Društvo| Ljubav| Umetnost| Zabava

O ovom i onom

srdjan.pajic RSS / 04.06.2023. u 01:37

Evo ga blog-terenče koje nije zaključano, da kolege mogu da pišu o čemu god hoće, svi su dobrodošli, to se podrazumeva, sem Bobića. Dobro, zezam se, i on je dobrodošao.

AJFCJaV_5wPh2f7SlkMduEExQHfBW0yFxDJak1LK6tZiadi8hSGke_lmI56GH6EcYXB0h4TjYEBL-bR5Xei-EMpsJ5lrD-gEfVk4Pys842LPeQdg-9XYdJfkpizEyClXqxsugE86zRf2YNNSHQjKJUgOrKRtGg=w1625-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaWYwT_fhnNBTmGTv-fOxOrwO1v_uTDjx3rLb_kj3mNux_BtxTMQBRnht76t23pi7tbZ77OXJslk4EdpZ0DR4dgm0i8p5sPYk0KsM3oxV7yxwChIUpi97li83tw5KCLd8oskUHxECwgCs1kHoFY6-5m2Ew=w914-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaX-VVEYlwDZIGpIBAZ59tjwHMo_bIMFa-uUwR5bPx3LWRqJDkJDfxZDLCkB-7PHzKgmxgIWwpI530amBPK9F9FphNOanxscYETDWrh9M28LutiVCbQK8Sz_4n9yRqq-Oho7cGypc_cc0DnMGp6t8ibKug=w1625-h1219-s-no?authuser=0

AJFCJaVFHDMwNLGJ0R2cm17qffs708aLxLCsPfmzE7nbc_fdO9F-W3pBJ8JJCb2TaRwiGT8ylrdZ_AIMnTq7uJBxkUIInFsZayAqOwttHgSTw0EzPSCcctJJQkUj4JJFRTDrbMGHMqtwLRMV2PlsVxocdtcn6w=w914-h1219-s-no?authuser=0 

 (na slikama je godišnja izložba iz obdaništa moje manje klinke,  tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian. Ovo čisto da usmerim na vedrije teme, umesto da se odma krene sa klanjem. Ali smernicu nije obavezno slediti.)



Komentari (840)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

promoter promoter 12:43 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

solo
Eeeee, da, sećam se jednom, ja bio mlad inženjer, a voleo da kenjam .


Ne stariš Mačak, još si mlad, u najboljim godinama.

Sve je to zbog pravilne ishrane.

Gde pravilne ishrane!
U subotu trknuo do Slankamena, a somovina masna samo tako.
U nedelju sarma - prvi dan.
Juče sarma - drugi dan.
Ako i danas bude sarma, šta da radim, osim da se povinujem tom teroru.
Milan Novković Milan Novković 13:04 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

promoter
solo
Eeeee, da, sećam se jednom, ja bio mlad inženjer, a voleo da kenjam .


Ne stariš Mačak, još si mlad, u najboljim godinama.

Sve je to zbog pravilne ishrane.

Gde pravilne ishrane!
U subotu trknuo do Slankamena, a somovina masna samo tako.
U nedelju sarma - prvi dan.
Juče sarma - drugi dan.
Ako i danas bude sarma, šta da radim, osim da se povinujem tom teroru.


Vic:

Tri građevinska radnika na krovu nezavršene desetospratnice imaju pauzu za ručak:

- Indus otvara kutiju sa ručkom: Opet Curry Već 15 godina svaki dan curry za ručak. Ako i sutra dobijem curry skačem sa ovog krova dole na beton.

- Irac: Opet slatki kupus Ako i sutra dobijem slatki kupus skačem i ja.

- Plavušan: Opet sendvič sa govedinom Ako i sutra dobijem isto i ja skačem.

Sledećeg dana dobili isto, i svi skočiše. Scena sa groblja:

- Induskinja uplakana: Ja sam njega toliko volela. Da sam samo znala da ne voli curry ...

- Irkinja: On je bio ljubav mog života. Nikad mi nije dao do znanja da ne voli slatki kupus.

- Plavuša: Što u mene gledate, on je sam sebi pravio sendviče
promoter promoter 13:28 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Milan Novković
promoter
solo
Eeeee, da, sećam se jednom, ja bio mlad inženjer, a voleo da kenjam .


Ne stariš Mačak, još si mlad, u najboljim godinama.

Sve je to zbog pravilne ishrane.

Gde pravilne ishrane!
U subotu trknuo do Slankamena, a somovina masna samo tako.
U nedelju sarma - prvi dan.
Juče sarma - drugi dan.
Ako i danas bude sarma, šta da radim, osim da se povinujem tom teroru.


Vic:

Tri građevinska radnika na krovu nezavršene desetospratnice imaju pauzu za ručak:

- Indus otvara kutiju sa ručkom: Opet Curry Već 15 godina svaki dan curry za ručak. Ako i sutra dobijem curry skačem sa ovog krova dole na beton.

- Irac: Opet slatki kupus Ako i sutra dobijem slatki kupus skačem i ja.

- Plavušan: Opet sendvič sa govedinom Ako i sutra dobijem isto i ja skačem.

Sledećeg dana dobili isto, i svi skočiše. Scena sa groblja:

- Induskinja uplakana: Ja sam njega toliko volela. Da sam samo znala da ne voli curry ...

- Irkinja: On je bio ljubav mog života. Nikad mi nije dao do znanja da ne voli slatki kupus.

- Plavuša: Što u mene gledate, on je sam sebi pravio sendviče

A da ne kažem da su sva trojica glupi ko ona stvar ili neki blogeri i blogerke.
Sve što je trebalo da urade je da izvrše komandu 'rotate left' ili 'rotate right' i da klopaju drugu klopu, klopu od kolega.
zoja444 zoja444 13:41 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

kad smo kod bloga, totalno mi je nelogicno da vlasnik tvb92, koji je vucicev covek i clan sns-a, drzi blog b92 bez ikakve kontrole. ako je on uopste vlasnik bloga. jel to pise u onom registru privrednih subjekata? ili negde drugde?
promoter promoter 13:54 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

zoja444
kad smo kod bloga, totalno mi je nelogicno da vlasnik tvb92, koji je vucicev covek i clan sns-a, drzi blog b92 bez ikakve kontrole. ako je on uopste vlasnik bloga. jel to pise u onom registru privrednih subjekata? ili negde drugde?

Šta se sekiraš!
Boli te patka!

tessa1 tessa1 14:30 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

U stvari film (scenario je radio Bokan... koga je inače teško slušati bez onih tikova i čudnih 'zvukova') je imao 'premijeru' u životu.

Banjica o kojoj priča nije nacistička nego posleratna.


Gedžo, da se ne ponavljam. :)
tessa1 tessa1 14:31 06.06.2023

Re: Нема смрти, има сеоба.

Ево ја у своје име обећавам да ћу од сада то да радим.

Cijenim.


( "Сеобе" Саше Петровића; по Црњанском)

(Исаковичи... Вук, Дафина и Аранђел)


Vidi molim te koliko je ljepše. :)
tessa1 tessa1 14:33 06.06.2023

Re: Нема смрти, има сеоба.

EDIT: Упознао сам тада Изабел Ипер... Мој другар јој био лични пратилац и преводилац током снимања филма.

Прелепа жена. Прелепа.

Ne znam šta bih napisala. :)
tessa1 tessa1 14:34 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

kad smo kod bloga, totalno mi je nelogicno da vlasnik tvb92, koji je vucicev covek i clan sns-a, drzi blog b92 bez ikakve kontrole. ako je on uopste vlasnik bloga. jel to pise u onom registru privrednih subjekata? ili negde drugde?

Ko je vlasnik bloga?
zoja444 zoja444 14:39 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

znas, malo mi je dosta sto moram, kao neka skojevka, da pisem: zivela srbija, ziveli srbi, iziritirana kolicinom mrznje. zar mora tako?
tessa1 tessa1 14:55 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

znas, malo mi je dosta sto moram, kao neka skojevka, da pisem: zivela srbija, ziveli srbi, iziritirana kolicinom mrznje. zar mora tako?

Kakva bre mržnja, nisam u toku, film je snimljen, da nije pa kaže čovjek, zabranili. Idemo dalje.

Za strah od sukoba ima razloga, nastavi li ovim tempom spletkariti, manipulisati nezadovoljstvom, dijeliti narod, posebno koristiti ratne traume, koristiti ljude došle ratom i itd.
tessa1 tessa1 14:57 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Predatortz, ljeba ti, pravim se da te ne vidim.
zoja444 zoja444 15:06 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tesa, pisem o mrznji na blogu. ne o nekom filmu.
tessa1 tessa1 15:17 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

esa, pisem o mrznji na blogu. ne o nekom filmu.


Alabre kakva mržnja, Angie?, koga boli kurac za Angie na B92, rekla sam joj šta sam imala, ostaje nepromjenjeno, amin. Nisam ja Bjelogrlić alavi.

Eno je i sad priča o pobijenim muslimanima u Bosni, ali pobijeni Srbi je nisu spriječili da kiseli guzčetinu po Jadranu u Jugoslaviji. Ustasku guscetinu. Radikalizovala bi ona nas da svi izginemo u jednom danu, milion Obilića.


Vi imate trenutno većih problema od djevojčica iz BL koje pjevaju pjesmice svesrpskom Gospodaru u Beogradu. I od filmova o Jasenovcu.
tessa1 tessa1 15:18 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

svi izginemo u jednom danu

I obezglavljena bih šutala svoju glavu kad vidim ko me trigeruje.
predatortz predatortz 15:24 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tessa1
Predatortz, ljeba ti, pravim se da te ne vidim.


Super! Nastavi tako...

Ja Anđu i ostale usporene zajebavati moram.
Šta mislim stvarno, to nije za njih.
To je za one koji ne ispoljavaju mržnju prema svemu što dolazi sa naše strane.
Sa takvima mogu o svemu iskreno.
Sa ovakvim kao što su oni - živeo Ratko, živeo Radovan, živeo Putin...
tessa1 tessa1 15:52 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Super! Nastavi tako...

Dogovoreno. :)


Jel vi pratite koja sila vode se izlijeva, probija?


maksa83 maksa83 15:57 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Sa ovakvim kao što su oni - živeo Ratko, živeo Radovan, živeo Putin...

Najvažnijeg si zaboravio.



P.S. Ovaj grad ne pravi više ovakvu muziku. Ako neko kaže "Artan Lili" povrAćaću.
predatortz predatortz 16:16 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Najvažnijeg si zaboravio.


Živeo Najvažniji!
tessa1 tessa1 16:21 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Najvažnijeg si zaboravio.


Mnogo dobar spot. Krovovi grada i ljeta Urugvaja, boje Almodovara.


Imam ja bolji. :))



maksa83 maksa83 16:23 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

predatortz
Najvažnijeg si zaboravio.


Živeo Najvažniji!

Kakav je to bend. Dvojicu znam lično - bubnjar je išao sa mnom u školu i živeli smo u istoj ulici, ovaj trenutni poslednji basista mi je bio komšja ispod do pre neku godinu, a trećeg tj. pevača Sabljara znam posredno, moji drugari su išli sa njim u razred u Drapšinu, samo se tad još nije zvao Sabljar nego su ga zvali "Panker". Panker je jeo muvu za 5000 dinara, bubašvabu za 10000 dinara, a pio vodu iz bare u školskom za 25000 dinara tadašnjih. Zašto je pijenje vode iz bare bilo skuplje od jedenja bubašvabe ja ne razumem, to će ostati jedna od tajni ovog grada. Pankerska posla...
tessa1 tessa1 16:23 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Koliko kubika vode plavi trenutno? Gdje je Benedykt? On je jedini ozbiljan čovjek ovde. :)
predatortz predatortz 16:29 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tessa1
Koliko kubika vode plavi trenutno? Gdje je Benedykt? On je jedini ozbiljan čovjek ovde. :)


Danas mi je mnogo bitnije bilo kad će mi limar Vujo završiti branik, slupan nakon ženinog kreativnog parkiranja.
Završio Vujo u dogovorenom roku!
Dobrog majstora je danas teže naći nego stručnjaka za sukob Rusije i NATO pakta u Ukrajini.
zoja444 zoja444 16:29 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

bare mogu da budu i od pisacke.
tessa1 tessa1 16:33 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Danas mi je mnogo bitnije bilo kad će mi limar Vujo završiti branik, slupan nakon ženinog kreativnog parkiranja.
Završio Vujo u dogovorenom roku!
Dobrog majstora je danas teže naći nego stručnjaka za sukob Rusije i NATO pakta u Ukrajini.


Dobro je Predatortz te patetike i slaloma, prije sat i po si imao većih problema od limara? Imao si problem partizana i četnika, i Rusa?

Mene interesuje koliko vode je bilo iza brane, ali da mi to neko objasni što bi rekao Als, opipljivo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:36 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

maksa83
Sa ovakvim kao što su oni - živeo Ratko, živeo Radovan, živeo Putin...

Najvažnijeg si zaboravio.



P.S. Ovaj grad ne pravi više ovakvu muziku. Ako neko kaže "Artan Lili" povrAćaću.


Evo onda jedna sladunjava, iz onih naših vremena:



(ovi su valjda iz Niša, sad sam se setio, ali nema veze...)
freehand freehand 16:37 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92


Mene interesuje koliko vode je bilo iza brane, ali da mi to neko objasni što bi rekao Als, opipljivo.

Ne znam kako se opipljivo opisuje nivo vode, ali evo Rusi traže da o rušenju brane raspravlja SB UN. Izgleda da će se desiti isto što i sa Severnim tokom.
jel ti neko objasnio nivo vode oko mesta eksplozije najvažnije energetske infrastrukture Nemačke?
predatortz predatortz 16:37 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Dobro je Predatortz te patetike i slaloma, prije sat i po si imao većih problema od limara? Imao si problem partizana


Problem sa partizanijom, njihovim nasleđem i naslednicima koji nisu izašli iz tog zločinačkog viđenja sveta majstor Vujo ne može da nam reši.
To je dug proces.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

freehand

Mene interesuje koliko vode je bilo iza brane, ali da mi to neko objasni što bi rekao Als, opipljivo.

Ne znam kako se opipljivo opisuje nivo vode, ali evo Rusi traže da o rušenju brane raspravlja SB UN. Izgleda da će se desiti isto što i sa Severnim tokom.
jel ti neko objasnio nivo vode oko mesta eksplozije najvažnije energetske infrastrukture Nemačke?



Šta se desilo? Srušili branu i sad se opet prave blesavi.

Nego, friki, šta bi sa onim Sejmurovim priopćenjem o najnovijim dokazima da smo mi, da ne kažem ja, to jest naši ronioci sjebali taj Putinov tok? Nešto je obećavao pre nekoliko meseci, ali od tog obećanja je prošlo godinu dana Biće da se nešto preračunao. Ili mu je pripretila CIJa snajka da ne laje mnogo. Pretpostavljam da ti zastupaš ovu drugu opciju, ne?

freehand freehand 16:44 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
freehand

Mene interesuje koliko vode je bilo iza brane, ali da mi to neko objasni što bi rekao Als, opipljivo.

Ne znam kako se opipljivo opisuje nivo vode, ali evo Rusi traže da o rušenju brane raspravlja SB UN. Izgleda da će se desiti isto što i sa Severnim tokom.
jel ti neko objasnio nivo vode oko mesta eksplozije najvažnije energetske infrastrukture Nemačke?



Šta se desilo? Srušili branu i sad se opet prave blesavi.

Nego, friki, šta bi sa onim Sejmurovim priopćenjem o najnovijim dokazima da smo mi, da ne kažem ja, to jest naši ronioci sjebali taj Putinov tok? Nešto je obećavao pre nekoliko meseci, ali od tog obećanja je prošlo godinu dana Biće da se nešto preračunao. Ili mu je pripretila CIJa snajka da ne laje mnogo. Pretpostavljam da ti zastupaš ovu drugu opciju, ne?


Ne, u stvari nemam pojma o čemu pričaš i šta bi još trebalo da doda. Još manje razumem šta bi tebe tu uopšteinteresovalo ako je CIJA rekla da je ono šestoro zajebanata na jahti to odradilo. A najmanje razumem gde očekuješ ta to, i da je Sejmur (amerikanac, sa Pulicerom) da bi ti to kao obožavatelj CNN realnosti mogao da vidiš i pročitaš?
tessa1 tessa1 16:45 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ne znam kako se opipljivo opisuje nivo vode, ali evo Rusi traže da o rušenju brane raspravlja SB UN. Izgleda da će se desiti isto što i sa Severnim tokom.
jel ti neko objasnio nivo vode oko mesta eksplozije najvažnije energetske infrastrukture Nemačke?


Da, za ST sam rekla da su napravili Rusi, i dalje mislim da su glupi toliko da to naprave sve misleći kako su nekoga zavrnuli. Ok, navodno nisu napravili, ali ih ta nevinost ne abolira za druge propasti?

O rušenje nemam mišljenje, nisam odredila krivce, nije mi cilj da odredim, gledam šta se dešava.

“Opipljivo” se može opisati 300.000 kubika vode, milion, kaže, zamisli poplavljenu površinu koja je poznata i meni i njemu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

slupan nakon ženinog kreativnog parkiranja.




Daj bre da pretke i potomke ostavimo na miru ovom prilikom, ako može. Mada, jebeš kafanu bez toga.



tessa1 tessa1 16:46 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

“Opipljivo” se može opisati

Ljudi koji prave brane npr?
tessa1 tessa1 16:47 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Problem sa partizanijom, njihovim nasleđem i naslednicima koji nisu izašli iz tog zločinačkog viđenja sveta majstor Vujo ne može da nam reši.

I šta da je Vuji deda bio u partizanima ti bi mijenjao limara? :)
freehand freehand 16:47 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ok, navodno nisu napravili, ali ih ta nevinost ne abolira za druge propasti?

Ovo staviš na početak, pa da ne raspravljamo. Ako ti predrasuda određuje mišljenje tu pomoći nema.

“Opipljivo” se može opisati 300.000 kubika vode, milion, kaže, zamisli poplavljenu površinu koja je poznata i meni i njemu.

Dobro. Interesantno je da je "opipljivo" da su prošle godine sa stotinama raketa i granata Ukrajinci gađali tu branu. Verovatno iz zezanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ne, u stvari nemam pojma o čemu pričaš i šta bi još trebalo da doda.


Pa pretio je onomad da ima još neoborivih dokaza da iznese, i boljih od onih reko mi jedan čovek dokaza koje je izneo, ali od tada ne bi ništa. Dobro, čovek ima stodevedeset godina, možda je i zaboravio šta je hteo da iznese.
tessa1 tessa1 16:50 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Dobro. Interesantno je da je "opipljivo" da su prošle godine sa stotinama raketa i granata Ukrajinci gađali tu branu. Verovatno iz zezanja.

Da, mogu zamisliti da su branu srušili Ukrajinci. Ovog tipa sa Twittera sam stavila baš zato što sam ja govorila da su Rusi krivi za ST.
angie01 angie01 16:51 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ja Anđu i ostale usporene zajebavati moram.
Šta mislim stvarno, to nije za njih.
To je za one koji ne ispoljavaju mržnju prema svemu što dolazi sa naše strane.
Sa takvima mogu o svemu iskreno.
Sa ovakvim kao što su oni - živeo Ratko, živeo Radovan, živeo Putin...


..a koliko jos moras da budes glup, za ovakav pokusaj!
freehand freehand 16:51 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
Ne, u stvari nemam pojma o čemu pričaš i šta bi još trebalo da doda.


Pa pretio je onomad da ima još neoborivih dokaza da iznese, i boljih od onih reko mi jedan čovek dokaza koje je izneo, ali od tada ne bi ništa. Dobro, čovek ima stodevedeset godina, možda je i zaboravio šta je hteo da iznese.

To je najmanji problem, podsetiće ga mlađani POTUS. Ako ne padne u međuvremenu.
Čudno mi je, međutim, da si se naprasno zainteresovao za taj slučaj. Šta ti misliš da je razlog da nisu razvukli Putina i ruse na sva zvona i zašto Danska, Švedska i nemačka neće da razmenjuju podatke i sarađuju na slučaju? laže Sejmur pa što bi se mučili, rekla CIA zezatori sa jahte?

freehand freehand 16:52 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ovog tipa sa Twittera sam stavila baš zato što sam ja govorila da su Rusi krivi za ST.


ma šta ima veze, to je zezanje. Nemačka u recesiji, Rusija uz sve sankcije ima ekonomski rast blizu 1%.
tessa1 tessa1 16:55 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

ma šta ima veze, to je zezanje. Nemačka u recesiji, Rusija uz sve sankcije ima ekonomski rast blizu 1%.

Jeee :))
freehand freehand 16:56 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tessa1
ma šta ima veze, to je zezanje. Nemačka u recesiji, Rusija uz sve sankcije ima ekonomski rast blizu 1%.

Jeee :))

Ako je ironija proveri. Ako je samo zezanje :)
tessa1 tessa1 16:59 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ako je samo zezanje :)

Ma zezam se. :)
freehand freehand 17:00 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tessa1
Ako je samo zezanje :)

Ma zezam se. :)

predatortz predatortz 17:03 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tessa1
Problem sa partizanijom, njihovim nasleđem i naslednicima koji nisu izašli iz tog zločinačkog viđenja sveta majstor Vujo ne može da nam reši.

I šta da je Vuji deda bio u partizanima ti bi mijenjao limara? :)



Ne, bre... Sve si pogrešno skapirala.
Nisu problem oni čiji su dedovi bili u partizanima. Ima među njima izuzetnog sveta i meni dosta dragih ljudi.

Problem su oni koji još ne vide u koja govna su nas njihovi dedovi uvalili.

Nego, da ispoštujemo domaćina...
Ja bih tu temu zatvorio, ako nemaš ništa protiv.

A brana i protok?
Pa šta misliš koliki je taj protok kad će se na dosta širokom i ravnom pojasu nivo vode za par sati dići i do pet metara.

Nestaće sve što se nađe na tom putu. Ljudi, tehnika, kuće, sela, gradovi...
gedza.73 gedza.73 17:05 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

freehand
Nemačka u recesiji, Rusija uz sve sankcije ima ekonomski rast blizu 1%.

Ma strašno. Eno već se organizuju švercerske ture pa Srbi, Rusi i Turci iz Nemačke (oni što se nisu smrzli zimus i što su jedva preživeli nedostatak tuširanja) idu u Rusiju u nabavku. Mnogi od njih kažu kako će za stalno da se presele u Rusiju koliki se tamo rast očekuje i koliko je Putin dobar demokratski predsednik koji vodi računa o svim svojim građanima.
Kažu i da se električni Moskvič odlično pokazao na testovima.


freehand freehand 17:06 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Problem su oni koji još ne vide u koja govna su nas njihovi dedovi uvalili.

Biće da su nas njihovi dedovi vadili iz govana u koja su nas uvalile čiče pre njih?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:19 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Čudno mi je, međutim, da si se naprasno zainteresovao za taj slučaj.

A nije ti čudno da se Rusija odjednom zainteresovala za UN i Savet Bezbednosti, iako je napala i razara susednu zemlju, otima teritorije i pripaja ih sebi, i za SB i UN joj je stalo ko do lanjskog snega?


freehand freehand 17:22 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
Čudno mi je, međutim, da si se naprasno zainteresovao za taj slučaj.

A nije ti čudno da se Rusija odjednom zainteresovala za UN i Savet Bezbednosti, iako je napala i razara susednu zemlju, otima teritorije i pripaja ih sebi, i za SB i UN joj je stalo ko do lanjskog snega?



Rusija je uvek bila zainteresovana za SB UN, koliko ja znam. čak i kad je tvoja i moja domovina bila napadnuta, razorena i kad su joj otimane teritorije i pripajane drugima.
Nego, otkud ideja da porediš sebe i Rusiju, to mi je malo, da prostiš, čudno?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Nego, da ispoštujemo domaćina...
Ja bih tu temu zatvorio, ako nemaš ništa protiv.


Hvala!

Nego daj opiši kako je stradao taj branik?

Tako je moja gospoja na zidić pored kafane u koju smo izašli nasadila Teslu kojeg sam joj kupio za okrugli rođendan. Nije ga videla (ja sam bio malo cirke pa nisam ni gledao), mada je zid bio toliko podmuklo nizak da ga nisu videli ni Teslini moćni senzori koji sve vide, i danju i noću, navodno. Šteta je bila minimalna, ne vidi se baš ako ne zagledaš ispod auta, a i što bi to radio, tako da nisam morao da se bakćem sa Vujama, ili nekim Bugarima, ko li već radi po tim tesla body šopovima.






srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

freehand
srdjan.pajic
Čudno mi je, međutim, da si se naprasno zainteresovao za taj slučaj.

A nije ti čudno da se Rusija odjednom zainteresovala za UN i Savet Bezbednosti, iako je napala i razara susednu zemlju, otima teritorije i pripaja ih sebi, i za SB i UN joj je stalo ko do lanjskog snega?



Rusija je uvek bila zainteresovana za SB UN, koliko ja znam. čak i kad je tvoja i moja domovina bila napadnuta, razorena i kad su joj otimane teritorije i pripajane drugima.
Nego, otkud ideja da porediš sebe i Rusiju, to mi je malo, da prostiš, čudno?


Pa ti skrećeš temu na mene, jer ti je slaba koncentracija kad god se pomene neko rusko nepočinstvo, da ne kažem udruženi zločinački poduhvat, pa da te vratim da crtu.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:31 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
Nego, da ispoštujemo domaćina...
Ja bih tu temu zatvorio, ako nemaš ništa protiv.


Hvala!

Nego daj opiši kako je stradao taj branik?

Tako je moja gospoja na zidić pored kafane u koju smo izašli nasadila Teslu kojeg sam joj kupio za okrugli rođendan. Nije ga videla (ja sam bio malo cirke pa nisam ni gledao), mada je zid bio toliko podmuklo nizak da ga nisu videli ni Teslini moćni senzori koji sve vide, i danju i noću, navodno. Šteta je bila minimalna, ne vidi se baš ako ne zagledaš ispod auta, a i što bi to radio, tako da nisam morao da se bakćem sa Vujama, ili nekim Bugarima, ko li već radi po tim tesla body šopovima.


e tako sam ja jednom prije hiljadu godina uspjela opel eskorta da natjeram na iskrivljen ulični stubić..
neki veselnik prije mene ga je bio dobro iskrivio, jedno 45 stepeni, možda i niže a ja u rikverc i lijepo prejašem preko, sranjce se podvuče pod branik i nema nazad..
e i onda naiđe neki junoša i uvati se zanošenja auta i ladno mi ga pretjera preko stubića i ja se elegantno odvezem sa nekim failadendronom što ga biješe pazarila u oblažnjoj cvjećari..
i elem ode junoša odoh i ja svojim poslom kad kaže sestra pa taj ti je ministar nečag nečeg, možda je bilo poljoprivrede..
reko eto, nisu ni ti ministri za baciti..
predatortz predatortz 17:31 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Nego daj opiši kako je stradao taj branik?



Ležerno! Parkiranje u rikverc i udarac u jedino vozilo sa rumunskim tablicama u krugu od 100 kilometara!

I ovde su senzori zakazali. Bar tako gospoja tvrdi, nisam bio prisutan.
Čudno, kod mene uvek rade.
freehand freehand 17:32 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Pa ti skrećeš temu na mene, jer ti je slaba koncentracija kad god se pomene neko rusko nepočinstvo, da ne kažem udruženi zločinački poduhvat, pa da te vratim da crtu.

Ne skrećem ja pažnju na tebe. ja te pitam odakle ti odjednom interesovanje za nešto što si inače ignorisao ili samo pokušavao da praviš tupave šalice na ozbiljne teme.
Inače, kao što su Severni tok, po svemu što se zna, sjebali Amerikanci a vazali ne smeju da pisnu, tako su i ovu branu sjebali Ukrajinci a slabašno su ovi tvoji šarlatani jutros upirali prstom na Ruse, al izgleda da su odustali. I Rusi traže da se na za to nadležnom mestu o situaciji raspravlja. zar to nije idealna prilika da Kolin Pauel izvadi epruveticu i kaže "Evo razloga da ubijemo jedno tri miliona ljudi odmah i još dvadeset u nardenih deset godina"?
tessa1 tessa1 17:34 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Pogledam kratko šta pišu Njemci u 1000 komentara na Twitteru A. Baerbock,

hm, svijet postaje sve komplexnije mjesto,

ukratko,

- vi ste neozbiljni,

- pokazuju tekst od Decembra prošle god iz The Washington Post o najavi Ukrajinaca da će srušiti branu

- jedan je napisao da je njeno prejudiciranje krivično djelo.. (?)


Nepovjerljiva sam, jel ovo možda stvorio AI prije pola sata?

Inside the Ukrainian counteroffensive that shocked Putin and reshaped the war

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:40 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic

Šta se desilo? Srušili branu i sad se opet prave blesavi.


bogami srki ovo kanda prije da su ukrajinci srušili al ko da je i bitno.. tamo kamen na kamenu ostati neće a pošto to košta to smo mi već vidjeli..
shmoo shmoo 18:00 06.06.2023

Re: Нема смрти, има сеоба.

tessa1
EDIT: Упознао сам тада Изабел Ипер... Мој другар јој био лични пратилац и преводилац током снимања филма.

Прелепа жена. Прелепа.

Ne znam šta bih napisala. :)



Ништа.

Занемиш и уживаш у лепоти.

Исто као и ја тада.

А то се мени догодило само пар пута у животу.

bene_geserit bene_geserit 18:07 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

slupan nakon ženinog kreativnog parkiranja

Slupala mi žena auto.
Jel povređena?
Još uvek nije, zaključala se u kupatilo.
bene_geserit bene_geserit 18:13 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

za ST sam rekla da su napravili Rusi, i dalje mislim da su glupi toliko da to naprave sve misleći kako su nekoga zavrnuli.

Stvari tog nivoa se ne rade zato što si "dovoljno glup da misliš da ćeš tako nekoga da zavrneš" već zbog ostvarenja dugoročnih interesa.

Ovo sa ovom branom je slično i još gore.
Za razliku od ST (gde je pravolinijski bilo jasno kome ide u prilog) ne zna se ko je uradio i zašto, nisu se još iskristalisale posledice, jednom kad budemo razumeli posledice postaće jasno i ko je krivac.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:25 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

bene_geserit
jednom kad budemo razumeli posledice postaće jasno i ko je krivac.




dabar progrizao branu.
ima i snimak kako se šunja po poplavljenoj Kahovki.
promoter promoter 18:27 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tessa1
Ne znam kako se opipljivo opisuje nivo vode, ali evo Rusi traže da o rušenju brane raspravlja SB UN. Izgleda da će se desiti isto što i sa Severnim tokom.
jel ti neko objasnio nivo vode oko mesta eksplozije najvažnije energetske infrastrukture Nemačke?


Da, za ST sam rekla da su napravili Rusi, i dalje mislim da su glupi toliko da to naprave sve misleći kako su nekoga zavrnuli. Ok, navodno nisu napravili, ali ih ta nevinost ne abolira za druge propasti?

O rušenje nemam mišljenje, nisam odredila krivce, nije mi cilj da odredim, gledam šta se dešava.

“Opipljivo” se može opisati 300.000 kubika vode, milion, kaže, zamisli poplavljenu površinu koja je poznata i meni i njemu.

300 hiljada kubika vode ti nije neka voda.
To ti je površina kvadrata stanice cca 550 metara (dakle, nešto više od pola kilometra sa pola kilometra), sa visinom vode od 1 metra.
A milion kubika vode ti je površina kvadrata kilometra x kilometar, sa visinom vode od 1 metar.
tessa1 tessa1 18:44 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Stvari tog nivoa se ne rade zato što si "dovoljno glup da misliš da ćeš tako nekoga da zavrneš" već zbog ostvarenja dugoročnih interesa.

Ovo sa ovom branom je slično i još gore.
Za razliku od ST (gde je pravolinijski bilo jasno kome ide u prilog) ne zna se ko je uradio i zašto, nisu se još iskristalisale posledice, jednom kad budemo razumeli posledice postaće jasno i ko je krivac.


Iz teksta gore, kome je lijeno čitati.



Bane, mogu zamisliti da su je srušili Ukrajinci premda je strašno, rat je strašan, ali poslije ovog teksta od pretposlednjeg dana Decembra prošle godine ko zna ko je branu srušio u Junu 2023? Amerikanci? Možda Rusi svjesni svojih slabosti?
tessa1 tessa1 18:46 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

300 hiljada kubika vode ti nije neka voda.
To ti je površina kvadrata stanice cca 550 metara (dakle, nešto više od pola kilometra sa pola kilometra), sa visinom vode od 1 metra.
A milion kubika vode ti je površina kvadrata kilometra x kilometar, sa visinom vode od 1 metar.

Vidiš.
tessa1 tessa1 18:52 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Stvari tog nivoa se ne rade zato što si "dovoljno glup da misliš da ćeš tako nekoga da zavrneš" već zbog ostvarenja dugoročnih interesa.

Cc, sve što gledamo godinu dana je primjer realizacije planova, kakvih? Vidim da se ograđuješ od gluposti, nema šta, pametnih dugoročnih planova?
gedza.73 gedza.73 18:56 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
Rusija odjednom zainteresovala za UN i Savet Bezbednosti

Rusija je napala Ukrajinu i tenkovima upala u državu čije je granice priznala. Tako je rat počeo.

Iako se po blogu tvrdilo kako su sve laži i da Rusija neće napasti bratsku državu. Posle su tek objašnjenja strategije bila tragikomična. Ko Jelenče iz Radovana.
Kontradiktorna ličnost

Od onih da se napada jakim a istovremeno slabim snagama, najsavreminijim oružjem koje je najstarije, da se vodi računa o civilima kako se ne bi izazvala mržnja... Da Rusiju podržava većina sveta. Iako je rusku agresiju osudila većina zemalja, Kina ih upozorila da ne lupetaju mnogo o nuklearkama istovremeno sa izjavama o poštovanju međunarodnog integriteta, Brazil i Indija iz Briksa takođe pozvale na poštovanje međunarodnog prava (retoluciji se pridružila Indonezija). Referendum niko nije priznao (ni Turksa ni Belorusija).

Jedino ko je za sada stvarno uz Rusiju su Severna Koreja i Sirija. I Šešelj.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ne skrećem ja pažnju na tebe. ja te pitam odakle ti odjednom interesovanje za nešto što si inače ignorisao ili samo pokušavao da praviš tupave šalice na ozbiljne teme.


Nisam, samo sam uredno primećivao velike nedostatke ovih tvojih izvora informacija, u koje ti, iz nekog meni neshvatljivog razloga, ni trunčicu sumnje nisi imao.

tessa1 tessa1 19:01 06.06.2023

Re: Нема смрти, има сеоба.

Ништа.

Занемиш и уживаш у лепоти.

Исто као и ја тада.

А то се мени догодило само пар пута у животу.


Taso, izvini nisam vidjela komentar, i nemam opet šta napisati. :))
promoter promoter 19:16 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

gedza.73
srdjan.pajic
Rusija odjednom zainteresovala za UN i Savet Bezbednosti

Rusija je napala Ukrajinu i tenkovima upala u državu čije je granice priznala. Tako je rat počeo.

Iako se po blogu tvrdilo kako su sve laži i da Rusija neće napasti bratsku državu. Posle su tek objašnjenja strategije bila tragikomična. Ko Jelenče iz Radovana.
Kontradiktorna ličnost

Od onih da se napada jakim a istovremeno slabim snagama, najsavreminijim oružjem koje je najstarije, da se vodi računa o civilima kako se ne bi izazvala mržnja... Da Rusiju podržava većina sveta. Iako je rusku agresiju osudila većina zemalja, Kina ih upozorila da ne lupetaju mnogo o nuklearkama istovremeno sa izjavama o poštovanju međunarodnog integriteta, Brazil i Indija iz Briksa takođe pozvale na poštovanje međunarodnog prava (retoluciji se pridružila Indonezija). Referendum niko nije priznao (ni Turksa ni Belorusija).

Jedino ko je za sada stvarno uz Rusiju su Severna Koreja i Sirija. I Šešelj.


Nije mi jasno zašto su granice država toliko bitne?
Čudi me da do sada nije naučena lekcija da je to 'kerov kurac' i da su jedino bitna ljudska prava i demokratija?
Zašto su te granice u ovom slučaju toliko bitne?
Pa šta ako je Rusija priznala, nekada, te granice?
Sada ih više ne prizna.
I to je rekla nedvosmisleno šaljući vojsku u akciju?
Ili je Rusima zabranjena upotreba rata za ostvarivanje svojih ciljeva.
A da je dozvoljena samo braći Amerima.
Koji od drugog svetskog rata ratuju neprestano.
I gle kurca, nikada na svojoj teritoriji.
A to onda znači na tuđoj.
A to opet znači, za one sa slabijim logičkim aparatom, da ignorišu granice tih država koje jebavaju oružjem.
So, što bi rekao Panić - hu d fak granice. Bitna su samo ljudska prava, te demokratija.
milisav68 milisav68 19:27 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
(ovi su valjda iz Niša, sad sam se setio, ali nema veze...)

U stvari su iz Zagreba (gde su se zvali Studeni Studeni), pa su prebegli u Niš.

Inače je pevač Goran Kostić umro od srčke 2017.
milisav68 milisav68 19:31 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

bene_geserit
Ovo sa ovom branom je slično i još gore.
Za razliku od ST (gde je pravolinijski bilo jasno kome ide u prilog) ne zna se ko je uradio i zašto, nisu se još iskristalisale posledice, jednom kad budemo razumeli posledice postaće jasno i ko je krivac.

Iz tog veštačkog jezera se navodnjavao Krim i hladila nuklearka u Zaporožju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:36 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

milisav68

Iz tog veštačkog jezera se navodnjavao Krim i hladila nuklearka u Zaporožju.


Rusi kažu da mogu i jedno i drugo da prebrode.
milisav68 milisav68 19:46 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

vrabac_onaj
Rusi kažu da mogu i jedno i drugo da prebrode.

Da, i to sam čuo, jer je navodno brana samo "zagrebana" po vrhu, a da će ostatak da izdrži, jer su u nju ugrađene tone i tone gvožđa i betona.

A valjda je i nivo vode bio baš previsok zbog obilnih padavina.
gedza.73 gedza.73 19:54 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Nije mi jasno zašto su granice država toliko bitne?

Nisu granice toliko bitne. Osim što je preko te granice Rusija ušla tenkovima. I Putinu koji je izjavio kako se granice Rusije ne završavaju. Mada ga demantovalo stanje na terenu. Olupali se na samom startu 'kampanje'.
A da je dozvoljena samo braći Amerima.

Ko je rekao da je dozvoljeno? Mada je interesantno kako su odjednom oni koji su protiv 'osvajačkih' ratova postali jastrebovi ruskog 'odbrambenog' rata. Za ruske tenkove u čehoslovačkoj su opravdanja bila 'pozvala ih vlada' a sad su Ukrajinci -čke jer su tražili pomoć.
Usput jebeš vojnu silu koja nije uspela četiristo i kusur dana da se izbori sa 2 000 'nacista' a rekla kako specnac operaciju završava za kratko vreme.

vcucko vcucko 21:49 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

milisav68
vrabac_onaj
Rusi kažu da mogu i jedno i drugo da prebrode.

Da, i to sam čuo, jer je navodno brana samo "zagrebana" po vrhu, a da će ostatak da izdrži, jer su u nju ugrađene tone i tone gvožđa i betona.

A valjda je i nivo vode bio baš previsok zbog obilnih padavina.

Mene bi baš razočaralo ako se ispostavi da su Ukropi digli branu.

Prvo, branu drže Rusi. To bi značilo da im se ukropija šetkala po brani koju drže, sa kamionom eksploziva (ovakvu branu ne ruši nikakav projektil, samo gomila eksploziva postavljena na ključna mesta) i nikom ništa.
Drugo, ako nisu u stanju da poruše branu, potope izdajnički Herson i utvrde za vjeki vjekov granicu na Dnjepru, gde joj je i mesto... onda stvarno ebem ih kilave.

Kuvar bi to lasno rešio, samo da ga puste.


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:00 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Kakav je to bend. Dvojicu znam lično - bubnjar je išao sa mnom u školu


kako je to inkluzivna skola - od dza ili bu do mire skoric


maksa83 maksa83 22:08 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

kako je to inkluzivna skola - od dza ili bu do mire skoric

... i Gala Videnović.

Vladislav brt.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:17 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Drugo, ako nisu u stanju da poruše branu, potope izdajnički Herson i utvrde za vjeki vjekov granicu na Dnjepru,


A Odesa?
Ništa?
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:18 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Vladislav brt.




e ali ni 14. ne zaostaje, ja isao sa majom kusic u razred


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:36 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

milisav68
srdjan.pajic
(ovi su valjda iz Niša, sad sam se setio, ali nema veze...)

U stvari su iz Zagreba (gde su se zvali Studeni Studeni), pa su prebegli u Niš.

Inače je pevač Goran Kostić umro od srčke 2017.


Eto, nisam znao, hvala milisave, žao mi čoveka. Odlično je pevao.
bene_geserit bene_geserit 00:06 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Prvo, branu drže Rusi. To bi značilo da im se ukropija šetkala po brani koju drže, sa kamionom eksploziva (ovakvu branu ne ruši nikakav projektil, samo gomila eksploziva postavljena na ključna mesta) i nikom ništa.
Drugo, ako nisu u stanju da poruše branu, potope izdajnički Herson i utvrde za vjeki vjekov granicu na Dnjepru, gde joj je i mesto... onda stvarno ebem ih kilave.

To što Rusi drže branu, znači da su mogli i da puste istu ovoliku vodu bez dizanja dela brane u vazduh da su hteli.
A brana je mogla i da pukne od posledica prethodnih granatiranja, i da je niko nije digao u vazduh ovaj put. Zapravo način na koji je oštećena (samo po vrhu) upućuje na to. Nešto mi ne deluje da ni jedni ni drugi imaju motivaciju u ovom trenutku da dignu branu u vazduh.
freehand freehand 00:24 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Bane, mogu zamisliti da su je srušili Ukrajinci premda je strašno, rat je strašan, ali poslije ovog teksta od pretposlednjeg dana Decembra prošle godine ko zna ko je branu srušio u Junu 2023? Amerikanci? Možda Rusi svjesni svojih slabosti?

Pa sad, ako navijaš za Amerikance i protiv Rusa pa se ispostavi da su Rusi sjebali ST i branu - onda je bitno. Ako kao Šaban navijaš za Amerikance a protiv Rusa a ispostavi se da su ratne zločine počinili amerikanci, direktno ili preko nesrećnih Ukrajinaca - onda je nebitno.
Studio?
freehand freehand 00:29 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

A brana je mogla i da pukne od posledica prethodnih granatiranja, i da je niko nije digao u vazduh ovaj put. Zapravo način na koji je oštećena (samo po vrhu) upućuje na to. Nešto mi ne deluje da ni jedni ni drugi imaju motivaciju u ovom trenutku da dignu branu u vazduh.

Ovo je, po onome što čitam i slušam, vrlo realna opcija.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:35 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

bene_geserit

To što Rusi drže branu, znači da su mogli i da puste istu ovoliku vodu bez dizanja dela brane u vazduh da su hteli.
A brana je mogla i da pukne od posledica prethodnih granatiranja, i da je niko nije digao u vazduh ovaj put. Zapravo način na koji je oštećena (samo po vrhu) upućuje na to. Nešto mi ne deluje da ni jedni ni drugi imaju motivaciju u ovom trenutku da dignu branu u vazduh.


Slično i ja mislim. Samo izgleda da su Rusi znali da će da se desi i ćutali.
Koji bi im bio motiv za to (ako je pretpostvka tačna), mogu samo da nagađam.
freehand freehand 00:41 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

vrabac_onaj
bene_geserit

To što Rusi drže branu, znači da su mogli i da puste istu ovoliku vodu bez dizanja dela brane u vazduh da su hteli.
A brana je mogla i da pukne od posledica prethodnih granatiranja, i da je niko nije digao u vazduh ovaj put. Zapravo način na koji je oštećena (samo po vrhu) upućuje na to. Nešto mi ne deluje da ni jedni ni drugi imaju motivaciju u ovom trenutku da dignu branu u vazduh.


Slično i ja mislim. Samo izgleda da su Rusi znali da će da se desi i ćutali.
Koji bi im bio motiv za to (ako je pretpostvka tačna), mogu samo da nagađam.

Pa eto, traže rasrpavu na SB UN i nezavisnu istragu. Ako branitelji vrednosti i ljubitelji istine (šaban inkludid) na to pristanu možda i saznamo.
I možda usput i uništavanje Severnog toka istraže, evi Šaban i tu ima neke nedoumice a ne voli te nepouzdane izvore poput američkih novinara poput onog Herša prodane duše.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:47 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Pa eto, traže rasrpavu na SB UN i nezavisnu istragu.


Meni su malo pre (repriza njihovog dnevnika) na N1 rekli da Ukrajinci traže nezavsinu istragu u SB UN.

Takođe su mi na N1 prikazali tačan momenat kada se dešava eksplozija na brani, uz sve komentare onog Alimpijevića.

Svašta može da se čuje i vidi na N1.
freehand freehand 00:51 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

vrabac_onaj
Pa eto, traže rasrpavu na SB UN i nezavisnu istragu.


Meni su malo pre (repriza njihovog dnevnika) na N1 rekli da Ukrajinci traže nezavsinu istragu u SB UN.

Takođe su mi na N1 prikazali tačan momenat kada se dešava eksplozija na brani, uz sve komentare onog Alimpijevića.

Svašta može da se čuje i vidi na N1.

Pa eto, i Šarl Mišel je odmah znao i ko i šta što nije čudno obzirom da je i Junker onomad, 2012, čestitao unapred na pobedi koja će biti objavljena tek kasno te večeri.
Neki ljudi jednostavno znaju, a neki mediji to jednostavno šire.
bene_geserit bene_geserit 01:26 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ako probamo da ostavimo navijanje po strani, šta su činjenice koje se znaju?

- to priznanje Kovalchuka u Washington Postu iz decembra prošle godine pokazuje da su Ukrajinci tu opciju razmatrali i testirali (stanje na frontu je krajem prošle godine bilo slično kao danas, ali su se Rusi povukli sa desne strane Dnjepra u novembru, tako da nije najjasnije da li je taj ukrajinski plan bio pre ili posle toga)

- konfiguracija terena je takva da je mnogo većim delom poplavljena leva (ruska) strana od desne (ukrajinske), što znači da je poplavljeno ono što su Rusi utvrđivali prethodnih pola godine, posle povlačenja sa druge strane Dnjepra

- to sa snabdevanjem Krima vodom deluje kao slabiji argument, pošto su skoro deceniju funkcionisali bez toga

- problemi sa hlađenjem u nuklearnoj zentrali Zaporožje ne idu u prilog ni jednoj strani
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:10 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Pa eto, traže rasrpavu na SB UN i nezavisnu istragu. Ako branitelji vrednosti i ljubitelji istine (šaban inkludid) na to pristanu možda i saznamo.


Ja pristajem, ali Putin i kamarila oko njega prvo moraju biti isporučeni međunarodnom sudu za ratne zločine da odgovaraju za sve što je njihovo zločinačko udruženje do sada uradilo u Ukrajini tokom ovog traljavo vođenog rata a i pre toga. Ali nešto mi govori da se to neće desiti, nego da će ih naći olupane o pločnik.
bene_geserit bene_geserit 03:36 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ja pristajem, ali Putin i kamarila oko njega prvo moraju biti isporučeni međunarodnom sudu za ratne zločine

Pa isporuči ih, niko ti ne brani.
vcucko vcucko 05:49 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

vrabac_onaj
Drugo, ako nisu u stanju da poruše branu, potope izdajnički Herson i utvrde za vjeki vjekov granicu na Dnjepru,


A Odesa?
Ništa?

To ostaje za naredne generacije.

Mada ako padnu (ali što kažu pravo padnu) Herson (Hersontida) i Nikolajev, neće ni Odesa dugo.
vcucko vcucko 05:55 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

vrabac_onaj
bene_geserit

To što Rusi drže branu, znači da su mogli i da puste istu ovoliku vodu bez dizanja dela brane u vazduh da su hteli.
A brana je mogla i da pukne od posledica prethodnih granatiranja, i da je niko nije digao u vazduh ovaj put. Zapravo način na koji je oštećena (samo po vrhu) upućuje na to. Nešto mi ne deluje da ni jedni ni drugi imaju motivaciju u ovom trenutku da dignu branu u vazduh.


Slično i ja mislim. Samo izgleda da su Rusi znali da će da se desi i ćutali.
Koji bi im bio motiv za to (ako je pretpostvka tačna), mogu samo da nagađam.

Iz nekih razloga, dugmići (ručke, sklopke, šta li) koji regulišu protok vode pre brane, a koji su takođe pod ruskom kontrolom, dakle to je bilo odvrnuto na maks. danima.
Plus def. tačan podatak da NE Zaporožje istih dana (ubi koincidencija) radi na minimumu, neki niski režim održavanja.
gedza.73 gedza.73 05:57 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

traljavo vođenog rata

'de traljav. Domaća 'analitika' je pričala danima o nekim potkovicama, kazanima, kotlovima, sarmatima, kindžalima, armatama, kako Putin mora da demilitarizuje Ukrajinu zbog raketa na četiri minuta i zaštiti rusko stanovništvo.

Teritorije na kojima živi valjda deset miliona Rusa nisu uspeli da odbrane-osvoje čitavih šest meseci čak ni uz tu neku imaginarnu podršku ogromnog broja ruskog stanovništva nego su referendum održali u oblastima koje nisu vojno držali.
tessa1 tessa1 06:01 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

ali Putin i kamarila oko njega prvo moraju biti isporučeni međunarodnom sudu za ratne zločine da odgovaraju za sve što je njihovo zločinačko udruženje do sada uradilo

Ne moraju, Međunarodni Sud posebno ne mora ništa, mogu isporučiti Srbe iz Bosne umjesto Rusa, šta ima veze?



tessa1 tessa1 06:02 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Ako probamo da ostavimo navijanje po strani, šta su činjenice koje se znaju?

- to priznanje Kovalchuka u Washington Postu iz decembra prošle godine pokazuje da su Ukrajinci tu opciju razmatrali i testirali (stanje na frontu je krajem prošle godine bilo slično kao danas, ali su se Rusi povukli sa desne strane Dnjepra u novembru, tako da nije najjasnije da li je taj ukrajinski plan bio pre ili posle toga)

- konfiguracija terena je takva da je mnogo većim delom poplavljena leva (ruska) strana od desne (ukrajinske), što znači da je poplavljeno ono što su Rusi utvrđivali prethodnih pola godine, posle povlačenja sa druge strane Dnjepra

- to sa snabdevanjem Krima vodom deluje kao slabiji argument, pošto su skoro deceniju funkcionisali bez toga

- problemi sa hlađenjem u nuklearnoj zentrali Zaporožje ne idu u prilog ni jednoj strani


Da, pametno razmišljanje, kao da je moje. :)
gedza.73 gedza.73 06:02 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

vcucko
Kuvar bi to lasno rešio, samo da ga puste.

Zauzet je objašnjavanjima zašto njegovi sin i ćerka pevaju da su ruski oligarsi (rešili sami pitanje dal' su ruski bogataši tajkuni ili oligarsi) koji uživaju u bogatstvu dok sirotinja riba podove.

Osim toga glavni u ruskom vagneru je izgleda simpatični dječarac sa vrlo zanimljivim tetovažama.


Ne znam koliko je pametno pustiti da ovakvi esesovci nešto 'rešavaju'.

vcucko vcucko 06:06 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

bene_geserit


- konfiguracija terena je takva da je mnogo većim delom poplavljena leva (ruska) strana od desne (ukrajinske), što znači da je poplavljeno ono što su Rusi utvrđivali prethodnih pola godine, posle povlačenja sa druge strane Dnjepra


Ne bih da prejudiciram, ali utvrde su postavljene taman na bezbednoj udaljenosti, na granici poplavnog područja.

Zaista mislim da je neko došao pameti (bar malo) da zaokruži taj deo do Dnjepra i podvuče to vodom.

Ostaju Zaporožje City i Peter's Town na Dnjepru. Tamo bi mogli da upotrebe one trenirane beluge iz Vladivostoka, da postavljaju mine i mini-nukes. Jes' da su morske živuljke, ali posolićemo. Pa glavni baja je kuvar
tessa1 tessa1 06:08 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

moraju biti isporučeni

Brt.

(evo mi razloga da danas cijeli dan pričam sama sa sobom i odmahujem glavom:)
vcucko vcucko 06:29 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

gedza.73


Ne znam koliko je pametno pustiti da ovakvi esesovci nešto 'rešavaju'.


Ne mora Utkin. Ali neko mora. Hoćeš ti? Ili neko tvoj? Nemam ništa protiv.

Takvima je front prirodno okruženje. Još ako na kraju junački zaginu, taman potaman. Štanc mašina za ordenje radi, deci pemzija i teraj dalje.
gedza.73 gedza.73 06:39 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Hoćeš ti? Ili neko tvoj?

Šta? Da ratujem za Ruse? Sa nacističkim oznakama? Zar nismo utvrdili kako nećemo u vojne saveze koji napadaju, ruše i ubijaju civile? I da smo antifašisti?
Takvima je front prirodno okruženje

NJima je prirodno okruženje zatvor pošto je ogroman broj Vagnerovaca zbog 'zasluga' prema svom ruskom narodu poput oružanih pljački, silovanja, ubistava i nasilja bio na robijama.
Štanc mašina za ordenje radi, deci pemzija i teraj dalje.

A i robijaši na slobodi po ruskim gradovima. Vinvin situacija.

Oism toga neko mi je objašnjavao kako ovo nije srednji vek već da Rusija ima modernu, profesionalnu, visoko obučenu i opremljenu vojsku, da im niko ne treba i da će sve sami. Samo još nedostaje da ih istamburaju Moldavci kojima su oteli deo države.
vrabac_onaj vrabac_onaj 07:03 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

bene_geserit

- to priznanje Kovalchuka u Washington Postu iz decembra prošle godine pokazuje da su Ukrajinci tu opciju razmatrali i testirali (stanje na frontu je krajem prošle godine bilo slično kao danas, ali su se Rusi povukli sa desne strane Dnjepra u novembru, tako da nije najjasnije da li je taj ukrajinski plan bio pre ili posle toga)



Ukrajinci su to "testirali", tačnije gađali branu u oktobru, na to se odnosi.
(i to su oni snimci koje pametnice sa N1 sada koriste kao "momenat eksplozije" )
Tada su Rusi bili sa obe strane obale i tada su Ukrajinci zaista nameravali da ruše branu. Zato je i došlo do povlačenja.

Za ovo oko poplavljivanja ruske strane, večina stanovništva je već bilo evakuisano iz zone artiljerijskih dejstava, pošto su se međusobno "dobacivali" preko reke.

I biće da je tačno ovo što kaže Vcucko:

Ne bih da prejudiciram, ali utvrde su postavljene taman na bezbednoj udaljenosti, na granici poplavnog područja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana