Društvo| Ljubav| Umetnost| Zabava

O ovom i onom

srdjan.pajic RSS / 04.06.2023. u 01:37

Evo ga blog-terenče koje nije zaključano, da kolege mogu da pišu o čemu god hoće, svi su dobrodošli, to se podrazumeva, sem Bobića. Dobro, zezam se, i on je dobrodošao.

AJFCJaV_5wPh2f7SlkMduEExQHfBW0yFxDJak1LK6tZiadi8hSGke_lmI56GH6EcYXB0h4TjYEBL-bR5Xei-EMpsJ5lrD-gEfVk4Pys842LPeQdg-9XYdJfkpizEyClXqxsugE86zRf2YNNSHQjKJUgOrKRtGg=w1625-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaWYwT_fhnNBTmGTv-fOxOrwO1v_uTDjx3rLb_kj3mNux_BtxTMQBRnht76t23pi7tbZ77OXJslk4EdpZ0DR4dgm0i8p5sPYk0KsM3oxV7yxwChIUpi97li83tw5KCLd8oskUHxECwgCs1kHoFY6-5m2Ew=w914-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaX-VVEYlwDZIGpIBAZ59tjwHMo_bIMFa-uUwR5bPx3LWRqJDkJDfxZDLCkB-7PHzKgmxgIWwpI530amBPK9F9FphNOanxscYETDWrh9M28LutiVCbQK8Sz_4n9yRqq-Oho7cGypc_cc0DnMGp6t8ibKug=w1625-h1219-s-no?authuser=0

AJFCJaVFHDMwNLGJ0R2cm17qffs708aLxLCsPfmzE7nbc_fdO9F-W3pBJ8JJCb2TaRwiGT8ylrdZ_AIMnTq7uJBxkUIInFsZayAqOwttHgSTw0EzPSCcctJJQkUj4JJFRTDrbMGHMqtwLRMV2PlsVxocdtcn6w=w914-h1219-s-no?authuser=0 

 (na slikama je godišnja izložba iz obdaništa moje manje klinke,  tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian. Ovo čisto da usmerim na vedrije teme, umesto da se odma krene sa klanjem. Ali smernicu nije obavezno slediti.)



Komentari (840)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 18:47 07.06.2023

Re: nego,

Prvo kritikuje sto se spekulise da ih je bilo, a sad odjednom nije dobro sto se sumnja da ih je bilo.

Pojma nemam kao ni ti. Jedini koji kaze da ih je bilo je Predator. Ja sam pitao sta je tacno: a) bili su ali nisu reagovali, b) nisu bili pa nisu mogli da reaguju.

U obe opcije nisu radili svoj posao: za a) videti moj komentar gore, za b) videti Vcuckov komentar gore.


upravo tako,...nego je potpuno suluda namera u ovoj raspravi, da se ne dodje do neke istine, nego da se vozi neki slalom, ciji je jedini cilj sto vise osporiti sagovornika,...meni nije jasno da bilo ko moze da bude na nekoj drugoj strani, sem na strani sigurnosti i bezbednosti dece- koja je i u ovom slucaju nazalost zataila.

evo, odslusala sam prvi put vesti, gde kazu da je bilo dve, tri hiljade malisana na Adi- kao sto ih na dan zavrsetka skole ima svake godine,..znaci da je ovo uobicajena situacija, koja je mogla da bude na vreme adekvatno obezbedjena, pa cak i da su angazovani spasioci, posto realna opasnost od ovakvih stvari- postoji.
predatortz predatortz 19:22 07.06.2023

Re: nego,

Pojma nemam kao ni ti. Jedini koji kaze da ih je bilo je Predator. Ja sam pitao sta je tacno: a) bili su ali nisu reagovali, b) nisu bili pa nisu mogli da reaguju.


Ja sam rekao da sam ubeđen da ih je bilo, jer ih uvek ima na tom potezu.
U svakom slučaju, nisu bili dužni da budu tu jer skup nije prijavljen i nije traženo obezbeđenje policije. Ako je i bila patrola, teško da je mogla pokriti sve grupe koje su bile na Adi. Evo, momci koji su se utopili nisu bili maturanti. Oni su bili na rođendanu. Maturanti na drugom mestu, neka grupa klinaca na trećem, sledeća na četvrtom... Ada nije bazen, da je pokriju dva spasioca.
Ne mogu da razumem da ozbiljni ljudi imaju problem da shvate da policija ne može biti na svakom mestu na kom bi se mogla dogoditi nesreća ili narušavanje javnog reda i mira.

Kriviti gradonačelnika, ma ko on bio, za utapanje klinaca može samo neko glup, zao ili to oboje.


Potom, kažete da su policiju pozvali u 17 i 30 da prijave moguće utapanje.
Izvinite, a koga da zovu? Udruženje likovnih umetnika?

Frljate se ovd glupostima, samo tako!





predatortz predatortz 19:26 07.06.2023

Re: nego,

zataila


U pravu ste! Glupi smo Gvozden i ja jer pokušavamo da vodimo smislen razgovor sa ovakvim sagovornicima.

gvozden1 gvozden1 19:33 07.06.2023

Re: nego,

da se ne dodje do neke istine

Znači onoga što ti kažeš:)
Pojma nemam kao ni ti.

Pa odakle ti hrabrost da zauzmeš tako odlučan stav - kriva je policija, gradonačelnik?
angie01 angie01 20:21 07.06.2023

Re: nego,

Ja sam rekao da sam ubeđen da ih je bilo, jer ih uvek ima na tom potezu.
U svakom slučaju, nisu bili dužni da budu tu jer skup nije prijavljen i nije traženo obezbeđenje policije. Ako je i bila patrola, teško da je mogla pokriti sve grupe koje su bile na Adi. Evo, momci koji su se utopili nisu bili maturanti. Oni su bili na rođendanu. Maturanti na drugom mestu, neka grupa klinaca na trećem, sledeća na četvrtom... Ada nije bazen, da je pokriju dva spasioca.
Ne mogu da razumem da ozbiljni ljudi imaju problem da shvate da policija ne može biti na svakom mestu na kom bi se mogla dogoditi nesreća ili narušavanje javnog reda i mira.


gospodeboze, tako stvari funkcionisu u tvojoj glavi,..kakva prijavljen skup dece koja su zavrsila skolu- znaci zna se da ce otici tamo i da postoji potencijalna opsanos, zar to nije dovoljan razlog da im se organizuje neka bezbednost, neko nadgledanje,...koje je izmedjuostalog obecano posle tragedije u Ribnikaru,...
Kriviti gradonačelnika, ma ko on bio, za utapanje klinaca može samo neko glup, zao ili to oboje.


gradonacelnik je u obavezi da reaguje na situacije u gradu,.. a zao i glup si ti, jer se ovde fajtas sa "neprijateljem", a preko dva stradala deteta,...procitaj malo sta su rekli mnogi upuceniji u materiju i od tebe i od mene i svi se slazu sa time, da je neko obezbedjenje Ade bilo neophodno,...i ne samo juce.
U pravu ste! Glupi smo Gvozden i ja jer pokušavamo da vodimo smislen razgovor sa ovakvim sagovornicima.


cekaj, opet si mi nasao tipfeler, pa idi bre vise s milim bogom, ako ti je to najveci domet,..a smislen razgovor i Ozren i Gvozden, ne idu u istoj recenici.
gvozden1 gvozden1 20:40 07.06.2023

Re: nego,

zar to nije dovoljan razlog da im se organizuje neka bezbednost,

Pa bili su bezbedni, niko ih nije ugrozio, niko ih nije napao, tukao, bili su bezbedni.

A to da je država dužna da nekoga zaštiti od njega samog, da ovaj može da se naždere rakije i da radi stvari koje su zabranjene, a da je država dužna da ga čuva dok to radi, to je totalna glupost.


Neko se napije, sedne u kola i sroka se u banderu, pa država da mu bude kriva.
angie01 angie01 21:05 07.06.2023

Re: nego,

Pa bili su bezbedni, niko ih nije ugrozio, niko ih nije napao, tukao, bili su bezbedni.


na ovo, kao i na ceo komentar- nemam odgovor,...ti ili sustinski ne razumes, ili branis vlast ma sta da je upitanju,...jos kazes Srbiju
gvozden1 gvozden1 21:13 07.06.2023

Re: nego,


na ovo, kao i na ceo komentar- nemam odgovor,...

E ovo je već napredak.
Kad shvatiš da nemaš odgovor, to je dobar znak.

, ili branis vlast ma sta da je upitanju,


I to iz sve snage.

(Opet glup pokušaj, al dobro, makar si shvatila da nemaš odgovor)
angie01 angie01 22:05 07.06.2023

Re: nego,

makar si shvatila da nemaš odgovor)


pa na tvoje gluposti- niko nema, sem mozda neko, ko je u istom fazonu kao sto si ti,...da ne kazem nesto gore.
gvozden1 gvozden1 22:17 07.06.2023

Re: nego,

- niko nema

Ako ga nemaš ti, nema ga niko:)
bene_geserit bene_geserit 22:36 07.06.2023

Re: nego,

jer se ovde fajtas sa "neprijateljem", a preko dva stradala deteta

Pa ti si krenula da tragediju iskorišćavaš za tvoju političku agendu. Sa onim "mi smo otišli u qrac" pa na dalje.
Stradanje uslede davljenja nijedna država ne može da spreči, imaš gore statistiku, Srbija nema uopšte veliki broj slučajeva godišnje.
Beograđanka vidi tih nekoliko ljudi koji se udave svake godine na Adi a ne vidi ostalih 60 ili 70 koji se udave po raznim rekama širom Srbije.
Država naravno ne može da sačuva ljude od samih sebe, niti joj je to funkcija.
U konkretnom slučaju naravno da su gradske vlasti mogle i trebale nešto da učine. Da su stavili obezbeđenje na Adi, opet to ne znači da bi sprečili tragediju. Suviše je velika površina i suviše mnogo dece.
angie01 angie01 23:08 07.06.2023

Re: nego,

Pa ti si krenula da tragediju iskorišćavaš za tvoju političku agendu.


koja je moja politicka agenda?
Stradanje uslede davljenja nijedna država ne može da spreči, imaš gore statistiku, Srbija nema uopšte veliki broj slučajeva godišnje.


hebote, ti kada krenes sa svojim upuredjenjem statiskika i negiranjima uvek na isti nacin, ja ne verujem kako uvek na isti nacin nastupas,...

a ovde se ne radi o statistici, nego o predviljivoj mogucnosti da se nesto lose desi, sto je moglo da se predupredi, vrlo jednostavno.

Beograđanka vidi tih nekoliko ljudi koji se udave svake godine na Adi a ne vidi ostalih 60 ili 70 koji se udave po raznim rekama širom Srbije.


ovo je bas glupavo,...ja sam kao dete videla devojku koju su izvukli na jezeru u Beloj Crkvi i jos se secam njenog lica,..devojka se udavila jer spasilac nije bio na svom mestu, skocila je sa neke betonske ograde, ali ne dovoljno daleko, pa je udarila glavom u nastavak iskosenog dela tog betona u vodi i to niko nije video,...
U konkretnom slučaju naravno da su gradske vlasti mogle i trebale nešto da učine.


pa samo sam to rekla,...toliko tupljenja okolo naokolo, zbog jedne logicne stvari.

Da su stavili obezbeđenje na Adi, opet to ne znači da bi sprečili tragediju. Suviše je velika površina i suviše mnogo dece.


pa oni koji se time bave, znaju kako se to radi,...meni deluje da sa dva tima koja bi kruzila u suprotnom smeru jedan od drugog, moze da se prilicno dobro pokrije tih 7 km obale, jer ispada da je potrebno oko 8 minuta da se obidje ceo krug.
bene_geserit bene_geserit 01:30 08.06.2023

Re: nego,

samo sam to rekla

Ne, nisi samo to rekla.
Rekla si da smo (ste) kao društvo otili u qrac krasni.
Desila se tragedija koja je možda mogla da se spreči da su gradske vlasti bile malo agilnije - naravno, svako bi trebao da se složi sa ovim. Kolike su stvarno šanse da se spreči tragedija možada se ne bi složili.
To je razlog da zaključiš da smo otišli u qrac krasni - ne naravno, to je Anđin zaključak koji veze sa životom nema. I tu dobiješ statistiku koja ti kaže da je smrtnost usled davljenja u Srbiju u poređenju sa drgim državama na prilično niskom niuvou.
angie01 angie01 10:39 08.06.2023

Re: nego,

Rekla si da smo (ste) kao društvo otili u qrac krasni.


pa jesmo, mesec dana posle onakve tragedije, posle koje je obecano, da ce se uciniti sve da deca budu zasticena na svakom mestu, da ce da patrolira policija svuda gde je to potrebno, ovo/ono- desi se ovako nesto, u predvidljivim okolnostima,...jer nista od obecanog nije ispunjeno,..a to obecano i nije trebalo da bude iznudjeno tragedijom, nego je trebalo da bude normalna stvar.

...i gde je gradonacelnik, je l se oglasio, jel bilo sta rekao, uradio???...sem sto se angazovao oko toga da promeni firmu za naplatu gradskog prevoza, kako bi sada neko drugi inkasirao pare,...i napravio opsti haos u bgdu...u kojoj drzavi gradonacelnik glavnog grada realno zivi van tog grada, van te zemlje,..a nije Nedodjija.


solo solo 09:14 08.06.2023

Da li ?

Da li ima na blogu još prosvetnih radnika osim Tase koji bi mogli ako žele iskreno i realno samo da nam prenesu atmosveru po školama ovih dana povodom proslava završetka školske godine.

Ovde se svi proseravaju i bave analizama baratajući sa polu i dezinformacijama praveći još veću konfuziju namerno ili ne namerno. Ako je već tema tragedija koju zloupotrebljavaju mnogi da bi se politički obračunavali sa protivnicima najkompetentniji da nam objasne šta se dešava su prosvetari koji su u centru dešavanja.

Ono što sam ja video i snimio da je u OŠ u mom bloku na Novom Beogradu ta proslava kraja školske godine u OŠ izgledala kao navijačka tribina sa sve bakljama,topovskim udarima,neartikulisanim divljanjem ....u školskom dvorištu i van njega.Digli su ceo blok na noge,i ljude i životinje.

Šta su direktor škole i odgovorni prosvetari trebali da rade? Da zovu roditelje,policiju, gradonačelnika,predsednika države......?

Na to prvo treba da nam nešto kažu sami prosvetari. Struka.

p.s.

Tasa je meni privatno objasnio ono što sam vidim i znam.
Mogao bi i ovde na blogu pogotovo ovima ,,preko okeana,,što bolje vide našu realnost od nas samih.

Ali Tasa i slični nemaju mogućnost da o tome napišu ono što je realno.

Banovani su i uklonjeni na vreme.

Da ne bi pisali.

Za virtualnu realnost trebaju nam Angie i slični.
predatortz predatortz 09:18 08.06.2023

Re: Da li ?

Da li ima na blogu još prosvetnih radnika osim Tase koji bi mogli ako žele iskreno i realno samo da nam prenesu atmosveru po školama ovih dana povodom proslava završetka školske godine.


Parafraziraću moju švecu, koje preko dvadeset godina predaje matematiku u jednoj beogradskoj gimnaziji.

Jebu nam mater kako hoće, a mi ćutimo! Ono što nam daju nije plata, milostinja je.
solo solo 09:19 08.06.2023

Re: Da li ?

Jebu nam mater kako hoće, a mi ćutimo! Ono što nam daju nije plata, milostinja je.


Eto realne polazne osnove za dalju priču.



p.s.

Ne ćutimo svi nego ćutimo na ,,pogrešan način,,

I još uvek smo manjina.
promoter promoter 10:09 08.06.2023

Re: Da li ?

solo
Jebu nam mater kako hoće, a mi ćutimo! Ono što nam daju nije plata, milostinja je.


Eto realne polazne osnove za dalju priču.



p.s.

Ne ćutimo svi nego ćutimo na ,,pogrešan način,,

I još uvek smo manjina.

Koji smo to mi?
solo solo 10:29 08.06.2023

Re: Da li ?

Koji smo to mi?


Ja i Čarli.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:00 08.06.2023

Re: Da li ?

Ali Tasa i slični nemaju mogućnost da o tome napišu ono što je realno.

Banovani su i uklonjeni na vreme.

Da ne bi pisali.

Za virtualnu realnost trebaju nam Angie i slični.



Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde. I to sam ti već rekao, tako da ne znam zašto nastavljaš da kenjaš i lažeš da ovde ne mogu da se objavljuju tekstovi jer postoji neki kao pakleni plan da se Tasa i ti uklonite iz blogosfere, a kao gadno ti da pišeš na mom nalogu ili andžinom iako ti ne smeta da tovariš komentarima, i ti i Tasa.

Zato, prestani da kenjaš, i reci da hoćeš da pišeš, ili makar da nešto da pitaš i možeš kod mene uvek. Evo, konkretno, oćeš sad odma da otvorim novi blog i kopipejstujem ovaj tvoj komentar kao temu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:09 08.06.2023

Re: Da li ?

Da te podsetim i na to da ovde nema ko da ti napravi autorsku opciju, to je valjda i vrapcu na grani jasno da ovde ne postoji supermoderacija i administracija, a mi sa autorskom opcijom ne možemo da ti kreiramo nalog. Prosto ko pasulj, čudi me da to nisi do sada ukapirao, i kukaš ko neko razmaženo derište kome su mama i tata uskratili nešto što zapravo ne mogu da mu priušte, pa bi sad da bacaš igračke, cepaš tapete, lomiš nameštaj, treskaš nogicam o patos, a zapalio bi kuću kad bi mogao.
shmoo shmoo 15:17 08.06.2023

Ауторски текстови, судбина и коментари

srdjan.pajic
Ali Tasa i slični nemaju mogućnost da o tome napišu ono što je realno.

Banovani su i uklonjeni na vreme.

Da ne bi pisali.

Za virtualnu realnost trebaju nam Angie i slični.



Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde. I to sam ti već rekao, tako da ne znam zašto nastavljaš da kenjaš i lažeš da ovde ne mogu da se objavljuju tekstovi jer postoji neki kao pakleni plan da se Tasa i ti uklonite iz blogosfere, a kao gadno ti da pišeš na mom nalogu ili andžinom iako ti ne smeta da tovariš komentarima, i ti i Tasa.

Zato, prestani da kenjaš, i reci da hoćeš da pišeš, ili makar da nešto da pitaš i možeš kod mene uvek. Evo, konkretno, oćeš sad odma da otvorim novi blog i kopipejstujem ovaj tvoj komentar kao temu?



Не знам за Солоа, али што се мене тиче хвала, али не хвала.

И да не мислиш да ја то нешто због тебе и због Анђе (ти си је први поменуо нисам ја, морам то да нагласим да ме не би она напала што је помињем), него једноставно нисам заинтересован да гостујем са ауторским текстом код било кога на Блогу Б92. И на Блогу Б92 уопште после искуства од 11 година које сам стекао откако сам се регистровао на Блог.

Не будите увреждени штогод слабостју мојом (како то каже Вук Исакович када хоће да га покатоличе), није то до вас.

И на овакав мој одговор ти гледај онако како су наши стари говорили када неко одбије њихове колаче на слави - понуђен као и почашћен.

Једноставно речено, нисам више заинтересован да пишем било шта као аутор блогова на Блогу Б92, па чак ни као повремени гост аутор јер ми оно поменуто моје искуство говори да би то била моја велика грешка.

Што, наравно, опет не значи да се одричем свог права да коментаришем оно што прочитам на Блогу Б92 као и свако други овде јер смо, надам се, барем у том праву да коментаришемо овде ипак сви колико-толико једнаки и никоме то још увек није забрањено.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:27 08.06.2023

Re: Da li ?

Не знам за Солоа, али што се мене тиче хвала, али не хвала.

Ponuđen ko počašćenen, a tvoje komentare verovatno malo ko i čita. Samo sam hteo da podestim na činjenično stanje soloa, koji neprekidno sere o ovome po blogovima, da prestane da laže da ovde jadni ne možete da objavite ništa jer vam je administracija na pravdi boga, a iz niskih i zavereničkih pobuda, pouzimala naloge. Solo nikad nije ni imao isti, jer je to nekad moralo da se zaradi, nisu te opcije padale sa neba, ali kuka gore nego da jeste pa mu je isti oduzet. Pa, reko, daj da pomognem čoveku, da ne eksplodira od nezadovoljene potrebe da nešto napiše.

shmoo shmoo 15:40 08.06.2023

О раји и фукари

srdjan.pajic

Ponuđen ko počašćenen



То сам баш и рекао.


a tvoje komentare verovatno malo ko i čita.



То ми је апсолутно небитно.

Мада, право да ти кажем, врло често имам сасвим супротан утисак од овога што ти тврдиш јер се врло често на моје коментаре на Блогу Б92 јављају баш они ликови који се иначе јавно пред свима на Блогу Б92, као на неком партијском састанку из 1948, заклињу у шта год могу и у све шта имају да уопште не читају моје коментаре и да их прескачу из све снаге.

Али се онда ипак осете позваним да реагују и да коментаришу оно што нису, по својим заклињањима, ни прочитали, то јест те моје коментаре на Блогу Б92.

Чудна појава, зар не?

Баш онако апстрактна у соцреалистичком окружењу.

И обратно, соцреалистичка у аптрактном окружењу.

И мало надреална. Фарсично надреална.

Коментарисати нешто што ниси ни прочитао.

А за ово остало што си исписао о Солоу...

Соло је одрастао човек и он ће сам говорити у своје име.

Ја у његово име нити могу да говорим нити то хоћу јер то не би било у реду због поштовања које имам за њега као човека. Тј. као Човека. Велико Ч.

Односно као на неког из раје.

(Сетих се сада оних Солоових речи како су све поделе људи на Ове и на Оне лажне, а да је заправо једина истинска и права подела свих људи на овоме свету она подела на рају и на фукару.

А ту такву поделу свако од нас сам прави према сопственом нахођењу, то јест према ономе што види код људи око себе са којима је у контакту било које врсте.)

freehand freehand 22:15 08.06.2023

Re: Da li ?

Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde

Ma bi oni, nego ej Tasa već otišao 12/8. put u tri pičke materine, ato je savetovao i šulja svoego, pa je i ovaj za njim krenuo. Ako ga nisu toalet papir i strašni huk iz vodokotlića sprečili.
solo solo 22:50 08.06.2023

Re: Da li ?

Ma bi oni, nego ej Tasa već otišao 12/8. put u tri pičke materine, ato je savetovao i šulja svoego, pa je i ovaj za njim krenuo. Ako ga nisu toalet papir i strašni huk iz vodokotlića sprečili.



SF*!


* SF- sikter fukaro!

p.s.

Žuta. Upala ti ..... kruta.
shmoo shmoo 00:22 09.06.2023

Another Freak In The Hall

solo
freehand

Ma bi oni, nego ej Tasa već otišao 12/8. put u tri pičke materine, ato je savetovao i šulja svoego, pa je i ovaj za njim krenuo. Ako ga nisu toalet papir i strašni huk iz vodokotlića sprečili.



SF*!


* SF- sikter fukaro!






Је ли, Матори, је л' ти ово рече на винеришу да би те фукара боље разумела?








promoter promoter 09:12 09.06.2023

Re: Ауторски текстови, судбина и коментари

shmoo
srdjan.pajic
Ali Tasa i slični nemaju mogućnost da o tome napišu ono što je realno.

Banovani su i uklonjeni na vreme.

Da ne bi pisali.

Za virtualnu realnost trebaju nam Angie i slični.



Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde. I to sam ti već rekao, tako da ne znam zašto nastavljaš da kenjaš i lažeš da ovde ne mogu da se objavljuju tekstovi jer postoji neki kao pakleni plan da se Tasa i ti uklonite iz blogosfere, a kao gadno ti da pišeš na mom nalogu ili andžinom iako ti ne smeta da tovariš komentarima, i ti i Tasa.

Zato, prestani da kenjaš, i reci da hoćeš da pišeš, ili makar da nešto da pitaš i možeš kod mene uvek. Evo, konkretno, oćeš sad odma da otvorim novi blog i kopipejstujem ovaj tvoj komentar kao temu?



Не знам за Солоа, али што се мене тиче хвала, али не хвала.

И да не мислиш да ја то нешто због тебе и због Анђе (ти си је први поменуо нисам ја, морам то да нагласим да ме не би она напала што је помињем), него једноставно нисам заинтересован да гостујем са ауторским текстом код било кога на Блогу Б92. И на Блогу Б92 уопште после искуства од 11 година које сам стекао откако сам се регистровао на Блог.

Не будите увреждени штогод слабостју мојом (како то каже Вук Исакович када хоће да га покатоличе), није то до вас.

И на овакав мој одговор ти гледај онако како су наши стари говорили када неко одбије њихове колаче на слави - понуђен као и почашћен.

Једноставно речено, нисам више заинтересован да пишем било шта као аутор блогова на Блогу Б92, па чак ни као повремени гост аутор јер ми оно поменуто моје искуство говори да би то била моја велика грешка.

Што, наравно, опет не значи да се одричем свог права да коментаришем оно што прочитам на Блогу Б92 као и свако други овде јер смо, надам се, барем у том праву да коментаришемо овде ипак сви колико-толико једнаки и никоме то још увек није забрањено.


Jeste!
Ali u kurcu smo svi jednaki.
Zamisli koliko iko treba da je pička pa da te banuje, a potom nastavi da kenja o tebi (i po tebi), a ti nemaš mogućnost da mu uzvratiš, ali baš tu gde dotični kenja po tebi.
I onda Pajić, i njemu slični, kenjaju o nekoj ravnopravnosti.
Jebote, kakvih sve budala ima, pa to je čudo jedno.
promoter promoter 09:17 09.06.2023

Re: Da li ?

srdjan.pajic
Не знам за Солоа, али што се мене тиче хвала, али не хвала.

Ponuđen ko počašćenen, a tvoje komentare verovatno malo ko i čita. Samo sam hteo da podestim na činjenično stanje soloa, koji neprekidno sere o ovome po blogovima, da prestane da laže da ovde jadni ne možete da objavite ništa jer vam je administracija na pravdi boga, a iz niskih i zavereničkih pobuda, pouzimala naloge. Solo nikad nije ni imao isti, jer je to nekad moralo da se zaradi, nisu te opcije padale sa neba, ali kuka gore nego da jeste pa mu je isti oduzet. Pa, reko, daj da pomognem čoveku, da ne eksplodira od nezadovoljene potrebe da nešto napiše.


Čekaj!
Pa kako su im onda pooduzimani nalozi?
Nemoj da mi kažeš da su (kako se nekada govorilo u vojsci - udri neprijatelja sasređenom vatrom grupe strelaca ... ili tako nekako) se neki blogeri udružili, pa koristili svoje poprečne veze sa moderatorima, zalagali za banovanje onih koji im idu na kitonijus?
Jer su se usudili da tima kojekojim skidaju krunu sa glave.
Eeeeejjjj!
Pa ne zakopčavamo se mi (svi) na leđima.
Malo vas je, ali ste poprilična govna.
promoter promoter 09:22 09.06.2023

Re: Da li ?

freehand
Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde

Ma bi oni, nego ej Tasa već otišao 12/8. put u tri pičke materine, ato je savetovao i šulja svoego, pa je i ovaj za njim krenuo. Ako ga nisu toalet papir i strašni huk iz vodokotlića sprečili.

Jebote!
Mora da se diviš samom sebi kako si ovo smislio.
Kul i do jaja!
Koji li je to kurac ljudima da se budalesaju smišljajući ove 'efektne' doskočice?
shmoo shmoo 16:16 09.06.2023

Re: Da li ?

promoter

Jeste!
Ali u kurcu smo svi jednaki.
Zamisli koliko iko treba da je pička pa da te banuje, a potom nastavi da kenja o tebi (i po tebi), a ti nemaš mogućnost da mu uzvratiš, ali baš tu gde dotični kenja po tebi.



Шта има да замишљам када знам то из сопственог искуства.


Koji li je to kurac ljudima da se budalesaju smišljajući ove 'efektne' doskočice?



Па то им даје утисак да су још увек живи јер више ни сами нису сигурни у то.


Malo vas je, ali ste poprilična govna.



Јесу.

Поприлична лицемерна говна.

freehand freehand 21:55 09.06.2023

Re: Da li ?

promoter
freehand
Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde

Ma bi oni, nego ej Tasa već otišao 12/8. put u tri pičke materine, ato je savetovao i šulja svoego, pa je i ovaj za njim krenuo. Ako ga nisu toalet papir i strašni huk iz vodokotlića sprečili.

Jebote!
Mora da se diviš samom sebi kako si ovo smislio.
Kul i do jaja!
Koji li je to kurac ljudima da se budalesaju smišljajući ove 'efektne' doskočice?

Umesto da se drže klasične Koštunica-mačkar-jugo 45 teze i da ih boli uvce što su debili.
freehand freehand 21:58 09.06.2023

Re: Da li ?

Јесу.

Поприлична лицемерна говна.

Kad ste se poslčednji put ti i tvoj hemoroid odneli u tri pičke materine, po tvojoj preporuci, ko Talični Tom prema zalazećem suncu?
promoter promoter 06:58 10.06.2023

Re: Da li ?

freehand
promoter
freehand
Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde

Ma bi oni, nego ej Tasa već otišao 12/8. put u tri pičke materine, ato je savetovao i šulja svoego, pa je i ovaj za njim krenuo. Ako ga nisu toalet papir i strašni huk iz vodokotlića sprečili.

Jebote!
Mora da se diviš samom sebi kako si ovo smislio.
Kul i do jaja!
Koji li je to kurac ljudima da se budalesaju smišljajući ove 'efektne' doskočice?

Umesto da se drže klasične Koštunica-mačkar-jugo 45 teze i da ih boli uvce što su debili.

Eeee, lepo što povremeno potsetiš na Tunjavog.
To je bio političar štogod.
Baš nedavno me zove drugar koji ima neki splav na Savi (ali ne ovaj splav gde se skupljaju mladi i koji se tako osećaju) i kaže - ajde dođi na neki čorbuljak, biće i Tunjavi.
Nisam mogao, imao neke strance, pa sam morao da idem da žderem sa njma.
Da li je istina da Tunjavi nije uspeo za vreme svoga vakta da kupi škodu fabiu?
solo solo 10:15 10.06.2023

Re:Srdžane

Solo nikad nije ni imao isti, jer je to nekad moralo da se zaradi, nisu te opcije padale sa neba, ali kuka gore nego da jeste pa mu je isti oduzet


Solo je samo komentator-amater i sasma je zadovoljan tom poziciJom, radi bez nadoknade a sva zalaganja oko nepravdi na blogu su principijelnog karaktera.

Jedini motiv,kako da ti kažem....

ISUK

freehand freehand 13:52 10.06.2023

Re: Da li ?

promoter
freehand
promoter
freehand
Horseshit. Ko god hoće da piše o ovome i bilo čemu drugom na blogu, može da gostuje kod mene, po principu me casa su casa, ili ako mene ne voli, ili preferira da piše na VIP blogu, može da pita bilo koga sa ordenjem ovde

Ma bi oni, nego ej Tasa već otišao 12/8. put u tri pičke materine, ato je savetovao i šulja svoego, pa je i ovaj za njim krenuo. Ako ga nisu toalet papir i strašni huk iz vodokotlića sprečili.

Jebote!
Mora da se diviš samom sebi kako si ovo smislio.
Kul i do jaja!
Koji li je to kurac ljudima da se budalesaju smišljajući ove 'efektne' doskočice?

Umesto da se drže klasične Koštunica-mačkar-jugo 45 teze i da ih boli uvce što su debili.

Eeee, lepo što povremeno potsetiš na Tunjavog.
To je bio političar štogod.
Baš nedavno me zove drugar koji ima neki splav na Savi (ali ne ovaj splav gde se skupljaju mladi i koji se tako osećaju) i kaže - ajde dođi na neki čorbuljak, biće i Tunjavi.
Nisam mogao, imao neke strance, pa sam morao da idem da žderem sa njma.
Da li je istina da Tunjavi nije uspeo za vreme svoga vakta da kupi škodu fabiu?

Da pogađam: zvao vas je Zoran Stojković, kolega disident iu JUL-a?
A trebalo je da dođu i Obren Joksimović, Šormaz i Bakarec da igrate trule kobile??
solo solo 20:27 08.06.2023

Srđane Pajiću


Nemam volje više da tebi i sličnima kažem bilo šta zasluženo ružno.
(izuzetak je ono žuto govno iz okoline Borče zvano Pančevo)

Prosto nema svrhe.

Svako nek' radi svoj ,,pos'o,,

Živ ti bio na radost tvojoj dečici!

Iskreno.

p.s.

Hvala Debeli na lepim rečima. Za ove tvoje dve,tri rečenice vredelo je (meni) gubiti vreme na ovom mestu.

A mesto ko mesto, ni prvo ni poslednje.

Tako je to u životu o kome hrabro mislimo da znamo šta je.

Idemo dalje.


solo solo 20:44 08.06.2023

Istina je negde tamo....













shmoo shmoo 20:51 08.06.2023

Re: Istina je negde tamo....

solo

Idemo dalje.





freehand freehand 22:38 09.06.2023

Dobro, Šabane

... što ovim blentavim rusima niko nije objasnio koliko su leopardi, Bredliji i STrajkeri nadmoćni pa oni umesto da se predaju i predaju sve svoje resurse pravim vlasnicima sviraju qrtzu i gicaju se i prave sranja naokolo i sad akcije Rejteona i Rajnmetala padaju umesto da rastu a bajden nije ništa ni mlađu ni normalniji?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana