrećem između rafova. Doduše posle sam drage volje utrčao za pivo. Zaslužio čovek.
literatesa literatesa 18:30 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Odmah bi zvali ludnicu, ali odmah.

Da, da, o tome se radi, kad se miševi izvuku na svjetlost dana iz ove virtuelne ludnice..
literatesa literatesa 18:30 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pa kako sad to?
Meni si predlagala da tužim tebe.

:)

Koliko si glup, nemam riječi.
gvozden1 gvozden1 18:31 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Pošli u goste. A mene stvarno mrzi da se okrećem između rafova.

Pa ostao na parkingu?
gvozden1 gvozden1 18:33 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Odmah bi zvali ludnicu, ali odmah.

Da, da, o tome se radi, kad se miševi izvuku na svjetlost dana iz ove ludnice..

Ma jok bre, ja sam na ovoj blogovskoj svetlosti poodavno.
Verujem pre nego što su tebe pustili.

Nego, tužbe, to mi je simpatično.
Ajd pozovi me kad nekoga tužiš, da dođem da se smejem.
gvozden1 gvozden1 18:34 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

[
literatesa literatesa 18:35 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ma jok bre, ja sam na ovoj blogovskoj svetlosti poodavno.
Verujem pre nego što su tebe pustili.

Nego, tužbe, to mi je simpatično.
Ajd pozovi me kad nekoga tuđiš, da dođem da se smejem.

Stvarno za tebe nemam više sekund vremena. Pobogu.
gvozden1 gvozden1 18:41 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

literatesa
Ma jok bre, ja sam na ovoj blogovskoj svetlosti poodavno.
Verujem pre nego što su tebe pustili.

Nego, tužbe, to mi je simpatično.
Ajd pozovi me kad nekoga tuđiš, da dođem da se smejem.

Stvarno za tebe nemam više sekund vremena. Pobogu.

Razumem, žuri se, sve jasno i opravdano.
A počastvovan sam saznanjem da redovno pratiš šta pišem, i koga svakodnevno (svakodnevno) bockam.

Evo, obećavam, da ću i ja početi da pratim tvoje komentare.
Evo, od ponedeljka počinjem.

Ili da ostavim za prvi?
A i nova godina je blizu?

Al počinjem sigurno.

Hvala i požuri.
gedza.73 gedza.73 18:44 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Pošli u goste. A mene stvarno mrzi da se okrećem između rafova.

Pa ostao na parkingu?


Ja sam na parkingu naučio da se nosim sa kurvama pa mi zato s tobom ide lako.

Možemo i ovako ako oćeš.
gvozden1 gvozden1 18:48 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
gvozden1
Pošli u goste. A mene stvarno mrzi da se okrećem između rafova.

Pa ostao na parkingu?


Ja sam na parkingu naučio da se nosim sa kurvama pa mi zato s tobom ide lako.

Možemo i ovako ako oćeš.

Može, samo ti ne ide u prilog.
Moraš da hvališ sam sebe,(ide mi lako, opasan sam baja) a to nije baš poželjna situacija.
Al ako je to jedina opcija, šta ćeš.
gedza.73 gedza.73 18:51 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Može, samo ti ne ide u prilog.

Što? Samo idem po onoj narodnoj s ljudima ljudski, s konjima konjski.
literatesa literatesa 18:58 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Razumem, žuri se, sve jasno i opravdano.
A počastvovan sam saznanjem da redovno pratiš šta pišem, i koga svakodnevno (svakodnevno) bockam.

Evo, obećavam, da ću i ja početi da pratim tvoje komentare.
Evo, od ponedeljka počinjem.

Ili da ostavim za prvi?
A i nova godina je blizu?

Al počinjem sigurno.

Hvala i požuri.

Ne žuri mi se, malo mi je sad hladno s nogu, sjedim bosa kraj otvorenog prozora, ali ima nešto dobro kad je čovjek navikao na hladne prostorije ovih ratnih dana u velikom gradu..

Tebi je baš bitno da te neko čita, čitam ukoso sve komentare, ne baš sve, al to sad nije bitno, od jutros sam čitala i o cenzuri u književnosti, rusku teoriju književnosti prošlog vijeka i o francuskim klasicima, čitala sam malo i novine, i jednu knjigu prelistala za moje dijete interesovalo me šta to on mora čitati..

Ne moraš čitati moje komentare, meni to ni iz džepa ni u džep, samo primjetih kako podmuklo i prilježno pišeš Gedži, zmijski..
benedykt benedykt 19:01 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Mmmdaaa, u tom trenutku je inače svakome ko je hteo da se informiše bilo odavno jasno da jednostavno nisu mogli dalje

To baš niko ne može da zna.
Ali baš niko.

Potpuno neverovatno…!?!!

Dakle ovo si ti…
gvozden1
Nejasna je ruska namera, taktička.
Što ne napreduju brže, izgleda da neće, a što, bem li ga.


A ovo je neki tamo Benedykt samo koji dan posle tog tvog…

benedykt
Inače, bukvalno treba biti baš ono potpuno slep kod očiju pa ne videti šta je krajnji cilj Kremlja sa svim ovim oko Ukrajine. Koliko primećujem, imali su nameru da Blitzkrieg varijantom sve završe za par dana, tj očigledno su očekivali brzi slom ukrajinske vojske i da ili uhapse Zelenskog ili da on pobegne negde. Trenutno su se zaglibili u blato, ne ide ofanziva kako su se nadali, što su dublje u blatu sve više oru okolo bukvalno gde stignu, a pri tome je cela logistika odrađena traljavo i koliko čujem imaju velikih problema sa linijama snabdevanja. Bukvalno sama vojska nije imala pojma do poslednjeg sekunda da napadaju Ukrajinu, odnosno i kada su upalili tenkove i krenuli, su shvatili šta se dešava tek kada su prešli granicu sa Ukrajinom. Još malo pa će biti dve nedelje od početka rata, pa mi evo reci ti a koji je to vojni cilj uspela da ostvari Rusija do sada, mislim osim što je sebi pucala u nogu sa celom pričom.


Dakle, ovo što sam ja napisao je tada znao bukvalno svako ko nije bio 24/7 priključen na Z-propagandu uz prateće slepilo i emocije, pa kao mogu oni brže ali neće. Nejasna je ali potpuno ruska namera znaš, mislim taktička…!?

Prema tome, kao što se tada sve manje više jasno znalo isto tako se zna i sada, odnosno jedino što je potrebno je da nisi priključen na bilo čiju propagandu. Ti očigledno nisi izvukao nikakve pouke, pa se i dalje se informišeš na istim mestima kao i do sada. Jedina razlika je što su one stare lagarije i gromopucatelna predviđanja zamenila neka nova, u koja ti naravno i dalje slepo veruješ…
gvozden1 gvozden1 19:59 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Dakle ovo si ti…
gvozden1
Nejasna je ruska namera, taktička.
Što ne napreduju brže, izgleda da neće, a što, bem li ga.

Nisi našao ništa drugo nego i dalje cediš istu drenovinu?

Lepo piše da mi nije jasno, da izgleda nekako, ali da je možda i drugačije, ne znam šta više da kažem, osim da bih do u slovo ponovio.


A daleko sam od toga da sebe predstavljam kao strateškog i taktičkog znalca, to i tebi savetujem, ali vidim da si baš navro da se prikažeš kao ekspert.

Ne valja ti to, time samo podvlačiš svoj diletantizam, koji si demonstrirao na nedvosmislen način.

Navedoh ti i poznat i jasan primer koji dokazuje da nije moguće u tim stvarima biti isključiv, niko ozbiljan nije, ali ti jesi, jer ti si kao shvatio.

Nisi, previše malo o tome znaš, vidi se, ali možda baš zbog toga i veruješ da znaš.

benedykt benedykt 20:08 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

To je ozbiljan pristup, za razliku od ovog tvog npr, od sad, a ko zna šta piše trećeg marta

. Pad Hersona je verovatan

Šta ćeš ako ne padne?.

Kada smo već kod tog kao ozbiljnog pristupa, ja neću ništa ako se iz Hersona Rusi ne povuku, niti vidim šta bih ja uopšte mogao da imam od toga. Samo prenosim kako stoje stvari u ovom trenutku, ništa više ali ništa ni manje… Nisam vidovit, samo pratim.
Evo ti dakle vest, izvor ruske РИА Новости…
Vršilac dužnosti gubernatora Hersonske oblasti Vladimir Saldo najavio je premeštanje (evakuaciju) ljudi na levu obalu Dnjepra.
Prema njegovim rečima, stanovnici Donbasa se svakodnevno suočavaju sa granatiranjem, ljudi ginu, a „Kijev sprema sličnu sudbinu Hersonu“. Ruska vojska je formirala vojnu grupu za odbijanje ove ofanzive, ali „bojno polje ove konfrontacije mogu postati gradovi i sela Hersonske oblasti“. U ovoj situaciji sam napravio tešku ali ispravnu odluku da se objavi organizovano raseljavanje civilnog stanovništva opština Berislavskog, Belozerskog, Snigirevskog i Aleksandrovskog područja na levu obalu Dnjepra“, rekao je on.


Sve u svemu, nisam za razliku od tebe veći Rus i od samih Rusa, što je zaista poželjno mislim ako ne želiš da se povremeno zanosiš kao FAP u krivini…
benedykt benedykt 20:13 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Dakle ovo si ti…
gvozden1
Nejasna je ruska namera, taktička.
Što ne napreduju brže, izgleda da neće, a što, bem li ga.

Nisi našao ništa drugo nego i dalje cediš istu drenovinu?

Lepo piše da mi nije jasno, da izgleda nekako, ali da je možda i drugačije, ne znam šta više da kažem, osim da bih do u slovo ponovio.

Pa sad, zar nisi rekao kako to niko tada nije mogao znati, odnosno pominjao ranije te neke ozbiljne pristupe i pitao se a šta sam to pa ja pisao u to isto vreme tj početkom marta.
Eto, dobio si odgovor na oba svoja pitanja. Dakle, svako je mogao da zna, a moj komentar ti je samo dokaz za to. Samo je trebalo pratiti ali ne propagandu koja ti prodaje bajke i lagarije. Ništa više…
gvozden1 gvozden1 20:56 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Sve u svemu, nisam za razliku od tebe veći Rus i od samih Rusa,

Šta li si ti pročitao u onom što si postavio, da mi je znati?
Ja, da Ukrajina granatira oblasti, da u tim granatiranju a ginu civili, da "Kijev sprema sličnu sudbinu Hersonu" znači sprema granatiranje po civilima, i zbog toga se civili izmeštanju sa prostora dejstava.

A šta ti čitaš, da Rusija gubi, da je Ukrajina jača, šta?

To što te ruski civili ne zanimaju, to razumem.
gvozden1 gvozden1 21:00 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

sad, zar nisi rekao kako to niko tada nije mogao znati,

Pa nije.

To je možda zato što pravim razliku između znati i potrefiti.

Ozbiljni se ne bave potrefljanjem, a oni drugi se time hvale, pa kažu, a ja sam u martu rekao....

Nisi ti jedini potrefljač (koji najčešće omaši, uzgred)
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:35 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

naučio si nešto novo…


mrs bre klinac.
benedykt benedykt 23:53 18.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1

Sve u svemu, nisam za razliku od tebe veći Rus i od samih Rusa,

Šta li si ti pročitao u onom što si postavio, da mi je znati?
Ja, da Ukrajina granatira oblasti, da u tim granatiranju a ginu civili, da "Kijev sprema sličnu sudbinu Hersonu" znači sprema granatiranje po civilima, i zbog toga se civili izmeštanju sa prostora dejstava.

A šta ti čitaš, da Rusija gubi, da je Ukrajina jača, šta?

To što te ruski civili ne zanimaju, to razumem.

Sad se već pomalo gubiš i ideš u potpuno bespotrebnu patetiku. Dakle obrati sad pažnju, proste su računske operacije u pitanju…
Kažeš ti imaju ti neki ruski civili…


Dakle, ako 655 onih koji su glasali na referendumu čini 12% onih koji su uopšte izašli na njega, koliko je onda sveukupno ljudi izašlo u Hersonskoj oblasti, i to uz sve pretnje i ucene, na taj kao neki referendum…?!! Da ti pomognem, izašlo je sveukupno ni pola procenta onih koji imaju pravo glasa. Tako da mi se nešto čini da 99.5% preostalih jedva čekaju da Rusima konačno vide leđa, bili oni trenutno u svojim domovima ili negde u nekom izbeglištu, potpuno svejedno…

Ti inače beše onaj isti čovek koji je do malopre pričao kako Ukrajincima, ako što da ne, treba isključiti vodu, struju i grejanje, jer neprijatelja treba baciti na kolena, odnosno isti onaj Gvozden koji je pre neki dan rekao kako ga baš zabole ima li uopšte Ukrajine ili ne, ili ti ga isti onaj čovek koji potpuno ignoriše svo ono oranje po civilnim ciljevima koje Ruska armija skoro pa neprekidno čini već osam meseci. Sada si odjednom, ti zvani… Ih pa šta ako malo promaše, to se znate zove kolateralna šteta…!?! Odjednom postao nešto baš osetljiv na ljudsku patnju, odnosno na mene pokazuješ svojim ”pravedničkim” prstom kao na nekoga kome je navodno do ruskih civila kao do lanjskog snega.
Sećaš li se ti uopšte Hersona kada su ga Rusi okupirali…?!! Sećaš li se silnih onih demonstracija i svega prvih nekoliko dana, pa su pucali čak u ljude koji su izašli na ulicu sa ukrajinskim zastavama. E vidiš, to mu dođu ti kao fol ruski civili.

Inače, za tvoju informaciju, i da se ne bi bezveze nervirao zbog civila, Rusi su u Hersonu u gadnoj buli, snabdevanje im je odsečeno mesecima i najverovatnije će samo napustiti grad i otići, tj isto kao i Liman pre tri nedelje. Takođe, general Surovikin je nešto slično upravo večeras i polunajavio za Herson tj da su pred njima jako teške i bolne odluke na tom planu. Da pogađam, ti si verovatno sada postao veći Rus i od generala Surovikina, to jest šta i on priča tu neke gluposti i pominje teške odluke…!??

Zabrinjavaš me, jer ti emocije potpuno mute razum tj sada trenutno odbijaš da priznaš očigledno samo zato jer ti se ne sviđa…
benedykt benedykt 00:20 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
sad, zar nisi rekao kako to niko tada nije mogao znati,

Pa nije.

To je možda zato što pravim razliku između znati i potrefiti.

Ozbiljni se ne bave potrefljanjem, a oni drugi se time hvale, pa kažu, a ja sam u martu rekao....

Nisi ti jedini potrefljač (koji najčešće omaši, uzgred)

Samo napred, nemoj da si lenj pa umesto što tu pričaš u prazno o potrefljaču koji najčešće omaši a ti lepo nađi te moje silne omaške. Meni je za tebe lako, jer šta god da si pričao nekada je uvek sve promašeno ali od A do Š. Slušaš neku Z-propagandu a oni te samo kao malo dete šaltaju prva-druga i sve tako u krug, odnosno nove lagarije koje ti prodaju te nateraju da zaboraviš kako su te juče slagali, i da si onda a sve zbog njih i ti pričao gluposti tj ponavljao samo šta si već negde tamo pročitao…

Ne veruješ…!? Evo onda tebe još jednom tih nekih dana, kako mudruješ sve u šesnaes’ šta je kao fol cilj napada na Ukrajinu

U Ukrajini verovatno i nema nekog interesa, Krim mu je trebao, i to je uzeo.
Ali biće da je interes da NATO u nacrta crvenu liniju i da mu kaže, evo i ovo smo spremni da uradimo da bismo zaštitili ono što mi smatramo svojom bezbednošću.


Šta sad kažeš na ove tvoje ”mudre” reči, osam meseci posle ili bolje reći mesec dana posle referenduma o aneksiji one četiri oblasti… Nemoj samo molim te da krećeš iz…Ma napisao sam verovatno… Napisao sam, biće da je…
Sve u svemu, nešto sasvim drugo od toga sa početka pričaš ovih dana, pa kao ruska ”grandiozna” pobeda je da zadrže ono dokle su došli…!? Ništa znači samo im je Krim trebao, crvenu liniju su povukli, ma nije Ukrajina tu ni bitna, oni to NATO-u da pokažu itd itd itd Jesu pokazali su zaista, i to ne samo NATO-u nego i celom svetu, ali pretežno svoje pocepane gaće…

Da pogađam, još nisi čuo da je Surovikin večeras opet pominjao celu Ukrajinu, pa kao mi i oni smo jedan narod i onda ćemo da ih umlatimo od batina dok ne shvate koliko ih mi samo volimo, to jest dok konačno ne pristanu da budemo prijatelji…!?! Dakle, ako eventualno uskoro krene i druga sezona serije Kijev za 3 dana eto odmah tebe opet, čim bude i vetar Z-propagande zaduvao sa te neke treće strane, da se okreneš kao vetrokaz pa još jednom sebi samom da skočiš u usta…!?
Šta li će samo biti ako i druga sezona bude imala isti ishod kao i prva, ne smem ni da pomislim…
benedykt benedykt 00:26 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

dogodinedragosevac
naučio si nešto novo…


mrs bre klinac.

Eto vidiš da možeš i bez Google translate da konačno napišeš komentar samo ako se malo potrudiš. I to jedan onako baš elokventan komentar iznad svega…
milisav68 milisav68 01:00 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
Ti kažeš da je u II svetskom ratu na prostoru Srbije stradala trećina stanovništva?

Ne, nego u prvom.Šta je sad, na to ćemo da zažmurimo.

Ali možemo i o drugom, na prostoru ex-yu je stradalo oko 1,7 miliona ljudi, barem sa ja tako učio u školi, od toga najviše Srba (jer smo najbrojniji).

Sad, nezahvalno je praviti bilo kakve procene, ko je tu koliko stradao, ostaje činjenica da su tu nesreću izazvali Nemci, koji su - zapad.

Prosto, da nije bilo okupacije, komunisti ne bi mogli da se razmašu, a onaj "pozitivni" zapad je boleo tuki što će ovde da vladaju komunisti (za razliku od recimo Grčke).

U prevodu, nije ih briga koje je boje mačka, dok lovi miševe, odnosno ako je vlast u Srbiji kooperativna.
milisav68 milisav68 01:05 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Neues aus der Nachbarschaft
Ti kada kazes Zapad pobio onda se pokriva ceo Zapad. Znaci ukljucujici Francuska, Britanija, Kanada, US... svi pobili trecinu stanovnistva. To ti u ravni onoga kad Vulin kaze kako je EU klub zemalja koje su imale svoju vojsku kod Staljingrada. 'Klub zemalja' znaci ceo skup sadrzi samo te zemlje.

E ako Vulin tako kaže tu nema rasprave.
milisav68 milisav68 01:10 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

benedykt
Gebels da ustane sad iz groba bi rekao… Kakva sam ja samo amaterčina i poslednja neznalica bio. Ovi ljudi bre znaju kako se to radi, alal im vera…!!?

Evo ga stručnjak za vežbanje bez puške.

Alo, ko kontroliše finansije u Srbiji, uredno si eskiviro pitanje, al se zato sad razumeš i u Gebelsa.
milisav68 milisav68 01:15 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
I ja sam se iznenadio da Milisav stavlja u istu grupu naše zapadne saveznike sa Austrougarima.

Ma bre dobro, Rusi su nam pobili trećinu stanovništva u WW1 i rešen problem.
milisav68 milisav68 01:28 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
Evo za MIlisava još od 'Zapada' koji mu je pobio trećinu stanovništva

Ma možeš da kačiš hiljadu slika i priča, Austrija i Nemačka su danas EU o kojoj ti sanjaš, a onda su ti pobili trećinu stanovništva.

Usput, Velika Britanija to više nije, gledaju ljudi svoja posla, kao što bi i mi trebali da radimo.

I nisu im smetali Rusi koji su ispumpavali bogatsvo iz Rusije, i ulagali ih u njihovu zemlju, dok sa na Poljake gledali kao na nižu rasu (verujem da ih ni sad ne mirišu, kao i ostale istočne evropljane).


gvozden1 gvozden1 08:57 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Sad se već pomalo gubiš

Ja, a ne ti koji sad kreće i o referendumu?

Ajd saberi se pa da nastavimo o čemu smo počeli.

Dakle, tvrdio si da znaš ishod predstojeće bitke za Herson, i u tom smislu naveo podatak da se iseljava civilno stanovništvo.

Ja sam rekao da je to samo jedan potez ruskih vlasti da sklone civile sa prostora dejstava, nikakve patetike nema tu, a da se ne može znati kako će se ta bitka završiti.

Kakve veze sa tom mojim tvrdnjom imaju procenti sa referenduma, života ti?


O potrefljanju.

Niko, baš niko ne može da zna ishod bitke unapred.
Može da potrefi.
Ne znaju ga ni oni koji bitke planiraju, vode ih, komanduju u njima, jer kad bi znali, onaj koji je izgubi bi sigurno drugačije radio ili u nju ne bi ni ulazio.

A onda dođeš ti i kažeš da znaš jer imaš informacije i analiziraš ih.

To nesporno znači da imaš više informacija od generala koji vode bitke, i bolje analiziraš situaciju od njih.

Što je, složićeš se, glupost.


Ili, ako nije, kako to da ti imaš više informacija od generala, odakle ti?
Oni nemaju internet, ne znaju da guglaju, da koriste prevodioce?


Tako da je i ovo
ti lepo nađi te moje silne omaške.
poprilično glupo.

Naravno da neću tražiti jer je nebitno.
Sve i da si sve ispotrefljao to je samo potrefljanje, a time se ozbiljni ne bave.

Analizom vojnih poteza, taktičkim analizama nisi mogao da zaključiš, jer koliko o vojsci znaš demonstrirao si onim slikom.
Dakle potrefljanje.

A onda sledi ona priča o ćoravoj koki ili baba Vangi.


gedza.73 gedza.73 09:23 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68
Usput, Velika Britanija to više nije, gledaju ljudi svoja posla, kao što bi i mi trebali da radimo.

Uvek zaboravim taj argument 'kad može Švajcarska, što ne možemo i mi?'
Kad je već Velika Britanija izašla iz EU pa red je valjda da i Srbija koja je velesila izađe iz te EU. A mogli bi njihovim građanima i vize da uvedemo?

Nije mi jasno samo kad se pokrene polemika oko sistema i plata prosečni Srbin obično kaže 'znaš li ti kako funkcioniše sistem na Zapadu i kolika je moja plata u Norveškoj?' Nikad još nisam čuo da neko kaže 'znaš li ti kako je dobro uređena Rusija i kolika je plata u Rusiji?'

I nisu im smetali Rusi koji su ispumpavali bogatsvo iz Rusije, i ulagali ih u njihovu zemlju, dok sa na Poljake gledali kao na nižu rasu (verujem da ih ni sad ne mirišu, kao i ostale istočne evropljane).

Svi ovi naši Srbi iz Engleske i Nemačke odoše za Rusiju. Ne samo oni nego i svi istočnoevropljani.


gedza.73 gedza.73 09:32 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Ma možeš da kačiš hiljadu slika i priča, Austrija i Nemačka su danas EU o kojoj ti sanjaš, a onda su ti pobili trećinu stanovništva.

Vrati se po komentarima. Počeo si da brljaš prvi i drugi svetski rat.
pričam o sistemu i uređenju ne o državama. Usput preskočio si Mađarsku. Baš me čudi što si nju zaboravio.

Što se tiče 'sanjanja' vidi sa Srbima kojih u Austriji ima 300 000 a u Nemačkoj oko 600 000 (procenjeno, valjda će sada da imaju zvanične podatke).

Cela Šumadija ima 2 000 000 stanovnika.



Samo se vi držite Putina. Nemoš' d'omane.

gvozden1 gvozden1 09:34 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

prosečni Srbin obično kaže 'znaš li ti kako funkcioniše sistem na Zapadu i kolika je moja plata u Norveškoj?'

Gde si slušao te prosečne Srbe da tako govore?
gedza.73 gedza.73 09:43 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
prosečni Srbin obično kaže 'znaš li ti kako funkcioniše sistem na Zapadu i kolika je moja plata u Norveškoj?'

Gde si slušao te prosečne Srbe da tako govore?

Svuda kad dođe do te teme. Počev od onog iz vremena Miloševića kako ćemo imati švedski standard a socijalističko radno vreme. Sad, kako se tvrdi, ogromna većina Srba bi isto. Da radi u zapadnim kompanijama ili u zapadnim sistemima a da podržava Putinovu oligarhiju.

Nije Milošević ekces, on je odraz narodne volje. To se vidi i na blogu i u medijima. Ovde se već promalja kako je 5. oktobar zapadna ujdurma a naša greška.
gvozden1 gvozden1 10:28 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

Svuda kad dođe do te teme. Počev od onog iz vremena Miloševića kako ćemo imati švedski standard a socijalističko radno vreme. Sad, kako se tvrdi, ogromna većina Srba bi isto. Da radi u zapadnim kompanijama ili u zapadnim sistemima a da podržava Putinovu oligarhiju.

Nije Milošević ekces, on je odraz narodne volje. To se vidi i na blogu i u medijima. Ovde se već promalja kako je 5. oktobar zapadna ujdurma a naša greška.

A to?

Prosečan Srbin je to, a ima i vas koji ste iznad, gledate Srbe odozgo pa vidite bolje.

Jasno, ko na brdu ak i malo stoji...

A kako se dostižu te vaše visine, baš bih voleo da se popnem i pogledam.
milisav68 milisav68 11:11 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73

Vrati se po komentarima. Počeo si da brljaš prvi i drugi svetski rat.

Ne brljam ja ništa, nego se ti (i @komšija) svađate sa nekim zamišljenim sagovornikom, učitavajući nešto što ne piše, jer vam se ne sviđaju iznete činjenice.A sve je počelo odavde, i mog razgovora sa Predom.
pričam o sistemu i uređenju ne o državama

Znam, vrtiš to do besvesti, iako to nije tema, već odnos tih uređenih prema nama neuređenim.

Maštaš ko Šojić o lađi koja je otplovila.

Ko ne pamti iznova proživljava.

Od Karađorđa, preko Miloša pa na ovamo, Srbija je trpela pritiske da se neuredi, i da bude vazalna država po meri tih uređenih.

I ne, nije zbog toga što svi mrze Srbe, već zato što su Srbi bili raštrkani po "Zapadnom Balkanu" (opet zbog istorije i geografije, na granici dva carstva, Turskog i Austrijskog), a prvi su digli glavu (na Balkanu) i postali konstitutivni narod.

Da te podsetim, Srbija je 29. priznata država u svetu, a danas ih ima skoro 200.

A to su opasne frekvencije.

I onda dolazi 20. vek, prvo "Carinski rat", pa aneksija Bosne i Hercegovine (to je ono što ti je Gvozden neuspešno objašnjavao, želja Srbije da se širi na zapad a ne na jug i istok), posle koga sledi WW1 i gubitak trećine najaktivnijeg, i najprosperitnijeg stanovništva.

Zatim sledi prva Jugoslavija (sa trulim kompromisima), jer taj tvoj "pozitivni" Zapad nije znao šta će, i kako će da kazni Austriju i Nemačku, pa je našem alavom kralju uvalio teritoriju koja je bila prevelika i prilično različita da bi se od nje pravila stabilna država, što se posle pokazalo u WW2, kada je nastala opšta klanica, gde su opet najviše stradali Srbi.

Tačka na sve to je puštanje niz vodu, i prepuštanje Srbije Staljinu i lokalnim (hrvatskim i slovenačkim) komunistima.

I tu se Srbija vraća "u kućicu", na malo proširene ustaničke granice, i čim je pokušala da se malo proširi, opet je usledila intervencija sa Zapada da se to ne desi.

Danas (od petog oktobra), Srbijom upravljaju ambasadori velikih sila, a ti očekuješ da ti Srbija bude uređena kao neki tamo uređeni.
gedza.73 gedza.73 13:25 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?


Tačka na sve to je puštanje niz vodu, i prepuštanje Srbije Staljinu i lokalnim (hrvatskim i slovenačkim) komunistima.

Eto sad nema Staljina, nema hrvatskih i slovenačkih komunista, niko te ne pušta niz vodu (čak naprotiv) a mi sami tvrdimo kako nećemo pokleknuti pred ucenama i kako sudbinu Srbije moramo prepustiti Putinovoj pobedi nad nacistima.

Ko ne pamti iznova proživljava.

Aj samo ću ovo pošto više nemam volje.
Jesi li zapamtio na čijoj smo strani bili u sukobu Izrael-Palestina, odnosno zašto su prekinuti diplomatski odnosi između Izraela i SFRJ?

Kao što smo tada 'pametno' odabrali stranu u Moskvi pa ušli golog guza u devedesete tako sad ponovo u Srbiji fanatici maštaju o svetskoj socijalističkoj revoluciji i direktivama iz Moksve.

Al nemojte da vas neko sprečava. Stisnite pest i uzdignuta čela zadajte odlučujući udarac Evropi koja samo što nije propala.
milisav68 milisav68 13:29 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gedza.73
Eto sad nema Staljina, nema hrvatskih i slovenačkih komunista, niko te ne pušta niz vodu (čak naprotiv) a mi sami tvrdimo kako nećemo pokleknuti pred ucenama i kako Srbiju moramo da prepustimo Putinovoj pobedi.

Eto.

benedykt benedykt 14:40 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

gvozden1
Sad se već pomalo gubiš

Ja, a ne ti koji sad kreće i o referendumu?

Ajd saberi se pa da nastavimo o čemu smo počeli.

Dakle, tvrdio si da znaš ishod predstojeće bitke za Herson, i u tom smislu naveo podatak da se iseljava civilno stanovništvo.

Ja sam rekao da je to samo jedan potez ruskih vlasti da sklone civile sa prostora dejstava, nikakve patetike nema tu, a da se ne može znati kako će se ta bitka završiti.

Kakve veze sa tom mojim tvrdnjom imaju procenti sa referenduma, života ti?


Pa sad, da si se samo malčice udubio u ono što je napisano, može biti da bi primetio da je slika sa rezultatima referenduma u Hersonskoj oblasti jedino i samo vezana za to tvoje pominjanje tih nekih misterioznih ruskih civila, za koje ja kao fol ne dajem ni pet para.
Takođe gosn gubernator Saldo ih pominje pretežno svoje sopstvene pozadine radi tj da mogu on i ta ekipa oko njega da lepo uhvate džadu dok je još vreme. U stvarnosti, civili u Hersonu pretežno mole Boga da kako njemu tako i svim ruskim vojnicima do poslednjeg konačno već jednom vide leđa, ako može zauvek bilo bi najbolje.

Pod dva, nisam vidovit i nigde nisam rekao kako znam ishod bitke, već da će Herson verovatno biti napušten a sve sudeći prema potezima i izjavama ruske armije i te neke uprave koju su formirali. Taj gubernator Saldo kuka već danima za evakuaciju pa su se čak posvađali oko toga on i njegov zamenik Stremousov. Pre par dana su uz to evakuisali ali tiho i nečujno sve banke i penzioni fond, da bi kao šlag na tortu i sam Surovikin sinoć nagovestio upravo takvo nešto tj da će Herson možda biti napušten.

Pri tome se u Z-propagandi već radi baražna paljba u smislu pripreme za izlazak iz Hersona, pa se proturaju slogani tipa… Jedan korak nazad danas, da bi napravili nekoliko koraka napred sutra…
Prema tome, valjda samo totalno slepom i gluvom iz priloženog nije jasno o čemu se tu radi, a ja nešto imam utisak kako nisam ni jedno niti drugo, kao što ne bih da budem veći Rus i od Surovikina samog. Ti si vidim rešio da kreneš u tom pravcu. Aferim što se mene tiče…

Inače, isto tako sam gle čuda bio ”vidovit” i kada su Ukrajinci pre pet meseci evakuisali Sevrodonjeck ili kada su u martu to uradili u Mariuopolju, odnosno svima sa dva grama mozga je bilo jasno da Rusi uskoro ulaze u te gradove, gde su uostalom i danas. Verujem da je negde bio neki ukrajinski ili čiji već Gvozden, koji se isto tako bunio i prepirao kako niko ne zna ishod bitke i kako će Rusi polomiti zube tra la la. Avaj, to zanošenje kao FAP u krivini ostavljam vama navijačima, za koju god stranu da živite i umirite.
Samo posmatram šta se dešava, a ti bi da sanjaš pa od tih snova bude pretežno jedno veliko ništa…
benedykt benedykt 14:56 19.10.2022

Re: I naravno, Tibika, a ko drugi?

milisav68
benedykt
Gebels da ustane sad iz groba bi rekao… Kakva sam ja samo amaterčina i poslednja neznalica bio. Ovi ljudi bre znaju kako se to radi, alal im vera…!!?

Evo ga stručnjak za vežbanje bez puške.

Alo, ko kontroliše finansije u Srbiji, uredno si eskiviro pitanje, al se zato sad razumeš i u Gebelsa.

Ne znam zaista kakve uopšte imaju veze finansije u Srbiji sa time što kao fol u Ukrajini ima ta neka misteriozna nacistička hunta i da je Rusima samo do toga da izvrše denacifikaciju, te da narod ukrajinski oslobode konačno od tih zlotvora. Prema tome, takvim fantazmagorijama Z-propagande bi i sam Gebels skinuo kapu i naklonio se do zemlje.

Inače kada smo već kod Gebelsa, odnosno Rusije, sutra da Herr Joseph ustane iz groba bi otišao pravac do Marije Zaharove, kleknuo na kolena pred njom i rekao plačnim glasom… Da li mogu da vam budem verni sluga ali da me naučite svemu što znate…

Dakle, od ovoga teško da ima dalje…


Ludilo znači… Holokaust su započeli dakle zli Poljaci, one gnjide sa Baltika, i taj neki režim u Kijevu…
Onda su to naravno sve sprečili ovi iz Staljinove Sovjetije…

Pretpostavljam da su generali Von Viktorin i Guderjan sa nemačke odnosno kombrig Krivošejin sa sovjetske strane, u Poljskoj zajedno nastupali i pobedničku paradu održali jer su shvatili da su zli Poljaci započeli Holokaust i da se tome mora nogom za vrat stati…

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:23 13.10.2022

Govnovod

zilikaka zilikaka 06:37 14.10.2022

Re: Govnovod

srdjan.pajic

Ja tek sad našla šta je tema i to zahvaljujući Tibiki. Verovatno si okačoo klipove koje ovakvi kao ja nit vide nit slute.

A spram govana, sve se savršeno uklapa u matricu.
Onomad je kod nas smrdela kafilerija, i krenulo par ljudi da im baca đubre u dvorište, i to se omasovili, protesti svake subote, bilo naroda. Kad je trebalo skupljati potpise za zvaničan zahtev, uzmem i ja jedan obrazac i donesem na poso. Uzgred, kafilerija je od mog posla bila recimo 300 metara i možete misliti kako nam je smrdelo.

I neki su potpisali rado al bilo i takvih da neće. Pitaš zašto neće, kaže nema ništa od toga, nećemo uspeti. Pitam jesi li ti probao, nije i ne zanima ga.
Pitam da li njemu ne smrdi, kaže smrdi al nema pomoći.
...i na kraju naredim da potpiše, to posluša, naviklo.
Isto kod nas za vodu, dođe na protest 100-200 ljudi. Ostali čekaju neko nešto duradi.
Nezreli smo građanski i to se posebno neguje jer svaka vlast može samo da poželi takve
nikvet pn nikvet pn 13:13 14.10.2022

Re: Govnovod

zilikaka
za vodu, dođe na protest 100-200 ljudi. Ostali čekaju neko nešto duradi.
Nezreli smo građanski i to se posebno neguje jer svaka vlast može samo da poželi takve


Између власти и већине народа формирала се говнотежа.

У власти су велике специфичне тежине а с друге стране ситна гованца али мноштво па таман. У средини ово мало неуговнотежених нешто се буне.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:20 14.10.2022

Re: Govnovod

zilikaka
srdjan.pajic

Ja tek sad našla šta je tema i to zahvaljujući Tibiki. Verovatno si okačoo klipove koje ovakvi kao ja nit vide nit slute.

A spram govana, sve se savršeno uklapa u matricu.
Onomad je kod nas smrdela kafilerija, i krenulo par ljudi da im baca đubre u dvorište, i to se omasovili, protesti svake subote, bilo naroda. Kad je trebalo skupljati potpise za zvaničan zahtev, uzmem i ja jedan obrazac i donesem na poso. Uzgred, kafilerija je od mog posla bila recimo 300 metara i možete misliti kako nam je smrdelo.

I neki su potpisali rado al bilo i takvih da neće. Pitaš zašto neće, kaže nema ništa od toga, nećemo uspeti. Pitam jesi li ti probao, nije i ne zanima ga.
Pitam da li njemu ne smrdi, kaže smrdi al nema pomoći.
...i na kraju naredim da potpiše, to posluša, naviklo.
Isto kod nas za vodu, dođe na protest 100-200 ljudi. Ostali čekaju neko nešto duradi.
Nezreli smo građanski i to se posebno neguje jer svaka vlast može samo da poželi takve


A ja se baš pitam gde si ti, zili, i kakva je situacija sa tom kafilerijom danas, pošto je to bila jedina uspešna akcija (koliko ja pamtim), bio sam ponosan vrlo na vas, baš kao na ove moje nadrkane Mirjevce, samo da istraju nekako, mada su male šanse za to.

Ja se stvarno napalim na to kad vidim da obični ljudi uzimaju stvari u svoje ruke kad im govna dođu do brade, jer ova država, kao i sve pre nje (sem možda SFRJ) je bukvalno neprijatelj svog naroda, većini nas, sa kojim treba da se boriš ceo jebeni život. Pa, mislim, nema svako vremena ni volje za to, život je jedan (ako ne veruješ u reinkarnaciju) i proleti za čas, lakše je emigrirati.
zilikaka zilikaka 10:59 16.10.2022

Re: Govnovod

A ja se baš pitam gde si ti, zili, i kakva je situacija sa tom kafilerijom danas, pošto je to bila jedina uspešna akcija (koliko ja pamtim), bio sam ponosan vrlo na vas, baš kao na ove moje nadrkane Mirjevce, samo da istraju nekako, mada su male šanse za to.

Mi smo se posle onog ozbiljnog talasanja rešili trajno kafilerije. Mislim da je neko procenio da se stvar ozbiljno zahuktala i da može na lokalu da preraste u svašta, da ljudi krenu radom da rešavaju stvari. Zato verujem da su priopćili gazdi Matijeviću da je došlo vrama da se iseli jerbo im se ne isplati da ga podržavaju dalje.

Za vodu je mnooogo složenije i ne vredi da drešimo dok se tehnički ne reši a sad ovi opet imaju neke ideje za koje verujem da će biti jednako dobre kao sve prethodne - ništa se neće stvarno uraditi.
shmoo shmoo 08:43 13.10.2022

Од Борче преко Билоксија па до Миријева?


Још један блог да не би насловна страна Блога Б92 зврјала празна?

Вид' му главе, машала!!!





Черевићан Черевићан 09:21 13.10.2022

у исчеку

ili, biće sranja

на Балкану ........срање...... трајно стање
јер дилема .......дал' исток....... ил' запад,
вазда нас у некој .....приправности држи
одакле ће бупнути ..а против нас напад
zoja444 zoja444 10:14 13.10.2022

necu da budem noj

a kako zovete ove sto imaju sajtove na dark webu gde siluju bebe?
maksa83 maksa83 10:38 13.10.2022

Re: necu da budem noj

a kako zovete ove sto imaju sajtove na dark webu gde siluju bebe?

Zojo brt ne zovemo ih, to moraš da vidiš negde drugde kako se nalazi.
zoja444 zoja444 10:46 13.10.2022

Re: necu da budem noj

makso, ti takvu pojavu opravdavas?
maksa83 maksa83 10:52 13.10.2022

Re: necu da budem noj

zoja444
makso, ti takvu pojavu opravdavas?

Ljubazno ću odbiti ponudu da učestvujem u ovoj halucinaciji.
zoja444 zoja444 11:02 13.10.2022

Re: necu da budem noj

tvrdis da ta pojava ne postoji? i da sam ja dusevni bolesnik? ovo je nekad bio drustveno angazovani blog. sto o tome ne pisete?
predatortz predatortz 11:09 13.10.2022

Re: necu da budem noj

zoja444
tvrdis da ta pojava ne postoji? i da sam ja dusevni bolesnik? ovo je nekad bio drustveno angazovani blog. sto o tome ne pisete?


Ne volim da advokatišem, ali meni liči da Maksa hoće da ti kaže da on sa tim ama baš nikakve veze nema.

Iskreno, da si ovako sročeno pitanje uputila meni, ni sam ne bih znao šta na to da ti odgovorim osim kontrapitanja kakve ja veze sa tim imam...
gvozden1 gvozden1 11:13 13.10.2022

Re: necu da budem noj

sto o tome ne pisete?

Šta bre da se piše?
Kako se zovu?
Zovi ih kako hoćeš.
Da se nadmećemo ko će adekvatniji naziv smisliti?

Sećam se i Srkiju si nešto pričala oko slika njegovih ćera.
I tad mi bilo čudno kako ti to pada na pamet.
Mani se bre ovoga, gadno je.
zoja444 zoja444 11:26 13.10.2022

Re: necu da budem noj

gvozdene, to sto ti o necemu nesto ne znas, to ne znaci da ne postoji. ne brisem ja naloge po drustvenim mrezama gde ljudi stavljaju slike svoje dece. postoje pedofili koji masturbiraju na te slike.
zoja444 zoja444 11:33 13.10.2022

Re: necu da budem noj

predatore, uopste nisam mislila na maksu ali sad si mi dao ideju. maksa je programer, ima autorsku, sto nesto ne napise o tome. za dark web sam prvi put cula u emisiji polarotor prosle godine.
predatortz predatortz 11:36 13.10.2022

Re: necu da budem noj

zoja444
predatore, uopste nisam mislila na maksu ali sad si mi dao ideju. maksa je programer, ima autorsku, sto nesto ne napise o tome. za dark web sam prvi put cula u emisiji polarotor prosle godine.


dark web je mesto gde normalan čovek nema šta da traži. ima nas ovde dosta kojima je neki oblik IT primarna struka, ali malo šta o tome možemo da ti kažemo. Osim, ne idi tamo!
literatesa literatesa 11:41 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Zoja, imaš ovde u knjizi Jamie Bartlett - Darknet: U digitalnom podzemlju o lovcima na pedofile i druge monstrume u Darknetu. Knjiga je starija, ne znam postoji li novih izdanja. Ali, postoji neki razlog zašto se o tome ne priča na sva usta, i lovci, ljudi ko ih love, mahom kroz tako strašan posao otuđe se od svijeta. Razmisli malo zašto to nije tabu tema kao što ti misliš.
gvozden1 gvozden1 11:42 13.10.2022

Re: necu da budem noj

sto nesto ne napise o tome. za dark web sam prvi put cula u emisiji polarotor prosle godine.

Za dark veb, da, valjalo bi čitati o tome, kako radi, šta je to zapravo,neki paralelni internet ili ćošak ovoga.

Ali ne bre o ovome na čemu ti insistiraš, ne može o tome da se ni razmišlja, a kamoli razgovora.

Al evo, u tim slučajevima sam za uvođenje smrtne kazne.
I sasvim lično, da li bih mogao lično da pucam u potiljak takvima, da, apsolutno.
predatortz predatortz 11:44 13.10.2022

Re: necu da budem noj

I sasvim lično, da li bih mogao lično da pucam u potiljak takvima, da, apsolutno.


ne bi, veruj mi.

tu frazu svi upotrebljavamo, ali jako je malo onih koji bi to zaista mogli da rade. to su, uglavnom sociopate raznih vrsta. na sreću, kada dođe do takvih potreba, uvek ima dovoljno tih poremećenih, koji se sami javljaju, pa normalan svet ne mora baš i to u životu da proživi.
zoja444 zoja444 11:46 13.10.2022

Re: necu da budem noj

predatore, mislila sam da se napise nesto informativno, da to nesto postoji. da ljudi znaju. kao sto sam i ja slucajno saznala. nisam mislila da se propagira dark web.
gvozden1 gvozden1 11:50 13.10.2022

Re: necu da budem noj

ne bi, veruj mi.

A veruj mi da sam baš razmislio sa li stvarno bih pre nego što sam napisao.
I verujem da ne bih imao problem.
Naravno, mislim na ovo o čemu je Zoja pisala, ne na sve zločince, kriminalce, psihopate.

Ostavljam mogućnost da možda i ne bih kad bi se našao u stvarnoj situaciji, ali ono što mi je sad u glavi, verujem da bih.

Ne znam šta bi mi bio problem, toliki vernik nisam da bi me greh sprečio.
milisav68 milisav68 11:57 13.10.2022

Re: necu da budem noj

predatortz
tu frazu svi upotrebljavamo, ali jako je malo onih koji bi to zaista mogli da rade. to su, uglavnom sociopate raznih vrsta. na sreću, kada dođe do takvih potreba, uvek ima dovoljno tih poremećenih, koji se sami javljaju, pa normalan svet ne mora baš i to u životu da proživi.

Uh, široka ti četka, znači hirurg koji čoveku seče nogu je takođe sociopata?

predatortz predatortz 12:03 13.10.2022

Re: necu da budem noj

milisav68
predatortz
tu frazu svi upotrebljavamo, ali jako je malo onih koji bi to zaista mogli da rade. to su, uglavnom sociopate raznih vrsta. na sreću, kada dođe do takvih potreba, uvek ima dovoljno tih poremećenih, koji se sami javljaju, pa normalan svet ne mora baš i to u životu da proživi.

Uh, široka ti četka, znači hirurg koji čoveku seče nogu je takođe sociopata?



Nije ti neko poređenje.

Prvo, hirurg spašava život, ovaj ga uzima.
Drugo, verujem da je onaj ko je sposoban da upuca čoveka u potiljak, kao deo posla, pažljivo biran i da ga "krasi" odsustvo empatije.

Šta znam... taj čin za mene bi morao biti jako, jako ličan. To znači da mi je taj neko naneo toliko zla, da je to zlo nemerljivo, ono tipa ubistvo najbližih članova porodice, da bih mogao da ga ubijem a da ne trepnem.

U drugim okolnostima, da streljam radi "višeg interesa", nisam kadar.

Milan Novković Milan Novković 12:23 13.10.2022

Re: necu da budem noj

predatortz
milisav68
predatortz
tu frazu svi upotrebljavamo, ali jako je malo onih koji bi to zaista mogli da rade. to su, uglavnom sociopate raznih vrsta. na sreću, kada dođe do takvih potreba, uvek ima dovoljno tih poremećenih, koji se sami javljaju, pa normalan svet ne mora baš i to u životu da proživi.

Uh, široka ti četka, znači hirurg koji čoveku seče nogu je takođe sociopata?



Nije ti neko poređenje.

Prvo, hirurg spašava život, ovaj ga uzima.
Drugo, verujem da je onaj ko je sposoban da upuca čoveka u potiljak, kao deo posla, pažljivo biran i da ga "krasi" odsustvo empatije.

Šta znam... taj čin za mene bi morao biti jako, jako ličan. To znači da mi je taj neko naneo toliko zla, da je to zlo nemerljivo, ono tipa ubistvo najbližih članova porodice, da bih mogao da ga ubijem a da ne trepnem.

U drugim okolnostima, da streljam radi "višeg interesa", nisam kadar.


Tako sma i ja radio "etičke" eksperimente na samom sebi jako davno, a sugerisao i blogerima davno - uz dodatak da samom sebi daš jako malo vremena, nekoliko sekundi, pa pročitaš si "osećaj za feeling" - ako imaš više vremena onda uleti neo-corteks i krene da "brljavi" (šta će selo reći, čiji je duži, ... virtue signaling galore)

Sa Šarskim je bila jedna blogo-prepiska na temu, gde me je malo iznenadio - tj bio kantovski-moralno-imperativan na temu mučenja zlikovaca - ja ga provocirao scenarijom gde je okoreli ubica postavio bombu u školu, al ne znaš koju, ufatio si ga i samo mučenjem mužeš da mu iscediš detalje - Šarski je bio "њет" u svakom slučaju, ja, jbg, "fleksibilan".

Od interesantnih "provokacija" sećam se i kad sam pitao štakako ako nam životni saputnik odjednom izgubi telo, ali ostane nepromenjen duhovno u "forceu" oko nas (ala Star Wars al bez vizuelizacije), tj normalno priča sa tobom - meni to nije pravilo nikakvu bitnu razliku, Goci Č. pravilo ogromnu razliku (opet zavisi i od toga da li dozvoljavaš neo-coteksu da uljeti ili ne, i, jelte, da li možeš bez "onih" radnji ili ne, pa ako ne da li ti je "ok" da se "snalaziš" sa strane ili ne - bućkuriš teški smo mi ljudi
predatortz predatortz 12:28 13.10.2022

Re: necu da budem noj


Tako sma i ja radio "etičke" eksperimente na samom sebi jako davno, a sugerisao i blogerima davno - uz dodatak da samom sebi daš jako malo vremena, nekoliko sekundi, pa pročitaš si "osećaj za feeling" - ako imaš više vremena onda uleti neo-corteks i krene da "brljavi" (šta će selo reći, čiji je duži, ... virtue signaling galore)


Imaš ljude koji su preživeli najstrašnija mučenja po logorima, koji nakon rata sreću one koji su ih mučili. Takvih slučajeva ima na svim stranama.
Veoma malo je osveta. Takoreći ne znam ni za jednu.
Preovladava razum.
softelectronics_e softelectronics_e 12:43 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Milan Novković
predatortz
milisav68
predatortz
tu frazu svi upotrebljavamo, ali jako je malo onih koji bi to zaista mogli da rade. to su, uglavnom sociopate raznih vrsta. na sreću, kada dođe do takvih potreba, uvek ima dovoljno tih poremećenih, koji se sami javljaju, pa normalan svet ne mora baš i to u životu da proživi.

Uh, široka ti četka, znači hirurg koji čoveku seče nogu je takođe sociopata?



Nije ti neko poređenje.

Prvo, hirurg spašava život, ovaj ga uzima.
Drugo, verujem da je onaj ko je sposoban da upuca čoveka u potiljak, kao deo posla, pažljivo biran i da ga "krasi" odsustvo empatije.

Šta znam... taj čin za mene bi morao biti jako, jako ličan. To znači da mi je taj neko naneo toliko zla, da je to zlo nemerljivo, ono tipa ubistvo najbližih članova porodice, da bih mogao da ga ubijem a da ne trepnem.

U drugim okolnostima, da streljam radi "višeg interesa", nisam kadar.


Tako sma i ja radio "etičke" eksperimente na samom sebi jako davno, a sugerisao i blogerima davno - uz dodatak da samom sebi daš jako malo vremena, nekoliko sekundi, pa pročitaš si "osećaj za feeling" - ako imaš više vremena onda uleti neo-corteks i krene da "brljavi" (šta će selo reći, čiji je duži, ... virtue signaling galore)

Sa Šarskim je bila jedna blogo-prepiska na temu, gde me je malo iznenadio - tj bio kantovski-moralno-imperativan na temu mučenja zlikovaca - ja ga provocirao scenarijom gde je okoreli ubica postavio bombu u školu, al ne znaš koju, ufatio si ga i samo mučenjem mužeš da mu iscediš detalje - Šarski je bio "њет" u svakom slučaju, ja, jbg, "fleksibilan".

Od interesantnih "provokacija" sećam se i kad sam pitao štakako ako nam životni saputnik odjednom izgubi telo, ali ostane nepromenjen duhovno u "forceu" oko nas (ala Star Wars al bez vizuelizacije), tj normalno priča sa tobom - meni to nije pravilo nikakvu bitnu razliku, Goci Č. pravilo ogromnu razliku (opet zavisi i od toga da li dozvoljavaš neo-coteksu da uljeti ili ne, i, jelte, da li možeš bez "onih" radnji ili ne, pa ako ne da li ti je "ok" da se "snalaziš" sa strane ili ne - bućkuriš teški smo mi ljudi

Milane, meni i sada deluje da ti pričaš sa nekima u svojoj glavi.
I to sa više njih.
Istovremeno.
milisav68 milisav68 12:58 13.10.2022

Re: necu da budem noj

predatortz
Nije ti neko poređenje.

Prvo, hirurg spašava život, ovaj ga uzima.

Pa i ovaj nekome spašava život ako je osuđeni višestruki povratnik, kao što je na primer onaj silovatelj iz Informera.

Dobro, kod nas ne postoji smrtna kazna, pa ni on nije osuđen, ali ja lično ne bih imao moralnu dilemu da ga odstranim iz ovog društva (a i sveta).
Drugo, verujem da je onaj ko je sposoban da upuca čoveka u potiljak, kao deo posla, pažljivo biran i da ga "krasi" odsustvo empatije.

To je već druga stvar, i kapiram šta pričaš, ne može svako ni da bude lekar jer mu je muka od krvi.
Šta znam... taj čin za mene bi morao biti jako, jako ličan. To znači da mi je taj neko naneo toliko zla, da je to zlo nemerljivo, ono tipa ubistvo najbližih članova porodice, da bih mogao da ga ubijem a da ne trepnem.

Pazi, to je sad ona priča, sad znamo da si kurva, samo je u pitanju cena, a ja bih je proširio na te višestruke zločince, one, koji su drugim ljudima naneli veliko zlo više puta.I to bih shvatio kao odstranjivanje bolesnog tkiva.
gvozden1 gvozden1 13:12 13.10.2022

Re: necu da budem noj


Imaš ljude koji su preživeli najstrašnija mučenja po logorima, koji nakon rata sreću one koji su ih mučili. Takvih slučajeva ima na svim stranama.
Veoma malo je osveta. Takoreći ne znam ni za jednu.
Preovladava razum.

Osveta je nešto drugo.

Ovde se ne radi o osveti, već o odnosu prema pitanju da li tako ekstremno izopačeni ljudi treba da budu članovi društva, ili društvo treba da ih odstrani.

Na tom nivou se prelama stav da li je smrtna kazna u redu ili nije u redu.

Na ličnom nivou, da li bi pucao ili ne, linija prelamanja je konkretno delo, i lični odnos prema njemu.


Recimo, ako bi se neko osudio na smrt zbog masovnog ubistva kao posledice neke svađe, kao posledice neke ideologije, nečeg takvog, onda bi i moj pristup bio sličan tvom, neka to uradi neko drugi, jer je taj ubica imao neka svoja uverenja, neke svoje razloge za ubijanje.

Ali ovo, gde je jedini razlog njegova izopačenost koju hoće da zadovolji na toliko osetljivom stvorenju kao što je beba, ni na razumskom ni na emotivnom nivou ne može da bude prepreka.
Milan Novković Milan Novković 13:40 13.10.2022

Re: necu da budem noj

softelectronics_e
Milan Novković
predatortz
milisav68
predatortz
tu frazu svi upotrebljavamo, ali jako je malo onih koji bi to zaista mogli da rade. to su, uglavnom sociopate raznih vrsta. na sreću, kada dođe do takvih potreba, uvek ima dovoljno tih poremećenih, koji se sami javljaju, pa normalan svet ne mora baš i to u životu da proživi.

Uh, široka ti četka, znači hirurg koji čoveku seče nogu je takođe sociopata?



Nije ti neko poređenje.

Prvo, hirurg spašava život, ovaj ga uzima.
Drugo, verujem da je onaj ko je sposoban da upuca čoveka u potiljak, kao deo posla, pažljivo biran i da ga "krasi" odsustvo empatije.

Šta znam... taj čin za mene bi morao biti jako, jako ličan. To znači da mi je taj neko naneo toliko zla, da je to zlo nemerljivo, ono tipa ubistvo najbližih članova porodice, da bih mogao da ga ubijem a da ne trepnem.

U drugim okolnostima, da streljam radi "višeg interesa", nisam kadar.


Tako sma i ja radio "etičke" eksperimente na samom sebi jako davno, a sugerisao i blogerima davno - uz dodatak da samom sebi daš jako malo vremena, nekoliko sekundi, pa pročitaš si "osećaj za feeling" - ako imaš više vremena onda uleti neo-corteks i krene da "brljavi" (šta će selo reći, čiji je duži, ... virtue signaling galore)

Sa Šarskim je bila jedna blogo-prepiska na temu, gde me je malo iznenadio - tj bio kantovski-moralno-imperativan na temu mučenja zlikovaca - ja ga provocirao scenarijom gde je okoreli ubica postavio bombu u školu, al ne znaš koju, ufatio si ga i samo mučenjem mužeš da mu iscediš detalje - Šarski je bio "њет" u svakom slučaju, ja, jbg, "fleksibilan".

Od interesantnih "provokacija" sećam se i kad sam pitao štakako ako nam životni saputnik odjednom izgubi telo, ali ostane nepromenjen duhovno u "forceu" oko nas (ala Star Wars al bez vizuelizacije), tj normalno priča sa tobom - meni to nije pravilo nikakvu bitnu razliku, Goci Č. pravilo ogromnu razliku (opet zavisi i od toga da li dozvoljavaš neo-coteksu da uljeti ili ne, i, jelte, da li možeš bez "onih" radnji ili ne, pa ako ne da li ti je "ok" da se "snalaziš" sa strane ili ne - bućkuriš teški smo mi ljudi

Milane, meni i sada deluje da ti pričaš sa nekima u svojoj glavi.
I to sa više njih.
Istovremeno.

Budu pažljiv kako iznosiš utiske, mišljenja, ... na teme koje ne poznaješ dobro/nisi "isčitao" pošto, seti se da ljudi najviše kažu o sebi kako ih pustimo da pričaju a samo polako pomeramo teme, ne kako ih intenzivno propitujemo

Nemam sad vremena da se dotičem self and beyond mentalnih pričanja, ali se toplo nadam da i ti pričaš i sa sobom i sa drugima ... mentalno (teaser: cool je osvrt na lice u kojem se samom sebi mentalno obraćaš

Znanje je moć, seti se, ako nešto ne znaš dobro, cool, većinu stvari ne znamo dobro ili ne znamo nikako, nego je minimalni skup znanja potrebnih za kretanje kroz realnost pomalo posebna priča
maksa83 maksa83 13:50 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Na ličnom nivou, da li bi pucao ili ne, linija prelamanja je konkretno delo, i lični odnos prema njemu.

Zapravo, ako nisi pucao u čoveka ne znaš, ovo što priča predator se poklapa sa mojim dvodinarskim knjiškim znanjem o ratu a gde kažu da se verovatnoća pogotka smanjuje sa distancom. Da, teže je ubiti čoveka koji je blizu nego onog koji je daleko, pošto onog trenutka kada prepoznaškao konkretno drugo ljudsko biće počinje da radi ugrađeni mehanizam da ga ne ubiješ. Najlakše je ubiti nekog koga ne vidiš uopšte, znači da onaj koji pretisne dugme koje lansira raketu ili vozi drona i tako pobije stotinu ljudi koje nije ni video mnogo lakše spava od nekoga ko je morao da upuca čoveka na 5m od sebe. Obuka služi tome da ne razmišljaš, kao i intenzivna propaganda koja dehumanizuje neprijatelja, jer "oni nisu ljudi" a ako nisu ljudi onda ćeš lakše da ih ubiješ. Postoji i neki vrlo mali broj ljudi koji ne oseća nikakvo kajanje, tzv. "prirodne ubice" i njih je kažu nekih 2% populacije (više među muškarcima nego ženama) i ti su najčešće "zaslužni" za 50% ubijenih u jedinici. Ovih 98% moraju da nađu način da prevaziđu prirodan otpor prema ubijanju, a ima i nekih koji se kad probaju navuku na taj adrenalin.

Edit: kad sam se već zaleteo - ista knjiga kaže da u borbi ljudi najčešće ispoljavaju herojsko ponašanje da bi zaštitili saborce, pošto postoji drugi atavistički mehanizam koji ti "iskjučuje strah" i oslobađa samožrtvovanje u pothvatu više ljudi sa teškim i opasnim zadatkom. Paralelno sa tim kažu da je najveća trauma (pored one da ti sam stradaš) kada ti pogine saborac.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:54 13.10.2022

Re: necu da budem noj

maksa83
Na ličnom nivou, da li bi pucao ili ne, linija prelamanja je konkretno delo, i lični odnos prema njemu.

Zapravo, ako nisi pucao u čoveka ne znaš, ovo što priča predator se poklapa sa mojim dvodinarskim knjiškim znanjem o ratu a gde kažu da se verovatnoća pogotka smanjuje sa distancom. Da, teže je ubiti čoveka koji je blizu nego onog koji je daleko, pošto onog trenutka kada prepoznaškao konkretno drugo ljudsko biće počinje da radi ugrađeni mehanizam da ga ne ubiješ. Najlakše je ubiti nekog koga ne vidiš uopšte, znači da onaj koji pretisne dugme koje lansira raketu ili vozi drona i tako pobije stotinu ljudi koje nije ni video mnogo lakše spava od nekoga ko je morao da upuca čoveka na 5m od sebe. Obuka služi tome da ne razmišljaš, kao i intenzivna propaganda koja dehumanizuje neprijatelja, jer "oni nisu ljudi" a ako nisu ljudi onda ćeš lakše da ih ubiješ. Postoji i neki vrlo mali broj ljudi koji ne oseća nikakvo kajanje, tzv. "prirodne ubice" i njih je kažu nekih 2% populacije (više među muškarcima nego ženama) i ti su najčešće "zaslužni" za 50% ubijenih u jedinici. Ovih 98% moraju da nađu način da prevaziđu prirodan otpor prema ubijanju, a ima i nekih koji se kad probaju navuku na taj adrenalin.



pa jes fakat bolesno da ubiješ nekog jadnika koji je tu natjeran ko i ti što si.. užas..
e al recimo u odbrani djece ja imam osjećaj da bi bez po muke zaklala zubima i ne bi trepnula..
al vojska.. paklena rabota..
to čekam da predočim ovom svom srednjem samo dok doraste da shvati..
inače je vrlo empatičan prema slabima i životinjama al ima i okrutnu crtu i inače jako otporan na bol a militantan do zla boga..
no mislim da će ukapirati kad bude trebalo
gvozden1 gvozden1 13:56 13.10.2022

Re: necu da budem noj

, ako nisi pucao u čoveka

Lenjost, sve danas ću, sutra ću....:)

Ma jasno, rekoh i gore, možda bih u stvarnoj situaciji drugačije postupio, ali ovako na ' ladno mi se čini da ne bih imao problema sa tim.

(Imajući u vidu razlog koji je Zoja pomenula, a što je teško i otkucati)
Milan Novković Milan Novković 13:57 13.10.2022

Re: necu da budem noj

maksa83
Na ličnom nivou, da li bi pucao ili ne, linija prelamanja je konkretno delo, i lični odnos prema njemu.

Zapravo, ako nisi pucao u čoveka ne znaš, ovo što priča predator se poklapa sa mojim dvodinarskim knjiškim znanjem o ratu a gde kažu da se verovatnoća pogotka smanjuje sa distancom. Da, teže je ubiti čoveka koji je blizu nego onog koji je daleko, pošto onog trenutka kada prepoznaškao konkretno drugo ljudsko biće počinje da radi ugrađeni mehanizam da ga ne ubiješ. Najlakše je ubiti nekog koga ne vidiš uopšte, znači da onaj koji pretisne dugme koje lansira raketu ili vozi drona i tako pobije stotinu ljudi koje nije ni video mnogo lakše spava od nekoga ko je morao da upuca čoveka na 5m od sebe. Obuka služi tome da ne razmišljaš, kao i intenzivna propaganda koja dehumanizuje neprijatelja, jer "oni nisu ljudi" a ako nisu ljudi onda ćeš lakše da ih ubiješ. Postoji i neki vrlo mali broj ljudi koji ne oseća nikakvo kajanje, tzv. "prirodne ubice" i njih je kažu nekih 2% populacije (više među muškarcima nego ženama) i ti su najčešće "zaslužni" za 50% ubijenih u jedinici. Ovih 98% moraju da nađu način da prevaziđu prirodan otpor prema ubijanju, a ima i nekih koji se kad probaju navuku na taj adrenalin.


Oko 3% ljudi oko nas su psihopate - nemaju empatiju kad je patnja drugih u pitanju, ali većina nema neki ubijački potencijal either, tj vode normalne živote - hence ovih 2% tvojih dolaze i iz redova ljudi koji imaju empatiju - mračno.

Evolucija je ostavila ove zato što su potrebni, tačnije bili potrebniji davno, verovatno u nekoj manjoj meri potrebni i danas kad su sistemc risks neočekivanih struktura gde ti empatija prema drugima smeta (npr masku za kiseonik u avionu prvo staviš sebi nego detetu, inače rizikoješ da se oboje ugušite, a ako sebi staviš na vreme, sigurno spašavaš i dete pošto, u najgorem slučaju, može samo da izgubi svest.

Fora-fore danas je i u pitanju kako ovu ravnotežu pomera "moderni" svet - ima svašta od pritisaka, sa svih strana.
maksa83 maksa83 13:59 13.10.2022

Re: necu da budem noj

to čekam da predočim ovom svom srednjem samo dok doraste da shvati..

What Every Person Should Know About War.

Nema ulepšavanja ni kićenja, kaže šta je i kako je.
predatortz predatortz 14:26 13.10.2022

Re: necu da budem noj

al vojska.. paklena rabota..
to čekam da predočim ovom svom srednjem samo dok doraste da shvati..


Mnogo paklena i kloni ga od toga!

Ja imam jednog, koji je nažalost povukao na mene. Taj ne bi čekao da ga zovu, otišao bi sam.

Drugi je inteligentan.
crossover crossover 14:53 13.10.2022

Re: necu da budem noj

u emisiji polarotor


Ovo je gore od dark weba.
maksa83 maksa83 14:56 13.10.2022

Re: necu da budem noj

crossover
u emisiji polarotor


Ovo je gore od dark weba.

Kad se setim kad je Andrija K. onomad u Multimedijalnoj Enciklopediji Sisara tražio kolibrija i ne može da ga nađe, pita kamermana kako se na latinskom kaže "ptica", kamerman kaže "avis" i onda Andrija pokušava da nađe ptice po abecedi u Multimedijalnoj Enciklopediji Sisara. Kakav je to cirkus od emisije bio.
angie01 angie01 14:59 13.10.2022

Re: necu da budem noj

hebote, ovde fali jedan psihijatar,...
zoja444 zoja444 15:02 13.10.2022

Re: necu da budem noj

to je jedina emisija tog tipa na tv-u. posto je to tako, nemam sa cime da je uporedim i da procenim njenu vrednost.
crossover crossover 15:09 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Kakav je to cirkus od emisije bio.


Jbg, kad nisi čuo da postoje leteći sisari.

Ne, stvarno je krš taj polarotor, em je Andrija dosadan em sve to izgleda kao da ih je pravio Miki Palma.
maksa83 maksa83 15:14 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Ne, stvarno je krš taj polarotor, em je Andrija dosadan em sve to izgleda kao da ih je pravio Miki Palma.

Nema tu više Andrije, on je pre iks godina otišao u Japan (?!) i sad tamo prodaje maglu.
softelectronics_e softelectronics_e 17:40 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Milan Novković
softelectronics_e
Milan Novković
predatortz
milisav68
predatortz
tu frazu svi upotrebljavamo, ali jako je malo onih koji bi to zaista mogli da rade. to su, uglavnom sociopate raznih vrsta. na sreću, kada dođe do takvih potreba, uvek ima dovoljno tih poremećenih, koji se sami javljaju, pa normalan svet ne mora baš i to u životu da proživi.

Uh, široka ti četka, znači hirurg koji čoveku seče nogu je takođe sociopata?



Nije ti neko poređenje.

Prvo, hirurg spašava život, ovaj ga uzima.
Drugo, verujem da je onaj ko je sposoban da upuca čoveka u potiljak, kao deo posla, pažljivo biran i da ga "krasi" odsustvo empatije.

Šta znam... taj čin za mene bi morao biti jako, jako ličan. To znači da mi je taj neko naneo toliko zla, da je to zlo nemerljivo, ono tipa ubistvo najbližih članova porodice, da bih mogao da ga ubijem a da ne trepnem.

U drugim okolnostima, da streljam radi "višeg interesa", nisam kadar.


Tako sma i ja radio "etičke" eksperimente na samom sebi jako davno, a sugerisao i blogerima davno - uz dodatak da samom sebi daš jako malo vremena, nekoliko sekundi, pa pročitaš si "osećaj za feeling" - ako imaš više vremena onda uleti neo-corteks i krene da "brljavi" (šta će selo reći, čiji je duži, ... virtue signaling galore)

Sa Šarskim je bila jedna blogo-prepiska na temu, gde me je malo iznenadio - tj bio kantovski-moralno-imperativan na temu mučenja zlikovaca - ja ga provocirao scenarijom gde je okoreli ubica postavio bombu u školu, al ne znaš koju, ufatio si ga i samo mučenjem mužeš da mu iscediš detalje - Šarski je bio "њет" u svakom slučaju, ja, jbg, "fleksibilan".

Od interesantnih "provokacija" sećam se i kad sam pitao štakako ako nam životni saputnik odjednom izgubi telo, ali ostane nepromenjen duhovno u "forceu" oko nas (ala Star Wars al bez vizuelizacije), tj normalno priča sa tobom - meni to nije pravilo nikakvu bitnu razliku, Goci Č. pravilo ogromnu razliku (opet zavisi i od toga da li dozvoljavaš neo-coteksu da uljeti ili ne, i, jelte, da li možeš bez "onih" radnji ili ne, pa ako ne da li ti je "ok" da se "snalaziš" sa strane ili ne - bućkuriš teški smo mi ljudi

Milane, meni i sada deluje da ti pričaš sa nekima u svojoj glavi.
I to sa više njih.
Istovremeno.

Budu pažljiv kako iznosiš utiske, mišljenja, ... na teme koje ne poznaješ dobro/nisi "isčitao" pošto, seti se da ljudi najviše kažu o sebi kako ih pustimo da pričaju a samo polako pomeramo teme, ne kako ih intenzivno propitujemo

Nemam sad vremena da se dotičem self and beyond mentalnih pričanja, ali se toplo nadam da i ti pričaš i sa sobom i sa drugima ... mentalno (teaser: cool je osvrt na lice u kojem se samom sebi mentalno obraćaš

Znanje je moć, seti se, ako nešto ne znaš dobro, cool, većinu stvari ne znamo dobro ili ne znamo nikako, nego je minimalni skup znanja potrebnih za kretanje kroz realnost pomalo posebna priča

Pažljivost bi inklinirala ka neiskrenosti.
Inače, što se tiče znanja, za mene je kasno.
Jer - i ono što sam znao, ispada da sam samo mislio da sam znao.
Što se pričanja sa samim sobom tiče, to radim redovno.
Ali se trudim da istovremeno pričam samo sa jednim sobom.


vrabac_onaj vrabac_onaj 20:36 13.10.2022

Re: necu da budem noj

maksa83
to čekam da predočim ovom svom srednjem samo dok doraste da shvati..

What Every Person Should Know About War.

Nema ulepšavanja ni kićenja, kaže šta je i kako je.



Mislim da cela istorija ljudske vrste opovrgava to.

Da uprostim, ubijanje je prosto stvar navike.

A prosečno ljudsko biće se lako navikne.
maksa83 maksa83 20:42 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Mislim da cela istorija ljudske vrste opovrgava to.

Da uprostim, ubijanje je prosto stvar navike.

A prosečno ljudsko biće se lako navikne.

Živ čovek se na sve navIkne sem Nišlie na padeži.
mija12 mija12 22:18 13.10.2022

Re: necu da budem noj

Živ čovek se na sve navIkne sem Nišlie na padeži.

Ne možeš da se navikneš na nešto što ne postoji
softelectronics_e softelectronics_e 06:40 14.10.2022

Re: necu da budem noj

mija12
Živ čovek se na sve navIkne sem Nišlie na padeži.

Ne možeš da se navikneš na nešto što ne postoji

Ovih dana sam nekoliko puta boravio u Niš i okolini.
Nema šanse da ijednom pogode padež.
Ni greškom.
Milan Novković Milan Novković 12:33 14.10.2022

Re: necu da budem noj

newimprovedtadejus
maksa83
Na ličnom nivou, da li bi pucao ili ne, linija prelamanja je konkretno delo, i lični odnos prema njemu.

Zapravo, ako nisi pucao u čoveka ne znaš, ovo što priča predator se poklapa sa mojim dvodinarskim knjiškim znanjem o ratu a gde kažu da se verovatnoća pogotka smanjuje sa distancom. Da, teže je ubiti čoveka koji je blizu nego onog koji je daleko, pošto onog trenutka kada prepoznaškao konkretno drugo ljudsko biće počinje da radi ugrađeni mehanizam da ga ne ubiješ. Najlakše je ubiti nekog koga ne vidiš uopšte, znači da onaj koji pretisne dugme koje lansira raketu ili vozi drona i tako pobije stotinu ljudi koje nije ni video mnogo lakše spava od nekoga ko je morao da upuca čoveka na 5m od sebe. Obuka služi tome da ne razmišljaš, kao i intenzivna propaganda koja dehumanizuje neprijatelja, jer "oni nisu ljudi" a ako nisu ljudi onda ćeš lakše da ih ubiješ. Postoji i neki vrlo mali broj ljudi koji ne oseća nikakvo kajanje, tzv. "prirodne ubice" i njih je kažu nekih 2% populacije (više među muškarcima nego ženama) i ti su najčešće "zaslužni" za 50% ubijenih u jedinici. Ovih 98% moraju da nađu način da prevaziđu prirodan otpor prema ubijanju, a ima i nekih koji se kad probaju navuku na taj adrenalin.



pa jes fakat bolesno da ubiješ nekog jadnika koji je tu natjeran ko i ti što si.. užas..
e al recimo u odbrani djece ja imam osjećaj da bi bez po muke zaklala zubima i ne bi trepnula..
al vojska.. paklena rabota..
to čekam da predočim ovom svom srednjem samo dok doraste da shvati..
inače je vrlo empatičan prema slabima i životinjama al ima i okrutnu crtu i inače jako otporan na bol a militantan do zla boga..
no mislim da će ukapirati kad bude trebalo

To je blago neuredno, ima danas i čistijih metoda


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:08 14.10.2022

Re: necu da budem noj

Nema tu više Andrije, on je pre iks godina otišao u Japan (?!) i sad tamo prodaje maglu.


ne seri da je bio i na polarotoru?

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:23 13.10.2022

Ljudi, ali govna?!

E, jebote, pa kakav smo mi to blogonarod, raspričali se o krkanju (u užem a i u širem smislu) dok se govna slivaju niz mirjevske ulice, a par nekih entuzijasta pokušava da banuje glavnu saobraćajnicu ka tom važnom delu grada, u želji da im se to sa govnima reši, ostali učesnici im verovatno u sebi psuju majku što ometaju saobraćaj. Pa, stvarno, nije čudo što nam je tako kako nam je. Ako ovo nije razlog da se dignu motika i kuka, ja ne znam šta je, kakvo kurac Kosovo, Putin, ovo i ono.

Za mene ove slike imaju i izvesnu sentimentalnu težinu, jerbo sam tuda noću šipčio pušaka nebrojeno mnogo puta kad okasnim na poslednji mirijevac, ili se ovaj pokvario na bogosloviji da nikad ne dođe, a sve to zato što je jedna lepojka živela tu malo niže ("na (Karaburmi) sam voleo jednu Svetlanu jedne jeseni...", da prarafraziram Peru Zupca), a današnji Mirjevski bulevar nije još prokopan pa je kroz tadašnju najozloglašeniju favelu grada Beograda bilo izuzetno opasno prolaziti i danju, a kamo li noću. I onda, u nedosatku drugog izbora, polako uz J. Radaković, noću nigde nikoga sem poneka lutalica, i pijanac ili dva, miriše zvezdarska šuma odozgo, trepere retka svetla Karaburme, a preko Dunava, magle se dižu nad močvarom i ritovima, rika divljih životinja dopire iz daljine...

A sad su tu stazu moje mladosti pokrile ljudske izlučevine, smrad, mokraća i kal, autobusi to prskaju na ljude i žene sa decom koje pokušavaju da prođu trotoarom, gackajuću po zelenkasto braon baricama kao da su od kišnice.

Pa, dokle, bre, ljudi, u govnima se davimo?



gvozden1 gvozden1 15:32 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

i žene sa decom koje pokušavaju da prođu trotoarom,

Bežeći od kerova.
Ili su ih kerovi jurili dok su bile trudne?

Ps
Izvini Srki, morao sam.:)
A iako si ovo pisao sa ovoliko patetike, razumljivo, drago mi je što ti tvoj kraj toliko znači.
Najiskrenije.

Pps
Još samo da i Srbiju tako počneš da doživlavaš :)
bene_geserit bene_geserit 16:28 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Pa, dokle, bre, ljudi, u govnima se davimo?

Što jes jes, mladost porovedena u Krnjači bez kanalizacije ostavlja traume ...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:11 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

srdjan.pajic
raspričali se o krkanju (u užem a i u širem smislu) dok se govna slivaju niz mirjevske ulice


pa čekaj da se malo ease into the topic ne možeš reći da je potpuno nepovezano, prvo se krka pa se onda.. znaš već..
osim toga ne znam šta se žališ, tek druga strana a već imamo nekoliko građevinskih savjeta, višestruke pro ruje anti ruje struje, filozofski osvrt na prirodu rata, zimnicu..
do desete ćemo već da razradimo i čp temu i to je to..
istina komuljare niko pomenuo nije, to malo zabrinjava al biće, biće


maksa83 maksa83 17:40 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Pa, dokle, bre, ljudi, u govnima se davimo?

Ti znaš šta ja mislim o ovakvim stvarima.

Dok kritična masa pogođenih ne uprti vile i izbode indoletna govna koja negde dobijaju pare da reše taj problem ali odbijaju da prihvate da je to njihov posao.

560 RSD komad, sa četiri roga, Beorol.
gedza.73 gedza.73 17:44 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

višestruke pro ruje anti ruje struje, filozofski osvrt na prirodu rata, zimnicu..
do desete ćemo već da razradimo i čp temu i to je to..

Sve je to daleka prošlost. Sadašnjost je obećavajuće.

Iskustva popisivača

<spojler>
Nisam bila svesna kolika paranoja vlada u našem narodu, dok nije počeo popis 1. oktobra.

Po njoj korona je bila okidač koji je, posle svih već postojećih teorija zavere kod nas, doprineo još većoj kolektivnoj paranoji – straha od popisa.

– Pre popisa, čula sam za ravnozemljaše i antivaksere aki nisam mogla da zamislim koliko je ljudi pod uticajem svih mogućih i nemogućih teorija zavera. Na kojim i kavim medijima i društvenim mrežama oni to „pokupe” i pročitaju, pita se ova mlađa devojka.


Strah je u narodu toliki da su se mnogi pripremili

– Oni su sa interneta skinuli „prava pitanja” i kada mi počeno da im postavljamo, odgovore da to nisu ta pitanja koja oni imaju i da smo fejk popisivači i izbace nas, kaže devojka koja je svakodnevno na terenu u Vašarištu.

softelectronics_e softelectronics_e 17:46 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

srdjan.pajic
E, jebote, pa kakav smo mi to blogonarod, raspričali se o krkanju (u užem a i u širem smislu) dok se govna slivaju niz mirjevske ulice, a par nekih entuzijasta pokušava da banuje glavnu saobraćajnicu ka tom važnom delu grada, u želji da im se to sa govnima reši, ostali učesnici im verovatno u sebi psuju majku što ometaju saobraćaj. Pa, stvarno, nije čudo što nam je tako kako nam je. Ako ovo nije razlog da se dignu motika i kuka, ja ne znam šta je, kakvo kurac Kosovo, Putin, ovo i ono.

Za mene ove slike imaju i izvesnu sentimentalnu vrednost, jerbo sam tuda noću šipčio pušaka nebrojeno mnogo puta kad okasnim na poslednji mirijevac, ili se ovaj pokvario na bogosloviji da nikad ne dođe, a sve to zato što je jedna lepojka živela tu malo niže ("na (Karaburmi) sam voleo jednu Svetlanu jedne jeseni...", da prarafraziram Peru Zupca), a današnji Mirjevski bulevar nije još prokopan pa je kroz tadašnju najozloglašeniju favelu grada Beograda bilo izuzetno opasno prolaziti i danju, a kamo li noću. I onda, u nedosatku drugog izbora, polako uz J. Radaković, noću nigde nikoga sem poneka lutalica, i pijanac ili dva, miriše zvezdarska šuma odozgo, trepere retka svetla Karaburme, a preko Dunava, magle se dižu nad močvarom i ritovima, rika divljih životinja dopire iz daljine...

A sad su tu stazu moje mladosti pokrile ljudske izlučevine, smrad, mokraća i kal, autobusi to prskaju na ljude i žene sa decom koje pokušavaju da prođu trotoarom, gackajuću po zelenkasto braon baricama kao da su od kišnice.

Pa, dokle, bre, ljudi, u govnima se davimo?




Ja sam se na temu govana i đubreta izjasnio sto puta, pa evo i sto prvi puta.
Kada bih ja bio neko ... obustavio bih sve poslove u državi na godinu dana.
Sav narod bih tada organizovao da čistimo govna i đubre.
softelectronics_e softelectronics_e 17:48 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Kod mene popisivači još nisu bili?
predatortz predatortz 17:50 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

softelectronics_e
Kod mene popisivači još nisu bili?


Gde žuriš?
Tek je trećina popisana.
maksa83 maksa83 17:54 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Iskustva popisivača

Ljudi koje znam kod kojih su bili popisivači kažu da su ovi uglavnom istraumirani pošto nailaze na koješta kada pozvone i prijatno se iznenade kada ih neko pusti unutra da urade svoj posao bez drame.

U kakav je potpuni kurac otišao ovaj narod, bukvalno možeš da im saspeš u glavu proizvoljno sranje i to će tu da se ulije i mućka dok se ne stvore punoglavci dok ga dodatno sluđuju tabloidi i televizije paranojom koja dolazi sa vrha i kaskadno se preliva po njemu a narod upija li upija.

bene_geserit bene_geserit 17:55 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

obustavio bih sve poslove u državi na godinu dana.
Sav narod bih tada organizovao da čistimo govna i đubre

Uvek neko oruk rešenje.
I onda počistiš đubre a ono se ponovo nakupi.
Treba ti neko ko to stalno čisti i plaćen je po učinku, neko ko ih kontroliše (da ne bude ko u Indiji kad su Engleski kolonizatori plaćali po ubijenoj kobri, a onda Indusi počeli da gaje kobre), i naravno kazne za pravljenje đubreta i primena istih u praksi.
gedza.73 gedza.73 17:55 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

softelectronics_e
Kod mene popisivači još nisu bili?

Meni reče kako će ili za mesec dana da završe ili će se tada znati rezultati. Nisam siguran ali nekako mi taj rok od trideset dana ostao kao nebitna informacija.

gedza.73 gedza.73 18:02 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

U kakav je potpuni kurac otišao ovaj narod, bukvalno možeš da im saspeš u glavu proizvoljno sranje i to će tu da se ulije i mućka dok se ne stvore punoglavci dok ga dodatno sluđuju tabloidi i televizije paranojom koja dolazi sa vrha i kaskadno se preliva po njemu a narod upija li upija

Lakše bilo sa onim penzionerima devedesetih intravenozno prikačenim na TV Dnevnik. Kod njih se bar ponekad pojavljivao blesak razuma.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana