Društvo| Ljubav| Umetnost| Zabava

O ovom i onom

srdjan.pajic RSS / 04.06.2023. u 01:37

Evo ga blog-terenče koje nije zaključano, da kolege mogu da pišu o čemu god hoće, svi su dobrodošli, to se podrazumeva, sem Bobića. Dobro, zezam se, i on je dobrodošao.

AJFCJaV_5wPh2f7SlkMduEExQHfBW0yFxDJak1LK6tZiadi8hSGke_lmI56GH6EcYXB0h4TjYEBL-bR5Xei-EMpsJ5lrD-gEfVk4Pys842LPeQdg-9XYdJfkpizEyClXqxsugE86zRf2YNNSHQjKJUgOrKRtGg=w1625-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaWYwT_fhnNBTmGTv-fOxOrwO1v_uTDjx3rLb_kj3mNux_BtxTMQBRnht76t23pi7tbZ77OXJslk4EdpZ0DR4dgm0i8p5sPYk0KsM3oxV7yxwChIUpi97li83tw5KCLd8oskUHxECwgCs1kHoFY6-5m2Ew=w914-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaX-VVEYlwDZIGpIBAZ59tjwHMo_bIMFa-uUwR5bPx3LWRqJDkJDfxZDLCkB-7PHzKgmxgIWwpI530amBPK9F9FphNOanxscYETDWrh9M28LutiVCbQK8Sz_4n9yRqq-Oho7cGypc_cc0DnMGp6t8ibKug=w1625-h1219-s-no?authuser=0

AJFCJaVFHDMwNLGJ0R2cm17qffs708aLxLCsPfmzE7nbc_fdO9F-W3pBJ8JJCb2TaRwiGT8ylrdZ_AIMnTq7uJBxkUIInFsZayAqOwttHgSTw0EzPSCcctJJQkUj4JJFRTDrbMGHMqtwLRMV2PlsVxocdtcn6w=w914-h1219-s-no?authuser=0 

 (na slikama je godišnja izložba iz obdaništa moje manje klinke,  tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian. Ovo čisto da usmerim na vedrije teme, umesto da se odma krene sa klanjem. Ali smernicu nije obavezno slediti.)



Komentari (840)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 12:49 05.06.2023

Re: Сајко килер близанци

Упознао бих те ја са њим ако ти се свиђа


Lijepo od tebe, pažljivo. :)


Ali danas je sudeći po Netu lakše upoznati naočite muškarce iz npr Hrvatske. :)

Vidi, čim pružim ruku kažem ime i odakle sam, zna da sam Srpkinja.

Ne pita, Bosanka?, bosanski, Seselj, ustase, koliko krvnih gradskih zrnaca imam, šta mislim o Seji fakin Kurtonu, jel mi otac babo, koliko je babo ubio njegovih ustasa? ili koliko je njegovih ustasa ubilo mojih baba, ili koliko je mojih komunista ubilo njegovih, da li su, i itd…

Mnogo je lakše danas imati posla sa “drugom stranom”, a Emsi je rekao da je to i sexi. :))

Некада је био ДСС, скупио 20 година стажа у тој странци па променио фирму. И био један од најгрлатијих петооктобараца у тој петпарачкој причи из 2000. године.

Šta je sa tom njegovom šogun fazom?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:54 05.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

crossover
newimprovedtadejus
pa u tom NS prvom svakako neće s visine a po definiciji gledati na Beograđane, zar ne?
visina ipak mora da se zasluži?


Зависи од случаја до случаја, ако процене да је Београђанин Босанац онда хоће. Е сад, како измере ко је Босанац, а ко није то већ не знам. Вероватно на слух, ко кад штимујеш гитару.


jel ovo sad opet iz repertoara a što si ti iskompleksirana što si izbosne, pa nama to uopšte nije važno..
o jbt koji nedobačaj, za nevjerovanje..
nema veze.. uzmi da ništa nisam rekla osim da podvučem još jedared da ja naravno nemam nikakvu negativnu predrasudu prema žiteljima beograda.. baš nikakvu.. nisam imala ni prema ljudima iz recimo glamoča (banjalučanima su glamočani to što su tebi bosanci) pa nemam ni prema beograđanima..
vjeruj mi na riječ ili nemoj..
promoter promoter 13:10 05.06.2023

Re: Сајко килер близанци

tessa1
Упознао бих те ја са њим ако ти се свиђа


Lijepo od tebe, pažljivo. :)


Ali danas je sudeći po Netu lakše upoznati naočite muškarce iz npr Hrvatske. :)

Vidi, čim pružim ruku kažem ime i odakle sam, zna da sam Srpkinja.

Ne pita, Bosanka?, bosanski, Seselj, ustase, koliko krvnih gradskih zrnaca imam, šta mislim o Seji fakin Kurtonu, jel mi otac babo, koliko je babo ubio njegovih ustasa? ili koliko je njegovih ustasa ubilo mojih baba, ili koliko je mojih komunista ubilo njegovih, da li su, i itd…

Mnogo je lakše danas imati posla sa “drugom stranom”, a Emsi je rekao da je to i sexi. :))

Некада је био ДСС, скупио 20 година стажа у тој странци па променио фирму. И био један од најгрлатијих петооктобараца у тој петпарачкој причи из 2000. године.

Šta je sa tom njegovom šogun fazom?

Kada sam ja to rekao?

U principu, ja sam od čitave nekadašnje Bosne jedino bio u Banjaluci. I voleo bih da odem opet.
U turskom delu nekadašnje Bosne nisam bio nikada, niti bih otišao ni sada.
crossover crossover 13:14 05.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

newimprovedtadejus
jel ovo sad opet iz repertoara a što si ti iskompleksirana što si izbosne, pa nama to uopšte nije važno..
o jbt koji nedobačaj, za nevjerovanje..


Није. Ако мало сталоженије прочиташ шта сам написао видећеш да се шалим на рачун правих Новосађана и да то никакве везе нема са тобом. Нема разлога да одмах скачеш да се бијеш, не односи се увек и све на тебе... и на Босанце.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:20 05.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

crossover
newimprovedtadejus
jel ovo sad opet iz repertoara a što si ti iskompleksirana što si izbosne, pa nama to uopšte nije važno..
o jbt koji nedobačaj, za nevjerovanje..


Није. Ако мало сталоженије прочиташ шта сам написао видећеш да се шалим на рачун правих Новосађана и да то никакве везе нема са тобом. Нема разлога да одмах скачеш да се бијеш, не односи се увек и све на тебе... и на Босанце.


pardoniraj..
zvučalo je kao sarkazam pa protumačih ovako kako sam rekla..
neš mi vjerovati ali ja ovde zaista lajem zbog sela, ne zbog sebe.. na moj račun moš da se upljuješ sa bosanko nema svijeta u kom bi mi bilo uvreda..
ali mislim da jeste popišaj po glavi onim stotinama hiljada koji žive u Srbiji a ne umiju da sakriju akcenat..
ogromna većina su sasvim neki pristojan svijet koji to ne zaslužuje
crossover crossover 13:31 05.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

newimprovedtadejus
pardoniraj..
zvučalo je kao sarkazam pa protumačih ovako kako sam rekla..
neš mi vjerovati ali ja ovde zaista lajem zbog sela, ne zbog sebe.. na moj račun moš da se upljuješ sa bosanko nema svijeta u kom bi mi bilo uvreda..
ali mislim da jeste popišaj po glavi onim stotinama hiljada koji žive u Srbiji a ne umiju da sakriju akcenat..
ogromna većina su sasvim neki pristojan svijet koji to ne zaslužuje


Верујем ти и разумем шта причаш, али лајеш на погрешно дрво.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:50 05.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

crossover
newimprovedtadejus
pardoniraj..
zvučalo je kao sarkazam pa protumačih ovako kako sam rekla..
neš mi vjerovati ali ja ovde zaista lajem zbog sela, ne zbog sebe.. na moj račun moš da se upljuješ sa bosanko nema svijeta u kom bi mi bilo uvreda..
ali mislim da jeste popišaj po glavi onim stotinama hiljada koji žive u Srbiji a ne umiju da sakriju akcenat..
ogromna većina su sasvim neki pristojan svijet koji to ne zaslužuje


Верујем ти и разумем шта причаш, али лајеш на погрешно дрво.


e pa to nisam sigurna..
imaš tu nekoliko nijansi..
imaš ove kojima biti izbosne objašnjava sve, nije potrebno elaborirati..
imaš ove koji poriču da ovi prvi postoje u bilo kakvom većem broju..
a onda imaš i ove koji na sve odmahuju rukom..

u mom svijetu (a kako rekoh vidjela sam priču i sa druge strane s tim famoznim glamočlijama u banjaluci) ok je da ćutiš, ne moraš baš da agituješ protiv, al da odmahuješ rukom nije ok a da ne pričam koliko nije ok da se otvoreno sprdaš..
ja bi rekla da ti sasvim sodlino odmahuješ ručicom al evo unaprijed se izvinjavam ako sam te krivo kategorisala..
sasvim moguće i da nisi pa dopiši na račun mog feistinessa..
promoter promoter 13:54 05.06.2023

Re: 3-6-2023 Beograd

newimprovedtadejus
crossover
newimprovedtadejus
pardoniraj..
zvučalo je kao sarkazam pa protumačih ovako kako sam rekla..
neš mi vjerovati ali ja ovde zaista lajem zbog sela, ne zbog sebe.. na moj račun moš da se upljuješ sa bosanko nema svijeta u kom bi mi bilo uvreda..
ali mislim da jeste popišaj po glavi onim stotinama hiljada koji žive u Srbiji a ne umiju da sakriju akcenat..
ogromna većina su sasvim neki pristojan svijet koji to ne zaslužuje


Верујем ти и разумем шта причаш, али лајеш на погрешно дрво.


e pa to nisam sigurna..
imaš tu nekoliko nijansi..
imaš ove kojima biti izbosne objašnjava sve, nije potrebno elaborirati..
imaš ove koji poriču da ovi prvi postoje u bilo kakvom većem broju..
a onda imaš i ove koji na sve odmahuju rukom..


u mom svijetu (a kako rekoh vidjela sam priču i sa druge strane s tim famoznim glamočlijama u banjaluci) ok je da ćutiš, ne moraš baš da agituješ protiv, al da odmahuješ rukom nije ok a da ne pričam koliko nije ok da se otvoreno sprdaš..
ja bi rekla da ti sasvim sodlino odmahuješ ručicom al evo unaprijed se izvinjavam ako sam te krivo kategorisala..
sasvim moguće i da nisi pa dopiši na račun mog feistinessa..

Šta te briga za budale koje potcenjuju bilo koga zato što nije odavde?
tessa1 tessa1 13:56 05.06.2023

Re: Сајко килер близанци

Kada sam ja to rekao?


Mnogo si smiješan čovječe. :)

rekao si prije neki dan svašta nešto za dvoje gegna, samo si upotrijebio druge riječi pa se ne sjećaš..


Gegner: proitvnik, neprijatelj, suparnik


U principu, ja sam od čitave nekadašnje Bosne jedino bio u Banjaluci. I voleo bih da odem opet.

Dobro, zamislićemo kako si se stvorio u BL, eto tako, samo stvorio :)

Kad si bio? Pričaj nam sve.
promoter promoter 14:07 05.06.2023

Re: Сајко килер близанци

tessa1
Kada sam ja to rekao?


Mnogo si smiješan čovječe. :)

rekao si prije neki dan svašta nešto za dvoje gegna, samo si upotrijebio druge riječi pa se ne sjećaš..


Gegner: proitvnik, neprijatelj, suparnik


U principu, ja sam od čitave nekadašnje Bosne jedino bio u Banjaluci. I voleo bih da odem opet.

Dobro, zamislićemo kako si se stvorio u BL, eto tako, samo stvorio :)

Kad si bio? Pričaj nam sve.

Jedno je što sam ja nešto rekao, a može da bude sasma drugo što si ti ukapirala.

Davno.
tessa1 tessa1 14:17 05.06.2023

Re: Сајко килер близанци

Jedno je što sam ja nešto rekao, a može da bude sasma drugo što si ti ukapirala.

Ne, ne može, kako si rekao tako sam razumjela. Šta eskiviraš? Ne mogu se sjetiti na kojem je blogu bilo i to prije neki dan, ne prije 100 godina.

Davno.

Sad kad budem išla kući slikaću. Idemo prvo u ZG, bude li sve po planu, vjerovatno i do Trebinja.

Imaš li Twitter, onaj stari?
zilikaka zilikaka 19:28 05.06.2023

Re: gvozden1

Šta ti imaš da zameriš izjavi predsednika Srbije?

Mišta, taman posla. Izjava dostojna najvećih državnika.
Meni se posebno sviđa ono sa primanjem naroda na terasi, pa ako bi moglo da mi se učini, da me želja mine.
zilikaka zilikaka 19:59 05.06.2023

Re: gvozden1

alselone
Samo, meni nije baš svejedno ko i kako posle.
A o tome se razmišlja sad.

Ne razmišlja se sad. Sad nisu izbori.

Tako je, al se sad postavljaju pravila i za svakog sledećeg.

Pazi, da će se para uvezati sa parom uopšte ne treba da sumnjamo, to je više nego prirodno. Ono jedino što se može je da se postave granice preko kojih ne može.
Po meni lično, najvažnije bi bilo pretresti tužilaštvo ali ne znam da li za to postoji ikakav pravni način.
Mada, i da moraju da ostanu ovi, računam da su oni najgori ujedno i gnjide, pola bi se poplašilo i pokušalo da se opere poturajući tuđu glavu umesto svoje i to je sasvim dovoljno da se stvar pokrene.
zilikaka zilikaka 20:22 05.06.2023

Re: gvozden1

Ja sam svoju političku želju i viziju izneo.

Rebrendiranje Srbije! Totalni otklon od svega što je bilo decenijama unazad. Povratak monarhije, u prelaznom periodu vlada stručnjaka, crnački rad na uspostavljanju poštovanja zakona...

Nas dvoje očigledno ne bismo glasali za istog. Meni je sama pomen monarhije dovoljna da mi ne odgovaraju. I upravo to jeste razlog zašto ne treba tražiti jednog ili jedne nego da se lepo postave pravila koja moraju da se poštuju (pravila postoje, zovu se zakoni) a onda politiku neka vode oni koje izabere većina, onako kako ta većina želi.

I da svi znamo da su su oni u našoj službi. Da se ja nešto pitam, na RTS bih pre svakog dnevnika ponavljala kako su svi državni službenici u službi države. Dalo bi se tu napraviti lepoh i maštovitih klipova. Mislim da je to najvažnija edukacija koja nam treba za početak.
Milan Novković Milan Novković 10:56 06.06.2023

Re: Shmoo

shmoo
solo
И ја сам онда глумац у том филму.

Сви смо ми у таквим условима нас плате помало глумци, зар не?


Ako dobro plate jbg

Gde svi glumci tu i mali MI






Pa da izbacujemo šut ko Novković i pravimo bašće, bavimo se nekim lepim metafizikama.



Ма пусти, сада имам посла на плацу у Церовцу исто као и Новковић у Пригревици.

А лако је њему у пензији. Ја се још увек зајебавам са школом.

Баш сам сада питао моју жеМску да ли је она режисер у позориште или на телевизију.

Она каже:"У рачуноводство!"


Praviš teniski teren sve sa destilerijom


bene_geserit bene_geserit 05:31 04.06.2023

ChatGPT hallucinating

A lawyer faces sanctions after he used ChatGPT to write a brief riddled with fake citations

Branio se tako što je rekao da mu nije palo na pamet da ChatGPT može da izmisli stvari i da mu je žao što nije proverio.

When AI chatbots like ChatGPT make up information, it is referred to in the tech industry as “hallucinating.”
Milan Novković Milan Novković 11:55 04.06.2023

Re: ChatGPT hallucinating

bene_geserit
A lawyer faces sanctions after he used ChatGPT to write a brief riddled with fake citations

Branio se tako što je rekao da mu nije palo na pamet da ChatGPT može da izmisli stvari i da mu je žao što nije proverio.

When AI chatbots like ChatGPT make up information, it is referred to in the tech industry as “hallucinating.”

Ja često poredim search engines, čak i godinama pre ChatGPTja, a sad pogotovo, pošto evolucija thih "language modela", vertikalno i horizontalno, kritično zavisi od underlying search engine.

Google je još uve rocket science prema Bingu - sad kad je tadejus spomenula kita ja iskoristio priliku pa uporedio engines na search terms:

"cleaning station"

sa idejom da vidim šta će mi dati u smislu mesta u vodi gde veće živuljke odu da im manje, specijalizovane živuljke pokupe parazite sa kože i iz usta ponekad.

NI JEDAN rezultat u Bingu, sve eCommerce, čišćenje vezano za ljudsku rabotu.

Google - 95% isto ko Bing, al 16 rezultata su o ovome što sam ja imao na umu:


docsumann docsumann 06:11 04.06.2023

Pit Mondrian iliti Split Pit


za tvoju ćeru, jedna zanimljivost u vezi Mondrijanijevih pravougaonika.
podijela prostora, tj. početnog kvadrata, pa i dalje dijeljenje svih tako nastalih paralopipeda, vrši se na taj način da se već pojavljene veličine pravougaonika više ne ponavljaju u daljim dijeljenjima.
npr. pravougaonika 16x4, možeš prvi pit podijeliti na dva ista pravougaonika 8x4, ali dalje ne možeš njih oba podijeliti na kvadrate 4x4. več jedan možeš tako, a drugi recimo na 2x4 i 6x4.

svojvrsni geometrijski problem je u pitanju.

rješenja nisu jednoznačna, a obično se mogu i intuitivno naslutiti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:56 04.06.2023

Re: Pit Modrian iliti Split Pit

Modrijanijevih


MoNdrijanovih bre dokse, a sa drugog bloga KandiNski.. (jok Kandijski, Modrijan)

E sad kad sam poispravljala greske da kazem Pajicu da je decija izlozba .

P.S. Sta imaju/izlazu u onom akvarijumu tojest terarijumu?
docsumann docsumann 07:56 04.06.2023

Re: Pit Modrian iliti Split Pit

apacherosepeacock
Modrijanijevih


MoNdrijanovih bre dokse, a sa drugog bloga KandiNski.. (jok Kandijski, Modrijan)

E sad kad sam poispravljala greske da kazem Pajicu da je decija izlozba .

P.S. Sta imaju/izlazu u onom akvarijumu tojest terarijumu?


hvala na korekciji. zbrzavah odjutros. na pola mozga


Milan Novković Milan Novković 09:29 04.06.2023

Re: Pit Modrian iliti Split Pit

docsumann
apacherosepeacock
Modrijanijevih


MoNdrijanovih bre dokse, a sa drugog bloga KandiNski.. (jok Kandijski, Modrijan)

E sad kad sam poispravljala greske da kazem Pajicu da je decija izlozba .

P.S. Sta imaju/izlazu u onom akvarijumu tojest terarijumu?


hvala na korekciji. zbrzavah odjutros. na pola mozga



Dozvolio si da ti spinovi divljaju

A javljam se zato što se opet poteže priča o kvantno-mehaničkoj podlozi svesti (ne onoj default, gde kvantna mehanika definiše svu hemiju, i to već imamo u softveru ...

... trivija kad ovo rekoh: Jednom ja spomenuo na blogu kako sad možeš teoretski da izmišljaš materijale u softveru i računaš im karakteristike, pa stavljaš u neki online exchange, pa neko kome za neki proizvod treba materijal sa nekim graničnim karakteristikama može da ga nađe na toj berzi, pa pojuri hemičare industrijalce da mu nađu način da se to sintetiše ...

... i javio se Blogi da kaže kako mu je to sin radio u nekoj firmi na letnjoj praksi

Al ode nam čoek, jedan od onih na koje smo umeli da se navrzemo ko hijene, iz čiste zloće (srpska udri-bližnjega-svoga posla) - btw meni je ostao posebno zapamćen u prevođenju pesama što je Krle počeo da postavlja - neverovatan talenat, mislim da mu je učenje jezika hobi i da ih sad zna odlično preko 10.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:38 04.06.2023

Re: Pit Mondrian iliti Split Pit

za tvoju ćeru, jedna zanimljivost u vezi Mondrijanijevih pravougaonika.




Naravno, ovo nisam znao, ali nije znala ni učiteljica. Mislim da su ove autore izabrali prevashodno na osnovu toga što je deci relativno lako to da reprodukuju (naročito Poloka, daš im samo onaj špric napunjen vodenom bojom i isteraš ih na dvorište da ne useru učionicu, dalje priroda obavi svoje.

Evo ga autoportret moje ćere:


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 04.06.2023

Re: Pit Modrian iliti Split Pit

apacherosepeacock
Modrijanijevih


MoNdrijanovih bre dokse, a sa drugog bloga KandiNski.. (jok Kandijski, Modrijan)

E sad kad sam poispravljala greske da kazem Pajicu da je decija izlozba .

P.S. Sta imaju/izlazu u onom akvarijumu tojest terarijumu?



Imaju neku prastaru šumsku kornjaču koja se zove Oskar. Imaju i akvarijum pored, sa morskom kornjačom, koja je toliko stara da više niko i ne zna kako se zove (a i ne odaziva se ni na jedno ime ). Zezam se, zove se Muddy.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:04 04.06.2023

Re: Pit Modrian iliti Split Pit

Inače, prethodnog videnda su kllinci iz obdaništa imali akciju skupljanja para za St. Jude bolnicu. To se zove Trickaton, radi se svake godine tradicionalno, sem dok je harao kovid. Zovu se roditelji, prijatelji, komšije u park i onda deca voze bicikle, to jest trkaju se, za lovu, zapravo roditelji daju dobrovoljne priloge za bolnicu na konto toga što im dete učestvuje u trci.

Posle se krka, jer ujedno ide i pot-luck žurka, pa može svašta da se proba. Ovaj put je izdominirala jedna francuskinja koja je napravila neke kolače, izeš mi sve ako sam ikad pojeo bolji slatkiš, sad ne mogu da se setim kako se su se zvali. Ja sam omanuo, to jest imao sam opravdani izostanak sa srpskim specijalitetima, jer mi je kuhinja u rasulu, zbog radova koji traju već dobrih mesec dana, kraj se ne nazire...
angie01 angie01 19:52 04.06.2023

Re: Pit Mondrian iliti Split Pit

Evo ga autoportret moje ćere:

[azi kad crtez ima karakter, a to je najvaznije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:30 05.06.2023

Re: Pit Mondrian iliti Split Pit

srdjan.pajic
Evo ga autoportret moje ćere:




A pazi sto je sebi na crtezu premestila razdeljak na drugu stranu (umetnicka sloboda:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:33 05.06.2023

Re: Pit Modrian iliti Split Pit

hvala na korekciji. zbrzavah odjutros. na pola mozga



Nista, nista, ja sam malo cepidlaka..
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:41 06.06.2023

Re: Pit Mondrian iliti Split Pit

apacherosepeacock
srdjan.pajic
Evo ga autoportret moje ćere:




A pazi sto je sebi na crtezu premestila razdeljak na drugu stranu (umetnicka sloboda:)





Ladno je to uradila, mala je izuzetno svojeglavo dete, ljubi je tajko. Učimo sad da vozimo bicikl, prešla je sa strajdera na pravi bajs, i sad to ne ide baš najbolje, jer neće da sluša kad joj dajem instrukcije. Vrti one pedale, plače, ali ne odustaje, dok ja trčim za njom ko som. Taman pomislim da je gotova za danas, i da više neće, a ona kroz suze kaže, ajmo još jedan krug, ali samo do pola... što zapravo znači ceo krug.


docsumann docsumann 06:17 04.06.2023

a pošto ti je kćeta


odlična u odgovorima na zadate likovne teme, moj predlog je da joj predstaviš Paul Klea. mislim da je on na najsuptilniji način valorizovao estetiku dječjeg crteža i likovnog jezika.

a opet prilično je različit, od faze do faze

Pau Kle







angie01 angie01 09:59 04.06.2023

Re: a pošto ti je kćeta

Pajke, divna izlozba,...posebno mi se dopada na koji nacin decici priblizavaju i umetnicko izrazavanja, a i poznate umetnike, u periodu, kada su ona slobodna, bez nekih kocnica i straha da nesto ne mogu,...sjajno!
angie01 angie01 10:05 04.06.2023

Re: a pošto ti je kćeta

moj predlog je da joj predstaviš Paul Klea. mislim da je on na najsuptilniji način valorizovao estetiku dječjeg crteža i likovnog jezika.







KLIK
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:40 04.06.2023

Re: a pošto ti je kćeta



(crtež dopunila starija klinka )

angie01 angie01 19:45 04.06.2023

Re: a pošto ti je kćeta

vidi cuftica kolika je
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:46 04.06.2023

Re: a pošto ti je kćeta

angie01
vidi cuftica kolika je



Prebrzo rastu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:47 05.06.2023

Re: a pošto ti je kćeta

srdjan.pajic
angie01
vidi cuftica kolika je



Prebrzo rastu.


e meni će nedostajati male ručice.. to mi je poseban plezirac da ga uzmem za ruku pa idemo..
mimo toga mnogo su zanimljiviji kad su matoriji.. neuporedivo.. ostaviš li komunikacijske hodnike prohodnima neuporedivo je iskustvo razgovora sa malim i sa velikim djetetom..
freehand freehand 08:56 04.06.2023

Katastrofa

Čovek u Denveru, epicentru srpstva, u sred bitke za Prsten i umesto da piše o nama Srbima kako pokoravamo NBA i Svet kao takav - on neke sličice?!
Je ti normalan, Šabane, da te pitam samo?
predatortz predatortz 09:44 04.06.2023

Re: Katastrofa

freehand
Čovek u Denveru, epicentru srpstva, u sred bitke za Prsten i umesto da piše o nama Srbima kako pokoravamo NBA i Svet kao takav - on neke sličice?!
Je ti normalan, Šabane, da te pitam samo?


Meni je Jokara mnogo veći kralj zbog činjenice da ga iskreno boli kurac za sav taj njihov kičasti sjaj i dreku oko MVP priče, nego zbog fantastične košarke koju igra.

A igra da čovek ne veruje svojim očima!


I onaj njegov mir, kada ga novinari saleću.
Onaj pogled "š'a se ložite Šabani, ovo je samo košarka i ništa više"...
maksa83 maksa83 10:09 04.06.2023

Re: Katastrofa

Onaj pogled "š'a se ložite Šabani, ovo je samo košarka i ništa više"...

Meni je najluđe kad priča nešto duže i vremenom kreće prečanski da oteže na engleskom.
freehand freehand 10:40 04.06.2023

Re: Katastrofa

maksa83
Onaj pogled "š'a se ložite Šabani, ovo je samo košarka i ništa više"...

Meni je najluđe kad priča nešto duže i vremenom kreće prečanski da oteže na engleskom.

Ili kad ga pitaju jedno a on odgovara drugo. Ne kapiram da li ne razume ili namerno vrti svoje.
Ali ovaj talas bukvalnog i direktnog izvinjavanja od kad su počistili Lejkerse u kome se i njemu i Denveru redom izvinjavaju razni ljudi i mediji postao je bljutav.
maksa83 maksa83 11:13 04.06.2023

Re: Katastrofa

Ili kad ga pitaju jedno a on odgovara drugo. Ne kapiram da li ne razume ili namerno vrti svoje.
Ali ovaj talas bukvalnog i direktnog izvinjavanja od kad su počistili Lejkerse u kome se i njemu i Denveru redom izvinjavaju razni ljudi i mediji postao je bljutav.


Pogani Internet je napravio i formular:

freehand freehand 11:24 04.06.2023

Re: Katastrofa

maksa83
Ili kad ga pitaju jedno a on odgovara drugo. Ne kapiram da li ne razume ili namerno vrti svoje.
Ali ovaj talas bukvalnog i direktnog izvinjavanja od kad su počistili Lejkerse u kome se i njemu i Denveru redom izvinjavaju razni ljudi i mediji postao je bljutav.


Pogani Internet je napravio i formular:



Odlično, ovo još nisam video.
Još se slabašno drže Nik Rajt i kendrik Perkins, mada su psotali meta zajebancije celog jućuba.

P.S.
tessa1 tessa1 11:37 04.06.2023

Re: Katastrofa

Ili kad ga pitaju jedno a on odgovara drugo. Ne kapiram da li ne razume ili namerno vrti svoje.

Bila sam sigurna da ja ne razumijem dobro šta ga pitaju. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:34 04.06.2023

Re: Katastrofa

freehand
Čovek u Denveru, epicentru srpstva, u sred bitke za Prsten i umesto da piše o nama Srbima kako pokoravamo NBA i Svet kao takav - on neke sličice?!
Je ti normalan, Šabane, da te pitam samo?


E, računao sam na kolege da je to jedan od mogućih pravaca diskusije pa da ne moram da sa angažujem (Tasa je nešto zauzet, valjda, nisam ga banovao, da neko ne pomisli nešto.... . A i malo je glupo da ja pišem o košarci o kojoj baš ništa ne znam, niti me zanima preterano (ali otišao bih na tekmu čak u Denver, ali mi malo skupe karte, i teško ih nabaviti, već sam kukao o tome).

Jebote, nema ko mi ovde nije slao poruke u vezi sa Jokićem, ono, ko da mi je rođeni brat... Ima sad i onaj Jović Nikola, pa u vezi sa njim moram da primam poruke. I još svima lepo odma objasnim kako je Jokić zapravo loš Srbin po nekim standardima koje imamo, slučajni Srbin takoreći, da se ne lože preterano, ali niko ne sluša.


promoter promoter 16:39 04.06.2023

Re: Katastrofa

predatortz
freehand
Čovek u Denveru, epicentru srpstva, u sred bitke za Prsten i umesto da piše o nama Srbima kako pokoravamo NBA i Svet kao takav - on neke sličice?!
Je ti normalan, Šabane, da te pitam samo?


Meni je Jokara mnogo veći kralj zbog činjenice da ga iskreno boli kurac za sav taj njihov kičasti sjaj i dreku oko MVP priče, nego zbog fantastične košarke koju igra.

A igra da čovek ne veruje svojim očima!


I onaj njegov mir, kada ga novinari saleću.
Onaj pogled "š'a se ložite Šabani, ovo je samo košarka i ništa više"...

Otkuda ta ideja da Jokića boli kurac od pompe i divljenja koja ceo 'novi' svet ima za njega?
Mislim, nisi ti jedini od koga to može da se čuje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 04.06.2023

Re: Katastrofa

promoter
predatortz
freehand
Čovek u Denveru, epicentru srpstva, u sred bitke za Prsten i umesto da piše o nama Srbima kako pokoravamo NBA i Svet kao takav - on neke sličice?!
Je ti normalan, Šabane, da te pitam samo?


Meni je Jokara mnogo veći kralj zbog činjenice da ga iskreno boli kurac za sav taj njihov kičasti sjaj i dreku oko MVP priče, nego zbog fantastične košarke koju igra.

A igra da čovek ne veruje svojim očima!


I onaj njegov mir, kada ga novinari saleću.
Onaj pogled "š'a se ložite Šabani, ovo je samo košarka i ništa više"...

Otkuda ta ideja da Jokića boli kurac od pompe i divljenja koja ceo 'novi' svet ima za njega?
Mislim, nisi ti jedini od koga to može da se čuje?


Dopro, preda je možda malo preterao, ali Jokić tu svoju slavu nosi vrlo graciozno, i zato ga ovde dodatno vole, da ne kažem obožavaju.


freehand freehand 16:50 04.06.2023

Re: Katastrofa

Dopro, preda je možda malo preterao, ali Jokić tu svoju slavu nosi vrlo graciozno, i zato ga ovde dodatno vole, da ne kažem obožavaju.

Znači ne samo zato što je Srbin. To je lepo.
Bajdvej, pogledaj malo onaj podcast DNBR, momci imaju klub tu negde u Denveru, strpa se po 300-400 duša a za svaku pobedu se već tri godine nazdravlja rakijom sa Živeli. Da nije onog crnca sumnjao bih da su maskirani mangaši iz Krnjače.
Prošle godine su sedam dana bili u Srbiji, obišli sve od Sombora do ne znam gde su sve stigli.
Elem, uz stalna javljanja odavde napravil su reportažu iz Srbije, i o njoj i Srbima pričaju kudikamo lepše od vas iz Borče.


kick68 kick68 17:14 04.06.2023

Re: Katastrofa


Meni je najluđe kad priča nešto duže i vremenom kreće prečanski da oteže na engleskom.


Da,da, emigrante ovde provališ odakle su i kad govore engleski:) Uopšte ne moraju da govore "po naški".
crossover crossover 00:04 05.06.2023

Re: Katastrofa

maksa83
Meni je najluđe kad priča nešto duže i vremenom kreće prečanski da oteže na engleskom.


Једна моја пријатељица исто, кад прича нешто кратко говори чист кастељан, ал кад се опусти па развезе причу не мораш ни да знаш шпански да би провалио да је Новосађанка. Мада то има и своје добре стране, успорила је говор шпанског за неких ~40% па се све лепо разуме, верујем да су и њени ђаци срећни због тога.
Milan Novković Milan Novković 00:36 05.06.2023

Re: Katastrofa

crossover
maksa83
Meni je najluđe kad priča nešto duže i vremenom kreće prečanski da oteže na engleskom.


Једна моја пријатељица исто, кад прича нешто кратко говори чист кастељан, ал кад се опусти па развезе причу не мораш ни да знаш шпански да би провалио да је Новосађанка. Мада то има и своје добре стране, успорила је говор шпанског за неких ~40% па се све лепо разуме, верујем да су и њени ђаци срећни због тога.




Aubre, njima, još da nađeš ekipu, nije ravno ni par stotina čavki, kad se baš uzbude da nešto "kažu" (druželjubive ptice) koje su na ovde kod mene u drvorištu jednom drvetu dežurne poneku nedelju pa onda odu, da bi se posle nekog vremena ponovo vratile
gedza.73 gedza.73 10:33 04.06.2023

Neki novi klinci




Milan Novković Milan Novković 10:37 04.06.2023

Child ...

... tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian ...

... abuse

Još su samo trebali da toj pametnoj dečici daju Pikasa, pa ih maksimalno išamaraju ovom prilikom

Ni netalentovanija 3 umetnika, ni većeg odnosa - slava podeljeno sa talentom.

Al dobro, ako već mora i neki modernizam doći će i čika Chagall na red, valjda ...



On mi slučajno pade na pamet pošto sam jednom u Marbelji u galeriji naleteo na njegov rad sa 16 godina - bio dramatično talentovaniji od Pikasa za slikanje (a ko nije, ako ne računamo Mondriane razne ...)

Da se ja pitam, kao što se ne pitam, ja bih klincima u prve 3 godine davao samo da reprodukuju i improvizuju na temu, recimo, Rembranta - i mirna Bos... pardon, Srbija i udaljene srpske teritorije.

I domaći bi bili prosti, tipa ajmoajmo, autoportret sa što više nijansi crnog, a veseo - 1 nijansa, kec, dve, dvojka, ...5 - petica, 7+ ne mora više dete da dolazi na časove, može da se igra ili vrpolji oko likovne sekcije

A u zabavištu bih im već davao da reprodukuju Isusa u oluji ...

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:18 04.06.2023

Re: Child ...

Milan Novković
... tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian ...

... abuse


A u zabavištu bih im već davao da reprodukuju Isusa u oluji ...



e dobro ne znam to al videste li što je kit pojeo kanuiste.. link
spasli su se kažu.. ne znam kako..
Milan Novković Milan Novković 11:38 04.06.2023

Re: Child ...

newimprovedtadejus
Milan Novković
... tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian ...

... abuse


A u zabavištu bih im već davao da reprodukuju Isusa u oluji ...



e dobro ne znam to al videste li što je kit pojeo kanuiste.. link
spasli su se kažu.. ne znam kako..

Pa dobro, to su velike "kuce" i "mace", ne treba baš preterivati sa prilaženjem.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:58 04.06.2023

Re: Child ...

.. abuse

Još su samo trebali da toj pametnoj dečici daju Pikasa, pa ih maksimalno išamaraju ovom prilikom



Slažem se, mislim da je izbor bio na osnovu toga što ovo deca mogu lako da reprodukuju. Ma, to su te montesori sektaške fore... Ali mogu da ih pohvalim, na primeru moje starije klinke koja je išla u isti vrtić, da su joj predškolsko i potom osnovna škola do sada dosta lako pali (baška što su obe obožavale da idu u to obdanište). Dobro, ona je i drugačije dete od ovog malog bandita, videćemo sad na jesen kad i ona kreće u predškolsko, kako će to da izgleda.

Nego da ispričam ovu epizodu. Pre neki dan je mala ušla kod ove starije u sobu i uvukla se u hamper (to je ona korpa gde se odlaže prljav veš, koji je veličine, pa, dovoljno da petogodišnje dete stane u njega i navuče pokolopac, smislila je da prepadne stariju sestru. I ova starija kad je videla tu bahanaliju, izda naredbu da mala smesta napusti njenu korpu za prljav veš. Tu pored stajala je bebisiterka i prepričala nam celu epizodu. Ova mala je naravno prvo odbila da to uradi, ali kad je starija povisila glas, krenula je da izlazi. Ali je onda shvatila da je iz korpe teže izaći nego u nju ući, i onda je onako za sebe progunđala: "This is going to be a bitch!". .

Inače kod nas u kući deca ne psuju, i mi se isto trudimo da to ne radimo pred njima (ja pređem na srpski kad je psovka neophodna), ali se ponekad omakne, mada je verovatnije da je to čula od nekog van kuće i vrlo pravilno primenila na novonastalu situaciju u kojoj se našla.




tessa1 tessa1 19:50 04.06.2023

Re: Child ...

i mirna Bos... pardon, Srbija i udaljene srpske teritorije.

:)

Jesi vidio ovo,

"Prošle nedelje AI generisana slika velike eksplozije pored Pentagona, prvo objavljena na lažnim Tviter nalozima, napravila je veliku pometnju. Pažljivi posmatrači su brzo razotkrili da je slika lažna, ali su je još brže distribuirali brojni nalozi, uključujući neke velike medije u Indiji, koji nisu mogli da se ne uključe u nešto tako viralno. Ukupno je 17 minuta bilo potrebno od objavljivanja dezinformacije do ukidanja lažnog naloga, ali je šteta već bila napravljena. Berza je pala za 500 milijardi dolara, pre nego što se oporavila pošto su američki zvaničnici potvrdili da je priča lažna."
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:51 05.06.2023

Re: Child ...

srdjan.pajic

Inače kod nas u kući deca ne psuju, i mi se isto trudimo da to ne radimo pred njima (ja pređem na srpski kad je psovka neophodna), ali se ponekad omakne, mada je verovatnije da je to čula od nekog van kuće i vrlo pravilno primenila na novonastalu situaciju u kojoj se našla.


moji psuju.. ne na srpskom, to im je smješno al psuju na engleskom jer su vidjeli da mama kočijaši sve u šensnacac pa su očevi pokušaji da objasni da to nije u redu pali u vodu..

hempera što se tiče, mi smo u kući komuljare.. sve je svačije i ne može se nekome reći da izađe iz nečega jer je to njegovo ili nije njegovo..
ovaj najmanji prda nekad pokušava da traži da give him some privacy al tu ga isprdamo i nastavimo da svi svima sjedimo u tanjiru čorbe i to im je tako..
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 05.06.2023

Re: Child ...

newimprovedtadejus
srdjan.pajic

Inače kod nas u kući deca ne psuju, i mi se isto trudimo da to ne radimo pred njima (ja pređem na srpski kad je psovka neophodna), ali se ponekad omakne, mada je verovatnije da je to čula od nekog van kuće i vrlo pravilno primenila na novonastalu situaciju u kojoj se našla.


moji psuju.. ne na srpskom, to im je smješno al psuju na engleskom jer su vidjeli da mama kočijaši sve u šensnacac pa su očevi pokušaji da objasni da to nije u redu pali u vodu..

hempera što se tiče, mi smo u kući komuljare.. sve je svačije i ne može se nekome reći da izađe iz nečega jer je to njegovo ili nije njegovo..
ovaj najmanji prda nekad pokušava da traži da give him some privacy al tu ga isprdamo i nastavimo da svi svima sjedimo u tanjiru čorbe i to im je tako..


Nismo ni mi neki čistunci, nego se bojim da im se omakne u školi pa da posle moram na ribanje kod učiteljice. Mada kod klinke u razredu psuju ko kočijaši, ali ova moja ne sme, nego za one uobičajene ružne reči ima neke alternative, tipa, frack, shoot, shishkabob (ovo je od mene čula), itd.


A za hampere i te stvari ovde se neguje kultura personal space-a, od malih nogu, tako da i mi idemo sa tokom. Ali to može kad imaš latifundiju od kuće ko ja, pa svako derle ima svoju sobu, jedino je zajebano oko gostinjske sobe koja je u mirnodopsko vreme namenjena za igranje (a to je moj mainframe kompjuter kad radim od kuće, i muzički instrument, pa moraju malo da se teraju napolje, zbog koncentracije. Ali dovoljno je velika ta soba da mogu da se igraju bez da se potuku. Jedino kod dođu drugarice iz komšiluka ume da bude malo zategnuto, mada se one uglavnom onda igraju kod ove starije u sobi, gde je onda ova manja uglavnom persona non grata, a ako nije onda obično na njoj vrše eksperimente in vivo. A kad ona dovede svoje klince, obično zauzmu busiju na donjem spratu i ne mešaju se sa ovim satrapima gore.

Inače mi je ovo mlađe dete postalo poznato u komšiluku po tome da voli da jede po kućama... Sad je vikendom ne vidim po ceo dan, sem u mimohodu kad komutira od jedne do druge kuće. Više nam i ne šalju poruke komšije da pitaju da li je ok da dete jede kod njih.



Milan Novković Milan Novković 08:31 06.06.2023

Re: Child ...

srdjan.pajic
.. abuse

Još su samo trebali da toj pametnoj dečici daju Pikasa, pa ih maksimalno išamaraju ovom prilikom



Slažem se, mislim da je izbor bio na osnovu toga što ovo deca mogu lako da reprodukuju. Ma, to su te montesori sektaške fore... Ali mogu da ih pohvalim, na primeru moje starije klinke koja je išla u isti vrtić, da su joj predškolsko i potom osnovna škola do sada dosta lako pali (baška što su obe obožavale da idu u to obdanište). Dobro, ona je i drugačije dete od ovog malog bandita, videćemo sad na jesen kad i ona kreće u predškolsko, kako će to da izgleda.

Nego da ispričam ovu epizodu. Pre neki dan je mala ušla kod ove starije u sobu i uvukla se u hamper (to je ona korpa gde se odlaže prljav veš, koji je veličine, pa, dovoljno da petogodišnje dete stane u njega i navuče pokolopac, smislila je da prepadne stariju sestru. I ova starija kad je videla tu bahanaliju, izda naredbu da mala smesta napusti njenu korpu za prljav veš. Tu pored stajala je bebisiterka i prepričala nam celu epizodu. Ova mala je naravno prvo odbila da to uradi, ali kad je starija povisila glas, krenula je da izlazi. Ali je onda shvatila da je iz korpe teže izaći nego u nju ući, i onda je onako za sebe progunđala: "This is going to be a bitch!". .

Inače kod nas u kući deca ne psuju, i mi se isto trudimo da to ne radimo pred njima (ja pređem na srpski kad je psovka neophodna), ali se ponekad omakne, mada je verovatnije da je to čula od nekog van kuće i vrlo pravilno primenila na novonastalu situaciju u kojoj se našla.


Ja se pomalo zezam - oko 95%

Klinci su genijalci, nego ne dolaze ovde pa mi "odrasli" petljamo - bar ja volim da "petljam"

Meni je sad stariji unuk 4.5 godina - super-fini džentlmen, moja starija ćerka ga dosta dribla i ja se polomih da ga iskvarim malo. Naučio sam ga da kaže "maybe later" kad ga teraju da promeni aktivnost koja mu je uzbudljiva, ili ide na spavanje, pa da kaže "I'll think about it" kad mu kažu da nije u redu da zatvara fioke sa daljine tako što ih gađa jastucima, dok se slažem sa njim da je to baš interesantna aktivnost samo moramo da pazimo da ne razbijemo nešto

Mlađi ima samo 7 meseci i ko mali rotvajler je, ultimativno uporan.

Sećam se crteža/slika tvoje starije ćerke, vanredno talentovana.

I mlađa isto, strast i free will su tu - nemoguće pokvariti ako baš ne insistiramo mi odrasli.

A abstraktno razmišljanje - ono se klincima automatski razvija, ali ima "principal components" i možemo da ih podržimo - dramatično i maštovito igranje, traženje i prepoznavanje obrazaca i odnosta između entiteta, statičkih i dinamičkih itd...

... i sad ima toga dosta, ali pre nekog uzrasta je ... često prerano, al me mislim da ima rizika ili štete u tome ako ih ne "maltretiramo"
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:29 06.06.2023

Re: Child ...

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
srdjan.pajic

Inače kod nas u kući deca ne psuju, i mi se isto trudimo da to ne radimo pred njima (ja pređem na srpski kad je psovka neophodna), ali se ponekad omakne, mada je verovatnije da je to čula od nekog van kuće i vrlo pravilno primenila na novonastalu situaciju u kojoj se našla.


moji psuju.. ne na srpskom, to im je smješno al psuju na engleskom jer su vidjeli da mama kočijaši sve u šensnacac pa su očevi pokušaji da objasni da to nije u redu pali u vodu..

hempera što se tiče, mi smo u kući komuljare.. sve je svačije i ne može se nekome reći da izađe iz nečega jer je to njegovo ili nije njegovo..
ovaj najmanji prda nekad pokušava da traži da give him some privacy al tu ga isprdamo i nastavimo da svi svima sjedimo u tanjiru čorbe i to im je tako..


Nismo ni mi neki čistunci, nego se bojim da im se omakne u školi pa da posle moram na ribanje kod učiteljice. Mada kod klinke u razredu psuju ko kočijaši, ali ova moja ne sme, nego za one uobičajene ružne reči ima neke alternative, tipa, frack, shoot, shishkabob (ovo je od mene čula), itd.


A za hampere i te stvari ovde se neguje kultura personal space-a, od malih nogu, tako da i mi idemo sa tokom. Ali to može kad imaš latifundiju od kuće ko ja, pa svako derle ima svoju sobu, jedino je zajebano oko gostinjske sobe koja je u mirnodopsko vreme namenjena za igranje (a to je moj mainframe kompjuter kad radim od kuće, i muzički instrument, pa moraju malo da se teraju napolje, zbog koncentracije. Ali dovoljno je velika ta soba da mogu da se igraju bez da se potuku. Jedino kod dođu drugarice iz komšiluka ume da bude malo zategnuto, mada se one uglavnom onda igraju kod ove starije u sobi, gde je onda ova manja uglavnom persona non grata, a ako nije onda obično na njoj vrše eksperimente in vivo. A kad ona dovede svoje klince, obično zauzmu busiju na donjem spratu i ne mešaju se sa ovim satrapima gore.

Inače mi je ovo mlađe dete postalo poznato u komšiluku po tome da voli da jede po kućama... Sad je vikendom ne vidim po ceo dan, sem u mimohodu kad komutira od jedne do druge kuće. Više nam i ne šalju poruke komšije da pitaju da li je ok da dete jede kod njih.


jeste sigurno kulturpološki mada ima i kod nas porodica da djecu razdvajaju pogotovo ako su suprotnog pola ali manje..
ovde je dosta često i čak mame znaju da grade neku nezdravu konkurenciju pa se kao ima mommy day kad jedno dijete ide s mamom u day out pa onda drugo ide i tako..
po meni pogrešno..
ja i šveca smo odrasle mnogo više se svađajući nego družeći (5 godina razlika) a danas se trudimo da budemo podrška jedna drugoj.. dosta smo različiti ljudi pa to i dalje zna da škripi al bar kapiramo princip da ti je ipak taj sibling najbliže što imaš u životu.. roditelji odu a sibling i ti ste tim..
ja onda malo planski a malo samood sebe baš guram čoporizaciju..
kad se srednji prda rodio tu nam je motiv bio da ga guramo u sobu sa starijim da ne bi morali da ustajemo, da ne bude sam.. stariji nas je napatio da nije htio da se odvoji do solidne treće godine..
brate spavali nismo dve godine..
kad se rodio treći onda nam opet bilo glupo da ih razdvajamo pa smo napravili da spavaju zajedno a posebno imaju igraonu i radionu (poslednja je zvrljila prazna)..
i u UK su spavali zajedno dok najstariji nije postao malo too old for it e onda kad smo odvojili njega brzo su se i ostala dvojica razlišla i to naravno šljaka ali i dalje su dosta zajedno i mi odgajamo sa tom maksimom da su oni jedan drugom sve a mi smo tu dok smo tu..
nije da su sad tvrđava, srednji se super slaže s obojicom ali najstariji i najmlađi i ne baš.. mali ga često začikava, najstariji njega opet smatra za daveža.. ali mislim da će biti ok..
zdrav rivalitet je ok al nekako mi se čini da treba da su jedan drugom i važniji od nas..
anglosaksonci vole da odgoje djecu u one man fortress fazonu..
možda ima i to prednosti al teško mi je da ih vidim..
ja nekako po instinktu guram da je porodica fortress pa se nadam da bar tu nisam nešto zajebala
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:37 06.06.2023

Re: Child ...

Milan Novković

Meni je sad stariji unuk 4.5 godina - super-fini džentlmen, moja starija ćerka ga dosta dribla i ja se polomih da ga iskvarim malo.


meni je fascinatno kako englezi umiju da odgoje fino i poslušno dijete..
ja ne umijem..
starija dvojica bar znaju da se ponašaju u društvu što bi se reklo pa ih još i hvale (mada bi realno trebalo da im daju kakvav orden za glumu) al najmanji je užas, bukvalno na dve nedelje idem u školu da razgovaramo o tome kako njega utjerati u bilo kakave društveno prihvatljive norme..
onda vidim da ih tamo ima još par takvih a od nekih normalnih roditelja pa mi bude lakše..
dakle njegova sposobnost da te istovremeno ne sluša i da talk back do besvjesti je prosto za nepovjerovati.. nema toga na šta on neće uzvratiti sa već nekim ubjeđivanjem da to tvoje ne treba da se se posluša..
očaj..
mi i kod kuće ludimo a u školi me maltretiraju za medalju..

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:40 06.06.2023

Re: Child ...

njega brzo su se i ostala dvojica razlišla i to naravno šljaka ali i dalje su dosta zajedno i mi odgajamo sa tom maksimom da su oni jedan drugom sve a mi smo tu dok smo tu..


E, to i mi nastojimo da ugradimo. 5 godina je razlike, i jedno 80% vremena su sasvim ok, mahom kad dođu drugarice onda umeju da se podžapaju. A i ova starija kapira šta ovu malu nervira, pa uzme nekad da je zafrkava, da vidi koliko ova može da se iznervira. Ali desilo se par puta, evo baš juče, ja pokazivao ovoj starijoj neke džudo zahvate, dok je ova mala ručala, prvo je viknula, hej, ostavi mi sestru, a onda je ustala i zaletela se na mene da je kao brani. Poluozbiljno poluzezanje, ali defintitno ne da na sestru.

Dogodine ova mala kreće u predškolsko, a starija je posednji razred u toj istoj školi, tako da će onda da vodi mlađu sestru svaku jutro za ruku do škole, e, ne zna se ko je srećniji od njih dve, jedva čekaju (dobro, kad bi se zezali, jer je ipak škola u pitanju, a ne neko dobro zezanje).

Nego, ova moja starija igra šah solidno za njen uzrast, već nekoliko godina imaju u školi sekciju. I mic po mic je došla do nivoa da ne može niko od klinaca da je pobedi, pa je počela malo da se kurči. I tako je bilo do juče, kad je u sekciju (to je sad zapravo letnji kamp) došao mali klinja od 5 godina, i bukvalno je odrao. I nju, i sve redom koji su stigli da igraju sa njim (to traje 4 sata, svaki dan). Dobro je podnela poraz, i pošteno ispričala da je klinac mnogo bolji od nje, i da mora još da uči. I onda smo zaključili da je možda igrala protiv novog Bobija Fišera ili Magnusa Karlsona, i da će, kad ovaj postane slavan i poznat moći da kaže kako je igrala sa njim kad je ovaj imao samo 5 godina.


mlatisa mlatisa 11:08 04.06.2023

Аутор?

Ко је аутор Мондријана горе десно?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 04.06.2023

Re: Аутор?

mlatisa
Ко је аутор Мондријана горе десно?


Neko dete, valjda.
angie01 angie01 21:17 04.06.2023

dusa gine, od tisine...

emilia emilia 04:24 05.06.2023

a maloumnik se češlja.

@Django16446549

Predsednik Srbije

"Ako mene ubiju, iza mene ostaje moj brat Andrej. Ako ubiju moga brata, ostaje moj sin Danilo. Ako ubiju moga sina, ostaje moja ćerka Milica. Ako ubiju i nju, moju ćerku, ostaje moj sin Vukan... I grobovi naši boriće se protiv ustaša".





Replying
Samo pred gostima, sine.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:45 06.06.2023

Re: a maloumnik se češlja.

emilia
@Django16446549

Predsednik Srbije

"Ako mene ubiju, iza mene ostaje moj brat Andrej. Ako ubiju moga brata, ostaje moj sin Danilo. Ako ubiju moga sina, ostaje moja ćerka Milica. Ako ubiju i nju, moju ćerku, ostaje moj sin Vukan... I grobovi naši boriće se protiv ustaša".





Replying
Samo pred gostima, sine.



Tom čoveku stvarno nije dobro, verovatno čuje i neke glasove u glavi. Ne znam da li u Srbiji ima procedura da se ona smeni na konto onog unfit for presidency, ili kako se to već zove.
emilia emilia 03:46 07.06.2023

Re: a maloumnik se češlja.

srdjan.pajic
emilia
@Django16446549

Predsednik Srbije

"Ako mene ubiju, iza mene ostaje moj brat Andrej. Ako ubiju moga brata, ostaje moj sin Danilo. Ako ubiju moga sina, ostaje moja ćerka Milica. Ako ubiju i nju, moju ćerku, ostaje moj sin Vukan... I grobovi naši boriće se protiv ustaša".





Replying
Samo pred gostima, sine.



Tom čoveku stvarno nije dobro, verovatno čuje i neke glasove u glavi. Ne znam da li u Srbiji ima procedura da se ona smeni na konto onog unfit for presidency, ili kako se to već zove.

Za to su nadležne psihijatrijske komisije, referentne zdravstvene ustanove za prevenciju i lečenje mentalnih bolesti, odnosno poremećaja, teškoća, itd. Dakle, Laza, Palma, Kovin, Toponica.
Bilo bi veoma korisno da se provere, psihologa, psihijatara, obave pre verifikacije mandata svakog poslanika, funkcionera. Obolelih na odgovornim mestima je zabrinjavajući broj.

Черевићан Черевићан 12:36 04.06.2023

hominem quaero

тјст.....potraga za osobom koja nam paše u ovom istorijskom trenutku

промене у..друштву сваком...неопходна ставка
наравно ...на боље......... предност нади дајемо,
понуде шаролике .........се шетњама поспешују
само да се потом затечени ..натенане не кајемо
kick68 kick68 17:08 04.06.2023

Izložba

je super, deca talentovana, bravo i za njih i za učiteljicu.
Kod nas seo radi najčešće Norval Morrisseau. Indigenous focus.

Razgovor, desio se stvarno:

-Ko govori sutra na protestima?
-Kesić, Bijela, Ceca...
-Ceca? Kako Ceca, šta to pričaš?!
-Pa Ceca... Bojković...
-Ah da, pa naravno, Ceca i ko još?
:))))

Protesti ni za koga posebno da dođe na vlast, moliću, neko da svaka sledeća vlast bude smenjiva na regularnim izborima. I tako doveka. Da se ovo zlo iskoreni i više nikad ne ponovi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 04.06.2023

Re: Izložba

Protesti ni za koga posebno da dođe na vlast, moliću, neko da svaka sledeća vlast bude smenjiva na regularnim izborima.


E, to je to, bolje ne treba. I samo ako može bez ovog urgentnog i nepromišljenog konvertovannja Srbije iz republike u monarhiju po sistemu videla žaba konja..., stvarno ne vidim šta dobro to može da donese. Ali ako se većina naroda za to opredeli na nekom pošteno organizovanom referendumu, ok. Uostalom, ja sam svoju kandidatkinju za srpsku kraljicu već izneo.
kick68 kick68 19:59 04.06.2023

Re: Izložba

Uostalom, ja sam svoju kandidatkinju za srpsku kraljicu već izneo.


Ko je kandidatkinja? Promaklo mi je, sorry.
gvozden1 gvozden1 20:14 04.06.2023

Re: Izložba

iz republike u monarhiju po sistemu videla žaba konja.

Nema tu nikakvih žaba ni konja, Srbija tu gleda samu sebe, i treba da se ugleda na svoje najslavnije vreme, a to je vreme monarhije.

Poveruj da ima i onih kojima se jebe kakvo je uređenje u Engleskoj npr, pošto ti očigledno misliš da je to pokušaj kopiranja nekog.

Imamo mi na šta da se ugledamo u svojoj istoriji, ne treba nama Danke dojčland ili slavljenje pobede nekog predsednika u Turskoj ili Americi, poput ovih država od juče, naših komšija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:25 04.06.2023

Re: Izložba

kick68
Uostalom, ja sam svoju kandidatkinju za srpsku kraljicu već izneo.


Ko je kandidatkinja? Promaklo mi je, sorry.



Elvira, one and only.

(Jedan od retkih vcuckovih originalnih doprinosa diskusiji na blogu).
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:34 04.06.2023

Re: Izložba

Nema tu nikakvih žaba ni konja, Srbija tu gleda samu sebe, i treba da se ugleda na svoje najslavnije vreme, a to je vreme monarhije.


Ima, ima, zapravo je to sve, inače ne postoji nikakv racionalni razlog za povratak na takvo uređenje. Neko je postao žrtva pogrešnog verovanja da bi to Srbiji vratilo poljuljani ugled u svetu. E pa ne bi. Ali kanalizaciona cev u Krnjači Ovči Borči, bi, ili možda ne bi, ali bi ljudi tamo sigurno živeli bolje da imaju tu cev nego monarhiju. U ovo možeš biti 100% siguran. Tako da se ne bih time zamajavao, republika je sasvim ok opcija, kad je uređena i ljudi joj ne žive u nehigijenskim uslovima.

Ali kao što rekoh, to je samo moj glas, ako većina odluči da oćemokralja, na nekim poštenim izborima-referendumu, super, nega bude kralj. Ili još bolje kraljica.


kick68 kick68 20:35 04.06.2023

Re: Izložba


Elvira, one and only.

(Jedan od retkih vcuckovih originalnih doprinosa diskusiji na blogu).


Ne vredi, ne znam ko je lepa dama ni koji su joj talenti. Ni Google ne pomaže:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:42 04.06.2023

Re: Izložba

kick68

Elvira, one and only.

(Jedan od retkih vcuckovih originalnih doprinosa diskusiji na blogu).


Ne vredi, ne znam ko je lepa dama ni koji su joj talenti. Ni Google ne pomaže:)



Svi relevantni talenti su prikazani na ovoj slici! Ako nam ona ne vrati imidž i poljuljani ugled u svetu, ja stvarno ne znam ko će.

Mislim, ne tražimo kandidata za direktora Instituta u Vinči, nego za kraljicu. (inače je to Elvira Ibrahimova, glumica).
gvozden1 gvozden1 20:44 04.06.2023

Re: Izložba


Ima, ima, zapravo je to sve,

Zar sam sebi ne zvučniš glupo dok ovo pišeš?

Ja verujem da je monarhija dobro i prirodno uređenje za srpsku nacionalnu državu, i znam da to nije zbog ugledamja na bilo koga, a ti mi objašnjavaš da ja to smatram zbog Engleske ili nekog trećeg.

Pri tom o toj Engleskoj retko kad šta pozitivno kažem kad se o odnosu prema Srbiji radi, jer se malo šta pozitivno i desilo sa njihove strane.

I sad ti meni kažeš, znam ja, ti to zbog žabe i konja.

Daj smisli nešto suvislihe Leba ti, ovo je skroz glupavo.

Cev u Krnjačl i monarhija!

Eto dotle dosežu tvoje sposobnosti da se suprotstaviš ideji monarhije.
maksa83 maksa83 20:52 04.06.2023

Re: Izložba

Ali kanalizaciona cev u Krnjači


Anatema na te Sotono!

predatortz predatortz 20:54 04.06.2023

Re: Izložba

Ja verujem da je monarhija dobro i prirodno uređenje za srpsku nacionalnu državu


Srbija je poslednji put bila demokratska kao monarhija. Poslednji put se širila kao monarhija, poslednji put uvažavana u Evropi kao monarhija.

Kada je to nasiljem prekinuto, prvo od nacista pa od komunističke agenture, kola su krenula nizbrdo.

To ne vidi samo onaj ko ne želi da vidi.

Srbija kao republika nikad nije bila uvažavana, poštovana, demokratska. Kao republika, u raznim komuno presvlačenjima, postala je strašilo ovog dela Evrope.
Vreme je da se to menja!
Da se Srbija vrati sebi, svojoj tradiciji i kulturi i da vrati mesto koje je imala.
tessa1 tessa1 20:56 04.06.2023

Re: Izložba

Vi ste ozbiljni kad pričate o monarhiji?
angie01 angie01 21:10 04.06.2023

Re: Izložba

Ima, ima, zapravo je to sve, inače ne postoji nikakv racionalni razlog za povratak na takvo uređenje


NEGO, STA JE OVO?
gvozden1 gvozden1 21:11 04.06.2023

Re: Izložba

tessa1
Vi ste ozbiljni kad pričate o monarhiji?

Da, ali ti nisi dovoljno ozbiljna da bi se s tobom o tome pričalo.
kick68 kick68 21:15 04.06.2023

Re: Izložba

Elvira Ibrahimova, glumica)

Ok,ok, informisaću se:)

Vi ste ozbiljni kad pričate o monarhiji


Ja? Ne, ja samo slušam i s vremena na vreme se pobožno prekrstim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:15 04.06.2023

Re: Izložba

Ja verujem da je monarhija dobro i prirodno uređenje za srpsku nacionalnu državu, i znam da to nije zbog ugledamja na bilo koga, a ti mi objašnjavaš da ja to smatram zbog Engleske ili nekog trećeg.



Ja verujem da si ti ozbiljno zaluđen tom mitologijom i ne pričam o tebo nego o većini onih koja bi eventualno bila zainteresovana za takvu transformaciju. Ali ubeđen sam da Srbija nije do te mere sjebana da većina ljudi veruje da samo monarhija može da nas spase od čega bi već trebalo da se spašavamo. A, i ovo sad ima sve oblike monarhije, republika samo na papiru, pa kurcu ne valja. Zato ozbiljan čovek neće tražiti spas u tom pravcu.

A kanalizaciona cev Srbina spašava, u to možeš biti uveren.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 04.06.2023

Re: Izložba

đonarhija.


Odličan izraz!

Ja mislim da su veće šanse da država uspe kao đonarhija nego kao monarhija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:21 04.06.2023

Re: Izložba

Srbija kao republika nikad nije bila uvažavana, poštovana, demokratska. Kao republika, u raznim komuno presvlačenjima, postala je strašilo ovog dela Evrope.
Vreme je da se to menja!
Da se Srbija vrati sebi, svojoj tradiciji i kulturi i da vrati mesto koje je imala.


Samo da primetim da Srbija kao država (strašilo) nije postojala dok se Crna Gora nije odcepila pre nekoliko godina. Pre toga je bila nekakva valjda Jugoslavija kao strašilo.
gvozden1 gvozden1 21:22 04.06.2023

Re: Izložba

. A, i ovo sad ima sve oblike monarhije, republika samo na papiru, pa kurcu ne valja.

Hajmo ovako

Izuzmi Miloša, pa mi onda reci koji je monarh u Srbiji imao moći koliko je ima Vučić, koliko ju je imao Sloba, ili koliko ju je imao Tita, i koliko su oni imali kilavu i zanemarljivu opoziciju.

Kad na to pitanje sam sebi, a voleo bih i meni, odgovoriš, onda reci i u kom se to uređenju javljaju diktature i vlast bez kontrole, u monarhiji ili u republici u Srbiji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:25 04.06.2023

Re: Izložba

maksa83
Ali kanalizaciona cev u Krnjači


Anatema na te Sotono!



Evropske vrednosti, fuj!


gvozden1 gvozden1 21:28 04.06.2023

Re: Izložba

Pre toga je bila nekakva valjda Jugoslavija kao strašilo.

A još pre toga?

Evo ti primer.

Srbiji, monarhiji, uvede sankcije najveći, zapravo jedini trgovinski partner, tadašnja Austrougarska.
Pandan bi bio da danas Srbiji uvedu sankcije EU i Amerika.
Ali totalne, apsolutna blokada.

To se tad zvalo trgovinski rat, AU otkaže sve poslove sa Srbijom.

I znaš kako se taj rat završio?

Pa tako što Srbija nije molila ni i ispunjavala ucene, kao što danas radi, nego rekla, ok, važi, nećemo umreti bez vas.

I pobedi u tom ratu.
Moćnu Austrougarsku.
solo solo 21:29 04.06.2023

Govno ko govno

Samo da primetim da Srbija kao država (strašilo) nije postojala dok se Crna Gora nije odcepila pre nekoliko godina. Pre toga je bila nekakva valjda Jugoslavija kao strašilo.


Znamo,znamo,žvaći i kantuj.

predatortz predatortz 21:34 04.06.2023

Re: Izložba

srdjan.pajic
Srbija kao republika nikad nije bila uvažavana, poštovana, demokratska. Kao republika, u raznim komuno presvlačenjima, postala je strašilo ovog dela Evrope.
Vreme je da se to menja!
Da se Srbija vrati sebi, svojoj tradiciji i kulturi i da vrati mesto koje je imala.


Samo da primetim da Srbija kao država (strašilo) nije postojala dok se Crna Gora nije odcepila pre nekoliko godina. Pre toga je bila nekakva valjda Jugoslavija kao strašilo.


Rekoh, kao republika u raznim komuno presvlačenjima.
U drugoj Jugoslaviji se nad njom iživljavao ustašluk presvučen u hrvatske komuniste, potpomognut odnarođenim srpsim komunističkim volovima.
Realno, u Srbiji je nacističku okupaciju zamenila komunistička.
Oslobođena još nije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:45 04.06.2023

Re: Izložba

Kad na to pitanje sam sebi, a voleo bih i meni, odgovoriš, onda reci i u kom se to uređenju javljaju diktature i vlast bez kontrole, u monarhiji ili u republici u Srbiji.


Ček, a ona šestojanuarska diktatura? Jel se to sad ne računa? I ne može da se ponovi u nekakvoj državi tipa Srbije ako bismo je sad prekonfigurisali u monarhiju? Što zapravo i ne moramo da radimo, jer ovo sad upravo liči na to.


Koliko shvatam, ti bi da imaš kraljevinu na tom nekom simboličkom nivou, gde kralj ne služi ničemu i ne pita se ništa, i ubeđen si da bi to bilo idealno rešenje za sve naše probleme, kome treba da stremimo. Pa koji će nam onda, da prostiš? Nemoj da objašnjavaš, umreću od smeha.
maksa83 maksa83 21:46 04.06.2023

Re: Izložba

Srbija je poslednji put bila demokratska kao đonarhija. Poslednji put se širila kao monarhija, poslednji put uvažavana u Evropi kao monarhija.


--- seci ovde ---
A Pašićevo okruženje?! Ljudi siromašna duha, ali korumpirani. Profiteri i mutivode kojima je dozvoljavao da se bogate pod uslovom da služe njegovim interesima.

Stari Pašić je poslužio kao primer vašim današnjim političarima-strančarima. Oni su se oblikovali prema njemu. Stvorio je te bezobzirne političare, profitere koji državu često smatraju kravom muzarom čijim se mlekom hrane. Lično on je uspostavio taj sistem zasnovan na nezahvalnosti koji je toliko zla naneo i nanosi vašoj zemlji. Vaši državnici više zaista ne znaju za zahvalnost, jednu od najvećih vrlina svakog naroda. Evo, u ovo vreme (1928), vi tako reći više nemate prijatelja u svetu. Imali ste ih mnogo, i to najuticajnijih, tokom rata, posebno u početku. Međutim, vaše Ministarstvo spoljnih poslova, vaša "Žuta kuća", čija je briga bila da neguje prijateljstva, samo bi ćušilo te prijatelje nogom čim bi pomislilo da mu više nisu potrebni. To je dovelo do toga da ti ljudi prvo izgube zanimanje za Kraljevinu SHS, a onda se, privučeni njihovom predusretljivošću, okrenu vašim neprijateljima. Da ste u vreme nedavnih poteškoća sa Italijom još imali njihovu naklonost, Italijani se nikada ne bi usudili da urade ono što su uradili.
--- seci ovde ---

Jebemtisunce koliko je ovaj Arčibald Rajs mrzeo Srbe i srpski narod to je neverovatno...
freehand freehand 21:48 04.06.2023

Re: Izložba

maksa83
Srbija je poslednji put bila demokratska kao đonarhija. Poslednji put se širila kao monarhija, poslednji put uvažavana u Evropi kao monarhija.


--- seci ovde ---
A Pašićevo okruženje?! Ljudi siromašna duha, ali korumpirani. Profiteri i mutivode kojima je dozvoljavao da se bogate pod uslovom da služe njegovim interesima.

Stari Pašić je poslužio kao primer vašim današnjim političarima-strančarima. Oni su se oblikovali prema njemu. Stvorio je te bezobzirne političare, profitere koji državu često smatraju kravom muzarom čijim se mlekom hrane. Lično on je uspostavio taj sistem zasnovan na nezahvalnosti koji je toliko zla naneo i nanosi vašoj zemlji. Vaši državnici više zaista ne znaju za zahvalnost, jednu od najvećih vrlina svakog naroda. Evo, u ovo vreme (1928), vi tako reći više nemate prijatelja u svetu. Imali ste ih mnogo, i to najuticajnijih, tokom rata, posebno u početku. Međutim, vaše Ministarstvo spoljnih poslova, vaša "Žuta kuća", čija je briga bila da neguje prijateljstva, samo bi ćušilo te prijatelje nogom čim bi pomislilo da mu više nisu potrebni. To je dovelo do toga da ti ljudi prvo izgube zanimanje za Kraljevinu SHS, a onda se, privučeni njihovom predusretljivošću, okrenu vašim neprijateljima. Da ste u vreme nedavnih poteškoća sa Italijom još imali njihovu naklonost, Italijani se nikada ne bi usudili da urade ono što su uradili.
--- seci ovde ---

Jebemtisunce koliko je ovaj Arčibald Rajs mrzeo Srbe i srpski narod to je neverovatno...

Zašto to radiš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 04.06.2023

Re: Izložba

maksa83


Jebemtisunce koliko je ovaj Arčibald Rajs mrzeo Srbe i srpski narod to je neverovatno...


Pa da, poznati ustaša, mmumjbm.
maksa83 maksa83 21:52 04.06.2023

Re: Izložba

Zašto to radiš?

Treba svi da znaju kakav je taj tip bio Ustaša.
gedza.73 gedza.73 21:56 04.06.2023

Re: Izložba

Stari Pašić je poslužio kao primer vašim današnjim političarima-strančarima.

Plus onaj Račić 'Kosovo je srce Srbije' koji je svojim lopovlukom i ubistvima u Skupštini pokrenuo događaje koji su uništili Srbiju i koji još uvek odjekuju.
tessa1 tessa1 22:00 04.06.2023

Re: Izložba

Da, ali ti nisi dovoljno ozbiljna da bi se s tobom o tome pričalo.

Korektno. :)
gvozden1 gvozden1 22:01 04.06.2023

Re: Izložba

Ček, a ona šestojanuarska diktatura?

Hajmo i o tome, pa zaključi sam.

Ta diktatura je uvedena posle atentata u skupštini, a zašto?
Zato što su hrvatski političari odbijali da učestvuju u vladi, čak nisu hteli ni da oni prave vladu.
Sve im je to nuđeno i odbili su.

Šta je ostalo kao alternativa?
Da se napravi čisto srpska vlada u atmosferi u kojoj je Srbin ubio Hrvate u skupštini ili da se ne napravi ni jedna.

Aleksandar je, oslanjajući se na izjavu samog Radića njemu lično " sad ostaju samo kralj i narod" preuzeo svu vlast.

Šta je trebalo da uradi?
Da napravi čisto srpsku vladu ili ovo što je uradio?

Šta nam dalje to govori?

Pa to, Srki, da je Jugoslavija nemoguća bez diktature, i da je diktatura nemoguća u Srbiji bez republike.

To nam iskustvo govori, Srki, to su činjenice, ne nečije maštanje.

U Jugoslaviji nikad nije bilo demokratije, u Srbiji nikad ovakve diktature dok je bila monarhija.


freehand freehand 22:02 04.06.2023

Re: Izložba

maksa83
Zašto to radiš?

Treba svi da znaju kakav je taj tip bio Ustaša.

Znao sam da ćeš reč "ustaša" pisati velikim slovom. Pametnom dosta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana