Društvo| Ljubav| Umetnost| Zabava

O ovom i onom

srdjan.pajic RSS / 04.06.2023. u 01:37

Evo ga blog-terenče koje nije zaključano, da kolege mogu da pišu o čemu god hoće, svi su dobrodošli, to se podrazumeva, sem Bobića. Dobro, zezam se, i on je dobrodošao.

AJFCJaV_5wPh2f7SlkMduEExQHfBW0yFxDJak1LK6tZiadi8hSGke_lmI56GH6EcYXB0h4TjYEBL-bR5Xei-EMpsJ5lrD-gEfVk4Pys842LPeQdg-9XYdJfkpizEyClXqxsugE86zRf2YNNSHQjKJUgOrKRtGg=w1625-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaWYwT_fhnNBTmGTv-fOxOrwO1v_uTDjx3rLb_kj3mNux_BtxTMQBRnht76t23pi7tbZ77OXJslk4EdpZ0DR4dgm0i8p5sPYk0KsM3oxV7yxwChIUpi97li83tw5KCLd8oskUHxECwgCs1kHoFY6-5m2Ew=w914-h1219-s-no?authuser=0 

AJFCJaX-VVEYlwDZIGpIBAZ59tjwHMo_bIMFa-uUwR5bPx3LWRqJDkJDfxZDLCkB-7PHzKgmxgIWwpI530amBPK9F9FphNOanxscYETDWrh9M28LutiVCbQK8Sz_4n9yRqq-Oho7cGypc_cc0DnMGp6t8ibKug=w1625-h1219-s-no?authuser=0

AJFCJaVFHDMwNLGJ0R2cm17qffs708aLxLCsPfmzE7nbc_fdO9F-W3pBJ8JJCb2TaRwiGT8ylrdZ_AIMnTq7uJBxkUIInFsZayAqOwttHgSTw0EzPSCcctJJQkUj4JJFRTDrbMGHMqtwLRMV2PlsVxocdtcn6w=w914-h1219-s-no?authuser=0 

 (na slikama je godišnja izložba iz obdaništa moje manje klinke,  tema su bili Polok, O Kif, Mone i Mondrian. Ovo čisto da usmerim na vedrije teme, umesto da se odma krene sa klanjem. Ali smernicu nije obavezno slediti.)



Komentari (840)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 09:17 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Ovo je kljucno. Prave politiku na traumama. Nije to samo Vucic ali on je otisao najdalje. Nacija koja decenijama zivi pod pritiskom da joj treba tutor i da nije dovoljno dobra jer je samo ostatak zaklanog naroda.


Da, zato sam se i protivila tome da film o Jasenovcu snima Srbija,


i sad iz ovog ugla nakon par godina imam osjećaj da sam jedina osoba koja je tako mislila i 100% bila u pravu, da, baš tako, jedina pametna.


Neću da potražim onu sliku djevojčica, i kako glavni lik iz filma o stradanju kleči na pločicama, ljubi nešto, klanja,

ej bre, ona je prvo bez majke, ko je imao povjerenje da je neće iskoristi na turneji koju organizuju radikali?
promoter promoter 09:39 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Neues aus der Nachbarschaft
Srbija je u rukama amatera koji kreiraju radikalsku stvarnost iz ratnih i poratnih godina, Vučić manipuliše traumom naroda.

Narod drži kao taoce politike, države, vojske, crkve i itd.


Ovo je kljucno. Prave politiku na traumama. Nije to samo Vucic ali on je otisao najdalje. Nacija koja decenijama zivi pod pritiskom da joj treba tutor i da nije dovoljno dobra jer je samo ostatak zaklanog naroda.






Najbolje je, onda, da ćutimo da su nas dojučerašnja braća klali slasno uživajući.
To su probali komunjare, pa se rezultat vidi.
Ozbiljan narod neće potiskivati nesrećne periode svoje istorije, nego će o njima otvoreno govoriti - kome god se svidelo ili ne.
To ne da nesme biti prepreka razvoju, naprotiv.
Pogledajmo kako to rade braća Jevreji.
Ajde neka neko njima kaže ... šta koji kurac klešete imena svojih poklanih u kamen?
Videli bi kako bi se taj proveo.
Dakle, razvoj bilo kojega društva, pa i srpskog, ne može da se zasniva na bagatelisanju žrtava svog naroda.
To ne može da bude kočnica napretka.
Naprotiv.
zoja444 zoja444 09:44 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

haha ovo je sprdacina. jel ustase treba da snime film o jasenovcu? sta kazes... ostaci zaklanog naroda... jel akcenat na ostacima... kao da se radi o kerovima... kakva sintagma... sve je tasa u pravu.
freehand freehand 09:46 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

To su probali komunjare, pa se rezultat vidi.

Jes vala, oslobađali decu iz ustaškog logora dok ste čuvali leđa ustašama i nemcima koji su kozaračku decu u te logore vodili.
A onda prvo bagru na kraju rata kaznili mimo suda i sa suđenjima, pa na svim stratištima postavili spomenike i spomen parkove da se zločini ne zaborave.
Al ti si kao disident bio u samici, verovatno nisi za to mogao da znaš.
freehand freehand 09:47 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

zoja444
haha ovo je sprdacina. jel ustase treba da snime film o jasenovcu? sta kazes... ostaci zaklanog naroda... jel akcenat na ostacima... kao da se radi o kerovima... kakva sintagma... sve je tasa u pravu.

Nije da si obavezna da išta znaš kad komentarišeš, ali to je terminologija Politike i RTS sa kraja osamdesetih, kad je dizana temperatura i nošene kosti naokolo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:52 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

gvozden1
Ovo dete sto su zloupotrebili na snimku

Misliš ovo?

Ili samo "žalite decu" i "štite njihova prava" kad su sa druge strane:)


a ja ne znam stvarno šta je sporno u ovoj slici..
dijete je jedva prestalo da bude beba, lice mu se ne vidi i očigledno je tu jer ga doveli mama i tata..
kako se to na njega može loše odraziti..

ova curica bi već mogla da dođe u situaciju da je zajebava neko zbog toga što je pjevala.. nisam slušala, smara me, al mogu da naslutim da je neka spremte se spremte..
to može kasnije da joj pravi problem al bože moj.. takva je sudbina ove internet generacije.. dosta njih će biti u sličnoj situaciji pa će valjda i težina da bude manja..
al šta je sporno s bebom to baš ne vidim..
taman da je neko nekad i prepozna opet to su bila uvjerenja roditelja, kakve veze dijete s tim ima..
kako je to zloupotreba
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:54 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Dakle, razvoj bilo kojega društva, pa i srpskog, ne može da se zasniva na bagatelisanju žrtava svog naroda.


Ti ne razumes da je ovo sto se radi upravo bagatelisanje zrtava. To nije tema za stranacke reditelje, pionirske priredbe i debile kao sto su Vulin ili ovaj novi sef SNSa. Za to vreme Sajmiste jos uvek sluzi za autolimarske radionice.

Pogledajmo kako to rade braća Jevreji.



Upravo suprotno od pomenutog bagatelisanja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:55 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

promoter

Pogledajmo kako to rade braća Jevreji.


ne rade ni oni baš sjajno al nisu im realno ni dopale najsjajnije karte..
al i to kako rade rade nakon što su prvo obezbjedili i saveznike i lovušu..
mi baš i nismo
neću time reći da treba zaboraviti žrtve no da bi se trebalo poraditi na dijelu plana u vezi saveznika i lovuše.. pa ne ide
promoter promoter 10:05 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
To su probali komunjare, pa se rezultat vidi.

Jes vala, oslobađali decu iz ustaškog logora dok ste čuvali leđa ustašama i nemcima koji su kozaračku decu u te logore vodili.
A onda prvo bagru na kraju rata kaznili mimo suda i sa suđenjima, pa na svim stratištima postavili spomenike i spomen parkove da se zločini ne zaborave.
Al ti si kao disident bio u samici, verovatno nisi za to mogao da znaš.

Da prostiš, tupav si ko kurac!
Za neke stvari.
Da.
Postavljali su spomenike.
Na kojim su pisali da je neke pobio zločinački fašistički zlotvor.
Umesto da su napisali da su nevine Srbe pobile ustaše, cveće hrvatskog naroda.
Zašto su komuljare pisali to što su pisali na spomenicima, rezultat se vidi.
Ja sam bio disident skromno, u okviru svojih mogućnosti.
O zatvorima ti znaš moj kurac.
promoter promoter 10:10 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
zoja444
haha ovo je sprdacina. jel ustase treba da snime film o jasenovcu? sta kazes... ostaci zaklanog naroda... jel akcenat na ostacima... kao da se radi o kerovima... kakva sintagma... sve je tasa u pravu.

Nije da si obavezna da išta znaš kad komentarišeš, ali to je terminologija Politike i RTS sa kraja osamdesetih, kad je dizana temperatura i nošene kosti naokolo.

Pa šta?
Što reče Vučić.
Da li zato što su nošane kosti naših zaklanih smo zaslužili novo klanje?
Ili šta?
Da li to znači da moramo da budemo obzirni prema ustašama i njihovim simpatizerima pa da ne smemo da pominjemo one koje su ustaše pobili?
Nije valjda da je taj naš greh veći od njihovog?
freehand freehand 10:11 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Umesto da su napisali da su nevine Srbe pobile ustaše, cveće hrvatskog naroda.

"Cvećem hrvatskog naroda" Ante Pavelić je zvao muslimane, za potrebe propagande.
A ja se slažem da i po Bosni, i po Crnoj Gori, a najviše po Srbiji je trebalo da piše da na mnogim mestima piše "Ovde su Srbi-četnici, šljam srpskog naroda pobili i nevine Srbe i druge nevine ljude"l.

Ja sam bio disident skromno, u okviru svojih mogućnosti.

Disident u svoja četiri zida, takoreći.
A tvoj kurac ne zna niko osim tebe, rekao bih kad ga toliko pominješ, po pravilu je to odraz traume i duboke patnje.
zoja444 zoja444 10:12 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.
gvozden1 gvozden1 10:12 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,


To ti gore vec pise: mrsomudjenje.

A ovo si ti napisao za onu patriotskosovjetsku priredbu:

Lepo dete, lepo peva.
Šta li smeta?:)

Ko mrsomudi, ja koji sam postavio sliku, ili oni debili koji su dete obukli kako su ga obukli na političkim protestu?

A šta vam smeta, zaista?

Zloupotreba deteta?
:)

Znam.

Jel stvarno veruješ da možeš da sakriješ svoje motive iza navodne brige o detetu?

Ne možeš, naravno, jasno je da ti smeta srpski patriotizam (pogledaj samo kome smeta, tebi i Endži, zar to nije dovoljno da se vidi antisrpski kriterijum) a sam pokušaj prikrivanja stvarnog motiva navodnim brigom za decu, od takvih pravi jadnike.


Da li deca treba da učestvuju u obeležavanju nekih nacionalnih, državnih datuma, to je tema za diskusiju.

Ni meni se to ne dopada, ali ako bih birao između toga i onih zapadnjačkih perverzija kad devojčice od nekoliko godina obuku kao kurvice, i izdresiraju ih da ih imitiraju, onda nesumnjivo ovo prvo.

Ako bih morao da biraš da li devojčicu učiti da peva patriotske pesme (da nisu srpske) ili joj kupiti lutku



Šta bi ti izabrao, borče za dečija prava?
freehand freehand 10:13 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Pa šta?

Pa ništa, sem što je kovanica "ostaci zaklanog naroda" nastala i primenjivana tada i od tada.
Ali pošto si glupava budaletina kojoj se niko normalan ne obraća budi ljubazan pa sad odjebi.
gvozden1 gvozden1 10:14 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,


a ja ne znam stvarno šta je sporno u ovoj slici..
dijete je jedva prestalo da bude beba, lice mu se ne vidi i očigledno je tu jer ga doveli mama i tata..

I postavili ga u ulogu političkog transparenta.
promoter promoter 10:15 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Neues aus der Nachbarschaft
Dakle, razvoj bilo kojega društva, pa i srpskog, ne može da se zasniva na bagatelisanju žrtava svog naroda.


Ti ne razumes da je ovo sto se radi upravo bagatelisanje zrtava. To nije tema za stranacke reditelje, pionirske priredbe i debile kao sto su Vulin ili ovaj novi sef SNSa. Za to vreme Sajmiste jos uvek sluzi za autolimarske radionice.

Pogledajmo kako to rade braća Jevreji.



Upravo suprotno od pomenutog bagatelisanja.

Pa tako kaži.
Dakle, tebe da radimo onako kako rade braća Jevreji sa svojim žrtvama.
Mislim da bi mnogi od vas tanko srali da se rugate žrtvama braće Jevreja.
Kako god oni to radili - partijski ili nepartijski.
Kao što se mnogi sprdaju sa srpskim žrtvama.
Kada se vama pomenu srpske žrtve, vi uvek nađete neku grdnu zamerku na način na koji se to radi.
Znamo se!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:16 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

newimprovedtadejus
promoter

Pogledajmo kako to rade braća Jevreji.


ne rade ni oni baš sjajno al nisu im realno ni dopale najsjajnije karte..
al i to kako rade rade nakon što su prvo obezbjedili i saveznike i lovušu..
mi baš i nismo
neću time reći da treba zaboraviti žrtve no da bi se trebalo poraditi na dijelu plana u vezi saveznika i lovuše.. pa ne ide


Postojala inicijativa posle pada Milosevica da se kulturi secanja (vezano za wwii) sistematski pridje ali sve se izgubilo u uobicajenom ludilu.

U protokolu poseta nemackih i austrijskih predstavnika vlade/predsednika moralo bi da bude da posete Kragujevac ili Kraljevo (Austrijanci i Cer) i da se insistira na pravljenju komisija po uzoru na one koje Nemacka ima sa Poljskom i drugim zemljama. Ovako se oni prave ludi pa Nemci prebacuju krivicu na Austrijance i obrnuto, pa se jos malo u prvi plan stavljaju ratovi iz devedesetih, pa se malo prica o divljem Balkanu, itd.

Ali jaci je interes da se i dalje to sve zloupotrebljava u dnevnopoliticke svrhe i da se nacija drzi pod pritiskom.
freehand freehand 10:17 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

zoja444
free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.

Imaš apsolutno, meni nisu zaklali nikog ali im ni ja ne opraštam zbog desetina hiljada zaklanih.
Ali to ni tebi ni meni ne daje pravo da izvrćemo činjenice i drugima na nos nabijamo na neistinama formirane klevete.
Još jednom, "ostaci zaklanog naroda" nije nikakvo ponižavanje ili nipodaštavanje koje su smislili Hrvati, muslimani ili nekakvi drugosrbijanci. To je kovanica koja najviše liči na Matiju Bećkovića, a koja je besomučno upotrebljavana od '88 kad je sve ubrzano krenulo u ambis nove krvave spirale.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:18 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

gvozden1

a ja ne znam stvarno šta je sporno u ovoj slici..
dijete je jedva prestalo da bude beba, lice mu se ne vidi i očigledno je tu jer ga doveli mama i tata..

I postavili ga u ulogu političkog transparenta.


meni je to u ravni kad bebi vežu onaj ananas repić na vrh glave..
nazivati zloupotrebom je stvarno baš baš previše
tessa1 tessa1 10:19 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

haha ovo je sprdacina. jel ustase treba da snime film o jasenovcu? sta kazes... ostaci zaklanog naroda... jel akcenat na ostacima... kao da se radi o kerovima... kakva sintagma... sve je tasa u pravu.


Zoja, tad sam rekla da bi režiser iz Kirgistana bio bolji izbor samo radi one scene glumca zaboravih kako se zove, tapše rukama krvav, film nisam gledala, ta mi je scena promakla ispod radara,

ej bre, ej bre, ne radi se to tako.

I poslije na Twitteru je njegovo tapšanja na sreću kratko zaživjela kao gif, vidjela sam jedna je dobila neku informaciju bezveznu ujutra sa posla i postavila krvavog Fratra kako tapše? Zašto? Uloga dobra?

Od krvoloka napraviti pop-ikonu nije valjda cilj filma o genocidu? Ili prikazati kako su nas krotke trpali u vagone, božija stvorenjca? Da li ti razumiješ?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:19 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
promoter

Pogledajmo kako to rade braća Jevreji.


ne rade ni oni baš sjajno al nisu im realno ni dopale najsjajnije karte..
al i to kako rade rade nakon što su prvo obezbjedili i saveznike i lovušu..
mi baš i nismo
neću time reći da treba zaboraviti žrtve no da bi se trebalo poraditi na dijelu plana u vezi saveznika i lovuše.. pa ne ide


Postojala inicijativa posle pada Milosevica da se kulturi secanja (vezano za wwii) sistematski pridje ali sve se izgubilo u uobicajenom ludilu.

U protokolu poseta nemackih i austrijskih predstavnika vlade/predsednika moralo bi da bude da posete Kragujevac ili Kraljevo (Austrijanci i Cer) i da se insistira na pravljenju komisija po uzoru na one koje Nemacka ima sa Poljskom i drugim zemljama. Ovako se oni prave ludi pa Nemci prebacuju krivicu na Austrijance i obrnuto, pa se jos malo u prvi plan stavljaju ratovi iz devedesetih, pa se malo prica o divljem Balkanu, itd.

Ali jaci je interes da se i dalje to sve zloupotrebljava u dnevnopoliticke svrhe i da se nacija drzi pod pritiskom.


pa dobro da, kad je šoder vođstvo onda imaš šta imaš..
mora prvo da ne bude šoder..
pa da ekonomski ojačamo..
pa onda možemo da tražimo i da nam se vrati nešto duga..
e al jbg da će to i da dočekamo
zoja444 zoja444 10:20 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

tadejus, sama si odgovorila. zloupotreba je to sto su to roditeljska politicka uverenja a ne tog deteta. dete niko nista nije pitao. on im to nece oprostiti.
tessa1 tessa1 10:20 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Da li deca treba da učestvuju u obeležavanju nekih nacionalnih, državnih datuma, to je tema za diskusiju.

Ni meni se to ne dopada, ali ako bih birao između toga i onih zapadnjačkih perverzija kad devojčice od nekoliko godina obuku kao kurvice, i izdresiraju ih da ih imitiraju, onda nesumnjivo ovo prvo.

Ali kako vi sebe svežete u dva izbora, sa uživanjem.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:21 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Ni meni se to ne dopada, ali ako bih birao između toga i onih zapadnjačkih perverzija kad devojčice od nekoliko godina obuku kao kurvice, i izdresiraju ih da ih imitiraju, onda nesumnjivo ovo prvo.


Dopada ti se, gore si fino napisao da ti se dopada.

Opet mrsomudis - red srbomera, red Barbika.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:21 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

zoja444
tadejus, sama si odgovorila. zloupotreba je to sto su to roditeljska politicka uverenja a ne tog deteta. dete niko nista nije pitao. on im to nece oprostiti.


pretjerivanje..
dok poraste da shvata politička uvjerenja imaće neka deseta i petnesta..
oko tih će se možda sporiti..
ovoga se neće nit sjećati nit mu biti bitno..
tačno kao i taj ananas repić.. ja svom djetu vezala ne bih al zaista je toliko daleko od zloupotrebe da je smješno navoditi
promoter promoter 10:22 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
Umesto da su napisali da su nevine Srbe pobile ustaše, cveće hrvatskog naroda.

"Cvećem hrvatskog naroda" Ante Pavelić je zvao muslimane, za potrebe propagande.
A ja se slažem da i po Bosni, i po Crnoj Gori, a najviše po Srbiji je trebalo da piše da na mnogim mestima piše "Ovde su Srbi-četnici, šljam srpskog naroda pobili i nevine Srbe i druge nevine ljude"l.

Ja sam bio disident skromno, u okviru svojih mogućnosti.

Disident u svoja četiri zida, takoreći.
A tvoj kurac ne zna niko osim tebe, rekao bih kad ga toliko pominješ, po pravilu je to odraz traume i duboke patnje.

To što treba da piše na svim spomenicima je samo jedno - istina.
Kakva god da jeste.
Pa makar žrtve bili i Srbi, makar ih lično pobio Tito.
U čemu je problem.
Ja sam bio disident dovoljno - za krug u kojem sam se kretao.
Da su ostali bili pola kao ja, ne bismo sada uživali u ovom sranju koje ostavljamo deci.
To sam pokušao da prenesem i svojoj deci.
promoter promoter 10:25 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

zoja444
free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.

Noramlno!
Zašto bi im oprostila?
To nije tvoj posao.
Neka im oprosti Bog!
Ako smatra da to može da se oprosti.
angie01 angie01 10:25 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Ne možeš, naravno, jasno je da ti smeta srpski patriotizam (pogledaj samo kome smeta, tebi i Endži, zar to nije dovoljno da se vidi antisrpski kriterijum) a sam pokušaj prikrivanja stvarnog motiva navodnim brigom za decu, od takvih pravi jadnike.


pa zar ti nije dosadilo da vrtis istu pesmicu/recitaciju,...kakvo nedotupavno smaranje u nedogled.

jasno je da je neprimerena zloupotreba upitanju i oko toga nema govora,..devojcica od 8 godina, treba na decijoj priredbi da peva Zaljubi se princ u cicu, a ne da zastrasujucom drmatikom- kako su je ucili- peva o tlu i krvi,a na takvom dogadjaju, jer to nije petriotizam, nego nesto sasvim drugo, necu da nazivam, jer ta devojcica nije nista kriva- odrasli su.

a ovo sto si stavio kao suprotni primer- je u najmanju ruku neukusno, jer i jedno i drugo su lice i nalicje istog novcica.
freehand freehand 10:26 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

To što treba da piše na svim spomenicima je samo jedno - istina.

Na svim tim spomenicima piše tačno ono što treba da piše, mada se to, na sreću, ne slaže sa željama krvoločnih šovinista.
Na kom spomeniku u Francuskoj, Engleskoj, Poljskoj ili Rusiji piše da su zločin izvršili Nemci kao narod?

zoja444 zoja444 10:28 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

free, neues je smislio tu kovanicu kao odgovor tessi. sto ne citas sve komentare?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:32 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
zoja444
free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.

Imaš apsolutno, meni nisu zaklali nikog ali im ni ja ne opraštam zbog desetina hiljada zaklanih.
Ali to ni tebi ni meni ne daje pravo da izvrćemo činjenice i drugima na nos nabijamo na neistinama formirane klevete.
Još jednom, "ostaci zaklanog naroda" nije nikakvo ponižavanje ili nipodaštavanje koje su smislili Hrvati, muslimani ili nekakvi drugosrbijanci. To je kovanica koja najviše liči na Matiju Bećkovića, a koja je besomučno upotrebljavana od '88 kad je sve ubrzano krenulo u ambis nove krvave spirale.


Hvala na razjasnjenju. Pretpostavio sam da je deo opste kulture.

Beckovic je autor ali je ona iz domena poezije usla u primenjenu politiku - ne branim Beckovica ali nije ni on odogovoran za potonju zloupotrebu. Slicno se desilo sa Kosovo je najskuplja srpska rec.



promoter promoter 10:32 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
Pa šta?

Pa ništa, sem što je kovanica "ostaci zaklanog naroda" nastala i primenjivana tada i od tada.
Ali pošto si glupava budaletina kojoj se niko normalan ne obraća budi ljubazan pa sad odjebi.

A zašto misliš da mi se niko ne obraća?
Zato što sam zajeban ili šta?
freehand freehand 10:33 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

zoja444
free, neues je smislio tu kovanicu kao odgovor tessi. sto ne citas sve komentare?

Zoja, uporno ti govorim da je ta kovanica smišljena pre skoro 40 godina, i da je nije smislio Neues. A moglo bi se desiti da je i ja posprdno upotrebim, ali ne da bih se smejao žrtvama, daleko bilo, nego da bih se rugao krokodilskim suzama manijakalnih fašista koji bi i danas da se svete u novim i novim prestenovima krvavog ludila. Svi su šovinisti isti, nema među njima razlike, braća po mržnji.
freehand freehand 10:34 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Zato što sam zajeban ili šta?



Dabre. Priroda te je zajebala, i to opako.
freehand freehand 10:36 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Hvala na razjasnjenju. Pretpostavio sam da je deo opste kulture.

Mogao si da se pomučiš oko navodnika, ali ni to te ne bi spaslo od rafala po stereotipu. Pa onda nema ni veze, sa naovdnicima ili bez ti si antisrbin i jebaji ga.
tessa1 tessa1 10:37 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

A zašto misliš da mi se niko ne obraća?
Zato što sam zajeban ili šta?

:))
zoja444 zoja444 10:37 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

tadejus, nije preterivanje. ja svojim umrlim roditeljima jos nisam oprostila sto su me kao dete ostavljali po rodbini da bi isli na putovanja.
promoter promoter 10:40 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

tessa1
haha ovo je sprdacina. jel ustase treba da snime film o jasenovcu? sta kazes... ostaci zaklanog naroda... jel akcenat na ostacima... kao da se radi o kerovima... kakva sintagma... sve je tasa u pravu.


Zoja, tad sam rekla da bi režiser iz Kirgistana bio bolji izbor samo radi one scene glumca zaboravih kako se zove, tapše rukama krvav, film nisam gledala, ta mi je scena promakla ispod radara,

ej bre, ej bre, ne radi se to tako.

I poslije na Twitteru je njegovo tapšanja na sreću kratko zaživjela kao gif, vidjela sam jedna je dobila neku informaciju bezveznu ujutra sa posla i postavila krvavog Fratra kako tapše? Zašto? Uloga dobra?

Od krvoloka napraviti pop-ikonu nije valjda cilj filma o genocidu? Ili prikazati kako su nas krotke trpali u vagone, božija stvorenjca? Da li ti razumiješ?


Ne razumem!
Kakve mi imamo veze sa tim da ustaše i njihovi ustaški obožavatelji izruguju sprdnji srpske žrtve?
Pa to je njihova misija.
Zamisli da se oni pokaju za zločine nad Srbima.
Pa njihov koncept, njihovo samoutemeljenje kao naroda bi se raspalo.
I da ne budem nejasan - Srbi o svojim žrtvama treba da se brinu sami, na način koji oni ocene da je potrebno.
Zamisli da se osvrćemo na stavove ustaša po pitanju naših žrtava!?
promoter promoter 10:42 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
zoja444
free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.

Imaš apsolutno, meni nisu zaklali nikog ali im ni ja ne opraštam zbog desetina hiljada zaklanih.
Ali to ni tebi ni meni ne daje pravo da izvrćemo činjenice i drugima na nos nabijamo na neistinama formirane klevete.
Još jednom, "ostaci zaklanog naroda" nije nikakvo ponižavanje ili nipodaštavanje koje su smislili Hrvati, muslimani ili nekakvi drugosrbijanci. To je kovanica koja najviše liči na Matiju Bećkovića, a koja je besomučno upotrebljavana od '88 kad je sve ubrzano krenulo u ambis nove krvave spirale.


Hvala na razjasnjenju. Pretpostavio sam da je deo opste kulture.

Beckovic je autor ali je ona iz domena poezije usla u primenjenu politiku - ne branim Beckovica ali nije ni on odogovoran za potonju zloupotrebu. Slicno se desilo sa Kosovo je najskuplja srpska rec.




A šta je to toliko pogrešno u 'ostaci zaklanog naroda' i 'Kosovo je najskuplja srpska reč'?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:44 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
Hvala na razjasnjenju. Pretpostavio sam da je deo opste kulture.

Mogao si da se pomučiš oko navodnika, ali ni to te ne bi spaslo od rafala po stereotipu. Pa onda nema ni veze, sa naovdnicima ili bez ti si antisrbin i jebaji ga.


Svoj krst na sebi nosim.

Paznja: dupli citat.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:45 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

promoter
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
zoja444
free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.

Imaš apsolutno, meni nisu zaklali nikog ali im ni ja ne opraštam zbog desetina hiljada zaklanih.
Ali to ni tebi ni meni ne daje pravo da izvrćemo činjenice i drugima na nos nabijamo na neistinama formirane klevete.
Još jednom, "ostaci zaklanog naroda" nije nikakvo ponižavanje ili nipodaštavanje koje su smislili Hrvati, muslimani ili nekakvi drugosrbijanci. To je kovanica koja najviše liči na Matiju Bećkovića, a koja je besomučno upotrebljavana od '88 kad je sve ubrzano krenulo u ambis nove krvave spirale.


Hvala na razjasnjenju. Pretpostavio sam da je deo opste kulture.

Beckovic je autor ali je ona iz domena poezije usla u primenjenu politiku - ne branim Beckovica ali nije ni on odogovoran za potonju zloupotrebu. Slicno se desilo sa Kosovo je najskuplja srpska rec.




A šta je to toliko pogrešno u 'ostaci zaklanog naroda' i 'Kosovo je najskuplja srpska reč'?


Zloupotreba.
freehand freehand 10:46 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

promoter
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
zoja444
free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.

Imaš apsolutno, meni nisu zaklali nikog ali im ni ja ne opraštam zbog desetina hiljada zaklanih.
Ali to ni tebi ni meni ne daje pravo da izvrćemo činjenice i drugima na nos nabijamo na neistinama formirane klevete.
Još jednom, "ostaci zaklanog naroda" nije nikakvo ponižavanje ili nipodaštavanje koje su smislili Hrvati, muslimani ili nekakvi drugosrbijanci. To je kovanica koja najviše liči na Matiju Bećkovića, a koja je besomučno upotrebljavana od '88 kad je sve ubrzano krenulo u ambis nove krvave spirale.


Hvala na razjasnjenju. Pretpostavio sam da je deo opste kulture.

Beckovic je autor ali je ona iz domena poezije usla u primenjenu politiku - ne branim Beckovica ali nije ni on odogovoran za potonju zloupotrebu. Slicno se desilo sa Kosovo je najskuplja srpska rec.




A šta je to toliko pogrešno u 'ostaci zaklanog naroda' i 'Kosovo je najskuplja srpska reč'?

U konceptu slobodne reči i demokratije pogrešno je što se moronima daju ista prava kao i normalnima, pa onda oni ovakvim primedbama, podmetanjima, umetanjima truju i samu pomisao na normalni razgovor.
jebiga, to toliko košta, demokratija je skupa stvar, a živci koje ti i slični tanjite su najmanji deo te cene.
promoter promoter 10:50 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
promoter
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
zoja444
free, mog dedu su zaklale ustase samo sto je bio srbin. imam pravo da ne oprostim.

Imaš apsolutno, meni nisu zaklali nikog ali im ni ja ne opraštam zbog desetina hiljada zaklanih.
Ali to ni tebi ni meni ne daje pravo da izvrćemo činjenice i drugima na nos nabijamo na neistinama formirane klevete.
Još jednom, "ostaci zaklanog naroda" nije nikakvo ponižavanje ili nipodaštavanje koje su smislili Hrvati, muslimani ili nekakvi drugosrbijanci. To je kovanica koja najviše liči na Matiju Bećkovića, a koja je besomučno upotrebljavana od '88 kad je sve ubrzano krenulo u ambis nove krvave spirale.


Hvala na razjasnjenju. Pretpostavio sam da je deo opste kulture.

Beckovic je autor ali je ona iz domena poezije usla u primenjenu politiku - ne branim Beckovica ali nije ni on odogovoran za potonju zloupotrebu. Slicno se desilo sa Kosovo je najskuplja srpska rec.




A šta je to toliko pogrešno u 'ostaci zaklanog naroda' i 'Kosovo je najskuplja srpska reč'?

U konceptu slobodne reči i demokratije pogrešno je što se moronima daju ista prava kao i normalnima, pa onda oni ovakvim primedbama, podmetanjima, umetanjima truju i samu pomisao na normalni razgovor.
jebiga, to toliko košta, demokratija je skupa stvar, a živci koje ti i slični tanjite su najmanji deo te cene.

Aaaaa!
Ne, ne!
Najpre da pokažeš sertifikat kojim se tebe ovlašćuje da izdaješ sertifikat (jebote, koja tautologija) o nečijoj demokratičnosti i pravu na slobodnu reč.
Ja, iapk, više verujem u Prvi amandman nego nauke iz teorije i prakse socijalističkog samoupravljanja.
gvozden1 gvozden1 10:50 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Dopada ti se, gore si fino napisao da ti se dopada.

Jel bi sad trebalo da se pravdam, jel tako ide ta vaša zamisao, ti ne objašnjavaš svoje stavove, izneseš ih i to bi trebalo da bude to, a onda tumačiš moje.

Zajebi to, sitan si ti za tako nešto, reci, odgovori, da li je bolje decu učiti patriotizmu ili im kupovati seksi lutke?
gvozden1 gvozden1 10:53 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

meni je to u ravni kad bebi vežu onaj ananas repić na vrh glave..

Kako to povezuješ sa upotrebom deteta u politici, majke ti?

I to u strančarenju, ne u patriotizmu.
angie01 angie01 10:55 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Jel bi sad trebalo da se pravdam, jel tako ide ta vaša zamisao, ti ne objašnjavaš svoje stavove, izneseš ih i to bi trebalo da bude to, a onda tumačiš moje.




paboktemazo, ti ISKLJUCIVO tako komuniciras, doduse, apgrejdovano- interpretiras tudje reci i nesto iskonstruises, kazes sta taj neko misli i jos ga srbomerujes...znaci, neam druge:)
freehand freehand 10:57 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Aaaaa!
Ne, ne!
Najpre da pokažeš sertifikat kojim se tebe ovlašćuje da izdaješ sertifikat (jebote, koja tautologija) o nečijoj demokratičnosti i pravu na slobodnu reč.
Ja, iapk, više verujem u Prvi amandman nego nauke iz teorije i prakse socijalističkog samoupravljanja.

Nemam ni sertifikat o znanjima iz oblasti psihologije, ali ipak tvrdim da tebi treba pomoć.
Normalni su skapirali da ja ne izdajem nikakve sertifikate već tugujem nad nesavršenošću demokratije.
Videh negde citat (ako je citat, ali mi liči na Eka i njegove stavove) u kome Umberto Eko kaže da su nove tehnologije i internet praktično omogućili invaziju idiota na javni prostor.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:58 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Jel bi sad trebalo da se pravdam, jel tako ide ta vaša zamisao, ti ne objašnjavaš svoje stavove, izneseš ih i to bi trebalo da bude to, a onda tumačiš moje.


Nema tu sta da se tumaci. Vrlo jednoznacno i jasno si se izrazio.

Otkud ti to da moras da se pravdas? To je tvoj stav i to je to.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:07 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

gvozden1
meni je to u ravni kad bebi vežu onaj ananas repić na vrh glave..

Kako to povezuješ sa upotrebom deteta u politici, majke ti?

I to u strančarenju, ne u patriotizmu.


aj ne pretjeruj..
pa nisu ovo dvoje kandidati za predsjednika, nit su u sred kampanje, nit snimaju reklamni spot, nit pod milim bogom išta..
izašli ljudi u šetnju sa još desetinama hiljada sebi sličnih..
šansa da se ovo nekako djetu obije o glavu je nikakva, čisto je estetika bezveze, ja to ne bi uradila baš kao što ne bi djetetu vezala kretenski rep.. ista mi je težina tog prekršaja, odsustvo stila, ništa više..

oov pak drugo dijete je dovedeno u položaj da je njen nastup zabilježen i pratiće je sva je prilika do smrti.. možda će joj to biti drago, možda neće, premala je da procjeni.. biće dio nemale ekipe koju će stići neki nemili video zapisi iz mlađih dana..

tj. roditelji ovog drugog djeteta su već kreteni..
ovi prvi čisto baš nemaju pretjerano stila al im to dijete ipak neće morati platiti te njihove izbore..
eto ne znam jasnije li je
zoja444 zoja444 11:10 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

neki se ovde prave francuske sobarice pa kao ne znaju da su sorosi, rokfeleri, rotsildi i oni neki fondovi, vladari iz senke, finansijeri obojenih revolucija, prevrata, menjanja rezima... pa to govore na svim medijima.
Milan Novković Milan Novković 11:12 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
Aaaaa!
Ne, ne!
Najpre da pokažeš sertifikat kojim se tebe ovlašćuje da izdaješ sertifikat (jebote, koja tautologija) o nečijoj demokratičnosti i pravu na slobodnu reč.
Ja, iapk, više verujem u Prvi amandman nego nauke iz teorije i prakse socijalističkog samoupravljanja.

Nemam ni sertifikat o znanjima iz oblasti psihologije, ali ipak tvrdim da tebi treba pomoć.
Normalni su skapirali da ja ne izdajem nikakve sertifikate već tugujem nad nesavršenošću demokratije.
Videh negde citat (ako je citat, ali mi liči na Eka i njegove stavove) u kome Umberto Eko kaže da su nove tehnologije i internet praktično omogućili invaziju idiota na javni prostor.


To je i ovde, ako se dobro sećam, Mirela prenela.

Jeste, Eko: "Social media gives legions of idiots the right to speak when they once only spoke at a bar after a glass of wine, without harming the community. Then they were quickly silenced, but now they have the same right to speak..."

Ali jedan ga ispravlja, i delimično je u pravu - Eko je rekao i dosta tačnih stvari, i dosta onih kje su se kasnije pokazale kao netačne, poprilično pre nego što se Internet razmahao.

Ovaj lik kaže kako je problem sa internetom pošto razne mreže često daju podršku virulentnim idiotarijama da bi preživele (the platforme), pa tako privlače još više idiota - neka vrsta gušenja okoline.

Ni ja ne mislim da su idioti kao takvi neki preterani problem, više je to sebičnost kad je u pitanju instant gratifikacija, i ona je onda poprilično debilitantna kad se uhvati pod ruku sa idiotlukom.

Ps: Ima negde na internetu neki njego stari intervju gde predviđa gde Internet vodi.
gedza.73 gedza.73 11:12 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

oov pak drugo dijete je dovedeno u položaj da je njen nastup zabilježen

Bilo tako nešto na blogu. Neki su branili ponašanje roditelja u slučaju

pa dete kad je poraslo postalo


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:13 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

zoja444
neki se ovde prave francuske sobarice pa kao ne znaju da su sorosi, rokfeleri, rotsildi i oni neki fondovi, vladari iz senke, finansijeri obojenih revolucija, prevrata, menjanja rezima... pa to govore na svim medijima.


jes vala pošto je režim aleksandra vučića najbolji režim ikad a i siroma nema podršku famozne međunarodne zajednice pa mora soroš, rokfeler i limuniti lično da se udruže da ga ruše..

maksa83 maksa83 11:15 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

oov pak drugo dijete je dovedeno u položaj da je njen nastup zabilježen i pratiće je sva je prilika do smrti.. možda će joj to biti drago, možda neće, premala je da procjeni.. biće dio nemale ekipe koju će stići neki nemili video zapisi iz mlađih dana..

Mislim da se za 5-10-15-20 godina niko neće sećati ovoga i da ona neće to nositi kao neko opterećenje. Sa druge strane, staviti malu devojčicu da peva o ratu je minimum morbidno, neukus je preslaba reč.

gedza.73 gedza.73 11:19 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

da ona neće to nositi kao neko opterećenje

Tanka je linija

Majica je odličan izbor za poklon ljubiteljima ruske kulture.
Održavanje: Pranje na 30 stepeni blagim ili tečnim deterdžentom za šarenu odeću. Ne koristite izbeljivač i muška majica S nami Bog će vam trajati izuzetno dugo.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:21 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

maksa83
oov pak drugo dijete je dovedeno u položaj da je njen nastup zabilježen i pratiće je sva je prilika do smrti.. možda će joj to biti drago, možda neće, premala je da procjeni.. biće dio nemale ekipe koju će stići neki nemili video zapisi iz mlađih dana..

Mislim da se za 5-10-15-20 godina niko neće sećati ovoga i da ona neće to nositi kao neko opterećenje. Sa druge strane, staviti malu devojčicu da peva o ratu je minimum morbidno, neukus je preslaba reč.



možda..
očekivala bih da današnja djeca za 20 godina rutinski pretražuju internet bespuća ne samo po imenima kao danas nego i po slikama..
i vjerovatno i ne samo za one koji bi da se eksponiraju..
s druge strane to će opet biti tako masovno da će svakom moći da se iskopa neki već gaf pa onda ostaje samo da se vidi dal će za 20 godina ovako nešto da se tumači kao pozitivno ili negativno ili nebitno brojanje..
tipujem 30:20:50 al ko zna
a ja nisam ni pogledala, u toj mjeri mi je odbojna ideja
promoter promoter 11:27 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Milan Novković
freehand
Aaaaa!
Ne, ne!
Najpre da pokažeš sertifikat kojim se tebe ovlašćuje da izdaješ sertifikat (jebote, koja tautologija) o nečijoj demokratičnosti i pravu na slobodnu reč.
Ja, iapk, više verujem u Prvi amandman nego nauke iz teorije i prakse socijalističkog samoupravljanja.

Nemam ni sertifikat o znanjima iz oblasti psihologije, ali ipak tvrdim da tebi treba pomoć.
Normalni su skapirali da ja ne izdajem nikakve sertifikate već tugujem nad nesavršenošću demokratije.
Videh negde citat (ako je citat, ali mi liči na Eka i njegove stavove) u kome Umberto Eko kaže da su nove tehnologije i internet praktično omogućili invaziju idiota na javni prostor.


To je i ovde, ako se dobro sećam, Mirela prenela.

Jeste, Eko: "Social media gives legions of idiots the right to speak when they once only spoke at a bar after a glass of wine, without harming the community. Then they were quickly silenced, but now they have the same right to speak..."

Ali jedan ga ispravlja, i delimično je u pravu - Eko je rekao i dosta tačnih stvari, i dosta onih kje su se kasnije pokazale kao netačne, poprilično pre nego što se Internet razmahao.

Ovaj lik kaže kako je problem sa internetom pošto razne mreže često daju podršku virulentnim idiotarijama da bi preživele (the platforme), pa tako privlače još više idiota - neka vrsta gušenja okoline.

Ni ja ne mislim da su idioti kao takvi neki preterani problem, više je to sebičnost kad je u pitanju instant gratifikacija, i ona je onda poprilično debilitantna kad se uhvati pod ruku sa idiotlukom.

Ps: Ima negde na internetu neki njego stari intervju gde predviđa gde Internet vodi.

Ma!
Ima smisla u svemu što je rekao Eko.
A ima smisla i u onome što kaže Prvi amandman.
Izbor je jednostavan.
Ja uvek biram Prvi amandman.
To uključuje i pravo da nekome kažem da je budala.
Ne samo nekome, nego i bilo kome.
Onoga trenutka kada bilo ko umisli da je mnogo pametniji do drugih, čak da je i jedini pametan, tada je to posao za neku drugu struku.
Ljutiti se na Šmuuuua koji piše u esejističkom (čaršaf) stilu, na tebe koji pri svakom pisanju pišeš o svemu, Solou koji se izražava video klipovima, je presmešno.
Isto tako kao i na Frija za kojega neki poznavaoci prilika kažu da je tonac (zli jezici kažu motač kablova) na nekom radiju.
Sve u svemu, sloboda je, neka svako piše, bez obzira šta bi na to rekao Eko, šta zna i kako zna.
Za sebe zadržavam pravo da ocenjujem ta pisanja.
Kao što ni bilo kome drugom ne spormi pravo da ocenjuju meni.
Stoga, nabijajući na kitonijus druge, i sam sam spremam da budem od strane drugih nabijen na kitonijus.
Nema tu ALI.
zoja444 zoja444 11:32 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

tadejus, kako iz britanskih filmova i serija vidim, vama su tu glavni masoni. neki visi faktor ne moze da bude muskarac, samo zena.
shmoo shmoo 12:04 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand

Videh negde citat (ako je citat, ali mi liči na Eka i njegove stavove) u kome Umberto Eko kaže da su nove tehnologije i internet praktično omogućili invaziju idiota na javni prostor.






invaziju idiota na javni prostor.












А кад кажеш "идиота", је л'мислиш етимолошки? (ЛИНК)


Или су то у твом свету ипак сви они који се не слажу са тобом?












Имам књигу али нећу да ти је позајмим.

Не позајмљујем књиге баш свакоме.

Само онима одабранима у мом свету.

Ма... У ствари... Жао ми те је.

Ево ти читај, образуј се мало. (ЛИНК)


Али да ти шапнем нешто у поверењу...

Није Наше Доба измислило ту рупу на саксији.

Тако је од како је света и века и човека.

Технологија је само спољни небитни фактор за суштину те појаве.





solo solo 12:24 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Али да ти шапнем нешто у поверењу...

Није Наше Доба измислило ту рупу на саксији.

Тако је од како је света и века и човека.






predatortz predatortz 13:18 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Lepo dete, lepo peva.
Šta li smeta?:)


A lepi i stihovi!
Hvala Ratko, hvala Radovane! Hvala generalima, oficirima, podoficirima, a najviše narodu, običnim ljudima u rovovima koji su izdržali sve što su izdržali - nasrtaje islamista, NATO fašista, hrvatskog ustašluka i izašli kao pobednici.

Pevaćemo, imamo i rašta!

Kome smeta, u ponudi je ono što se takvim nudi...
angie01 angie01 13:21 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

predatortz
Lepo dete, lepo peva.
Šta li smeta?:)


A lepi i stihovi!
Hvala Ratko, hvala Radovane! Hvala generalima, oficirima, podoficirima, a najviše narodu, običnim ljudima u rovovima koji su izdržali sve što su izdržali - nasrtaje islamista, NATO fašista, hrvatskog ustašluka i izašli kao pobednici.

Pevaćemo, imamo i rašta!

Kome smeta, u ponudi je ono što se takvim nudi...


kakav si ti bolesnik!
predatortz predatortz 13:24 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

angie01
predatortz
Lepo dete, lepo peva.
Šta li smeta?:)


A lepi i stihovi!
Hvala Ratko, hvala Radovane! Hvala generalima, oficirima, podoficirima, a najviše narodu, običnim ljudima u rovovima koji su izdržali sve što su izdržali - nasrtaje islamista, NATO fašista, hrvatskog ustašluka i izašli kao pobednici.

Pevaćemo, imamo i rašta!

Kome smeta, u ponudi je ono što se takvim nudi...


kakv si ti bolesnik!


Pre će biti da tebe mnogo boli što Srbi u RS nisu ponovo vođeni u Jasenovac.
No, glupo je govoriti o očiglednom. Vide to ljudi.

A sad, trči pa prijavi!
Moderatorko!

Uzgred, kako se oseća onaj kome daju gumicu da briše tuđe pravo na mišljenje, na stav, kao što ste to radili kad ste mogli?

Kao govno, kako bi trebalo, ili bitno kako se govna osećaju u takvim prilikama?
angie01 angie01 13:32 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Pre će biti da tebe mnogo boli što Srbi u RS nisu ponovo vođeni u Jasenovac.


ne lupetaj, kakve veze Jasneovc ima sa ovim tvojim bolesnim nastupom?

ti si covek oboleo, javno se zahvaljujes ratnim zlocincima, koji su urnisali svoje sunarodnike, jer su druge nacionalnosti- odhebi kretenu!
A sad, trči pa prijavi!
Moderatorko!


kakva glupost, ja sam bila moderatorka u prvoj godini bloga i to par meseci na poziv Dejana Restaka i njegovo uporno nagovaranje, palice sam sama vratila, jer mi je bilo draze da komentrisem- tako da odhebi bolesniku!


Uzgred, kako se oseća onaj kome daju gumicu da briše tuđe pravo na mišljenje, na stav, kao što ste to radili kad ste mogli?


ovakvi stavovi, kao sto su tvoji- su cist otrov i oni i nisu nesto za sta bi normalno drustvo trebalo da se zalaze, naprotiv!


Kao govno, kako bi trebalo, ili bitno kako se govna osećaju u takvim prilikama?


ovo ti nesto o sebi, fasito,...ono, otvoreni si fasita, retrogradni primitivac, koji zagadjujes prostor i pri tome, druge prozivas za neke neistinite, ucitane greske,..ti si covece bolesnik, koji ovo drustvo ugrozava mrznjom!
predatortz predatortz 13:34 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

ono, otvoreni si fasita


Naprotiv! Možeš da nas računaš u prvu antifašističku pušku u Evropi, nalon WWII.

samo, nije tebi dato da to shvatiš...
angie01 angie01 13:36 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

samo, nije tebi dato da to shvatiš...


nije mi dato da shvatim otvoreni fasizam koji ispoljavas, ma hajed molim te, nisam na tvom nivou:)))

ovo sto si napisao, je dovoljan razlog za medjunarodni skandal!

ti, u 2023. se zahvaljujes ljudima koji su krivi za onolike zlocine.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:09 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

predatortz
Lepo dete, lepo peva.
Šta li smeta?:)


A lepi i stihovi!
Hvala Ratko, hvala Radovane! Hvala generalima, oficirima, podoficirima, a najviše narodu, običnim ljudima u rovovima koji su izdržali sve što su izdržali - nasrtaje islamista, NATO fašista, hrvatskog ustašluka i izašli kao pobednici.



Kako tek izgleda poraz ako je ovo pobeda.
Milosevic opet pobedio NATO.

Kome smeta, u ponudi je ono što se takvim nudi..


A ponuda vam je opasna: radikalski uporista/ognjista-pesmuljci na melodije sovjetskih partizanskih pesama koje jadno dete mora da peva Vulinu i ekipi.

На команду за мном браћо, твоји момци дика српска,
разбијају упоришта враћају нас на огњишта.

Obratiti paznju kako narator prvo poziva u boj (za mnom braco), da bi se ipak predomislio i prepustio to nekom drugom (tvoji momci razbijaju uporista).
angie01 angie01 14:32 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Kako tek izgleda poraz ako je ovo pobeda.
Milosevic opet pobedio NATO.


ma potpuno kretenizam, nemam reci,...ovo je sredina u kojoj je Albanac pekar- komsija, kao sto je i Hrvat i Musliman, i svako drugi, to su oni ljudi na ulici, zajedno,...i ti dodjes u novu sredinu, posto si skenjao svoju, ali sa nepostovanjem i nameces svoju mrznju i agresiju, o legendama grada govoris sve najgore, ne razumes, nije ti blisko, hteo bi da sve promenis po svojim arsinima i vredjas starosedoce, koji "grese" i nemaju pojma kako bi trebalo da se zivi, kako je srpskije, pa Isuse!
angie01 angie01 15:11 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

gvozden1 gvozden1 15:16 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

aj ne pretjeruj..
pa nisu ovo dvoje kandidati za predsjednika, nit su u sred kampanje, nit snimaju reklamni spot, nit pod milim bogom išta..
izašli ljudi u šetnju sa još desetinama hiljada sebi sličnih..
šansa da se ovo nekako djetu obije o glavu je nikakva, čisto je estetika bezveze, ja to ne bi uradila baš kao što ne bi djetetu vezala kretenski rep.. ista mi je težina tog prekršaja, odsustvo stila, ništa više..

Upotreba dece u politici, a politika nije samo kandidivanje, je debilno

I kako znaš da prvo dete neće, a drugo hoće imati posledice?

Ja verujem da neće ni jedno, ali oboje su izloženi javnosti, da li će ta izloženost imati posledice ili neće, niko, čak ni ti, zamisli, ne možeš da znaš.

Mogu sad da pretpostavljam hiljadu situacija u kojoj oba deteta mogu imati posledice, povoljne ili nepovoljne, a, kažem, verovatno neće ni jedno.

Ali, zar je samo to, imaće ili neće imati posledice, kriterijum da se deca upotrebljavaju kao bilbordi?

Rezon, neće mu faliti ništa, pa što da ne.


U jednžnom slučaju dete samo peva, to ne bi trebalo da bude problem, dete se vaspitava u patriotskim duhu, jel to problem?

U drugom, na dete kače političke poruke, ti vidiš problem samo u tome što mu ne stoji lepo, estetika nije zadovoljena, kažeš.


gvozden1 gvozden1 15:19 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,


Nema tu sta da se tumaci. Vrlo jednoznacno i jasno si se izrazio.

Dobro, jesam.
Jesmo li to završili sad?

Šta je sa tvojim odgovorima?
gvozden1 gvozden1 15:25 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Sa druge strane, staviti malu devojčicu da peva o ratu je minimum morbidno, neukus je preslaba reč.

Šta kaže Rajs o omladini i patriotizmu?

Verujem da si čitao, a Rajs je Rajs.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:38 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

gvozden1

I kako znaš da prvo dete neće, a drugo hoće imati posledice?


pa prvo je em beba em mu se ni takvom bebastom lice ne vidi.. kako će ga iko ikad prepoznati..
ovo drugo dijete će prepoznati tu nema šaje da se omane, ostaje samo mogućnost da nekim čudom dijete uspije da ne privuče na sebe baš nimalo pažnje pa niko ne potraži..
al slaba šansa..
ja se ne bi nešto puno čudila da za jedno 5 godina vidiš naslov nikad nećete pogoditi gdje je sada djevojčica koja je.. klik slika.. klik video..
možda će baš tako da joj i odgovara a možda neće, premala je za takve odluke, ja je kao roditelj tamo ni u ludilu slala ne bi
maksa83 maksa83 15:39 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Šta kaže Rajs o omladini i patriotizmu?

Kaže da se tadašnja srpska omladina pretvorila u neke intajtld sekaperse.

Kakve to veze ima sa guranjem male devojčice da sa grimasom peva ratničke pesme?


freehand freehand 16:17 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

promoter
Milan Novković
freehand
Aaaaa!
Ne, ne!
Najpre da pokažeš sertifikat kojim se tebe ovlašćuje da izdaješ sertifikat (jebote, koja tautologija) o nečijoj demokratičnosti i pravu na slobodnu reč.
Ja, iapk, više verujem u Prvi amandman nego nauke iz teorije i prakse socijalističkog samoupravljanja.

Nemam ni sertifikat o znanjima iz oblasti psihologije, ali ipak tvrdim da tebi treba pomoć.
Normalni su skapirali da ja ne izdajem nikakve sertifikate već tugujem nad nesavršenošću demokratije.
Videh negde citat (ako je citat, ali mi liči na Eka i njegove stavove) u kome Umberto Eko kaže da su nove tehnologije i internet praktično omogućili invaziju idiota na javni prostor.


To je i ovde, ako se dobro sećam, Mirela prenela.

Jeste, Eko: "Social media gives legions of idiots the right to speak when they once only spoke at a bar after a glass of wine, without harming the community. Then they were quickly silenced, but now they have the same right to speak..."

Ali jedan ga ispravlja, i delimično je u pravu - Eko je rekao i dosta tačnih stvari, i dosta onih kje su se kasnije pokazale kao netačne, poprilično pre nego što se Internet razmahao.

Ovaj lik kaže kako je problem sa internetom pošto razne mreže često daju podršku virulentnim idiotarijama da bi preživele (the platforme), pa tako privlače još više idiota - neka vrsta gušenja okoline.

Ni ja ne mislim da su idioti kao takvi neki preterani problem, više je to sebičnost kad je u pitanju instant gratifikacija, i ona je onda poprilično debilitantna kad se uhvati pod ruku sa idiotlukom.

Ps: Ima negde na internetu neki njego stari intervju gde predviđa gde Internet vodi.

Ma!
Ima smisla u svemu što je rekao Eko.
A ima smisla i u onome što kaže Prvi amandman.
Izbor je jednostavan.
Ja uvek biram Prvi amandman.
To uključuje i pravo da nekome kažem da je budala.
Ne samo nekome, nego i bilo kome.
Onoga trenutka kada bilo ko umisli da je mnogo pametniji do drugih, čak da je i jedini pametan, tada je to posao za neku drugu struku.
Ljutiti se na Šmuuuua koji piše u esejističkom (čaršaf) stilu, na tebe koji pri svakom pisanju pišeš o svemu, Solou koji se izražava video klipovima, je presmešno.
Isto tako kao i na Frija za kojega neki poznavaoci prilika kažu da je tonac (zli jezici kažu motač kablova) na nekom radiju.
Sve u svemu, sloboda je, neka svako piše, bez obzira šta bi na to rekao Eko, šta zna i kako zna.
Za sebe zadržavam pravo da ocenjujem ta pisanja.
Kao što ni bilo kome drugom ne spormi pravo da ocenjuju meni.
Stoga, nabijajući na kitonijus druge, i sam sam spremam da budem od strane drugih nabijen na kitonijus.
Nema tu ALI.

Nma ali ali: nije problem u tome što govnari poput tebe iznose mišljenje.
Problem je što kao mišljenje provlače laži, namerne i namerno konstruisane baljezgarije koje služe da bi njima poduprli sopstvena bulažnjenja, koja po pravilu vode u nesreću. pa si se ti tako ovde najeo ogvana da bi prikazao kako neko brani ustaše, što, u stvari i na nesreću - radišti. Braća po mržnji su rođena braća. I za ovo mi ne treba sertifikat.
Bez obzira što za tebe neki tvrde da si najobičniji moron koji lemi neke žice ja na to ne obraćam pažnju. Za mene si samo moron, bez obzira šta radiš i čime se baviš, šta god da kažu na blogu i van bloga.
Dobro, morončina koja ima potrebu da insistira na svojoj moronskojprirodi, ali Bože moj.
promoter promoter 18:16 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
promoter
Milan Novković
freehand
Aaaaa!
Ne, ne!
Najpre da pokažeš sertifikat kojim se tebe ovlašćuje da izdaješ sertifikat (jebote, koja tautologija) o nečijoj demokratičnosti i pravu na slobodnu reč.
Ja, iapk, više verujem u Prvi amandman nego nauke iz teorije i prakse socijalističkog samoupravljanja.

Nemam ni sertifikat o znanjima iz oblasti psihologije, ali ipak tvrdim da tebi treba pomoć.
Normalni su skapirali da ja ne izdajem nikakve sertifikate već tugujem nad nesavršenošću demokratije.
Videh negde citat (ako je citat, ali mi liči na Eka i njegove stavove) u kome Umberto Eko kaže da su nove tehnologije i internet praktično omogućili invaziju idiota na javni prostor.


To je i ovde, ako se dobro sećam, Mirela prenela.

Jeste, Eko: "Social media gives legions of idiots the right to speak when they once only spoke at a bar after a glass of wine, without harming the community. Then they were quickly silenced, but now they have the same right to speak..."

Ali jedan ga ispravlja, i delimično je u pravu - Eko je rekao i dosta tačnih stvari, i dosta onih kje su se kasnije pokazale kao netačne, poprilično pre nego što se Internet razmahao.

Ovaj lik kaže kako je problem sa internetom pošto razne mreže često daju podršku virulentnim idiotarijama da bi preživele (the platforme), pa tako privlače još više idiota - neka vrsta gušenja okoline.

Ni ja ne mislim da su idioti kao takvi neki preterani problem, više je to sebičnost kad je u pitanju instant gratifikacija, i ona je onda poprilično debilitantna kad se uhvati pod ruku sa idiotlukom.

Ps: Ima negde na internetu neki njego stari intervju gde predviđa gde Internet vodi.

Ma!
Ima smisla u svemu što je rekao Eko.
A ima smisla i u onome što kaže Prvi amandman.
Izbor je jednostavan.
Ja uvek biram Prvi amandman.
To uključuje i pravo da nekome kažem da je budala.
Ne samo nekome, nego i bilo kome.
Onoga trenutka kada bilo ko umisli da je mnogo pametniji do drugih, čak da je i jedini pametan, tada je to posao za neku drugu struku.
Ljutiti se na Šmuuuua koji piše u esejističkom (čaršaf) stilu, na tebe koji pri svakom pisanju pišeš o svemu, Solou koji se izražava video klipovima, je presmešno.
Isto tako kao i na Frija za kojega neki poznavaoci prilika kažu da je tonac (zli jezici kažu motač kablova) na nekom radiju.
Sve u svemu, sloboda je, neka svako piše, bez obzira šta bi na to rekao Eko, šta zna i kako zna.
Za sebe zadržavam pravo da ocenjujem ta pisanja.
Kao što ni bilo kome drugom ne spormi pravo da ocenjuju meni.
Stoga, nabijajući na kitonijus druge, i sam sam spremam da budem od strane drugih nabijen na kitonijus.
Nema tu ALI.

Nma ali ali: nije problem u tome što govnari poput tebe iznose mišljenje.
Problem je što kao mišljenje provlače laži, namerne i namerno konstruisane baljezgarije koje služe da bi njima poduprli sopstvena bulažnjenja, koja po pravilu vode u nesreću. pa si se ti tako ovde najeo ogvana da bi prikazao kako neko brani ustaše, što, u stvari i na nesreću - radišti. Braća po mržnji su rođena braća. I za ovo mi ne treba sertifikat.
Bez obzira što za tebe neki tvrde da si najobičniji moron koji lemi neke žice ja na to ne obraćam pažnju. Za mene si samo moron, bez obzira šta radiš i čime se baviš, šta god da kažu na blogu i van bloga.
Dobro, morončina koja ima potrebu da insistira na svojoj moronskojprirodi, ali Bože moj.

Ajde, ajde!
Sav si se ulitao od baljezganja.
Ko god u bilo kom kontekstu nastoji da minimizira ustaška zlodela je teški idiot.
I budaletina.
To čime se ja bavim nije mala rabota.
Ti time ne bi trebalo da se opterećuješ.
Gledaj svoj posao - ja ti se u to ne mešam.
Kao niti u bilo čiji 'stvarni' posao.
Ajde sada još jedan krug.


bata_nimbus bata_nimbus 20:07 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

freehand
To su probali komunjare, pa se rezultat vidi.

Jes vala, oslobađali decu iz ustaškog logora dok ste čuvali leđa ustašama i nemcima koji su kozaračku decu u te logore vodili.
A onda prvo bagru na kraju rata kaznili mimo suda i sa suđenjima, pa na svim stratištima postavili spomenike i spomen parkove da se zločini ne zaborave.
Al ti si kao disident bio u samici, verovatno nisi za to mogao da znaš.

А шта кажеш на то што су партизани давали децу усташама "на чување"?
Конкретно, односи се на Четврту Хрватску (сад више воле да кажу "кордунашку" бригаду?
Што се тиче онога што су партизани радили на крају рата цивилима, а нарочито после рата, је злочин исти као и усташки. Такве покоље после рата ни једна друга зарађена страна није вршила. Читаве дивизије баба и деда побијени као народни непријатељи. Нису могли такве опасне непријатеље да свладају за време рата, па дај да их помлате после рата? Бабе и деде су имали куће и имања па се ипак може разумети. Али побити толику децу, на десетине хиљада, то и Хитлера превазилази.
gvozden1 gvozden1 20:25 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Kaže da se tadašnja srpska omladina pretvorila u neke intajtld sekaperse.

U odnosu na kakvu su sekaoerse?

Daj citat, to ti ide od ruke.


Kakve to veze ima sa guranjem male devojčice da sa grimasom peva ratničke pesme?


Slavljenje svojih ratnika je patriotizam.

Guranje se može zvati, i pravilnije je, i vaspitavanjem u određenom duhu.

Jel to u redu, ili se deca ne smeju usmeravati u tom pravcu?

Jer ako ne sme da peva, ne bi trebalo ni da čita takve pesme, pa da se zabrane Sinđelić, Obilić i svi ti ratnici, jer šta će deci ratničke pesme.


Ili samo da čita, ali ne i da peva?


gvozden1 gvozden1 20:29 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

kako će ga iko ikad prepoznati..

Lako, po roditeljima.
ovo drugo dijete će prepoznati tu nema šaje da se omane,

E, ajd učini mi, izbaci to "šaje" baš mi bez veze zvuči.

A šta je problem i da je prepoznaju?

Jel učinila nešto nečasno, skaradno, nemoralno?
Čega treba da se stidi, što je pevala srpske pesme?


angie01 angie01 20:54 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Slavljenje svojih ratnika je patriotizam.

Guranje se može zvati, i pravilnije je, i vaspitavanjem u određenom duhu.

Jel to u redu, ili se deca ne smeju usmeravati u tom pravcu?


to se zove jugend, tlo i krv i ostale munje i bolesno je!

jasno je tebi da ova mala, slatka devojcica od 8 godina, kostimirana za paradu, kao da je upravo dovezena iz staljinove Rusije, nije bas najnormalnije gledati u tom dramatizovanom izvojdenju pesme, koja nije za nju ni po jednom parametru i da je u celom tom cirkusu- zloupotrebljena, pre svega od roditelja, koji su za nju odgovorni.

..a ti si svojoj deci citao, pevao Sindjelice, Obilice, ratnicke pesme i slicne hucikucine, ili samo iz daleka, kao i obicno, navijas za bolestine.
maksa83 maksa83 20:55 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Jel to u redu, ili se deca ne smeju usmeravati u tom pravcu?

Ne, nije u redu.

I jasno mi je da ti to ne razumeš, ali tu ne mogu da ti pomognem.
gvozden1 gvozden1 21:05 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

maksa83
Jel to u redu, ili se deca ne smeju usmeravati u tom pravcu?

Ne, nije u redu.

I jasno mi je da ti to ne razumeš, ali tu ne mogu da ti pomognem.


A Rajs, šta bi s njim?

On upravo to hvali, omladinu smatra sekapersama jer ne liči na onu srpsku koja je bila spremna ga gine za Srbiju.

Ti sad kažeš da nije u redu vaspitavati decu u patriotskim duhu, a istovremeno se pozivaš na Rajsa.

Da li makar možeš da razumeš koliko si sam sa sobom u koliziji?

Ako da, i to je nešto.
gvozden1 gvozden1 21:09 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,


to se zove jugend, tlo i krv i ostale munje i bolesno je!

Desi bre Endžika.
Vidim da pišeš nešto, nisi mi zanimljiva, pa pravo da ti kažem, i ne čitam šta pišeš.
Al uporna si ti :)

.a ti si svojoj deci citao


Jel mogu da te pitam nešto?
Mogu.
A šta te boli....da, to između nogu, šta sam ja svojoj deci čitao?
maksa83 maksa83 21:14 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Ti sad kažeš da nije u redu vaspitavati decu u patriotskim duhu, a istovremeno se pozivao na Rajsa.


Ti ne razlikuješ patriotizam i vulgarni militarizam, pre svega.

Ja kažem da je staviti osmogodišnju devojčicu da sa grimasama peva ratničke pesme za dan policije u najmanju ruku groteskno i morbidno.

Ti si nesposoban to da uočiš pošto kipiš od militarizma i fantaziranja kada bi se sa kim sve ovde i kako moglo još ratovati i srbomerenja svega okolo počevši od Pupina i Tesle pa do Jokića i ovde prisutnih.

TO nije normalno, kao što nije normalno staviti osmogodišnju devojčicu da peva ratničke pesme bečeći se. Ideja da ćeš sve to da nametneš kao nešto normalno je suluda. Prosto se neće desiti.
gvozden1 gvozden1 21:27 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Ja kažem da je staviti osmogodišnju devojčicu da sa grimasama peva ratničke pesme za dan policije u najmanju ruku groteskno i morbidno


Jedini način da kako tako podržiš svoju tezu je da pesmu naziveš ratničkom, a ne primereniji izrazom, patriotskom.

Ako bi taj izraz upotrebio, srušila bi ti se teza kao kula od karata.

Jer, da li je morbidno da deca pevaju patriotske pesme?

Pa nije.

A sad da vidimo da li su pesme o kojima se peva o ratu i ratnicima ratničke ili patriotske.
Gde svrstavaš Oj vojvodo Sinđeliću?

Gde, Marš na Drinu?
angie01 angie01 21:34 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

i ne čitam šta pišeš.


pa vidim, procitao si,...pa si bio prostacina,...a pitala sam te, ne iz indiskretnih razloga, nego sto ti stalno navijas da drugi treba nesto bolesno da rade, pa rekoh, ako je tebi to sve super, pa jesi li i ti tako,..ili pak nisi.
gvozden1 gvozden1 21:37 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

pa jesi li i ti tako,..ili pak nisi.

Odgovorio sam ti na to pitanje.
Mogu opet ako nisi razumela.
maksa83 maksa83 21:48 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Jedini način da kako tako podržiš svoju tezu je da pesmu naziveš ratničkom, a ne primereniji izrazom, patriotskom.

Pesme u kojima figurišu "krv" i "rat" nisu pesme za osmogodišnje devojčice. Ne može jednostavnije od toga. Kraj priče bre.

angie01 angie01 21:50 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Odgovorio sam ti na to pitanje.
Mogu opet ako nisi razumela.


znaci-nisi,...a prostakluke ne razumem-to je tvoj nivo razumevanja.
gvozden1 gvozden1 22:14 06.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

maksa83
Jedini način da kako tako podržiš svoju tezu je da pesmu naziveš ratničkom, a ne primereniji izrazom, patriotskom.

Pesme u kojima figurišu "krv" i "rat" nisu pesme za osmogodišnje devojčice. Ne može jednostavnije od toga. Kraj priče bre.



Polećela dva vrana gavrana
Sa Mišara polja širokoga
KRVAVIIJEH kljuna do očiju
I KRVAVIH nogu do kolena..


Nije to za devojčice, kažeš.

Da one izađu iz učionice kad se ta pesma obrađuje, ili da se pesma zabrani?

freehand freehand 00:13 07.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

Ko god u bilo kom kontekstu nastoji da minimizira ustaška zlodela je teški idiot.
I budaletina.

Tako je. Ali ste vi koji sem toga još i relativizujete te zločine razvodnjavajući ih i time braneći ustaše, svoju braću po šovinizmu i sopstvene sijamske blizance po pogledu na svet - kudikamo gori i veći govnari.

To čime se ja bavim nije mala rabota.

To sam hteo da kažem. Kažu da je i to lemljenje žičica častan posao koji rade neki ljudi.

Ti time ne bi trebalo da se opterećuješ.

Boleće me, iskreno. Nego si pominjao neke kablove pa rekoh da ti ugodim, ako već voliš da se baviš takvim splačinama.

freehand freehand 00:16 07.06.2023

Re: i sa proslave dana policije,

А шта кажеш на то што су партизани давали децу усташама "на чување"?

Kažem da još čekam odgovor da li si ti maligna budala od autora onog bulšita sa pdometanjem "citata" Helsinškom odboru ili si samo tupoglavi moron koji je to preneo kao "istinu"?
angie01 angie01 11:13 06.06.2023

suvi centar grada,

Bezistan nekada,



Bezitstan danas,



solo solo 11:44 06.06.2023

Kako je začet blog b92



ŽIVEO BRATSKI RUSKI NAROD!
tessa1 tessa1 11:52 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Isuse bože suze su mi krenule od smijeha. Lud narod i to ti je, i antologijskih Batinih 2 sekunde.


Vi bi, i Taso, mogli napisati nekad pored koji je film, ja ovaj prvi put vidim. Cijeli dan da provedem pretražujući sve ono što ne znam, a ne znam mnogo.
gedza.73 gedza.73 12:04 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Lud narod i to ti je

U stvari film (scenario je radio Bokan... koga je inače teško slušati bez onih tikova i čudnih 'zvukova') je imao 'premijeru' u životu.



Čuveni Vlasta Velisavljević nakon progona i ubijanja neistimišljenika nakon 'oslobođenja' odluči sa drugovima da pobegne za Ameriku. Komunističke vlasti su ga uhapsile (gde da bežiš iz blagostanja i ljudskih prava) pa poslale u zatvor na Adu. Inače je Vlasta bio u nemačkom koncentracionom logoru i dva puta kod komunista (računajući Banjicu i Goli otok, jedini logor nakon II svetskog rata u Evropi, kao jednu robiju).

Neću zaboraviti tu čuvenu ćeliju 17a na Banjici iz koje su me poslali na Goli otok. Bio je to najperfidniji mogući zatvor sa svim sredstvima za mučenje ljudi, a jedna od njih je bila i ta ćelija.

Banjica o kojoj priča nije nacistička nego posleratna.
solo solo 12:17 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Cijeli dan da provedem pretražujući sve ono što ne znam, a ne znam mnogo.



Pitaj,nije problem.
shmoo shmoo 12:24 06.06.2023

Нема смрти, има сеоба.

tessa1

Vi bi, i Taso, mogli napisati nekad pored koji je film, ja ovaj prvi put vidim.



Ево ја у своје име обећавам да ћу од сада то да радим.







( "Сеобе" Саше Петровића; по Црњанском)


EDIT: Упознао сам тада Изабел Ипер... Мој другар јој био лични пратилац и преводилац током снимања филма.

Прелепа жена. Прелепа.






(Исаковичи... Вук, Дафина и Аранђел)

promoter promoter 12:26 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

gedza.73
Lud narod i to ti je

U stvari film (scenario je radio Bokan... koga je inače teško slušati bez onih tikova i čudnih 'zvukova') je imao 'premijeru' u životu.



Čuveni Vlasta Velisavljević nakon progona i ubijanja neistimišljenika nakon 'oslobođenja' odluči sa drugovima da pobegne za Ameriku. Komunističke vlasti su ga uhapsile (gde da bežiš iz blagostanja i ljudskih prava) pa poslale u zatvor na Adu. Inače je Vlasta bio u nemačkom koncentracionom logoru i dva puta kod komunista (računajući Banjicu i Goli otok, jedini logor nakon II svetskog rata u Evropi, kao jednu robiju).

Neću zaboraviti tu čuvenu ćeliju 17a na Banjici iz koje su me poslali na Goli otok. Bio je to najperfidniji mogući zatvor sa svim sredstvima za mučenje ljudi, a jedna od njih je bila i ta ćelija.

Banjica o kojoj priča nije nacistička nego posleratna.

Čekaj!
Ti hoćeš da kažeš da se u sistemu gde se znao red, gde su se drugovi komunisti žrtvovali za narod kupujući u onim jeftinim, samo za njih namenjenim prodavnicama, da je u tom sistemu bilo logora i zatvora za političke neistomišljenike.
Sve, sve, ali da im druga Titu diraš, to nemoj da im radiš.
Eeeee, da, sećam se jednom, ja bio mlad inženjer, a voleo da kenjam ... i reč po reč, odvalim ja jednom glupanu na ono njihovo 'drug Tito ovo, drug Tito ono, ...' - jebo te Tito!
Jebote, kada se nije ugušio!
Uuuuu, ala su onda kenjali danima.
Nisu mi mogli ništa jer su znali da me boli kurac za te njihove idiotarije.
Ovi današnji su slična škola - ne znaju da prdnu, a da se ne pozovu na Vučića.
solo solo 12:33 06.06.2023

Re: Kako je začet blog b92

Eeeee, da, sećam se jednom, ja bio mlad inženjer, a voleo da kenjam .


Ne stariš Mačak, još si mlad, u najboljim godinama.

Sve je to zbog pravilne ishrane.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana