Društvo| Ljubav| Umetnost| Zabava

O ovom i onom

srdjan.pajic RSS / 04.06.2023. u 01:37

Evo ga blog-terenče koje nije zaključano, da kolege mogu da pišu o čemu god hoće, svi su dobrodošli, to se podrazumeva, sem Bobića. Dobro, zezam se, i on je dobrodošao.

AJFCJaV_5wPh2f7SlkMduEExQHfBW0yFxDJak1LK6tZiadi8hSGke_lmI56GH6EcYXB0h4TjYEBL-bR5Xei-EMpsJ5lrD-gEfVk4Pys842LPeQdg-9XYdJfkpizEyClXqxsugE86zRf2YNNSHQjKJUgOrKRtGg=w1625-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaWYwT_fhnNBTmGTv-fOxOrwO1v_uTDjx3rLb_kj3mNux_BtxTMQBRnht76t23pi7tbZ77OXJslk4EdpZ0DR4dgm0i8p5sPYk0KsM3oxV7yxwChIUpi97li83tw5KCLd8oskUHxECwgCs1kHoFY6-5m2Ew=w914-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaX-VVEYlwDZIGpIBAZ59tjwHMo_bIMFa-uUwR5bPx3LWRqJDkJDfxZDLCkB-7PHzKgmxgIWwpI530amBPK9F9FphNOanxscYETDWrh9M28LutiVCbQK8Sz_4n9yRqq-Oho7cGypc_cc0DnMGp6t8ibKug=w1625-h1219-s-no?authuser=0

AJFCJaVFHDMwNLGJ0R2cm17qffs708aLxLCsPfmzE7nbc_fdO9F-W3pBJ8JJCb2TaRwiGT8ylrdZ_AIMnTq7uJBxkUIInFsZayAqOwttHgSTw0EzPSCcctJJQkUj4JJFRTDrbMGHMqtwLRMV2PlsVxocdtcn6w=w914-h1219-s-no?authuser=0 

 (na slikama je godišnja izložba iz obdaništa moje manje klinke,  tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian. Ovo čisto da usmerim na vedrije teme, umesto da se odma krene sa klanjem. Ali smernicu nije obavezno slediti.)



Komentari (840)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

promoter promoter 08:25 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

gedza.73
Nije mi jasno zašto su granice država toliko bitne?

Nisu granice toliko bitne. Osim što je preko te granice Rusija ušla tenkovima. I Putinu koji je izjavio kako se granice Rusije ne završavaju. Mada ga demantovalo stanje na terenu. Olupali se na samom startu 'kampanje'.
A da je dozvoljena samo braći Amerima.

Ko je rekao da je dozvoljeno? Mada je interesantno kako su odjednom oni koji su protiv 'osvajačkih' ratova postali jastrebovi ruskog 'odbrambenog' rata. Za ruske tenkove u čehoslovačkoj su opravdanja bila 'pozvala ih vlada' a sad su Ukrajinci -čke jer su tražili pomoć.
Usput jebeš vojnu silu koja nije uspela četiristo i kusur dana da se izbori sa 2 000 'nacista' a rekla kako specnac operaciju završava za kratko vreme.


A šta to ima veze što je neko protiv ratova?
Da li to znači da zbog toga što je neko protiv, ratova više neće biti?
Na žalost, ratovi i mirovi su cikličke kategorije.
Ratovi se vode za ostvarenje ciljeva koji nisu mogli da budu ostvareni mirom.
Braća Ameri su tu veoma praktični - kažu kojekome da mora da im pleti reket toliko i toliko i da će se, ako im ne bude plaćeno, pozabaviti demokratijom i ljudskim pravima na teritoriji toga kojega reketiraju.
I sve rešeno, demokratski.
Niko ne sme ni da se počeše.
Ali se zato utrkuju kada Rus posegne za ratom da iskažu svoju pravovernost i pravdoljubivost.
Rat, dakle, sam po sebi nije ratni zločin.
Ratni zločin je ubijanje civila u ratu, te ubijanje zarobljenih neprijateljskih vojnika.
Dakle, da ponovimo, granice su kerov kurac.
Granice su nacrtali ljudi.
Granice ljudi i ukidaju.
Granice nisu važnije od ljudskih prava.
I demokratije - naravno.
Tako je rekao brat Amer i oko toga 'nema' diskusije.
freehand freehand 08:25 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
Pa eto, traže rasrpavu na SB UN i nezavisnu istragu. Ako branitelji vrednosti i ljubitelji istine (šaban inkludid) na to pristanu možda i saznamo.


Ja pristajem, ali Putin i kamarila oko njega prvo moraju biti isporučeni međunarodnom sudu za ratne zločine da odgovaraju za sve što je njihovo zločinačko udruženje do sada uradilo u Ukrajini tokom ovog traljavo vođenog rata a i pre toga. Ali nešto mi govori da se to neće desiti, nego da će ih naći olupane o pločnik.

Hoće li i zločinačka udruženja oko Klintona, Buša, Obame, Trampa i Bajdena na sud pre ili u isto vreme kad i Putin?
Ako treba da te podsećam na sve ratove, intervencije i sve državne udare i dronovanja po svadbama i bolnicama od 1990. do danas nije problem, samo kaži.
Mada je ovde suština da ti pristaješ da SB UN radi svoj posao, to već bitno olakšava situaciju.





[youtube]http://www.youtube.com/watch?time_continue=1451&v=4G9IMOOOz2M&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2F&source_ve_path=Mjg2NjY&feature=emb_logo[/youtube]
Milan Novković Milan Novković 09:17 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92


freehand
...
Hoće li i zločinačka udruženja oko Klintona, Buša, Obame, Trampa i Bajdena na sud ...


Šta ćemo sa uber ekplicitnim baticom, Henri Kill-Anything-That-Moves Kisindžerom?

Dobro, znam, ko bi ih sve pobrojao i gubio vreme na njih u ova "divna" vremena kad je kolektivni zapad postao predmet sprdnje ostatka sveta i u novootkrivenom nacizmu baš pojurio nizbrdo.

Do pre 5 godina je bilo ajd, Evropa će postati jedna vrsta svetskog Diznilenda, ovako ekonomski nesposobna, sada više ni to nije sigurno kako se bata Klaus unervozio zbog odstupanja od plana - samo ako odobre US debt ceiling slupaće "on" i Amere.

UK, ko voli: ovde je neviđeni karambol:

1. Bez većeg rata su najebali (spominjem ih u trećem licu pošto mi nekakav čudan osećaj da ih spominjem u prvom licu množine iako sam u Srbiji "odradio" samo prvih 29 godina života, a ovde, onda, 36

2. Sa većim ratom su isto najebali

3. Provlače se jedino ako sa što manje rata što pre pocepaju Rusiju, Kinu, ... i ostala nezahvalne mangupe kojima zinulo dupe, čak i posle 500 godina, na oćemo-više-od-izvoza-sirove-energije-i-sirovih-sirovina-pa-jeftine-radne-snage-i-low-end-manufakture čija se cena veštački drži preniskom

4. Pošto ne mogu da ih pocepaju najebali su (ček, jesam rekao to već?)

5. Bunjenje naroda je u skoro pred vile-i-motike fazom, ali ...

6. BBC i ostali mediji su uglavnom u obucite-Maju režimu rada, sad već odavno - šteta što ne pričaju svi Srpski ovde da im dam link na Kurir da se informišu malo

7. Evo kreću prvi eksperimenti sa UBI-jem - Universal Basic Income pošto im je ekonomija neoporavljiva, a kockajući se na prekonoći cepanje Rusije, pa duplirajući uloge, tako da im je ubrzano sve nepopravljivija

8. A AI i global-south navalili ko sivonje u krađi poslova, sirovina, energije, pažnje, ...

9. Konzervativci pukli, dilema prosta:

9.1. Prorediti ih sa šačicom mačeta - bar 10 godina
9.2 Osnovati novu partiju - bar 10 godina

10. Za 10 godina će većina evropskih država, kolektivnog zapada, bankrotirati - sve manje prihoda, a dugovi neće sami da se otplate (kaže ChatGPT), drugi sve manje kupuju obveznice, a rat, plačkanje drugih, ... vidi gore pod rat i pljačkanje drugih.

11. Na dvnevnom redu su i price kontrols - definisanje maksimuma cena nekih namirnica, energenata - surprise surprise planska ekonomijo, nestašice, armije gladnog naroda, liberalna ekonomijo, ...

... itd, 12 mi je nesrećan broj, 13 srećan, a i bolna tema.

Jbt ovog Kisindžera, sada 100 godina star, će uskoro nositi po konferencijama u nekim specijalnim kavezima da se ne raspadne dok daje "korisne" savete - koje budale od planera, uništiti hiljade godina u samo nekoliko decenija, uz sve informacije, computing power i ahead of the curve kumulativu.
freehand freehand 09:34 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

... itd, 12 mi je nesrećan broj, 13 srećan, a i bolna tema.

Sve sto nekako izokrenulo. Nekadašnje države-šampioni demokratije danas su šampioni ugrožavanja ljudskih prava, opšte policijske prismotre i slobode javne reči sopstvenih građana. Ekonomski giganti u rial tajmu kopne i usahnjuju, prelazeći sa tržišne u dogovornu i komandnu ekonomiju. Da čovek to gleda sa marsa bilo bi interesantno. ovako je užasavajuće razmišljati o potencijalnim posledicama koje su već tu, nad glavom, uključujući nuklearni rat kao sve realniju opciju.

P.S. ekstremno je inteeresantno gledati ovdašnje čuvare i branioce vrednosti generalno, a situacija sa uništavanjem brane baca snažno svetlo na moralne piruete tipa - da li je rušenje brane težak ratni zločin zavisi od toga ko je branu srušio.
bene_geserit bene_geserit 09:41 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

šampioni ugrožavanja ljudskih prava, opšte policijske prismotre i slobode javne reči sopstvenih građana. ... uključujući nuklearni rat kao sve realniju opciju.

Ma nije to ozbiljno, ruske nuklerane bombe ionako ne rade, pitaj Pajića ako mi ne veruješ.
A i šta fali da se malo desničarima, belim cis hetero muškarcima ograniči malo šta smeju da pričaju, dosta su se oni kurčili. Uostalom mogu i sad da pričaju ali eto sitnije posledice ih čekaju, ko kaže da nema slobode govora. A raje što se tiče hleba i igara i ima ko da misli za njih-nas. Uostalom država radi za dobro građana a plaše se samo oni koji nešto kriju.
freehand freehand 09:46 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

bene_geserit
šampioni ugrožavanja ljudskih prava, opšte policijske prismotre i slobode javne reči sopstvenih građana. ... uključujući nuklearni rat kao sve realniju opciju.

Ma nije to ozbiljno, ruske nuklerane bombe ionako ne rade, pitaj Pajića ako mi ne veruješ.
A i šta fali da se malo desničarima, belim cis hetero muškarcima ograniči malo šta smeju da pričaju, dosta su se oni kurčili. Uostalom mogu i sad da pričaju ali eto sitnije posledice ih čekaju, ko kaže da nema slobode govora. A raje što se tiče hleba i igara i ima ko da misli za njih-nas. Uostalom država radi za dobro građana a plaše se samo oni koji nešto kriju.

Tragedija je da se to što sebe tako uobraženo voli da zove "međuanrodnom zajednicom" ubrzano pretvara upravo u društvo kakvom su se gotovo čitav vek rugali i kakvim su plašili i svoje i tuđa društva kao sistemom-babarogom.
tessa1 tessa1 15:11 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Napomena: Međunarodni sud se ponekad pogrešno naziva Međunarodnim sudom pravde, vjerovatno iz netačnog prevoda engleskog termina "court of justice", koji jednostavno znači "sud", a ne "sud pravde", što je tautologija, ne postoje "sudovi nepravde". U Povelji UN nedvosmisleno stoji Međunarodni sud.


Danas bilo žustro, hmm, sutra opet praznik, vidim ukoso čitajući u jednom tekstu pišu i o rezervoaru visokom 30m? I, samo malo, piše i da srušiti branu ne možeš raketama, samo iznutra inžinjerija? Sjetih se kako je Nsarski bio zatečen mojim viđenjem rušenja nuklearke tenkom?
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:34 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Napomena: Međunarodni sud se ponekad pogrešno naziva Međunarodnim sudom pravde, vjerovatno iz netačnog prevoda engleskog termina "court of justice", koji jednostavno znači "sud", a ne "sud pravde", što je tautologija, ne postoje "sudovi nepravde". U Povelji UN nedvosmisleno stoji Međunarodni sud.




ne, nego se upravo zove medjunarodni sud pravde. jer kao sto ne postoji ni sud nepravde, tako ne postoji ni court of injustice.



i cemu ova sad nicim izazvana napomena?

samo ostro i bezveze.


tessa1 tessa1 19:56 07.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

samo ostro i bezveze.


Sa kojih ti bre visina tim ošišanim i malim slovima lektorišeš i srpski i druge jezike, kritikuješ? Ne samo pisanje nego i sadržaj, pasivno-agresivan se obraćaš.


U čemu je štos? Koji ti je?


Ok, kad sam kod lektorisanja, neće Taso da objasni šta je ispravno: gledati, odgledati, pogledati, ima razlike, pitala sam ga 10x najmanje, pravi se važan.

Prve dvije epizode sam.. šta? :)

(dok i vi ne ______ neće znati jel vam se sviđa)


Colin from Accounts


dragosevacsutra dragosevacsutra 08:25 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Sa kojih ti bre visina tim ošišanim i malim slovima lektorišeš i srpski i druge jezike, kritikuješ? Ne samo pisanje nego i sadržaj, pasivno-agresivan se obraćaš.



moj komentar nije 'lektorisanje'.


tessa1 tessa1 09:34 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

moj komentar nije 'lektorisanje'.


Jeste jedenje govana.


+ imaš problem razumjevanja napisanog pa je moje trpljenje veće,

npr gore u komentaru stoji fino “lektorisanje” i “kritika”, srpski i drugi jezici.. odnosi se na sve tvoje aktivnosti, nemaš stav o temi nego zamjerku nečijeg stava ili mišljenja o temi (kao Emsi, i on to radi ali na jednom višem nivou mrcvarenja), ti ne tumačiš događaje nego targetiraš manu, čovjeka, ono što ti ne ide na ruku i itd,

to su npr tviteraški fazoni da se isprosi lajk preko nečijih leđa ili aktuelnosti, ja ovde komuniciram sa drugim ljudima, ne prosim pažnju, i to komuniciram istog nivoa od ujutro do naveče, mjesecima, mislim, ne stavljam smajlije ispajanje kafe nakon jedne rečenice?

Da li razumiješ? Ovo što ti radiš je jedenje govana, nije lektorisanje, nije ništa.

tessa1 tessa1 09:37 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

moj komentar nije 'lektorisanje'.



promoter promoter 10:07 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

tessa1
moj komentar nije 'lektorisanje'.


Jeste jedenje govana.


+ imaš problem razumjevanja napisanog pa je moje trpljenje veće,

npr gore u komentaru stoji fino “lektorisanje” i “kritika”, srpski i drugi jezici.. odnosi se na sve tvoje aktivnosti, nemaš stav o temi nego zamjerku nečijeg stava ili mišljenja o temi (kao Emsi, i on to radi ali na jednom višem nivou mrcvarenja), ti ne tumačiš događaje nego targetiraš manu, čovjeka, ono što ti ne ide na ruku i itd,

to su npr tviteraški fazoni da se isprosi lajk preko nečijih leđa ili aktuelnosti, ja ovde komuniciram sa drugim ljudima, ne prosim pažnju, i to komuniciram istog nivoa od ujutro do naveče, mjesecima, mislim, ne stavljam smajlije ispajanje kafe nakon jedne rečenice?

Da li razumiješ? Ovo što ti radiš je jedenje govana, nije lektorisanje, nije ništa.


Ko najutijo?

Molim lajk?
tessa1 tessa1 11:13 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Molim lajk?


Kod nas kažu, isprosili bi dijete od Ciganke,

lajk postane profi odrađivanje, rutina,

ipak najgori su oni koji “žive od lajka” preko tuđih leđa ali oko svog života dignu zid, samo s vremena na vrijeme doziraju nešto pozitivno o sebi, puste u javnost, i to pozitivno je već uhodana šema, marketing: oku ugodna slika, dobar sam čovjek, volim životinje, nisam antivaxer, protiv ove vlasti sam i itd, kakvo doba tako i stvore idealnu reklamu, prilagode se,

u stvari je preko puta prikazan virtuelna ličnost koja ti dozvoljava da o njoj znaš ono što želi,

ne znaš kakvu muziku sluša privatno ali znaš šta misli o govnetu neke muzičke zvijezde, to je fenomen..


I ne sad konkretno Dragoševac koji zareda ovako za ljudima i nalazi im mane u njihovim razmišljanjima, pisanju, traži slabosti kod ljudi koje ovde čitaš kao knjigu, da bi ga primjetili nakon bitke?

kao da su zaposleni kod njega pa ko je taj dan zaradio za hljeb, ko ne? Poslovođa ide za nama i gleda učinak a mi na prozivodnoj traci,

izbaci sa trake riječ kao npr feleričnu papriku, šaraf..

I srkne kafu?



E da, mnogo volim ovu stvar,

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:20 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

- konfiguracija terena je takva da je mnogo većim delom poplavljena leva (ruska) strana od desne (ukrajinske), što znači da je poplavljeno ono što su Rusi utvrđivali prethodnih pola godine, posle povlačenja sa druge strane Dnjepra


Ne bi bilo prvi put da Rusi urade nešto bezočno a glupavo u ovom ratu pa im se to olupa o glavu. Da ne podsećam da je sve to ukrajinska a ne ruska terotorija koju su ovi oligarsi privremeno zaposeli.

Inače i Rusi su razmatrali tu opciju da dignu branu u vazduh, čak i više puta otvoreno pretili da će to da urade ako krene ta dugonajavljivana kontraofanziva, koja je izgleda bila krenula. Baška što sad ne može niko da pređe na tu stranu, pa Rusi mogu taj jad od vojske koju su prinudno mobilisali po kojekakavim ruskim pripizdinama i držali u tom rejonu, da otrezne i premeste na druge delove frontova, tipa da brane Bahmut koji će izgleda Ukrajinci opet da im uzmu, to što je ostalo od njega.

Tako da se meni čini da ovaj pomor čak i odgovara Rusima, a i ta bezočnost kojom je tako nešto urađeno je njihova karakteristika ratovanja. Zato sam ubeđen da su oni sjebali tu branu, koju su držali pod svojom kontrolom, a ne Ukrajinci.




bene_geserit bene_geserit 20:07 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Zato sam ubeđen da su oni sjebali tu branu

Pa ti si ubeđen i da su Rusi sjebali Severni Tok, šta je tu novo, stalno si ubeđen u neke gluposti pokupljene sa MSM-ova.
bene_geserit bene_geserit 20:09 08.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Baška što sad ne može niko da pređe na tu stranu, pa Rusi mogu taj jad od vojske koju su prinudno mobilisali po kojekakavim ruskim pripizdinama i držali u tom rejonu, da otrezne i premeste na druge delove frontova, tipa da brane Bahmut

Ajd ne tupi, voda će da prođe za par nedelja, premeštanje trupa isto zahteva vreme.
Taj argument je kako mali Perica zamišlja ...
promoter promoter 09:04 09.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

srdjan.pajic
- konfiguracija terena je takva da je mnogo većim delom poplavljena leva (ruska) strana od desne (ukrajinske), što znači da je poplavljeno ono što su Rusi utvrđivali prethodnih pola godine, posle povlačenja sa druge strane Dnjepra


Ne bi bilo prvi put da Rusi urade nešto bezočno a glupavo u ovom ratu pa im se to olupa o glavu. Da ne podsećam da je sve to ukrajinska a ne ruska terotorija koju su ovi oligarsi privremeno zaposeli.

Inače i Rusi su razmatrali tu opciju da dignu branu u vazduh, čak i više puta otvoreno pretili da će to da urade ako krene ta dugonajavljivana kontraofanziva, koja je izgleda bila krenula. Baška što sad ne može niko da pređe na tu stranu, pa Rusi mogu taj jad od vojske koju su prinudno mobilisali po kojekakavim ruskim pripizdinama i držali u tom rejonu, da otrezne i premeste na druge delove frontova, tipa da brane Bahmut koji će izgleda Ukrajinci opet da im uzmu, to što je ostalo od njega.

Tako da se meni čini da ovaj pomor čak i odgovara Rusima, a i ta bezočnost kojom je tako nešto urađeno je njihova karakteristika ratovanja. Zato sam ubeđen da su oni sjebali tu branu, koju su držali pod svojom kontrolom, a ne Ukrajinci.





Ali zato kada braća Ameri ruše po tuđim zemljama, udaljenim u proseku 10 hiljada kilometara od njih (koliko je to u miljama), oni ne ruše glupavo, nego inteligentno i kako dolikuje?
Jebote, koliko iko mora da bude budaletina pa da u ratu neko rušenje i bombardovanje kvalifikuje kao glupo ili pametno.
freehand freehand 09:43 09.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Inače i Rusi su razmatrali tu opciju da dignu branu u vazduh, čak i više puta otvoreno pretili da će to da urade ako krene ta dugonajavljivana kontraofanziva, koja je izgleda bila krenula.

Gde to može da se vidi, Šabane? Da li si ovo sam izmislio ili si prepričao neku od CNN laži?
Ja sam čitao i mogu da ti prezentujem razne ukrajinske zvaničnike sa takvom idejom i nijednog ruskog. Kao što mogu da linkujem video materijale koji prikazuju kako ukrajinci sa stotinama projektila, granata i raketa, gađaju tu branu, i to nedeljama i mesecima.


Baška što sad ne može niko da pređe na tu stranu, pa Rusi mogu taj jad od vojske koju su prinudno mobilisali po kojekakavim ruskim pripizdinama i držali u tom rejonu, da otrezne i premeste na druge delove frontova, tipa da brane Bahmut koji će izgleda Ukrajinci opet da im uzmu, to što je ostalo od njega.

Sad će Ukrajinci sve da uzmu, samo da malo razgrnu pepeo od ovoga što je ostalo od prvog dela njihove velike kontraofanzive.
Pošto su ih Rusi malo spržili od starta, jelda
Nego evo i muzičke tačke, da zapevaš i ti s ponosom:


vcucko vcucko 14:19 09.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

freehand
Inače i Rusi su razmatrali tu opciju da dignu branu u vazduh, čak i više puta otvoreno pretili da će to da urade ako krene ta dugonajavljivana kontraofanziva, koja je izgleda bila krenula.

Gde to može da se vidi, Šabane? Da li si ovo sam izmislio ili si prepričao neku od CNN laži?
Ja sam čitao i mogu da ti prezentujem razne ukrajinske zvaničnike sa takvom idejom i nijednog ruskog. Kao što mogu da linkujem video materijale koji prikazuju kako ukrajinci sa stotinama projektila, granata i raketa, gađaju tu branu, i to nedeljama i mesecima.


Baška što sad ne može niko da pređe na tu stranu, pa Rusi mogu taj jad od vojske koju su prinudno mobilisali po kojekakavim ruskim pripizdinama i držali u tom rejonu, da otrezne i premeste na druge delove frontova, tipa da brane Bahmut koji će izgleda Ukrajinci opet da im uzmu, to što je ostalo od njega.

Sad će Ukrajinci sve da uzmu, samo da malo razgrnu pepeo od ovoga što je ostalo od prvog dela njihove velike kontraofanzive.
Pošto su ih Rusi malo spržili od starta, jelda
Nego evo i muzičke tačke, da zapevaš i ti s ponosom:



Televisa presenta: contraofensiva ucraniana
solo solo 12:31 06.06.2023

do kraja godine u ....



Do kraja godine....

upisati po izboru.
tessa1 tessa1 14:36 06.06.2023

Re: do kraja godine u ....

Do kraja godine....

Trenutno u Ukrajini računaju vrijeme na sat-dva, pet sati do potopa?
vcucko vcucko 21:58 06.06.2023

Re: do kraja godine u ....

solo


Do kraja godine....

upisati po izboru.

Eštoril.

Do kraja neke godine (ne nužno ove), ali Eštoril.

Pregovori na Madeiri, kao u Koreji na 38. paraleli.

Ništa više, ali ni manje od toga.
vcucko vcucko 22:02 06.06.2023

Re: do kraja godine u ....

solo


Do kraja godine....

upisati po izboru.

Inače, a propos fotografije, da se ne zaboravi: poručnik Rahimžan Koškarbaev i redov Grigorij Bulatov. Oni su podigli zastavu na Reichstag.

angie01 angie01 17:54 06.06.2023

kraj OS na Miljakovcu,

predatortz predatortz 18:05 06.06.2023

Re: kraj OS na Miljakovcu,

angie01
https://twitter.com/i/status/1666036268579299328


Kakve sisice!

U Zemunu bi ovako mala bakljada bila bruka!
angie01 angie01 18:19 06.06.2023

Re: kraj OS na Miljakovcu,

U Zemunu bi ovako mala bakljada bila bruka!


sada, verovatno,...nekada su klinci koji zavrsavaju OS u Zemunu, slavili uz rok.
predatortz predatortz 18:30 06.06.2023

Re: kraj OS na Miljakovcu,

angie01
U Zemunu bi ovako mala bakljada bila bruka!


sada, verovatno,...nekada su klinci koji zavrsavaju OS u Zemunu, slavili uz rok.



Nekad bilo. Dugo sam imao taj problem da svarim ovo što klinci danas zovu muzikom, ali to je njihovo a ne naše vreme.

Sad kad staviš prst na čelo pa razmisliš racionalno, nije baš ni sve naše bilo normalno.

U svakom slučaju, ne možemo očekivati od klinaca da slušaju ono što smo mi slušali.

Generacije mog oca i majke su maturu slavile uz šlagere.
Mi uz rok, klinci uz ovo ma kako se to zvalo...

I svako bi opet za tim svojim posegao.




angie01 angie01 18:43 06.06.2023

Re: kraj OS na Miljakovcu,

U svakom slučaju, ne možemo očekivati od klinaca da slušaju ono što smo mi slušali.


ja to ni ne ocekujem, neka slusaju ovo svoje, al divljanje sa bakljama mi je strahotno- to su jos uvek klinci,...i nisu oni krivi, oni kopiraju modele odraslih, imitiraju ono sto vide i to je pretuzno, sto nemaju drugacije primere.

ni moja deca nisu slavila, kao sto smo mi, al je jos uvek bilo na nacin koji je primeren i prilici i njihovim godinama.
vcucko vcucko 22:07 06.06.2023

Re: poigravanje sa nuklearnom katastrofom

angie01
https://www.vreme.com/vesti/rusenje-brane-nova-kahovka-poigravanja-sa-nuklearnom-katastrofom/

To kad bi Zaporožje radilo punim kapacitetom, onda bi bio problem. Koliko shvatam, rade na nekom režimu održavanja. Otprilike, reaktori su već ladni.
angie01 angie01 22:17 06.06.2023

Re: poigravanje sa nuklearnom katastrofom

To kad bi Zaporožje radilo punim kapacitetom


kapiram da je analizu napravio neko ko se razume u materiju.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:21 06.06.2023

Re: kraj OS na Miljakovcu,

sada, verovatno,...nekada su klinci koji zavrsavaju OS u Zemunu, slavili uz rok.


sumnjaju neki da nosi nas pogresan tok...


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:23 06.06.2023

Re: poigravanje sa nuklearnom katastrofom

https://www.vreme.com/vesti/rusenje-brane-nova-kahovka-poigravanja-sa-nuklearnom-katastrofom/



zna li se dje je murat

gvozden1 gvozden1 22:28 06.06.2023

Re: poigravanje sa nuklearnom katastrofom


zna li se dje je murat

Ili Šaban?

Jel utvrđeno?
:)
vcucko vcucko 06:13 07.06.2023

Re: poigravanje sa nuklearnom katastrofom

gvozden1

zna li se dje je murat

Ili Šaban?

Jel utvrđeno?
:)

Murat Šabanović.

Idite u q krasni.

Zamišljam Zelenka kako onim krkljavim glasom testeriše "N-he č-hini t-ho Murate!" i ne mogu da se suzdržim od smeha.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:20 08.06.2023

Re: poigravanje sa nuklearnom katastrofom

Zamišljam Zelenka kako onim krkljavim glasom testeriše "N-he č-hini t-ho Murate!" i ne mogu da se suzdržim od smeha.





angie01 angie01 22:38 06.06.2023

nego,

gde nam je gradonacelnik, da dans, kada je kraj skole, posle koje obicno maturanti odu na Adu, obezbedi neke patrole tamo,...udavise se dva tinejdzera,..ne znam mi smo potpuno otisli u rac.
vcucko vcucko 06:22 07.06.2023

Re: nego,

angie01
gde nam je gradonacelnik, da dans, kada je kraj skole, posle koje obicno maturanti odu na Adu, obezbedi neke patrole tamo,...udavise se dva tinejdzera,..ne znam mi smo potpuno otisli u rac.

Nemam nikakav motiv da držim stranu Ganguli, ali to je valjda posao MUP-a. Štaviše komande nadležne policijske stanice (Čukarica?). Ono, kraj škole, klinci idu masovno na Adu, šalji patrole ceo dan.

Opet nas iznenađuje sneg u februaru. I tako otkad pamtim. Upravo zato što se čeka da neko vrhovni nešto kaže ili uradi. A lokalni hrčki dremaju sa obrazima punim zrnevlja.
solo solo 08:50 07.06.2023

Re: vcucko

Nemam nikakav motiv da držim stranu Ganguli, ali to je valjda posao MUP-a. Štaviše komande nadležne policijske stanice (Čukarica?). Ono, kraj škole, klinci idu masovno na Adu, šalji patrole ceo dan.


A ako bi im preventivno zabranjivali divljanje po Adi u blizini jezere i sl. onda bi bilo njaooooo,ugrožavanje dečijih prava,slobode kretanja,DIKTATURAaaaaaaaaa jebote.

Juče sam poslo Tasi snimak iz škole u mom bloku kako osnovci divljaju u školskom dvorištu povodom kraja školske godine,pale baklje,bacaju topovske udare,ne obične petarde i urlaju a za to vreme preko puta u vrtiću ceo vrtić-klinci od 3-5 godina poređali se na ogradu,gledaju to i vrište. Ko u horor filmovima. Psi koje smo šetali izbezumljeni od straha,ceo blok u dimu i barutnom smradu, sve to u prisustvu nastavnika i vaspitačica.

Ne umem da postavim snimak na blog i ako je sačuvao zamolio bi Tasu da ga postavi ako želi.
Pritom Tasa mi kaže šta me čudi,ništa novo i neobično,još nisu osnovci počeli da dovode trubače na proslave ali tu su negde.

Onda se svi čude kada se iz jedne ovakve atmosfere u društvu pojavi neki Kosta i uradi šta je uradio.

Urušeno društvo u svim segmentima.

Ludilo.

Nemam nikakav motiv da držim stranu Ganguli, ali to je valjda posao MUP-a.


angie01 22:38 06.06.2023
nego,
gde nam je gradonacelnik, da dans, kada je kraj skole, posle koje obicno maturanti odu na Adu, obezbedi neke patrole tamo,...udavise se dva tinejdzera,..ne znam mi smo potpuno otisli u rac.


Tada se pojave ovakvi licemeri (poput Angie) sa jeftinodnevnim politikantskim spletkarenjima kako u RL tako i na društvenim mrežama, ,,dušebrižnici očajni od zabrinutosti,,(čitaj boli ih pička baš najčešće) a često ne žive ovde i ne dele realnost sa nama koji sve to živimo i trpimo ......

Neka gospodična Anđa za promenu da svoj demokratski doprinos, neka na momenat zamisli da je gradonačelnik i objasni nam kako bi ona rešila recimo ovu situaciju sa proslavama/divljanjima po školskim dvorištima i šire povodom proslava završetka školske godine u školama.

Za početak dovoljno da se ne ljuti kad reagujemno na njena blago rečeno proseravanja.

Izvor N1
Dvojica šesnaestogodišnjih dečaka, koji su se u utorak utopili na Adi Ciganliji, skakali su sa pontona na mestu koje ni u sezoni nije predviđeno za kupanje, rekao je Marko Mladenović, komandir ronilačnkog voda u ronilačkoj jedinici Žandamerije. On je apelovao na mlade da to ne rade.
gvozden1 gvozden1 09:20 07.06.2023

Re: nego,


Nemam nikakav motiv da držim stranu Ganguli,

Smisliće ti ga, ne brini:)

Logično jeste da policija očekuje ono što se redovno dešava, i da postupa u skladu sa tim, naročito ako je to nešto kršenje propisa.

Da li ima propusta policije, da.

Ali utisak je da pojedini jedva čekaju da se ovo dogodi kako bi slavodobitno rekli "potpuno smo otišli u..."
Kao da bi voleli da deca svaki dan ginu kako bi oni dokazivali kako je Srbija propala.

Naravno, i ne pominje se krivica onih koji su svoju grešku i kršenje propisa platili glavom.

Predstavlja se situacija takvim, da su u pitanju zlatna deca koja su život izgubila krivicom drugih, krivicom države, koja je bila dužna da ih zaštiti ali nije.

Pa nije baš tako.
Ako se napiješ i uđeš u vodu iako je to zabranjeno, kriv si.
Makar malo više od države.
bene_geserit bene_geserit 09:37 07.06.2023

Re: nego,

Nemam nikakav motiv da držim stranu Ganguli, ali to je valjda posao MUP-a

Pa čekaj, a šta je posao gradonačelnika i gradskih vlasti? Da ubiru reket sa BG real estate-a i prosleđuju ga u stranačku kasicu a ponešto ode i njima?
Ko određuje od kada je sezona kupanja i rade spasioci na Adi?
To što je tako verovatno oduvek (da počinje već kad) ne abolira trenutnu vlast od toga da ne radi stvari za dobrobit građana.
solo solo 09:46 07.06.2023

Re: Americano prekooceano

Pa čekaj, a šta je posao gradonačelnika i gradskih vlasti? Da ubiru reket sa BG real estate-a i prosleđuju ga u stranačku kasicu a ponešto ode i njima?
Ko određuje od kada je sezona kupanja i rade spasioci na Adi?
To što je tako verovatno oduvek (da počinje već kad) ne abolira trenutnu vlast od toga da ne radi stvari za dobrobit građana.




promoter promoter 10:17 07.06.2023

Re: nego,

bene_geserit
Nemam nikakav motiv da držim stranu Ganguli, ali to je valjda posao MUP-a

Pa čekaj, a šta je posao gradonačelnika i gradskih vlasti? Da ubiru reket sa BG real estate-a i prosleđuju ga u stranačku kasicu a ponešto ode i njima?
Ko određuje od kada je sezona kupanja i rade spasioci na Adi?
To što je tako verovatno oduvek (da počinje već kad) ne abolira trenutnu vlast od toga da ne radi stvari za dobrobit građana.

Pa normalno!
Ali!
Poznato je da se kod nas svi drže zakona 'kao pijan plota'.
A poznata je i brzina odziva naših službi.
Oni će tek sledeće godine da saznaju da je ove godine škola završila 06.06.
A tek za deset godina će da saznaju da đaci odu na Adu po završetku iste.
Tako da možemo tek za cca 11 godina da očekujemo da spasioci u vreme završetka škole budu na Adi.
Kakve smo mi budale, dobro smo i prošli u svim ovim ratovima.

solo solo 10:25 07.06.2023

Re: Promoter

A tek za deset godina će da saznaju da đaci odu na Adu po završetku iste.
Tako da možemo tek za cca 11 godina da očekujemo da spasioci u vreme završetka škole budu na Adi.



Za koliko god. će roditelji i porodica pokušati da znaju gde im se deca nalaze?

Ja sam za moje uglavnom pokušavao da znam pored svih otežavajućih okolnosti.

Da li sam uspeo?

Odrasli su.
angie01 angie01 10:36 07.06.2023

Re: vcucko

Tada se pojave ovakvi licemeri (poput Angie) sa jeftinodnevnim politikantskim spletkarenjima kako u RL tako i na društvenim mrežama, ,,dušebrižnici očajni od zabrinutosti,,(čitaj boli ih pička baš najčešće) a često ne žive ovde i ne dele realnost sa nama koji sve to živimo i trpimo ......


vidi, na prethodnoj strani padnes u fras, tvrdeci da sam ti nesto rekla- a nisam- dok me ti eto zobilazis,...a evo, vec na sledecoj ispisujes neke baljezgarije o meni iz cista mira,...o cemu ti to, je l ti bilo sta znas o meni, pa kao tvoj idol ides okolo i dajes "informacije",...sta si to nadrobio, sta to uopste znaci i cemu.

sinoc kada sam za vest cula, slosilo mi se, potpuno je nedopustivo ovo sto se dozvoljava u nasem gradu.

stanje je alarmanto u svakom smislu, jer niko ne radi svoj posao-onaj za koji je od nas placen.

u tenzicnom stanju u kome smo sada, je valjda potrebnija jos veca paznja i angazovanost, a mi nemamo ni najosnovniju.

zar nije receno da ce policija patrolirati, narocito u delovima za koje se zna da su simtopmaticni i tamo gde se deca okupljau??? Je l receno tako, obecano?

za svaki kraj mature, deca odu na Adu- znaci, ZNA se da je to lokacija koja bi trebalo da je pod nadzorom, narocito sto je potencijalno opsana upravo zbog stvari koje su se sinoc nazalost desile,...znaci taj neko ko brine o gradu, valjda treba da se dogovori sa policijom, spasiocima, da dezuraju na Adi i svim ostalim slicnim mestima,...kruze snimci po netu pijane dece kako vitlaju i bacaju baklje, sto ugrozava i njih i sve prisutne, a nigde ni pozornika, pa izvini, meni nije normalno da deca u parkicu vitlaju bakljama, nije mi normalno da nema nikakvog nadzora nigde, a u rizicnim situacijama.

kome sluze "narodne patrole" i civilna policija u crnom i slicne munje-to moze,...kome sluzi policija, komunalci, ko to placa i sta oni tacno za dobrobit gradjana i njihovu sigurnost cine?

solo- zobidji me.
angie01 angie01 10:44 07.06.2023

Re: Promoter

Za koliko god. će roditelji i porodica pokušati da znaju gde im se deca nalaze?


ovo moze da lupeta samo neko ko se svojom decom i nije bavio, iako tvrdi da jeste,...jer ni jedan roditelj ne moze da bdi nad svojim detetom u svakom trenutku, jedino ako je stalno sa njim, vezan lisicama,...pa u tom smislu, u javnim objektima i javnim povrsinama, bezbednost ne samo dece, bi MORALE da obebede odgovorne sluzbe, narocito tamo gde je rizicno.

na Adi, s obzirom na posecenost nevezano za maturu, bi MORALO da postoji neko obezbedjenje uvek, a ne samo kada je sezona kupanja.
solo solo 11:14 07.06.2023

Re: vcucko

solo- zobidji me.


Naravno,nisi dostojna
solo solo 11:15 07.06.2023

Re: Promoter

..jer ni jedan roditelj ne moze da bdi nad svojim detetom u svakom trenutku, jedino ako je stalno sa njim, vezan lisicama,...pa u tom smislu, u javnim objektima i javnim povrsinama, bezbednost ne samo dece, bi MORALE da obebede odgovorne sluzbe, narocito tamo gde je rizicno.


Glupačo.

Obaveza roditelja je da ga prvo uči i nauči a po potrebi i da bdi.

Širiš taj svoj ,,novokomponovani,,otrov navodno zapadnih vrednosti pokušavajući te mantre da nametneš u jednu potpuno drugu sredinu. To pritom nije samo tvoj recept i namera.

Lupetaš a nemaš pojma.

Ada ima obezbeđenje. Patrolira i policija. Imaš li predstavu koliki je to prostor i da može da se uđe na Adu odakle oćeš što deca i rade. Ko da pokrije toliki prostor.A da i hermetički zatvore Adu otići će na Savu ili Dunav. Napisah gore šta sam gledo u školskom dvorištu. Ko to da zauzda i spreči. Topovski udari,baklje,neartikulisano ponašanje. Ko to da spreči.

Kućno vaspitanje i porodica za početak.

Ali kako. Mama kod frizera i na nadogradnji noktiju, masažicama,tata u dnevnom boravku na kresanju sekretarice,dete na fastfudu na ulici bez kontrole u ,,zagrljaju dilera,,.

Zaiskali ste zapad.

Dobili ste divlji zapad na srpski način.
gvozden1 gvozden1 11:32 07.06.2023

Re: Promoter

roditelj ne moze da bdi nad svojim detetom

Al zato država mora.

Tvoje je da napraviš dete, a za ostalo odgovara država.
solo solo 11:36 07.06.2023

Re:gvozdeni1

Al zato država mora.

Tvoje je da napraviš dete, a za ostalo odgovara država.


Mi smo budale što reagujemo na ove jeftine propagandne pamflete.

prosto teško je da stalno ćutiš i trpiš ovakva otrovna proseravanja a u problemu smo do guše.

Zato će ovaj da ti zavede red u tvojoj kući.



I treba kad n'umeš sam.(ne ti gvozdeni,uopšteno)
predatortz predatortz 11:45 07.06.2023

Re: Promoter

na Adi, s obzirom na posecenost nevezano za maturu, bi MORALO da postoji neko obezbedjenje uvek, a ne samo kada je sezona kupanja.


Ajde ženo prestani da koristiš tragediju za ispoljavanje gluposti, jer to je upravo ono što radiš!
Obezbeđenje?!
Koliko?
Bataljon policije, da pokrije ceo prostor?
Onda bi kukala kako se na Adi guraš sa pandurima, kako je ovo policijska država i blablabla...


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:09 07.06.2023

Re: nego,

Kao da bi voleli da deca svaki dan ginu kako bi oni dokazivali kako je Srbija propala.


Isto tako se vama moze prigovoriti da zloupotrebljavate tragediju da bi izivljavali ovde svoje sroborerisanje.

Eno Bene kaze kako grad ima odgovornost da odredi pocetak sezone kupanja i rad spasioca pa niko da mu od vas junaka prigovori kako napada srpsku drzavu i ostalo uobicajeno mazanje govnima. Dosli ste do tacke da ce se i zamerenja na rad GSPa smatrati napadom na celokupno srpstvo. Ukoliko to kaze osoba taita.

A da bi video da Srbija kao drzava propada ne treba da prizivas nove tragedije. Dovoljno se vec desilo. Drzava su ti 700 hiljada clanova SNSa.
angie01 angie01 12:09 07.06.2023

Re: Promoter

Glupačo.


pazi kad ti budala kaze ovako nesto,...ja sam svakako sa suprotne strane svega sto si ti.
Lupetaš a nemaš pojma.


vidim ti znas,..pa gde su bile te patrole???

Kućno vaspitanje i porodica za početak.


pa gde je tebi kucno vaspitanje i porodica, za pocetak, ovde ko dvorska luda, ko pajac krstaris blogovima i pises najvece gluposti i kacis neke kursadzija slicke i ti nekog prozivas za vaspitanje, matori covek sebi dozvoljava da bude brabonjak nekome i da spamuje po javnom prostoru.

o kakvom ti novokomponavanom otrovu zapadnih vrednosti pricas, primitivni pajacu,...kakve vrednosti su organizovanje bezbedno funkcionisanje bilo kog grada, to je valjda duznost, opsi radnih obaveza.
angie01 angie01 12:14 07.06.2023

Re: Promoter

Ajde ženo prestani da koristiš tragediju za ispoljavanje gluposti, jer to je upravo ono što radiš!
Obezbeđenje?!
Koliko?


u kom smislu zloupotrebljavam, sto sam prenela ovde zastrasujuci rezultat nebrige gradske vlasti, ma nemoj,...pa gde je to organizovano patroliranje svuda gde je potrebno, koje je obecano, o cemu vi desnicari tupite vise, vi se obracunavate sa mnom na ovakve teme, pa kakva jadnost.

eno u hitnoj pokusavaju da od alkohola obeznanjenog klica dozovu svesti,..sigurno su i ovi klinci nesto popili, da je neka patrola kruzila oko jezera, ne bi se cela stvar ovako zavrsila o tome se radi.

na Adi stalno ima sveta i neophodno je da postoji neko organizovano nadziranje, a ne samo u sezoni kupanja, u cemu je problem da bilo ko tako nesto razume, ili je vaznije da se meni kaze nesto ruzno,..e kakvi primitivci.
predatortz predatortz 12:16 07.06.2023

Re: Promoter

u kom smislu zloupotrebljavam, sto sam prenela ovde zastrasujuci rezultat nebrige gradske vlasti,


Gradska vlast nije u obavezi da čuuva tinejdžere. Nije ni policija.


angie01 angie01 12:17 07.06.2023

Re: nego,

Eno Bene kaze kako grad ima odgovornost da odredi pocetak sezone kupanja i rad spasioca pa niko da mu od vas junaka prigovori kako napada srpsku drzavu i ostalo uobicajeno mazanje govnima. Dosli ste do tacke da ce se i zamerenja na rad GSPa smatrati napadom na celokupno srpstvo. Ukoliko to kaze osoba taita.


ne radi se cak ni o sezoni kupanja, nego o cinjenici da klinci posle mature dolaze tu i cesto ulaze u vodu- znaci to se zna,...pa zar nije onda normalno da organizujes neki nadzor?...baska sto je taj nadzor na Adi potreban 365 dana u godini, jer je tu uvek puno sveta,...koliko treba da je neko glup i da to ne razume i da izmislja neke idiotizme- novokomponavane zapadne vrednosti i zloupotrebe,...bozemeprosti budala.
angie01 angie01 12:19 07.06.2023

Re: Promoter

Gradska vlast nije u obavezi da čuuva tinejdžere. Nije ni policija.


je l si ti bas toliko glup da ne razumes da se ne radi o cuvanju tinejdzera, nego obezbedjivanju potencionalno opasnog mesta- sto jezero jeste,...u danu, kada SVI znaju da ce klinci tamo da dodju,..znaci, obezbedjivanja javnog mesta,...kakav si ti to policajac bio, kada ne razumes ni bejzik.
predatortz predatortz 12:24 07.06.2023

Re: Promoter


je l si ti bas toliko glup da ne razumes da se ne radi o cuvanju tinejdzera, nego obezbedjivanju potencionalno opasnog mesta- sto jezero jeste,...


Ne, ti si glupa da shvatiš da jedna ili dve patrole tu ne mogu ništa da urade. A siguran sam da je bilo toliko policajaca juče na Adi. Uvek ih ima.

Glupa si, ali te to ne sprečava da nastupaš sa pozicije "stručnjaka".

angie01 angie01 12:30 07.06.2023

Re: Promoter

Ne, ti si glupa da shvatiš da jedna ili dve patrole tu ne mogu ništa da urade


kako mislis da ne mogu?

duzina obale je 7km, koliko je potrebno da autom obrne krug?...5, 6 minuta, ajde nek bude 10,...treba mu 8 minuta, ako vozi 50 na sat,...o cemu ti prica?!
Uvek ih ima.


je l ti znas,...niko ih nije video.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:39 07.06.2023

Re: Promoter

Ne, ti si glupa da shvatiš da jedna ili dve patrole tu ne mogu ništa da urade. A siguran sam da je bilo toliko policajaca juče na Adi. Uvek ih ima.


Pa ako su bili tamo sto im onda nisu zabranili da se kupaju na zabranjenom mestu u vreme kada jos nije dozvoljeno kupanje? To bi im bio posao. Koliko sam shvatio nije taj ponton sa kog su skakali negde sakriven u sumi na 150om kilometru Ade (koja je valjda dugacka 6-7km) pa da ga nisu videli ako su bili tamo.
predatortz predatortz 12:39 07.06.2023

Re: Promoter


duzina obale je 7km, koliko je potrebno da autom obrne krug?...5, 6 minuta,


A šanse utopljenika da preživi posle 6 minuta boravka u vodi su ravne nuli...
promoter promoter 12:54 07.06.2023

Re: nego,

Neues aus der Nachbarschaft
Kao da bi voleli da deca svaki dan ginu kako bi oni dokazivali kako je Srbija propala.


Isto tako se vama moze prigovoriti da zloupotrebljavate tragediju da bi izivljavali ovde svoje sroborerisanje.

Eno Bene kaze kako grad ima odgovornost da odredi pocetak sezone kupanja i rad spasioca pa niko da mu od vas junaka prigovori kako napada srpsku drzavu i ostalo uobicajeno mazanje govnima. Dosli ste do tacke da ce se i zamerenja na rad GSPa smatrati napadom na celokupno srpstvo. Ukoliko to kaze osoba taita.

A da bi video da Srbija kao drzava propada ne treba da prizivas nove tragedije. Dovoljno se vec desilo. Drzava su ti 700 hiljada clanova SNSa.

Čekaj!
Ti još (uvek) nisi ukapirao da je važno ko kaže, a ne šta se kaže?
Recimo, da meni neki blogeri kažu dobar dan, ja njima ne verujem.
Tako i sa svim ostalim.
predatortz predatortz 12:56 07.06.2023

Re: Promoter

Pa ako su bili tamo sto im onda nisu zabranili da se kupaju na zabranjenom mestu u vreme kada jos nije dozvoljeno kupanje?


Evo ga još jedan koji ne poznaje poslove policije, ali ima nešto da izjavi za Dnevnik...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:09 07.06.2023

Re: Promoter

predatortz
Pa ako su bili tamo sto im onda nisu zabranili da se kupaju na zabranjenom mestu u vreme kada jos nije dozvoljeno kupanje?


Evo ga još jedan koji ne poznaje poslove policije, ali ima nešto da izjavi za Dnevnik...


Dobro, moze i od policijskog posla da se pravi metafizika mada se to onda zove malo drugacje. Ovde je situacija prilicno jasna.

Ti tvrdis da je policija bila tamo.
Klinci su se kupali.
To je moralo trajati duze od sest sekundi.

Ostaje: a) policija ih videla i nije radila svoj posao (onaj nemetaficicki), b) policija ih nije videla jer nije bila tamo (u kom slucaju uprkos tvom poznavanju poslova policije tvoja izjava za Dnevnik nije tacna).


angie01 angie01 13:11 07.06.2023

Re: Promoter

A šanse utopljenika da preživi posle 6 minuta boravka u vodi su ravne nuli...


e ajd me ne smaraj tim bas jadnim nacinima,..je l ti smatras da nije trebalo obezbediti Adu- ne samo juce, a narocito juce, s obzirom na okolnosti, ili ces sada u nedogled da sibicars preko tragedije- koja NIJE morala da se dogodi, da je neko radio svoj posao.

gde je gradonacelnik, niko ne rece?
angie01 angie01 13:13 07.06.2023

Re: Promoter

Ti tvrdis da je policija bila tamo.


tvrdi predator, kao i sve ostalo,..svi kazu da nije bilo policije, ali on zna, on je spasilac grada Beograda,...pe hebotebog vise tig tuzlansih fazona.

je l ti kapiras da je dvoje klinaca izgubilo zivote- jer neko nije radio svoj posao, ili ne.

pa kada su koncerti, utakmice, znaci, rizicne situacije, organizator je obavezan DA OBEZBEDI DA SVE SIGURNO FUNKCIONISE,...PA TAKO JE I GRADONACELNIK OBAVEZAN, DA OBEZBEDI SIGURNOST NA RIZICNOM PODRUCJU, CAO/ZDRAVO.
predatortz predatortz 13:17 07.06.2023

Re: Promoter

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Pa ako su bili tamo sto im onda nisu zabranili da se kupaju na zabranjenom mestu u vreme kada jos nije dozvoljeno kupanje?


Evo ga još jedan koji ne poznaje poslove policije, ali ima nešto da izjavi za Dnevnik...


Dobro, moze i od policijskog posla da se pravi metafizika mada se to onda zove malo drugacje. Ovde je situacija prilicno jasna.

Ti tvrdis da je policija bila tamo.
Klinci su se kupali.
To je moralo trajati duze od sest sekundi.

Ostaje: a) policija ih videla i nije radila svoj posao (onaj nemetaficicki), b) policija ih nije videla jer nije bila tamo (u kom slucaju uprkos tvom poznavanju poslova policije tvoja izjava za Dnevnik nije tacna).




A suština je jednostavna - policija nije nadležna za gradska kupališta, niti kontrolu termina dozvoljene i nedozvoljene upotrebe usluga tog javnog preduzeća.

Istaknute table se smatraju upozorenjem, kao što se smatra i saobraćajni znak.

Tako da je vaše pitanje "zašto nije sprečila, kad je zabranjeno" jednako glupo kao i pitanje zašto tebe nije sprečila da prođeš na crveno svetlo na semaforu jer je to zabranjeno.
Policija nije dužna da te sprečava, da ide za tobom i prati tvoje poštovanje saobraćajnih i drugih zabrana.
Policija je ovlašćena da te kazni, odnosno registruje prekršaj kada vidi da si ga počinio.

A jedna patrola policajaca, pa ni dve, tri, nisu u mogućnosti, taman i da im je to posao, a više je posao Komunalne milicije, da spreče da neko uđe u Savsko jezero. Zbog njegove veličine.
Potom, policajci pozornici nisu obučeni spasioci, niti imaju opremu za pružanje pomoći davljeniku.

predatortz predatortz 13:21 07.06.2023

Re: Promoter

je l ti smatras da nije trebalo obezbediti Adu- ne samo juce, a narocito juce


Ma da! Snajperski, zaprekama, mitraljeskim gnezdima...

li ces sada u nedogled da sibicars preko tragedije- koja NIJE morala da se dogodi, da je neko radio svoj posao.


Upravo ti to radiš - zloupotrebljavaš tragediju i pogibiju mladih ljudi.

Evo, ja bih takvim dao mesec dana da "obezbede sve". Od kupača na Adi, preko žena žrtava porodičnog nasilja, pa klinaca koji ginu od strujnog luka penjući se na vagone, stradaju u saobraćaju...

Pa ako se desi neki takav događaj, onda takvim gromadama treba jebati mater bezobraznu i glupu jer se petljaju u stvari o kojim blage veze nemaju.
vcucko vcucko 13:22 07.06.2023

Re: nego,

angie01
Eno Bene kaze kako grad ima odgovornost da odredi pocetak sezone kupanja i rad spasioca pa niko da mu od vas junaka prigovori kako napada srpsku drzavu i ostalo uobicajeno mazanje govnima. Dosli ste do tacke da ce se i zamerenja na rad GSPa smatrati napadom na celokupno srpstvo. Ukoliko to kaze osoba taita.


ne radi se cak ni o sezoni kupanja, nego o cinjenici da klinci posle mature dolaze tu i cesto ulaze u vodu- znaci to se zna,...pa zar nije onda normalno da organizujes neki nadzor?...baska sto je taj nadzor na Adi potreban 365 dana u godini, jer je tu uvek puno sveta,...koliko treba da je neko glup i da to ne razume i da izmislja neke idiotizme- novokomponavane zapadne vrednosti i zloupotrebe,...bozemeprosti budala.

Pa to sam manje-više i napisao. Kraj škole = klinci pjani na Adi = poslati patrole. Policije pre svega (njih se jedino boje). A to je posao bukvalno komandira mesno nadležne policijske stanice (Čukarica?). Ako to ne zna da proceni i uradi, do qca i on i stanica. Ako to mora da mu kaže neko iznad njega, isti nastavak. Čemu služi?!

G-načelnikova odgovornost je pre svega moralna, za sve što se dešava u gradu čiji je prvi čovek. Podavili se klinci, on da izađe i kaže "kao g-načelnik osećam moralnu odgovornost" i dalje u skladu sa svojim osećajem pravo/nepravo. Raja na osnovu toga stvara mišljenje o njemu i bira ga/ne bira ga. Kraj.

Ono prvo je funkcionalna odgovornost, ovo drugo politička.
Milan Novković Milan Novković 13:24 07.06.2023

Re: Promoter

predatortz

duzina obale je 7km, koliko je potrebno da autom obrne krug?...5, 6 minuta,


A šanse utopljenika da preživi posle 6 minuta boravka u vodi su ravne nuli...

Ne bi trebale da budu! Ja mislim da su oko 50%.

Oko 30 minuta - ajd, ako profesionalci rade - ume da preživi i 10%, al ok, da li će preživeti i sledećih 12 meseci i koliko će se oporaviti je druga priča.

Zavisi i od temperature vode - što hladnija to veće šanse.

Ne pratim vam "ubeđivanje", nego mi je kratka rečenica zapala za oko
predatortz predatortz 13:24 07.06.2023

Re: nego,


Pa to sam manje-više i napisao. Kraj škole = klinci pjani na Adi = poslati patrole.


Tinejdžeri koji su se utopili nisu maturanti ni osnovne, ni srednje škole. Bili su na rođendanu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:28 07.06.2023

Re: Promoter

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Pa ako su bili tamo sto im onda nisu zabranili da se kupaju na zabranjenom mestu u vreme kada jos nije dozvoljeno kupanje?


Evo ga još jedan koji ne poznaje poslove policije, ali ima nešto da izjavi za Dnevnik...


Dobro, moze i od policijskog posla da se pravi metafizika mada se to onda zove malo drugacje. Ovde je situacija prilicno jasna.

Ti tvrdis da je policija bila tamo.
Klinci su se kupali.
To je moralo trajati duze od sest sekundi.

Ostaje: a) policija ih videla i nije radila svoj posao (onaj nemetaficicki), b) policija ih nije videla jer nije bila tamo (u kom slucaju uprkos tvom poznavanju poslova policije tvoja izjava za Dnevnik nije tacna).




A suština je jednostavna - policija nije nadležna za gradska kupališta, niti kontrolu termina dozvoljene i nedozvoljene upotrebe usluga tog javnog preduzeća.

Istaknute table se smatraju upozorenjem, kao što se smatra i saobraćajni znak.

Tako da je vaše pitanje "zašto nije sprečila, kad je zabranjeno" jednako glupo kao i pitanje zašto tebe nije sprečila da prođeš na crveno svetlo na semaforu jer je to zabranjeno.
Policija nije dužna da te sprečava, da ide za tobom i prati tvoje poštovanje saobraćajnih i drugih zabrana.
Policija je ovlašćena da te kazni, odnosno registruje prekršaj kada vidi da si ga počinio.

A jedna patrola policajaca, pa ni dve, tri, nisu u mogućnosti, taman i da im je to posao, a više je posao Komunalne milicije, da spreče da neko uđe u Savsko jezero. Zbog njegove veličine.
Potom, policajci pozornici nisu obučeni spasioci, niti imaju opremu za pružanje pomoći davljeniku.



Nije nadlezna za kupalista nego za sigurnost i nadgledanje da li se postuju propisi na celoj teritoriji Republike. Ne mora da prati nikoga, ali ako primeti da se propisi krse onda MORA da reaguje.

Ako je policija bila tamo, onda je morala da reaguje kao i u slucaju crvenog svetla na semaforu. Ako je kupanje zabranjeno onda nije dozvoljeno pa se krse propisi i na to oni moraju da reaguju. Ne znam da li sam dovoljno jasno nacrtao.

Ja ne znam da li je policija bila tamo i jedino sto sam pitao je da zasto nije reagovala ako je, kako ti tvrdis, bila tamo. Ti kazes nije joj u nadleznosti.

Niko nije rekao da policija mora da spasava davljenike.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:44 07.06.2023

Re: Promoter

pe hebotebog vise tig tuzlansih fazona.


Nisu to specificno tuzlanski fazoni. Mozes biti i iz Podgorine pa da koristis isti fazon.
gvozden1 gvozden1 13:44 07.06.2023

Re: nego,

Eno Bene kaze kako grad ima odgovornost da odredi pocetak sezone kupanja i rad spasioca pa niko da mu od vas junaka prigovori kako napada srpsku drzavu i

Zato što je ne napada.
Ima li odgovornost grad da odredi početak sezone?
Pa ko će drugi da je ima?

Da li je trebalo da počne sezona iako je vreme kako jeste, kiša, hladno?

Nije normalno da počne.
A ovo
- koja NIJE morala da se dogodi, da je neko radio svoj posao.


Apsolutno debilna tvrdnja.
Da je bila policija tamo - ne bi se to desilo!

To samo debil poput Endži može da kaže, a ti da potvrdiš.

Da li je policija trebala da bude, jeste.
Da li bi to sigurno sprečilo nesreću?

Ne može da se zna, možda bi možda ne bi.

A da svu krivicu na Srbiju prebaci može samo neko ko ispunjava dva uslova, da je glup i da mrzi Srbiju.

Ona ispunjava oba.

Ti je podržavaš.
angie01 angie01 13:49 07.06.2023

Re: nego,

Pa to sam manje-više i napisao. Kraj škole = klinci pjani na Adi = poslati patrole. Policije pre svega (njih se jedino boje). A to je posao bukvalno komandira mesno nadležne policijske stanice (Čukarica?). Ako to ne zna da proceni i uradi, do qca i on i stanica. Ako to mora da mu kaže neko iznad njega, isti nastavak. Čemu služi?!


upravo,..nije tesko dokuciti...al evo ima ko ne kapira, ama bas nista.


G-načelnikova odgovornost je pre svega moralna, za sve što se dešava u gradu čiji je prvi čovek. Podavili se klinci, on da izađe i kaže "kao g-načelnik osećam moralnu odgovornost" i dalje u skladu sa svojim osećajem pravo/nepravo. Raja na osnovu toga stvara mišljenje o njemu i bira ga/ne bira ga. Kraj.


pa gradonacelnik bi pre svega morao da zna sta mu se desava u gradu i ako zna da su mature, da postoje razni rizici, da se sa tim glavnima u policiji dogovori.
angie01 angie01 13:51 07.06.2023

Re: nego,

Tinejdžeri koji su se utopili nisu maturanti ni osnovne, ni srednje škole. Bili su na rođendanu.


da i?...ja i tvrdim, da na Adi stalno ima ljudi i da MORA da bude STALNO obezbedjena.
angie01 angie01 13:52 07.06.2023

Re: nego,

A da svu krivicu na Srbiju prebaci može samo neko ko ispunjava dva uslova, da je glup i da mrzi Srbiju.


sta bulaznis budalo, kakva te Srbija spopala- radi se o gradskim sluzbama.
gvozden1 gvozden1 13:54 07.06.2023

Re: nego,

angie01
A da svu krivicu na Srbiju prebaci može samo neko ko ispunjava dva uslova, da je glup i da mrzi Srbiju.


sta bulaznis budalo, kakva te Srbija spopala- radi se o gradskim sluzbama.

Uvek se vadiš na glupe načine.

Nego, odakle ti podatak da nije bilo policijske patrole na Adi tada?

Zato što se neko pijan udavio?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:58 07.06.2023

Re: nego,

A da svu krivicu na Srbiju prebaci može samo neko ko ispunjava dva uslova, da je glup i da mrzi Srbiju.


Jadna ti je ta tvoja vizija Srbija ako je poistovecujes sa lokalnim komandirom policije koji ne radi svoj posao (ako ti je lakse citaj posle Bene-ovog i Vcuckov komentar) i ovim buzdovanom od gradonacelnika.


Da li bi to sigurno sprečilo nesreću?


Posto policija ne moze da obezbedi sigurnost u saobracaju 100% ne treba ni da izlazi iz policijske stanice. Posto policija ne moze da spreci sva kriminalna dela onda nek sedi u stanici.

Da se ne pravimo nevesti: da su poslali dva pandura i da su oni podviknuli klinci bi se razisli i to je to. 20 komentara ni o cemu a situacija jasna.
angie01 angie01 14:00 07.06.2023

Re: Promoter

Ma da! Snajperski, zaprekama, mitraljeskim gnezdima...


a sta bi ti drugo i rekao.


Upravo ti to radiš - zloupotrebljavaš tragediju i pogibiju mladih ljudi.


u cemu se ogleda zloupotreba- u tome sto pitam, gde je odgovornost gradskih vlasti za obezbedjivanje potecionalno opsnih javnih povrsina?... i to jos u danu gde je sve puta sto?....pa iz koje rupe si ti izasao, da ti je to pitanje nenormalno, gospodebozepomiluj.
Evo, ja bih takvim dao mesec dana da "obezbede sve". Od kupača na Adi, preko žena žrtava porodičnog nasilja, pa klinaca koji ginu od strujnog luka penjući se na vagone, stradaju u saobraćaju...


a cemu sluze sve te javne sluzbe koje placaju gradjani???

ti sigurno ne bi nista u tvojoj retrogradnoj tintari je sve to normalno i niko nije kriv,
jer se petljaju u stvari o kojim blage veze nemaju.


pa nekako je ispalo, da ti policajac nemas pojma ni o cemu, pa ni o tome, sta je posao policije.
angie01 angie01 14:08 07.06.2023

Re: nego,

Jadna ti je ta tvoja vizija Srbija


pa naravno da je jadna,...oni koji brane sve lose sto se u njoj odigrava su po huciju dobri Srbi, a oni koji bi da bude cista, uredjena i bezbedna su neprijatelji,...pa ti vidi.
angie01 angie01 14:11 07.06.2023

Re: nego,

Uvek se vadiš na glupe načine.


pazi, lik koje se UVEK vadi na GLUPE nacine, kaze nekom ko se NIKADA ne vadi, pa tako ne moze ni na glupe nacine- da se vadi,..pa presmesno.

da je policija bila, valjda bi se znalo,..a ako jeste, zasto nije reagovala?


Zato što se neko pijan udavio?


da je nedajboze tvoje dete upitanju, da li bi jednako ovako nonsalanto ovakvu bedstocu izrekao?
angie01 angie01 14:12 07.06.2023

Re: Promoter

Mozes biti i iz Podgorine pa da koristis isti fazon.


dobro, izvinjavam se.
angie01 angie01 14:39 07.06.2023

Re: nego,

Tinejdžeri koji su se utopili nisu maturanti ni osnovne, ni srednje škole. Bili su na rođendanu.

A siguran sam da je bilo toliko policajaca juče na Adi. Uvek ih ima.


evo ga tuzlanski policajac, koji drugome govori da zloupotrebljava tragediju, jer pita, gde su bile gradske sluzbe u situaciji povecane opasnosti,...upravo sam procitala 10 tekstova o tragediji i ovih i onih medija i SVUDA pise da su utopljeni decaci bili sa maturantima, tu su bili negde pored, dosli da proslave kraj godine-kao i svake godine sto rade, da l je nekome bio rodjendan, nebitno je za cinjenicu da se znalo da ce Ada biti puna djaka,...drugo SVUDA pise, da policije NIJE bilo, nego da je pozvana u pola sest...posto dvojica momaka nije izasla iz jezera,....jezero nije bilo obezbedjeno, a bilo je dostupno deci da dodju i rade sta hoce.


gvozden1 gvozden1 15:29 07.06.2023

Re: nego,

Posto policija ne moze da obezbedi sigurnost u saobracaju 100% ne treba ni da izlazi iz policijske stanice. Posto policija ne moze da spreci sva kriminalna dela onda nek sedi u stanici.

Za svaku saobraćajku je kriva policija, jer da je bila na licu mesta, ne bi se desila.

Da je ovde bila na licu mesta, ne bi klinci kršili zakon.

Jer nije kriv onaj ko krši propise, kriva je policija što ga nije sprečila.

I tako, lako je se sprdati sa nebulozama koje pišete, zato što su nebulozne.

Neko pijan uđe u reku i utopi se, i zato je kriva policija.


A ko kaže, aman, da li ste normalni, niti znate da li je policije bilo na Adi, niti da li bi sprečila da ju je bilo ako nije, ništa ne znate, ali...otišli smo u krasni!

Niko nije kriv, ni ovi što krše propise, ni roditelji, niko osim države.

Budale.
angie01 angie01 15:41 07.06.2023

Re: nego,

Jer nije kriv onaj ko krši propise, kriva je policija što ga nije sprečila.


je l si ti u Robajama cuo za obezbedjivanje javnih mesta, marocito u situacijama koje mogu da dovedu do opasnosti po nekog, ili toga kod vas nema?


I tako, lako je se sprdati sa nebulozama koje pišete, zato što su nebulozne.


tako, da ne pisi nebuloze uzaludno.
niti znate da li je policije bilo na Adi


pise u svim clancima, vestima,..da je policija pozvana u 17 30h,...
Niko nije kriv, ni ovi što krše propise, ni roditelji, niko osim države.


za neobezbedjivanje javnih povrsina- kriva je gradska vlast.

ako si bas zapeo za drzavu, evo ti pa se zabavljaj,

KLIK
gvozden1 gvozden1 15:49 07.06.2023

Re: nego,


je l si ti u Robajama cuo za obezbedjivanje javnih mesta, marocito u situacijama koje mogu da dovedu do opasnosti po nekog, ili toga kod vas nema?

A gde ima toga da obezbeđivanje javnih mesta isključuje mogućnost da se desi nesreća, srećo moja?

Evo, ti si svetska riba, prošpartala si olaneticu uzduž i popreko, pa gde se to nesreće ne dešavaju zato što " službe rade svoj posao"?

A da mi je drago što si zapamtila ime mog sela, jeste.
Još samo da se okuražiš pa da i mene kreneš direktno da vređaš po tom osnovu kao Bosance.

A nemaš ti muda za ti, pičkica u duši.
pise u svim clancima, vestima,..da je policija pozvana u 17 30h,...


A to isključuje postojanje patrole?

Ribice (gradska) loša si ti (i) u ovome.
angie01 angie01 16:02 07.06.2023

Re: nego,

A gde ima toga da obezbeđivanje javnih mesta isključuje mogućnost da se desi nesreća, srećo moja?


pa ne iskljucuje, ali znatno smanjuje mogucnost- u tome je i cela svrha njihovog postojanja, da sprece, je l kapiras.

pa dovoljno je nenormalno da osmaci pale onolike baklje po skolskom dvoristu i u parkicu izmedju zgrada0 to je isto za policiju, da nose flase sa alkoholom, masu ruskom zastavom i na Dorcolu traze od jovanejeremic da im se potpisuje na majce- pa to je vec za posmatranje drustva...u kojoj zemlji deca od 14, 15 godina imaju slicne nacine slavljenja kraja OS?


Još samo da se okuražiš pa da i mene kreneš direktno da vređaš po tom osnovu kao Bosance.


ja ne vredjam Bosance- koji ne postoje, kako tvrdite,...nego reagujem na one koji vredjaju moj grad i ljude u njemu...i agresivno im namecu svoje nacine zivljenja.

znaci ni protiv Bosanaca, koji ne postoje ni protiv nikog drugog nemam nista- samo se branim od agresivnih primitivaca...to je valjda dozvoljeno, ili pak nije, sta kazes,...sta bi ti rekao da ja dodjem tamo kod tebe i kazem ti da ti nisi dovoljno dobar, da si neprijatelj, da to kako zivis nije nicemu, da su tvoji sugradjani budale i foliranti, da su neke postovane komsije u stvari neki losi ovo ili ono,...pa ne verujem da se ne bi branio.


A to isključuje postojanje patrole?


pa je l citas sta pise,...da je bila patrola, valjda bi dosla ona,...ako je bila, kako nije reagovala na ulazak dece u vodu?...znaci, ne treba im vise od 8 minuta da naprave krug oko Ade u sporoj voznji.


loša si ti (i) u ovome.


ajao, ko mi kaze.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:18 07.06.2023

Re: nego,

A ko kaže, aman, da li ste normalni, niti znate da li je policije bilo na Adi, niti da li bi sprečila da ju je bilo ako nije, ništa ne znate, ali...otišli smo u krasni!


Predator je jedini izneo saznanje da je bilo policije. Da ne ponavljam, ako te zanima eno ti gore pa citaj.

Ostalo ne vredi komentarisati.
gvozden1 gvozden1 16:22 07.06.2023

Re: nego,


pa ne iskljucuje, ali znatno smanjuje mogucnost- u tome je i cela svrha njihovog postojanja, da sprece, je l kapiras.


Ne isključuje, ali su u ovom slučaju isključivo oni krivi, ni pijani klinci koji krše propise, ni roditelji koji ih nisu vaspitali, niko, isključivo država.

Zato što se o Srbiji radi.


pa dovoljno je nenormalno da osmaci pale onolike baklje po skolskom dvoristu i u parkicu izmedju zgrada0 to je isto za policiju, da nose flase sa alkoholom, masu ruskom zastavom i na Dorcolu traze od jovanejeremic

A da nose američke i da se dive Seki Aleksić, bilo bi u redu.

Da imaš makar malo pameti, razumela bi da i ti tome doprinosiš kad kojekakve pevaljke proglašavaš kraljicama, caricama, koju li im krunu natakari.


To je tvoj svet, te Jovane i te Seke, isti je to klinac, i ko Seki dodeljuje krunu, ne bi trebalo da zamera ništa Jovani.

Ali ko to razume ne interesuju ga ni Seka ni Jovana.
da je bila patrola, valjda bi dosla ona,..

A kako znaš odakle su došli, možda sa drugog kraja Ade, kad su im iz stanice javili za poziv?


Ne znam ni ja, samo ostavljam tu mogućnost, za razliku od tebe koja pojma nemaš, a postavljao se kao da sve detalje znaš.

Ne znaš ti koliko ne znaš, to te i tera u lupetanje.
gvozden1 gvozden1 16:23 07.06.2023

Re: nego,

Predator je jedini izneo saznanje da je bilo policije.

A znaš li ti da nije?
solo solo 16:32 07.06.2023

Re: nego,

Recimo, da meni neki blogeri kažu dobar dan, ja njima ne verujem.
Tako i sa svim ostalim.


Kako god Čaki.

Dobar dan.

Još bolji tek.

ISUK

solo solo 16:34 07.06.2023

Re: Promoter

Nisu to specificno tuzlanski fazoni.


Pa ti si naš.

Bolan.
solo solo 16:43 07.06.2023

Re: nego,

Ribice (gradska) loša si ti (i) u ovome.


Zamisli,to je bilo moderator u ,,najslavnijim,, danima bloga.

Vlast sunce ti 'ebem.
angie01 angie01 16:57 07.06.2023

Re: nego,

isključivo država.

Zato što se o Srbiji radi.


e ajd polako treci put- radi se o gradskim vlastima.


A da nose američke i da se dive Seki Aleksić, bilo bi u redu.


prvo, ja nisam fan Amerike,...drugo Seka je spomenuta u vrlo konkretnoj situaciji, koja se ne moze porediti sa jeremickinom- niti jednom, to ti je ko dupe/glava.

a ovde nije rec ni o tome, nego da je neko kao jj idol deci od 14, 15 godina- to je vec problem.


A kako znaš odakle su došli, možda sa drugog kraja Ade, kad su im iz stanice javili za poziv?


stoji ti u svakom tekstu o tragediji- eto, potrudi se malo i sam.

..a dalje sa tobom necu da nastavljam, uopste me ne zanimaju besmisleni krugovi sa prostackim ponasanjem.
gvozden1 gvozden1 18:00 07.06.2023

Re: nego,

solo
Ribice (gradska) loša si ti (i) u ovome.


Zamisli,to je bilo moderator u ,,najslavnijim,, danima bloga.

Vlast sunce ti 'ebem.



Ta činjenica uvek začudi, kad god da je se setiš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:06 07.06.2023

Re: nego,

gvozden1
Predator je jedini izneo saznanje da je bilo policije.

A znaš li ti da nije?


Prvo kritikuje sto se spekulise da ih je bilo, a sad odjednom nije dobro sto se sumnja da ih je bilo.

Pojma nemam kao ni ti. Jedini koji kaze da ih je bilo je Predator. Ja sam pitao sta je tacno: a) bili su ali nisu reagovali, b) nisu bili pa nisu mogli da reaguju.

U obe opcije nisu radili svoj posao: za a) videti moj komentar gore, za b) videti Vcuckov komentar gore.






promoter promoter 18:10 07.06.2023

Re: nego,

Neues aus der Nachbarschaft
A ko kaže, aman, da li ste normalni, niti znate da li je policije bilo na Adi, niti da li bi sprečila da ju je bilo ako nije, ništa ne znate, ali...otišli smo u krasni!


Predator je jedini izneo saznanje da je bilo policije. Da ne ponavljam, ako te zanima eno ti gore pa citaj.

Ostalo ne vredi komentarisati.

Eeeee!
Jbg!
Mene baš zanimalo tvoje mišljenje o tom ostalom.
Šteta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana